De spitsversie van Neymar die eraan gaat komen ziet er wel behooooorlijk lekker uit zeg.
93 PAC 96 DRI
87 SHO 39 DEF
88 PAS 67 PHY
93 PAC 96 DRI
87 SHO 39 DEF
88 PAS 67 PHY
Markvd1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:53:
Wanneer krijgen we deze kaart ?
Ik heb op ps5 en app gekeken maar heb niks ontvangen
Paar posts boven je.Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:03:
[...]
Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.
[Twitter]
Ben benieuwd @PaulPaulPaul83 of je hem tradeable krijgt.
En toch: Mbappe is Mbappe imo. Zijn gouden kaartje kan ik niet betalen.Ozz schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:12:
Die gratis Mbappe versie is wel heel mager zeg. In de verste verte nog geen 86 rated kaart.
Die Theo Hernandez is de enige die voor mij interessant is. Heb Mbappe al untradeble en de rest is gewoon fodder.
wijze woorden
Exact! Daarnaast een beetje competities inleveren + de spelers uit die 81,82,83+ packs en je hebt zo een nieuwe icon.wErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:11:
[...]
Ik ga juist voor die packs zodat ik ze kan openen tijdens TOTY
Het is wachten tot EA hem 'ongezien' nerfed bedoel jeOzz schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:54:
Die Kimpembe blijft echt vreselijk om tegen te spelen. Kom geen squad in Elite Division tegen die hem niet heeft. En al die andere kaarten zoals SS Diego Carlos of Kounde, Rulebreaker Rudiger komen niet in de buurt.
Het is echt wachten tot die een IF of een special item krijgt.
Ik heb ook nog geen betere vervanger gevonden dat dan 83rated gouden kaartje 🙈Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:57:
[...]
Het is wachten tot EA hem 'ongezien' nerfed bedoel je![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 15-12-2021 18:10 ]
Ik heb hem al weken niet meer gebruikt, omdat ik 87 Alaba en sinds gisteren 87 Campbell meer dan prima vind. Maar als ik Presnel tegenkom merk ik dat het altijd hij is die mijn Benzema of buitenspelers af stopt met de gekste blocks, slidings etc. dusja het blijft wel echt frustrerendAugy schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:08:
[...]
Ik heb ook nog geen betere vervanger gevonden dat dan 83rated gouden kaartje 🙈
kimpembe ze auto block is echt bizar. De meest bizarre momenten is hij er ineens weerTimoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:14:
[...]
Ik heb hem al weken niet meer gebruikt, omdat ik 87 Alaba en sinds gisteren 87 Campbell meer dan prima vind. Maar als ik Presnel tegenkom merk ik dat het altijd hij is die mijn Benzema of buitenspelers af stopt met de gekste blocks, slidings etc. dusja het blijft wel echt frustrerend
En het is niet eens een trait van hem (dives into tackles heeft Varane wel bijv).Traeces schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:52:
[...]
kimpembe ze auto block is echt bizar. De meest bizarre momenten is hij er ineens weer
Van de week heb ik 'm opgepikt, maar nog niet mee gespeeld. Teveel plezier met bouncy De Ligt die spelers terugbeukt naar de eigen zestien, haha.Augy schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:08:
[...]
Ik heb ook nog geen betere vervanger gevonden dat dan 83rated gouden kaartje 🙈
EA doet er weer bizar lang over om de juist packs naar de mensen te krijgen zeg.. hoe moeilijk kan t wezen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
JaNachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:18:
Vinden jullie kimpembe beter dan varane?
[ Voor 32% gewijzigd door Ozz op 15-12-2021 19:26 ]
bewaar je ze tot totsTimoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:30:
En we bewaren de TOTW packs maar nóg een weekje. Wat een flut team weer 😂
Misschien wel ja, weet alleen niet of ik daar het geduld voor heb haha
Vind ze zelf beide even goed. Vind zelf persoonlijk alleen Kimpembe veel irritanter om tegen te spelen.Nachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:18:
Vinden jullie kimpembe beter dan varane?
Daar klopt inderdaad echt geen ene hol van, was vorig jaar ook met Gomez. Heb nou paar keer met mid Maldini gespeeld in draft die vind ik echt minder aanvoelen dan Varane en Kimpembecubert20 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:55:
[...]
En het is niet eens een trait van hem (dives into tackles heeft Varane wel bijv).
statwise klopt het niet dat hij zo goed is.
Die zijn toch gebonden aan die week of is dat niet meer zo?Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:30:
En we bewaren de TOTW packs maar nóg een weekje. Wat een flut team weer 😂
[ Voor 48% gewijzigd door Ozz op 15-12-2021 20:25 ]
de playerpicks zijn wel gebonden de packs niet.buurman3 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:13:
[...]
Die zijn toch gebonden aan die week of is dat niet meer zo?
Ja soms heb je er van die lui tussen zitten. Tot nu toe is VVD mijn absolute nummer 1. Maar heb Kimpembe nog niet gebruiktTraeces schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:01:
[...]
Vind ze zelf beide even goed. Vind zelf persoonlijk alleen Kimpembe veel irritanter om tegen te spelen.
[...]
Daar klopt inderdaad echt geen ene hol van, was vorig jaar ook met Gomez. Heb nou paar keer met mid Maldini gespeeld in draft die vind ik echt minder aanvoelen dan Varane en Kimpembe
Zul je geen spijt van krijgen. Cordoba is echt bijzonder goed. Inmiddels al 120 potjes met hem gespeeld en ik zie hem echt niet snel vertrekkenNachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
[...]
Ja soms heb je er van die lui tussen zitten. Tot nu toe is VVD mijn absolute nummer 1. Maar heb Kimpembe nog niet gebruiktna de TOTY crash overweeg ik Cordoba, dat lijkt me ook echt een beest.
Speel zelf ook met van Dijk puur verdedigen de beste cv waar ik mee gespeeld heb dit jaarNachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
[...]
Ja soms heb je er van die lui tussen zitten. Tot nu toe is VVD mijn absolute nummer 1. Maar heb Kimpembe nog niet gebruiktna de TOTY crash overweeg ik Cordoba, dat lijkt me ook echt een beest.
Bij mij wel. Heb Premier League en La Liga beide gedaan in 2 uurtjes. Meeste leaven na de eerste goal. Bij mij zaten er 2 tussen die langer wilden doorspelen tot ik de 2-0 en 3-0 maakte.saert schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:31:
Gaan spelers nog een beetje snel weg met de Icon Swaps? Gouden goal rule?
[ Voor 50% gewijzigd door Robbio85 op 15-12-2021 22:24 ]
Pack hier ook net Foden.. kan er niet vee lmeeJoosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:49:
Na wat rivals matches spelen stond mijn next generation pack net klaar. Foden. Oké het is geen Pullisic of Camavinga. Maar ook geen Mbappe of Hernandez. Dus tja meh, supersub oid bij gebrek aan een fatsoenlijk EPL team.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Same. Ach ja heb ik iig 1 first owner EPL speler. Er is toch ook een icon swaps voor epl? Naast la liga en serie A?Rhain schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:58:
[...]
Pack hier ook net Foden.. kan er niet vee lmee
Jazeker. Heb m net voltooid, maar kwam er maar moeilijk doorheen. Heb gewoon een hekel aan finesse shot en daar mag je er 6 van doen.Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:03:
[...]
Same. Ach ja heb ik iig 1 first owner EPL speler. Er is toch ook een icon swaps voor epl? Naast la liga en serie A?
Die van serie A en La Liga was ik al aardig mee op weg. Met mijn zilver fc knudde squad op world class SB winnen is pas echt een marteling. En ik doe weinig finesse, dus feest.Rhain schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:04:
[...]
Jazeker. Heb m net voltooid, maar kwam er maar moeilijk doorheen. Heb gewoon een hekel aan finesse shot en daar mag je er 6 van doen.
Gewoon 3 hoge rated spelers direct wisselen. Best goed tegen doen dan.Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:06:
[...]
Die van serie A en La Liga was ik al aardig mee op weg. Met mijn zilver fc knudde squad op world class SB winnen is pas echt een marteling. En ik doe weinig finesse, dus feest.
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 15-12-2021 23:17 ]
Die heb ik wel kunnen unlocken. Enkel vanwege zijn dynamic picture038Zwolle schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:14:
Die nieuwe zilveren speler is toch wel leuk gedaan door EA. Leuke dynamic picture en daarbij 99 reactions.* (gauseth)
Zo doe ik die objectives inderdaad ook. Hetzelfde bij die competitie-spelers onder de milestones.Lashrom schreef op donderdag 16 december 2021 @ 01:12:
Blijkbaar kan je voor de Icon tokens ook Co Op squad battles spelen. Stel je gebruikt jouw team met braziliaanse spelers, dan krijgt je co op vriend ook de doelstelling voltooid. In principe veel leuker dan solo.
Met mijn 'packluck' kon je er op wachten natuurlijk: Hier wel Pulisic.Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:49:
Na wat rivals matches spelen stond mijn next generation pack net klaar. Foden. Oké het is geen Pullisic of Camavinga. Maar ook geen Mbappe of Hernandez. Dus tja meh, supersub oid bij gebrek aan een fatsoenlijk EPL team.
Haha, ik was gisteren ook bezig met zilveren Eredivisie-spelers om gelijk twee tokens weg te poetsen. Heb gelijk de 81x25 gedaan en daar kwamen Son, Tielemans IF, Suarez en Fabinho uit. Heb nu echt een gigantisch overschot aan LVA/LM's in de Prem: Son, Mané, Sterling, Pulisic Ice (en GenerationsJoosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:06:
[...]
Die van serie A en La Liga was ik al aardig mee op weg. Met mijn zilver fc knudde squad op world class SB winnen is pas echt een marteling. En ik doe weinig finesse, dus feest.
Heb die Hernandez, prima backiedutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:58:
Foden...
Is met name om iedereen die nog geen FUT heeft over te halen volgens mij, want als je al een team hebt heb je niets aan die kaarten.
Ik doe de Zilveren swaps gecombineerd met Brazilië, en de Eredivisie met first owner. Als je redelijk bij loopt qua milestones, POTM sbcs, etc. kun je daar best een leuk team van maken.
Zo ga ik ze ook doen. Staat al een aardig first owner Eredivisie team.dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:58:
Foden...
Is met name om iedereen die nog geen FUT heeft over te halen volgens mij, want als je al een team hebt heb je niets aan die kaarten.
Ik doe de Zilveren swaps gecombineerd met Brazilië, en de Eredivisie met first owner. Als je redelijk bij loopt qua milestones, POTM sbcs, etc. kun je daar best een leuk team van maken.
Als je toch niet voor de SB-rewards gaat, gewoon refreshen en tegen de slechtere tegenstanders spelen. Zijn ook niet de leukste potjes, maar daar fiets je vrij gemakkelijk doorheen. Al had ik gisteren ook een aantal frustrerende potjes waarbij zilveren/bronzen spelers á la Messi scoorden, terwijl er zelf bijna niks in gaat (gelukkig wel alles gewonnen).Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:23:
[...]
Zo ga ik ze ook doen. Staat al een aardig first owner Eredivisie team.
Kijk er wel gigantisch tegen op. Wereldklasse Squad Battles is echt een hell. Ga er ook van uit dat het niet 10, maar 15 potten gaat kosten.
Die online tokens heb ik al binnen. Die zijn echt easy te doen in een uurtje per competitie.
Gewoon wat competities inleveren of zilveren upgrades doen. Hark je wel snel wat spelers binnen.Joosie200 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:07:
Ik heb te weinig Brazilië en Argentinië in mijn club. Allemaal als fodder benut in de Nations en League sbc. Als er twee landen zijn die in tig leagues voorbij komen zijn het die twee. Maar dat nekt me nu met icon swaps. Ook heb ik geen Silver team of the week speler meer want die heb ik in de Benzema SBC geknald. En te weinig Eredivisie spelers.
Denk dat ze alledrie (Argentijnse/Braziliaanse en Eredivisie) voor de max bin price weg gaan.
Kan me gewoon niet motiveren om singleplayer potjes te spelen. En zoals je zegt zilveren/bronze squads die hebben op een gegeven moment van die boosts dat je 100% een goal tegen krijgt. Volgens mij was de truck om in de eerste 15 minuten rustig aan te doen omdat AI zich daar op aanpast en beter wordt als je meer balbezit en schoten op doel hebt.Mr.Myst schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:38:
[...]
Als je toch niet voor de SB-rewards gaat, gewoon refreshen en tegen de slechtere tegenstanders spelen. Zijn ook niet de leukste potjes, maar daar fiets je vrij gemakkelijk doorheen. Al had ik gisteren ook een aantal frustrerende potjes waarbij zilveren/bronzen spelers á la Messi scoorden, terwijl er zelf bijna niks in gaat (gelukkig wel alles gewonnen).
Ik zie juist meer op tegen die online friendlies.
Ruilen met mijn Pulisic? Mbappe kan hier wel rekenen op een basisplaats. Pulisic hooguit een invalbeurtje.wErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:51:
Pack ik samen met m'n collega die Mbappe
Komt uiteraard op de bank, maar wel grappig
Ben wel met je eens dat het geen topkaarjes zijn ja. Maar het is en blijft Mbapbé he?Beavbusi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:48:
die is echt niks man die mbappe
Dat is echt onzin, slechte stats zijn slechte stats. Of er nou Mbappe of iets anders op het kaartje staat.Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:51:
[...]
Ben wel met je eens dat het geen topkaarjes zijn ja. Maar het is en blijft Mbapbé he?
wijze woorden
Zambrotta is inderdaad de enige icon die voor mij echt interessant is. Heb nu untradeble Hakimi staan. Weet niet of al die ellende in squad battles de moeite is, maar ga toch een poging wagen en kijken hoe ver ik kom.Valandil schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:54:
11 first owner, zilveren spelers van Argentinië
Oftewel; 3 swap obectives in 1![]()
Wel veel overigens, 6 wedstrijden op wereldklasse.
Werkt de glitch van fifa 21 nog?
Ben er alleen nog niet uit welke ik wil gaan doen.
Dacht eerst voor de player pick te gaan van 17 tokens, maar zie nu dat je maar uit 2 spelers kan kiezen en dat risico vind ik te groot voor zoveel tokens.
Ga denk ik voor 25 x 83+ + mid icon gokje wagen.
Dan eventueel nog voor de 25 x 81+, maar ik speel nagenoeg geen weekend league voor die laatste token.
Als je perse voor een Icon wilt gaan, dan zou ik kiezen voor Prime Zambrotta. Voor mij een no-brainer.
Deze speler kan je tot het eind van fifa gebruiken.
Had hem vorig jaar ook en gewoon de beste back uit de game.
Helaas heb ik zijn mid icon (linksback) al uit de icon sbc gekregen, dus om die weg te doen voor een zijn rechtsback vind ik wat zonde van mijn tijd.
Die pack bewaar ik voor tijdens TOTY, maar daar heb ik eigenlijk nooit wat uit gehaald.Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:57:
[...]
Zambrotta is inderdaad de enige icon die voor mij echt interessant is. Heb nu untradeble Hakimi staan. Weet niet of al die ellende in squad battles de moeite is, maar ga toch een poging wagen en kijken hoe ver ik kom.
Vorig jaar ging ik voor die 83+ 25 pack, en kreeg daar toen IF of SIF Rashford + Neymar uit.
wijze woorden
Misschien is hij net zo OP als pak ‘m beet Kimpembe?Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:52:
[...]
Dat is echt onzin, slechte stats zijn slechte stats. Of er nou Mbappe of iets anders op het kaartje staat.
Hij is niet snel (meer in deze fase van het spel).
Hij heeft geen goede shooting
Hij heeft mweh dribbelen
Slechte stamina en strenght
Slechte passing
Ja ik ga zilver upgrades doen. Of bronze method pack doen. Upgraden naar zilver en zilver upgraden. Kan iig de Brasil/Argentina swap niet voltooien atm.saert schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:43:
[...]
Gewoon wat competities inleveren of zilveren upgrades doen. Hark je wel snel wat spelers binnen.
5 WF dus Zambrotta als linksback zou eventueel ook kunnenwErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:09:
Ik ga voor de packs, die spaar ik voor TOTY op. Carlos Alberto mid uit m'n sbc pack gekregen dus Zambrotta is ook niet echt een optie
Hier niet, hoogste in het 100k pack was Morata, mijn packluck is al op denk ikjoostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:01:
Verratti en Benzema uit m'n Rivals rewards, die 100k pack door Divisie 1 bevalt me wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-12-2021 10:46 ]
Met mijn ‘packluck’ gouden Ruben Dias.joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:01:
Verratti en Benzema uit m'n Rivals rewards, die 100k pack door Divisie 1 bevalt me wel.
Divisie 5-rewards: 83 Lemar.Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:42:
[...]
Met mijn ‘packluck’ gouden Ruben Dias.
Heb met fifa21 zambrotta ook nog een tijd als links back gebruikt op 6 chemistry. Werkt prima 👍🏻dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:25:
[...]
5 WF dus Zambrotta als linksback zou eventueel ook kunnen
wijze woorden
Ik ga ook voor de 3x 25 + baby mid icon.Capsaicin schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:45:
Met swaps ga ik voor de 3 x25 pakjes + baby/mid icon pak, weet alleen niet in welke volgorde.
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lijkt mij ook de beste combo. Die 25x83 pack bewaar ik dan wel voor toty/tots. En dan maar een gratis gok nemen qua baby/mid icon.
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 16-12-2021 12:24 ]
De kwalificatiewedstrijden tellen ook mee als WL, dus het zou wel mogelijk moeten zijn om die wins te halen, ook als je je niet voor de WL zelf plaatst.Joosie200 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:22:
[...]
Lijkt mij ook de beste combo. Die 25x83 pack bewaar ik dan wel voor toty/tots. En dan maar een gratis gok nemen qua baby/mid icon.
Baby/mid doe ik dan met icon swaps 1.
En 25x82 en 25x83 met icon swaps 2.
Want de WL swap haal ik niet. En ze hebben er nu al 1 tussen zitten dus de volgende icon swaps 2 ook.
Desailly zou ik lekker links laten liggen. Hij heeft prima stats lijkt het, maar zijn dribbling nekt hem volledig. Als je hem dan al neemt moet je er voor zorgen dat je hem ingame wisselt met een CB die ook als CDM kan spelen, iemand zoals Alaba bijv.DennisCle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:13:
Desailly lijkt me wel wat voor mijn Franse team, nu baby Makelele erin. Enige probleem is dat ik Desailly niet makkelijk kan invoegen in mijn team. Zou dan wel Benzema op de bank kunnen zetten en een topper te halen voor RW.
Speel nu zo:
Mbappe
Fekir - Neymar IV - Benzema
Makelele - Nkunku RB
Hernandez - Varane - Upamecano IV - Mukiele RTTF
Lloris
Gezien de verschillende reviews is hij dat niet. Het is begrijpelijk dat je je pick wilt goed praten, maar helaas. Je hebt echt niks aan deze NG kaartenMoody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:23:
[...]
Misschien is hij net zo OP als pak ‘m beet Kimpembe?![]()
Verder wel met je eens hoor. Het is geen schokkende kaart.
[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 16-12-2021 14:37 ]
Burp
75 is altijd goudWii4all schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:40:
Toch maar vragen hier...
Deze is goud of zilver, of telt ie als onzijdig?
https://www.futbin.com/22/player/5092/guido-herrera
75 is goud slimmert!Beavbusi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:47:
75 ken geen goud zijn he slimmert
[ Voor 60% gewijzigd door 038Zwolle op 16-12-2021 15:01 ]
75 is juist altijd goudBeavbusi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:47:
Op de app heb je er geen last van. Maar op de PS5 had ik het wel.Timoo_FR schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:03:
Wat is dat nou toch weer voor een glitch dat je maar 1 pakketje ziet terwijl je er meerdere hebt. Kan nu niet kiezen welke ik wil openen en welke niet... Wat een spel is het toch ook
75 is altijd goud, slimmert.Beavbusi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:47:
Ik had gisteren avond compleet het tegenovergestelde! Ik kwam alleen maar dikke PL of La Liga teams tegen. Ik speel zelf DIV2 en vroeg me echt af of er nog mensen lager spelen dan dat.. De meeste potjes bleven ook lang 0-0 tot 70e, 80e minuut meestal. CR7 had bij mij denk wel 5 keer de lat geraakt, daar waar ik ze met Crespo/Butra gewoon feilloos binnen schiet. Nee, het was geen opschieter.. maar PL iig binnen.Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:23:
Wat zijn die friendlies voor icon swaps toch goed voor je zelfvertrouwen. Fiets er echt zo makkelijk doorheen. Dikke prima dat je mensen uit alle divisies tegen kan komen zo.
Wel irritant dat je meestal de wins al hebt, dan nog de rest moetOzz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:23:
Wat zijn die friendlies voor icon swaps toch goed voor je zelfvertrouwen. Fiets er echt zo makkelijk doorheen. Dikke prima dat je mensen uit alle divisies tegen kan komen zo.
Hier geen last van gehad. De finesses voor PL gingen heel makkelijk met Ronaldo en Bernardo Silva. La Liga en Serie A alle aanvallen opgezet met steekpasses, kwam er zo echt heel makkelijk doorheen iedere keer.Gurbuh schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:52:
[...]
Wel irritant dat je meestal de wins al hebt, dan nog de rest moet
Als ze allemaal First Owner zijn zelfs drieOzz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:56:
[...]
Hier geen last van gehad. De finesses voor PL gingen heel makkelijk met Ronaldo en Bernardo Silva. La Liga en Serie A alle aanvallen opgezet met steekpasses, kwam er zo echt heel makkelijk doorheen iedere keer.
Nu begonnen met squad battles. Heb maar een BraSilver teampje in elkaar geknutseld. Daarmee doe ik 2 objectives tegelijk.
Je moet alsnog 18 wedstrijden spelen als je alle tokens wil, 3 combineren gaat het niet sneller van.allstarted1 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:21:
[...]
Als ze allemaal First Owner zijn zelfs drie
Maar wel handig als je er nu al op let, in plaats van na 18 wedstrijden.dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:43:
[...]
Je moet alsnog 18 wedstrijden spelen als je alle tokens wil, 3 combineren gaat het niet sneller van.
Hoop dat je de wedstrijd dan uitspeelt zonder ook maar een goal te maken.joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:12:
Haha die mensen die na een voorsprong tijdens One League meteen op Start rammen, blijf ik juist expres lekker doorspelen.
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:14:
[...]
Hoop dat je de wedstrijd dan uitspeelt zonder ook maar een goal te maken.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq