Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10 18:31
Markvd1984 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:07:
Weet iemand of je op een manier FIFA points op je app kunt zetten zonder de ps5 aan te zetten ?
Aangezien ik niet kan inloggen en de points heb gekocht
Op je app? Web App of applicatie op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:35
wErudite schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:37:
[...]

Op je app? Web App of applicatie op je telefoon?
Heb points gehaald en donderdag geactiveerd
Alleen nog geen FIFA gedaan
Nu wil ik via de webapp of companion app deze punten hebben
Alleen moet ik inloggen op Mijn ps5 koppeling maken
Maar dat kan dus niet omdat ik geschorst ben 60 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
darkonsjon123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:59:
Was gisteren met wat vrienden fifa aan het spelen ik had nog 250 fifa points. Ik dacht stort even 100 fifa points bij voor een 25k pack. Krijg ik 91 Zlaten hahah. Heb denk ik sinds fifa 15 nooit meer een bedrag boven de 2.5 miljoen gehad

[Afbeelding]
Die kaart is echt waanzinnig!
Als ik die tradable zou packen zou ik echt in een dilemma zitten. Verkopen of team omgooien en gebruiken.
.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:43
Valandil schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:49:
[...]

Die kaart is echt waanzinnig!
Als ik die tradable zou packen zou ik echt in een dilemma zitten. Verkopen of team omgooien en gebruiken.
.
Ik zou nooit voor één speler een hele team gooien als het tradeable is. Lekker versterken met een Cruijffie of een ander icon. Je hele team aanpassen zorgt er vaak voor dat je weer moet inkomen. Het heeft voor mij in ieder geval niks goeds uitgebracht en eht zorgt er ook alleen maar voor dat ik coins verlies door de fee. Maar wel een zeer mooie pull die Zlatan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjNwNcYWQeMXJ5M9U_3__tw6uLU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sVEKG9cOGh1EClXlZ26UrcQX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fe_8H0H2pJmrewp_XoA6l0DS728=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cHRupgxNn9qZot9MNio7uZTo.png?f=fotoalbum_large

Niet verkeerd als dit klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:29
Moody2204 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:10:
[...]

Dat is een kwestie van uitproberen. Maar ik vind de variant met Keane die je eerst had gepost ook wel lekker hoor!
Heb wat getest en gerommeld. Ga eens een poging doen met de 4-2-3-1..

Anders kunnen we altijd nog terug naar de Keane variant.

Verandering van spijs doet eten 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-10 18:55
Ik speel mijn thuiswedstrijden in de Johan Cruyff Arena, alleen als ik naar mijn doelnet kijk heb ik niet een rode baan in het midden, terwijl als ik friendly tegen mijn broer speel online, ziet hij het wel.

Ik heb de kleur van de doelnetten al uitstaan dus je zou zeggen dat dan de kleuren die standaard in het stadion zitten gebruikt worden.

Iemand een idee? Speel op PS5 btw.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
Hopelijk weer een party bag vanavond..

Tog altijd leuk om zinloos je high rated fodder erin te gooien terwijl je weet dat de uitkomst ruk is..

🤣😳

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 22:42
Nieuwe upgrades :) heerlijk team zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnzMEHgs8oAD8jnUjWffWwUvJbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iiEqzlikeFJOYwIFrrPUPjsT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kom maar op met icon sbc's. Ik heb mijn transfer list vol staan met 86'ers tegen max bin prijzen. Als ik ze kwijt raak ga ik naar het miljoen. En dan nog steeds kan ik geen baby Cruyff betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:35
Augy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:04:

Tog altijd leuk om zinloos je high rated fodder erin te gooien terwijl je weet dat de uitkomst ruk is..

🤣😳
Onyeka, kon minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Hmmm dilemma dilemma. Al die mooie packs uit swaps. 10x 85 en 25x 83+. Ik kan ze nu openen of nog even wachten tot toty :(

Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Partybag moet ik ook maar nooit meer doen
. 85 machis die ik al untradeable heb , van de vorige partybag...

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 28-12-2021 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
De paul otw 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:45
Ik skip deze partybag nu ik bovenstaande berichten zie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eerste party bag geskipt.
Tweede party bag geskipt.

Niks aan gemist zo te lezen :P

Wel de nieuwe winter challenge gefikst. Nog drie tokens te gaan. Ik vertik de party bags te voltooien en die silver objective is sweaty as hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeBers schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:15:
Hmmm dilemma dilemma. Al die mooie packs uit swaps. 10x 85 en 25x 83+. Ik kan ze nu openen of nog even wachten tot toty :(

Wat doen jullie?
Wachten doe ik nooit 🤣 lukt me niet eens al zou ik het willen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Ruggengraat van niets, en ik weigerde om een untradable Carvajal te discarden, dus heb ik zojuist OTW Bellerin uit m'n partybag gekregen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 22:35
Rb Ripart uit mijn partybag , loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Bailey OTW.
Zou m inderdaad maar overslaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

RB Coates :F

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Donnarumma TOTGS, niet verkeerd!

Je krijgt er trouwens ook een winter wildcard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Toch gedaan omdat ik door packs vrijspelen twee totw spelers kreeg. Te crap om op te stellen maar goed voor sbc. Krijg ik De Paul. Wie? Achja token erbij nog twee te gaan. Die 85x10 moet het hem dan maar gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Niet ontevreden over mijn 10x 85 plus pakket Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pel3iZhYdB_FoJ1Wy4tqtVEvpaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b7BrRMZZA5ImXmzCWH6gJeEM.jpg?f=fotoalbum_large

2 spelers kunnen zo in de ploeg alleen la en ra alleen ik zit erover te denken om de boel om te gooien met die douchenie erin van Marseille

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-10 13:51
Augy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:04:

🤣😳
Yep had Numbers up Reyna ga ik niet veel gebruiken al kon het slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Joosie200 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:26:
[...]

Kom maar op met icon sbc's. Ik heb mijn transfer list vol staan met 86'ers tegen max bin prijzen. Als ik ze kwijt raak ga ik naar het miljoen. En dan nog steeds kan ik geen baby Cruyff betalen :+
Als ik zo naar die nieuwe icon sbcs kijk lijkt het me niet waarschijnlijk dat de fodder prijzen gaan stijgen…

Hopelijk krijg ik ongelijk, heb ook nog wat 86-90 kaarten op de lijst staan.

Zit sinds zondag te loeren naar die Jesus versus ice. Was zondagmiddag 390k, zondagavond al dik over de 400 en nu bijna 500. Hoop dat die weer zakt richting de 400k. Heb wat coins opgespaard en die moeten natuurlijk zo snel mogelijk over de balk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
RB Trent uit de party bag. Kan er alleen helaas niks mee. Mbabu zijn ice kaart doet het mega goed voor me tot dusver.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Wii4all schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:00:
Niet ontevreden over mijn 10x 85 plus pakket [Afbeelding]

2 spelers kunnen zo in de ploeg alleen la en ra alleen ik zit erover te denken om de boel om te gooien met die douchenie erin van Marseille
Guendouzi is een hele solide kaart. Daar ga je geen spijt van krijgen. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Partypooper op 28-12-2021 20:23 . Reden: Typo ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Robbio85 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:12:
[...]

Als ik zo naar die nieuwe icon sbcs kijk lijkt het me niet waarschijnlijk dat de fodder prijzen gaan stijgen…

Hopelijk krijg ik ongelijk, heb ook nog wat 86-90 kaarten op de lijst staan.
Ik heb al een stuk of 8 weten te slijten aan lazy buyers. Dus ben al aardig richting quitte aan het gaan. Alles wat ik daar bovenop verkoop is winst. Of ik kan zelf goedkoop een icon sbc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Partypooper schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:23:
[...]

Guendouzi is een hele solide kaart. Daar ga je geen spijt van krijgen. :)
Moet alleen gaan puzzelen nu want mijn team puilt niet uit van de Fransen om te linken heb Varane en Pogba en Diop heb nog wel genoeg kaarten om wat SBCs te doen en heb inmiddels 450k aan coins op de bank

450k nog te besteden als jullie die konden aanpakken wat zouden jullie doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skRUxm2jVu77I3j0V5DZZJEu2NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxAfjjxJ8rKOyz1Y9Qn78nVM.jpg?f=fotoalbum_large

Kimpembe? /lloris

Pogba eruit?

[ Voor 38% gewijzigd door Wii4all op 28-12-2021 20:38 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Twijfelde tussen de ultimate pakket en de 10x 81-89. Toch maar voor de 2e gegaan. Hoogste 84 haverts... thanks EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoeveel Wintertokens komen er nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 18:53
Zo van een team van 5 miljoen naar dit team, vond het er wel leuk uit zien..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lbqg3D9-NJXbtt29H7DwcNsH2Dk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9JOV43YnFupZtt5af3I15kFM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Wii4all schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:27:
[...]

Moet alleen gaan puzzelen nu want mijn team puilt niet uit van de Fransen om te linken heb Varane en Pogba en Diop heb nog wel genoeg kaarten om wat SBCs te doen en heb inmiddels 450k aan coins op de bank

450k nog te besteden als jullie die konden aanpakken wat zouden jullie doen?

[Afbeelding]

Kimpembe? /lloris

Pogba eruit?
Ik denk dat je met Kimpembe je backs niet meer op chemistry zal krijgen, is die Azpi tradable? Zo ja, zou je wel voor Kimpembe/Hakimi kunnen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 19:53
Cornet RB uit de Party Bag gehaald, dikke prima aangezien m'n hele transferlist vol dubbele meuk stond voor dit soort SBC's. Alleen jammer dat ik Tierney al heb gehaald.

Verder Florenzi WW nog uit een 78+ gepackt en Hero Keane tradeable uit een ander pakket. Die heb ik inmiddels al verkocht in afwachting van de Auba SBC die rondgaat :) Mag Antonio RB nog even z'n kunstje doen. Verder ben ik erg blij met Morales WW die ik afgelopen zaterdag voor 40K heb opgepikt! Die schiet ze echt uit alle hoeken erin en ging voor een spotprijs weg met al die 85+ x10 packs en Lighting Rounds afgelopen weekend.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egY7GCq8yv4Fj6DAZ_Hb_vCFMYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T37rWDHAn16AuS3r4gHftzb1.jpg?f=fotoalbum_large

Dit kreeg ik voor mijn 10x 85 pack. Vrij matig helaas, shit happens🙃

[ Voor 4% gewijzigd door PaulPaulPaul83 op 29-12-2021 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8JTK9G_5WOmiO1LuU0TAbwamVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7xljHlzsxttyCrJtSvMCUCY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGnCJTPay2ysrFd91vhteLv8PSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOtXwaNZqAhauTCGJvEYHoRQ.jpg?f=fotoalbum_large

Deze 2 teams nu. Leuk om af te wisselen en bij me pl team wil ik verdedigend nog wel wat vervangen bijvoorbeeld Robertson en Varane voor WC Tierney en RB Rudiger lijkt me wel wat of er moet nog wat leuke nieuwe content komen😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Markmaas schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:01:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze 2 teams nu. Leuk om af te wisselen en bij me pl team wil ik verdedigend nog wel wat vervangen bijvoorbeeld Robertson en Varane voor WC Tierney en RB Rudiger lijkt me wel wat of er moet nog wat leuke nieuwe content komen😊
Moet zeggen dat die NumbersUp Jota een van mijn beste pulls is geweest deze Fifa. Speel sinds die promo met hem op 7 chem (heb ook Son IF, die heb ik op full chem) en hij is nog steeds een van mijn beste spelers, ingame op LAM, LM of ST, en heel soms CM.

Hieronder mijn team. Ingame Son en Silva spits, Jota en Mahrez LAM/RAM, Nkunku en Vieira CM/CDM.

Volgende upgrade wordt Jesus Versus Ice (even kijken wat de prijs doet komende dagen, zou de verwachte Auba SBC daar nog invloed op hebben?). Alleen even kijken of ik Mahrez of Silva eruit haal (als ik Mahrez eruit haal komt Silva op 7 chem op de RM positie in de startopstelling).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIkq058zFYmZTSznPICGlHAfOr8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1xwZHu6CYRp4Qqni3S5r8bu.png?f=user_large

Van Dijk, Son IF, Jota NumbersUp, Hakimi OTW en Donnarumma TOTGS allemaal untradeable gepackt. Eerder in de game nog Marquinhos en van Dijk tradeable gepackt en meteen verkocht om mijn coin balance op te krikken. Mag over geluk dus niet klagen tot nu toe.

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 29-12-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Robbio85 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:35:
[...]

Moet zeggen dat die NumbersUp Jota een van mijn beste pulls is geweest deze Fifa. Speel sinds die promo met hem op 7 chem (heb ook Son IF, die heb ik op full chem) en hij is nog steeds een van mijn beste spelers, ingame op LAM, LM of ST, en heel soms CM.

Hieronder mijn team. Ingame Son en Silva spits, Jota en Mahrez LAM/RAM, Nkunku en Vieira CM/CDM.

Volgende upgrade wordt Jesus Versus Ice (even kijken wat de prijs doet komende dagen, zou de verwachte Auba SBC daar nog invloed op hebben?). Alleen even kijken of ik Mahrez of Silva eruit haal (als ik Mahrez eruit haal komt Silva op 7 chem op de RM positie in de startopstelling).

[Afbeelding]

Van Dijk, Son IF, Jota NumbersUp, Hakimi OTW en Donnarumma TOTGS allemaal untradeable gepackt. Eerder in de game nog Marquinhos en van Dijk tradeable gepackt en meteen verkocht om mijn coin balance op te krikken. Mag over geluk dus niet klagen tot nu toe.
Ook een mooi team hoor jaloers op Viera en Bernardo Silva nog steeds spijt dat ik die sbc niet gedaan heb :F
Jota is in game heerlijke speler zeker met zijn laatste upgrade.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:46
Ein-de-lijk een keer packluck! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEnZQuklVRrVg6JTXWn8OOKsmH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4OGUQJPDES2wuCOD3n4h2Agc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net wat potten in silver league gedaan. Wat is mijn untradeable elftal aan zilvers toch een bak ellende. Nul snelheid, nul wendbaarheid, nul pit in de donder. Kappen, draaien en schieten gaat met een draaicirkel van een vrachtwagen. En zelfs uitgespeelde kansen voor open doel poeieren ze nog naast of hoog over.

Mijn tegenstanders weten er weinig anders van te maken. Met als gevolg saaie potten die met 1-0 verloren gaan. Dus ik mag hopen dat er nog wat token sbc's komen want die ene token van de silver objective gaat het voor mij niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gz man! Dan mag je de rode lantaarn aan mij geven :9

Toch gisteren onverwachts uit een 1 75+ pack WW Maignan te pakken. Niet direct een dikke win ofzo, maar kan nu mooi de NIF Maignan vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:22:
[...]

Gz man! Dan mag je de rode lantaarn aan mij geven :9

Toch gisteren onverwachts uit een 1 75+ pack WW Maignan te pakken. Niet direct een dikke win ofzo, maar kan nu mooi de NIF Maignan vervangen.
Ja ik ga/mag nu niet meer zeuren over packluck 😉

Ik gebruik Maignan ook overigens. Helemaal geen slechte keeper naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Moody2204 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:31:
[...]

Ja ik ga/mag nu niet meer zeuren over packluck 😉

Ik gebruik Maignan ook overigens. Helemaal geen slechte keeper naar mijn mening!
Is het een significante verbetering t.o.v. zijn 84 kaart? Laatstgenoemde is namelijk echt de slechtste keeper die ik deze FIFA heb gebruikt maar zou echt onwijs handig zijn om mijn RTTK De Ligt aan iedere willekeurige Franse CV te linken. Heb nu baby Van der Sar, niet echt een goedkoop alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Lekker man🥳 uit wat voor pack had je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lekker man, gelijk een beste! Packluck van dat soort bedragen zijn altijd fijn!

Verhandelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:16:
Net wat potten in silver league gedaan. Wat is mijn untradeable elftal aan zilvers toch een bak ellende. Nul snelheid, nul wendbaarheid, nul pit in de donder. Kappen, draaien en schieten gaat met een draaicirkel van een vrachtwagen. En zelfs uitgespeelde kansen voor open doel poeieren ze nog naast of hoog over.

Mijn tegenstanders weten er weinig anders van te maken. Met als gevolg saaie potten die met 1-0 verloren gaan. Dus ik mag hopen dat er nog wat token sbc's komen want die ene token van de silver objective gaat het voor mij niet worden.
Untradable is geen vereiste toch?
Je kunt beter iets uitgeven zodat je in ieder geval een team hebt staan waar je wel normaal mee kan spelen, anders kost het wel heel veel tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
timonsl schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:41:
[...]

Is het een significante verbetering t.o.v. zijn 84 kaart? Laatstgenoemde is namelijk echt de slechtste keeper die ik deze FIFA heb gebruikt maar zou echt onwijs handig zijn om mijn RTTK De Ligt aan iedere willekeurige Franse CV te linken. Heb nu baby Van der Sar, niet echt een goedkoop alternatief.
Ik heb geen ervaring met zij 84 kaart dus daar kan ik niet over oordelen. Keepers blijven keepers in Fifa. Soms goed soms slecht. Tot nu toe vind ik de WW versie wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:45:
[...]

Lekker man🥳 uit wat voor pack had je die?
Ik had via de webapp nog die winter wildcard sbc gedaan. Daarna zag ik toen ik de PS opstartte ineens een premium pakketje staan. Daar kwam hij dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:49:
[...]

Lekker man, gelijk een beste! Packluck van dat soort bedragen zijn altijd fijn!

Verhandelbaar?
Niet verhandelbaar. Maar ik had net gisteren genoeg geld om gouden CR7 te kopen. Die was gisteren beneden de 350k. Gaat nu al weer weg voor rond de 365k. Dus twijfel om die wer weg te doen. Maar die speelt ook wel erg lekker. Ineens teveel keuze: Bernardo Silva/Coutinho en nu dus Mbappe/CR7. Heb ook nog Benzema FB die ze er ook aardig inknalt. Ineens dus een luxeprobleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Na wat gesleutel staat dit.

Azpi wil ik denk ik wel vervangen evenals Dembele en misschien laborde, Ronaldo staat er even in om te proberen en wellicht dat ik kante er nog bij zet in plaats van fernandes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pw7XYLaPYci8KjvN5nXok0H0KJI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XCjaLmUIn7TWXYMh80NbBOYR.jpg?f=fotoalbum_large

Heb 500K op de bank.

Op zich wel leuk om weer door te puzzelen te switchen.
Die guendouchnie bevalt wel goed trouwens.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:28
En hoe :D lekker man, EA heeft het voor je opgespaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:50:
[...]

Untradable is geen vereiste toch?
Je kunt beter iets uitgeven zodat je in ieder geval een team hebt staan waar je wel normaal mee kan spelen, anders kost het wel heel veel tijd en moeite.
Nee, klopt. Maar geen zin om geld erin te moeten stoppen want ik doe niks met zilvers. Wel de enige manier om het af te kunnen vinken. Mijn beste silver Sulema was al sbc fodder dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 10:26
Joosie200 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:16:

Al die Silver Stars-objectives zijn een verschrikking om te doen. Ik heb 'm deze keer gehaald voor het token, maar wat een bak ellende. Heb in het begin die objectives 'trouw' gedaan (dus Sulemana, Schoft Olsen, Nteka en Layun) maar gezien ze elke keer iets uitbrengen dat niet linkt, heb ik de motivatie verloren om die ***-potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Mr.Myst schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:11:
[...]

Al die Silver Stars-objectives zijn een verschrikking om te doen. Ik heb 'm deze keer gehaald voor het token, maar wat een bak ellende. Heb in het begin die objectives 'trouw' gedaan (dus Sulemana, Schoft Olsen, Nteka en Layun) maar gezien ze elke keer iets uitbrengen dat niet linkt, heb ik de motivatie verloren om die ***-potjes te spelen.
Hier doe ik ze gewoon omdat ik het leuk vind om de objectives te behalen,maar aan de spelers an sich heb je niks. Er zijn voor de rest namelijk ook niet echt Silver TOTW - of Rare Objectives. Vorig jaar had je nog dat je een x aantal wedstrijden met 7 zilveren TOTW moest spelen, dus had je er wat aan. En echt overpowered zoals vorig jaar lijken ze ook niet meer te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
In oktober heb ik voor weinig coins een Braziliaans silver team gekocht. Hiermee kan ik de icon swaps objectives doen (2 in 1) en af en toe zo'n silver TOTW speler objective. Ja, die silver lounge is nog steeds klote om te doen - heb alleen Sulejmani (oid), Nteka en Dodo gedaan (die past dus perfect omdat hij Braziliaans is). Maar voor de icon swaps objectives is dit ideaal, die low rated teams in SB zijn prima te doen als je zo'n team hebt met goeie chemistry.

Verder zijn er ook af en toe Silver Beasts objectives, hiervoor kun je het team ook gebruiken. De rewards zijn best netjes.

Dit is toch echt wel een aanrader. Die spelers kosten in het begin van de game een paar honderd coins per stuk, en daar heb je dan het hele jaar voordeel van.

[ Voor 22% gewijzigd door Robbio85 op 29-12-2021 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Robbio85 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:18:
In oktober heb ik voor weinig coins een Braziliaans silver team gekocht. Hiermee kan ik de icon swaps objectives doen (2 in 1) en af en toe zo'n silver TOTW speler objective. Ja, die silver lounge is nog steeds klote om te doen - heb alleen Sulejmani (oid), Nteka en Dodo gedaan (die past dus perfect omdat hij Braziliaans is). Maar voor de icon swaps objectives is dit ideaal, die low rated teams in SB zijn prima te doen als je zo'n team hebt met goeie chemistry.
Zo heb ik het ook gedaan - ben met een bagger Silver-team begonnen, maar heb vlak voor het begin van Swaps een NL-zilver team samengesteld. First Owner met Brazilianen (alleen dus met gouden spelers erbij).

Wat verwachten jullie trouwens van de volgende lichting Swaps? Ik kan me herinneren dat vorig jaar in een tweede lichting tokens Portugal en CSL(?) als vereisten werden gesteld. Misschien slim om daar al eens naar te gaan kijken voor je straks 10K voor een zilveren Chinees aftikt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
allstarted1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:16:
[...]

Hier doe ik ze gewoon omdat ik het leuk vind om de objectives te behalen,maar aan de spelers an sich heb je niks. Er zijn voor de rest namelijk ook niet echt Silver TOTW - of Rare Objectives. Vorig jaar had je nog dat je een x aantal wedstrijden met 7 zilveren TOTW moest spelen, dus had je er wat aan. En echt overpowered zoals vorig jaar lijken ze ook niet meer te zijn?
Ik vind ze behoorlijk slecht, zeker voor 'goede' zilveren spelers. Een maatje vertelde dat er vorig jaar inderdaad van die objectives waren, dus daarom was ik er ook vol goede moed aan begonnen. Maar ik zit er me alleen maar aan te ergeren. Nu heb ik ook een NL-team, dat helpt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Robbio85 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:18:

Verder zijn er ook af en toe Silver Beasts objectives, hiervoor kun je het team ook gebruiken. De rewards zijn best netjes.

Dit is toch echt wel een aanrader. Die spelers kosten in het begin van de game een paar honderd coins per stuk, en daar heb je dan het hele jaar voordeel van.
Zo heb ik het ook gedaan vanaf het begin doe ik de zilveren ENG2 spelers in een team. Ik gebruik ze niet voor sbcs.

Ik heb 1 keer een TOTW Zilver gekocht bowman ofzo heet ie, kostte 14,5K
Daarmee heb ik toch al 3 mega packs binnen geharkt en flink wat doelstellingen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Die Silver Lounge is helemaal niet zo erg toch? 3 potten winnen waarin je 8x moet scoren en 6x een assist moet worden. Met een beetje geluk ben je in 20 minuten klaar, ik heb voor de Partybag SBC steeds een silver IF gebruikt die ik o.b.v. de silver lounge hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mr.Myst schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:11:
[...]

Ik heb enkel die Sulemana gehaald maar daarna in een sbc geknald (telde iig mee als totw geloof ik) En laatst dan die Gauseth want makkelijk vrij te spelen. Voor die icon swaps heb ik toen een Braziliaans zilver team gekocht en zo 2 in 1 swaps gedaan. Maar daarna weer goed doorverkocht.

Vind het geploeter voor een token niet waard qua winter wildcard. Dus dan maar vanavond en morgen de daily sbc meepakken. Al liet EA het maandag afweten qua sbc. Kan ik op de valreep nog 15 tokens fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Joosie200 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:30:
[...]

Ik heb enkel die Sulemana gehaald maar daarna in een sbc geknald (telde iig mee als totw geloof ik) En laatst dan die Gauseth want makkelijk vrij te spelen. Voor die icon swaps heb ik toen een Braziliaans zilver team gekocht en zo 2 in 1 swaps gedaan. Maar daarna weer goed doorverkocht.

Vind het geploeter voor een token niet waard qua winter wildcard. Dus dan maar vanavond en morgen de daily sbc meepakken. Al liet EA het maandag afweten qua sbc. Kan ik op de valreep nog 15 tokens fixen.
Ik heb er nu drie over na de 85+ x10 en 10x 81-89. Vanavond en morgen dus de SBC doen en anders Prime Time-friendlies in (alsjeblieft niet, EA!). Trippier heeft me al genoeg tijd gekost met al die Duitsers die bij 5-0 achter stug door blijven gaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
allstarted1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:23:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan - ben met een bagger Silver-team begonnen, maar heb vlak voor het begin van Swaps een NL-zilver team samengesteld. First Owner met Brazilianen (alleen dus met gouden spelers erbij).

Wat verwachten jullie trouwens van de volgende lichting Swaps? Ik kan me herinneren dat vorig jaar in een tweede lichting tokens Portugal en CSL(?) als vereisten werden gesteld. Misschien slim om daar al eens naar te gaan kijken voor je straks 10K voor een zilveren Chinees aftikt... :+
Gezien de originaliteit van EA zou je best eens gelijk kunnen hebben. Direct even een CSL-team gemaakt, bedankt! Grappig dat ik WW Acheampong en Alessandrini heb, de rest is bagger... :D

Volgens mij zat er naast Portugal ook de MBS Pro League (Sau) in, maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
allstarted1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:36:
[...]

Ik heb er nu drie over na de 85+ x10 en 10x 81-89. Vanavond en morgen dus de SBC doen en anders Prime Time-friendlies in (alsjeblieft niet, EA!). Trippier heeft me al genoeg tijd gekost met al die Duitsers die bij 5-0 achter stug door blijven gaan. :'(
Ik had mijn selectie de naam “Golden Goal svp” gegeven haha, heb iets van 5 potjes al voor de aftrap berichtjes ontvangen dat zij een x aantal goals nodig hadden en ik de win mocht hebben bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Geen nieuwe sbcs? Dat is weer is wat anders

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ja, maar er moeten toch nog swap tokens komen dacht ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er zit er weer een onder de Zilveren Sterren.
Morgen met de Marque Matchups waarschijnlijk ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik hoop zo dat de jaarlijkse dybala sbc snel komt 🙏

Meen dat die vorig jaar ook rond deze tijd was. Die kerel mis ik echt in m'n team :)

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 29-12-2021 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:53:

Meen dat die vorig jaar ook rond deze tijd was. Die kerel mis ik echt in m'n team :)
Ik zat toevallig vandaag een video van Nick RTFM te bekijken over z'n Moments Card van vorig jaar - ik geloof dat ik die tot ongeveer TOTS in de basis heb gehad. Dybala dan, niet Nick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Die heb ik gemist vorige fifa, speelde net fut toen die sbc uitkwam. Heb wel die roze variant gedaan op het laatst. Tering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:05:
[...]

Ik zat toevallig vandaag een video van Nick RTFM te bekijken over z'n Moments Card van vorig jaar - ik geloof dat ik die tot ongeveer TOTS in de basis heb gehad. Dybala dan, niet Nick :+
Man wat was die kaart goed, had er eigenlijk wel weer 1 verwacht.. zoek nog een rcam met een goed finesse in z'n linkerpoot 👌 oftewel dybala

Ow en goed om te lezen dat ik niet de enige ben die Nick, Matt, Neil enz regelmatig meepakken of terugkijken 🤣

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 29-12-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:36:
[...]

Man wat was die kaart goed, had er eigenlijk wel weer 1 verwacht.. zoek nog een rcam met een goed finesse in z'n linkerpoot 👌 oftewel dybala

Ow en goed om te lezen dat ik niet de enige ben die Nick, Matt, Neil enz regelmatig meepakken of terugkijken 🤣
Haha, ik volg Nick een beetje, maar voor reviews AuzioMF. En de Squad Builder Showdowns van AJ3 zijn heerlijk om op de achtergrond aan te hebben staan als je zelf speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Hoeveel winter tokens komen er nog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:56
Augy schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:53:

Mee eens!
Heerlijke speler die tot het eind nog mee kon komen.
Ook voor een mooie prijs kon je hem toen voltooien.
Kom maar op met die kaart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:22
Nachtapotheker schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:16:
Ja, maar er moeten toch nog swap tokens komen dacht ik??
Op 10 januari lees ik, als de eerste set is afgelopen. Ik neem aan weer 9. In ieder geval 8 want anders kom je tekort voor Rooney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Edit; nietszeggende post blijkbaar

[ Voor 93% gewijzigd door joostmakaay op 29-12-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-10 19:55
joostmakaay schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:26:
Mocht iemand nog inspiratie nodig hebben voor een team t.b.v. de Silver Lounge, onderstaand vind ik zelf erg fijn spelen;

[Afbeelding]
Mensen gaan niet 10k voor een silver speler uitgeven en sommige spelers zijn/waren alleen verkrijgbaar tijdens objectives.
Ik snap oprecht niet wat je met je post wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Speel nu met Militao maar die heeft me nog niet kunnen overtuigen (niet voor 600k iig)

Iemand idee hoe goed (of niet) Diego Carlos is? Heb de links nodig voor coutinho

https://www.futbin.com/22/squad/4368450

Zou bijv voor het duo Carlos - kounde kunnen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
cubert20 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:32:
[...]

Mensen gaan niet 10k voor een silver speler uitgeven en sommige spelers zijn/waren alleen verkrijgbaar tijdens objectives.
Ik snap oprecht niet wat je met je post wil zeggen.
Welke speler kost 10k? Die objectives kosten amper tijd dus er zullen vast wel andere zijn die ze gedaan hebben. Sorry dat dit niet in jouw straatje past, zal in het vervolg nadenken of jij er iets aan hebt voordat ik iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
joostmakaay schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:26:
Mocht iemand nog inspiratie nodig hebben voor een team t.b.v. de Silver Lounge, onderstaand vind ik zelf erg fijn spelen;

[Afbeelding]
Het maakt toch niet zo heel veel uit welk team? Je knalt er namelijk binnen 10 minuten door heen.

• cubert20
joostmakaay schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:41:
[...]

Welke speler kost 10k? Die objectives kosten amper tijd dus er zullen vast wel andere zijn die ze gedaan hebben. Sorry dat dit niet in jouw straatje past, zal in het vervolg nadenken of jij er iets aan hebt voordat ik iets post.
Geen idee hoe ik moet weten welke spelers precies objectives zijn.
Heb de eerste 2 ofzo gedaan kamaldeen staat altijd in mijn basis en daar voldoe ik de silver beasts challenge mee voor het mega pakket.
Ging er niet vanuit dat de rest ook objective spelers waren.
De meeste mensen die voor die objectives gaan weten vaak wel welke spelers ok zijn omdat ze ze weer gebruiken.
Andere random silvers die ok zijn, dat is een ander verhaal.
Nu staan die objective silvers nogal op de voorgrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
cubert20 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:02:
[...]

Geen idee hoe ik moet weten welke spelers precies objectives zijn.
Heb de eerste 2 ofzo gedaan kamaldeen staat altijd in mijn basis en daar voldoe ik de silver beasts challenge mee voor het mega pakket.
Ging er niet vanuit dat de rest ook objective spelers waren.
De meeste mensen die voor die objectives gaan weten vaak wel welke spelers ok zijn omdat ze ze weer gebruiken.
Andere random silvers die ok zijn, dat is een ander verhaal.
Nu staan die objective silvers nogal op de voorgrond.
Dus je doet de aanname dat bepaalde spelers 10k kosten, zonder dat je dit zeker weet (en dus ook niet waar is)? Ik snap oprecht niet wat je met je post wil zeggen.

Tevens postte ik dat team juist nu, aangezien de SS Diallo kaart erg goed is (en handig is voor Managerial Masterpiece) en omdat er een token in de Objective zit.

[ Voor 9% gewijzigd door joostmakaay op 30-12-2021 00:13 ]

• cubert20
Tevens postte ik dat team juist nu, aangezien de SS Diallo kaart erg goed is (en handig is voor Managerial Masterpiece) en omdat er een token in de Objective zit.
[/quote]

Allemaal redenen om hem te posten die er eerder niet bij stonden.
Met wat je er nu bij verteld is het een prima post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Ik twijfelde of Renato zijn prijs wel waard was, ook voor een 84 rated speler. Man oh man, hij kan alles. Had ik hem maar eerder gekocht, dan had ik sneller de Elite divisie behaald.

Nu alleen nog gouden rat Ben Ketser vervangen voor Signature versie en mijn team is compleet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1k6tyPZrJqx5nTrwyI5TyU_fu8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZhfCOYYZqMiUYLlMuNjK2AP.jpg?f=fotoalbum_large

• Nachtapotheker
Casual Ruud schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:23:
[...]

Op 10 januari lees ik, als de eerste set is afgelopen. Ik neem aan weer 9. In ieder geval 8 want anders kom je tekort voor Rooney.
Ik doelde eigenlijk op de winter wildcard tokens :)

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Gisterenavond George Best SBC gedaan. Bijna al mijn fodder en een klap coins weg, maar voor één van de beste spelers van mijn favo club. Nog nooit hem - of een speler van deze prijsklasse gehad dus ben benieuwd. Jammer dat alle andere goede (ex-) Man Utd spelers zo ontzettend duur zijn.

• timonsl
Gisteren besloten mn team om te gooien na de upgrade van Dumfries. Hij is niet zo goed als Hakimi maar is toch altijd leuk om met Nederlanders in je team te spelen.

Team:
https://www.futbin.com/22/squad/4424918

• Wii4all
  • Niet online
Lashrom schreef op donderdag 30 december 2021 @ 02:21:
Ik twijfelde of Renato zijn prijs wel waard was, ook voor een 84 rated speler. Man oh man, hij kan alles. Had ik hem maar eerder gekocht, dan had ik sneller de Elite divisie behaald.

Nu alleen nog gouden rat Ben Ketser vervangen voor Signature versie en mijn team is compleet.

[Afbeelding]
Bevalt plain ben echt zoveel beter dan andere spitsen?
Ik kan me het echt niet voorstellen maar ik ga hem denk ik ook maar is proberen voor de coins hoef je het niet te laten.

Ik heb nu laborde ST TOTW
timonsl schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:56:
Gisteren besloten mn team om te gooien na de upgrade van Dumfries. Hij is niet zo goed als Hakimi maar is toch altijd leuk om met Nederlanders in je team te spelen.

Team:
https://www.futbin.com/22/squad/4424918
er zijn inderdaad leuke nederlandse spelers dit jaar...met objectives heb je niet die Leeroy Owusu geprobeerd? Daar zie je ook veel gasten mee.

Rival rewards....ik denk kies een keer voor tradable...pack ik gewoon voor de 3e keer deze fifa suarez.
Vorig jaar dan had je een top jaar als je hem uberhaupt 1 keer had gepackt tot nu ....voor de TOTS SBCs zeg maar.
Ik had hem nog voor de sbc bewaard dus nu dubbel maar gelukkig tradable.

[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 30-12-2021 09:11 ]

Burp

• Joosie200
  • Niet online
Zo Diallo unlocked, de andere silver team objective lukte me niet op tijd. Die Diallo knal ik gewoon in mijn ratatouille team. Die gast heeft met een powerhouse/engine chemistry kaart gewoon oké gouden stats.

• Tom5
  • Laatst online: 27-10-2023
heron schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:28:
Gisterenavond George Best SBC gedaan. Bijna al mijn fodder en een klap coins weg, maar voor één van de beste spelers van mijn favo club. Nog nooit hem - of een speler van deze prijsklasse gehad dus ben benieuwd. Jammer dat alle andere goede (ex-) Man Utd spelers zo ontzettend duur zijn.
Ik ben ook aan het twijfelen om hem te doen of dat ik m'n fodder bewaar voor een komende icon sbc. Heb wel eens met hem gespeeld in draft en vond hem toen heel fijn. Maar grootste minpunten lijken mij z'n workrates en stamina. Hoe vind jij hem?

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Tom5 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:46:
[...]

Ik ben ook aan het twijfelen om hem te doen of dat ik m'n fodder bewaar voor een komende icon sbc. Heb wel eens met hem gespeeld in draft en vond hem toen heel fijn. Maar grootste minpunten lijken mij z'n workrates en stamina. Hoe vind jij hem?
Nog niet veel met hem gespeeld. Messi heeft ook M/L workrates en dat was tijden mijn beste aanvaller. Ik ga hem gewoon in de spits op stay forward gebruiken en dan moet het wel goed komen.

• saert
Joosie200 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:13:
Zo Diallo unlocked, de andere silver team objective lukte me niet op tijd. Die Diallo knal ik gewoon in mijn ratatouille team. Die gast heeft met een powerhouse/engine chemistry kaart gewoon oké gouden stats.
Maar niet echt meer bruikbaar op dit moment toch? Toch echt niet beter dan een kante?

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4p0bwxY3p2auE_bemqquTe6wI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HjJzh9I1SbB789gNetpZE6ff.png?f=fotoalbum_large

Met de Icon Swaps wil ik eigenlijk niets aan het toeval over laten (ivm mn geweldige packluck), ook niet de base/mid player pick..

Het 'thema' van m'n team is half Frans half Italiaans. Dan kan ik natuurlijk wel Desailly, Del Piero of Zambrotta toepassen in m'n team. Ik heb nooit icons als backs gehad, want ik zag dat altijd een beetje als vrij nutteloos, mits je 3-5-2 speelt. Speel in game overigens 4-3-2-1. Hebben jullie nog een advies? Heb daarnaast nog 700k op de bank..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
saert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:16:
[...]

Maar niet echt meer bruikbaar op dit moment toch? Toch echt niet beter dan een kante?
Nee, maar ik heb dan ook geen Kante untradeable zo op de plank liggen. Ik heb Yedder gold en Hernandez gold als enige tradeable spelers, gekocht voor 10k. De rest: Griezmann, Nkunku in form, Benzema flashback, Mukiele RTTK, Kounde, Upamecano IF heb ik untradeable.

Met de markt die keer op keer de waarde onderuit haalt van spelers hecht ik meer aan liquide middelen behouden dan uitgeven om het te zien verdampen. Dat overkwam mij met Goretzka, al had ik de mazzel dat iemand hem voor max bin kocht. Idem met Gravenberch RTTK. In Fifa 20 durfde ik nog wel te kopen en zo een ultiem team samen te stellen.

In Fifa 22 doe ik sb/Rivals zo goed als volledig untradeable.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
saert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:16:
[...]

Met een Anchor erop zijn z'n stats als volgt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AbzdlDyLHAelc_O6q_6kxWufMEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KQDoYf2uGBUpAtFg0YP7aZY4.jpg?f=fotoalbum_large

Kanté zal imo inderdaad nog altijd een stuk beter zijn, maar WW Diallo zou niet misstaan in een normaal team met deze stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rhain schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Met de Icon Swaps wil ik eigenlijk niets aan het toeval over laten (ivm mn geweldige packluck), ook niet de base/mid player pick..

Het 'thema' van m'n team is half Frans half Italiaans. Dan kan ik natuurlijk wel Desailly, Del Piero of Zambrotta toepassen in m'n team. Ik heb nooit icons als backs gehad, want ik zag dat altijd een beetje als vrij nutteloos, mits je 3-5-2 speelt. Speel in game overigens 4-3-2-1. Hebben jullie nog een advies? Heb daarnaast nog 700k op de bank..
Ik heb vorig jaar met zambrotta gespeeld en had hem toevallig bij de online draft in mn team. Op zich gewoon solide buiten dat ik z'n conditie tegen vond vallen.
Maar op zich wel handig om daar een icon te hebben voor wat betreft de chemistry.

Burp

• timonsl
Wii4all schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:03:

er zijn inderdaad leuke nederlandse spelers dit jaar...met objectives heb je niet die Leeroy Owusu geprobeerd? Daar zie je ook veel gasten mee.
Schijnt inderdaad een prima kaart te zijn, kan ook goed vrije trappen nemen. Heb echter nog niet de tijd/moeite genomen om hem te unlocken.. Speel uitsluitend nog weekend league + kwalificatie wedstrijden deze FIFA, dat is een stuk relaxter sinds WL nog maar 20 potten is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Rhain schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Volgens de geruchten brengt EA binnenkort een Franse spits uit de PL uit (Record breaker Edouard).

In 1 van zijn laatste filmpjes zegt Boraslegend dat tegenwoordig veel pro-spelers Del Piero base gebruiken als ze de duurdere spitsen (zoals Pele en Eusebio) niet kunnen betalen. Ik heb er niet mee gespeeld, maar ik knap af op lage agility, balans en agressie, waardoor ik hem zelf zou overslaan..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbio85
Capsaicin schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:36:
[...]
Volgens de geruchten brengt EA binnenkort een Franse spits uit de PL uit (Record breaker Edouard).

In 1 van zijn laatste filmpjes zegt Boraslegend dat tegenwoordig veel pro-spelers Del Piero base gebruiken als ze de duurdere spitsen (zoals Pele en Eusebio) niet kunnen betalen. Ik heb er niet mee gespeeld, maar ik knap af op lage agility, balans en agressie, waardoor ik hem zelf zou overslaan..
Op zich ziet zo'n base Del Piero er leuk uit, maar als je die stats vergelijkt met promo kaarten rond dezelfde prijsklasse vind ik het toch zonde om die te doen.

Persoonlijk ben ik meer van icons als verdediger of middenvelder. Dan kan ik tenminste een beetje rouleren in de voorhoude en daar verschillende promo kaarten uitproberen. Vorig jaar best lang met moments Zambrotta en Makelele gespeeld (allebei via SBC). Dit jaar base Vieira SBC gedaan, maar denk dat ik die SBC's voorlopig laat liggen totdat de moments icon SBC's komen. Gebruik base Vieira nu als vervanger voor Kante tradeable (die leverde nog zo'n 170k op). Moet zeggen dat ze redelijk vergelijkbaar zijn. Vieira passt beter, Kante is beter qua defensieve positionering. Maar denk dat die base Vieira snel achter de powercurve zal liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Ben Ketser is een glitch in Fifa. Al is het zijn gouden. Scoort van alle kanten en is snel genoeg met Hunter chem style. Probeer het maar eens ;-)
Wii4all schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:03:
[...]

Bevalt plain ben echt zoveel beter dan andere spitsen?
Ik kan me het echt niet voorstellen maar ik ga hem denk ik ook maar is proberen voor de coins hoef je het niet te laten.

Ik heb nu laborde ST TOTW

[...]

Rival rewards....ik denk kies een keer voor tradable...pack ik gewoon voor de 3e keer deze fifa suarez.
Vorig jaar dan had je een top jaar als je hem uberhaupt 1 keer had gepackt tot nu ....voor de TOTS SBCs zeg maar.
Ik had hem nog voor de sbc bewaard dus nu dubbel maar gelukkig tradable.
Pagina: 1 ... 64 ... 128 Laatste