hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind deze FIFA wel echt ontzettend leuk, was een beetje bang dat het na een patch alweer helemaal klote was. Kan hier veel meer casual op spelen dan bijv. FIFA 21.
[ Voor 59% gewijzigd door wErudite op 01-11-2021 14:25 ]
Je kan een behoorlijk meta team maken nu met weinig coins, de markt is onzettend laag dus ik snap deze niet helemaal.hmr schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:15:
Mooi, RuntheFut market signaleerde gisteren ook al mijn eerder aangekaarte probleem. FUT is meer Pay2Win dan ooit tevoren.
De top-tier cards zijn nauwelijks te packen en de rewards leveren te weinig op om echt competitief team te bouwen. Ik kan zelf ook niet heel veel upgraden dan de echte dure kaarten.
De balans is weg. Het is of direct insane duur.. Vast genoeg mensen niet met mij eens, maar de verhouding is echt zoek. Ik ben het iig met Nick eens.
je klaagt dat je een maand na release nog niet de top tier kaarten kan kopen ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik klaag niet echt hoor. Ik vind het wel best zo. Maar de markt is best bizar nu. Je hebt inderdaad een prima team nu voor niet al te veel munten, maar daarna is het enorme kloof.xavento schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:27:
[...]
Je kan een behoorlijk meta team maken nu met weinig coins, de markt is onzettend laag dus ik snap deze niet helemaal.
je klaagt dat je een maand na release nog niet de top tier kaarten kan kopen ?
Ik was het wel eens met dit filmpje: YouTube: FUT has a massive issue right now
Voor de rest speel ik gewoon lekker het spelletje, zit nu in div 2 en haal elke week rank 3 WL en dan geloof ik het wel. Het blijft leuk zolang het leuk blijft.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oh gaan we meteen weer op die tour.. Het is misschien in 22 iets meer dan eerder, maar het algehele verhaal is al jaren aan de gang...hmr schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:23:
[...]
Nee hoor... en je hoeft het niet eens met me te zijn.
Dan zijn we het voor de verandering eens eens.Gurbuh schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:30:
[...]
Oh gaan we meteen weer op die tour.. Het is misschien in 22 iets meer dan eerder, maar het algehele verhaal is al jaren aan de gang...
Maar goed, on topic. Ik ga maar eens lekker een lekker aanvallend team halen en maar met een echte CDM spelen (voorzover Frenkie een echt CDM is).
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 01-11-2021 14:38 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben redelijk nieuw in fut en heb nu net mijn ploegske gebouwd en al redelijk wat matchkes gewonnen in rivals en squad battles . Sbc doe ik tussendoor als ik wat spelers uit pakketjes haal enz .
Nu vraag ik mij af hoe verdien je eigenlijk het beste fut coins .. door te snipen ? Heb dit gedaan met zilveren spelers en gold rare maar winst is niet top . 250 -max 300 coins per spelers . Versta ni hoe sommigen 200000 coins bijeen sparen door te snipen 🤪 of doen ze andere dingen ?
Kijken jullie op futbin wat een speler kost en dan zoeken voor een goedkopere ..
wat zijn jullie tactics ?
Ik snipe zelf niet, voorheen wel veel gedaan. Maar je doet het wat dat betreft al goed. Sommige pakken meer winst omdat ze op duurdere kaarten snipen. Zoals in de nacht op dure icons snipen. Genoeg icons die overdag 4 mil zijn maar nachts wel te snipen zijn voor 3.6 a 3,7 dan gaat er nog eens 200k tax af maar dan zou je in prinicpe 100k kunnen pakken bij wijze van spreken.tommy50 schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:35:
Hallo allemaal ,
Ben redelijk nieuw in fut en heb nu net mijn ploegske gebouwd en al redelijk wat matchkes gewonnen in rivals en squad battles . Sbc doe ik tussendoor als ik wat spelers uit pakketjes haal enz .
Nu vraag ik mij af hoe verdien je eigenlijk het beste fut coins .. door te snipen ? Heb dit gedaan met zilveren spelers en gold rare maar winst is niet top . 250 -max 300 coins per spelers . Versta ni hoe sommigen 200000 coins bijeen sparen door te snipen 🤪 of doen ze andere dingen ?
Kijken jullie op futbin wat een speler kost en dan zoeken voor een goedkopere ..
wat zijn jullie tactics ?
Net als in het echt, geld maakt geld. Hoe hoger de risico, hoe hoger je rendement "kan " zijn.
Ik vind het een prima speler, helemaal voor die prijs. Ik speel zelf 4231, met kante en ripart op cdm. Kante op stay back en ripart op balanced.joostmakaay schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:16:
[...]
Hoe speelt Ripart? Heb hem zelf ook gekocht maar nog niet mee kunnen spelen.
Je had beter ff kunnen wachten haha, krijgt deze week waarschijnlijk weer een IF kaart
Huidige verkopen dus?Timoo_FR schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:14:
[...]
Je had beter ff kunnen wachten haha, krijgt deze week waarschijnlijk weer een IF kaart
Ik heb ‘m ook, was paar dagen geleden nog 360k, nu weer 280 dus is eigenlijk te laat maarja niemand weet of hij daadwerkelijk z’n 2e IF krijgt haha
Helemaal waar. Z’n eventuele SIF wordt geschat op 400k maar als ie dus duurder wordt dan dat dan zal zijn IF weer populairder wordenGurbuh schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:49:
Gister 1tje verkocht voor 295k. Als je wilt kun je m even vasthouden. Het hangt allemaal af van wat de prijs van zn SIF wordt. Bij Salah is de IF ook weer aardig gestegen omdat die SIF ook duur is.
Yep, dat wordt Dempsey of Al-Jaber verwelkomen in mijn club denk ik.wErudite schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:01:
Guaranteed Hero pack..
Hahahaha, denk het ja. Van de 19 zijn er maar 7 meer waard dan de sbc zelf..Moody2204 schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:13:
[...]
Yep, dat wordt Dempsey of Al-Jaber verwelkomen in mijn club denk ik.
Is het echt niet waard inderdaad. Rond december zijn ze, op een paar na die je evt wel zou willen packen, amper meer iets waard.Rhain schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:32:
Ik ga er niet aan beginnen denk ik zo.. De meeste Hero kaarten zijn al een flinke val aan t maken. Had amper 2 weken geleden Milito 'goedkoop' voor 150k, waarbij ik nu zie dat hij zelfs voor 78k al op te pakken is. En zo nog een aantal kaarten die flink zakken
Net Milito gepaktRhain schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:32:
Ik ga er niet aan beginnen denk ik zo.. De meeste Hero kaarten zijn al een flinke val aan t maken. Had amper 2 weken geleden Milito 'goedkoop' voor 150k, waarbij ik nu zie dat hij zelfs voor 78k al op te pakken is. En zo nog een aantal kaarten die flink zakken
En dat voor een sbc met heroes
Nu een goede tijd om oudere specials te kopen denk ik.Augy schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:37:
Iedereen verkoopt z'n goede spelers, team is ruim 100k gezakt sinds 19:00
En dat voor een sbc met heroes
~20 Fabinho's opgepikt voor 9.5k, nu allles weg voor 14k
:strip_exif()/f/image/uGWyWAzSe9SJLz9g5YKSl1R3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door lwd-kevin op 01-11-2021 19:58 ]
Ook ff 1x gedaan: Parejo.Timoo_FR schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:07:
Dacht laat ik eerst beginnen met een paar 78+ upgrades, 1e poging, Kimpembe hahaha
Nou ja leuk voor een sbc (misschien toch heroes sbc doen
Succes. Ik heb al niet eens meer genoeg in m'n club voor die 86 squad dus laat 'm lekker aan me voorbij gaanMoody2204 schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:19:
[...]
Ook ff 1x gedaan: Parejo.
Nou ja leuk voor een sbc (misschien toch heroes sbc doen)
Laat hem daarom lekker gaan pure coin sinck.wErudite schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:32:
[...]
Hahahaha, denk het ja. Van de 19 zijn er maar 7 meer waard dan de sbc zelf..
Alleen Ginola , Di Natale, Pele, Keane en Morientes zijn het echt waard. Misschien cole nog.
Maar het zal dudek , die Mexicaan ofzo wel worden als je het doet.
Ere wie ere is, ze zijn toch gestegen en de 86 flink ook. Eerder dan verwacht
En ook echt op een heerlijk manier 5-1 winnen van een bloed irritant mannetje. Met onder andere Neymar , Messi , rb dembele en a. Pelé.
De kans dat je iets van waarde packed is al klein en een keeper van 20k voor 160K is niet echt de moeite waard.
Morientes
Ben benieuwd
Idd hier Dudek, gelukkig is het verder wel weer een lekker winstgevend avondjeTraeces schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:22:
[...]
Laat hem daarom lekker gaan pure coin sinck.
Alleen Ginola , Di Natale, Pele, Keane en Morientes zijn het echt waard. Misschien cole nog.
Maar het zal dudek , die Mexicaan ofzo wel worden als je het doet.
Had 100k meer kunnen zijn maja, soms waag je een gokje
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-11-2021 21:56 ]
Ex investering? Lekkere score!llovesoccerx7 schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:59:
Lekker avondje voor het handelen. 500k rijker juiste moment een goede sbc 👌🏻
Heb Upamecano uit de 78+ pack, team daarop aangepast
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hW7gTB9KnYutP:FFA22PS5
Davies nog niet gekocht, coins zijn op...
Ik laat deze SBC ook links liggen. Kans op een waardevolle speler is te laag, en dan moet hij ook nog eens in mijn PL team passen.Rhain schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:32:
Helemaal mee eens! Ik geniet echt van dit deel. Het lijkt weer op voetbal en als zeer matige speler kan ik aardig meekomen. Gameplay vind ik heelijk en op de PS5 ziet het er prima uit.wErudite schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:24:
Uiteindelijk gaat het om de persoon achter de knoppen
Ik vind deze FIFA wel echt ontzettend leuk, was een beetje bang dat het na een patch alweer helemaal klote was. Kan hier veel meer casual op spelen dan bijv. FIFA 21.
Natuurlijk is niet alles goed aan de game, maar voor mij is de fun factor het belangrijkste.

Diepe ballen langs de zijkant op snelle spelers.. wat op zich logisch is want zo word irl ook gespeeld
Wat me ook opvalt is dat de tegenstander enorm hoge druk speelt en overal continu tussen zit. Ben er nog niet achter welke instelling dat is. Denk iets op het d-pad. En idd drop back en PTB is weer standaard aan het worden in div 4
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 02-11-2021 07:12 ]
Had gelukkig veel in men club zitten undratable waardoor ik de sbc voor 15k kon doen maar kreeg Dempsey iddMoody2204 schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:13:
[...]
Yep, dat wordt Dempsey of Al-Jaber verwelkomen in mijn club denk ik.
Speelde laatst coop de PS4 versie, maar dat is echt wel een verschil met de next-gen variant.Augy schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:11:
Vind het ook een heerlijke versie! Al merk ik wel dat op de PS4 langzaam pace weer de boventoon voert.
Diepe ballen langs de zijkant op snelle spelers.. wat op zich logisch is want zo word irl ook gespeeld
Wat me ook opvalt is dat de tegenstander enorm hoge druk speelt en overal continu tussen zit. Ben er nog niet achter welke instelling dat is. Denk iets op het d-pad. En idd drop back en PTB is weer standaard aan het worden in div 4
De spelsnelheid ligt een stuk hoger, het gaat veel sneller van de ene goal naar de andere kant.
Pace is dan inderdaad weer erg belangrijk.
Langzaam een aanval opbouwen is daar veel minder aan de orde.
Dat wordt 451 spelen en Amavi RTTK erachter zetten..
je begrijpt dat de untradable niet 0 waarde hebben? Ik vind het altijd maar een beetje goed praterij dat je de sbc voor maar xx k hebt kunnen doen.TheSuperLAW schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:41:
[...]
Had gelukkig veel in men club zitten undratable waardoor ik de sbc voor 15k kon doen maar kreeg Dempsey idd
Ik bewaar me untradables voor een SBC die wel de moeite waard is (zoals bv recent Fekir, Silva en Napolitano). En dan kan men wel zeggen ja die passen niet in mijn team. Doet een gokje Hero SBC dat wel?
In het beste geval pull je iets goed en moet je deel van je team aanpassen.
Arme jijLaan1988 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:25:
Hier Ginola uit de Heroes SBC. Zit ik dan met mijn PL Team...![]()
Dat wordt 451 spelen en Amavi RTTK erachter zetten..
Dit blijft altijd de discussie ja, zag het deze dagen al eerder voorbij komen en je doet zo'n SBC niet (bijna) gratis.bvbal79 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:27:
[...]
je begrijpt dat de untradable niet 0 waarde hebben? Ik vind het altijd maar een beetje goed praterij dat je de sbc voor maar xx k hebt kunnen doen.
Ik bewaar me untradables voor een SBC die wel de moeite waard is (zoals bv recent Fekir, Silva en Napolitano). En dan kan men wel zeggen ja die passen niet in mijn team. Doet een gokje Hero SBC dat wel?
In het beste geval pull je iets goed en moet je deel van je team aanpassen.
Ik deed vorig jaar echt veel te veel van dit soort random SBCs om vervolgens compleet vast te zitten qua squad builden. Dit jaar het roer om, en ga SBCs echt heel selectief doen.
Heb nu zo'n 415K na de verkoop van Salah en houd dat voorlopig wel even aan. Kan ik lekker rustig doorsparen naar TOTY of andere promo's.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Maar hij past gelukkig in mn team dus staat nu in de basis ipv in de etalage
Die SBC laat ik lekker lopen, als ik een Dudek wil koop ik die wel op de markt.
Dat soort gokjes neem ik vaak nog wel. Veel meer is er toch niet echt te doen dit jaar in fifa. De houdbaarheid is dit jaar niet zo groot. Rivals is al snel saai als je in de elite divisie zit. WL zit ook weinig competitie in aangezien het totale willekeur is tegen wie je komt te spelen..
Squad battles, tjah dat speel ik echt nooit. Draft? Ook niks voor mij.
Het wordt een kort fifa jaar voor mij. Andere jaren speelde ik zeker nog fanatiek WL tot TOTS uitkwamen.
Ik zit nu in divisie 5 en kan met geen mogelijkheid nog een wedstrijd winnen.. Al talloze wedstrijden achter elkaar verloren.
Ik wil gewoon weer kunnen degraderen en zo weer een beetje wins verzamelen om het daarna weer te proberen. Wordt dit jaar echt veel te weinig rekening gehouden met casual spelers.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mss een kleine heads-up.. Gewoon blijven proberen. Heb deze fases net zo goed gehad in Div 7/6/5. Ondertussen ben ik bij 3 aan gekomen.. En dan denk ik.. wat moet ik hier gaan doen.. om gisteren avond toch 3 wins, 1 gelijk en 1 verlies neer te zetten. Zelf zal je beter worden en de nog betere spelers zullen vast uit je divisie promoveren waardoor je met lotgenoten over blijft..M@cer schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:17:
Ze hebben Rivals ook wel echt helemaal verkloot... Ze zijn mij bijna kwijt.
Ik zit nu in divisie 5 en kan met geen mogelijkheid nog een wedstrijd winnen.. Al talloze wedstrijden achter elkaar verloren.
Ik wil gewoon weer kunnen degraderen en zo weer een beetje wins verzamelen om het daarna weer te proberen. Wordt dit jaar echt veel te weinig rekening gehouden met casual spelers.
Probeer eens een andere tactiek. Even terug naar de basis en niet te gehaast willen spelen.M@cer schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:17:
Zit nu zelf in divisie 3 waarvan ik dat nooit had verwacht, win gewoon m'n potjes terwijl ik zeker geen goede speler ben.
Hier sluit ik me bij aan: ik heb ook een poos met de pest in mijn lijf gespeeld. Na de laatste 2 patches was ik het even helemaal kwijt. Inmiddels mijn team weer wat omgegooid met spelers die mij gewoon beter liggen en het begon weer te lopen. Nu in divisie 2, waarvan ik ook eerst dacht: wat doe ik hier? Veel te hoog. Maar ook hier begin ik weer wedstrijden te winnen!Rhain schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:21:
[...]
Mss een kleine heads-up.. Gewoon blijven proberen. Heb deze fases net zo goed gehad in Div 7/6/5. Ondertussen ben ik bij 3 aan gekomen.. En dan denk ik.. wat moet ik hier gaan doen.. om gisteren avond toch 3 wins, 1 gelijk en 1 verlies neer te zetten. Zelf zal je beter worden en de nog betere spelers zullen vast uit je divisie promoveren waardoor je met lotgenoten over blijft..
Gisteren een potje (div 7...) gespeeld waarin m'n expected goals op +10 stond, maar ik kwam er maar niet doorheen. Uiteindelijk 0-0 gespeeld, voor mijn gevoel met veel geduld geprobeerd openingen te vinden door te passen, combineren met driehoekjes e.d.
Als je 10 expected goals hebt staan, dan heb je dus meer dan 10 kansen gehad, en dan ligt het denk ik wel aan je zelf dat je niet scoort.Mr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:10:
Wat doen jullie tegen die lui die met 10 man verdedigen?
Gisteren een potje (div 7...) gespeeld waarin m'n expected goals op +10 stond, maar ik kwam er maar niet doorheen. Uiteindelijk 0-0 gespeeld, voor mijn gevoel met veel geduld geprobeerd openingen te vinden door te passen, combineren met driehoekjes e.d.
Zeker, dat zal ik ook niet ontkennen. Ik zit in divisie 7, ik weet dat mijn niveau niet bijster hoog is. Scoren is meestal niet het probleem, verdedigen vaak wel. Maar als ieder schot zo ongeveer geblokt wordt omdat er 8 man in het strafschopgebied staan, is het niet leuk voetballen. Hoe lang ik de bal ook rondspeelde, er gebeurde niet zoveel.triple20 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:30:
[...]
Als je 10 expected goals hebt staan, dan heb je dus meer dan 10 kansen gehad, en dan ligt het denk ik wel aan je zelf dat je niet scoort.
Daarom ook mijn vraag om tips hoe ik dat aan zou kunnen pakken. Ik speel 4-2-2-2 of 4-2-3-1, de gangbare tactieken.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr.Myst op 02-11-2021 14:15 ]
Ik speelde ook altijd 4231 en kwam ook niet verder. Allerlei andere formaties geprobeerd maar hielp niet echt. Heb nu de 4231 en 442 tactieken van een speler van Team Gullit (youtube) gebruikt en zit inmiddels in div 3.Mr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:11:
[...]
Zeker, dat zal ik ook niet ontkennen. Ik zit in divisie 7, ik weet dat mijn niveau niet bijster hoog is. Scoren is meestal niet het probleem, verdedigen vaak wel. Maar als ieder schot zo ongeveer geblokt wordt omdat er 8 man in het strafschopgebied staan, is het niet leuk voetballen. Hoe lang ik de bal ook rondspeelde, er gebeurde niet zoveel.
Daarom ook mijn vraag om tips hoe ik dat aan zou kunnen pakken. Ik speel 4-2-2-2 of 4-2-3-1, de gangbare tactieken.
ook wat andere spelers ingepast met goede dribbel en wat snelheid.
Wat is je team?
triple20 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:18:
[...]
Ik speelde ook altijd 4231 en kwam ook niet verder. Allerlei andere formaties geprobeerd maar hielp niet echt. Heb nu de 4231 en 442 tactieken van een speler van Team Gullit (youtube) gebruikt en zit inmiddels in div 3.
ook wat andere spelers ingepast met goede dribbel en wat snelheid.
Wat is je team?
:strip_exif()/f/image/uVmWRbDNNL9qVw4vyBe3xfdw.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is het team waar ik nu mee speel. Ik zal eens gaan kijken naar die tactieken van Team Gullit!
Nu ben ik niet de expert, verre van.. ik probeer alleen mee te denken. Het ontbreekt achterin ook wel een beetje aan pace volgens mij.. Nu weet ik niet hoeveel er bij je in kas zit, maar volgende oplossing lijkt me al iets beter..Mr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:24:
[...]
[Afbeelding]
Dit is het team waar ik nu mee speel. Ik zal eens gaan kijken naar die tactieken van Team Gullit!
/f/image/j7wWhFeLeDuBZAlngtealpJV.png?f=fotoalbum_large)
uiteraard ingame griezmann en llorente switchen
[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 02-11-2021 14:45 ]
Mr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:24:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Hv42HS6O5f5JSxmFAzO77Cy2.jpg?f=fotoalbum_large)
Team van 95k. 442
Liever met een zelfgemaakt team in bottom div 7 dan met dit ziel-loze zootje naar elite
Dank je wel voor de tips! Koundé heb ik toevallig op de bank zitten. Kan 'm weleens inpassen ipv de Vrij inderdaad. Ik heb nu weer ongeveer 160K. Daarmee zou ik evt. een RTTK-Jesus Navas kunnen kopen, maar dat voelt zo 'zonde' van de coins, maar misschien moet ik er toch maar aan.Rhain schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:43:
[...]
Nu ben ik niet de expert, verre van.. ik probeer alleen mee te denken. Het ontbreekt achterin ook wel een beetje aan pace volgens mij.. Nu weet ik niet hoeveel er bij je in kas zit, maar volgende oplossing lijkt me al iets beter..
[Afbeelding]
uiteraard ingame griezmann en llorente switchen
Eens. Het ging mij ook meer om tips, tactieken om die twee muren uit elkaar te spelen ipv een heel nieuw team te bouwen...Gurbuh schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:05:
[...]
Liever met een zelfgemaakt team in bottom div 7 dan met dit ziel-loze zootje naar eliteSuggesties ok, maar met een paar aanpassingen kan zijn eigen team ook als nieuw aanvoelen..
Hij komt tenminste wel met een idee, jammer dat dit op deze manier aangevallen wordt. Maar die toon merk ik wel vaker op in jouw posts.Gurbuh schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:05:
[...]
Liever met een zelfgemaakt team in bottom div 7 dan met dit ziel-loze zootje naar eliteSuggesties ok, maar met een paar aanpassingen kan zijn eigen team ook als nieuw aanvoelen..
@Mr.Myst Als ik merk dat ik de tegenstander met 10 man verdedigd, probeer ik een 352 opstelling en probeer de spelers van de tegenstander uit de posities te lokken.
Ieder zijn mening. Probeer eens een keer op een normale manier te reageren.Gurbuh schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:05:
[...]
We proberen elkaar te helpen, niet af te zeiken.
[ Voor 26% gewijzigd door triple20 op 02-11-2021 15:25 ]
Je hoeft ook niet gelijk met RTTK Navas te beginnenMr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:14:
[...]
Dank je wel voor de tips! Koundé heb ik toevallig op de bank zitten. Kan 'm weleens inpassen ipv de Vrij inderdaad. Ik heb nu weer ongeveer 160K. Daarmee zou ik evt. een RTTK-Jesus Navas kunnen kopen, maar dat voelt zo 'zonde' van de coins, maar misschien moet ik er toch maar aan.
[...]
/f/image/AaEyM9lHRwkGdVCkYixlYnPu.png?f=fotoalbum_large)
Ik ken je pijn maar al te goed. Soms wil het gewoon niet, wat je ook probeert. Verschilt voor mij heel erg per deel. In 21 kwam ik in Rivals niet mee en bungelde ergens tussen divisie 9 en 10 in, paar delen terug ben ik gewoon gestopt met online spelen omdat het voor mij totaal kansloos was.M@cer schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:17:
Dit jaar bal ik lekker en pak m'n wins geregeld, denk zo'n rond de helft van de wedstrijden. Nog 3 wins en ik zit in divisie 4. Dat had ik nooit verwacht! Natuurlijk komt dat ook door die checkpoints, maar dit type spel ligt me beter. Kan volgend jaar natuurlijk weer anders zijn...
Probeer anders eerst z'n Inform. Scheelt een stuk in de coins. Heb met beide gespeeld (momenteel z'n RTTK variant) maar het verschil in stats merk je niet onwijs. (Op mijn niet al te hoge niveau danMr.Myst schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:14:
[...]
Dank je wel voor de tips! Koundéinderdaad. Ik
. Daarmee zou ik evt. een RTTK-Jesus Navas kunnen kopen, maar dat voelt zo 'zonde' van de coins, maar misschien moet ik er toch maar aan.
[...]
Waarvoor speel je dan wel fifa? Weekend League?Er!k schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:29:
Ik zit nu in divisie 7 en rivals boeit me niet... Speel het alleen voor de objectives en verder harvest ik coins en doelstellingen met Squad Battles...
Die inform is wel ok ja.LukeSpangas schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:33:
[...]
Probeer anders eerst z'n Inform. Scheelt een stuk in de coins. Heb met beide gespeeld (momenteel z'n RTTK variant) maar het verschil in stats merk je niet onwijs. (Op mijn niet al te hoge niveau dan)
@Mr.Myst Merk je trouwens in de voorhoede wel eens dat je pace mist? Je hebt niet iemand die gewoon ff écht lekker zn hielen kan laten zien. Ook een tijdje gehad. Op zich prima aanvallers natuurlijk verder.
Die pijn ervaar ik nu :>(
Zit nu op 72 potjes en sinds kort in divisie 9 maar alles verloren.
Misschien valt het kwartje(juiste tactiek, opstelling en spelers)nog. Hahaha.
Als je vast blijft zitten in een divisie, zoals ik hierboven lees, kan het handig zijn om verschillende formaties klaar te zetten bij custom tactics. Zelf switch ik voornamelijk tussen 4231, 442 en 41212(2). Ik begin meestal met 422 of 4231, en als het niet loopt probeer ik een van de andere. Dat kan veel verschil maken, waarschijnlijk afhankelijk van de formatie en tactiek van de tegenstander.
De tactieken en instructies houd ik wel redelijk hetzelfde (balanced, sliders ergens rond de 50). Qua instructies zet ik 1 van de CM's of CDM's op stay back, andere op balanced. Spitsen op "get in behind". Dit geeft toch enige houvast als je van formatie wisselt. Bij 4231 en 422 is het wel handig om de backs achterin te houden. Bij 41212(2) zet ik ze op balanced zodat ze voor breedte zorgen in balbezit, en 41212(2) is min of meer mijn kamikaze stand voor als ik achter sta.
Ik kan er zelf ook weinig van hoor, vooral als ik sommige andere spelers zie op YT en dergelijke, maar wellicht dat dit iemand helpt.
[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 02-11-2021 17:29 ]
Merk het ook heel erg, juist naar divisie 2 gepromoveerd en erg simpel geplaatst voor de playoffs vandaag. (5 wins na 6 potjes) maar het gros van de tegen goals welke ik dan krijg is uit corners. Beweeg altijd Alisson naar voren, maar blijft erg vaak staan. Moet zeggen speel al 3 fifa’s eigenlijk alleen met hem op doel, maar valt me flink tegen dit jaar.wErudite schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:59:
Goals vanuit corners kan je alleen 99% van de tijd voorkomen door gewoon je keeper te bewegen…
Totw word morgen bekend gemaakt dan kun je er tegen spelenWulfric92 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:49:
Weet iemand hoe ik een squad battle start tegen totw? Kan het niet vinden en wil een objective voltooien.
Wil hem graag als balanced cm spelen icm Allan (cdm) en Bruno (bal cm)
Heb evt wijnaldum ook die ik kan inpassen maar z'n stats zien er erg lekker uit.
Heeft ie ook wat kans op een upgrade? Volg Leicester helemaal niet
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 02-11-2021 21:29 ]
Ik vond hem wel ok, maar ook geen uitblinker.Augy schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:28:
Iemand ervaring met tielemans?
Wil hem graag als balanced cm spelen icm Allan (cdm) en Bruno (bal cm)
Heb evt wijnaldum ook die ik kan inpassen maar z'n stats zien er erg lekker uit.
Heeft ie ook wat kans op een upgrade? Volg Leicester helemaal niet
Helaas de triestigste editie ooit qua packluck. Dus coins komen zeer traag binnen...
Dit is het team momenteel, upgrades zijn er niet echt meer.
/f/image/vxm0nRW8C5OMdy8mOxIGxyX8.png?f=fotoalbum_large)
Arbautovic Rulebreaker voor Immobile.Gunner_Youri schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:11:
Na slechts 50 rivals matchen sta ik nu op 1 win van divisie 1, dus je kan zeggen dat deze Fifa mij wel ligt! Ook ieder keer al kunnen plaatsen voor WL met redelijk gemak en speel altijd tot rang 3.
Helaas de triestigste editie ooit qua packluck. Dus coins komen zeer traag binnen...
Dit is het team momenteel, upgrades zijn er niet echt meer.
[Afbeelding]
Kimpembe voor Ramos.
5 wins is voldoende voor kwalificatie038Zwolle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:38:
Wat een spel is dit ook. Al mijn fut champs pogingen verspeeld, maar je kan nog meedoen voor de packs. Win ik 5 games en verlies er maar 1. De laatste pot won ik zelfs met 10 man van iemand met een rood kaartje van mane en nog een andere speler... en dan is het me niet gelukt om 1x te kwalificeren..