Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 16:03
wErudite schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:22:
4 van de 9 winnen voor rang 2, moet lukken zou je zeggen :)

Hoe gaat ie bij jullie?
Niemand WL aan t spelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:41
Rang 3 geworden hier, viel me wel op dat ik geen gratis wins heb gehad dit weekend. Wellicht te snel klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:51
Nachtapotheker schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:41:
[...]

Rang 3 geworden hier, viel me wel op dat ik geen gratis wins heb gehad dit weekend. Wellicht te snel klaar :+
Wins weggeven is goed voor een ban sinds afgelopen weekend als goed is. Heb meerdere posts gezien dat mensen hiervoor een ban ontvangen. Weet niet als dit voor vast is

[ Voor 14% gewijzigd door llovesoccerx7 op 30-10-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:26:
@Traeces @SH-FR Hier ook groot fan van Virgil, beste verdediger waar ik mee gespeeld heb tot nu toe. Maar vergis je niet, met shadow heeft ie meen ik 98 sprintspeed. Hij komt wat traag op gang maar je haalt ze met een lange sprint wel weer bij over het algemeen.
Heb nesta verkocht en VVD gehaald , morgen even testen :) nu ook 140k over dus misschien even kijken of we 100k kunnen regelen voor Mane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:05

Ozz

Kwam 1 win te kort voor rank 2.

Geen goede red picks en geen goed TOTW pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:57
3x kwalificatie misgelopen deze week, en nu geen deelnames meer mogelijk. Dus nee, hier niet.

Wel vrij eenvoudig divisie 2 in Rivals bereikt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Traeces schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 00:00:
[...]

Heb nesta verkocht en VVD gehaald , morgen even testen :) nu ook 140k over dus misschien even kijken of we 100k kunnen regelen voor Mane :)
Ik heb net Mane verkocht omdat ik hem toch vies vond tegen vallen.

Voorhoede in 4321 met Mane op RF, Ronaldo ST en Salah op LF. Ronaldo en Salah zijn echt goed terwijl Mané niks bijzonders heeft. Dan liever een goedkoper alternatief die net zo snel is. Sterling is mss minder sterk en is minder goed in schieten, maar is wel heel wendbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:43:
[...]

Yes heel erg
Of als je wil counteren speelt die standaard naar de man die niet vrij staat of buitenspel
Manual spelen. En oefenen dan heb je alles in de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Het speelt echt heerlijk, handmatig verdedigen werkt heel erg goed en steekballen zijn veel makkelijker te onderscheppen vergeleken met de vorige Fifa :)

Merk wel dat passlijnen afschermen veel beter werkt dan vol druk zetten. Van de eerste 14 potjes 14 gewonnen!

Heb nu Arnautovic RB gekocht, echt een heel goede spits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Wulfric92 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 00:16:
Het speelt echt heerlijk, handmatig verdedigen werkt heel erg goed en steekballen zijn veel makkelijker te onderscheppen vergeleken met de vorige Fifa :)

Merk wel dat passlijnen afschermen veel beter werkt dan vol druk zetten. Van de eerste 14 potjes 14 gewonnen!

Heb nu Arnautovic RB gekocht, echt een heel goede spits!
Rivals div 10 ja? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Haha ja en nee, nu in div 6 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Wulfric92 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

Haha ja en nee, nu in div 6 ;)
Honeymoon fase ;) Ik hoop dat je het zo leuk blijft vinden hoor, maar het wordt wel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Vandaag de WL afgemaakt en net als de vorige keer 1 win te kort voor Rank2.

https://www.futbin.com/22/squad/2365709

Nog even puzzelen wat de volgende upgrades moeten worden.

Twijfel vooral wie ik als CAM moet gebruiken, De Bruyne speelt fijn maar niet zo beslissend als ik zou verwachten. Fekir RTTK is vooral irritant om tegen te spelen maar past niet geheel in mijn speelstijl.
Iemand nog aanraders?

Vind het vooral ook leuk om niet met het meest standaard team te spelen. Meeste tegenstanders kiezen alleen de spelers met de hoogste Pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Wins weggeven is goed voor een ban sinds afgelopen weekend als goed is. Heb meerdere posts gezien dat mensen hiervoor een ban ontvangen. Weet niet als dit voor vast is
Dat ben ik nog nergens tegengekomen, wel bans voor het misbruiken van de no loss glitch van twee weken terug :)

Edit: zie er nu wel het een en ander over op reddit, bij die lui is de ban wel teruggedraaid na contact.
Ik geef meestal zelf ook wins weg als ik toch niet hoger kan komen, niet meer doen dus :')

[ Voor 19% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-10-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 17:33
Onyeka RB, kon er echt helemaal niks mee.. stond maar een btje stil op het middenveld dus maar weer terug naar Allan en sparen voor Kante haha.

Wel verdediging een upgrade gegeven maar het PSG trio, die schijnen tog de beste te zijn en pogba verkocht. Ndombele in de plek en waarschijnlijk in minuut 70 wisselen voor wijnaldum door z'n stamina 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTO8gdxUIi0Jp5JKbUruTLVLm3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jy3kl0Ln1GqzZgrMweb1EY0H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Augy op 31-10-2021 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Er komt mogelijk een flashback Mbappe… Heel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Een maat van me zei laatst dat pakketjes openen via de App meer kans geeft op goede spelers. Althans dat was in het verleden zo zei hij. Ik heb echt nog nóóit iets fatsoenlijks uit mijn pakketjes gekregen als ik ze op de App heb geopend. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Timoo_FR schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:27:
Een maat van me zei laatst dat pakketjes openen via de App meer kans geeft op goede spelers. Althans dat was in het verleden zo zei hij. Ik heb echt nog nóóit iets fatsoenlijks uit mijn pakketjes gekregen als ik ze op de App heb geopend. Weet iemand hoe dit zit?
Blablabla klopt geen reet van het verhaal van je maat.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 00:03:
[...]

Ik heb net Mane verkocht omdat ik hem toch vies vond tegen vallen.

Voorhoede in 4321 met Mane op RF, Ronaldo ST en Salah op LF. Ronaldo en Salah zijn echt goed terwijl Mané niks bijzonders heeft. Dan liever een goedkoper alternatief die net zo snel is. Sterling is mss minder sterk en is minder goed in schieten, maar is wel heel wendbaar.
Sterling is een fijn kaartje gebruik die nu ook. Salah vond ik zelf echt verschrikkelijk spelen , maar dat vond ik vorige versie ook al. Joe cole doe bij mij echt geweldig.

Had 140k over ga even Freddie Ljunberg testen. Is het niks kan hij mooi weer weg en komt Sterling daar weer te staan.

Hoe vind je CR7 deze fifa spelen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Traeces schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:56:
[...]

Sterling is een fijn kaartje gebruik die nu ook. Salah vond ik zelf echt verschrikkelijk spelen , maar dat vond ik vorige versie ook al. Joe cole doe bij mij echt geweldig.

Had 140k over ga even Freddie Ljunberg testen. Is het niks kan hij mooi weer weg en komt Sterling daar weer te staan.

Hoe vind je CR7 deze fifa spelen ?
Het is gewoon weer ouderwets CR7, maar dan met iets minder pace. Ik gebruik hem met Engine waardoor die net dat beetje extra balance etc heeft voor smoother dribbelen.

Ronaldo zou voor de meeste dé speler moeten zijn om voor te gaan als je een PL team hebt.

Zit zelf nu op 600K met onderstaande team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ke4BI1tPv0If__CC7Z9c-4IBmYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uOh2mDWO7v913A6nKWpAOXkC.png?f=fotoalbum_large

Pogba ga ik sowieso vervangen, maar weet nog niet wie de opvolger gaat worden. Zit te denken aan mid Essien, RTTK Fred of mid Petit. Voor Petit moet ik nog door sparen/traden.

Kante maakt ondanks z'n lengte echt het verschil verdedigend gezien. Weet zeker dat Fred dat ook kan, maar zijn 2 stofzuigers niet te veel van het goed. :P

Ohja, Lloris wordt ook vervangen door Donnarumma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik zit ook te twijfelen over Kante, heb nu Fofana en Bruno Fernandes als CDM’s in 4231 opstelling. Bruno is als je de bal hebt erg fijn, maar als je hem niet hebt wat minder :D
Twijfel over Kante, maar die vind ik qua passing weer erg matig. De voorste 4 zijn pure aanvallers, dus zoek wel iets meer defensieve kracht op het middenveld.

Lastig lastig, het mooiste zou mid Matthaus zijn, die heeft alles, maar dat laat het budget voorlopig niet toe :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:13:
Ik zit ook te twijfelen over Kante, heb nu Fofana en Bruno Fernandes als CDM’s in 4231 opstelling. Bruno is als je de bal hebt erg fijn, maar als je hem niet hebt wat minder :D
Twijfel over Kante, maar die vind ik qua passing weer erg matig. De voorste 4 zijn pure aanvallers, dus zoek wel iets meer defensieve kracht op het middenveld.

Lastig lastig, het mooiste zou mid Matthaus zijn, die heeft alles, maar dat laat het budget voorlopig niet toe :+
Als je Kante kan betalen zou ik geen seconde nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Ik zou wel willen maar die verdomde playoffs he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:14:
[...]

Sluit me hier helemaal bij kante is echt een baas _/-\o_ heb er een voetballende cvm naast met
Bruno en dat werkt echt perfect.

Passing is ook gewoon goed van kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Sluit me hier helemaal bij kante is echt een baas _/-\o_ heb er een voetballende cvm naast met
Bruno en dat werkt echt perfect.

Passing is ook gewoon goed van kante.
Maar gezien die Fofana er al naast staat bij mij zou het dan niet te verdedigend worden :?
@Ozz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Wins weggeven is nu een ban waard? Jammer. Overigens heb ik er wel een die mij liet scoren en wegging. Zo kan het dus wel!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:54
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:14:
[...]

Kimmich if is ook goede cvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Heb Kante maar even gekocht om te testen, hij zal vast nog wat stijgen in prijs komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Meestal dalen de spelers op zondag t/m donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
wErudite schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:16:
Meestal dalen de spelers op zondag t/m donderdag.
Dat was vorig jaar zo ja, maar dit jaar is het anders ;)
Kijk de grafieken van de dure jongens er maar op na, laagste prijs is telkens zondag of maandag, daarna gaat het omhoog. Zal wel komen doordat je de rewards meteen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Je hebt helemaal gelijk, ik denk inderdaad niet na over dat je direct de rewards krijgt, oeps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:42:
[...]

Maar gezien die Fofana er al naast staat bij mij zou het dan niet te verdedigend worden :?
@Ozz
Nee denk het niet. Fofana is ook geen pure CDM. Ik vind hem heel erg lijken op Yaya Toure van een paar jaar geleden. Die kan prima box-to-box. Als je er voor zorgt dat je verder 4 aanvallend ingestelde spelers hebt zit je goed.

Ik maak de indeling altijd op basis van 4-2-3-1

LAM, CAM, RAM en ST allemaal aanvallend ingesteld. De twee CDM's hebben als prio verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Nee denk het niet. Fofana is ook geen pure CDM. Ik vind hem heel erg lijken op Yaya Toure van een paar jaar geleden. Die kan prima box-to-box. Als je er voor zorgt dat je verder 4 aanvallend ingestelde spelers hebt zit je goed.

Ik maak de indeling altijd op basis van 4-2-3-1

LAM, CAM, RAM en ST allemaal aanvallend ingesteld. De twee CDM's hebben als prio verdedigen.
Grappig dat je dat zegt, ik heb jaren geleden veel met Toure gespeeld en Fofana deed mij direct aan hem denken. :)
Ik ga Kante vanmiddag eens testen :) ben benieuwd!
De 4 voorin zijn idd puur aanvallend dus verdedigend werk hoeven we daarvan niet te verwachten haha.

Ik speelde eerst met Bruno en Llorente als cdm’s, maar in de WL playoffs en div2 kom ik daarmee verdedigend te kort en kan dat voor mijn gevoel niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-10-2021 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

Grappig dat je dat zegt, ik heb jaren geleden veel met Toure gespeeld en Fofana deed mij direct aan hem denken. :)
Ik ga Kante vanmiddag eens testen :) ben benieuwd!
De 4 voorin zijn idd puur aanvallend dus verdedigend werk hoeven we daarvan niet te verwachten haha.

Ik speelde eerst met Bruno en Llorente als cdm’s, maar in de WL playoffs en div2 kom ik daarmee verdedigend te kort en kan dat voor mijn gevoel niet meer.
Bruno is ook zo'n speler die overal net te kort in komt. Zowel aanvallend als verdedigend komt die pace en body te kort.

Fofana is echt een mooi kaartje. Heel lang getwijfeld of ik hem moest doen, maar zit ook al met OTW Wijnaldum op de bank. Als die een upgrade krijgt heb ik een mooi linkje naar Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-09 20:46
Iemand al ervaring met rb rudiger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:01
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:00:
[...]

Bruno is ook zo'n speler die overal net te kort in komt. Zowel aanvallend als verdedigend komt die pace en body te kort.

Fofana is echt een mooi kaartje. Heel lang getwijfeld of ik hem moest doen, maar zit ook al met OTW Wijnaldum op de bank. Als die een upgrade krijgt heb ik een mooi linkje naar Messi.
Ja ik ben ook een groot fan van Fofana, wat een beest! De WL Playoffs net gemist op de laatste pot en ik ben toch weer een 4222 aan het testen. Nu met Fofana en Kante op cdm. Ook heb ik Neymar verkocht, Mane IF geprobeerd (aanrader!) en heb nu mijn untradables waar ik eigenlijk niks mee deed (Fekir, Benz potm) een kans gegeven. En dat bevalt eigenlijk erg goed! Kante nog niet zozeer, ik ben benieuw welke instructies jullie hem meegeven. Heb ze nu beide op cover center, achterblijven en cut passing lanes staan. Maar Kante onderschept veel minder ballen dan Fofana en komt nog niet uit de verf. Misschien ook wel door zijn lengte of eigenlijk ook wel wat mijn voorkeur is en dat ik toch meer neig naar langere cdm's.

Kante zijn prijs zal denk ik nog wel wat stijgen door de Chelsea OTW kaarten die bijna geupgrade worden.

Edit: dit is mijn team https://www.futbin.com/22/squad/2222063

Net als met Varane of Kimpembe. De laatste doet eigenlijk niet onder voor Varane en ik denk dat het met Kante ook hezelfde geval is. Goede speler, maar voor het geld aan de erg dure kant. Maar ik zal eerst even 20 potjes met hem spelen.

Die Ripart kaart met een anchor ziet er ook niet onaardig uit, wat een vreemde kaart.

[ Voor 12% gewijzigd door _Uploader_ op 31-10-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

_Uploader_ schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

Ja ik ben ook een groot fan van Fofana, wat een beest! De WL Playoffs net gemist op de laatste pot en ik ben toch weer een 4222 aan het testen. Nu met Fofana en Kante op cdm. Ook heb ik Neymar verkocht, Mane IF geprobeerd (aanrader!) en heb nu mijn untradables waar ik eigenlijk niks mee deed (Fekir, Benz potm) een kans gegeven. En dat bevalt eigenlijk erg goed! Kante nog niet zozeer, ik ben benieuw welke instructies jullie hem meegeven. Heb ze nu beide op cover center, achterblijven en cut passing lanes staan. Maar Kante onderschept veel minder ballen dan Fofana en komt nog niet uit de verf. Misschien ook wel door zijn lengte of eigenlijk ook wel wat mijn voorkeur is en dat ik toch meer neig naar langere cdm's.

Kante zijn prijs zal denk ik nog wel wat stijgen door de Chelsea OTW kaarten die bijna geupgrade worden.

Edit: dit is mijn team https://www.futbin.com/22/squad/2222063

Net als met Varane of Kimpembe. De laatste doet eigenlijk niet onder voor Varane en ik denk dat het met Kante ook hezelfde geval is. Goede speler, maar voor het geld aan de erg dure kant. Maar ik zal eerst even 20 potjes met hem spelen.

Die Ripart kaart met een anchor ziet er ook niet onaardig uit, wat een vreemde kaart.
Kante is ideaal om zelf mee te verdedigen. L2+R2 en dan de tegenstander opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Kante is ideaal om zelf mee te verdedigen. L2+R2 en dan de tegenstander opvangen.
In de vorige editie heb ik Kante vaak gebruikt, maar op een of andere manier werkt het nog niet echt. Welke instructie heb jij op hem staan, cut passing lanes of iets anders? L2+R2 gebruik ik erg vaak op mijn cdm's en dat werkt idd prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

De servers zijn echt dramatisch. Ik krijg hele tijd dat rode en gele blokje bovenin in tscherm.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Waar ik mij echt aan stoor is de computer die bepaald of je op snelheid een aanvaller mag afstoppen, ja of de nee. Is daar nog wat aan te doen met bijvoorbeeld een instelling? Merk te vaak op dat bij een doorsteekbal, waarbij je er eerder bij zou moeten zijn (als verdediger), de engine bepaald of je eraan mag komen.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 31-10-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
hmr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:42:
De servers zijn echt dramatisch. Ik krijg hele tijd dat rode en gele blokje bovenin in tscherm.
Zeker de Rivals server zijn al een paar dagen erg gaar. De blokjes en haperingen bij een tackle, het hele beeld bevriest dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

_Uploader_ schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

In de vorige editie heb ik Kante vaak gebruikt, maar op een of andere manier werkt het nog niet echt. Welke instructie heb jij op hem staan, cut passing lanes of iets anders? L2+R2 gebruik ik erg vaak op mijn cdm's en dat werkt idd prettig.
Ik heb cut passing lanes op standaard staan. Enige wat ik hem mee geef is cover center en stay back while attacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Rewards waren weer poep van rank 3 WL. Je doet het weer van jan lul. Gelukkig weer minimal effort

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
hmr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:42:
Heb t gewoon uit staan & dan merk je er veel minder van imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 13:15
Servers waren inderdaad dramatisch zojuist en vrijdagavond ook. Met pijn en moeite toch weer 8 wins (8-7) gehaald en toen gestopt. Upamecano uit de rewards 2x (1x red pick, 1x uit ToTW).

Nog steeds geen grote klapper gemaakt, maar toch een steady team.

Heeft hier iemand die Rulebreaker Nkunku? Zit eraan te denken om hem neer te zetten als all-round middenvelder i.p.v. Pogba of de shooting versie nemen en vervangen met Yedder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn enige upgrades zijn op dit moment niet betaalbaar.. en ben nooit echt een trader geweest. Weet niet hoe lang ik dit leuk blijf vinden

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is er met schieten iets verandert
Ik heb gemiddeld 12 kansen nodig voor 1 goal
Terwijl ik er vaak 4 schoten tegen krijg en 2 a 3, goals
Scoren lukt me echt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Iemand overigens een idee waarom die RTTK Mukiele zo als een gek stijgt in prijs? Inmiddels 90k terwijl Leipzig alle 3 de wedstrijden in de CL heeft verloren tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Ozz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Ik heb cut passing lanes op standaard staan. Enige wat ik hem mee geef is cover center en stay back while attacking.
Dank je, zo heb ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
DennisCle schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:23:
Iemand overigens een idee waarom die RTTK Mukiele zo als een gek stijgt in prijs? Inmiddels 90k terwijl Leipzig alle 3 de wedstrijden in de CL heeft verloren tot nu toe.
Nkunku SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Markvd1984 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:21:
Is er met schieten iets verandert
Ik heb gemiddeld 12 kansen nodig voor 1 goal
Terwijl ik er vaak 4 schoten tegen krijg en 2 a 3, goals
Scoren lukt me echt niet meer
Niks aan veranderd nee

Low driven werkt goed voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
wErudite schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Niks aan veranderd nee

Low driven werkt goed voor mij
L1+r1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Speelt weer lekker smooth vandaag :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
3-0 voor en opeens verbinding met EA servers verbroken… Zuur. Dan maar rang 2 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Pff rivals nu 5 potten achter elkaar gelijk gespeeld 🙁schiet voor geen meter op zo, en wat speelt iedereen verdedigend zeg bijna geen doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@SH-FR en @Nachtapotheker van dijk is inderdaad geweldig. Super sterk in duels en pace valt reuze mee.

Had 2x Mbappe tegen die ramt hij gewoon van de bal af en loopt vrolijk weg :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
17-3 in de wl. Beste score tot nu toe voor mij :) maar goed ik zal wel makkelijke matchmaking hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hehe net Diaby kunnen snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:48:
17-3 in de wl. Beste score tot nu toe voor mij :) maar goed ik zal wel makkelijke matchmaking hebben gehad.
Lekker man! Goede rewards?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
wErudite schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

Lekker man! Goede rewards?
ik dacht even dat ik rulebreaker dembele kreeg, kreeg ik ene of andere ripart? voor de rest niet zo bijzonder, denk ongeveer 150k uit mijn rewards gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:40:
@SH-FR en @Nachtapotheker van dijk is inderdaad geweldig. Super sterk in duels en pace valt reuze mee.

Had 2x Mbappe tegen die ramt hij gewoon van de bal af en loopt vrolijk weg :')
Jullie hebben ook niks teveel gezegd over Kante, geweldige speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Rang 2 binnen! Ben benieuwd naar de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Alaba, Smith-Rowe en Alaba red pick. 100k pack Kroos en Verratti. Mount, Simeone en King in mn TOTW pack. Baaaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Wat is jullie ervaring met Nkunku?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Die Kante is zo goed dat ik na 6 potjes 5-1 ga in de WL quali *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
hmr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:42:
Wins weggeven is nu een ban waard? Jammer. Overigens heb ik er wel een die mij liet scoren en wegging. Zo kan het dus wel!
Waar staat dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Er staan wat topics over op reddit van vorige week… maar ook dat de ban daarna ongedaan gemaakt is. Mogelijk hebben ze te streng gefilterd bij het zoeken van no glitch misbruikers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Nachtapotheker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

Er staan wat topics over op reddit van vorige week… maar ook dat de ban daarna ongedaan gemaakt is. Mogelijk hebben ze te streng gefilterd bij het zoeken van no glitch misbruikers :D
Zou ook wel bizar zijn dat er eindelijk wat minder toxic gedrag is en het vervolgens wordt afgestraft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Heb Nkunku gratis kunnen doen.. Hem nu nog zien te linken, ik denk aan zoiets..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FoW2ezZJkkILcXU-KwMVag4ysU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZUtpBb413DvHZ3QYkRXyT3dO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

DennisCle schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:23:
Sterke link naar Nkunku. Dat soort spelers worden ook duurder zodra er een goede speler op de markt komt waarmee ze linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
wErudite schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:54:
Heb Nkunku gratis kunnen doen.. Hem nu nog zien te linken, ik denk aan zoiets..[Afbeelding]
Wow gedaan zonder kaartjes in te leveren!? Teach me! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Heb Nkunku gratis kunnen doen.. Hem nu nog zien te linken, ik denk aan zoiets..[Afbeelding]
Ben benieuwd of hij bevalt. Heb nu 2ton dus zou hem kunnen fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Die ndombele is leuk kaartje, mits je een goede wissel achter de hand hebt in minuut 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Gurbuh schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:30:
[...]

Wow gedaan zonder kaartjes in te leveren!? Teach me! :D
Kruisje, rondje, rondje, L2 en driehoekje en dan heb je de cheatcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Augy schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:36:
[...]

Die ndombele is leuk kaartje, mits je een goede wissel achter de hand hebt in minuut 70
Ja, t is meer dat ik m als red pick heb en ‘m daardoor even gebruik. Hij is de eerste die vervangen gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
wErudite schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:39:
[...]

Ja, t is meer dat ik m als red pick heb en ‘m daardoor even gebruik. Hij is de eerste die vervangen gaat worden :9
Hier ook. Heb alleen de Franse link nodig uit de premier League ivm Mendy en Son 🤣

Pogba vond ik niet zo heel lekker spelen voor mij

Kante is helaas nog ver weg maar is het doel.

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 31-10-2021 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Team verder uitgebouwd en aangepast. Speel nog steeds voornamelijk 4-2-3-1 maar moet zeggen dat 4-1-2-1-2(2) mij ook wel ligt, dus wissel het een beetje af.

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GwfqT-lUu8A-4Rrw289sZMAL4Sg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Os3iyTwRPsIJDcGSgsDeL1rP.jpg?f=fotoalbum_large

4231:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eX6Cv7yNlVesjCfVtk4Y31BRbdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLWduV593wldv1EBS0qBdljx.jpg?f=fotoalbum_large

41212(2):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67VbgCsUNMjB87n9n5xEvUK_PdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SvQBh2YLaF0rAM9yf1799wvu.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die met RTTK Fred spelen? Ik vind zijn gewoon kaart al heerlijk. Dus ben benieuwd wat jullie daarvan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 19:38
Even een vraagje, ik heb zojuist Rice team of the week kaartje untrade. Wat kan ik met zulke spelers/kaartjes doen? Zo heb ik er nog een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Laatst online: 09:21
Zo daar komt Rulebreakers Rüdiger uit een preview pack gestapt. Geen idee dat hij zo duur was. Ga hem in de eerste instantie eens proberen in mijn PL team.
Iemand hier toevallig ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Denn90 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:26:
Even een vraagje, ik heb zojuist Rice team of the week kaartje untrade. Wat kan ik met zulke spelers/kaartjes doen? Zo heb ik er nog een aantal.
Gebruiken voor sbcs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:32
Madforce0543 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:29:
Zo daar komt Rulebreakers Rüdiger uit een preview pack gestapt. Geen idee dat hij zo duur was. Ga hem in de eerste instantie eens proberen in mijn PL team.
Iemand hier toevallig ervaring?
Waarom heb ik nooit zulke pack luck haha. Mooie pull maat.

Vandaag begonnen met traden. Enkele YouTubers gevolgd met goede zoekfilters en moet zeggen dat het aardig prima gaat. Vandaag al 80k opgehaald binnen een dag met snipen. Wel een rotwerk, maar zodra je de resultaat ziet geeft dit je wel meer motivatie om verder te gaan met traden. De enige methode die ik heb gedaan is voor 500 coins minder dan de prijs op Futbin snipen en daarna voor meer verkopen. Sommige spelers komen als een malle binnen met die lage prijzen. Geen pack luck, dan maar zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Lashrom schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:06:
[...]

Waarom heb ik nooit zulke pack luck haha. Mooie pull maat.

Vandaag begonnen met traden. Enkele YouTubers gevolgd met goede zoekfilters en moet zeggen dat het aardig prima gaat. Vandaag al 80k opgehaald binnen een dag met snipen. Wel een rotwerk, maar zodra je de resultaat ziet geeft dit je wel meer motivatie om verder te gaan met traden. De enige methode die ik heb gedaan is voor 500 coins minder dan de prijs op Futbin snipen en daarna voor meer verkopen. Sommige spelers komen als een malle binnen met die lage prijzen. Geen pack luck, dan maar zo ...
In welke range kwa prijs spelers zit je dan? niet dat je meer tax afdraagt en zo je winst om zeep help 8) Ik kreeg dat vorig jaar nog met bv Mazraoui en Capa wel voor elkaar; voor 900 bid en dan 1400 buy out. Dat liep lekker, maar dit jaar lukt me dat nog niet. Ik doe wel een soort gelijk iets met bronze en zilver spelers..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Rhain schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:15:
[...]

In welke range kwa prijs spelers zit je dan? niet dat je meer tax afdraagt en zo je winst om zeep help 8) Ik kreeg dat vorig jaar nog met bv Mazraoui en Capa wel voor elkaar; voor 900 bid en dan 1400 buy out. Dat liep lekker, maar dit jaar lukt me dat nog niet. Ik doe wel een soort gelijk iets met bronze en zilver spelers..
Het verschilt, ik ben nu bezig met twee spelers, eentje die voor 5k verkoopt waarvan ik altijd onder de 4500 binnen haal. Als dat even niet gaat dan een speler van rond de 2k, waarvan ik snipe voor onder de 1500 coins. Dus laten we zeggen ongeveer 300 coins per snipe. En soms haal je ze binnen voor veel minder, dus da's extra lekker ;-)

Ik zag inderdaad dat zilveren spelers ook veel kunnen opleveren. Soms wel met winst van meer dan 1k. Ga ik volgende keer proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 31-10-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mensen die met nkunku spelen ? Is die het geld waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Zo treurig weer.. denk ff laatste avondje paar potjes spelen aangezien mijn PSN morgen afloopt en ik eigenlijk al geen zin had om het te verlengen. 1e potje 15 schoten vs 7 schoten, eindstand 2-4 verloren.. Maar ff een weekje afkoelen voor ik het spel weer een kans ga geven denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Vraagje;
Je mentalities, waar je verschillende tactics en formaties enzo aan kan hangen, zijn dat alleen labels of heeft t ook effect?
Oftewel als ik een aanvallende strat onder defensive hang, is het effect dan anders of hetzelfde als wanneer ik hem onder attack hang?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Als ik besluit te stoppen met FUT, is er dan een (legale) manier op coins aan een vriend te geven? Gaat om zo’n 3 miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Timoo_FR schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:05:
Als ik besluit te stoppen met FUT, is er dan een (legale) manier op coins aan een vriend te geven? Gaat om zo’n 3 miljoen :)
Ben bang van niet. Maar als je 1-2 dure spelers koopt en de trade met hem afstemt, niet al te opvallend veel boven value. Kom je er wel mee weg.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Marcvz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:03:
Vraagje;
Je mentalities, waar je verschillende tactics en formaties enzo aan kan hangen, zijn dat alleen labels of heeft t ook effect?
Oftewel als ik een aanvallende strat onder defensive hang, is het effect dan anders of hetzelfde als wanneer ik hem onder attack hang?
Zijn puur labels, ik heb mijn aanvallende tactics ook gewoon op ultra defensive staan omdat ik dat makkelijk vind switchen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn team begint al aardige vormen te krijgen. Arnautovic is een geweldige speler om te hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/prvJVf1k/1c4f174c-a26e-4c1c-becd-c743cc4a50fb.png

[ Voor 4% gewijzigd door BramViking op 31-10-2021 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqXfp9DhNH3TqcI6dq4BGwh40EQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlBP9kvEZPR6XvFpv8m5aIQ0.jpg?f=fotoalbum_large

Dit momenteel mijn team. Speelt prima. Vandaag in divisie 2 rang 1 beland (vanuit 4) 😁

En WL liep er stroef vrijdag. Rang 3 gehaald. Tadic als redpick en nog een lage. En de pakketjes zat ook weinig in.

[ Voor 11% gewijzigd door PaulPaulPaul83 op 01-11-2021 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:31
BramViking schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 23:12:
Mijn team begint al aardige vormen te krijgen. Arnautovic is een geweldige speler om te hebben.
[Afbeelding]
Je middenveld is wel heel aanvallend.
Ik zou er iig een goede CVM bij zetten die een bal af kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 21:03
PaulPaulPaul83 schreef op maandag 1 november 2021 @ 04:28:
[Afbeelding]

Dit momenteel mijn team. Speelt prima. Vandaag in divisie 2 rang 1 beland (vanuit 4) 😁

En WL liep er stroef vrijdag. Rang 3 gehaald. Tadic als redpick en nog een lage. En de pakketjes zat ook weinig in.
Hoe speelt Ripart? Heb hem zelf ook gekocht maar nog niet mee kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:41
joostmakaay schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:16:
[...]

Hoe speelt Ripart? Heb hem zelf ook gekocht maar nog niet mee kunnen spelen.
Ik heb Ripart zelf zo staan en vind hem toch wat tegenvallen. Ik zit eraan te denken om hem te vervangen voor Kluivert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jmhh2ZjtMcr3nCf_AFGag93otOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WuJDHKHf7BKTnICP9OukrfEy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
biertje79 schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:14:
[...]

Ik heb Ripart zelf zo staan en vind hem toch wat tegenvallen. Ik zit eraan te denken om hem te vervangen voor Kluivert.

[Afbeelding]
Je kan op zich Tchouameni ook erin gooien en Fofana dan meer box to box. Heb je en een sterke aanval, en meer zekerheid voor de verdediging. Maar Kluivert is ook niet verkeerd. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
Hier ook wat wijzigingen gedaan :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McYUmq4754LqtrZ4Km8u0Af-ltA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yMpsRdsHzxLa2IPkQ1cxugzv.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mooi, RuntheFut market signaleerde gisteren ook al mijn eerder aangekaarte probleem. FUT is meer Pay2Win dan ooit tevoren.

De top-tier cards zijn nauwelijks te packen en de rewards leveren te weinig op om echt competitief team te bouwen. Ik kan zelf ook niet heel veel upgraden dan de echte dure kaarten.

De balans is weg. Het is of direct insane duur.. Vast genoeg mensen niet met mij eens, maar de verhouding is echt zoek. Ik ben het iig met Nick eens.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
hmr schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:15:
Mooi, RuntheFut market signaleerde gisteren ook al mijn eerder aangekaarte probleem. FUT is meer Pay2Win dan ooit tevoren.

De top-tier cards zijn nauwelijks te packen en de rewards leveren te weinig op om echt competitief team te bouwen. Ik kan zelf ook niet heel veel upgraden dan de echte dure kaarten.

De balans is weg. Het is of direct insane duur.. Vast genoeg mensen niet met mij eens, maar de verhouding is echt zoek. Ik ben het iig met Nick eens.
Is dit het FIFA 19 topic? :D
Pagina: 1 ... 31 ... 128 Laatste