Zit eraan te denken hem ook te kopen als van vervanger voor Numbers Up Ter Stegen, wil namelijk ook een keer met die Rudiger spelen, schijnt echt een beest te zijn. Dan met Azpi op rechtsachter denk en driehoek compleet met KanteAugy schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:37:
Toppers. Iemand die Mendy we gebruikt op goal?
Wil namelijk Cancelo HL halen maar dan heb ik hem nodig om rudiger te linken
Same, hier nu ook ter stegen.. rudiger en reece als duo en aan de andere kant kounde - acunaTimoo_FR schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Zit eraan te denken hem ook te kopen als van vervanger voor Numbers Up Ter Stegen, wil namelijk ook een keer met die Rudiger spelen, schijnt echt een beest te zijn. Dan met Azpi op rechtsachter denk en driehoek compleet met Kante
Heb de groene link dus echt nodig om alles op chem te houden
Haha ja ik heb dus Neymar en Rodrygo CL die ik absoluut niet uit mijn team wil en dan wordt het echt lastig linken allemaal…Augy schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:21:
[...]
Same, hier nu ook ter stegen.. rudiger en reece als duo en aan de andere kant kounde - acuna
Heb de groene link dus echt nodig om alles op chem te houden
![]() | ![]() |
Heb Verratti nog nooit gebruikt dus weet niet wat ik aan hem ga hebben
In-game wissel ik overigens tussen 4231 en 4321
[ Voor 89% gewijzigd door Timoo_FR op 08-01-2022 17:32 ]
Ik laat het je vanavond weten hoe die speelt. No guts no glory 🤣Timoo_FR schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:23:
[...]
Haha ja ik heb dus Neymar en Rodrygo CL die ik absoluut niet uit mijn team wil en dan wordt het echt lastig linken allemaal…
[Afbeelding] [Afbeelding]
Heb Verratti nog nooit gebruikt dus weet niet wat ik aan hem ga hebben![]()
In-game wissel ik overigens tussen 4231 en 4321
Ingame 4-2-3-1
:strip_exif()/f/image/1lGSlODnp0KMEOl6E9L73c3q.jpg?f=fotoalbum_large)
Verrati RB is een eindbaas, mis hem nog steeds maar krijg hem er niet meer in
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 08-01-2022 17:57 ]
Haha lekker man, mijn WL zit er al op dus kan beter wachten met het kopen van die nieuwe spelers tot maandag ofzoAugy schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:55:
[...]
Ik laat het je vanavond weten hoe die speelt. No guts no glory 🤣
Ingame 4-2-3-1
[Afbeelding]
Verrati RB is een eindbaas, mis hem nog steeds maar krijg hem er niet meer in
Na 4 opeen volgende wins in de competitie +1saert schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:13:
Hoe werken de headliners precies? En is dit voor elke club hetzelfde?
Bij IF, POTM etc altijd 1 hoger als de Inform
Overigens is Google je beste vriend.
https://www.dexerto.com/f...e-team-promo-1727352/?amp
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 08-01-2022 19:30 ]
Paar potjes Rivals gespeeld en weer terug in div 1 en Zakaria redelijk snel binnen geharkt.
Morgen even de WL spelen
Morgen even de WL spelen
Ik heb ze ook binnenTraeces schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:26:
[...]
Hier het zelfde heb ongeveer 25 packs geopend maar nog niks gehad.
Hier ook alle packs opnieuw gehad
Hoe speelt hij? Is zijn balans een probleem?Traeces schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:54:
Paar potjes Rivals gespeeld en weer terug in div 1 en Zakaria redelijk snel binnen geharkt.
Morgen even de WL spelen
Ik had blijkbaar ook wat packs geopend.. tog weer ibra 🤣
Cancelo HL is echt fijn om weer terug te hebben zeg, zo veel beter als reece.
@Timoo_FR Mendy als keeper lijkt redelijk stabiel, nog geen gekke dingen zien doen
Clauss maar voltooid. Met aouar, cozza en veel L1 spelers ga ik deze zeker nog gebruiken. Nu hopen op een upgrade (tegen btr weten in)
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 09-01-2022 06:30 ]
Nkunku en Savanier headliners met flinke winst verkocht. Carrasco en Koulibally zijn nog niet gestegen, maar verwacht dat dit nog wel gaat gebeuren. Anders is het eind van de week verkopen.
In deze headliners zijn Theate, Watkins en Salah interessant om in de gaten te houden. Theate omdat de Serie A steeds interessantere meta spelers krijgt, Watkins want Engelse spits met 90+ pace en Salah omdat veel mensen denken dat je geen IF kan krijgen op de AFCON.
Welke helemaal interessant is, is Vini jr headliner. Die is na zijn 2 goals van gisteravond met 400k gestegen. Echter omdat Benzema ook 2 keer heeft gescoord en zijn 300e goal voor Real heeft gemaakt kan het zijn dat Benzema de TOTW krijgt, waardoor er een paniekverkoop op Vini gaat plaatsvinden. Mooie metaspeler die ik ga kopen als die weer onder de 1.4 mil komt.
In deze headliners zijn Theate, Watkins en Salah interessant om in de gaten te houden. Theate omdat de Serie A steeds interessantere meta spelers krijgt, Watkins want Engelse spits met 90+ pace en Salah omdat veel mensen denken dat je geen IF kan krijgen op de AFCON.
Welke helemaal interessant is, is Vini jr headliner. Die is na zijn 2 goals van gisteravond met 400k gestegen. Echter omdat Benzema ook 2 keer heeft gescoord en zijn 300e goal voor Real heeft gemaakt kan het zijn dat Benzema de TOTW krijgt, waardoor er een paniekverkoop op Vini gaat plaatsvinden. Mooie metaspeler die ik ga kopen als die weer onder de 1.4 mil komt.
[ Voor 22% gewijzigd door AequitasII op 09-01-2022 09:03 ]
Dit weekend lekker last van de boosterprik met koorts en lamlendigheid, dus maar lekker gaan gamen overdag en na WIDM.
Heb Junior Messias, die objective uit Winter Wildcards eens een kans gegeven op CAM in plaats van Dybala, achter Simeone HL en Mertens Fire. Wat een heerlijk trio voorin
Betrapte mezelf meermaals erop dat ik zachtjes 'Messias komt niet het woord, maar een tegendoelpunt bezorgen' mompelde...
Enige dat ik in m'n Serie A-team moet veranderen zijn Skriniar Gold en Hernandez Gold op LB. Maar dan zit ik gelijk tegen twee upgrades aan te gluren van samen 250K. Vind ik eerlijk gezegd een beetje zonde, aangezien ik lekker aan het sparen ben.
Vandaag ook nog 4 potten winnen en dan is Zakaria ook binnen. Ik blijf me erover verbazen hoeveel figuren ik tegenkom die hele wedstrijden willen spelen. Met de juiste tegenstanders heb je die objective er met een klein uur doorheen, maar zodra ik een Duitse teamnaam/logo/stadion-aankleding zie, weet ik, negen van de tien keer, dat ik weer een hele pot speel.
De packs waren vanmorgen ook binnen, stuk of vijftien. Allemaal niets bijzonders: twee IF waaronder Pique, Gold Hummels en een 85-rated keeper. Heb nog geen Headliner gepackt. Wel heb ik de Clauss SBC voor weinig kunnen doen en heb Vlahovic maar gehaald omdat ik teveel dupes had staan uit een Ultimate Pack (met als hoogste Savic....)
Heb Junior Messias, die objective uit Winter Wildcards eens een kans gegeven op CAM in plaats van Dybala, achter Simeone HL en Mertens Fire. Wat een heerlijk trio voorin
Vandaag ook nog 4 potten winnen en dan is Zakaria ook binnen. Ik blijf me erover verbazen hoeveel figuren ik tegenkom die hele wedstrijden willen spelen. Met de juiste tegenstanders heb je die objective er met een klein uur doorheen, maar zodra ik een Duitse teamnaam/logo/stadion-aankleding zie, weet ik, negen van de tien keer, dat ik weer een hele pot speel.

De packs waren vanmorgen ook binnen, stuk of vijftien. Allemaal niets bijzonders: twee IF waaronder Pique, Gold Hummels en een 85-rated keeper. Heb nog geen Headliner gepackt. Wel heb ik de Clauss SBC voor weinig kunnen doen en heb Vlahovic maar gehaald omdat ik teveel dupes had staan uit een Ultimate Pack (met als hoogste Savic....)
[ Voor 14% gewijzigd door allstarted1 op 09-01-2022 09:01 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Weet nog niet, nog niet uitgeprobeerd
Wow weekend league is wel lastig.
Vind fifa22 überhaupt nog lastig spelen. Spel draait om rond tikken. Maar ik lever zo makkelijk alle ballen in.
En dan scoren de tegenstanders direct iedere kans haha
Vind fifa22 überhaupt nog lastig spelen. Spel draait om rond tikken. Maar ik lever zo makkelijk alle ballen in.
En dan scoren de tegenstanders direct iedere kans haha
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Pfff... ik had 1 gratis draft token uit een pakketje. Klap ik er bij een 1-0 voorsprong vanuit het niets uit. Lag niet aan mijn eigen verbinding. Weg draft......
Had ik gister ook in een draft. Stond 3-0 voor in de rust , ineens blijft beeld hangen en gaat niet naar het menu. Loss bedankt ea…..Moody2204 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:24:
Pfff... ik had 1 gratis draft token uit een pakketje. Klap ik er bij een 1-0 voorsprong vanuit het niets uit. Lag niet aan mijn eigen verbinding. Weg draft......
Ik weet niet of dit alleen bij draft gebeurt. Maar daar heb ik het al eens eerder meegemaakt als ik mij goed herinner.Traeces schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:37:
[...]
Had ik gister ook in een draft. Stond 3-0 voor in de rust , ineens blijft beeld hangen en gaat niet naar het menu. Loss bedankt ea…..
Staat me iets bij dat vorige keer ook in een draft was. Wl of Rivals nog nooit gehad.Moody2204 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:44:
[...]
Ik weet niet of dit alleen bij draft gebeurt. Maar daar heb ik het al eens eerder meegemaakt als ik mij goed herinner.
Maakt de teamgeest met de Zakaria doelstelling niet uit? Ik zie teams met allemaal 100 teamgeest die dat niet zijn.
Los van de 3* skill moves , volgens mij een prima kaartje en behoorlijk rap.fifanoob schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:44:
Ik dacht ik open 1 ultimate pack nu ipv met toty.
Krijg ik daar mijn eerste icon, tradeable.
[Afbeelding]
wijze woorden
Klopt het is Max chemistrysaert schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:55:
Maakt de teamgeest met de Zakaria doelstelling niet uit? Ik zie teams met allemaal 100 teamgeest die dat niet zijn.
Positie en links maakt geen reet uit. Iedereen 10
wijze woorden
1 pot meegespeeld maar meteen verkocht ik vind het niks. Hij is snel ja, maar dan moet het wel in een rechte lijn zijn qua sprinten, zijn kappen en draaien etc gaat mij veel te lomp. Neymar gold blijft lekker staanValandil schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:01:
[...]
Los van de 3* skill moves , volgens mij een prima kaartje en behoorlijk rap.
Je ziet het ook als je een wedstrijd gaat zoeken, direct worden alle links groen 🙂saert schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:55:
Zakaria is binnen! Duurde weer even, maar het geeft voldoening als je die laatste pot na 90 minuten wint.
En nu m'n bed weer in met 39,5 koorts, haha.
Beterschap! Had er hier ook behoorlijk last van. Die Zakaria heeft wel echt goeie stats. Ik heb alleen niks met de Bundesliga, laat staan met Zwitsers in mijn team. Dus niet te linken hier. Toch twijfel om hem te doen.allstarted1 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:41:
Zakaria is binnen! Duurde weer even, maar het geeft voldoening als je die laatste pot na 90 minuten wint.![]()
Ik heb van iedere league een team staan en die probeer ik allemaal op sterkte te houden, dus Zakaria past perfect. Leuke tandem met Sow en Embolo WW!Moody2204 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:49:
[...]
Beterschap! Had er hier ook behoorlijk last van. Die Zakaria heeft wel echt goeie stats. Ik heb alleen niks met de Bundesliga, laat staan met Zwitsers in mijn team. Dus niet te linken hier. Toch twijfel om hem te doen.
En thanks btw - eerste keer dat ik heftiger op een vaccin reageer en heb er al een paar versleten voor Azië- en Afrika-trips. Afijn, voor een ander topic.
[ Voor 14% gewijzigd door allstarted1 op 09-01-2022 14:04 ]
Past bij mij ook niet, maar als wissel voor cvm of centraal achterin echt goed kaartje.Moody2204 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:49:
[...]
Beterschap! Had er hier ook behoorlijk last van. Die Zakaria heeft wel echt goeie stats. Ik heb alleen niks met de Bundesliga, laat staan met Zwitsers in mijn team. Dus niet te linken hier. Toch twijfel om hem te doen.
Valt regelmatig in en ik speel met acuna en barella centraal middenveld en dat zijn niet de langste 😉
Met zakaria kan ik soms toch net even een andere dynamiek krijgen op middenveld en in bepaalde wedstrijden maakt dat wel het verschil.
Inmiddels weer in Div1 aangekomen
wijze woorden
Ja dat dacht ik ook. Dus toch maar ff proberen te halen.Valandil schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:29:
[...]
Past bij mij ook niet, maar als wissel voor cvm of centraal achterin echt goed kaartje.
Valt regelmatig in en ik speel met acuna en barella centraal middenveld en dat zijn niet de langste 😉
Met zakaria kan ik soms toch net even een andere dynamiek krijgen op middenveld en in bepaalde wedstrijden maakt dat wel het verschil.
Inmiddels weer in Div1 aangekomen
Zeker de moeite waard moet nog 4 wedstrijden 1x scoren en dan is ie binnen.Moody2204 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:38:
[...]
Ja dat dacht ik ook. Dus toch maar ff proberen te halen.
Voordelig ook dat ze vrijdag verassend van bayern hebben gewonnen
Die keepers maken echt geen klote uit, mid van der sar haast een half miljoen. Maakt echt de meest vage ketsers en pakt geen bal vast
Volgens mij is het ene kaartje ook de andere niet 🤣 de ene donnarumma pakt alles terwijl de andere alles laat vliegen..Traeces schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:39:
Die keepers maken echt geen klote uit, mid van der sar haast een half miljoen. Maakt echt de meest vage ketsers en pakt geen bal vast
Die Mendy SS is wel lekker snel kwa reflexen zeg
Balen nog steeds dat ik mijn Guendozi heb verkocht voor 160k... is nu 100k meer waard.. kutzooi
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ook bloedirritant om tegen te spelen - in de Headliner-challenge stond 'ie in zo'n beetje ieder team en overal zat hij tussen. Benzema FB begint me overigens steeds meer te irriteren, ene pot schiet 'ie ze perfect binnen. Andere moment schiet naast voor open doel. Denk dat ik Correa IF eens ga proberen voor een paar wedstrijden. Goedkoop en redelijk gelijk aan z'n Versus-kaart.hmr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:50:
Balen nog steeds dat ik mijn Guendozi heb verkocht voor 160k... is nu 100k meer waard.. kutzooi
Iemand trouwens ervaring met Saka SIF op RW? Heb daar nu Sancho Gold nog staan, maar wil wel weer eens wat nieuws.
Helemaal mee eens. Donnarumma pakte in het begin echt veel ballen met echt goede reflexen, maar nu duikt hij achterlijk over een bal heen, valt na achteren bij een schot en strekt de armen niet uit bij een geplaatst schot.... Snap er echt geen kloten van hoe dat in 1x zo kan veranderen?Augy schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:43:
[...]
Volgens mij is het ene kaartje ook de andere niet 🤣 de ene donnarumma pakt alles terwijl de andere alles laat vliegen..
Die Mendy SS is wel lekker snel kwa reflexen zeg

Ongelofelijk wat een kut community heeft fifa. Heb nu al 4x vandaag gehad bal uitschieten en weg gaan. Geef verdomme gewoon die win weg als je het alleen doet voor je rewards.
Correctie heb het nog niet getypt en het is nummer 5.
Edit 2 : nu geeft iemand wel een win

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 09-01-2022 16:45 ]
Ze hoeven die win niet weg te geven toch.. begrijp je frustratie, maar niets hoeft. Was zelfs sprake van een mogelijke ban als je dat deed..Traeces schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:41:
Ongelofelijk wat een kut community heeft fifa. Heb nu al 4x vandaag gehad bal uitschieten en weg gaan. Geef verdomme gewoon die win weg als je het alleen doet voor je rewards.
Waar je wel over mag klagen is WL rewards. Weer eens niets gehad
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 09-01-2022 16:50 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die ban is echt bull shit , heb altijd me potten weg gegeven en nooit wat gehoord.hmr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:46:
[...]
Ze hoeven die win niet weg te geven toch.. begrijp je frustratie, maar niets hoeft. Was zelfs sprake van een mogelijke ban als je dat deed..
Waar je wel over mag klagen is WL rewards. Weer eens niets gehad
En ja ze hoeven ze niet weg te geven , maar dat is precies waar deze community zo rot is. Niemand gunt elkaar iets.
Precies, niemand wordt er beter van door de hele wedstrijd te spelen ga weg en start een nieuwe op, die je mogelijk wel in de eerste 10 minuten wint.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Oplossing is simpel tog? Wedstrijd leaven is 3-0 verliezen en dus de win aan de andere kant.. zou leuk zijn als EA dat begreep 🤔hmr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:46:
[...]
Ze hoeven die win niet weg te geven toch.. begrijp je frustratie, maar niets hoeft. Was zelfs sprake van een mogelijke ban als je dat deed..
Overigens als je tog uitschiet, ram hem dan naar je keeper en scoor gewoon.. op het gebied van de verrotte community ben ik het met je eens..
Zelfde als GG in swaps, dat speelt niemand omdat het leuk is maar voor de tokens, maak het jezelf dan ook makkelijk en sneller
Nou verwachte niks van die red picks, gelijk de eerste kante mij hoor je niet klagen
Ea pakt het quiten bij 0-0 niet aan maar dit gunnen ze je dan wel weer, mooi man tis je gegund!
Ze moeten precies het zelfde doen als in het echt , je leaved / komt niet opdagen ,3-0 winst voor je tegenstander. Ze hoeven je de win niet te geven , maar hoe kleine moeite is het nou om je mede fifa speler te helpen als je niks meer kan halen. Net ook me laatste 2 potten lekker in eigen doel getrapt en ben weg gegaan.fifanoob schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:33:
[...]
Ea pakt het quiten bij 0-0 niet aan maar dit gunnen ze je dan wel weer, mooi man tis je gegund!
WL ben ik ook echt maar 3 mensen met pure skills tegen gekomen. De rest is gewoon hopen op kick off doelpunt, corner of diepte ballen spammen. En maar hangen op die verdedigen met de Franse cv’s.
Denk dat ik Max 10 doelpunten tegen heb gehad dat ik echt netjes ben uitgespeeld.
Naja hoogste score dit jaar en alle potten op 1 dag , ik ben tevreden
ja 100% eens die discussie is hier ook al wel eens eerder geweest. Snap niet dat iedereen daar hetzelfde overdenkt.Traeces schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:41:
[...]
Ze moeten precies het zelfde doen als in het echt , je leaved / komt niet opdagen ,3-0 winst voor je tegenstander. Ze hoeven je de win niet te geven , maar hoe kleine moeite is het nou om je mede fifa speler te helpen als je niks meer kan halen. Net ook me laatste 2 potten lekker in eigen doel getrapt en ben weg gegaan.
WL ben ik ook echt maar 3 mensen met pure skills tegen gekomen. De rest is gewoon hopen op kick off doelpunt, corner of diepte ballen spammen. En maar hangen op die verdedigen met de Franse cv’s.
Denk dat ik Max 10 doelpunten tegen heb gehad dat ik echt netjes ben uitgespeeld.
Naja hoogste score dit jaar en alle potten op 1 dag , ik ben tevreden
Ter Stegen numbers Up is echt steengoed.Traeces schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:39:
wijze woorden
Automatische win na een leave gaat voor misbruik zorgen, vandaar dat ze dat niet doen
Onderbouw even je post ?joostmakaay schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:40:
Automatische win na een leave gaat voor misbruik zorgen, vandaar dat ze dat niet doen
Ver gezocht maar kan een tegenspeler theoretisch ervoor zorgen dat je verbinding eruit knalt?
Zit niet zover in de IT om dat te beantwoorden en zie indien mogelijk de community er wel voor aan🙈
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 09-01-2022 19:10 ]
Dat is gewoon onmogelijk mits er een enorme bug in fifa zit.Augy schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:10:
[...]
Ver gezocht maar kan een tegenspeler theoretisch ervoor zorgen dat je verbinding eruit knalt?
Zit niet zover in de IT om dat te beantwoorden en zie indien mogelijk de community er wel voor aan🙈
Voorheen in fifa 20, toen ik nog op de pc speelde, was dit wel mogelijk. Dit gebeurde met name in draft. Bij consoles lijkt mij dit wel heel onwaarschijnlijkAugy schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:10:
[...]
Waarschijnlijk met deze communicatie speel je dan constant tegen toxic spelers die er alles aan gaan doen om je te laten leaven. (Pauzeren , juichen, replays, bal achterin rondtikken, rubberband etc.) Dan neem ik liever het gelijkspel voor lief.
Ben Yedder SS was wel de ster van mijn elftal dit weekend.. moet nog wel beetje wennen aan George best.. misschien iets te enthousiast gedaan..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bwoah...die Ziyech-kaart ziet er goed uit...alleen die WF. Daar heb ik een stuk meer aan dan 5* skills. Ben op zich wel redelijk in de verleiding om hem te doen en op de plek van Sancho te plaatsen.
Gebeurd nu toch ook al? Zodra men voorkomt heb je dat gedrag ook. Ik zie het verschil niet.038Zwolle schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:57:
[...]
Waarschijnlijk met deze communicatie speel je dan constant tegen toxic spelers die er alles aan gaan doen om je te laten leaven. (Pauzeren , juichen, replays, bal achterin rondtikken, rubberband etc.) Dan neem ik liever het gelijkspel voor lief.
Ik heb iets te veel RF's ..allstarted1 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:08:
Bwoah...die Ziyech-kaart ziet er goed uit...alleen die WF. Daar heb ik een stuk meer aan dan 5* skills. Ben op zich wel redelijk in de verleiding om hem te doen en op de plek van Sancho te plaatsen.
Best, Neres, Salah IF.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb Neres, maar die speelt niet in de BPLhmr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik heb iets te veel RF's ..
Best, Neres, Salah IF.
Vorig jaar met Robben was die weakfoot ook niet direct een issue.
Flink betere stats als Mahrez, lijkt mij een goede vervanger.
Ja zeker gebeurd het al . Ik weet alleen zeker dat dat alleen maar meer gaat gebeuren met deze communitie. Zeker als ze beloond worden met de winst als je leaved.fifanoob schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:10:
[...]
Gebeurd nu toch ook al? Zodra men voorkomt heb je dat gedrag ook. Ik zie het verschil niet.
Ongelofelijk hoe velen Fofana Headliners zo erg hypen en niet verkopen zodat de price range omhoog gaat. Zelfs zijn inform is niet meer te koop. Dit is de reden waarom de FUT market dit jaar zo ziek irritant aan het worden is. Traders bepalen gewoon de price range. Dat ie 1 mill waard is, zeker terecht. Maar dat je hem behoudt omdat zijn prijs hoger kan worden en daardoor de price range ook hoger kan worden gaat echt te ver.
Hij heeft wel “outside foot” trait, dus dat beperkt de impact van zijn WF nogal.dutchgio schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:17:
Vorig jaar met Robben was die weakfoot ook niet direct een issue.
Zonder dat heb je gewoon een rivaldo die een bal door het doel knalt en de volgende met rechts het stadium uit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hou wel van kaarten zoals deze Ziyech kaart. Ik speel nu nog met Mahrez en dat is vaak 1 van de betere. Dus ik twijfel om Ziyech te doen. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Rank 5 geeindigd, was weer eens niet de moeite. Echt bedroevend slecht die red picks tot nu toe bij mij.
Uit de packs haal ik nog wel Marcos Llorente en Benzema. Leuk fodder en in het geval van Llorente nog waardevol als first owner.
Uit de packs haal ik nog wel Marcos Llorente en Benzema. Leuk fodder en in het geval van Llorente nog waardevol als first owner.
Hier rank 2 geëindigd. Foden als beste player pick en hem ook nog eens in de pack... joepie en dan zie je de post boven je en dan vraag je jezelf toch af, waar doe je het voor

[ Voor 32% gewijzigd door theman36 op 10-01-2022 01:43 ]
Na meerdere wedstrijden Mendy op goal heeft die beste me tog punten gekost in vergelijk met Donna of ter stegen.
Helaas dus Cancelo HL weer in moet ruilen voor reece James HL
Maar man wat is de Cancelo goed. Het is dat m'n duo rudigere - kounde zo retesterk is anders had ik de verdediging omgegooid.
Overigens was CR niet thuis gisteren, alles paal, lat, naast terwijl normaal alles in de 16 hangt.
Maar man wat is de Cancelo goed. Het is dat m'n duo rudigere - kounde zo retesterk is anders had ik de verdediging omgegooid.
Overigens was CR niet thuis gisteren, alles paal, lat, naast terwijl normaal alles in de 16 hangt.
Die heeft reflexen dat is niet normaal Ter stegen en Neuer frustreren me soms echt met hun wereld reddingen. Dan zie je mijn van der Sar van een half miljoen als een zoutzak omvallen
Maak je niet druk om je red picks, heb al maanden ook geen klote er uit. Nu toevallig Kante en vorig jaar IF Neymar, er komt wel een keer een goede pick.theman36 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 01:41:
Hier rank 2 geëindigd. Foden als beste player pick en hem ook nog eens in de pack... joepie en dan zie je de post boven je en dan vraag je jezelf toch af, waar doe je het voor
Ga denk toch die Cancelo HL kopen i.p.v. RB TAA, verwacht ook dat deze kaart nog wel een IF krijgt + meer waarde houd. Zijn IGS is ook echt bizar voor een back met een anker kaartje er op maar 15 IGS verwijderd van TOTGS BrunoAugy schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:53:
Na meerdere wedstrijden Mendy op goal heeft die beste me tog punten gekost in vergelijk met Donna of ter stegen.
CR7 was dit weekend bij mij echt weer bizar, alles ging er weer in. Had juist bovenstaande met Bernardo Silva die raakte geen pepernoot.
Wat speelde mensen toch ook weer bizar verdedigende deze WL
Verkopen jullie nog spelers in de aanloop naar TOTY? High-rated fodder zal vast z'n waarde blijven behouden voor SBC's, maar WW, HL en een paar Rulebreakers kunnen best een klap krijgen, denk ik?
Zelf heb ik Tierney en Morales en voor beide heb ik vervanging klaarstaan. Zo heb ik Cornet RB nog untradeable voor Tierney, en kan Morales vervangen worden door Correa IF. Met beide spelers kan ik (een voor sommigen bescheiden winst) van 80K pakken.
Zelf heb ik Tierney en Morales en voor beide heb ik vervanging klaarstaan. Zo heb ik Cornet RB nog untradeable voor Tierney, en kan Morales vervangen worden door Correa IF. Met beide spelers kan ik (een voor sommigen bescheiden winst) van 80K pakken.
Ik zou zeker Cancelo pakken als je kan, die man is zo bizar goedTraeces schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:25:
[...]
Die heeft reflexen dat is niet normaal Ter stegen en Neuer frustreren me soms echt met hun wereld reddingen. Dan zie je mijn van der Sar van een half miljoen als een zoutzak omvallen
[...]
Maak je niet druk om je red picks, heb al maanden ook geen klote er uit. Nu toevallig Kante en vorig jaar IF Neymar, er komt wel een keer een goede pick.
[...]
Ga denk toch die Cancelo HL kopen i.p.v. RB TAA, verwacht ook dat deze kaart nog wel een IF krijgt + meer waarde houd. Zijn IGS is ook echt bizar voor een back met een anker kaartje er op maar 15 IGS verwijderd van TOTGS BrunoWacht nog even tot donderdag met kopen, verwacht dat hij nog wel naar beneden gaat in prijs
CR7 was dit weekend bij mij echt weer bizar, alles ging er weer in. Had juist bovenstaande met Bernardo Silva die raakte geen pepernoot.
Wat speelde mensen toch ook weer bizar verdedigende deze WL
Bij mij Silva ook niet, die schoot alleen maar lat, wanprestatie van bijna het hele team.
Rivals was gisteravond ook in de 16 hangen met als dieptepunt Messi en Neymar voor de 16. Van de 4 wedstrijden 1 leuke wedstrijd gespeeld
Dit weekend mijn 1e WL gespeeld, een standaard team gebouwd, vind de gameplay erg fijn op de PS5.
Alleen moet nog erg werken aan het afmaken.
Kwam tot slechts 44 punten. Pique en Aspas als pick.
Speel in game zo:
Alleen moet nog erg werken aan het afmaken.
Kwam tot slechts 44 punten. Pique en Aspas als pick.
Speel in game zo:
/f/image/gFbdWhHJQliIpQcEuNexN8Ir.png?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mogguh,
Gewoon even een vraagje.. Krijgen jullie schoten buiten de 16 er nog in (rivals of WL)? Normaal kneep ik van buiten naar binnen, finesse verre hoek, a la Robben en dat ging meer dan prima met m'n Politano RTTK inc Finesse trait..
Gevoelsmatig doe ik nog altijd hetzelfde, maar alles gaat maar op een meter hoogte de verre hoek in en is hij voor de keeper, of hij vliegt compleet verder..
Zo ook met harde schoten (non-finesse) van buiten de 16 met bv een Socrates.. niets lijkt meer te lukken..
Speel ik vervolgens een potje SB, dan lijkt het wel weer te kunnen..
Iemand hier ook last van? snap gewoon niet wat ik verkeerd doe..
Gewoon even een vraagje.. Krijgen jullie schoten buiten de 16 er nog in (rivals of WL)? Normaal kneep ik van buiten naar binnen, finesse verre hoek, a la Robben en dat ging meer dan prima met m'n Politano RTTK inc Finesse trait..
Gevoelsmatig doe ik nog altijd hetzelfde, maar alles gaat maar op een meter hoogte de verre hoek in en is hij voor de keeper, of hij vliegt compleet verder..
Zo ook met harde schoten (non-finesse) van buiten de 16 met bv een Socrates.. niets lijkt meer te lukken..
Green time je ze? Hier geen problemen gisteren iig in rivals.Rhain schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:52:
Mogguh,
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Volgens mij moet ik die indicator toch eens aanzetten.. Ten minste, dat is toch een optie bij de besturing? Ik speel al met wat custom instellingen, maar kon die 'green timer' zo snel niet vindenxavento schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:00:
[...]
Green time je ze? Hier geen problemen gisteren iig in rivals.

Overigens heb ik dit al sinds het nieuwe seizoen hoor en zal het wel aan mezelf liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 10-01-2022 10:04 ]
Green timing werkt het beste, maar als je verkeerde timing hebt, dan vliegt ie over de zijlijnRhain schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:52:
Mogguh,
Maar ook gewone finesse gaan er nog steeds in. Wat minder als het begin, maar werkt nog redelijk goed.
wijze woorden
Het is wel aangepast, voorheen lees 2 a 3 week terug, ging het een stuk makkelijker. Daarvoor was het NOG makkelijker en kon je het ook van 20meter afstand doen, nu als je net iets in de 16 bent of er net buiten, dan lukt die nog wel eens bij mij met Messi, zonder te timen. Hoefde daarvoor ook niet.Rhain schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:52:
Mogguh,
Ik wil die finesse schoten nog wel leren timen maar krijg het er nog niet echt in. Want het vergroot je kans op een goal aanzienlijk
Ah! Dan ben ik toch niet de enige die er tegen aan loopt, fijn (voor mijn gevoelfifanoob schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:15:
[...]
Het is wel aangepast, voorheen lees 2 a 3 week terug, ging het een stuk makkelijker. Daarvoor was het NOG makkelijker en kon je het ook van 20meter afstand doen, nu als je net iets in de 16 bent of er net buiten, dan lukt die nog wel eens bij mij met Messi, zonder te timen. Hoefde daarvoor ook niet.
Ik wil die finesse schoten nog wel leren timen maar krijg het er nog niet echt in. Want het vergroot je kans op een goal aanzienlijk
Niet alleen dat je er je voordeel mee doet, ik vind het voor mijn eigen beleving van het spel leuker. Het lijkt tegenwoordig allemaal weer neer te komen op de steekpass-goals of achterlijn-halen-terug-leggen-goals. Zo'n Socrates zijn balance probleem en draaicirkel waren nog te compenseren met z'n schoten, maar ik ben nu eigenlijk verplicht om hem te passeren om uberhaupt ooit nog uit DIV3 te komen.
Omdat je dan mensen krijgt die opzettelijk hun verbinding gaan saboteren (zoals mensen in oudere FIFA's d.m.v. een lag switch deden, er waren nog geen dedicated servers van EA dus je speelde altijd P2P) in de hoop dat de tegenstander zal stoppen, of nog erger hun tegenstanders gaan DDOSsen (op hogere skillrating van de Elite divisie bijv.).
Als lui dat zouden kunnen doen, opzettelijk. Dan zou dat toch nu ook veel meer gebeuren zodra je achter staat? Stel mijn tegenstander kan dat, dan kan hij dat dus meteen gaan doen zodra hij 1-0 voor staat met hetzelfde idee, in de hoop dat ik dus quit of iets? In mijn beleving gebeurd dat niet, heb het nog nooit meegemaakt in elk geval.joostmakaay schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:23:
[...]
Omdat je dan mensen krijgt die opzettelijk hun verbinding gaan saboteren (zoals mensen in oudere FIFA's d.m.v. een lag switch deden, er waren nog geen dedicated servers van EA dus je speelde altijd P2P) in de hoop dat de tegenstander zal stoppen, of nog erger hun tegenstanders gaan DDOSsen (op hogere skillrating van de Elite divisie bijv.).
Daarom dat ik denk dat dat te verwaarlozen is?
In het gewone Seasons zit het volgens mij al wel in dat je wint als de tegenstander weggaat, het kan dus echt wel.
En elk ander spel werkt ook op deze manier.
Ook het bewust beïnvloeden van de verbinding moet je aan kunnen pakken.
Tegenwoordig zullen het toch ook wel dedicated servers zijn en geen P2P meuk?
En elk ander spel werkt ook op deze manier.
Ook het bewust beïnvloeden van de verbinding moet je aan kunnen pakken.
Tegenwoordig zullen het toch ook wel dedicated servers zijn en geen P2P meuk?
Nee hoor. Ik verlies soms flink van een middelmatig team in DIV1.Rhain schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:22:
[...]
Ah! Dan ben ik toch niet de enige die er tegen aan loopt, fijn (voor mijn gevoel).
Niet alleen dat je er je voordeel mee doet, ik vind het voor mijn eigen beleving van het spel leuker. Het lijkt tegenwoordig allemaal weer neer te komen op de steekpass-goals of achterlijn-halen-terug-leggen-goals. Zo'n Socrates zijn balance probleem en draaicirkel waren nog te compenseren met z'n schoten, maar ik ben nu eigenlijk verplicht om hem te passeren om uberhaupt ooit nog uit DIV3 te komen.
Tuurlijk helpt het om bepaalde spelers te hebben die meer in de meta vallen, maar uiteindelijk komt het ook aan op vaardigheden.
Daarnaast speel ik liever DIV3 met een leuk team dan heel hoog met een Meta Rats team.
wijze woorden
Er schijnt een baby Seedorf en prime Torres SBC aan te komen: https://mobile.twitter.co...tatus/1480459161871826944
Iemand ervaring met mid/prime Torres? Lijkt mij een interessante kaart om te craften.
Iemand ervaring met mid/prime Torres? Lijkt mij een interessante kaart om te craften.
Heb baby en mid gebruikt, maar werd er niet warm van. Miste heel veel kansen die door andere spelers wel benut werden. En natuurlijk kan je daar weer over discussieren of dat door mezelf komt, maar zo lees ik bijvoorbeeld over een Salah dat die ook altijd veel kansen mist (en niet door mij alleen). Prime geen ervaring mee, maar vrees hetzelfde. Graag had ik Torres aan de praat gekregen, want ik was in zijn Atletico en Liverpool tijd echt wel een groot liefhebber van 'm.Robbio85 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:50:
Er schijnt een baby Seedorf en prime Torres SBC aan te komen: https://mobile.twitter.co...tatus/1480459161871826944
Ziyech, welcome in the club.
Haalde vanmorgen Muller en Fabinho uit een paar Gold Upgrades en had nog wat andere untradeable fodders en spelers in de club die ik niet ging gebruiken, zoals Haaland. Uit één van de packs kwam Mané en een IF naar buiten wandelen, dus met de Trippier en Martinez 84 die ik moest kopen op de markt nog zo'n 30K aan coins winst gemaakt
Vanavond maar eens proberen hoe het allemaal speelt!
Team staat er nu zo bij
Haalde vanmorgen Muller en Fabinho uit een paar Gold Upgrades en had nog wat andere untradeable fodders en spelers in de club die ik niet ging gebruiken, zoals Haaland. Uit één van de packs kwam Mané en een IF naar buiten wandelen, dus met de Trippier en Martinez 84 die ik moest kopen op de markt nog zo'n 30K aan coins winst gemaakt
Team staat er nu zo bij
/f/image/NbuKtYeMmXd4BBYcC6S0RvTS.png?f=fotoalbum_large)
allstarted1 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:14:
Ziyech, welcome in the club.![]()
Haalde vanmorgen Muller en Fabinho uit een paar Gold Upgrades en had nog wat andere untradeable fodders en spelers in de club die ik niet ging gebruiken, zoals Haaland. Uit één van de packs kwam Mané en een IF naar buiten wandelen, dus met de Trippier en Martinez 84 die ik moest kopen op de markt nog zo'n 30K aan coins winst gemaaktVanavond maar eens proberen hoe het allemaal speelt!
Mooi team man lijkt veel op de mijne![]()
Ben heel erg aan twijfelen over de Ziyech kaart heb nu gold Salah en op de bank flashback Mahrez maar ben erg benieuwd hoe Ziyech ingame speelt. Enigste nadeel is zijn 2star WF (aangezien ik geen skiller ben)dit is mijn team nu :
Team staat er nu zo bij![]()
[Afbeelding]
Thanks voor je input. Eergisteren toevallig dezelfde ervaring met Jesus Ice, volgens Futbin is hij geweldig, en de stats zijn ook nagenoeg perfect. Helaas schoot hij in mijn team de makkelijkste ballen de tribune op...Rhain schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:57:
[...]
Heb baby en mid gebruikt, maar werd er niet warm van. Miste heel veel kansen die door andere spelers wel benut werden. En natuurlijk kan je daar weer over discussieren of dat door mezelf komt, maar zo lees ik bijvoorbeeld over een Salah dat die ook altijd veel kansen mist (en niet door mij alleen). Prime geen ervaring mee, maar vrees hetzelfde. Graag had ik Torres aan de praat gekregen, want ik was in zijn Atletico en Liverpool tijd echt wel een groot liefhebber van 'm.
Waarschijnlijk was het gewoon toeval en onkunde aan mijn kant, toch maar weer verkocht met minimaal verlies, vind 500k erg veel voor een speler waar ik twijfels bij heb.
In het geval van Torres eerst maar eens de loan versie proberen
Even Calimero modus aan. Maar man man wat is die Mbappe een cheat code.. Hoe vaak ik nu al potten verlies omdat die beste man op alle manieren door mijn verdediging heen glitched /strong armed.. niet te doen
. Kan hem helaas niet zelf betalen... toch nog maar even hopen op een drop van de prijzen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat heb ik ook met Best gedaan. Vond het een leuke speler, maar niet voor het aantal coins dat ik nog er in moest stoppen. Ideaal dan zo'n loan versie.Robbio85 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:36:
[...]
Thanks voor je input. Eergisteren toevallig dezelfde ervaring met Jesus Ice, volgens Futbin is hij geweldig, en de stats zijn ook nagenoeg perfect. Helaas schoot hij in mijn team de makkelijkste ballen de tribune op...
Waarschijnlijk was het gewoon toeval en onkunde aan mijn kant, toch maar weer verkocht met minimaal verlies, vind 500k erg veel voor een speler waar ik twijfels bij heb.
In het geval van Torres eerst maar eens de loan versie proberen
En wat je leest op Futbin meestal met een korrel zout nemen, meeste zijn kiddo's die zitten te trollen (mits "echte" review ipv comments). En zoals een paar posts hierboven.. Het ene kaartje is voor een ander niet hetzelfde kaartje.
Ben overigens wel benieuwd naar je bevindingen straks, dus keep me (us) posted!
Zo ben ik benieuwd naar Alessandrini.. Heb 'm toch maar even in m'n team gezet, wil gewoon zsm uit Div3. Dan maar even een meta rat.. als je het mag geloven..
Hij is idd echt sterk. Snap ook niet dat mensen hem op de zijkant zetten en neymar in de spits.. Laat mbappe het maar uitvechten tegen 2 cv's die beukt daar wel door heen. Neymar daarin tegen ligt om de haverklap op de grond.hmr schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:40:
Even Calimero modus aan. Maar man man wat is die Mbappe een cheat code.. Hoe vaak ik nu al potten verlies omdat die beste man op alle manieren door mijn verdediging heen glitched /strong armed.. niet te doen. Kan hem helaas niet zelf betalen... toch nog maar even hopen op een drop van de prijzen...
Al die upgrades van mbappe vind ik overbodig. Zijn golden is al zo sterk, dat ik die +1 kaarten of een HL kaart overbodig vindt. Als ik die zou packen zou ik ook verkopen, ook zijn Toty zou ik verkopen, die coins gebruiken voor andere upgrades en mbappe gold lekker houden ;>
Wat ik bizar vind is hoe veel mensen die 1 mio kaart hebbenfifanoob schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:28:
[...]
Hij is idd echt sterk. Snap ook niet dat mensen hem op de zijkant zetten en neymar in de spits.. Laat mbappe het maar uitvechten tegen 2 cv's die beukt daar wel door heen. Neymar daarin tegen ligt om de haverklap op de grond.
Al die upgrades van mbappe vind ik overbodig. Zijn golden is al zo sterk, dat ik die +1 kaarten of een HL kaart overbodig vindt. Als ik die zou packen zou ik ook verkopen, ook zijn Toty zou ik verkopen, die coins gebruiken voor andere upgrades en mbappe gold lekker houden ;>
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja ik zeg je eerlijk, heb hem ook al paar maand. Gekocht in eerste instantie, paar week terug packte ik hem untradeable. 800k verlies op zijn tradeable kaartje gemaakt maar ach, ik klaag niet met 1 mil extra coins en hem first owner ;>hmr schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:30:
[...]
Wat ik bizar vind is hoe veel mensen die 1 mio kaart hebben. En dan vaak ook nog een hele sloot andere kaarten erbij
Tja sommige mensen hebben gewoon echt heel veel geluk, zijn goede traders of pompen er heel veel geld in. (of een combinatie van alle driehmr schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:30:
[...]
Wat ik bizar vind is hoe veel mensen die 1 mio kaart hebben. En dan vaak ook nog een hele sloot andere kaarten erbij

[ Voor 8% gewijzigd door Timoo_FR op 10-01-2022 16:37 ]
Heb in 22 het minst geluk van mijn gehele fut carrièreTimoo_FR schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:34:
[...]
Tja sommige mensen hebben gewoon echt heel veel geluk, zijn goede traders of pompen er heel veel geld in. (of een combinatie van alle drie) Maatje van me heeft al 3 icons (waaronder mid Gullit en Makelele, niet uit een SBC), Mbappe, Neymar en Messi en packte gisteren doodleuk Vinicius HL uit zijn WL rewards...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr