Twijfel nog steeds om hem te doen, heb zn normale kaart ook die is al erg fijn. Maja dat is dan alweer UT nummer 3, dus dat is matigTraeces schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:45:
[...]
Ga je geen spijt van hebben vind hem als Neymar vorige fifa aanvoelen allen zonder 5/5
Ik hou Ronnie gewoon scoort teveel. Heb verder niet echt problemen met hem. Nu maar sparen voor mbappe als mee zit met 2weken wel te halen als traden meezit. 50k over na alle aanpassingen😅
Had zoiets van doe hem, heb vorige jaar heel lang met zijn nif gespeeld. Nou hij stelt me totaal niet teleur. Loop acties zijn goed, dribbelen is echt geweldig , passing goed en afronden verbaast me vooral in positieve zin. Voor 120k met upgrade mogelijkheden serieus goedkoop. Kon hem zelf gratis doen met die shitload spelers.Nachtapotheker schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:52:
[...]
Twijfel nog steeds om hem te doen, heb zn normale kaart ook die is al erg fijn. Maja dat is dan alweer UT nummer 3, dus dat is matig
Edit : heel makkelijk rang 3 gehaald in finals. Rest weggeven behalve, iemand die het nodig vond 3x pauze te drukken bij de start. Die heb ik
Heb gewoon verslagen succes ermee.
Gnabry uit de pp en 1 hele lage , helemaal prima. 100k pakket kreeg ik een 83 uit
[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 24-10-2021 19:31 ]
Damn die Bernardo Silva, wat een eindbaas zeg! 7 wedstrijden: 6 goals, 5 assist. Wat een dribbelmeester zeg, voor het korte draaiwerk nog geen betere gehad!
Kleine voetnoot: Son 7 om 7 (koning) en @Moody2204 pogba heerst op t middenveld op lcm
Elftal gaat weer als de brandweer 🔥
Kleine voetnoot: Son 7 om 7 (koning) en @Moody2204 pogba heerst op t middenveld op lcm
Elftal gaat weer als de brandweer 🔥
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 24-10-2021 21:06 ]
Welke opstelling speel je?llovesoccerx7 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:30:
[...]
Dat is waar maar mbappe is weer stuk duurder en heb nog nooit Messi en CR7 in FUT gehad vandaar. Volgende goal is mbappe maar dat is weer lange weg traden er naar toe nu
[quote]Augy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:04:
Damn die Bernardo Silva, wat een eindbaas zeg! 7 wedstrijden: 6 goals, 5 assist. Wat een dribbelmeester zeg, voor het korte draaiwerk nog geen betere gehad!
Toon eens je team aub.
Toon eens je team aub.
Thibaut1234 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:10:
[quote]Augy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:04:
Toon eens je team aub.
:strip_exif()/f/image/PSRE6lH7wlgqrYaq8JGVyw37.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame:
:strip_exif()/f/image/1xbymo1Ok8j4J5yl096Jtt9f.jpg?f=fotoalbum_large)
Resultaat van een weekend league niet spelen en wins weggeven dan wel ontvangen: rank 3.
Dit nieuwe systeem werkt echt. Hahaha
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou, dit is 'm geworden. Wat speelt dit team heerlijk zeg!
Lukaku tot nu toe 21 goals in 15 wedstrijden. Speelt heerlijk samen met Fekir, Dembele en Son.
Verdediging staat als een huis, want Kimpembe en Van Dijk pakken op de meest bizarre wijze de ballen af.
Op de bank heb ik nog RTTK Bernardo Silva. Ik twijfel om hem op te stellen en De Bruyne te verkopen, want die voel ik niet echt. (Voelt traag aan de bal)
:strip_exif()/f/image/LOLBbF5rB2UDR36W13j9xb09.jpg?f=fotoalbum_large)
In game:
Lukaku tot nu toe 21 goals in 15 wedstrijden. Speelt heerlijk samen met Fekir, Dembele en Son.
Verdediging staat als een huis, want Kimpembe en Van Dijk pakken op de meest bizarre wijze de ballen af.
Op de bank heb ik nog RTTK Bernardo Silva. Ik twijfel om hem op te stellen en De Bruyne te verkopen, want die voel ik niet echt. (Voelt traag aan de bal)
:strip_exif()/f/image/LOLBbF5rB2UDR36W13j9xb09.jpg?f=fotoalbum_large)
In game:
:strip_exif()/f/image/eX5ErIFgVG0WpiTpwuFVNFaD.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/m6tu6DEC0KNdNJBoYfiXbS9k.png?f=user_large)
Als je niks verwacht kun je ook niet teleurgesteld zijn. Ofzo

Jij hebt 8 wins ontvangen?hmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:47:
Resultaat van een weekend league niet spelen en wins weggeven dan wel ontvangen: rank 3.
Kennelijk. Had iig 44 punten. Vrijdagochtend 12 games zo gedaan en vanochtend de laatste 8. Vrijdag echt gewoon alles gegeven of gekregen. Vanochtend 2 binnen 5 mijn gescored en rq, rest gekregen of weggegeven. Heb letterlijk 10 min in game gespeeld.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Goede ontwikkeling van de laatste jaren die zich doorzet. Mensen die in een voetbalspel zou weinig mogelijk voetbal willen spelen
sarcastisch hoop ik?Gurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:
Goede ontwikkeling van de laatste jaren die zich doorzet. Mensen die in een voetbalspel zou weinig mogelijk voetbal willen spelen
Nog geen Division rewards. Dit is toch altijd op maandag?
Nee donderdag.Whatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:16:
[ Voor 14% gewijzigd door Gurbuh op 25-10-2021 10:18 ]
Nee donderdag.Whatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:16:
Squad battles was altijd op maandag maar is vanaf dit jaar op zondagochtend.
Oja, foutjedutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:18:
[...]
Nee donderdag.
Squad battles was altijd op maandag maar is vanaf dit jaar op zondagochtend.

Geeft meteen toch aan hoe slecht het systeem is dit jaar. WL hoort in mijn eigen zo competitief mogelijk te zijn. (Competitief is wat anders dan ‘moeilijk’) 😉 Haal die punten voor een lose gewoon er uit pas de ranks wat aan en je bent al een heel eind lijkt me.
Yep, vind punten geven voor het verliezen van een pot ook slecht.Dani05 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:01:
Geeft meteen toch aan hoe slecht het systeem is dit jaar. WL hoort in mijn eigen zo competitief mogelijk te zijn. (Competitief is wat anders dan ‘moeilijk’) 😉 Haal die punten voor een lose gewoon er uit pas de ranks wat aan en je bent al een heel eind lijkt me.
Tsjah, aan de ene kant is het nice dat je als mindere god ook wat punten kan halen en evt krijgen. Aan de andere kant doet het wel af aan het competitieve ja. Als ze nou alleen dat punt geven als je gewoon de wedstrijd uitspeelt als je verliestDani05 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:01:
Was een weekend weg en was toch al gekwalificeerd. Volgend weekend speel ik gewoon weer zelf hoor. Maar het was dus gewoon de moeite waard. Zo brak is het systeem.Gurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
WL dit jaar is idd echt ruk. Je merkt ook aan de belangstelling dat hij minder serieus genomen wordt. Het wordt echt enkel nu gespeeld voor de rewards. Die zijn er dit jaar wel makkelijker te verkrijgen. Totw pack al bij 8 win? Is best easy te halen eigenlijk. Vorig jaar moest je daarvoor 23 win halen + daar zat matchmaking bij wat het moeilijker maakte.hmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Was een weekend weg en was toch al gekwalificeerd. Volgend weekend speel ik gewoon weer zelf hoor. Maar het was dus gewoon de moeite waard. Zo brak is het systeem.
Volgens mij is het kwalificeren het meest lastig haha.. daarna kun je vrij en zonder druk spelen omdat je tog wel rewards krijgtfifanoob schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
WL dit jaar is idd echt ruk. Je merkt ook aan de belangstelling dat hij minder serieus genomen wordt. Het wordt echt enkel nu gespeeld voor de rewards. Die zijn er dit jaar wel makkelijker te verkrijgen. Totw pack al bij 8 win? Is best easy te halen eigenlijk. Vorig jaar moest je daarvoor 23 win halen + daar zat matchmaking bij wat het moeilijker maakte.
Ja, de verhouding kwalificeren-WL is niet goed.
Vooral de kwalificatie is volledig random: ik won mijn eerste 4 wedstrijden. Dus nog 1 win nodig waar ik 5 wedstrijden voor had. Kwam dus aan op die laatste wedstrijd he? Na die 4 wins, 4 losses... Die laatste wedstrijd was sowieso een horrorwedstrijd: in de laatste minuut van de 2e verlenging scoorde ik de 4-3...
In de WL zelf dan weer vrij makkelijk naar rang 3.
Het had naar mijn idee mooier geweest als je een systeem had dat je met kwalificeren in een conference, europa of championsleague terecht kan komen. Dus wat meer op basis van sterkte. Als je nu niet door de kwali heen komt heb je bijna niks. Haal je het wel, dan is het makkelijk verdienen. Zelfs zonder te spelen wat ik net hierboven las...
Vooral de kwalificatie is volledig random: ik won mijn eerste 4 wedstrijden. Dus nog 1 win nodig waar ik 5 wedstrijden voor had. Kwam dus aan op die laatste wedstrijd he? Na die 4 wins, 4 losses... Die laatste wedstrijd was sowieso een horrorwedstrijd: in de laatste minuut van de 2e verlenging scoorde ik de 4-3...
In de WL zelf dan weer vrij makkelijk naar rang 3.
Het had naar mijn idee mooier geweest als je een systeem had dat je met kwalificeren in een conference, europa of championsleague terecht kan komen. Dus wat meer op basis van sterkte. Als je nu niet door de kwali heen komt heb je bijna niks. Haal je het wel, dan is het makkelijk verdienen. Zelfs zonder te spelen wat ik net hierboven las...
Ja eens, ik durf de kwalli nu ook niet te doen, vorige x verloor ik alles op maandag. Terwijl ik gemiddeld rang 2 in de WL haal.. Maar heb de afgelopen 2x weer heel easy de kwalli gehaald. Geen pijl op vast te knopen en dat vind ik nou ook zo lelijk dit jaar aan de WL. Je rang zegt niks, als je geluk hebt met matchmaking kan je zo 20-0 halen. En daardoor kan je dus eigenlijk ook nooit prestaties met vrienden vergelijken maar ook niet met je eigen prestaties die je de week daarvoor haalde..Augy schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:30:
[...]
Volgens mij is het kwalificeren het meest lastig haha.. daarna kun je vrij en zonder druk spelen omdat je tog wel rewards krijgt
Kut ea
Qualificeren voor WL via WL had er ook wel in mogen blijven wat mij betreft bij een aantal wins. Dat geeft ook anderen de kans in de qualifiers.
Overigens vind ik het wel echt prima dat je games niet hoeft uit te spelen. Bij een 3-0 gewoon einde wedstrijd is voor iedereen een prima plan. Kost minder tijd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Punten voor verlies gaat er bij mij gewoon op geen manier in 😅
Zeker nog nooit van 3-0 achter teruggekomen en gewonnenhmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:42:
Overigens vind ik het wel echt prima dat je games niet hoeft uit te spelen. Bij een 3-0 gewoon einde wedstrijd is voor iedereen een prima plan. Kost minder tijd.
Het feit dat kwalificatie moeilijker is dan WL zelf, geeft gewoon aan dat het WL systeem naar de klote is.
Vorige FIFA kwam je tegenstanders tegen die nog een team hadden van max 100k. Nu kom je iedere wedstrijd alleen maar Mbappe's, Crisjes, Messi's en Heroes tegen omdat je nu voor iedere rank toch nog goede rewards krijgt.
Let maar op, in december ga je al veel minder spelers zien omdat het niet meer uitdagend is.
Neemt niet weg dat de gameplay wel sterk verbeterd en goed gebalanceerd is vergeleken met de vorige FIFA's.
Vorige FIFA kwam je tegenstanders tegen die nog een team hadden van max 100k. Nu kom je iedere wedstrijd alleen maar Mbappe's, Crisjes, Messi's en Heroes tegen omdat je nu voor iedere rank toch nog goede rewards krijgt.
Let maar op, in december ga je al veel minder spelers zien omdat het niet meer uitdagend is.
Neemt niet weg dat de gameplay wel sterk verbeterd en goed gebalanceerd is vergeleken met de vorige FIFA's.
Tuurlijk wel. Maar daar gaat het nu even niet om. Was slechts een illustratie.Gurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:56:
[...]
Zeker nog nooit van 3-0 achter teruggekomen en gewonnenVoelt lekker kan ik je vertellen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Check, als jou dat even beter uitkomthmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:01:
[...]
Tuurlijk wel. Maar daar gaat het nu even niet om. Was slechts een illustratie.
Wij liggen altijd op een lijn. Dat vind ik top!
Neem aan dat je elite spelertje ben?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar denk wel dat we het kunnen vergeten dat EA de WL constructie nu nog gaat aanpassen.
Vind 't trouwens ook niet meer erg om tegen squads te komen met Mbappe's etc. Door de verschillende manieren van spelen en afmaken maak je echt kans tegen elk team, heel groot verbeterpunt tegenover vorige jaren imo.
Vind 't trouwens ook niet meer erg om tegen squads te komen met Mbappe's etc. Door de verschillende manieren van spelen en afmaken maak je echt kans tegen elk team, heel groot verbeterpunt tegenover vorige jaren imo.
[ Voor 56% gewijzigd door wErudite op 25-10-2021 12:07 ]
Hmm nu weet ik dus niet of ik ja moet zeggen omdat dat jou beter uitkomt of gewoon nee, omdat uit mijn antwoord wel blijkt dat ik wel eens 3-0 op de broek krijg. Maar aangezien ik niet zo van het quitten ben speel ik dan gewoon wel eens door ja. Blijkbaar ben ik één van de weinige die dan probeert nog een goaltje te maken voor een objective, nog een nieuwe speler uitprobeert oid.hmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:03:
[...]
Wij liggen altijd op een lijn. Dat vind ik top!
Neem aan dat je elite spelertje ben?
200k verlies op mijn team sinds vrijdag, even huilen met de pet op
Ik vind quitten in de WL prima indien iemand:
i) heel veel beter is;
ii) tyfus irritant speelt;
iii) de verbinding erg slecht is.
Vorige WL versies vond ik het verschrikkelijk dat mensen hun controller weg gingen leggen omdat ze niet wilden RQ-en vanwege een negatieve impact op hun ELO.
i) heel veel beter is;
Vorige WL versies vond ik het verschrikkelijk dat mensen hun controller weg gingen leggen omdat ze niet wilden RQ-en vanwege een negatieve impact op hun ELO.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 25-10-2021 12:11 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De ELO boeit me op zich nog niet, en die DNF is helemaal een lachertje. Als ik niet quit dan speel ik ook gewoon door. Controller wegleggen is alleen weggelegd voor de maximale stakkers die voor je gaan pauzeren etc omdat ze willen dat je weggaat (of letterlijk een bericht sturen met 'leave' oid).hmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:11:
Ik vind quitten in de WL prima indien iemand:
i) heel veel beter is;

Ach WL is gewoon brak nu. Tis een kwestie van kwalificeren (niet te veel pech hebben met matchmaking) en dan gewoon rewards pakken.
Mijn WL van dit weekend bewijst dat je 0 effort erin hoeft te stoppen en gewoon met een TOTW pack naar huis gaat. Dat moet toch niet de bedoeling zijn. Ben benieuwd hoe lang EA dit vol gaat houden. Want time-reward is wel beetje zoek nu.
Denk dat redelijk wat mensen het prima vinden om een uurtje te quitten om rank 3 te halen ipv 20 potten te spelen. En nee ik zeg niet dat ik het daarmee eens ben, maar genoeg spelers die niet zo goed zijn vast wel.
Mijn WL van dit weekend bewijst dat je 0 effort erin hoeft te stoppen en gewoon met een TOTW pack naar huis gaat. Dat moet toch niet de bedoeling zijn. Ben benieuwd hoe lang EA dit vol gaat houden. Want time-reward is wel beetje zoek nu.
Denk dat redelijk wat mensen het prima vinden om een uurtje te quitten om rank 3 te halen ipv 20 potten te spelen. En nee ik zeg niet dat ik het daarmee eens ben, maar genoeg spelers die niet zo goed zijn vast wel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Uiteindelijk enabled EA dit soort gedrag, door changes door te voeren zonder bij de gevolgen stil te staan. Lijkt het. Zullen ze vast wel gedaan hebben, maar dan toch zulke rare keuzes. Helaas is dat, gekoppeld aan een deels zeer toxic playerbase levert dat dit soort dingen op.
We kennen EA ondertussen wel toch?hmr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:18:
Ben benieuwd hoe lang EA dit vol gaat houden. Want time-reward is wel beetje zoek nu.
Lekker! Ik zit in 3 nu, moet nog wel even dusWhatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:01:
Het heeft wat zweet gekost, maar Divisie 1 is behaald!
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan komen we elkaar binnenkort mogelijk tegen, netjes man!Whatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:01:
[Afbeelding]
Lekker gap! Welcome to the sweaty division. Zit hier al echt twee weken vast. Het gaat op en neer haha ..Whatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:01:
[Afbeelding]
Serie A team ook weer wat geupgraded. Wilde eerst RTTK Immobile ook nog kopen, maar ik denk dat ik het bij Osimen en Dybala hou even, niks over te klagen en Immobile is een mini upgrade (zonder updates) ten opzichte van zijn gouden kaart. Misschien dat POTM een spits zal worden, zien we dan wel weer. Voor nu dus alleen Maehle, El Shaarawy en Politano erbij. Spelen allemaal fijn.
Ohja en IF Szczesny maar dat is alleen omdat die zo cheap was, verwacht niet dat die beter is dan zijn gouden kaartje.
Ohja en IF Szczesny maar dat is alleen omdat die zo cheap was, verwacht niet dat die beter is dan zijn gouden kaartje.

PSN: Maichel
wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
Dan komen we elkaar binnenkort mogelijk tegen, netjes man!
Thanks!Lashrom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Lekker gap! Welcome to the sweaty division. Zit hier al echt twee weken vast. Het gaat op en neer haha ..
Haha, ja ik heb zo'n gevoel dat het nog meer zweet gaat kosten om erin te blijven. Ben benieuwd of ik een beetje mee kan op dit niveau
Moet je voor de gein ff paar potjes in Elite spelen. Kan je wel paar handdoeken meenemen...Lashrom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Lekker gap! Welcome to the sweaty division. Zit hier al echt twee weken vast. Het gaat op en neer haha ..
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Kan je uit 1 wél degraderen dan?Whatsausername schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
[...]
[...]
Thanks!
Haha, ja ik heb zo'n gevoel dat het nog meer zweet gaat kosten om erin te blijven. Ben benieuwd of ik een beetje mee kan op dit niveau
Nee je kunt niet degraderen, dus dat is niet zo moeilijk.
Dat wist ik niet. Scheelt weer!dutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:41:
Nee je kunt niet degraderen, dus dat is niet zo moeilijk.
Daarom wil ik die elite division in, je kan er toch niet meer uit maar je krijgt wel lekkere rewards
Leuke ploeg! Geen Barella IF - lijkt mij een geweldig kaartjeMaichel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:31:
Serie A team ook weer wat geupgraded. Wilde eerst RTTK Immobile ook nog kopen, maar ik denk dat ik het bij Osimen en Dybala hou even, niks over te klagen en Immobile is een mini upgrade (zonder updates) ten opzichte van zijn gouden kaart. Misschien dat POTM een spits zal worden, zien we dan wel weer. Voor nu dus alleen Maehle, El Shaarawy en Politano erbij. Spelen allemaal fijn.
[Afbeelding]
Maehle ipv Cuadrado? Voor het mooie kaartje of effectief beter?
Voor de rest echt de ploeg die ik wil nabouwen - maar met minder mooie/dure kaartjes
Ilicic IF is ook wel een leuke spits met hunter erop
Beetje zonde ook om m nu te kopen, inflated vanwege die SBC.forzaracing schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:24:
[...]
Nee, bij elke divisie kan je niet degraderen. Alleen bij ranken. Dit blijft zo totdat er een nieuwe seizoen begint. Dan mag je weer vanaf Divisie 10 beginnen.
Dat laatste klopt volgens mij niet (bron: dexerto.com/fifa, maar ook op meerdere sites gezien):Lashrom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Nee, bij elke divisie kan je niet degraderen. Alleen bij ranken. Dit blijft zo totdat er een nieuwe seizoen begint. Dan mag je weer vanaf Divisie 10 beginnen.
How long do Division Rivals seasons last in FIFA 22?
EA is making Division Rivals into a seasonal competition this year, which will be tied to the regular FUT Seasons, which are approximately 6 weeks long.
At the start of each season, player progression will reset to the next lower Division for everyone. Which Division you end up in all depends on which Division you managed to finish the previous Season in.
Ah dan werd ik verkeerd geinformeerd. Thanks! Dan zal het wel veel wedstrijden schelen haha.Mr.Myst schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Dat laatste klopt volgens mij niet (bron: dexerto.com/fifa, maar ook op meerdere sites gezien):
[...]
Ik baseer me alleen maar op die bronnen hoor. Ik zie het nergens terug op de site van Fifa zelf, dus misschien zit ik ook mis. Het zou mij logisch lijken als ze niet iedereen weer in divisie 10 plempen. Dan kun je als middelmatige speler (lees: ik) beter de eerste week van het nieuwe seizoen wegblijven van Rivals..Lashrom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
Ah dan werd ik verkeerd geinformeerd. Thanks! Dan zal het wel veel wedstrijden schelen haha.

Opzich blijft het dan wel een grind als je weer in divisie 10 begint, alhoewel het dan wel weer erg lang duurt voordat je op hetzelfde niveau bent.
Je krijgt dan ook van die rotwedstrijden waarin het niveauverschil echt veel te groot is. Veel onnodige potjes waarin één van de partijen waarschijnlijk snel vertrokken is. Leuk voor je WL-punten, maar wel overbodig..wErudite schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:53:
Opzich blijft het dan wel een grind als je weer in divisie 10 begint, alhoewel het dan wel weer erg lang duurt voordat je op hetzelfde niveau bent.
Is toch gewoon je huidige divisie -1?the next lower Division
Dat is ook wat er altijd gezegd is. In het nieuwe seizoen start je 1 divisie lager dan je voorgaande.
Ook de spelers in lagere divisies zitten niet op te wachten dat iedereen weer opnieuw begint?? Ze hadden beter de telling kunnen omdraaien en iedereen beginnen in divisie 1.. Dan hadden ze elk seizoen wat nieuwe divisies kunnen toevoegen.. Seizoen 1 tot div 10 en seizoen 2 tot div 15..
Het is gewoon echt een heel slecht idee geweest dit.. Er was toch niet veel mis met de opzet van vorig jaar nadat ze de doelstellingen naar de vriendschappelijke wedstrijden hadden verplaatst?
Het is gewoon echt een heel slecht idee geweest dit.. Er was toch niet veel mis met de opzet van vorig jaar nadat ze de doelstellingen naar de vriendschappelijke wedstrijden hadden verplaatst?
[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 25-10-2021 15:04 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vandaag de hele dag bezig geweest met 10 Renan Lodi's snipen. Hoop dat die straks richting de 150K gaat als zijn price range wordt geupdate. Dat zou mooie profit betekenen. Die kaarten gaan a.s. woensdag alweer uit packs dus de mini release van gisteren kan zomaar een zeldzame zijn.
forzaracing schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:24:
[...]
Leuke ploeg! Geen Barella IF - lijkt mij een geweldig kaartje
Barella kan zeker ook, vind Vidal (iets allrounder) en Tonali beide erg fijn maar IF Barella zeker ook goed.
Kan ook beide, al hoop ik op de updates voor Maehle en anders wacht ik op speciaal kaartje voor Cuadrado. Had hiervoor Denzel en die was ook al zeker fijn, maar Maehle nog fijner.
Voor de rest echt de ploeg die ik wil nabouwen - maar met minder mooie/dure kaartjes![]()
Ilicic IF is ook wel een leuke spits met hunter erop
Goeie kans dat Ilicic POTM gaat worden (loopt voorop met goals en assists geloof ik). Als die POTM is, dan zeker proberen als spits
Of hij gaat meteen naar 70k, zoals bij de meeste price range updatesOzz schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:11:
Vandaag de hele dag bezig geweest met 10 Renan Lodi's snipen. Hoop dat die straks richting de 150K gaat als zijn price range wordt geupdate. Dat zou mooie profit betekenen. Die kaarten gaan a.s. woensdag alweer uit packs dus de mini release van gisteren kan zomaar een zeldzame zijn.
I know, maar hij schreef dat hij hoopte om erin te blijven...dus ik was even benieuwd wat hij bedoeldeLashrom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Dat "iedereen in divisie 10" is trouwens niet helemaal zeker. Veel sources hebben het over 1 divisie terug, en de EA FAQ is ook niet helemaal duidelijk hierover.
EA FAQ:
Dus niet persee iedereen weer naar divisie 10.When a new FUT Season starts, all competitors will be moved down from the Division that you finished the previous Season in, starting in a lower Division so you can start to climb the ladder back to the top again.
Andere sources:
We zien welAt the start of each Season, all players’ progression is reset to a lower Division. The Division a player returns to is determined by where they ended the previous Season.
Die kans is idd ook aanwezig, maar daar hopen we niet op.Gurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Of hij gaat meteen naar 70k, zoals bij de meeste price range updates
Een vergelijkbare back zoals Jesus Navas is ook stabiel op 100K. Renan Lodi heeft ook de sterke link naar Marcos Llorente en is nu de beste Braziliaanse linksback ingame met kans op upgrades.
Moet in ieder geval iets op het verlies op Messi te compenseren. Die is 100K gezakt nadat ik hem kocht.
Mooi om een serie A team te zien, over het algemeen kom je bijna alleen maar Premier League teams tegen online.. Ik ben zelf, net als de afgelopen jaren, ook weer begonnen met serie A. Inmiddels het volgende team opgebouwdMaichel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:31:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Z4d1d1N8SxdfkFJECuiWb4GS.jpg?f=fotoalbum_large)
Het ging nog niet zo hard met mijn team, maar afgelopen weekend Son gepacked die ik voor bijna 300k kon verkopen.. Dat gaf wat mogelijkheden voor upgrades.. Barella IF op het perfecte moment gekocht voor 103k.
Zit nog te twijfelen over Napolitano Politano, speel eigenlijk nooit met RM/LM spelers, maar ik heb wel genoeg spelers in mijn club om hem gratis te doen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat is toch vrij duidelijk dan, je wordt dus 1 divisie teruggezet.Maichel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
I know, maar hij schreef dat hij hoopte om erin te blijven...dus ik was even benieuwd wat hij bedoelde
Dat "iedereen in divisie 10" is trouwens niet helemaal zeker. Veel sources hebben het over 1 divisie terug, en de EA FAQ is ook niet helemaal duidelijk hierover.
EA FAQ:
[...]
Dus niet persee iedereen weer naar divisie 10.
Andere sources:
[...]
We zien wel
Yep, maar niet "iedereen terug naar 10" zoals veel mensen denken. Heel super duidelijk is het niet.dutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:22:
[...]
Dat is toch vrij duidelijk dan, je wordt dus 1 divisie teruggezet.
Maar ja, 1 divisie terug stelt ook geen zak voor.
Napolitano? Die is 87 jaar oud....mogelijk best traag dusM@cer schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Mooi om een serie A team te zien, over het algemeen kom je bijna alleen maar Premier League teams tegen online.. Ik ben zelf, net als de afgelopen jaren, ook weer begonnen met serie A. Inmiddels het volgende team opgebouwd
[Afbeelding]
Het ging nog niet zo hard met mijn team, maar afgelopen weekend Son gepacked die ik voor bijna 300k kon verkopen.. Dat gaf wat mogelijkheden voor upgrades.. Barella IF op het perfecte moment gekocht voor 103k.
Zit nog te twijfelen over Napolitano, speel eigenlijk nooit met RM/LM spelers, maar ik heb wel genoeg spelers in mijn club om hem gratis te doen.
Op de een of andere manier kan ik op de transfermarkt (via de iPhone/iPad app) niet zoeken op RTTK spelers. Bij rarity staan allerlei soorten (common, rare, TOTW, OTW, Champions League common en rare) maar niets dat verwijst naar RTTK.Ozz schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:11:
Doe ik iets verkeerd of zijn ze bij EA gewoon vergeten de filter te updaten?
Dit.Robbio85 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
bij EA gewoon vergeten de filter te updaten
Wat je kan doen is bij "Quality" kiezen voor "Special". Dan heb je al kans dat je de RTTK kaarten hebt. Wellicht staat TOTW er ook tussen dan, maar dat kan je met de price filter wegfilterenRobbio85 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Op de een of andere manier kan ik op de transfermarkt (via de iPhone/iPad app) niet zoeken op RTTK spelers. Bij rarity staan allerlei soorten (common, rare, TOTW, OTW, Champions League common en rare) maar niets dat verwijst naar RTTK.
Doe ik iets verkeerd of zijn ze bij EA gewoon vergeten de filter te updaten?
Ja maar dan beperk je het al wel tot een bepaalde speler of nationaliteit/league, waardoor je niet lekker breed kan filteren op zeg alle RTTK <25k oid.SuperCrisz schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:11:
[...]
Wat je kan doen is bij "Quality" kiezen voor "Special". Dan heb je al kans dat je de RTTK kaarten hebt. Wellicht staat TOTW er ook tussen dan, maar dat kan je met de price filter wegfilteren
Eens daar heb je gelijk inGurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Ja maar dan beperk je het al wel tot een bepaalde speler of nationaliteit/league, waardoor je niet lekker breed kan filteren op zeg alle RTTK <25k oid.
Ook een Serie A team hier - beetje gelijkaardig maar dan wat goedkoper want nog geen goeie gepacked (behalve untradeable hernandez)M@cer schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Mooi om een serie A team te zien, over het algemeen kom je bijna alleen maar Premier League teams tegen online.. Ik ben zelf, net als de afgelopen jaren, ook weer begonnen met serie A. Inmiddels het volgende team opgebouwd
[Afbeelding]
Zit nog te twijfelen over Napolitano Politano, speel eigenlijk nooit met RM/LM spelers, maar ik heb wel genoeg spelers in mijn club om hem gratis te doen.
:strip_exif()/f/image/U1gpn2eCK1AbyucY7Qs6XgS3.jpg?f=fotoalbum_large)
En een typisch Italiaanse formatie met 5 verdedigersforzaracing schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:54:
[...]
Ook een Serie A team hier - beetje gelijkaardig maar dan wat goedkoper want nog geen goeie gepacked (behalve untradeable hernandez)
[Afbeelding]
/f/image/rVzlUOc0UuwXkC7yEybANF88.png?f=fotoalbum_large)
Hier ook nog wat gesleuteld aan m'n team. Het valt me op dat vrijwel iedereen voor Sczszsny gaat.. Heb 'm een wedstrijd of 10 gehad en toen heel snel weg gedaan. Die gast had gewoon echt niks te pakken. Handanovic is voor mij al zo vaak de reddende engel geweest, niet normaal.. Maar goed.. keepers en keepers..
edit: Heb nu zo'n 175k te besteden. Zat te denken aan IF Barella of RTTK Tonali, maar gaan die nu echt een verschil maken t.o.v. van wat ik nu heb?
[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 25-10-2021 17:01 ]
Heb hier ook Serie A gehad, maar dat is langzaamaan nu verschoven naar La Liga/Ligue 1.Rhain schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:00:
[Afbeelding]
Hier ook nog wat gesleuteld aan m'n team. Het valt me op dat vrijwel iedereen voor Sczszsny gaat.. Heb 'm een wedstrijd of 10 gehad en toen heel snel weg gedaan. Die gast had gewoon echt niks te pakken. Handanovic is voor mij al zo vaak de reddende engel geweest, niet normaal.. Maar goed.. keepers en keepers..
edit: Heb nu zo'n 175k te besteden. Zat te denken aan IF Barella of RTTK Tonali, maar gaan die nu echt een verschil maken t.o.v. van wat ik nu heb?
Barella IF vond ik wel erg goed, daar heb ik in mijn Serie A team lang mee gespeeld. Tonali is altijd goed lijkt mij. Die zou ik in een Serie A er ook wel bij willen hebben.
Komt er een range update dan? Ik zie dat mijn Tchouameni IV niet op de markt is op de Xbox, maar zijn max prijs is slechts 30k. Niet echt de moeite om hem nu te verkopen dan.Gurbuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Of hij gaat meteen naar 70k, zoals bij de meeste price range updates
4-3-2-1?Kidjuh schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:15:
Poeh ik zit weer ff vast; iemand die mij kan helpen met iedereen op 10 chem te krijgen? in game ga ik naar 4-3-3 (4) waar Pogba en Jesus switchen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vaak als spelers extinct zijn vanwege de price range wordt die wel verhoogd. In het geval van Tchouameni weet ik niet of ze dat gaan doen... blijft een laag rated IF waar er volgens mij genoeg van in omloop zijn.DennisCle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:23:
[...]
Komt er een range update dan? Ik zie dat mijn Tchouameni IV niet op de markt is op de Xbox, maar zijn max prijs is slechts 30k. Niet echt de moeite om hem nu te verkopen dan.
Alle prijzen zijn zo laag omdat iedereen hun rewards bij houdt… Hopelijk n goed TOTW woensdag
Prima coinsink vanuit EA, hopelijk trekt de markt nu wat bij.
W Erudite,
Dit meen je niet,
Zou betekenen dat ik geen punten meer win.
Ben hard op weg eerste gouden Noob-medaille te behalen (= 50 potjes kansloos verliezen
) )
Hierna ga ik voor Platina (=100)....:>)
Dit is geloof ik, niet mijn ding,Fifa.
Dit meen je niet,
Ben hard op weg eerste gouden Noob-medaille te behalen (= 50 potjes kansloos verliezen
Haha, de zelfspot vind ik wel leuk. Zolang je maar plezier hebtDropkogel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:11:
W Erudite,
Dit meen je niet,
Ben hard op weg eerste gouden Noob-medaille te behalen (= 50 potjes kansloos verliezen) )
Hmr,
Sorry v.w.b. "wegleggen" controle.
' Ik heb het uit frustratie twee keer gedaan.' En ik moet zeggen, 'het ging nog beter ook' .
Die A1 heeft dus nog steeds (laatste was voor mij' 16), veel te veel invloed op het spel.
Sorry v.w.b. "wegleggen" controle.
' Ik heb het uit frustratie twee keer gedaan.' En ik moet zeggen, 'het ging nog beter ook' .
Die A1 heeft dus nog steeds (laatste was voor mij' 16), veel te veel invloed op het spel.
Als je zinsopbouw net zoals je spel is, dan snap ik wel waarom het niet lukt
Betere pull dan mijn Elustondo
Tweede keer Barella, niet verkeerd, maar past totaal niet in mijn prem league 1 hybdride. Wel mooi voor op de bank.
[ Voor 12% gewijzigd door _Uploader_ op 25-10-2021 19:42 ]
3 gedaan en niet hoger dan 81. Gelijk weer klaar mee😅