Tja, ik heb 3 jaar geen FUT gespeeld, packte nu in de 2e week baby Vieira (waardoor ik al snel een mooi team kon bouwen) maar heb sindsdien geen enkele special card van boven de ton meer gehad uit packs...hmr schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Heb in 22 het minst geluk van mijn gehele fut carrière
Kante vervangen voor milinkovic savic omdat ik knettergek werd van de passes van kante. Ook koulibaly 89 achterin gezet en David gehaald als spits (die scoort echt alles) zojuist mijn eerste poging om terug 5e komen in elite gefaald maar mijn team loopt heel soepeltjes op het moment
Je bent niet de enige haha, Kante is de beste stofzuiger die je je kan wensen maar zijn passing is echt heel droevig inderdaad. Wil David ook nog steeds proberen maar zo lastig te linken...038Zwolle schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:56:
Kante vervangen voor milinkovic savic omdat ik knettergek werd van de passes van kante. Ook koulibaly 89 achterin gezet en David gehaald als spits (die scoort echt alles) zojuist mijn eerste poging om terug 5e komen in elite gefaald maar mijn team loopt heel soepeltjes op het moment
3* is alleen zo jammer..Timoo_FR schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:57:
[...]
Je bent niet de enige haha, Kante is de beste stofzuiger die je je kan wensen maar zijn passing is echt heel droevig inderdaad. Wil David ook nog steeds proberen maar zo lastig te linken...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Guardiola prime, is een soort kante, maar met goede passing, kost ook wel iets meer natuurlijk. Maar ik vind hem onderschat door velen.
Ja dat wel, denk dat ik Morales maar eens meer kansen ga geven, speel nog steeds met Benz FB maar begint echt saai te worden

Heb je wel eens Catalyst op hem geprobeerd? Als ik dan naar futbin kijk lijkt dat op zich prima? Ga hem zelf rond toty ook proberen in te passen038Zwolle schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:56:
Van dijk is heerlijk tegen mbappe heb vrij weinig moeite met hem af te stoppen. Met van dijk loop je tegen hem aan en hij heeft de balhmr schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:40:
Even Calimero modus aan. Maar man man wat is die Mbappe een cheat code.. Hoe vaak ik nu al potten verlies omdat die beste man op alle manieren door mijn verdediging heen glitched /strong armed.. niet te doen. Kan hem helaas niet zelf betalen... toch nog maar even hopen op een drop van de prijzen...
Ja ik heb alles geprobeerd en 500+ wedstrijden met hem gespeeld. Verdedigend geweldig maar aanvallend erg matig .theman36 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:10:
[...]
Heb je wel eens Catalyst op hem geprobeerd? Als ik dan naar futbin kijk lijkt dat op zich prima? Ga hem zelf rond toty ook proberen in te passen
Heb echt een gigantische hekel aan van Dijk en Süle. Upamecano was er ook zo een een tijd terug. Die verdedigers zijn veels te groot en hebben gewoon hele goede pace.Traeces schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:27:
[...]
Van dijk is heerlijk tegen mbappe heb vrij weinig moeite met hem af te stoppen. Met van dijk loop je tegen hem aan en hij heeft de bal
Heb zelf Cordoba naast VVD staan, dat is een geweldig duo. Is VVD is 1 op 1 de beste CB in het spel voor mij en als hij even te traag op gang is, dan is Cordoba er alweer 👍
Wel iets meer dan prima... 
En dan Salah bij de reserves laten.
En dan Salah bij de reserves laten.
Ik vind hem prima spelen naast Van Dijk. Niet bijzonder opvallend, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel van de echt écht goede verdedigers heb geprobeerd, behalve De Ligt RTTK. Die beukt nog steeds iedereen van de bal af, alsof het stuiterballen zijn. Volgens mij is Diop niet heel duur meer, dus je kan altijd overwegen om hem te proberen?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Niet helemaal on topic maar mijn broer speelt nu Ultimate Team en het is hem opgevallen dat de reclameborden aan de zijlijn zeer prominent reclame tonen van Coca Cola Zero, Wanda, Hyundai, Qatar Airways... Dit lijkt nieuw maar kunnen we niet met zekerheid zeggen. Ik dacht dat er altijd EA dingen werden getoond en niet iets van andere bedrijven.
Ligt dat er niet per stadion aan? Bij Old Trafford zie je volgens mij ook redelijk specifieke reclame zoals No To Racism, etc. en dacht ook bij een Duits stadion (niet van BVB) dat er specifiek Duitse bedrijven getoond werden. In de ArenA zie je juist weer niets. Dacht eerst dat dit te maken had met bv. stadion-upgrades, maar kon daar ook niets onder vinden.Elazz schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:29:
Niet helemaal on topic maar mijn broer speelt nu Ultimate Team en het is hem opgevallen dat de reclameborden aan de zijlijn zeer prominent reclame tonen van Coca Cola Zero, Wanda, Hyundai, Qatar Airways... Dit lijkt nieuw maar kunnen we niet met zekerheid zeggen. Ik dacht dat er altijd EA dingen werden getoond en niet iets van andere bedrijven.
Volgens mij zijn dat inderdaad gewoon officiële sponsoren.
Hebben we toty dan vanaf vrijdag al?
Net even snel de 3 wins binnengehaald en door met swaps, 3 tokens voor de 25* 83+. Reteweinig tijd deze week dus keuzes maken haha
Wat een klote volk is Rivals trouwens 🤔
Net even snel de 3 wins binnengehaald en door met swaps, 3 tokens voor de 25* 83+. Reteweinig tijd deze week dus keuzes maken haha
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 10-01-2022 20:30 ]
Ben wel blij dat ik die eng2 spelers allemaal in mn club hield kan nu 3 icon swaps doen in 1 keer
First owner
Eng2
Zilver
First owner
Eng2
Zilver
Burp
Rivals speelt ook echt dramatisch , lijkt wel of ik een stel vrachtwagens heb en enorme input lag.Augy schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:30:
Hebben we toty dan vanaf vrijdag al?
Holy shit! Trek net Fofana uit de 25 x 83+!
Verder in de pack Di Maria, Piqué IF, Casteels en Rodri. Prima fodder!
Verder in de pack Di Maria, Piqué IF, Casteels en Rodri. Prima fodder!
Derde icon sbc gedaan ...
Veron mag naast Vieiri en Casillas plaatsnemen.
Een vriend heeft twee keer icon sbc gedaan; Cruijff en Eto'o ... dezelfde vriend heeft ook al verhandelbare Mbappe, Onverhandelbare Mbappe, en verhandelbare Cruijff gepacked en vorige week nog red pick Kante.
Ik blijf bij mijn theorie: RNG is bullshit, het is gewoon een algoritme met accountgebonden packluck die elk jaar soort van gereset wordt. Jaar in jaar uit bewijs ik het weer.
Een vriend heeft twee keer icon sbc gedaan; Cruijff en Eto'o ... dezelfde vriend heeft ook al verhandelbare Mbappe, Onverhandelbare Mbappe, en verhandelbare Cruijff gepacked en vorige week nog red pick Kante.
Ik blijf bij mijn theorie: RNG is bullshit, het is gewoon een algoritme met accountgebonden packluck die elk jaar soort van gereset wordt. Jaar in jaar uit bewijs ik het weer.
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 10-01-2022 22:47 ]
Daar ben ik ook wel van overtuigd, het is geen complete willekeur maar gekoppeld aan je account.
Wat is RNG? Ik speel nu al jaren fut. En heb er nog nooit een euro aan uitgegeven. Enige wat ik merk is dat mijn packluck na januari ontzettend hoog is.Lashrom schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:36:
Derde icon sbc gedaan ...
Dit jaar is het enige wat ik boven de 100k (tradable) heb gepacked, hazard winter wildcard.
Met de icon sbc heb ik wel geluk gehad. Twee zeer goede icons gepacked.
Ben wel benieuwd, hoe je bewijs kan tonen van iets dat elk jaar gereset wordt.
Mid icon gokje heeft goed uitgepakt: George Best
Ik zal al te overwegen zijn SBC te doen. Uit de vorige mid-icon Figo, maar die is het gewoon niet voor mij. Hij speelt degelijk daar niet van, maar ook niet meer dan dat. Nu Best in het team en dat komt best goed uit. Kostte me uiteindelijk 140k en fodder, maar zijn SBC had ik voorlopig niet kunnen doen.
Beste fijne speler! In 442 staat hij wel op rechtshalf omdat Prima Zola al met Mbappe in de spits staan en die combi speelt heel fijn.
Ben tevreden
Ik zal al te overwegen zijn SBC te doen. Uit de vorige mid-icon Figo, maar die is het gewoon niet voor mij. Hij speelt degelijk daar niet van, maar ook niet meer dan dat. Nu Best in het team en dat komt best goed uit. Kostte me uiteindelijk 140k en fodder, maar zijn SBC had ik voorlopig niet kunnen doen.
Beste fijne speler! In 442 staat hij wel op rechtshalf omdat Prima Zola al met Mbappe in de spits staan en die combi speelt heel fijn.
Ben tevreden
wijze woorden
Ik heb hem ook! Heb verschillende chemstyles geprobeerd, maar deadeye is toch wel degene die voor mij het beste werkte. Hij is zo snel op de eerste meters dat je geen snelheidsboost nodig hebt.Valandil schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:55:
Mid icon gokje heeft goed uitgepakt: George Best
Ben tevreden
Bedoel je Figo of Best?Wulfric92 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:57:
[...]
Ik heb hem ook! Heb verschillende chemstyles geprobeerd, maar deadeye is toch wel degene die voor mij het beste werkte. Hij is zo snel op de eerste meters dat je geen snelheidsboost nodig hebt.
Best heb ik nu met Engine.
wijze woorden
Bedoelde BestValandil schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:23:
[...]
Bedoel je Figo of Best?
Best heb ik nu met Engine.
Zal dat eens proberen
Tip voor icon swaps; kijk of je kan combineren!
Ik zie dat ik een EFL Championship team, zilver, first owner kan maken.
3 swaps in 1. Zal niet makkelijk worden, maar met 3 wissels moet het te doen zijn.
Dan doe ik vooral de lage rate teams met mijn zwakste team. Je kan tussendoor refreshen in squad battles of tegen de wat betere teams je betere icon swap team inzetten.
[ Voor 53% gewijzigd door Valandil op 11-01-2022 00:38 ]
wijze woorden
RNG betekent Random Number Generation. Dus willekeurige toevalsgenerator, in dit geval dus bij iedere pack die je opent. Het is niet dat ik daarin niet geloof, maar ik denk dat er ook iets anders meeweegt en dat is accountgebonden pack luck.Wulfric92 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:47:
[...]
Wat is RNG? Ik speel nu al jaren fut. En heb er nog nooit een euro aan uitgegeven. Enige wat ik merk is dat mijn packluck na januari ontzettend hoog is.
Dit jaar is het enige wat ik boven de 100k (tradable) heb gepacked, hazard winter wildcard.
Met de icon sbc heb ik wel geluk gehad. Twee zeer goede icons gepacked.
Ben wel benieuwd, hoe je bewijs kan tonen van iets dat elk jaar gereset wordt.
Als het volledig RNG zou zijn, zou dit betekenen dat zowel mijn vrienden en ik aan het einde van de rit dezelfde aantal spelers aan goede waarde zou kunnen packen als we iedere week grinden voor WL en SBC's doen. We spelen al sinds Fifa 19 FUT en ik zie dat er altijd wel één specifieke vriend is die week in week uit altijd goede spelers packed en één die slechte packluck heeft.
Met reset, bedoel ik dus dat EA bij iedere nieuwe FIFA door een bepaalde algoritme laat bepalen welke accounts steeds een hogere pack luck krijgt. Vorig jaar had een andere vriend binnen de eerste twee maanden: Ronaldo tradeable, Mbappe untradeable, Pele base icon, Varane en week in week uit walkouts gepakt. Daarna stopte hij er vroeg mee. Nu heeft een andere vriend van mij dit jaar (in mijn vorige bericht) dezelfde goede pack luck gehad binnen een zeer korte tijd.
Al goed, dit zijn mijn waarnemingen. Ik lees hier ook bij sommige gebruikers dat er steeds één iemand in zijn omgeving goede pack luck heeft en diegene zelf heel slecht.
Wil niet al te veel klagen, maar dit werkt langzamerhand een beetje demotiverend om verder te gaan spelen. Ondanks dat FUT gewoon een verslavend en leuke game mode is.
Het heeft toch ook voor een groot deel te maken hoeveel packs je opent? En dus ook maakt. Ik lever zelf de hele dag door competities in en pack dan ook wel eens wat leuks. Doe ik dat niet, is de kans waarschijnlijk ook veel kleiner.
Denk dat het zeker met aantal packs te maken heeft. Ik heb gisteren een paar goede pulls gedaan, maar ook genoeg meuk geopend waar max. 81-rated spelers inzaten, picks met 78 als hoogste. Hoe meer volume je draait, hoe meer kans.
Pieface pakte vorige week Mbappe HL, maar gaf ook toe dat hij duizenden packs opent en veel geld ertegenaan gooit, maar ook dat hij duizenden packs en picks opent die niks waard zijn. Alleen die zijn niet altijd te zien in de video’s omdat het niet interessant is. Sowieso is die gast in m’n achting gestegen sinds ik hem in Squad Builder Showdown van AJ3 zag. Daar kon hij wel rustig praten, in plaats van dat gillen dat ‘ie op z’n eigen kanaal doet.
En hij was als een kind zo blij dat hij Foden als Red Pick had, een speler van 25k op de markt, haha. Kan ik wel waarderen in plaats van dat gejammer dat alleen Kanté goed genoeg is.
Hoe zitten jullie met Swaps? Ik heb gisteren de laatste van de fodderpacks behaald en geopend (83+) en daar dus Fofana uitgehaald. Ik kan nu nog zes tokens halen, aangezien ik geen Champions speel, dus ga vanzelfsprekend nog voor Casillas. Iemand nog andere plannen?
Pieface pakte vorige week Mbappe HL, maar gaf ook toe dat hij duizenden packs opent en veel geld ertegenaan gooit, maar ook dat hij duizenden packs en picks opent die niks waard zijn. Alleen die zijn niet altijd te zien in de video’s omdat het niet interessant is. Sowieso is die gast in m’n achting gestegen sinds ik hem in Squad Builder Showdown van AJ3 zag. Daar kon hij wel rustig praten, in plaats van dat gillen dat ‘ie op z’n eigen kanaal doet.
Hoe zitten jullie met Swaps? Ik heb gisteren de laatste van de fodderpacks behaald en geopend (83+) en daar dus Fofana uitgehaald. Ik kan nu nog zes tokens halen, aangezien ik geen Champions speel, dus ga vanzelfsprekend nog voor Casillas. Iemand nog andere plannen?
Als je alle tokens wil halen zul je dan daarna nog apart voor de Italië en Liga NOS moeten spelen.Valandil schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:35:
[...]
Zal dat eens proberen
Tip voor icon swaps; kijk of je kan combineren!
Ik zie dat ik een EFL Championship team, zilver, first owner kan maken.
3 swaps in 1. Zal niet makkelijk worden, maar met 3 wissels moet het te doen zijn.
Dan doe ik vooral de lage rate teams met mijn zwakste team. Je kan tussendoor refreshen in squad battles of tegen de wat betere teams je betere icon swap team inzetten.
Je kunt dus net zo goed 2 keer 2 opdrachten (bijvoorbeeld EFL/Silver en Liga NOS/first owner) tegelijk combineren, dat kost je dan evenveel wedstrijden en kun je met een betere startopstelling spelen, wat het weer wat makkelijker maakt.
Ik ga altijd alleen voor de packs in swaps.. vind icons niet leuk om mee te spelen. Liever hedendaagse spelers 
Nog 3 tokens te gaan, Italië/firstowner en L1 of premier
Dan vind ik het wel prima, vind dat grinden altijd maar kut 🤣
Nog 3 tokens te gaan, Italië/firstowner en L1 of premier
Dan vind ik het wel prima, vind dat grinden altijd maar kut 🤣
leg eens uit.....waarom is je first owner liga nos beter dan alleen liga nos?dutchgio schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Als je alle tokens wil halen zul je dan daarna nog apart voor de Italië en Liga NOS moeten spelen.
Je kunt dus net zo goed 2 keer 2 opdrachten (bijvoorbeeld EFL/Silver en Liga NOS/first owner) tegelijk combineren, dat kost je dan evenveel wedstrijden en kun je met een betere startopstelling spelen, wat het weer wat makkelijker maakt.
Broodje aap verhaal dit. het maakt geen donder uit wat je doet, het blijft SB
Wat wel kan is je EFL en Liga Portugal (Nos bestaat niet meer) te
combineren met de milestone spelers objective als je die niet gedaan had
Omdat je dan spelers kan kopen misschien voor ontbrekende of zwakke posities?
Die zijn dan geen first owner...
Broodje aap of niet, met een team op 100 teamgeest en betere spelers speelt het echt wel anders dan een bij elkaar geraapt zooitje spelers om maar 3 objectives in 1 te doen, om daarna nog 2 keer 6 wedstrijden te spelen voor elk één token...
Broodje aap of niet, met een team op 100 teamgeest en betere spelers speelt het echt wel anders dan een bij elkaar geraapt zooitje spelers om maar 3 objectives in 1 te doen, om daarna nog 2 keer 6 wedstrijden te spelen voor elk één token...
Spelers kopen voor zwakkere plekken als je in SB tegen bronzen teams speelt?dutchgio schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:04:
Omdat je dan spelers kan kopen misschien voor ontbrekende of zwakke posities?
Zet gewoon 3 goede spelers op je bank en je scoort er wel een stuk of 5 op Wereldklasse.
Uiteindelijk speel je altijd 3 x 6 wedstrijden.
Maar ik wil niet alle tokens, en waarschijnlijk een heleboel met mij, zie zelfs post hierboven. Dan ga ik zoveel mogelijk proberen te combineren in 1 keer.
Jij misschien. Als oude man en div 5-6 speler ben ik blij als ik het red hoorbvbal79 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:13:
[...]
Spelers kopen voor zwakkere plekken als je in SB tegen bronzen teams speelt?
Zet gewoon 3 goede spelers op je bank en je scoort er wel een stuk of 5 op Wereldklasse.
Dan ben ik wel heel slecht, ik had gisteren een zilveren Italiaans team dat tegen een bronzen team met 42 chem geen potten kon breken. Bracht in de tweede helft Son, Barnardo Silva en Kounde Ice in om het wat te verbeteren, maar zelfs dan spelen ze je op Wereldklasse er met 2-1 af, haha. Als de game besluit dat je niet mag winnen, dan speelt de AI alles perfect met first touch en splijt je verdediging zich open als de Rode Zee.bvbal79 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:13:
[...]
Spelers kopen voor zwakkere plekken als je in SB tegen bronzen teams speelt?
Uiteindelijk speel je altijd 3 x 6 wedstrijden.
Maar ik wil niet alle tokens, en waarschijnlijk een heleboel met mij, zie zelfs post hierboven. Dan ga ik zoveel mogelijk proberen te combineren in 1 keer.
Ik verlies net ook met 4-1 van een 70rated pauper team 🙈 terwijl CR, verratti, chiellini en cozza er tog echt rondlopen. 🤣allstarted1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:44:
[...]
Dan ben ik wel heel slecht, ik had gisteren een zilveren Italiaans team dat tegen een bronzen team met 42 chem geen potten kon breken. Bracht in de tweede helft Son, Barnardo Silva en Kounde Ice in om het wat te verbeteren, maar zelfs dan spelen ze je op Wereldklasse er met 2-1 af, haha. Als de game besluit dat je niet mag winnen, dan speelt de AI alles perfect met first touch en splijt je verdediging zich open als de Rode Zee.
Nog 1 SB met m'n Italiaanse vrienden winnen 🙏
Wat mij opvalt is dat met name de lage chem teams makkelijker te verslaan zijn. Daarnaast lees ik bij @allstarted1 dat hij de 2e helft de goede spelers er in brengt.. waarom zolang wachten?
Ik zet vanaf de aftrap gelijk een goede centrale verdediger, centrale middenvelder en spits er in, zodat de as staat. Mocht ik al snel achter komen of absoluut geen potten kunnen breken, dan quit ik het potje en ga ik naar de volgende. Zo heb ik in ieder geval 3 tokens in 6 wedstrijden kunnen halen. Maakt het iets dragelijker.
Ik zet vanaf de aftrap gelijk een goede centrale verdediger, centrale middenvelder en spits er in, zodat de as staat. Mocht ik al snel achter komen of absoluut geen potten kunnen breken, dan quit ik het potje en ga ik naar de volgende. Zo heb ik in ieder geval 3 tokens in 6 wedstrijden kunnen halen. Maakt het iets dragelijker.
Hier oude man Div 1heron schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:33:
[...]
Jij misschien. Als oude man en div 5-6 speler ben ik blij als ik het red hoor
AI heeft een aantal standaard mechanics die makkelijk zijn. Met name de 1-2 werkt super eenvoudig tegen AI in squadbattles
wijze woorden
Dus dat, dan had het ook niet uitgemaakt wat je opgesteld had, en daarom was ik het niet eens met @dutchgio die blijkbaar wel waarde hecht aan de opstelling in SBallstarted1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:44:
[...]
Dan ben ik wel heel slecht, ik had gisteren een zilveren Italiaans team dat tegen een bronzen team met 42 chem geen potten kon breken. Bracht in de tweede helft Son, Barnardo Silva en Kounde Ice in om het wat te verbeteren, maar zelfs dan spelen ze je op Wereldklasse er met 2-1 af, haha. Als de game besluit dat je niet mag winnen, dan speelt de AI alles perfect met first touch en splijt je verdediging zich open als de Rode Zee.
Nou de swaps beginnen lekker. Het eerste potje leaved de tegenstander in de 80ste minuut met 0-0 en het 2e potje in de rust met 0-0.. zonde van de tijd zo
Nja los van de AI van de tegenstander dat je soms gewoon een pot verliest helpt het tog wel als je Ronaldo oid in de spits hebt staanbvbal79 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:58:
[...]
Dus dat, dan had het ook niet uitgemaakt wat je opgesteld had, en daarom was ik het niet eens met @dutchgio die blijkbaar wel waarde hecht aan de opstelling in SB
2 wedstrijden, 2x gg.038Zwolle schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:00:
Nou de swaps beginnen lekker. Het eerste potje leaved de tegenstander in de 80ste minuut met 0-0 en het 2e potje in de rust met 0-0.. zonde van de tijd zo
Heb m'n team ook gewoon golden goal genoemd 🤣
Precies dit had ik bij die objective voor Zakaria. Wat een clowns. Als ik onverwacht weg moet dan laat ik de ander even scoren en dan leave ik. Is dat nou zo moeilijk? Ook zo'n idioot gisteren die lag te try harden in zo'n friendly. Stond 2-2 in de 85e minuut (ik scoorde eerst, ik leave namelijk wel gewoon als de ander scoort, ook als het een "onterecht" doelpunt is in mijn ogen), dan maak ik maar een eigen goal om verlenging te voorkomen. Ik vraag me af wat er in de hoofden van die mensen omgaat.038Zwolle schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:00:
[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 11-01-2022 15:56 ]
Nja, geloof me, zelfs tegen silver teams op legendary difficulty met mijn main team is af en toe zweten geblazen, soms wordt je echt genadeloos van het veld afgetikt. xDAugy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:01:
[...]
Nja los van de AI van de tegenstander dat je soms gewoon een pot verliest helpt het tog wel als je Ronaldo oid in de spits hebt staan
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Die squad battles op wereldklasse vind ik over het algemeen best goed te doen. Je moet gewoon proberen zo snel mogelijk 2 doelpunten te maken, dan zal je zien dat het wel soepel gaat. Op legendarisch is het soms wel echt billen knijpen
Haha ik heb een stelregel. Tot 73 rating legendarisch, daarna wereldklasse. Zo haal ik tog vrij makkelijk elke 35k punten wat elite 2 istheman36 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:29:
Die squad battles op wereldklasse vind ik over het algemeen best goed te doen. Je moet gewoon proberen zo snel mogelijk 2 doelpunten te maken, dan zal je zien dat het wel soepel gaat. Op legendarisch is het soms wel echt billen knijpen
Soms ben je alleen de pineut als ineens Pelé als wissel te voor schijnt komt 🙈
Ja ik bekijk ook eerst even het team voordat ik daarin de keuze maak 🤣 als er niet teveel gekke spelers aanwezig zijn durf ik die gok wel aan over het algemeenAugy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:12:
[...]
Haha ik heb een stelregel. Tot 73 rating legendarisch, daarna wereldklasse. Zo haal ik tog vrij makkelijk elke 35k punten wat elite 2 is
Soms ben je alleen de pineut als ineens Pelé als wissel te voor schijnt komt 🙈
Wat voor teamgeeststijl adviseren jullie voor Ziyech? Twijfel tussen hawk en jager, heb hem op Ram staan.
Op een positie aan de zijkant zou ik voor snelheid gaan, dus dan jager.tukkerterror90 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:00:
Wat voor teamgeeststijl adviseren jullie voor Ziyech? Twijfel tussen hawk en jager, heb hem op Ram staan.
Oke DankjewelMoody2204 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:02:
[...]
Op een positie aan de zijkant zou ik voor snelheid gaan, dus dan jager.
IFs gaan weer lekker omhoog door die 3x85 SBC, heb de mijne helaas net te vroeg verkocht (15k).
Gisteren 1 potje met hem gespeeld, maar leuke funcard. Meteen 2 assists en een goal!
Dat zeker zijn lange ballen zijn echt gruwelijk en zijn finesse schot met links is ook heerlijkMoody2204 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Gisteren 1 potje met hem gespeeld, maar leuke funcard. Meteen 2 assists en een goal!
HL Barella, Sterling en IF foden uit de 85x3 pack!
Kante IF_Uploader_ schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:45:
Weet niet wat me team of servers hebben laaste 2 dagen. Alles reageert zo bizar traag, totgs bruno is normal zo snel met reageren en passing. Nu lijkt het wel lukaku.
Over van de Sar maar niet te spreken, duiken volledig bal missen etc wtf.
Naja ga “lekker” de Squad battles spelen haha.
Laten jullie nog wat voor mij over als ik die sbc straks een keer ga doen?_Uploader_ schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:45:
Na 626 wedstrijden is di natale eindelijk uit de basis. David is in alles beter (op skills na)
Ik had dit een tijdje geleden, toen bleek dat de "Afbeeldingsmodus" van m'n TV op HDR Film i.p.v. HDR Game stond, ik denk niet dat dit het geval zal zijn maar je kunt het altijd ff checken voor de zekerheid.Traeces schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:56:
Weet niet wat me team of servers hebben laaste 2 dagen. Alles reageert zo bizar traag, totgs bruno is normal zo snel met reageren en passing. Nu lijkt het wel lukaku.
Gebruik geen tv maar een gaming monitor. Tv heeft altijd enorme delay zelfs in game modus.joostmakaay schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:58:
[...]
Ik had dit een tijdje geleden, toen bleek dat de "Afbeeldingsmodus" van m'n TV op HDR Film i.p.v. HDR Game stond, ik denk niet dat dit het geval zal zijn maar je kunt het altijd ff checken voor de zekerheid.
Was waarschijnlijk weer de servers want kan Nu weer mega snel combineren en iedereen reageerde weer normaal.
Blij dat je de squad battles variant kunt combineren. 3 objectived in 6 games 👏 . Morgen maar weer verder, squad battles trek ik echt heel slecht. Alle online objectives zijn iig binnen op de wl games na.
Voor de verassing weer eens : sczczzczszesny 🤦🏼♂️_Uploader_ schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:45:
wijze woorden
Met dit team weer in de Elite divisie beland, iemand nog tips voor een echte upgrade?
/f/image/NIPXNjjK1Zsbcnj5ypsd1k1O.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door colorsone op 11-01-2022 21:27 ]
Ik zou je coins gebruiken om te investeren, nu ben ik daar zelf niet de beste in, lees te lui voor om echt goede research er na te doen. Maar je team is prima op sterkte. Ja je zou wat kunnen veranderen maar dat is minimaal en bovendien kan het ook zijn dat die spelers je niet liggen. Als dit nu fijn voor je voelt spelen zou ik dit aanhouden en kijken of je beetje kan gaan traden. Dan heb je straks wellicht wat meer coins en kan je een echte upgrade doen, mbappe bv.colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:27:
Met dit team weer in de Elite divisie beland, iemand nog tips voor een echte upgrade?
[Afbeelding]
Mbappe.colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:27:
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oprecht een heerlijk teamcolorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:27:
[Afbeelding]
Ook niet super meta
Hier HL Leao uit de 3x 85. Wederom ergens tussen een win en een loss denk ik. Zal hem eens proberen.
Ik heb Mbappe gehad, en 6 mil coins weggegooid ook nog. Mbappe is goed maar voor mij niet beter dan Martial.fifanoob schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:32:
[...]
Ik zou je coins gebruiken om te investeren, nu ben ik daar zelf niet de beste in, lees te lui voor om echt goede research er na te doen. Maar je team is prima op sterkte. Ja je zou wat kunnen veranderen maar dat is minimaal en bovendien kan het ook zijn dat die spelers je niet liggen. Als dit nu fijn voor je voelt spelen zou ik dit aanhouden en kijken of je beetje kan gaan traden. Dan heb je straks wellicht wat meer coins en kan je een echte upgrade doen, mbappe bv.
Bijzonder hoe jij er instaat, heb die Martial ook geprobeerd maar die voelt echt heel houterig aan en reageerde bij mij ook super traag. Ik vind Mbappe echt 20× beter.colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Sold Mbappe, hij is wel goed maar 5* wf van Martial is wel echt heerlijk.
Mbappe behoort echt tot de absolute top. Nog niet gespeeld met Martial though..tukkerterror90 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:31:
[...]
Bijzonder hoe jij er instaat, heb die Martial ook geprobeerd maar die voelt echt heel houterig aan en reageerde bij mij ook super traag. Ik vind Mbappe echt 20× beter.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mogelijk een PP ICON SBC en een Pato flashback kaart.. de keuzes waar je je fodder ij moet stoppen worden steeds moeilijker. Zeker met TOTY om de hoek .
Ja snap wel wat je bedoeld, maar ik ben niet zo’n dribbelaar of skiller, en Martial en vrienden hebben mij gister weer rustig naar de Elite divisie gefietst, al was dit met Mbappe ook gelukt vorige seizoenen ging het nu wel erg soepel.tukkerterror90 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:31:
[...]
Bijzonder hoe jij er instaat, heb die Martial ook geprobeerd maar die voelt echt heel houterig aan en reageerde bij mij ook super traag. Ik vind Mbappe echt 20× beter.
Het handelen is bij mij een beetje gestrookt. Bij zilveren kaartjes die normaal wel liepen is de marge minder en minder tot bijna 0. Ik heb geen gevoel en geduld voor dure investeringen, want ik maak dit seizoen alleen maar verkeerde beslissingen daar in. Vorige week was ik nog wel wat geholpen door @AequitasII met z'n TotW cards tip.
Nu zie ik wat sites die je hangijzers kunnen geven zoals FUT investments of FUTchief.com. Hebben jullie hier ervaring mee? Of zijn dit complete scams?
Nu zie ik wat sites die je hangijzers kunnen geven zoals FUT investments of FUTchief.com. Hebben jullie hier ervaring mee? Of zijn dit complete scams?
Iemand tips voor een goede upgrade waar ik zelf niet aan denk? Budget is 950k op t moment.
Bamba speelt wat onzichtbaar, dus een goede vervanging voor hem is welkom. Maar andere tips ook!
Op de bank; Alaba, muller, David, correa, collins. Allemaal specials.
Verder neymar, mbappe, cr7 al gehad en niet perse van overtuigd. Martial en Werner die ik nu heb bevallen beter.
Bamba speelt wat onzichtbaar, dus een goede vervanging voor hem is welkom. Maar andere tips ook!
Verder neymar, mbappe, cr7 al gehad en niet perse van overtuigd. Martial en Werner die ik nu heb bevallen beter.
:strip_exif()/f/image/MJ1igXGcty5nZW6FywcrbWAL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou zeggen misschien Rudiger RB (ipv Varane) en Ter Stegen Numbers Up, behalve als Maignan en Varane untradeable zijn dan zou ik ze lekker laten staan.maikel_rox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:13:
Iemand tips voor een goede upgrade waar ik zelf niet aan denk? Budget is 950k op t moment.
[Afbeelding]
Kunt ook naar Cannavaro of een andere icon CB kijken, zitten echt een paar bazen tussen. Verder misschien Salah special card of gewoon de Best SBC doen?
[ Voor 12% gewijzigd door Timoo_FR op 12-01-2022 08:50 ]
Laatste swap ook binnen.. ging lekker soepel en iedereen deed GG 
Nu het dilemma, wachten met de 83+ en kan ik wachten haha
Nu het dilemma, wachten met de 83+ en kan ik wachten haha
Ben vorige FIFA pas na TOTY begonnen met FUT. Daarvoor nooit FUT geprobeerd. Kunnen we tijdens TOTY goeie SBC's verwachten zoals sommigen zeggen? Heb een paar goeie untradeable packs klaar staan (Ultimate, 3x85+, Rare Mega Pack, 25x83+).
Wat kun je dan verwachten qua SBC's? Bv van die kaarten van nominees die het net niet gehaald hebben en flashback kaarten oid?
Wat kun je dan verwachten qua SBC's? Bv van die kaarten van nominees die het net niet gehaald hebben en flashback kaarten oid?
Flashback kaarten komen volgens mij het hele jaar door.
Moet zeggen dat er tot nu toe best een paar goede player SBC's tussen hebben gezeten voor een redelijke prijs: Fekir, de Ligt, Bernardo Silva, Benzema, Aouar, Nkunku Rulebreaker en niet te vergeten Verratti Rulebreaker.
Met name Verratti staren veel mensen zich blind op zijn pace en laten hem links liggen, maar ingame is hij zo rap. Hij staat niet meer in mijn basis, maar nu met swaps ervaar ik weer hoe bruikbaar deze kaart nog steeds is.
Ook goede bruikbare objective players zoals Felipe Anderson, Zakaria etc. Passen prima bij vele in de basis.
Ook redelijk goede ICON sbc's en niet alleen icon fodder wat niemand gaat gebruiken.
Ben niet ontevreden over de content die EA tot nu toe geeft omtrent FIFA 22.
Moet zeggen dat er tot nu toe best een paar goede player SBC's tussen hebben gezeten voor een redelijke prijs: Fekir, de Ligt, Bernardo Silva, Benzema, Aouar, Nkunku Rulebreaker en niet te vergeten Verratti Rulebreaker.
Met name Verratti staren veel mensen zich blind op zijn pace en laten hem links liggen, maar ingame is hij zo rap. Hij staat niet meer in mijn basis, maar nu met swaps ervaar ik weer hoe bruikbaar deze kaart nog steeds is.
Ook goede bruikbare objective players zoals Felipe Anderson, Zakaria etc. Passen prima bij vele in de basis.
Ook redelijk goede ICON sbc's en niet alleen icon fodder wat niemand gaat gebruiken.
Ben niet ontevreden over de content die EA tot nu toe geeft omtrent FIFA 22.
wijze woorden
Hè hè, eindelijk geen roze belijning meer (behalve als je dat zelf hebt ingesteld natuurlijk
), keepers die weer bij haalbare ballen kunnen en de corner glitch is aangepakt.
Thanks EA!
YouTube: HAVE EA FIXED THE GAME FINALLY? - FIFA 22 TITLE UPDATE 4 PATCH - ULT...
Thanks EA!
YouTube: HAVE EA FIXED THE GAME FINALLY? - FIFA 22 TITLE UPDATE 4 PATCH - ULT...
Als er erg veel gameplay aanpassingen zijn, ben ik nooit zo kapot van die EA patches. Dan is het net of je weer een ander voetbalspel speelt, en duurt het bij mij vaak lang voordat ik daar weer een beetje feeling mee krijg.Timoo_FR schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:05:
Hè hè, eindelijk geen roze belijning meer (behalve als je dat zelf hebt ingesteld natuurlijk), keepers die weer bij haalbare ballen kunnen en de corner glitch is aangepakt.
Thanks EA!
Corner glitch weg, ben ik niet rouwig om, ook al is het me zelf ook een paar x gelukt om zo te scoren.
de 4* wf van mbappe voelt voor mij als een 5* aan. Maar als je Martial heerlijk vindt spelen. Dan lekker zo houden.colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Sold Mbappe, hij is wel goed maar 5* wf van Martial is wel echt heerlijk.
Ja dat is wel waar, hij zegt op het eind van de video ook dat het niet moet worden zoals 21, dat de lol er helemaal vanaf is. Heb die editie niet gespeeld dus kan daar helaas niks over zeggenMoody2204 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:18:
[...]
Als er erg veel gameplay aanpassingen zijn, ben ik nooit zo kapot van die EA patches. Dan is het net of je weer een ander voetbalspel speelt, en duurt het bij mij vaak lang voordat ik daar weer een beetje feeling mee krijg.
Corner glitch weg, ben ik niet rouwig om, ook al is het me zelf ook een paar x gelukt om zo te scoren.
[ Voor 5% gewijzigd door Timoo_FR op 12-01-2022 11:21 ]
Dat monitoren over het algemeen een mindere delay hebben klopt, maar tegenwoordig valt het reuze mee hoor hoeveel vertraging er op een tv zit ten opzichte van een monitor.Traeces schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:09:
[...]
Gebruik geen tv maar een gaming monitor. Tv heeft altijd enorme delay zelfs in game modus.
Was waarschijnlijk weer de servers want kan Nu weer mega snel combineren en iedereen reageerde weer normaal.
Helemaal als je televisie HDMI 2.1 poorten heeft en je beschikt over een PS5 en/of Series X waarbij je features zoals ALLM en VRR kunt inschakelen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Gelukkig de corner glitch die aangepakt is geworden, hoewel daar was inmiddels ook een oplossing voor door je keeper te positioneren alleen dat was ook niet waterdicht.
Driven pass was ook echt flink OP en als ze die aanpassen, moet ik ook mijn speelstijl beetje gaan aanpassen.
Wel is het vaak dat na elke patch de game steeds meer een 5* acrobatenshow begint te worden. Zeker bij FIFA21 was dat het geval , hopelijk blijft dat nu achterwege.
Driven pass was ook echt flink OP en als ze die aanpassen, moet ik ook mijn speelstijl beetje gaan aanpassen.
Wel is het vaak dat na elke patch de game steeds meer een 5* acrobatenshow begint te worden. Zeker bij FIFA21 was dat het geval , hopelijk blijft dat nu achterwege.
wijze woorden
Ik heb vorig jaar bij FutChief gezeten en vond dat maar onduidelijk. Een vriend van mij zit nu bij FutInvestments en krijgt daar duidelijk advies wat te kopen. Een maandje is het proberen altijd waard als je even vast zit.Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:12:
Het handelen is bij mij een beetje gestrookt. Bij zilveren kaartjes die normaal wel liepen is de marge minder en minder tot bijna 0. Ik heb geen gevoel en geduld voor dure investeringen, want ik maak dit seizoen alleen maar verkeerde beslissingen daar in. Vorige week was ik nog wel wat geholpen door @AequitasII met z'n TotW cards tip.
Er is ook een fut trading discord die ook tips geven in diverse prijs categorien. Bv fut&chill.WasBak schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:21:
[...]
Ik heb vorig jaar bij FutChief gezeten en vond dat maar onduidelijk. Een vriend van mij zit nu bij FutInvestments en krijgt daar duidelijk advies wat te kopen. Een maandje is het proberen altijd waard als je even vast zit.
Ik mag hopen dat dat achterwege blijft inderdaad, ze hebben daar al Volta voor.Valandil schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:49:
Gelukkig de corner glitch die aangepakt is geworden, hoewel daar was inmiddels ook een oplossing voor door je keeper te positioneren alleen dat was ook niet waterdicht.
FIFA 21 ging daar aan ten onder, dat heeft niets meer met voetbal te maken.
Vond FutChief op het eerste oog wat slecht onderhouden (de site). Probeer nu Fut Investments voor een maandje.WasBak schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:21:
[...]
Ik heb vorig jaar bij FutChief gezeten en vond dat maar onduidelijk. Een vriend van mij zit nu bij FutInvestments en krijgt daar duidelijk advies wat te kopen. Een maandje is het proberen altijd waard als je even vast zit.
Hoe is Martial? Lees veel goede dingen, maar een beetje huiverig om m'n team voor hem om te gooien.maikel_rox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:13:
[Afbeelding]
Speel nu 4-2-2-2 met Neymar en Messi achter Mbappe en SS Ben Yedder. Ben zo gewend aan het aannemen en kort wegdraaien van Neymar en Messi dat een andere speler al snel heel traag aanvoelt.
Als je op een goede gaming monitor speelt (1MS, 144HZ) dan ben je wel verpest wat betreft gamen op een TV.Traeces schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:09:
[...]
Gebruik geen tv maar een gaming monitor. Tv heeft altijd enorme delay zelfs in game modus.
Ervaar hetzelfde, heb een 75''inch hangen in de woonkamer, prachtig beeld, maar voel gewoon dat er delay is. De PS5 heeft daar nog geen 10 minuten gestaan.
Speelde je gister rivals? Speelde tegen exact tegen dit team gisteravond namelijk.colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:27:
[Afbeelding]
Al vermoed ik overigens dat 30% van de futplayer base met dit team rondloopt, maar dat terzijde.
Trouwens; EA móét toch weten hoe kut iedereen squad battles vindt? Waarom dan al die icon-swap objectives man. Willen ze nu gewoon ons zien sufferen in die dodelijk saaie, eentonige en gescripte drek? Je maakt mij niet wijs dat ze bij EA niet dondersgoed weten hoe kut men squad battles vindt.
[ Voor 20% gewijzigd door Timk10 op 12-01-2022 16:10 ]
Kom er zelf ook zo moeilijk door heen.. Doel was 14 tokens en dan base/mid player pick of Zambrotta.. Krijg meer en meer de neiging om mijn huidige 8 tokens in de player packs te stoppenTimk10 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:08:
[...]
Speelde je gister rivals? Speelde tegen exact tegen dit team gisteravond namelijk.
Al vermoed ik overigens dat 30% van de futplayer base met dit team rondloopt, maar dat terzijde.
Trouwens; EA móét toch weten hoe kut iedereen squad battles vindt? Waarom dan al die icon-swap objectives man. Willen ze nu gewoon ons zien sufferen in die dodelijk saaie, eentonige en gescripte drek? Je maakt mij niet wijs dat ze bij EA niet dondersgoed weten hoe kut men squad battles vindt.
Toch speelt een vriend van me veel SB, want kleine kinderen en dan makkelijke even op pauze kunnen zetten. Ben best benieuwd hoeveel procent SB vs Rivals vs WL is...