Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:03
Capsaicin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:29:
[...]
PS5-versie: https://www.allkeyshop.co...a-22-ps5-compare-prices/#

PS4-versie: https://www.allkeyshop.co...fa-22-ps4-compare-prices/

Sommige PS5-bezitters kiezen toch voor de PS4-versie, omdat daar hun vrienden zitten/ meer spelers.

Edit: let trouwens wel op of er geen regio gebonden limitaties en dergelijke zijn.
Keys kopen is voor PlayStation vrijwel geen optie, die regio gebonden limitaties zijn er wel.
Met een NL account kun je daar niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Cucurella OTW uit de party bag, slechter kan niet volgens mij |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10 18:31
Mijn god, wat geniet ik van die Aouar zoals vanouds. Legt de balletjes heerlijk neer voor Fekir en Mbappe *O*

Aanrader vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
wErudite schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:11:
Mijn god, wat geniet ik van die Aouar zoals vanouds. Legt de balletjes heerlijk neer voor Fekir en Mbappe *O*

Aanrader vind ik!
Ik lees overal Aouar is voor iedereen die Fekir niet kon doen of heeft gemist. Met zulke stats past is op meerdere plekken. Ik heb Benzema/Griezmann als tandem voorin, maar qua middenveld weinig soeps met Nkunku en Yedder gold. Die vallen allebei tegen. Dus voor mijn ratatouille is het de ideale oplossing als cam/CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:34
Geen* bedoelde ik, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Heb nu dus 2 roze mbappes die ik niet ga gebruiken. Misschien bij een objective in de toekomst. Wel zonde, maar ja.

Kreeg uit de goodiebag Rudiger RB. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:17
PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 00:11:
Heb nu dus 2 roze mbappes die ik niet ga gebruiken. Misschien bij een objective in de toekomst. Wel zonde, maar ja.

Kreeg uit de goodiebag Rudiger RB. Iemand hier ervaring mee?
Wel knap om een negatieve reactie te maken als je 2 roze mbappes hebt gekregen en de 5e hoogste rulebreaker.
Meeste mensen hebben 1 onbruikbare roze kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 19:26
Joosie200 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:24:
[...]

Ik lees overal Aouar is voor iedereen die Fekir niet kon doen of heeft gemist. Met zulke stats past is op meerdere plekken. Ik heb Benzema/Griezmann als tandem voorin, maar qua middenveld weinig soeps met Nkunku en Yedder gold. Die vallen allebei tegen. Dus voor mijn ratatouille is het de ideale oplossing als cam/CDM.
Ik wil m ook graag halen, maar om die teams te bouwen heb ik nog wel wat coins nodig merk ik. Hij lijkt me de ideale CAM in mijn 41212 opstelling. Heb nu Wijnaldum op die plek en David totw + Yedder gold in de spits. Vooral Yedder ben ik juist enorm tevreden over. Schiet alles erin met hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mymac schreef op woensdag 22 december 2021 @ 00:55:
[...]

Ik wil m ook graag halen, maar om die teams te bouwen heb ik nog wel wat coins nodig merk ik. Vooral Yedder ben ik juist enorm tevreden over. Schiet alles erin met hunter!
Nou dat dus. Hetzelfde met de baby of mid icon sbc toen icon swaps er nog niet was. Te weinig fodder om in te leveren. Ik heb Yedder ook met hunter maar op cam is hij bij mij onzichtbaar. Over gold Griezmann en Benzema flashback ben ik beter te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Welke chem zetten jullie op aouar op cam
Twijfel tussen Hunter en motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Markvd1984 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:13:
Welke chem zetten jullie op aouar op cam
Twijfel tussen Hunter en motor
Ga hem gebruiken als b2b CM, dus ik eerst ga een Anker gebruiken.

Zijn basis stats zijn al goed, hij komt niet cdm te staan en ik heb liever zijn agressie wat hoger.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Welke van de 2? https://www.futbin.com/22/squad/713686 https://www.futbin.com/22/squad/4173403

Ik speel ingame 4 2 3 1 en ik mis Fekir best wel in mijn team. De 3 cams heb ik op free roam.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wErudite schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:13:
Deel je goodiebag packs :)

Note: als je die wildcard tokens spaart moét je deze ook doen
Kudus, ach heb ik mijn first owner eredivisie team compleet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0637wZmkczb4KTxWybrTjcyEcKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcARIMu5clIaREhMPYDCGoeU.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zou mijn rat team afmaken. Kreeg ASM uit een pack gisteren. Leuk voor mijn EPL squad maar ook voor mijn Franse squad. Alleen Lemar is dan een zwakkere speler. Alles untradeable op Yedder na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Meneer iCy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:18:
Welke van de 2? https://www.futbin.com/22/squad/713686 https://www.futbin.com/22/squad/4173403

Ik speel ingame 4 2 3 1 en ik mis Fekir best wel in mijn team. De 3 cams heb ik op free roam.
Vini, Messi kom ik geregeld tegen en zou mijn voorkeur hebben. Maar ik weet niet hoe fijn die Abdil Pele speelt voor je? Anders zou ik daar Fekir neergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Joosie200 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:35:
[...]

Vini, Messi kom ik geregeld tegen en zou mijn voorkeur hebben. Maar ik weet niet hoe fijn die Abdil Pele speelt voor je? Anders zou ik daar Fekir neergooien.
Pele vind ik veels te lekker spelen als CCAM, Vini wisselend qua spel en op de flank komt Messi niet tot zijn volle recht vind ik. Dan heb ik liever een Fekir (en zoals ik lees is Aouar hetzelfde :+).

Misschien haal ik even de leenspeler van aouar en heb nog wel een golden Llorente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Meneer iCy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:37:
[...]

Pele vind ik veels te lekker spelen als CCAM, Vini wisselend qua spel en op de flank komt Messi niet tot zijn volle recht vind ik. Dan heb ik liever een Fekir (en zoals ik lees is Aouar hetzelfde :+).

Misschien haal ik even de leenspeler van aouar en heb nog wel een golden Llorente.
Hmm, dan zou ik Fekir voor Llorrente in de plek knallen. Hoef je ook geen Aouar te halen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
fifanoob schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:54:
[...]

je maakt je er anders hier behoorlijk druk over, je gaat zelfs quiten bij 1-1 stand. Tjah wie heb je daar mee vraag ik mij af, mij niet hoor omdat ik juich bij een goal.

Ik juich ook gewoon bij een goal ik vind dat wel leuk. Beetje verschillende manieren van doen. Dat jij je daar aan stoort ach ja, ik stoor mij al jaren aan al die lui die niet vooruit durven te voetballen maar 100x tikkie breed doen. Tjah part of the game he.
In het echt moeten ze juichen ook maar verbieden? Blijdschap tonen mag niet meer? Gewoon hup snel en eigenlijk elke wedstrijd het liefst golden goal zodat we zo snel mogelijk onze rewards verdienen voor betere spelers waar we dan amper wedstrijden mee spelen want we willen die snelle rewards en hup quit dan hup hup..
Hetzelfde als dat ik soms berichten krijg als ik 3-0 achter sta waarom ik niet leave. Waarom wel? Ik speel toch een game die ik leuk vind, daar hoort verliezen ook bij. Als iedereen maar meteen zo quiten en alles door skippen krijg je wel een heel zakelijke fifa. Dan vraag ik mij af waarvoor speel je fifa? Omdat je het leuk vindt? Of omdat je zo snel mogelijk je doelstellingen kan halen? En wat als je die dan gehaald hebt? Dan leg je de game weer weg ofzo?
Haha je roept een hele hoop maar eigenlijk zeg je vrijwel geen accurate dingen.
Het argument 'je praat erover dus je maakt je wel druk' is natuurlijk een groep3-argument dat ik niet hoef te gaan weerleggen, maar dat snap je zelf natuurlijk ook.

Bovendien, ik maak me helemaal niet druk, in tegendeel zelfs, volgens mij vertel ik dat letterlijk namelijk. Ik kijk lekker naar m'n andere schermpje en laat jou lekker je gang gaan met je fortnite-achtige dansjes. Even goeie vrienden joh. Ik vind het gewoon iets treurigs hebben, iets aandachtszoekerig. Dat mag ik vinden, volgens mij. :)
Net zoals jij wat vindt van mensen die '100x tikkie breed' doen.

Daarna kom je met ongeveer 700 vragen die voor iedereen anders zijn en imo totaal geen referentie hebben naar dat overdreven gejuich van mensen zoals jij.
Ik speel fifa voor het voetbalspel, niet voor de cosmetisch matig vormgegeven onzin (waaronder cringe juichscenes van meer dan 30 seconden). Maar goed, iedereen speelt het anders. Als jij 17 rondjes om het veld wil rennen omdat je in een nietszeggend rivals potje een goaltje prikt uit een lelijke bounce, moet jij dat zeker blijven doen, laat je niet tegenhouden door mij ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
Je maakt je er niet druk over maar schrijft er vervolgens wel 5 A4'tjes mee vol. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren nog even gekeken hoever ik kwam voor PL/la liga/serie A swaps. Nou de vooruitgang gaat traag. Lobbed / assist through ballen lukken, finesse lukt. Maar potten winnen nope nope nope. Als je nu klaar kon zijn na 10 potten spelen. Ik heb zo nu en dan wat potjes gewoon uitgespeeld ook al werd ik weggetikt.

Maar als ik na 45min nog geen enkele finesse of assist heb mogen maken ben ik er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Joosie200 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:02:
Gisteren nog even gekeken hoever ik kwam voor PL/la liga/serie A swaps. Nou de vooruitgang gaat traag. Lobbed / assist through ballen lukken, finesse lukt. Maar potten winnen nope nope nope. Als je nu klaar kon zijn na 10 potten spelen. Ik heb zo nu en dan wat potjes gewoon uitgespeeld ook al werd ik weggetikt.

Maar als ik na 45min nog geen enkele finesse of assist heb mogen maken ben ik er wel klaar mee.
Dat is wel balen. Moet zeggen dat ik door deze vrij snel heen ging. Finesse kan je ook van dichtbij doen. Snel R1 indrukken zodra je gaat schieten.

Moet alleen de futchamp nog doen, maar speel eigenlijk nooit weekend league. Tot nu toe 1x gedaan

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Valandil schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:25:
[...]

Dat is wel balen. Moet zeggen dat ik door deze vrij snel heen ging. Finesse kan je ook van dichtbij doen. Snel R1 indrukken zodra je gaat schieten.

Moet alleen de futchamp nog doen, maar speel eigenlijk nooit weekend league. Tot nu toe 1x gedaan
Ja finesse is het probleem niet. Vooral handig om dichtbij nog snel te doen en tijdens penalties + panenka. Speelde gisteren tegen een duidelijke Nederlandse squadnaam + username + oranje tenue en stadion. Ik gaf hem de win, hij liet mij assists en finesses scoren. Eindstand 8-6.

Helaas is die bereidheid om elkaar aan objectives te helpen in de one league modus ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-10 22:32
Team aangepast na Ronaldo, wat een baas joh. Scoor nu 75% van de corners.

Jesus is ook echt een monster, z'n IF was al heerlijk en deze helemaal #ice

Aouar weer 🔥

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yq3-vqE2_36bW403htJUThqKnWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6rV1y94c41R1gSqf0LJGrS2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Timk10 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:44:
[...]

Haha je roept een hele hoop maar eigenlijk zeg je vrijwel geen accurate dingen.
Het argument 'je praat erover dus je maakt je wel druk' is natuurlijk een groep3-argument dat ik niet hoef te gaan weerleggen, maar dat snap je zelf natuurlijk ook.

Bovendien, ik maak me helemaal niet druk, in tegendeel zelfs, volgens mij vertel ik dat letterlijk namelijk. Ik kijk lekker naar m'n andere schermpje en laat jou lekker je gang gaan met je fortnite-achtige dansjes. Even goeie vrienden joh. Ik vind het gewoon iets treurigs hebben, iets aandachtszoekerig. Dat mag ik vinden, volgens mij. :)
Net zoals jij wat vindt van mensen die '100x tikkie breed' doen.

Daarna kom je met ongeveer 700 vragen die voor iedereen anders zijn en imo totaal geen referentie hebben naar dat overdreven gejuich van mensen zoals jij.
Ik speel fifa voor het voetbalspel, niet voor de cosmetisch matig vormgegeven onzin (waaronder cringe juichscenes van meer dan 30 seconden). Maar goed, iedereen speelt het anders. Als jij 17 rondjes om het veld wil rennen omdat je in een nietszeggend rivals potje een goaltje prikt uit een lelijke bounce, moet jij dat zeker blijven doen, laat je niet tegenhouden door mij ;)
Ja prima ik vier mijn goal dan quit jij weer. Iedereen blij toch?
Dat je er nu elke x weer over begint geeft toch aan dat het je wel degelijk hoog zit? Dat hoef ik een kind van 5 ook niet uit te leggen dus jou ook niet meer toch?
Laat het gewoon lekker gaan en maak je niet zo druk. Je lijkt wel zo’n fortnite knul die boos is omdat je gekilled wordt en daardoor zijn game maar meteen afsluit en dan heel stoer zeggen. Nee hoor ben niet boos 😤

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:00:
[...]

Ja prima ik vier mijn goal dan quit jij weer. Iedereen blij toch?
Dat je er nu elke x weer over begint geeft toch aan dat het je wel degelijk hoog zit? Dat hoef ik een kind van 5 ook niet uit te leggen dus jou ook niet meer toch?
Laat het gewoon lekker gaan en maak je niet zo druk. Je lijkt wel zo’n fortnite knul die boos is omdat je gekilled wordt en daardoor zijn game maar meteen afsluit en dan heel stoer zeggen. Nee hoor ben niet boos 😤
Que? _O-

Wat een beredenatie gozer, hahahaha

Dus zodra je ergens over praat, maak je je er druk om? Volgens mij is het hele idee van dit forum dat men kan praten over allerlei aspecten van het desbetreffende onderwerp. Dit is er één van, of jij het nou leuk vindt of niet.

Het probleem is volgens mij dat jij het vervelend vindt dat ik jou juichjes een beetje treurig vind en daarom ga je maar met gestrekt been de aanval zoeken met non-argumenten als 'nou maak je niet zo druk!1!1'. Je kan namelijk mijn berichten ook gewoon negeren. Maar jij blijft reageren. Dan reageer ik terug. En dan maak ik me druk, maar jij niet? _O-

Maar goed. Ik moet even m'n bloeddruk laten zakken hoor, want ik maak me ongehoord druk over pubers die graag naar een slecht geanimeerd SUIIIIII willen kijken. Ik denk dat ik de huisarts maar even ga bellen voor bloeddrukverlagers hoor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Zullen we het maar weer even over FIFA hebben???

Normaal zou ik de partybag nooit doen, maar vanwege de WinterSwap kaart toch maar gedaan.. Ik snap nu wel waarom ik ze nooit doe... Alli Numbers Up :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Ik vier zelf alleen een goal als het mooie goal is of juist een hele belangrijke.
Voor de rest skip ik meestal de animatie.

Zijn ook genoeg tegenstanders die zelfs bij een penalty staan te juichen.
Ik word er niet warm of koud van. Het is maar een spelletje.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Er is ook ergens een optie om niet naar de juichende speler te hoeven kijken maar naar je eigen speler(s) en of trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:09:
[...]

Que? _O-

Wat een beredenatie gozer, hahahaha

Dus zodra je ergens over praat, maak je je er druk om? Volgens mij is het hele idee van dit forum dat men kan praten over allerlei aspecten van het desbetreffende onderwerp. Dit is er één van, of jij het nou leuk vindt of niet.

Het probleem is volgens mij dat jij het vervelend vindt dat ik jou juichjes een beetje treurig vind en daarom ga je maar met gestrekt been de aanval zoeken met non-argumenten als 'nou maak je niet zo druk!1!1'. Je kan namelijk mijn berichten ook gewoon negeren. Maar jij blijft reageren. Dan reageer ik terug. En dan maak ik me druk, maar jij niet? _O-

Maar goed. Ik moet even m'n bloeddruk laten zakken hoor, want ik maak me ongehoord druk over pubers die graag naar een slecht geanimeerd SUIIIIII willen kijken. Ik denk dat ik de huisarts maar even ga bellen voor bloeddrukverlagers hoor.
Ben je er nog steeds druk mee? Valt mij gewoon op. Nu ook meteen helemaal op zijn pik getrapt. Wat je tegen mij zegt kan je ook tegen jezelf zeggen. Reageer je toch gewoon niet op mij? Maar nee je wilt perse nog steeds even wat tegen mij zeggen omdat het je kennelijk dwars zit. Geeft niet hoor.
Maar je mag hierna nog wel even het laatste woord hoor als je daar fijner bij voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:37:
[...]

Ben je er nog steeds druk mee? Valt mij gewoon op. Nu ook meteen helemaal op zijn pik getrapt. Wat je tegen mij zegt kan je ook tegen jezelf zeggen. Reageer je toch gewoon niet op mij? Maar nee je wilt perse nog steeds even wat tegen mij zeggen omdat het je kennelijk dwars zit. Geeft niet hoor.
Maar je mag hierna nog wel even het laatste woord hoor als je daar fijner bij voelt :)
Haha. Ik zou eerst een beetje leren over discussiëren voordat je daadwerkelijk een poging doet tot discussiëren want ik moet nog steeds een steekhoudend argument dat geen 'JA MAAR JIJ DAN' is horen.

We zetten er een streep onder. Fijne dag maat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 09:47
Mr.Myst schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:24:
Dit zijn ze volgens mij:

LA Nelson
CV Akaydin
SP Özkaymoglu
RA Freeman
CAM van den Bossche
RA Chirino
RA Al Ruwaili

DM Leneis (Megaduel)
DM Rossi (Bij WW Junior Messias)

Van dat eerste rijtje kwamen er volgens mij 4 vanuit een daily SBC en eentje kreeg je gratis.
Lijstje even van een update voorzien voor de token-spaarders.
Gisteren Leneis en Rossi gehaald met die potjes. Even doorbikkelen, maar vooral die Leneis ging uiteindelijk erg snel (denk dat ik drie kwartier bezig ben geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Deze Wildcard promo is echt 1 van de leukste die ik ooit meegemaakt heb bij EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:05
Mr.Myst schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:53:
[...]

Lijstje even van een update voorzien voor de token-spaarders.
Gisteren Leneis en Rossi gehaald met die potjes. Even doorbikkelen, maar vooral die Leneis ging uiteindelijk erg snel (denk dat ik drie kwartier bezig ben geweest).
Thx, behalve Nelson ben ik dan compleet. Ja die Leneis ging hier ook snel. Ook nog geen uur denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:53:
Deze Wildcard promo is echt 1 van de leukste die ik ooit meegemaakt heb bij EA :)
Ja ik vind het ook wel geinig en het kost tot nu toe niet de grootste moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Naast het vele gezeur over randzaken zoals juichen en ander gelul :O , kunnen jullie eens meedenken? Ik heb sinds een week Neymar in deze startopstelling verwerkt (voorheen Insigne icm Spinnazola) https://www.futbin.com//22/squad/4176053 en in game op lcam in een 4231 formatie https://www.futbin.com//22/squad/4176067. Op de één of andere manier krijg ik hem niet echt los.... Instructies: voorin blijven, vrije rol, achter de linies, voorzetten en onderscheppingen neutraal. Hoe spelen jullie met hem?

Hebben jullie verder nog tips voor de verbetering van de spits en /of cam en verratti? Heb zo'n 650k tot mijn beschikking. Zelf zit ik te denken aan Cr7, maar niet echt een idee hoe ik dat kan inkleden icm chem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:31:
[Afbeelding]

Dit zou mijn rat team afmaken. Kreeg ASM uit een pack gisteren. Leuk voor mijn EPL squad maar ook voor mijn Franse squad. Alleen Lemar is dan een zwakkere speler. Alles untradeable op Yedder na.
Ik mis Atal op RA 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
theman36 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:10:
Naast het vele gezeur over randzaken zoals juichen en ander gelul :O , kunnen jullie eens meedenken? Ik heb sinds een week Neymar in deze startopstelling verwerkt (voorheen Insigne icm Spinnazola) https://www.futbin.com//22/squad/4176053 en in game op lcam in een 4231 formatie https://www.futbin.com//22/squad/4176067. Op de één of andere manier krijg ik hem niet echt los.... Instructies: voorin blijven, vrije rol, achter de linies, voorzetten en onderscheppingen neutraal. Hoe spelen jullie met hem?

Hebben jullie verder nog tips voor de verbetering van de spits en /of cam en verratti? Heb zo'n 650k tot mijn beschikking. Zelf zit ik te denken aan Cr7, maar niet echt een idee hoe ik dat kan inkleden icm chem...
In mijn ervaring werkt het niet zo goed om je wide CAM's op 'vrije rol' te zetten, omdat ze dan juist gaan lopen waar je ze niet wil hebben. Als ik 4-2-3-1 speel heb ik de twee wide CAM's juist op 'drift wide', om breedte en dus ruimte te creeeren. Ze scoren dan niet veel, maar geven veel assists en voorassists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Aouar?
Gouden Verratti is sowieso niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36

Edit: speel elite in rivals en haal altijd minimaal rank 2 in weekend league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
dutchgio schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:17:
[...]

Aouar?
Gouden Verratti is sowieso niet goed genoeg.
Nee eens, daar zoek ik dus ook wat voor. Mbappe is alleen zo duur om een groene link met neymar te creëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als ik die nog eens pack ja maakt het mooi af :P

En natuurlijk komt een Neynar/Mbappe ook nog van pas ipv Griezmann. Ik packte op den duur zoveel Franse spelers uit verschillende leagues dat ik bij mezelf dacht: maak er een typische Fifa rat squad van.

Stiekem speelt het nog meer dan prima ook. Maargoed alvorens Mbappe of Neymar te koop komen voor 600k zitten we wat in juli volgend jaar? Of wanneer Pasen en kerst op dezelfde dag vallen.

Als ik die one league modi niet kan afronden voor swaps maar genoegen nemen met een 25x 83 pack en die in januari openen tijdens toty. Kijken of ik net als in Fifa 20 dan een Kante krijg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Playoff ga ik wss niet halen helaas deze x
Laatste 4 potten 3x tegen leen Pelé
Tuurlijk allemaal weer Duitse vlag
Corner glitch en regendans na een doelpunt

Zouden Duitsers niet gewoon te bannen zijn 😂
Dat die alleen tegen elkaar spelen
Echt naar volk die alleen maar wil proveceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:47:

die corner glitch is er echt niet meer hoor.. Hij was eerst heel moeilijk te verdedigen maar te verdedigen. Maar na de laatste patch is hij behoorlijk simpel te verdedigen. Volgens mij werkt een buitenspelval tegenwoordig ook wel. Maar de keeper pakt hem tegenwoordig vaak of het is buitenspel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Markvd1984 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:47:

Kwam gisteren ook een Duitser tegen, de beste man had roze lijnen op het veld, nou dan weet je al helemaal genoeg :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:49:
[...]

die corner glitch is er echt niet meer hoor.. Hij was eerst heel moeilijk te verdedigen maar te verdedigen. Maar na de laatste patch is hij behoorlijk simpel te verdedigen. Volgens mij werkt een buitenspelval tegenwoordig ook wel. Maar de keeper pakt hem tegenwoordig vaak of het is buitenspel.
Ik krijg ze idd wel minder tegen hoor
Maar krijg veel corners tegen en krijg vaak nog wel 1x een corner glitch tegen
Snap gewoon niet dat mensen dat leuk vinden
Buitenspel val krijg ik ook wel is tegen
Best lastig omdat je veel moet inhouden
Mensen die het goed beheersen vind ik wel erg lastig tegen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Timoo_FR schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:50:
[...]

Kwam gisteren ook een Duitser tegen, de beste man had roze lijnen op het veld, nou dan weet je al helemaal genoeg :+ :'(
Haha
Sommige zie ik idd daadwerkelijk de lijnen niet
Of shirts zelfde als de scheidsrechter ook zo vervelend 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTFoPG5gLVuTdpHpy8zBEaoo3zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhGAAVL73jRJXUOjJSusebMV.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn huidige elftal. Divisie 5, R1, randje Div 4.

Heb nu 400k te besteden en zit eigenlijk te twijfelen wat ik wil gaan doen.
Mijn verdediging is prima, maar de chemistry van De Ligt is natuurlijk een nadeel.
Middenveld voelt prima, alleen twijfel ik om de Aouar-sbc te doen.
Bovendien komt er binnenkort nog een SBC van Coutinho, maar daarvan ben ik bang dat deze vergelijkbaar zal zijn met Parejo. Ook verwacht ik nog een End of Era Aguero binnenkort.

Zou evt. Morientes eruit kunnen halen en Fekir als tweede spits kunnen zetten.
Parejo is betrouwbaar, maar springt er niet bovenuit.

Edit: O ja, gouden Szczesny maakt m'n verdediging 8-8 chem. Die heb ik ook nog.

Kortom, verdediging prima maar chem niet super.
Vervangbaar zijn wat mij betreft Parejo en Morientes.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Myst op 22-12-2021 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Die Aouar ziet er weer goed uit. Heb momenteel Nkunku POTM naast Kante op het middenveld. Kante wordt binnenkort ingewisseld voor Vieira (ben met die SBC bezig, af en toe een squad met untradeable spul inleveren). Heeft het dan uberhaupt zin om Nkunku te gaan wisselen voor Aouar? De stats zijn vergelijkbaar, Nkunku kan iets beter verdedigen en Aouar iets beter aanvallen.

Kan denk ik beter die fodder bewaren voor Vieira, maar ben altijd bang om iets te missen als ik zo'n populaire SBC oversla 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Mr.Myst schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:52:
[Afbeelding]

Dit is mijn huidige elftal. Divisie 5, R1, randje Div 4.

Heb nu 400k te besteden en zit eigenlijk te twijfelen wat ik wil gaan doen.
Mijn verdediging is prima, maar de chemistry van De Ligt is natuurlijk een nadeel.
Middenveld voelt prima, alleen twijfel ik om de Aouar-sbc te doen.
Bovendien komt er binnenkort nog een SBC van Coutinho, maar daarvan ben ik bang dat deze vergelijkbaar zal zijn met Parejo. Ook verwacht ik nog een End of Era Aguero binnenkort.

Zou evt. Morientes eruit kunnen halen en Fekir als tweede spits kunnen zetten.
Parejo is betrouwbaar, maar springt er niet bovenuit.

Edit: O ja, gouden Szczesny maakt m'n verdediging 8-8 chem. Die heb ik ook nog.

Kortom, verdediging prima maar chem niet super.
Vervangbaar zijn wat mij betreft Parejo en Morientes.
Zou inderdaad Szczesny er in zetten om De Ligt beter op chemistry te krijgen.

Als je Morientes en Benzema wisselt met Capoue en Kante en dat in-game weer terugdraait heb je Pique en Kante ook allebei op 10.

Dan is De Ligt de enige die op 7 (8 met manager) staat, dat is dan nog wel acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Robbio85 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:02:
Die Aouar ziet er weer goed uit. Heb momenteel Nkunku POTM naast Kante op het middenveld. Heeft het dan uberhaupt zin om Nkunku te gaan wisselen voor Aouar? De stats zijn vergelijkbaar,
Als je Nkunku al hebt zou ik het niet doen. Ik heb die Nkunku nog niet en als ik er een Coman IF naast zet met deadeye krijg ik soortgelijke stats als Nkunku / Aouar sbc voor 60k. Ga daar maar voor, heb ik ook meteen Lamar vervangen voor wat beters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:35:
[...]

Als ik die nog eens pack ja maakt het mooi af :P

En natuurlijk komt een Neynar/Mbappe ook nog van pas ipv Griezmann. Ik packte op den duur zoveel Franse spelers uit verschillende leagues dat ik bij mezelf dacht: maak er een typische Fifa rat squad van.

Stiekem speelt het nog meer dan prima ook. Maargoed alvorens Mbappe of Neymar te koop komen voor 600k zitten we wat in juli volgend jaar? Of wanneer Pasen en kerst op dezelfde dag vallen.

Als ik die one league modi niet kan afronden voor swaps maar genoegen nemen met een 25x 83 pack en die in januari openen tijdens toty. Kijken of ik net als in Fifa 20 dan een Kante krijg :7
Nick heeft er een hele 12 dagen van gemaakt 🤣
YouTube: THE RATS HAVE RETURNED FOR THE HOLIDAYS! 🐀 PS4 12 DAYS OF RATMAS #1...

Luister vaak naar hem als ik in de auto zit rond 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Timoo_FR schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:50:
[...]

Vraag me sowieso af waarom je de kleur van de lijnen/doelnetten etc. van de tegenstander ziet, waarom niet gewoon hetgeen dat jezelf hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:38:
[...]

Nick heeft er een hele 12 dagen van gemaakt 🤣
YouTube: THE RATS HAVE RETURNED FOR THE HOLIDAYS! 🐀 PS4 12 DAYS OF RATMAS #1...

Luister vaak naar hem als ik in de auto zit rond 1600
Ik vind het een vermakelijke serie. Ook in 2020 gevolgd en blijft grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik moet misschien ook stoppen met al die sbc spelers, heb flashback Benzema en Rulebreaker Nkunku gewoon nog niet gebruikt... Sonde van de fodder :9

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 15:47
Wel leuk zo’n party bag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LeZKWkmv_0fxQaVyvTm1WIcCYVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXefPjpzRGZdRPS897tBwHCP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 03-10 16:36
Ik kreeg Danny Ings OTW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 15:47
Schrok me dood haha was ff in de app aan het klooien met die sbc…
Heb geen bijzonder team verder haha erg blij mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Goedemiddag zeg, dat is een hele lekkere! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-10 10:36
fifanoob schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:49:
[...]

Scoor er nog behoorlijk vaak me. Ik probeer hem neit te gebruiken omdat ik het een smerige tactiek vind, maar tegen 'smerige' spelers doe ik het nog wel eens en scoor alsnog regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb voor het eerst sinds tijden weer een qualification verneukt… verlies drie keer op rij van counters :( daarna weer wat gewonnen en beslissende pot verloren van godsquad :(.

Bagger ;( niet goed genoeg.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou, Aouar toch maar gedaan en wilde hem eens uitproberen. 3 potjes gespeeld in Rivals waarbij de tegenstander een bronzen team opgesteld heeft en rubberband. Gelukkig heb ik de wins binnen en ook de 90 potjes gespeeld. Ben in alle drie de games maar geleaved. Genoeg Fifa voor nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
038Zwolle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:20:
Nou, Aouar toch maar gedaan en wilde hem eens uitproberen. 3 potjes gespeeld in Rivals waarbij de tegenstander een bronzen team opgesteld heeft en rubberband. Gelukkig heb ik de wins binnen en ook de 90 potjes gespeeld. Ben in alle drie de games maar geleaved. Genoeg Fifa voor nu
Maaaaarrrr de grote vraag is:... Hoe speelde Aouar dan? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Mr.Myst schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:32:
[...]

Uit eigen ervaring ben ik wederom erg blij met hem! Enorme vooruitgang als cm ipv wijnaldum OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik twijfel nog of Aouar de vervanger wordt van Benzema FB als spits of Wijnaldum OTW als B2B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Die leaks tegenwoordig zijn misschien wel het meest storend aan fut.

Letterlijk alles lekt al uit. Nu hoor ik hier weer over een sbc van Coutinho die nog gaat komen.

Zit op twitter ook al iedereen die leakt te muten, dit forum bekijken is ook al een probleem geworden helaas.

Natuurlijk is het niet aan mij om te bepalen wat je wel of niet mag plaatsen, maar ik probeer altijd leaks te vermijden. Wordt wel erg lastig inmiddels.

[ Voor 22% gewijzigd door Timk10 op 22-12-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Augy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:38:
[...]

Uit eigen ervaring ben ik wederom erg blij met hem! Enorme vooruitgang als cm ipv wijnaldum OTW
Ik ook, gruwelijke speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:54:

Letterlijk alles lekt al uit. Nu hoor ik hier weer over een sbc van Coutinho die nog gaat komen.

Zit op twitter ook al iedereen die leakt te muten, dit forum bekijken is ook al een probleem geworden helaas.

Natuurlijk is het niet aan mij om te bepalen wat je wel of niet mag plaatsen, maar ik probeer altijd leaks te vermijden. Wordt wel erg lastig inmiddels.
Wat is het probleem dat iets uitlekt dan? Ik vind het juist altijd wel lekker om alvast te weten, want dan kan ik er vast een beetje rekening houden om de ene sbc wel te doen en de andere niet. Coutinho lijkt mij overigens wel weer een leuke speler, die was vorig jaar ook erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timk10 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:54:

Flesje azijn op vandaag? je loopt een partij zuur te doen niet normaal.

Er lekt altijd iets , overal niet alleen bij fifa. Wil je dat niet zien adviseer ik je te stoppen met social media en forums.
Moody2204 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:39:
[...]

Wat is het probleem dat iets uitlekt dan? Ik vind het juist altijd wel lekker om alvast te weten, want dan kan ik er vast een beetje rekening houden om de ene sbc wel te doen en de andere niet. Coutinho lijkt mij overigens wel weer een leuke speler, die was vorig jaar ook erg goed.
Die Coutinho was echt GEWELDIG , benieuwd of hij weer zo goed is dit jaar :)

[ Voor 24% gewijzigd door Traeces op 22-12-2021 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
M@cer schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:13:
Zullen we het maar weer even over FIFA hebben???

Normaal zou ik de partybag nooit doen, maar vanwege de WinterSwap kaart toch maar gedaan.. Ik snap nu wel waarom ik ze nooit doe... Alli Numbers Up :(
Het kan altijd erger, otw Dumfries :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:10:
[...]

Het kan altijd erger, otw Dumfries :+
TOTGS Botheim dus het kan zeker erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mr.Myst schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:32:
[...]

Wist ik het maar :) Helaas niet kunnen testen aangezien alle tegenstanders vanaf minuut 1 gingen rubberbanden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Waarmee hebben jullie je Mendy vervangen? Valt me steeds meer op dat z'n passing hem echt parten speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Veel mensen lopen weg hier met Aouar. Maar is die nou echt zo bijzonder? Ik ken hem niet, nooit eerder mee gespeeld. Hij past ook niet in mijn team. Tenzij ik flink ga verbouwen, maar heb ook weer niet zo'n groot budget. Heb nu wel Benzema FB en Fekir op de bank. Hmmmm.... twijfel, twijfel, twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostmakaay schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:12:
Waarmee hebben jullie je Mendy vervangen? Valt me steeds meer op dat z'n passing hem echt parten speelt
Gebruik al een hele tijd rb Cornet vind echt de beste back die ik dit jaar gebruikt heb. Snel, sterk, wendbaar en kan nog eens goed voetballen. Die 83 Short passing voelt echt veel hoger ook.

Als die beste man Frans was geweest had hij denk 200k geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
joostmakaay schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:12:
Wat @Traeces zegt kan ik bevestigen, ook hier Cornet. Echt 1 van de beste backs waar ik deze editie mee gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:15
WWC Etobo lijkt me wel een goede kaart! Iemand meer die deze sbc gaat doen? Stats zien er iig goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:10:
WWC Etobo lijkt me wel een goede kaart! Iemand meer die deze sbc gaat doen? Stats zien er iig goed uit
Ik twijfel. Heb nu Onyeka. Deze kaart is denk ik wel wat beter. En niet duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
EA schijnt een wintercard verstopt te hebben in een of andere zilveren kaart doelstelling

https://www.reddit.com/r/...ldcard_token_included_in/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:22:
EA schijnt een wintercard verstopt te hebben in een of andere zilveren kaart doelstelling

De zilveren sterren idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:39:
[...]

Wat @Traeces zegt kan ik bevestigen, ook hier Cornet. Echt 1 van de beste backs waar ik deze editie mee gespeeld heb.
Robertson vond ik overigens ook een prima back.
Moody2204 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:22:
[...]

Ik twijfel. Heb nu Onyeka. Deze kaart is denk ik wel wat beter. En niet duur.
Igs score is echt prima van die kaart. Zit niet veel van TOTGS Bruno vandaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Op de valreep divisie 1 bereikt!
Nog nooit zo hoog gezeten 😃

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:12:
Veel mensen lopen weg hier met Aouar. Maar is die nou echt zo bijzonder? Ik ken hem niet, nooit eerder mee gespeeld. Hij past ook niet in mijn team. Tenzij ik flink ga verbouwen, maar heb ook weer niet zo'n groot budget. Heb nu wel Benzema FB en Fekir op de bank. Hmmmm.... twijfel, twijfel, twijfel...
Heb hem eigenlijk elk jaar. Denk de combi van z'n bodytype, traits en stats ofzo haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:22:

Zo, dat is irritant! Die zit goed verstopt. Vorig jaar speelde ik nog weleens silver lounge, maar dit jaar nog niks mee gedaan. Even kijken of ik daar nu verandering in ga brengen in de jacht op die winter wildcard tokens :9

Bedankt voor de tip in ieder geval!

Etebo SBC toch maar ff gedaan, kon ḿ volledig uit mijn club doen. Dus een mooie vervanger voor Onyeka, die toch slijtage begon te vertonen.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 22-12-2021 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:00
Valandil schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:36:
Op de valreep divisie 1 bereikt!
Nog nooit zo hoog gezeten 😃
Gisteren heb ik ook voor het eerst div1 bereikt, ik merk wel dat dit wat pittiger is. Vorig jaar was div3 het hoogste, dus wel blij mee. Aouar rendeert bij mij nu goed in de spits. Ik probeer nu wat verschillende formaties uit en speel nu 424 met vini, aouar, benz fb en mbappe en dat is wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik hou me ook expres in met de leaks die ik heb maar wil ‘t uiteraard leuk houden voor iedereen dus zal ‘t minderen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
wErudite schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:05:
Ik hou me ook expres in met de leaks die ik heb maar wil ‘t uiteraard leuk houden voor iedereen dus zal ‘t minderen :)
Bedoel je die nieuwe leak van Flashback Messi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mag weg

[ Voor 94% gewijzigd door 038Zwolle op 22-12-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:05:
ik zou het juist waarderen als je die leaks deelt, dat is voornamelijk ook een reden waarom ik op dit forum zit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKYcc9lgbp2A_4NcpCijNSLCUlI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dHumclA7MCX5zD6NChyvhK9p.jpg?f=fotoalbum_large

Net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Holy shit wat spelen sommige zweterig in Elite, WL kwali is er niets bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Augy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:03:
[...]

Heb hem eigenlijk elk jaar. Denk de combi van z'n bodytype, traits en stats ofzo haha
Heb hem ook maar gedaan. Meer eigenlijk vanwege alle fodder die ik in m'n club had. Vandaag een hele hoop opgespaarde packs geopend waaronder de 83+ 25 pack van icon swaps.

Kon hem dus voltooien zonder de transfermarkt op te gaan. Paar potjes mee gespeeld in de FUT Champs play offs en maakte daar wel een goede indruk. Speelde naast Fofana op het middenveld i.p.v. Wijnaldum OTW.

Enige minpunt die ik kan bedenken is zijn stamina. Hij is wel redelijk op rond de 70e minuut. Wijnaldum maakte wel altijd de 90 minuten vol.

Pluspunten zijn wel het dribbelen, passen en natuurlijk schieten. Als hij dan rond de 16 de bal heeft is die net zo gevaarlijk als SS Ben Yedder. Dus ik hoef dan niet nog een keer op zoek naar iemand die goed kan uithalen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:26:
[...]

TOTGS Botheim dus het kan zeker erger :+
Wat zei je? Barkhuizen RB? :+

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Timoo_FR
Gisteren nog maar even wat moeite gedaan om Niveau 30 aan te tikken. Daarnaast alle ‘vriendschappelijke’ swaps maar eens voltooid. Nu die van de SB nog, 1e potje 5 goals tegen, de scripting in die wedstrijden is zo verschrikkelijk dat ik het denk niet eens meer ga proberen… 😩 Iemand tips voor die wedstrijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Timoo_FR schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:57:
Gisteren nog maar even wat moeite gedaan om Niveau 30 aan te tikken. Daarnaast alle ‘vriendschappelijke’ swaps maar eens voltooid. Nu die van de SB nog, 1e potje 5 goals tegen, de scripting in die wedstrijden is zo verschrikkelijk dat ik het denk niet eens meer ga proberen… 😩 Iemand tips voor die wedstrijden?
Snel die eerste goal maken, en daarna de bal bij je keeper/cv houden met een glitch (op het kanaal met MattHDGamer stonden er een paar). Niet echt een tip, maar dit is hoe ik het andere zie doen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Timoo_FR schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:57:
Scoren en ballroll in je 16 doen met elastiekje.

wijze woorden

• Timoo_FR
joostmakaay schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:03:
[...]

Snel die eerste goal maken, en daarna de bal bij je keeper/cv houden met een glitch (op het kanaal met MattHDGamer stonden er een paar). Niet echt een tip, maar dit is hoe ik het andere zie doen. :P
Die had ik gezien inderdaad, als er niks anders op zit gaan we dat maar doen ja 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Myst
Kunnen jullie de Rivals-rewards ook niet claimen?
Ik krijg in zowel de webapp als op de telefoon te zien dat ik 'Champions-beloningen' heb. Als ik er vervolgens op klik, krijg ik geen keuzes, maar kan ik alleen op 'beloningen claimen' klikken. Dat doet verder niks...

Gisteren nog op de valreep Divisie 4 gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Mr.Myst schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:18:
Kunnen jullie de Rivals-rewards ook niet claimen?
Ik krijg in zowel de webapp als op de telefoon te zien dat ik 'Champions-beloningen' heb. Als ik er vervolgens op klik, krijg ik geen keuzes, maar kan ik alleen op 'beloningen claimen' klikken. Dat doet verder niks...

Gisteren nog op de valreep Divisie 4 gehaald.
Ik kan ze ook niet claimen haahah. Denk weer even geduld zoals vorige week

• Ozz
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Claimen ging hier ook moeizaam. Web app paar keer refreshed en toen kon ik bij m'n packs komen. Geeindigd in Elite division dus heel wat mooie packs gekregen. Inhoud is echter waardeloos. Pack wel voor de tweede keer deze week Virgil van Dijk.

Verder een paar 84 rated speler. Alleen Schmeichel en Rashford als 85 rated.

En dat uit 5 100K packs en een paar 50K packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
darkonsjon123 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:20:
[...]

Ik kan ze ook niet claimen haahah. Denk weer even geduld zoals vorige week
Blijft natuurlijk belachelijk dat dit een paar keer per jaar gebeurd.
Pagina: 1 ... 60 ... 128 Laatste