Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Nog een vraag aan jullie,

Hebben die extra kaarten,zoals b.v. 'krachtpatser ' die je aan een speler kunt toewijzen blijvende toegevoegde waarde of is dit voor 1 of enkele wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dropkogel schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:15:
Nog een vraag aan jullie,

Hebben die extra kaarten,zoals b.v. 'krachtpatser ' die je aan een speler kunt toewijzen blijvende toegevoegde waarde of is dit voor 1 of enkele wedstrijden?
https://www.eurogamer.nl/...t-spelereigenschappen-fut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4iw_YEoNrSZhS5Zwsqakp3WsWP4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2mluq3SBhYtPzhI0nKjUp1HH.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team op het moment, hebben jullie nog tips of aanmerkingen voor mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05
tukkerterror90 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:31:
[Afbeelding]

Dit is mijn team op het moment, hebben jullie nog tips of aanmerkingen voor mij?
Zou lekker even sparen heerlijk team 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:20
Dani05 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:39:
[...]

Zou lekker even sparen heerlijk team 👌
Dankje, heb op het moment ook nog maar 50k dus heb ook niet zo heel veel andere keus haha😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Kan al een uur niet meer op spelers bieden. Denk dat het traden via mass bid wat te goed ging 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:36
Net dit team verslagen. Kwam 2-0 voor en toen was hij weg. Voelt toch goed dan. Dat zeg ik heel eerlijk. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m2ujEwgHV0DfFQKG_YyyxiTEvE4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZartbxPCQdNbCughtSfvuwTJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Moody2204 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:07:
Net dit team verslagen. Kwam 2-0 voor en toen was hij weg. Voelt toch goed dan. Dat zeg ik heel eerlijk. :+

[Afbeelding]
Lekker met 6 aanvallers spelen waarom ook niet 😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Moody2204 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:07:

[Afbeelding]
Geen middenvelders, 4 verdedigers en 6 aanvallers 😂

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Fabinho is toch ondanks originele positie gewoon een middenvelder? Daarbij, is dit nou een écht topteam volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Gurbuh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:24:
Fabinho is toch ondanks originele positie gewoon een middenvelder? Daarbij, is dit nou een écht topteam volgens jullie?
TopTEAM niet, topspelers natuurlijk wel. Maar goed ik merk zelf ook dat ik mijn Kante en een andere verdedigende mid het meest nodig heb om overwinningen over de streep te trekken, aanvallen is het moeilijkste niet namelijk, verdedigen daarentegen…. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Timoo_FR op 24-12-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Daarom kwam ik ook makkelijk voor natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10 18:31
Topteam niet, zeker wel n goed team. Altijd lekker om van te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:55:
Topteam niet, zeker wel n goed team. Altijd lekker om van te winnen :)
Ik denk dat daar juist mijn kracht ligt. Ik heb geen echte topspelers, maar wel een gebalanceerd geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nee, aanvallende workrates, lage defensieve stats.
Het zijn individueel goede kaarten en duur, maar het team is zeker geen topteam.

Teveel aanvallers met dus verkeerde workrates. Eenmaal over de middellijn is het volgens mij niet lastig. Aanvallend gezien wel een heel sterk team.

Juist daarom extra leuk om te winnen :)

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-10 22:32
Wildcard token verborgen in trippier en de teamkeuze (bij mij Henry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:52
Nee, die kaart heeft maar 65 verdedigen.

Een aantal topspelers, maar zonder middenveld is het niet heel gek dat je daar van wint.

Dan speel je iemand die wel flink geld uit kan geven maar er verder weinig van snapt. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:43
Waarom moet hier altijd een negatieve opmerking gegeven worden op de prestatie/opmerking van een ander?

[ Voor 24% gewijzigd door joostmakaay op 24-12-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:48
Deze week ben ik langzaamaan weer een leuk team aan het terugkopen (de lui die ik terug gehaald heb zijn toch ruim 1 miljoen gezakt tov mijn verkoopprijs :+).
De resultaten werden wat minder met het budget team en dat verpeste mijn plezier, dus toch maar alvast wat ingekocht voordat de bodem bereikt is.

Heb het in game nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tQ2xljXSTmtJo9N70-BZWfncRU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uVJ5mBUuFmBFH6KSZUwvgpxF.png?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat die Zlatan leak nog komt (ipv Di Natale en dan wil ik Mbappe TOTY nog toevoegen ipv Keane. Als er nog coins over zijn zou ik Fofana nog wel willen vervangen voor mid Matthaus ofzo.

Snap er niks van dat die Florenzi zo goedkoop is, die is minstens zo goed als TAA rulebreaker.

Verder is die Kessie echt geweldig 🤩

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 24-12-2021 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Ik kwam net tegen de E-sporter van Utrecht in de wl. Kwam 1-0 voor 1-2 achter, 2-2 en toen quitte hij..
Dus die pot telt voor mij niet mee voor hem is het een lose want hij quit. Snap dat nooit zo goed maar oké..
Wel leuk een Nederlandse e-sporter die tegen je quit in de wl :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:53:
Ik kwam net tegen de E-sporter van Utrecht in de wl. Kwam 1-0 voor 1-2 achter, 2-2 en toen quitte hij..
Dus die pot telt voor mij niet mee voor hem is het een lose want hij quit. Snap dat nooit zo goed maar oké..
Wel leuk een Nederlandse e-sporter die tegen je quit in de wl :p
vanavond al 5 keer gehad dat men vanaf de aftrap dan de bal uit schiet en leaved. Gun mij die win dan gewoon :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
harrybeuker schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:32:
[...]

vanavond al 5 keer gehad dat men vanaf de aftrap dan de bal uit schiet en leaved. Gun mij die win dan gewoon :(
Vreselijke community die op deze manier alleen maar erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gebeurde mij idd ook al een paar keer, als ik geen win meer nodig heb en geen zin/tijd heb om verder te spelen laat ik ze altijd even scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
harrybeuker schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:32:
[...]

ik blijf erbij dat EA dat gewoon moet fixen. Iemand gaat weg dus geeft op is automatisch win voor de tegenstander. Tenminste zo zou ik het doen. Maar die discussie is hier ook wel eens geweest en niet iedereen deelt mijn mening daarin, dat mag overigens hoor. Maar ik zelf snap het niet.

Omdat je soms ook per ongeluk een DC kan krijgen ofzo, maar dan denk ik. Bij een DC heb je ook sowieso de lose, geef dan die andere tenminste nog de win. Als verliezende partij door een DC merk jij toch niks van of de tegenstander de win nu wel of niet krijgt, je krijgt zelf immers de lose.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
joostmakaay schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:15:
Waarom moet hier altijd een negatieve opmerking gegeven worden op de prestatie/opmerking van een ander?
Tja, snap ik ook niet zo, ik vond het gewoon grappig om van dat team te winnen, want qua waarde is het denk ik het 20- voudige of nog meer van mijn team, want ik heb geen Mbappe, geen Ronaldo, geen Messi, geen Maradona. Zelfs geen Marquinhos of Jota. Laat staan in 1 team bij elkaar!

Dus ja dan krijg je toch een beetje het gevoel dat je met FC Bal op het Dak wint van PSG. Dus laat mij alstublieft even genieten van dat kleinzalige geluk mensen! Op kerstavond... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
er zit trouwens een wintercard verstopt bij de draft selectie sbc.

En ik wist niet dat het al bekend was wat je straks met die tokens kan doen. Maar ingame staat dat gewoon al aangegeven. 10x 85+ pack idd. Ik dacht dat iemand gokte dat je dat kon kiezen ivm vorig jaar ofzoiets. Maar het staat dus al vast dat je zo'n pack kan kiezen, mits je genoeg verzameld hebt. 15 stuks geloof ik. Ik zou denk eerder voor de ultimate pack gaan. Dat is bij mijn weten 84+ spelers en kost normaal gesproken 25 eu aan fifapunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:24:

En ik wist niet dat het al bekend was wat je straks met die tokens kan doen. Maar ingame staat dat gewoon al aangegeven. 10x 85+ pack idd. Ik dacht dat iemand gokte dat je dat kon kiezen ivm vorig jaar ofzoiets. Maar het staat dus al vast dat je zo'n pack kan kiezen, mits je genoeg verzameld hebt. 15 stuks geloof ik. Ik zou denk eerder voor de ultimate pack gaan. Dat is bij mijn weten 84+ spelers en kost normaal gesproken 25 eu aan fifapunten.
Die draft sbc is wel duur..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:31
fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:24:

ultimate pack is gewoon 75+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou trouwens voor het team evenement voor Henry kiezen die staat op 60 om 49 voor de rooney

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:43:
[...]

ultimate pack is gewoon 75+
ik heb anders ook 2 ultimate packs en daar staat bij beide bij 84+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
fifanoob schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:00:
[...]

ja 1 speler daarvan.
Dat pakket wat je kan kiezen heeft 10 spelers van 85+
Wat de kans op een toty nogal vergroot

[ Voor 18% gewijzigd door cubert20 op 25-12-2021 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:31:
[...]

ja 1 speler daarvan.
Dat pakket wat je kan kiezen heeft 10 spelers van 85+
Wat de kans op een toty nogal vergroot
ah oke, zegt dus niks. Najah weet ik ook veel :+ ik doe die kaarten ook niet. Volgens mij heb ik er bij toeval 2 in bezit. Dus misschien dat ik nog wel 3 binnen haal voor zo'n ultimate pack. Komt wel van pas bij mijn verzameling voor toty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:31
fifanoob schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:00:
[...]

Je hebt toch al tientallen vandie packs gehad bij je rewards :p zaten toch ook geen 30 84+ spelers in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:57:
[...]
Je hebt toch al tientallen vandie packs gehad bij je rewards :p zaten toch ook geen 30 84+ spelers in
onthoud ik toch niet joh :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Nu online
Dan moet je minder blowen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Keep smoking (xmas)Trees noob 🤣 voor mij (te) lang geleden #familylife

Geniet van jullie feestdagen allen! Geen ruzie maken en veel eten en drinken 🔥

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:16
Merry Xmas, dat jullie vandaag of morgen maar allemaal Mbappe mogen packen stelletje azijnzeikers! :> :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:11:
[...]

Tja, snap ik ook niet zo, ik vond het gewoon grappig om van dat team te winnen, want qua waarde is het denk ik het 20- voudige of nog meer van mijn team, want ik heb geen Mbappe, geen Ronaldo, geen Messi, geen Maradona. Zelfs geen Marquinhos of Jota. Laat staan in 1 team bij elkaar!

Dus ja dan krijg je toch een beetje het gevoel dat je met FC Bal op het Dak wint van PSG. Dus laat mij alstublieft even genieten van dat kleinzalige geluk mensen! Op kerstavond... :9
Don’t get me wrong, aanvallend is een heel sterk team! Dus als je tegenstander balbezit heeft is het zeker lastig verdedigen d:)b

Daarom idd juist leuk als je van zo’n tegenstander wint.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier zitten een aantal traders met wat marktkennis. Dus even deze vraag ;)

Martial Winter Wildcard is gisteren van +/- 1.2 naar vandaag 860k. Zal deze nog verder zakken de komende dagen?

Ik snap dat het lastig voorspellen is, maar twijfel tussen hem of misschien toch maar de iets meer waardevaste Mbappe ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
WasBak schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:00:
Hier zitten een aantal traders met wat marktkennis. Dus even deze vraag ;)

Martial Winter Wildcard is gisteren van +/- 1.2 naar vandaag 860k. Zal deze nog verder zakken de komende dagen?

Ik snap dat het lastig voorspellen is, maar twijfel tussen hem of misschien toch maar de iets meer waardevaste Mbappe ;)
Is lastig te zeggen, maar doorgaans bereiken promo cards hun bodem op zondag of maandag. Echter strooit EA nu de hele week met promopacks, dus zou het ook volgende week donderdag kunnen zijn. Zeker als die gelekte Ibra nog komt zullen er nog wel wat packs open gaan. Het is denk ik coin technisch het meest optimaal om ergens tussen 3 januari en toty Mbappe te kopen, die gaat sowieso nog wel onder de miljoen denk ik. En doorgaans stijgen die kaarten nog weer wat tot maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:51
Weet iemand waar ik de stats van WWC Daka kan zien?12 kaarten daarvoor inleveren ik denk dat ik dat doe en nog een ultimate pack dan heb ik me 2e goede spits erbij😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:45:
Weet iemand waar ik de stats van WWC Daka kan zien?12 kaarten daarvoor inleveren ik denk dat ik dat doe en nog een ultimate pack dan heb ik me 2e goede spits erbij😊
Denk vanaf morgen. Dan kun je de tokens inwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik heb er 14, dus nog 1 :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik zit wat te kijken en de sbc zijn tot de 26e. Denk dat je ook met max 17/18 kan eindigen. Tenminste zo begrijp ik hem. Hoop van niet want zit op 12 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KnEoZe_yUqVVJAUT1LM-6e9djQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkxfYHPaxHYzzCD63lN5aUcA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 25-12-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er zouden 25 tokens beschikbaar moeten komen, dus het duurt nog wel even vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
dutchgio schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:30:
Er zouden 25 tokens beschikbaar moeten komen, dus het duurt nog wel even vermoed ik.
owww en ik me maar druk maken dat ik er niet een mis :P

Nu wat aan het grinden voor wat packs (silver onzin etc)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:18:
[...]

owww en ik me maar druk maken dat ik er niet een mis :P

Nu wat aan het grinden voor wat packs (silver onzin etc)
Ik moet nog 1 SB met Brazilië 🥱 alleen werd m'n zoontje wakker dus die moet tot vanavond wachten.

Wel gecombineerd met Henry doelstelling.

Vanaaf ook die token in trippier even doen.. hopelijk is een berichtje aan de tegenstander genoeg voor 8 finesse voor beide kanten. Dan hopelijk nog wat tijd voor la liga en serie a zodat de focus weer op Rivals kan de komende tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 25-12-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
Ik zag dat er ook een token zit bij de Henry/Rooney doelstelling.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zag een token bij Trippier. En zie dat 3 tokens een 81-89 pack geeft. Als er nu nog twee van zulke vrij te spelen zijn wil ik die pack wel meenemen. Sbc's allemaal voltooien wordt mij een te duur geintje.

Net die frost mode gedaan. Kwam meteen bij iemand die mij een finesse liet doen, hij een finesse, ik een finesse Etc. Tot het uiteindelijk 9-8 stond. Iedereen de finesses binnen en ik de win. Dacht ik dan in elk geval. Sta ik op 7 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Joosie200 op 25-12-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb eerst de rest van de objectives gedaan.

Daarna iemand een bericht gestuurd en om en om de finesse afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
M@cer schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:12:
Ik zag dat er ook een token zit bij de Henry/Rooney doelstelling.
Kwam hem idd tegen bij Henry. En kon met ongebruikte kaartjes nog een token sbc doen. Dus straks 3 in de pocket voor een 81-89 pack. Prima: kan mooi bij mijn 25x83 pack voor toty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Coutinho 230k, wie bied!

Kaart ziet er wel lekker uit trouwens, jammer dat ik niks doe met la liga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 19:09:
Coutinho 230k, wie bied!

Kaart ziet er wel lekker uit trouwens, jammer dat ik niks doe met la liga
Kan hem echt totaal niet linken dus ga hem niet doen. Maar die kaart ziet er indd heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 19:15:
[...]

Kan hem echt totaal niet linken dus ga hem niet doen. Maar die kaart ziet er indd heel goed uit.
Hier ook niet, kan er niets mee kwa links..

Maar long shots 94 en Curve 97.. finesse vanaf randje 16 en gaaaaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vorig jaar was Coutinho zo'n goeie kaart dat ik wel twijfel om 'm te doen. Maar ja vorig jaar goed, wil niet zeggen dit jaar ook zo goed. is wel een speler die goed bij mijn speelstijl past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik denk er ook nog even over na.. vorig jaar soort van spijt gehad dat ik hem niet heb gedaan haha

De token van trippier was zo maar klaar maar...

Man man man.. hoe kan je de swaps zelfs sweatie maken.. ging nergens over vanavond maar la liga is grotendeels binnen.

Nu kerst met een biertje (verder) vieren. Have fun allen!

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 25-12-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUAfZBEroq_0LKF9RkLBM9KAXHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHyYSVydMmMuRZXoUP7BnBvG.jpg?f=fotoalbum_large

Goed even een inhaalslag gemaakt. De party bag sbc en de Solvedt draft token sbc vind ik te duur. De rest gewoon gemist van de week. Als ik alle komende sbc's / objectives binnen haal kom ik op precies 15 uit. Liever de 10x 85+ bij toty dan ultimate pack, 81-89 pack en rare player pack voor 10 tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb er nu al 15 en kan die van Henry en Trippier ook nog doen. Maar misschien laat ik het ook wel bij die 15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:02:
Ik heb er nu al 15 en kan die van Henry en Trippier ook nog doen. Maar misschien laat ik het ook wel bij die 15.
Ik zit nu op 14, eentje doe ik er sws nog bij.. de rest hangt wat af van de sbc en doelstelling hoeveel tijd en coins ze kosten..

Echt investeren in m'n team zit er tog niet meer in.
https://www.futbin.com/22/squad/4029582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Opsparen tot toty zou ik niet doen, die kans is nog kleiner dan andere promo kaarten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Zo de markt is wel erg laag, net even voor 800k aan 86-ers gekocht, die zijn al heel lang niet meer onder de 10k geweest. Nu even een mooie sbc erin gooien EA 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Augy schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 21:47:
Ik denk er ook nog even over na.. vorig jaar soort van spijt gehad dat ik hem niet heb gedaan haha

De token van trippier was zo maar klaar maar...

Man man man.. hoe kan je de swaps zelfs sweatie maken.. ging nergens over vanavond maar la liga is grotendeels binnen.

Nu kerst met een biertje (verder) vieren. Have fun allen!
Je kan zijn leenvariant testen heb ik net gedaan voor de trippier kaart, maar hij voelt in game goed aan moet ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:44:
Zo de markt is wel erg laag, net even voor 800k aan 86-ers gekocht, die zijn al heel lang niet meer onder de 10k geweest. Nu even een mooie sbc erin gooien EA 8)
Hmm, kan een boost in coins ook gebruiken. Beter 125k aan spelers inslaan dan de ultimate pack plus halen zelfs al zit er een mega pack in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo een buslading aan Comans, Chillieni, Handanovic, Insigne, Koulibaly, Cancelo, Bernardo Silva, Skriniar ingeslagen. Vooral Chillieni een aantal voor 6/7k. Er komt ongetwijfeld wel weer een prime icon sbc en als de baby of mid al een 85/86/87 squad vereist zal de prima wel 86/87/88 eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:55:
[...]

Je kan zijn leenvariant testen heb ik net gedaan voor de trippier kaart, maar hij voelt in game goed aan moet ik zeggen
Hij staat al klaar.. kost me een mooie bus ongebruikte spelers en de swaps moeten nog afgerond worden met een aantal dus even geduld.

Ook wil ik vast rekening houden met de volgende swaps waarin L1 en bundes sws in staan

Tevens even de uitkomst van de 10*85 afwachten.

Nog even de twijfelstand in de komende dagen. Mocht iemand hem een aantal wedstrijden getest hebben, vertel me even hoe goed die is tot medio maart en of hij beter is als Bernardo silva🤣

Edit: inception was niet heel tevreden en vond hem vorig jaar veel btr

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 26-12-2021 09:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Guendouzi is echt een baas op het middenveld. OTW Wijnaldum was aan vervanging toe. Heb van de week Aouar gedaan, maar Guendouzi overklast beide spelers.

130K heb ik er voor betaald en dat is echt niks voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ben wel benieuwd naar d eprijs van Ibrahimovic vanavond. Denk dat hij uiteindelijk rond de 700k komt te liggen, maar hoop toch wel op een iets lagere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wulfric92 schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:28:
Ben wel benieuwd naar d eprijs van Ibrahimovic vanavond. Denk dat hij uiteindelijk rond de 700k komt te liggen, maar hoop toch wel op een iets lagere prijs!
Als hij in de packs komt dan zal de bodem waarschijnlijk pas donderdag bereikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Ozz schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:54:
Guendouzi is echt een baas op het middenveld. OTW Wijnaldum was aan vervanging toe. Heb van de week Aouar gedaan, maar Guendouzi overklast beide spelers.

130K heb ik er voor betaald en dat is echt niks voor zo'n speler.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sci0djO6F1rKVWmsiMmXfV3JjLQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k4TvMxMEIXD94zp1ldbK04UT.png?f=fotoalbum_large

Lees goeie dingen over hem inderdaad, ik zie op dit moment door de kaarten het bos niet meer eigenlijk 😂. Bovenstaande is mijn team, heb Aouar ook gedaan, maar speel 4321 in-game dus met hem, Kante en Fekir op het middenveld ben ik net te kwetsbaar. Daarom staat Capoue er nu nog, die vond ik op het begin prima maar is het toch net niet. Maarja nu met al die nieuwe kaarten weer weet ik gewoon niet meer hoe ik het neer moet zetten. Wil eigenlijk de switch maken naar grotendeels Ligue 1 (heb Fofana en Verratti ook nog op de bank) maar probleem is dan vooral dat ik Danjuma niet wil vervangen want die is zo goed bij mij dat is niet normaal 🤤. Plus ik wil uit principe gewoon niet met Kimpembe gaan spelen, dus iemand tips? 😅

[ Voor 8% gewijzigd door Timoo_FR op 26-12-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-10 12:28
Geen idee of dit het goede topic is.
Zoals bekend heeft Fifa 22 niet meer de licenties om oa de namen van Juventus, Lazio Roma, AS Roma te gebruiken.
Weet iemand wat een goede patch/add-on om deze toch te kunnen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Sjoerd102 schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:51:
Geen idee of dit het goede topic is.
Zoals bekend heeft Fifa 22 niet meer de licenties om oa de namen van Juventus, Lazio Roma, AS Roma te gebruiken.
Weet iemand wat een goede patch/add-on om deze toch te kunnen toevoegen?
Weet niet of zoiets uberhaupt bestaat eigenlijk. Voor console sowieso niet. Voor PC zou het kunnen, maar denk dan hooguit alleen voor career mode, niet in FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-10 12:28
Weet dat in het verleden rond Fifa 2000 in elk geval de Nederlandse competitie ook geen officiele namen had.
Er kwam toen een onofficiele patch uit met alle juiste namen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZE3N6SOqvlXOgZGnKDgWKcfZ5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aWr6hFGilwUVmTELcoz5Ok4M.jpg?f=fotoalbum_large

Prima WL rewards. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8vFApO_zp0C9j9CZ5HqAPDScqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHrN3uWo7ovfRBnWrKKAVGrR.jpg?f=fotoalbum_large

De FIFA goden zijn met me vandaag hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Lekker man dat zijn de betere packs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Niet om het één of ander. Maar zo heel goed is dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op zondag 26 december 2021 @ 17:16:
[...]

Niet om het één of ander. Maar zo heel goed is dit toch niet?
Kan ook veel slechter 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Jezus die Daka-kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Die ibra kaart *O*

Ben benieuwd of die wel gaat zakken }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik snap die nieuwe winter wild card sbc niet. Players from same country / region. Heb ik een zooi Libetadores Argentijnen erin gegooid. Das maar 1 country / region. Toch sta ik na wat Eredivisie en Spaanse la liga Argentijnen als aanvulling niet op 3 maar op 10. Hoe dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:53
Denk je dat EA niet veel gieriger kan worden. Doen ze een token in een pack die je kunt kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Pff, ff de reviews afwachten, maar ik denk dat ik die liever heb dan de 10x85.
Joosie200 schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:24:
Ik snap die nieuwe winter wild card sbc niet. Players from same country / region. Heb ik een zooi Libetadores Argentijnen erin gegooid. Das maar 1 country / region. Toch sta ik na wat Eredivisie en Spaanse la liga Argentijnen als aanvulling niet op 3 maar op 10. Hoe dan?
Ik weet niet of ik je vraag goed heb begrepen, maar je mag maximaal 5 spelers met dezelfde nationaliteit hebben. 11 Argentijnen mag dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Capsaicin schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:34:
[...]
Ik weet niet of ik je vraag goed heb begrepen, maar je mag maximaal 5 spelers met dezelfde nationaliteit hebben. 11 Argentijnen mag dus niet.
Dan lees ik hem verkeerd 8)7

Die nieuwe Ibra is instinct op PS5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
038Zwolle schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:29:
Denk je dat EA niet veel gieriger kan worden. Doen ze een token in een pack die je kunt kopen
Ook nog eens 95k |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Echt fucking belachelijk…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kreeg Nkunku totw uit die token pack in de store. Laatste fifa points well spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Tis ook significant goedkoper met points… haha shameless

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
hmr schreef op zondag 26 december 2021 @ 20:10:
Echt fcking gênant dit. Wie weet of ze het nog een keer flikken. Koop ik deze bijvoorbeeld om toch nog op 26 te komen. Moet ik vervolgens er nog een kopen over twee dagen. Ik laat wel een pakketje schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 19:26
Ben zelf ook bang dat 95k voor zo’n pack niet rendabel gaat zijn. Maar heb wel een 15e token nodig voor die 85+ 10 player pack😅 Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier gouden Neuer uit 85x10. Heb 0,0 met Bundesliga dus voor mij niet bruikbaar. De rest wat er achter zat was ook niet speciaal eigenlijk. Ik had ook niet anders verwacht met mijn 'packluck' deze editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hmr schreef op zondag 26 december 2021 @ 20:10:
Zo maak ik nog kans op 15 tokens bij gebrek aan fodder. Dus dan skip je hem toch? Er komen nog vijf dagen met een sbc dagelijks dan wel een objective.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:53
88 maignan en wat niet noemenswaardige fodder spelers uit mijn 85 + pack. Nu maar hopen op een goede SBC binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vrij kansloos dat ze inderdaad zo'n dure pack er van maken voor zo'n token. En dan met fifa coins uiteraard goedkoper...
Had dan een los token aangeboden voor een kleine prijs als iemand er echt een tekort komt. Dit gaat toch nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 22:35
Heeft het nut om mijn 85+x10 pack te bewaren tot toty pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joosie200 schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:13:
[...]

Zo maak ik nog kans op 15 tokens bij gebrek aan fodder. Dus dan skip je hem toch? Er komen nog vijf dagen met een sbc dagelijks dan wel een objective.
Haha ik koop wel 500 fifa punten. Is wisselgeld. Maar gaat mij om t principe!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Wat hebben jullie ook alweer gedaan /gaan doen met die icon swaps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
Vandaag maar eens een reeks van 50 packs geopend in de hoop op Ibra. Helaas niet, maar wel Lucas Mora WW en Ferdinand MiD.

Voor de rest weinig boeiends, maar wel een hoop nieuwe spelers in mijn club.

Hopelijk zakt Ibra in de loop van de week richting de 1,5 mln.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• theman36
M@cer schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:38:
Vandaag maar eens een reeks van 50 packs geopend in de hoop op Ibra. Helaas niet, maar wel Lucas Mora WW en Ferdinand MiD.

Voor de rest weinig boeiends, maar wel een hoop nieuwe spelers in mijn club.

Hopelijk zakt Ibra in de loop van de week richting de 1,5 mln.
Voor de rest niks boeiends?? |:( gok dat de meesten hier nog nooit een icon gepacked hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Nu online
theman36 schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:49:
[...]

Voor de rest niks boeiends?? |:( gok dat de meesten hier nog nooit een icon gepacked hebben...
Ik heb 35 pack geopend.
Beste was een quadrado totw en nog wat hoge fodder.
Geen enkele winterspeler of een icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Ik heb hem gehaald en potje rivals mee gedaan damn wat een speler :*)
Pagina: 1 ... 62 ... 128 Laatste