Zou voor de rode gaan ivm met betere dribbelen stats. Maar dat blijft een persoonlijke keuze.Markvd1984 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:20:
[Afbeelding]
Ik kreeg dit
Ik heb nu allebij de kounde welke is beter rood of blauw
Meeste spitsen hebben toch niet zoveel kracht dus kan je het prima af met de rode variant. En dan is de wendbaarheid veel fijner.
Ja eensTraeces schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:35:
[...]
Zou voor de rode gaan ivm met betere dribbelen stats. Maar dat blijft een persoonlijke keuze.
Meeste spitsen hebben toch niet zoveel kracht dus kan je het prima af met de rode variant. En dan is de wendbaarheid veel fijner.
De rode beviel mij super goed
Twijfelde alleen omdat de blauwe kaart duurder was
Maar denk dat het idd gaat om zijn kracht als cb
Ben niet ontevreden
wijze woorden
Gewoon direct leaven. Wat maakt het nou uit of hij pauzeert of jij. Ik doe het ook vaak omdat ik zie dat de tegenstander het niet doet. Zekere voor het onzekere. Met je principes heb je zojuist jou tijd en die van hem zitten verdoen.
Ik zie er bij doelstellingen nog 1 staan inderdaad: In NL heet die 'Megaduel' waarbij je respectievelijk 3, 5, en 8 wedstrijden moet winnen bij 'Winter Wonder' en 12x scoren. Maar dan mis ik er nog 1, die zie ik nergens!
Winnen hoeft niet eens, alleen spelen. Goed te doen dusMoody2204 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:31:
[...]
Ik zie er bij doelstellingen nog 1 staan inderdaad: In NL heet die 'Megaduel' waarbij je respectievelijk 3, 5, en 8 wedstrijden moet winnen bij 'Winter Wonder' en 12x scoren. Maar dan mis ik er nog 1, die zie ik nergens!
Oke, goed om toch hier regelmatig even de berichtjes te lezen, want deze had ik echt gemist. Thx all!Mr.Myst schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:33:
[...]
Winnen hoeft niet eens, alleen spelen. Goed te doen dus
Edit: wel doelpunten scoren zie ik!
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 21-12-2021 09:39 ]
Er zat een fout in de packs vorige week. Mensen kregen de normale gouden kaarten ipv de ice kaarten. Dus nu als nog de ice kaart gekregenTom5 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:55:
Hoe hebben jullie die Freeze spelers gekregen?
Aaaah, zonde dat ik vorige week niet echt heb gespeeld. Thanks!Traeces schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:00:
[...]
Er zat een fout in de packs vorige week. Mensen kregen de normale gouden kaarten ipv de ice kaarten. Dus nu als nog de ice kaart gekregen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Welke objective?hmr schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:08:
Leuk die objectives. Nu twee keer achter elkaar iemand in rivals die zijn controller weglegt.
Twijfel nog wel wat ik met m'n icon-swaps ga doen. Zambrotta ligt voor het oprapen maar ik ben ook een degenerate gokker en dat mid-icon pack is ook voor het oprapen.
Packte uit de vorige base to mid-pack een fucking Shevchenko. Een trage tractor die letterlijk alleen maar hard kan schieten. Wat een treurnis.
Ook Di Natale uit een random League SBC pack dus dat is dan wel weer lekker. Moet wel echt moeite doen om er een beetje games mee te spelen. WL geskipt afgelopen weekend en ook geen enkele rivals pot gespeeld in anderhalve week. De gameplay was echt zo extreem treurig, zelfs als je alle zaad in je voordeel mee kreeg was er geen zak aan omdat er gewoon geen enkel gevoel van accomplishment is.
Gisteren een paar icon swap-objectives begonnen, die golden goal-shit is wel chill, 5 games afgevinkt in 20 minuutjes. 1 treurwilg die uitgebreid ging juichen na z'n goaltje, dus 1x mijn eigen tijd moeten wasten door de 1-1 te maken en er dan tussenuit te knijpen.
Echt even serieus, waarom juich je? uberhaupt, ooit? Misschien leuk als je 12 bent, I guess. Anders is letterlijk de enige reden om te juichen om toxic te willen zijn. Gewoon l1-r1 en door, niemand wil je Fekir een kopje turkse thee zien drinken en letterlijk niemand ooit op deze hele aarde denkt dat je cool bent als je het doet.
Als je al 1-1 maakt kun je er net zo goed in blijven, dan telt de objective voor jou ook gewoon.
inderdaad gewoon skippen die zooi.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:20:
Voor die iconswaps leave ik ook gewoon direct als de tegenstander scoort. Op 1 voorwaarde; je gaat niet juichen. Als je gaat lopen juichen als een of ander treurig fortnite-kind kan je fluiten naar je GG. Dan maak ik een 1-1 en leave ik dan wel. Klaar met die toxic sneuneuzen.
Echt even serieus, waarom juich je? uberhaupt, ooit? Misschien leuk als je 12 bent, I guess. Anders is letterlijk de enige reden om te juichen om toxic te willen zijn. Gewoon l1-r1 en door, niemand wil je Fekir een kopje turkse thee zien drinken en letterlijk niemand ooit op deze hele aarde denkt dat je cool bent als je het doet.
Burp
Dat. Ik was de eerste potjes ook té eigenwijs om zelf te leaven wanneer er zo kinderachtig gedaan wordt, of wanneer de tegenstander zelf pauzeert. Uiteindelijk verdoe je je eigen tijd door zelf ook eigenwijs te doen.
Niet om dat gedrag van je tegenstander goed te praten, want het blijft gewoon zielig en irritant.
Enige reden om te blijven is omdat je eventueel zelf een potje moet spelen en toch al een doelpunt hebt. Als het niet om de winst gaat kun je de ander dan ook laten winnen (en zelf even wat anders doen ofzo).
Al is het denk ik sneller om te leaven en gewoon tegen een ander te spelen.
Ik liet gisteren een aantal keren de tegenstander overduidelijk scoren en winnen, en dan krijg je nog van die zielige celebrations (in de camera kijken e.d.) in de hoop dat ze mij (nadat ze 4-0 voor stonden) ook een keer lieten scoren. Dat gebeurde dan niet, dus dan maar leaven. Gelukkig zijn er genoeg tegenstanders die óf wel leaven, óf met je samen willen werken om voor beide kanten de objectives te halen. Faith in humanity restored.
Geen idee. Was zilver Squad die gewoon vanaf minuut 1 hun controller wegleggen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 21-12-2021 10:53 ]
Moet eerlijk bekennen dat ik het gisteren ook heb gedaan in swaps.hmr schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:08:
Leuk die objectives. Nu twee keer achter elkaar iemand in rivals die zijn controller weglegt.
1-0, 2-0 voor. Daarna tegengoal met juichen alles en bij de 3-1 ook.
Toen dacht ik na 30 minuten dikke vinger.. moest tog alleen de assist nog. Normaal altijd GG, ook als iemand voor me op pauze drukt
Alleen de Braziliaanse SB nog en serie A en La liga.
Aouar SBC waar blijf je nou

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 21-12-2021 11:10 ]
Volgens mij alleen normale gouden ja. Ik koos idd ook voor Ligue 1 maar kreeg Ramos. Wel lekkere fodder dus primaRhain schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:29:
Wellicht ter bevestiging.. Level 27 van season progress een Serie A / Ligue 1 / PL prime players pack. Dat zijn ook echt alleen gouden spelers (volgens "Google"), of hebben jullie hier ook andere soorten kaarten uit gepacked? Want met alleen goud zou alleen Ligue 1 interessant zijn..
Lucky you. Ik had WijnaldumTimoo_FR schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:30:
[...]
Volgens mij alleen normale gouden ja. Ik koos idd ook voor Ligue 1 maar kreeg Ramos. Wel lekkere fodder dus prima
Oh, die twee dagen kan ik m'n fodder nog wel bewarendutchgio schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:31:
Aouar komt mogelijk de 23e, nog even geduld dus...

Nee niet doen!!11, karma komt je halen volgens een bepaalde user hier.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:20:
Voor die iconswaps leave ik ook gewoon direct als de tegenstander scoort. Op 1 voorwaarde; je gaat niet juichen. Als je gaat lopen juichen als een of ander treurig fortnite-kind kan je fluiten naar je GG. Dan maak ik een 1-1 en leave ik dan wel. Klaar met die toxic sneuneuzen.
Twijfel nog wel wat ik met m'n icon-swaps ga doen. Zambrotta ligt voor het oprapen maar ik ben ook een degenerate gokker en dat mid-icon pack is ook voor het oprapen.
Packte uit de vorige base to mid-pack een fucking Shevchenko. Een trage tractor die letterlijk alleen maar hard kan schieten. Wat een treurnis.
Ook Di Natale uit een random League SBC pack dus dat is dan wel weer lekker. Moet wel echt moeite doen om er een beetje games mee te spelen. WL geskipt afgelopen weekend en ook geen enkele rivals pot gespeeld in anderhalve week. De gameplay was echt zo extreem treurig, zelfs als je alle zaad in je voordeel mee kreeg was er geen zak aan omdat er gewoon geen enkel gevoel van accomplishment is.
Gisteren een paar icon swap-objectives begonnen, die golden goal-shit is wel chill, 5 games afgevinkt in 20 minuutjes. 1 treurwilg die uitgebreid ging juichen na z'n goaltje, dus 1x mijn eigen tijd moeten wasten door de 1-1 te maken en er dan tussenuit te knijpen.
Haha ja de een noemt het karma, de ander (ik) noemt het een community vol met toxic sneuneuzen. Je wordt toch wel genaaid met mensen die bij 0-0 leaven als ze merken dat je beter bent of uitgebreid gaan lopen juichen omdat hun moeder ze nooit de aandacht gaf die ze nodig hadden.joostmakaay schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:34:
[...]
Nee niet doen!!11, karma komt je halen volgens een bepaalde user hier.
Je hebt volledig gelijk, normaal ben ik wel van het juiste voorbeeld geven, maar je weet in dit geval toch dat je er niets mee op gaat schieten.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:38:
[...]
Haha ja de een noemt het karma, de ander (ik) noemt het een community vol met toxic sneuneuzen. Je wordt toch wel genaaid met mensen die bij 0-0 leaven als ze merken dat je beter bent of uitgebreid gaan lopen juichen omdat hun moeder ze nooit de aandacht gaf die ze nodig hadden.
In champs lach ik me soms de ballen uit de broek van treurigheid. Dan skip ik letterlijke elke celebration direct, maar mijn tegenstander blijft lekker bij elke aansluitingstreffer/gelijkmaker juichen alsof hij zojuist de E-sports wereldtitel heeft binnengehaald. Wat denk je dan, vraag ik me af? Dat ik triggered raak?joostmakaay schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:44:
[...]
Je hebt volledig gelijk, normaal ben ik wel van het juiste voorbeeld geven, maar je weet in dit geval toch dat je er niets mee op gaat schieten.
Ik heb toch altijd een streampje of iets openstaan naast m'n gamescherm dus ik krijg vrijwel niks mee van die toxic juichjes.

Ik ben gek dat ik dit doe, maar;cubert20 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:14:
[...]
Qualification play-off requirements and rewards stay the same.
Lees ik in die reddit post.
"In FUT Champions Play-Offs, instead of requiring a total of 24 points over 9 matches, players will now need 20 points over 10 matches to qualify for FUT Champions Finals."
Dan heb ik er wel heel ernstig over heen gelezenjoostmakaay schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:22:
[...]
Ik ben gek dat ik dit doe, maar;
"In FUT Champions Play-Offs, instead of requiring a total of 24 points over 9 matches, players will now need 20 points over 10 matches to qualify for FUT Champions Finals."
Maar dat zou betekenen dat je met 4 wins uit 10 potjes er al bent.
Ben er zelf maar uit gegaan om tijd te besparen. In een kwartier tijd kan ik makkelijk 3 potjes binnen halen met GG. Tegenstanders kunnen uit alle divisies komen en scoor dan best makkelijk heel vroeg in de wedstrijd.
Wordt wel heel makkelijk zo, maar in principe prima voor de WL zelf. Kom je vaker mensen tegen die je makkelijk kunt hebben. Ook hoef je nu geen 2000 rivals punten meer te sparen, aan 1250 heb je genoeg las ik ergens.cubert20 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:27:
[...]
Dan heb ik er wel heel ernstig over heen gelezen
Maar dat zou betekenen dat je met 4 wins uit 10 potjes er al bent.
En fifa wordt veel verkocht rond de kerst, voor alle nieuwe spelers is de WL anders onmogelijk te halen.Gurbuh schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:42:
Ik vermoed dat door de tegenvallende rewards etc het aantal mensen wat WL speelt aan het zakken is en ze daarom dit doorvoeren.
Via search is er geen speciaal filter volgens mij.
Burp
In je eigen club zoeken op untradeable special kaarten, dan staan ze daar op de laatste pagina..Wii4all schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:35:
Hoe kan je eenvoudig zien welke tokens (zowel swaps als die kerst) je al hebt?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
In de webapp kan je specifiek op wildcardtokens zoeken; toevallig net gedaan haha.Wii4all schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:35:
Hoe kan je eenvoudig zien welke tokens (zowel swaps als die kerst) je al hebt?
Goede tip, thanks! Ik gooi ze altijd bij elkaar in een team, zodat ik ze niet per ongeluk in een SBC kan gooien.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:43:
[...]
In de webapp kan je specifiek op wildcardtokens zoeken; toevallig net gedaan haha.
Net ook gedaan, ik heb nu 6 winter wildcard tokens. Ik las hier dat iemand zei dat er al 7 waren. Dan zou ik er 1 gemist hebben dus. Maar dat kan ik dan weer even niet achterhalen. Al maakt het niks meer uit ook natuurlijk. Gemist is gemist.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:43:
[...]
In de webapp kan je specifiek op wildcardtokens zoeken; toevallig net gedaan haha.
Ik zit nu ook op 6 en moet die mystery ball nog doen.
LA Nelson
CV Akaydin
SP Özkaymoglu
RA Freeman
CAM van den Bossche
DM Leneis (Megaduel)
DM Rossi (Bij WW Junior Messias)
Van dat eerste rijtje kwamen er volgens mij 4 vanuit een daily SBC en eentje kreeg je gratis.
[ Voor 23% gewijzigd door Mr.Myst op 21-12-2021 15:44 ]
Je hoeft niet eens te winnen. Heb nu dus al 3 wedstrijden achter elkaar als eerste gescoord, maar tegenstander wil blijkbaar doorvoetballen.
Bij de eerste al mijn doelsaldo omhoog gekrikt doordat hij bleef doorspelen.
Prima, dan leg ik de remote wel even opzij. Duurt hun 5x zo lang, terwijl ze met Golden goal veel sneller klaar zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 21-12-2021 15:36 ]
wijze woorden
Ja die van Messias heb ik. Dan heb ik er inderdaad 1 gemist, want ik zit op 6.dutchgio schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:20:
Bij Junior Messias zat er ook een, verder voornamelijk SBC's volgens mij.
Ik zit nu ook op 6 en moet die mystery ball nog doen.
Die Nelson mis ik inderdaad zie ik nu.Mr.Myst schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:24:
Dit zijn ze volgens mij:
LA Nelson
CV Akaydin
SP Özkaymoglu
RA Freeman
CAM van den Bossche
DM Leneis (Megaduel)
DM Rossi (Bij WW Junior Messias)
Van dat eerste rijtje kwamen er volgens mij 4 vanuit een daily SBC en eentje kreeg je gratis.

Thx voor het mededelen.biertje79 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:18:
December pack is gratis te claimen bij prime-gaming
Maar toch weer een zucht.. gaat altijd stroef om de een of andere manier. Ja succesvol geclaimed, maar vervolgens niks in de app zien. Log uit, login, refresh, opnieuw claimen pff. Straks nog maar eens proberen.
Nee dat mag niet geopperd worden net als een nieuw topic voor de WL kwalificatie klaagpostsGurbuh schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:23:
Misschien kunnen we een apart topic maken voor klagen over mensen die bij [insert current promo] geen golden goal spelen of pauzeren als ze voorkomen.
Het heeft wel geholpen._Uploader_ schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:54:
[...]
Nee dat mag niet geopperd worden net als een nieuw topic voor de WL kwalificatie klaagposts
Haaland en suarez uit de prime pack. Leuke fodder en On beetje de beste pack die ik gehad heb dit seizoen
[ Voor 33% gewijzigd door 038Zwolle op 21-12-2021 18:20 ]
Hmm apart, gisteren na het opnieuw opstarte van de app zag ik het meteen. Maar nu je het zegt, dit had ik voorheen ook wel eens en dat het na een tijdje wel ge zien was. Kon de app opnieuw opstarten enzo, maar dat hielp niets.Rhain schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:30:
[...]
Thx voor het mededelen.
Maar toch weer een zucht.. gaat altijd stroef om de een of andere manier. Ja succesvol geclaimed, maar vervolgens niks in de app zien. Log uit, login, refresh, opnieuw claimen pff. Straks nog maar eens proberen.
je maakt je er anders hier behoorlijk druk over, je gaat zelfs quiten bij 1-1 stand. Tjah wie heb je daar mee vraag ik mij af, mij niet hoor omdat ik juich bij een goal.Timk10 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:53:
[...]
In champs lach ik me soms de ballen uit de broek van treurigheid. Dan skip ik letterlijke elke celebration direct, maar mijn tegenstander blijft lekker bij elke aansluitingstreffer/gelijkmaker juichen alsof hij zojuist de E-sports wereldtitel heeft binnengehaald. Wat denk je dan, vraag ik me af? Dat ik triggered raak?
Ik heb toch altijd een streampje of iets openstaan naast m'n gamescherm dus ik krijg vrijwel niks mee van die toxic juichjes.
Ik juich ook gewoon bij een goal ik vind dat wel leuk. Beetje verschillende manieren van doen. Dat jij je daar aan stoort ach ja, ik stoor mij al jaren aan al die lui die niet vooruit durven te voetballen maar 100x tikkie breed doen. Tjah part of the game he.
In het echt moeten ze juichen ook maar verbieden? Blijdschap tonen mag niet meer? Gewoon hup snel en eigenlijk elke wedstrijd het liefst golden goal zodat we zo snel mogelijk onze rewards verdienen voor betere spelers waar we dan amper wedstrijden mee spelen want we willen die snelle rewards en hup quit dan hup hup..
Hetzelfde als dat ik soms berichten krijg als ik 3-0 achter sta waarom ik niet leave. Waarom wel? Ik speel toch een game die ik leuk vind, daar hoort verliezen ook bij. Als iedereen maar meteen zo quiten en alles door skippen krijg je wel een heel zakelijke fifa. Dan vraag ik mij af waarvoor speel je fifa? Omdat je het leuk vindt? Of omdat je zo snel mogelijk je doelstellingen kan halen? En wat als je die dan gehaald hebt? Dan leg je de game weer weg ofzo?
Geen spelt tussen te krijgen. Zo denk ik er ook over. Bovendien is het me al een paar x overkomen dat ik bij rust 3-0 achter stond en dan toch nog 4-3 of 5-3 wist te winnen. Maar vooral: je speelt toch ook Fifa omdat je voetbal een leuk spelletje vindt lijkt mij?fifanoob schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:54:
[...]
je maakt je er anders hier behoorlijk druk over, je gaat zelfs quiten bij 1-1 stand. Tjah wie heb je daar mee vraag ik mij af, mij niet hoor omdat ik juich bij een goal.
Ik juich ook gewoon bij een goal ik vind dat wel leuk. Beetje verschillende manieren van doen. Dat jij je daar aan stoort ach ja, ik stoor mij al jaren aan al die lui die niet vooruit durven te voetballen maar 100x tikkie breed doen. Tjah part of the game he.
In het echt moeten ze juichen ook maar verbieden? Blijdschap tonen mag niet meer? Gewoon hup snel en eigenlijk elke wedstrijd het liefst golden goal zodat we zo snel mogelijk onze rewards verdienen voor betere spelers waar we dan amper wedstrijden mee spelen want we willen die snelle rewards en hup quit dan hup hup..
Hetzelfde als dat ik soms berichten krijg als ik 3-0 achter sta waarom ik niet leave. Waarom wel? Ik speel toch een game die ik leuk vind, daar hoort verliezen ook bij. Als iedereen maar meteen zo quiten en alles door skippen krijg je wel een heel zakelijke fifa. Dan vraag ik mij af waarvoor speel je fifa? Omdat je het leuk vindt? Of omdat je zo snel mogelijk je doelstellingen kan halen? En wat als je die dan gehaald hebt? Dan leg je de game weer weg ofzo?
Voor de mensen die ‘m willen: Hij is er!wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:31:
[...]
Omdat 'ie dan daadwerkelijk door de grote leakers ook gelekt zou zijn. Wildcard team 2 is bijv al geleaked maar een Aguero is bij geen van die jongens langs gekomen.
Een Aouar Wildcard kaart gaat bijvoorbeeld ook komen!
Overigens komt er ook n special Coutinho kaart aan!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Note: als je die wildcard tokens spaart moét je deze ook doen
Rulebreakers Bamba.. Kan slechterwErudite schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:13:
Deel je goodiebag packs
edit: Aouar, gebruiken jullie die dan straks als CAM of B2B? of?
[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 21-12-2021 19:25 ]
Ik heb Capoue ook en vind 'm naast Kante erg fijn. Aouar aanvallend wel veel beter, i.c.m. Fekir en FB Benz. Denk dat ik 'm maar ga doen..._Uploader_ schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:06:
Aouar en winter party bag SBC' s zijn net uitgekomen. Nu heb ik Sow, Valderde Ice en Capoue en ik denk dat ik Capoue voor Aouar ga vervangen.
ik lees nu net mijn post en ik bedoelde dat ik Aouar ga inbrengen voor Capoue 87 die mij wel goes bevalt voor een allroind middenvelder, maar de aanvallende stats van Aouar lijken mij erg fijn en ook zijn eerdere speciale kaarten waren super.Mr.Myst schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:24:
[...]
Ik heb Capoue ook en vind 'm naast Kante erg fijn. Aouar aanvallend wel veel beter, i.c.m. Fekir en FB Benz. Denk dat ik 'm maar ga doen...
- Kante Aouar
Komt u maaaaaaaaaaaarrrrrrrr
[ Voor 8% gewijzigd door wErudite op 21-12-2021 19:30 ]
wErudite schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:13:
Deel je goodiebag packs
:strip_exif()/f/image/C27NzJzVMiKOx1MgDpSIHo8g.jpg?f=fotoalbum_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Aouar op de plek van wijnaldum.. als ik kimpembe inbreng gaat ie naar 10 maar laat denk chielline staan, dan maar op 8 chem
B2B cm icm shadowRhain schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:24:
[...]
Rulebreakers Bamba.. Kan slechter
edit: Aouar, gebruiken jullie die dan straks als CAM of B2B? of?
Middenveld word Aouar - verratti - KDB
Elke zilveren speler? Of een bepaalde competitie?Rhain schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:36:
Lazy buyers.. mooi principe.. Op dit moment lukt het nog om rare silvers binnen te halen voor 400 om ze direct weer te verkopen voor (een bescheiden) 900. En dat bijna aan de lopende band.. Massa is K..
Ik pak meestal MLS, maar zal niet veel uitmaken denk ik..saert schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:32:
[...]
Elke zilveren speler? Of een bepaalde competitie?
Numbers up Reguillon uit de Partybag. Met de komende upgrade kan het nog een bruikbare back worden in een objective.
[ Voor 20% gewijzigd door Ozz op 21-12-2021 21:11 ]
Ik heb een vraagje. Ik ben niet heel erg thuis in gameland. Mijn zoon heeft zojuist een PlayStation 5 Digital Edition gekregen. Hij wil daar graag Fifa op spelen. Echter als ik naar de PlayStation store ga dan kost dit 80 euro voor de standaard edition.
Nu vroeg ik me af of je dit altijd via de playstation store moet kopen. of zijn er ook alternatieven waar je hetzelfde spel goedkoper kunt kopen.
Alvast bedankt.
Ik zou fifa gewoon in de winkel kopenJigs schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:14:
Beste allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik ben niet heel erg thuis in gameland. Mijn zoon heeft zojuist een PlayStation 5 Digital Edition gekregen. Hij wil daar graag Fifa op spelen. Echter als ik naar de PlayStation store ga dan kost dit 80 euro voor de standaard edition.
Nu vroeg ik me af of je dit altijd via de playstation store moet kopen. of zijn er ook alternatieven waar je hetzelfde spel goedkoper kunt kopen.
Alvast bedankt.
50 euro bij de coolblue zag ik net
Edit Ow wacht hij heeft de digitale editie..
Hmm ik weet niet of dat ook met download codes kan van websites? 80 euro lijkt me wat veel
[ Voor 10% gewijzigd door Wii4all op 21-12-2021 21:25 ]
Burp
Als je daar goed leest dan zie je dat er staat: "De PlayStation 5 games die wij aanbieden zijn allemaal voor de PlayStation 5 met schijflade. Games voor de PlayStation 5 Digital Edition koop je via de PSN Store."Wii4all schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:24:
[...]
Ik zou fifa gewoon in de winkel kopen
Hmm ik weet niet of dat ook met download codes kan van websites? 80 euro lijkt me wat veel
Dus voor de Digital Edition wordt je blijkbaar gestraft.
Digital versie heeft een CD ingangWii4all schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:24:
[...]
Ik zou fifa gewoon in de winkel kopen
PS5-versie: https://www.allkeyshop.co...a-22-ps5-compare-prices/#Jigs schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:14:
Beste allemaal,
Alvast bedankt.
PS4-versie: https://www.allkeyshop.co...fa-22-ps4-compare-prices/
Sommige PS5-bezitters kiezen toch voor de PS4-versie, omdat daar hun vrienden zitten/ meer spelers.
Edit: let trouwens wel op of er geen regio gebonden limitaties en dergelijke zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 21-12-2021 21:33 ]
Ik moet ook aan hem wennen als cm en zal eerst meer dan 20 potjes met hem spelen. Hiervoor Capoue gebruikt en die onderschept veel meer. Aouar heeft wel de finesse shot trait ben ik net achter gekomenOzz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:03:
Die Aouar valt wel vies tegen. Vind hem verdedigend te kort komen om een van de 2 controleurs te zijn. Aanvallend is die ook niet top. Met iets meer defence had ik hem als box-to-box willen gebruiken als vervanger van Wijnaldum OTW.
Numbers up Reguillon uit de Partybag. Met de komende upgrade kan het nog een bruikbare back worden in een objective.
Net in div1 beland. Div2 leek wel moeilijker dan div 3, ben benieuwd wat het nu gaat worden.
Denk dat het ook meer een CAM is of in een 2 spitsen systeem zou je hem ook als spits kunnen gebruiken denk ik._Uploader_ schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:54:
[...]
Ik moet ook aan hem wennen als cm en zal eerst meer dan 20 potjes met hem spelen. Hiervoor Capoue gebruikt en die onderschept veel meer. Aouar heeft wel de finesse shot trait ben ik net achter gekomen.
Net in div1 beland. Div2 leek wel moeilinker dan div 3, ben benieuwd wat het nu gaat worden.