Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36
Lashrom schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:13:
[...]

Zojuist ook een paar potjes gespeeld en dit is mij inderdaad ook opgevallen. Het lijkt alsof ze na iedere patch de game nog meer opfocken.
Haha, ik had het gisteren ook inderdaad, een bronzen(!) speler die ineens een soort Karate Kid-achtige block deed met het been zo ongeveer boven z'n hoofd. Eerste keer dat ik tijdens FIFA een replay heb bekeken vanuit het menu.

Overigens ook Mané uit een 75+ gehaald via de Silver Beasts! Met Salah op de vleugels wel een lekkere aanval. Heb nog niet op iedereen een chemstyle zitten, aangezien dat spelers zijn waar ik nog niet helemaal zeker van ben en mogelijk worden geüpgrade - daarnaast is de droprate van goede chems wel een stuk lager dan vorig jaar, lijkt het.

Bernardo Silva RTTK is trouwens wel heel makkelijk te omschrijven: _/-\o_ Die kaart past zo enorm goed in m'n spel dat ik telkens weer twijfel om Salah te verkopen. Silva legt ze er voor mij namelijk een stuk makkelijker in en maakt enorm goede runs. Dat mis ik bij Salah of ik gebruik hem gewoon niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AngBmenabZOYiasDpGzgLKtVr-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8KSSfhhDS2gyuQ51QTw3kKK1.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:06
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:52:
[...]

Haha, ik had het gisteren ook inderdaad, een bronzen(!) speler die ineens een soort Karate Kid-achtige block deed met het been zo ongeveer boven z'n hoofd. Eerste keer dat ik tijdens FIFA een replay heb bekeken vanuit het menu.

Overigens ook Mané uit een 75+ gehaald via de Silver Beasts! Met Salah op de vleugels wel een lekkere aanval. Heb nog niet op iedereen een chemstyle zitten, aangezien dat spelers zijn waar ik nog niet helemaal zeker van ben en mogelijk worden geüpgrade - daarnaast is de droprate van goede chems wel een stuk lager dan vorig jaar, lijkt het.

Bernardo Silva RTTK is trouwens wel heel makkelijk te omschrijven: _/-\o_ Die kaart past zo enorm goed in m'n spel dat ik telkens weer twijfel om Salah te verkopen. Silva legt ze er voor mij namelijk een stuk makkelijker in en maakt enorm goede runs. Dat mis ik bij Salah of ik gebruik hem gewoon niet goed.

[Afbeelding]
Silva is een van de beste spelers die ik ooit heb gehad kwa dribbling en balcontrole. Draait zo kort, niet normaal. Z'n linker been is rete goed en z'n runs zijn fenomenaal. Op dit moment de topscorer in m'n team terwijl son en Jesus IF in de spits lopen.

Team gaat iig als de brandweer sinds ik fekir heb vervangen voor silva

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:45:
[...]

Heb je hier veel doelstellingen voor moeten doen? Wil zelf in ieder geval proberen om 27 te halen in verband met het top spelers pakket.
De wekelijkse. Maar die waren vrij eenvoudig en gingen nagenoeg automatisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06 14:43
[...]

Heb je hier veel doelstellingen voor moeten doen? Wil zelf in ieder geval proberen om 27 te halen in verband met het top spelers pakket.
Pakket is vaak niet de moeite waard :{ De overige rewards zijn ook te triest voor woorden. Maar ja, als je een beetje gericht wat doelstellingen pakt moet je het wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
@allstarted1 hoe is Ruben dias? Twijfel wat om Militao te vervangen met hem maar is z'n pace geen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:24:
@allstarted1 hoe is Ruben dias? Twijfel wat om Militao te vervangen met hem maar is z'n pace geen issue?
Ik vind het wel meevallen - hij blijft goed achterin hangen en zet echt lekkere blocks. Zeker met Rüdiger naast hem is wel een lekkere combinatie. Dit duo houd ik voorlopig gewoon even aan, aangezien ik meerdere teams run, waarvan Serie A het meest wordt gebruikt.

Probeer me overigens ook niet heel druk te maken om resultaten, want als het spel tegen me is loopt iedereen toch wel uit positie :P Hoe vaak ik nu al eerst 5x spelers moet switchen voor ik bij de juiste kom, is niet meer op één hand te tellen. En ondertussen splijt je verdediging open als de Rode Zee :+ Pace helpt dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:35:
[...]

Ik vind het wel meevallen - hij blijft goed achterin hangen en zet echt lekkere blocks. Zeker met Rüdiger naast hem is wel een lekkere combinatie. Dit duo houd ik voorlopig gewoon even aan, aangezien ik meerdere teams run, waarvan Serie A het meest wordt gebruikt.

Probeer me overigens ook niet heel druk te maken om resultaten, want als het spel tegen me is loopt iedereen toch wel uit positie :P Hoe vaak ik nu al eerst 5x spelers moet switchen voor ik bij de juiste kom, is niet meer op één hand te tellen. En ondertussen splijt je verdediging open als de Rode Zee :+ Pace helpt dan ook niet meer.
Thans. Heb kimpembe ook nog untrade, kan evt de driehoek wijnaldum, kimpemde, hakimi maken, komt alleen Bruno op 8 chem helaas.. Kimpembe is alleen te goed voor op de bank haha

Even doorpuzzelen nog 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Gisteren in div2 terecht gekomen, maar dat is toch wel een paar klassen lastiger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:40:
[...]

Thans. Heb kimpembe ook nog untrade, kan evt de driehoek wijnaldum, kimpemde, hakimi maken, komt alleen Bruno op 8 chem helaas.. Kimpembe is alleen te goed voor op de bank haha

Even doorpuzzelen nog 😀
Haha, ja..als je hybride gaat wordt het vaak lastiger. Zelf stel ik meestal teams samen uit één competitie. Mijn overzicht met selecties is dus redelijk lang. Merk wel dat waar ik vorig jaar veel met La Liga speelde, die competitie er tot nu toe (voor mijn gevoel) erg bekaaid vanaf komt. Of ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken, dat kan ook. Jammer, want De Jong is zo'n heerlijke middenvelder om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-06 12:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLEqGZHY-2ZZT9JHVvfvI0_zHKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cE0b9qB3GdnziPk4qaZ4wHgc.png?f=fotoalbum_large

Gisteravond Jesus TOTW (untradeable) gepacked, zou die hier op de een of andere manier in verwerkt kunnen worden of wordt het gewoon een goeie bankzitter?

Als ik hem bijvoorbeeld wissel met Havertz si Juses zijn chem maar 4, lijkt me niet echt handig? Of doet dat niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:21

Meneer iCy

swarma

Kieft91 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:33:
[Afbeelding]

Gisteravond Jesus TOTW (untradeable) gepacked, zou die hier op de een of andere manier in verwerkt kunnen worden of wordt het gewoon een goeie bankzitter?

Als ik hem bijvoorbeeld wissel met Havertz si Juses zijn chem maar 4, lijkt me niet echt handig? Of doet dat niet zoveel?
Als je hem als spits zet kan je hem 7 chem geven. Dan moet je een lukaku verkopen en 1 als cam terug kopen. Dat is goedkoper dan de kaartjes dacht ik.

Kan je ingame (via tactieken of handmatig) lukaku weer op de juiste plek zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 27-10-2021 09:39 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvRfWmR1tvWcwD54ISv2QKIUHuI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LQefT5sR8APTrt0fssusSE52.png?f=fotoalbum_large
Iemand enig idee hoe ik alles op 10 krijg ?
Liefst met deze spelers ,kounde kan ik nog wel vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
Met bijvoorbeeld een Lafont IF als keeper gaat Kounde nog naar 10.
Verder ga je niet komen, daar heb je teveel competities voor.
2 spelers op 8 (met manager/loyalty) is toch nog wel acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05:07
[...]

Als je iedere week de Bronze/Silver/Gold-objective doet, dan ben je binnen no-time op level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

Mooi genaaid gisteravond. De verbinding werd in m'n laatste beslissende Play offs potje verbroken met de tegenstander. Mijn verbinding naar de EA-servers was gewoon actief en kreeg direct te zien dat ik het potje verloren had. Kreeg een punt bijgeschreven en de melding dat ik me niet heb geplaatst voor WL.

Nog nooit meegemaakt en heb gewoon een stabiele internetverbinding, ook nooit last van disconnects. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Markvd1984 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:40:
[Afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik alles op 10 krijg ?
Liefst met deze spelers ,kounde kan ik nog wel vervangen
Kounde vervangen met Varane, of met Upamecano en die omdraaien met Kimpembe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 12:55
[...]

Verheug je er niet te veel op haha, heb het gisteren gehaald, PL top spelers pakket gekozen, Schmeichel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:54
joostmakaay schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Kounde vervangen met Varane, of met Upamecano en die omdraaien met Kimpembe.
Dan krijg je Fekir nog niet op 10. Wel met jouw voorstel en dan De Jong verwisselen met Benzema, maar ik denk niet dat dat de beste oplossing is. Ach een paar op 8 chem maakt geen dag en nacht verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Timoo_FR schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Verheug je er niet te veel op haha, heb het gisteren gehaald, PL top spelers pakket gekozen, Schmeichel :+
Ik had daar ook meer van verwacht, maar er zat bij mij ook niet veel soeps in dat pakket.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Als ik het hier zo lees is die Bernardo Silva SBC het dus echt wel waard? Past niet per se meteen in m'n team maar goede wisselspeler is het sowieso volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Ik ga mijn team ook weer omgooien, merk toch dat ik daar misschien wel meeste plezier bij Fifa uithaal. Nieuwe dingen proberen. Inmiddels 1 win verwijderd van div 2. 5 potten gewonnen - 0 verloren gisteren. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 07-06 12:32
Timoo_FR schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
Als ik het hier zo lees is die Bernardo Silva SBC het dus echt wel waard? Past niet per se meteen in m'n team maar goede wisselspeler is het sowieso volgens mij.
Als je de SBC prijs vergelijkt met de andere spelers (en naar de ratings kijkt) dan is het een no-brainer imo. Die speciale spelers die je moet inleveren (volgens mij 1 RTTK en 1 of 2 TOTW) heb je wss al uit packs gekregen, zo niet dan kun je de RTTK speler via objectives fixen en TOTW via de TOTW upgrade SBC. Als je nog wat fodder hebt zou je deze met minimale coins moeten kunnen doen.

Zelf heb ik mn team aangepast op Silva. Cancelo op LB gezet (heb Hakimi als RB met Kimpembe ernaast). Ook als je hier geen zin in hebt, dan heb je een 88 rated sub (die waarschijnlijk nog upgrades krijgt). Mocht je later nog goeie PL spelers packen kan je hem alsnog inpassen in je main team.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 27-10-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23:00
Waarom speelt niemand eigenlijk met Gomez? Zelf ook niet gedaan maar is die dan echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
wErudite schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:42:
Waarom speelt niemand eigenlijk met Gomez? Zelf ook niet gedaan maar is die dan echt zo slecht?
Andere CBs (Kounde, Kimpembe etc. ) zijn makkelijker te linken en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:14
fifanoob schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:02:
de elite divisie is echt tering zwaar kan ik jullie vertellen. 3 potjes gespeeld alle 3 hadden ze een team van minimaal 10 mil. Gullit 90 en cruijff 91 alleen al gaan daar dik overheen en dan vergeet ik nog de psg voorhoede. man man :D
Ik heb het in div. 3 al zwaar om eerlijk te zijn. Ook daar al regelmatig bizarre teams te zien. Maar goed, dat vind ik tot daar aan toe. Ik heb nog steeds het probleem dat het na de patch een stuk minder gaat dan daarvoor. Ik mis echt veel kansen als ik veel sterker ben. Dus er is nog werk aan de winkel hier. Gisteren ook kwalificatie daardoor weer misgelopen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ozz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:08:
Ik heb echt het gevoel dat die update van vandaag FIFA kapot heeft gemaakt. Het zou auto block van verdedigers moeten verminderen, maar ik heb het gevoel alsof dit veel erger is geworden.

Ieder schot wordt nu zo'n beetje geblokt door een verdediger die onrealistisch hoog komt met de been.
Dit dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Moody2204 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb het in div. 3 al zwaar om eerlijk te zijn. Ook daar al regelmatig bizarre teams te zien. Maar goed, dat vind ik tot daar aan toe. Ik heb nog steeds het probleem dat het na de patch een stuk minder gaat dan daarvoor. Ik mis echt veel kansen als ik veel sterker ben. Dus er is nog werk aan de winkel hier. Gisteren ook kwalificatie daardoor weer misgelopen... :'(
Dat missen van kansen is bij mij weer 'vanouds'. Ene wedstrijd vliegen ze er gewoon simpelweg, andere wedstrijd mag het gewoon niet. Zo stond ik 3-0 achter door domme fouten. Vervolgens druk ik door, maar paal, lat, lat, ballen van de lijn.. Dan kan ik alleen maar dood-combineren totdat er echt iemand voor open doel staat en hem over de lijn loopt. Vorige FIFA was het een bak van frustratie, nu lach ik er maar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Haha, ja..als je hybride gaat wordt het vaak lastiger. Zelf stel ik meestal teams samen uit één competitie. Mijn overzicht met selecties is dus redelijk lang. Merk wel dat waar ik vorig jaar veel met La Liga speelde, die competitie er tot nu toe (voor mijn gevoel) erg bekaaid vanaf komt. Of ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken, dat kan ook. Jammer, want De Jong is zo'n heerlijke middenvelder om mee te spelen!
Ik denk dat je er dan op uitgekeken bent. :P
Want van La Liga is best wat leuks te maken. Afgezien van mijn deels Ligue 1 verdediging (Navas op doel, Kimpembe, Marquinhos, Amavi) zijn Jesus Navas IF, Frenkie de Jong, Llorente, Fekir, Danjuma rttk, Memphis IF en Dembele toch heel leuke spelers ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Dat missen van kansen is bij mij weer 'vanouds'. Ene wedstrijd vliegen ze er gewoon simpelweg, andere wedstrijd mag het gewoon niet. Zo stond ik 3-0 achter door domme fouten. Vervolgens druk ik door, maar paal, lat, lat, ballen van de lijn.. Dan kan ik alleen maar dood-combineren totdat er echt iemand voor open doel staat en hem over de lijn loopt. Vorige FIFA was het een bak van frustratie, nu lach ik er maar om.
Ja ik ben inmiddels ook wel zover dat ik het accepteer. Maar voor die laatste 2 patches ging het zo lekker, dat is nu wel anders helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-06 16:57
Ik packte Fred en wou hem en IF Theo verkopen en Kante weer terughalen… krijg ik Kante uit een preview pack…. Alsof de duvel ermee speelt😂

Nu bedenken wie mijn team sterker maakt voor ongeveer 400k of ik verkoop hem en zet Pogba weer op zijn plek. Kan dan een kanon gaan kopen rond de 800k 😅
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtNcSvAI-nIaUlu2hM4tCbKXe-g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTRTRzcxJOB9dbO1KpXePdd7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgwC1ukJ9HmtewbFiWQf_G2rydM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lP8Gm5qNpkpfC4xZ4JYlX6YW.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 4% gewijzigd door pacod op 27-10-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:22
wErudite schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:42:
Vaker tegen Gomez gespeeld, qua snelheid en staande tackles is er niks op aan te merken. Maar je merkt dat zijn defensive awareness echt slecht is. Waardoor hij niet de juiste keuze neemt en vaak ook niet op de juiste positie bevindt. Je kan hem vergelijken met Koundé, die op zich ook wel snel is en agressief bij het anticiperen, maar ik merk wel dat hij vaak niet op de juiste positie staat. Ze zijn dan ook niets voor niks 83 rated. Kijk maar naar Ruben Diaz bijvoorbeeld, hij is niet de snelste maar staat altijd op de juiste plek om de bal te af te pakken.

Ook een goede voorbeeld is Fabinho, volgens mij na Kanté echt de beste gold rated CVM ondanks dat zijn snelheid laag is. Maar hij staat altijd op de juiste plek en anticipeert de passes heel goed. Gelukkig hebben ze dit ook verbeterd dit jaar. Nu gaat het niet meer zo zeer op snelheid, maar ook dat je de rating echt merkt tijdens het spelen.

Uiteraard als je tegenstander Mbappe heeft of een andere supersnelle speler, kan je CV ingehaald worden. Maar dat is bij een echte voetbalwedstrijd toch ook zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Lashrom schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:23:
[...]

Vaker tegen Gomez gespeeld, qua snelheid en staande tackles is er niks op aan te merken. Maar je merkt dat zijn defensive awareness echt slecht is. Waardoor hij niet de juiste keuze neemt en vaak ook niet op de juiste positie bevindt. Je kan hem vergelijken met Koundé, die op zich ook wel snel is en agressief bij het anticiperen, maar ik merk wel dat hij vaak niet op de juiste positie staat. Ze zijn dan ook niets voor niks 83 rated. Kijk maar naar Ruben Diaz bijvoorbeeld, hij is niet de snelste maar staat altijd op de juiste plek om de bal te af te pakken.

Ook een goede voorbeeld is Fabinho, volgens mij na Kanté echt de beste gold rated CVM ondanks dat zijn snelheid laag is. Maar hij staat altijd op de juiste plek en anticipeert de passes heel goed. Gelukkig hebben ze dit ook verbeterd dit jaar. Nu gaat het niet meer zo zeer op snelheid, maar ook dat je de rating echt merkt tijdens het spelen.

Uiteraard als je tegenstander Mbappe heeft of een andere supersnelle speler, kan je CV ingehaald worden. Maar dat is bij een echte voetbalwedstrijd toch ook zo ;-)
Dat had ik ook met Kounde, inderdaad. Ik heb nu Marquinhos en Kimpembe maar die zijn echt goddelijk.

En ja, inderdaad. Soms is het logisch dat het op pace aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn nieuwe team! Ik ben benieuwd! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1Cn0qvc6FkkpG7dy5g0q8F8ESw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PKmGSIIKD4PgM9gQDJb8fIwI.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Ik zit nou in div 4 maar lijkt een stuk moeilijker allemaal. Verbinding is de ene wedstrijd dik in orde en daarna weer extreem slecht met haperingen.
Heb Mbappe gekocht, maar die mist me toch een kansen, schiet steeds tegen paal en lat.
De dure spelers maken volgens mij niet het grote verschil. Heb aubameyang ook en die schiet echt alles er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

triple20 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:45:
Ik zit nou in div 4 maar lijkt een stuk moeilijker allemaal. Verbinding is de ene wedstrijd dik in orde en daarna weer extreem slecht met haperingen.
Heb Mbappe gekocht, maar die mist me toch een kansen, schiet steeds tegen paal en lat.
De dure spelers maken volgens mij niet het grote verschil. Heb aubameyang ook en die schiet echt alles er in.
Mbappe is een cheat code. Ik wou dat ik hem had, want als je weet hoe je met hem moet spelen dan is het een bizar goede speler.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat je er dan op uitgekeken bent. :P
Want van La Liga is best wat leuks te maken. Afgezien van mijn deels Ligue 1 verdediging (Navas op doel, Kimpembe, Marquinhos, Amavi) zijn Jesus Navas IF, Frenkie de Jong, Llorente, Fekir, Danjuma rttk, Memphis IF en Dembele toch heel leuke spelers ;-)
Haha, denk dat dit het is inderdaad ;)

Heb nu een verdediging staan van Jordi Alba, Alaba, Militao, Carvajal. Middenveld wordt bevolkt door Hazard, De Jong, Portu en voorin staan Griezmann, Gomez en Correa. Veel spelers die ik inderdaad vorig jaar gedurende het jaar veel heb gezien, op Hazard en Portu na. :P Zelfs m'n vrouw begon weer te klagen over Sierd en zijn Griezmann-mentions en verbasteringen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 04-06 22:49
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Heb nu een verdediging staan van Jordi Alba, Alaba, Militao, Carvajal. Middenveld wordt bevolkt door Hazard, De Jong, Portu en voorin staan Griezmann, Gomez en Correa. Veel spelers die ik inderdaad vorig jaar gedurende het jaar veel heb gezien, op Hazard en Portu na. :P Zelfs m'n vrouw begon weer te klagen over Sierd en zijn Griezmann-mentions en verbasteringen :+
Je hebt dan ook wel een budget team. Zou zeker RTTK Fekir halen, vele malen beter dan Griezmann in de spits.
Portu vervangen door Dembele, Alba door Mendy. Weet niet of Alaba zijn OTW is, maar zet er Kounde neer

Ik heb zelf veel plezier aan POTM Benzema, maar die moet je liggen. En de beste middenvelder na Kante in het veld Llorente is ook een aanrader,

Maar afhankelijk van je budget zou ik met Fekit en Dembele beginnen.

Mijn huidige team:
https://www.futbin.com/22/squad/59564

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 27-10-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Hahaha, Gri-etzmann... :+

Ik ben naast mijn hybride Ligue 1/La Liga juist begonnen aan een Premier League team. Deels vanwege de Silva sbc en deels omdat ik toch al veel, weliswaar onverhandelbare, Premier League spelers in mijn club heb zitten (waaronder bijv. Mahrez, Pogba, Firmino IF.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
bvbal79 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Je hebt dan ook wel een budget team. Zou zeker RTTK Fekir halen, vele malen beter dan Griezmann in de spits.
Portu vervangen door Dembele, Alba door Mendy. Weet niet of Alaba zijn OTW is, maar zet er Kounde neer

Ik heb zelf veel plezier aan POTM Benzema, maar die moet je liggen. En de beste middenvelder na Kante in het veld Llorente is ook een aanrader,

Mijn huidige team:
RTTK Fekir is inmiddels geen optie meer, die SBC is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Zijn er nog meer dingen qua dribbelen? Naast left stick en L1? Soms gaan ze tegenstanders zo soepel om een speler heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dutchgio schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

RTTK Fekir is inmiddels geen optie meer, die SBC is verlopen.
Dat is dan jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:37:
Zijn er nog meer dingen qua dribbelen? Naast left stick en L1? Soms gaan ze tegenstanders zo soepel om een speler heen
Ball roll (rechter stick naar zijkant duwen en ~1sec zo inhouden) en croqueta (zelfde maar dan L1 inhouden terwijl je de rechter stick bedient) werken voor mij best goed.

Verder heb je nog skill moves zoals directional nutmeg (L1+R1 inhouden en dan rechter stick flick naar de kant waar je op wil gaan) - deze is in Fifa 22 minder effectief als in Fifa 21. Makkelijkere variant hiervan is de bridge (2x R1) of skilled bridge (2x R1 terwijl je L2 inhoudt).

Je kunt ze uitproberen in de practice arena. Vooral de ball roll en croqueta zijn aanraders omdat ze makkelijk aan te leren zijn en toch effectief. De meeste zijn afhankelijk van het aantal sterren skillmoves van de speler die je bedient, maar volgens mij kan de ball roll met elke speler vanaf 1 of 2 sterren.

Weet verder niet precies wat je met L1 bedoelt, volgens mij kun je agile dribbling doen door R1 in te houden terwijl je dribbelt (correct me if I'm wrong).

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 27-10-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:23
Ozz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:08:
Ik heb echt het gevoel dat die update van vandaag FIFA kapot heeft gemaakt. Het zou auto block van verdedigers moeten verminderen, maar ik heb het gevoel alsof dit veel erger is geworden.

Ieder schot wordt nu zo'n beetje geblokt door een verdediger die onrealistisch hoog komt met de been.
Alweer een update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
hmr schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Mbappe is een cheat code. Ik wou dat ik hem had, want als je weet hoe je met hem moet spelen dan is het een bizar goede speler.
Dan weet ik denk ik niet hoe ik hem moet gebruiken, ben ook niet zo'n skiller. Welke formatie komt hij het best tot zijn recht volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

triple20 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:33:
[...]

Dan weet ik denk ik niet hoe ik hem moet gebruiken, ben ook niet zo'n skiller. Welke formatie komt hij het best tot zijn recht volgens jou?
Skillen scheelt wel echt ;). Zijn snelheid, en met name snelheid boost is echt bizar. Heb slechts 4 potjes gespeeld met hem als leenspeler, maar gewoon in de spits!

Ook heerlijk met leftstick dribbelen en l1 of r1 dribbelen. Sowieso wel goed om daar een beetje handig in te worden.

Oefening baart kunst!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
hmr schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

Skillen scheelt wel echt ;). Zijn snelheid, en met name snelheid boost is echt bizar. Heb slechts 4 potjes gespeeld met hem als leenspeler, maar gewoon in de spits!

Ook heerlijk met leftstick dribbelen en l1 of r1 dribbelen. Sowieso wel goed om daar een beetje handig in te worden.

Oefening baart kunst!
Speed boost is L1 even inhouden en rennen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
bvbal79 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Mijn huidige team:
Alles een beetje in het begin gekocht inderdaad en al even niet meer naar omgekeken omdat het begon te vervelen. Alaba is inderdaad zijn OTW. Mendy heb ik eerder tradeable gepackt en verkocht. Juist omdat ik vorig jaar gigantisch veel met spelers als Dembele en Griezmann RTTF heb gespeeld, net als Kounde/De Jong/Suarez/Carrasco/Casemiro/Jordi Alba/Lucas Vazquez TOTS. En dan heb je nog alle Futties/FoF-edities van La Liga-spelers.

Weer een zelfde soort team formeren is wat saai, dan kan ik net zo goed FIFA21 aanslingeren :P Budget is er dus wel, maar ik vind het voor nu jammer om dure kaarten in te slaan die over twee weken niks meer waard zijn omdat er drie/vier upgrades zijn.

Merk dat ik veel meer plezier haal uit de Serie A op dit moment, met spelers als Politano en Dybala. Maar ook De Ligt, Dumfries en Skriniar. Daarnaast word ik door EA richting de Premier League geduwd met pulls als Salah, Mané en Pogba (inmiddels verkocht). Misschien is het zelfs wel slimmer om De Jong gewoon te verkopen. Sowieso speel ik de game niet om het competitieve - daar heb ik helemaal geen tijd voor met een gezin. :)

[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 27-10-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

Alles een beetje in het begin gekocht inderdaad en al even niet meer naar omgekeken omdat het begon te vervelen. Alaba is inderdaad zijn OTW. Mendy heb ik eerder tradeable gepackt en verkocht. Juist omdat ik vorig jaar gigantisch veel met spelers als Dembele en Griezmann RTTF heb gespeeld, net als Kounde/De Jong/Suarez/Carrasco/Casemiro/Jordi Alba/Lucas Vazquez TOTS. En dan heb je nog alle Futties/FoF-edities van La Liga-spelers.

Weer een zelfde soort team formeren is wat saai, dan kan ik net zo goed FIFA21 aanslingeren :P Budget is er dus wel, maar ik vind het voor nu jammer om dure kaarten in te slaan die over twee weken niks meer waard zijn omdat er drie/vier upgrades zijn.

Merk dat ik veel meer plezier haal uit de Serie A op dit moment, met spelers als Politano en Dybala. Maar ook De Ligt, Dumfries en Skriniar. Daarnaast word ik door EA richting de Premier League geduwd met pulls als Salah, Mané en Pogba (inmiddels verkocht). Misschien is het zelfs wel slimmer om De Jong gewoon te verkopen. Sowieso speel ik de game niet om het competitieve - daar heb ik helemaal geen tijd voor met een gezin. :)
Beste apart dan dat als je juist niet met zo'n zelfde team wil spelen wel weer voor la liga kiest....zou het dan idd over een andere boeg gooien met seria A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
bvbal79 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:42:
[...]

Beste apart dan dat als je juist niet met zo'n zelfde team wil spelen wel weer voor la liga kiest....zou het dan idd over een andere boeg gooien met seria A
allstarted1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Zelf stel ik meestal teams samen uit één competitie. Mijn overzicht met selecties is dus redelijk lang.
Dus ook dit jaar weer een La Liga-team, maar dus weinig zin om daar in te investeren. Ook al is Frenkie de Jong mijn favoriete speler die op de velden loopt. Alleen nu dus in een team dat heul veul glans is verloren de afgelopen twee jaar :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 07:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDDQnRp4Ucs7-iNKnQAMg0IbhRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SlevlfjQbvtJMM1XpEkgso9j.png?f=user_large

Ik dacht af te kunnen stappen van mijn geliefde 41212 door een 4222 of 4231 te kunnen spelen, maar ik schakel toch weer snel over naar 41212 met Kimpembe en Mendy op LB.
Kohler is wel een beest achterin, staat vaak op de juiste plek! Maar met VVD (untradable) is het wat een statisch (en soms traag) duo te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:13
Van de week in de playoffs 3 gewonnen en 1 verloren. Vandaag dacht ik het eindelijk te gaan halen. Maar eindig wederom met 4 wins. Niks lukte me en mijn team was niet vooruit te branden. Al mijn schoten werden geblokkeerd en elke tegenstander parkeerde de bus . Bijna elke game eindigde in 2 a 3 schoten.. aangezien ik al mijn pogingen heb gebruikt en vriendschappelijke en squad battles haat denk ik dat ik maar een break neem van 2 weken.

Wat wel frustrerend is is dat ik vervolgens in rivals het ene na de andere team met rode kaarten versla

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 27-10-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Triestige TOTW naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 00:49
jup, vorige week ook al, ik bewaar mijn totw pack wel. Heb die van 2 week terug ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alphonso Davies net ook toegevoegd aan mijn squad. Nu nog sparen om Lewandowski te fixen ipv Maalen. Het is dat er qua CB weinig meer soeps is buiten wat ik al heb: Kloosterman, Upamecano. Die zijn nu mijn laagste rated kaarten in mijn squad.

Ja oké Kohler. Maar die is met 80k nog te duur. Vind zijn loan ook niet bijster briljant verder. Wel genoeg punten voor weekend league, of naja de play offs dus. Moet maar even zoeken op play offs wat de beste speeldag is voor een filthy casual zilver 1 speler.

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 27-10-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Jammer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5T7tFLDJJB-BgM3yvo5bRVbxfIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iW93l0Rym6zRANAa9wfVflvf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bij mij helaas ook niks. Ach ja, 30k dan haha.

Wel had ik Upamecano gepacked uit Guaranteed OTW. Mooie upgrade en hopelijk nog 3 wins weer een upgrade naar 86. Word een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Wanneer krijgen OTW kaarten een upgrade in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
homernt schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:15:
Wanneer krijgen OTW kaarten een upgrade in game?
Geduld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Wat is er toch aan de hand met de servers. Ik heb sinds gisteren avond problemen, deze avond is het voor mij zo erg dat het onspeelbaar is. Beeld staat stil en seconde later schieten de spelers vooruit. Mijn internet verbinding gecontroleerd, daar ligt het zeker niet aan. Zal toch niet de enige zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Denn90 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:30:
Wat is er toch aan de hand met de servers. Ik heb sinds gisteren avond problemen, deze avond is het voor mij zo erg dat het onspeelbaar is. Beeld staat stil en seconde later schieten de spelers vooruit. Mijn internet verbinding gecontroleerd, daar ligt het zeker niet aan. Zal toch niet de enige zijn?
Woensdag is waarschijnlijk de drukste dag voor Fifa. In de middag had ik ook de Play Offs gespeeld. Was gewoon niet te doen, de delay was enorm.

Elke keer wanneer er een nieuwe TOTW bekend wordt gemaakt loopt heel Fifa vast. Reken maar ook op disconnections. Voortaan speel ik de playoffs altijd voor woensdag en anders op donderdag.

Het klinkt gek, maar ik houd het wekelijks bij. Ik speel iedere dag en elke woensdag is het gewoon raak. Op welke tijdstip je ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Lashrom schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:41:
[...]

Woensdag is waarschijnlijk de drukste dag voor Fifa. In de middag had ik ook de Play Offs gespeeld. Was gewoon niet te doen, de delay was enorm.

Elke keer wanneer er een nieuwe TOTW bekend wordt gemaakt loopt heel Fifa vast. Reken maar ook op disconnections. Voortaan speel ik de playoffs altijd voor woensdag en anders op donderdag.

Het klinkt gek, maar ik houd het wekelijks bij. Ik speel iedere dag en elke woensdag is het gewoon raak. Op welke tijdstip je ook speelt.
Ik zal er ook eens opletten of woensdag idd de slechtse dag is;). De ellende begon bij mij wel gister avond maar toen was het met een vertraging van zo'n 3keer per wedstrijd te 'overzien'. Nu is het gewoon echt niet leuk en onspeelbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Aantal potjes gespeeld nu maar heb niet echt ergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:07
Had eerste 2 potten ook delay / haperingen. Hierna FIFA herstart en ineens was het weg. Vage shit.

Overigens nu in rang 2 div 3, hier is niveau verschil ook zo raar. Eerste paar potten serieuze tegenstand laatste 4 alles met rq gewonnen.

ASM even naar de bank verplaatst om Sterling te testen. Vooral omdat zijn passing en finishing een stuk beter is. Bevalt zeer goed.

Pogba getest ipv Bruno maar dat vond ik echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die 4231 spelen? Hoe krijg ik mijn LCAM en RCAM meer in het spel? Ze zijn vaak erg afwezig voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:17:
Mensen die 4231 spelen? Hoe krijg ik mijn LCAM en RCAM meer in het spel? Ze zijn vaak erg afwezig voor mijn gevoel.
Het is bij mij de formatie weer ik mee start.
Ja het zijn eigenlijk veredelde wingers in deze formatie, dus zo gebruik ik ze ook.
Vaak switch ik in game nog naar 4222 of 41212 (wide of small) afhankelijk van hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:08:
Had eerste 2 potten ook delay / haperingen. Hierna FIFA herstart en ineens was het weg. Vage shit.

Overigens nu in rang 2 div 3, hier is niveau verschil ook zo raar. Eerste paar potten serieuze tegenstand laatste 4 alles met rq gewonnen.

ASM even naar de bank verplaatst om Sterling te testen. Vooral omdat zijn passing en finishing een stuk beter is. Bevalt zeer goed.

Pogba getest ipv Bruno maar dat vond ik echt 3x niks.
Dan zitten we op exact hetzelfde level.
Ik ervaar het hetzelfde. Mijn eerste potten vanavond wandelde ik over diverse tegenstanders heen, de laatste paar potten is het weer kansloos.

Valt me ook op: de ene keer teams met diverse icons (ben Kluivert, Drogba en nog een aantal) al tegengekomen. Vervolgens teams met weer enkel gouden kaartjes. Divisie 3 is een rare divisie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Wat lijkt iedereen verdedigend te spelen ineens. Gelukkig wel weer door de play offs. Heb in plaats van gebalanceerd nu lange bal spelen ingesteld. Heel veel diepgang automatisch nu. Sluit perfect aan op de op hoge steekbal.

[ Voor 11% gewijzigd door Dani05 op 27-10-2021 23:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Lekkere winst gepakt op Renan Lodi. 10 stuks voor 100K gekocht en zojuist de deur uit voor 128K. Waarschijnlijk gaat die nog wel omhoog, maar ben tevreden met de winst.

250K pure profit na tax. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06 14:43
Ozz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:50:
Lekkere winst gepakt op Renan Lodi. 10 stuks voor 100K gekocht en zojuist de deur uit voor 128K. Waarschijnlijk gaat die nog wel omhoog, maar ben tevreden met de winst.

Nice, ben blij dat ik geen gelijk had gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Wat doet iedereen meestal met die Rivals rewards? Optie 1, 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik kies altijd untradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Timoo_FR schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:01:
Ik kon kiezen tussen tradable packs & 10k coins en untradable en 18k coins. Die kloof vond ik niet heel groot om maar weer te hopen op een klapper die je wél kunt verkopen. Dus deze week koos ik voor optie 1, vorige week optie 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik koos voor de meeste coins en 1 pack untradeable. Volgens mij optie 2. Krijg te weinig soeps uit packs om te kunnen cashen met listen op de transfermarkt. En volledig untradeable: met weinig boeiende sbc's ook niet nodig. Liquide middelen opbouwen kan nooit kwaad.

Kreeg Roussilon untradeable uit de pack dus die heb ik net wel gelist. Want die had ik gekocht. Nu maar kijken of ik eerst voor Lewandowski of Kohler ga als upgrade.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzoPKb8nf5TZaq0KBXdV_A_83jM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dKqgWEcCjNERz6fDGVMAEi3X.png?f=fotoalbum_large

Vreemde kleur , ICON !!!! Wtf 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat zijn de leukere pulls. Geloof dat icons aardig waardevast zijn in deze editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:50:

Zo had ik dat met OTW alaba, gekocht voor 25k ( weekje geleden ) en verkocht voor 62k. Had er een stuk of 20 van, dus dat tikt wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Optie 1, te veel spelers waar ik niks mee zou doen, dus mocht ik een knaller packen wil ik die wel kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
untradeable of niet? Dat is wel jammer, ik zou er zelf namelijk beetje over twijfelen of die in mijn team zou komen, zijn pace is beetje laag.

Wel dikke pull!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Jeeeeetje, helemaal niks uit m'n rewards :(

Dit weekend maar weer opnieuw proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
wErudite schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:33:
Jeeeeetje, helemaal niks uit m'n rewards :(

Dit weekend maar weer opnieuw proberen :)
Je kunt het ook zien dat je wat 'gratis voer' hebt voor de Marque Matchups vanavond.. Heb je daar weer kans op een pull ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Gurbuh schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

Nice, ben blij dat ik geen gelijk had gekregen :D
Als ik niet zo'n pussy was had de profit groter kunnen zijn. Hij gaat nu voor 144K zie ik. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

He people, Ben vooral een lezer van het forum maar heb nu toevallig een issue.
Kan in FUT geen wissels meer uitvoeren. Kan A voor B aanklikken maar A blijft gewoon staan.
Ook kan ik niet meer terug naar de wedstrijd met O. Offline betekent dat uitzetten en Online is het 30sec uitzitten. Iemand een oplossing of een linkje naar een mogelijke oplossing?
Restart, formatie aanpassen al geprobeerd op basis van tips maar helaas blijft het probleem.

Betreft PS4 en alleen in FUT maar wel alle game types.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 20:52
Ik heb 3 gepakt. Maar ben nogal nieuw. Eerste fut die ik speel.
Dacht, dat is wat van beide. Tradable en untradable. Slechte keuze?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Marcvz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Ik heb 3 gepakt. Maar ben nogal nieuw. Eerste fut die ik speel.
Dacht, dat is wat van beide. Tradable en untradable. Slechte keuze?
Ik weet niet echt of er een slechte keuze is.. Verschilt per persoon. Ik pak altijd 2 voor de fodder die ik dan kan opbouwen maar ook de meeste coins krijg. Maar dit past weer meer bij mijn team omdat ik dus vrij wenig kan upgraden en vooral de coins nodig heb. Is echt verschillend per persoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Rhain schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:48:
[...]

Je kunt het ook zien dat je wat 'gratis voer' hebt voor de Marque Matchups vanavond.. Heb je daar weer kans op een pull ;)
Zeker waar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmmm ik pack TOTW Simeone en Frenkie untrade. Niet slecht.. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
_Xenad_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:02:
He people, Ben vooral een lezer van het forum maar heb nu toevallig een issue.
Kan in FUT geen wissels meer uitvoeren. Kan A voor B aanklikken maar A blijft gewoon staan.
Ook kan ik niet meer terug naar de wedstrijd met O. Offline betekent dat uitzetten en Online is het 30sec uitzitten. Iemand een oplossing of een linkje naar een mogelijke oplossing?
Restart, formatie aanpassen al geprobeerd op basis van tips maar helaas blijft het probleem.

Betreft PS4 en alleen in FUT maar wel alle game types.
En dit treedt zich op ingame? Dus als je al in een wedstrijd zit en je wilt dan wisselen?

Zou je eens foto/screenshot kunnen droppen van je team/opstelling + bank?

Wel apart moet ik zeggen. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je wellicht een concept speler ergens hebt staan tussen je wissels ofzo maar dan zou je ook geen gamen moeten kunnen opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
van Dijk tradeable uit de Rivals rewards.

Iemand tips qua investeren in OTW kaarten/IF's? Heb zo'n 200k beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier Busquets als hoogste. Jippie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 05-04-2022
Hier Shaw (dubbel untradable), maar ik heb ook maar drie Rivals-potjes gedaan deze week. Mag niet klagen (wil ik wel.. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mr.Myst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:41:
Hier Shaw (dubbel untradable), maar ik heb ook maar drie Rivals-potjes gedaan deze week. Mag niet klagen (wil ik wel.. :))
Heb je deze allemaal gewonnen? Ik heb deze week ook meerdere potjes gespeeld maar geen rewards namelijk. Hoe zit dit exact?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 20:52
Robbio85 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:35:
van Dijk tradeable uit de Rivals rewards.

Iemand tips qua investeren in OTW kaarten/IF's? Heb zo'n 200k beschikbaar.
Ben er nog niet heel erg in thuis. Maar ik heb zelf een hoop Berghuis gekocht voor praktisch discard prijs en wat Muller Informs omdat ie sowieso een goedkope 88 is.

Maar dat kan ook een slecht idee zijn en in dit geval lees ik graag even mee met de reacties die je hopelijk krijgt 😁

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Het kan altijd erger, alleen Gnabry als noemenswaardige kaart uit de rewards voor div2 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
saert schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Heb je deze allemaal gewonnen? Ik heb deze week ook meerdere potjes gespeeld maar geen rewards namelijk. Hoe zit dit exact?
Bij Rivals moet je minstens 3 wins hebben in een week. 7 wins voor betere rewards. Je kunt zien hoe je ervoor staat in het Rivals scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
saert schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Je moet er minimaal 3 winnen, 7 voor de betere rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Vannacht ff gestreden in div 5 voor 7 wins dus een zeldzaam spelerspakket met 12 zeldzame spelers.
Waarde iets van 55 k.
Lekker denk je dan.
Misschien een topper of anders muntjes met verkoop.
Open pak, nada.
Ok,ok.
Dat is niks nieuws, dat gebeurt al dik 10 jaar lang.
Dan maar verkopen voor 2 a 3 k de speler.
Kijk naar een uur, alleen Lozano weg voor 700 coins de rest verkoopt niet eens haha.
Dit is toch wel het dieptepunt hoor in Fifa.
55 k voor 1 speler die 700 opbrengt.
De rest is niemand in geintresseerd.
Pakjes kopen loonde al amper, maar nu dus helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

fifanoob schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

En dit treedt zich op ingame? Dus als je al in een wedstrijd zit en je wilt dan wisselen?

Zou je eens foto/screenshot kunnen droppen van je team/opstelling + bank?

Wel apart moet ik zeggen. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je wellicht een concept speler ergens hebt staan tussen je wissels ofzo maar dan zou je ook geen gamen moeten kunnen opstarten..
Lijkt inmiddels verholpen door andere Squad te kiezen. Was de 'silver' challenge aan het doen.
Kon dus geen wissels, tactiek of iets aanpassen. Wisselde niet en sloeg tactics niet op...
Ziet er naar uit dat squad wissel het heeft opgelost. Zal vanavond nog eens met Silver team spelen en kijken of het daar nog optreedt. Schijnt best wel eens op te treden. Google maar eens op Fifa FUT can't sub en zie dit draadje.

Ontopic
Had Zlatan als reward vandaag. :+

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

joenes30 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:29:
Vannacht ff gestreden in div 5 voor 7 wins dus een zeldzaam spelerspakket met 12 zeldzame spelers.
Waarde iets van 55 k.
Lekker denk je dan.
Misschien een topper of anders muntjes met verkoop.
Open pak, nada.
Ok,ok.
Dat is niks nieuws, dat gebeurt al dik 10 jaar lang.
Dan maar verkopen voor 2 a 3 k de speler.
Kijk naar een uur, alleen Lozano weg voor 700 coins de rest verkoopt niet eens haha.
Dit is toch wel het dieptepunt hoor in Fifa.
55 k voor 1 speler die 700 opbrengt.
De rest is niemand in geintresseerd.
Pakjes kopen loonde al amper, maar nu dus helemaal niet meer.
Ik moet ook regelmatig duplicates weg donderen omdat ze simpelweg niet verkopen. Heb dan ook geen plek op de transferlijst voor dat soort rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ozz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:35:
[...]

Ik moet ook regelmatig duplicates weg donderen omdat ze simpelweg niet verkopen. Heb dan ook geen plek op de transferlijst voor dat soort rotzooi.
Je kunt ze evt in SBC's gooien, als er geen player picks zijn de gold upgrade.

Maar vrolijk wordt je er niet van idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
_Xenad_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:31:
[...]

Lijkt inmiddels verholpen door andere Squad te kiezen. Was de 'silver' challenge aan het doen.
Kon dus geen wissels, tactiek of iets aanpassen. Wisselde niet en sloeg tactics niet op...
Ziet er naar uit dat squad wissel het heeft opgelost. Zal vanavond nog eens met Silver team spelen en kijken of het daar nog optreedt. Schijnt best wel eens op te treden. Google maar eens op Fifa FUT can't sub en zie dit draadje.

Ontopic
Had Zlatan als reward vandaag. :+
ah ja dat soort dingen doe ik allemaal nooit. Beetje rivals en voornamelijk WL.

Maar rivals in de elite divisie is echt NIKS aan. Kom alleen maar monsterteams tegen en zodra ze voorstaan spelen ze op balbezit..
Zit er aan te denken om gewoon heel veel wedstrijden expres te verliezen zodat mijn vaardigheidspunten in de elite divisie omlaag gaan, misschien dat ik dan wat makkelijker tegenstanders match. Maar de 7 overwinningen behalen wordt wel heel pittig :'(
Pagina: 1 ... 28 ... 128 Laatste