Hoor graag of Haller goed is ingame.
Die ziet er ook nice uit!Moody2204 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:18:
[...]
Of dit, alles op 10 chem. Alleen Cornet en Van Dijk geen eredivisie dan:
[Afbeelding]
Speel dit jaar iets meer FUT, nog verbeteringen die ik mis? Ik wil Messi en CR in 1 team.
/f/image/JEy0ctDbZIt3ZBmpt6s6w8qo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Punkbuster op 04-12-2021 10:46 ]
automation fanboy
De rewards zijn ook voor de zoveelste keer weer een deceptie. Niks hoger dan 84 gekregen.. gelukkig gaat het traden goed, anders kom je nooit aan een leuk team 😬
Goed, de League SBC's laat ik ook weer voor wat we zijn. De Premier League heeft me gewoon zeker 10K gekost vanwege het zilveren team en -hoera- kreeg er een waardeloze IF en Felipe voor terug.
Maar goed, mag niet klagen. Gisteren uit die CL-SBC zowel Navas als Ramos gehaald. Die laatste had ik al tradeable en in m'n Ligue 1-team stond Sergio Asenjo nog op doel
En natuurlijk Haller gehaald. Wat een upgrade en een lekkere tandem met Gravenberch en POTM Sangaré. Alleen ben ik nu in de verleiding gebracht om Neres te gaan halen. Heb nu Berghuis OTW op RW staan in 4-3-3, en vind de Neres-SBC redelijk prijzig voor een untradeable. Daarnaast is fodder bewaren ook wel slim als richting einde jaar Mid- en/of Prime-icon packs gaan komen. What to do, what do do?
Trouwens, Van Dijk Gold nu verkopen? Van de week gepackt en heb niet heel veel tijd om te spelen dit weekend. Bovendien is z'n prijs ook wel lekker vanwege zijn TOTW.
Maar goed, mag niet klagen. Gisteren uit die CL-SBC zowel Navas als Ramos gehaald. Die laatste had ik al tradeable en in m'n Ligue 1-team stond Sergio Asenjo nog op doel
En natuurlijk Haller gehaald. Wat een upgrade en een lekkere tandem met Gravenberch en POTM Sangaré. Alleen ben ik nu in de verleiding gebracht om Neres te gaan halen. Heb nu Berghuis OTW op RW staan in 4-3-3, en vind de Neres-SBC redelijk prijzig voor een untradeable. Daarnaast is fodder bewaren ook wel slim als richting einde jaar Mid- en/of Prime-icon packs gaan komen. What to do, what do do?
Trouwens, Van Dijk Gold nu verkopen? Van de week gepackt en heb niet heel veel tijd om te spelen dit weekend. Bovendien is z'n prijs ook wel lekker vanwege zijn TOTW.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hoe speel je in game? 4222 ofzo?Punkbuster schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:44:
Speel dit jaar iets meer FUT, nog verbeteringen die ik mis? Ik wil Messi en CR in 1 team.
[Afbeelding]
Meest logische upgrade zou Renato Sanchez naar z'n 84 versie zijn, maar dan moet je nog wel even sparen zo te zien.
Hernandez naar z'n IF? Volgens mij heeft z'n gold card niet zo'n hoge pace toch? Lijkt mij wel een noodzakelijke upgrade.Augy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:05:
Wat vinden jullie de beste spots onder de 600k?
Speel nu met Die Natale en Keane alleen outshined Keane Di Natale volledig.. en dan is 600k veel geld haha iemand een tip? Hou wel van het type spelers die ze beide zijn.
Betreft in onderstaand team.
[Afbeelding]
Als je nog iets kan doorsparen kan ik Garrincha aanraden. Wat een speler is dat zeg. Dat is een soort Di Natale on fire. Klein, fragiel, maar slingert overal tussendoor. Klasbak voor 1.3 mil.
[ Voor 11% gewijzigd door AequitasII op 04-12-2021 15:43 ]
Welkom in mijn wereld. Net uit zo'n megapack Guerreiro 84 als 'hoogste'. En ik ben geen trader. Daardoor verlies ik gelijkwaardige wedstrijden telkens van de Mbappe's, Neymar's etc.Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:46:
De rewards zijn ook voor de zoveelste keer weer een deceptie. Niks hoger dan 84 gekregen.. gelukkig gaat het traden goed, anders kom je nooit aan een leuk team 😬
Het is niet dat ik nooit packluck heb, vorige week nog Renato SS. Maar uit de WL rewards is nog niks bruikbaar gekomen het hele seizoen.Moody2204 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:34:
[...]
Welkom in mijn wereld. Net uit zo'n megapack Guerreiro 84 als 'hoogste'. En ik ben geen trader. Daardoor verlies ik gelijkwaardige wedstrijden telkens van de Mbappe's, Neymar's etc.
Renato SS is niet verkeerd. Mijn beste 'packluck' van dit hele seizoen is volgens mij Fabinho 86 van Liverpool. 2x...Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:41:
[...]
Het is niet dat ik nooit packluck heb, vorige week nog Renato SS. Maar uit de WL rewards is nog niks bruikbaar gekomen het hele seizoen.
Discard ifs en twee onbekende 84 rated reds. Wederom geslaagd weekendje tijd verdoen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lewandowski TOTGS uit een pakje, untradable. Een upgrade is zeer waarschijnlijk. Ik moet mijn team compleet omgooien, maar die Sule SBC komt wel gelegen.
Zou een mail naar EA om mij 3 divisies te laten zakken helpen?
Nah denk het niet.Moody2204 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:57:
Ik zou een nieuw account aanmaken. Dan kun je rustig aan beginnen in div 10, en misschien heeft EA geen hekel aan dat account.Moody2204 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:57:
Eerste helft 4-0 voor helemaal niks aan het handje. Tweede helft slaat alles volledig om en verlies je met 5-4 nadat de 4-4 in de 90e minuut valt.
Dit soort wedstrijden zijn echt pijnlijk.
Dit soort wedstrijden zijn echt pijnlijk.
Ik heb een keer een 2e account aangemaakt, maar daar kon ik niet mee online. Zou wel lekker zijn om weer eens lekker onderaan te beginnen en dan proberen omhoog te klimmen i.p.v. doelloos potjes spelen in je divisie.Gurbuh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:06:
[...]
Ik zou een nieuw account aanmaken. Dan kun je rustig aan beginnen in div 10, en misschien heeft EA geen hekel aan dat account.
Dat is wel erg matig iddMoody2204 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:35:
[...]
Renato SS is niet verkeerd. Mijn beste 'packluck' van dit hele seizoen is volgens mij Fabinho 86 van Liverpool. 2x...
Wat ik nu toch weer meemaak... eerst gift iemand mij een wedstrijd en leaved. Knal ik terug naar het hoofdscherm en krijg ik opeens het niet voltooid scherm... het potje erna krijg ik een smerige goal tegen en de tegenstander pauzeert. Ik win vrij eenvoudig daarna met 3-1 en hij stopt... krijg ik het weer! Inmiddels 2 losses terwijl ik de winst verdiende..
.... het 3e potje speel ik tegen iemand met een bronzen team die de bal terug speelt naar de keeper, wacht en vervolgens de bal over de achterlijn schopt en leaved.. dat is weer genoeg fifa voor vandaag!
.... het 3e potje speel ik tegen iemand met een bronzen team die de bal terug speelt naar de keeper, wacht en vervolgens de bal over de achterlijn schopt en leaved.. dat is weer genoeg fifa voor vandaag!
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 04-12-2021 23:18 ]
Heb nu ook 2x schieten ze vanaf de aftrap over de achterlijn en leaven038Zwolle schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:17:
Wat ik nu toch weer meemaak... eerst gift iemand mij een wedstrijd en leaved. Knal ik terug naar het hoofdscherm en krijg ik opeens het niet voltooid scherm... het potje erna krijg ik een smerige goal tegen en de tegenstander pauzeert. Ik win vrij eenvoudig daarna met 3-1 en hij stopt... krijg ik het weer! Inmiddels 2 losses terwijl ik de winst verdiende..
Deze FIFA is echt drama corner glitch schoten van 80 meter nog steeds niet opgelost
Heb in het echt nog nooit zo vaak spelers tegen elkaar aan zien botsten en beide vallen neer
Vreemde eigen goals
Maar zouden dat soort dingen ook niet komen omdat mensen zoals ik hiervoor al schreef maar een beetje doelloos ronddwalen in hun divisie?
Ik speel op een ps5 en sinds gisteren hapert/stottert de gameplay op willekeurige momenten ( zowel online als offline).
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ja absoluut komt het ook daar doorMoody2204 schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:26:
Maar zouden dat soort dingen ook niet komen omdat mensen zoals ik hiervoor al schreef maar een beetje doelloos ronddwalen in hun divisie?
Ik ben denk ik een div 3 a 2 speler maar zit op 1 pot na ook in divisie 1 en daar hoor ik niet aangezien ik skills etc niet kan
Maar gebeuren nog meer gekke dingen dan in FIFA 21
Ik denk dat meer dan 30% van mijn tegengoals door EA dingen is , verdedigers die raar lopen, inspeel ballen die ik niet wil maar toch gebeuren ,keepers die opeens uit de doeltrap naar de tegenstander spelen
Ik had de hybrid nations nog niet gedaan . Ik spaar ze vaak voor toty maar verveelde me een beetje. Ik had op Bruno fernandes vrijwel niks tot de laatste pack, vinicius Jr. !
Hier ook;hmr schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:52:
Discard ifs en twee onbekende 84 rated reds. Wederom geslaagd weekendje tijd verdoen..
Uit eerdere berichten weet ik dat jij dat inderdaad denkt van EA, dat heb ik iets minder, al gebeuren er regelmatig wel gekke dingen. Waar ik meer last van heb is dat ik geen trader ben en echt nog nooit zo'n slechte packluck heb gehad als in deze editie. Dus wat ga je dan krijgen: ik mis net een topper uit het hogere segment. En dat zijn nou net de spelers die een wedstrijd dan beslissen. Dat gaat frustreren.Markvd1984 schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:41:
[...]
Ja absoluut komt het ook daar door
Ik ben denk ik een div 3 a 2 speler maar zit op 1 pot na ook in divisie 1 en daar hoor ik niet aangezien ik skills etc niet kan
Maar gebeuren nog meer gekke dingen dan in FIFA 21
Ik denk dat meer dan 30% van mijn tegengoals door EA dingen is , verdedigers die raar lopen, inspeel ballen die ik niet wil maar toch gebeuren ,keepers die opeens uit de doeltrap naar de tegenstander spelen
Gold heeft 93 pace.. vind 180k voor een back best leip haha. Nog 100k te gaan danAequitasII schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:42:
[...]
Hernandez naar z'n IF? Volgens mij heeft z'n gold card niet zo'n hoge pace toch? Lijkt mij wel een noodzakelijke upgrade.
Ik post er niet meer zoveel over ik geloof ik matchmaking en dat EA mindere en nieuwe teams voor trekt ,anderen niet , iedereen heeft een meningMoody2204 schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:50:
[...]
Uit eerdere berichten weet ik dat jij dat inderdaad denkt van EA, dat heb ik iets minder, al gebeuren er regelmatig wel gekke dingen. Waar ik meer last van heb is dat ik geen trader ben en echt nog nooit zo'n slechte packluck heb gehad als in deze editie. Dus wat ga je dan krijgen: ik mis net een topper uit het hogere segment. En dat zijn nou net de spelers die een wedstrijd dan beslissen. Dat gaat frustreren.
Traden eens ik kan het ook niet en heb idd ook geen voorhoede van psg etc
Dus ik ben het met je eens net dat stukje wat een wed kan beslissen heb ik ook niet
Lekker hoor, kun je hem verkopen?fifanoob schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:54:
[Afbeelding]
Eindelijk een beetje geluk. Mijn beste pull van dit jaar
Ja had hem gisteravond gepackt en ook meteen verkocht voor 710k. Zie dat hij al 50k gezakt is dus, prima deal geweest
Lekker man! Alle upgrades die ik nu kan doen zijn buiten mijn price range... moet gaan traden of geluk hebben. Als het zo doorgaat dan gaat Fifa weer op een laag pitje. Zit in div 2 (bijna 1) en speel de WL tot 8 Wins. Maar het wil niet echt vlotten de laatste tijd qua upgrades. Begin behind the power curve te raken. Jammer, vind het spelletje wel leuk over het algemeen, maar WL begint wel echt een zinloze chore te voelen en rivals dan vaak geen tijd meer voor om meer te spelen dan 3 Wins..fifanoob schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:42:
[...]
Ja had hem gisteravond gepackt en ook meteen verkocht voor 710k. Zie dat hij al 50k gezakt is dus, prima deal geweest
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als het met packs niet mee zit, zorg dan dat je de goede SBC spelers niet laat lopen.
Zo'n FB Benzema en Fekir zijn ook heel beslissend. Een Bernardo Silva, Neres, Banza, Chong etc zijn allemaal prima spelers die het verschil kunnen maken.
Zelfs met slechte packluck krijg je 85/86 rated fodder in je club waarmee je dit soort spelers relatief goedkoop kunt doen.
Zo'n FB Benzema en Fekir zijn ook heel beslissend. Een Bernardo Silva, Neres, Banza, Chong etc zijn allemaal prima spelers die het verschil kunnen maken.
Zelfs met slechte packluck krijg je 85/86 rated fodder in je club waarmee je dit soort spelers relatief goedkoop kunt doen.
Baal steeds meer van die onverhandelbare zaken. Nu weer mahrez moet ik hem in een sbc stoppen...en tot die tijd kan je dan geen packs openen.
Maar goed die Keane is echt een held nu al. Geeft vaak wat extra's om te scoren, zelfs met het hoofd. Ook dat dribbelen gaat super met hem.
Klopt het nou dat de rewards voor rank 1 divisie 4 lager zijn dan rank 3 van divisie 3?
Dat is me niet helemaal duidelijk.
Maar goed die Keane is echt een held nu al. Geeft vaak wat extra's om te scoren, zelfs met het hoofd. Ook dat dribbelen gaat super met hem.
Klopt het nou dat de rewards voor rank 1 divisie 4 lager zijn dan rank 3 van divisie 3?
Dat is me niet helemaal duidelijk.
Burp
Zo, 1e potje WL zit erop, wat een zweetfestijn weer tegen Kimpembe & co. De beste man krijgt 2 onterechte penalty’s waarvan ik er 1 stop, uiteindelijk na 120 minuten 1-1. Penalty’s dus, gelukkig kende de beste man de daarbij horende ‘glitch’ niet (speler draait zijn hoofd lichtelijk naar de hoek die gekozen wordt) dus de eerste punten zijn binnen haha
Zo, ik zou die graag gehad hebben ipv mijn Vinicius IF! Dit soort gelukjes mis ik dus echt deze fifa. Maar goed, het is zoals het is.fifanoob schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:42:
[...]
Dat klopt wat je zegt. Dat heb ik ook wel gedaan. Tenminste, de sbc's die ik leuk vond. Benzema, Bernardo Silva en Fekir heb ik wel gedaan ja. En Verratti vind ik ook nog steeds erg fijn. En nu natuurlijk Haller als supersub ;-)Ozz schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:12:
Als het met packs niet mee zit, zorg dan dat je de goede SBC spelers niet laat lopen.
Die showdown Süle kan echt een hele goede kaart gaan worden (vooral gezien de huidige staat van Barca), weet iemand hoe hij in-game aanvoelt?
Nou WL kwali begint al weer leuk. Tegenstander komt 1-0 voor (door Ronaldo) en tikt vervolgens het balletje alleen maar rond op eigen helft. Doet verder niks meer. Wat een leuk begin weer zeg.
Verratti nog steeds spijt van. Kwam toen niet goed uit met coinbalans en fodder. Last minute nog wel POTM Fofana gedaan. Die staat er nu met OTW Wijnaldum en is echt een heel goed duo. Vooral Fofana is denk ik een hell voor de tegenstander.Moody2204 schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:34:
[...]
Dat klopt wat je zegt. Dat heb ik ook wel gedaan. Tenminste, de sbc's die ik leuk vond. Benzema, Bernardo Silva en Fekir heb ik wel gedaan ja. En Verratti vind ik ook nog steeds erg fijn. En nu natuurlijk Haller als supersub ;-)
Kom liever Kante tegen dan Fofana.
Ik heb m daarstraks gehaald, nog maar enkele matchen mee gespeeld, maar voorlopig zeer tevreden over.. Ik had voordien Tapsoba op zen plek staan en Sule zit er v ik toch vaker tussen. Ik ben ook vooral overstag gegaan met oog op de +2 komende weekjoostmakaay schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:46:
Die showdown Süle kan echt een hele goede kaart gaan worden (vooral gezien de huidige staat van Barca), weet iemand hoe hij in-game aanvoelt?

/f/image/cBxVUwhSLXUfDTYCr5bBHmkG.png?f=fotoalbum_large)
Houd in je hoofd dat dit vroeg of laat verkeerd gaat. Als de tegenstander dit te lang doet gaat er in de gameplay iets om waardoor jij "momentum" mee krijgt.Moody2204 schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:02:
Nou WL kwali begint al weer leuk. Tegenstander komt 1-0 voor (door Ronaldo) en tikt vervolgens het balletje alleen maar rond op eigen helft. Doet verder niks meer. Wat een leuk begin weer zeg.
Ozz schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:12:
:strip_exif()/f/image/yv5sDy8wziZU3hKC5rkWRGWu.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn team nu..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb de Pique sbc gedaan maar Sule sla ik over. Volgens enkele reviewers is Sule een lompe vrachtwagen, zelfs na een upgrade voor Sule zou Pique beter zijn.
Daarnaast is het geen zekerheid dat Bayern wint; ze zijn al geplaatst en groepswinnaar en spelen vermoedelijk met een b team of zonder volledige inzet. Voor Barcelona is het alles of niets.
Daarnaast is het geen zekerheid dat Bayern wint; ze zijn al geplaatst en groepswinnaar en spelen vermoedelijk met een b team of zonder volledige inzet. Voor Barcelona is het alles of niets.
[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 05-12-2021 17:15 ]
Hoe is Baku? Ik heb hem ongespeeld in de Benz flashback geknald omdat ik geen signature speler wilde kopen voor 50k. Kon hem wel gebruiken als upgrade van Sane regular. Al heeft die natuurlijk ook een dikke upgrade gekregen qua type kaart.trees schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:01:
[...]
Ik heb m daarstraks gehaald, nog maar enkele matchen mee gespeeld, maar voorlopig zeer tevreden over.. Ik had voordien Tapsoba op zen plek staan en Sule zit er v ik toch vaker tussen. Ik ben ook vooral overstag gegaan met oog op de +2 komende week(pijnlijk als Barca fan!
)
[Afbeelding]
Wat is dit voor onzin?Ozz schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:02:
[...]
Houd in je hoofd dat dit vroeg of laat verkeerd gaat. Als de tegenstander dit te lang doet gaat er in de gameplay iets om waardoor jij "momentum" mee krijgt.
Nou, kwali weer eens gehaald.
Ben op een gegeven moment terug gegaan naar een oudere opstelling waar ik fijn mee speelde, met gouden Son in de spits. Son heeft mij er doorheen gesleept. Wat is die zelfs in deze fase nog goed in de spits zeg! Leuke potten gespeeld, de verliespotten allemaal ook redelijk gelijkwaardig, maar juist die wel weer verloren door de voor mij onbetaalbare kaartjes. Maar dat mag de pret van het kwalificeren niet drukken.
Maar je moet het nog wel even noemenMoody2204 schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:45:
Nou, kwali weer eens gehaald.Ben op een gegeven moment terug gegaan naar een oudere opstelling waar ik fijn mee speelde, met gouden Son in de spits. Son heeft mij er doorheen gesleept. Wat is die zelfs in deze fase nog goed in de spits zeg! Leuke potten gespeeld, de verliespotten allemaal ook redelijk gelijkwaardig, maar juist die wel weer verloren door de voor mij onbetaalbare kaartjes. Maar dat mag de pret van het kwalificeren niet drukken.

heb mijzelf alweer geplaatst voor de volgende wl. fietste er zo door heen
Geen wereldtopper, maar pikt regelmatig zijn goaltjes mee bij mijJoosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:22:
[...]
Hoe is Baku? Ik heb hem ongespeeld in de Benz flashback geknald omdat ik geen signature speler wilde kopen voor 50k. Kon hem wel gebruiken als upgrade van Sane regular. Al heeft die natuurlijk ook een dikke upgrade gekregen qua type kaart.
Ik zit zelf nu naar Nmecha te kijken, maar das weer een aardige hap uit men kleine, resterend budget
Ik kan trouwens ook die Jorge Campos kit aanraden: valt lekker op bij de tegenstander

[ Voor 11% gewijzigd door trees op 05-12-2021 21:07 ]
Nmecha zou ik echt ver uit de buurt blijven. Als je een Bundesliga spits met pace wilt moet je voor OTW Malen gaan. Die kun je een mooie shooting boost geven omdat die meer dan zat pace heeft.trees schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:01:
[...]
Geen wereldtopper, maar pikt regelmatig zijn goaltjes mee bij mijen ik v het aardig meegenomen als een flankspeler ook degelijke verdedigende kwaliteiten heeft om soms even een snelle counter proberen op te zetten van op de helft van de tegenstander... Ik ben er al bij al wel tevreden van, ook omdat ik m op andere posities kwijt kan indien nodig (schuif m ingame soms is een rij achteruit om ook op men rechterflank wat extra druk te kunnen zetten)
Ik zit zelf nu naar Nmecha te kijken, maar das weer een aardige hap uit men kleine, resterend budget
Ik kan trouwens ook die Jorge Campos kit aanraden: valt lekker op bij de tegenstander![]()
![]()
Nou by far mn beste wl ooit! 14-6 ge eindigt, na zelfs nog 10-1 te zijn gegaan. Ben daar in de verste verte nog nooit bij in de buurt te gekomen. Toch leuk om te zien dat wanneer je met zwakke punten aan de gang gaat, en dan mindere resultaten maar op de koop toeneemt het zich uitbetaald.
Dit weekend weinig tijd om te spelen... krijg je ook je rewards als je niet alle 20 wedstrijden speelt?
Ik heb gelezen hier dat je zelfs rewards krijgt als je ze alle 20 weggeeft. Zolang je de qualifying maar door bent is het kassa.theman36 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:31:
Dit weekend weinig tijd om te spelen... krijg je ook je rewards als je niet alle 20 wedstrijden speelt?
Heb zovaak gehad dat tegenstander de wedstrijd zo uitspeelt en als die dat een beetje beheerst doe je daar niks tegen. Kwam geen boost of iets hoor. Dat zit dus tussen jouw oren imo.
Maar ik gok dat jij het wel vaak tegen je hebt gehad en daarom maak je dit er maar van want stel je voor dat het aan jezelf zou liggen
Maar ik wacht met smart op bewijs, succes.
Sta volgens mij nu rang 3 met nog een aantal potten te gaan. Dacht dat ik rang 1 nog wel kan halen maar na een wat uit de hand gelopen kantinesessie heb ik hier nog bar weinig zin aan. Ik ga mijn rewards dus wel krijgen?Joosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:34:
[...]
Ik heb gelezen hier dat je zelfs rewards krijgt als je ze alle 20 weggeeft. Zolang je de qualifying maar door bent is het kassa.
Waarom geef je die resterende wedstrijden niet gewoon weg ? Dan krijg je je rewards gelijk ipv latertheman36 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:47:
[...]
Sta volgens mij nu rang 3 met nog een aantal potten te gaan. Dacht dat ik rang 1 nog wel kan halen maar na een wat uit de hand gelopen kantinesessie heb ik hier nog bar weinig zin aan. Ik ga mijn rewards dus wel krijgen?
Iets met teveel bier, eindelijk in bed, geen zin om de ps aan te zetten en vraag me niet waarom ik dan nog met de telefoon in de hand hier lig038Zwolle schreef op maandag 6 december 2021 @ 00:20:
[...]
Waarom geef je die resterende wedstrijden niet gewoon weg ? Dan krijg je je rewards gelijk ipv later

Momentum in FIFA is iets wat al jaren zeer zeker aanwezig is, maar niemand kan het bewijzen. Speel FUT sinds FIFA09 en vanaf dag 1 wordt hier over geklaagd.fifanoob schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:35:
[...]
Heb zovaak gehad dat tegenstander de wedstrijd zo uitspeelt en als die dat een beetje beheerst doe je daar niks tegen. Kwam geen boost of iets hoor. Dat zit dus tussen jouw oren imo.
Maar ik gok dat jij het wel vaak tegen je hebt gehad en daarom maak je dit er maar van want stel je voor dat het aan jezelf zou liggen
Maar ik wacht met smart op bewijs, succes.
Als ik zelf een wedstrijd probeer uit te tikken merk ik zelf ook dat m'n spelers er opeens niks meer van kunnen. Weg schieten van de bal lukt niet, je spelers reageren minder op de dingen die je wilt doen en daarmee geef je (bijna) altijd goals weg.
Als m'n tegenstander achterin rond tikt weet ik 100% zeker dat het een keer fout gaat waardoor ik kan scoren. Als ze dit na de 85e minuut doen kan het natuurlijk zo zijn dat ze die 5 minuten uitspelen, maar als je dit doet vanaf de 60/70e minuut of zoals sommige hier beweren vanaf de eerste helft. Gaat het gewoon fout of je weet niet hoe je als team pressie moet zetten op de verdediging van je tegenstander.
Momentum zal er in FIFA echt wel ooit zijn, wanneer je achter staat en het gaat richting het einde van de wedstrijd vallen de soms 50/50s ineens een stuk vaker in het voordeel van jou/de ander uit. Maar het dikgedrukte verhaal komt in real life toch ook zo vaak voor? Tegenstander gaat meer druk zetten, of hij pakt de bal af, of jij komt in een overtal situatie aan de andere kant.Ozz schreef op maandag 6 december 2021 @ 01:25:
[...]
Momentum in FIFA is iets wat al jaren zeer zeker aanwezig is, maar niemand kan het bewijzen. Speel FUT sinds FIFA09 en vanaf dag 1 wordt hier over geklaagd.
Als ik zelf een wedstrijd probeer uit te tikken merk ik zelf ook dat m'n spelers er opeens niks meer van kunnen. Weg schieten van de bal lukt niet, je spelers reageren minder op de dingen die je wilt doen en daarmee geef je (bijna) altijd goals weg.
Als m'n tegenstander achterin rond tikt weet ik 100% zeker dat het een keer fout gaat waardoor ik kan scoren. Als ze dit na de 85e minuut doen kan het natuurlijk zo zijn dat ze die 5 minuten uitspelen, maar als je dit doet vanaf de 60/70e minuut of zoals sommige hier beweren vanaf de eerste helft. Gaat het gewoon fout of je weet niet hoe je als team pressie moet zetten op de verdediging van je tegenstander.
Ik speel al fifa vanaf de jaren 90. En nog nooit is hier bewijs voor geweest. Het zit tussen jou oren!Ozz schreef op maandag 6 december 2021 @ 01:25:
[...]
Momentum in FIFA is iets wat al jaren zeer zeker aanwezig is, maar niemand kan het bewijzen. Speel FUT sinds FIFA09 en vanaf dag 1 wordt hier over geklaagd.
Zullen we anders een potje tegen elkaar doen? Ga ik de bal de hele tijd rondspelen. Wedden dat jij geen momentum krijgt?
Bij de professionele Fifa spelers gelooft de 1 wel in momentum, de ander niet. Sommige zeggen ook dat het tussen de oren zit. Een beetje net als hier op het forum 😉
Er is ook geen bewijs dat het niet zo is...fifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:43:
[...]
Ik speel al fifa vanaf de jaren 90. En nog nooit is hier bewijs voor geweest. Het zit tussen jou oren!
Zullen we anders een potje tegen elkaar doen? Ga ik de bal de hele tijd rondspelen. Wedden dat jij geen momentum krijgt?

Gisteren weer de hele avond ‘moeite’ gedaan om die 20 potjes vol te maken. Diaby en Toloi uit de player picks, geweldig… 🥱 Denk dat ik mijn TOTW pakketje maar bewaar voor het TOTW van komende week…
Hoe moet je iets bewijzen wat er niet is?Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:21:
[...]
Er is ook geen bewijs dat het niet zo is...
Dat is hetzelfde zeggen ja jij kan ook niet bewijzen dat bomen onderling niet met elkaar communiceren.
Dramatische weekend League gespeeld, maar wel De Jong als red pick. Die past mooi bij Vini Jr. die ik ook had als red pick. 100k pakje zat lekker veel fodder voor prime icons.
Afgelopen weken was de Fifa global series, daar spelen de beste spelers van fifa. Daar waren ook een paar portugezen die zo speelden. Was 1 gozer bij die had 1 schot op goal wat een goal werd en voor de rest is hij zijn eigen helft niet afgekomen. Op twitter wordt hij ook best wel aangepakt door andere spelers.Moody2204 schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:03:
Bij de professionele Fifa spelers gelooft de 1 wel in momentum, de ander niet. Sommige zeggen ook dat het tussen de oren zit. Een beetje net als hier op het forum 😉
Ik heb meerdere potjes van hem gezien. Geen 1x dat hij het momentum tegen kreeg.
Maar we kunnen dus tegen al die pro's dus zeggen dat het aan hun zelf ligt want als je gewoon goed druk zet dan krijg je volgens Ozz vanzelf het momentum van EA.

Dat is al bewezenfifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:31:
[...]
Hoe moet je iets bewijzen wat er niet is?
Dat is hetzelfde zeggen ja jij kan ook niet bewijzen dat bomen onderling niet met elkaar communiceren.

https://www.smithsonianma...%20mycorrhizal%20networks.
haha godver. mooi voorbeeldGurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:41:
[...]
Dat is al bewezen
https://www.smithsonianma...%20mycorrhizal%20networks.
Maar goed, dat is hetzelfde als religieuzen die zeggen, jij kan niet bewijzen dat er geen god bestaat.
En gelukkig werkt ook niet zo, als je in een democratie iets claimt, dan moet je met bewijzen komen. Heb je die niet dan is je claim niet geldig.
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 06-12-2021 09:48 ]
Precies wat ik dacht toen ik mn initiele comment plaatste haha. Ik heb het al opgegeven om te discussieren over of het wel of niet bestaat en welke vorm. Vroeger geloofde ik er wel heilig in. Uiteindelijk maakt het niet uit. Je zult iets moeten doen om een goal te forceren tegen zulke gasten. Als het helpt om te geloven dat je vanzelf 'momentum' krijgt, dan moet je dat lekker doen, al zal het maar een placebo zijn.fifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:47:
[...]
haha godver. mooi voorbeeld![]()
Maar goed, dat is hetzelfde als religieuzen die zeggen, jij kan niet bewijzen dat er geen god bestaat.
Malen OTW heb ik vorige week ook opgepikt en is inderdaad heerlijk in de spits. Maakt een mooi duo met Kramaric SS (die had ik twee keer gepackt, en is één keer in Benzema verdwenen).Ozz schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:31:
[...]
Nmecha zou ik echt ver uit de buurt blijven. Als je een Bundesliga spits met pace wilt moet je voor OTW Malen gaan. Die kun je een mooie shooting boost geven omdat die meer dan zat pace heeft.
Gisteren wel Pique gehaald voor m'n La Liga-team. Moet volgens Auzio echt top zijn en in vergelijking beter dan Süle, ook al zal die waarschijnlijk wel de +2 gaan krijgen. Heb hem naast Alaba OTW staan en heb als reserve Diego Carlos SS op de bank zitten.
Dit weekend ook Correa OTW getest in Serie A, maar die kon echt geen potten breken bij mij. Zowel op CAM als in de spits niet. Speel nu gewoon weer met de driehoek Dybala (CAM), Simeone POTM en Arnautovic. Misschien Milito een optie ipv. Arnautovic? Iemand ervaring?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Eens, maar om anderen dan maar te adviseren van maak je niet druk je krijgt vanzelf het momentum vind ik dan wel een erg slecht advies.Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:51:
[...]
Precies wat ik dacht toen ik mn initiele comment plaatste haha. Ik heb het al opgegeven om te discussieren over of het wel of niet bestaat en welke vorm. Vroeger geloofde ik er wel heilig in. Uiteindelijk maakt het niet uit. Je zult iets moeten doen om een goal te forceren tegen zulke gasten. Als het helpt om te geloven dat je vanzelf 'momentum' krijgt, dan moet je dat lekker doen, al zal het maar een placebo zijn.
Alsof je tegen iemand zegt op zijn sterfbed, geen paniek, god helpt je wel komt vanzelf.
Waarom ben jij zo op je teentjes getrapt.fifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:34:
[...]
Afgelopen weken was de Fifa global series, daar spelen de beste spelers van fifa. Daar waren ook een paar portugezen die zo speelden. Was 1 gozer bij die had 1 schot op goal wat een goal werd en voor de rest is hij zijn eigen helft niet afgekomen. Op twitter wordt hij ook best wel aangepakt door andere spelers.
Ik heb meerdere potjes van hem gezien. Geen 1x dat hij het momentum tegen kreeg.
Maar we kunnen dus tegen al die pro's dus zeggen dat het aan hun zelf ligt want als je gewoon goed druk zet dan krijg je volgens Ozz vanzelf het momentum van EA.
![]()

Niks gaat van zelf, je moet bepaalde dingen ook afdwingen. Als jij geen druk zet op je tegenstander en hij kan blijven rondtikken achterin maak je natuurlijk geen kans.fifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:00:
[...]
Eens, maar om anderen dan maar te adviseren van maak je niet druk je krijgt vanzelf het momentum vind ik dan wel een erg slecht advies.
Alsof je tegen iemand zegt op zijn sterfbed, geen paniek, god helpt je wel komt vanzelf.
Hoe vaak hebben mensen wel niet dat ze in de eerste helft een tegenstander helemaal kapot spelen om vervolgens in de tweede helft overlopen te worden. Ik heb ook vaak zat dat ik tegen iemand kom die me helemaal kapot speelt en 3-0 voor staat en ik aanvallend helemaal niks kan. Vervolgens draait alles in een keer om en win je zo'n pot met 3-4.
Afgelopen weekend meer van dit soort potten gehad. Stond 4-0 voor in rivals, vervolgens 4-4 geëindigd omdat ik de tegenstander simpelweg niet meer kon stoppen. En naar mijn idee de spelers anders aanvoelen.
Het is wel heel simpel om te zeggen, het zit tussen jouw oren. Nee hoor, dat is het niet.
Uiteraard niet vanzelf, maar wel mooi dat hij daar op blijft terug komen. Als je niet schiet scoor je (vaak) niet. Als je bij tegenstanders die achterin rondtikken niet op de juiste manier druk zet kom je nooit aan de bal.Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:51:
[...]
Precies wat ik dacht toen ik mn initiele comment plaatste haha. Ik heb het al opgegeven om te discussieren over of het wel of niet bestaat en welke vorm. Vroeger geloofde ik er wel heilig in. Uiteindelijk maakt het niet uit. Je zult iets moeten doen om een goal te forceren tegen zulke gasten. Als het helpt om te geloven dat je vanzelf 'momentum' krijgt, dan moet je dat lekker doen, al zal het maar een placebo zijn.
Helemaal als een tegenstander achterin spelers heeft die niet goed met de bal zijn. Press on heavy touch is in dit soort gevallen key.
Is het dan momentum of een verandering van jouw kant?Ozz schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:52:
[...]
Uiteraard niet vanzelf, maar wel mooi dat hij daar op blijft terug komen. Als je niet schiet scoor je (vaak) niet. Als je bij tegenstanders die achterin rondtikken niet op de juiste manier druk zet kom je nooit aan de bal.
Helemaal als een tegenstander achterin spelers heeft die niet goed met de bal zijn. Press on heavy touch is in dit soort gevallen key.
Beide spelen een rol, maar het punt is dat je tegen dat soort mensen niet de controller of de moed moet opgeven.Gurbuh schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:58:
[...]
Is het dan momentum of een verandering van jouw kant?
Momentum mee krijgen merk je zelf eigenlijk niet. Je voelt het als het tegen zit. Ik heb heel vaak gehad dat ik dan een 2-1 of zelfs 3-1 voorsprong wil verdedigen door de bal langer in de ploeg te houden. Mijn ervaring daarbij is dat spelers op een gegeven moment onverklaarbare dingen gaan doen, niet vrijlopen, simpele passes die te zacht of hard zijn. Slechte aannames etc.
Ik? Volgens mij jij. Je kan niet eens met bewijzen komen, je komt met onderbuik gevoelens.
Maar prima, blijf jij vooral zo denken. Je hebt helemaal gelijk. Die e-sporters op dat niveau weten niet hoe ze druk moeten zetten

Haha dus omdat jij de bal niet in de ploeg kan houden, ligt het aan de game. En dan mij er op wijzen dat ik beter druk moet zetten om het momentum mee te krijgen.Ozz schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:02:
[...]
Beide spelen een rol, maar het punt is dat je tegen dat soort mensen niet de controller of de moed moet opgeven.
Momentum mee krijgen merk je zelf eigenlijk niet. Je voelt het als het tegen zit. Ik heb heel vaak gehad dat ik dan een 2-1 of zelfs 3-1 voorsprong wil verdedigen door de bal langer in de ploeg te houden. Mijn ervaring daarbij is dat spelers op een gegeven moment onverklaarbare dingen gaan doen, niet vrijlopen, simpele passes die te zacht of hard zijn. Slechte aannames etc.
Hier heb je dus het bewijs waar ik op doel. Het ligt aan je eigen prestaties, jij kan de bal niet in je ploeg houden en dus verzin je maar dat er iets in de game is.
Dankzij de League SBC's toch weer terug naar 3-5-2. Hoe dan?
Nou, na een rondje langs alle League SBC's (behalve de Eredivisie, daar had ik echt te weinig spelers voor) had ik dus zo'n 45 tot 50 packs te openen. Daaruit kwamen een paar 85+jes, maar als grote klapper kwam er ook een TOTGS Joao Cancelo untradeable uit. Eindelijk een waardige vervanger voor red pick Theo Hernandez, die ruim 300 wedstrijden in mijn team speelde. Cancelo is echt meer een aanvallende back dan een pure back, dus vandaar dat ik dacht, 'misschien is hij wel een heel fijne LM in de 3-5-2'.
Dus nu speel ik zo, waarbij ik ingame naar 3-5-2 schakel, waarbij Sangaré naar LCV (echt een ontdekking, op een positieve manier) gaat en Owusu en Cancelo de RM en LM zijn. Haller (klinische afmaker, mist helaas wel wat behendigheid en skillmoves) en Neres spits, Mahrez daarachter.
Hiermee een ongekend makkelijke kwalificatie gehad (5-1, speelde nog voor de 8-1 rewards maar bij 6-1 ging het mis helaas)
Nou, na een rondje langs alle League SBC's (behalve de Eredivisie, daar had ik echt te weinig spelers voor) had ik dus zo'n 45 tot 50 packs te openen. Daaruit kwamen een paar 85+jes, maar als grote klapper kwam er ook een TOTGS Joao Cancelo untradeable uit. Eindelijk een waardige vervanger voor red pick Theo Hernandez, die ruim 300 wedstrijden in mijn team speelde. Cancelo is echt meer een aanvallende back dan een pure back, dus vandaar dat ik dacht, 'misschien is hij wel een heel fijne LM in de 3-5-2'.
Dus nu speel ik zo, waarbij ik ingame naar 3-5-2 schakel, waarbij Sangaré naar LCV (echt een ontdekking, op een positieve manier) gaat en Owusu en Cancelo de RM en LM zijn. Haller (klinische afmaker, mist helaas wel wat behendigheid en skillmoves) en Neres spits, Mahrez daarachter.
Hiermee een ongekend makkelijke kwalificatie gehad (5-1, speelde nog voor de 8-1 rewards maar bij 6-1 ging het mis helaas)
/f/image/KYov1Njw4qvcQmBxQSsIszvL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Timk10 op 06-12-2021 11:34 ]
In mijn ervaring maken verdedigers die de bal achterin rondtikken bij pressing ook heel simpele fouten, ze reageren slomer en passen onnauwkeuriger dan je zou verwachten, maar ik weet niet of dit komt doordat EA het achterin passen wilde aanpakken, of doordat verdedigers van nature lomper zijn en na het verstrijken van de minuten spelers nog eens extra moe en lomp worden.
Ik heb ook heel sterk het gevoel dat je, wanneer je een bepaalde tijd achterin rondtikt, je spelers opeens hele rare fouten gaan maken. Ik doe het ook niet, want het gaat veel te vaak fout. Ik verlies dan liever door gewoon normaal door te spelen en dan door mijn eigen fouten nat te gaan, dan dat EA beslist dat ik nat moet gaan.Capsaicin schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:40:
In mijn ervaring maken verdedigers die de bal achterin rondtikken bij pressing ook heel simpele fouten, ze reageren slomer en passen onnauwkeuriger dan je zou verwachten, maar ik weet niet of dit komt doordat EA het achterin passen wilde aanpakken, of doordat verdedigers van nature lomper zijn en na het verstrijken van de minuten spelers nog eens extra moe en lomp worden.
Onder constant pressure uitvoetballen werkt ook veel beter door de bal naar voren te vinden. Je speelt hem twee of drie keer breed of terug, iedereen van je tegenstander is naar voren gedrukt, dus dan kun je makkelijk de lange bal eroverheen gooien naar je vleugels.
Wat ook meeweegt: cv's hebben vaak een lage stamina. Virgil van Dijk bijv 69. Showdown Sule: 80. Showdown Pique: 85.
Dit zijn geen uitzonderingen: https://www.futbin.com/pl...B&sort=Stamina&order=desc
De cv met de hoogste stamina heeft 93. Op andere posities gaat dit vaak tot 99.
Ik let trouwens erg op stamina bij het kopen van spelers. Al na 10-15 minuten spelen voel je spelers net iets minder snel draaien en passen. Vanaf de 70e minuut is het al helemaal een ramp.
Dit zijn geen uitzonderingen: https://www.futbin.com/pl...B&sort=Stamina&order=desc
Ik let trouwens erg op stamina bij het kopen van spelers. Al na 10-15 minuten spelen voel je spelers net iets minder snel draaien en passen. Vanaf de 70e minuut is het al helemaal een ramp.
Alsof EA dat soort dingen in gameplay aan de grote klok gaat hangen.fifanoob schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:08:
[...]
Ik? Volgens mij jij. Je kan niet eens met bewijzen komen, je komt met onderbuik gevoelens.
Maar prima, blijf jij vooral zo denken. Je hebt helemaal gelijk. Die e-sporters op dat niveau weten niet hoe ze druk moeten zetten![]()
Vorig jaar doken er wel video's op van scripts in gameplay met betrekking tot Squad Battles en dus games tegen de AI. Als je dan in de eerste 15 minuten van zo'n game de betere was tegen de computer op Wereldklasse ging er een knopje om en kon je gewoon niet meer aan de bal komen en konden de slechtste spelers de mooiste goals maken.
Dan klopt onderstaand verhaal ook wel een beetje, iets wat me onlangs al een paar keer opgevallen isCapsaicin schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:56:
Wat ook meeweegt: cv's hebben vaak een lage stamina. Virgil van Dijk bijv 69. Showdown Sule: 80. Showdown Pique: 85.
Als je met een spits bijv openda die pas in de 70ste minuut erin komt alleen op het doel afgaat 80ste minuut ofzo en de CV er op de een of andere manier er soms bij blijft hangen. Het lijkt dan wel is of je naar een slomotion zit te kijken.
Burp
Zit tussen de oren.Wii4all schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:09:
[...]
Dan klopt onderstaand verhaal ook wel een beetje, iets wat me onlangs al een paar keer opgevallen is
Als je met een spits bijv openda die pas in de 70ste minuut erin komt alleen op het doel afgaat 80ste minuut ofzo en de CV er op de een of andere manier er soms bij blijft hangen. Het lijkt dan wel is of je naar een slomotion zit te kijken.
Het wordt/werd notabene aangegeven dat er scripting zit bij squad battles. Iets met chemistry omgekeerd of weet ik veel hoe dat zat.Ozz schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:08:
[...]
Alsof EA dat soort dingen in gameplay aan de grote klok gaat hangen.
Vorig jaar doken er wel video's op van scripts in gameplay met betrekking tot Squad Battles en dus games tegen de AI. Als je dan in de eerste 15 minuten van zo'n game de betere was tegen de computer op Wereldklasse ging er een knopje om en kon je gewoon niet meer aan de bal komen en konden de slechtste spelers de mooiste goals maken.
Maar blijf vooral de schuld zoeken in de game. Het ligt vooral niet aan jou kwaliteiten.
Daarvoor heb je ook wisselsCapsaicin schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:56:
Zorg gewoon voor paar goede wissels.
Sta je voor en voelt je CV traag? Zet er een ander in.
wijze woorden
Jammer genoeg mogen we max 3x wisselenValandil schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:06:
[...]
Daarvoor heb je ook wissels
Zorg gewoon voor paar goede wissels.
Sta je voor en voelt je CV traag? Zet er een ander in.
En daarnaast krijgen wissels standaard 5 chem. Snelheidsboosts vallen hierdoor grotendeels weg. Shadow geeft bijvoorbeeld slechts +3 snelheid.
Vind dat eerste nog steeds irritant, beter gewoon 5 wissels of in ieder geval 1 extra wissel als het verlenging wordt...Capsaicin schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:24:
[...]
Jammer genoeg mogen we max 3x wisselen![]()
En daarnaast krijgen wissels standaard 5 chem. Snelheidsboosts vallen hierdoor grotendeels weg. Shadow geeft bijvoorbeeld slechts +3 snelheid.

Cech goed bij jou ja? Gisteren 3x tegengekomen in de WL, liet letterlijk elke bal los waardoor alles in de rebound raak was, lees dat in de reacties op Futbin ook heel veel. Maakt me verder niet uit hoor want heb zelf Numbers Up Ter Stegen, imo de beste keeper in de game maar ik zit wel een beetje vast qua verdedigers nu hahaTimk10 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:33:
Dankzij de League SBC's toch weer terug naar 3-5-2. Hoe dan?
[Afbeelding]
Ik zit sowieso enorm te strugglen met keepers dit jaar man. Cech is ook meh. Maar dat was Van der Sar ook, Bijlow, Szcndzndznezny ook. Ik heb heel sterk het gevoel dat het niet zoveel uitmaakt wie je onder de lat zet. Soms zijn het onpasseerbare wereldkeepers, soms zijn het Franck Grandelletjes. Er is niks tussenin.Timoo_FR schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:29:
[...]
Cech goed bij jou ja? Gisteren 3x tegengekomen in de WL, liet letterlijk elke bal los waardoor alles in de rebound raak was, lees dat in de reacties op Futbin ook heel veel. Maakt me verder niet uit hoor want heb zelf Numbers Up Ter Stegen, imo de beste keeper in de game maar ik zit wel een beetje vast qua verdedigers nu haha
Godsakke @fifanoob, heb je m'n karmakeizer nou gewoon afgepakt?
On-topic: Ik heb sinds jaren zo onwijs veel plezier in FIFA door Neymar en Mbappe, wat is het leuk om met die 2 te skillen
On-topic: Ik heb sinds jaren zo onwijs veel plezier in FIFA door Neymar en Mbappe, wat is het leuk om met die 2 te skillen