Voor m'n gevoel ontwikkelen ze bij EA in de Productie-omgevingsaert schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:32:
[...]
Blijft natuurlijk belachelijk dat dit een paar keer per jaar gebeurd.

Voor m'n gevoel ontwikkelen ze bij EA in de Productie-omgevingsaert schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:32:
[...]
Blijft natuurlijk belachelijk dat dit een paar keer per jaar gebeurd.
Haha ontwikkelen kan je het niet noemen. Same shit different day.joostmakaay schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:39:
[...]
Voor m'n gevoel ontwikkelen ze bij EA in de Productie-omgeving
Psn - Sevyxs
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wijze woorden
Lekker man! Ik heb geen geduld om het op te sparen hoorfifanoob schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:45:
3x een 100k pack, prima sparen we weer op voor toty ;> inmiddels 15 100k packs klaar staan, omgerekend is dat 300 eu fifa punten ;p
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Diamond handsfifanoob schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:45:
3x een 100k pack, prima sparen we weer op voor toty ;> inmiddels 15 100k packs klaar staan, omgerekend is dat 300 eu fifa punten ;p
Burp
Werk vanuit thuis, dus even snel de console opgestart om de packs te claimen.Gurbuh schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:40:
Hebben jullie op de console geclaimed? Webapp/mobiel werken bij mij namelijk niet.
wijze woorden
Voor mij is dat wel anders. Met zo weinig packluck als dit jaar, en geen handelsgeest zou mijn team echt nog enorme upgrades kunnen krijgen. Ik heb best een leuk team vooral bestaande uit leuke sbc's, maar mis daardoor een speler van de buitencategorie. Desalniettemin mag ik niet klagen, want toch divisie 1 gehaald en zelfs tegen Elite aangezeten. Maar ik krijg nu bijna standaard teams tegenover me die 10 tot 20x zoveel waard zijn als mijn hele team bij elkaar. Ik heb denk ik gewoon geluk dat de gameplay mij wel ligt want die weet ik toch regelmatig te verslaan. Maar een keer een echte topper voor mijn team zou leuk zijn.fifanoob schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:03:
ik heb mijn team al redelijk op sterkte, enige upgrades zijn icons. Of straks toty. Dus wat ik nu pack is leuk maar niet zo boeiend imo. Nu behoud ik mijzelf ook om fifapunten te kopen. Vooral als er straks helemaal niks uit gaat komen :x
Hier hetzelfde, al moet ik wel zeggen dat mijn RTTK Fekir echt veel fijner/beter aanvoelde dan een IF Mané die ik tijdens draft enkele keren heb gebruikt (kan natuurlijk ook gewenning zijn). Al tref ik veel liever tegenstanders met betere teams, dan dat ik tegenstanders met slechte teams tref, aangezien laatst genoemde vaak erg goed zijn in FIFA.Moody2204 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:25:
[...]
Voor mij is dat wel anders. Met zo weinig packluck als dit jaar, en geen handelsgeest zou mijn team echt nog enorme upgrades kunnen krijgen. Ik heb best een leuk team vooral bestaande uit leuke sbc's, maar mis daardoor een speler van de buitencategorie. Desalniettemin mag ik niet klagen, want toch divisie 1 gehaald en zelfs tegen Elite aangezeten. Maar ik krijg nu bijna standaard teams tegenover me die 10 tot 20x zoveel waard zijn als mijn hele team bij elkaar. Ik heb denk ik gewoon geluk dat de gameplay mij wel ligt want die weet ik toch regelmatig te verslaan. Maar een keer een echte topper voor mijn team zou leuk zijn.
Dat is waar inderdaad. Aan de andere kant worden veel van mijn verliespotten wel beslist door de spelers uit de buitencategorie om het zo maar even te noemen. Dat frustreert best weleens.joostmakaay schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:44:
[...]
Hier hetzelfde, al moet ik wel zeggen dat mijn RTTK Fekir echt veel fijner/beter aanvoelde dan een IF Mané die ik tijdens draft enkele keren heb gebruikt (kan natuurlijk ook gewenning zijn). Al tref ik veel liever tegenstanders met betere teams, dan dat ik tegenstanders met slechte teams tref, aangezien laatst genoemde vaak erg goed zijn in FIFA.
Einde van het seizoenWii4all schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:55:
best wel bizar toch, ik had deze week geen zin om rivals te spelen, dus maar 1 potje gedaan en gelijk gespeeld in divisie 2..
Maar kreeg gewoon 3 packs vanochtend. Hoop dubbele meuk dus moet zo wat sbcs doen om de dubbele te dumpen...maar had dit niet verwacht.
ik heb fekir ook basis, heb ook kaka89 uit icon sbc maar die zit bankie. ik vind fekir fijner spelen.joostmakaay schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:44:
[...]
Hier hetzelfde, al moet ik wel zeggen dat mijn RTTK Fekir echt veel fijner/beter aanvoelde dan een IF Mané die ik tijdens draft enkele keren heb gebruikt (kan natuurlijk ook gewenning zijn). Al tref ik veel liever tegenstanders met betere teams, dan dat ik tegenstanders met slechte teams tref, aangezien laatst genoemde vaak erg goed zijn in FIFA.
sup.Beavbusi schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:00:
Lahm mid of blanc baby als CDM?
Waar is toebster eigenlijk
Had ik gisteren beter nog wat rival potjes kunnen doen. Heel seizoen 2 geen Rivals gespeeld. Was in de weer met one league. En zo waar vier potten kunnen winnen. Finesses afgerond. Nu nog wat assists en laatste paar potten met mijn EPL team. En dan verder met la liga en serie a.
Idem, ik blijf mezelf volhouden dar ik daarmee een keer geluk ga krijgen. Kom zo vaak teams tegen met een player pick messi etc...038Zwolle schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:43:
Ik heb ook de packs geopend. Meestal verlies ik na TOTY toch interesse in FUT.
Elite/90+ games gespeeld.
Player Pick 82 Schick
en uit de 100k packs e.d 1x Donnarumma en Thiago Silva. De rest goedkope Fodder.
Misschien verdiende hij die 20k op 4 spelers, weet jij veel.Beavbusi schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:08:
Oeh 20k, dat ga ik gelijk doen
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 23-12-2021 15:06 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Help me is danMarkmaas schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:07:
[...]
Ik ben een van de ouderen hier maar snap hem haha
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 23-12-2021 18:30 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 23-12-2021 20:25 ]
Iemand idee ?Markvd1984 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:09:
Zit team 2 nu al in de packs ?
Ik dacht dat dit morgen pas was ?
Of komen er morgen weer nieuwe kaarten
Deze tips zijn voor mij de voornaamste reden om dit topic af en toe te lezen, blijf ze vooral posten.Capsaicin schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:34:
[...]
Misschien verdiende hij die 20k op 4 spelers, weet jij veel.
Dit soort cynische opmerkingen zijn erg goedkoop. Je demotiveert behulpzame mensen die de tijd namen om hun vondsten te delen.
En de tips voor de 'verborgen' Winter wildcard tokens! Vandaag die van de Silver lounge gehaald.Robbio85 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 23:21:
[...]
Deze tips zijn voor mij de voornaamste reden om dit topic af en toe te lezen, blijf ze vooral posten.
Ik moet de serie A en La liga nog. En brazilie.. kijk er niet naar uitJoosie200 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 00:50:
Zo, klaar met de PL icon swap. Nu nog serie A en la liga afmaken. Al lonkt nu al de 25x83 pack openen wel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Deze ga ik ook voor..M@cer schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:12:
10x 85+ lijkt me toch een mooie beloning aan het eind..
Hangt er een beetje vanaf waar je Benzema/Coman gebruikt, maar neem aan in de spits?Markvd1984 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:54:
[Afbeelding]
Hulpvraag
Dit is mijn team nu
Heb Benzema fb waar ik eigenlijk altijd mee speel (kreeg nu coman)
Welke van de 2 zouden jullie opstellen?
En bamba is nu 93k ,verkopen en coman op links zetten voor 7chem of ??
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
was dit er vorig jaar ook dan? Of snap ik je opmerking nu nietAugy schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:14:
[...]
Deze ga ik ook voor..
Tog wel mooie herinneringen aan degene vorig jaar 🤣
[ Voor 54% gewijzigd door M@cer op 24-12-2021 09:22 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zou die pack wel willen toevoegen aan mijn te halen 25x83 pack voor toty maar bij gebrek aan voldoende fodderM@cer schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:12:
10x 85+ lijkt me toch een mooie beloning aan het eind..
Plus als ik al niks boeiends uit een 100k, 45k pack haal waarom dan wel uit zo'n 10x 85+. https://www.futbin.com/pl...t=Player_Rating&order=asc genoeg 85 rated spelers die nauwelijks wat waard zijn. Kans is groot dat ik mijn hele club erin gooi en genoegen moet nemen met Gnabry, Bonnuci, Cavani, De Ligt, Rashford, Schmeichel etc.fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:09:
Ik heb ze niet gedaan, mij te dure sbc's elke x. Hoop dat het lonend is voor diegene.
Vorig jaar had je aan het einde van Fifa ook een 10x85+ SBC, maar met TOTS en Summer Heat kaarten etc. in packs was dat gegarandeerd een hoge special card, en anders kon je ze weer opnieuw in de SBC stoppen.fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:19:
[...]
was dit er vorig jaar ook dan? Of snap ik je opmerking nu niet
Ja maar wie zegt dat het nu ook zo gaat dan? We weten toch nog helemaal niet wat eruit gaat komen?dutchgio schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:25:
[...]
Vorig jaar had je aan het einde van Fifa ook een 10x85+ SBC, maar met TOTS en Summer Heat kaarten etc. in packs was dat gegarandeerd een hoge special card, en anders kon je ze weer opnieuw in de SBC stoppen.
Zo kon je dus makkelijk aan alle hoge rated kaarten komen.
ik snap het verband alleen niet helemaal maar goed. Als dat de achterliggende gedachte is..dutchgio schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:29:
Dat staat er toch ook niet? Maar is wel de uitleg waarom er een mooie herinnering aan is van vorig jaar.
[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 24-12-2021 09:37 ]
Het gaat idd over het einde van Fifa21. Omdat deze herhaalbaar was heeft hij mede gezorgd voor het beste team waar ik ooit mee geeindigd ben. Denk aan de sbc van zowel 99 Messi of CR07 die je daardoor makkelijk kon voltooien.wErudite schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:50:
De 10x 85+ pack was er vorig jaar en waarschijnlijk heeft hij daar destijds wat moois uit gepacked. Daarom heeft hij er goede herinneringen aan
Die sbc gaat ook wel weer komen. Vraag mij alleen af wat ze met die tokens gaan doen. Ik verwacht een soort icon swap gebeuren. Dat je een aantal verschillende keuzes krijgt. Lever x aantal wintercards in voor pack x.Augy schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:03:
[...]
Het gaat idd over het einde van Fifa21. Omdat deze herhaalbaar was heeft hij mede gezorgd voor het beste team waar ik ooit mee geeindigd ben. Denk aan de sbc van zowel 99 Messi of CR07 die je daardoor makkelijk kon voltooien.
Waarschijnlijk word het dit jaar helemaal niks 🤣
Vraagje releasen ze er ook maximaal 15 of worden er net iets meer gereleased?M@cer schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:20:
Toen was het onderdeel van de Icon Swaps.. Die 10x 85 is op zich een mooi pakket toch?
Ik hoop dat ze nog even door gaan met die winter challenges.. Ultimate Pakket extra erbij zou leuk zijn.
[Afbeelding]
Burp
Totaal kun je er 24 halen dus 15 zou je makkelijk moeten kunnen halen als je de sbc's doet.Wii4all schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:13:
[...]
Vraagje releasen ze er ook maximaal 15 of worden er net iets meer gereleased?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Dat zag ik ook in Fifa 20 soms op YouTube. Schijnbaar geeft EA aan e-spelers en echte voetballers hun eigen fut kaart met dikke boost. Die zijn alleen niet vrij verhandelbaar.dennis112 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:17:
[...]
Gisteren voor het eerst tegen iemand gespeeld die had een onbekende speler in de spits die overal 99 voor had, wat is dat voor onzin dan? Is dat cheating of heb ik iets gemist want ik krijg geen spelers van 99 te vinden.
Diegene die een speler in het spel hebben krijgen allemaal zo'n kaart.dennis112 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:17:
[...]
Totaal kun je er 24 halen dus 15 zou je makkelijk moeten kunnen halen als je de sbc's doet.
Gisteren voor het eerst tegen iemand gespeeld die had een onbekende speler in de spits die overal 99 voor had, wat is dat voor onzin dan? Is dat cheating of heb ik iets gemist want ik krijg geen spelers van 99 te vinden.
Burp
Dat zou dan een prof geweest kunnen zijn die met zijn eigen kaartje speelt. Echte voetballers in de game kunnen dat aangeven en krijgen een 99 kaartje van zichzelf untradeabledennis112 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:17:
[...]
Totaal kun je er 24 halen dus 15 zou je makkelijk moeten kunnen halen als je de sbc's doet.
Kwestie van voorkeur, iedereen heeft wat anders.Moody2204 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:39:
[...]
Wat is het probleem dat iets uitlekt dan? Ik vind het juist altijd wel lekker om alvast te weten, want dan kan ik er vast een beetje rekening houden om de ene sbc wel te doen en de andere niet. Coutinho lijkt mij overigens wel weer een leuke speler, die was vorig jaar ook erg goed.
[ Voor 18% gewijzigd door Timk10 op 24-12-2021 11:10 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Partypooper op 24-12-2021 13:26 . Reden: link aangepast ]
Is Siniša een beetje goed?Partypooper schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:22:
Hier ook het team aangepast: https://www.futbin.com/22/squad/4240985
Speel ingame 4-1-2-1-2(2) en dan staat het zo: https://www.futbin.com/22/squad/4240985
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Voelt een beetje log aan... net zoals je ........
Ik zit nu al op 12, hadden er 13 kunnen zijn als ik het goed heb bijgehouden. Ze zijn vrij makkelijk te krijgen, dus mooi toch? Enige 'lastige' is dat ze soms verstopt zitten in bijvoorbeeld een deel MM en Silver lounge.dennis112 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:17:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 24-12-2021 12:03 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 55% gewijzigd door fifanoob op 24-12-2021 13:35 ]
Dat zijn de leukere kerstcadeaus.fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:34:
eindelijk packluck, mbappe, untradeable maar ik heb hem ook tradeable in de club dus die kan dan verkocht worden. Dat is toch weer een Miljoen erbij ;>[Afbeelding]
staat mij bij een gouden speler packet maar volgens mij kreeg ik hem bij doelstellingen. weet het eigenlijk niet meer ;pJoosie200 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:53:
[...]
Dat zijn de leukere kerstcadeaus.
Uit welke pack kwam ie naar voren?
Mooi, dan hoef ik geen coins te vernaggelen om Ginola te kopen. Vind Neymar ook heel erg fijn. Inspelen met een harde pass, goede aanname, snel kappen en je bent los van de verdediger.fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:57:
[...]
staat mij bij een gouden speler packet maar volgens mij kreeg ik hem bij doelstellingen. weet het eigenlijk niet meer ;p
ik heb al mijn 100k packs nog en ook nog 2 125k packs. Dus daar kwam die niet uitlopen.
Heb nu 2 mil coins maar weet nog steeds geen upgrade.. Cruijff91 wil ik dus ik spaar rustig door. Kan frenkie de jong gold vervangen voor zijn cl 89 kaart maar merkte geen verschil dus terug naar zijn golden. Neymar al eens vervangen voor Ginola maar ook daar geen verschil dus weer terug naar neymar.
En zo blijf ik beetje vast zitten, ook wel logisch want een speler die ik wel wil kost meteen dik 3 miljoen coins.
Ik kreeg Virgil uit een gouden speler pack. Nu is de marktwaarde drie keer niks met de mate van over aanbod. Maar toch leuk want ik merk nu in de PL icon swaps dat ie wederom een Jaap Stam is op het veld: hij is niet snel maar beukt iemand van de sokken.fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:57:
[...]
staat mij bij een gouden speler packet maar volgens mij kreeg ik hem bij doelstellingen. weet het eigenlijk niet meer ;p
En zo blijf ik beetje vast zitten, ook wel logisch want een speler die ik wel wil kost meteen dik 3 miljoen coins.
Ozz schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:03:
[...]
Mooi, dan hoef ik geen coins te vernaggelen om Ginola te kopen. Vind Neymar ook heel erg fijn. Inspelen met een harde pass, goede aanname, snel kappen en je bent los van de verdediger.
Op welke positie hebben jullie Neymar staan en ik welke opstelling en welke instructies? Ben namelijk nogal zoekende met hem.... Laatste fifa was fifa 2020 en daar was hij ideaal op lcam in een 4231 opstelling. Wil nu nog niet echt vlotten...fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:57:
[...]
. Neymar al eens vervangen voor Ginola maar ook daar geen verschil dus weer terug naar neymar.
RCAM in 4231, CCAM in 41212 hiertheman36 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:09:
[...]
[...]
Op welke positie hebben jullie Neymar staan en ik welke opstelling en welke instructies? Ben namelijk nogal zoekende met hem.... Laatste fifa was fifa 2020 en daar was hij ideaal op lcam in een 4231 opstelling. Wil nu nog niet echt vlotten...
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik heb Neymar in de spits, maar op CCAM werkte die ook goed voor mij.theman36 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:09:
[...]
[...]
Op welke positie hebben jullie Neymar staan en ik welke opstelling en welke instructies? Ben namelijk nogal zoekende met hem.... Laatste fifa was fifa 2020 en daar was hij ideaal op lcam in een 4231 opstelling. Wil nu nog niet echt vlotten...
433 en dan staat hij op linksvoor. In de drukke ruimte heb ik het idee dat hij te weinig body heeft en de duels snel verliest. Aan de zijkant heb ik daar geen last van.theman36 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:09:
[...]
[...]
Partypooper schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:12:
[...]
Ik heb Neymar in de spits, maar op CCAM werkte die ook goed voor mij.
En welke instructies?fifanoob schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:18:
[...]
433 en dan staat hij op linksvoor. In de drukke ruimte heb ik het idee dat hij te weinig body heeft en de duels snel verliest. Aan de zijkant heb ik daar geen last van.
Ballrolljoostmakaay schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:35:
Wat is jullie go-to skillmove dit jaar?
alles op balance. Niks ingesteld dus
Ballroll, heel to heel, fakeshot en elastico. Soms een la croquetta voor op de achterlijn.joostmakaay schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:35:
Wat is jullie go-to skillmove dit jaar?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq