Maar hij speelt qualifiers voor spek en bonen (packs) ofzo blijkbaar..Nachtapotheker schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:17:
[...]
5 wins is voldoende voor kwalificatie
Weet ik, maar zodra je alle pogingen gebruikt hebt kun je dus alsnog spelen voor de packs alleen kun je niet meedoen met de WL.😅Nachtapotheker schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:17:
[...]
5 wins is voldoende voor kwalificatie
Oooh op die manier 🤣038Zwolle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:23:
[...]
Weet ik, maar zodra je alle pogingen gebruikt hebt kun je dus alsnog spelen voor de packs alleen kun je niet meedoen met de WL.😅
Naja dan heb je in ieder geval nog iets, toch jammer dat net nu pogingen op zijn 🙁
Ik ben met Arnautovic begonnen maar al snel geswitched naar Immobile, die deed het echt niet goed! Kimpembe is er net uit voor Marquinhos, Ramos tackelt alles en zal wel een upgrade krijgen 😉joenes30 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:46:
[...]
Arbautovic Rulebreaker voor Immobile.
Kimpembe voor Ramos.
Begrijp me niet verkeerd, maar als je 5 keer de kwalificatie niet haalt, dan ligt het toch niet meer aan het spel?038Zwolle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:38:
Wat een spel is dit ook. Al mijn fut champs pogingen verspeeld, maar je kan nog meedoen voor de packs. Win ik 5 games en verlies er maar 1. De laatste pot won ik zelfs met 10 man van iemand met een rood kaartje van mane en nog een andere speler... en dan is het me niet gelukt om 1x te kwalificeren..
Jezus vent ben je 8 ? De ene persoon heeft meer geluk dan de andere deal er mee. Misschien pack je met TOTY ineens Messi of Ronaldo. Vorig jaar ook in begin geen klote gepacked en ineens had ik Mbappe etc achter elkaar te pakken.Lashrom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:42:
[Afbeelding]
Een pull van een vriend vanochtend. Nu heeft letterlijk iedere vriend van mij die Fifa speelt of Crisje, of Messi of Mbappe gepacked ... Uhm EA waar blijft mijn pack luck???
Gisteren even zitten spelen met de formaties, en daarbij ingame Fekir naast Morientes gezet.Gurbuh schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:37:
[...]
Die inform is wel ok ja.
@Mr.Myst Merk je trouwens in de voorhoede wel eens dat je pace mist? Je hebt niet iemand die gewoon ff écht lekker zn hielen kan laten zien. Ook een tijdje gehad. Op zich prima aanvallers natuurlijk verder.
Had ik natuurlijk kunnen weten, maar wát een verschil! Fekir met hunter-chem is lekker snel en wendbaar, goede pass en hij schiet ze er vanuit alle hoeken in. Memphis is echt prima, maar in vergelijking met Fekir voelt Memphis als een houthakker.
Nou ja eigenlijk wel, voorheen kon je gewoon Rivals spelen voor de punten en duurde dat alleen langer op basis van je niveau (divisie), nu worden veel spelers uitgesloten omdat de matchmaking volledig willekeurig is.saert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:33:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, maar als je 5 keer de kwalificatie niet haalt, dan ligt het toch niet meer aan het spel?
Dat je dan misschien Zilver 1 of Goud 3 haalde maakt verder niet uit, maar je kon in ieder geval wel meedoen.
En je weet zeker dat hij ze daadwerkelijk heeft gepacked? Een vriend van mij die heeft er ook een handje van om mij te zieken.. Dan stuurt hij een screenshot door waarop ik reageer WTF, niet normaal, sick bla bla om vervolgens te zien dat het nep isLashrom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:42:
[Afbeelding]
Een pull van een vriend vanochtend. Nu heeft letterlijk iedere vriend van mij die Fifa speelt of Crisje, of Messi of Mbappe gepacked ... Uhm EA waar blijft mijn pack luck???
En over je pack luck.. @Moody2204 en ik kunnen er over mee praten. Tot dusver alleen een Lukaku (destijds 28k waard) gepacked en een paar 10k ToTW's en een van de laagste OTW. Weet je.. deal with it..
Ik ga nu redelijk in div3, op naar div2 met een team waar ik voor gehandeld en gewerkt heb. Dat heeft ook wel wat.
Hahaha nee, maar wel vet jaloers natuurlijk. Dit zijn de packs die je hoopt te verwachten als je wekelijks grind. Meer niet ... 😅Traeces schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:46:
[...]
Jezus vent ben je 8 ? De ene persoon heeft meer geluk dan de andere deal er mee. Misschien pack je met TOTY ineens Messi of Ronaldo. Vorig jaar ook in begin geen klote gepacked en ineens had ik Mbappe etc achter elkaar te pakken.
Ik pack ook niet echt iets van waarde.. iig niet boven de 150 (pogba en Bruno in de goede tijd) daarintegen ga ik er ook vanuit dat ik niks pack, kan het ook niet tegenvallen 🤣Lashrom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:56:
[...]
Hahaha nee, maar wel vet jaloers natuurlijk. Dit zijn de packs die je hoopt te verwachten als je wekelijks grind. Meer niet ... 😅
Vorig jaar had ik ook niks behalve Mbappe toty, dat was voor mij al voldoende 😋 (en Messi is de laatste 3 weken)
Het gaat er toch meer om dat die 5 keer dat het ergens om ging het niet lukte, en nu wel? Kan ook een stukje druk zijn misschien. Wordt je trouwens in een spek en bonen poule gegooid of speel je tegen spelers die nog wel kunnen qualificeren? Lijkt me dat laatste, maar komen we denk ik nooit achtersaert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:33:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, maar als je 5 keer de kwalificatie niet haalt, dan ligt het toch niet meer aan het spel?
Ik vind dat je zeker wel kan stellen dat het niet aan de game ligt als je je 5x niet weet te kwalificeren.
Competitieve game, oefenen oefenen oefenen dus
Competitieve game, oefenen oefenen oefenen dus
Ik ga waarschijnlijk nooit champions spelen...misschien hooguit 1 keer...maar heeft het uberhaupt zin om die kwalificatie wedstrijden te doen?
Ik heb nu de rivals met upgrade...divisie 5....dus dat is wel lekker...
Speel niet supervaak maar is het de rewards waard of levert het buiten de champions kwalificatie niks extras op?
Ik heb nu de rivals met upgrade...divisie 5....dus dat is wel lekker...
Speel niet supervaak maar is het de rewards waard of levert het buiten de champions kwalificatie niks extras op?
Burp
Nouja, ik vind de manier van kwalificeren wel bijzonder. Ik speel momenteel in Div 2 rank 1, haal dus gisteren wel 5 wins waarbij ik meerdere spelers versla die wél de weekend league spelen. Maar het is mij geen 1 keer gelukt om te kwalificeren.saert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:33:
[...]
Natuurlijk ligt het aan jezelf (merendeels) als je verliest. Maar de matchmaking blijft 'bijzonder'.
Kan me trouwens niet voorstellen dat het de 'druk' is. In het weekend heb ik weinig tijd voor Fifa, maar ik wel proberen het spelletje zo goed mogelijk te beheersen. De playoffs zijn dan wel een aangename afwisseling zodra ik de 7 wins in rivals binnen heb. (SB en Friendlys speel ik ook nietGurbuh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:09:
[...]
Het gaat er toch meer om dat die 5 keer dat het ergens om ging het niet lukte, en nu wel? Kan ook een stukje druk zijn misschien. Wordt je trouwens in een spek en bonen poule gegooid of speel je tegen spelers die nog wel kunnen qualificeren? Lijkt me dat laatste, maar komen we denk ik nooit achter

Ik denk wel dat je in een poule komt met spelers die er nog voor gaan. Ik kreeg niks cadeau en alle gebruikelijke trekjes van FIFA spelers kwamen voorbij
Er zit geen matchmaking in, dus het wordt gewaardeerd als je je wins weg geeft als je niet meer kan kwalificeren.Gurbuh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:09:
[...]
Het gaat er toch meer om dat die 5 keer dat het ergens om ging het niet lukte, en nu wel? Kan ook een stukje druk zijn misschien. Wordt je trouwens in een spek en bonen poule gegooid of speel je tegen spelers die nog wel kunnen qualificeren? Lijkt me dat laatste, maar komen we denk ik nooit achter
Wat een verschil als je op de ps4 of ps5 speelt damnn...
Ps4 speelt zo verfijnder en soepeler eigenlijk moet dit niet kunnen maar ok dat vind ik persoonlijk
Ps4 speelt zo verfijnder en soepeler eigenlijk moet dit niet kunnen maar ok dat vind ik persoonlijk
Waarom hebben ze nog steeds niks gedaan aan
Als tegenstander rood krijgt en weggaat dat ander de win krijgt
Ook ik heb me nog niet weten te kwalificeren, maar ik moet ook zeggen dat ik wat half bakken pogingen heb gedaan. Ben intussen wel langzamerhand steeds beter geworden, als ik de statistieken bekijk. Mijn eerste 4 potjes in divisie 3 waren 2 gewonnen en 2 gelijk…
Hoezo, rood is geen goal.Markvd1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:35:
Waarom hebben ze nog steeds niks gedaan aan
Hier ook hoor: divisie 2 inmiddels, maar afgelopen week ook 3x kwalificatie misgelopen, en nu geen pogingen meer over.038Zwolle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:12:
[...]
Nouja, ik vind de manier van kwalificeren wel bijzonder. Ik speel momenteel in Div 2 rank 1, haal dus gisteren wel 5 wins waarbij ik meerdere spelers versla die wél de weekend league spelen. Maar het is mij geen 1 keer gelukt om te kwalificeren.
Natuurlijk ligt het aan jezelf (merendeels) als je verliest. Maar de matchmaking blijft 'bijzonder'.
Het kwalificatiesysteem blijft raar omdat het compleet random is. Dus als je pech hebt kan je dus inderdaad het meerdere keren mislopen ook al speel je op een redelijk niveau. 'Bijzonder' is wel het juiste woord ja.
Klopt maar na rode kaart gaan ze rq
Dat moet toch gewoon een loss zijn
Überhaupt als je weggaat moet een loss zijn
Gaan ze nooit doen. Dan gaan mensen hun tegenstanders DDOS'en enzo, want dan verlies jij je verbinding en dat is hetzelfde als een 'rq'. Ze kunnen het doen als je via het menu quit maar dat doet bijna niemand. Ik quit soms ook als ik een perfecte sliding voor de speler langs, op de bal maak en toch rood krijg. Zoek het maar uit dan, brakke collision detection..Markvd1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:27:
[...]
Waarom? Gewoon zorgen dat je scoort. Anders lekker opnieuw beginnen.Markvd1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:27:
[...]
Weg gaan is ook een loss, alleen geen win voor de andere partij.Markvd1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:27:
[...]
Toch wordt diegene die geen rood krijgt soort van gestraft door de contracten die eraf gaan...saert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:58:
[...]
Waarom? Gewoon zorgen dat je scoort. Anders lekker opnieuw beginnen.
Ik had het in fifa 21 ook...speelde tegen een knetter goed team...10 minuten onderweg...0-0...
Zijn topspits maakte een ranzige overtreding en kreeg rood meer dan terecht..
Die gast gaat weg...
Net zoals leaven als je een terechte penalty tegen krijgt bij 0-0....
Burp
Ik moet vaker in de lunchpauze fifa opstarten. Vijf potten Rivals gespeeld, vier gewonnen, een verloren. Gisterenavond: vier verloren, een gewonnen. Ging aardig rap met wat rage quits in twee minuten. Nog twee voor de 7 wins. En dan maar eens tijdens lunch de qualify eens proberen. Niet dat ik verwacht me daadwerkelijk te kwalificeren.
als iemand anders weggaat, hoort de andere gewoon de win te krijgen ongeacht wat de stand was.saert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:58:
[...]
Waarom? Gewoon zorgen dat je scoort. Anders lekker opnieuw beginnen.
Diegene die weggaat, die geeft op. Als je opgeeft wint de andere.
Idd dat dus ,kromme redenering moet je maar scoren slaat nergens opfifanoob schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:41:
[...]
als iemand anders weggaat, hoort de andere gewoon de win te krijgen ongeacht wat de stand was.
Als ik alleen op doel af loop na 2 min en word neergehaald en rood geeft die rq dat is gewoon niet eerlijk en vervelend
Nu geloof ik wel dat diegene zelf quitte, maar wat nou als het door een disconnect komt van de servers? Dan vind ik niet dat je de win moet krijgen, imo. (Behalve als je voor staat ofc)
dat had ik gisteren dus. 2-2 88e min ik kom op de keeper af, hij haalt mij onderuit, rood + penalty.Markvd1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:46:
[...]
Idd dat dus ,kromme redenering moet je maar scoren slaat nergens op
Als ik alleen op doel af loop na 2 min en word neergehaald en rood geeft die rq dat is gewoon niet eerlijk en vervelend
En hij quit... vaak zijn het lui die met Galatasary shirtjes spelen

Dan nog moet de andere de win krijgen. Als jij die DC krijgt, wat maakt het jou dan uit dat je tegenstander de win krijgt? jij hebt toch al je verlies omdat je een dc hebt.wErudite schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:50:
Nu geloof ik wel dat diegene zelf quitte, maar wat nou als het door een disconnect komt van de servers? Dan vind ik niet dat je de win moet krijgen, imo. (Behalve als je voor staat ofc)
Bovendien als je daar rekening mee gaat houden weet je ook dat er mee gefraudeerd wordt en of het niet meer te controleren is.
dan is het gevaar wel dat sommigen je gaan ddossen, dus sowieso de win krijgen is misschien niet handig.
en disconnect is heel makkelijk te faken door je internet eruit te knallen.
Maar het is wel zo dat het fijn is dat jij niks misloopt omdat de ander ragequit of disconnect bij een gelijke stand.
Dus bijvoorbeeld contracten behouden en sowieso 500 munten ofzo?
en disconnect is heel makkelijk te faken door je internet eruit te knallen.
Maar het is wel zo dat het fijn is dat jij niks misloopt omdat de ander ragequit of disconnect bij een gelijke stand.
Dus bijvoorbeeld contracten behouden en sowieso 500 munten ofzo?
Het risico dat mensen je gaan DDOS'en om op een valse manier een computerspelletje te winnen. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden als je er even bij stil staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 03-11-2021 14:23 ]
Eerste editie van FUT in jaren waar ik enthousiast over ben. Gameplay is veel beter dan afgelopen jaren. Ja, er valt genoeg te verbeteren en áls ze dat doen, kan het serieus de beste fifa ooit worden. In ieder geval de beste FUT ooit.
Grootste ergernis is inconsistentie van keepers. Ik maak soms goals waar ik me gewoon voor schaam, zo makkelijk gaan ze erin (keeper valt gewoon om op zijn plek, duikt over de bal heen bij een matig schot, enz) en soms speel ik geweldig fifa en speel ik mijn tegenstander compleet dronken om vervolgens de bal uit de kruising geplukt te zien worden na een schot vanaf een meter of 10.
Overtredingen worden nog steeds niet goed opgepakt door de engine, de collisions zijn op de een of andere manier zo afgesteld dat je echt iemands knieschijf de derde ring in moet maaien om een vrije trap te krijgen.
En laatste grote ergernis is de input delay die per game enorm verschilt. Soms heb ik games waarbij er letterlijk een hele seconde zit tussen de input en de daadwerkelijke start van de animatie op het scherm van mijn input. En de volgende game kan het maar zo zijn dat ik perfecte, directe input heb, maar ik gewoon kan zien aan de gameplay dat mijn tegenstander met enorme delay speelt.
Al met al is het een goede versie van FUT. Ik vind dat de broken-mechanics-merchants echt heel makkelijk aan te pakken zijn. De hail-mary steekballen over 60 meter zijn zo enorm makkelijk te verdedigen door gewoon handmatig te verdedigen en niet altijd maar blind op je AI-defence te vertrouwen (ook een hardnekkige kwaal bij FUT-spelers). Toch klaagt iedereen over die through balls, in plaats van zelf te onderzoeken wat je er tegen kan doen.
Ook de mensen die nog steeds (geen idee waarom, het is geen FIFA 19 of 20 meer) op volledige 1-depth drop back spelen zijn heel goed te bestrijden dit jaar omdat het enige wat die spelers doen is vertrouwen op de AI-defence. En de AI-defence is zo easy te foolen met een shot/skill move-cancel.
Ik ben al jaren fan van handmatig verdedigen (ik trek rustig een CB uit positie wanneer ik denk dat dat een juist moment is) en dat kostte me altijd goede resultaten op fifa, omdat de game volledig gefocust was op alleen maar blind terugrennen met je CVM's en verder letterlijk NIKS doen tijdens het verdedigen. Ik was altijd div 4 of 3 speler, haalde met moeite 18 wins in de original Weekend League, maar dit jaar sta ik momenteel op 1 win van de Elite division en haal ik rank 2 met gemak in de WL. Liever rank 3 en de rest aan wins weggeven want dan kan ik in een avondje de hele WL er ff doorheen knallen, maar rank2 is echt goed te doen.
Kleine kanttekening: mijn packluck dit jaar is insane. IF Salah, Mbappe, Messi en eergisteren dus Abedi Pelé uit mijn Hero Upgrade pack. Dat helpt ook wel mee. Al zijn Salah, Mbappe en Messi allang verkocht. Wil niet echt het hele jaar hetzelfde team hebben met dezelfde voorspelbare spelers. Dus nu een mooi team gebouwd met RB Arnautovic (Wat een beest is hij, echt ziek voor 30 of 40K), Baby icon Luis Figo, Mid icon Dennis Bergkamp en dus Abedi Pele voorin, Tonali + Vidal RTTK cvm, RTTK De Ligt, Theo Hernandez IF Champs-pick, Dante en Atal Champs-pick achterin.
Grootste ergernis is inconsistentie van keepers. Ik maak soms goals waar ik me gewoon voor schaam, zo makkelijk gaan ze erin (keeper valt gewoon om op zijn plek, duikt over de bal heen bij een matig schot, enz) en soms speel ik geweldig fifa en speel ik mijn tegenstander compleet dronken om vervolgens de bal uit de kruising geplukt te zien worden na een schot vanaf een meter of 10.
Overtredingen worden nog steeds niet goed opgepakt door de engine, de collisions zijn op de een of andere manier zo afgesteld dat je echt iemands knieschijf de derde ring in moet maaien om een vrije trap te krijgen.
En laatste grote ergernis is de input delay die per game enorm verschilt. Soms heb ik games waarbij er letterlijk een hele seconde zit tussen de input en de daadwerkelijke start van de animatie op het scherm van mijn input. En de volgende game kan het maar zo zijn dat ik perfecte, directe input heb, maar ik gewoon kan zien aan de gameplay dat mijn tegenstander met enorme delay speelt.
Al met al is het een goede versie van FUT. Ik vind dat de broken-mechanics-merchants echt heel makkelijk aan te pakken zijn. De hail-mary steekballen over 60 meter zijn zo enorm makkelijk te verdedigen door gewoon handmatig te verdedigen en niet altijd maar blind op je AI-defence te vertrouwen (ook een hardnekkige kwaal bij FUT-spelers). Toch klaagt iedereen over die through balls, in plaats van zelf te onderzoeken wat je er tegen kan doen.
Ook de mensen die nog steeds (geen idee waarom, het is geen FIFA 19 of 20 meer) op volledige 1-depth drop back spelen zijn heel goed te bestrijden dit jaar omdat het enige wat die spelers doen is vertrouwen op de AI-defence. En de AI-defence is zo easy te foolen met een shot/skill move-cancel.
Ik ben al jaren fan van handmatig verdedigen (ik trek rustig een CB uit positie wanneer ik denk dat dat een juist moment is) en dat kostte me altijd goede resultaten op fifa, omdat de game volledig gefocust was op alleen maar blind terugrennen met je CVM's en verder letterlijk NIKS doen tijdens het verdedigen. Ik was altijd div 4 of 3 speler, haalde met moeite 18 wins in de original Weekend League, maar dit jaar sta ik momenteel op 1 win van de Elite division en haal ik rank 2 met gemak in de WL. Liever rank 3 en de rest aan wins weggeven want dan kan ik in een avondje de hele WL er ff doorheen knallen, maar rank2 is echt goed te doen.
Kleine kanttekening: mijn packluck dit jaar is insane. IF Salah, Mbappe, Messi en eergisteren dus Abedi Pelé uit mijn Hero Upgrade pack. Dat helpt ook wel mee. Al zijn Salah, Mbappe en Messi allang verkocht. Wil niet echt het hele jaar hetzelfde team hebben met dezelfde voorspelbare spelers. Dus nu een mooi team gebouwd met RB Arnautovic (Wat een beest is hij, echt ziek voor 30 of 40K), Baby icon Luis Figo, Mid icon Dennis Bergkamp en dus Abedi Pele voorin, Tonali + Vidal RTTK cvm, RTTK De Ligt, Theo Hernandez IF Champs-pick, Dante en Atal Champs-pick achterin.
@Timk10 Je slaat de spijker op z'n kop. Ben het met elk punt eens 
Ik geniet ook van deze FIFA, eindelijk is het mogelijk om gewoon casual Rivals & WL te spelen in combinatie met het behalen van een leuke rank.
Ik geniet ook van deze FIFA, eindelijk is het mogelijk om gewoon casual Rivals & WL te spelen in combinatie met het behalen van een leuke rank.
In een ideale wereld: ja. Maar dit gaat men abusen. Daarnaast vind ik niet dat als EA disconnect van mij om één of andere stupide reden dat mijn tegenstander dan een win moet krijgen. Als ik nou op het brakke WiFi van de buren speel ok, maar maak daar maar eens onderscheid in.fifanoob schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:41:
[...]
als iemand anders weggaat, hoort de andere gewoon de win te krijgen ongeacht wat de stand was.
Hoe dan?Gurbuh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:59:
[...]
In een ideale wereld: ja. Maar dit gaat men abusen. Daarnaast vind ik niet dat als EA disconnect van mij om één of andere stupide reden dat mijn tegenstander dan een win moet krijgen. Als ik nou op het brakke WiFi van de buren speel ok, maar maak daar maar eens onderscheid in.
de abuse is nu veel makkelijker, je quit gewoon bij gelijkstand etc. Die paar kids die gaan ddossen ben ik niet bang voor.
Voorbeeldje: https://nl.ign.com/fifa-2...n-door-oekraiense-politiefifanoob schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:08:
[...]
Hoe dan?
de abuse is nu veel makkelijker, je quit gewoon bij gelijkstand etc. Die paar kids die gaan ddossen ben ik niet bang voor.
ik zie het verband niet tussen quiten? dit gaat over tradingbots en dus niet over iemand die je tegenkomt in een potje?
Dat ze je niet automatisch een win geven als de tegenstander weggaat bij een stand van 0-0 snap ik (i.v.m. hierboven genoemde DDOS en dergelijk), echter dat het mogelijk is om voor/tijdens een penalty te kunnen (pauzeren en) leaven zonder dat de tegenstander de win krijgt snap ik dan weer totaal niet.
Pauzeren kan ook niet, het spel geforceerd afsluiten wel.
Ze hebben het inderdaad uitgeschakeld dat je op pauze kan klikken bij een penalty, maar goed. Een speler kan zoals @dutchgio zegt gewoon de stekker eruit trekken of de applicatie sluiten. Doe je ook maar weinig aan.
Het zal verdomd lastig worden om dat in te bouwen denk ik
Bij een penalty met 0-0 voor team A...
bij een disco krijgt team A de winst
Bij rood voor team B met 0-0
Team A kan ook bewust iets hebben gedaan om de verbinding om zeep te helpen...
Anders is het als 1 van de teams misschien voor forfeit kiest maar dat gebeurt vaak niet volgens mij..
Anders is het als 1 van de teams misschien voor forfeit kiest maar dat gebeurt vaak niet volgens mij..
Burp
Ze hebben bij EA genoeg geld verdient om te dit onderzoeken en te ontwikkelen.Wii4all schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:51:
Het zal verdomd lastig worden om dat in te bouwen denk ik
daarom heel simpel, die gene die quit of de verbinding verliest, heeft zoals nu ook al het geval is altijd een lose ongeacht de stand.
Het is puur voor de andere dat hij gewoon dan standaard de win krijgt. Simpeler kan het niet. Wel of niet op start kunnen drukken dat boeit allemaal niet. Fix het gewoon zo dat de ander de win krijgt dan houdt het getrol vanzelf op want dat is het gewoon. Puur kids die een ander niks gunnen en zelf liever verliezen als de ander maar de win niet krijgt.
En ja het is zuur wanneer je een DC krijgt maar het is standaard al dat je dan een lose krijgt, dus nogmaals want maakt het jou dan nog uit als verliezende die een DC krijgt wat er met de punten van een ander gebeurd? Dat heeft 0,0 invloed op diegene die verliest voor hem blijft alles hetzelfde.
Ik snap niet dat hier eigenlijk zo'n discussie over is.
Het is puur voor de andere dat hij gewoon dan standaard de win krijgt. Simpeler kan het niet. Wel of niet op start kunnen drukken dat boeit allemaal niet. Fix het gewoon zo dat de ander de win krijgt dan houdt het getrol vanzelf op want dat is het gewoon. Puur kids die een ander niks gunnen en zelf liever verliezen als de ander maar de win niet krijgt.
En ja het is zuur wanneer je een DC krijgt maar het is standaard al dat je dan een lose krijgt, dus nogmaals want maakt het jou dan nog uit als verliezende die een DC krijgt wat er met de punten van een ander gebeurd? Dat heeft 0,0 invloed op diegene die verliest voor hem blijft alles hetzelfde.
Ik snap niet dat hier eigenlijk zo'n discussie over is.
Vanmiddag hier hetzelfde. Ik dacht dat het kwam omdat ik op mijn oude Xbox zat en dus een keer old-gen ipv new-gen aan het spelen was, maar van de 5 potten er 4 gewonnen en zit meteen een hele divisie hoger... wel de upgraded rewards veilig gesteld hiermee, dus blij zat! Dat flexibel thuiswerken bevalt me welJoosie200 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:27:
Ik moet vaker in de lunchpauze fifa opstarten. Vijf potten Rivals gespeeld, vier gewonnen, een verloren. Gisterenavond: vier verloren, een gewonnen. Ging aardig rap met wat rage quits in twee minuten. Nog twee voor de 7 wins. En dan maar eens tijdens lunch de qualify eens proberen. Niet dat ik verwacht me daadwerkelijk te kwalificeren.

Ik win ook verreweg het meeste tijdens lunch tijd. Altijd fijn om dan je wins binnen te halenheron schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:55:
[...]
Vanmiddag hier hetzelfde. Ik dacht dat het kwam omdat ik op mijn oude Xbox zat en dus een keer old-gen ipv new-gen aan het spelen was, maar van de 5 potten er 4 gewonnen en zit meteen een hele divisie hoger... wel de upgraded rewards veilig gesteld hiermee, dus blij zat! Dat flexibel thuiswerken bevalt me wel
Over pack luck gesproken.. Dat is nu ook overgeslagen op de kleine zakjes Tum Tum mix. Het lekkerst zijn die kleine ronde choco's met witte dingetjes.. Nu al 3 packs geopend en nog niet zo'n geval
. En straks in huis klagen dat papa al die zakjes opent..

Exact Dit!! Zonder je packluck dan haha.
Heerlijke FIFA versie dit jaar. Ik heb nog weinig gameplay frustraties gehad.
Frustrerend zal fifa voor mij altijd blijven, maar dat komt vaak omdat ik zelf nog steeds soms fouten maak die ik al jaren maak haha.AequitasII schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:49:
[...]
Exact Dit!! Zonder je packluck dan haha.
Heerlijke FIFA versie dit jaar. Ik heb nog weinig gameplay frustraties gehad.
Ik ben bijvoorbeeld zo fucking koppig in het opbouwen van achteruit, zelfs als de tegenstander constant pressure staat ga ik nog proberen eronderuit te tikken alsof ik fucking Xavi en Iniesta ben
Ik leer het maar niet om die bal dan even weg te peren naar de vleugels of mijn grote spits. En heel vaak resulteert het dus in balverlies op een plek waar je absoluut geen balverlies mag lijden en dus een goal.
Op de vage blunders van de keepers na, is dit in mijn ogen ook echt de beste versie sinds jaren. Skillen is enkel in specifieke situaties nog efficient en opzetten van combinaties loont een stuk meer dan jaren ervoor.
Vandaag maar eens de PS4 versie opgestart ipv de PS5 versie en dat lijkt nu Ff beter te gaan. Zal wel psychisch zijn, maar eindelijk weer wat wedstrijden gewonnen. Het lijkt wat makkelijker en sneller te spelen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Weer niet geplaatst voor wl
5 verloren ,1tegen team met de voorhoede van psg en vieira matsdonna erachter
Frustrerend wl zijn de teams makkelijker
Kwalificatie zijn de teams echt niet normaal
5 verloren ,1tegen team met de voorhoede van psg en vieira matsdonna erachter
Frustrerend wl zijn de teams makkelijker
Kwalificatie zijn de teams echt niet normaal
[ Voor 35% gewijzigd door Markvd1984 op 04-11-2021 01:00 ]
Nog even op de valreep voor de rewards morgenochtend van een extra player pick verzekerd en de Elite Division bereikt, erg content mee. Abedi Pele is gewoonweg insane. Dit team is misschien wel mijn chillst spelende team ooit. Ingame 4-2-3-1, Figo rechts, Bergkamp links, Pele centraal. Genieten!
:strip_exif()/f/image/SKf4XfIhCKCI0otATKd5xTxy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SKf4XfIhCKCI0otATKd5xTxy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HxQRJLvf3UTgEfUwlEYpkXHj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Timk10 op 04-11-2021 01:01 ]
:strip_exif()/f/image/NofzzhWIBxXxv9rAj5wmDgV3.jpg?f=fotoalbum_large)
Enige suggestie hier voor Fred? Ik heb pogba en Bruno geprobeerd maar die komen net tekort vind ik. Fred speelt 10x lekkerder alleen wil hem wel upgraden. Een mid icon?
[ Voor 17% gewijzigd door llovesoccerx7 op 04-11-2021 04:54 ]
Fred heeft ook een 85 rated RTTKllovesoccerx7 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 04:53:
[Afbeelding]
Enige suggestie hier voor Fred? Ik heb pogba en Bruno geprobeerd maar die komen net tekort vind ik. Fred speelt 10x lekkerder alleen wil hem wel upgraden. Een mid icon?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Sentiment met de Verratti van fifa 21 was de reden om deze SBC te doen.
Beetje mijn team moeten aanpassen, maar dit is het geworden. Ingame wil ik hem CM zetten (kante CDM) in 41212-2
Verder speel ik 4312 en 4231.
Benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Cordoba kwam uit de Hero pack. Mijn eerste grote packluck dit seizoen.
Beetje mijn team moeten aanpassen, maar dit is het geworden. Ingame wil ik hem CM zetten (kante CDM) in 41212-2
:strip_exif()/f/image/rcO49NwRSnLUGEQpR1SGJSCR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 04-11-2021 08:23 ]
wijze woorden
Klopt maar is die de moeite waard? Upgrade zal die niet krijgen met manU in de CL😅
Want? Man Utd staat eerste en moet nog thuis tegen Young Boys.llovesoccerx7 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:29:
[...]
Klopt maar is die de moeite waard? Upgrade zal die niet krijgen met manU in de CL😅
Oh echt?😂. Ik volg ze niet echt maar na de laatste prestaties dacht ik dat ze er slechter voor stondenwErudite schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:34:
[...]
Want? Man Utd staat eerste en moet nog thuis tegen Young Boys.
Soms snap ik niks van prijzen..
Had nog een dubbele Rulebreaker Arnautovic voor 39k. Ik expres nog een beetje wachten dat hij naar 45k zou klimmen om iig geen verlies te lijden.. Dropt hij binnen een paar dagen naar 24k.. Zucht.
Hij schiet ze er bij mij als zoete broodjes in.. Ik hoor hier diverse members positief over hem.. YouTubers zijn zeer positief over hem.. Hype hype en toch een prijsdrop..
Anyway; 19 potjes DIV3 en 49 goals verder. Ik vind het een bizarre speler voor deze prijs. Een aanrader dus.
Had nog een dubbele Rulebreaker Arnautovic voor 39k. Ik expres nog een beetje wachten dat hij naar 45k zou klimmen om iig geen verlies te lijden.. Dropt hij binnen een paar dagen naar 24k.. Zucht.
Hij schiet ze er bij mij als zoete broodjes in.. Ik hoor hier diverse members positief over hem.. YouTubers zijn zeer positief over hem.. Hype hype en toch een prijsdrop..
Anyway; 19 potjes DIV3 en 49 goals verder. Ik vind het een bizarre speler voor deze prijs. Een aanrader dus.
Is niet zo gek toch?Rhain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:49:
Soms snap ik niks van prijzen..
Oostenrijk + Bologna. Krijgt met niemand die de moeite waard is een sterke link. Daarnaast is iedereen op zoek naar de META spelers. Arnautovic is gewoon niet META met zijn body type hoe hoog zijn dribling etc ook is.
Volgende week de seizoen rewards er ook nog bij, dan zal de markt nog verder dalen denk ik zo...
Burp
Ben ook wel benieuwd naar Verratti. Wil je ff laten weten hoe hij jou bevalt?Valandil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:22:
Sentiment met de Verratti van fifa 21 was de reden om deze SBC te doen.
[Afbeelding]
Heb je zeker een punt, daarom was hij slechts < 40K. Maar dan ineens in amper 2 dagen weer zo'n flinke prijs drop.. Dat die kaart dan ook niet heel even een weekje stabiel is ofzo.. maar goed, het zij zoOzz schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:57:
[...]
Is niet zo gek toch?
Oostenrijk + Bologna. Krijgt met niemand die de moeite waard is een sterke link. Daarnaast is iedereen op zoek naar de META spelers. Arnautovic is gewoon niet META met zijn body type hoe hoog zijn dribling etc ook is.
Rival rewards: gekozen voor tradable packs + 14k coins. Kreeg dit keer Di Maria en Davies er uit. Bij elkaar toch 40k waard. Mag een keer niet klagen
Jullie nog wat gepacked?
Tradeble Rashford, untradeble IF Ramsdale en een paar 84-rated fodder.Rhain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:59:
[...]
Heb je zeker een punt, daarom was hij slechts < 40K. Maar dan ineens in amper 2 dagen weer zo'n flinke prijs drop.. Dat die kaart dan ook niet heel even een weekje stabiel is ofzo.. maar goed, het zij zo
Rival rewards: gekozen voor tradable packs + 14k coins. Kreeg dit keer Di Maria en Davies er uit. Bij elkaar toch 40k waard. Mag een keer niet klagen![]()
Jullie nog wat gepacked?
Wel blij met Rashford, is nu 30K, maar denk dat ik hem bewaar als first owner speler Die gaan we binnen nu en enkele weken toch wel nodig hebben.
Ik speel met Rashford. Ook een fijne kaart om daadwerkelijk te gebruiken!Ozz schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:01:
[...]
Tradeble Rashford, untradeble IF Ramsdale en een paar 84-rated fodder.
Wel blij met Rashford, is nu 30K, maar denk dat ik hem bewaar als first owner speler Die gaan we binnen nu en enkele weken toch wel nodig hebben.
En je koopt hem terwijl hij nog in packs zit, vóór rewards etc, dat is doodzonde nummer 1Rhain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:59:
[...]
Heb je zeker een punt, daarom was hij slechts < 40K. Maar dan ineens in amper 2 dagen weer zo'n flinke prijs drop.. Dat die kaart dan ook niet heel even een weekje stabiel is ofzo.. maar goed, het zij zo
Rival rewards: gekozen voor tradable packs + 14k coins. Kreeg dit keer Di Maria en Davies er uit. Bij elkaar toch 40k waard. Mag een keer niet klagen![]()
Jullie nog wat gepacked?
Heb nu Son op links staan. Ben er niet helemaal weg van. Zat gister nog te denken om hem te vervangen voor Rashford. Komt dus eigenlijk wel goed uit dat ik hem pack.Moody2204 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:08:
[...]
Ik speel met Rashford. Ook een fijne kaart om daadwerkelijk te gebruiken!
Speel sinds gisteren weer 3-5-2 en het gaat weer als een tierelier. Gebruikte deze formatie in vorige FIFA's heel veel met uitzondering van vorig jaar.
Heb het nu zo staan.
Donnarumma
Kimpembe - Kante - Varane
Hakimi - Wijnaldum - Pogba - Theo Hernandez
Messi
Ronaldo - Son
Kimpembe - Kante - Varane
Hakimi - Wijnaldum - Pogba - Theo Hernandez
Messi
Ronaldo - Son
Kante dus eigenlijk als echte CDM die zich letterlijk tussen de verdedigers laat vallen. Hakimi en Hernandez die de flanken bestrijden en komen echt heel vaak in scoringspositie. Juist vanwege die opkomende vleugels heel veel ruimte in het midden omdat de tegenstander vaak niet weet op wie ze moeten focussen.
Ik kan nu division rivals rewards kiezen, maar heb daar een vraag over.
3 opties:
1. 1x prime electrum + 10.000coins
2. 2x rare players (untradeable) + 17.500
3. 1x rare players (untr) + prime gold (untr) + 5.000
Nu dacht ik altijd dat optie 3 altijd meer waard zou zijn dan optie 2, maar zoals ik het zie is dat absoluut niet het geval. Of is een prime gold players pack "altijd" beter dan een rare players pack?
Ik zou voor optie 2 gaan (voor de coins), maar waarom zou iemand voor optie 3 gaan?
3 opties:
Nu dacht ik altijd dat optie 3 altijd meer waard zou zijn dan optie 2, maar zoals ik het zie is dat absoluut niet het geval. Of is een prime gold players pack "altijd" beter dan een rare players pack?
Ik zou voor optie 2 gaan (voor de coins), maar waarom zou iemand voor optie 3 gaan?
Zal ik doen!Moody2204 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:59:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar Verratti. Wil je ff laten weten hoe hij jou bevalt?
Hoop m vanavond uit te kunnen testen.
wijze woorden
2x zeldzaam spelers omverhandelbaar en top gouden spelers verhandelbaarRhain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:59:
[...]
Jullie nog wat gepacked?
Hoogste 2x Goossens 83
Thnx EA
1x rare player pack tradeable en 14k
of
1x rare player pack untradeable en 25k.
Voor 11k de gok genomen. Ibra, Gaya, Matip en Nkunku als hoogste. Mag blij wezen als ik uit deze pack 11k haal. Wel de kans om Nkunku gold eens te testen in tandem met Goretzka. Weet ik beter of ik de if of sbc versie het overwegen waard vind.
of
1x rare player pack untradeable en 25k.
Voor 11k de gok genomen. Ibra, Gaya, Matip en Nkunku als hoogste. Mag blij wezen als ik uit deze pack 11k haal. Wel de kans om Nkunku gold eens te testen in tandem met Goretzka. Weet ik beter of ik de if of sbc versie het overwegen waard vind.
[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 04-11-2021 11:17 ]
Hoe zit het eigenlijk met die Seasonal DR rewards? Ik dacht dat we die dus ook vandaag kregen, maar lijkt er niet op en season van objectives loopt nog een week dus zal dan wel zijn. Krijg je daar meerdere packs die je unlocked hebt tijdens het stijgen in divisies, of is dat gewoon ook weer een upgrade systeem zodat je na een maand ploeteren 1 schraal pakje krijgt?
Optie 2 is inderdaad het beste, de meeste kaarten zijn toch alleen maar handig voor SBC's en op de transfermarkt niets waard.Prins32 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:37:
Ik kan nu division rivals rewards kiezen, maar heb daar een vraag over.
3 opties:
Optie 3 snap ik ook niet. Betere packs wellicht, maar de kans dat je die 12k meer in coins er uit haalt is erg klein.
Het zou mij niet verbazen als het laatste het geval is EA kennende. Per promotie van divisie 1 pack krijgen zou een betere incentive zijn. Ik zit nu op rank 1 van divisie 5. Twee wins verwijderd van divisie 4. Kijken of dat in de laatste week nog lukt.Gurbuh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:18:
Hoe zit het eigenlijk met die Seasonal DR rewards? Ik dacht dat we die dus ook vandaag kregen, maar lijkt er niet op en season van objectives loopt nog een week dus zal dan wel zijn. Krijg je daar meerdere packs die je unlocked hebt tijdens het stijgen in divisies, of is dat gewoon ook weer een upgrade systeem zodat je na een maand ploeteren 1 schraal pakje krijgt?
Packte deze ochtend TOTW Vini, kan zn oude mooie stof happen, beide helaas unreadable.
Maar ik gebruikte hem toch al fanatiek. 😁
Maar ik gebruikte hem toch al fanatiek. 😁
Rulebreaker Diaby uit m'n untradable Rivals rewards, prima supersubje.
Hier het 'Dynamische duo' Chiellini en Bonucci uit mijn Rivals Rewards.
Mijn eerste korte bevindigen (2 potjes).Moody2204 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:59:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar Verratti. Wil je ff laten weten hoe hij jou bevalt?
Ik speelde met hem LCM en CDM in 41212-2 en 4231
Ik heb bewust een spil kaartje op hem gezet. Als box to box zijn zijn verdedigende stats prima.
Passing wil ik meer boosten zodat hij de aanval kan voorzien.
Als CM bevalt hij erg goed. Hij is super snel op de eerste meters en net als Messi houdt hij de bal dicht onder zich tijdens het dribbelen. Zijn reactie snelheid is erg hoog en door zijn agressie herpakt hij snel de bal.
Enige minpunt is zodra hij de 16 in komt of in scoringspositie komt. Daarin komen zijn stats echt te kort. Wellicht dat ik er een hunter op zet, maar ik verwacht dat die boost nog onvoldoende gaat zijn.
Als CDM stond hij naast Kante FB. Eerlijk gezegd als CDM zou ik voor Kante gaan, die is echt veel meer je stayback CDM, maar Verratti kan je dan wel goed inzetten als balanced CDM. Nadeel is dat ze beide erg klein zijn.
Ik weet dat iedereen over zijn pace valt, maar voor een middenvelder heb je dat deze editie echt niet nodig! Zeker niet een box to box. Die moet het meer hebben van wendbaarheid en reactie snelheid. Daarin blinkt Verratti echt uit.
Als je een beetje fan ben van Verratti en zoals ik sentiment vanuit fifa21. Dan zou ik hem doen. Ik kan echt genieten van zo'n kaartje.
Hij is snel, wendbaar, alleen schieten moet je niet teveel van verwachten.
Voor 120k (of minder als je fodder hebt) is het een leuk kaartje en dat is precies mijn intentie van FIFA 22. Vooral spelers gebruiken die ik leuk vind. De meta ben ik wel klaar mee... (zeg ik nu
Wie overigens echt ook positief opviel: Ripart
Wil je value for coins, dan kan ik deze echt aanbevelen. Gullit stats voor 15k
Hij is spits, maar zet hem als b2b middenvelder en het is een beest! Kan je gelijk gebruiken om Verratti te linken naar andere Franse spelers uit andere competities, zoals Fekir, Kante of Benzema.
wijze woorden
Ik wacht even. Sneak preview van team 2 van rulebreakers ziet er echt op uitMarkvd1984 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:08:
[...]
2x zeldzaam spelers omverhandelbaar en top gouden spelers verhandelbaar
Hoogste 2x Goossens 83
Thnx EA
Even tips aan jullie gevraagd. Momenteel mijn team;
:strip_exif()/f/image/Ux80d0PnA4y7HkyKxC8P1DHH.jpg?f=fotoalbum_large)
In game switch ik direct naar 4-5-1 of als dat niet werkt 4-2-2-2 (overigens merk ik dat de tegenstander bij 4-2-2-2 veel moeilijker door het middenveld heen komt).
Ik wissel vrijwel direct correa om voor Werner, die schiet echt bijna alle ballen erin en nu beginnen de corners ook te lopen met hem. Daarnaast nog een Lukaku op de bank, waar ik in dit team niet zoveel aan heb (untreadable). Ik heb helaas geen coins momenteel voor welke speler/spelers zouden jullie sparen als je graag met een Werner wil spelen?
:strip_exif()/f/image/Ux80d0PnA4y7HkyKxC8P1DHH.jpg?f=fotoalbum_large)
In game switch ik direct naar 4-5-1 of als dat niet werkt 4-2-2-2 (overigens merk ik dat de tegenstander bij 4-2-2-2 veel moeilijker door het middenveld heen komt).
Ik wissel vrijwel direct correa om voor Werner, die schiet echt bijna alle ballen erin en nu beginnen de corners ook te lopen met hem. Daarnaast nog een Lukaku op de bank, waar ik in dit team niet zoveel aan heb (untreadable). Ik heb helaas geen coins momenteel voor welke speler/spelers zouden jullie sparen als je graag met een Werner wil spelen?
Zonder coins is het wat lastig, maar anders Kante.Denn90 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:19:
[Afbeelding]
Wellicht kan je kijken naar Haverts of Mount IF om beide als CAM in te zetten?
Anderzijds bedenk ik me net dat je ook Rudiger kan gebruiken. Als CB met shadow ook nog zeker bruikbaar.
wijze woorden
Moody2204 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:52:
Hier het 'Dynamische duo' Chiellini en Bonucci uit mijn Rivals Rewards.
Ik heb hem eerde vandaag ook gedaan en wil hem linken met Nkunke (beide CM's) en Onyeka (CDM). In de reviews zag ik hoe beweegelijk Verratti is en ik ben toch wel blij dat ik Kante FB niet gedaan heb, want Verratti linkt beter met Mbappe, Fofana en (hoewel hij niet Frans is) Fekir, Benz POTM die ik ook nog rondlopen heb. Ook maar eens kijken of Verratti en Nkunke samen op CDM kunnen in een 4222 of 4231 opstelling, ben benieuwd en dank je voor het delen!Valandil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:55:
[...]
Meer het "Statische duo"![]()
Mijn eerste korte bevindigen (2 potjes).
Ik heb bewust een spil kaartje op hem gezet. Als box to box zijn zijn verdedigende stats prima.
Als CM bevalt hij erg goed. Hij is super snel op de eerste meters en net als Messi houdt hij de bal dicht onder zich tijdens het dribbelen. Zijn reactie snelheid is erg hoog en door zijn agressie herpakt hij snel de bal.
Enige minpunt is zodra hij de 16 in komt of in scoringspositie komt. Daarin komen zijn stats echt te kort. Wellicht dat ik er een hunter op zet, maar ik verwacht dat die boost nog onvoldoende gaat zijn.
Als CDM stond hij naast Kante FB. Eerlijk gezegd als CDM zou ik voor Kante gaan, die is echt veel meer je stayback CDM, maar Verratti kan je dan wel goed inzetten als balanced CDM. Nadeel is dat ze beide erg klein zijn.
Ik weet dat iedereen over zijn pace valt, maar voor een middenvelder heb je dat deze editie echt niet nodig! Zeker niet een box to box. Die moet het meer hebben van wendbaarheid en reactie snelheid. Daarin blinkt Verratti echt uit.
Als je een beetje fan ben van Verratti en zoals ik sentiment vanuit fifa21. Dan zou ik hem doen. Ik kan echt genieten van zo'n kaartje.
Voor 120k (of minder als je fodder hebt) is het een leuk kaartje en dat is precies mijn intentie van FIFA 22. Vooral spelers gebruiken die ik leuk vind. De meta ben ik wel klaar mee... (zeg ik nu)
Hij is spits, maar zet hem als b2b middenvelder en het is een beest! Kan je gelijk gebruiken om Verratti te linken naar andere Franse spelers uit andere competities, zoals Fekir, Kante of Benzema.
Onyeka heb ik nu erin voor de Prem links (tradable) en hij bevalt erg goed! Natuurlijk zijn de stats minder als Kanté, maar je betaald weinig voor veel onderscheppingen.
Thx voor je uitgebreide review. Ik ben ook wel gevoelig voor dat soort sentimenten. Maar ik was wel een beetje bang voor zijn schot inderdaad. Waarvan ik overigens vind dat die veel te laag is. Desalniettemin ga ik hem wellicht toch ook gebruiken. Ben er nog niet helemaal uit.Valandil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:55:
[...]
Mijn eerste korte bevindigen (2 potjes).
Voor 120k (of minder als je fodder hebt) is het een leuk kaartje en dat is precies mijn intentie van FIFA 22. Vooral spelers gebruiken die ik leuk vind. De meta ben ik wel klaar mee... (zeg ik nu)
Ben erg blij met mijn team. Divisie 2, loopt best lekker. Zou nog mijn rechtsback kunnen upgraden van Mukiele naar zijn RTTK versie. Maar mijn doel is om te sparen voor Mbappe. Heb nu 3 ton en Baby Henry.
Het is wel lastig dat heel weinig kaarten nog iets waard zijn. Mijn Rivals rewards vandaag zat alleen Szczesny in. Ondertussen daalt de waarde van Henry in absolute zin meer dan die van Mbappe, dus loop je na een week spelen eigenlijk alleen maar verder weg van het doel.
De economie van deze fifa is wel echt raar. Maar goed, we blijven het proberen. Net twee SBC's gedaan bovenop de rewards en ook niks verder (Emi Martinez 2.3k). Blijf hopen op een knaller een keer. Eigenlijk maar 3-4 ton nodig dan is mijn team min of meer af.
Het is wel lastig dat heel weinig kaarten nog iets waard zijn. Mijn Rivals rewards vandaag zat alleen Szczesny in. Ondertussen daalt de waarde van Henry in absolute zin meer dan die van Mbappe, dus loop je na een week spelen eigenlijk alleen maar verder weg van het doel.
De economie van deze fifa is wel echt raar. Maar goed, we blijven het proberen. Net twee SBC's gedaan bovenop de rewards en ook niks verder (Emi Martinez 2.3k). Blijf hopen op een knaller een keer. Eigenlijk maar 3-4 ton nodig dan is mijn team min of meer af.
Met dit budget kan je denk ik beter gewoon een team uit 1 league maken voor de volledige chem. Dus die PSG knakkers er uit,Denn90 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:19:
[Afbeelding]
Met Werner en Lukaku: https://www.futbin.com/22/squad/995603Denn90 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:19:
Uiteraard weet ik niet wat je voorkeur heeft qua spelers, maar een 4222 moet hiermee wel lukken.
Soms word ik best moe van de AI van je teamgenoten. Als de tegenstander volle druk zet op je keeper dan wel verdediging, sprinten je middenveld en aanvallers allemaal naar voren om dan allemaal in de dekking van hun tegenstanders te stappen. Hierdoor heb je gewoon 0 afspeelpunten en lange ballen werken niet goed met hoe willekeurig koppen dit jaar is.
In het echt zouden middenvelders zich juist laten inzakken om een extra aanspeelpunt te creëren, maar nu in Fifa wordt je bijna gedwongen tot een doel weg geven. Soms kan je het met wat kunst en vliegwerk wel voorkomen, maar de AI helpt zeker niet.
In het echt zouden middenvelders zich juist laten inzakken om een extra aanspeelpunt te creëren, maar nu in Fifa wordt je bijna gedwongen tot een doel weg geven. Soms kan je het met wat kunst en vliegwerk wel voorkomen, maar de AI helpt zeker niet.
Wat zoude jullie doen met dit team?
Ik speel met name 4312 of 4231.
In het eerste geval zakken raphina en silva terug naar rcm en lcm. Maar ik weet niet echt of dat wel hun kracht is.
Met name Wijnaldum staat daar maar als opvulling. Kimpembe is unt. Rest is tradeable.
Mbappe ga ik verkopen als hij de 1.1mil raakt voor BF. Koop ik hem in januari wel weer terug of ga met CR7 spelen.
In het eerste geval zakken raphina en silva terug naar rcm en lcm. Maar ik weet niet echt of dat wel hun kracht is.
Met name Wijnaldum staat daar maar als opvulling. Kimpembe is unt. Rest is tradeable.
Mbappe ga ik verkopen als hij de 1.1mil raakt voor BF. Koop ik hem in januari wel weer terug of ga met CR7 spelen.
/f/image/4Fuy6XK3VGAt6udKoqFCwSL5.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 28% gewijzigd door DeBers op 04-11-2021 14:55 ]
Iets wat ik al langer had moeten doen, maar ga mijn meta team omgooien en Robin van Persie kopen.
Je kan dit met de formatie instellingen aanpassen. Zet hem op langzaam opbouwen en probereen high/high of med/med spelers op cm.Pompi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:53:
Soms word ik best moe van de AI van je teamgenoten. Als de tegenstander volle druk zet op je keeper dan wel verdediging, sprinten je middenveld en aanvallers allemaal naar voren om dan allemaal in de dekking van hun tegenstanders te stappen. Hierdoor heb je gewoon 0 afspeelpunten en lange ballen werken niet goed met hoe willekeurig koppen dit jaar is.
Kwa spelers heb ik dat en voor aanpassen in game zou de bal eerst uitgetrapt moeten worden, waarmee je de bal aan je tegenstander geeft wat ook niet top is. En mijn tactieken zijn op dit moment al gebalanceerd 'opbouwen' en balbezit voor 'kansen creeren'. Met gebalanceerd verwacht ik dat de AI weet wat op moment de beste optie is en dat het zich daaraan aanpast.DeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:56:
[...]
Je kan dit met de formatie instellingen aanpassen. Zet hem op langzaam opbouwen en probereen high/high of med/med spelers op cm.
ik zou als ik jou was eerst het plaatje wat groter maken, ik zie er niets vanDeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
Wat zoude jullie doen met dit team?
[Afbeelding]
Ja, daa ga je al. Gek genoeg betekend balbezit dat spelers ruimte in gaan lopen om zo de bal te kunnen ontvangen. Daarnaast is dit ook alleen actief als je de bal op de helft van de tegenstander hebt. Je zou kunnen proberen om alles gebalanceerd te zetten (dat heb ik). Of Direct passen aan te zetten. Dan komen ze naar de bal.Pompi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:00:
[...]
Kwa spelers heb ik dat en voor aanpassen in game zou de bal eerst uitgetrapt moeten worden, waarmee je de bal aan je tegenstander geeft wat ook niet top is. En mijn tactieken zijn op dit moment al gebalanceerd 'opbouwen' en balbezit voor 'kansen creeren'. Met gebalanceerd verwacht ik dat de AI weet wat op moment de beste optie is en dat het zich daaraan aanpast.
Ik gebruik zelf lange bal. Ik speel ook op balbezit maar hiermee maken ze wat meer runs. Direct passing is puur voor in de final third.