Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-10 16:55
De spitsversie van Neymar die eraan gaat komen ziet er wel behooooorlijk lekker uit zeg.

93 PAC 96 DRI
87 SHO 39 DEF
88 PAS 67 PHY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Ozz

Die gratis Mbappe versie is wel heel mager zeg. In de verste verte nog geen 86 rated kaart.

Die Theo Hernandez is de enige die voor mij interessant is. Heb Mbappe al untradeble en de rest is gewoon fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:30
Wanneer krijgen we deze kaart ?
Ik heb op ps5 en app gekeken maar heb niks ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Markvd1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:53:
Wanneer krijgen we deze kaart ?
Ik heb op ps5 en app gekeken maar heb niks ontvangen
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:03:
[...]

Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.

[Twitter]

Ben benieuwd @PaulPaulPaul83 of je hem tradeable krijgt.
Paar posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ozz schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:12:
Die gratis Mbappe versie is wel heel mager zeg. In de verste verte nog geen 86 rated kaart.

Die Theo Hernandez is de enige die voor mij interessant is. Heb Mbappe al untradeble en de rest is gewoon fodder.
En toch: Mbappe is Mbappe imo. Zijn gouden kaartje kan ik niet betalen.

Hernandez zeg ik ook geen nee tegen, al heb ik nu zijn gouden kaartje.

Maar EA kennende en mijn pack luck deze editie scoor ik gegarandeerd een camavinga/foden of Bellingham. Drie waar ik niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Kreeg 83 rated Pulisic..

heb je echt helemaal niks aan.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
wErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:11:
[...]

Ik ga juist voor die packs zodat ik ze kan openen tijdens TOTY *O*
Exact! Daarnaast een beetje competities inleveren + de spelers uit die 81,82,83+ packs en je hebt zo een nieuwe icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Die Kimpembe blijft echt vreselijk om tegen te spelen. Kom geen squad in Elite Division tegen die hem niet heeft. En al die andere kaarten zoals SS Diego Carlos of Kounde, Rulebreaker Rudiger komen niet in de buurt.

Het is echt wachten tot die een IF of een special item krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Ozz schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:54:
Die Kimpembe blijft echt vreselijk om tegen te spelen. Kom geen squad in Elite Division tegen die hem niet heeft. En al die andere kaarten zoals SS Diego Carlos of Kounde, Rulebreaker Rudiger komen niet in de buurt.

Het is echt wachten tot die een IF of een special item krijgt.
Het is wachten tot EA hem 'ongezien' nerfed bedoel je :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:56
Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:57:
[...]

Het is wachten tot EA hem 'ongezien' nerfed bedoel je :P |:(
Ik heb ook nog geen betere vervanger gevonden dat dan 83rated gouden kaartje 🙈

EA doet er weer bizar lang over om de juist packs naar de mensen te krijgen zeg.. hoe moeilijk kan t wezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 15-12-2021 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:08:
[...]

Ik heb hem al weken niet meer gebruikt, omdat ik 87 Alaba en sinds gisteren 87 Campbell meer dan prima vind. Maar als ik Presnel tegenkom merk ik dat het altijd hij is die mijn Benzema of buitenspelers af stopt met de gekste blocks, slidings etc. dusja het blijft wel echt frustrerend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:14:
[...]

Ik heb hem al weken niet meer gebruikt, omdat ik 87 Alaba en sinds gisteren 87 Campbell meer dan prima vind. Maar als ik Presnel tegenkom merk ik dat het altijd hij is die mijn Benzema of buitenspelers af stopt met de gekste blocks, slidings etc. dusja het blijft wel echt frustrerend :+
kimpembe ze auto block is echt bizar. De meest bizarre momenten is hij er ineens weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:35
Traeces schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:52:
[...]

kimpembe ze auto block is echt bizar. De meest bizarre momenten is hij er ineens weer 8)7
En het is niet eens een trait van hem (dives into tackles heeft Varane wel bijv).
statwise klopt het niet dat hij zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:27
Augy schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:08:
[...]

EA doet er weer bizar lang over om de juist packs naar de mensen te krijgen zeg.. hoe moeilijk kan t wezen.
Van de week heb ik 'm opgepikt, maar nog niet mee gespeeld. Teveel plezier met bouncy De Ligt die spelers terugbeukt naar de eigen zestien, haha. :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22
Vinden jullie kimpembe beter dan varane?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Nachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:18:
Ja

Begonnen met de ICON Swaps. Heb echt een prima Premier League team met untradeble Pogba, Varane, Walker, Bernardo Silva etc.

Eerste ragequit is binnen. :9

[ Voor 32% gewijzigd door Ozz op 15-12-2021 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
En we bewaren de TOTW packs maar nóg een weekje. Wat een flut team weer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:30:
bewaar je ze tot tots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Misschien wel ja, weet alleen niet of ik daar het geduld voor heb haha :9 Maar m'n team staat wel dus moet eigenlijk geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:18:
Vind ze zelf beide even goed. Vind zelf persoonlijk alleen Kimpembe veel irritanter om tegen te spelen.
cubert20 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:55:
[...]

En het is niet eens een trait van hem (dives into tackles heeft Varane wel bijv).
statwise klopt het niet dat hij zo goed is.
Daar klopt inderdaad echt geen ene hol van, was vorig jaar ook met Gomez. Heb nou paar keer met mid Maldini gespeeld in draft die vind ik echt minder aanvoelen dan Varane en Kimpembe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 30-09 12:26
Timoo_FR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:30:
Die zijn toch gebonden aan die week of is dat niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Eerste token is binnen. :P Gaat lekker zo

Denk dat ik ga voor de 83+ 25 pack. Die was vorig jaar ook al heel goed.

[ Voor 48% gewijzigd door Ozz op 15-12-2021 20:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
buurman3 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:13:
[...]

Die zijn toch gebonden aan die week of is dat niet meer zo?
de playerpicks zijn wel gebonden de packs niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:01:
[...]

Vind ze zelf beide even goed. Vind zelf persoonlijk alleen Kimpembe veel irritanter om tegen te spelen.

[...]

Daar klopt inderdaad echt geen ene hol van, was vorig jaar ook met Gomez. Heb nou paar keer met mid Maldini gespeeld in draft die vind ik echt minder aanvoelen dan Varane en Kimpembe :+
Ja soms heb je er van die lui tussen zitten. Tot nu toe is VVD mijn absolute nummer 1. Maar heb Kimpembe nog niet gebruikt :+ na de TOTY crash overweeg ik Cordoba, dat lijkt me ook echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Gaan spelers nog een beetje snel weg met de Icon Swaps? Gouden goal rule?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Nachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
[...]

Ja soms heb je er van die lui tussen zitten. Tot nu toe is VVD mijn absolute nummer 1. Maar heb Kimpembe nog niet gebruikt :+ na de TOTY crash overweeg ik Cordoba, dat lijkt me ook echt een beest.
Zul je geen spijt van krijgen. Cordoba is echt bijzonder goed. Inmiddels al 120 potjes met hem gespeeld en ik zie hem echt niet snel vertrekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:25:
[...]

Speel zelf ook met van Dijk puur verdedigen de beste cv waar ik mee gespeeld heb dit jaar :) merk ook niks van zijn mindere pace door zijn positie kiezen. Varane en me backs kunnen dat ook prima op vangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

saert schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:31:
Gaan spelers nog een beetje snel weg met de Icon Swaps? Gouden goal rule?
Bij mij wel. Heb Premier League en La Liga beide gedaan in 2 uurtjes. Meeste leaven na de eerste goal. Bij mij zaten er 2 tussen die langer wilden doorspelen tot ik de 2-0 en 3-0 maakte. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Over die Kimpembe, idd zeer lastig tegen te spelen. Maar zelf vind ik vvd en Marquinhos if toch beter. Vind Kimpembe aan de bal te onzeker qua passing.

Hopelijk wordt het veel golden goal met die swaps objectives, zo snel mogelijk die objectives halen en dan tijd over voor bv rivals.

[ Voor 50% gewijzigd door Robbio85 op 15-12-2021 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Na wat rivals matches spelen stond mijn next generation pack net klaar. Foden. Oké het is geen Pullisic of Camavinga. Maar ook geen Mbappe of Hernandez. Dus tja meh, supersub oid bij gebrek aan een fatsoenlijk EPL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:49:
Na wat rivals matches spelen stond mijn next generation pack net klaar. Foden. Oké het is geen Pullisic of Camavinga. Maar ook geen Mbappe of Hernandez. Dus tja meh, supersub oid bij gebrek aan een fatsoenlijk EPL team.
Pack hier ook net Foden.. kan er niet vee lmee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb die pack nog niet binnen die future stars.. Inmiddels wel la liga en PL gedaan. Was best snel zo..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rhain schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:58:
[...]

Pack hier ook net Foden.. kan er niet vee lmee :X
Same. Ach ja heb ik iig 1 first owner EPL speler. Er is toch ook een icon swaps voor epl? Naast la liga en serie A?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:03:
[...]

Same. Ach ja heb ik iig 1 first owner EPL speler. Er is toch ook een icon swaps voor epl? Naast la liga en serie A?
Jazeker. Heb m net voltooid, maar kwam er maar moeilijk doorheen. Heb gewoon een hekel aan finesse shot en daar mag je er 6 van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rhain schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:04:
[...]

Jazeker. Heb m net voltooid, maar kwam er maar moeilijk doorheen. Heb gewoon een hekel aan finesse shot en daar mag je er 6 van doen.
Die van serie A en La Liga was ik al aardig mee op weg. Met mijn zilver fc knudde squad op world class SB winnen is pas echt een marteling. En ik doe weinig finesse, dus feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:06:
[...]

Die van serie A en La Liga was ik al aardig mee op weg. Met mijn zilver fc knudde squad op world class SB winnen is pas echt een marteling. En ik doe weinig finesse, dus feest.
Gewoon 3 hoge rated spelers direct wisselen. Best goed tegen doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gelukkig morgen Rivals rewards en savonds Marque Matchups. La Liga en Serie A is nog niet veel om een First Owned team van te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Die nieuwe zilveren speler is toch wel leuk gedaan door EA. Leuke dynamic picture en daarbij 99 reactions. _O- * (gauseth)

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 15-12-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
038Zwolle schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:14:
Die nieuwe zilveren speler is toch wel leuk gedaan door EA. Leuke dynamic picture en daarbij 99 reactions. _O- * (gauseth)
Die heb ik wel kunnen unlocken. Enkel vanwege zijn dynamic picture }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:12
Blijkbaar kan je voor de Icon tokens ook Co Op squad battles spelen. Stel je gebruikt jouw team met braziliaanse spelers, dan krijgt je co op vriend ook de doelstelling voltooid. In principe veel leuker dan solo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Nu online
Lashrom schreef op donderdag 16 december 2021 @ 01:12:
Blijkbaar kan je voor de Icon tokens ook Co Op squad battles spelen. Stel je gebruikt jouw team met braziliaanse spelers, dan krijgt je co op vriend ook de doelstelling voltooid. In principe veel leuker dan solo.
Zo doe ik die objectives inderdaad ook. Hetzelfde bij die competitie-spelers onder de milestones.
Even kijken wie de beste selectie kan maken, en dan met z'n tweeën die objectives doen. Dan is 't tenminste nog gezellig. Ik vind, t.o.v. Fifa 21, dat het switchen van players in coöp wel een stuk 'slechter' lijkt.
Gisteren twee uurtjes gespeeld, zijn bijna halverwege met de SB-objectives voor Icon Swaps/Zilveren Beesten.

• Nachtapotheker
Ik zal die Kimpembe dit weekend eens een kans geven naast VVD, kan Donnarumma er achter. Speel nu al een paar honderd potjes met Dudek, die is redelijk stabiel voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:57
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:49:
Met mijn 'packluck' kon je er op wachten natuurlijk: Hier wel Pulisic.

• allstarted1
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:06:
[...]

Haha, ik was gisteren ook bezig met zilveren Eredivisie-spelers om gelijk twee tokens weg te poetsen. Heb gelijk de 81x25 gedaan en daar kwamen Son, Tielemans IF, Suarez en Fabinho uit. Heb nu echt een gigantisch overschot aan LVA/LM's in de Prem: Son, Mané, Sterling, Pulisic Ice (en Generations :( ) en Bergwijn Numbers Up. Gelukkig wel prima fodder om Neres nog mee binnen te halen.

Inmiddels ook begonnen aan Brazilië + First Owner, maar bedacht me later pas dat ik Militao Gold had gekocht. Gelukkig heb ik Thiago Silva nog, dus moet nog 5 potten en die laatste First Owner doe ik met de Argentijnen. Gelukkig heb ik daar echt heel veel zooi, maar wel met een aanval bestaande uit Simeone POTM, Dybala en Gomez op CAM.

• wErudite
Pack ik samen met m'n collega die Mbappe :9

Komt uiteraard op de bank, maar wel grappig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:19
Foden...
Is met name om iedereen die nog geen FUT heeft over te halen volgens mij, want als je al een team hebt heb je niets aan die kaarten.

Ik doe de Zilveren swaps gecombineerd met Brazilië, en de Eredivisie met first owner. Als je redelijk bij loopt qua milestones, POTM sbcs, etc. kun je daar best een leuk team van maken.

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb te weinig Brazilië en Argentinië in mijn club. Allemaal als fodder benut in de Nations en League sbc. Als er twee landen zijn die in tig leagues voorbij komen zijn het die twee. Maar dat nekt me nu met icon swaps. Ook heb ik geen Silver team of the week speler meer want die heb ik in de Benzema SBC geknald. En te weinig Eredivisie spelers.

Denk dat ze alledrie (Argentijnse/Braziliaanse en Eredivisie) voor de max bin price weg gaan.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-10 18:23
dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:58:
Foden...
Is met name om iedereen die nog geen FUT heeft over te halen volgens mij, want als je al een team hebt heb je niets aan die kaarten.

Ik doe de Zilveren swaps gecombineerd met Brazilië, en de Eredivisie met first owner. Als je redelijk bij loopt qua milestones, POTM sbcs, etc. kun je daar best een leuk team van maken.
Heb die Hernandez, prima backie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:58:
Foden...

Zo ga ik ze ook doen. Staat al een aardig first owner Eredivisie team.

Kijk er wel gigantisch tegen op. Wereldklasse Squad Battles is echt een hell. Ga er ook van uit dat het niet 10, maar 15 potten gaat kosten.

Die online tokens heb ik al binnen. Die zijn echt easy te doen in een uurtje per competitie.

• Mr.Myst
  • Nu online
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:23:
[...]

Zo ga ik ze ook doen. Staat al een aardig first owner Eredivisie team.

Kijk er wel gigantisch tegen op. Wereldklasse Squad Battles is echt een hell. Ga er ook van uit dat het niet 10, maar 15 potten gaat kosten.

Die online tokens heb ik al binnen. Die zijn echt easy te doen in een uurtje per competitie.
Als je toch niet voor de SB-rewards gaat, gewoon refreshen en tegen de slechtere tegenstanders spelen. Zijn ook niet de leukste potjes, maar daar fiets je vrij gemakkelijk doorheen. Al had ik gisteren ook een aantal frustrerende potjes waarbij zilveren/bronzen spelers á la Messi scoorden, terwijl er zelf bijna niks in gaat (gelukkig wel alles gewonnen).
Ik zie juist meer op tegen die online friendlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Joosie200 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:07:
Ik heb te weinig Brazilië en Argentinië in mijn club. Allemaal als fodder benut in de Nations en League sbc. Als er twee landen zijn die in tig leagues voorbij komen zijn het die twee. Maar dat nekt me nu met icon swaps. Ook heb ik geen Silver team of the week speler meer want die heb ik in de Benzema SBC geknald. En te weinig Eredivisie spelers.

Denk dat ze alledrie (Argentijnse/Braziliaanse en Eredivisie) voor de max bin price weg gaan.
Gewoon wat competities inleveren of zilveren upgrades doen. Hark je wel snel wat spelers binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Mr.Myst schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:38:
[...]

Als je toch niet voor de SB-rewards gaat, gewoon refreshen en tegen de slechtere tegenstanders spelen. Zijn ook niet de leukste potjes, maar daar fiets je vrij gemakkelijk doorheen. Al had ik gisteren ook een aantal frustrerende potjes waarbij zilveren/bronzen spelers á la Messi scoorden, terwijl er zelf bijna niks in gaat (gelukkig wel alles gewonnen).
Ik zie juist meer op tegen die online friendlies.
Kan me gewoon niet motiveren om singleplayer potjes te spelen. En zoals je zegt zilveren/bronze squads die hebben op een gegeven moment van die boosts dat je 100% een goal tegen krijgt. Volgens mij was de truck om in de eerste 15 minuten rustig aan te doen omdat AI zich daar op aanpast en beter wordt als je meer balbezit en schoten op doel hebt.

• Moody2204
wErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:51:
Pack ik samen met m'n collega die Mbappe :9

Komt uiteraard op de bank, maar wel grappig
Ruilen met mijn Pulisic? Mbappe kan hier wel rekenen op een basisplaats. Pulisic hooguit een invalbeurtje. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
die is echt niks man die mbappe

• Moody2204
Ben wel met je eens dat het geen topkaarjes zijn ja. Maar het is en blijft Mbapbé he?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:51:
[...]

Ben wel met je eens dat het geen topkaarjes zijn ja. Maar het is en blijft Mbapbé he?
Dat is echt onzin, slechte stats zijn slechte stats. Of er nou Mbappe of iets anders op het kaartje staat.

Hij is niet snel (meer in deze fase van het spel).
Hij heeft geen goede shooting
Hij heeft mweh dribbelen
Slechte stamina en strenght
Slechte passing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
11 first owner, zilveren spelers van Argentinië

Oftewel; 3 swap obectives in 1 d:)b

Wel veel overigens, 6 wedstrijden op wereldklasse.
Werkt de glitch van fifa 21 nog?

Ben er alleen nog niet uit welke ik wil gaan doen.
Dacht eerst voor de player pick te gaan van 17 tokens, maar zie nu dat je maar uit 2 spelers kan kiezen en dat risico vind ik te groot voor zoveel tokens.

Ga denk ik voor 25 x 83+ + mid icon gokje wagen.
Dan eventueel nog voor de 25 x 81+, maar ik speel nagenoeg geen weekend league voor die laatste token.

Als je perse voor een Icon wilt gaan, dan zou ik kiezen voor Prime Zambrotta. Voor mij een no-brainer.
Deze speler kan je tot het eind van fifa gebruiken.
Had hem vorig jaar ook en gewoon de beste back uit de game.

Helaas heb ik zijn mid icon (linksback) al uit de icon sbc gekregen, dus om die weg te doen voor een zijn rechtsback vind ik wat zonde van mijn tijd.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Valandil schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:54:
11 first owner, zilveren spelers van Argentinië

Oftewel; 3 swap obectives in 1 d:)b

Wel veel overigens, 6 wedstrijden op wereldklasse.
Werkt de glitch van fifa 21 nog?

Ben er alleen nog niet uit welke ik wil gaan doen.
Dacht eerst voor de player pick te gaan van 17 tokens, maar zie nu dat je maar uit 2 spelers kan kiezen en dat risico vind ik te groot voor zoveel tokens.

Ga denk ik voor 25 x 83+ + mid icon gokje wagen.
Dan eventueel nog voor de 25 x 81+, maar ik speel nagenoeg geen weekend league voor die laatste token.

Als je perse voor een Icon wilt gaan, dan zou ik kiezen voor Prime Zambrotta. Voor mij een no-brainer.
Deze speler kan je tot het eind van fifa gebruiken.
Had hem vorig jaar ook en gewoon de beste back uit de game.

Helaas heb ik zijn mid icon (linksback) al uit de icon sbc gekregen, dus om die weg te doen voor een zijn rechtsback vind ik wat zonde van mijn tijd.
Zambrotta is inderdaad de enige icon die voor mij echt interessant is. Heb nu untradeble Hakimi staan. Weet niet of al die ellende in squad battles de moeite is, maar ga toch een poging wagen en kijken hoe ver ik kom.

Vorig jaar ging ik voor die 83+ 25 pack, en kreeg daar toen IF of SIF Rashford + Neymar uit.

• dutchgio
Ik ga denk ik ook voor Zambrotta, dat lijkt inderdaad de beste optie die je voor lange tijd kan laten staan.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 19:24
Verratti en Benzema uit m'n Rivals rewards, die 100k pack door Divisie 1 bevalt me wel.

• Mr.Myst
  • Nu online
Geen idee nog waar ik voor ga. Overmars lijkt me leuk, maar die zou in mijn tweede team (Eredivisie) komen ipv in mijn eerste team. Beetje zonde. Dus dan waarschijnlijk maar voor de 83+ 25-pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:57:
[...]

Zambrotta is inderdaad de enige icon die voor mij echt interessant is. Heb nu untradeble Hakimi staan. Weet niet of al die ellende in squad battles de moeite is, maar ga toch een poging wagen en kijken hoe ver ik kom.

Vorig jaar ging ik voor die 83+ 25 pack, en kreeg daar toen IF of SIF Rashford + Neymar uit.
Die pack bewaar ik voor tijdens TOTY, maar daar heb ik eigenlijk nooit wat uit gehaald.
Maargoed, heb ook geen spelers nu nodig. Zou op zich nog wel Vinicius willen doen, maar je weet dat die ergens in februari toch weer op de bank zal belanden.

Zambrotta is de verstandigste keuze omdat je dit tot mei / juni kan blijven gebruiken.
Daarom beetje balen dat ik zijn Linksback al heb :o (die het overigens ook prima doet met zijn 5* weakfoot)

wijze woorden

• wErudite
Ik ga voor de packs, die spaar ik voor TOTY op. Carlos Alberto mid uit m'n sbc pack gekregen dus Zambrotta is ook niet echt een optie :9

• Moody2204
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:52:
[...]

Dat is echt onzin, slechte stats zijn slechte stats. Of er nou Mbappe of iets anders op het kaartje staat.

Hij is niet snel (meer in deze fase van het spel).
Hij heeft geen goede shooting
Hij heeft mweh dribbelen
Slechte stamina en strenght
Slechte passing
Misschien is hij net zo OP als pak ‘m beet Kimpembe? ;)

Verder wel met je eens hoor. Het is geen schokkende kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
saert schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:43:
[...]

Gewoon wat competities inleveren of zilveren upgrades doen. Hark je wel snel wat spelers binnen.
Ja ik ga zilver upgrades doen. Of bronze method pack doen. Upgraden naar zilver en zilver upgraden. Kan iig de Brasil/Argentina swap niet voltooien atm.

• dutchgio
wErudite schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:09:
Ik ga voor de packs, die spaar ik voor TOTY op. Carlos Alberto mid uit m'n sbc pack gekregen dus Zambrotta is ook niet echt een optie :9
5 WF dus Zambrotta als linksback zou eventueel ook kunnen :)

• Nachtapotheker
joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:01:
Verratti en Benzema uit m'n Rivals rewards, die 100k pack door Divisie 1 bevalt me wel.
Hier niet, hoogste in het 100k pack was Morata, mijn packluck is al op denk ik :+
Denk dat ik die al wel 20x gepacked heb dit jaar, samen met Acerbi :+

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-12-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:01:
Met mijn ‘packluck’ gouden Ruben Dias. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Nu online
Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:42:
[...]

Met mijn ‘packluck’ gouden Ruben Dias. :+
Divisie 5-rewards: 83 Lemar.
Die gast heeft ook al 300x in mijn pakketjes gezeten.

• Valandil
dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:25:
[...]

5 WF dus Zambrotta als linksback zou eventueel ook kunnen :)
Heb met fifa21 zambrotta ook nog een tijd als links back gebruikt op 6 chemistry. Werkt prima 👍🏻

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Carlos Alberto (base) uit de icon sbc. Eerder had ik Zidane en Hierro. Al met al kan ik niet klagen over packluck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Met swaps ga ik voor de 3 x25 pakjes + baby/mid icon pak, weet alleen niet in welke volgorde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2cZbKaiV2oycyhgfTVaHIbWSuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yVrH0t5U1TO84o8uFf4Vn0Ka.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Capsaicin schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:45:
Met swaps ga ik voor de 3 x25 pakjes + baby/mid icon pak, weet alleen niet in welke volgorde.

[Afbeelding]
Ik ga ook voor de 3x 25 + baby mid icon.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Desailly lijkt me wel wat voor mijn Franse team, nu baby Makelele erin. Enige probleem is dat ik Desailly niet makkelijk kan invoegen in mijn team. Zou dan wel Benzema op de bank kunnen zetten en een topper te halen voor RW.

Speel nu zo:
Mbappe
Fekir - Neymar IV - Benzema
Makelele - Nkunku RB
Hernandez - Varane - Upamecano IV - Mukiele RTTF
Lloris

• Joosie200
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:52:
[...]

Ik ga ook voor de 3x 25 + baby mid icon.
Lijkt mij ook de beste combo. Die 25x83 pack bewaar ik dan wel voor toty/tots. En dan maar een gratis gok nemen qua baby/mid icon.

Baby/mid doe ik dan met icon swaps 1.
En 25x82 en 25x83 met icon swaps 2.

Want de WL swap haal ik niet. En ze hebben er nu al 1 tussen zitten dus de volgende icon swaps 2 ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 16-12-2021 12:24 ]

• dutchgio
Joosie200 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:22:
[...]

Lijkt mij ook de beste combo. Die 25x83 pack bewaar ik dan wel voor toty/tots. En dan maar een gratis gok nemen qua baby/mid icon.

Baby/mid doe ik dan met icon swaps 1.
En 25x82 en 25x83 met icon swaps 2.

Want de WL swap haal ik niet. En ze hebben er nu al 1 tussen zitten dus de volgende icon swaps 2 ook.
De kwalificatiewedstrijden tellen ook mee als WL, dus het zou wel mogelijk moeten zijn om die wins te halen, ook als je je niet voor de WL zelf plaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

DennisCle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:13:
Desailly lijkt me wel wat voor mijn Franse team, nu baby Makelele erin. Enige probleem is dat ik Desailly niet makkelijk kan invoegen in mijn team. Zou dan wel Benzema op de bank kunnen zetten en een topper te halen voor RW.

Speel nu zo:
Mbappe
Fekir - Neymar IV - Benzema
Makelele - Nkunku RB
Hernandez - Varane - Upamecano IV - Mukiele RTTF
Lloris
Desailly zou ik lekker links laten liggen. Hij heeft prima stats lijkt het, maar zijn dribbling nekt hem volledig. Als je hem dan al neemt moet je er voor zorgen dat je hem ingame wisselt met een CB die ook als CDM kan spelen, iemand zoals Alaba bijv.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Moody2204 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:23:
[...]

Misschien is hij net zo OP als pak ‘m beet Kimpembe? ;)

Verder wel met je eens hoor. Het is geen schokkende kaart.
Gezien de verschillende reviews is hij dat niet. Het is begrijpelijk dat je je pick wilt goed praten, maar helaas. Je hebt echt niks aan deze NG kaarten :)

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 16-12-2021 14:37 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Toch maar vragen hier...

Deze is goud of zilver, of telt ie als onzijdig?
https://www.futbin.com/22/player/5092/guido-herrera

Burp

• Beavbusi
75 ken geen goud zijn he slimmert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Wii4all schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:40:
Toch maar vragen hier...

Deze is goud of zilver, of telt ie als onzijdig?
https://www.futbin.com/22/player/5092/guido-herrera
75 is altijd goud

75 en hoger is goud
65-74 Silver
64 en lager Brons

kleur van het kaartje maakt verder niet zoveel uit bij de specials.

• 038Zwolle
75 is goud slimmert!

Online swap kaarten waren erg makkelijk dit keer. Alles binnen in 2/2.50 uur ongeveer geloof ik. Ik ben maar een paar spelers tegengekomen die niet aan de golden goal deden (weer mensen met een ajax badge , op een of andere manier heb ik vaak zure mensen met een ajax badge) waarbij 1 iemand na de 3-0 maar ging rubberbanden..

Volgens mij is het niet meer dat je tegen spelers speelt van je eigen skill level ofwel? Ik speelde tegen hele matige spelers.

Vanavond maar eens beginnen met SB.. echt totaal geen zin aan.

[ Voor 60% gewijzigd door 038Zwolle op 16-12-2021 15:01 ]

• bvbal79
75 is juist altijd goud :)

• Timoo_FR
Wat is dat nou toch weer voor een glitch dat je maar 1 pakketje ziet terwijl je er meerdere hebt. Kan nu niet kiezen welke ik wil openen en welke niet... Wat een spel is het toch ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Timoo_FR schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:03:
Wat is dat nou toch weer voor een glitch dat je maar 1 pakketje ziet terwijl je er meerdere hebt. Kan nu niet kiezen welke ik wil openen en welke niet... Wat een spel is het toch ook
Op de app heb je er geen last van. Maar op de PS5 had ik het wel.

• wErudite
75 is altijd goud, slimmert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
haha dat bedoel ik he slimmerts ;)

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Wat zijn die friendlies voor icon swaps toch goed voor je zelfvertrouwen. Fiets er echt zo makkelijk doorheen. Dikke prima dat je mensen uit alle divisies tegen kan komen zo.

• Rhain
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:23:
Wat zijn die friendlies voor icon swaps toch goed voor je zelfvertrouwen. Fiets er echt zo makkelijk doorheen. Dikke prima dat je mensen uit alle divisies tegen kan komen zo.
Ik had gisteren avond compleet het tegenovergestelde! Ik kwam alleen maar dikke PL of La Liga teams tegen. Ik speel zelf DIV2 en vroeg me echt af of er nog mensen lager spelen dan dat.. De meeste potjes bleven ook lang 0-0 tot 70e, 80e minuut meestal. CR7 had bij mij denk wel 5 keer de lat geraakt, daar waar ik ze met Crespo/Butra gewoon feilloos binnen schiet. Nee, het was geen opschieter.. maar PL iig binnen.

• wErudite
Ik ga denk ik ook voor de icon player pick :9

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:23:
Wel irritant dat je meestal de wins al hebt, dan nog de rest moet :P

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Gurbuh schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:52:
[...]

Wel irritant dat je meestal de wins al hebt, dan nog de rest moet :P
Hier geen last van gehad. De finesses voor PL gingen heel makkelijk met Ronaldo en Bernardo Silva. La Liga en Serie A alle aanvallen opgezet met steekpasses, kwam er zo echt heel makkelijk doorheen iedere keer.

Nu begonnen met squad battles. Heb maar een BraSilver teampje in elkaar geknutseld. Daarmee doe ik 2 objectives tegelijk. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:56:
[...]

Hier geen last van gehad. De finesses voor PL gingen heel makkelijk met Ronaldo en Bernardo Silva. La Liga en Serie A alle aanvallen opgezet met steekpasses, kwam er zo echt heel makkelijk doorheen iedere keer.

Nu begonnen met squad battles. Heb maar een BraSilver teampje in elkaar geknutseld. Daarmee doe ik 2 objectives tegelijk. _/-\o_
Als ze allemaal First Owner zijn zelfs drie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
allstarted1 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:21:
[...]

Als ze allemaal First Owner zijn zelfs drie :)
Je moet alsnog 18 wedstrijden spelen als je alle tokens wil, 3 combineren gaat het niet sneller van. ;)

• allstarted1
dutchgio schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:43:
[...]

Je moet alsnog 18 wedstrijden spelen als je alle tokens wil, 3 combineren gaat het niet sneller van. ;)
Maar wel handig als je er nu al op let, in plaats van na 18 wedstrijden. >:) :P

• wErudite
Team 1 van die Wildcard promo is nog niet eens uit en team 2 word nu al geleaked... Wat een schande.

• Ozz
  • Nu online

Ozz

Ragequit tegen de computer. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Haha die mensen die na een voorsprong tijdens One League meteen op Start rammen, blijf ik juist expres lekker doorspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Nu online

Ozz

joostmakaay schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:12:
Haha die mensen die na een voorsprong tijdens One League meteen op Start rammen, blijf ik juist expres lekker doorspelen.
Hoop dat je de wedstrijd dan uitspeelt zonder ook maar een goal te maken. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Ozz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:14:
[...]

Hoop dat je de wedstrijd dan uitspeelt zonder ook maar een goal te maken. O-)
;(

Of je wacht gewoon tot de tegenstander zelf op Start drukt en weg zal gaan.
Pagina: 1 ... 56 ... 128 Laatste