Casemiro zou ik toch echt wel willen hebben, kan ik eindelijk Marquinhos kwijt in m’n team. Die Onyeka is ook wel een beest maar er zijn al zoveel van zulke middenvelders dusja. Vind dat de game er niet per se leuker op wordt met al die kaarten, kom je nóg meer teams tegen met geen enkele ‘gewone’ kaart meer.Gurbuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:53:
[Afbeelding]
Dit zou m zijn voor vanavond... Stats zijn erbij bedacht. Echt 0 die ik interessant vind. Sure, Dembele is de meta kaart die iedereen wil.
In die zin is het nooit goed.. bij FUT21 was er een fase (afgelopen feb/maart zoiets) waarbij er teams waren met alleen maar gouden spelers.. leuk toch? nee hoor, want vrijwel iedereen werd van de mat geveegd door ze..Timoo_FR schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:54:
[...]
Casemiro zou ik toch echt wel willen hebben, kan ik eindelijk Marquinhos kwijt in m’n team. Die Onyeka is ook wel een beest maar er zijn al zoveel van zulke middenvelders dusja. Vind dat de game er niet per se leuker op wordt met al die kaarten, kom je nóg meer teams tegen met geen enkele ‘gewone’ kaart meer.
Zit niet zoveel verschil tussen. Genoeg mensen die op de ps5 de ps4 versie spelen. Ik zou denk gewoon lekker de ps4 versie blijven spelen. Het enige is dat je dan geen toernooien kan spelen want dat is allemaal op de ps5 maar ik gok dat je dat toch niet doet._AN schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:47:
Ik heb een vraag met betrekking tot FIFA22 voor PS5. Ik had een PS4 en sinds vandaag een PS5. Ik had echter voor de PS4 al FIFA aangeschaft en niet goed uitgezocht of kon upgraden naar PS5 versie. Kennelijk had ik beter de Ultimate editie kunnen aanschaffen. Als ik nu de PS5 versie wil spelen zou ik hem opnieuw moeten aanschaffen. Ik wil eigenlijk weten of dit de moeite waard is. Ik las over HyperMotion, maar hoe zit het met graphics, zijn die ook beter met de PS5 versie of zijn die vergelijkbaar met de PS4 versie of de PS5? Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht is deze vraag vaker gesteld, maar kon zo snel het antwoord niet vinden.
Doet überhaupt dat iemand hier op het forum?
De special cards & events is juist wat Ultimate Team leuk maakt. Anders kan je beter career gaan spelen oid.
Van mij mogen die speciale kaarten ook wel wat later komen. Je hebt zoveel kaarten dat het weinig speciaal meer aanvoelt. Maarja massa is kassa
Zoals gewoonlijk de wedstrijd waarin ik kon promoveren (naar div. 2) weer verloren zoals alle 1e wedstrijden die ik speelde voor promotie. Waarom kan je nooit in 1x promoveren? Voor zover ik me kan heugen is dat nog nooit bij de eerste mogelijkheid gelukt.
Dit bedoelde ik inderdaad haha038Zwolle schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:20:
Van mij mogen die speciale kaarten ook wel wat later komen. Je hebt zoveel kaarten dat het weinig speciaal meer aanvoelt. Maarja massa is kassa
Maarr... dan draai ik 'm om: voelt een gold card Mane bijv. nu nog wel speciaal dan?
Voor mij niet, daarom zie ik graag lekker veel events (betekent ook meer verschillende teams)
Voor mij niet, daarom zie ik graag lekker veel events (betekent ook meer verschillende teams)
Het zou wel leuker zijn als ze wat minder promos doen zodat gouden kaarten langer bruikbaar blijven en meer richten op IF/live kaarten die met het echte voetbal te maken hebben in plaats van dat elke speler een steeds onrealistisch hoge kaart krijgt.
Maar dat levert geen geld op.
Het wordt wat dat betreft echt tijd dat de loot boxes verbannen worden zodat men weer echt moet innoveren op een spel.
Het wordt wat dat betreft echt tijd dat de loot boxes verbannen worden zodat men weer echt moet innoveren op een spel.
Amen.dutchgio schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:51:
Het zou wel leuker zijn als ze wat minder promos doen zodat gouden kaarten langer bruikbaar blijven en meer richten op IF/live kaarten die met het echte voetbal te maken hebben in plaats van dat elke speler een steeds onrealistisch hoge kaart krijgt.
Casemiro maar 70 pace, laat maar dan…
Dembele 1,2 mil
Dembele 1,2 mil

[ Voor 23% gewijzigd door Timoo_FR op 29-10-2021 19:05 ]
Die Rudiger is ook wel een lekkere kaart zegwErudite schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:07:
Alleen Dembele die ik interessant vind... Ben benieuwd hoe duur 'ie is na het weekend.
Leuk kado voor m'n verjaardag! FIFA punten, blijken alleen voor 21 te zijn. Kan k deze transferen naar 22 nog? Weet iemand dat?
Edit opgelost
Edit opgelost
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 29-10-2021 19:29 ]
Doe me Haaland, Diaby en Rudiger maar. Kan ik Haaland, Diaby gold eruit knallen. En ipv Kanji/Kloosterman vervangen voor Rudiger.
/f/image/DcHtVYdPY8gn3nms6hIZWeqp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GEpyV9buZqDK4YXSpbVVAqTB.png?f=fotoalbum_large)
Twijfels twijfels... Zojuist Rodrygo aangeschaft omdat hij waarschijnlijk flink gaat stijgen nadat mensen de prijs van die nieuwe kaart van Dembele gaan zien. Maar alleen met Fred en Cancelo erbij (Fred kan ik atm nog niet betalen) dan volle teamgeest. Llorente weg doen wil ik liever ook niet maarja. Iemand toevallig ervaring met die Rodrygo en/of Fred kaarten?
Werner heeft overigens 8 chem in mijn team nu ipv 6 wat daar staat. Kan dat kwaad in-game?
[ Voor 13% gewijzigd door Timoo_FR op 29-10-2021 19:29 ]
Off topic : genieten jullie nog van potjes spelen? Veel potjes zijn saai, door het spel verdedigend is.
Ik speel op next - gen. Ik heb gehoord dat de old gen versie lekkerder speelt.
Ik speel op next - gen. Ik heb gehoord dat de old gen versie lekkerder speelt.
Pack zojuist m'n eerste icon uit de rewards van de play-offs, Del Piero 90 
Gewoon een dikke 1.1M waard.
Gewoon een dikke 1.1M waard.
/f/image/cAmHiB9rnzS1fTpwq5OE8AOi.png?f=fotoalbum_large)
Heb nu genoeg coins om bovenstaande te maken. Spelers met een vinkje heb ik untradeble.
[ Voor 57% gewijzigd door Ozz op 29-10-2021 19:49 ]
Weet iemand toevallig of er nog een elo systeem in de weekend league zit? Vorig jaar waren de eerste 5 random en daarna had je dus te maken met dat elo systeem, mijn vraag is dus of dat dit jaar nog hetzelfde is of dat alles nu random is?
Pack zojuist onyeka. Zou in theorie Allan kunnen vervangen maar is 150k waard wat weer van kante FB kan zorgen.
Help!, Wat te doen 🤣
Help!, Wat te doen 🤣
Thanks.fifanoob schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:18:
[...]
Zit niet zoveel verschil tussen. Genoeg mensen die op de ps5 de ps4 versie spelen. Ik zou denk gewoon lekker de ps4 versie blijven spelen. Het enige is dat je dan geen toernooien kan spelen want dat is allemaal op de ps5 maar ik gok dat je dat toch niet doet.
Doet überhaupt dat iemand hier op het forum?
Ik speel eigenlijk alleen carreer-mode. Als de graphics echt veel beter zouden zijn zou ik nog wel overwegen om hem nog een keer te kopen. Maar als ik het zo lees valt dat mee.
Kante kopen instead zodat je niet straks vast zit aan die FB met tamme stats?Augy schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:06:
Pack zojuist onyeka. Zou in theorie Allan kunnen vervangen maar is 150k waard wat weer van kante FB kan zorgen.
Help!, Wat te doen 🤣
Heb Trent gepackt als reward voor eerste gedeelte van Nkunku …. Gelijk in de verkoop 😬 Voor Nkunku alleen nog een Kane nodig…
Zo op het eerste gezicht zie je niet heel veel verschil met de old gen._AN schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
Thanks.
Ik speel eigenlijk alleen carreer-mode. Als de graphics echt veel beter zouden zijn zou ik nog wel overwegen om hem nog een keer te kopen. Maar als ik het zo lees valt dat mee.
Maar ben je eenmaal aan het spelen dan zie je wel heel veel kleine verschillen die echt invloed hebben.
Vooral de animaties zijn sterk verbeterd waardoor de gameplay veel soepeler draait.
Maar het meest fijne vind ik nog de korte laadtijden.
Veel korter dan old gen.
En de console maakt veel minder geluid.
Ik heb zelf een Xbox series S.
Echt blij mee.
Zou doorsparen voor de normale kante, die is nog verhandelbaar ook. En verdedigend beter.Augy schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:06:
Help!, Wat te doen 🤣
Toch jammer, nu ik eindelijk het spel een beetje door heb en in rank 2 van div 2 speel heb ik geen pogingen meer over voor de playoffs.
Ik speelde met een standaard PL team en heb nu een combinatie tussen de PL en Serie A;
https://www.futbin.com/22/squad/2312846
Ik speelde met een standaard PL team en heb nu een combinatie tussen de PL en Serie A;
https://www.futbin.com/22/squad/2312846
Redelijk said no one everNachtapotheker schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:26:
Vandaag erg veel winst gemaakt met ingeslagen handel, het team begint redelijk af te geraken![]()
[Afbeelding]
Ik heb op tijd Davies, Coman, Neuer kunnen cashen. Dikke crash op de gold versies nu met rulebreakers out. Alleen Haaland/Goretzka worden nu money sinks. Speel verder met untradeables.
Man man wat is dit toch een ongelooflijk k*tspel als je geen skillmoves kunt en niet kan verdedigen zoals ik
Sommigen zijn bij mij ook UT.Joosie200 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:31:
[...]
Redelijk said no one ever
Ik heb op tijd Davies, Coman, Neuer kunnen cashen. Dikke crash op de gold versies nu met rulebreakers out. Alleen Haaland/Goretzka worden nu money sinks. Speel verder met untradeables.
Ja klopt behoorlijke crash van de markt.
Eigenlijk zou ik alles ruim voor BF weer moeten verkopen, maar weet niet of ik daar blij van ga worden. Gewoon rustig doorhandelen voor toty
Ik ben zelf ook niet zo goed in skillmoves, maar met passes kom je hier al een heel end in deze editie. Verdedigen is een kwestie van oefenen… maar het is vooral een kwestie van niet happen heb ik door… Door vooral geduldig te zijn heb ik de laatste tijd meer balbezit dan mijn meeste tegenstanders en heb ik meer succes met de tackles die ik uitvoer. Het is niet altijd even makkelijk, vooral als je achter staat…maar het is wel effectief. Oefen een paar basis skillmoves en dat zou al genoeg moeten zijnTimoo_FR schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:50:
Man man wat is dit toch een ongelooflijk k*tspel als je geen skillmoves kunt en niet kan verdedigen zoals ik
Tja, ik ben er wel klaar mee eigenlijk. 3x geprobeerd de play-offs door te komen, 3x 1 win te weinig. Net 5 potjes gespeeld, 2 easy gewonnen tegen teams van 87 en 88 rating. Daarna gewoon rustig 3 achter elkaar verloren van teams met een rating van 84 en lager, 1 zelfs met een 75 rated keeper in de goal. Ik weet niet wat het is maar het is zo ontzettend wisselend elke keer bij mijpacod schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Ik ben zelf ook niet zo goed in skillmoves, maar met passes kom je hier al een heel end in deze editie. Verdedigen is een kwestie van oefenen… maar het is vooral een kwestie van niet happen heb ik door… Door vooral geduldig te zijn heb ik de laatste tijd meer balbezit dan mijn meeste tegenstanders en heb ik meer succes met de tackles die ik uitvoer. Het is niet altijd even makkelijk, vooral als je achter staat…maar het is wel effectief. Oefen een paar basis skillmoves en dat zou al genoeg moeten zijn

Ik ga lekker carrière modus spelen, beter voor m’n hart ook

Ik herken de frustratie. Ook hier als bijna divisie 2 speler voor de 3e x de kwalificatie misgelopen. Sinds de laatste 2 patches was ik er al een beetje klaar mee. Nu helemaal. Hoe goed ik ook speel, als ik de gekste goals tegen krijg door de meest bizarre teams, dan is het gewoon niet leuk meer. Ik ben het ook eens dat je na die laatste 2 patches een enorm voordeel hebt als je goed kan skillen, wat ik ook niet kan (en ook niet wil, want net zaalvoetbal). Ik laat het spel voorlopig even helemaal links liggen.Timoo_FR schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Tja, ik ben er wel klaar mee eigenlijk. 3x geprobeerd de play-offs door te komen, 3x 1 win te weinig. Net 5 potjes gespeeld, 2 easy gewonnen tegen teams van 87 en 88 rating. Daarna gewoon rustig 3 achter elkaar verloren van teams met een rating van 84 en lager, 1 zelfs met een 75 rated keeper in de goal. Ik weet niet wat het is maar het is zo ontzettend wisselend elke keer bij mij![]()
Ik ga lekker carrière modus spelen, beter voor m’n hart ook![]()
500 goals gescoord
Groot pakket
Hoogste barrela 84 het slaat toch ook nergens meer op 😂😅
Groot pakket
Hoogste barrela 84 het slaat toch ook nergens meer op 😂😅
Vanavond wat potten Rivals gespeeld om
mid Nesta te testen. Wat een beest samen met Varane. Hij wint echt ieder 1 op 1 duel , hij stapt vaak ineens in om zo de bal op te pikken voor de aanvaller en zijn positie kiezen is geweldig.
Enige nadeel is echt zijn pace , stond een pot tegen mbappe en Ginola samen toen ( die vent had echt een bizar team van zo’n 4,5 miljoen ). werd hij er 2x volledig uitgelopen in de counter.
Valt me op dat mensen weer enorm verdedigend gaan spelen momenteel en alles op de counter gooien. Toppunt was iemand in 532 die echt met 8 man voor ze eigen 16 ging hangen. Kwam natuurlijk 1-0 voor met een schijt counter, maar knalde er daarna direct 2 in 1-2 voor. Direct RQ. Echt 1 trick poneys die mensen.
Momenteel 1 win van div 2 verwijderd. Vind tot nu toe het niveau echt heel erg meevallen.
mid Nesta te testen. Wat een beest samen met Varane. Hij wint echt ieder 1 op 1 duel , hij stapt vaak ineens in om zo de bal op te pikken voor de aanvaller en zijn positie kiezen is geweldig.
Enige nadeel is echt zijn pace , stond een pot tegen mbappe en Ginola samen toen ( die vent had echt een bizar team van zo’n 4,5 miljoen ). werd hij er 2x volledig uitgelopen in de counter.
Valt me op dat mensen weer enorm verdedigend gaan spelen momenteel en alles op de counter gooien. Toppunt was iemand in 532 die echt met 8 man voor ze eigen 16 ging hangen. Kwam natuurlijk 1-0 voor met een schijt counter, maar knalde er daarna direct 2 in 1-2 voor. Direct RQ. Echt 1 trick poneys die mensen.
Momenteel 1 win van div 2 verwijderd. Vind tot nu toe het niveau echt heel erg meevallen.
Ik loop echt vast nu op upgrades. Ga 5-0 in de WL maar wil toch iets anders… Iemand suggesties voor 400k?
Ndombele red pick inmiddels in het team gezet voor Pogba, eens kijken hoe hij speelt
Edit: En Fekir staat op Ben Yedders plek, had geen recente foto
Ndombele red pick inmiddels in het team gezet voor Pogba, eens kijken hoe hij speelt
Edit: En Fekir staat op Ben Yedders plek, had geen recente foto
/f/image/KegObB7dbH8s84kMjpTwm4RB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door wErudite op 29-10-2021 23:31 ]
Vanavond rang 3 (44 punten) weer gehaald. Laatste 3 weggeven. Maar man man man, wat ging het vandaag stroef. Letterlijk elk potje was ploeteren. Elke pass ging verkeerd, iedereen leek de hele tijd stil te staan.
Echt niet één potje gehad waarvan ik dacht, zo dit was echt even een lekker potje.
Rewards waren niet denderend. Modric, tadic if en nog 2 ifs. Playerpick ook tadic en atal.
Begin vd avond wel diaby gepackt en voor max verkocht 😁
Echt niet één potje gehad waarvan ik dacht, zo dit was echt even een lekker potje.
Rewards waren niet denderend. Modric, tadic if en nog 2 ifs. Playerpick ook tadic en atal.
Begin vd avond wel diaby gepackt en voor max verkocht 😁
Probeer eens icon Guardiola 87. Ik vind hem echt zoveel chiller dan Kante. Maar je zou hem ook naast kante kunnen zetten.wErudite schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:31:
Ik loop echt vast nu op upgrades. Ga 5-0 in de WL maar wil toch iets anders… Iemand suggesties voor 400k?
Edit: En Fekir staat op Ben Yedders plek, had geen recente foto![]()
[Afbeelding]
Noem me gek, maar ik heb gisteren Salah Gold verkocht. Op de een of andere manier paste hij totaal niet in m'n spel. Veel schoten die afzwaaiden, omver gebeukt worden randje zestien. Ik ergerde me er vooral aan, omdat ik weet dat 'ie beter dan dat moet zijn. Concluderend; ik kan niks van FIFA aangezien het een van de beste RW's in het spel moet zijn.
Met deze gekke markt verwacht ik daarnaast dat Salah op een bepaald moment als een baksteen in prijs zakt en dan is het jammer om hem nog in m'n club te hebben zitten. Dan nu liever de coins. Heb voor zijn positie Sancho Gold gehaald als goedkope optie. Bevalt tot nu toe prima, omdat m'n verwachtingen ook lager zijn. Stukje psychologie.
Daarnaast heb ik Werner Gold in de spits gezet voor Vardy. Hoe kan die dude slechts 6k zijn? Schiet ze vanuit alle hoeken erin.
Verder packte ik gisteren Coates Rulebreaker, een 81 IF en Bruno Fernandes in één pakket. Best een prima oogst.
Uit een andere pack kwamen Lukaku en Insigne. Prima begin van het weekend!
Met deze gekke markt verwacht ik daarnaast dat Salah op een bepaald moment als een baksteen in prijs zakt en dan is het jammer om hem nog in m'n club te hebben zitten. Dan nu liever de coins. Heb voor zijn positie Sancho Gold gehaald als goedkope optie. Bevalt tot nu toe prima, omdat m'n verwachtingen ook lager zijn. Stukje psychologie.
Daarnaast heb ik Werner Gold in de spits gezet voor Vardy. Hoe kan die dude slechts 6k zijn? Schiet ze vanuit alle hoeken erin.
Verder packte ik gisteren Coates Rulebreaker, een 81 IF en Bruno Fernandes in één pakket. Best een prima oogst.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Gisteravond en vannacht Nkunku binnengehaald en de Antonio objective gehaald…. Wat relatief makkelijk ging…. Maar best wel een grind was.. gelukkig genoeg rq’s gehad.
Ik heb overigens al een tijdje Donnarumma op goal staan en dit is by far de beste keeper die ik op goal heb gehad deze FIFA. Heb Neuer, Courtois, Ederson,IF SZCZESNY en een Maignan langere tijd op goal gehad…en die konden hier niet aan tippen. Vooral de laatste was een drama!
Ik heb overigens al een tijdje Donnarumma op goal staan en dit is by far de beste keeper die ik op goal heb gehad deze FIFA. Heb Neuer, Courtois, Ederson,IF SZCZESNY en een Maignan langere tijd op goal gehad…en die konden hier niet aan tippen. Vooral de laatste was een drama!
Noem je niet gek hoor, vond salah ook totaal niet fijn spelen. En zeker niet voor die prijs. Heb hem ook snel weer verkocht en Hero Cole er voor terug gehaald. Die heeft veel meer invloed op mij spel en dribbelt echt geweldig.allstarted1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:53:
Noem me gek, maar ik heb gisteren Salah Gold verkocht. Op de een of andere manier paste hij totaal niet in m'n spel. Veel schoten die afzwaaiden, omver gebeukt worden randje zestien. Ik ergerde me er vooral aan, omdat ik weet dat 'ie beter dan dat moet zijn. Concluderend; ik kan niks van FIFA aangezien het een van de beste RW's in het spel moet zijn.![]()
Verder packte ik gisteren Coates Rulebreaker, een 81 IF en Bruno Fernandes in één pakket. Best een prima oogst.Uit een andere pack kwamen Lukaku en Insigne. Prima begin van het weekend!
Werner is ook een fijne spits, zelfde vind ik voor jesus met ze 1000 coins prijs. Ramt ze er van alle kanten in.
Hoe is die Antonio ?
Ben ook met Antonio objective bezig maar nog niet gelukt om met 2 goals verschil te winnen hopelijk lukt het dit weekend. Play offs voor WL gespeeld kwam op de laatste wedstrijd 3-0 voor binnen 20 min maar toch 3-5 verlorenpacod schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:57:
Gisteravond en vannacht Nkunku binnengehaald en de Antonio objective gehaald…. Wat relatief makkelijk ging…. Maar best wel een grind was.. gelukkig genoeg rq’s gehad.

Ik herken veel frustraties van anderen van het niet halen van de play offs best heavy matches🥵
Hmm, dan ligt het niet helemaal aan mijTraeces schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:14:
[...]
Noem je niet gek hoor, vond salah ook totaal niet fijn spelen. En zeker niet voor die prijs. Heb hem ook snel weer verkocht en Hero Cole er voor terug gehaald. Die heeft veel meer invloed op mij spel en dribbelt echt geweldig.
Werner is ook een fijne spits, zelfde vind ik voor jesus met ze 1000 coins prijs. Ramt ze er van alle kanten in.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
toch heeft het ook wel weer een voordeel dat iedereen nu ptb speelt. Je kan tenminste lekker rustig opbouwen vanaf de keeper. De spits van tegenstander staat op de middenlijn😁
wat is daar een voordeel aan? Je krijgt geen punten voor de bal rondspelen op eigen helft/ rustig opbouwen..Dani05 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:21:
toch heeft het ook wel weer een voordeel dat iedereen nu ptb speelt. Je kan tenminste lekker rustig opbouwen vanaf de keeper. De spits van tegenstander staat op de middenlijn😁
ja ziek he? Ik heb hem wel eens live zien spelen. Echt ongelooflijk hoe hij dat doet.wErudite schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:24:
Voor de mensen die altijd maar roepen dat het aan de game en packluck ligt…![]()
[Afbeelding]
Lachen zeg. Dat 1 spelerspakketje wat er nu is, wat bronzen spelers in gegooid, pack ik Messi…
Speel zelf alles behalve verdedigend, maar vind het wel relaxed om rustig de aanval te kunnen beginnen.fifanoob schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:23:
[...]
wat is daar een voordeel aan? Je krijgt geen punten voor de bal rondspelen op eigen helft/ rustig opbouwen..
Echt bizar, ja!fifanoob schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
ja ziek he? Ik heb hem wel eens live zien spelen. Echt ongelooflijk hoe hij dat doet.
Ik kom Werner standaard tegen bij Rivals. Voelt aan als een enorme cheat kaart. Dus Haaland maar gelist en Werner gekocht. Mocht ik Haaland niet verkocht krijgen kan ik altijd nog Malen op de bank gooien en verder met Haaland/Werner als spitsenduo.
Ik dacht dat die glitch uit de game was en dat spelers gestraft werden voor leaven? Al twee keer in champions play off meegemaakt dat iemand na een rode kaart en gelijke stand weggaat, geen resultaat? Dit is toch triest... Wat een community ook.
Is geen glitch, dat was altijd al zo. Bij gelijke stand krijgt degene die blijft helaas niks (pot gaat gelukkig niet van je aantal af). Het is wel onsportief dat zeker.Casual_T schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:42:
Ik dacht dat die glitch uit de game was en dat spelers gestraft werden voor leaven? Al twee keer in champions play off meegemaakt dat iemand na een rode kaart en gelijke stand weggaat, geen resultaat? Dit is toch triest... Wat een community ook.
zij zelf verliezen de pot dan wel. Maar idd het is wel triest.Casual_T schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:42:
Ik heb er ook eentje gezien die elite haalde maar die staat op pornhub, weet niet of ik die kan delen...fifanoob schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
ja ziek he? Ik heb hem wel eens live zien spelen. Echt ongelooflijk hoe hij dat doet.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Thanks, weer wat geleerd. Erg onsportief..zucht. Gelukkig gaat het idd niet van je aantal games af.Nachtapotheker schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:43:
[...]
Is geen glitch, dat was altijd al zo. Bij gelijke stand krijgt degene die blijft helaas niks (pot gaat gelukkig niet van je aantal af). Het is wel onsportief dat zeker.
Als je de verbinding verbreekt via je ps menu word je rode kaart niet gerekend en kan je de speler de volgende wedstrijd weer gebruikenCasual_T schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:42:
Mja, je kan ook ff tegen het totw SB opstarten en meteen quitten om van je rode kaart af te komenAugy schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Als je de verbinding verbreekt via je ps menu word je rode kaart niet gerekend en kan je de speler de volgende wedstrijd weer gebruiken
Net geprobeerd, maar kreeg kramp in mijn grote teen, dus dat gaat 'm ook niet worden...wErudite schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:24:
Voor de mensen die altijd maar roepen dat het aan de game en packluck ligt…![]()
[Afbeelding]
Ik zal er straks wel vaak hard af gaan, maar heb de 3e divisie gehaald. Zal wel niet helemaal overeenkomen met de vorige edities…maar daar kwam ik nooit verder dan 4 😬
Nkunku is wel een fijne kaart hoor, zijn passing is subliem…. En ik knal er net een afstandsschot van 25 meter in met zijn 3* weak foot 😂
Nkunku is wel een fijne kaart hoor, zijn passing is subliem…. En ik knal er net een afstandsschot van 25 meter in met zijn 3* weak foot 😂
[ Voor 29% gewijzigd door pacod op 30-10-2021 16:01 ]
Klopt je kan dit jaar niet degraderen, dus uit eindelijk gaat iedereen steeds hoger en hogerpacod schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:52:
Ik zal er straks wel vaak hard af gaan, maar heb de 3e divisie gehaald. Zal wel niet helemaal overeenkomen met de vorige edities…maar daar kwam ik nooit verder dan 4 😬
Heb ook tegenstanders die bij het zien van m'n team voor de aftrap nog de verbinding verbreken. Denk dat ze daar ook geen loss of iets voor krijgen.Augy schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Als je de verbinding verbreekt via je ps menu word je rode kaart niet gerekend en kan je de speler de volgende wedstrijd weer gebruiken
Ligt aan mij of zijn de mensen weer echt veel meer toxic aan het worden ? Nu al paar start drukkers gehad express , iemand die ze controller weg legt nu na 2-0 achter komen. Jezus kost je eigen toch alleen maar tijd die ellende.
In de WL denk ik wel hoor, in rivals kan het natuurlijk zijn dat iemand net rang 3,2 of 1 heeft gehaald en dat doet een loss niks voor je.Ozz schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:16:
[...]
Heb ook tegenstanders die bij het zien van m'n team voor de aftrap nog de verbinding verbreken. Denk dat ze daar ook geen loss of iets voor krijgen.
Als iemand nog een leuke spits zoekt voor een pl team ole gunner solksjaer is echt geweldig. Finishen en zijn looplijnen zijn echt zo goed. Enige nadeel is hij is niet mega snel en maar 3 star skillmoves.
Momenteel is dit mijn team :
/f/image/INENwdBnecyWpXdq6181WLcU.png?f=fotoalbum_large)
Vind vooral leuk om met de Hero’s te spelen die je eigenlijk niet ziet
Die cole is even duur als Salah maar vind hem persoonlijk veel fijner speler. Dudek is geen super keeper maar gewoon leuk als ex Feyenoord en ex Liverpool speler
/f/image/INENwdBnecyWpXdq6181WLcU.png?f=fotoalbum_large)
Vind vooral leuk om met de Hero’s te spelen die je eigenlijk niet ziet
Hoe doet Bernardo het als spits?Traeces schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:06:
Als iemand nog een leuke spits zoekt voor een pl team ole gunner solksjaer is echt geweldig. Finishen en zijn looplijnen zijn echt zo goed. Enige nadeel is hij is niet mega snel en maar 3 star skillmoves.
[Afbeelding]
Vind vooral leuk om met de Hero’s te spelen die je eigenlijk niet zietDie cole is even duur als Salah maar vind hem persoonlijk veel fijner speler. Dudek is geen super keeper maar gewoon leuk als ex Feyenoord en ex Liverpool speler
Geweldig
Haha, leuk! Ik speel zelf ook met Dudek op goal, doet het prima. Niet zo goed als een Donnarumma of iets dergelijks, maar ben best tevreden over hem. Daarnaast speel ik met Ljungberg in de spits. Enorme verrassing. Geweldig schot en sneller dan zijn kaart impliceert, ik kan hem je aanraden. Vormt bij mij samen met Mané een geweldig spitsenduo. Speel sinds kort ook met Van Dijk achterin en daar kan ik kort over zijn: De beste verdediger waar ik tot nu toe mee heb gespeeld, daarom vind ik het verrassend dat sommige mensen mindere ervaringen met hem hebben.Traeces schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:06:
[Afbeelding]
Vind vooral leuk om met de Hero’s te spelen die je eigenlijk niet zietDie cole is even duur als Salah maar vind hem persoonlijk veel fijner speler. Dudek is geen super keeper maar gewoon leuk als ex Feyenoord en ex Liverpool speler
Zelf gisteravond de WL in één avond gespeeld. Vanwege examens is het fijn om dat in één avond te doen en zeker omdat 2 mensen je de winst gaven en je vaak al weet dat Rank 1 niet meer haalbaar is gaat het lekker snel. Haalde dan ook met 12-5 Rank 2. Helaas waren de rewards een stuk minder ..
[ Voor 6% gewijzigd door SH-FR op 30-10-2021 18:23 ]
Zit er aan te twijfelen om toch Fifa 22 aan te schaffen... Maar!
Afgelopen jaar ben ik gestopt met fut/fifa vanwege de ultra verdedigende tactieken en de trucs zoals bridge. Zat toen in div 1 Rivals.
Heeft Fifa 22 weer van dat soort op tactieken of is het beter gebalanceerd. (Vergeleken met Fifa 21).
Afgelopen jaar ben ik gestopt met fut/fifa vanwege de ultra verdedigende tactieken en de trucs zoals bridge. Zat toen in div 1 Rivals.
Heeft Fifa 22 weer van dat soort op tactieken of is het beter gebalanceerd. (Vergeleken met Fifa 21).
Het is wat meer voetbal ipv een 5* acrobaten show. Spelers als Modric zijn bijvoorbeeld echt bruikbaar (div 3 speel ik)Wulfric92 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:24:
Zit er aan te twijfelen om toch Fifa 22 aan te schaffen... Maar!
Tuurlijk heb je altijd de meta spelers en tegenstanders met drop back, maar opkomende backs bieden een goede oplossing voor tegenstanders die zich ingegraven.
Gekke uitslagen zijn wat minder. Ik win of verlies meestal met 1 a 2 goals verschil.
Ik vind het een verbetering, maarja met EA weet je dat nooit na een paar patches.
wijze woorden
Vraag me af of er leden zijn die aan traden en snipen doen. Mijn pack luck is dit jaar echt bizar slecht, ik ga wekelijkse maar echt heel minimaal op vooruit met de coins. Daarom ga ik me er verder in verdiepen in het traden. Iemand die goede startertips kan delen?
Zal ook eens kijken om nesta te verkopen voor van dijk. Nesta is ruim 100k duurder maar haast in alle statistieken minder.SH-FR schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:22:
[...]
Haha, leuk! Ik speel zelf ook met Dudek op goal, doet het prima. Niet zo goed als een Donnarumma of iets dergelijks, maar ben best tevreden over hem. Daarnaast speel ik met Ljungberg in de spits. Enorme verrassing. Geweldig schot en sneller dan zijn kaart impliceert, ik kan hem je aanraden. Vormt bij mij samen met Mané een geweldig spitsenduo. Speel sinds kort ook met Van Dijk achterin en daar kan ik kort over zijn: De beste verdediger waar ik tot nu toe mee heb gespeeld, daarom vind ik het verrassend dat sommige mensen mindere ervaringen met hem hebben.
Zelf gisteravond de WL in één avond gespeeld. Vanwege examens is het fijn om dat in één avond te doen en zeker omdat 2 mensen je de winst gaven en je vaak al weet dat Rank 1 niet meer haalbaar is gaat het lekker snel. Haalde dan ook met 12-5 Rank 2. Helaas waren de rewards een stuk minder ..
Probeer is dat mensen allemaal naar pace kijken. Maar bv bij van dijk en nesta is positie kiezen zo goed dat het veel oplost. Alleen in een direct sprint 1 op 1 zijn ze de lul.
Vind dat dudek soms wereld redding afwisseld met de meest vage acties. Maar hij blijft lekker staan
Zal eens kijken naar Freddy , leuke vervanger voor Sterling
Dat de wl maar 20 wedstrijden zijn scheelt
Me ook enorm veel , had eigenlijk nooit tijd om die 30 te doen. Daarbij haal ik rang 3 normaalgesproken wel makkelijk dus altijd leuke rewards
Massabiedingen doen.Lashrom schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:06:
Vraag me af of er leden zijn die aan traden en snipen doen. Mijn pack luck is dit jaar echt bizar slecht, ik ga wekelijkse maar echt heel minimaal op vooruit met de coins. Daarom ga ik me er verder in verdiepen in het traden. Iemand die goede startertips kan delen?
83, 84 spelers nemen van rond de 2k.
Kijken wat de laagst buy out is en dan 300 minder bieden.
En dat zoveel mogelijk.
Zorg dat je een paar spelers op het oog hebt.
Dan kan je de hele transferlijst ermee vol zetten.
Heb je de bieding gewonnen dan de speler gelijk op transferlijst zetten.
Zo kan je tienduizenden coins per dag pakken zonder enig risico.
Voor echt grotere winsten zou ik ff YT kijken.
Er zijn genoeg streamers.
Handelen en packluck?Markvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is niet normaal
Dit is gewoon een end Game team
Handelen snap ik ,maar hoe is dit team mogelijk
Ronaldo Carlos matsdonna etc
Wel 4-1 gewonnen
Is 20 mil team ofzo zoveel luck kan iemand niet hebben lijkt mij 😂
Nee maar handelen kan prima. Ik maak zelf ook minimaal 1miljoen per week dus als mee zit maak je maar dan 7miljoen in een week.Markvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Het is heel makkelijk coins maken als je durft te investeren. Traders pompen zo 2M in een kaart en halen daar 1M+ profit uit.Markvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Hoe kun je met deze markt 1mil per week makenllovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:31:
[...]
Nee maar handelen kan prima. Ik maak zelf ook minimaal 1miljoen per week dus als mee zit maak je maar dan 7miljoen in een week.
Explane ?
Heb het gekocht en moet zeggen dat de eerste paar potjes lekker spelen! Had in de web app al iets gehandeld tot 85k.Valandil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:50:
[...]
Het is wat meer voetbal ipv een 5* acrobaten show. Spelers als Modric zijn bijvoorbeeld echt bruikbaar (div 3 speel ik)
Tuurlijk heb je altijd de meta spelers en tegenstanders met drop back, maar opkomende backs bieden een goede oplossing voor tegenstanders die zich ingegraven.
Gekke uitslagen zijn wat minder. Ik win of verlies meestal met 1 a 2 goals verschil.
Ik vind het een verbetering, maarja met EA weet je dat nooit na een paar patches.
Kon daardoor al een leuk teampje kopen
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fq0AxxgMnYsl4:FFA22PS5
Jaren lang ervaring met traden + niet de simpele methodes die vaak beschreven worden. High risk = high rewardMarkvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:14:
[...]
Hoe kun je met deze markt 1mil per week maken
Explane ?
4 van de 9 winnen voor rang 2, moet lukken zou je zeggen
Hoe gaat ie bij jullie?
Hoe gaat ie bij jullie?
Is dit ingame? Zo ja , zet Dybala CAM.Wulfric92 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Heb het gekocht en moet zeggen dat de eerste paar potjes lekker spelen! Had in de web app al iets gehandeld tot 85k.
Kon daardoor al een leuk teampje kopen
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fq0AxxgMnYsl4:FFA22PS5
Gruwelijk goede speler en geweldige finesse
wijze woorden
Kan je trouwens op de webapp zonder dat je game hebt? Bij een kameraad geeft hij dat de game nodig is?
Dacht dat niet nodig was?
Van de 10 aanvallen die ik probeer op te zetten lopen er minimaal 5 op niets uit omdat de spelers niet passen naar de richting die ik wil. Dit heb ik echt nooit zo extreem ervaren. Meer mensen die dit probleem hebben?
Ja die switch ik in game om, had ze toevallig zo gekocht. Was wel verbaasd hoe goedkoop de spelers nu zijn!Valandil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:24:
[...]
Is dit ingame? Zo ja , zet Dybala CAM.
Gruwelijk goede speler en geweldige finesse
Zit gewoon geld in, mensen noemen dat packluck blijkbaar, als je heel veel pakketjes opent met fifa punten dan zit het vanzelf wel een keer mee.Markvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is niet normaal
Dit is gewoon een end Game team
Handelen snap ik ,maar hoe is dit team mogelijk
Ronaldo Carlos matsdonna etc
Wel 4-1 gewonnen
Yes heel ergOzz schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:29:
Van de 10 aanvallen die ik probeer op te zetten lopen er minimaal 5 op niets uit omdat de spelers niet passen naar de richting die ik wil. Dit heb ik echt nooit zo extreem ervaren. Meer mensen die dit probleem hebben?
Of als je wil counteren speelt die standaard naar de man die niet vrij staat of buitenspel
Ff een keer inloggen, dan kun je weer.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:25:
Kan je trouwens op de webapp zonder dat je game hebt? Bij een kameraad geeft hij dat de game nodig is?
Vandaag gekwalificeerd voor WL, maar goed toxic niveautje dus geen zin om die vandaag nog te doen, misschien morgen. Net nog ff paar potjes rivals gedaan en gepromoveerd met dit best wel magere team
/f/image/mWMO8Gi91VGKYOQb1oWIXEQ9.png?f=fotoalbum_large)
Verdediging kan goed meekomen, maar deze aanval kan echt niet. Mjah met hoe hard de prijzen momenteel kelderen wil ik niet te lang een dik team hebben
Inloggen op?Gurbuh schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:54:
[...]
Ff een keer inloggen, dan kun je weer.
Vandaag gekwalificeerd voor WL, maar goed toxic niveautje dus geen zin om die vandaag nog te doen, misschien morgen. Net nog ff paar potjes rivals gedaan en gepromoveerd met dit best wel magere team
[Afbeelding]
Verdediging kan goed meekomen, maar deze aanval kan echt niet. Mjah met hoe hard de prijzen momenteel kelderen wil ik niet te lang een dik team hebbenLCB stond Verissimo RTTK.
Het spel...? Oftewel, laat je maat even op jouw console inloggen als je m vertrouwd.
Op die fiets thx gaan we proberen!Gurbuh schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:05:
[...]
Het spel...? Oftewel, laat je maat even op jouw console inloggen als je m vertrouwd.
Juist, hier ongeveer dezelfde scorellovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Jaren lang ervaring met traden + niet de simpele methodes die vaak beschreven worden. High risk = high reward
Je moet gewoon de markt goed kennen (dat duurt jaren) en weten wat spelers op een bepaald moment duur of goedkoop maakt.