Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ik weet niet welke divisie je speelt maar ik heb denk ik in 2 maanden div 2/1/elite misschien maar één of twee keer dit meegemaakt. In mijn optiek gebeurt het dus vrijwel nooit. Hooguit dus omdat ze chemistry nodig hebben en dus een placeholder gebruiken en hun daadwerkelijke speler dan meteen inbrengen.dennis112 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:37:
Nog heel veel mensen die met die gedachte denken dan of het geldt ook gewoon voor deze versie. Het gebeurd echt bij 9 van de 10 games en het zijn altijd messi, ronaldo, mbappe, neymar of pele die er bij worden gezet wat de rating flink verhoogd van het team
Dat hele rating verhaal is in dit geval niet relevant, ik denk dat vrijwel niemand het dáárom doet namelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Timk10 op 08-12-2021 13:41 ]
wat probeer je nu te zeggen dan? Het is nadelig om mensen in te wisselen hoor die hebben maar 5 chem ipv 10 dus ik snap niet wat je punt nu eigenlijk is?dennis112 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:37:
Nog heel veel mensen die met die gedachte denken dan of het geldt ook gewoon voor deze versie. Het gebeurd echt bij 9 van de 10 games en het zijn altijd messi, ronaldo, mbappe, neymar of pele die er bij worden gezet wat de rating flink verhoogd van het team
Je bankspelers tellen gewoon mee voor je rating dus dat blijft gewoon hetzelfde..
Wel minder btw. Probeer maar eens voor Managerial Masterpiece bijvoorbeeld, daar wordt het heel duidelijk. Stel je hebt Haller in de spits en Henkie Veerman op de bank dan kan het niet qua rating, wissel je die 2 om dan ineens wel.fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:44:
[...]
Je bankspelers tellen gewoon mee voor je rating dus dat blijft gewoon hetzelfde..
Verder wel eens dat ik niet denk dat mensen het voor de rating doen in Rivals.
Zet een lage rated speler op je bank. Kijk wat je teamrating is. Ruil deze jongen om voor een basisspeler en kijk naar je teamrating. Wat gebeurd er? Precies niks want je wissels tellen mee Bij al die bijzondere modus geen idee. Maar daar kan je toch geen Messi inbrengen want die is toch al te hoog dus ik neem aan dat hij op rivals doelt.Gurbuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:46:
[...]
Wel minder btw. Probeer maar eens voor Managerial Masterpiece bijvoorbeeld, daar wordt het heel duidelijk. Stel je hebt Haller in de spits en Henkie Veerman op de bank dan kan het niet qua rating, wissel je die 2 om dan ineens wel.
Verder wel eens dat ik niet denk dat mensen het voor de rating doen in Rivals.
[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 08-12-2021 13:54 ]
Wel dus:fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:51:
[...]
Zet een lage rated speler op je bank. Kijk wat je teamrating is. Ruil deze jongen om voor een basisspeler en kijk naar je teamrating. Wat gebeurd er? Precies niks
:strip_exif()/f/image/IZTbWVENNQUxsYFsD7eI87Oz.gif?f=fotoalbum_large)
En ja hij doelt op Rivals, dat geef ik aan in mn post maar daar werkt de rating hetzelfde.
[ Voor 6% gewijzigd door Gurbuh op 08-12-2021 13:59 ]
ik laat het je zo wel zien..Gurbuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:58:
[...]
Wel dus:
[Afbeelding]
En ja hij doelt op Rivals, dat geef ik aan in mn post maar daar werkt de rating hetzelfde.
In Rivals niet. De tijd van bronzen bankspelers is wel voorbij.
Dat moet dan wel voor teamgeest zijn omdat ze met zoveel verschillende spelers anders niet goed te linken zijn.
Of het zijn zulke noobs dat ze wel packs kunnen kopen maar het in-game switchen van opstelling niet kennen.
Perfecte samenvatting.dutchgio schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:01:
Wissels tellen mee, maar minder zwaar. Met name in die speciale modes met een max teamrating is dat van belang, daar kan je het ook zien als je de spelers met elkaar wisselt.
In Rivals niet. De tijd van bronzen bankspelers is wel voorbij.
Dat moet dan wel voor teamgeest zijn omdat ze met zoveel verschillende spelers anders niet goed te linken zijn.
Of het zijn zulke noobs dat ze wel packs kunnen kopen maar het in-game switchen van opstelling niet kennen.
net zeg je nog dat rivals hetzelfde werkt qua rating en stuur je nog een soort gifje met "bewijs" maar wat jij nu quote geeft aan dat ik gelijk heb want in rivals veranderd er niks qua rating.
Dit is in de webapp. Hoe kan ie dan rekening houden met Rivals of MM? Nooit gezegd dat het in Rivals niet werkt, ik gaf alleen als voorbeeld dat het extra duidelijk is in MM omdat je daar een max rating hebt. Vervolgens laat ik met dat gifje zien dat met exact dezelfde 18 spelers ik een andere rating (77 vs 78) krijg door precies te doen wat jij zegt, namelijk een basisspeler met een wissel omdraaien.fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:04:
[...]
net zeg je nog dat rivals hetzelfde werkt qua rating en stuur je nog een soort gifje met "bewijs" maar wat jij nu quote geeft aan dat ik gelijk heb want in rivals veranderd er niks qua rating.
Je zegt dat het in rivals hetzelfde werkt. Dus zoals jij bedoeld in je gifje. Daarna quote je iemand die aangeeft dat het dus niet hetzelfde in rivals werkt. Daar tellen je wissels gewoon mee met de rating. Dus je draait nog al snel in je antwoord.Gurbuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:09:
[...]
Dit is in de webapp. Hoe kan ie dan rekening houden met Rivals of MM? Nooit gezegd dat het in Rivals niet werkt, ik gaf alleen als voorbeeld dat het extra duidelijk is in MM omdat je daar een max rating hebt. Vervolgens laat ik met dat gifje zien dat met exact dezelfde 18 spelers ik een andere rating (77 vs 78) krijg door precies te doen wat jij zegt, namelijk een basisspeler met een wissel omdraaien.
Wat is het nu. Tellen de wissels wel of niet mee in rivals bij je rating?
Hier zeg jij dat hetzelfde werkt.Gurbuh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:58:
[...]
Wel dus:
Vervelend dat we alles in Jip en Janneke taal moeten uitleggen omdat jij te beroerd bent om een keer je ongelijk toe te geven.
Ik probeer niks te zeggen ik vraag me gewoon af waarom heel veel mensen dit doen want lijkt mij dat je voordat je begint zorgt dat je start opstelling is zoals je wil spelen en met alle spelers die je erin wilt hebben.fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:44:
[...]
wat probeer je nu te zeggen dan? Het is nadelig om mensen in te wisselen hoor die hebben maar 5 chem ipv 10 dus ik snap niet wat je punt nu eigenlijk is?
Dacht dat als het de rating van je team aanpast en je daardoor teams tegen krijgt met een zwakkere rating dat het nog nut zou hebben maar als je wissels gewoon meetellen in de rating dan gaat dit niet op dus dan snap ik niet waarom heel veel spelers dit toch doen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
:strip_exif()/f/image/3sJCXEqyfelB1y8oR4GGJoUp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dU0l0B31IIjVGQefiNqjuDt3.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik mijn messi inbreng tegen een bronzenspeler gebeurd er NIKS zoals jullie zien.
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 08-12-2021 14:17 ]
Wikipedia: Gewogen gemiddeldefifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ik mijn messi inbreng tegen een bronzenspeler gebeurd er NIKS zoals jullie zien.
Maar goed, de vraagsteller snapt het volgens mij wel gewoon dus wat mij betreft kunnen we over naar de orde van de dag.
[ Voor 7% gewijzigd door Gurbuh op 08-12-2021 14:19 ]
maak een bronze team met loan pele op de bank beoordeling 58.fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
zet ik hem in de basis beoordeling 59.
Dat jouw specifieke voorbeeld niet zo is, betekent niet dat het nooit zo is.
[ Voor 4% gewijzigd door cubert20 op 08-12-2021 14:21 ]
ik gok doelstellingen, dat je moet beginnen met een x aantal spelers uit een bepaalde competitie.dennis112 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:16:
[...]
Ik probeer niks te zeggen ik vraag me gewoon af waarom heel veel mensen dit doen want lijkt mij dat je voordat je begint zorgt dat je start opstelling is zoals je wil spelen en met alle spelers die je erin wilt hebben.
Dacht dat als het de rating van je team aanpast en je daardoor teams tegen krijgt met een zwakkere rating dat het nog nut zou hebben maar als je wissels gewoon meetellen in de rating dan gaat dit niet op dus dan snap ik niet waarom heel veel spelers dit toch doen.
Oke, dan is het misschien met zulke spelers idd niet zo. Maar ik neem aan dat de vrager in kwestie niet tegen een compleet bronze team kwam en dus dat er geen verschil is in rating qua team van zijn tegenstander.cubert20 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:20:
[...]
maak een bronze team met loan pele op de bank beoordeling 58.
zet ik hem in de basis beoordeling 59.
Dat jouw specifieke voorbeeld niet zo is, betekent niet dat het nooit zo is.
Maar het komt wel wat vaker voor.fifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:27:
[...]
Oke, dan is het misschien met zulke spelers idd niet zo. Maar ik neem aan dat de vrager in kwestie niet tegen een compleet bronze team kwam en dus dat er geen verschil is in rating qua team van zijn tegenstander.
Bij sommige doelstellingen mag je team maximaal 77 rating zijn.
Als je dan allemaal relatief lage golds hebt in de basis dan kun je mbappe wel inbrengen vanaf de bank en 77 rating houden.
Staat mbappe in de basis dan red je dat met verder hetzelfde team niet.
Dat wilde gurbuh ook zeggen, maar jullie spraken lekker langs elkaar heen
Vorig jaar wel, maar komt behalve zijn schot overal net tekort.TheSuperLAW schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:38:
Iemand ervaring met mid trezeguet?
absoluut geen gamechanger
Ben Ketser is echt een gamechanger. Hij outshined mijn Mbappe elke wedstrijd weer.Lashrom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:19:
[...]
Ze hebben keepers echt generfed. Het lijkt alsof Donnaruma geen ballen meer kan pakken, wat in het begin daardoor juist zo frustrerend was. Nu merk ik bij ieder wedstrijd dat er wel meer dan drie doelpunten gemaakt worden. Voorheen kreeg je er maar max 2 doelpunten mee of tegen omdat de keepers ongelofelijk overpowered waren.
Ik had het hier al eens een keer gezegd, maar ik blijf het zeggen; Ben Ketser the Rat lieve mensen. Als je de coins hebt en goed bij je team past is het de coins driedubbel waard. Hiervoor had ik Mbappe gebruikt, maar nu ik Benzema flashback heb is dit ook niet meer nodig. Ben Ketser scoort van Alicante!
Bij mij werkt het i.i.g. (nog) niet
je moet je linkerpookje ook wel bewegenDropkogel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:53:
Verdedigen met L2 blijft een A1 grap.
Bij mij werkt het i.i.g. (nog) niet)
Maar kost wel serieus veel moeite om goed onder de knie te krijgen.
En tegen goede skillers en dribbelaars blijft het wel lastig.
Ja dat is echt een kwestie van oefenen. Heeft bij mij ook lang geduurd, maar het loont zich wel!cubert20 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:00:
[...]
je moet je linkerpookje ook wel bewegen
Maar kost wel serieus veel moeite om goed onder de knie te krijgen.
En tegen goede skillers en dribbelaars blijft het wel lastig.
Ik kan echt niet meer zonder L2.Dropkogel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:53:
Verdedigen met L2 blijft een A1 grap.
Bij mij werkt het i.i.g. (nog) niet)
L2 zorgt ervoor dat je naar de speler met balbezit blijft kijken en ook qua positie zo goed staat.
Welke divisie speel je?
wijze woorden
Het helpt echt gigantisch hoor, maar het is ook een voorbeeld van shitty coding in de game, in mijn optiek. Bij manuele tackels met rondje bijvoorbeeld, heb ik dat soort rare bounces véél minder.
Die Banza is wel een aanrader als pinchhitter (weet niet of de SBC nog beschikbaar is). Goede lengte en kopt regelmatig een hoekschop binnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Robbio85 op 08-12-2021 16:09 ]
Banza is wel echt een baas. Geen idee wat het met hem is, maar hij voelt echt beter aan dan zijn stats daadwerkelijk zijn. Het lijkt alsof hij soms door het net heen schiet.Robbio85 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:07:
Gebruik al tijden L2. Staande tackle af en toe afhankelijk van context, sliding alleen in blinde paniek. Gisteren div 3 bereikt. Het zweetniveau gaat direct omhoog, moest nog 1 win voor de Rivals reward upgrade toen ik in div 3 zat, maar Banza heeft me gered door een hoekschop binnen te koppen in de 92e minuut. Schaam me er bijna voor...
Die Banza is wel een aanrader als pinchhitter (weet niet of de SBC nog beschikbaar is). Goede lengte en kopt regelmatig een hoekschop binnen.
Hoe ver is iedereen btw met van Ginkel unlocken? Het seizoen duurt nog 14 dagen en ik moet nog 15K exp. Gaat nog krap worden.
Net als hoe je dus een staande tackle maakt als je dichtbij bent, zo doe je dus ook met de L2.
[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 08-12-2021 17:04 ]
nog 2 keer een serie bonzen doelstelling / zilveren doelstelling / gouden doelstellingOzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:00:
[...]
Banza is wel echt een baas. Geen idee wat het met hem is, maar hij voelt echt beter aan dan zijn stats daadwerkelijk zijn. Het lijkt alsof hij soms door het net heen schiet.![]()
Hoe ver is iedereen btw met van Ginkel unlocken? Het seizoen duurt nog 14 dagen en ik moet nog 15K exp. Gaat nog krap worden.
Zal ongeveer al zeker 12K gaan zijn als het niet meer is.
Moet lukken toch.
Burp
[ Voor 5% gewijzigd door theman36 op 08-12-2021 18:47 ]
Heb het ook geprobeerd, maar tref je iemand welke een beetje handig dribbelt ben je nergens.Lashrom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:03:
Ik had vernomen dat je niet meteen L2 moet inhouden als je van speler wisselt. Altijd tot het uiterst rennen met R2 en als je echt op twee á drie stapjes afstand van de tegenstander bent dat je dan onmiddelijk moet jockeyen met L2 ingedrukt. Ik had altijd de neiging om meteen te jockeyen zodra ik van speler gewisseld ben die het dichtstbij de bal zit van de tegenstander.
Net als hoe je dus een staande tackle maakt als je dichtbij bent, zo doe je dus ook met de L2.
Misschien ook handig om te melden of je op PC, XBox of PS4/5 speelt?theman36 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:16:
Mensen die vanavond zin hebben om een potje te spelen? Speel zelf divisie1/elite
Ah ja my badMoody2204 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:38:
[...]
Misschien ook handig om te melden of je op PC, XBox of PS4/5 speelt?

Ja daar zit echt 3x niks bij inderdaad....Timoo_FR schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:13:
Nou ik bewaar mijn TOTW pack nog maar een weekje... Ga hier ook echt geen moeite voor doen dit weekend. Wat een team....
88 Immobile, 40k. GaaaaaapMoody2204 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:19:
[...]
Ja daar zit echt 3x niks bij inderdaad....

Heb toch mooi Linssen even meegenomen voor de hebTimoo_FR schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:13:
Nou ik bewaar mijn TOTW pack nog maar een weekje... Ga hier ook echt geen moeite voor doen dit weekend. Wat een team....
https://www.futbin.com/22/squad/3791736
Vinicius ook een 88 rated POTM als het goed is. Gaat een mooie maand worden, helemaal als we straks SBC's krijgen waarbij we dit soort kaarten kunnen craften.
Zit ook weer in Elite division, morgen een extra red pick.
[ Voor 11% gewijzigd door Ozz op 08-12-2021 22:00 ]
Ik had net Roberto Carlos gepacked, schrok me een ongeluk toen ik deze melding kreeg.
/f/image/MXCyJYtWNdBfE32ccjbsAkAd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Sevyx op 09-12-2021 10:39 ]
Psn - Sevyxs
Ik heb trouwens ook een bestemming gevonden voor mn dubbele meuk, ik stop deze gewoon in die 75 speler keuze sbc...zo net een paar dubbele mooi kunnen omruilen voor zaken die ik nog niet heb en voor een andere sbc ooit weer kan gebruiken...
Burp
In afwachting van die Vinicius SBC (en Fofana zie ik hier?) heb ik wat 87/89/90 fodder kaarten gekocht. Hopelijk stijgen die komend weekend. Geen idee of dit echt gaat gebeuren, dus is een gokje._Uploader_ schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:29:
Ben Ketser ook maar gehaald na het cashen van mijn Gravenberch kaarten. Nu zo'n 1.2 mil over en nog wat hoge fodder over. Hebben jullie tips om mijn team te versterken of is het nu een goed idee om te investeren in nog meer hoge fodders voor de eventuele icon en andere sbc's?
https://www.futbin.com/22/squad/3791736
3, wegens het extra pakje.Markvd1984 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:26:
Waar kiezen jullie altijd voor met de rewards keuze 1 2 of 3
Geniaal_Uploader_ schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:53:
haha, prachtig. Vanaf de tweede minuut; https://www.reddit.com/r/...nating_your_strikers_and/
Kun je je R9 verkopen.
Denk dat ik mooi in divisie 1 ga blijven038Zwolle schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:15:
Vandaag voor het eerst een paar potjes gedaan in elite division, maar ik ben behoorlijk op mijn plek gezet .. 8 gespeeld 6x weggespeeld en 2x gelijk. Ik was nooit zo bang voor spelers met mbappe etc, maar een goede speler met spelers als mbappe zijn echt onhoudbaar (voor mij). Die 7 wins gaan op deze manier nog wel even duren.
Keepers die alle mogelijke ballen eruit halen - echt verschrikkelijk - zo frustrerend
5 wins in de competitieEr!k schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:33:
Iemand een idee waarom de OTW kaart van Berghuis nu 86 is?
Die waren al door maar hebben nu gelijkgespeeld en dus komt er maar 1 upgrade en niet 2, vandaar de prijsdip.Markvd1984 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:54:
Krijgt diatta nu wel een upgrade ?
Monaco is 1e in de poule ,maar zijn prijs is met 15k gezakt
/f/image/4MAM8Nku6XPwBtZnXiL4Joso.png?f=fotoalbum_large)
VD Sar gekocht en mijn achterhoede aangepast.
Wat vinden jullie ervan?
(Nkunku en Goretska wissel in ingame)
Volgende logische stap zou VVD IF zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 09-12-2021 21:47 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Een regelementaire overwinning zou mij prima uitkomen met een traore op 87
Dantuma ook naar 87
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 09-12-2021 21:48 ]
UEFA laat hier wel weer zien hoe corrupt ze zijn. Als het niet Tottenham, maar bijvoorbeeld Mura geweest hadden ze gewoon 3-0 aan hun broek gekregen.Augy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:48:
Ben benieuwd wanneer Tottenham z'n wedstrijd wil gaan inhalen, die hebben echt een bizar schema rest van het jaar!
Dantuma ook naar 87
Is ook extinct nuAugy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:48:
Ben benieuwd wanneer Tottenham z'n wedstrijd wil gaan inhalen, die hebben echt een bizar schema rest van het jaar!
Dantuma ook naar 87
Hij heeft met een hunter kaart , 99 Finishing, shotpower, positioning en compsure. Alle belangrijke stats voor een spits zowat op 99. En nog outside foot trait.Markvd1984 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:49:
Betaald Ronaldo EA ofzo ,als ik op doel schiet maakt niet uit of het onmogelijk is ,hij moet er altijd in 😅
Dus niet zo gek toch dat hij in de 16 zowat alles scoort ? Zijn 4* wf voelt ook gewoon aan als een 5*.
[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 10-12-2021 12:32 ]
It`s all about the money.Rhain schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:31:
Gewoon weer een Traore Freeze!? Is het nou zo moeilijk om een andere speler te pakken? Of wat snap ik hier nou niet aan?
Zo komen we langzaam weer bij Fifa21 terecht (al is dat op de PS4 al zo)
Ben yedder SS een upgrade voor Di Natale?
Populariteit, meta, FIFA Points.Rhain schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:31:
Gewoon weer een Traore Freeze!? Is het nou zo moeilijk om voor de variatie een andere speler te pakken? Of wat snap ik hier nou niet aan?
Als ze een 79 rated speler pakken die niet populair is krijg je reacties met; wat moeten we hier nou weer mee?!
Het is indd nooit goed voor iedereen.wErudite schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:59:
[...]
Populariteit, meta, FIFA Points.
Als ze een 79 rated speler pakken die niet populair is krijg je reacties met; wat moeten we hier nou weer mee?!
Wel zouden ze wat creatiever kunnen omgaan met de upgrades.
Nu hebben ze de serie a potm een simpele +4 gegeven.
Hebben ze een sbc gemaakt waar eigenlijk niemand op zit te wachten.
Koppel dan zo`n upgrade aan de prestaties die hij heeft geleverd.
dus bepaalde stats een grotere upgrade en andere een wat kleinere.
Bij sommige spelers kun je upgraden wat je wilt, maar die gaan nooit gebruikt worden.
Zal wel meevallen als hij gewoon bruikbaar is. Die cornet RB is bv gewoon een prima back maar niemand gebruikt hem.wErudite schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:59:
[...]
Populariteit, meta, FIFA Points.
Die mbabu, Adama enzo is ieder jaar het zelfde liedje.
Misschien verklaart dat verschil in qualifiers?
Vond vorig jaar ps4 stuk makkelijker.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom is het idd altijd nodig om het spel meteen met bijna 50% te wijzigen ipv subtiele wijzigingen door te voeren. Ik merkte dit ook al bij vorige versies en je komt altijd op een punt dat je het dan maar niet meer gaat spelen. Vaak ergens rond april als de competities tegen het einde aan lopen.forzaracing schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:05:
Wat een kutspel - ze hebben weer een update gedaan en het trekt weer op niks
Keepers die alle mogelijke ballen eruit halen - echt verschrikkelijk - zo frustrerend
Wat is er aangepast volgens jullie? Ik heb gisteren (voor het eerst sinds de patch) wat potjes Silver Lounge en Rivals gedaan, maar kan me niet herinneren dat het veel anders speelde dan voorheen.monaldo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:02:
[...]
Waarom is het idd altijd nodig om het spel meteen met bijna 50% te wijzigen ipv subtiele wijzigingen door te voeren. Ik merkte dit ook al bij vorige versies en je komt altijd op een punt dat je het dan maar niet meer gaat spelen. Vaak ergens rond april als de competities tegen het einde aan lopen.
Als vandaag Valverde Freeze tradeable een goede prijs heeft is die beter denk ik. Ben benieuwd.Ozz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:46:
Die Capoue SBC is er weer zo een om niet te laten lopen. Helemaal als je Fekir en FB Benzema hebt is hij een must do.
Denk dat die wel een stuk duurder zal zijn dan ~67k (PS). En is het geen CB? Zag dat een paar keer voorbij komen maar weet eigenlijk niet of dat echt wasAequitasII schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:30:
[...]
Als vandaag Valverde Freeze tradeable een goede prijs heeft is die beter denk ik. Ben benieuwd.
Ik ga straks nog eens spelen maar gisteren speelde alles enorm stroef - waar ik eerder mooie en vlotte combinaties kon maken ging dat op eens een pak moeilijk (zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ze basisinstellingen van een opstelling hebben aangepast).joostmakaay schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:12:
[...]
Wat is er aangepast volgens jullie? Ik heb gisteren (voor het eerst sinds de patch) wat potjes Silver Lounge en Rivals gedaan, maar kan me niet herinneren dat het veel anders speelde dan voorheen.
Daarnaast echt 10x voor een doel gekomen waar ik altijd uit scoor waar de keeper nu enorm goed tussen komt - in de zin van hard schot in het hoekje.
Het zal wss persoonlijk zijn maar het liep echt voor geen meter gisteren en toen dacht ik plots idd dat er een update was geweest dus ik link het daaraan.
Is die Capoue echt zo goed?Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:33:
[...]
Denk dat die wel een stuk duurder zal zijn dan ~67k (PS). En is het geen CB? Zag dat een paar keer voorbij komen maar weet eigenlijk niet of dat echt was
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
NeeTraeces schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:42:
Wie zouden jullie nemen als rechtback totgs trent of rb trent ?
Zeker een stuk duurder, maar wel tradeable. En het is een cdm met al een zeer goed gouden kaartje.Gurbuh schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:33:
[...]
Denk dat die wel een stuk duurder zal zijn dan ~67k (PS). En is het geen CB? Zag dat een paar keer voorbij komen maar weet eigenlijk niet of dat echt was