Carlos Alberto mid uit de icon sbc! Blij mee, gaat gewoon mooi op CB 
Gelijk Vieira & Lahm erbij gekocht
Gelijk Vieira & Lahm erbij gekocht
Cam in een 41212. Na gisteren heb ik heb teruggezet naar CM 😅.Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:51:
[...]
Op welke positie gebruik je hem? Ik moest vorig jaar ook erg wennen aan hem, uiteindelijk de 94 gekocht en die beviel wel een stuk beter. Maar geef het even de tijd
Heb tot nu toe gepackt uit alle icon sbc's : Gerrard 2x, (achter elkaarhmr schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:36:
Ok. Kans dat ik ermee stop. Crespo baby uit die sbc.. krijg toch de …..
wijze woorden
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-12-2021 10:59 ]
Voornamelijk met untradable fodder gedaan.Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:58:
Ik doe al jaren die random icon/hero whatever SBC's niet meer, het is echt 90% van de tijd zonde van je coins. Dan kan je ze beter investeren in materiaal wat vrijwel zeker gaat stijgen, zodat je gewoon de icon naar keuze kan aanschaffen. Als trader zijn die SBC's dan wel weer fijn
wijze woorden
Dan kan je eens een gokje wagen iddValandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:03:
[...]
Voornamelijk met untradable fodder gedaan.
Allemaal spelers die ik niet gebruik en beetje in de club zitten.
Heb m gedaan voor 50k.
Klopt, dan had ik de sbc ook niet gedaan neeNachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:05:
[...]
Dan kan je eens een gokje wagen idd
Maar alles bij elkaar kopen is echt zonde van je coins.
wijze woorden
Ach ja, wel gedaan en pech gehad. Had beter Messi kunnen kopen, maar dacht misschien krijg ik iets 'leuks'. Kreeg een van de aller slechtste. gg.Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:08:
[...]
Klopt, dan had ik de sbc ook niet gedaan nee
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Met een hunter erop is hij nog wel bruikbaar hoor.hmr schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:10:
[...]
Ach ja, wel gedaan en pech gehad. Had beter Messi kunnen kopen, maar dacht misschien krijg ik iets 'leuks'. Kreeg een van de aller slechtste. gg.
wijze woorden
Wordt super sub met hunter erop.. Je moet wat.Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:12:
[...]
Met een hunter erop is hij nog wel bruikbaar hoor.
Heb zijn midicon een paar wedstrijden gebruikt, die was meer dan bruikbaar.
Een inzaghi of shearer zijn pas compleet nutteloos
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
combo Varane-Van Dijk vanachter eventueel?Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:32:
Team toch maar beetje aangepast met een wat meer Nederlands tintje [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door forzaracing op 13-12-2021 13:46 ]
Ik packte een poosje geleden base Zidane en in het begin worstelde ik ook erg met zijn ideale positie en chemstyle. Met Shadow in het middenveld, met hawk en hunter in de spits en met finisher en engine als cam/ cf uitgeprobeerd. De beste positie vond ik cam/ cf/terughangende spits met een finisher. Hij speelt nu met 1.11 goalcontributies pw. Met een finisher krik je zijn balans en agility omhoog, maar hij blijft nog best log door zijn body type. Maar als hij tussen de linies speelt heeft hij toch genoeg tijd en ruimte om te strooien met heerlijke stiftballetjes en genadeloze pooiers met beide benen.038Zwolle schreef op maandag 13 december 2021 @ 01:56:
Na mijn pull 'even'wat rival potjes gespeeld met mijn nieuwe aanwinst. 10 gespeeld 8 verloren 1 gelijk en 1 gewonnen. 1 spelers was compleet onzichtbaar.. Zidane 😅
Wat me wel opviel was dat 50% speelde met 424 en alle ballen maar voren pompten waar ik het verschrikkelijk moeilijk mee had
Kom ik qua chemistry niet uit.forzaracing schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:45:
[...]
combo Varane-Van Dijk vanachter eventueel?
EDIT: of Enkel Van Dijk ipv Cordoba
wijze woorden
Ik heb Vieira gepackt in de eerste week FIFA, toen een paar potjes mee gespeeld, echt een beest man. Is eigenlijk in alles wel goed. Enige wat minder is dan Kante is zijn snelheid/behendigheid maar als box to box die ook aanvallend wat kan echt beter dan N'Golo.Dani05 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:32:
Zat eigenlijk al voor de sbc te twijfelen om vieira te halen. Ipv if kante (puur voor het linken) heb nog nooit met vieira gespeeld is die de coins waard ten opzichte van boss n’golo?
Lekker naast Kante zetten.Dani05 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:32:
Zat eigenlijk al voor de sbc te twijfelen om vieira te halen. Ipv if kante (puur voor het linken) heb nog nooit met vieira gespeeld is die de coins waard ten opzichte van boss n’golo?
Hier idem dito. Geen ervaring met Elite, maar ik laat 'm lopen afgaande op de berichten hier.Traeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:33:
Wat is jullie advies ? Ik zit 2 win van de elite divisie vandaan, lekker laten gaan of als het kan promoveren ?
Lees hier vooral dat de elite divisie serieus pittig is.
Ondertussen nog maar 1 win nodig , ga eigenwijs zijn en het toch proberen te halen. Wil het een keer gespeeld hebben volgende week toch weer 2 divisie tochMoody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:40:
[...]
Hier idem dito. Geen ervaring met Elite, maar ik laat 'm lopen afgaande op de berichten hier.
[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 13-12-2021 20:53 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Is dat volgende week al? Ja het is het proberen waard. Dan heb je het toch een x ervaren.Traeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:51:
[...]
Ondertussen nog maar 1 win nodig , ga eigenwijs zijn en het toch proberen te halen. Wil het een keer gespeeld hebben volgende week toch weer 2 divisie toch
Laat even weten hoe Koundé is, vooral in vergelijking met die SS Diego Carlos die jij ook hebt zo te zien. Heb mijn team wel zo'n beetje staan, maar kan Diego Carlos nog vervangen door Koundé dus ben benieuwdallstarted1 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:52:
Ik eh...heb geen problemen met mijn La Liga-verdediging. Koundé net uit de 81+, haha.Ook Van Dijk eruit gehaald en Jovic TOTW
![]()
[Afbeelding]
Hier alleen maar 82 uit de 81+ natuurlijk, behalve gouden Wijnaldum van 84. Tot zover weer mijn 'packluck'.allstarted1 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:52:
Ik eh...heb geen problemen met mijn La Liga-verdediging. Koundé net uit de 81+, haha.Ook Van Dijk eruit gehaald en Jovic TOTW
![]()
[Afbeelding]
Word toch gereset bij een nieuw seizoen ? Dat is toch volgende week vrijdag of zit ik verkeerd ?Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:55:
[...]
Is dat volgende week al? Ja het is het proberen waard. Dan heb je het toch een x ervaren.
[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 13-12-2021 21:13 ]
Ja, maar ik kan nergens zien wanneer dat precies is. Hopelijk kun je nog een beetje uit de voeten bij de EliteTraeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:10:
[Afbeelding]
Word toch gereset bij een nieuw seizoen ? Dat is toch volgende week vrijdag of zit ik verkeerd ?
Mijn 30x 75+ was ook capped op 77 met 2uitschieters naar 82Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:09:
[...]
Hier alleen maar 82 uit de 81+ natuurlijk, behalve gouden Wijnaldum van 84. Tot zover weer mijn 'packluck'.
Ik zal er aan proberen te denken als ik kan spelen. Zat even op de Web App te klungelen met SBC's. Nu alleen nog twee Shadows zien te krijgen....Timoo_FR schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:55:
[...]
Laat even weten hoe Koundé is, vooral in vergelijking met die SS Diego Carlos die jij ook hebt zo te zien. Heb mijn team wel zo'n beetje staan, maar kan Diego Carlos nog vervangen door Koundé dus ben benieuwd
Boven in toch bij seizoenen ? Waar je ook die rewards van het seizoen ziet.Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:24:
[...]
Ja, maar ik kan nergens zien wanneer dat precies is. Hopelijk kun je nog een beetje uit de voeten bij de Elite
Dat doen ze inderdaad bewust. Ze vertragen de internet verbinding bij de partij die gepromoveerd kan worden. Daarnaast verlagen ze de passing met -10 bij enkel de middenvelders.Markvd1984 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:00:
Poging 8 om te promoveren naar D1 en wederom in de beslissende wed komt niks aan blunders van spelers en keepers passing gaat overal behalve waar ik wil
Willen ze niet dat mensen promoveren ofzo 😅
[ Voor 13% gewijzigd door AequitasII op 13-12-2021 22:09 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Rhain op 13-12-2021 22:17 ]
Mathijs vond ik sowieso al top. Altijd leuk om te zien hoe de tegenstander van hem afstuitert. Ook de reden waarom ik de gouden Skriniar nog naast hem durf te gebruiken in m'n Serie A-equipeRhain schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:14:
Vorige week besloten om een deels La Liga team te maken en andere helft Premier League, na het doen van de Capoue SBC. M'n jeugdidool Torres mocht in de plaats van Crespo komen. Eigenlijk tegen beter weten in, want Herman ging als een malle (51 goals in 20 wedstrijden DIV2).
En je raad het al, Torres miste gewoon echt te veel kansen. En jaaa, dan kan je weer zeggen dat het aan mij ligt, maar met Crespo hoefde ik maar tussen de palen te mikken en hij zat.
Dus Torres weg, en nee niet Crespo terug gehaald, maar een andere Spanjaard; Emilio Butragueno (baby). Vorige week was z'n naam hier al gevallen. Nou die gaat ook super van start; 22 goals in 7 wedstrijden. Maar ook daar weer; mik tussen de palen en hij zit. Komt dit wellicht door de 'clinical finisher' trait? Vorig jaar had ik dat met Dalglish ook. Al heeft Dalglish weer geen clinical finisher.. Anyway, heerlijk, zo zorgeloos afwerken
edit: De Varaan moest een wedstrijd missen door een rotschop. Dus wedstrijd erop Mathijs er weer eens in gezet. Die speelt wel een stuk lekkerder sinds z'n upgrade of niet dan? Vond 'm heel agressief en stond vaak op de juiste plaats.
Oh mijn ervaring is wel heel anders. In div 1 speelde ik regelmatig spelers weg met God squads , maar in elite speel ik ook tegen godssquads, maar die spelers zijn ook serieus goed. Ik win 1 op de 4 potjes op dit moment. Gelukkig heb ik de 7 wins binnen en heb de playoffs gehaald.AequitasII schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:09:
Elite scheelt niet veel van rank 1, maar je komt wel wereldsquads tegen. Ik heb net 3x tegen koppel Eusebio/mbappe gespeeld achter elkaar.
Chille aan elite is dat je gewoon kan stoppen. Rating boeit mij echt niet, gaat mij alleen om de 7 wins.
Hier Baby Raul als Icon pull. Kan mooi in het bejaardenteam met Baby Pirlo.
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 14-12-2021 20:00 ]
De Gea of Guerreiro hierJoosie200 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:59:
De Gea of Aspas. Het is dat ik geen enkele goede keeper meer had na ze allemaal in sbc's te hebben gegooid. Dus De Gea gekozen. Handig voor in mijn la liga en EPL team.
[ Voor 4% gewijzigd door Dropkogel op 14-12-2021 20:12 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:31 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:32 ]
Silver Lounge blijft leuk - vaak lastiger dan Rivals naar mijn idee. Mensen willen die spelers écht hebben en spelen sweaty. Ook al zie ik nog weinig spelers waar ik ook in m'n Silver Team iets mee kanTraeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:36:
En daar gaan we weer……..
Apart dat ik pas 1 promotie wedstrijd verloren heben ook nog eens puur terecht. Zal denk wel pure luck zijn als ik het hier lees
Zilver lounge blijft echt een geweldig leuke game modusff snel die Wittek binnen harken voor het eredivisie team
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:33 ]
Hier Gundogan gold 85. Tot zover weer mijn 'packluck'.
Dat idee heb ik niet maar ze spelen inderdaad week een stuk meer sweaty dan in het beginallstarted1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:50:
[...]
Silver Lounge blijft leuk - vaak lastiger dan Rivals naar mijn idee. Mensen willen die spelers écht hebben en spelen sweaty. Ook al zie ik nog weinig spelers waar ik ook in m'n Silver Team iets mee kanDat is echt een allegaartje met toch 92 chem
[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:33 ]
Dit dus het valt me gewoon op dat op het moment van promoveren etc dat het gewoon tegenzit kan toeval zijn hoorMoody2204 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:14:
Toch herken ik dat van die promotiewedstrijden wel. Dan speel je een hele serie wedstrijden als een tierelier, maar tijdens de promotiewedstrijd lijk je er ineens niks meer van te kunnen.
Correra voor fekirjoostmakaay schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:18:
[Afbeelding]
Wat zouden jullie hier aan verbeteren? Wil Dembele eigenlijk vervangen, heb hier ook Asensio (Numbers up) en RB Di Maria gehad maar bevielen niet echt. Heb z'n 500k over qua budget (Mendy, Kimpembe, Fekir, FB Benz en Capoue zijn untradabe)
Die Franse SL-speler van een maandje terug is écht een ramp om tegen te spelen. Was toen te druk om te spelen, dus heb hem niet binnengehaald. Heb zelf inderdaad ook veelal Ligue 1, aangevuld met de Deense competitie om Turgott TOTW op 8 chem te krijgen. Die knalt ze lekker erin, maar begint wel een beetje achter te raken op de teams die ik nu tegenkom.Traeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:11:
[...]
Dat idee heb ik niet maar ze spelen inderdaad week een stuk meer sweaty dan in het begin![]()
Heb een apart L1 team gekocht hiervoor, fiets je er lekker snel doorheen.
Vind altijd die kaarten wel handig voor swaps enzo ook
Het is hetzelfde als packluck denk ik. De 1 packt de ene na de andere topspeler, de ander helemaal niks.wErudite schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:20:
Tuurlijk is het toeval, je bent 1 van de weinigen die er wat over zegt. Ik blijf erbij: als het genoeg anderen lukt, waarom jij niet? Niet omdat het dan opeens aan de game ligt.
Hier 2x een 85-er. Ndidi en Gundogan. Nou ja, weer een fodderkaartje erbij denk ik dan maar. Vraag me zo langzamerhand wel af of ik nog een x packluck ga krijgen deze editie. Het is na jarenlang Fifa nog nooit zo slecht geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 14-12-2021 21:46 ]
Die Fransman heb ik helaas ook niet, precies op vakantie toenallstarted1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:30:
[...]
Die Franse SL-speler van een maandje terug is écht een ramp om tegen te spelen. Was toen te druk om te spelen, dus heb hem niet binnengehaald. Heb zelf inderdaad ook veelal Ligue 1, aangevuld met de Deense competitie om Turgott TOTW op 8 chem te krijgen. Die knalt ze lekker erin, maar begint wel een beetje achter te raken op de teams die ik nu tegenkom.
Heb ook al een paar teams voor Icon Swaps klaarstaan: Braziliaans, Argentijns en zilveren Eredivisie. Hopelijk de goede gokken, haha.
Vorig jaar was het deels SB met landen (ARG, BRA), Silver en Eredivisie. Online met La Liga/Prem/Serie A/Ligue 1 etc. Heb sowieso alles wel klaarstaan en volgens mij met genoeg first owner uit objectives en pullsTraeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:56:
[...]
Die Fransman heb ik helaas ook niet, precies op vakantie toen![]()
Ben benieuwd voor de swaps zullen het niet eerst competities worden ?
Er rust kennelijk een vloek op ons die alleen weggaat als we een offer brengen aan de EA-godenMoody2204 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:39:
[...]
Hier 2x een 85-er. Ndidi en Gundogan. Nou ja, weer een fodderkaartje erbij denk ik dan maar. Vraag me zo langzamerhand wel af of ik nog een x packluck ga krijgen deze editie. Het is na jarenlang Fifa nog nooit zo slecht geweest.
Edit: blijkt echter wel mogelijk om met mijn 300k team toch div. 1 te spelen.![]()
Ik kan mij serieus niks herinneren wat ook maar een beetje bijzonder was. Weleens een paar walkouts gehad, maar dat ik niet eens meer weet wie, zegt genoeg.Capsaicin schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:04:
[...]
Er rust kennelijk een vloek op ons die alleen weggaat als we een offer brengen aan de EA-goden![]()
Ik heb overigens wel al wat packluck gehad (Zizou bv). Heb jij echt nog niets bijzonders gepackt?
[ Voor 16% gewijzigd door joostmakaay op 14-12-2021 23:09 ]
Na division 1 kom je in elite. Ik snap eigenlijk niet waarom die objectives niet lijken te kloppen (had het zelfde toen ik in div 1 speelde)joostmakaay schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:25:
Is divisie 1 hetzelfde als Elite? Ik heb zojuist de objective "Play a rivals match in Elite Division" gehaald terwijl ik in Divisie 1 een win pakte.
EDIT; Baby Schmeichel uit mn icon base/mid upgrade, RIP.
Iedereen komt in aanmerkingbuurman3 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:03:
Wanneer kom je in aanmerking voor zo'n pack?
Zou EA er niet iets op gevonden hebben na vorig jaar 😋saert schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:46:
Icon Swaps start vanaf 19.00 vanavond. Vergeet de Golden Gol regel niet
Congrats. Je gaat hem ook nog als een LW krijgen, omdat 'ie zo geadverteerd was in de aankondiging van de promo. EA heeft de packs blijkbaar al teruggetrokken. Ik heb hem bv. nog niet kunnen claimen omdat ik al een tijdje op één oor lag.PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 02:12:
[Afbeelding]
Geen idee wat ik er precies mee kan, maar goed, altijd blij met een gratis kaart🥳
[ Voor 20% gewijzigd door allstarted1 op 15-12-2021 08:09 ]
Pack is tijdelijk disabled om Mbappe te fixen. En dan niet z'n stats maar positie (ST > LW)Er!k schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:55:
Hoe krijg je die kaart? Net op de Xbox gekeken, maar ik zie er geen pakket tussen staan?
Dat zijn ze inderdaad. Ik heb de tokens die je ervoor moet behalen er ook alvast bij gepakt:Markvd1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:20:
[Afbeelding]
Dit zullen wss de icon swaps zijn
[ Voor 3% gewijzigd door wErudite op 15-12-2021 09:28 ]
Deze word nog veranderd naar een LW hij hoort geen striker te zijn haha. dus geniet er nog van nu het nog kan als spitsPaulPaulPaul83 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 02:12:
[Afbeelding]
Geen idee wat ik er precies mee kan, maar goed, altijd blij met een gratis kaart🥳
Hoe kom je erbij dat die tradeable gaat zijn? No way hoorJoosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:04:
Het laadscherm van icon swaps is ook live. Begint inderdaad om 19u vanavond. Nog geen nextgen speler pack via de console of app. Zal wel door de bug van Mbappe komen. Hoe ze dat toch laten gebeuren en mensen een tweede Mbappe geven die wss tradeable gaat zijn zoals bij de vorige keer dat je een mid icon kon krijgen uit de baby icon sbc. Das geen compensatie maar bevoordeling.
Handig ,behalve de icons 2 3 en 5 nietwErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:26:
[...]
Dat zijn ze inderdaad. Ik heb de tokens die je ervoor moet behalen er ook alvast bij gepakt:
2 - 25x81+
3 - 25x82+
5 - 25x83+
6 - Mid Casillas Vlag van Spanje
7 - Mid Ferdinand Vlag van Engeland
8 - Baby/Mid
9 - Prime Overmars Vlag van Nederland
10 - Mid
11 - Mid Desailly Vlag van Frankrijk
12 - Baby Del Piero Vlag van Italië
13 - Mid 89+
14 - PP Baby/Mid
14 - Prime Zambrotta Vlag van Italië
16 - Mid/Prime
17 - PP Baby/Mid/Prime
17 - Mid Rooney Vlag van Engeland
edit: oeps, staat ook in de foto van Mark. Maar ach.
Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.wErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:14:
[...]
Hoe kom je erbij dat die tradeable gaat zijn? No way hoor
Players that received a Kylian Mbappé ST version will receive the correct LW version once we have identified the impacted players.
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) 15 december 2021
This may take some time.
Again, updates to be shared here when available.
Ik ga juist voor die packs zodat ik ze kan openen tijdens TOTYMarkvd1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:21:
[...]
Handig ,behalve de icons 2 3 en 5 niet
[ Voor 41% gewijzigd door allstarted1 op 15-12-2021 11:57 ]
Hij gaat er dan toch gewoon nog 1 krijgendarkonsjon123 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:05:
[...]
Deze word nog veranderd naar een LW hij hoort geen striker te zijn haha. dus geniet er nog van nu het nog kan als spits
Je speelt potjes in diverse modi (bv Rivals) met first owner spelers waarbij het team aan enige restricties moet voldoen. Zo behaal je tokens per doelstelling en daarmee kun je kiezen uit bepaalde rewards bv packs en een icon in te wisselen.Gunner_Youri schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:53:
Iemand die even kan uitleggen wat die icon swaps zijn? Wat moet je er voor doen, moet je zorgen dat je bepaalde kaarten in je club hebt etc?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq