Waar doel je nu precies op? Snap hem nietwErudite schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:17:
Godsakke @fifanoob, heb je m'n karmakeizer nou gewoon afgepakt?
On-topic: Ik heb sinds jaren zo onwijs veel plezier in FIFA door Neymar en Mbappe, wat is het leuk om met die 2 te skillen
Geef mij maar Ljungberg en Joe ColewErudite schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:17:
Godsakke @fifanoob, heb je m'n karmakeizer nou gewoon afgepakt?
On-topic: Ik heb sinds jaren zo onwijs veel plezier in FIFA door Neymar en Mbappe, wat is het leuk om met die 2 te skillen
Donnarumma al gehad?Timk10 schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:58:
[...]
Ik zit sowieso enorm te strugglen met keepers dit jaar man. Cech is ook meh. Maar dat was Van der Sar ook, Bijlow, Szcndzndznezny ook. Ik heb heel sterk het gevoel dat het niet zoveel uitmaakt wie je onder de lat zet. Soms zijn het onpasseerbare wereldkeepers, soms zijn het Franck Grandelletjes. Er is niks tussenin.
Donnarumma vind ik dan weer niet bijzonder. Ik heb zelf Navas IF omdat ik die uit mijn eerst red pick van de WL kreeg. Maar ik moet zeggen dat die mij niet eens zo tegenvalt.
Maar er is geen enkele keeper in Fifa die geen rare fratsen uithaalt. Tijdens een draft had ik een keer Ter Stegen numbers up. Die viel mij wel in positieve zin op. Maar ja, dan leg je zomaar 140 k neer voor een keeper...
Van der Sar is toch wel echt top? Pakt tegen mij altijd wereldballen. Heb zelf echter niet zoveel coins over voor een keeper. Donnaruma vind ik ook beduidend beter dan veel andere gold keepers die ik heb geprobeerd.
Jammer dat je Benzema FB niet hebt gedaan, dan had ik die mooi in de spits gezet en Kante erbij voor naast Kessie (al weet ik niet in welke opstelling je speelt haha). Vini is trouwens wel een goeie in de spits, heb alleen geen ervaring met spelers op 7 chem dus kan daar niks over zeggen haha.Partypooper schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:02:
Hmm keuzes. Iemand ideeën voor een spits?
Twijfel enorm of ik Rb Dembele op 7 chem zet, Vini 85 IF op 7 chem, nif Yedder, Morientes, Isak is nog een optie. Iemand nog een idee? Heb 440k te besteden (Xbox)
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Timoo_FR op 06-12-2021 18:07 ]
Haha, dat je karmakeizer van dit topic bentfifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:16:
[...]
Waar doel je nu precies op? Snap hem niet
Ja, dat is wel zuur inderdaad. Alleen er zullen nog zat andere leuke kaarten uitkomen hoop ik!Timoo_FR schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:05:
[...]
Jammer dat je Benzema FB niet hebt gedaan, dan had ik die mooi in de spits gezet en Kante erbij voor naast Kessie (al weet ik niet in welke opstelling je speelt haha). Vini is trouwens wel een goeie in de spits, heb alleen geen ervaring met spelers op 7 chem dus kan daar niks over zeggen haha.
Ik speel in-game 4-2-3-1.
Spits: nog niet bekend.
LAM: Bamba.
CAM: Benzema
RAM: Fekir
CDMs: Nkunku en Kessie
Verdediging zoals het in start opstelling staat.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Lineker mid ook geen verkeerde denk ik.Partypooper schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:02:
Twijfel enorm of ik Rb Dembele op 7 chem zet, Vini 85 IF op 7 chem, nif Yedder, Morientes, Isak is nog een optie. Iemand nog een idee? Heb 440k te besteden (Xbox)
[Afbeelding]
https://www.twitch.tv/easportsfifa ff aanzetten en snel muten voor FGS Swaps/
Moet je dan op Twitch inloggen/account maken met hetzelfde e-mailadres als je EA account?Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:24:
https://www.twitch.tv/easportsfifa ff aanzetten en snel muten voor FGS Swaps/
Moet m wel ff linken ja. Weet trouwens niet helemaal 100% zeker of dit vage vrouwengedoe telt voor FGS SwapsTimoo_FR schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:35:
[...]
Moet je dan op Twitch inloggen/account maken met hetzelfde e-mailadres als je EA account?

Volgens mij niet...Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:36:
[...]
Weet trouwens niet helemaal 100% zeker of dit vage vrouwengedoe telt voor FGS Swaps
idd volgens mij ook niet, begint in elk geval niks te lopen. Normaal kan je dan zien op hoeveel % je zit, maar echt veel verstand heb ik er ook niet vanGurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:36:
[...]
Moet m wel ff linken ja. Weet trouwens niet helemaal 100% zeker of dit vage vrouwengedoe telt voor FGS Swaps
Ze spammen er wel op los daar in de chat
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 06-12-2021 18:41 ]
Volgens mij haat het echt om die FSG events, en dat is nu niet. Vaak is het een uur kijken in totaal in een weekend.
En bij Twitch kan je het inderdaad bij die Drops zien, daar staat het nu ook niet.
En bij Twitch kan je het inderdaad bij die Drops zien, daar staat het nu ook niet.
Isak (RTTK kaart denk ik dat je het over hebt) moet wel echt in je speelstijl passen, vond hem zelf erg houterig maar had wel het gevoel dat hij enorm veel 50/50s won.Partypooper schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:02:
[Afbeelding]
Sorry boys
Denk ik ook een keer een nuttige bijdrage te doen
Unlucky. Nou ja gelukkig kostte het ook niet zoveel.
Schmeichel, voor de zoveelste keer

PSN: xMaurice93
ik bewaar hem voor toty. De vorige 85+ ook bewaard. Ik wil gewoon een dikke pull fixen met toty
Ik denk dat ik maar begin aan een Frans team. Met Benz, Griezmann, Nkunku, Upamecano IF, Mukiele RTTK, Kounde, Hernandez en Diaby/Lemar/Coman een ratjetoe tot en met. Maar league wice heb ik weinig boeiends en dit lijkt me een leuk experiment.
Niet Frans, maar RB Klosterman kun je dan erg gemakkelijk linken en is een beest achterin!Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:58:
Ik denk dat ik maar begin aan een Frans team. Met Benz, Griezmann, Nkunku, Upamecano IF, Mukiele RTTK, Kounde, Hernandez en Diaby/Lemar/Coman een ratjetoe tot en met. Maar league wice heb ik weinig boeiends en dit lijkt me een leuk experiment.
Denk speel een paar potjes, maar wat een input lag zeg pff…
Gisteren trouwens die SS Diego Carlos gekocht maar wordt er nou niet echt warm van… heeft nog weinig goed gedaan.
Gisteren trouwens die SS Diego Carlos gekocht maar wordt er nou niet echt warm van… heeft nog weinig goed gedaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IzFxr69o0ppV0N3SBKJQ1TTP.jpg?f=user_large)
Past niet in mijn team, maar leuke allround sub.
wijze woorden
Haha, hier Gnabry voor de 5e keer. De '+' in 85+ ging weer niet op voor mij
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Online draft 2x gewonnen, 2x finale verloren; alleen maar miezerige pakjes zonder ook maar 1 walk out
Haha ik trap er ook elke keer in man, nu zo’n 10 drafts gedaan denk ik en echt nog nooit iets fatsoenlijks uit de rewards gehad… 🤥Capsaicin schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:49:
Online draft 2x gewonnen, 2x finale verloren; alleen maar miezerige pakjes zonder ook maar 1 walk out
Hier terug gegrepen op een oudere opstelling en vandaag en gisteren serieus er weer plezier aan beleeft. Met die eerdere opstellling loopt het ineens weer een stuk lekkerder. Gisteren kwali voor WL gehaald, en vandaag ook vrij makkelijk de 7 rivals wins gehaald. Gek dat het ineens weer zo lekker loopt (voor zolang het weer duurt natuurlijk)...
Welke opstelling speel je dan? Ik loop zelf behoorlijk vast de laatste weken met m'n eigen opstelling.Moody2204 schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:57:
Hier terug gegrepen op een oudere opstelling en vandaag en gisteren serieus er weer plezier aan beleeft. Met die eerdere opstellling loopt het ineens weer een stuk lekkerder. Gisteren kwali voor WL gehaald, en vandaag ook vrij makkelijk de 7 rivals wins gehaald. Gek dat het ineens weer zo lekker loopt (voor zolang het weer duurt natuurlijk)...
Met andere opstelling bedoelde ik eigenlijk andere spelers. Ik speelde al 4-2-3-1, dat ben ik gewoon blijven spelen. Maar op sommige posities komt de ene speler beter tot zijn recht dan de andere. Ik speel nu bijv. met Son gold in de spits, die daar meer rendement haalt voor mij dan Benzema FB op de 1 of andere manier. Ook Vinicius IF op links was het voor mij niet. Daar speelt nu Ljungberg hero. Die ook op 1 of andere manier mij veel beter ligt. Die spelers passen dan waarschijnlijk beter bij mijn manier van spelen.saert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 04:18:
[...]
Welke opstelling speel je dan? Ik loop zelf behoorlijk vast de laatste weken met m'n eigen opstelling.
Past niet echt in mijn team en ik weiger met de cringey sweatlord Marquinhos en Kimpembe te spelen haha
Is toeval je hebt vast het momentum gehad.Moody2204 schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:57:
Stop nou maarfifanoob schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:37:
[...]
Is toeval je hebt vast het momentum gehad.
Meer mensen Delaney OTWs gekocht @13k?
Tis wel opvallend vind je niet? Zodra iets niet lukt is het vaak dat het de game is. Lukt dingen weer wel dan is het opeens dat het bv aan een opstelling ligt of aan iets anders wat men zelf veranderd heeft.Gurbuh schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:47:
[...]
Stop nou maar![]()
Meer mensen Delaney OTWs gekocht @13k?
Het valt mij gewoon op
Zonder op personen in te gaan.
SchuldigTimk10 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:21:
[...]
Past niet echt in mijn team en ik weiger met de cringey sweatlord Marquinhos en Kimpembe te spelen haha
Hier voor 66% kimpembe zit op de bank voor chiellini 🤣
Zonder gekheid, donnarumma is verreweg de beste en meest stabiele keeper tot nu toe
Voor jou misschien ja. Voor mij is dat Numbers Up Ter Stegen, als ik Donnarumma tegenkom scoor ik alsnog de makkelijkste goals, dus is echt voor iedereen anders deze gameAugy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:32:
[...]
Hier voor 66% kimpembe zit op de bank voor chiellini 🤣
Zonder gekheid, donnarumma is verreweg de beste en meest stabiele keeper tot nu toe
Blijft een eindeloze discussie. Ben ik een x positief, krijg ik dit weer...fifanoob schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:54:
[...]
Tis wel opvallend vind je niet? Zodra iets niet lukt is het vaak dat het de game is. Lukt dingen weer wel dan is het opeens dat het bv aan een opstelling ligt of aan iets anders wat men zelf veranderd heeft.
Het valt mij gewoon op
Zonder op personen in te gaan.
Haha ieder z'n ding hoor. Ik heb 8 wedstrijden op mijn untradeable Marquinhos en ik heb al maanden een untradeable Kimpembe die ik weiger te gebruiken haha. Ik heb gewoon helemaal niks met die gasten in real-life, sowieso met heel PSG niet, dus dan zal ik er ook niet zo snel mee spelen. Heb natuurlijk wel Messi een tijdje gebruikt nadat ik hem packte en ook Hakimi dus een tijdje gebruikt, maar ook zij zijn inmiddels vervangen door spelers waar ik veel meer binding mee heb, oftewel Eredivisie/Nederlandse spelers.
Ik vind dat wel prijzenswaardig. Ik moet helaas ook schuld bekennen. Maar dat komt omdat ik heel graag speel met Verratti, en die vormt nu juist een mooie driehoek met.... juist ja...Timk10 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:56:
[...]
Haha ieder z'n ding hoor. Ik heb 8 wedstrijden op mijn untradeable Marquinhos en ik heb al maanden een untradeable Kimpembe die ik weiger te gebruiken haha. Ik heb gewoon helemaal niks met die gasten in real-life, sowieso met heel PSG niet, dus dan zal ik er ook niet zo snel mee spelen. Heb natuurlijk wel Messi een tijdje gebruikt nadat ik hem packte en ook Hakimi dus een tijdje gebruikt, maar ook zij zijn inmiddels vervangen door spelers waar ik veel meer binding mee heb, oftewel Eredivisie/Nederlandse spelers.
Verratti ook een tijdje gebruikt ja, met RB Dante en red pick Atal in een driehoek.Moody2204 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:58:
[...]
Ik vind dat wel prijzenswaardig. Ik moet helaas ook schuld bekennen. Maar dat komt omdat ik heel graag speel met Verratti, en die vormt nu juist een mooie driehoek met.... juist ja...
Het ligt er allemaal maar net aan waarom je FUT speelt; wil je altijd de beste resultaten halen, winnen, de codering van de game in je voordeel gebruiken, dan ga je inderdaad voor de meta, de Kimpembes, de Marquinhosjes, de Mbappe's. Die zullen je namelijk helpen in deze game.
Dat deed ik in FIFA15/16/17 ook; de absolute meta gebruiken, en altijd proberen de meeste wins en dergelijke te pakken.
Inmiddels ben ik oud en saai en wil ik vooral gewoon een beetje ontspannen en geef ik geen fuck meer of ik rank 2 ofzo haal. Ik heb het wel geprobeeerd, maar ik heb inmiddels ook al 3 of 4 WL's na 4 wins de brui eraan gegeven, want ik wil gewoon lekker relaxt kunnen spelen haha. Daarbij komt ook dat ik zeker geen bovengemiddelde speler ben overigens
Blijf het wel frappant vinden dat er iedere editie van FIFA weer z'n verdediger die ondanks z'n stats zo overpowered aanvoelt, vorige FIFA had je Joe Gomez daarvoor Akanji, terwijl ze in het echt niet heel veel klaarspeelde (Gomez was wel een tijdje erg goed bij Liverpool).Timk10 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:56:
[...]
Het is denk ik elk jaar weer anders door de combinatie van pace, defensive awareness, body type, weak foot, work rates. Zoiets heb je ook met aanvallers (Dembelé, Werner, Rashford) vaak.joostmakaay schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:14:
[...]
Blijf het wel frappant vinden dat er iedere editie van FIFA weer z'n verdediger die ondanks z'n stats zo overpowered aanvoelt, vorige FIFA had je Joe Gomez daarvoor Akanji, terwijl ze in het echt niet heel veel klaarspeelde (Gomez was wel een tijdje erg goed bij Liverpool).
Tegen jou was het sarcastisch, ik bedoel het ook helemaal niet persoonlijk. Maar gewoon meer in het algemeen.Moody2204 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:56:
[...]
Blijft een eindeloze discussie. Ben ik een x positief, krijg ik dit weer...Maar wat mij wel opviel na het wijzigen van mijn opstelling is dat ik ineens wel vaak scoorde in de laatste minuten. Zelfs 1x in de blessuretijd de gelijkmaker en na de blessuretijd nog de beslissende treffer. En dat ik ook een keer een goal mee kreeg die er op een rare manier invloog (afgeketst via een verdediger). En zo waren er nog wel wat dingen die na het wijzigen van mijn opstelling mee zaten. Ligt dat dan aan de opstelling of aan het 'momentum'?
Ik ben blij voor je dat het goed speelde hoe jij het nu ingesteld hebt en met welke spelers je speelt.
Het is voor mij weer een bevestiging dat voor iedereen de game anders is, de 1 heeft een andere stijl dan de andere, daarom dat voor de 1 die speler wel fijn aanvoelt en voor de andere weer niet. Idem dito met opstelling.
Om die redenen gaf ik hier al vaker aan, het heeft niet zoveel nut om andere tactieken over te nemen. Want dan moet je ook zijn speelstyle overnemen en dezelfde spelers hebben etc.
Hoe fifa gespeeld wordt hangt van zoveel verschillende factoren af. Daarom geloof ik ook totaal niet in dat momentum gebeuren. Er zijn namelijk zoveel meer randzaken waar wij de werking niet eens van weten die meegenomen worden om te bepalen hoe iets gaat.
Is een speler moe? Verdedigers zijn meestal puur rechts of puur links, heb je een linkspoot op je linker cv staan en een rechtspoot op rechts? Geef je een x een fout pass, ligt het dan aan jou hoe je die pass geeft? Gaf hij de pass met de juiste voet? Wat is zijn conditie op dat moment, hoe heb je opstelling staan etc etc.
Zoveel verschillende factoren, zoveel verschillende wegen die naar Rome leiden. Maar zodra het even misgaat in wat voor situatie dan ook. Wordt er gewoon veel te snel gezegd, ja dat ligt aan de game dat doet de game expres om mij te naaien, ik noem maar wat. Terwijl men nog niet eens 50% door heeft wat de situatie was, situaties zoals ik hierboven naar voren haalde etc.
Hoe langer men met die gedachte blijft zitten hoe minder vooruitgang je boekt. Ook wil ik hiermee niet zeggen dat je meteen als iets fout gaat of niet lukt dat je dan altijd maar weer dingen moet veranderen.
Het kan dat je dingen moet veranderen zoals je opstelling, maar het kan ook gewoon aan men zelf liggen. Begrijpen hoe de game werkt, wat invloed heeft op wat, daar valt hier op het forum nog zoveel winst te halen voor veel mensen.
En daar bedoel ik mijzelf ook mee.
Wat ik me nou wel afvraag is hoe het kan dat ik tegen tegenstanders speel die een pass kunnen geven die een millimeter van mijn mannetje terecht komt, mijn mannetje niks doet, ondanks dat je de x en het vierkantje knopje bijna door je controller drukt, en elke pass loepzuiver in zn voetjes komt, en mijn passes ook al staat zijn ventje er 2 meter vandaan toch in zijn voeten belanden..
Er zit dan een bepaalde feel in de game, dat het niet zo heel veel uitmaakt wat je doet, je zal en moet verliezen.. Kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben meer mensen hier last van..
Is dat een custom tactic of wat?
Er zit dan een bepaalde feel in de game, dat het niet zo heel veel uitmaakt wat je doet, je zal en moet verliezen.. Kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben meer mensen hier last van..
Wat wil je met x doen dan en of met vierkantje? Weet je wat je speler doet als je x doet? Kennelijk onderschept hij jouw passes en lukt jou dat niet. Omdat je in mijn beleving de verkeerde knoppen gebruikt.Mr.Beach schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:34:
Wat ik me nou wel afvraag is hoe het kan dat ik tegen tegenstanders speel die een pass kunnen geven die een millimeter van mijn mannetje terecht komt, mijn mannetje niks doet, ondanks dat je de x en het vierkantje knopje bijna door je controller drukt, en elke pass loepzuiver in zn voetjes komt, en mijn passes ook al staat zijn ventje er 2 meter vandaan toch in zijn voeten belanden..
Dus nee dat ligt niet aan de game, het ligt aan je eigen handelingen.
Dit is nu zo'n voorbeeld.. Iets lukt niet en het is dan opeens een bepaalde feel in de game dat je zal en moet verliezen..
Schiet mij maar lek..
Misschien heb ik andere controls dan jij? Zou dat kunnen? Je begrijpt de strekking van mijn vraag wel, of niet?
Daarom dat ik ook de vraag stel, wat denk jij te doen als je op X drukt? En wat denk jij te doen als je op vierkantje drukt?Mr.Beach schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:39:
Misschien heb ik andere controls dan jij? Zou dat kunnen? Je begrijpt de strekking van mijn vraag wel, of niet?
Begrijp je die wedervragen?
ik quote ze nog wel even een x voor je:
"Wat wil je met x doen dan en of met vierkantje? Weet je wat je speler doet als je x doet? Kennelijk onderschept hij jouw passes en lukt jou dat niet. Omdat je in mijn beleving de verkeerde knoppen gebruikt."
Ja je strekking van het verhaal is dat jij het idee hebt dat de game tegen je werkt en dat je perse moet verliezen en dat je dat hier vaker leest.
Maar dat je dat vaker leest wil nog niet zeggen dat het over hetzelfde gaat. Bij de 1 gaat om de laatste 5 min, de andere omdat ie op balbezit de game wil uitspelen etc etc.
Dus nogmaals, wat denk jij te bereiken als je op X drukt als iemand een pass geeft.
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 07-12-2021 12:52 ]
Interessante discussie dit eigenlijk, gezien de almaar voortdurende geruchten over DDA, scripting, hoe je het ook wil noemen.
Ik ben ook heel sceptisch, omdat ik me afvraag hoe het juridisch zou zijn voor EA als er daadwerkelijk DDA toegepast wordt. Volgens mij, zeker in een competitive mode als Champs, zou dat een gigantisch probleem zijn.
Ik denk ook dat confirmation bias een heel groot onderdeel uitmaakt van je beleving. Het is vrij natuurlijk voor de mens om externe factoren voor falen te zoeken, en als er dan ook nog eens beeldmateriaal van is, namelijk replays, die met je eigen context verschrikkelijk veel sense maken, kan ik me wel voorstellen dat je overtuigd raakt van DDA en dergelijke.
Echter beschouw ik mezelf als een hele nuchtere FIFA-speler, waarbij ik vaak meteen erken dat ik een foute passkeuze, defensieve keuze of schotkeuze maak. En toch heb ik ook momenten waarop ik er van overtuigd ben het juiste te doen, en toch het deksel op mijn neus krijg. Dat zijn de zeldzame momenten waarop ik ook haast aan DDA en dergelijke begin te denken.
Uiteindelijk denk ik vooral dat het gewoon bepaalde codering zorgt voor rare situaties, waarbij een bepaalde pass, een bepaalde skillmove, whatever, op een bepaalde plek, met spelers op een bepaalde positie, gewoon zorgt voor glitch-achtige situaties waarbij een goal amper te voorkomen is. Dat is niet omdat er scripting is (wat impliceert dat de uitkomst voor de wedstrijd al vast staat) maar meer gewoon pure pech door gamecodering. Vergeet namelijk niet dat iedereen grofweg net zo vaak positief effect ondervindt van dit soort situaties dan negatief. Echter zul je de negatieve gevolgen veel vaker duidelijk uitvergroten en uitlichten omdat onrecht = onvrede, en dus wil je daar het onderste uit de kan van zien.
De vraag is in hoeverre de geruchten waar zijn over het Player Retention System. In hoeverre houdt EA bij wie er op het punt staat de game in de wilgen te hangen en in hoeverre proberen zij zo iemand te behouden door middel van positieve gameplay (waar zijn tegenstanders dan de dupe van zullen zijn). Zoiets kan je bijvoorbeeld ook doortrekken naar pack luck. Ik heb sterk het gevoel dat, wanneer ik een tijdje niet inlog, en dan de eerstvolgende keer wel, veel meer pack luck heb. Dat kan natuurlijk ook weer confirmation bias zijn, maar je weet het niet.
En da's meteen de crux van het hele verhaal, concreet bewijs is er niet, en nooit geweest. We weten het niet. In mijn optiek geldt dan de regel 'innocent until proven guilty', zelfs voor de moneygrabbing scumbags van EA.
Ik ben ook heel sceptisch, omdat ik me afvraag hoe het juridisch zou zijn voor EA als er daadwerkelijk DDA toegepast wordt. Volgens mij, zeker in een competitive mode als Champs, zou dat een gigantisch probleem zijn.
Ik denk ook dat confirmation bias een heel groot onderdeel uitmaakt van je beleving. Het is vrij natuurlijk voor de mens om externe factoren voor falen te zoeken, en als er dan ook nog eens beeldmateriaal van is, namelijk replays, die met je eigen context verschrikkelijk veel sense maken, kan ik me wel voorstellen dat je overtuigd raakt van DDA en dergelijke.
Echter beschouw ik mezelf als een hele nuchtere FIFA-speler, waarbij ik vaak meteen erken dat ik een foute passkeuze, defensieve keuze of schotkeuze maak. En toch heb ik ook momenten waarop ik er van overtuigd ben het juiste te doen, en toch het deksel op mijn neus krijg. Dat zijn de zeldzame momenten waarop ik ook haast aan DDA en dergelijke begin te denken.
Uiteindelijk denk ik vooral dat het gewoon bepaalde codering zorgt voor rare situaties, waarbij een bepaalde pass, een bepaalde skillmove, whatever, op een bepaalde plek, met spelers op een bepaalde positie, gewoon zorgt voor glitch-achtige situaties waarbij een goal amper te voorkomen is. Dat is niet omdat er scripting is (wat impliceert dat de uitkomst voor de wedstrijd al vast staat) maar meer gewoon pure pech door gamecodering. Vergeet namelijk niet dat iedereen grofweg net zo vaak positief effect ondervindt van dit soort situaties dan negatief. Echter zul je de negatieve gevolgen veel vaker duidelijk uitvergroten en uitlichten omdat onrecht = onvrede, en dus wil je daar het onderste uit de kan van zien.
De vraag is in hoeverre de geruchten waar zijn over het Player Retention System. In hoeverre houdt EA bij wie er op het punt staat de game in de wilgen te hangen en in hoeverre proberen zij zo iemand te behouden door middel van positieve gameplay (waar zijn tegenstanders dan de dupe van zullen zijn). Zoiets kan je bijvoorbeeld ook doortrekken naar pack luck. Ik heb sterk het gevoel dat, wanneer ik een tijdje niet inlog, en dan de eerstvolgende keer wel, veel meer pack luck heb. Dat kan natuurlijk ook weer confirmation bias zijn, maar je weet het niet.
En da's meteen de crux van het hele verhaal, concreet bewijs is er niet, en nooit geweest. We weten het niet. In mijn optiek geldt dan de regel 'innocent until proven guilty', zelfs voor de moneygrabbing scumbags van EA.
Ik bedoel het uiteraard ook niet persoonlijk. Sowieso heb ik hier op het forum al genoeg opgestoken, waardoor ik beter ben gaan spelen. Volgens mij heb jij zelfs ooit mij de tip gegeven van het verdedigen met L2. Mede daardoor zit ik nu in div. 1 daar waar ik eerdere Fifa's daar niet eens in de buurt van kwam.fifanoob schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:25:
[...]
Tegen jou was het sarcastisch, ik bedoel het ook helemaal niet persoonlijk. Maar gewoon meer in het algemeen.
Ik ben blij voor je dat het goed speelde hoe jij het nu ingesteld hebt en met welke spelers je speelt.
Het is voor mij weer een bevestiging dat voor iedereen de game anders is, de 1 heeft een andere stijl dan de andere, daarom dat voor de 1 die speler wel fijn aanvoelt en voor de andere weer niet. Idem dito met opstelling.
Om die redenen gaf ik hier al vaker aan, het heeft niet zoveel nut om andere tactieken over te nemen. Want dan moet je ook zijn speelstyle overnemen en dezelfde spelers hebben etc.
Hoe fifa gespeeld wordt hangt van zoveel verschillende factoren af. Daarom geloof ik ook totaal niet in dat momentum gebeuren. Er zijn namelijk zoveel meer randzaken waar wij de werking niet eens van weten die meegenomen worden om te bepalen hoe iets gaat.
Is een speler moe? Verdedigers zijn meestal puur rechts of puur links, heb je een linkspoot op je linker cv staan en een rechtspoot op rechts? Geef je een x een fout pass, ligt het dan aan jou hoe je die pass geeft? Gaf hij de pass met de juiste voet? Wat is zijn conditie op dat moment, hoe heb je opstelling staan etc etc.
Zoveel verschillende factoren, zoveel verschillende wegen die naar Rome leiden. Maar zodra het even misgaat in wat voor situatie dan ook. Wordt er gewoon veel te snel gezegd, ja dat ligt aan de game dat doet de game expres om mij te naaien, ik noem maar wat. Terwijl men nog niet eens 50% door heeft wat de situatie was, situaties zoals ik hierboven naar voren haalde etc.
Hoe langer men met die gedachte blijft zitten hoe minder vooruitgang je boekt. Ook wil ik hiermee niet zeggen dat je meteen als iets fout gaat of niet lukt dat je dan altijd maar weer dingen moet veranderen.
Het kan dat je dingen moet veranderen zoals je opstelling, maar het kan ook gewoon aan men zelf liggen. Begrijpen hoe de game werkt, wat invloed heeft op wat, daar valt hier op het forum nog zoveel winst te halen voor veel mensen.
En daar bedoel ik mijzelf ook mee.
Verder ben ik realist genoeg om te zien dat je het spel soms mee hebt, en soms tegen. Of dat dan momentum is of niet, je krijgt er gewoon mee te maken. Maar ik ben ook mens. De ene keer kan ik daar beter tegen dan de andere keer.
Verder helemaal eens met de opmerking dat je moet zoeken naar wat het beste bij jou past. Qua spelers, qua taktiek etc. En daar ben ik inmiddels wel aardig achter. Al heb je er dan nog weleens een miskleun tussen zitten. Ik heb ook weleens een taktiek 1 op 1 overgenomen van een Youtuber. Maar later toch getweakt naar mijn eigen voorkeuren. Sowieso ben ik als jeugdtrainer erg bezig met de taktische kant van voetbal, dat vind ik het leukste.
Voordat ik FUT speelde, speelde ik altijd online seizoenen met de echte teams. Maar dat werd ik zat omdat toen bijna iedereen koos voor Frankrijk (vanwege Mbappe) of Real Madrid (vanwege toen nog Ronaldo) dat werd ik zat. Want ik wilde dan met bijvoorbeeld Ajax spelen en dan kwam je constant tegen Frankrijk en Real Madrid.
Helaas vind ik dat dan wel 1 van de minpunten van FUT, want daar speel je ook vaak tegen de Mbappe's en Messi's. Maar goed daar zit dan nog iets meer variatie in dan bij online seizoenen. Daarom vind ik het altijd prijzenswaardig als iemand wat anders durft te doen, wat vooral niet meta is. Zoals ik hierboven al schreef maak ik mezelf daar uiteindelijk ook (deels) schuldig aan. Hoewel... spelen er hier veel mensen met o.a. Navas IF op doel, Ljungberg, Onyeka?
In oudere FIFA's drukte je op x en dan kwam een pass aan, maar tegenwoordig wordt dit bepaald door o.a.:Mr.Beach schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:34:
- wat zijn de statistieken van de passer voor vision, korte en lange pass, composure en stamina?
- passte hij met zijn favoriete voet?
- had de passer zijn doelwit in vizier toen hij passte?
- stond de passer onder druk van de tegenstander?
- was de passer aan het rennen?
- was de passer moe?
- welke soort pass gebruikte de passer? De ene pass is nauwkeuriger dan de andere.
- dda/momentum
Of je de pass onderweg onderschept hangt weer samen met o.a.:
- wat zijn de statistieken van de onderschepper voor onderscheppen, mandekken, tacklen, agressie, kracht en acceleratie?
- hoe lang is de onderschepper?
- body type?
- hoe ver zit de passer af van de baan van de pass?
- was de onderschepper aan het rennen?
- keek de onderschepper in de richting van de onderschepping?
- hield de onderschepper l2 (+r2) ingedrukt?
Of je de aangekomen pass afpakt van de ontvanger is ook weer afhankelijk van vele factoren. Daarnaast tweakt EA ook voortdurend aan het spel, waardoor het effect van al deze variabelen steeds verandert. Dus om terug te komen bij je vraag, waarom je de pass niet kon onderscheppen: dat kan echt aan talloze dingen liggen. 'Momentum/ dda' is daar slechts 1 van. Als momentum er is, is het de ene keer in je voordeel en de andere keer in je nadeel. Je hebt daar toch geen invloed op; het is zinvoller om je te focussen op de talloze zaken waar je wel invloed op hebt.
Vanaf dat ik dit forum volg, zonder te reageren enkele jaren terug worden deze discussies al gevoerd
Zou bijna zeggen even off topic, maar heeft iemand al gespeeld met totgs bruno fernandes ? Benieuwd hoe die zou spelen als cvm naast kanté, want vond zijn basic met shadow het daar al prima doen.
Zou bijna zeggen even off topic, maar heeft iemand al gespeeld met totgs bruno fernandes ? Benieuwd hoe die zou spelen als cvm naast kanté, want vond zijn basic met shadow het daar al prima doen.
dan hebben we het nog niet eens gehad over input delay, wat voor scherm/tv gebruik je. Speel je op wifi, wat is je ping etc etc. Zoveel randzaken 
@Moody2204 Klopt van die L2.
Belangrijke knop is dat voor bij het verdedigen, goed te horen dat het jou ook verder heeft gebracht.
Belangrijke knop is dat voor bij het verdedigen, goed te horen dat het jou ook verder heeft gebracht.
Die L2 moet ik ook naar een mee beginnen..fifanoob schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:53:
dan hebben we het nog niet eens gehad over input delay, wat voor scherm/tv gebruik je. Speel je op wifi, wat is je ping etc etc. Zoveel randzaken
Ben nu bezig met het onder de knie krijgen van basis SM, fakeshot, ball roll en wanneer te doen en hoe enz. Brengt me nu al een stuk verder
Ik plaatste het inderdaad ook al bij mijn tips, verdedigen met L2 is echt een must.
wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:13:
Ik heb ook een aantal handige tips voor mensen die ze nog niet kennen, ze zijn vrij basic maar mogelijk nog niet bekend voor iedereen.
Ik zit zelf in de Elite divisie maar ik ben een erg gemiddelde speler die soms rank 1 haalt maar meestal op rank 2 blijft hangen in de WL.
- Verdedigen met L2: Wanneer je verdediger kort op een aanvaller staat die de bal heeft is het gunstig om L2 in te houden, dit maakt het verdedigen (voor mij) wat makkelijker.
- L1 indrukken bij het inzetten van een aanval rond de middenlijn. Als je 'wijst' naar een aanvallende speler en dan L1 indrukt zorgt dit ervoor dat een speler een run maakt, erg handig voor lobballetjes.
- R1 voor het omgekeerde; de speler komt in de bal.
- NIET instappen tijdens het verdedigen. Wat je ook doet: instappen zorgt voor gaten, gaten zorgen voor goals.
- Leer skillmoves zoals de ball roll, heel to heel, McGeady spin en la croqueta
- Kijk naar Youtubers zoals TheFifaAnalyst
Tip is om wat opstellingen uit te proberen.saert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 04:18:
[...]
Welke opstelling speel je dan? Ik loop zelf behoorlijk vast de laatste weken met m'n eigen opstelling.
Ik begon veel met 4312, maar speel nu toch weer 4222 en als ik wat aanvallender wil zijn 4321.
Bij een solide voorsprong speel ik 4231 wat redelijke gebalanceerd en neutraal is.
352 heb ik ook geprobeerd, maar kan daar slechter mee uit de voeten.
Ook merk ik dat sommige spelers me beter liggen dan andere ondanks de stats.
FB Benzema doet het redelijk hoor, maar super enthousiast ben ik nog niet.
Hij maakt zijn goals wel, maar wil hem nou niet bepaald omschrijven als een goalmachine.
wijze woorden
L2 is een manier van verdedigen. De speler gaat dan met zijn gezicht naar de bal toe staan en houdt zich soort van breed. Je kan ook zo dus achteruit lopen maar met je gezicht dus naar de bal blijven.Capsaicin schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:17:
Is er een nadeel van L2+R2? Ik gebruik eigenlijk nooit alleen L2.
Als je L2+R2 gebruikt, doe je eigenlijk hetzelfde alleen in iets hoger tempo omdat je versnelling gebruikt. Echter reageer je daarmee ook trager. Als iemand een skillmove inzet en jij gebruikt L2+R2 dan heb je grotere kans dat je mis zit dan als je alleen L2 gebruikt.
Ik verdedig praktisch bijna alleen maar met L2 en dan op moment als ik denk nu kan ik hem hebben dan gebruik ik een staande tackle maar ook met L2 ingedrukt en dan echt naar de man met bal toelopen kan je de bal mee afpakken.
L2 is in mijn beleving een knop die je echt moet beheersen. Het zit er al een tijdje in de game, denk 4 jaar nu? Het wordt elk jaar belangrijker.
Net als harde passes geven. R1+X of R1+vierkantje etc. L1+R1 +driehoekje heb je ook nog en met vierkantje ook weer. Etc.
Ik geef 50% van mijn passes extra hard met de R1 knop er dus bij
Ja, je bent daardoor minder bewegelijk.Capsaicin schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:17:
Is er een nadeel van L2+R2? Ik gebruik eigenlijk nooit alleen L2.
Ik gebruik L2 + R2 voornamelijk als ik de passlijn wil afschermen en tegelijk wil teruglopen. Zeg vanaf de middenlijn richting de 16.
Randje 16 of in de 16 moet je echt de sprintknop loslaten. Zeker tegen tegenstanders met hoge dribbeling stats.
wijze woorden
Helder!fifanoob schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:28:
[...]
L2 is een manier van verdedigen. De speler gaat dan met zijn gezicht naar de bal toe staan en houdt zich soort van breed. Je kan ook zo dus achteruit lopen maar met je gezicht dus naar de bal blijven.
Als je L2+R2 gebruikt, doe je eigenlijk hetzelfde alleen in iets hoger tempo omdat je versnelling gebruikt. Echter reageer je daarmee ook trager. Als iemand een skillmove inzet en jij gebruikt L2+R2 dan heb je grotere kans dat je mis zit dan als je alleen L2 gebruikt.
Ik verdedig praktisch bijna alleen maar met L2 en dan op moment als ik denk nu kan ik hem hebben dan gebruik ik een staande tackle maar ook met L2 ingedrukt en dan echt naar de man met bal toelopen kan je de bal mee afpakken.
L2 is in mijn beleving een knop die je echt moet beheersen. Het zit er al een tijdje in de game, denk 4 jaar nu? Het wordt elk jaar belangrijker.
Net als harde passes geven. R1+X of R1+vierkantje etc. L1+R1 +driehoekje heb je ook nog en met vierkantje ook weer. Etc.
Ik geef 50% van mijn passes extra hard met de R1 knop er dus bij
L2+R2 gebruik ik voortdurend. (zonder jockeyen kom je ook niet ver, het was me alleen niet duidelijk waarom je L2 zou gebruiken ipv L2+R2.) Ik zal alleen L2 vanavond eens goed uitproberen.
Ok helder!Valandil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:34:
[...]
Ja, je bent daardoor minder bewegelijk.
Ik gebruik L2 + R2 voornamelijk als ik de passlijn wil afschermen en tegelijk wil teruglopen. Zeg vanaf de middenlijn richting de 16.
Randje 16 of in de 16 moet je echt de sprintknop loslaten. Zeker tegen tegenstanders met hoge dribbeling stats.
Leuk allemaal, tot Henk Veerman met zn been in zn nek met zn weak foot een 180 graden pass precies op de stropdas legt over 100 meter.Capsaicin schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:21:
[...]
In oudere FIFA's drukte je op x en dan kwam een pass aan, maar tegenwoordig wordt dit bepaald door o.a.:
- wat zijn de statistieken van de passer voor vision, korte en lange pass, composure en stamina?
- passte hij met zijn favoriete voet?
- had de passer zijn doelwit in vizier toen hij passte?
- stond de passer onder druk van de tegenstander?
- was de passer aan het rennen?
- was de passer moe?
- welke soort pass gebruikte de passer? De ene pass is nauwkeuriger dan de andere.
- dda/momentum
Of je de pass onderweg onderschept hangt weer samen met o.a.:
- wat zijn de statistieken van de onderschepper voor onderscheppen, mandekken, tacklen, agressie, kracht en acceleratie?
- hoe lang is de onderschepper?
- body type?
- hoe ver zit de passer af van de baan van de pass?
- was de onderschepper aan het rennen?
- keek de onderschepper in de richting van de onderschepping?
- hield de onderschepper l2 (+r2) ingedrukt?
Of je de aangekomen pass afpakt van de ontvanger is ook weer afhankelijk van vele factoren. Daarnaast tweakt EA ook voortdurend aan het spel, waardoor het effect van al deze variabelen steeds verandert. Dus om terug te komen bij je vraag, waarom je de pass niet kon onderscheppen: dat kan echt aan talloze dingen liggen. 'Momentum/ dda' is daar slechts 1 van. Als momentum er is, is het de ene keer in je voordeel en de andere keer in je nadeel. Je hebt daar toch geen invloed op; het is zinvoller om je te focussen op de talloze zaken waar je wel invloed op hebt.
Ik gebruik zelf enkel L2 en hap met O wanneer ik het gevoel heb ik dat de bal af kan pakken, moet wel zeggen dat je dit met trage verdedigers niet hoeft te proberen, want ga je 9/10 het bos in.
Gurbuh schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:47:
[...]
Leuk allemaal, tot Henk Veerman met zn been in zn nek met zn weak foot een 180 graden pass precies op de stropdas legt over 100 meter.
Die pingpongballen waren vorig jaar een groter probleem dan dit jaar vind ik.
True. Ik heb het meer andersom trouwens.. denk je een makkelijke pass te geven, goede kant op, sterke been en dan enorme ziekenhuisbal.. Maar zal dan wel niet genoeg kracht doen of verkeerde type pass ofzo.Capsaicin schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:58:
[...]
![]()
Die pingpongballen waren vorig jaar een groter probleem dan dit jaar vind ik.
Dat ken Henk in het echt ookGurbuh schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:47:
[...]
Leuk allemaal, tot Henk Veerman met zn been in zn nek met zn weak foot een 180 graden pass precies op de stropdas legt over 100 meter.
Dat zou ik graag willen, maar heb geen 900k liggenDani05 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:36:
Vanaf dat ik dit forum volg, zonder te reageren enkele jaren terug worden deze discussies al gevoerd![]()
Zijn gold is idd al goed, al heb ik nu in zijn plaats Nkunku POTM op 8 chem, die voelt wat dynamischer aan.
Ik hoop de TOTGS versie van Bruno nog eens op te pikken als de prijs zakt, laat tzt wel weten hoe hij speelt.
Het wordt trouwens tijd voor die prime icons. Heb Makelele mid verkocht met 50k winst en daarvoor in de plaats Kante neergezet. Wil toch wel weer terug naar Makelele (ivm links, qua spel zijn ze vergelijkbaar), maar weet niet wat die prijs doet als de primes uitkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 07-12-2021 16:38 ]
Ik ben overgestapt van CR naar Mbappe, maar wat is Mbappe een overpowerede speler. Klutsballen zijn 9/10 x voor Mbappe. Link met Messi is wel geinig nu.
automation fanboy
Wat een gameplay weer, Managerial Masterpiece voelt echt alsof je Bronze lounge aan het doen bent.
In de categorie kort en bondig.
Is de 89 van de Sar de 250k extra waard?
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Vast niet.Marcvz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:06:
Begint weer lekker de play-off
Corner glitch elke wed weer zo moe van
imo niet.Marcvz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:06:
Het marginale verschil tussen keepers kan eigenlijk geen enkele prijs voor een keeper rechtvaardigen want een fucking base Areola presteert hetzelfde als een Van der Sar of Cech ofzo.
Behalve Donnarumma heb ik het idee dat keepers echt geen fuck uitmaken dit jaar. Als je geluk hebt zijn ze sick en plukken ze alles uit de kruising en als je pech hebt gooien ze hun elleboog uit de kom om de bal maar door te kunnen laten.
Gewoon lekker een SBC keeper of eentje van een paar duizend coins. Scheelt je alweer.
Geen enkele keeper vind ik veel coins waard. Corner glitch, finesse shots, powershots buiten de 16 houden ze niet tegen met de gekste animaties tot gevolg. Maar een zwabberbal dan weer wel.Marcvz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:06:
Je kunt die 250k beter stuk slaan op een solide verdediging, middenveld of aanvaller die het verschil maakt.
Ze hebben keepers echt generfed. Het lijkt alsof Donnaruma geen ballen meer kan pakken, wat in het begin daardoor juist zo frustrerend was. Nu merk ik bij ieder wedstrijd dat er wel meer dan drie doelpunten gemaakt worden. Voorheen kreeg je er maar max 2 doelpunten mee of tegen omdat de keepers ongelofelijk overpowered waren.Joosie200 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
[...]
Geen enkele keeper vind ik veel coins waard. Corner glitch, finesse shots, powershots buiten de 16 houden ze niet tegen met de gekste animaties tot gevolg. Maar een zwabberbal dan weer wel.
Je kunt die 250k beter stuk slaan op een solide verdediging, middenveld of aanvaller die het verschil maakt.
Ik had het hier al eens een keer gezegd, maar ik blijf het zeggen; Ben Ketser the Rat lieve mensen. Als je de coins hebt en goed bij je team past is het de coins driedubbel waard. Hiervoor had ik Mbappe gebruikt, maar nu ik Benzema flashback heb is dit ook niet meer nodig. Ben Ketser scoort van Alicante!
Voor iedereen die zich irriteert omdat hij bv niet uit div1 naar de elite divisie komt. Wees blij! Ik zit nu al een tijdje in de elite divisie en kom alleen maar lui tegen die zoveel beter zijn. 3 potjes nu gespeeld, lui hebben gemiddeld 300 punten meer in de ranking. Ik was beetje opgeklommen naar 1900 punten, kom ik eerst een gozer tegen met 2181 punten daarna 1 met 2209 en daarna weer 1 met 2153..
Leuk..
Leuk..
De rede voor een icon keeper is zodat ik m'n verdediging aan kan passen.Joosie200 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
[...]
Geen enkele keeper vind ik veel coins waard. Corner glitch, finesse shots, powershots buiten de 16 houden ze niet tegen met de gekste animaties tot gevolg. Maar een zwabberbal dan weer wel.
Dan kan ik Theo Hernandez en TAA gebruiken op vol chem.
Maar dan zal ik de baby versie nemen.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Niemand die Neuer echt bloed irritant vind ? Die man maakt altijd reddingen tegen mij niet normaal. Reflex en voet reddingen zijn echt bizar.
Enige keeper waar ik altijd moeite heb om tegen te scoren……
Enige keeper waar ik altijd moeite heb om tegen te scoren……
Sinds wanneer is er een corner glitch?Markvd1984 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:47:
Begint weer lekker de play-off
hij doelt op die korte corner die dan teruggelegd wordt op de 16 en dan hoge voorzet richting 2e paal daar kop je hem dan in. Maar ze zijn wel te verdedigen. Is hier ook wel meerdere besproken.
Oh, helemaal gemist joh. Zal eens rondkijken danfifanoob schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:27:
[...]
hij doelt op die korte corner die dan teruggelegd wordt op de 16 en dan hoge voorzet richting 2e paal daar kop je hem dan in. Maar ze zijn wel te verdedigen. Is hier ook wel meerdere besproken.
Gewoon handmatig switchen naar de verdediger bij de 2e paal of daar zo dicht mogelijk bij in de buurt op moment dat hij hem kort tikt. Met R1 laat ik dan een speler drukzetten op de bal. Zodra hij hem aflegt op de 16 laat ik een andere speler druk zetten. Ik zelf sta dan nog bij de 2e paal rand 5m gebied. Die hoge voorzet kop ik dan vaak wegwErudite schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:44:
[...]
Oh, helemaal gemist joh. Zal eens rondkijken dan
Is dit niet van zo'n cringey NL FIFA youtuber? Ik denk dat de meeste hier daar een beetje boven staan.Lashrom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:19:
[...]
Ik had het hier al eens een keer gezegd, maar ik blijf het zeggen; Ben Ketser the Rat lieve mensen. Als je de coins hebt en goed bij je team past is het de coins driedubbel waard. Hiervoor had ik Mbappe gebruikt, maar nu ik Benzema flashback heb is dit ook niet meer nodig. Ben Ketser scoort van Alicante!
ook geen idee wat betreft corner glitch.
krijg ze zelden tegen.
krijg ze zelden tegen.
Godver, paar duplicate common golds, denk ach doe wel even een gold upgrade. Krijg ik ineens een blauwe flare; Lewa
Kan het toch niet laten om m maar even een paar keer te proberen

Iemand enig idee waarom heel veel mensen een rivals game bij de aftrap gelijk op pauze zetten en gaan wisselen? Lijkt mij toch dat je zorgt dat je team in orde is voordat je begint. Of is dit een truukje om zwakkere tegenstanders tegen te krijgen met een slechtere team rating?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Sommige mensen hebben zoveel spelers die ze in hun team willen hebben dat ze niet iedereen qua chem kwijt kunnen misschien?dennis112 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:29:
Iemand enig idee waarom heel veel mensen een rivals game bij de aftrap gelijk op pauze zetten en gaan wisselen? Lijkt mij toch dat je zorgt dat je team in orde is voordat je begint. Of is dit een truukje om zwakkere tegenstanders tegen te krijgen met een slechtere team rating?
Dat laatste werkte in de laatste editie die ik voor deze heb gespeeld, ik meen 2017 ofzo. Maar dat werkt nu niet meer door de 'random' matchmaking.dennis112 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:29: