Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
wErudite schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:55:
Iets wat ik al langer had moeten doen, maar ga mijn meta team omgooien en Robin van Persie kopen. :9
base of mid versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
DeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:17:
[...]

Ja, daa ga je al. Gek genoeg betekend balbezit dat spelers ruimte in gaan lopen om zo de bal te kunnen ontvangen. Daarnaast is dit ook alleen actief als je de bal op de helft van de tegenstander hebt. Je zou kunnen proberen om alles gebalanceerd te zetten (dat heb ik). Of Direct passen aan te zetten. Dan komen ze naar de bal.
Eigenlijk best omgekeerde wereld, balbezit zou juist dichterbij elkaar en meer vrij komend moeten betekenen en niet de diepte in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
DeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
Wat zoude jullie doen met dit team?
Ik speel met name 4312 of 4231.

In het eerste geval zakken raphina en silva terug naar rcm en lcm. Maar ik weet niet echt of dat wel hun kracht is.

Met name Wijnaldum staat daar maar als opvulling. Kimpembe is unt. Rest is tradeable.
Mbappe ga ik verkopen als hij de 1.1mil raakt voor BF. Koop ik hem in januari wel weer terug of ga met CR7 spelen.

[Afbeelding]
4231: Met Silva naast Wijnaldum en Fekir als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-09 16:00
Baby! Duurder maar ook beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
wErudite schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:37:
[...]

Baby! Duurder maar ook beter :)
Die ga ik ook halen voor mijn Feyenoord past and present :)
Kan alleen maar de baby zijn. Overige versies speelde hij toch echt in de prem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
DeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:06:
[...]
Die ga ik ook halen voor mijn Feyenoord past and present :)
Kan alleen maar de baby zijn. Overige versies speelde hij toch echt in de prem :p
Van Persie voor, naast of achter Guidetti ;)

Heb je al wat staan? Ik zat ook aan zoiets te denken, maar spelers als Van Persie (en zeker baby versie) ga ik nog niet aan kunnen trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Wat irritant met die veilingen.Kom steeds op 'bod verlopen' . Is dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27
DeBers schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
Wat zoude jullie doen met dit team?
Ik speel met name 4312 of 4231.

In het eerste geval zakken raphina en silva terug naar rcm en lcm. Maar ik weet niet echt of dat wel hun kracht is.

Met name Wijnaldum staat daar maar als opvulling. Kimpembe is unt. Rest is tradeable.
Mbappe ga ik verkopen als hij de 1.1mil raakt voor BF. Koop ik hem in januari wel weer terug of ga met CR7 spelen.

[Afbeelding]
Geen van de 2.
Te aanvallend ingesteld team.
Je hebt echt een puinruimer nodig op het middenveld.

Wijnaldum is b2b
Silva en Fekir zijn voorhoede / LRCAM spelers

Zoek een speler met minimaal High defensive stats en misschien nog een allrounder erbij voor 4312

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Dropkogel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:12:
Wat irritant met die veilingen.Kom steeds op 'bod verlopen' . Is dit te omzeilen?
Hoger bieden of eerder snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 21:23
Gisterenavond wat packluck gehad en dus kans om team hard te verbeteren. Zelf wil ik Messi wel eens proberen, maar misschien is het beter wat aan centraal middenveld te doen... of die nieuwe Dembele, ik weet het ff niet. Iemand goede tips? Speel meestal 4231 of 4321 en heb ca 1,2M op xbox te besteden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I27N-fg_180ds4kpVPJXPNb753Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYtP9p5UAO4dpKJlgAU25ovM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo divisie 4 is binnen. Zeven wins ook weer klaar. Had er toch meer nodig want werd aardig weggetikt door de Martials, Sons, Lukaku, Yedders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik heb Neymar weer teruggekocht. Achteraf toch een beetje spijt van dat ik die had verkocht.

Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gjIgt_SFk-bFcMwBkmLapEtJqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0Kmy1Llzp24CeGG3pHZ4xD9.jpg?f=fotoalbum_large

In-game switch ik 4-1-2-1-2(2) Met Benzema en Yedder in de spits. Neymar op cam. Fekir komt op lcm te staan.

Die Ripart en Tchouameni zijn trouwens echt goed. Had er niet al te hoge verwachtingen van maar spelen beide lekker solide en doen hun werk goed. :)

Yedder, Ripart, Benzema, Fekir, De Ligt, Koulibaly en Theo Hernandez zijn untradable.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Dat veld bij Union - Feyenoord ziet eruit alsof het speelt als FUT op de woensdagavond :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Rhain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:12:
[...]

Van Persie voor, naast of achter Guidetti ;)

Heb je al wat staan? Ik zat ook aan zoiets te denken, maar spelers als Van Persie (en zeker baby versie) ga ik nog niet aan kunnen trekken
Nee. Ik heb nu fill en if toornsta en dan van persie. Maar moet het aanvullen later met larsson, cruyf en Gullit. Ik heb wel echt volgendw fifa op een v bronckhorst. Die moet toch ook wel bij de icons komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:53
Zondag begonnen met traden, en nu al 650k binnen. Ik had hier eerder mee moeten beginnen. Twijfel alleen wie ik zal halen. Messi halen of een dag doorsparen voor Neymar? Een leak had aangegeven dat Bamba een rulebreaker zou gaan krijgen. Dit zorgt er denk ik wel voor dat Neymar nog meer gaat dalen neem ik aan?

[ Voor 29% gewijzigd door Lashrom op 04-11-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Waar trade je dan zo al in? Ik krijg golden rares 83/84 nauwelijks boven discard prijs verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Joosie200 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:37:
Waar trade je dan zo al in? Ik krijg golden rares 83/84 nauwelijks boven discard prijs verkocht.
- Gouden zeldzame spelers met shadow of hunter teamgeeststijl snipen voor dezelfde prijs als zonder teamgeeststijl (Kounde, Foden, Ben Yedder).
- Spelers die gebruikt kunnen worden in Marquee Matchups stijgen. Maar weinige letten erop, verkopen ze die voor veel minder dan de stijgende prijs.
- Mass bieden en doorverkopen.
- Zilveren Premiere league spelers voor max 700 kopen en weer doorverkopen voor iets duurder.
- Bronzen pack methode; bronzen packs kopen en weer aanbieden op transfermarkt.

Vergt wel enorm veel tijd though. Vaak ook YouTubers kijken die sniping filters tips geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 22:18
Lashrom schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:43:
Zondag begonnen met traden, en nu al 650k binnen. Ik had hier eerder mee moeten beginnen. Twijfel alleen wie ik zal halen. Messi halen of een dag doorsparen voor Neymar? Een leak had aangegeven dat Bamba een rulebreaker zou gaan krijgen. Dit zorgt er denk ik wel voor dat Neymar nog meer gaat dalen neem ik aan?
Ik vind Messi dat jaar beter, neymar wel lekker wat dribbelen betreft maar wat afmaken betreft is messi veel beter. Vooral zijn Finesse schoten zijn gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Prins32 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:37:
Ik kan nu division rivals rewards kiezen, maar heb daar een vraag over.
3 opties:
1. 1x prime electrum + 10.000coins
2. 2x rare players (untradeable) + 17.500
3. 1x rare players (untr) + prime gold (untr) + 5.000

Nu dacht ik altijd dat optie 3 altijd meer waard zou zijn dan optie 2, maar zoals ik het zie is dat absoluut niet het geval. Of is een prime gold players pack "altijd" beter dan een rare players pack?
Ik zou voor optie 2 gaan (voor de coins), maar waarom zou iemand voor optie 3 gaan? :?
Ik ben voor optie 1 gegaan (div 3) en haalde totaal 250K aan spelers eruit.
Moet wel zeggen dat dit de 1e keer is dat ik zoiets aan waarde eruit krijg.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Risk free traden met bronze en silvers gaat me prima af, maar het investeren in de duurdere spelers.. tot nu toe valt het kwartje vaak de verkeerde kant op.

Voorbeeld: Heb 5x El Shaarawy voor 39k. Gisteren voor de wedstrijd stond hij op ongeveer 45-46k. De hoop was natuurlijk op 2 upgrades en dan wat meer winst.. Nee hoor, speelt Roma gelijk. Nu staat hij weer terug op 39k en is er nog maar 1 upgrade mogelijk. Dan ben ik al weer in staat om eieren voor m'n geld te kiezen voordat hij verder zakt.. Wat zouden jullie doen in dit geval? Eieren of toch nog even aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Rhain schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:28:
Risk free traden met bronze en silvers gaat me prima af, maar het investeren in de duurdere spelers.. tot nu toe valt het kwartje vaak de verkeerde kant op.

Voorbeeld: Heb 5x El Shaarawy voor 39k. Gisteren voor de wedstrijd stond hij op ongeveer 45-46k. De hoop was natuurlijk op 2 upgrades en dan wat meer winst.. Nee hoor, speelt Roma gelijk. Nu staat hij weer terug op 39k en is er nog maar 1 upgrade mogelijk. Dan ben ik al weer in staat om eieren voor m'n geld te kiezen voordat hij verder zakt.. Wat zouden jullie doen in dit geval? Eieren of toch nog even aanhouden?
Altijd in de hype verkopen. Voor of tijdens de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Leuk. Spel loopt vast na de eerste helft in een qualifier. Spelers lopen niet het veld af en ik kan nu niets meer doen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
Voor de komende Icon SBC transferlijst maar vol gezet met 86/87/88 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

En nu weer… wat is dit voor bug.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-09 19:50
triple20 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:03:
Voor de komende Icon SBC transferlijst maar vol gezet met 86/87/88 spelers.
Wanneer komt die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:22
Luuk Brouwers (GAE) is de Eredivisie POTM... https://eredivisie.nl/nie...isie-speler-van-de-maand/

Weer een middenvelder, beetje teleurstellend. Hoe hoog zou z'n rating worden? 77?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tijdens de lunch mijn eerste qualifying potjes gespeeld. De matchmaking zal random wezen maar dit speelde een stuk soepeler dan Rivals. Twee potten gewonnen, toen was de pauze om. Bij hoeveel punten kwalificeer je voor WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Er!k schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:23:
Luuk Brouwers (GAE) is de Eredivisie POTM... https://eredivisie.nl/nie...isie-speler-van-de-maand/

Weer een middenvelder, beetje teleurstellend. Hoe hoog zou z'n rating worden? 77?
81

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 21:46
Joosie200 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:25:
Tijdens de lunch mijn eerste qualifying potjes gespeeld. De matchmaking zal random wezen maar dit speelde een stuk soepeler dan Rivals. Twee potten gewonnen, toen was de pauze om. Bij hoeveel punten kwalificeer je voor WL?
5x winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Er!k schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:23:

Even alle Eagles pricefixen B-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 22:10
Bijna elke SBC gedaan die er te doen was, veel packs geopend en eigenlijk nooit wat leuks gehad.
Doe ik toch de Hero SBC maar, kreeg ik Di Natale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
038Zwolle schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:
Bijna elke SBC gedaan die er te doen was, veel packs geopend en eigenlijk nooit wat leuks gehad.
Doe ik toch de Hero SBC maar, kreeg ik Di Natale!
Lekker voor je! Heb 'm een aantal keer tegen me gehad en altijd een kwelgeest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
wl:

1e pot hij komt met half brons team, trapt af, maakt overtreding drukt op start en quit bij 0-0 stand.

2e pot, ik krijg meteen kans en penalty. hij quit meteen terwijl ik penalty niet kon nemen 0-0

3e pot. niet eens aftrap hij quit meteen bij 0-0.

Echt waar, laat EA mij die win dan geven, zij GEVEN OP dus ik win maar nee ik krijg niks.
Is toch ook logisch als iemand opgeeft dat de andere de win krijgt? Zielig gedoe is dit.

edit:

4e pot 10e min en hij quit bij 0-0...

Wat een graf community is dit aan het worden zeg

[ Voor 10% gewijzigd door fifanoob op 05-11-2021 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dropkogel
Ik mis de verschillende weertypes tijdens potjes online.
Of hebben we hier alleen te maken met Mooiweer-voetballers? :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Fifanoob,
gewoon tegen mij spelen,heb je geheid je volledige speeltijd,het genot van een dikke overwinning en de benodigde coins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:32
Zo, ik ga 6 om 6 in de WL en nadat ik alle voorgaande weken vrij moeiteloos Rank 2 haalde is het nu weer eens huilen met de pet op; Gemiste kansen, een volledig open centrum, gatenkaas achterin, rebounds noem het hele circus maar op.

Geen idee waar het aan ligt want alle voorgaande weken vond ik de gameplay heel consistent en was de uitslag vaak een goede afspiegeling van de verhoudingen. Dit weekend echter .. Geeft me flashbacks naar FIFA 21

Straks proberen Rank 3 binnen te hengelen en dan denk ik dat ik het wel weer goed vind. Geen zin om hiermee verder te ploeteren. Daarnaast ga ik de Verratti SBC completen, lijkt me een geweldige kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Ik wil die Kessie kaart hebben, godallemachtig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgovEo5o3DWSGM4b8JtTp_jALXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMQnbJ9WM12xqvjyybRQqVU5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:09
Ik zit op Bamba te azen, die was vorig jaar zo goed.

Erg benieuwd naar verrati RB (nostalgie van F21) Iemand die hem op Stay back cdm heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:32
Die Corona-kaart is gewoon nog een beter versie van Fekir, jammer dat hij zo lastig te linken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 19:06
Augy schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:13:
Ik zit op Bamba te azen, die was vorig jaar zo goed.

Erg benieuwd naar verrati RB (nostalgie van F21) Iemand die hem op Stay back cdm heeft geprobeerd?
Ja ik wacht nog even totdat Bamba goedkoper wordt, lijkt mij een goede vervanger voor Diaby RB.

@Valandil heeft een paar pagina's terug een goede review geplaatst. Op cdm onderschept hij bij mij veel en is kan ook op cm uit de voeten. Ik geef de voorkeur op cdm denk ik vanwege zijn high/low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kulu Future Star was vorig jaar anders ook echt een top kaart! Ben benieuwd hoe hij nu is. Heb daar nu Politano.. doet het niet slecht, maar exceleert ook niet echt.
Aan gekomen in DIV2. 2-0 RQ, 1-0 RQ. Is dat normaal in DIV2? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:29:
[...]

Ja ik wacht nog even totdat Bamba goedkoper wordt, lijkt mij een goede vervanger voor Diaby RB.

@Valandil heeft een paar pagina's terug een goede review geplaatst. Op cdm onderschept hij bij mij veel en is kan ook op cm uit de voeten. Ik geef de voorkeur op cdm denk ik vanwege zijn high/low.
Op cdm speelt hij idd erg lekker, z'n passing in de opbouw vanuit die centrale positie is zo fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik doe dit weekend voor het eerst mee aan de weekend league. Zijn er nog tips voor wanneer je het best kan spelen? Wanneer zijn de servers ok? En waneer kan ik het best de gratis wins ophalen :p

Ik zie nog niet helemaal hoe het systeem werkt. Een win is 4 punten. Loss 1 eraf. Wanneer gaan mensen zijn ineens gratis wins weggeven en wanneer zal ik dat dan ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
joostmakaay schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:00:
Die Corona-kaart is gewoon nog een beter versie van Fekir, jammer dat hij zo lastig te linken is.
Oeh. Die ga ik mss als super sub halen. 5/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 21:46
DeBers schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:17:
Ik doe dit weekend voor het eerst mee aan de weekend league. Zijn er nog tips voor wanneer je het best kan spelen? Wanneer zijn de servers ok? En waneer kan ik het best de gratis wins ophalen :p

Ik zie nog niet helemaal hoe het systeem werkt. Een win is 4 punten. Loss 1 eraf. Wanneer gaan mensen zijn ineens gratis wins weggeven en wanneer zal ik dat dan ook doen?
antwoord op alles zondag.

wanneer gratis wins weggeven, wanneer je geen rank hoger meer kan komen.
win is 4 punten, dus als je met 3 wedstrijden te gaan 13 punten onder je goal zit kun je net zo goed verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
DeBers schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:17:

een loss is geen punten eraf! een loss levert je ook 1 punt op.
Verder vind ik zelf de zaterdagmiddag wel chil om te spelen. Verder is het willekeur wie je krijgt als tegenstander. Denk dat ik op zondag middag de meeste wins heb gekregen, maar goed, ik persoonlijk speel niet voor een gratis win, ik wil juist spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Is het nieuw dat iedereen Quit bij 2-0 achter?

Overigens ging ik als de brandweer vandaag. 7 wins in een uurtje met onderstaande opstelling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7hLjD6eG9VR5djoPKCFR0fYinM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0M7XCirMgfwCxJzwppAhaOn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Augy schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:36:
Is het nieuw dat iedereen Quit bij 2-0 achter?

Overigens ging ik als de brandweer vandaag. 7 wins in een uurtje met onderstaande opstelling

[Afbeelding]
Hoe is Verratti? Velen vergelijken hem met de defensieve Messi of zelfs Kante. Is deze Rulebreaker echt zo goed van hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Dramatisch WL gehad, rank 2.

Slechte red picks, slecht TOTW pakketje maar wel Hakimi uit m’n 100k pack. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Lashrom schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 01:38:
[...]

Hoe is Verratti? Velen vergelijken hem met de defensieve Messi of zelfs Kante. Is deze Rulebreaker echt zo goed van hem?
Eindbaas op het middenveld! De interceptions, acceleratie, dribbels (houd bal zeer kort bij hem) en agressiviteit maken hem tot (voor mij) een gamechanger op t middenveld. Zijn opbouwende passing vanuit de cdm positie is echt geweldig (voor mij heel belangrijk als het meeste centrale persoon op t middenveld, bij hem begint eigenlijk alles in 4-3-1-2)

8 wedstrijden, 7 wins (in Divisie 3 inmiddels waar ik echt lang heb gestruggled om door te stoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
fifanoob schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:25:
[...]

een loss is geen punten eraf! een loss levert je ook 1 punt op.
Verder vind ik zelf de zaterdagmiddag wel chil om te spelen. Verder is het willekeur wie je krijgt als tegenstander. Denk dat ik op zondag middag de meeste wins heb gekregen, maar goed, ik persoonlijk speel niet voor een gratis win, ik wil juist spelen :)
Nou ik heb net voor de zoveelste poging gedaan om de finals te bereiken maar het lukt me maar niet |:(
Verschilende opstellingen en tactics gebruikt maar ben ten einde raad. Ps5 is wel lastiger dan de ps4 maar kreeg ook daar goede tegenstanders tegen. Het zal wel ongelukkige matchmaking zijn omdat ik goede teams tref(teams die zonder Kimpembe en Fekir spelen zijn schaars)volgende week nieuw seizoen en hopelijk een nieuwe patch kan me misschien wel.goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA hoe de fuck kan je licht groene belijning aanbieden als optie ! Ik zag gewoon amper de lijnen op het veld staan.

Ik win de pot simpel maar echt wat bloed irritant spelen. Echt weer zo’n bloed irritant persoon ook die alles probeert om je te irriteren. Dan zelf rq direct als hij ziet dat niet lukt , wat een lui zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kwam mooi uit mijn 7e overwinning zorgde voor promotie naar divisie 4

Nu kom ik wel steeds vaker gasten tegen die echt puur op de verdediging leunen en counteren rustig blijven rondtikken tot de vrije ruimte en als je dan scoort dan is hetmeestal voorbij. Soms lukt het ze vanuit de counter te scoren en dan is het nog lastiger

Ik speel nu 4222 niet met een bijzonder team bpl maar het loopt op zich wel
https://www.ea.com/fifa/u...Id=cZi4hCAonYyvY:FFA22PS5

Zit te twijfelen om een echte lm en rm te halen want vaak hebben auba en Jesus veel ruimte om te lopen

Kante en Varane zijn nog wel een wens maar vanwege de coins zit dat er nog niet in

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:19:
EA hoe de fuck kan je licht groene belijning aanbieden als optie ! Ik zag gewoon amper de lijnen op het veld staan.

Ik win de pot simpel maar echt wat bloed irritant spelen. Echt weer zo’n bloed irritant persoon ook die alles probeert om je te irriteren. Dan zelf rq direct als hij ziet dat niet lukt , wat een lui zeg.
Al die kleur aanpassingen hadden ze van mij ook weg mogen laten ook de schaduw savonds vind ik de kleur van het veld zo 'fel'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:27:
Kwam mooi uit mijn 7e overwinning zorgde voor promotie naar divisie 4

Nu kom ik wel steeds vaker gasten tegen die echt puur op de verdediging leunen en counteren rustig blijven rondtikken tot de vrije ruimte en als je dan scoort dan is hetmeestal voorbij. Soms lukt het ze vanuit de counter te scoren en dan is het nog lastiger

Ik speel nu 4222 niet met een bijzonder team bpl maar het loopt op zich wel
https://www.ea.com/fifa/u...Id=cZi4hCAonYyvY:FFA22PS5

Zit te twijfelen om een echte lm en rm te halen want vaak hebben auba en Jesus veel ruimte om te lopen

Kante en Varane zijn nog wel een wens maar vanwege de coins zit dat er nog niet in
Merk al dat ik veel minder plezier er in krijg. Deze week kom ik haast alleen maar verdedigende spelers met maar 2 man voorin en maar gokke op die ene counter.

Die schijt auto Block mogen ze ban mij ook wel eens uit de game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43
Ja die park the bus trend bevalt mij ook totaal niet.. zou dat op de ps4 minder zijn dan op de ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
op de ps5 is het in elk geval bijna 8 van de potjes dat het park de bus is. Ze scoren en maken het spel dood..
Elk jaar weer hetzelfde gezeik weer met die tryharders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:59:
Ja die park the bus trend bevalt mij ook totaal niet.. zou dat op de ps4 minder zijn dan op de ps5?
Wisselt! Moet zeggen dat ik er goed doorheen kan combineren met 4-3-1-2. Maar ik kom ze ook frustrerend vaak tegen.

Rustig blijven, ruimte blijven zoeken. Vanaf cdm weer naar cam en cm toe of weer terug bij geen vrije man, bloedirritant aangezien ik het liefst binnen een paar seconden voor het doel sta

Op de PS4 schijnt het spel ook veel sneller te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo met laatste wedstrijd finals gehaald. Jezus wat speelde ik slecht.

Je kan ook deze week nog wl spelen dat is wel goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier Finals al afgewerkt, dus maar begonnen met de volgende kwalificatie. Moet nog 1 win uit 2 potjes, zal wel weer zweten worden 😅

Het is gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-11-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:19:
[...]

Wisselt! Moet zeggen dat ik er goed doorheen kan combineren met 4-3-1-2. Maar ik kom ze ook frustrerend vaak tegen.

Rustig blijven, ruimte blijven zoeken. Vanaf cdm weer naar cam en cm toe of weer terug bij geen vrije man, bloedirritant aangezien ik het liefst binnen een paar seconden voor het doel sta

Op de PS4 schijnt het spel ook veel sneller te zijn
Dan moet ik dat ook maar eens proberen. Ik heb nu 4231, 4222, 41212 beide varianten onder de knop. Meestal werkt 1 van die formaties wel redelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
op de ps5 is het in elk geval bijna 8 van de potjes dat het park de bus is. Ze scoren en maken het spel dood..
Elk jaar weer hetzelfde gezeik weer met die tryharders.
Ps4 precies het zelfde , van me 9 kwali potten zeker 6 alleen maar park the bus. Met vini of iets voorop en maar diep pompen en hopen op die lucky bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
Had hier laatst gelezen over packs bij Amazon prima gaming. Ik zie nu een pakketje staan van november, maar kan het niet claimen. Weet iemand wanneer deze packs geclaimd kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:25
De vorige was rond 25 oktober volgens mij, dus dat zal dan nu ook pas richting het einde van de maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Pfff. Wat een wisselende resultaten. Sommige wedstrijden voelen al mijn spelers als messi. Dan weer vrachtwagens. Wat kan ik hier in godsnaam aan doen. Ook wel twee lieve wins gekregen. Ga rank 3 wel redden denk ik. Nog twee keer winnen en de rest weggeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
@fifanoob leuke potje net 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ga die Oxford objective maar eens doen. Gratis een Upamecano stats wise in mijn squad is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:21
Dramatische WL gespeeld met rank 3, maar wel rode kaart Vini jr. en vervolgens in m'n 100k pack zat Di Natale en een zooi 84 spelers. Heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYKa0MYA7zppa2pY7fT7bD5H0Uw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WQEAE3wB4MFcZ38487A3epi7.png?f=fotoalbum_large

Van dijk, Hero cole, Hero ole verkocht. Voor kimpembe, hakimi en dacht messi maar had even een reken fout gemaakt :p Mane ook gekocht voor links geweldige speler tot nu toe :)

Edit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Er6vRjyCROHhFgfBAUF08l5VLE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bH8uX5iy2cEoe0H5yg8mZuDj.jpg?f=fotoalbum_large

Dyballa uit me 50 Rivals wins, maar nog fijner :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d49fIrxe8u5JCVzbM40ZTzak-T4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDfZpLcHVAzTsJpdQ2M69Q8q.jpg?f=fotoalbum_large

Deze jongen zat er achter , aangezien ik die verhandelbaar had 200k winst :)

[ Voor 46% gewijzigd door Traeces op 06-11-2021 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:51:
[Afbeelding]

Van dijk, Hero cole, Hero ole verkocht. Voor kimpembe, hakimi en dacht messi maar had even een reken fout gemaakt :p Mane ook gekocht voor links geweldige speler tot nu toe :)

Edit

[Afbeelding]

Dyballa uit me 50 Rivals wins, maar nog fijner :

[Afbeelding]

Deze jongen zat er achter , aangezien ik die verhandelbaar had 200k winst :)
Messi is binnen dus?

Lkkr team man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:23:
[...]

Messi is binnen dus?

Lkkr team man :)
Wacht even met die halen na de wl :) Als ik toevallig een klapper uit me rewards haal kan ik Cr7 halen. Moet ik misschien voorlopig mane alleen verkopen.

Ben net overigens kapot gemaakt door een 50k gouden team in de wl , die gozer was goed niet normaal :')

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 06-11-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik kan gewoon geen pot meer afmaken.. alles eindigt in de half time. Het spel bugged gewoon en ik kan niets meer doen. Het spel “doet” het wel, maar het pauze menu laadt niet en er is geen timer meer.. nu al 6 keer achter elkaar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0wnMcnRRxhpZP7o1nqhCAND8YY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dhTXiddeJYs5Pk7L29fai7D7.png?f=fotoalbum_large

He is here CR7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 22:10
Het blijft wel een een beetje lachwekkend hoe dom EA is met hun friendly wedstrijden. Om tegen te gaan dat mensen stoppen na een first goal hebben ze toegevoegd dat je moet winnen met 2 goals verschil. En wat gebeurd er nu, je verwacht het niet, mensen ragequiten na 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Het speelde wel echt heel slecht. Enorme delay gehad bij de meeste wedstrijden. Uiteindelijk Rang 3 gehaald en Marquinhos als red pick gekregen. Beste red pick tot nu toe ...

Volgende stap wordt denk ik Verratti sbc doen en wisselen met Delort, Messi halen en Bamba rulebreakers?

Edit: Verratti toch wel gedaan. Moest alleen nog een rulebreaker van 20k erbij doen.

Nu nog alleen Messi en misschien nog doorsparen voor Abedi Pele?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kGWROVXnVCOxJbrBADDPpR8aXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fl5Z5ofQMSLyMEjfh8RSpNfW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Lashrom op 07-11-2021 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Kijk dat zijn de beter red pulls. Speel nu zelf denk ik 3-4 jaar intensief weekend league, maar nog nooit een basisplaats waardige red pull gehad 8)7

Behalve tijdens tots, maar dan krijg je alleen maar goede spelers uiteraard :+

[ Voor 21% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-11-2021 09:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:44:
Het blijft wel een een beetje lachwekkend hoe dom EA is met hun friendly wedstrijden. Om tegen te gaan dat mensen stoppen na een first goal hebben ze toegevoegd dat je moet winnen met 2 goals verschil. En wat gebeurd er nu, je verwacht het niet, mensen ragequiten na 1-0.
Leuk hè? Al dat gequit door toxic spelers puur omdat ze zelf niet kunnen winnen gunnen ze de andere ook niks. Het wordt echt tijd dat EA dat gewoon aan gaat pakken.
Quiten is 3-0 verliezen ongeacht op welk moment van de wedstrijd zoiets gebeurd en bij welke stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Hoe kun je de weersgesteldheid veranderen?, vind het niet terug bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Voor het eerst de 56 punten gehaald. 3x red picks, allemaal waardeloos helaas. In de verdere beloningen zat enkel Kroos en een 76 if.

Zeer matig, maar goed, volgende week beter 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
Traeces schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:19:

Ja echt schijt irritant. Zoals je het shirt vd tegenstander kunt kiezen, moet je de belijning ook zelf moeten kunnen kiezen, of het hou het gewoon wit EA!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaulPaulPaul83 schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:07:
[...]

Ja echt schijt irritant. Zoals je het shirt vd tegenstander kunt kiezen, moet je de belijning ook zelf moeten kunnen kiezen, of het hou het gewoon wit EA!!!!!!!
Indd gewoon wit in het echt heb je ook geen paarse of roze belijning.

Echt diepte punt met verdedigen was net echt bereikt hahah. Verdediging hernandez, tomori, upa en mukiele. En daarvoor als cdms kimpembe en if tavarnier. En maar achterin hangen met 11 man :+ toch met 1-0 gewonnen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
fifanoob schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:39:
wl:

1e pot hij komt met half brons team, trapt af, maakt overtreding drukt op start en quit bij 0-0 stand.

2e pot, ik krijg meteen kans en penalty. hij quit meteen terwijl ik penalty niet kon nemen 0-0

3e pot. niet eens aftrap hij quit meteen bij 0-0.

Echt waar, laat EA mij die win dan geven, zij GEVEN OP dus ik win maar nee ik krijg niks.
Is toch ook logisch als iemand opgeeft dat de andere de win krijgt? Zielig gedoe is dit.

edit:

4e pot 10e min en hij quit bij 0-0...

Wat een graf community is dit aan het worden zeg
50% van de fifa spelers zijn echt zielige sneue irritante toxic speler(tjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Hebben jullie ook nog steeds die FPS lag in de verlenging? Zodra mijn speler in aanraking komt met een tegenstander laggt ‘t aan alle kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
PaulPaulPaul83 schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:14:
[...]

50% van de fifa spelers zijn echt zielige sneue irritante toxic speler(tjes)
maak er maar 75% van. Speel echt net een pot. 0-1 achter, hij pakt rood. ik scoor de 1-1 en hij quit.. 30e min..

Maar ea laat dit ook gewoon toe. EA moet gewoon quiten de win aan een ander geven. Dan kunnen die lui ook niet zo toxic doen. Triest echt zo triest. Ik ga eens kijken waar je email kan contacten. Het zal wel niks helpen maar ik wil het kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wErudite schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:02:
Hebben jullie ook nog steeds die FPS lag in de verlenging? Zodra mijn speler in aanraking komt met een tegenstander laggt ‘t aan alle kanten
Jups krijg je helemaal de pleuris van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:04:
[...]

maak er maar 75% van. Speel echt net een pot. 0-1 achter, hij pakt rood. ik scoor de 1-1 en hij quit.. 30e min..

Maar ea laat dit ook gewoon toe. EA moet gewoon quiten de win aan een ander geven. Dan kunnen die lui ook niet zo toxic doen. Triest echt zo triest. Ik ga eens kijken waar je email kan contacten. Het zal wel niks helpen maar ik wil het kwijt :P
Ik wil je wel helpen 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:31:
[...]

Ik wil je wel helpen 🤣🤣
Ik heb een bug doorgegeven, want ik vind gewoon dat het een bug is. Iemand geeft op, dus dan moet de andere de win krijgen, dat heb ik dan in nette bewoording kenbaar via ze gemaakt.

Wellicht was het niet de juiste weg want ga er geen reactie op krijgen. Kreeg namelijk een standaard email:

Bedankt dat je ons feedback hebt gestuurd. We bekijken elk bericht en sturen de informatie door naar het relevante team in EA. We kunnen je niet op de hoogte houden over de status van je feedback, maar we stellen je opmerkingen op prijs.

Maar goed, het was 2 min werk misschien pakken ze het toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:39:
[...]

Ik heb een bug doorgegeven, want ik vind gewoon dat het een bug is. Iemand geeft op, dus dan moet de andere de win krijgen, dat heb ik dan in nette bewoording kenbaar via ze gemaakt.

Wellicht was het niet de juiste weg want ga er geen reactie op krijgen. Kreeg namelijk een standaard email:

Bedankt dat je ons feedback hebt gestuurd. We bekijken elk bericht en sturen de informatie door naar het relevante team in EA. We kunnen je niet op de hoogte houden over de status van je feedback, maar we stellen je opmerkingen op prijs.

Maar goed, het was 2 min werk misschien pakken ze het toch op.
Je bent niet de enige
Er is al een klachten site die echt vol staat met dingen
https://www.klacht.nl/ea-games/?pg=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:49:
[...]

Je bent niet de enige
Er is al een klachten site die echt vol staat met dingen
https://www.klacht.nl/ea-games/?pg=2
Ja voornamelijk kiddies die alles maar online kwakken. Ja mijn spelers lopen niet vooruit dat soort gejank.
Dat is gewoon de game. Ik vind dit wel iets anders, meer een bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ahhh gechoked in de laatste wedstrijd voor rang 2. Op 1 punt na niet gehaald.

Rewards waren ook niks. Naja ga niet klagen na gister varane :)

CR7 is overigens echt een beest in afronden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 07-11-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:33
Iemand een aanrader voor icon op het middenveld? Naast kante

[ Voor 11% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-11-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:40:
Iemand een aanrader voor icon op het middenveld? Naast kante
seedorf 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Die ga ik eens proberen! Franse dan blanc/Vieira ervaring meE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:40:
Ahhh gechoked in de laatste wedstrijd voor rang 2. Op 1 punt na niet gehaald.

Rewards waren ook niks. Naja ga niet klagen na gister varane :)

CR7 is overigens echt een beest in afronden :)
Ja dat is echt bizar goed, heerlijke nummer 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:11:
[...]

Ja dat is echt bizar goed, heerlijke nummer 9
Ieder schot is gewoon haast een doelpunt. En vind hem een stuk wendbaarder aanvoelen dan vorig jaar. Daar viel hij continu om dat heb ik nu niet :) loop meer dan 1 op 1 in alleen wl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:36
Zit nu al een poos vast in divisie 2. Wat me opvalt: werkelijk iedere keer dat ik daar rang 1 zou kunnen halen, verlies ik. Zeker al een stuk of 10x nu. Of ik krijg een tegenstander die mega goed is of ik krijg de gekste goals tegen. Dat is toch vaag of niet?

Edit: net weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 07-11-2021 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nou rank 3 weer binnen. Volgende week maar eens echt tryharden..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat vinden we van mahrez Fb? Z'n gold was al zo goed als spits...

Waard om Jesus if te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik weet niet Ronaldo speelt wel leuk. Finishing is dodelijk maar soms net een vrachtwagen.. Twijfel om hem te vervangen voor icon ST
Pagina: 1 ... 34 ... 128 Laatste