hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 6% gewijzigd door BramViking op 25-10-2021 20:36 ]
Nope, zou wel heel makkelijk zijn hahaBramViking schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:01:
Weekend league gedaan voor FIFA 22. Valt me op dat de player picks direct beschikbaar zijn. Kun je er ook voor kiezen om het past te claimen op het moment dat er een nieuwe TOTW is?
[ Voor 5% gewijzigd door wErudite op 25-10-2021 20:04 ]
Deze gast is zo goed als spits!
Ik had fati eruit, kan veel slechter
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 25-10-2021 20:49 ]
Zojuist kreeg ik ook nog Foden IF uit het TOTW-pakketje, kan prima linken met mijn Bernardo Silva en Bruno Fernandes die ook al onverhandelbaar zijn!
Daarna Jumbo Zeldzame Spelerspakket geopend. Beste was Sané. Dit is gewoon mijn jaar niet blijkbaar. Een vriend had tegelijkertijd twee geopend en kreeg Kimmich IF en Hernandez IF ... Ongelofelijk. Lijkt alsof EA expres mij op het lijstje zet met slechtste packluck ofzo.
Haha zoveel ‘coins’ hebben en dan alsnog 2 LA’s als CV gebruiken, toppunt van zieligheid 🥲Moody2204 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:29:
Euh.... divisie 3 team?
Ik kom de hele avond al de meest bizarre teams tegen met dit als dieptepunt. Het is net of ik in de Elite divisie speel i.p.v. divisie 3.
[Afbeelding]
Ja het is een rare Fifa avond. De gekste goals tegen, ik kom allemaal teams tegen met Mbappe, heroes kaartjes (Ginola, niet de minste) en veel icons, met eerder afgebeeld team als meest bizar. Daarom lijkt het alsof ik niet aan div. 3 teams gekoppeld wordt, maar aan de Elite....Timoo_FR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:32:
[...]
Haha zoveel ‘coins’ hebben en dan alsnog 2 LA’s als CV gebruiken, toppunt van zieligheid 🥲

T zijn vooral hele slechte icons (op Rooney na) maar het lijkt wel angstaanjagend zo ja hahaMoody2204 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:29:
Euh.... divisie 3 team?
Ik kom de hele avond al de meest bizarre teams tegen met dit als dieptepunt. Het is net of ik in de Elite divisie speel i.p.v. divisie 3.
[Afbeelding]
Nog altijd beter dan mijn team in deze fase.wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:41:
[...]
T zijn vooral hele slechte icons (op Rooney na) maar het lijkt wel angstaanjagend zo ja haha
Zoals dat backs op CV dit jaar niet zo goed meer is.
Ja, dat is wel dom inderdaad.dutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:54:
Altijd mooi die miljoenen teams maar vervolgens standaard dingen niet eens snappen.
Zoals dat backs op CV dit jaar niet zo goed meer is.
Was jij het trouwens niet @fifanoob die zei dat maandagavond niet de beste kwalificatie avond is? Gelukkig ben ik die niet gaan doen vanavond. Als ik er van de 10 potjes 1 gewonnen heb is het veel denk ik.
Prime gaming pack ?wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:01:
Jullie nog wat uit jullie Prime Gaming pack? Ik die Diatta, maar die heeft een hoop upgrades nodig voordat ie bruikbaar is..
Klopt, op die dagen is het niveau hoger naar mijn gevoel. Ik heb de afgelopen 2x op woensdag de kwali gedaan, waren appeltje eitje.Moody2204 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Ja, dat is wel dom inderdaad.
Was jij het trouwens niet @fifanoob die zei dat maandagavond niet de beste kwalificatie avond is? Gelukkig ben ik die niet gaan doen vanavond. Als ik er van de 10 potjes 1 gewonnen heb is het veel denk ik.
Maar ja zoals al eerder gezegd, er is aan de andere kant geen pijl op te trekken en moet je ook beetje geluk hebben met wie je matcht.
Afgelopen weekend 15-5 gegaan in de wl, helaas de laatste pot verloren anders rang 1.
En in rivals moet ik nog 2 potjes winnen en dan zit ik in de elite divisie 😎
Thx, direct ff geclaimd !wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:01:
Jullie nog wat uit jullie Prime Gaming pack? Ik die Diatta, maar die heeft een hoop upgrades nodig voordat ie bruikbaar is..
*VLOEK* *VLOEK* en nog eens *gecensureerd GEVLOEK* op de vroege morgen!!!wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:01:
Allereerst bedankt voor het mededelen! Hoe weet je dit nu, cq hoe word je hiervan op de hoogte gehouden?
Ik open de pack... MBAPPEEEEEEE!! Eindelijk voor het eerst geluk!!
Oh wacht.. 7 leen contracten

En Mbappe als leenspeler had ik natuurlijk nog van het begin staan.. Voor de rest alleen een Areola en Matip en andere dubbele fodder.
[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 26-10-2021 07:52 ]
Waar je je tactiek samenstelt kun je de diepte van je verdediging en aanval bepalen.. wellicht staat dit heel ver op de helft van de tegenstander.. maar standaard is dat meestal niet zo. Maar kijk het even na zou ik zeggen.sten123 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:52:
Ook ik ben weer begonnen met fifa22
Iemand nog tips of aanbevelingen voor dit team.
Hoe zitten jullie met tactiek. Al mijn verdedigers lopen bij de middenlijn……[Afbeelding]
Moet je voor amazon prima een creditcard hebben? denk het wel he?wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:01:
Ideal moet ook kunnen tegenwoordig volgens mij.Kieft91 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:06:
[...]
Moet je voor amazon prima een creditcard hebben? denk het wel he?
Hier ook enkel goud kaartjes uit het Prime pakket.
Ja thnxdutchgio schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:20:
[...]
Ideal moet ook kunnen tegenwoordig volgens mij.
Hier ook enkel goud kaartjes uit het Prime pakket.
Zit ondertussen wel dicht bij de 500 goals- en 500 assists-doelstellingen. Hopelijk zit er in die pakketjes eens een keer iets leuks.
Hahaha, dat is mooi ja met die Mbappe, je zal niet de enige zijn die schrok.Rhain schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:51:
[...]
*VLOEK* *VLOEK* en nog eens *gecensureerd GEVLOEK* op de vroege morgen!!!![]()
Allereerst bedankt voor het mededelen! Hoe weet je dit nu, cq hoe word je hiervan op de hoogte gehouden?
Ik open de pack... MBAPPEEEEEEE!! Eindelijk voor het eerst geluk!!
Oh wacht.. 7 leen contracten![]()
En Mbappe als leenspeler had ik natuurlijk nog van het begin staan.. Voor de rest alleen een Areola en Matip en andere dubbele fodder.
De systematiek van de WL is vooral veranderd en niet in positieve zin, maar de gameplay is een stuk beter. Het komt niet meer zo erg aan op snelheid en skillmoves. Ook al loop ik ook nog weleens op Fifa te mopperen, vermaak ik me er toch wel weer mee ook.Hassiebassie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:43:
Even een kijkje nemen op het fut forum van tweakers. Heb nog geen seconde Fifa 22 gedaan en als ik de comments zo lees ga ik daar geen spijt van krijgen.
Ik geniet van deze FIFA hoor, eindelijk ook eens na de patches. Vind het echt heel leuk spelen! De formats van Rivals en WL zijn niet het allerbeste, maar ach.Hassiebassie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:43:
Even een kijkje nemen op het fut forum van tweakers. Heb nog geen seconde Fifa 22 gedaan en als ik de comments zo lees ga ik daar geen spijt van krijgen.
Leencontracten worden wel samengevoegd als je 'm al had. Dus kan je 'm toch net iets vaker gebruiken eventueelwErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:45:
[...]
Hahaha, dat is mooi ja met die Mbappe, je zal niet de enige zijn die schrok.
Ik had daar echt helemaal niks uitMr.Myst schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:32:
Hier ook geen drol uit het Amazon Prime-pakket. Partey als 'beste'. Hoop SBC-fodder.
Zit ondertussen wel dicht bij de 500 goals- en 500 assists-doelstellingen. Hopelijk zit er in die pakketjes eens een keer iets leuks.
Maar ook niet uit m'n andere 100k en 50k packs van die doelstellingen/mijlpalen. Maar goed... mag ik nog wel klagen na mijn red pick Son?
:strip_exif()/f/image/Qm4ZFphYtsPgHxbNgyEX0hA3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Whatsausername op 26-10-2021 10:15 ]
niet ontevreden eigenlijk...het had slechter gekunt...
Burp
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb dat al sinds jaar en dag vanwege het streaming gebeuren. Take my money Jeff....Gurbuh schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:44:
Jullie geven allemaal je CC gegevens aan Amazon voor een gratis pakje?
TOTW SBC leverde een 79 rated Wendt op. Prime pack was fodder, schrok ook toen ik Mbappe zag en later realiseerde dat het een loan was
[ Voor 47% gewijzigd door Robbio85 op 26-10-2021 10:56 ]
Nee hoor, gratis maandje via iDealGurbuh schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:44:
Ok dat was makkelijker dan verwacht, veel dank
PSN: Kidjuh
Nee, dan mag je niet klagen!wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Ik had daar echt helemaal niks uit
Maar ook niet uit m'n andere 100k en 50k packs van die doelstellingen/mijlpalen. Maar goed... mag ik nog wel klagen na mijn red pick Son?

Ach, ik heb ook geen verwachtingen van die packs hoor. Dat had ik vorig jaar wel, en toen zat er ook bagger in. Toch hoop je elke keer weer op de jackpot...

Nee.wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Ik had daar echt helemaal niks uit
(Hier speekt de frustratie van nog geen enkele packluck deze Fifa).
Als ik hier teams voorbij zie komen soms dan snap ik wel dat je niet blij bent met bijvoorbeeld een 85 Hazard of 88 Haaland omdat ze niets waard zijn.
Overigens heb ik zelf niks te klagen met pack luck, zondag kwam baby Desailly uit 1 van mn packs gewandeld, toch zo'n 890k rijker sindsdien
Dit is het vooral inderdaad. Je kan tegenwoordig alleen nog maar blij zijn met een beperkt aantal spelers (icons, Mbappe, CR7, Messi etc.) dat uit je pakketje komt gewandeld. Zo packte ik in de 2e week baby Vieira en besef ik me eigenlijk nu pas wat een impact die heeft gehad op de rest van mijn 'FUT-journey' tot nu toe. Door de verkoop van hem heb ik al sinds week 2 een team waar mijn vrienden jaloers op zijn.tommerd_ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
Zie inderdaad veel frustraties over de packluck, maar is het niet zo dat je niet meer blij bent met spelers waarbij je dat vorig jaar wel was geweest? Dit door de lage prijzen van 99% van de spelers.
Als ik hier teams voorbij zie komen soms dan snap ik wel dat je niet blij bent met bijvoorbeeld een 85 Hazard of 88 Haaland omdat ze niets waard zijn.
Overigens heb ik zelf niks te klagen met pack luck, zondag kwam baby Desailly uit 1 van mn packs gewandeld, toch zo'n 890k rijker sindsdien
Want zo heb ik bijvoorbeeld ook 2x Lewandowski, 3x Kane en gisteren Oblak gekregen, maar ondanks dat het bijna de 3 hoogste spelers uit de game zijn heb je daar dus vrij weinig aan qua 'impact' zeg maar. Vorige week kreeg ik bijvoorbeeld ook weer voor de 2e keer Kante en die was op dat moment 600k waard dus dat is dan net weer dat geluk wat je moet hebben, maar moet zeggen dat ik dat nogal vaak heb merk ik
ik heb al bjina 2 jaar prime ofzo, bevalt prima.Gurbuh schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:44:
Genomen voor de streamingdienst eigenlijk..
Deze extra's zijn leuk meegenomen, meer niet. Voor GTA zitten er ook extra's bij.
Burp
https://www.ea.com/fifa/u...fId=eGQZCwOmduPC:FFA22XBO
Voor nu even Saint Maximin er neer gezet, maar weet iemand wellicht een passende vervanger voor hem?
Lastig.. Ik heb hetzelfde probleem. Of Frans, of spaans. Eigenlijk is alleen Coman een echte optie qua links..Partypooper schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:46:
Na het packen van IF Theo Hernandez team nu even zo gezet:
Voor nu even Saint Maximin er neer gezet, maar weet iemand wellicht een passende vervanger voor hem?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Frans, Duijts, Franshmr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Lastig.. Ik heb hetzelfde probleem. Of Frans, of spaans. Eigenlijk is alleen Coman een echte optie qua links..

Dat wordt wel erg lastig ja... ASM of Coman zijn eigenlijk je enige opties (of misschien Henry?Partypooper schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:46:
Na het packen van IF Theo Hernandez team nu even zo gezet:
Ik heb ook zowel Kanté als Llorente in mijn team en merk dat die vaak voor problemen zorgen qua links. Dus zit nu eigenlijk ook vast met mijn team qua upgrades, het enige dat ik nog kan doen is sparen voor icons
Jij hebt dan ook nog eens Serie A erin verwerkt wat het nog lastiger maakt haha
Hmmm, ja Coman zat ik ook nog aan te denken, maar weet niet of dat wat is verder, niet mee gespeeld deze FIFA. De keuze is niet reuze haha.hmr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Lastig.. Ik heb hetzelfde probleem. Of Frans, of spaans. Eigenlijk is alleen Coman een echte optie qua links..
Ja was er al bang voor. Dan voor nu maar even ASM, hij komt toch in principe op LAM of LM te staan.Timoo_FR schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:29:
[...]
Dat wordt wel erg lastig ja... ASM of Coman zijn eigenlijk je enige opties (of misschien Henry?)
Ik heb ook zowel Kanté als Llorente in mijn team en merk dat die vaak voor problemen zorgen qua links. Dus zit nu eigenlijk ook vast met mijn team qua upgrades, het enige dat ik nog kan doen is sparen voor icons.
Jij hebt dan ook nog eens Serie A erin verwerkt wat het nog lastiger maakt haha
Dat ik Serie A erbij heb maakt het inderdaad wat lastiger, maar Kouli en De Ligt zijn echt super voor mij achterin, imo beter dan bijvoorbeeld Kimpembe/Marquinhos om maar even een voorbeeld te noemen.
Daarnaast heb ik beide spelers nagenoeg "gratis" kunnen doen omdat ik genoeg fodder in de club had zitten.
Is aan de ene kant zo, maar als ik het moet doen met Kimpembe als beste pull... Die leverde mij 65k op. Tja...tommerd_ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
Zie inderdaad veel frustraties over de packluck, maar is het niet zo dat je niet meer blij bent met spelers waarbij je dat vorig jaar wel was geweest? Dit door de lage prijzen van 99% van de spelers.
De kans dat ik een keer een Mbappe pack acht ik nihil. Maar ik zou ook wel een keer blij zijn met bijv. een Varane die mijn zoon al 2x gepackt heeft. Die heeft sowieso al mazzel met zijn packs. Zoals iemand hier al schreef lijkt het soms accountgebonden. Want mijn zoon heeft al zoveel spelers gepackt in de range van 200-400k, en ik in de range 0-65k. Dat verklaart voor een deel ook mijn frustratie waarschijnlijk.
of een FUT Hero zoals Ljungberg, maar weet niet of je daar zo blij van moet worden...Partypooper schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Ja was er al bang voor. Dan voor nu maar even ASM, hij komt toch in principe op LAM of LM te staan.
Dat ik Serie A erbij heb maakt het inderdaad wat lastiger, maar Kouli en De Ligt zijn echt super voor mij achterin, imo beter dan bijvoorbeeld Kimpembe/Marquinhos om maar even een voorbeeld te noemen.
Daarnaast heb ik beide spelers nagenoeg "gratis" kunnen doen omdat ik genoeg fodder in de club had zitten.
Ik geloofde daar nooit zo in maar andere kant. Vorig jaar was het toch dat je EA medewerker kon betalen off the record om zo bv R9 te kunnen krijgen/kopen.Moody2204 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:58:
[...]
Is aan de ene kant zo, maar als ik het moet doen met Kimpembe als beste pull... Die leverde mij 65k op. Tja...
De kans dat ik een keer een Mbappe pack acht ik nihil. Maar ik zou ook wel een keer blij zijn met bijv. een Varane die mijn zoon al 2x gepackt heeft. Die heeft sowieso al mazzel met zijn packs. Zoals iemand hier al schreef lijkt het soms accountgebonden. Want mijn zoon heeft al zoveel spelers gepackt in de range van 200-400k, en ik in de range 0-65k. Dat verklaart voor een deel ook mijn frustratie waarschijnlijk.
Maar weet eigenlijk niet meer hoe de transactie dan tot stand kwam, of je de speler gewoon toegewezen kreeg of dat je dan bij je volgende pack hem dan aangeboden kreeg.
Maar dat er gerotzooid wordt met accounts dat kwam in elk geval wel naar voren.
Gebruik Coman zelf al een tijdje, hele fijne speler, zeker voor zijn prijs.Partypooper schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:29:
[...]
Hmmm, ja Coman zat ik ook nog aan te denken, maar weet niet of dat wat is verder, niet mee gespeeld deze FIFA. De keuze is niet reuze haha.
Als EA een goede randomiser heeft zou dit zelfs absoluut moeten kunnen.
Het heet niet voor niets packluck
Nou, de vorige 3 dagen 4x Jumbo Goud Zeldzame Spelers pakket geopend en vandaag een Ultimate pakket. Allemaal van doelstellingen. De twee beste waren Kroos en Ruben Dias. De rest allemaal 83 en onder. Een vriend opent één keer Gouden upgrade pakket, en packed Mbappe. Snap het allemaal niet meer joh.cubert20 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:05:
Is gewoon best kans dat de een een heel jaar niks packed en een ander een paar megapulls achter elkaar heeft.
Ik speel FUT sinds 2009 en heb in al die jaren nog geen een keer Ronaldo, Messi of een andere dikke pull gehad.cubert20 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:05:
Is gewoon best kans dat de een een heel jaar niks packed en een ander een paar megapulls achter elkaar heeft.
En ja, ik heb in de meeste jaren dat ik FUT gespeeld heb wel flink wat FIFA punten gekocht. Vooral bij release kocht ik vaak voor 200 euro FP. En elke keer weer hoop je dat je een beter jaar hebt.
Waar ik de voorgaande weken, steevast minder balbezit had dan mijn tegenstanders is dat nu andersom heel gek. Ik ben wellicht wat anders gaan spelen (geduldiger) en wordt minder kansloos weggetikt. Plaatsen voor de WL is echter nog steeds niet gelukt…
Speel momenteel met een PL, Ligue 1 hybrid. Maar soms ook met een Serie A team. Bundesliga zou ook nog wel kunnen denk ik. Net waar ik zin in heb 😬
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is deze echt bizar wat mijn zoon al gepackt heeft en hoe matig het bij mij is in vergelijking. We doen ongeveer hetzelfde qua sbc's etc. Maar wat een verschil. Dat is toch vaag. Gisteren zei hij nog: mijn packluck zal wel een keer over zijn. Packt hij weer Salah (weet ff niet meer waar uit).fifanoob schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:22:
[...]
Ik geloofde daar nooit zo in maar andere kant. Vorig jaar was het toch dat je EA medewerker kon betalen off the record om zo bv R9 te kunnen krijgen/kopen.
Maar weet eigenlijk niet meer hoe de transactie dan tot stand kwam, of je de speler gewoon toegewezen kreeg of dat je dan bij je volgende pack hem dan aangeboden kreeg.
Maar dat er gerotzooid wordt met accounts dat kwam in elk geval wel naar voren.
Gewoon veel blijven klagen, ze kijken stiekem mee!Moody2204 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:30:
[...]
Het is deze echt bizar wat mijn zoon al gepackt heeft en hoe matig het bij mij is in vergelijking. We doen ongeveer hetzelfde qua sbc's etc. Maar wat een verschil. Dat is toch vaag. Gisteren zei hij nog: mijn packluck zal wel een keer over zijn. Packt hij weer Salah (weet ff niet meer waar uit).
Uit de golden pack preview haal ik net Lucas Verissimo! Met een waarde van 28k de duurste speler die ik deze FIFA pack! Ik weet niet wat me overkomt.. Nu verkopen?! Stijgt hij nog!? TELL ME
Ik zou hem nu verkopen omdat hij in prijs gaat dalen als de Silva SBC eindigt. Tenminste dat denk ik wel.Rhain schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
Gewoon veel blijven klagen, ze kijken stiekem mee!![]()
Uit de golden pack preview haal ik net Lucas Verissimo! Met een waarde van 28k de duurste speler die ik deze FIFA pack! Ik weet niet wat me overkomt.. Nu verkopen?! Stijgt hij nog!? TELL ME
Ja hou maar op ik weet er alles van. Ik heb 3x jaar terug voor het laatst packluck gehad. Toen kreeg ik opeens kaka prime terwijl die net eens half uur uit was in de game. Voor de rest heb ik af en toe wel een leuke pull, zoals dit jaar met bv Hakimi, die ik ook gebruik. Maar het staat totaal niet in de verhouding als je wist hoeveel geld ik er in al die jaren in geknald heb..Moody2204 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:30:
[...]
Het is deze echt bizar wat mijn zoon al gepackt heeft en hoe matig het bij mij is in vergelijking. We doen ongeveer hetzelfde qua sbc's etc. Maar wat een verschil. Dat is toch vaag. Gisteren zei hij nog: mijn packluck zal wel een keer over zijn. Packt hij weer Salah (weet ff niet meer waar uit).
Ik heb op kaka na nog nooit een speler boven de miljoen gepackt. Terwijl ik echt veeeeeeel packs heb geopend
Maar ja ik weet waar ik van te voren aan begin dus heb het al soort van geaccepteerd. Toch slecht dat ik er alsnog geld in stop maar ja we willen het team toch blijven upgraden
Mijn dikste pack was geloof ik FIFA 15 of 16 waar ik Pelé packte en verkocht voor 14 miljoen ofzo. Het waren toen nog Legends ipv Icons en er waren nog geen price ranges…fifanoob schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Ja hou maar op ik weet er alles van. Ik heb 3x jaar terug voor het laatst packluck gehad. Toen kreeg ik opeens kaka prime terwijl die net eens half uur uit was in de game. Voor de rest heb ik af en toe wel een leuke pull, zoals dit jaar met bv Hakimi, die ik ook gebruik. Maar het staat totaal niet in de verhouding als je wist hoeveel geld ik er in al die jaren in geknald heb..
Ik heb op kaka na nog nooit een speler boven de miljoen gepackt. Terwijl ik echt veeeeeeel packs heb geopend![]()
Maar ja ik weet waar ik van te voren aan begin dus heb het al soort van geaccepteerd. Toch slecht dat ik er alsnog geld in stop maar ja we willen het team toch blijven upgraden
Ik heb het ook wel geaccepteerd, bovendien had ik bij Fifa 21 wel geluk toen ik R. Carlos packte in het begin.fifanoob schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Ja hou maar op ik weet er alles van. Ik heb 3x jaar terug voor het laatst packluck gehad. Toen kreeg ik opeens kaka prime terwijl die net eens half uur uit was in de game. Voor de rest heb ik af en toe wel een leuke pull, zoals dit jaar met bv Hakimi, die ik ook gebruik. Maar het staat totaal niet in de verhouding als je wist hoeveel geld ik er in al die jaren in geknald heb..
Ik heb op kaka na nog nooit een speler boven de miljoen gepackt. Terwijl ik echt veeeeeeel packs heb geopend![]()
Ik heb de vorige Fifa voornamelijk veel gespeeld omdat ik het begin een Untradable IF Mane had gepacked.pacod schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:20:
[...]
Mijn dikste pack was geloof ik FIFA 15 of 16 waar ik Pelé packte en verkocht voor 14 miljoen ofzo. Het waren toen nog Legends ipv Icons en er waren nog geen price ranges…
Die heeft tot het einde in mijn team gezeten.
Tot nu toe vooral op de webapp gespeeld, maar misschien 2-3 uur ingelogd sinds de 10 uur voor release

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit jaar wel veel high rated maar die zijn geen klap waard 🤣 Fernandes 2x en pogba hebben tog voor een leuk team gezorgd.
idd, tenzij je een "meta" (i.e. Mendy, of iets van de laatste promo) of icon packed, schiet het niet op dit jaar.Augy schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:54:
Vorige jaar varane in het begin.. maar een 'echte klapper' nog niet behalve altijd Messi aan het einde untrade.
Dit jaar wel veel high rated maar die zijn geen klap waard 🤣 Fernandes 2x en pogba hebben tog voor een leuk team gezorgd.
Eigenlijk vind ik het prima, het vermindert de impact van trading en je versterkingen komen dus ook voornamelijk van daadwerkelijk het spelen zelf?
Ook in Elite divisie gekomen. Die 2x multiplier heeft wel echt goed geholpen, anders was het moeilijker geweest.
[ Voor 23% gewijzigd door Lashrom op 26-10-2021 21:31 ]
Wellicht een e-sporter of profvoetballer hahaMarkvd1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:33:
[Afbeelding]
Won hier met 4_1 van ,maar dit kan toch niet die icons
Maradona 95 ,cantona,zanneti,balkack etc
Yes veel spelen = veel rewardsBossie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:00:
[...]
idd, tenzij je een "meta" (i.e. Mendy, of iets van de laatste promo) of icon packed, schiet het niet op dit jaar.
Eigenlijk vind ik het prima, het vermindert de impact van trading en je versterkingen komen dus ook voornamelijk van daadwerkelijk het spelen zelf?
Andere kant zijn de spelers net onder de top, denk aan een Fernandes, de Bruyne, son enz enz, prima te betalen en kan je voor 500k echt wel een leuk team neer zetten.
yep, ik ga echt niet klagen, VVD is waarschijnlijk de volgende upgradeAugy schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
Yes veel spelen = veel rewards
Andere kant zijn de spelers net onder de top, denk aan een Fernandes, de Bruyne, son enz enz, prima te betalen en kan je voor 500k echt wel een leuk team neer zetten.
https://www.futbin.com/22/squad/975990
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 26-10-2021 22:33 ]
Heb nog geen wed deze FIFA gewonnen tegen een team uit 2021
Lompe is nog alle x heb ik met pech en EA shit verloren
EA neemt het principe voor nieuwe klanten betere deals dan bestaande klanten iets te serieus
Is het mogelijk dit te zien ?
https://www.futbin.com/22/squad/1940052Bossie schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
yep, ik ga echt niet klagen, VVD is waarschijnlijk de volgende upgrade
https://www.futbin.com/22/squad/975990
Ik ben ook meer als blij. Geen idee wat de volgende upgrade moet gaan worden. Denk Allan voor Kante. Ben ik gelijk even zoet met sparen
Riep je dit ook al niet in FIFA21 🙈 ik heb er iig geen last van dus denk dat je hersens een loopje met je nemenMarkvd1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:01:
Is er een mogelijkheid dat je voor de game begint kunt zien tegen wie je moet en wanneer de club is opgericht ? Ik las zoiets
Heb nog geen wed deze FIFA gewonnen tegen een team uit 2021
Lompe is nog alle x heb ik met pech en EA shit verloren
EA neemt het principe voor nieuwe klanten betere deals dan bestaande klanten iets te serieus
Is het mogelijk dit te zien ?
Dat kan ,ik heb bijna nooit last van lag wat anderen wel hebbenAugy schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:04:
[...]
Riep je dit ook al niet in FIFA21 🙈 ik heb er iig geen last van dus denk dat je hersens een loopje met je nemen
Ben benieuwd of het kan en je het kunt zien zodat ik dan voor dat de match begint op annuleren kan drukken
Iets meer gaan spelen en minder klagen. Wellicht dat het dan leuker gaat worden.Markvd1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:18:
[...]
Dat kan ,ik heb bijna nooit last van lag wat anderen wel hebben
Ben benieuwd of het kan en je het kunt zien zodat ik dan voor dat de match begint op annuleren kan drukken
Kimpembe en chilwell Totw uit de ppwErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:01:
je kan iemand zijn psn naam zien tegen wie je speelt voordat je op verder klikt maar wat heb je daar aan? Zegt nog niks. Tenzij jij al die namen herkentMarkvd1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:18:
[...]
Haha nee dat niet ,was benieuwd of je kan zien wanneer ze opgericht zijn voordat je begonfifanoob schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
je kan iemand zijn psn naam zien tegen wie je speelt voordat je op verder klikt maar wat heb je daar aan? Zegt nog niks. Tenzij jij al die namen herkent
Nagenoeg nooit last van lag en als ik verlies is of de tegenstander beter of ligt het vooral aan mij eigen (ongeduldige) spel #zelfreflectieMarkvd1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:18:
[...]
Ieder schot wordt nu zo'n beetje geblokt door een verdediger die onrealistisch hoog komt met de been.
Zojuist ook een paar potjes gespeeld en dit is mij inderdaad ook opgevallen. Het lijkt alsof ze na iedere patch de game nog meer opfocken.Ozz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:08:
Ik heb echt het gevoel dat die update van vandaag FIFA kapot heeft gemaakt. Het zou auto block van verdedigers moeten verminderen, maar ik heb het gevoel alsof dit veel erger is geworden.
Ieder schot wordt nu zo'n beetje geblokt door een verdediger die onrealistisch hoog komt met de been.
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 27-10-2021 07:14 ]
Lvl 30 beloning de Rb uit Spanje gekozen en regelrecht de sbc van Silva ingegooid vorige week 🤣
Wel het idee dat lvl 30 makkelijker te halen was en er onderweg neer punten te vergaren waren
[ Voor 47% gewijzigd door BM op 27-10-2021 07:16 ]
Heb je hier veel doelstellingen voor moeten doen? Wil zelf in ieder geval proberen om 27 te halen in verband met het top spelers pakket.Augy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:05:
Laten we lekker ontopic blijven 👍
Lvl 30 beloning de Rb uit Spanje gekozen en regelrecht de sbc van Silva ingegooid vorige week 🤣
Wel het idee dat lvl 30 makkelijker te halen was en er onderweg neer punten te vergaren waren