Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Vinicius Requirements 🇧🇷

88 Squad- 225k
87 Squad - 160k
86 Squad - 120k
86 Squad - 120k
85 Squad - 75k
84 Squad - 34k
83 Squad - 25k
Total Cost: 759k roughly

Oof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:
Vinicius Requirements 🇧🇷

88 Squad- 225k
87 Squad - 160k
86 Squad - 120k
86 Squad - 120k
85 Squad - 75k
84 Squad - 34k
83 Squad - 25k

:F 8)7

Ik hou mijn 87 Danjuma wel lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Timoo_FR schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:
[...]

:F 8)7

Ik hou mijn 87 Danjuma wel lekker...
Ook 1 opgepikt. Linkt lekker met Capoue, ff kijken wat de pricerange doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:11:
[...]

Ook 1 opgepikt. Linkt lekker met Capoue, ff kijken wat de pricerange doet.
Inderdaad. Heb er nog 2 op mijn transferlijst staan naast die in mijn squad haha. Maar EA kennende krijgt hij woensdag pas zijn upgrade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:
Vinicius Requirements 🇧🇷

88 Squad- 225k
87 Squad - 160k
86 Squad - 120k
86 Squad - 120k
85 Squad - 75k
84 Squad - 34k
83 Squad - 25k

Pijnlijk, was van plan om Neymar te verkopen en met Vinicius te vervangen. Nog een keer goed over nadenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:51:
Over 8 minuten FGS: https://www.twitch.tv/easportsfifa

(Deze keer zou het wel moeten tellen :P )
Hoelang zou je ongeveer moeten kijken? of laat je hem gewoon aanstaan op de achtergrond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
darkonsjon123 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:33:
[...]

Hoelang zou je ongeveer moeten kijken? of laat je hem gewoon aanstaan op de achtergrond
Ja best lang, uur ofzo? Maar inderdaad op de achtergrond, want anders hou ik het echt niet vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
darkonsjon123 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:33:
[...]

1.5 uur om beide rewards te krijgen. Zelf heb ik de stream gewoon op de achtergrond lopen met het geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
theman36 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:35:
[...]

1.5 uur om beide rewards te krijgen. Zelf heb ik de stream gewoon op de achtergrond lopen met het geluid uit.
Ahh ja ik heb hem nu net aangezet dus ben denk ik net te laat voor de volledige rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
darkonsjon123 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:36:
[...]

Ahh ja ik heb hem nu net aangezet dus ben denk ik net te laat voor de volledige rewards
Duurt nog tot 8 uur ofzo vandaag, dus kan makkelijk. Ook morgen en overmorgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
darkonsjon123 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:36:
[...]

Zo bijzonder zijn de rewards niet. Wat tenues en één zo'n speler

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
Die je straks inruilt voor een pack ofzo. Waar dan niks in zit. Mjah, wel gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Ik krijg op het begin steeds te zien op hoeveel % ik zit maar daarna komt "Schenk een abo en wordt #1" beeld. Hoe weet ik dan hoe lang ik nog moet kijken? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
Timoo_FR schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:02:
Ik krijg op het begin steeds te zien op hoeveel % ik zit maar daarna komt "Schenk een abo en wordt #1" beeld. Hoe weet ik dan hoe lang ik nog moet kijken? :)
Klik rechtsboven op je profiel > kijk bij Drops.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Mijn beste pull tot nu toe ... Eindelijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aD30kki_mU2hHWBoV6livxtbnBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDGcBObXEqmy5sMU4n1AzdgU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Leuke content, haal ook een Schulz uit packs nu met de rivals pack die ik bewaarde.

Meteen begonnen met Everton en Tagliafico vrijspelen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:55
Wat n gave kaarten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Everton vrijgespeeld, weet alleen niet welke versie ik moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 21:51
Ozz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:32:
Everton vrijgespeeld, weet alleen niet welke versie ik moet kiezen.
Dat doe je snel... Ik probeer Tagliafico te doen, maar ik kom de meest trieste figuren tegen... Een gast 9 keer laten scoren, maar gunt mij niets en wil dan dat ik quit 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:59
Er!k schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:53:
[...]

Dat doe je snel... Ik probeer Tagliafico te doen, maar ik kom de meest trieste figuren tegen... Een gast 9 keer laten scoren, maar gunt mij niets en wil dan dat ik quit 7(8)7
Ben nu weer aan het rubberbanden, moet nog in twee wedstrijden scoren. Maar wéér de Duitsers die alles tot in lengte willen rekken.

Had graag wat meer tempo willen maken, want wil ook Van Ginkel vanavond vrijspelen. Morgen namelijk geen tijd en zondag echt even rust nodig, haha.

[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 10-12-2021 21:02 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Er!k schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:53:
[...]

Haha was jij dat? :D

Wel blij dat ik POTM Simeone heb gedaan. Die is kopt nu 3 voorzetten binnen.

Wel leuk weer om met andere spelers te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ozz op 10-12-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn Franse elftal compleet met Yedder en Hernandez voor weinig. Team ratatouille :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-10 07:35
Argentinië is wel lastig
Zie nu pas hoeveel mensen Ronaldo en Pelé hebben 😅
Ook het volk weer fgw snappen Duitsers niet
Na elke doelpunt weer een regendans zelf op pauze drukken zo moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand nog een goede vervanger voor Fekir? Budget is rond de 800k met de voorkeur voor een icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBcrj52H0zj5kl6JPtKs9TovTdI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fOze3F0P5E3S08Bezvk1RnrW.png?f=fotoalbum_large

Tagliafico ook binnen. Ben voor de versie gegaan met meer dribbel. Met een Shadow kaartje is z'n verdediging toch aardig up te graden. Bewegelijke backs vind ik sowieso wel fijner dit jaar.

Nog 3000 punten en dan heb ik van Ginkel ook binnen. Moet alleen snel beslissen voor Haller. Hoor hier en daar dat die best tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
saert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:49:
Iemand nog een goede vervanger voor Fekir? Budget is rond de 800k met de voorkeur voor een icon.
Del Piero, Kaka, Torres, Butragueno, Zola, Dalglish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Ik dacht dat die kaarten ook skill of weak foot upgrades kregen?
Bij beide Tagliafico's is dat nu hetzelfde voor beide kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Lashrom schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:59:
[...]

Del Piero, Kaka, Torres, Butragueno, Zola, Dalglish?
Daar zat ik ook naar te kijken. Iemand ervaring met één van deze icons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Elftal wederom flink afgeroomd met het oog op TOTY, speel nu vooral met UT spelers. Alleen vanavond of morgen Correa nog even halen, dat lijkt me een fijne speler en die heb ik nodig voor de chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 07:59:
Elftal wederom flink afgeroomd met het oog op TOTY, speel nu vooral met UT spelers. Alleen vanavond of morgen Correa nog even halen, dat lijkt me een fijne speler en die heb ik nodig voor de chem.
Mag k vragen waarom? Zodat je de coins heb voor toty spelers? Of de prijsdrop?

EA heeft de rttk kaarten de upgrades gegeven 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Rodrygo, Danjuma en Fekir 87, heerlijk zeg. 🤩 Al gebruik ik die laatste niet meer omdat ik hem vervangen heb met Capoue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Lekker rijtje upgrades hoor:

- De Ligt
- Gravenberch
- Politano
- Vidal
- Kostic
- Bernardo Silva

M'n Serie A-team is daarna van 86- naar 87-rated gegaan, haha. Ben benieuwd naar de Mertens SBC waarover gesproken wordt. Die gaat zeker in m'n team komen.

Gisteravond eerst Tagliafico binnengehaald, daarna aan de slag gegaan met Everton. Ik snap werkelijk niet waarom sommige lui de hele wedstrijd willen spelen als ze 3-0 achter staan. Gelukkig met één gast, zonder elkaar te berichten, alle objectives afgestreept die in een pot behaald kunnen worden.

Ook Pulisic Ice opgehaald. Ik ergerde me namelijk kapot aan Mané die echt totaal niet naar binnen komt en zijn schoten die afzwaaien. En wow.....wat een dribbels heeft Pulisic. Nu nog even kijken of 'ie ook echt naar binnen snijdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05
allstarted1 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:21:

- De Ligt
- Gravenberch
- Politano
- Vidal
- Kostic
- Bernardo Silva

M'n Serie A-team is daarna van 86- naar 87-rated gegaan, haha. Ben benieuwd naar de Mertens SBC waarover gesproken wordt. Die gaat zeker in m'n team komen.

Gisteravond eerst Tagliafico binnengehaald, daarna aan de slag gegaan met Everton. Ik snap werkelijk niet waarom sommige lui de hele wedstrijd willen spelen als ze 3-0 achter staan. Gelukkig met één gast, zonder elkaar te berichten, alle objectives afgestreept die in een pot behaald kunnen worden.

Ook Pulisic Ice opgehaald. Ik ergerde me namelijk kapot aan Mané die echt totaal niet naar binnen komt en zijn schoten die afzwaaien. En wow.....wat een dribbels heeft Pulisic. Nu nog even kijken of 'ie ook echt naar binnen snijdt. :)
Laat je dit even weten? :) Precies waarom Mané het toch niet helemaal is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:21:

- De Ligt
- Gravenberch
- Politano
- Vidal
- Kostic
- Bernardo Silva

Afzwaaiende schoten ? Totaal geen last van bij mane. Hij ramt ze juist altijd heerlijk binnen in de Verrehoek net naast de paal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:59:
[...]

Afzwaaiende schoten ? Totaal geen last van bij mane. Hij ramt ze juist altijd heerlijk binnen in de Verrehoek net naast de paal :)
Grappig hoe de ervaring per persoon kan verschillen. :) Met zijn collega Salah had ik precies hetzelfde, terwijl ik met Sancho heerlijke dribbels maak en makkelijk scoor. Zal wel aan de speelstijl liggen?

Soms ervaar ik zelfs verschillen in dupes: haalde Bruno Fernandes uit een van de Tagliafico-rewards (een paar uur te laat *grom*) en die had ik al tradeable. Zijn nieuwe lijkt een stuk meer aanwezig in het spel. Zal vast tussen de oren zitten, maar opvallend vond ik het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:12:
[...]

Grappig hoe de ervaring per persoon kan verschillen. :) Met zijn collega Salah had ik precies hetzelfde, terwijl ik met Sancho heerlijke dribbels maak en makkelijk scoor. Zal wel aan de speelstijl liggen?

Soms ervaar ik zelfs verschillen in dupes: haalde Bruno Fernandes uit een van de Tagliafico-rewards (een paar uur te laat *grom*) en die had ik al tradeable. Zijn nieuwe lijkt een stuk meer aanwezig in het spel. Zal vast tussen de oren zitten, maar opvallend vond ik het wel. :P
Salah moest ik ook echt aan wennen en heb me eigen gepusht er mee te spelen :+ beetje zon een speler van 800k op de bank te zetten :p

Blijft altijd verschillende spelers keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Kut totw, paar potjes gewonnen in WL en toen alles gequit en weggegeven. Blij mee want rewards was weer Max 83 poep.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
hmr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:55:
Kut totw, paar potjes gewonnen in WL en toen alles gequit en weggegeven. Blij mee want rewards was weer Max 83 poep.
Een weekend league gedaan en de rewards waren ronduit matig.

Voor mij niet echt motivatie om dit te spelen.
Beste spelers zijn objective spelers en packluck is gewoon bagger.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Valandil schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:38:
[...]

Een weekend league gedaan en de rewards waren ronduit matig.

Voor mij niet echt motivatie om dit te spelen.
Beste spelers zijn objective spelers en packluck is gewoon bagger.
Het is voor alsnog echt niet de moeite geweest.. Dus speel qualifier en tot ik zin heb.. voelt allemaal beetje nutteloos zo..

Capoue is trouwens wel echt goed. Maar moet daardoor met Yedder nif spelen, want rest is te duur als upgrade oid op die positie. Ach. Kan het weer weekje weg. Zie wel hoe lang het nog leuk blijft zo...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
hmr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:57:
[...]

Het is voor alsnog echt niet de moeite geweest.. Dus speel qualifier en tot ik zin heb.. voelt allemaal beetje nutteloos zo..

Capoue is trouwens wel echt goed. Maar moet daardoor met Yedder nif spelen, want rest is te duur als upgrade oid op die positie. Ach. Kan het weer weekje weg. Zie wel hoe lang het nog leuk blijft zo...
Same hoor, krijg dit gevoel ook steeds meer. Speel ook echt als een kip zonder kop mijn potjes. Ga nu 8-8 haha. Zodra ik achter kom zijn het opeens allemaal mourinho fanboys. Alles doen om de wedstrijd dood te maken door balletjes terug te spelen naar de keeper en shit. Community wordt echt met de week triester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even die pulisic sbc gedaan en gekozen voor de versus ice variant. 5* skill en met een finisher kaart er op prima statts. Kreeg nog 2 Discard if en mbabu versus fire dus nog mooi 100k verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:44:
[...]

Salah moest ik ook echt aan wennen en heb me eigen gepusht er mee te spelen :+ beetje zon een speler van 800k op de bank te zetten :p

Blijft altijd verschillende spelers keuze :)
Ik had zijn Gold een maand terug ongeveer en later verkocht. Kon echt niet uit de voeten met hem. Kan me voorstellen dat zijn TOTW/POTM voor 900k inderdaad andere koek is :+ Zelfde gevoel heb ik met Mané, maar die is untradeable. Sterling vond ik fijner en Pulisic is helemaal andere jus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:16
Markvd1984 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:49:
Argentinië is wel lastig
Zie nu pas hoeveel mensen Ronaldo en Pelé hebben 😅
Ook het volk weer fgw snappen Duitsers niet
Na elke doelpunt weer een regendans zelf op pauze drukken zo moe van
Daarom heb ik eerst Argentina gekozen. En daarna Brazilië doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:55:
[...]

Ik had zijn Gold een maand terug ongeveer en later verkocht. Kon echt niet uit de voeten met hem. Kan me voorstellen dat zijn TOTW/POTM voor 900k inderdaad andere koek is :+ Zelfde gevoel heb ik met Mané, maar die is untradeable. Sterling vond ik fijner en Pulisic is helemaal andere jus 8)
Ben benieuwd vanavond de beste man eens testen :) die 5 star vind ik wel een enorm voordeel tov mane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 08:33:
[...]

Mag k vragen waarom? Zodat je de coins heb voor toty spelers? Of de prijsdrop?

EA heeft de rttk kaarten de upgrades gegeven 👍
Voornamelijk omdat alles wat nu iets waard is als een baksteen gaat zakken tot begin januari.
Ik wil tzt graag Mbappe TOTY halen, dus teveel waardevermindering is dan zonde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:27:
[...]

Same hoor, krijg dit gevoel ook steeds meer. Speel ook echt als een kip zonder kop mijn potjes. Ga nu 8-8 haha. Zodra ik achter kom zijn het opeens allemaal mourinho fanboys. Alles doen om de wedstrijd dood te maken door balletjes terug te spelen naar de keeper en shit. Community wordt echt met de week triester.
Speelde in de quali tegen een dude met, let op:

Cruyf, Viera, Pele, Maldini, Ginola, Mbappe, Cafu, Matheus....

Noem het maar op.

Stond binnen 15 min 2-0 achter tegen hem. Krijg ik een voice note met gelach en 'quit fifa you noob'.

Maak in de 90e minuut de 2-2.

En verlies uiteindelijk in de 119 minuut door een insane goal van (wisselspeler) IF Mbappe...

Krijg ik weer een voice note met "Well deserved loss, you fucking suck man"..

|:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
hmr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:30:
[...]

Noem het maar op.

Stond binnen 15 min 2-0 achter tegen hem. Krijg ik een voice note met gelach en 'quit fifa you noob'.

En verlies uiteindelijk in de 119 minuut door een insane goal van (wisselspeler) IF Mbappe...

Al die FC creditcard lui zijn zo
Vaak ook nog uitgebreid dansje na een goal en op pauze zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LgJjaGCkU2wv8KUl3ohd8nmd8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7gRefugmuGpJykaOqsWBizp0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcmnIxhJb_Xvzc7QidlhQmFbmtA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P8QOzhbTN2THVqOj6MZrEuz9.png?f=fotoalbum_large
Wss de volgende flashback kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:02:
[...]

Voornamelijk omdat alles wat nu iets waard is als een baksteen gaat zakken tot begin januari.
Ik wil tzt graag Mbappe TOTY halen, dus teveel waardevermindering is dan zonde :)
Zat aan hetzelfde te denken. Hero die natale en Keane droppen waarschijnlijk ook

Tog een miljoen over dan en dit team om verder te spelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_WfWq5YzkeR5tcBnjy9eGBjW7w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9lrxKFtiAKaQoZfqmnJcFhh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"Potential", is zelf gemaakt en geen leak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
dutchgio schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:56:
[...]

"Potential", is zelf gemaakt en geen leak ofzo.
Klopt
Maar van die site komen bijna allemaal uit
Alles wat ik gepost heb van hun site kwam uit
Dus idd niet zeker maar zouden wel leuke kaarten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:24
Die FB van Dijk zou echt de meest nutteloze kaart ooit zijn, als hij via een SBC te krijgen is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:30:
[...]

Noem het maar op.

Precies de reden waarom ik berichten uit heb gezet op ps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Weet iemand hoeveel je van die swap kaarten kan krijgen per event?
Ik heb twitch uurtje aan gezet en heb nu mijn tweede kaart. Is dat het voor dit drie-daagse even? Dus 1 per event? Of 1 per dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
saert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:18:
[...]

Daar zat ik ook naar te kijken. Iemand ervaring met één van deze icons?
Denk dat Butra en Del Piero door hun body type het meeste op Fekir lijken. Daarnaast ook lekkere wf.
Ik had Del Piero vorige fifa. Was een heerlijke speler tot ik hem verkocht in januari om er mbappe en neymar van te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer eens Rivals gespeeld , terug in div 1 :)

Was weer ff billen knijpen dankzij 3 blunders van Alisson wat een kut keeper is dat.

Duikt 1x gewoon totaal de verkeerde kant op, 1x simpele bal loslaten en duwt hem zo in de voeten van me tegenstander. 3de keer komt hij hoog uit en mist de bal , dat heb ik dit jaar nog nooit gezien _O-

Gelukkig scoor ik er zelf 5 maar maakt het er niet makkelijker op. Iemand Ederson of ss mendy gebruikt ? Wil hun eventueel als vervanger gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:35
Traeces schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:04:

Was weer ff billen knijpen dankzij 3 blunders van Alisson wat een kut keeper is dat.

Duikt 1x gewoon totaal de verkeerde kant op, 1x simpele bal loslaten en duwt hem zo in de voeten van me tegenstander. 3de keer komt hij hoog uit en mist de bal , dat heb ik dit jaar nog nooit gezien _O-

Gelukkig scoor ik er zelf 5 maar maakt het er niet makkelijker op. Iemand Ederson of ss mendy gebruikt ? Wil hun eventueel als vervanger gebruiken
ss mendy kom ik wel eens tegen.
pain in the ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DeBers schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:59:
Weet iemand hoeveel je van die swap kaarten kan krijgen per event?
Ik heb twitch uurtje aan gezet en heb nu mijn tweede kaart. Is dat het voor dit drie-daagse even? Dus 1 per event? Of 1 per dag?
1 kaart per event, dus tijdens een weekend in totaal 1 uur kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbmxkuJ5WdNOlyLY938-DcrCBXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DN2nCS0l7QYQSBJVn1BwUjYZ.jpg?f=fotoalbum_large
In game speel ik 442 of 433(4). Lahm en Cancelo zet ik op het middenveld. Samen kosten ze zo'n 500k, maar ze zijn het dubbel en dwars waard. Zowel verdedigend als aanvallend.

Benzema begint wat tegen te vallen, qua dribbelen en qua afmaken. Ik wil daar Butragueno neerzetten. Mijn keeper is ook matig, maar voor de rest zijn het allemaal toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers

Ik heb de Cech SBC gedaan. Alle keepers zijn ruk. Dan maar die held met de helm in het goal en wat packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 08:05

Sinds ik teamgeeststijl ‘kat’ op alisson heb pakt die veel meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Capsaicin schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:58:
[Afbeelding]
In game speel ik 442 of 433(4). Lahm en Cancelo zet ik op het middenveld. Samen kosten ze zo'n 500k, maar ze zijn het dubbel en dwars waard. Zowel verdedigend als aanvallend.

Benzema begint wat tegen te vallen, qua dribbelen en qua afmaken. Ik wil daar Butragueno neerzetten. Mijn keeper is ook matig, maar voor de rest zijn het allemaal toppers.
Benzema echt een beest :).

Ik wil heel graag mbappe.. maar ja, dat gaat hem niet worden. Kom 700k te kort.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Ik speel al weer een poos met Son gold in de spits, schiet ze er ook nog steeds lekker in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Capsaicin schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:58:
[Afbeelding]

Benzema tegenvallend qua afmaken? :? Bij mij schiet die zelfs ballen van 30 meter erin haha. Maar wat betreft dribbelen ben ik het wel met je eens, mist ook net dat beetje echte snelheid vind ik. Keeper zou ik echt Numbers Up Ter Stegen eens proberen, heb echt het gevoel dat ik de enige hier ben die met hem speelt, maar die is zo ongelooflijk goed (ondanks de glitches met keepers). Is nu wel een stuk prijziger dan toen ik hem kocht dus snap dat je dat geld niet aan een keeper wilt spenderen :)

—-

Edit: Ik zie dat Ter Stegen nu zelfs al meer dan 120k kost, dan zou ik het toch maar met een andere keeper proberen haha. Ik heb hem gekocht toen hij 60k was :9

[ Voor 6% gewijzigd door Timoo_FR op 12-12-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dani05 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 23:34:
[...]

Sinds ik teamgeeststijl ‘kat’ op alisson heb pakt die veel meer.
Bij mij zat die kat er al op toen ik hem kocht ik vind het een ok keep ik heb niet het idee dat hij onderdoet voor andere doelmannen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Schultz fut fire kaart uit een gold pack lol. Ik had drie potjes SB gespeeld. Not too shabby gezien hoe weinig fifa ik deze week gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:24
Die Fire-kaart van Alexis Claude-Maurice is wel een mooie vervanger voor m'n RB Ripart, nog een paar dagen wachten en dan zal hij wel richting de 30k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Besloten om baby van Persie eens te proberen. Dus heb het team nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0Lhjjzomxkmk5O0WHZfvMocEQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQxviJbTeKAkk3AG6Swonm1K.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBHnUiROLhqWcSpYVEVsWy8uKNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4atJGXHSH5WJmFlgd8Lo7zSX.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Na een maandje met hetzelfde team tog weer eens wat anders gaan doen.. Di Natale was goed maar 600k goed ook weer niet..

Een zwik Untradables van de bank gehaald, wat bij gekocht en onderstaand team neergezet. Jammer dat kimpembe nog gold is maar zie geen betere vervanger. Mukiele z'n stamina is wel op in minuut 80. Die hoek puzzel ik dus nog wat aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0zy-pf8G5pFL8vZFhGJUJ1WwZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0qXYCg4MVeRfm55A1EYbbLAy.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/3900378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:58:
Na een maandje met hetzelfde team tog weer eens wat anders gaan doen.. Di Natale was goed maar 600k goed ook weer niet..

Een zwik Untradables van de bank gehaald, wat bij gekocht en onderstaand team neergezet. Jammer dat kimpembe nog gold is maar zie geen betere vervanger. Mukiele z'n stamina is wel op in minuut 80. Die hoek puzzel ik dus nog wat aan.
[Afbeelding]

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/3900378
Kunt SS Diego Carlos en Jesus Navas proberen. Heerlijk duo 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gefeliciteerd onze mede fifa speler Max Verstappen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:37:
Wat een eindbaas _/-\o_

Wat een slot van de race, tering spannend _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 12-12-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:42:
[...]

Wat een eindbaas _/-\o_

Wat een slot van de race, tering spannend _/-\o_
Ben benieuwd de slechte verliezers van Mercedes hebben alweer protest aangetekend ….. en kreeg achter die safety car al het idee dat hij voorbij huil baby was, hoop niet dat word terug gedraaid.

Lijkt net fifa mercedes de toxic speler die alles doet om te winnen

En inderdaad wat een eindbaas hij zet hem er naast dan weet je het al :+ :)F :)F :)F

[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 12-12-2021 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Traeces schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:37:
Ook gefeliciteerd. Zelden zoiets sensationeels gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:10
Iemand ervaring met uel Galeno? Leuke link met Everton waarvan ik de ice versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Gvd wat keldert Kante op de markt vanwege die vieira sbc. Hoop dat hij weer wat stijgt na de panic sell kermis. Ik denk dat ik die sbc ook maar ga doen, goeie stats en maakt het zo veel makkelijker om het team te linken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Denk dat ik de gok wel ga nemen op de icon sbc. Twee jaar geleden Ronaldo (Brazilië) basic. Vorig jaar mid Vieira.

Dat kan toch niet fout gaan! O-)

Edit:
Mijn geluk zit weer is mee, Cantona 90!!

Heb nu dit als team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=eRPR6zcAnY1gm:FFA22PS5

Tweede edit:
Na wat puzzelen gaat het (denk ik), dit worden:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iDDXQ1IenY1hb:FFA22PS5

[ Voor 53% gewijzigd door Wulfric92 op 12-12-2021 20:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Icon SBC ook maar gedaan, vorig jaar had ik etoo. Nu 91 Zidane 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Door die 2 posts hierboven ga ik toch weer twijfelen om die gok sbc te doen. Tegen beter weten in, ben benieuwd wie er hier al waardeloze shit uit heeft gekregen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Robbio85 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
Door die 2 posts hierboven ga ik toch weer twijfelen om die gok sbc te doen. Tegen beter weten in, ben benieuwd wie er hier al waardeloze shit uit heeft gekregen…
Drogba 87...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Robbio85 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
Rush en Laudrup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sommige 'gok-sbc's' wil ik nog wel doen, maar die icon sbc's zijn mij te duur voor zo'n gokje waarbij de kans vrij groot is dat je er iets onbruikbaars uit haalt.
Dan kun je dat beter in iets stoppen waarvan je weet dat het bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:41:
Sommige 'gok-sbc's' wil ik nog wel doen, maar die icon sbc's zijn mij te duur voor zo'n gokje waarbij de kans vrij groot is dat je er iets onbruikbaars uit haalt.
Ben het opzich wel met je eens, maar op de een of andere manier zijn dit de enige sbcs waar ik nog wel eens geluk mee heb. Met de hero SBC had ik di natale en nu 91 Zidane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De reden dat ik rond deze tijd vaak zo'n SBC mee pak, is omdat mijn club vaak vol zit, daardoor gooi ik te vaak 86+ spelers weg. Maar het is wel echt een gok inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ultimate pakket voor 200 wins ,
Wie is de hoogste parejo gold 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik snap je redenatie en het was wel mijn ervaring met de twee icon sbc's die ik deed in fut 20. (baby Rio Ferdinand, Overmars) Maargoed via icon swaps kon ik dan weer Dalglish fixen met minder swaps dan wat ie rechtstreeks zou kosten.

Enig idee waarom ze nog niet begonnen zijn met icon swaps? Ik wil best grinden voor een gok sbc. En gezien ik vier squads vol untradeables heb wil ik best mijn la liga/serie A team erin gooien. Blijft mijn 525k qua coins nog een beetje overeind mocht ik tekort komen.

Bedoel juist de top tien baby/mid icons zijn stuk voor stuk onbetaalbaar. En al ligt de verhouding 90% rotzooi en niet bruikbaar vs 10% echt de moeite waard. Ik ga niet als de vorige keer 2 mil bij elkaar krijgen bij gebrek aan tradeable pulls die meer dan de discard waarde zijn. Dus dan durf ik de gok wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Icon swaps zit er wel aan te komen, wellicht vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Rang 3 omdat ik echt geen zin meer had om mijn laatste potten te spelen… treurige rewards weer. Komend TOTW gaat weer niet veel voorstellen. Begint wel saai te worden zo 🥱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Weer eens rank 2 geeindigd, nooit geluk met die red picks en krijg nu ineens Coman. En dan nog een keer z'n IF uit een TOTW pack. Uitgerekend in zo'n flut TOTW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Suker 85 en eerder Lineker, dit is voor mij de laatste icon sbc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:56:
Icon swaps zit er wel aan te komen, wellicht vrijdag.
Dan zal ik de loading screens wel in de gaten houden woensdag en donderdag. Of fut watch post al wat eerder in de week adhv gevonden code. Icon swaps vind ik een goed concept: hoef je alleen tijd en doorzettingsvermogen te hebben ipv club vol met fodder of veel coins. Om als nog een base/mid icon sbc te doen en dan Laudrup / Lineker te packen natuurlijk.

Hetzelfde met objective spelers als mackintosh en dergelijke. Of nu Tagliafico en Everton. Maakt het nog leuk om ergens naar toe te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:20:
[...]

Suker 85 en eerder Lineker, dit is voor mij de laatste icon sbc...
Costa 😅 kreeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Na mijn pull 'even'wat rival potjes gespeeld met mijn nieuwe aanwinst. 10 gespeeld 8 verloren 1 gelijk en 1 gewonnen. 1 spelers was compleet onzichtbaar.. Zidane 😅

Wat me wel opviel was dat 50% speelde met 424 en alle ballen maar voren pompten waar ik het verschrikkelijk moeilijk mee had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
038Zwolle schreef op maandag 13 december 2021 @ 01:56:
Na mijn pull 'even'wat rival potjes gespeeld met mijn nieuwe aanwinst. 10 gespeeld 8 verloren 1 gelijk en 1 gewonnen. 1 spelers was compleet onzichtbaar.. Zidane 😅

Wat me wel opviel was dat 50% speelde met 424 en alle ballen maar voren pompten waar ik het verschrikkelijk moeilijk mee had
Op welke positie gebruik je hem? Ik moest vorig jaar ook erg wennen aan hem, uiteindelijk de 94 gekocht en die beviel wel een stuk beter. Maar geef het even de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:43:
Ultimate pakket voor 200 wins ,
Wie is de hoogste parejo gold 😅
Inderdaad uit dat soort pakjes heb ik nog nog nooit wat goeds gehad...het lijkt wel alsof er een vloek op rust....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ga denk ik maar gokken.. mijn coins zijn toch niet genoeg voor echt een upgrade nu.. Wie weet..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nachtapotheker schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:51:
[...]

Op welke positie gebruik je hem? Ik moest vorig jaar ook erg wennen aan hem, uiteindelijk de 94 gekocht en die beviel wel een stuk beter. Maar geef het even de tijd :)
Zijn er veel die 4-2-4 spelen ja kom het ook vaak tegen, gisteren ook een potje snel met 4-1 achter maar uiteindelijk als je weet hoe je moet spelen en dominant bent op het middenveld tegen die 2 middenvelders dan buig je het toch om, in 2de helft helemaal omgebogen naar 6-4 overwinning.

Weet iemand trouwens hoe je heel je team naar voren laat jagen als iemand aan het rondtikken is achterin? Heb zelf wel eens laatste 5 minuten rondgetikt waarbij echt heel het team ineens naar voren kwam gerend van de tegenstander.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dennis112 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:17:
[...]

Zijn er veel die 4-2-4 spelen ja kom het ook vaak tegen, gisteren ook een potje snel met 4-1 achter maar uiteindelijk als je weet hoe je moet spelen en dominant bent op het middenveld tegen die 2 middenvelders dan buig je het toch om, in 2de helft helemaal omgebogen naar 6-4 overwinning.

Weet iemand trouwens hoe je heel je team naar voren laat jagen als iemand aan het rondtikken is achterin? Heb zelf wel eens laatste 5 minuten rondgetikt waarbij echt heel het team ineens naar voren kwam gerend van de tegenstander.
Volgens mij is dat:
Team Press (D-Pad down → D-Pad left)
This tactic encourages your AI-controlled teammates to apply heavy pressure to your opponent for up to 20 seconds, or until they lose possession.

When activating Team Press, keep in mind that there is a 100-second cooldown before it fully recharges. Note that if you use this tactic frequently, it will drain your team’s stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Die gebruik ik wel eens vaker maar dat is hem niet want mijn team gaat dan echt niet met zijn allen naar voren rennen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ok. Kans dat ik ermee stop. Crespo baby uit die sbc.. krijg toch de …..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 54 ... 128 Laatste