Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Je kunt ze evt in SBC's gooien, als er geen player picks zijn de gold upgrade.

Maar vrolijk wordt je er niet van idd.
Eigenlijk verkoopt niks tot 84 rated spelers. Heb die Icardi al 7x gepacked in FIFA22 en hij gaat niet voor meer dan 850c weg. En al die 80/81/82 rated spelers zijn ook discard momenteel.

Gisteren haalde ik 84 Felipe van Atletico uit m'n preview pack. Zelfs dan maak je er nog geen winst op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 12:55
Gisteren toch maar de Fofana SBC gedaan en een prima tweede team neergezet. Nu alsnog 300k over maar eigenlijk gewoon geen zin om het ergens in te investeren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJanoR1wEQYiTdhdD3QDMzRHS2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DcluNR2loUZYMT2tGjw99kW6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6DcqlpmzY60SULgDN5jWhJxnr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PObfXSlwJOProaNEcvFZHHFS.png?f=fotoalbum_large

Team 1 in-game 4-2-3-1 met momenteel Vini in de spits met Benzema erachter en Team 2 in 4-3-1-2 of 4-1-2-1-2(2) formatie in-game. Speelt wel aardig alleen het eerste potje play-offs ga ik er met, jawel, 5-7 vanaf. Die gozer liep alleen maar te skillen met Depay en dan heb ik eerder de neiging om mijn controller neer te leggen dan om dat te proberen verdedigen, lukt me echt niet... :X L2 inhouden doet ook echt vrij weinig voor mij als ik eerlijk ben. Overigens 3 goals tegen door enorme lag terwijl ik gisteren nergens last van had en de beste man timed ook 3x een finesse shot van 20 meter groen waardoor er nog eens 3 in de haak vlogen :+

Kan er ook met mijn verstand niet bij dat een Areola in mijn 1e team gewoon meer tegenhoudt dan 91 Oblak :?

Maar goed, ik mis een beetje de 'uitdaging' deze FIFA merk ik. WL vind ik echt helemaal niks, ga de play-offs vandaag waarschijnlijk weer niet doorkomen en het levert me ook veel te veel stress op. Maar buiten dat is er helaas niet zoveel. Daarom ook maar voor de 'lol' een tweede team gebouwd. Wie weet komt er nog een 3e bij haha :)

[ Voor 8% gewijzigd door Timoo_FR op 28-10-2021 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fifanoob schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

untradeable of niet? Dat is wel jammer, ik zou er zelf namelijk beetje over twijfelen of die in mijn team zou komen, zijn pace is beetje laag.

Wel dikke pull!
Verhandelbaar gelukkig , neem altijd verhandelbare Rivals packs :) ga hem wel ff testen zijn defence stats zijn geweldig. Alleen twijfel Indd over de pace. Maar varane staat er naast dus kan aardige compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Ozz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

Eigenlijk verkoopt niks tot 84 rated spelers. Heb die Icardi al 7x gepacked in FIFA22 en hij gaat niet voor meer dan 850c weg. En al die 80/81/82 rated spelers zijn ook discard momenteel.

Gisteren haalde ik 84 Felipe van Atletico uit m'n preview pack. Zelfs dan maak je er nog geen winst op. 8)7
Dit haalt wel de deels de motivatie weg om nog door te speken voor goede pakketten.
90% is gewoon discarden nu.
Voorheen had het altijd nog wel iets van waarde maar nu is de balans echt zoek.
Het is dat de gameplay goed is en dat ik zelf aan traden doe, anders was ik denk ik afgehaakt door deze onzin pakketten die er nu zijn met zo weinig waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
joenes30 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Dit haalt wel de deels de motivatie weg om nog door te speken voor goede pakketten.
Het is dat de gameplay goed is en dat ik zelf aan traden doe, anders was ik denk ik afgehaakt door deze onzin pakketten die er nu zijn met zo weinig waarde.
De markt is overspoelt door het aantal kaartjes, mede doordat iedereen met de duurdere versie van fifa, fifapunten kreeg en doordat er elk jaar meer en meer fifapunten gekocht worden door spelers wat de markt nog voller maakt.

Stiekem heb ik het idee dat EA dat helemaal niet erg vindt, want hoe minder handel er is, hoe eerder spelers fifapunten gaan kopen in de hoop hun team te kunnen versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 07-06 12:32
joenes30 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Heb je trading tips als ik nu ergens in wil investeren? Heb even door de OTW en RTTK kaarten gescrolld op Futbin maar heb geen idee waarin ik redelijk veilig kan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Iemand ervaring met Firminho TOTW? Ik twijfel tussen hem en KDB op de CAM positie in een 4-2-3-1

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op zich loopt de verkoop van de gouden non rare spelers best wel goed.. Koop ze standaard voor 350/400 in en zet ze vervolgens voor 950 op de transferlist en zorg dat mijn transferlist helemaal vol is... Elk uur verkoop ik er wel een aantal en vanavond bij MM zijn het meestal aantallen die veel hoger zijn.... Simpele manier om je coins te verdubbelen..
fifanoob schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:15:
[...]

Stiekem heb ik het idee dat EA dat helemaal niet erg vindt, want hoe minder handel er is, hoe eerder spelers fifapunten gaan kopen in de hoop hun team te kunnen versterken.
Dit snap ik niet helemaal.. Als de kans op een speler die je voor een mooi aantal COINS kan verkopen veel kleiner is, is er toch juist minder reden om FIFA pakketjes te kopen... Die paar spelers die nu coins waard zijn zijn echt een speld in een hooiberg..

[ Voor 52% gewijzigd door M@cer op 28-10-2021 13:38 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
Marcvz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Ik heb 3 gepakt. Maar ben nogal nieuw. Eerste fut die ik speel.
Dacht, dat is wat van beide. Tradable en untradable. Slechte keuze?
Ik pakte zojuist nummer 2, en uit de Gold Pack kwam een tradeable Son

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-06 00:53
Gewoon alles in je club knallen en bij SBCs waar je specifieke spelers nodig hebt, even je club doorspitten op spelers die op dat moment wat waard zijn.

Kijk maar naar een Thauvin bijvoorbeeld;

https://www.futbin.com/22/player/627/florian-thauvin

Op een bepaald moment nog geen 800c waard, en bij een specifieke SBC stijgt hij naar 9k. Thauvin is door z'n nationaliteit en league natuurlijk wel een apart voorbeeld, maar dit soort situaties komen ook vaak voor door de Marquee Matchups (pas geleden gingen Eredivise keepers voor 3k p/s door Ajax-PSV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
joostmakaay schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:38:
Gewoon alles in je club knallen en bij SBCs waar je specifieke spelers nodig hebt, even je club doorspitten op spelers die op dat moment wat waard zijn.

Kijk maar naar een Thauvin bijvoorbeeld;

https://www.futbin.com/22/player/627/florian-thauvin

Op een bepaald moment nog geen 800c waard, en bij een specifieke SBC stijgt hij naar 9k. Thauvin is door z'n nationaliteit en league natuurlijk wel een apart voorbeeld, maar dit soort situaties komen ook vaak voor door de Marquee Matchups (pas geleden gingen Eredivise keepers voor 3k p/s door Ajax-PSV).
Gignac en Thauvin zijn 2 pareltjes wat dat betreft inderdaad haha :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joenes30
Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Heb je trading tips als ik nu ergens in wil investeren? Heb even door de OTW en RTTK kaarten gescrolld op Futbin maar heb geen idee waarin ik redelijk veilig kan investeren.
Ik doe vooral massa biedingen.
Ik koop spelers van 84 met de laagste buy now van rond de 2-2,5 k.
Dan doe ik vervolgens biedingen die 300 lager liggen dan z'n laagste buy now.
Daar zet ik mn lijst mee vol en wacht op de spelers die ik voor dat bedrag binnenhengel.
Vervolgens voor de laagst buy now verkopen.
Zo pak je makkelijk 30-50 k op een dag als je er serieus tijd voor vrij maakt.
Heb verleden week 350 k binnengehengeld.
Is het leuk werk?
Nee
Maar heb nu wel Messi kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
joenes30 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Daar zet ik mn lijst mee vol en wacht op de spelers die ik voor dat bedrag binnenhengel.
Is het leuk werk?
Nee
Dat ziet er idd uit als een rot klus. Ik kan een bepaalde hoeveelheid tijd aan fifa besteden, dus moet dan toch kiezen voor daadwerkelijke potjes voetbal ipv administratief werk 8)

Desalniettemin bedankt voor je uitleg. Wellicht dat ik me hier toch eens voor ga zitten op een blauwe maandag. Messi zou heel goed in mijn team passen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Dat ziet er idd uit als een rot klus. Ik kan een bepaalde hoeveelheid tijd aan fifa besteden, dus moet dan toch kiezen voor daadwerkelijke potjes voetbal ipv administratief werk 8)

Desalniettemin bedankt voor je uitleg. Wellicht dat ik me hier toch eens voor ga zitten op een blauwe maandag. Messi zou heel goed in mijn team passen :9
Haha, zeker een rot klus.
Maar als je steeds je kapitaal ziet stijgen met de dag kan je er ook ff moeilijk mee stoppen.
Vooral als je een speler in gedachten heb.
Had Mbappe gepakt en Messi nu bij elkaar gehandeld.
Nu ff rust.
Eerdaags weer ff weekje of 2 manikaal op mn mobiel zitten en dan Neymar halen.
Dan is mn missie geslaagd en heb ik mn droomaanval.
Dn ga ik alleen nog maar spelen 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Dan hoop ik dat ik je niet tegenkom tijdens Rivals potjes >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Met Shortfuts (browser extensie) kun je d.m.v. een hotkey een bod uitbrengen op een speler, zo kun je dus mass-bidden op een hele pagina in een paar seconden tijd en heb je binnen een paar minuten je tradepile vol. Listen van spelers gaat wel wat meer tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:23:
Dan hoop ik dat ik je niet tegenkom tijdens Rivals potjes >:)
Wees niet bang, ben maar een gemiddeld spelertje hoor 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
joostmakaay schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Met Shortfuts (browser extensie) kun je d.m.v. een hotkey een bod uitbrengen op een speler, zo kun je dus mass-bidden op een hele pagina in een paar seconden tijd en heb je binnen een paar minuten je tradepile vol. Listen van spelers gaat wel wat meer tijd in zitten.
Ah ok, nooit van gehoord.
Maar kan je wat specifieker zijn hoe dit precies werkt aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Iemand hier ervaring met RTTK Kostic? Zou goed in mijn team passen ipv Coman, dus hoor graag ervaringen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:04
joostmakaay schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Dit mag niet meer, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
[...]

Is het leuk werk?
Nee
Massa is kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23
Heeft volgens mij nooit gemogen. Het zijn gewoon legitieme acties die je met de muis kan doen in de webapp, maar dan gekoppeld aan een toets op je toetsenbord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]
Is het leuk werk?
Nee
Whatever keeps you going. Ik deed dit vorig jaar met silvers uit de MLS.. Futbin waarde van 900k+ pakken, bod doen van 250-300k en die vervolgens weer op buy out van 900. Toen pakte ik ook 30-50k per dag. Zit nu nog te traden met bronze kaarten... Maar je kan er eigenlijk geen verlies mee maken.
Massa is kassa.
Ik ben ook gewoon onhandig (en ongeduldig) in het zien van welke duurdere spelers er zullen stijgen.. Zou het wel willen leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:00:
[...]

Heeft volgens mij nooit gemogen. Het zijn gewoon legitieme acties die je met de muis kan doen in de webapp, maar dan gekoppeld aan een toets op je toetsenbord.
Geen idee, zou best kunnen. Vind het automatisch bieden op spelers via een hotkey redelijk onschuldig, als je echt een voordeel krijgt met het snel opkopen via Buy now dan is het wel terecht dat het verboden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Dit is momenteel mijn team:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLq8hYnoEcLvZxE_LoAiDOersJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ux80d0PnA4y7HkyKxC8P1DHH.jpg?f=fotoalbum_large

Ik pack zojuist een Lukaku, Witsel en Alexander Arnold, ik heb ook nog de Ligt en Bernardo Silva in mijn club zitten. Als ik corea vervang voor Lukaku is mijn chem 97 ipv 100. Volgens mij past het allemaal niet echt in mijn team, maar ben ik erg benieuwd naar Lukaku. Overigens alleen Lukaku untrade. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Rhain schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:05:
[...]

Whatever keeps you going. Ik deed dit vorig jaar met silvers uit de MLS.. Futbin waarde van 900k+ pakken, bod doen van 250-300k en die vervolgens weer op buy out van 900. Toen pakte ik ook 30-50k per dag. Zit nu nog te traden met bronze kaarten... Maar je kan er eigenlijk geen verlies mee maken.
Massa is kassa.
Ik ben ook gewoon onhandig (en ongeduldig) in het zien van welke duurdere spelers er zullen stijgen.. Zou het wel willen leren.
Precies.
Dit is ook risicoloos.
Je krijgt bijna altijd minimaal je inzet terug.
Hef liefst zou ik ook met duurdere kaarten willen handelen maar heb van zulke methodes nog te weinig verstand.
Daardoor gaat het bij mij dan teveel gokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Iedereen maar pakketten openen. Niemand die ze ff een dagje kan bewaren (Rivals en MM pakketten) om ze morgen tijdens de nieuwe promo te openen? (Kleine kans natuurlijk, maar wel kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
joenes30 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Precies.
Dit is ook risicoloos.
Je krijgt bijna altijd minimaal je inzet terug.
Hef liefst zou ik ook met duurdere kaarten willen handelen maar heb van zulke methodes nog te weinig verstand.
Daardoor gaat het bij mij dan teveel gokken worden.
Met duurdere spelers zit er sowieso een gok element in. Als EA besluit een speciale versie te maken in een promo, dan zou dat de prijs van de gold of een eerdere speciale versie beinvloeden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Je kan morgen al weer nieuwe rewards hebben dus nee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Fifanoob,

Jammer! Dacht dat 'die bal achterin rondspelen' opgeheven kon worden door hoge druk te zetten.
Ik ben gelukkig nog niet zo'n speler tegengekomen.(ook al stond hij/zij met 8-0 voor) :>)
Dit gedoe was een van de reden dat ik Fifa niet meer speelde. Ze hebben dus nog niets aan die A1 gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:26
Ik vind deze Fifa qua gameplay echt beter dan vele voorgaande edities, laat ik dat voorop stellen.

Maar voor de rest: nog geen enkele packluck gehad na de eerste maanden Fifa, en ondanks mijn divisie 3, lees ik van de een na de ander dat die zich makkelijk kwalificeert, maar hier wordt het waarschijnlijk weer niks. Daar krijg ik nu zo langzamerhand wel de balen van en ik merk dat ik minder gemotiveerd raak om Fifa te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Dropkogel schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:21:
Fifanoob,

Jammer! Dacht dat 'die bal achterin rondspelen' opgeheven kon worden door hoge druk te zetten.
Ik ben gelukkig nog niet zo'n speler tegengekomen.(ook al stond hij/zij met 8-0 voor) :>)
Dit gedoe was een van de reden dat ik Fifa niet meer speelde. Ze hebben dus nog niets aan die A1 gedaan?
Ja met diepte 100 en vol press kom je een eind maar het vervelende is dat als je dat doet, die lui hem dan 1x diep gooien en dan word je eruit gecounterd.

Had gisteren ook iemand die dat in de 1e helft deed, rust was 1-0 voor hem en hij had 72% balbezit..
2e helft scoor ik snel 2x en heb vervolgens de bal alleen maar achterin rond gespeeld. Hij zette wel druk maar gewoon simpel positiespel en ik kwam er zo onderuit.
Gozer was nog flink boos en begon berichtjes te sturen. Tjah, dat soort lui willen een passing game ervan maken, dan kunnen ze het krijgen ook :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
De 7 wins weer binnen en begonnen in div 2. Al mijn playoff wedstrijden gespeeld en geen 1 keer gehaald😅.

Wat wel bijzonder is, win ik de laatste pot tegen iemand met 2 rode kaartjes met 7-3 . En ik kom de WL niet in😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik ga mijn playoffs zo afmaken maar ga al 5-0… Als dit nog fout gaat |:(

[ Voor 3% gewijzigd door wErudite op 28-10-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Man man, gisteren helemaal nergens last van, vandaag letterlijk elk potje dikke lag... Om moe van te worden...

Voor wie trouwens nog een keeper zoekt die wel gewoon doet waarvoor hij onder de lat staat, Areola. Man o man wat is die gast goed zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYL-ux-5NzB-3WTpjvs1ASq8l3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A7yOPBO6agfQOBlRVIhu1y3X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Speelt hier trouwens iemand met die Fekir op LAM of RAM in 4231? Bij mij bakt ie er echt he-le-maal niks van, loopt nooit diep en veel te traag aan de bal. Tegen mij schiet ie er natuurlijk 4 in maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
7 squads in ruil voor Flashback Kante;

https://www.futbin.com/22/player/21968/n-golo-kante

[ Voor 60% gewijzigd door joostmakaay op 28-10-2021 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Ja waar slaat die op... Spaar dan gewoon ff door voor zijn normale kaart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Wel n erg goede kaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
vind je? Ik vind het maar een bagger kaart, minder passing en verdediging.. Ik zou hem zelf nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Oooooo mijn god. Dembele gaat een Rulebreakers kaart krijgen.

Kom hierrrrrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
LukeSpangas schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:18:
Iedereen maar pakketten openen. Niemand die ze ff een dagje kan bewaren (Rivals en MM pakketten) om ze morgen tijdens de nieuwe promo te openen? (Kleine kans natuurlijk, maar wel kans)
Ik heb nu 17 pakketjes opgespaard voor morgen 😁🙏 hopelijk pak ik wat leuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

vind je? Ik vind het maar een bagger kaart, minder passing en verdediging.. Ik zou hem zelf nooit doen.
Hmm ja, misschien kijk ik teveel naar pace en agility oeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Timoo_FR schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:06:
[...]

Ja waar slaat die op... Spaar dan gewoon ff door voor zijn normale kaart 8)7
250k aan SBC kaarten is een stuk goedkoper dan 450k aan coins.
Qua stats iets minder, maar het is wel nog gewoon Kante, een van de betere CVM's in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:26
Als divisie 3 (bijna 2) speler net voor de 2e x deze week de kwalificatie niet gehaald. Ben ff klaar met dit kut spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 21:22
Ik heb seizoen 1 voltooid, maar ik kan geen objective speler kiezen. Welke zouden jullie doen? Ze passen zowieso niet in mijn huidige squad, zal het gaan gebruiken als fodder denk ik.

https://www.futbin.com/pl...&version=objective_reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
wErudite schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:21:
Oooooo mijn god. Dembele gaat een Rulebreakers kaart krijgen.

Kom hierrrrrrr
En hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Leakers, maybe moet ik dat hier niet melden om ‘t spannend te laten voor anderen, excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Playoffs gehaald met een 6-0. Veel lastige potten tegen vrij sterkte teams, heb m’n opwarming weer gehad 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

We gaan het weer zien. Mijn eerste kwalifier iemand opgerold met 8-0.... het is zo fucking random. Slaat nergens op. Zou als ik die tegenstander was echt balen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
wErudite schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

Leakers, maybe moet ik dat hier niet melden om ‘t spannend te laten voor anderen, excuus :)
Geen probleem! Ben wel benieuwd... Weet je alle spelers al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Mm gedaan ,hoogste pull uit 5 pakketten, Lopes 82 van Lyon😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoe kan het dat vandaag spelers extreem veel dalen in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
saert schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:29:
Hoe kan het dat vandaag spelers extreem veel dalen in prijs?
Rewards & veel mensen hebben al n goed team denk ik, aangezien t dit jaar n stuk simpeler is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-06 23:34
Kleine upgrade in je team gedaan.

Militao - Cancelo - pogba 🔽
Wijnaldum - hakimi - kimpemde 🔼

Pogba tog wat te traag/lomp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGgD0BnjqEd0MQExMr49kq5JgaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1YjCqliRASPjGetV1CioijY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-03 14:35
Voor het eerst eens echte pack luck! Uit een pakketje van de MM SBC komt Icon Veron 88 lopen.
Heeft iemand hier ervaring met hem? Heb nu Bruno Fernandes en Bernardo Silva 88 op zijn positie staan.
Kan helaas morgen pas veder gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23
Madforce0543 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:42:
Voor het eerst eens echte pack luck! Uit een pakketje van de MM SBC komt Icon Veron 88 lopen.
Heeft iemand hier ervaring met hem? Heb nu Bruno Fernandes en Bernardo Silva 88 op zijn positie staan.
Kan helaas morgen pas veder gamen.
Kijk das altijd lekker, ik zou hem verkopen, denk niet dat hij beter is dan de portugezen en hij zal alleen nog maar gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Weer een 100k pack, nu vanwege de 50 Champions wins… Helaas weer niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Er!k schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:11:
[...]

Geen probleem! Ben wel benieuwd... Weet je alle spelers al?
Nooope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:38
Iemand ervaring met icon Wright (85) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
lwd-kevin schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:27:
Iemand ervaring met icon Wright (85) ?
Denk dat een Martial o.i.d. beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Dit is momenteel mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLq8hYnoEcLvZxE_LoAiDOersJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ux80d0PnA4y7HkyKxC8P1DHH.jpg?f=fotoalbum_large

Ik pack zojuist een Lukaku, Witsel en Alexander Arnold, ik heb ook nog de Ligt en Bernardo Silva in mijn club zitten. Als ik corea vervang voor Lukaku is mijn chem 97 ipv 100. Volgens mij past het allemaal niet echt in mijn team, maar ben ik erg benieuwd naar Lukaku. Overigens alleen Lukaku untrade. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Denn90 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:40:
Dit is momenteel mijn team:

[Afbeelding]

Lukaku is imo te houterig deze FIFA (net zoals Lewandowski en Haaland), zou lekker met Correa blijven spelen totdat je die kunt upgraden (naar een Werner of Rashford oid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 07:03

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik krijg me net toch een rare goal tegen :/
https://youtu.be/uk8dnS7752Q

Hij schiet van nogal ver en mn keeper was niet idioot ver weg. Leek een nogal kansloze actie, maar de keeper doet zo raar. Is dit een bekende bug?

Sorry trouwens voor de aardappelkwaliteit

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
DirtyBird schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:55:
Ik krijg me net toch een rare goal tegen :/
https://youtu.be/uk8dnS7752Q

Hij schiet van nogal ver en mn keeper was niet idioot ver weg. Leek een nogal kansloze actie, maar de keeper doet zo raar. Is dit een bekende bug?

Sorry trouwens voor de aardappelkwaliteit
Wtf was dat haha. Dat is wel heel erg lelijk. Nog nooit eerder gezien. Had je tegenstander nog een berichtje gestuurd? Misschien dat hij het kon bevestigen of het een bug was die hij kent of dat het toeval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 07:03

DirtyBird

Praktiserend denker

fifanoob schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

Wtf was dat haha. Dat is wel heel erg lelijk. Nog nooit eerder gezien. Had je tegenstander nog een berichtje gestuurd? Misschien dat hij het kon bevestigen of het een bug was die hij kent of dat het toeval was.
Heb net gevraagd. Hij had t ook nog nooit gezien. Hij wilde over de flank schieten, maar dat ging 'mis'.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kom net 1-0 voor tegen een tegenstander die vervolgens dropback park the bus gaat spelen. Is het heel vervelend van me dat ik een half uur achterin heb rondgetikt? Kreeg een scheldkanonade na de wedstrijd… maar ik ga bij een qualifier toch niet vol op de aanval bij zo iemand?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-06 23:34
hmr schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:40:
Kom net 1-0 voor tegen een tegenstander die vervolgens dropback park the bus gaat spelen. Is het heel vervelend van me dat ik een half uur achterin heb rondgetikt? Kreeg een scheldkanonade na de wedstrijd… maar ik ga bij een qualifier toch niet vol op de aanval bij zo iemand?
Je hebt 2 mensen nodig voor een leuke wedstrijd..

Alleen een half uur achterin rondtikken is zeg maar niet m'n ding, geen reet aan en zonde van m'n tijd. Verlies van nog liever haha

Maar ik ben denk niet competitief genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
PTB na 1-0 achter komen? Zijn eigen schuld dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ja dat is heel goed zo moet je die lui afstraffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bij dit soort gasten denk ik ook, bekijk het maar. Jij moet scoren, kom er maar een keer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Augy schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:02:
[...]

Je hebt 2 mensen nodig voor een leuke wedstrijd..

Alleen een half uur achterin rondtikken is zeg maar niet m'n ding, geen reet aan en zonde van m'n tijd. Verlies van nog liever haha

Maar ik ben denk niet competitief genoeg.
Helemaal eens in een rivals pot, sterker nog. Ik ga vol op de aanval en het boeit me gewoon niet.

Maar met dit nieuwe qualify systeem en in de WL ga ik niet verliezen tegen zo iemand. Want je ziet het natuurlijk gebeuren dat hij twee keer een lob bal op die kut Werner geeft en je met 2-1 eraf gaat...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-06 21:31
Eerste week dat ik weekend league heb gehaald. Was niet de leukste ervaring meteen tegen een team met 4 icons spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Helemaal eens in een rivals pot, sterker nog. Ik ga vol op de aanval en het boeit me gewoon niet.

Maar met dit nieuwe qualify systeem en in de WL ga ik niet verliezen tegen zo iemand. Want je ziet het natuurlijk gebeuren dat hij twee keer een lob bal op die kut Werner geeft en je met 2-1 eraf gaat...
Herkenbaar. Ik weet hoe jij speelt en idd je gaat vaak voor de aanval, net als ik dat ook tegen jou deed. Zo speel ik altijd. Ik speel fifa omdat ik toffe acties en goals wil maken. Mooie aanvallen, 1x raken etc.

Die lui spelen dit spel niet voor hun plezier maar puur voor de rewards/overwinning om hun e-penis te laten groeien zodat ze kunnen zeggen, kijk ik zit in deze divisie ik ben zo goed, geef mij likes. Kut generatie.

Laatst ook 1 een voorhoede waar je u tegen zegt, maar zijn voorhoede had 2 ballen gehad waarvan 1 goal gemaakt, de rest van de wedstrijd gebruikt hij ze niet meer want hij tikt achterin rond. Gelukkig kon ik voor rust de wedstrijd nog omdraaien en stond ik voor. Ja en dan ga ik ook irritant doen en hun speelstijl nadoen maar dan 10x zo erg, keeper gebruiken, langs de zijlijn opkomen maar op den duur weer langs de zijlijn teruglopen.
Vervolgens sturen ze je na de wedstrijd berichtjes dat ik een kneus ben etc.
Ik stuur altijd terug, you started to make it a passing game then this is the result bye bye
daarna krijg je alleen maar haat berichtjes, dan is het report bericht, mazzl ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-03 14:35
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:56:
[...]

Kijk das altijd lekker, ik zou hem verkopen, denk niet dat hij beter is dan de portugezen en hij zal alleen nog maar gaan zakken.
Vanmorgen lekker kunnen gamen en de beste man aan de tand kunnen voelen. Conclusie: je hebt gelijk! Vind hem aanvallend- en verdedigend heel weinig toevoegen, en hij is zeker niet beter dan Bruno en Bernardo.
Had er meer van verwacht, maar hij gaat in de verkoop. Hopelijk binnenkort een mooie SBC om de coins aan uit te geven ( first owner only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 22:33
fifanoob schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Herkenbaar. Ik weet hoe jij speelt en idd je gaat vaak voor de aanval, net als ik dat ook tegen jou deed. Zo speel ik altijd. Ik speel fifa omdat ik toffe acties en goals wil maken. Mooie aanvallen, 1x raken etc.

Die lui spelen dit spel niet voor hun plezier maar puur voor de rewards/overwinning om hun e-penis te laten groeien zodat ze kunnen zeggen, kijk ik zit in deze divisie ik ben zo goed, geef mij likes. Kut generatie.

Laatst ook 1 een voorhoede waar je u tegen zegt, maar zijn voorhoede had 2 ballen gehad waarvan 1 goal gemaakt, de rest van de wedstrijd gebruikt hij ze niet meer want hij tikt achterin rond. Gelukkig kon ik voor rust de wedstrijd nog omdraaien en stond ik voor. Ja en dan ga ik ook irritant doen en hun speelstijl nadoen maar dan 10x zo erg, keeper gebruiken, langs de zijlijn opkomen maar op den duur weer langs de zijlijn teruglopen.
Vervolgens sturen ze je na de wedstrijd berichtjes dat ik een kneus ben etc.
Ik stuur altijd terug, you started to make it a passing game then this is the result bye bye
daarna krijg je alleen maar haat berichtjes, dan is het report bericht, mazzl ;D
Ik moet zeggen dat ik het hele chat gebeuren uit heb staan op mijn xbox....op mijn RTG komt af en toe nog eens een GG langs. Maar je weet wat ze zeggen he..

"Arguing on the internet is like the paralympics, you may win but you're still a ...."

Wil trouwens niet zeggen dat ik geen last heb van "Fifa de la tourrette" .... Dat is de naam die mijn vrouw het heeft gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Welke speler hebben jullie uit de seizoensdoelstellingen (level 30) gekozen? Of zijn jullie nog niet zo ver? Alle 3 de spelers passen niet in mijn team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Er!k schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:08:
Welke speler hebben jullie uit de seizoensdoelstellingen (level 30) gekozen? Of zijn jullie nog niet zo ver? Alle 3 de spelers passen niet in mijn team...
Bou, maar denk niet dat ik hem ooit zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Er!k schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:08:
die braziliaan puur as sbc materiaal.

EA weet natuurlijk dat de meeste spelers de eerste keer deze doelstelling gaan halen daarom verwacht ik volgend seizoen een betere spelerskeuze.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Wii4all schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

die braziliaan puur as sbc materiaal.

EA weet natuurlijk dat de meeste spelers de eerste keer deze doelstelling gaan halen daarom verwacht ik volgend seizoen een betere spelerskeuze.
Lijkt me dat het EA vrij weinig boeit of iedereen het haalt... Het is puur een ding om mensen te laten blijven inloggen, dus betere rewards zou juist goed zijn voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ben ik trouwens de enige die al die Silver Stars voltooid? Mega leuke kaarten imo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
wErudite schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:57:
Ben ik trouwens de enige die al die Silver Stars voltooid? Mega leuke kaarten imo :9
Ik ben er wel selectiever in dan vorig jaar. Layun heb ik weinig interesse in, kans is klein dat ik m ooit ergens voor gebruik en Silver Lounge is gewoon niet leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Gurbuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Ik ben er wel selectiever in dan vorig jaar. Layun heb ik weinig interesse in, kans is klein dat ik m ooit ergens voor gebruik en Silver Lounge is gewoon niet leuk om te spelen.
T enige leuke aan silver lounge vind ik dat je die Silver Stars dus echt binnen 20 minuten hebt :9~

En ja same, Layun boeide me ook niet heel veel maar ik vind het leuk om ze te sparen.

[ Voor 9% gewijzigd door wErudite op 29-10-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
wErudite schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

T enige leuke aan silver lounge vind ik dat je die Silver Stars dus echt binnen 20 minuten hebt :9~
Viel me tegen vorige keer. 8 goals is best veel als iedereen bij 1-0 al quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Gurbuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Viel me tegen vorige keer. 8 goals is best veel als iedereen bij 1-0 al quit.
Aaah ja, ik laat iemand gewoon scoren en meestal snapt diegene dan ook dat ik 8 goals wil haha. Daarna nog 2x iemand tegen komen die quit bij 1-0, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kun je nu de qualify doen, kwalificeren en besluiten niet deze weekend league maar volgende week mee te pakken? Het huidige totw vind ik niet je van het dus vroeg me af of je na kwalificatie dan ook meteen WL moet spelen. Of dat je een WL draft token idee hebt die je kunt inzetten voor welke WL naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Voordeel is dat je z'n Layun in een later stadium kunt inleveren bij SBCs waarbij een TOTW benodigd is, om die reden doe ik de Silver Lounge-objectives ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:09:
Kun je nu de qualify doen, kwalificeren en besluiten niet deze weekend league maar volgende week mee te pakken? Het huidige totw vind ik niet je van het dus vroeg me af of je na kwalificatie dan ook meteen WL moet spelen. Of dat je een WL draft token idee hebt die je kunt inzetten voor welke WL naar keuze.
ja dat kan. Je moet je bij mijn weten zelf aangeven of je juist dit weekend mee wilt doen, inschrijven. Doe je niks dan bewaar je dat recht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
joostmakaay schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:10:
Voordeel is dat je z'n Layun in een later stadium kunt inleveren bij SBCs waarbij een TOTW benodigd is, om die reden doe ik de Silver Lounge-objectives ook altijd.
Hoeveel SBCs doe jij? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AEMjzd48QtseWoWk8vtnqfXykM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W67XmdI1fpB103nDxfLv8Vzf.png?f=user_large

Ik verwacht hier voorlopig ruim genoeg aan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
De zilveren TOTW's zijn ook maar 74 rated dus dan moet je verder een veel hoger team inleveren, daar zijn ze niet ideaal voor.
Voor de Zilveren Beesten doelstelling voor een zeldzaam megapakket etc. zijn ze wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Layun heeft gewoon een prima kaartje hoor. Ook goede links verder, die Brizuella ofzo op RM is al voldoende om beide spelers op volle chem te krijgen in een 4-5-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Gurbuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Hoeveel SBCs doe jij? :P

[Afbeelding]

Ik verwacht hier voorlopig ruim genoeg aan te hebben.
Heb ook aardig wat untradable IFs, maar vind het zonde hoge rated IFs in te leveren als het ook lager kan qua rating. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
wErudite schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:57:
Ik ben bezig met die doelstelling die niet vervalt dat je moet winnen met een compleet zilveren selectie.
Die ventjes zijn echt rap en het speelt best lekker moet ik zeggen.

Deze bijv heb ik voorin lopen:
https://www.futbin.com/22.../siriki-demb%C3%A9l%C3%A9

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Joosie200 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:09:
Je kan je nu kwalificeren voor volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik ben niet zo heel enthousiast over de spelers die ik lees in team 1 van Rulebreakers, maar goed. Laten we hopen op een goed 2e team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Wii4all schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:11:
[...]

Ik ben bezig met die doelstelling die niet vervalt dat je moet winnen met een compleet zilveren selectie.
Die ventjes zijn echt rap en het speelt best lekker moet ik zeggen.

Deze bijv heb ik voorin lopen:
https://www.futbin.com/22.../siriki-demb%C3%A9l%C3%A9
Ik heb die allemaal al behaald en moet zeggen dat het ook wel grappig speelde. Vooral Openda van Vitesse was echt retegoed pff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FC3wGVpX0AAUnkx?format=jpg&name=medium

Dit zou m zijn voor vanavond... Stats zijn erbij bedacht. Echt 0 die ik interessant vind. Sure, Dembele is de meta kaart die iedereen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:53:
[Afbeelding]

Dit zou m zijn voor vanavond... Stats zijn erbij bedacht. Echt 0 die ik interessant vind. Sure, Dembele is de meta kaart die iedereen wil.
vind het ook niet zo, als ik iets er van zou packen wordt het meteen verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:40

_AN

Ik heb een vraag met betrekking tot FIFA22 voor PS5. Ik had een PS4 en sinds vandaag een PS5. Ik had echter voor de PS4 al FIFA aangeschaft en niet goed uitgezocht of kon upgraden naar PS5 versie. Kennelijk had ik beter de Ultimate editie kunnen aanschaffen. Als ik nu de PS5 versie wil spelen zou ik hem opnieuw moeten aanschaffen. Ik wil eigenlijk weten of dit de moeite waard is. Ik las over HyperMotion, maar hoe zit het met graphics, zijn die ook beter met de PS5 versie of zijn die vergelijkbaar met de PS4 versie of de PS5? Heeft iemand hier ervaring mee?

Wellicht is deze vraag vaker gesteld, maar kon zo snel het antwoord niet vinden.
Pagina: 1 ... 29 ... 128 Laatste