hmr schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:16:
[...]
Helemaal eens in een rivals pot, sterker nog. Ik ga vol op de aanval en het boeit me gewoon niet.
Maar met dit nieuwe qualify systeem en in de WL ga ik niet verliezen tegen zo iemand. Want je ziet het natuurlijk gebeuren dat hij twee keer een lob bal op die kut Werner geeft en je met 2-1 eraf gaat...
Herkenbaar. Ik weet hoe jij speelt en idd je gaat vaak voor de aanval, net als ik dat ook tegen jou deed. Zo speel ik altijd. Ik speel fifa omdat ik toffe acties en goals wil maken. Mooie aanvallen, 1x raken etc.
Die lui spelen dit spel niet voor hun plezier maar puur voor de rewards/overwinning om hun e-penis te laten groeien zodat ze kunnen zeggen, kijk ik zit in deze divisie ik ben zo goed, geef mij likes. Kut generatie.
Laatst ook 1 een voorhoede waar je u tegen zegt, maar zijn voorhoede had 2 ballen gehad waarvan 1 goal gemaakt, de rest van de wedstrijd gebruikt hij ze niet meer want hij tikt achterin rond. Gelukkig kon ik voor rust de wedstrijd nog omdraaien en stond ik voor. Ja en dan ga ik ook irritant doen en hun speelstijl nadoen maar dan 10x zo erg, keeper gebruiken, langs de zijlijn opkomen maar op den duur weer langs de zijlijn teruglopen.
Vervolgens sturen ze je na de wedstrijd berichtjes dat ik een kneus ben etc.
Ik stuur altijd terug, you started to make it a passing game then this is the result bye bye
daarna krijg je alleen maar haat berichtjes, dan is het report bericht, mazzl ;D