Kan je niet beter Alessandrini halen en daarnaast kiezen voor de 10x 85? Of is hij echt stukken beter?joostmakaay schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:04:
Jezus die Daka-kaart
Mja, principes in games. Als je het niet eens bent met de melkkoe die EA heeft moet je gewoon geen fifa meer kopen.hmr schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:34:
[...]
Haha ik koop wel 500 fifa punten. Is wisselgeld. Maar gaat mij om t principe!
Ik had fifa 22 voor €45 gekocht, kost me nu dus €50 voor 50 speelweken lol = 1 euro de week. Goedkopere entertainment vind ik niet.
Enfin.. ik zie nog 3 objective tokens (zilver / prime time / mega match up door te spelen in winter wonder fut friendlies) + die draft token pack sbc die ik nog kan doen. Al blijf ik een 83 rated squad absurd voor slechts 1 token. Dus ik ga er nog 3 vrijspelen, sta ik op 12 en kan ik met nog vijf token dagen te gaan op 17 eindigen. Dus wie weet wel een 2 token pack en 10x 85 pack.
Zat zelf meer naar Martial te kijken, maar ik wacht nog ff de daling af.saert schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:42:
[...]
Kan je niet beter Alessandrini halen en daarnaast kiezen voor de 10x 85? Of is hij echt stukken beter?
Teze uit de 85+ x10 en een lading fodder. Op de markt Morales, Tierney en Alex Moreno opgepikt voor zo'n 70K
Prima verbeteringen voor m'n teams!
Was makkelijk te doen tussen Lightning Rounds in, goedkoop oppikken rond de release van packs en 20/30 minuten later verkopen voor zo’n 7 à 8k meer.
Was makkelijk te doen tussen Lightning Rounds in, goedkoop oppikken rond de release van packs en 20/30 minuten later verkopen voor zo’n 7 à 8k meer.
[ Voor 35% gewijzigd door allstarted1 op 26-12-2021 23:22 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik was ook heel blij met die kaart hoor, al was ik Lucas Mora nog iets blijer. Het was jammer dat die icon kaart precies een lage kaart was in de iconswaps.theman36 schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:49:
[...]
Voor de rest niks boeiends??gok dat de meesten hier nog nooit een icon gepacked hebben...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
M'n zwager heeft Daka gehaald en die is er zeer over te spreken. Schiet alles erin. Hij heeft maar 3* SM, dus als dat een onderdeel van je speelstijl is: goed om rekening mee te houden.
Uit de 85*10 niks speciaals maar wel genoeg fodder om coutinho en cozza te voltooien.
Nu maar weer eens kijken waar ik met m'n team heen wil
Ook klaar met de swaps dit seizoen
Iemand toevallig ervaring met makelele 87 als cdm? Of gewoon kante pakken? De passing van makelele ziet er beter uit namelijk. Moet gaan spelen als de cdm tussen aouar en KDB in
Wil zo gaan spelen:
Iemand toevallig ervaring met makelele 87 als cdm? Of gewoon kante pakken? De passing van makelele ziet er beter uit namelijk. Moet gaan spelen als de cdm tussen aouar en KDB in
Wil zo gaan spelen:
:strip_exif()/f/image/gyYRUMogtb1mspdh1lSKuDp7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Augy op 27-12-2021 07:27 ]
Lekker team. Hoe bevalt die verdediger Cozza? Heb je het wel op full chem trouwens?Augy schreef op maandag 27 december 2021 @ 07:04:
Uit de 85*10 niks speciaals maar wel genoeg fodder om coutinho en cozza te voltooien.
Wil zo gaan spelen:
[Afbeelding]
Edit: lees nu pas dat je zo WIL gaan spelen.
Yes, 4-2-3-1 staat alles op chemMoody2204 schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:04:
[...]
Lekker team. Hoe bevalt die verdediger Cozza? Heb je het wel op full chem trouwens?
Cozza nog geen idee, bovenstaand team is nog een hersenspinsel 🤣 was benieuwd naar ervaringen met makelele. Heb nu verrati maar dan krijg ik het kwa chem niet rond
Ja, ik las inderdaad later dat dit je plan is. Ik zit een beetje met hetzelfde dillema. Ik wil eigenlijk die Coutinho sbc doen en twijfel of ik nog snel Aouar zal doen. Maar ik speel nu ook nog met Verratti. Weet ook nog niet hoe ik het in elkaar ga puzzelen. Heb ook maar 200k aan budget en als ik wat verkoop kan ik tot iets meer dan 400k komen. Ben al een paar dagen aan het 'knutselen'.Augy schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:18:
[...]
Yes, 4-2-3-1 staat alles op chem
Cozza nog geen idee, bovenstaand team is nog een hersenspinsel 🤣 was benieuwd naar ervaringen met makelele. Heb nu verrati maar dan krijg ik het kwa chem niet rond
Puzzelend kom ik er slecht uit.. tis of makalele of Fred RTTK als cdm alleen Fred z'n workrates zijn H/H. Andere cdm icon rond de 400k zou ook nog kunnen naar hou wel van die kleine felle typesMoody2204 schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:22:
[...]
Ja, ik las inderdaad later dat dit je plan is. Ik zit een beetje met hetzelfde dillema. Ik wil eigenlijk die Coutinho sbc doen en twijfel of ik nog snel Aouar zal doen. Maar ik speel nu ook nog met Verratti. Weet ook nog niet hoe ik het in elkaar ga puzzelen. Heb ook maar 200k aan budget en als ik wat verkoop kan ik tot iets meer dan 400k komen. Ben al een paar dagen aan het 'knutselen'.
Spel nu met Jesus ice in de spits maar zo goed bevalt die niet, kan me niet voorstellen dat coutinho niet gelijkwaardig of beter is
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 27-12-2021 08:53 ]
Ben van het weekend weer flink aan het sleutelen geweest aan mijn team.
Dit is het geworden: https://www.futbin.com/22/squad/4330192
Ingame speel ik zo: https://www.futbin.com/22/squad/4330200
Team staat echt als een huis nu.
Nu maar weer eens doorsparen voor de volgende upgrade(s).
Team staat echt als een huis nu.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Er kwam volgens mij ook weer een goodiebag SBC aan had ik ergens gelezen.
Ik heb 14 van die winter swaps dus nog 1 voor dat 10x 85+ pack....
Ik zit nu al een beetje te veel in hoge niet verhandelbare spelers waar ik niks mee kan...
Lukaku bijvoorbeeld moet ik in een sbc stoppen...
Dit is mn team nu....die kan nog op flink wat punten versterkt worden....
:strip_exif()/f/image/WGZu8DO5CxNqB7cbdp3gxokO.jpg?f=fotoalbum_large)
Jullie misschien nog een tip
Heb ook nog ongeveer 400K aan coins....
Ik zit nu al een beetje te veel in hoge niet verhandelbare spelers waar ik niks mee kan...
:strip_exif()/f/image/WGZu8DO5CxNqB7cbdp3gxokO.jpg?f=fotoalbum_large)
Burp
Met wat ik nu in mijn hoofd heb zou ik er 3 op 8 chem krijgen. Dat vind ik eigenlijk net teveel. Ik kom er ook nog niet uit.Augy schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:51:
[...]
Puzzelend kom ik er slecht uit.. tis of makalele of Fred RTTK als cdm alleen Fred z'n workrates zijn H/H. Andere cdm icon rond de 400k zou ook nog kunnen naar hou wel van die kleine felle types
Spel nu met Jesus ice in de spits maar zo goed bevalt die niet, kan me niet voorstellen dat coutinho niet gelijkwaardig of beter is
Zolang je maar 100 chemistry hebt maakt die 8 chem niet uit joh
Lekker team zo!Partypooper schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:55:
Ben van het weekend weer flink aan het sleutelen geweest aan mijn team.
Team staat echt als een huis nu.![]()
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Voor degenen die twijfelen om Auoar nog te doen,: ik vind hem behoorlijk tegenvallen als cm in 41212 en als am in 4231. Vergeleken met Renato Sanchez is hij echt ontzichtbaar en hij heeft niet de dribbelklasse of snelheid van een Messi, Garrincha of Bruno Silva op AM.
Gisteravond alle potten achter elkaar gespeeld, was zaterdag zo slim om de toegang in te wisselen zonder een pot te gaan spelen
Vond het een erg zware WL, als is zoveel potten achter elkaar ook niet bevorderlijk.
Had het idee dat veel teams speelde met nog steeds de verdedigende lijn helemaal terug, maar dan met veel druk en zonder vleugel spelers. Had het er iig knap lastig mee, en met 9 wins toch wat anders dan de 15 wins van 2 weken terug

Had het idee dat veel teams speelde met nog steeds de verdedigende lijn helemaal terug, maar dan met veel druk en zonder vleugel spelers. Had het er iig knap lastig mee, en met 9 wins toch wat anders dan de 15 wins van 2 weken terug
Kom hem vaak als tegenstander tegen en zelden dat die opvalt inderdaad.AequitasII schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:43:
Voor degenen die twijfelen om Auoar nog te doen,: ik vind hem behoorlijk tegenvallen als cm in 41212 en als am in 4231. Vergeleken met Renato Sanchez is hij echt ontzichtbaar en hij heeft niet de dribbelklasse of snelheid van een Messi, Garrincha of Bruno Silva op AM.
Winter Wonder friendlys zijn niet te doen. Werkelijk niemand leaved bij een voorsprong. Wat is dit voor community? Je zou dit anders binnen een half uur kunnen vrijspelen.
[ Voor 20% gewijzigd door saert op 27-12-2021 09:58 ]
Jezus. Doe net die 10x 85 en krijg Maignan Winter… en de rest fodder
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 27-12-2021 10:27 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat is dit voor community? Ben je serieus?saert schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:57:
Winter Wonder friendlys zijn niet te doen. Werkelijk niemand leaved bij een voorsprong. Wat is dit voor community? Je zou dit anders binnen een half uur kunnen vrijspelen.

Mensen spelen dit spel gewoon voor 90 minuten voetbal hoor.
Gisteren weekend league (trage game-play??) gespeeld, maar wat ging/is dat slecht zeg. Werkelijk maar 1 van de 10 wedstrijden gewonnen. (Hierna rivals gespeeld en dit draaide wel goed en hier wist ik al mijn wedstrijden te winnen 💪🏻)
Normaal schiet mijn Abedi Pele er wel wat ballen in, maar gisteren was ie sloom, traag en kon ie echt helemaal niets.. (in de WL)
Hierom ben ik op zoek naar een andere/betere spits, heeft iemand een goede tip voor mij?
Mijn team is nu als volgt:
Normaal schiet mijn Abedi Pele er wel wat ballen in, maar gisteren was ie sloom, traag en kon ie echt helemaal niets.. (in de WL)
Hierom ben ik op zoek naar een andere/betere spits, heeft iemand een goede tip voor mij?
/f/image/ia8jFBbyASpKXtQmH9sctpTW.png?f=fotoalbum_large)
Dat zijn betere rewards dan de meeste die die pack openen, zag op Reddit een screenshot voorbij komen waarbij Lloris z'n hoogste pull was.hmr schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:26:
Speel nu met dit team, geen idee of het het waard is om om te gooien, altijd weer de gok 🤣Moody2204 schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:21:
[...]
Met wat ik nu in mijn hoofd heb zou ik er 3 op 8 chem krijgen. Dat vind ik eigenlijk net teveel. Ik kom er ook nog niet uit.
:strip_exif()/f/image/m6rV1y94c41R1gSqf0LJGrS2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ach ja..joostmakaay schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:41:
[...]
Dat zijn betere rewards dan de meeste die die pack openen, zag op Reddit een screenshot voorbij komen waarbij Lloris z'n hoogste pull was.
Heb inmiddels IF Salah op de bank gezet. Was hem niet voor mij... nu Messi NIF gehaald en die draait als een trein! Echt heerlijk die dribbel en passing. Ben ook 4-4-2 gaan spelen en rivals gaat als een speer. FB Benz en Fekir RTTK in de spits en knallen maar ;D
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je weet dat dit een friendly module is? Die iedereen gebruikt om snel tokens vrij te spelen? Gebruik dan gewoon de Golden Goal regel. Waarom zou je anders dit speltype 90 minuten lang spelen?wErudite schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:28:
[...]
Wat is dit voor community? Ben je serieus?![]()
![]()
![]()
Mensen spelen dit spel gewoon voor 90 minuten voetbal hoor.
Ben Yedder 😉biertje79 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:36:
Gisteren weekend league (trage game-play??) gespeeld, maar wat ging/is dat slecht zeg. Werkelijk maar 1 van de 10 wedstrijden gewonnen. (Hierna rivals gespeeld en dit draaide wel goed en hier wist ik al mijn wedstrijden te winnen 💪🏻)
[Afbeelding]
Ronaldo ipv werner ?Wii4all schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:13:
Er kwam volgens mij ook weer een goodiebag SBC aan had ik ergens gelezen.
[Afbeelding]
Kom je gauw uit op Signature Signing Yedder, of evt NIF Mbappe. Meer opties heb je niet echt in de Ligue 1.biertje79 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:36:
[Afbeelding]
Als je de coins hebt, Mbappe anytime.
Echt een van de beste spitsen in game.
Echt een van de beste spitsen in game.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja dat zou wel een mooie opvolger zijn qua coins past het perfect. Normaal was hij altijd nog in de miljoen coins rond deze tijd en zat messi op dit niveau.
Burp
Mogelijk is dit een optie?biertje79 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:36:
[Afbeelding]
/f/image/MLNJR3bcWHna2DN0QnTxnpUh.png?f=fotoalbum_large)
Kreeg Martinez IF (86) , daarachter zat een Suarez 88 als hoogste.hmr schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:26:
Op de Jong na, geen een bruikbare speler uit deze pack.
De Jong maar in mijn team gezet omdat ik inmiddels ook Coutinho SBC heb gedaan.
Kante FB naar de bank, was ook inmiddels wel tijd voor iets nieuws op het middenveld.
Nu dus dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jIAgdfIPnZfEk:FFA22PS5
ingame begin ik 41212 -2 en als ik achter sta 4321
Wacht nog even tot Maignan Winter wat zakt in prijs , tot die tijd doet deze het redelijk prima.
wijze woorden
Maignan speelt nu bij mij.. dit is mijn squad inclusief bankieValandil schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:44:
[...]
Kreeg Martinez IF (86) , daarachter zat een Suarez 88 als hoogste.
Op de Jong na, geen een bruikbare speler uit deze pack.
De Jong maar in mijn team gezet omdat ik inmiddels ook Coutinho SBC heb gedaan.
Kante FB naar de bank, was ook inmiddels wel tijd voor iets nieuws op het middenveld.
Nu dus dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jIAgdfIPnZfEk:FFA22PS5
ingame begin ik 41212 -2 en als ik achter sta 4321
Wacht nog even tot Maignan Winter wat zakt in prijs , tot die tijd doet deze het redelijk prima.
https://www.futbin.com/22/squad/4335317
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Iemand een idee hoe je aanvecht als je een van van 60 dagen hebt en deze daadwerkelijk onterecht is
Overal wat ik probeer staat er bij tijdelijke ban kun je niks doen
Alleen bij een permanente ban
Iemand anders zat dus op mijn account en schreef iets naar iemand ivm fortnite
Iemand een idee ?
PS support gaf aan dat ik dit wel met een appeal kan aanvechten alleen de link die ze stuurde werkt niet op tijdelijke schorsing 😂
En het nummer is nu onbereikbaar (drukte i guess)
Iemand een idee ?
PS support gaf aan dat ik dit wel met een appeal kan aanvechten alleen de link die ze stuurde werkt niet op tijdelijke schorsing 😂
Iemand anders zat op jouw account?Markvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:08:
Iemand een idee hoe je aanvecht als je een van van 60 dagen hebt en deze daadwerkelijk onterecht is
Iemand een idee ?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jouw account, jouw verantwoordelijkheid. Niks aan te doen.Markvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:08:
Iemand een idee ?
Precies.wErudite schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:16:
[...]
Jouw account, jouw verantwoordelijkheid. Niks aan te doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja nee neefje speelt fornite in chat functies met headset
Aangezien ik die niet heb ,typte hij dus fock you nog wat in zo'n party naar iemand
Aangezien ik in sep een communicatie ban heb gehad ( wel mijn fout) gebruik ik chat dingen niet meer ( heb me lesje geleerd)
Alleen dit geldt dus als 2e overtreding
Alleen ik kom maar niet in contact om het uit te leggen.
Communicatie ban kan ik mee leven ,gebruik het toch niet meerMarkvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:19:
[...]
Aangezien ik die niet heb ,typte hij dus fock you nog wat in zo'n party naar iemand
Aangezien ik in sep een communicatie ban heb gehad ( wel mijn fout) gebruik ik chat dingen niet meer ( heb me lesje geleerd)
Alleen PS network hebben ze nu dus geschorst
Denk dat je pech hebt man.... Je bent uiteindelijk gewoon verantwoordelijk. Een verhaal met 'mijn neefje/broertje/kat of de buurman' horen ze bij elke banMarkvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:19:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb dus besloten om uitsluitend nog maar first-owner (het liefst ook untradeable) spelers te gebruiken voor m'n team. Ik heb inmiddels zo'n dikke verzameling.
Moet nu ook keuzes maken. Bijvoorbeeld geen RTTK De Ligt, geen Di Natale, geen Mahrez, geen Champs Theo Hernandez, geen RB Dante. Niet dat dit team onaardig is, integendeel.
Ingame ga ik naar 3-5-2, Cancelo en Hakimi dus dieper.
Ik moet gewoon die Zlaat packen. Samen met Di Natale in de spitta is dat wel een beetje een natte droom zeg.
Moet nu ook keuzes maken. Bijvoorbeeld geen RTTK De Ligt, geen Di Natale, geen Mahrez, geen Champs Theo Hernandez, geen RB Dante. Niet dat dit team onaardig is, integendeel.
Ingame ga ik naar 3-5-2, Cancelo en Hakimi dus dieper.
Ik moet gewoon die Zlaat packen. Samen met Di Natale in de spitta is dat wel een beetje een natte droom zeg.
Ja klopt idd is ook mijn verantwoordelijkheidhmr schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:22:
[...]
Denk dat je pech hebt man.... Je bent uiteindelijk gewoon verantwoordelijk. Een verhaal met 'mijn neefje/broertje/kat of de buurman' horen ze bij elke ban
Kan het alleen wel bewijzen ( alleen kom op geen enkele site in met mijn account en ww)
En dat meer dat roepen ,zal idd vast wel ja geloof ik meteen
Idd dom van mezelf iemand op mijn account te laten en fornite is mss dan ook niet slimst om te laten spelen haha
Hoop dat er nog een uitweg is
Ik heb vanochtend wat clips op YT bekeken van die Ibra WW maar die oogt echt super broken. Gewone corners lijken al bijna standaard een goal te zijn met 195 cm lengte, 99 HA en 94 Jumping, laat staan de cornerglitch met hem.
Heeft iemand hem al geprobeerd? Ik zag dat ie een price range upgrade van 400k heeft gehad, maar nu weer wel wat zakt (weliswaar langzaam) richting de 3 miljoen op PS.
Ik ga hem sowieso kopen en een team om hem heen bouwen. Ik denk (hoop) dat de prijs snel zakt omdat Serie A niet 'meta' genoeg is dus wilde nog even een paar dagen wachten. Denk namelijk dat dit de beste Ibra kaart uit het spel zal zijn omdat een TOTS kaart geen grotere stat boost zal krijgen denk ik en dan blijft ie waarschijnlijk M/L houden.
Heeft iemand hem al geprobeerd? Ik zag dat ie een price range upgrade van 400k heeft gehad, maar nu weer wel wat zakt (weliswaar langzaam) richting de 3 miljoen op PS.
Ik ga hem sowieso kopen en een team om hem heen bouwen. Ik denk (hoop) dat de prijs snel zakt omdat Serie A niet 'meta' genoeg is dus wilde nog even een paar dagen wachten. Denk namelijk dat dit de beste Ibra kaart uit het spel zal zijn omdat een TOTS kaart geen grotere stat boost zal krijgen denk ik en dan blijft ie waarschijnlijk M/L houden.
3,2 millie wow maar de stats liegen er ook niet omCasual Ruud schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:37:
Ik heb vanochtend wat clips op YT bekeken van die Ibra WW maar die oogt echt super broken. Gewone corners lijken al bijna standaard een goal te zijn met 195 cm lengte, 99 HA en 94 Jumping, laat staan de cornerglitch met hem.
Teze kaart ga ik ook nog halen voor me eredivisie team wel leuk alle spelers specials cards uit de eredivisie.
Daka is trouwens on fire in de qualies voor WL wat eem heerlijke spits
Doet me denken aan FIFA Street van jaren terug, z'n lange slungel met 5* skills en het bodytype dat hij heeft.
YouTube: 91 WINTER WILDCARD IBRAHIMOVIC PLAYER REVIEW! WINTER WILDCARD IBRAHI...
Die goal op 6:05 ook, wauw.
YouTube: 91 WINTER WILDCARD IBRAHIMOVIC PLAYER REVIEW! WINTER WILDCARD IBRAHI...
Die goal op 6:05 ook, wauw.
Je bent een van de weinige mensen die Sow als jeugdheld hebben denk ik……xavento schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:31:
Van de week alles wat tradable is verkocht om mijn jeugd held te halen. Speel nu zo

Leuk teampje man!
Wellicht de volgende keer even rustig adem halen, voordat je spelers een bericht gaat sturen.Markvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:08:
Iemand een idee ?
Ik heb dit niet gedaan dat is het hele probleem ook maargoedsaert schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:24:
[...]
Wellicht de volgende keer even rustig adem halen, voordat je spelers een bericht gaat sturen.
Ja me vrouw vindt al die posters van Sow maar niets op de slaapkamertrees schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:20:
[...]
Je bent een van de weinige mensen die Sow als jeugdheld hebben denk ik……![]()
Leuk teampje man!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ja Sow! Ja sowwwwxavento schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:29:
[...]
Ja me vrouw vindt al die posters van Sow maar niets op de slaapkamer
Zo, ook de 15 tokens binnen. Bijna iedereen hier is voor dat 85 pakket gegaan als ik het goed heb gelezen toch?
🔥🔥🔥 TEAM 1 HEADLINERS🔥🔥🔥
-Mbappe 🇫🇷
- Van dijk 🇳🇱
- Koulibaly 🇸🇳
-Nkunku 🇫🇷
- Gnabry 🇩🇪
-Acuna 🇦🇷
-Carrasco 🇧🇪
-Luis Diaz 🇨🇴
-Simeone 🇦🇷
-Savanier 🇫🇷
-Sangare 🇨🇮
-Reece James 🏴
-Mbappe 🇫🇷
- Van dijk 🇳🇱
- Koulibaly 🇸🇳
-Nkunku 🇫🇷
- Gnabry 🇩🇪
-Acuna 🇦🇷
-Carrasco 🇧🇪
-Luis Diaz 🇨🇴
-Simeone 🇦🇷
-Savanier 🇫🇷
-Sangare 🇨🇮
-Reece James 🏴
Nkunku moet echt een TOTY-achtige kaart gaan krijgen, hoeveel upgrades die al wel niet gehad heeft.xavento schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:16:
🔥🔥🔥 TEAM 1 HEADLINERS🔥🔥🔥
-Mbappe 🇫🇷
- Van dijk 🇳🇱
- Koulibaly 🇸🇳
-Nkunku 🇫🇷
- Gnabry 🇩🇪
-Acuna 🇦🇷
-Carrasco 🇧🇪
-Luis Diaz 🇨🇴
-Simeone 🇦🇷
-Savanier 🇫🇷
-Sangare 🇨🇮
-Reece James 🏴

Nope voor Daka en een ultimate pack(wat niet bijzonder was)maar met Daka zeker tevreden. Wel getwijfeld voor de 10×85plus pack maja het is het een of het anderTimoo_FR schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:06:
Zo, ook de 15 tokens binnen. Bijna iedereen hier is voor dat 85 pakket gegaan als ik het goed heb gelezen toch?
Klopt prijzen zijn echt heel bizar laag dit jaar. Kon vorig jaar pas Ronaldo kopen rond deze tijd maar dan had ik echt een drama team. Nu Ronaldo en een goed team.Wii4all schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:38:
[...]
Ja dat zou wel een mooie opvolger zijn qua coins past het perfect. Normaal was hij altijd nog in de miljoen coins rond deze tijd en zat messi op dit niveau.
Wanneer komen deze ?xavento schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:16:
🔥🔥🔥 TEAM 1 HEADLINERS🔥🔥🔥
-Mbappe 🇫🇷
- Van dijk 🇳🇱
- Koulibaly 🇸🇳
-Nkunku 🇫🇷
- Gnabry 🇩🇪
-Acuna 🇦🇷
-Carrasco 🇧🇪
-Luis Diaz 🇨🇴
-Simeone 🇦🇷
-Savanier 🇫🇷
-Sangare 🇨🇮
-Reece James 🏴
Van Dijk zal wel weer niet te betalen zijn...
Iemand al met die etebo winterkaart gespeeld? Als cdm wil ik hem gebruiken, benieuwd naar jullie ideeën erbij?
Geen ervaring met die kaart. Maar als je een goede cm/cdm wilt en je kan hem chemmen, Guendouzi zijn winter kaart is echt heel goed voor mij.Augy schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:13:
Iemand al met die etebo winterkaart gespeeld? Als cdm wil ik hem gebruiken, benieuwd naar jullie ideeën erbij?
Zit hem juist in de chem, die red ik niet hahaPartypooper schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:28:
[...]
Geen ervaring met die kaart. Maar als je een goede cm/cdm wilt en je kan hem chemmen, Guendouzi zijn winter kaart is echt heel goed voor mij.
Klopt iddWii4all schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:26:
Geen wildcard token sbc vanavond of kijk ik erover heen?
Ik moet er nog 1 voor de 15 hoop wel dat er nog een sbc komt
Zal wat zijn als de overige 5 verkrijgbaar zijn in packs. Zodat sommige mensen het gevoel krijgen te MOETEN kopen.
Er zit er nog één als beloning in de Marquee match-ups (België). Weet niet of je die al gevonden had? Ik heb er nu 15 zonder de friendlies te spelen (dus alleen uit SBC's).Wii4all schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:26:
Geen wildcard token sbc vanavond of kijk ik erover heen?
Ja, ik gebruik 'm al een tijdje. Het is in mijn ogen een echte CDM, does the job, zeg maar. Ik vind hem geen B2B speler. Maar voor mijn team heel nuttig in ieder geval.Augy schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:13:
Zo klaar met mystery ball in winter wonderland. Nog twee wild card tokens erbij. Draft token sbc toch nog kunnen completen met reservespelers die ik nooit gebruik. Nog vier te gaan tot ik er 15 heb. Kan alleen nog de silvers objective doen, verder afwachten of er nog een sbc of iets dergelijks bij komt.
Ik heb alle winter sbc gedaan en marquee maar heb er maar 14 🙄Er!k schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:05:
[...]
Er zit er nog één als beloning in de Marquee match-ups (België). Weet niet of je die al gevonden had? Ik heb er nu 15 zonder de friendlies te spelen (dus alleen uit SBC's).
Hier ook dan toch maar die trippier geplaatst schot doen die mis ik nogMarkvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:43:
[...]
Ik heb alle winter sbc gedaan en marquee maar heb er maar 14 🙄
Burp
Ik denk dat je nog bepaalde objectives gemist hebt, want ik had 17 tokens, en kan er nog eentje krijgen d.m.v. de pack uit de store.Markvd1984 schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:43:
[...]
Ik heb alle winter sbc gedaan en marquee maar heb er maar 14 🙄
Edit; Prime Time objective mis ik ook nog.
[ Voor 6% gewijzigd door joostmakaay op 27-12-2021 20:46 ]
Bedoel heb alle sbc gedaan waar je spelers voor moet inleverenjoostmakaay schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:45:
[...]
Ik denk dat je nog bepaalde objectives gemist hebt, want ik had 17 tokens, en kan er nog eentje krijgen d.m.v. de pack uit de store.
Edit; Prime Time objective mis ik ook nog.
Kan helaas niet spelen om trippier etc vrij te spelen
Hopelijk komt er morgen nog 1
Yep zeker aan te raden! Ik denk een soort Kante en hij heeft een geweldig schot in de benen ik heb er geen spijt vanAugy schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:13:
Thnx voor de feedback, heb hem gedaan en kom tot dit team.Markmaas schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:17:
[...]
Yep zeker aan te raden! Ik denk een soort Kante en hij heeft een geweldig schot in de benen ik heb er geen spijt van
:strip_exif()/f/image/mSh7bKMf7DVKO1W6if8RD0py.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hou hem nog even in de pijpleiding want met m'n huidige team nog geen wedstrijd verloren 🤣
https://www.futbin.com/22/squad/4029582
Welke zouden jullie? Speel altijd 4-3-1-2 met bij team A coutinho - CR07 en team B spreek voor zichzelf
Weet niet of het een afbeelding is, maar Photoshop doet mogelijk wonderen.allstarted1 schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:23:
Pffff...zie net dit op Reddit langskomen. Niet normaalGewoon bijna een complete basis 11 in één pack!
[Afbeelding]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Jeetje, wat een achterstand na een aantal weekenden geen WL doen... Volgende week maar weer een poging wagen om t een beetje bij te benen!
Jaja, dat was me het feestje wel weer
95k pack nog aangeschaft voor een 15e token.. Daar kwam een 84 SIF Grifo, Alex Sandro en Telles uit lopen, jeuj, maar had hier niet veel van verwacht..
Gisteren nog een filmpje gekeken van Nick over het openen van de 85+ x10 packs.. Zat vrijwel altijd een Winter Wildcard bij en een TotW (Acerbi)..
Vanochtend het grote moment aangebroken...
Rare.. ST.. Engeland.. fck yeah, NIF Kane! Aangevuld met Lukaku, Di Maria, Coman (dubbel), De Ligt (dubbel).. en 0 WWcard en 0 TotW. Ugh
Oke.. handige fodder wellicht..
"pack luck" dit jaar: NIF Kante (3 weken geleden) en NIF Salah untradable 2x..
Dus mensen.. voordat we gaan klagen over pack luck.. denk dan nog eens aan mij
alleen @Moody2204 mag klagen

95k pack nog aangeschaft voor een 15e token.. Daar kwam een 84 SIF Grifo, Alex Sandro en Telles uit lopen, jeuj, maar had hier niet veel van verwacht..
Gisteren nog een filmpje gekeken van Nick over het openen van de 85+ x10 packs.. Zat vrijwel altijd een Winter Wildcard bij en een TotW (Acerbi)..
Vanochtend het grote moment aangebroken...
Rare.. ST.. Engeland.. fck yeah, NIF Kane! Aangevuld met Lukaku, Di Maria, Coman (dubbel), De Ligt (dubbel).. en 0 WWcard en 0 TotW. Ugh

Oke.. handige fodder wellicht..
"pack luck" dit jaar: NIF Kante (3 weken geleden) en NIF Salah untradable 2x..
Dus mensen.. voordat we gaan klagen over pack luck.. denk dan nog eens aan mij
alleen @Moody2204 mag klagen
Over packluck gesproken, ik had gisteren Baby Van Nistelrooy uit m'n icon pack. Kan het slechter? 😂
Lekker man! Ik hoop dat ie donderdag nog wat zakt, wil heb ook graag hebben.darkonsjon123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:59:
Was gisteren met wat vrienden fifa aan het spelen ik had nog 250 fifa points. Ik dacht stort even 100 fifa points bij voor een 25k pack. Krijg ik 91 Zlaten hahah. Heb denk ik sinds fifa 15 nooit meer een bedrag boven de 2.5 miljoen gehad
[Afbeelding]
Coutinho of Bernardo Silva op cam.. ik kom er echt niet uit 🙈
Dribbels en beweeglijkheid vs long shot en 4* WF
Team A
https://www.futbin.com/22/squad/4351228
VS
Team B
HELP
Team A
VS
Team B
HELP
[ Voor 56% gewijzigd door Augy op 28-12-2021 10:04 ]
Over pack luck heb ik dit jaar eigenlijk niet te klagen behalve dat je door de SBC een hoop dezelfde spelers packt nog meer dan andere jaren. Ik heb salah, werner (toen hij nog voor 50k ging in het begin). Speciale kaarten nog niet vaak gehad eigenlijk, paar TOTW maar geen toppers.
Heb nu bijvoorbeeld al voor de 3e keer een kane 90 rated, twee keer suarez, twee keer lukaku...andere jaren had ik één zo'n speler over het hele seizoen.
Toch maar snel een goede sbc doen want de herstel items bak loop te vol
Heb nu bijvoorbeeld al voor de 3e keer een kane 90 rated, twee keer suarez, twee keer lukaku...andere jaren had ik één zo'n speler over het hele seizoen.
Toch maar snel een goede sbc doen want de herstel items bak loop te vol
Burp
Wat vinden jullie hiervan? Yedder, Guendouzi en Sanches moeten nog bij elkaar getrade worden...
https://www.futbin.com/22/squad/3958540
Dit is overigens ingame 442
Dit is overigens ingame 442
[ Voor 10% gewijzigd door buurman3 op 28-12-2021 10:50 ]
Leuk team maar Cozza > Kimpembebuurman3 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:48:
Wat vinden jullie hiervan? Yedder, Guendouzi en Sanches moeten nog bij elkaar getrade worden...
obv stats of heb je met beide gespeeld?
Ja goh, Kimpembe is bijna de beste verdediger in de game maar heb gewoon een hekel aan die gast omdat hij zo cracked is haha dus was maar een grapje. Zojuist wel Cozza vrijgespeeld, zo eens even een kans geven.saert schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:59:
[...]
Heb ze naast elkaar staan. Maar Kimpembe is in game nog wel steeds beter.
Hoeveel icon swaps zijn er tot nu toe te behalen? Zijn er dat nu in totaal 9 en volgt de rest later?
Lastig inderdaad. Beide teams zijn erg sterk. Ik heb zelf ook de keuze tussen Bernardo Silva en sinds kort Coutinho. De Coutinho versie zou bij mij een lichte voorkeur hebben. Die vond ik iets meer aanwezig in de wedstrijden tot nu toe vergeleken bij Silva.Augy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:01:
Coutinho of Bernardo Silva op cam.. ik kom er echt niet uit 🙈
Team A
VS
Team B
HELP
Kloptsaert schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:40:
Hoeveel icon swaps zijn er tot nu toe te behalen? Zijn er dat nu in totaal 9 en volgt de rest later?
Zodra deze eindigt
Kun je de andere 9 krijgen
Misschien een 4-2-3-1 variant zoals deze:Moody2204 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:14:
[...]
Lastig inderdaad. Beide teams zijn erg sterk. Ik heb zelf ook de keuze tussen Bernardo Silva en sinds kort Coutinho. De Coutinho versie zou bij mij een lichte voorkeur hebben. Die vond ik iets meer aanwezig in de wedstrijden tot nu toe vergeleken bij Silva.
https://www.futbin.com/22/squad/4368450
Dan flink smal spelen met 3 cams met KDB en etobo erachter..
Geen ervaring met de 4-2-3-1
Weet iemand of je op een manier FIFA points op je app kunt zetten zonder de ps5 aan te zetten ?
Aangezien ik niet kan inloggen en de points heb gekocht
Aangezien ik niet kan inloggen en de points heb gekocht
Dat is een kwestie van uitproberen. Maar ik vind de variant met Keane die je eerst had gepost ook wel lekker hoor!Augy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:22:
[...]
Misschien een 4-2-3-1 variant zoals deze:
https://www.futbin.com/22/squad/4368450
Dan flink smal spelen met 3 cams met KDB en etobo erachter..
Geen ervaring met de 4-2-3-1