Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:18:
[...]

Kom er zelf ook zo moeilijk door heen.. Doel was 14 tokens en dan base/mid player pick of Zambrotta.. Krijg meer en meer de neiging om mijn huidige 8 tokens in de player packs te stoppen :(

Toch speelt een vriend van me veel SB, want kleine kinderen en dan makkelijke even op pauze kunnen zetten. Ben best benieuwd hoeveel procent SB vs Rivals vs WL is...
Misschien dat het voor sommige mensen een uitkomst is, maar dat zal puur door zoiets als dat komen (mogelijkheid om onbeperkt te pauzeren bijvoorbeeld). Ik geloof niet dat er ook maar 1 speler op dit forum bijvoorbeeld het echt leuk vindt om SB te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:24:
[...]

Vond FutChief op het eerste oog wat slecht onderhouden (de site). Probeer nu Fut Investments voor een maandje.
Maar dit is toch met het risico op een ban?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Timk10 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:08:
[...]

Speelde je gister rivals? Speelde tegen exact tegen dit team gisteravond namelijk.

Al vermoed ik overigens dat 30% van de futplayer base met dit team rondloopt, maar dat terzijde.

Trouwens; EA móét toch weten hoe kut iedereen squad battles vindt? Waarom dan al die icon-swap objectives man. Willen ze nu gewoon ons zien sufferen in die dodelijk saaie, eentonige en gescripte drek? Je maakt mij niet wijs dat ze bij EA niet dondersgoed weten hoe kut men squad battles vindt.
Ja gister avond rivals gespeeld en flink gewonnen, speelde wel tegen wat Nederlanders ja. Heb nog niemand gezien met dit team dus 30% is wel hoog denk je niet? 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
colorsone schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:52:
[...]

Ja gister avond rivals gespeeld en flink gewonnen, speelde wel tegen wat Nederlanders ja. Heb nog niemand gezien met dit team dus 30% is wel hoog denk je niet? 🤣
Het is natuurlijk met een kwinkslagje gezegd ;)

Denk oprecht dat ik tegen je gespeeld heb, ik zit div1. Speelde je tegen een team in 3-5-2 met Bamba, Ziyech en David voorin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
saert schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Hier ben ik me niet van bewust.. In welke zin gaan ze hier achter komen? Ik zit nu op een discord server waar tips worden gedeeld.. Het is niet dat ik met een snipe bot oid aan de slag ga..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 07:31
saert schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Volgens mij gaat het om een discord waar je tips krijgt over waar je het beste in kunt investeren. Je staat dus geen account gegevens af en krijgt ook geen coins toegestuurd. EA zal dus uberhaupt nooit weten dat je hieraan meedoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:17
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:18:
[...]

Toch speelt een vriend van me veel SB, want kleine kinderen en dan makkelijke even op pauze kunnen zetten. Ben best benieuwd hoeveel procent SB vs Rivals vs WL is...
Dit 🤣 kinderen word om de haverklap wakker en overdag kansloos als ik niet op pauze kan drukken.

2 a 3 avondjes Rivals in de week als de vrouw de kids doet, puur voor de rewards. WL is sws een kansloze missie, doordeweeks altijd veel en lang weg dus weekend familie tijd.

Gek genoeg word ik redelijk rustig van SB en kan t soms nog een beste uitdaging zijn te winnen op legendarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Timk10 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:54:
[...]

Het is natuurlijk met een kwinkslagje gezegd ;)

Denk oprecht dat ik tegen je gespeeld heb, ik zit div1. Speelde je tegen een team in 3-5-2 met Bamba, Ziyech en David voorin?
Had je david voor chem op het middenveld staan? Dat kan ik me nog wel herinneren. Zat gister divisie 1 maar in een keer doorgefietst naar de Elite divisie, ik heb geen potjes verloren dus als jij gewonnen hebt was ik het niet haha

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtN9fRH_6YF6sfCDuj225N_nl50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKnsYpstRDpnNIpo6RSQKkyq.jpg?f=fotoalbum_large

Kreeg net een mega pakket voor het winnen van 100 fut live vriendschappelijke westrijden.

Nog nooit een icon gepackt en dan ook nog eens zo'n brute speler. Man, ik heb wel even een vreugde kreetje gedaan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:57
Valandil schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:49:
Gelukkig de corner glitch die aangepakt is geworden, hoewel daar was inmiddels ook een oplossing voor door je keeper te positioneren alleen dat was ook niet waterdicht.

Driven pass was ook echt flink OP en als ze die aanpassen, moet ik ook mijn speelstijl beetje gaan aanpassen.

Wel is het vaak dat na elke patch de game steeds meer een 5* acrobatenshow begint te worden. Zeker bij FIFA21 was dat het geval , hopelijk blijft dat nu achterwege.
Is die update er al voor Ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 16:02
colorsone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:27:
Met dit team weer in de Elite divisie beland, iemand nog tips voor een echte upgrade?
[Afbeelding]
Ik heb een vrij gelijkwaardig team. Hoe is Niakate? Twijfel tussen hem of Kounde ice of fire.
maikel_rox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:13:
Iemand tips voor een goede upgrade waar ik zelf niet aan denk? Budget is 950k op t moment.

Bamba speelt wat onzichtbaar, dus een goede vervanging voor hem is welkom. Maar andere tips ook!

Op de bank; Alaba, muller, David, correa, collins. Allemaal specials.

Verder neymar, mbappe, cr7 al gehad en niet perse van overtuigd. Martial en Werner die ik nu heb bevallen beter.

[Afbeelding]
Hoe is Kounde? En waarom deze versie tov de ice versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Die Muriel en Darmian zijn wel nice zeg.. zit te twijfelen welke ik ga doen.. Kun je ze trouwens allebei doen? weten jullie dat zo snel? kan het zo snel niet vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:54:
Die Muriel en Darmian zijn wel nice zeg.. zit te twijfelen welke ik ga doen.. Kun je ze trouwens allebei doen? weten jullie dat zo snel? kan het zo snel niet vinden..
Kunt ze gewoon allebei doen volgens mij, alleen krijgt er maar 1 een upgrade maar dat wist je zelf vast al wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
lwd-kevin schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:54:
[...]

Ik heb een vrij gelijkwaardig team. Hoe is Niakate? Twijfel tussen hem of Kounde ice of fire.

[...]

Ik heb kounde fire ivm dribbling.. vind het echt enorm fijn als 1 vd 2 wendaar en goed aan de bal is.. daarnaast heb ik rudiger staan als beest.. vullen elkaar goed aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Timoo_FR schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:55:
[...]

Kunt ze gewoon allebei doen volgens mij, alleen krijgt er maar 1 een upgrade maar dat wist je zelf vast al wel :)
Mits ze gelijk spelen, dan allebei +1 ;) . Ja dat wist ik dan net wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:58:
[...]

Mits ze gelijk spelen, dan allebei +1 ;) . Ja dat wist ik dan net wel haha
Ja dat vergat ik te zeggen haha, denk dat Inter hem wint :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Timoo_FR schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Ja dat vergat ik te zeggen haha, denk dat Inter hem wint :)
Vorige week m'n Inter shirt nog binnen gekregen (IRL) :9 , natuurlijk hoop ik wel dat Inter wint, ge-oliede machine.. Maar Atalanta.. ik weet het zo net nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:06
Kon darmian niet laten liggen. Omdat ik op dit moment weinig fodder heb heb ik ICON Wright er maar ingegooid. Helaas heb ik niks over voor muriel anders had ik die ook nog wel meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Een icon in een sbc van nog geen 150k?
Dan had ik toch even de rivals rewards etc. Afgewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
dutchgio schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:49:
Een icon in een sbc van nog geen 150k?
Dan had ik toch even de rivals rewards etc. Afgewacht.
Spaar alles op voor TOTY dus duurt nog even😁. Wright is ook nog 'maar' 80k waard dus valt wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De goedkoopste 87 kaart is nog geen 20k, scheelt dus nog wel wat.
"To each his own".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
dutchgio schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:59:
De goedkoopste 87 kaart is nog geen 20k, scheelt dus nog wel wat.
"To each his own".
Tsjah of je hebt een kaart waar je niks mee kan die aan het wegstoffen is in je club. 🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn die Headliners al out of packs of is dat morgen/vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 07:23
Ik had net denk ik de beste pulls uit mijn 25x 83+ pakket..

Ramsdale HL 85, moutinho IF 83, gold Szczesny 87 en de rest 85 en lager..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Laan1988 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:25:
Ik had net denk ik de beste pulls uit mijn 25x 83+ pakket..

Ramsdale HL 85, moutinho IF 83, gold Szczesny 87 en de rest 85 en lager..
Ik kon m'n geduld weer eens niet bewaren en icon tokens ook ingeleverd..

83+ pack: Di Maria, Ruben Dias, Laporte en een zwik 85-ers... Geen 1 IF of HL of wat dan ook. Top man |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:35:
[...]

Ik kon m'n geduld weer eens niet bewaren en icon tokens ook ingeleverd..

83+ pack: Di Maria, Ruben Dias, Laporte en een zwik 85-ers... Geen 1 IF of HL of wat dan ook. Top man |:(
Dit helpt me om nog even 1,5 week te wachten om dan teleurgesteld te worden 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
lwd-kevin schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:54:
[...]

[...]

Niakate is top! Had eerst Kimpembe en Marquinhos..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:35
_Uploader_ schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:26:
[...]

Er is ook een fut trading discord die ook tips geven in diverse prijs categorien. Bv fut&chill.
Fut en chill Discord zit ik ook. Goede tips (filter Ze wel) en gratis @Rhain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat zijn zo'n beetje de ongeschreven regels van die fut friendlies..?? Ik met die headliners zakaria...maakte er een beetje een potje van..

Eerst de focus op die 4 voorzetten, dan krijg je die potjes waarin je elkaar laat scoren...
Maar diegene die quit krijgt het aantal er dan niet bij of wel?

Zo ook scoren met een CVM...

Zoals ik veel hoorde hier doen er veel een golden goal..diegene die als eerste scoort die blijft erin de andere quit?

Ik had deze ochtend een mooie reeks...ik ging in de game scoorde als eerst...hij leaved.
Ik doe opnieuw een game zoeken kom ik die gast tegen, dus ik laat hem scoren en ik leave.
Daarna zoek ik weer een game, weer toevallig tegen die gast, dus toen liet hij me scoren.
Zo ging het 4 keer op en neer....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:28
Geloven jullie in het opsparen van pakketjes om zo rond de release van TOTY meer kans op die spelers te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-Au7-RDNmmf4RIWr9Iu0z6yBP4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ElFC9mFwOYWta9E7ozNk4Dvr.jpg?f=fotoalbum_large

Voor het eerst sinds ik in oktober preview packs begon te openen dagelijks iets interessants. Ruben Dias een 87 rated kaart kunnen kopen voor 7.5k. En er zat nog een shadow kaartje verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Wii4all schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:15:
Wat zijn zo'n beetje de ongeschreven regels van die fut friendlies..?? Ik met die headliners zakaria...maakte er een beetje ene potje van..

Eerst de focus op die 4 voorzetten, dan krijg je die potjes waarin je elkaar laat scoren...
Maar diegene die quit krijgt het aantal er dan niet bij of wel?

Zo ook scoren met een CVM...

Zoals ik veel hoorde hier doen er veel een golden goal..diegene die als eerste scoort die blijft erin de andere quit?

Ik had deze ochtend een mooie reeks...ik ging in de game scoorde als eerst...hij leaved.
Ik doe opnieuw een game zoeken kom ik die gast tegen, dus ik laat hem scoren en ik leave.
Daarna zoek ik weer een game, weer toevallig tegen die gast, dus toen liet hij me scoren.
Zo ging het 4 keer op en neer....
Golden goal is om ervoor te zorgen dat je niet die 10 wedstrijden helemaal uit hoeft te spelen.

Voor de rest van de challenges kun je het beste iemand berichten en vragen of zij die ook nog moeten doen.
Dan kan je de voorzetten, goals met CVM etc. samen in 1 wedstrijd afmaken als je elkaar om en om laat scoren, die speel je dan uit.

De rest van de wedstrijden kan je dan wel weer Golden Goal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
naNs schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:17:
Geloven jullie in het opsparen van pakketjes om zo rond de release van TOTY meer kans op die spelers te maken?
Ik niet. De kans op het normaal packen van 'iets goeds' is al heel klein, en bij TOTY is die kans nog veel kleiner. Je kunt dan wel packs opsparen maar de kans blijft enorm klein.

Doordat er veel packs geopend gaan worden gaan de prijzen van andere kaarten wellicht ook zakken, die spelers kun je dus maar beter nu packen dan wanneer ze minder waard zijn tijdens TOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
ja! Meer pakjes is altijd meer kans toch? :) Maar ik geloof niet dat ik in toty meer kans om iets goeds te packen dan buiten Toty om. Maar ik heb nu omgerekend bijna 500 euro aan packs klaar staan. Dus ik geef mij zelf wel een goede kans om iets te packen.

ps. ben jij Ms.nans? Toebster hier namelijk :9

[ Voor 31% gewijzigd door fifanoob op 13-01-2022 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
fifanoob schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:24:
[...]

ja! Meer pakjes is altijd meer kans toch? :) Maar ik geloof niet dat ik in toty meer kans om iets goeds te packen dan buiten Toty om. Maar ik heb nu omgerekend bijna 500 euro aan packs klaar staan. Dus ik geef mij zelf wel een goede kans om iets te packen.

ps. ben jij Ms.nans? Toebster hier namelijk :9
HHAHAHA TOOOOOOOOOOOOB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
colorsone schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:44:
[...]

Had je david voor chem op het middenveld staan? Dat kan ik me nog wel herinneren. Zat gister divisie 1 maar in een keer doorgefietst naar de Elite divisie, ik heb geen potjes verloren dus als jij gewonnen hebt was ik het niet haha
Nee, David staat op 8 chem in de spits. Startopstelling is 5-2-2-1, switch meteen bij aftrap naar 3-5-2. Ben wel een paar keer goed nat gegaan dus het kan nog wel haha.

Inmiddels ook 1 win van Elite af, maar weinig zin in hahaha. Struggle al genoeg in Div1 met mijn oude 30-jarige reactiesnelheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hahaha yo gozer! Alles lekker? Dat is lang geleden. Waarop speel jij fifa? Ps4/5? Voeg mij toe dan, Toebster is mijn psn id!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Nee niet meer kans. Maar ieder jaar is het wel mijn doel om een TOTY te packen. IK heb op dit moment zo'n 200 packs klaar staan die allemaal een waarde in de winkel hebben van 25k + en ook zo'n 25 100k packs. Ik heb er dus wel in zin. Daarnaast gaan mijn resterende coins (2 miljoen) in upgrade packs van de Premier League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Geloof er niet in maar de 25 * 83+ bewaar ik wel (als ik het geduld kan opbrengen)

Maar denk geen promo volgende week (maakt het makkelijker) en dan toty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
destroye schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:11:
[...]

IK heb op dit moment zo'n 200 packs klaar staan die allemaal een waarde in de winkel hebben van 25k + en ook zo'n 25 100k packs.
Jaloers op je zelfbeheersing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
naNs schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:14:
[...]

Jaloers op je zelfbeheersing
Op de console kun je dan al niet eens meer alle packs openen. Op de webapp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01:29
[...]

Nee niet meer kans. Maar ieder jaar is het wel mijn doel om een TOTY te packen. IK heb op dit moment zo'n 200 packs klaar staan die allemaal een waarde in de winkel hebben van 25k + en ook zo'n 25 100k packs. Ik heb er dus wel in zin. Daarnaast gaan mijn resterende coins (2 miljoen) in upgrade packs van de Premier League
Vet man!
Dan verdien je ook wel een mooie kaart.
Maar dan mag de packweight wel omhoog bij EA.
Want op dit moment is die wel heel erg naar beneden gesteld lijkt het.
Het lijkt elk jaar wel een patroon.
Een paar maanden in het seizoen de packweight zo laag maken dat bijna niemand wat pakt.
Zo'n fase heb ik nu.
Gelukkig vermaak ik me met de gameplay en heb ik een redelijk goed team anders was ik er wel mee gestopt denk ik.
Want het werkt wel heel demotiverend al maanden niks fatsoenlijks pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:51
Zie wel vaker video's op TikTok voorbijkomen dat sommige tot wel 900 packs hebben bewaard en dit heeft bijgehouden in een Excelletje. The pack weight voor TOTY spelers worden sowieso zwaarder gemaakt door EA. Maar inderdaad knap dat je zoveel packs kan bewaren. Ik had wel vernomen dat zij vaak ook gewoon traders zijn en daardoor dus ook sterke teams hebben ondanks dat zij al hun pakketjes bewaren.

Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen, vooral als ik zie wat voor spelers mijn vrienden allemaal packen. Je gaat opgegeven moment met de hype mee, waardoor de drang om de rewards te openen veels te groot zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 13-01-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:23
[...]

Veel packluck gewenst alvast. Zelf heb ik ongeveer 100 packs bewaard. Een van ons zou dan toch een TOTY moeten trekken.

Is inmiddels al bekend wanneer het nu start? Ik lees steeds verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat ik zo klote / tijdrovend zou vinden aan plus 500 packs te openen is het feit dat je na het 3e of 4e pack al met dubbele untradables zit je moet volgens mij zoveel gaan discarden....en alles in upgrade sbcs gaan stoppen is ook weer een klote werk.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Lashrom schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:17:
Zie wel vaker video's op TikTok voorbijkomen dat sommige tot wel 900 packs hebben bewaard en dit heeft bijgehouden in een Excelletje. The pack weight voor TOTY spelers worden sowieso zwaarder gemaakt door EA. Maar inderdaad knap dat je zoveel packs kan bewaren. Ik had wel vernomen dat zij vaak ook gewoon traders zijn en daardoor dus ook sterke teams hebben ondanks dat zij al hun pakketjes bewaren.

Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen, vooral als ik zie wat voor spelers mijn vrienden allemaal packen. Je gaat opgegeven moment met de hype mee, waardoor de drang om de rewards te openen veels te groot zijn.
Het scheelt ook als je al een beetje een degelijk team hebt. Mijn team is al redelijk lang hetzelfde. Een beetje fatsoenlijke upgrade kost al gauw een miljoen. Ik heb de voorhoede van psg al. Mijn team is redelijk in balans. Dus heb ook nog niet de behoefte om mijn packs te openen.
Oke, laatst toch 1 ultimate pack geopend en daar kwam toen ook meteen een icon uit maar voor de rest hou ik mij ook nog in en dat gaat mij best makkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Wii4all schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:31:
Wat ik zo klote / tijdrovend zou vinden aan plus 500 packs te openen is het feit dat je na het 3e of 4e pack al met dubbele untradables zit je moet volgens mij zoveel gaan discarden....en alles in upgrade sbcs gaan stoppen is ook weer een klote werk.
Ja dat schiet ook niet op en is ook zonde als je teveel weg moet doen.
Je bent dan ook zo door die max. 5 herstellingen van discard spelers heen als je toch door wil met packs openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:00
Ik heb om precies te zijn 0 packs klaar staan. Ik geloof ook niet zo in het bewaren van zoveel packs. Buiten het feit dat het me toch niet zou lukken ze te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:58:
Ik heb om precies te zijn 0 packs klaar staan. Ik geloof ook niet zo in het bewaren van zoveel packs. Buiten het feit dat het me toch niet zou lukken ze te bewaren.
er is ook niet zoveel om in te geloven. Ik bewaar die packs gewoon omdat ik vind dat alles wat ik nu pack te weinig waarde heeft. Oke nu zijn er wel wat special cards maar die boeien mij niet zo. Maar tijdje terug waren er maar een 6 tal gouden kaartjes die meer dan een ton waard waren.

Dus het is niet een kwestie van geloven? Jij hebt 0 packs klaar staan ik behoorlijk wat dus ik heb sowieso meer kans dan jij.
Of het onderaan de streep in coins meer oplevert, tjah geen idee. Maar het gaat er mij meer om dat ik dan wil gokken. Snap ook niet waarom de theorie geloven jullie in packs opsparen vandaan komt. Hoezo geloven? Nee je krijgt niet meer packluck maar ja je hebt wel meer kans als je packs hebt klaar staan dan iemand die dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik heb nu een paar keer ongeveer 50 packs opgespaard en tegelijk geopend en het geeft ergens wel een gevoel dat je wat betere kaarten krijgt als je zoveel packs tegelijk opent in plaats dat je elke keer 1 of 2 packs opent.

Het zal waarschijnlijk puur psychisch zijn, maar uit mijn losse packs heb ik weinig boeiends gehaald tot nu toe, terwijl mijn bulk openen heeft geleid tot een aantal goede kaarten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:17:
[...]

er is ook niet zoveel om in te geloven. Ik bewaar die packs gewoon omdat ik vind dat alles wat ik nu pack te weinig waarde heeft. Oke nu zijn er wel wat special cards maar die boeien mij niet zo. Maar tijdje terug waren er maar een 6 tal gouden kaartjes die meer dan een ton waard waren.

Dus het is niet een kwestie van geloven? Jij hebt 0 packs klaar staan ik behoorlijk wat dus ik heb sowieso meer kans dan jij.
Of het onderaan de streep in coins meer oplevert, tjah geen idee. Maar het gaat er mij meer om dat ik dan wil gokken. Snap ook niet waarom de theorie geloven jullie in packs opsparen vandaan komt. Hoezo geloven? Nee je krijgt niet meer packluck maar ja je hebt wel meer kans als je packs hebt klaar staan dan iemand die dat niet heeft.
Begrijp me niet verkeerd, ieder moet het voor zich weten. En natuurlijk zal de wet van de grote aantallen een rol spelen. Maar het kan ook zomaar zijn dat je uit bijv. 50 packs niks bijzonders haalt en uit 1 pack wel een topper. En dat is meer mijn punt: het blijft een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Aangezien ik uit een enkele pack niks boeiends heb gekregen dit seizoen kan ik ze makkelijk opsparen. Ik voel ze niet branden in mijn broekzak. En al krijg je een walkout is het een 86/87 speler met maximale waarde van 15-20k. Nou niet echt jackpot gevoel. Maar ik zit echt niet aan 50/100+ packs. Was na icon swaps 1 wel echt even klaar toen ik baby Nakata kreeg. Heb ook sinds kerst geen potje meer gespeeld en ik mis het spelen ook niet. Het traden en sbc's doen vond ik ook interessanter in Fifa 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ieder moet het voor zich weten. En natuurlijk zal de wet van de grote aantallen een rol spelen. Maar het kan ook zomaar zijn dat je uit bijv. 50 packs niks bijzonders haalt en uit 1 pack wel een topper. En dat is meer mijn punt: het blijft een kwestie van geluk.
Klopt het blijft altijd een kwestie van geluk. Maar ik beproef die geluk liever wanneer er in mijn beleving ook meer te halen valt.

Ik koop ook liever een staatslot als de prijs 30 mil is dan dat hij 5 mil is. Qua geluksfactor etc blijft het ongetwijfeld het zelfde en misschien wel iets nadeliger maar dat is procenten werk waar ik mij niet druk om maak. Het blijft zoals je zegt, geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
word slechter omdat dan iedereen meedoet joh toebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Timk10 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:39:
[...]

Nee, David staat op 8 chem in de spits. Startopstelling is 5-2-2-1, switch meteen bij aftrap naar 3-5-2. Ben wel een paar keer goed nat gegaan dus het kan nog wel haha.

Inmiddels ook 1 win van Elite af, maar weinig zin in hahaha. Struggle al genoeg in Div1 met mijn oude 30-jarige reactiesnelheid 8)7
Ach ik ben 31! Zit ook relaxed in de Elite divisie haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:25:
word slechter omdat dan iedereen meedoet joh toebster
achja, kans op 0,00001 % of een kans van 0,000001 % dat verschil boeit mij niet meer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik had ook behoorlijk wat waardevolle pakjes opgespaard. Om de marktcrash met TOTY voor te zijn heb ik de verhandelbare pakjes zojuist in 1x geopend. Er kwam helaas niet zo veel bijzonders uit. De niet verhandelbare pakjes bewaar ik voor TOTY.

Ik heb nu 1,6 miljoen coins. Samen met de spelers in mijn transferlijst/ club wordt dat 2.5 - 3 miljoen. Hiermee wil ik Puskas of Eusebio halen. Vlak voor de release van TOTY-spelers zullen de prijzen wss het laagst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-09 21:18
Hier nog mensen die een gokje wagen, of hebben gewaagd, en voor de player pick icon gaan bij de swaps?

[ Voor 11% gewijzigd door theman36 op 13-01-2022 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
theman36 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:36:
Hier nog mensen die een gokje wagen, of hebben gewaagd, en voor de player pick icon gaan of een andere icon pack?
Nee daar ga ik m'n handen niet meer aan branden.

Ik kies of bewust een icon sbc uit of via een swap kies ik voor een icon.

Maar een mid icon, dat ging bij mij in de vorige fifa's ook al fout.

Tuurlijk je kan een supermooie kaart krijgen maar het heeft bij mij eigenlijk nog nooit echt wat bruikbaars opgeleverd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
theman36 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:36:
Hier nog mensen die een gokje wagen, of hebben gewaagd, en voor de player pick icon gaan of een andere icon pack?
Nope, uit mijn beide icon packs kwam niks interessants. Dus ik ga niet nog een keer nu mijn centen in een mid icon sbc stoppen.

Ligt het aan mij of is die Laborde headliners stats wise gelijk aan Aouar winter wildcard sbc? https://www.futbin.com/22/compare/22560/22414 Zal wel slechtere agility en balance hebben maar voor 35k toch de moeite waard om te proberen. Kan ik Nkunku nog op cam gooien en hem op spits of andersom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
Wii4all schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Nee daar ga ik m'n handen niet meer aan branden.

Ik kies of bewust een icon sbc uit of via een swap kies ik voor een icon.

Maar een mid icon, dat ging bij mij in de vorige fifa's ook al fout.

Tuurlijk je kan een supermooie kaart krijgen maar het heeft bij mij eigenlijk nog nooit echt wat bruikbaars opgeleverd.
Joosie200 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:29:
[...]

Nope, uit mijn beide icon packs kwam niks interessants. Dus ik ga niet nog een keer nu mijn centen in een mid icon sbc stoppen.

Ligt het aan mij of is die Laborde headliners stats wise gelijk aan Aouar winter wildcard sbc? https://www.futbin.com/22/compare/22560/22414 Zal wel slechtere agility en balance hebben maar voor 35k toch de moeite waard om te proberen. Kan ik Nkunku nog op cam gooien en hem op spits of andersom.
Bedoelde eigenlijk bij de icon swaps haha, had het ook niet goed verwoord... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Heb desailly uit de mid icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 19:01

Ozz

Packs bewaren voor TOTY is een beetje dubbel. Je hebt inderdaad meer kans op een dure kaart, maar alle andere kaarten (lees: fodder) gaan wel keihard naar beneden.

Als je geen klapper maakt door een TOTY te packen heb je onderaan de streep minder coins doordat fodder naar een dieptepunt gaat.

Keuzes, maar uiteindelijk is het natuurlijk leuker om ze met TOTY te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47
Ja het is zeker een kwestie van geluk. Ik bewaar ook nooit packs, behalve als er geen promo team is of een totw pack bij een gammel totw.
In de 10jr dat ik nu UT speel heb ik 1x een TOTY mogen packen en dat is al een unicum. Dus ik reken nergens op :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-01-2022 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ozz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:27:
Packs bewaren voor TOTY is een beetje dubbel. Je hebt inderdaad meer kans op een dure kaart, maar alle andere kaarten (lees: fodder) gaan wel keihard naar beneden.

Als je geen klapper maakt door een TOTY te packen heb je onderaan de streep minder coins doordat fodder naar een dieptepunt gaat.

Keuzes, maar uiteindelijk is het natuurlijk leuker om ze met TOTY te openen.
Dat idd en de kans om iets wat wel waarde heeft te packen is ook kleiner. De kans op een normale Mbappe is misschien wel 100x groter dan TOTY Mbappe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
beetje packluck : Cancelo headliner (untradable). Past helaas niet in mijn team, maar ga hem wel even aanhouden en verwacht wel dat hij nog gaat stijgen.

wijze woorden

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Sick! Die 84+ pp kan ik wel aanraden oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0z07-x_zyZJh4DLF9jt8oj7tDxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EWifSSUTnVkPeWEU7E2pTMO9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Hier keuze uit felipe 84, ziyech 84 en acuna 84........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als ze nu voor iedereen zo juiced zijn prima. Maar ik zie op share plays te veel 84x3. Dus nee ik skip em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
theman36 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Hier keuze uit felipe 84, ziyech 84 en acuna 84........
Di maria 🤣

Maar ik mag niet klagen met kante SIF afgelopen week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
had ook fofana daaruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier gouden Piqué van 84 rated.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
fifanoob schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:17:
[...]

klopt...zeker 0,001% meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
84+ x 3 player pick -> 3 x 84 rated

Sucks… gekozen voor werner ;w

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:32
Tip voor de gene die traden via mass bid. Filters lijken niet helemaal goed te werken op de app. Wanneer je op bepaalde spelers zoekt op koop nu voor bijv onder de 10k, vind je niks. Vervolgens als je zoekt op de speler zonder max vind je ze ruimschoots onder de genoemde filterprijs! Kost me flink wat coins nu 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had totw Hernandez, gaat deze week wel lekker. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 19:24
WasBak schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:53:
Ik had totw Hernandez, gaat deze week wel lekker. 😁
Hier Moreno 86 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dani05 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:30:
Tip voor de gene die traden via mass bid. Filters lijken niet helemaal goed te werken op de app. Wanneer je op bepaalde spelers zoekt op koop nu voor bijv onder de 10k, vind je niks. Vervolgens als je zoekt op de speler zonder max vind je ze ruimschoots onder de genoemde filterprijs! Kost me flink wat coins nu 😬
Dat viel mij ook op. Enfin net wat gekocht
Laborde HL 32k
Kante gold 178k
Kimpembe 8k
Hakimi 12k

Ik vond geen Kimpembe met buy now 7.8k maar knalde ik hem op 8k kwam er eentje op 5.5k voorbij. Natuurlijk naast gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:32
Heb vorige week VVD headliners gekocht voor 622k, zie nu dat die maarliefst 140k duurder is. Twijfel om weer te verkopen. Waar zou zon stijging door komen met toty voor de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Door out of packs nu vermoed ik?
Als Liverpool een paar wedstrijden achter elkaar wint of Van Dijk een doelpunt maakt zal hij nog wel meer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nog nooit zo makkelijk de 7 wins gehaald als vandaag. 8 potjes in totaal nodig gehad en weer in elite beland. David en koulibaly slepen echt wedstrijden voor me binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:35
Dani05 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:01:
Heb vorige week VVD headliners gekocht voor 622k, zie nu dat die maarliefst 140k duurder is. Twijfel om weer te verkopen. Waar zou zon stijging door komen met toty voor de deur?
Out of packs en metaspelers zijn op vrijdag altijd het duurst. Hij zal volgende week stagneren of dalen, tenzij hij er 3 inkopt dit weekend ;)

[ Voor 4% gewijzigd door AequitasII op 14-01-2022 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alleen André ter stegen nog upgraden naar z'n numbers up en dan is Acuna Matata voorlopig wel klaar 😀Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqWtKO1PUYJ4Wm2zRN9GOAfCzMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0IO0Ou8vPr18R5jRgEder9g.jpg?f=fotoalbum_large

Die Benrahma heeft AI runs, niet normaal... 1 of 2 upgrades en die kaart woord echt heel dik.

Edit: die gundogan kaart die geleaked is lijkt een leuke :)

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 14-01-2022 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Iemand Pato al gedaan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Denk dat ik hem oversla, MLS is lastig te linken, en voor zo'n "fun" kaart wil ik toch liever 5* skills gezien de prijs.

84+ pp helaas een 86 gold als hoogste. Volgende keer beter :+

[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 14-01-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Goede kaart die Pato maar lastig te linken, had dan eigenlijk Pato als een langdurige SBC zoals Neres/Banza verwacht en dat er tegelijkertijd ook Squad foundation kaarten van de MLS uit zouden komen.
Dan is hij al een stuk beter te linken.
Mogelijk volgt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 07:31
Ik heb Pato wel gedaan, maar dat is puur omdat ik 'm makkelijk kan linken aan mijn untradable Mid Pele en Neymar. Al moet ik zeggen dat de kaart me na wat potjes squad battles (icon swaps) toch nog wat tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
AequitasII schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 07:59:
[...]
Out of packs en metaspelers zijn op vrijdag altijd het duurst. Hij zal volgende week stagneren of dalen, tenzij hij er 3 inkopt dit weekend ;)
Die HL-ers gaan vandaag OOP, bedoel je dat ze dan deze vrijdag het duurst zijn of iedere vrijdag daarna? Heb bv. Barella en Leao HL.. gaan die kaarten dan nog wat doen als Inter zondag wint (of juist verliest) en Milan maandag wint/verliest?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
dutchgio schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:30:
Goede kaart die Pato maar lastig te linken, had dan eigenlijk Pato als een langdurige SBC zoals Neres/Banza verwacht en dat er tegelijkertijd ook Squad foundation kaarten van de MLS uit zouden komen.
Dan is hij al een stuk beter te linken.
Mogelijk volgt dat nog.
Volgens Nepenthez komen er volgende week (Headliners is nu afgelopen, TOTY komt pas na volgende week) waarschijnlijk foundations kaarten die het linken van Pato gemakkelijker gaan maken :)

YouTube: FLASHBACK ALEX PATO! vanaf hier heeft hij het daarover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 21-09 16:19
Ik heb alvast een MLS team gebouwd, IF's + Demspey hero ingekocht voor ca. 12k per stuk, zitten nu allemaal over de 20k. Ook Pato gedaan, en de competitie gaat in maart verder, dus inderdaad goede kans dat er selectiebasis spelers aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:03
Jullie ook ooit gehad dat je via de Web App of Companion app geen SBCs kunt doen? Krijg steeds de melding dat m'n vorige sessie (oid) niet correct is afgesloten, als ik het daarna via de PlayStation zelf probeer, werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Laatst online: 20-09 17:34

Sevyx

Facta non verba!

joostmakaay schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:40:
Jullie ook ooit gehad dat je via de Web App of Companion app geen SBCs kunt doen? Krijg steeds de melding dat m'n vorige sessie (oid) niet correct is afgesloten, als ik het daarna via de PlayStation zelf probeer, werkt het weer.
FUT op je playstation netjes uitloggen, door naar je hoofdscherm in FIFA te gaan. Dan even 5 minuten geduld en start dan de WEB-APP nog is op.

Werkt dit?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:03
Sevyx schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:43:
[...]

FUT op je playstation netjes uitloggen, door naar je hoofdscherm in FIFA te gaan. Dan even 5 minuten geduld en start dan de WEB-APP nog is op.

Werkt dit?
Yes, alleen heb ik hetzelfde probleem vaak de dag erna weer (ook na correct uitloggen op de PS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Laatst online: 20-09 17:34

Sevyx

Facta non verba!

Screenshot je foutmelding is?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
joostmakaay schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:44:
[...]

Yes, alleen heb ik hetzelfde probleem vaak de dag erna weer (ook na correct uitloggen op de PS).
Niet gelezen... mag weg 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 14-01-2022 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sterling POTM....LW...

Is het een aardige vervanger voor gold mane?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:46:
Sterling POTM....LW...

een verschil van factor 10 in prijs en dat hij dan untradeable is. Ik had hem in elk geval niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:46:
Sterling POTM....LW...

Vind die SBC serieus prijzig, zou het persoonlijk niet doen. Dan zou ik eerder doorsparen voor Neymar heb je ook 5* / 5*.

Ook vind ik Sterling altijd een net niet speler in fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kwam in tijdnood gisteravond, Heb 1250 punten voor de playoffs, verloor echter de eerste 3 wedstrijden, kan ik die vanavond nog spelen, zodat ik mij nog kan kwalificeren voor de Weekend League van dit weekend?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Het idee was om packs op te sparen tot de toty release maar het duurt me allemaal toch te lang dus maar wat geopend.
- headliner Trapp in het eerste pakje
- Rodri en een lage totw in de volgende
- Foden totw in het 3e pakje + een lage totw
Packluck is wel klaar voor vandaag dacht ik dus de rest bewaar ik voor een later moment.
Nog wel ff snel 10 icon tokens ingewisseld voor een Mid-pack.. Komt daar ff mid Zidane uitlopen OMG!!!

ik zal vandaag niet meer klagen EA

psn: Arco1981

Pagina: 1 ... 72 ... 128 Laatste