Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:55
Carlos Alberto mid uit de icon sbc! Blij mee, gaat gewoon mooi op CB :)

Gelijk Vieira & Lahm erbij gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:51:
[...]

Op welke positie gebruik je hem? Ik moest vorig jaar ook erg wennen aan hem, uiteindelijk de 94 gekocht en die beviel wel een stuk beter. Maar geef het even de tijd :)
Cam in een 41212. Na gisteren heb ik heb teruggezet naar CM 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
hmr schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:36:
Ok. Kans dat ik ermee stop. Crespo baby uit die sbc.. krijg toch de …..
Heb tot nu toe gepackt uit alle icon sbc's : Gerrard 2x, (achter elkaar :| ) Owen 1x en Pirlo
Allemaal niet echt bruikbaar. Pirlo deels, maar ik had al betere middenvelders.

Nu mid Zambrotta.
Deze is zeker wel bruikbaar, maar wel een rechtspoot op linksback, maar met 5 star weakfoot.
Had stiekem gehoopt een betere speler of liever zijn baby rechtsback desnoods, maar het blijft natuurlijk een gok.

Ga hem wel gebruiken, alleen mijn team is qua chemistry wel fragiel gelinkt en nu Benzema, Kante en Cordoba op 8 chem. Maargoed, verschil 8 en 10 is verwaarloosbaar.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=cOh2VM5RnY1JS:FFA22PS5

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Haha voel me echt een super Calimero. Pak echt niets dit hele seizoen al niet en alles en iedereen degelijke dingen. Mooi zuur van. En ja ik weet dat t gokken is, maar man man man.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Ik doe al jaren die random icon/hero whatever SBC's niet meer, het is echt 90% van de tijd zonde van je coins. Dan kan je ze beter investeren in materiaal wat vrijwel zeker gaat stijgen, zodat je gewoon de icon naar keuze kan aanschaffen. Als trader zijn die SBC's dan wel weer fijn >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-12-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:58:
Ik doe al jaren die random icon/hero whatever SBC's niet meer, het is echt 90% van de tijd zonde van je coins. Dan kan je ze beter investeren in materiaal wat vrijwel zeker gaat stijgen, zodat je gewoon de icon naar keuze kan aanschaffen. Als trader zijn die SBC's dan wel weer fijn >:)
Voornamelijk met untradable fodder gedaan.
Allemaal spelers die ik niet gebruik en beetje in de club zitten.
Heb m gedaan voor 50k.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:03:
[...]

Voornamelijk met untradable fodder gedaan.
Allemaal spelers die ik niet gebruik en beetje in de club zitten.
Heb m gedaan voor 50k.
Dan kan je eens een gokje wagen idd :)
Maar alles bij elkaar kopen is echt zonde van je coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:05:
[...]

Dan kan je eens een gokje wagen idd :)
Maar alles bij elkaar kopen is echt zonde van je coins.
Klopt, dan had ik de sbc ook niet gedaan nee :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik steek die overbodige untradeables in de Vieira SBC. Gaat even duren, maar dan weet ik zeker dat ik iets buikbaars krijg. Als ik ongeduldig word stop ik er een paar 87-90 kaarten in die nu op de transferlijst staan. Heb redelijk moeiteloos een 88 team ingeleverd, maar nu kom ik niet verder dan een 84 team zonder de transferlijst aan te boren ;(

Hopen dat er nog een repeatable pp komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:08:
[...]

Klopt, dan had ik de sbc ook niet gedaan nee :)
Ach ja, wel gedaan en pech gehad. Had beter Messi kunnen kopen, maar dacht misschien krijg ik iets 'leuks'. Kreeg een van de aller slechtste. gg.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
hmr schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:10:
[...]

Ach ja, wel gedaan en pech gehad. Had beter Messi kunnen kopen, maar dacht misschien krijg ik iets 'leuks'. Kreeg een van de aller slechtste. gg.
Met een hunter erop is hij nog wel bruikbaar hoor.
Heb zijn midicon een paar wedstrijden gebruikt, die was meer dan bruikbaar.

Een inzaghi of shearer zijn pas compleet nutteloos :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:12:
[...]

Met een hunter erop is hij nog wel bruikbaar hoor.
Heb zijn midicon een paar wedstrijden gebruikt, die was meer dan bruikbaar.

Een inzaghi of shearer zijn pas compleet nutteloos :)
Wordt super sub met hunter erop.. Je moet wat.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:23
Heb liiever crespo dan van basten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Maar voor het Ligue 1 top spelers pakket gekozen bij niveau 27 in de hoop op Neymar of Mbappe. Sergio Ramos, helaas… 😮‍💨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Team toch maar beetje aangepast met een wat meer Nederlands tintje Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_I9G5k1sbUmbQ-OU2UlsPo9I_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEh8GyonRljXHXncBa5NZDjI.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Valandil schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:32:
Team toch maar beetje aangepast met een wat meer Nederlands tintje [Afbeelding]
combo Varane-Van Dijk vanachter eventueel?
EDIT: of Enkel Van Dijk ipv Cordoba

[ Voor 3% gewijzigd door forzaracing op 13-12-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 19:53
3 mill coins aan packs uitgegeven afgelopen week, niks goeds gepackt.. ik leer het ook nooit denk ik 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
038Zwolle schreef op maandag 13 december 2021 @ 01:56:
Na mijn pull 'even'wat rival potjes gespeeld met mijn nieuwe aanwinst. 10 gespeeld 8 verloren 1 gelijk en 1 gewonnen. 1 spelers was compleet onzichtbaar.. Zidane 😅

Wat me wel opviel was dat 50% speelde met 424 en alle ballen maar voren pompten waar ik het verschrikkelijk moeilijk mee had
Ik packte een poosje geleden base Zidane en in het begin worstelde ik ook erg met zijn ideale positie en chemstyle. Met Shadow in het middenveld, met hawk en hunter in de spits en met finisher en engine als cam/ cf uitgeprobeerd. De beste positie vond ik cam/ cf/terughangende spits met een finisher. Hij speelt nu met 1.11 goalcontributies pw. Met een finisher krik je zijn balans en agility omhoog, maar hij blijft nog best log door zijn body type. Maar als hij tussen de linies speelt heeft hij toch genoeg tijd en ruimte om te strooien met heerlijke stiftballetjes en genadeloze pooiers met beide benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
forzaracing schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:45:
[...]

combo Varane-Van Dijk vanachter eventueel?
EDIT: of Enkel Van Dijk ipv Cordoba
Kom ik qua chemistry niet uit.
De Ligt doet het prima en Corodoba is een beest.
Beide zijn untradable namelijk:)

Alleen een goede serie A keeper nog of icon, maar te weinig coins

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05
Zat eigenlijk al voor de sbc te twijfelen om vieira te halen. Ipv if kante (puur voor het linken) heb nog nooit met vieira gespeeld is die de coins waard ten opzichte van boss n’golo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Dani05 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:32:
Zat eigenlijk al voor de sbc te twijfelen om vieira te halen. Ipv if kante (puur voor het linken) heb nog nooit met vieira gespeeld is die de coins waard ten opzichte van boss n’golo?
Ik heb Vieira gepackt in de eerste week FIFA, toen een paar potjes mee gespeeld, echt een beest man. Is eigenlijk in alles wel goed. Enige wat minder is dan Kante is zijn snelheid/behendigheid maar als box to box die ook aanvallend wat kan echt beter dan N'Golo. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Dani05 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:32:
Lekker naast Kante zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Goh laten we dries Mertens nog is van stal halen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is jullie advies ? Ik zit 2 win van de elite divisie vandaan, lekker laten gaan of als het kan promoveren ?

Lees hier vooral dat de elite divisie serieus pittig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Traeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:33:
Wat is jullie advies ? Ik zit 2 win van de elite divisie vandaan, lekker laten gaan of als het kan promoveren ?

Lees hier vooral dat de elite divisie serieus pittig is.
Hier idem dito. Geen ervaring met Elite, maar ik laat 'm lopen afgaande op de berichten hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:40:
[...]

Hier idem dito. Geen ervaring met Elite, maar ik laat 'm lopen afgaande op de berichten hier.
Ondertussen nog maar 1 win nodig , ga eigenwijs zijn en het toch proberen te halen. Wil het een keer gespeeld hebben volgende week toch weer 2 divisie toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:59
Ik eh...heb geen problemen met mijn La Liga-verdediging. Koundé net uit de 81+, haha. :P Ook Van Dijk eruit gehaald en Jovic TOTW :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KqKOV2-fhuLgc4wn85Av4OOpE5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsYw6OAIUXN6itHxs0AvTVVx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 13-12-2021 20:53 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:51:
[...]

Ondertussen nog maar 1 win nodig , ga eigenwijs zijn en het toch proberen te halen. Wil het een keer gespeeld hebben volgende week toch weer 2 divisie toch :)
Is dat volgende week al? Ja het is het proberen waard. Dan heb je het toch een x ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
allstarted1 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:52:
Ik eh...heb geen problemen met mijn La Liga-verdediging. Koundé net uit de 81+, haha. :P Ook Van Dijk eruit gehaald en Jovic TOTW :)

[Afbeelding]
Laat even weten hoe Koundé is, vooral in vergelijking met die SS Diego Carlos die jij ook hebt zo te zien. Heb mijn team wel zo'n beetje staan, maar kan Diego Carlos nog vervangen door Koundé dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-10 07:35
Poging 8 om te promoveren naar D1 en wederom in de beslissende wed komt niks aan blunders van spelers en keepers passing gaat overal behalve waar ik wil
Willen ze niet dat mensen promoveren ofzo 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:52:

[Afbeelding]
Hier alleen maar 82 uit de 81+ natuurlijk, behalve gouden Wijnaldum van 84. Tot zover weer mijn 'packluck'. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMHOXKstXAg2eZnvuBOgeo5Fjy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3UVR2LbAXCjgj5N0pguhyh3M.jpg?f=fotoalbum_large

Het is gelukt de elite divisie is bereikt 8) win ook echt in de laatste seconden met een schijt doelpunt niet normaal :')
Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:55:
[...]

Is dat volgende week al? Ja het is het proberen waard. Dan heb je het toch een x ervaren.
Word toch gereset bij een nieuw seizoen ? Dat is toch volgende week vrijdag of zit ik verkeerd ?

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 13-12-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:10:
[Afbeelding]

Word toch gereset bij een nieuw seizoen ? Dat is toch volgende week vrijdag of zit ik verkeerd ?
Ja, maar ik kan nergens zien wanneer dat precies is. Hopelijk kun je nog een beetje uit de voeten bij de Elite ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:09:
[...]

Hier alleen maar 82 uit de 81+ natuurlijk, behalve gouden Wijnaldum van 84. Tot zover weer mijn 'packluck'. :+
Mijn 30x 75+ was ook capped op 77 met 2uitschieters naar 82 :P Werd wel weer eens tijd, haha :+
Timoo_FR schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:55:
[...]

Laat even weten hoe Koundé is, vooral in vergelijking met die SS Diego Carlos die jij ook hebt zo te zien. Heb mijn team wel zo'n beetje staan, maar kan Diego Carlos nog vervangen door Koundé dus ben benieuwd :)
Ik zal er aan proberen te denken als ik kan spelen. Zat even op de Web App te klungelen met SBC's. Nu alleen nog twee Shadows zien te krijgen.... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:24:
[...]

Ja, maar ik kan nergens zien wanneer dat precies is. Hopelijk kun je nog een beetje uit de voeten bij de Elite ;)
Boven in toch bij seizoenen ? Waar je ook die rewards van het seizoen ziet.

Ja ben ben benieuwd , div 1 ben ik maar met 1 los doorheen gefietst . Maar elite zal wel klap moeilijker zijn.

Scheelt ook wel dat ik weer een elftal heb gekocht . Die rb trent past zo goed bij mijn speelstijl en heb Salah eindelijk onder controle :) die Bernardo Silva is ook zo bizar goed , die geeft Ronaldo alles op een presenteer blaadje :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• saert
Markvd1984 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:00:
Poging 8 om te promoveren naar D1 en wederom in de beslissende wed komt niks aan blunders van spelers en keepers passing gaat overal behalve waar ik wil
Willen ze niet dat mensen promoveren ofzo 😅
Dat doen ze inderdaad bewust. Ze vertragen de internet verbinding bij de partij die gepromoveerd kan worden. Daarnaast verlagen ze de passing met -10 bij enkel de middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03:04
Elite scheelt niet veel van rank 1, maar je komt wel wereldsquads tegen. Ik heb net 3x tegen koppel Eusebio/mbappe gespeeld achter elkaar.
Chille aan elite is dat je gewoon kan stoppen. Rating boeit mij echt niet, gaat mij alleen om de 7 wins.

Hier Baby Raul als Icon pull. Kan mooi in het bejaardenteam met Baby Pirlo.

[ Voor 13% gewijzigd door AequitasII op 13-12-2021 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vorige week besloten om een deels La Liga team te maken en andere helft Premier League, na het doen van de Capoue SBC. M'n jeugdidool Torres mocht in de plaats van Crespo komen. Eigenlijk tegen beter weten in, want Herman ging als een malle (51 goals in 20 wedstrijden DIV2).
En je raad het al, Torres miste gewoon echt te veel kansen. En jaaa, dan kan je weer zeggen dat het aan mij ligt, maar met Crespo hoefde ik maar tussen de palen te mikken en hij zat.

Dus Torres weg, en nee niet Crespo terug gehaald, maar een andere Spanjaard; Emilio Butragueno (baby). Vorige week was z'n naam hier al gevallen. Nou die gaat ook super van start; 22 goals in 7 wedstrijden. Maar ook daar weer; mik tussen de palen en hij zit. Komt dit wellicht door de 'clinical finisher' trait? Vorig jaar had ik dat met Dalglish ook. Al heeft Dalglish weer geen clinical finisher.. Anyway, heerlijk, zo zorgeloos afwerken :9

edit: De Varaan moest een wedstrijd missen door een rotschop. Dus wedstrijd erop Mathijs er weer eens in gezet. Die speelt wel een stuk lekkerder sinds z'n upgrade of niet dan? Vond 'm heel agressief en stond vaak op de juiste plaats.

[ Voor 11% gewijzigd door Rhain op 13-12-2021 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Rhain schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:14:
Vorige week besloten om een deels La Liga team te maken en andere helft Premier League, na het doen van de Capoue SBC. M'n jeugdidool Torres mocht in de plaats van Crespo komen. Eigenlijk tegen beter weten in, want Herman ging als een malle (51 goals in 20 wedstrijden DIV2).
En je raad het al, Torres miste gewoon echt te veel kansen. En jaaa, dan kan je weer zeggen dat het aan mij ligt, maar met Crespo hoefde ik maar tussen de palen te mikken en hij zat.

Dus Torres weg, en nee niet Crespo terug gehaald, maar een andere Spanjaard; Emilio Butragueno (baby). Vorige week was z'n naam hier al gevallen. Nou die gaat ook super van start; 22 goals in 7 wedstrijden. Maar ook daar weer; mik tussen de palen en hij zit. Komt dit wellicht door de 'clinical finisher' trait? Vorig jaar had ik dat met Dalglish ook. Al heeft Dalglish weer geen clinical finisher.. Anyway, heerlijk, zo zorgeloos afwerken :9

edit: De Varaan moest een wedstrijd missen door een rotschop. Dus wedstrijd erop Mathijs er weer eens in gezet. Die speelt wel een stuk lekkerder sinds z'n upgrade of niet dan? Vond 'm heel agressief en stond vaak op de juiste plaats.
Mathijs vond ik sowieso al top. Altijd leuk om te zien hoe de tegenstander van hem afstuitert. Ook de reden waarom ik de gouden Skriniar nog naast hem durf te gebruiken in m'n Serie A-equipe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
AequitasII schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:09:
Elite scheelt niet veel van rank 1, maar je komt wel wereldsquads tegen. Ik heb net 3x tegen koppel Eusebio/mbappe gespeeld achter elkaar.
Chille aan elite is dat je gewoon kan stoppen. Rating boeit mij echt niet, gaat mij alleen om de 7 wins.

Hier Baby Raul als Icon pull. Kan mooi in het bejaardenteam met Baby Pirlo.
Oh mijn ervaring is wel heel anders. In div 1 speelde ik regelmatig spelers weg met God squads , maar in elite speel ik ook tegen godssquads, maar die spelers zijn ook serieus goed. Ik win 1 op de 4 potjes op dit moment. Gelukkig heb ik de 7 wins binnen en heb de playoffs gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
M'n zoontje wilde toch wel weer heel graag FiFA om eens een keer FUT te spelen. Zodoende voor Sint gegeven en besloten om samen op één account te spelen. Zonder extreem veel te spelen of überhaupt te handelen toch al dit voor elkaar in ruim een week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AHljfaodhNbnUvlfl7JV8tKuPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZAW1Z7421gT1woDxFA0hkpaR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzLrY4IJ1XpeMB3oB2V996PXSng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ySxGYYnOiotaT4UL462zkmHg.jpg?f=user_large

Correa untradeable gepacked en toch maar ingepast t.o.v. ons eredivisie / NL team. Vind het eigenlijk best bizar dat je met zo weinig tijd en moeite al zo'n leuk teampje kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
87 Campbell uit de Icon SBC. Kon slechter denk ik 🤔

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHHAf_yNImG3ocH15K8HfLjLz6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gdxFnv6iSAUyfSyyzJtXWigN.jpg?f=fotoalbum_large

Wow, uit de 84 pp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Immobile Totw uit de 84+ pp, gelukkig kan het nog veel slechter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Lukaku. Slechter, maar het kan nog erger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ramos of Aguero.. Ramos maar gekozen omdat hij 88 is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De Gea of Aspas. Het is dat ik geen enkele goede keeper meer had na ze allemaal in sbc's te hebben gegooid. Dus De Gea gekozen. Handig voor in mijn la liga en EPL team. Maarja 4k aan waarde terwijl je er een totw kaart + 82 squad voor inlevert maakt het niet echt je van het.

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 14-12-2021 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:24
Joosie200 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:59:
De Gea of Aspas. Het is dat ik geen enkele goede keeper meer had na ze allemaal in sbc's te hebben gegooid. Dus De Gea gekozen. Handig voor in mijn la liga en EPL team.
De Gea of Guerreiro hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
@Seart,
Cynisme of niet, maar:
'Ik maakte het gisteren ook (weer) mee.'
Spelers van de tegenstander voor grootste gedeelte van de wedstrijd eerder aan de bal.
Schoten,pases van mijn team die totaal niet aankomen en achterhoede spelers die steeds een aantal seconden later reageren op L2 of totaal niet reageren op knopje 'druk zetten' bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Dropkogel op 14-12-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Rhain,
Zo'n overgescripte speler wordt door mijn team zoieso getracteerd op een doodschop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Things you love to see.

Ach ja je moet wat in aanloop naar icon swaps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Tadic of Moreno hier, maar goed. Gisteren al 500k aan spelers eruit gehaald, dus ik kan best een dagje lijden ;)

Ben nog erg aan het twijfelen om Mertens te doen. Z'n upgrade valt me erg tegen en Dybala op CAM met Osimhen RTTF en Simeone POTM doen het enorm goed in m'n team. Iemand die me kan overtuigen om er 120k in te pompen? Heb 425K op de rekening staan...in EA-valuta dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip * laat dit soort cynisch hejammermaar achterwege

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
* knip * maak TR of negeer het

Zilver lounge blijft echt een geweldig leuke game modus :) ff snel die Wittek binnen harken voor het eredivisie team :)

[ Voor 66% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:36:
En daar gaan we weer……..

Apart dat ik pas 1 promotie wedstrijd verloren heb :X en ook nog eens puur terecht. Zal denk wel pure luck zijn als ik het hier lees :o

Zilver lounge blijft echt een geweldig leuke game modus :) ff snel die Wittek binnen harken voor het eredivisie team :)
Silver Lounge blijft leuk - vaak lastiger dan Rivals naar mijn idee. Mensen willen die spelers écht hebben en spelen sweaty. Ook al zie ik nog weinig spelers waar ik ook in m'n Silver Team iets mee kan :P Dat is echt een allegaartje met toch 92 chem :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip * en zeker niet op de man spelen. * maak TR of negeer het
[/mbr]

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier Gundogan gold 85. Tot zover weer mijn 'packluck'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
* knip *

Waarschijnlijk zijn er hier genoeg te laat zijn met
Verdedigen etc. Of de bal weer eens van zijn voet af springt, continu die sprint trigger in heeft.

Sommige mensen spelen ook steeds met pressure, hoge diepte + backs die diep staan.

Daardoor hebben ze een meerderheid op jouw helft en inderdaad sneller de bal. Daarbij zijn ze zelf enorm kwetsbaar in de counter en zeker op hun flanken. Maar heel veel spelers lezen het spel niet en geven dan direct de game de schuld. Of hun eigen handelingssnelheid is gewoon te laag.

Ook die corner “glitch” is zo simpel te verdedigen, zoals eerder hier door dacht @fifanoob aangeven gewoon je speler achterin positioneren en klaar.

Er zitten ook zeker fouten in fifa dat zal ik zeker niet ontkennen, maar heel veel kunnen spelers door training of tips zelf oplossen.

Tja ik vond inderdaad even niks meer. Maar iemand kan schijnbaar niet van mening veranderen ? Ondertussen speel ik elite divisie en haal standaard me WL kwali zonder problemen :) alleen door me eigen steeds proberen te verbeteren.
allstarted1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:50:
[...]

Silver Lounge blijft leuk - vaak lastiger dan Rivals naar mijn idee. Mensen willen die spelers écht hebben en spelen sweaty. Ook al zie ik nog weinig spelers waar ik ook in m'n Silver Team iets mee kan :P Dat is echt een allegaartje met toch 92 chem :+
Dat idee heb ik niet maar ze spelen inderdaad week een stuk meer sweaty dan in het begin :P

Heb een apart L1 team gekocht hiervoor, fiets je er lekker snel doorheen.

Vind altijd die kaarten wel handig voor swaps enzo ook :)

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 17-12-2021 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Toch herken ik dat van die promotiewedstrijden wel. Dan speel je een hele serie wedstrijden als een tierelier, maar tijdens de promotiewedstrijd lijk je er ineens niks meer van te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwHA2fhSXUf5amqbWcDc22P8JR8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dmFt4yjGZdPeWpykQFa2rfsW.png?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie hier aan verbeteren? Wil Dembele eigenlijk vervangen, heb hier ook Asensio (Numbers up) en RB Di Maria gehad maar bevielen niet echt. Heb z'n 500k over qua budget (Mendy, Kimpembe, Fekir, FB Benz en Capoue zijn untradabe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:14:
Toch herken ik dat van die promotiewedstrijden wel. Dan speel je een hele serie wedstrijden als een tierelier, maar tijdens de promotiewedstrijd lijk je er ineens niks meer van te kunnen.
Dit dus het valt me gewoon op dat op het moment van promoveren etc dat het gewoon tegenzit kan toeval zijn hoor
Maar heb het nu zo vaak in de beslissende game
Is gewoon frustrerend dat je naar iets toe werkt en opeens lukt niks meer en gebeuren er dingen di jezelf niet doet of wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
joostmakaay schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:18:
[Afbeelding]

Wat zouden jullie hier aan verbeteren? Wil Dembele eigenlijk vervangen, heb hier ook Asensio (Numbers up) en RB Di Maria gehad maar bevielen niet echt. Heb z'n 500k over qua budget (Mendy, Kimpembe, Fekir, FB Benz en Capoue zijn untradabe)
Correra voor fekir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Tuurlijk is het toeval, je bent 1 van de weinigen die er wat over zegt. Ik blijf erbij: als het genoeg anderen lukt, waarom jij niet? Niet omdat het dan opeens aan de game ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
De Capita die ik uit m'n icon sbc pack heb gekregen is wel echt bizar. Ik heb hem op CV maar jeetje, dacht dat Kimpembe een god was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:11:
[...]

Dat idee heb ik niet maar ze spelen inderdaad week een stuk meer sweaty dan in het begin :P

Heb een apart L1 team gekocht hiervoor, fiets je er lekker snel doorheen.

Vind altijd die kaarten wel handig voor swaps enzo ook :)
Die Franse SL-speler van een maandje terug is écht een ramp om tegen te spelen. Was toen te druk om te spelen, dus heb hem niet binnengehaald. Heb zelf inderdaad ook veelal Ligue 1, aangevuld met de Deense competitie om Turgott TOTW op 8 chem te krijgen. Die knalt ze lekker erin, maar begint wel een beetje achter te raken op de teams die ik nu tegenkom.

Heb ook al een paar teams voor Icon Swaps klaarstaan: Braziliaans, Argentijns en zilveren Eredivisie. Hopelijk de goede gokken, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:20:
Tuurlijk is het toeval, je bent 1 van de weinigen die er wat over zegt. Ik blijf erbij: als het genoeg anderen lukt, waarom jij niet? Niet omdat het dan opeens aan de game ligt.
Het is hetzelfde als packluck denk ik. De 1 packt de ene na de andere topspeler, de ander helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
De keuze uit 2 84'ers. Huilen met de pet op :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:35:
De keuze uit 2 84'ers. Huilen met de pet op :F
Hier 2x een 85-er. Ndidi en Gundogan. Nou ja, weer een fodderkaartje erbij denk ik dan maar. Vraag me zo langzamerhand wel af of ik nog een x packluck ga krijgen deze editie. Het is na jarenlang Fifa nog nooit zo slecht geweest.

Edit: blijkt echter wel mogelijk om met mijn 300k team toch div. 1 te spelen. :9 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 14-12-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Heb Chong ook maar voltooid nadat ik Kroos uit de 84+ kreeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:30:
[...]

Die Franse SL-speler van een maandje terug is écht een ramp om tegen te spelen. Was toen te druk om te spelen, dus heb hem niet binnengehaald. Heb zelf inderdaad ook veelal Ligue 1, aangevuld met de Deense competitie om Turgott TOTW op 8 chem te krijgen. Die knalt ze lekker erin, maar begint wel een beetje achter te raken op de teams die ik nu tegenkom.

Heb ook al een paar teams voor Icon Swaps klaarstaan: Braziliaans, Argentijns en zilveren Eredivisie. Hopelijk de goede gokken, haha.
Die Fransman heb ik helaas ook niet, precies op vakantie toen :+

Ben benieuwd voor de swaps zullen het niet eerst competities worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:56:
[...]

Die Fransman heb ik helaas ook niet, precies op vakantie toen :+

Ben benieuwd voor de swaps zullen het niet eerst competities worden ?
Vorig jaar was het deels SB met landen (ARG, BRA), Silver en Eredivisie. Online met La Liga/Prem/Serie A/Ligue 1 etc. Heb sowieso alles wel klaarstaan en volgens mij met genoeg first owner uit objectives en pulls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:39:
[...]

Hier 2x een 85-er. Ndidi en Gundogan. Nou ja, weer een fodderkaartje erbij denk ik dan maar. Vraag me zo langzamerhand wel af of ik nog een x packluck ga krijgen deze editie. Het is na jarenlang Fifa nog nooit zo slecht geweest.

Edit: blijkt echter wel mogelijk om met mijn 300k team toch div. 1 te spelen. :9 :P
Er rust kennelijk een vloek op ons die alleen weggaat als we een offer brengen aan de EA-goden O-)

Ik heb overigens wel al wat packluck gehad (Zizou bv). Heb jij echt nog niets bijzonders gepackt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik denk dat ik de icon sbc oversla. Met icon swaps voor de deur wil ik mijn fodder bewaren voor de land- en competitiegebonden doelstellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:04:
[...]

Er rust kennelijk een vloek op ons die alleen weggaat als we een offer brengen aan de EA-goden O-)

Ik heb overigens wel al wat packluck gehad (Zizou bv). Heb jij echt nog niets bijzonders gepackt?
Ik kan mij serieus niks herinneren wat ook maar een beetje bijzonder was. Weleens een paar walkouts gehad, maar dat ik niet eens meer weet wie, zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Is divisie 1 hetzelfde als Elite? Ik heb zojuist de objective "Play a rivals match in Elite Division" gehaald terwijl ik in Divisie 1 een win pakte.

EDIT; Baby Schmeichel uit mn icon base/mid upgrade, RIP.

[ Voor 16% gewijzigd door joostmakaay op 14-12-2021 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
joostmakaay schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:25:
Is divisie 1 hetzelfde als Elite? Ik heb zojuist de objective "Play a rivals match in Elite Division" gehaald terwijl ik in Divisie 1 een win pakte.

EDIT; Baby Schmeichel uit mn icon base/mid upgrade, RIP.
Na division 1 kom je in elite. Ik snap eigenlijk niet waarom die objectives niet lijken te kloppen (had het zelfde toen ik in div 1 speelde)

Hernandez uit mijn gratis speler pack. Ik speelde nog met zijn NIF dus daar ben ik wel blij mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TY0Otq4CiYDjSUXITWiXbwJx1v0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMCKTI8eucbx5u8CVblDJ36G.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee wat ik er precies mee kan, maar goed, altijd blij met een gratis kaart🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
Wanneer kom je in aanmerking voor zo'n pack?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Huo2RKypGBhZ8ea0EXz-PBL_Gs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Laf1FduklGIdmmrzN1Mrh5Wf.png?f=fotoalbum_large
Komt wss vrijdag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_72pdruxoA4nFWmmQlCUXyPJ-Sw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/I9bYcThqP6q8ygIaK1Zkrvcu.png?f=fotoalbum_large
Dit zullen wss de icon swaps zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
buurman3 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:03:
Wanneer kom je in aanmerking voor zo'n pack?
Iedereen komt in aanmerking
https://www.ea.com/nl-nl/...t%20the%20item%20in%20FUT.

Alleen denk ik dat hij te claimen is via console. Niet zichtbaar in de app in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Icon Swaps start vanaf 19.00 vanavond. Vergeet de Golden Gol regel niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:46:
Icon Swaps start vanaf 19.00 vanavond. Vergeet de Golden Gol regel niet ;)
Zou EA er niet iets op gevonden hebben na vorig jaar 😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 02:12:
[Afbeelding]

Geen idee wat ik er precies mee kan, maar goed, altijd blij met een gratis kaart🥳
Congrats. Je gaat hem ook nog als een LW krijgen, omdat 'ie zo geadverteerd was in de aankondiging van de promo. EA heeft de packs blijkbaar al teruggetrokken. Ik heb hem bv. nog niet kunnen claimen omdat ik al een tijdje op één oor lag. :P

Er zal eens een keer iets goed gaan (met nota bene een promo die je al meer dan een maand geleden hebt aangekondigd....)

Sowieso altijd opvallend, en ietwat oneerlijk, dat iedereen altijd gecompenseerd wordt met de juiste kaart en de ander mag houden. Zeker als ze tradeable worden gepackt. Geef dan de hele community een voordeeltje: het is nu al voorgevallen met de Base Icon Packs waar Mids uitkwamen, deze week met Fire-kaarten die Ice moesten zijn en nu dit. Vorig jaar hadden ze nog een akkefietje met Brandt UCL die ineens RTTF-stats kreeg.

[ Voor 20% gewijzigd door allstarted1 op 15-12-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Normaal zou je inderdaad iedereen dan die kaart geven om de ander geen voordeel te geven door je eigen fout. Maar EA geeft je juist extra voordeel bovenop, als 'compensatie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 21:51
Hoe krijg je die kaart? Net op de Xbox gekeken, maar ik zie er geen pakket tussen staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:30
Er!k schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:55:
Hoe krijg je die kaart? Net op de Xbox gekeken, maar ik zie er geen pakket tussen staan?
Pack is tijdelijk disabled om Mbappe te fixen. En dan niet z'n stats maar positie (ST > LW) :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
Dat zijn ze inderdaad. Ik heb de tokens die je ervoor moet behalen er ook alvast bij gepakt:

2 - 25x81+
3 - 25x82+
5 - 25x83+
6 - Mid Casillas Vlag van Spanje
7 - Mid Ferdinand Vlag van Engeland
8 - Baby/Mid
9 - Prime Overmars Vlag van Nederland
10 - Mid
11 - Mid Desailly Vlag van Frankrijk
12 - Baby Del Piero Vlag van Italië
13 - Mid 89+
14 - PP Baby/Mid
14 - Prime Zambrotta Vlag van Italië
16 - Mid/Prime
17 - PP Baby/Mid/Prime
17 - Mid Rooney Vlag van Engeland

edit: oeps, staat ook in de foto van Mark. Maar ach. :9

[ Voor 3% gewijzigd door wErudite op 15-12-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Overigens krijg je dan misschien Mbappe maar wel een Aliexpress versie.
Zelfs toen hij nog Lotin heette in Fifa had hij nog geen 3 WF. En de stats zijn dusdanig gedowngrade dat het een 79 rated spits is volgens Futbin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het laadscherm van icon swaps is ook live. Begint inderdaad om 19u vanavond. Nog geen nextgen speler pack via de console of app. Zal wel door de bug van Mbappe komen. Hoe ze dat toch laten gebeuren en mensen een tweede Mbappe geven die wss tradeable gaat zijn zoals bij de vorige keer dat je een mid icon kon krijgen uit de baby icon sbc. Das geen compensatie maar bevoordeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 02:12:
[Afbeelding]

Deze word nog veranderd naar een LW hij hoort geen striker te zijn haha. dus geniet er nog van nu het nog kan als spits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Joosie200 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:04:
Het laadscherm van icon swaps is ook live. Begint inderdaad om 19u vanavond. Nog geen nextgen speler pack via de console of app. Zal wel door de bug van Mbappe komen. Hoe ze dat toch laten gebeuren en mensen een tweede Mbappe geven die wss tradeable gaat zijn zoals bij de vorige keer dat je een mid icon kon krijgen uit de baby icon sbc. Das geen compensatie maar bevoordeling.
Hoe kom je erbij dat die tradeable gaat zijn? No way hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
wErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:26:
[...]

Dat zijn ze inderdaad. Ik heb de tokens die je ervoor moet behalen er ook alvast bij gepakt:

2 - 25x81+
3 - 25x82+
5 - 25x83+
6 - Mid Casillas Vlag van Spanje
7 - Mid Ferdinand Vlag van Engeland
8 - Baby/Mid
9 - Prime Overmars Vlag van Nederland
10 - Mid
11 - Mid Desailly Vlag van Frankrijk
12 - Baby Del Piero Vlag van Italië
13 - Mid 89+
14 - PP Baby/Mid
14 - Prime Zambrotta Vlag van Italië
16 - Mid/Prime
17 - PP Baby/Mid/Prime
17 - Mid Rooney Vlag van Engeland

edit: oeps, staat ook in de foto van Mark. Maar ach. :9
Handig ,behalve de icons 2 3 en 5 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
wErudite schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:14:
[...]

Hoe kom je erbij dat die tradeable gaat zijn? No way hoor
Nou bij de mid in baby sbc was die wel tradeable.

Ben benieuwd @PaulPaulPaul83 of je hem tradeable krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Markvd1984 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:21:
[...]

Handig ,behalve de icons 2 3 en 5 niet
Ik ga juist voor die packs zodat ik ze kan openen tijdens TOTY *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hmm, vijf 81+ packs gecraft en met de fodder Mertens voor 30K kunnen doen! Lekker!

Nu hopen op Hernandez Generations om zijn gold te vervangen en dan heb ik weer twee fijne upgrades voor Serie A.

[ Voor 41% gewijzigd door allstarted1 op 15-12-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 21:57
Iemand die even kan uitleggen wat die icon swaps zijn? Wat moet je er voor doen, moet je zorgen dat je bepaalde kaarten in je club hebt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
darkonsjon123 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:05:
[...]

Deze word nog veranderd naar een LW hij hoort geen striker te zijn haha. dus geniet er nog van nu het nog kan als spits
Hij gaat er dan toch gewoon nog 1 krijgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Gunner_Youri schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:53:
Iemand die even kan uitleggen wat die icon swaps zijn? Wat moet je er voor doen, moet je zorgen dat je bepaalde kaarten in je club hebt etc?
Je speelt potjes in diverse modi (bv Rivals) met first owner spelers waarbij het team aan enige restricties moet voldoen. Zo behaal je tokens per doelstelling en daarmee kun je kiezen uit bepaalde rewards bv packs en een icon in te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
en geen last meer van bewuste afzakkers die de objectives in een paar divisies lager willen doen :)
Pagina: 1 ... 55 ... 128 Laatste