• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Wtf.. Ik koop vandaag alvast spelers van Feyenoord en Ajax ivm MM en de aanstaande Klassieker.. Krijgen we Ajax - PSV als MM.. waar komt dat nou weer vandaan? -O- :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52
Onder het mom van de Versus promo hebben ze er rivalen wedstrijden van gemaakt, zo is er ook Liverpool - Manchester en Bayern - Dortmund, die ook niet tegen elkaar spelen dit weekend.

Maar ook om handelen tegen te gaan natuurlijk...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:12:
Haha die mensen die na een voorsprong tijdens One League meteen op Start rammen, blijf ik juist expres lekker doorspelen.
Leuk man, lekker tijd verdoen.. Ga dan rivale spelen. Niemand doet die icons swaps voor zijn lol... gewoon golden goal en gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 16-12-2021 20:10 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:54
bvbal79 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:36:
[...]

Gezien de verschillende reviews is hij dat niet. Het is begrijpelijk dat je je pick wilt goed praten, maar helaas. Je hebt echt niks aan deze NG kaarten :)
Nee hoor, ik probeer niks goed te praten. Hooguit dat ik dan toch liever Mbappe had gekregen i.p.v. de Pulisic die ik nu heb gekregen. Maar het zijn allemaal geen wereldschokkende kaartjes, die conclusie had ik hier eerder ook al getrokken.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:38
dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:21:
Onder het mom van de Versus promo hebben ze er rivalen wedstrijden van gemaakt, zo is er ook Liverpool - Manchester en Bayern - Dortmund, die ook niet tegen elkaar spelen dit weekend.

Maar ook om handelen tegen te gaan natuurlijk...
Dat doen ze dan beter dan de kaarten die ze in packs stoppen O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPEifUdM0QsOb_kBRdwE9PtnZ8w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KTEwtl2Q9es4hj9LHx5n4F3L.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_LK41ikTMZizc-miB3FD6RL8rU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G65LiyBRVKIblzvT1qvHktsz.jpg?f=user_large

Die zullen wel weer hersteld worden :D (Helaas van een maatje van me en niet van mezelf).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Voor die squadbattles is er wel weer een glitch. Methode 2 werkte bij mij net prima:

YouTube: How to do the Squad Battles Glitch in Icon Swaps!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-10 16:55
Gauw packs geopend in de hoop een gouden versie te packen van een speler die nog zo'n ice kaart zou moeten hebben en ja hoor: Ik pack Gomez.

Kom maar op met die gratis vergoeding :9 :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:17:
Voor die squadbattles is er wel weer een glitch. Methode 2 werkte bij mij net prima:

YouTube: How to do the Squad Battles Glitch in Icon Swaps!
Methode 2 werkt prima idd! Thnx SB is zo een stuk beter uit te houden

• Moody2204
038Zwolle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:46:
[...]

Methode 2 werkt prima idd! Thnx SB is zo een stuk beter uit te houden
Heb het nu wel een x gehad dat de aanvaller me toch ineens aanviel. Maar 2 van de 3 potjes werkte het prima tot dusver. Volgens mij moeten alle tegenstanders eerst op hun eigen helft staan. Dan terug en ballroll.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05
Heb toch weinig zin om veel icon tokens vrij te spelen, max 5. Zouden jullie gaan voor het 83+ pakket of de 82&81?

• 038Zwolle
Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:53:
[...]

Heb het nu wel een x gehad dat de aanvaller me toch ineens aanviel. Maar 2 van de 3 potjes werkte het prima tot dusver. Volgens mij moeten alle tegenstanders eerst op hun eigen helft staan. Dan terug en ballroll.
Ik had het zojuist ook. Ik stond 3-1 voor, scoren ze de 3-2 terwijl ik de ball rollen deed. Daarna scoorden ze ook nog de 3-3 met een schot van 40m afstand. In de verlenging werd het nog 4-4 , maar gelukkig wel gewonnen met penalty's uiteindelijk😅 was er gelijk klaar mee voor vandaag

• Moody2204
038Zwolle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
[...]

Ik had het zojuist ook. Ik stond 3-1 voor, scoren ze de 3-2 terwijl ik de ball rollen deed. Daarna scoorden ze ook nog de 3-3 met een schot van 40m afstand. In de verlenging werd het nog 4-4 , maar gelukkig wel gewonnen met penalty's uiteindelijk😅 was er gelijk klaar mee voor vandaag
Ja, werkt dus toch niet helemaal goed helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:03:
[...]

Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.

[Twitter]

Ben benieuwd @PaulPaulPaul83 of je hem tradeable krijgt.
Tot nu toe heb ik m nog steeds als spits in mn club

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:26:
Gauw packs geopend in de hoop een gouden versie te packen van een speler die nog zo'n ice kaart zou moeten hebben en ja hoor: Ik pack Gomez.

Kom maar op met die gratis vergoeding :9 :9 :9
Sinds wanneer zijn ze weg ? Want laat ik nu toevallig ook gomez gister gepacked hebben :)

Edit :

Zie op twitter dat iedereen nog de juiste variant krijgt, maar dat het even kan duren :) Mooi dat word een tradeable ice Gomez :)

[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 17-12-2021 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Traeces schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 06:40:
[...]

Sinds wanneer zijn ze weg ? Want laat ik nu toevallig ook gomez gister gepacked hebben :)

Edit :

Zie op twitter dat iedereen nog de juiste variant krijgt, maar dat het even kan duren :) Mooi dat word een tradeable ice Gomez :)
Gaat dat allemaal automatisch? Want heb gisteravond nog zo'n 5 packs geopend maar kan me niet eens meer herinneren wat erin zat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Ik hoop dat iedereen gewoon nieuwe packs krijgt ofzo. Want de droprate op zo'n Freeze is 100x kleiner dan de normale, dat zou echt super unfair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:19
Welk team zouden jullie nemen? Speel 4-3-1-2
Team A:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6v5Jvb-SJYzfsFjTyariibwqmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYGvpXHfOJMaUyNmyVHUgbu9.jpg?f=fotoalbum_large
Middenveld met nkunku, KDB en verratti. Jota en Keane SP

Team B:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CegZhXGhc1s5lILxKsk5ET0Q-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qqf5Aj3bxUPXts5QRPLgKQmt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:39:
Team A:
[Afbeelding]

Team B:
[Afbeelding]
Zou zelf voor optie B gegaan zijn. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timoo_FR schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:23:
[...]

Gaat dat allemaal automatisch? Want heb gisteravond nog zo'n 5 packs geopend maar kan me niet eens meer herinneren wat erin zat :9~
Hoe ik het begrijp wel, het zal hersteld worden volgens EA.
Gurbuh schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:31:
Ik hoop dat iedereen gewoon nieuwe packs krijgt ofzo. Want de droprate op zo'n Freeze is 100x kleiner dan de normale, dat zou echt super unfair zijn.
Ligt aan of de pack percentage ook is aangepast, zo niet heb je wel een punt inderdaad :) Als de pack kans nog steeds op de ICE variant stond en je kreeg de gold, vind ik ook gewoon dat mensen recht hebben op de ICE variant.

Maar alweer de tweede fout in een week bij EA, gaat lekker daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Traeces schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:13:

Ligt aan of de pack percentage ook is aangepast, zo niet heb je wel een punt inderdaad :) Als de pack kans nog steeds op de ICE variant stond en je kreeg de gold, vind ik ook gewoon dat mensen recht hebben op de ICE variant.
Oh, dan wel ja :P Maar denk niet dat zoveel mensen dan ineens Gomez en Jesus zouden packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:39:
Team A:
[Afbeelding]

Team B:
[Afbeelding]
Ik zou voor team 2 gaan.
Marquinhos/Donnarumma zou ik gewoon goud houden als je die andere versies moet kopen. Een +1 upgrade is vooral duur voor eigenlijk dezelfde speler met stats die bijna geen verschil maken, al helemaal bij een keeper.

Dan kun je dat beter ergens anders in investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:35:
[...]

Ik zou voor team 2 gaan.
Marquinhos/Donnarumma zou ik gewoon goud houden als je die andere versies moet kopen. Een +1 upgrade is vooral duur voor eigenlijk dezelfde speler met stats die bijna geen verschil maken, al helemaal bij een keeper.

Dan kun je dat beter ergens anders in investeren.
Heb je een voorstel voor een investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Blij dat ik mn zilveren ENG2 team heb aangehouden komen goed van pas nu.
Ik heb 1 keer een TOTW zilver gekocht voor die zilveren beesten doelstelling
Gister daardoor 2 swaps in één run gehaald en dat mega pakket van die zilveren beesten.

Nu even kijken, eredivisie en de andere SB icon swaps mogen geen probleem zijn, daarna kijk ik wel of ik nog in heb in de fut friendlies.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:19
Wat is de opdracht " nieuwe generatie speler"
Is dat een hero kaart of..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:03:
Nee die roze baggerkaartjes die we hebben gekregen: https://www.futbin.com/22...1&version=next_generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Markvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:03:
Een next gen speler krijg je als vanzelf aangeboden.

Kan zijn:
Mbappe
Hernandez
Foden
Camavinga
Bellingham
Pullisic

Alleen Hernandez is echt bruikbaar. De rest qua stats niet, want betere alternatieven voor handen.

https://www.ea.com/nl-nl/...22/be-the-next-generation

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 17-12-2021 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:06:
[...]

Een next gen speler krijg je als vanzelf aangeboden.

Kan zijn:
Mbappe
Hernandez
Foden
Camavinga
Bellingham
Pullisic

Alleen Hernandez is echt bruikbaar. De rest qua stats niet, want betere alternatieven voor handen.

https://www.ea.com/nl-nl/...22/be-the-next-generation
Check
Heb foden idd maar heb je niet zoveel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Markvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:08:
[...]

Check
Heb foden idd maar heb je niet zoveel aan
Ik gebruik hem nu voor die engelse icon swaps of die first owner weet ff niet welke en daarna zal hij in een sbc gaan denk ik...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:24
Nou die WL is weer dikke bagger vandaag, servers zijn niet vooruit te branden en alleen maar irritante ventjes die niet van de eigen helft af komen, dieptepass spammen en maar rennen met FB Benzema en Vinicius... wat een triest volk. Heb me welgeteld 2 wedstrijden goed vermaakt van de 14 8)7
Nog niet eerder meegemaakt deze jaargang.

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2021 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:57:
Nou die WL is weer dikke bagger vandaag, servers zijn niet vooruit te branden en alleen maar irritante ventjes die niet van de eigen helft af komen, dieptepass spammen en maar rennen met FB Benzema en Vinicius... wat een triest volk. Heb me welgeteld 2 wedstrijden goed vermaakt van de 14 8)7
Waarom zorg je er niet voor dat ze dat niet kunnen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:58
Vrijdag weekend league is sws helemaal ruk qua servers. Evenals donderdagavond. De speelsnelheid was net zo snel als dat stront door een trechter loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
wErudite schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:02:
[...]

Waarom zorg je er niet voor dat ze dat niet kunnen dan? :)
Ja ik ga niet zelf de bus parkeren, dat vind ik niet leuk :)
Ik speel op 70-80 depth, maar dat werkt niet zulke servers blijkt...
Als ik die 8 wins haal vind ik het prima. Maar het is vandaag gewoon extreem vaak deze speelstijl.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2021 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Waarschijnlijk worden er ook Winter Wildcard swaps toegevoegd binnenkort, leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Weten jullie toevallig of morgen(!?) de prime Icons uit komen? Kom wel wat tegen op Google over de release date daarvan, maar kan niet echt zeggen dat het betrouwbaar over komt.. En vind de zaterdag zo'n rare dag voor release..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:16:
[...]

Ja ik ga niet zelf de bus parkeren, dat vind ik niet leuk :)
Ik speel op 70-80 depth, maar dat werkt niet zulke servers blijkt...
Als ik die 8 wins haal vind ik het prima. Maar het is vandaag gewoon extreem vaak deze speelstijl.
Ja ik had hetzelfde vandaag. 433 met de punt naar achter kan je het redelijk mee tegenhouden. (Speel zelf ook op 80 depth).

Maar soms is er gewoon niets tegen te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rhain schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:52:
Weten jullie toevallig of morgen(!?) de prime Icons uit komen? Kom wel wat tegen op Google over de release date daarvan, maar kan niet echt zeggen dat het betrouwbaar over komt.. En vind de zaterdag zo'n rare dag voor release..
Er is een laadscherm te zien die dat bevestigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49_6EHltWOJYNbBudM0uWpmpzTw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nb1e2aM24DEVdy1k2JJE44AY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Waarvoor zijn de premium wildcards? Kan niets vinden waar ik ze (zou kunnen) inleveren.

Edit:
Vanaf 26 dec zie je pas wat je krijgt.. Zijn er al leaks? :+

[ Voor 29% gewijzigd door Wulfric92 op 17-12-2021 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Zou de verantwoordelijke bij ea Firmino en Fabinho door elkaar gehaald kunnen hebben😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:15:
[...]

Zou de verantwoordelijke bij ea Firmino en Fabinho door elkaar gehaald kunnen hebben😬
Zat er ook al naar te kijken ja. Fabinho in de spits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Als je nu al zoveel wedstrijden hebt gespeeld is je concentratie ook wel een deels weg denk ik.. Plus dan ben je ook wel redelijk vroeg begonnen, grote kans dat je dan een aantal spelers tegen bent gekomen die behoorlijk veel uurtjes in fifa steken. Je speelde namelijk op een tijdstip dat de meesten nog aan het werk zijn of een studie volgen.
Maar herken het wel hoor. Vooral op vrijdag zijn er veel lui die echt puur op de winst spelen. Dat ze daardoor allang geen echt voetbal meer spelen boeit niet. Ze willen allemaal graag die post op hun social media accountje met hun resultaten. Aan die foto zien anderen toch niet hoe je tot dat resultaat bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Ga vanavond is beginnen met de icon swap tokens welke je via de friendly’s moet halen. Heb dit voorgaande jaren niet gedaan, welke friendly mode moet ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:15:
[...]

Nee hoor, onderdeel van de promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:45:
Ga vanavond is beginnen met de icon swap tokens welke je via de friendly’s moet halen. Heb dit voorgaande jaren niet gedaan, welke friendly mode moet ik gebruiken?
Staat erbij! :)

FUT Friendly: One League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moet zeggen, leuke content vak EA. Een paar friendlys een leuke Braziliaanse kaart en sneeuw op het scorebord. Ga zo door EA.

Wl er net doorheen geramd met een soort golden goal . Ik kon merken dat meerderen er zo over dachten want de meesten speelden vol op de aanval en leavden sneller dan normaal. Helaas ook veel spelers die gewoon weg gingen met een 0-0 score.. maar goud 3 binnen en een 90 rated Belgische keeper

Oef, fut premium upgrade, 3x 86 net als beste gnabry🥲

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 17-12-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb een leuke update kunnen maken. Vidal en Alexander Arnold erin en van Ginkel en Dumbfries eruit.

Ben vooral benieuwd hoe Vidal speelt. Alexander Arnold heb ik gekocht zijn SBC is het echt niet waard tegenover de tott kaart.

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bGtsEJ03nY6DE:FFA22PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had nog genoeg Argentina spelers dus die afgerond. Nu een silver Brazilian squad gefixt om die twee af te ronden. Moet ik nog alleen de Eredivisie, al combineer ik die met het halen van Openda/Makintosh.

Gaan jullie eerst de packs veilig stellen en dan voor baby/mid icon? Of eerst baby/mid icon en dan in januari de 25x packs hamsteren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik ga denk ik voor Zambrotta, dan blijft er weinig over aan packs

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:57
Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:59:
Ik had nog genoeg Argentina spelers dus die afgerond. Nu een silver Brazilian squad gefixt om die twee af te ronden. Moet ik nog alleen de Eredivisie, al combineer ik die met het halen van Openda/Makintosh.

Gaan jullie eerst de packs veilig stellen en dan voor baby/mid icon? Of eerst baby/mid icon en dan in januari de 25x packs hamsteren?
Ik ga kijken wat met niet al te veel moeite te realiseren is en dan rond toty die packs kiezen.
Ga er niet te veel moeite in steken, meesten zijn absoluut geen endgame spelers (of te veel moeite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
Die winter wildcard tokens zijn de moeite niet echt waard of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Casual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:23:
Die winter wildcard tokens zijn de moeite niet echt waard of zie ik iets over het hoofd?
Ik weet niet eens hoe ze werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBKOenV72iWln9vc4Qc_GWy8tzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f39FiOicSWsin4tymbVvavib.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
cubert20 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:32:
[...]

Ik weet niet eens hoe ze werken
Je kunt kaartjes (tokens) krijgen door SBCs en Doelstellingen te doen. Ik vind die rewards nogal underwhelming. - android maakt er kennelijk underwelming van. Jesus kerel...

[ Voor 10% gewijzigd door Casual Ruud op 17-12-2021 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Underwelming? Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
hangt er vanaf hoe ze te verkrijgen zijn
10x85+ is minimaal 70k waarde aan spelers.
En waarschijnlijk wel meer, ga ervanuit dat er een paar 88+ bij zitten dus al snel 200k aan value die je sowieso ergens in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:33:
[...]

Als je nu al zoveel wedstrijden hebt gespeeld is je concentratie ook wel een deels weg denk ik.. Plus dan ben je ook wel redelijk vroeg begonnen, grote kans dat je dan een aantal spelers tegen bent gekomen die behoorlijk veel uurtjes in fifa steken. Je speelde namelijk op een tijdstip dat de meesten nog aan het werk zijn of een studie volgen.
Maar herken het wel hoor. Vooral op vrijdag zijn er veel lui die echt puur op de winst spelen. Dat ze daardoor allang geen echt voetbal meer spelen boeit niet. Ze willen allemaal graag die post op hun social media accountje met hun resultaten. Aan die foto zien anderen toch niet hoe je tot dat resultaat bent gekomen.
Ik speel eigenlijk het hele jaar al op vrijdag bijna alles en dan haal ik die 8 wins met 2 vingers in de neus. Maar het zal een combinatie zijn van pech, het afromen van m’n team en mogelijk concentratie idd :)
Het klopt wel dat het niveau op vrijdag vaak wat hoger is.
Morgen maar weer met de qualify aan de slag, hopelijk gaat dat beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:58
Als ik zeg Objective-card en Duitsers....dan zeggen jullie?

Man, man, man wat een irritant volk tijdens de Friendlies...en dan die derdewereldverbindingen. :'(

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
allstarted1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:21:
Als ik zeg Objective-card en Duitsers....dan zeggen jullie?

Man, man, man wat een irritant volk tijdens de Friendlies...en dan die derdewereldverbindingen. :'(
Pas op hoor straks moet je je comment verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Kiezen jullie naast FB Benzema eerder de speciale kaart van Ben Yedder of die winterkaart van Conan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
cubert20 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:29:
[...]

Pas op hoor straks moet je je comment verwijderen ;)
Ach, Messias is nu binnen :P Maar ik snap gewoon niet dat sommige gasten gewoon door blijven spelen met hun loan-Mbappe's of Pele. Het gaat om de objective in die mode en daar wil je snel doorheen, geen 15 minuten ergernis omdat ze blijven hangen.

Moet wel zeggen dat Winter Wonderland vooralsnog een leuke promo is. Neymar centraal is een baas, maar ga ik natuurlijk nooit packen. Voor de rest vind ik Coman en Spinazzola interessant. Die laatste zou Hernandez Gold kunnen vervangen aangezien ik natuurlijk Pulisic kreeg uit die Next Gen-pack. Had z'n Ice al, dus bedankt?! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:46:
[...]

Moet wel zeggen dat Winter Wonderland vooralsnog een leuke promo is. Neymar centraal is een baas, maar ga ik natuurlijk nooit packen. Voor de rest vind ik Coman en Spinazzola interessant. Die laatste zou Hernandez Gold kunnen vervangen aangezien ik natuurlijk Pulisic kreeg uit die Next Gen-pack. Had z'n Ice al, dus bedankt?! :P
Spinazzola bevalt hier uitstekend, ik weet het nooit een speler op de eerste dag kopen maar wat een baas 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQ35hRaFZUVVoKi_-hmH02Ah7NE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uX761ZFUm272XoefwCc5wv3A.jpg?f=fotoalbum_large

Wonderlijk dat ik die traore voor 15k heb opgepikt. Voor mij is hij beter en feller dan Hakimi en ik neem aan dat hij nog naar 87 gaat ook kwa upgrade omdat ze hebben 'gewonnen' van Tottenham

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 18-12-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik twijfelde tussen Zaha, Diogo Jota numbers up en Vinicius potm. De numbers up spelers krijgen binnen 2 weken hun 2e upgrade, +5 op 1 stat en +1 op alle andere stats. Jota's prijs is flink gezakt, paar dagen terug kostte hij 340k, ik kocht hem voor 250k. Vinicius en Zaha zouden onverhandelbaar zijn. Dus Jota gekozen.

Misschien neem ik Ter Stegen numbers up erbij, die kost maar 55k meer dan zijn normale versie die ik nu verhandelbaar heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4O8WXxLjjYVEZu_txJgPvkP0Q6U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MGQh9HiJEuMfzUQhxu25Rk9q.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:24:
[...]
Er is een laadscherm te zien die dat bevestigt ;)
Vreemd dat ik dat laad scherm niet krijg.. Wel van de winter wilcards, icon wissels en TotW, maar niet prime icons..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rhain schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:03:
[...]

Vreemd dat ik dat laad scherm niet krijg.. Wel van de winter wilcards, icon wissels en TotW, maar niet prime icons..
Ik zie hem ook niet meer, maar zag hem wel kortstondig omdat ik inlogde om swaps te doen. Primes komen in packs vanavond 19u.

Ben nu wel door alle SB refresh mogelijkheden heen. Argentinië, first owner, zilver, Brazilië zijn gedaan. Nu nog Eredivisie doen vandaag. En die nieuwe objective mode met EPL/La liga/Serie A. Ga wel eerst die baby/mid pack openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben zelf ook begonnen met de swaps, wat een volk haha gewoon niet quitten, ben de eigenlijk al weer klaar mee.

Snel zorgen dat ik er 10 heb voor de packs en dan klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Casual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:39:
[...]

Je kunt kaartjes (tokens) krijgen door SBCs en Doelstellingen te doen. Ik vind die rewards nogal underwhelming. - android maakt er kennelijk underwelming van. Jesus kerel...
SBC gaat je steeds een 80 rated Squad kosten. Doe er meer dan 10 en de kosten zijn erg hoog.

Lekker links laten liggen.
De winter kaarten zijn wel erg tof overigens

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:04:
Ben zelf ook begonnen met de swaps, wat een volk haha gewoon niet quitten, ben de eigenlijk al weer klaar mee.

Snel zorgen dat ik er 10 heb voor de packs en dan klaar
Gister maar 1 die echt moeilijk deed en niet quitte.

Was gelukkig tegen me pl Squad wat haast me
Normale basis 11 is , na 5-0 was het niet leuk meer en ging toch weg.

Zo door de swaps heen gewandeld, moet nu aan die klote sb beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nog tips voor een el cheapo eredivisie squad trouwens? Bijlow heb ik al op goal. Verder heb ik Anthony maar dat is het dan ook. Hoeft geen first owner team meer te zijn maar wil wel graag makkelijker door world class sb heen dan met mijn zilver fc knudde zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gouden Eredivisie kaartjes kopen?
En vanaf minuut 1 drie eigen wissels er in zetten op belangrijke posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:16:
Gouden Eredivisie kaartjes kopen?
En vanaf minuut 1 drie eigen wissels er in zetten op belangrijke posities.
Dat is sowieso het idee. Maar welke koop je het beste. Dat was meer mijn idee. Wat is een leuke Eredivisie starter squad. Bedoel dat ik zo Openda, Makintosh, Bijlow en Owusu unlock is meer een bij effect. Gaat me nu meer om de eredivisie swap binnen slepen met een simpel eredivisie startersquad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:31

Ozz

Joosie200 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:24:
[...]

Dat is sowieso het idee. Maar welke koop je het beste. Dat was meer mijn idee. Wat is een leuke Eredivisie starter squad. Bedoel dat ik zo Openda, Makintosh, Bijlow en Owusu unlock is meer een bij effect. Gaat me nu meer om de eredivisie swap binnen slepen met een simpel eredivisie startersquad.
Zo moeilijk is dat toch niet?

Uit m'n hoofd.

Bijlow
Mazraoui - Bazoer - Martinez - Tagliafico
Sangare - van Ginkel
Neres - Tadic - Antony
Haller/Openda

Spelers achterin zijn niet zo belangrijk als je alleen de low chem en bronze/silver tegenstander pakt. Voorin moet je met snelheid van Neres en Antony voldoende kracht moeten hebben. En anders idd gewoon 3 topspelers erin brengen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ozz op 18-12-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Casual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:23:
Die 85+ 10 pack vind ik wel interessant hoor. Zo moeilijk zijn ze niet te krijgen. SBC van gisteren kost je niks. Bij het voltooien van Messias krijg je er een token bij en we hebben allemaal de eerste gratis gekregen. Dan zit je al op 3 van de in totaal 24.

Als je de packs van ICON Swaps erbij rekent heb je straks een mooie opening met TOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ozz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:27:
[...]

Zo moeilijk is dat toch niet?

Uit m'n hoofd.

Bijlow
Mazraoui - Bazoer - Martinez - Tagliafico
Sangare - van Ginkel
Neres - Tadic - Antony
Haller/Openda
Ik heb een 433 systeem nu met
Bijlow
Mazraoui - Martinez - Timber - Tagliafico
Kudus - Gravenberch - Antony
Neres - Vinicius - Gakpo

Heeft me 9k gekost maar ik krijg sowieso 8k via SB terug.

Is ook meteen 79 rated met mijn laagste gold kaartjes op de bank zodat ik die Macintosh in foundation kan halen. Pak ik icon swap, de eredivisie squad foundation mee dus 3-in-1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnYILRLTI3eMg3PwlUe9qvgR9Ok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iJfGJwhDKND1Ebf3FSNV4jJ1.jpg?f=fotoalbum_large
Leak dat deze binnenkort komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Lijkt me sterk dat er een Man City versie van Aguero uit komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Is ook geen sbc die binnenkort komt, gelieve wel dingen te delen die daadwerkelijk waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Mijn nieuwe team zojuist gemaakt, ben benieuwd! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ocx_DFvTQ5CTvV7-j9UY4h_adso=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CHBcFqxvDwxqBIFwDt8gWpy0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:17:
Is ook geen sbc die binnenkort komt, gelieve wel dingen te delen die daadwerkelijk waar zijn.
Deze schijnt wel waar te zijn
Heb hem al 2x voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
End of an era kaart van Agüero lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk

Vandaag m'n drie teams gemaakt voor swaps, zilver eredivisie, Brazilië met liga nos en first owner Argentinië en een zilver totw. Pak ik gelijk de swaps, een paar milestones en de zilveren beesten mee.. nu er nog doorheen spelen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Btw hoe kun jij weten dat deze niet komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Markvd1984 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:28:
[...]

Btw hoe kun jij weten dat deze niet komt ?
Omdat 'ie dan daadwerkelijk door de grote leakers ook gelekt zou zijn. Wildcard team 2 is bijv al geleaked maar een Aguero is bij geen van die jongens langs gekomen.

Een Aouar Wildcard kaart gaat bijvoorbeeld ook komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dus ik voltooi icon swaps eredivisie, tik lvl 23 qua season progressie. Krijg een rare electrum player pack. Komt Virgil er gewoon uitgelopen die een homerun nadoet. Oké dan. Goede aanwinst voor mijn EPL squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:31:
[...]

Omdat 'ie dan daadwerkelijk door de grote leakers ook gelekt zou zijn. Wildcard team 2 is bijv al geleaked maar een Aguero is bij geen van die jongens langs gekomen.

Een Aouar Wildcard kaart gaat bijvoorbeeld ook komen!
Aouar word weer een no brainer 🔥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Augy schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:48:
[...]

Aouar word weer een no brainer 🔥
Ja, ik twijfelde ook maar volgensmij lijkt 'ie erg veel op de Fekir die ik al heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:57:
[...]

Ja, ik twijfelde ook maar volgensmij lijkt 'ie erg veel op de Fekir die ik al heb...
Aouar is er weer zo een die je niet moet laten lopen. Unique body type en gaat waarschijnlijk een allround topper worden. Iemand die bijvoorbeeld naast een Seko Fofana of Kante als box-to-box kan spelen.

Heb daar Wijnaldum nu voor, maar merk dat m'n middenvelders langzaam aan achter lopen in de powercurve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ozz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:35:
[...]

Aouar is er weer zo een die je niet moet laten lopen. Unique body type en gaat waarschijnlijk een allround topper worden. Iemand die bijvoorbeeld naast een Seko Fofana of Kante als box-to-box kan spelen.

Heb daar Wijnaldum nu voor, maar merk dat m'n middenvelders langzaam aan achter lopen in de powercurve.
Precies dit! Nu ook wijnaldum samen met KDB SS en Veratti... Wijnaldum gaat er dan uit

Die aouar is de afgelopen jaren een geweldige kaart gebleken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou, de eindeloze grind in squadbattles voltooid. Icon sbc gedaan. (Vorig jaar had ik Ian wright)
Nu Engelse vlag.. ik.schrok al maar rooney kon nog... Owen 88 ... nouja als super sub dan maar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 02-10 16:10
Nog nooit zo vroeg al Butra mid kunnen kopen. Wat een speler! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXDmWrADsQ8RbypUq4cCSxynV_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A6fNbH0lzVbwkRqIsFgKVzI0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
25x 83 geopend Ramos als beste, nog 5 walkouts er bij. En embolo en spinazola winter wild cards kon slechter. gelijk een lading goede fodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Vanavond weer rivals gespeeld, het leek wel een totaal ander spel. EA moet echt wat gaan doen aan die brakke WL servers. Dit speelt al jaren, dus het zal wel nooit veranderen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor het eerst elite divisie gespeeld , omg wat een niveau en teams krijg je tegen.

2x genadeloos verkracht :+ 3de won ik zelf met een rage quit. Maar moet serieus wennen aan het tempo en hoe sommige snel sommige spelers skillmoves kunnen doen achter elkaar. Weet waar ik aan toe ben weer een stap maken en beter worden :P

Edit : ondertussen 2de gewonnen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 18-12-2021 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook de 25x 83 geopend. Beste kaartjes waren gouden Kane en Van Dijk. Kon ook slechter. Uit mijn club Zaha winter wildcards kunnen doen, die maakt vooralsnog een goeie indruk. Linkt ook goed aan Cornet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn nieuwe team zojuist gemaakt, ben benieuwd! :)

[Afbeelding]
Een RB als CB? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
FIFA 21 flashbacks. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Dacht dat EA dan de defensive awareness generfd had..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Wel balen dat iedereen nu op Wereldklasse Squad Battles moet spelen voor de tokens. M'n ontspanningsmodus gaat deze week minder goede rewards geven (al zijn ze sowieso niet echt indrukwekkend). Sta nu op Elite 2 met nog één wedstrijd te gaan tegen Featured TOTW. :)

Sow vanavond gedaan voor m'n Bundesliga Team met allemaal dubbele fodder en kopen van 2x 87 spelers en wat een heerlijke speler. Heb hem nu op een Powerhouse gezet aangezien ik geen Shadows meer heb en geen zin om te snipen. Die dude onderschept alles met gemak. :)

Junior Messias moet ik nog even proberen, na de grind van gisteren had ik geen zin meer en begon de kleine te spoken tot 4:30 uur vannacht. ;(

Weet even niet meer wie er om vroeg eerder deze week, maar heb wel even Koundé Ice en Diego Carlos SS kunnen vergelijken en Kounde is duidelijk in het voordeel. Wel vind ik persoonlijk de positionering van Carlos beter, maar ik speel in La Liga verder met de combi Alaba OTW en Koundé :)

Morgen ga ik denk ik beginnen met het grinden van de online tokens. Al m'n teams staan klaar met voldoende First Owned-spelers, wat makkelijk is aangezien ik van de meeste competities gewoon een team aanhoudt en deze zoveel mogelijk up-to-date houdt :) Enige nadeel is dat investeren in écht dure spelers lastig is. Laatste grote aankoop was Frenkie de Jong in het begin voor 212K :| Als je dan nu z'n prijs ziet....
Ik laat m'n 420K dus even lekker verder groeien!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PeY3xRgKvcD3JycYz598EhvaR5E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vpJMo5ouIm9CT4iOj59AjXGL.jpg?f=user_large

Nieuwe leak, die Rulebreaker Kessie zal nu wel weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]

Word mijn spits dan

Vond zijn gold al best wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Die word ook echt mega duur voor ben ik bang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[Afbeelding]

Ik heb zijn gold gewoon in de basis van mijn Serie A want hoewel ie nogal clunky aanvoelt Zlatan blijft een baas.
Pagina: 1 ... 57 ... 128 Laatste