Yes, ik switch Hakimi met Capita
Wat een heerlijke pot zojuist. Stond 3-1 achter tegen een tegenstander die ik makkelijk had moeten oprollen. Kom via een goal van Ben Yedder op 3-2 en krijg in de 86e minuut een corner mee. Meteen op start en Simon Banza ingebracht. En die kopt hem vanuit die korner direct raak.
In de 90e minuut maakt die gekke spits er nog 4-3 van.
Simon Banza is voor mij echt de ultieme breekijzer. Scoort zo ongelofelijk veel uit corners echt niet normaal.
In de 90e minuut maakt die gekke spits er nog 4-3 van.
Simon Banza is voor mij echt de ultieme breekijzer. Scoort zo ongelofelijk veel uit corners echt niet normaal.
Zou senesi een if krijgen deze week voor zijn doelpunt 😀
Sinds vanmiddag een Xbox series X. Ligt het aan mij of speelt het op de nieuwe consoles wat trager? Niet dat ik klaag hoor vind het tot zover prima spelen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Mensen al 25x83 bv geopend?
Ik kan eigenlijk niet wachten maar buiten de winter kaarten zit er niks in de packs toch ?
Ik kan eigenlijk niet wachten maar buiten de winter kaarten zit er niks in de packs toch ?
Het enige wat die 22 spelers die vanmiddag op het veld stonden verdienen is een downgrade. Man man wat een vertoning 😅Markvd1984 schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:35:
Zou senesi een if krijgen deze week voor zijn doelpunt 😀
Kreeg Mbappe eruit. Kan geen winter card (behalve Neymar) tegenop.Markvd1984 schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:07:
Mensen al 25x83 bv geopend?
wijze woorden
Oke, was weer even dagelijkse half uurtje aan traden via mass bid, dus had 30 stuks van één en dezelfde speler bij gewonnen items staan. Staat er een untradeable icoontje bij en kreeg ze niet op de TL. Moest ze dus quick sellen erg vreemd.
Mss je TL lijst vol?Dani05 schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:53:
Oke, was weer even dagelijkse half uurtje aan traden via mass bid, dus had 30 stuks van één en dezelfde speler bij gewonnen items staan. Staat er een untradeable icoontje bij en kreeg ze niet op de TL. Moest ze dus quick sellen erg vreemd.
Nope, niks van dat alles. Staan 5a6 tussen met een untradeable icoon heel vaag.
De vreselijke grind ook doorstaan en ook icon sbc gedaan van 8 tokens. Casillas 87038Zwolle schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:38:
Nou, de eindeloze grind in squadbattles voltooid. Icon sbc gedaan. (Vorig jaar had ik Ian wright)
Nu Engelse vlag.. ik.schrok al maar rooney kon nog... Owen 88 ... nouja als super sub dan maar denk ik

Ik zou er niet eens heel ontevreden over zijn. Icon keeper is altijd handig en je kan zoveel slechtere spelers krijgen die totaal onbruikbaar zijn.PaulPaulPaul83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:14:
[...]
De vreselijke grind ook doorstaan en ook icon sbc gedaan van 8 tokens. Casillas 87![]()
Ik kreeg Carlos Alberto uit icon swaps, die ik al untradable had. Drommels drommels drommels *breekt telefoon*.
FIFA op next-gen draait op een andere engine. Het tempo ligt inderdaad iets lager dan op de PS4. Veel mensen met een PS5/Xbox X spelen daardoor de PS4 versie.Partypooper schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:53:
Sinds vanmiddag een Xbox series X. Ligt het aan mij of speelt het op de nieuwe consoles wat trager? Niet dat ik klaag hoor vind het tot zover prima spelen.
Dagelijks 7,5K pakketje openen en daar komt zo maar Wildcard David uitlopen. Hij ging voor 200K dus maar direct gecasht.
PSN: xMaurice93
Als je even had gewacht had je veel meer kunnen cashen. 200k is veel te weinig voor hem, denk ik.Maurice079 schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:30:
Dagelijks 7,5K pakketje openen en daar komt zo maar Wildcard David uitlopen. Hij ging voor 200K dus maar direct gecasht.
Wel lekker om hem uit een 7.5k pakje te hebben!
[ Voor 6% gewijzigd door AequitasII op 19-12-2021 22:34 ]
Ik verwacht het eigenlijk niet in deze markt, maar anders is het jammer. Prima om inderdaad bijna 200K winst uit een gratis pakketje te halenAequitasII schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:33:
[...]
Als je even had gewacht had je veel meer kunnen cashen. 200k is veel te weinig voor hem, denk ik.

PSN: xMaurice93
Lastig inderdaad, bij de meeste promo kaarten zie je ze vaak juist dalen naar mate ze vaker gepacked worden.
Vanavond de Sow kaart uitgeprobeerd, wat een super cdm! Beresterk, behendig en supergoede passing, echt een aanrader!
https://www.futbin.com/22/squad/3963796
https://www.futbin.com/22/squad/3963796
Capsaicin schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:35:
Ik kreeg Carlos Alberto uit icon swaps, die ik al untradable had. Drommels drommels drommels *breekt telefoon*.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large)
Ach ja: ik zit nu op 5 swaps. Moet nog 3 binnen halen. Zal ik wel Giggs, Scholes of andere niet noemenswaardige icons krijgen waar ik iets mee kan.
Gisteren zilveren eredivisie (wat een drama) en first owner Argentinië voltooid.. vandaag Brazilië en dan over naar de online swaps. Volgend seizoen nog 2 en dan vind k het wel weer prima 🤣 81*25 was iig ruk haha
Embarba winter nog in de club zitten, geen klap waard. Die bewaar ik even tot er een sbc komt waar ze in moeten
Embarba winter nog in de club zitten, geen klap waard. Die bewaar ik even tot er een sbc komt waar ze in moeten
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 20-12-2021 07:39 ]
Ik denk dat ie flink gaat zakken. 3*sm doet het niet best op de markt.AequitasII schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:33:
[...]
Als je even had gewacht had je veel meer kunnen cashen. 200k is veel te weinig voor hem, denk ik.
Ik heb inmiddels acht icon swaps binnen. Nu nog bedenken wat ik ermee wil.
Denk dat ik maar voor de packs ga, de icons spreken me niet zo aan. Bovendien verwacht ik nog een End of an Era-Aguero die ik wel zou willen en evt. zou ik de POTM Vini nog wel willen doen. Al verwacht ik niet binnen 18 dagen zoveel fodder/coins te hebben dat ik die makkelijk kan doen.. Twijfels twijfels twijfels...
Denk dat ik maar voor de packs ga, de icons spreken me niet zo aan. Bovendien verwacht ik nog een End of an Era-Aguero die ik wel zou willen en evt. zou ik de POTM Vini nog wel willen doen. Al verwacht ik niet binnen 18 dagen zoveel fodder/coins te hebben dat ik die makkelijk kan doen.. Twijfels twijfels twijfels...
Weet iemand of dit een SBC wordt of gewoon een verhandelbare kaart??Ozz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]
Nieuwe leak, die Rulebreaker Kessie zal nu wel weer stijgen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Junior Messias is een gratis objective kaart. Dus Kessie heb je niet nodigOzz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]
Nieuwe leak, die Rulebreaker Kessie zal nu wel weer stijgen.
wijze woorden
Dit wordt 1000% zeker een kaart die in packs gaat zitten. Maar ik verwacht serieus dat deze kaart 2-3 miljoen gaat kosten. Met deze kaart zullen ze hem naar alle waarschijnlijkheid ook weer 5* skills gevenM@cer schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:33:
[...]
Weet iemand of dit een SBC wordt of gewoon een verhandelbare kaart??
2 of 3 miljoen voor een Zweedse Serie A speler lijkt me een beetje veel.. Er zijn niet zo heel veel spelers die Serie A als hun hoofdteam hebben (ik wel), dus linken blijft lastig.. Ik verwacht (en hoop
)ergens rond de 1-1,5 miljoen na de eerste dagen..
Als dat het geval is wordt het mijn nieuwe spits, de coins liggen al op hem te wachten..
Als dat het geval is wordt het mijn nieuwe spits, de coins liggen al op hem te wachten..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier nog 1 goal scoren met mijn Serie A team, dan heb ik ook de laatste 3 online swaps binnen. Hier van de Squad Batlle swap doelstellingen de 83x 25 gedaan (Beste kaartjes gouden Van Dijk, Ramos en Kane). Van de 3 online swaps ga ik dus die 82x25 doen. Ik wilde ook niet de gok wagen en dat je een middelmatige icon krijgt. Nu heb ik deels van die 83x25 kaartjes Zaha Winter Wildcard gedaan. Een zeer welkome versterking voor mijn basisteam.Mr.Myst schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:44:
Ik heb inmiddels acht icon swaps binnen. Nu nog bedenken wat ik ermee wil.
Ik heb de 82 en 83x25 inmiddels gedaan. Heel veel dubbel (kleine 20 in totaal) en geen special cards. Beste wat eruit kwam was Ter Stegen (dubbel) en Haaland. Voelt als slechte uitkomsten, al weet ik dat Ter Stegen echt weer prima is om in een SBC te donderen.Moody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:20:
[...]
Hier nog 1 goal scoren met mijn Serie A team, dan heb ik ook de laatste 3 online swaps binnen. Hier van de Squad Batlle swap doelstellingen de 83x 25 gedaan (Beste kaartjes gouden Van Dijk, Ramos en Kane). Van de 3 online swaps ga ik dus die 82x25 doen. Ik wilde ook niet de gok wagen en dat je een middelmatige icon krijgt. Nu heb ik deels van die 83x25 kaartjes Zaha Winter Wildcard gedaan. Een zeer welkome versterking voor mijn basisteam.
Denk dat ik met alle fodder POTM Vini ga proberen te doen.
Dit is mijn huidige elftal (Div 5, Rank 1):
:strip_exif()/f/image/PhGAAVL73jRJXUOjJSusebMV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik las net dat je nu 11 wins nodig bent voor het gratis totw pakket ipv 8 . Het was ook wel erg makkelijk om die extra totw spelers te krijgen, maar het wordt wel weer een stukje minder aantrekkelijk ok de WL te spelen zo
Het viel me op dat het tegenwoordig een stukje makkelijker geworden om je spelers te koop te zetten via de App.. Als je spelers via bieden koopt en ze vanuit de lijst met transferkandidaten weer te koop zet hoef je het bedrag niet bij elke speler meer aan te passen..
Ik koop stapels spelers voor 400 coins om ze vervolgens weer voor 950 te koop te zetten en moest altijd per speler heb bedrag aanpassen van 350/10000 naar 900/950.. Vanaf afgelopen week hoeft dan niet meer en blijft het bedrag op 900/950 voor alle spelers.
Nu nog even deze wijziging in de clublijst, dan zou het helemaal fijn zijn.
Ik koop stapels spelers voor 400 coins om ze vervolgens weer voor 950 te koop te zetten en moest altijd per speler heb bedrag aanpassen van 350/10000 naar 900/950.. Vanaf afgelopen week hoeft dan niet meer en blijft het bedrag op 900/950 voor alle spelers.
Ik zag het ook ja! Ik dacht serieus dat hem om een bug ging.. EA die op deze manier meedenkt.. dat verwacht je niet!M@cer schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:01:
Het viel me op dat het tegenwoordig een stukje makkelijker geworden om je spelers te koop te zetten via de App.. Als je spelers via bieden koopt en ze vanuit de lijst met transferkandidaten weer te koop zet hoef je het bedrag niet bij elke speler meer aan te passen..
Waar lees je dit?038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:46:
Ik las net dat je nu 11 wins nodig bent voor het gratis totw pakket ipv 8 . Het was ook wel erg makkelijk om die extra totw spelers te krijgen, maar het wordt wel weer een stukje minder aantrekkelijk ok de WL te spelen zo
Handig inderdaad. Om welke spelers gaat het in dit geval? Waarmee handel je?M@cer schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:01:
Alle gouden spelers uit de 5 grote competities.. Makkelijkste manier om je coins te verdubbelen. Verhandel honderden spelers per week.saert schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:16:
[...]
Handig inderdaad. Om welke spelers gaat het in dit geval? Waarmee handel je?
Ja, dat is wel een beetje balen, maar persoonlijk dan nog liever veel fodder om een leuke sbc te doen, dan een matige iconMr.Myst schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:41:
[...]
Ik heb de 82 en 83x25 inmiddels gedaan. Heel veel dubbel (kleine 20 in totaal) en geen special cards. Beste wat eruit kwam was Ter Stegen (dubbel) en Haaland. Voelt als slechte uitkomsten, al weet ik dat Ter Stegen echt weer prima is om in een SBC te donderen.
[Afbeelding]
Als je gouden Werner bedoeld, word je er niet slechter van denk ik!Wii4all schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:21:
zit te denken om de ZAHA winter te doen, is dat wat beter dan Werner die ik nu nog gebruik?
Fifa forums en reddit. Ik las wel weer dat je met 9 wins een untradeable totw krijgt en met 11 wins een tradeable.
https://www.reddit.com/r/...league_ranks_and_rewards/
https://fifaforums.easpor...ns-for-tradable-totw-pack
[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 20-12-2021 12:00 ]
Ik ben benieuwd of deze 433 lekker gaat spelen
Wil eigenlijk David ipv Yedder als ie wat gezakt is in prijs.
:strip_exif()/f/image/y80cicYqzkpcwLB25x3UE0vr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 20-12-2021 12:12 ]
Qua fodder is het wel prima en voor een SBC goed bruikbaar, maar je hoopt inderdaad op meer dan een 90 rated keeper. Mijn Mbappe (uit de 25 x 83) heb ik mijn elftal gekregen. Niet iedereen full chemistry, maar wel iedereen untradable, dat vind ik leuker dan spelers kopen omdat ik met altijd irriteer hoe snel ze in waarde zakken.Mr.Myst schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:41:
[...]
Ik heb de 82 en 83x25 inmiddels gedaan. Heel veel dubbel (kleine 20 in totaal) en geen special cards. Beste wat eruit kwam was Ter Stegen (dubbel) en Haaland. Voelt als slechte uitkomsten, al weet ik dat Ter Stegen echt weer prima is om in een SBC te donderen.
[Afbeelding]
Gelukkig Verratti weer terug in de basis dankzij Mbappe.
Owusu staat er voor nu, omdat het een geweldige back is.
Mocht Upamecano een IF krijgen, dan gaan de Ligt plaats maken. Ik heb namelijk zijn OTW (untradable), maar moet ik op zoek naar een nieuwe back
Bijna aangekomen in Div1, maar nu meer bezig met swaps en objectives, dus dat zal 2 blijven tot einde seizoen.
ingame: 41212 - 2 met Kante en Owusu op 8 chemistry.
/f/image/7cIURyo7f9FSxQlpeSa51QeD.png?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Banza is ook een spits toch, of gebruik je die of Yedder als CAM?buurman3 schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:08:
Ik ben benieuwd of deze 433 lekker gaat spelenWil eigenlijk David ipv Yedder als ie wat gezakt is in prijs.
[Afbeelding]
Ik wacht ook op de prijs van David, wellicht vrijdag met team 2 of na de rivals rewards.
Ik dacht Banza als cam te gebruiken. Maar idd beter Yedder vanwege passing.dutchgio schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:27:
[...]
Banza is ook een spits toch, of gebruik je die of Yedder als CAM?
Ik wacht ook op de prijs van David, wellicht vrijdag met team 2 of na de rivals rewards.
[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 20-12-2021 12:33 ]
Juist 5-5 - 4 van zijn 5 goals waren plaatballen van buiten de 16 - verschrikkelijk
Met 8 wins ga je er dus in de praktijk 40k op achteruit, heeft weinig nut dan nog om te spelen als je echt die 11 wins niet haalt. Ik zie dat ook dat belachelijke qualify systeem hetzelfde blijft....038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:58:
[...]
Fifa forums en reddit. Ik las wel weer dat je met 9 wins een untradeable totw krijgt en met 11 wins een tradeable.
https://www.reddit.com/r/...league_ranks_and_rewards/
https://fifaforums.easpor...ns-for-tradable-totw-pack

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-12-2021 13:12 ]
Het wordt dus lastiger om TOTW-spelers te krijgen. Dit drijft de prijs op. Misschien slim om ze nu in te slaan.
Als trader verwacht ik dat het geen (of slechts marginale) invloed gaat hebben op de prijs van onbruikbare IF's of IF's met een lage rating.Capsaicin schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:19:
Het wordt dus lastiger om TOTW-spelers te krijgen. Dit drijft de prijs op. Misschien slim om ze nu in te slaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-12-2021 13:22 ]
Ik denk dat ik de WL ga skippen. Elke week heb ik discard informs, haar het is idd al snel 30/40k.Nachtapotheker schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:11:
[...]
Met 8 wins ga je er dus in de praktijk 40k op achteruit, heeft weinig nut dan nog om te spelen als je echt die 11 wins niet haalt. Ik zie dat ook dat belachelijke qualify systeem hetzelfde blijft....
11 wins moet doable zijn, maar nu mensen minder mensen wins weggeven zal het er , voor mij, om spannen.
Spinazzola is misschien wel de slechtste linksback die ik ooit gebruikt heb...
Terug naar Mendy
Terug naar Mendy
Ik vond hem in het begin best nog wel te doen, maar ben enorm tevreden over Hernandez. Amavi kon bij mij ook geen potten breken, maar zal bij een ander ook wel beter preseteren.wErudite schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:25:
Terug naar Mendy
Soh, toch een leuk gelukje. Deed even zo'n winter SBC, komt daar Barella SIF uit gewandeld! Dat is tof! Want ik ben bezig met een Inter Milan / Serie A team. Gisteren nog een Inter Milan shirt besteld (en nee, niet met z'n naam er op)
Echt? Die winter wildcard Spinazzola? Ik vond persoonlijk gouden Spinazzola al beter dan gouden Mendy. Maar smaken verschillen.wErudite schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:25:
Terug naar Mendy
Je bent (de) 'vrij' om dat te doenRhain schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:48:
[...]
Ik vond hem in het begin best nog wel te doen, maar ben enorm tevreden over Hernandez. Amavi kon bij mij ook geen potten breken, maar zal bij een ander ook wel beter preseteren.
Soh, toch een leuk gelukje. Deed even zo'n winter SBC, komt daar Barella SIF uit gewandeld! Dat is tof! Want ik ben bezig met een Inter Milan / Serie A team. Gisteren nog een Inter Milan shirt besteld (en nee, niet met z'n naam er op)
Burp
Ik heb wat 84, 85 en 86-rated if's gekocht. Ik zie wel of het wat wordt. De koopprijs ligt niet ver van de discard waarde af bij 84's, dus weinig risico op verlies.Nachtapotheker schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:21:
[...]
Als trader verwacht ik dat het geen (of slechts marginale) invloed gaat hebben op de prijs van onbruikbare IF's of IF's met een lage rating.
Hier zeer tevreden over winter spina, voor mijn speelstijl beter als theo. Zo zie je maar hahaMoody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:49:
[...]
Echt? Die winter wildcard Spinazzola? Ik vond persoonlijk gouden Spinazzola al beter dan gouden Mendy. Maar smaken verschillen.
Ja idem hier!Moody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:49:
[...]
Echt? Die winter wildcard Spinazzola? Ik vond persoonlijk gouden Spinazzola al beter dan gouden Mendy. Maar smaken verschillen.
Kan dat ik gewoon niet weet hoe ik ermee moet spelen, uiteraard. Maar hij deed echt dingen waar ik gek van werdMoody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:49:
[...]

Hoe doen jullie die scoor x goals objectives (15 in het geval van Junior) als de tegenstander/jij bij de eerste goal meteen weggaat?
Veel spelen.joostmakaay schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:00:
Hoe doen jullie die scoor x goals objectives (15 in het geval van Junior) als de tegenstander/jij bij de eerste goal meteen weggaat?
Zet een serie A braziliaan in de spits en als je dan scoort pak je voor een doelpunt voor beide doelstellingen.
Ik heb Alex Sandro in de spits gezet. Miste ook een hoop kansen (logisch voor een linksback), maar als hij scoort was het dus voor 2 doelstellingen.
wijze woorden
Serie A teams krijgen een boost.
IF Cuadrado en WW Florenzi als rechtsback als het goed is.
Vond Cuadrado op het begin echt geniaal goed met zijn dribbling. Kon via hem altijd makkelijk high pressure tegenstander weg spelen.
Vond Cuadrado op het begin echt geniaal goed met zijn dribbling. Kon via hem altijd makkelijk high pressure tegenstander weg spelen.
ff bericht sturen van te voren.. Als diegene ook nog veel doelpunten nodig heeft, kan je elkaar helpen..
Bij je tegenstander aftasten of hij die objective nog moet doen kan ook helpen. (veel Brazilianen in de basis)
Ik heb wel eens een bericht gestuurd en als de ander die ook nog moet je kun je ook om en om goals maken zodat je die objective al af kunt tikken.
Ik heb wel eens een bericht gestuurd en als de ander die ook nog moet je kun je ook om en om goals maken zodat je die objective al af kunt tikken.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 20-12-2021 15:09 ]
In het begin een eigen goal maken als je ziet dat hij ook veel Braziliaanse spelers heeft. Dan heb je de helft van die goals minimaal in 1 wedstrijd, ervan uitgaande dat hij dan jou laat scoren uiteraardjoostmakaay schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:00:
Dat soort IF's zullen idd nog wel gaan stijgen op enig momentCapsaicin schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:08:
[...]
Ik heb wat 84, 85 en 86-rated if's gekocht. Ik zie wel of het wat wordt. De koopprijs ligt niet ver van de discard waarde af bij 84's, dus weinig risico op verlies.
90% had je toch discard ToTW ;[Capsaicin schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:19:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoewel fifa 22 flink op herhaling gaat met aparte kaarten, hoop ik toch weer op een Aouar SBC 🙂
wijze woorden
Is al gelekt, zit er aan te komen deze dagen.Valandil schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:03:
Hoewel fifa 22 flink op herhaling gaat met aparte kaarten, hoop ik toch weer op een Aouar SBC 🙂
Als dit waar is zitten er een paar behoorlijke kaarten tussen:
https://mobile.twitter.co...72687890299854848/photo/1
Heb ik het of is het niveau in Friendly Frost echt aanzienlijk hoger dan normaal in Objective Friendlies?
Volgens mij klopt die wel, heb die spelers al meer voorbij zien komen.038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:41:
Als dit waar is zitten er een paar behoorlijke kaarten tussen:
Man man man andere de win gunnen na een tegengoal, maar wederzijds ho maar.
hahahahahah dit heet karma maat.joostmakaay schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:14:
Man man man andere de win gunnen na een tegengoal, maar wederzijds ho maar.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weten we eigenlijk al waar we voor sparen met die winter tokens? Is dat de enige leak die ons bespaard is gebleven?
15 tokens voor een 85+ 10 pack.DeBers schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:48:
Weten we eigenlijk al waar we voor sparen met die winter tokens? Is dat de enige leak die ons bespaard is gebleven?
Ah ja. Stom. Zie op YouTube al de voorbeelden. Zag overigens niet dat er ook een tokwn bij Messias zat. Ga ik die nog snel even doen
Wie Twitch Prime heeft: Prime Gaming Pack 3 staat klaar. 
Heb Kane en Bonucci uit de twee Player Picks gehaald. Prima fodder!
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wow! Gave veranderingen voor de WL-spelers. Dit is wel keurig van EA.
:fill(white):strip_exif()/f/image/k1vHxbjhxlKrWZRlpaknwkma.png?f=user_large)
[ Voor 58% gewijzigd door wErudite op 20-12-2021 20:21 ]
De rewards gaan wel omlaag, waarmee wins weggeven wordt ontmoedigd.
Maar wel goed dat de kwalificatie wat makkelijker wordt.
De rewards zijn naar mijn mening juist beter geworden? Rond mijn rank nu een extra player pick, I like it 
Overigens Wildcard Niakhate gepacked uit mijn Prime pack die vanaf nu weer te claimen is!
Overigens Wildcard Niakhate gepacked uit mijn Prime pack die vanaf nu weer te claimen is!
TOTW packs worden untradable bij bepaalde ranks
Wat is er aan de kwalificatie verandert dan ?dutchgio schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:32:
De rewards gaan wel omlaag, waarmee wins weggeven wordt ontmoedigd.
Voorheen kreeg je met 8 wins al tradeable totw spelers en nu pas vanaf 11 wins. De rewards zijn verder wel okeish en het niveau gaat ook een stuk omlaag nu met dese veranderingen.wErudite schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:43:
De rewards zijn naar mijn mening juist beter geworden? Rond mijn rank nu een extra player pick, I like it
Lezen hierboven?Markvd1984 schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:51:
[...]
Wat is er aan de kwalificatie verandert dan ?
Hier Mane en Ruben Dias. Ze moeten echt eens kappen met die leenspeler erbij te doen, nu weer Messi.allstarted1 schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:10:
Niakhate heb ik nu naast Tapsoba spelen en Niakhate is erg goed. Persoonlijk vind ik hem sterker en beter dan Klosterman RB.wErudite schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:43:
Weer een hartverzakking toen ik messi zag 🤣allstarted1 schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:10:
82*25:
:strip_exif()/f/image/bfa8tMKMNvQSSFDIQQaJBpbs.jpg?f=fotoalbum_large)
Nooit echt mijn type spits geweest maar ga het eens proberen naast Di Natale
:strip_exif()/f/image/MaVkoAioWpxU7DDuDCitVnWc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 20-12-2021 22:51 ]
Alleen rewards veranderd.
Over kwalificatie zie ik ook niks staan
2e alinea..cubert20 schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:23:
[...]
Alleen rewards veranderd.
Over kwalificatie zie ik ook niks staan
Mysterie ball is toch echt wel iets wat ik oprecht haat. Gelukkig doen sommige spelers aan de g.g , maar voor de rest is het scoren en rubberband gebruiken.
Lekker hoor. Ronaldo = blind schieten op doel en hij zit.Augy schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:02:
[...]
Weer een hartverzakking toen ik messi zag 🤣
82*25:
[Afbeelding]
Nooit echt mijn type spits geweest maar ga het eens proberen naast Di Natale
[Afbeelding]
Hier hard gewerkt. Na alle icon swap doelstellingen meteen doorgegaan met Messias en die ook gehaald. Voor zover ik weet heb ik nu alle op dit moment haalbare winter wildcard kaartjes. 5 stuks als het goed is.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 20-12-2021 23:24 ]
Zojuist tegen iemand moeten spelen die op pauze drukte met zijn eerste goal om mij te dwingen om te stoppen. Ik doe eigenlijk de hele tijd al aan gg maar als ze voor mij pauzeren weiger ik dit uit principe. Vervolgens de hele wedstrijd geprobeerd om te scoren maar het lukte me niet. Hij had de +alles boost en bleef maar rondjes rennen. Zelfs met alles op constante druk en volledig op de aanval is het me niet gelukt. In de 70ste minuut heb ik het maar opgegeven

Ja dat ziet er idd beter uitwErudite schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:14:
Wow! Gave veranderingen voor de WL-spelers. Dit is wel keurig van EA.
[Afbeelding]
Die heb ik misschien gemist hoor, maar waarom speel je mystery ball?038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:39:
Mysterie ball is toch echt wel iets wat ik oprecht haat. Gelukkig doen sommige spelers aan de g.g , maar voor de rest is het scoren en rubberband gebruiken.
Zijn er volgens mij op dit moment 7Moody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:12:
[...]
Lekker hoor. Ronaldo = blind schieten op doel en hij zit.
Hier hard gewerkt. Na alle icon swap doelstellingen meteen doorgegaan met Messias en die ook gehaald. Voor zover ik weet heb ik nu alle op dit moment haalbare winter wildcard kaartjes. 5 stuks als het goed is.
Is voor zo'n objective winter wonder. Om weer zo'n groen 'swap' kaartje te verdienenMoody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:30:
[...]
Die heb ik misschien gemist hoor, maar waarom speel je mystery ball?
Om de 6e Wildcardtoken te unlocken.Moody2204 schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:30:
[...]
Die heb ik misschien gemist hoor, maar waarom speel je mystery ball?
Gewoon leaven, zonde van de tijd.038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:17:
Zojuist tegen iemand moeten spelen die op pauze drukte met zijn eerste goal om mij te dwingen om te stoppen. Ik doe eigenlijk de hele tijd al aan gg maar als ze voor mij pauzeren weiger ik dit uit principe. Vervolgens de hele wedstrijd geprobeerd om te scoren maar het lukte me niet. Hij had de +alles boost en bleef maar rondjes rennen. Zelfs met alles op constante druk en volledig op de aanval is het me niet gelukt. In de 70ste minuut heb ik het maar opgegeven![]()
Heb je gelijk in , maarja principes enzo😅. Het zal wel karma zijn, maar ik heb niemand meer gehad die aan de GG deed. Ik sta nu ook weer met 26-1 achter op dit moment. Nouja nog 2 games te gaan..
Dan heb ik geluk gehad denk ik. Was met een half uur klaar denk ik en iedereen die ik tegen kwam deed GG op een na. Die ging pas weg na de 4-0, maar dat kwam wel lekker uit.038Zwolle schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:55:
[...]
Heb je gelijk in , maarja principes enzo😅. Het zal wel karma zijn, maar ik heb niemand meer gehad die aan de GG deed. Ik sta nu ook weer met 26-1 achter op dit moment. Nouja nog 2 games te gaan..