Wtf.. Ik koop vandaag alvast spelers van Feyenoord en Ajax ivm MM en de aanstaande Klassieker.. Krijgen we Ajax - PSV als MM.. waar komt dat nou weer vandaan?

Leuk man, lekker tijd verdoen.. Ga dan rivale spelen. Niemand doet die icons swaps voor zijn lol... gewoon golden goal en gaan.joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:12:
Haha die mensen die na een voorsprong tijdens One League meteen op Start rammen, blijf ik juist expres lekker doorspelen.
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 16-12-2021 20:10 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee hoor, ik probeer niks goed te praten. Hooguit dat ik dan toch liever Mbappe had gekregen i.p.v. de Pulisic die ik nu heb gekregen. Maar het zijn allemaal geen wereldschokkende kaartjes, die conclusie had ik hier eerder ook al getrokken.bvbal79 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:36:
[...]
Gezien de verschillende reviews is hij dat niet. Het is begrijpelijk dat je je pick wilt goed praten, maar helaas. Je hebt echt niks aan deze NG kaarten
Dat doen ze dan beter dan de kaarten die ze in packs stoppendutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:21:
Onder het mom van de Versus promo hebben ze er rivalen wedstrijden van gemaakt, zo is er ook Liverpool - Manchester en Bayern - Dortmund, die ook niet tegen elkaar spelen dit weekend.
Maar ook om handelen tegen te gaan natuurlijk...
Methode 2 werkt prima idd! Thnx SB is zo een stuk beter uit te houdenMoody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:17:
Voor die squadbattles is er wel weer een glitch. Methode 2 werkte bij mij net prima:
YouTube: How to do the Squad Battles Glitch in Icon Swaps!
Heb het nu wel een x gehad dat de aanvaller me toch ineens aanviel. Maar 2 van de 3 potjes werkte het prima tot dusver. Volgens mij moeten alle tegenstanders eerst op hun eigen helft staan. Dan terug en ballroll.038Zwolle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:46:
[...]
Methode 2 werkt prima idd! Thnx SB is zo een stuk beter uit te houden
Ik had het zojuist ook. Ik stond 3-1 voor, scoren ze de 3-2 terwijl ik de ball rollen deed. Daarna scoorden ze ook nog de 3-3 met een schot van 40m afstand. In de verlenging werd het nog 4-4 , maar gelukkig wel gewonnen met penalty's uiteindelijk😅 was er gelijk klaar mee voor vandaagMoody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:53:
[...]
Heb het nu wel een x gehad dat de aanvaller me toch ineens aanviel. Maar 2 van de 3 potjes werkte het prima tot dusver. Volgens mij moeten alle tegenstanders eerst op hun eigen helft staan. Dan terug en ballroll.
Ja, werkt dus toch niet helemaal goed helaas...038Zwolle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:36:
[...]
Ik had het zojuist ook. Ik stond 3-1 voor, scoren ze de 3-2 terwijl ik de ball rollen deed. Daarna scoorden ze ook nog de 3-3 met een schot van 40m afstand. In de verlenging werd het nog 4-4 , maar gelukkig wel gewonnen met penalty's uiteindelijk😅 was er gelijk klaar mee voor vandaag
Tot nu toe heb ik m nog steeds als spits in mn clubJoosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:03:
[...]
Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.
[Twitter]
Ben benieuwd @PaulPaulPaul83 of je hem tradeable krijgt.
Sinds wanneer zijn ze weg ? Want laat ik nu toevallig ook gomez gister gepacked hebbenwErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:26:
Gauw packs geopend in de hoop een gouden versie te packen van een speler die nog zo'n ice kaart zou moeten hebben en ja hoor: Ik pack Gomez.
Kom maar op met die gratis vergoeding![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 17-12-2021 08:00 ]
Gaat dat allemaal automatisch? Want heb gisteravond nog zo'n 5 packs geopend maar kan me niet eens meer herinneren wat erin zatTraeces schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 06:40:
[...]
Sinds wanneer zijn ze weg ? Want laat ik nu toevallig ook gomez gister gepacked hebben
Edit :
Zie op twitter dat iedereen nog de juiste variant krijgt, maar dat het even kan durenMooi dat word een tradeable ice Gomez
Zou zelf voor optie B gegaan zijn.Augy schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:39:
Welk team zouden jullie nemen? Speel 4-3-1-2
Team A:
[Afbeelding]
Middenveld met nkunku, KDB en verratti. Jota en Keane SP
Team B:
[Afbeelding]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Hoe ik het begrijp wel, het zal hersteld worden volgens EA.Timoo_FR schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:23:
[...]
Gaat dat allemaal automatisch? Want heb gisteravond nog zo'n 5 packs geopend maar kan me niet eens meer herinneren wat erin zat
Ligt aan of de pack percentage ook is aangepast, zo niet heb je wel een punt inderdaadGurbuh schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:31:
Ik hoop dat iedereen gewoon nieuwe packs krijgt ofzo. Want de droprate op zo'n Freeze is 100x kleiner dan de normale, dat zou echt super unfair zijn.
Oh, dan wel jaTraeces schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:13:
Ligt aan of de pack percentage ook is aangepast, zo niet heb je wel een punt inderdaadAls de pack kans nog steeds op de ICE variant stond en je kreeg de gold, vind ik ook gewoon dat mensen recht hebben op de ICE variant.
Ik zou voor team 2 gaan.Augy schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:39:
Welk team zouden jullie nemen? Speel 4-3-1-2
Team A:
[Afbeelding]
Middenveld met nkunku, KDB en verratti. Jota en Keane SP
Team B:
[Afbeelding]
Heb je een voorstel voor een investering?dutchgio schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:35:
[...]
Ik zou voor team 2 gaan.
Marquinhos/Donnarumma zou ik gewoon goud houden als je die andere versies moet kopen. Een +1 upgrade is vooral duur voor eigenlijk dezelfde speler met stats die bijna geen verschil maken, al helemaal bij een keeper.
Dan kun je dat beter ergens anders in investeren.
Burp
Nee die roze baggerkaartjes die we hebben gekregen: https://www.futbin.com/22...1&version=next_generationMarkvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:03:
Wat is de opdracht " nieuwe generatie speler"
Is dat een hero kaart of..
Een next gen speler krijg je als vanzelf aangeboden.Markvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:03:
Wat is de opdracht " nieuwe generatie speler"
Is dat een hero kaart of..
[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 17-12-2021 13:07 ]
CheckJoosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:06:
[...]
Een next gen speler krijg je als vanzelf aangeboden.
Kan zijn:
Mbappe
Hernandez
Foden
Camavinga
Bellingham
Pullisic
Alleen Hernandez is echt bruikbaar. De rest qua stats niet, want betere alternatieven voor handen.
https://www.ea.com/nl-nl/...22/be-the-next-generation
Ik gebruik hem nu voor die engelse icon swaps of die first owner weet ff niet welke en daarna zal hij in een sbc gaan denk ik...Markvd1984 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:08:
[...]
Check
Heb foden idd maar heb je niet zoveel aan
Burp
[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2021 15:58 ]
Waarom zorg je er niet voor dat ze dat niet kunnen dan?Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:57:
Nou die WL is weer dikke bagger vandaag, servers zijn niet vooruit te branden en alleen maar irritante ventjes die niet van de eigen helft af komen, dieptepass spammen en maar rennen met FB Benzema en Vinicius... wat een triest volk. Heb me welgeteld 2 wedstrijden goed vermaakt van de 14![]()
Nog niet eerder meegemaakt deze jaargang.
Vrijdag weekend league is sws helemaal ruk qua servers. Evenals donderdagavond. De speelsnelheid was net zo snel als dat stront door een trechter looptNachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:57:
Nou die WL is weer dikke bagger vandaag, servers zijn niet vooruit te branden en alleen maar irritante ventjes die niet van de eigen helft af komen, dieptepass spammen en maar rennen met FB Benzema en Vinicius... wat een triest volk. Heb me welgeteld 2 wedstrijden goed vermaakt van de 14![]()
Ja ik ga niet zelf de bus parkeren, dat vind ik niet leukwErudite schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:02:
[...]
Waarom zorg je er niet voor dat ze dat niet kunnen dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2021 16:17 ]
Ja ik had hetzelfde vandaag. 433 met de punt naar achter kan je het redelijk mee tegenhouden. (Speel zelf ook op 80 depth).Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:16:
[...]
Ja ik ga niet zelf de bus parkeren, dat vind ik niet leuk
Ik speel op 70-80 depth, maar dat werkt niet zulke servers blijkt...
Als ik die 8 wins haal vind ik het prima. Maar het is vandaag gewoon extreem vaak deze speelstijl.
Er is een laadscherm te zien die dat bevestigtRhain schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:52:
Weten jullie toevallig of morgen(!?) de prime Icons uit komen? Kom wel wat tegen op Google over de release date daarvan, maar kan niet echt zeggen dat het betrouwbaar over komt.. En vind de zaterdag zo'n rare dag voor release..
[ Voor 29% gewijzigd door Wulfric92 op 17-12-2021 19:10 ]
Zou de verantwoordelijke bij ea Firmino en Fabinho door elkaar gehaald kunnen hebben😬
Zat er ook al naar te kijken ja. Fabinho in de spits!Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:15:
[...]
Zou de verantwoordelijke bij ea Firmino en Fabinho door elkaar gehaald kunnen hebben😬
Als je nu al zoveel wedstrijden hebt gespeeld is je concentratie ook wel een deels weg denk ik.. Plus dan ben je ook wel redelijk vroeg begonnen, grote kans dat je dan een aantal spelers tegen bent gekomen die behoorlijk veel uurtjes in fifa steken. Je speelde namelijk op een tijdstip dat de meesten nog aan het werk zijn of een studie volgen.Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:57:
Nee hoor, onderdeel van de promo.Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:15:
[...]
Staat erbij!Dani05 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:45:
Ga vanavond is beginnen met de icon swap tokens welke je via de friendly’s moet halen. Heb dit voorgaande jaren niet gedaan, welke friendly mode moet ik gebruiken?
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 17-12-2021 20:42 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik ga kijken wat met niet al te veel moeite te realiseren is en dan rond toty die packs kiezen.Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:59:
Ik had nog genoeg Argentina spelers dus die afgerond. Nu een silver Brazilian squad gefixt om die twee af te ronden. Moet ik nog alleen de Eredivisie, al combineer ik die met het halen van Openda/Makintosh.
Gaan jullie eerst de packs veilig stellen en dan voor baby/mid icon? Of eerst baby/mid icon en dan in januari de 25x packs hamsteren?
Ik weet niet eens hoe ze werkenCasual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:23:
Die winter wildcard tokens zijn de moeite niet echt waard of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt kaartjes (tokens) krijgen door SBCs en Doelstellingen te doen. Ik vind die rewards nogal underwhelming. - android maakt er kennelijk underwelming van. Jesus kerel...
[ Voor 10% gewijzigd door Casual Ruud op 17-12-2021 21:43 ]
Ik speel eigenlijk het hele jaar al op vrijdag bijna alles en dan haal ik die 8 wins met 2 vingers in de neus. Maar het zal een combinatie zijn van pech, het afromen van m’n team en mogelijk concentratie iddfifanoob schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:33:
[...]
Als je nu al zoveel wedstrijden hebt gespeeld is je concentratie ook wel een deels weg denk ik.. Plus dan ben je ook wel redelijk vroeg begonnen, grote kans dat je dan een aantal spelers tegen bent gekomen die behoorlijk veel uurtjes in fifa steken. Je speelde namelijk op een tijdstip dat de meesten nog aan het werk zijn of een studie volgen.
Maar herken het wel hoor. Vooral op vrijdag zijn er veel lui die echt puur op de winst spelen. Dat ze daardoor allang geen echt voetbal meer spelen boeit niet. Ze willen allemaal graag die post op hun social media accountje met hun resultaten. Aan die foto zien anderen toch niet hoe je tot dat resultaat bent gekomen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Pas op hoor straks moet je je comment verwijderenallstarted1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:21:
Als ik zeg Objective-card en Duitsers....dan zeggen jullie?
Man, man, man wat een irritant volk tijdens de Friendlies...en dan die derdewereldverbindingen.
Ach, Messias is nu binnencubert20 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:29:
[...]
Pas op hoor straks moet je je comment verwijderen
Spinazzola bevalt hier uitstekend, ik weet het nooit een speler op de eerste dag kopen maar wat een baas 😀allstarted1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 01:46:
[...]
Moet wel zeggen dat Winter Wonderland vooralsnog een leuke promo is. Neymar centraal is een baas, maar ga ik natuurlijk nooit packen. Voor de rest vind ik Coman en Spinazzola interessant. Die laatste zou Hernandez Gold kunnen vervangen aangezien ik natuurlijk Pulisic kreeg uit die Next Gen-pack. Had z'n Ice al, dus bedankt?!
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 18-12-2021 08:21 ]
Vreemd dat ik dat laad scherm niet krijg.. Wel van de winter wilcards, icon wissels en TotW, maar niet prime icons..Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:24:
[...]
Er is een laadscherm te zien die dat bevestigt
Ik zie hem ook niet meer, maar zag hem wel kortstondig omdat ik inlogde om swaps te doen. Primes komen in packs vanavond 19u.Rhain schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:03:
[...]
Vreemd dat ik dat laad scherm niet krijg.. Wel van de winter wilcards, icon wissels en TotW, maar niet prime icons..
SBC gaat je steeds een 80 rated Squad kosten. Doe er meer dan 10 en de kosten zijn erg hoog.Casual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:39:
[...]
Je kunt kaartjes (tokens) krijgen door SBCs en Doelstellingen te doen. Ik vind die rewards nogal underwhelming. - android maakt er kennelijk underwelming van. Jesus kerel...
wijze woorden
Gister maar 1 die echt moeilijk deed en niet quitte.Augy schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:04:
Ben zelf ook begonnen met de swaps, wat een volk haha gewoon niet quitten, ben de eigenlijk al weer klaar mee.
Snel zorgen dat ik er 10 heb voor de packs en dan klaar
Dat is sowieso het idee. Maar welke koop je het beste. Dat was meer mijn idee. Wat is een leuke Eredivisie starter squad. Bedoel dat ik zo Openda, Makintosh, Bijlow en Owusu unlock is meer een bij effect. Gaat me nu meer om de eredivisie swap binnen slepen met een simpel eredivisie startersquad.dutchgio schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:16:
Gouden Eredivisie kaartjes kopen?
En vanaf minuut 1 drie eigen wissels er in zetten op belangrijke posities.
Zo moeilijk is dat toch niet?Joosie200 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:24:
[...]
Dat is sowieso het idee. Maar welke koop je het beste. Dat was meer mijn idee. Wat is een leuke Eredivisie starter squad. Bedoel dat ik zo Openda, Makintosh, Bijlow en Owusu unlock is meer een bij effect. Gaat me nu meer om de eredivisie swap binnen slepen met een simpel eredivisie startersquad.
[ Voor 16% gewijzigd door Ozz op 18-12-2021 13:28 ]
Die 85+ 10 pack vind ik wel interessant hoor. Zo moeilijk zijn ze niet te krijgen. SBC van gisteren kost je niks. Bij het voltooien van Messias krijg je er een token bij en we hebben allemaal de eerste gratis gekregen. Dan zit je al op 3 van de in totaal 24.Casual Ruud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:23:
Die winter wildcard tokens zijn de moeite niet echt waard of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb een 433 systeem nu metOzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:27:
[...]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Uit m'n hoofd.
Bijlow
Mazraoui - Bazoer - Martinez - Tagliafico
Sangare - van Ginkel
Neres - Tadic - Antony
Haller/Openda
Deze schijnt wel waar te zijnwErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:17:
Is ook geen sbc die binnenkort komt, gelieve wel dingen te delen die daadwerkelijk waar zijn.
End of an era kaart van Agüero lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijkwErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:17:
Is ook geen sbc die binnenkort komt, gelieve wel dingen te delen die daadwerkelijk waar zijn.
Btw hoe kun jij weten dat deze niet komt ?wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:17:
Omdat 'ie dan daadwerkelijk door de grote leakers ook gelekt zou zijn. Wildcard team 2 is bijv al geleaked maar een Aguero is bij geen van die jongens langs gekomen.Markvd1984 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:28:
[...]
Btw hoe kun jij weten dat deze niet komt ?
Aouar word weer een no brainer 🔥wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:31:
[...]
Omdat 'ie dan daadwerkelijk door de grote leakers ook gelekt zou zijn. Wildcard team 2 is bijv al geleaked maar een Aguero is bij geen van die jongens langs gekomen.
Een Aouar Wildcard kaart gaat bijvoorbeeld ook komen!
Ja, ik twijfelde ook maar volgensmij lijkt 'ie erg veel op de Fekir die ik al heb...
Aouar is er weer zo een die je niet moet laten lopen. Unique body type en gaat waarschijnlijk een allround topper worden. Iemand die bijvoorbeeld naast een Seko Fofana of Kante als box-to-box kan spelen.wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:57:
[...]
Ja, ik twijfelde ook maar volgensmij lijkt 'ie erg veel op de Fekir die ik al heb...
Precies dit! Nu ook wijnaldum samen met KDB SS en Veratti... Wijnaldum gaat er dan uitOzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:35:
[...]
Aouar is er weer zo een die je niet moet laten lopen. Unique body type en gaat waarschijnlijk een allround topper worden. Iemand die bijvoorbeeld naast een Seko Fofana of Kante als box-to-box kan spelen.
Heb daar Wijnaldum nu voor, maar merk dat m'n middenvelders langzaam aan achter lopen in de powercurve.
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 18-12-2021 23:11 ]
Een RB als CB?wErudite schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:17:
Mijn nieuwe team zojuist gemaakt, ben benieuwd!
[Afbeelding]
Word mijn spits danOzz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]
Nieuwe leak, die Rulebreaker Kessie zal nu wel weer stijgen.
Die word ook echt mega duur voor ben ik bangOzz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]
Ik heb zijn gold gewoon in de basis van mijn Serie A want hoewel ie nogal clunky aanvoelt Zlatan blijft een baas.Ozz schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:22:
[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq