Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 13:34
Ik heb GT7 voor PS4 pre-order gedaan bij Game Mania. Ff vlug 2 games gekocht voor 10tje per stuk op MP en ingeleverd, dus in totaal € 45,- voor betaald.

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
mannetje19 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Als we dit tegenwoordig gaan zien als een (goede) deal gaat er iets mis 8)7
Want? Van 75 euro standaard prijs naar 65 euro is een korting van 13%.
Dat jij het geen goede deal vind omdat de standaard prijs te hoog is, is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dennis Blomaard schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:02:
Ik heb GT7 voor PS4 pre-order gedaan bij Game Mania. Ff vlug 2 games gekocht voor 10tje per stuk op MP en ingeleverd, dus in totaal € 45,- voor betaald.
Dan heb je toch 45 + 10 + 10 = 65 euro betaald? :?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Dan heb je toch 45 + 10 + 10 = 65 euro betaald? :?
Nee want de game kostte tegen inlevering “slechts” € 25,-.
Die prijs had ik in m’n verhaal al meegenomen, maar het was inderdaad niet duidelijk zo 😅

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis Blomaard op 02-03-2022 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als er nou één game is waarbij ik het echt totaal niet erg vind om de hoofdprijs te betalen is het wel Gran Turismo!
Had ook totaal geen moeite met de €80 voor de digitale versie, ik sponsor graag goede developers die met kwaliteit games komen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00
Als GT fan van het eerste uur helaas nog geen PS5 kunnen bemachtigen. Twijfel enorm of ik moet wachten tot ik ook ooit eentje in bezit heb of toch maar gewoon de PS4 versie halen. Zijn physics en geluid wel gelijk aan de PS5 versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02
wilmundo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:25:
...

Maar goed, ik kijk er al naar uit om deze op Platinum te zetten. GT Sport was te hoog gegrepen voor mij wat betreft Platinum, maar dit voelt doable. Die 13k km's zijn wel even slikken.
Geen probleem, heb iets van 60k km met GT Sport gedaan tot op heden. Zaten soms dagen bij dat ik meer dan 1000km op een dag deed. :P

Maar GT Sport op Platinum zetten gaat mij niet lukken en zeker niet als ik overmorgen GT 7 kan spelen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Civic09 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:20:
Als GT fan van het eerste uur helaas nog geen PS5 kunnen bemachtigen. Twijfel enorm of ik moet wachten tot ik ook ooit eentje in bezit heb of toch maar gewoon de PS4 versie halen. Zijn physics en geluid wel gelijk aan de PS5 versie?
Hierboven ergens staat al een vergelijking, de game ziet er als je mij vraagt nog verbazingwekkend goed uit op de oudere consoles, neem aan dat de physics hetzelfde zijn (er is namelijk online cross-play met PS4 en 5 dus die zouden wel hetzelfde moeten zijn), geluid weet ik niet, maar verwacht daar ook geen groot verschil eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:39
Civic09 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:20:
Dan kan je toch juist perfect de 25th versie kopen :) Doe ik ook. Voordat ik op een normale manier die ps5 kan bemachtigen komt de ps6 al wel weer uit... ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:14:
Als er nou één game is waarbij ik het echt totaal niet erg vind om de hoofdprijs te betalen is het wel Gran Turismo!
Had ook totaal geen moeite met de €80 voor de digitale versie, ik sponsor graag goede developers die met kwaliteit games komen.
Mij kost de game feitelijk € 560 want voor die game koop ik altijd een PlayStation. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 23:51
Racing-Paradise schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:23:
[...]

Iemand die hier al gebruik van heeft gemaakt? Komt de code meteen? En zitten de pre order bonussen erbij?
Zojuist besteld en in de mail staat dit: "De levertijd van het welkomstcadeau is max. 2 weken, maar vaak gaat het sneller."

Ik neem aan (hoop vooral) dat ze gewoon 4 maart die code mailen. Verder ga ik ervan uit dat de pre order bonussen er niet bijzitten maar ik heb sowieso liever die 12 magazines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:28:
[...]

Mij kost de game feitelijk € 560 want voor die game koop ik altijd een PlayStation. :+
Hahaha ja in die zin heeft de game mij 500+750+80 gekost, de 750 is voor de GT DD Pro :+

Alleen is de GT DD Pro (en de PS5 zelf) natuurlijk niet alleen voor GT7, ook voor alle andere (race) games, behalve arcade racers zoals FH5 want dat stuurt voor geen meter met een stuur (had ook geen zin om er betere settings voor te zoeken omdat het vanaf begin al rampzalig was), maar Dirt5, ook volledig arcade, is best prima te spelen met stuurtje, hoewel ik meer lol beleef aan Dirt Rally 2 waarschijnlijk omdat dat de veel realistischere rally game is.

[ Voor 43% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PS4:
1080p at 60fps

PS4 Pro:
1800p at 60fps

PS5:
2160p at 60fps (30fps on replays with Ray Tracing)

- This comparison has been made with patch 1.04 applied.
- PS5 offers two display modes, Performance and Ray Tracing. Ray tracing only applies to reflections in photo mode, in the cinematic camera on replays, and some ingame menus. The gameplay experience will be the same in both modes.
- Load times are around 40 seconds on PS4 versions, while PS5 needs no more than 2 seconds to start races.
- Other visually notable improvements to PS5 are the drawing distance and geometry increase, shadow filtering or ambient occlusion.
- The PS5 version also has more public and vegetation.
- Very interesting implementation of Dualsense. Feeling the road, the gear changes or the triggers for the pedals make it one of the best experiences with this control.
- The framerate has been tested in the most demanding conditions in all 3 versions. Circuits with rain or high graphic load and with 20 vehicles. Neither version can maintain a constant 60fps framerate under these circumstances, but it's acceptable overall.
- Ray Tracing, as a personal opinion, is somewhat anecdotal. Spider-Man or Ratchet & Clank have shown a better implementation of this technology.
- In general, Gran Turismo 7 meets expectations on all platforms as usual in this series.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g3k7CvP6pDNycWWjnMxfsK54HqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQGaPZjuFCQoA0sLguFNxy8T.jpg?f=user_large
Kan nog wijzigen natuurlijk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 09:56
Poulske schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:08:
Ik heb hem bij AllYourGames besteld, die zijn nog wel eens vaak een dag te vroeg met het versturen van de game. Kleine hoop dat ie ie morgen op de mat valt.
Heb daar ook bij Your Game Zone besteld maandag en ze toevallig gemailed gisteren. Ik citeer: B)
[..]Uiteraard verzenden we de order de dag voor release naar u.[...]
*O*

Edit: AYG, YGZ, bijna hetzelfde...

[ Voor 6% gewijzigd door MeanGreen op 02-03-2022 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
Yes weer een echte GT game!!!Ga hem straks uit de store[PSN] halen. :) :) :)

Zalig om het geluid van een GT game weer te gaan horen. :)

[ Voor 35% gewijzigd door jori040 op 02-03-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb hem bij GameResource besteld, heb ze nooit eerder gebruikt maar zag goede reviews.
Moet goedkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
breminem schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:48:
[...]

Heb zelf ook een jaar lang een Challenge gebruikt. Als je geen al te zwaar stuur (met krachtige FFB/veel torque) en zware pedalen gebruikt, dan is de Playseat Challenge een fantastische seat. Je eigen lichaamsgewicht zorgt ervoor dat het heel robuust en steady werkt.

Maar wat skreppiedoe al zegt hierboven; je kan zelf nog wat tweaken om de seat te verstevigen zodat deze wat meer aan kan. Denk overigens wel dat een T-GT met T-LCM pedalen zo ongeveer de max is voor zo'n seat.
De GT DD pro doet ook perfect zijn ding op de playseat challenge. Enkel de pedalen op een dik plankje vastgevezen en daarna met 2 spanriemen vastgezet en racen maar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las net ergens dat sommige autos maar 1keer tijdelijk te koop zijn en als je dan het geld niet en hij weg is het pech is.... Wtf. En dat ze dus nu credits verkopen voor echt geld. Dus als je deze 2 punten bij mekaar telt klinkt het een beetje alsof ze mensen willen pushen naar echt geld spenderen voor absurd dure autos want als hij weg is is hij echt weg..
Hoop dat ik het verkeerd begrepen heb, kan ook effe de post niet meer vinden. Maar zal effe kijken of ik er iets meer over kan vinden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:50:
Las net ergens dat sommige autos maar 1keer tijdelijk te koop zijn en als je dan het geld niet en hij weg is het pech is.... Wtf. En dat ze dus nu credits verkopen voor echt geld. Dus als je deze 2 punten bij mekaar telt klinkt het een beetje alsof ze mensen willen pushen naar echt geld spenderen voor absurd dure autos want als hij weg is is hij echt weg..
Hoop dat ik het verkeerd begrepen heb, kan ook effe de post niet meer vinden. Maar zal effe kijken of ik er iets meer over kan vinden.
Heb ook ergens gelezen dat 2e hands autos idd elke dag verschillen. Maar kan me niet voorstellen dat sommige autos totaal niet meer voorkomen. Vergelijk het een beetje met Fortnite ofzo. Sommige kostuums komen ook maar 1x per half jaar voorbij

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Heb ook ergens gelezen dat 2e hands autos idd elke dag verschillen. Maar kan me niet voorstellen dat sommige autos totaal niet meer voorkomen. Vergelijk het een beetje met Fortnite ofzo. Sommige kostuums komen ook maar 1x per half jaar voorbij
Als het zo is als gt4 dan is niet erg, dat het tijdje kost om nieuwe autos te verzamelen enz. Maar ik begreep echt dat het was dat je bepaalde tijd hebt om het geld te verzamelen en als je niet hebt voor de deadline dan pech auto weg... Maar kan er niks meer over vinden dus hoop dat ik dus verkeerd gelezen of begrepen heb.

Edit ging misschien niet om 2e hands autos maar om de 20 miljoen kostende super zeldzame autos. Dat is een andere manier van eraankomen toch dan de 2e hands winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 02-03-2022 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:50:
Net echt toch?
Als je in het echt iets niet kunt kopen, kun je je daarbij neerleggen ofwel je leent ergens geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennis Blomaard schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:57:
[...]

Net echt toch?
Als je in het echt iets niet kunt kopen, kun je je daarbij neerleggen ofwel je leent ergens geld.
Het is en blijft een spel he. Mensen dan pushen richting echt geld in een spel stoppen wat ze al gekocht hebben is natuurlijk niet echt gewenst lijkt mij.

Dat geld verdienen misschien wat lastiger is okee prima. Maar mensen met weinig tijd pushen tot microtransacties op deze manier vind ik persoonlijk niet kunnen.

Maar nogmaals ik kan er even geen bron van vinden nog. Dus grain of salt tot dan uiteraard.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 02-03-2022 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Je kunt toch gewoon in de single player je credits bij elkaar spelen? Dit element zat toch al in GT6 of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Ik zit net even die reviews te kijken. Wat ziet het er prachtig uit zeg! Vrijdagochtend direct even naar de mediamarkt! Stiekeme hoop dat ze voor mij een mooie bundel ps5 + gt7 hebben liggen, maar dat zal wel niet haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Blomaard schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:03:
Je kunt toch gewoon in de single player je credits bij elkaar spelen? Dit element zat toch al in GT6 of heb ik het mis?
Zeker, maar waar het om gaat is dus dit :
Je verdiend een stuk minder makkelijk geld in deze game.
Sommige autos zouden( nogmaals grain of salt) dus maar eenmalig een periode te koop zijn voor bv 20miljoen de stuk( dus een shelby cobra ofzo denk aan dit caliber).
Ze bieden nu ingame credits ( pakketen denk ik dan) aan via de ps store.
Mensen met weinig tijd die dus deze autos zouden willen bemachtigen kunnen dan alleen doen dmv de credits kopen uit de store.
Mensen met genoeg tijd zouden dan kunnen grinden tot je het geld hebt.

Dit is dus als het zou kloppen wat ik bedoel. Dat lijkt me niet wenselijk.

Gran turismo 4 had ook black edition autos. Waren behoorlijk zeldzaam omdat ze random in de used car lot kwamen. Alleen was het daar dus niet zo dat als je hem die dag niet kon betalen hij nooit meer voorbijkwam. Nee hij kwam vanzelf weer langs. Dat is dus wel even een heel ander systeem en een stuk beter systeem dan wat er nu dan zou inzitten.

Maar denk dat beter de discussie even kunnen laten erover totdat er bewijs van is. Hoop namelijk gewoon dat ik compleet verkeerd begrepen heb.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 02-03-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Sommige autos zouden( nogmaals grain of salt) dus maar eenmalig een periode te koop zijn voor bv 20miljoen de stuk( dus een shelby cobra ofzo denk aan dit caliber).
Mensen met weinig tijd die dus deze autos zouden willen bemachtigen kunnen dan alleen doen dmv de credits kopen uit de store.

Dat beschikbaar komen van auto’s is toch niet voor iedereen op hetzelfde moment, of wel? Dan zou het weinig of veel tijd spelen, niet hoeven uitmaken iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Giel schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:14:
[...]

Dat beschikbaar komen van auto’s is toch niet voor iedereen op hetzelfde moment, of wel? Dan zou het weinig of veel tijd spelen, niet hoeven uitmaken iig
Geen idee, zou best een online ding kunnen zijn. Zoals de mileage store in gt sport ook elke week voor iedereen zelfde was. Naja fingers crossed dat ik er een veel groter probleem van maak dan het is :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Gran turismo 4 had ook black edition autos. Waren behoorlijk zeldzaam omdat ze random in de used car lot kwamen. Alleen was het daar dus niet zo dat als je hem die dag niet kon betalen hij nooit meer voorbijkwam. Nee hij kwam vanzelf weer langs. Dat is dus wel even een heel ander systeem en een stuk beter systeem dan wat er nu dan zou inzitten.

Maar denk dat beter de discussie even kunnen laten erover totdat er bewijs van is. Hoop namelijk gewoon dat ik compleet verkeerd begrepen heb.
Het zou ook kunnen dat deze auto's wel gewoon te koop zijn als zijnde nieuw ofzo, maar dat ze heel af en toe in een aanbieding voorbij komen die dan maar tijdelijk is ofzo?

Hoorde ook iets over dat je voor sommige auto's zelfs eerst bepaalde prestaties moet doen voordat je uberhaupt ook maar uitgenodigd wordt om zo'n auto te kopen, en dat zo'n uitnodiging dan wel verplicht is bij die auto's...Op zich heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar als het zo is als jij zegt zou dat inderdaad wel jammer zijn als dat enkel en alleen is om mensen te pushen om dan maar credits te kopen met echt geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Geen idee, zou best een online ding kunnen zijn. Zoals de mileage store in gt sport ook elke week voor iedereen zelfde was. Naja fingers crossed dat ik er een veel groter probleem van maak dan het is :p
Hoop ook dat je er naast zit want dit zou het spel behoorlijk bederven voor me.
Het zou ook helemaal niet logisch zijn (in mijn ogen dan), auto's beschikbaar stellen aan je spelers welke maar eenmalig gekocht kunnen worden. En wat als een nieuwe speler pas volgend jaar er aan begint dan zou ie een berg auto's misgelopen zijn.
Steek je zoveel tijd, geld en energie in het maken van deze auto's voor eenmalig aanschaf/gebruik. 8)7

Wat als ik besluit na volgend week een poos niet te spelen (k*t verbouwing) dan zou ik dus potentieel auto's kunnen mislopen als ik uberhaupt het geld er voor zou hebben.
En aanschaf van credits zoals die Shark Cash Cards bij GTA verrek ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:54:
[...]

Het zou ook kunnen dat deze auto's wel gewoon te koop zijn als zijnde nieuw ofzo, maar dat ze heel af en toe in een aanbieding voorbij komen die dan maar tijdelijk is ofzo?

Hoorde ook iets over dat je voor sommige auto's zelfs eerst bepaalde prestaties moet doen voordat je uberhaupt ook maar uitgenodigd wordt om zo'n auto te kopen, en dat zo'n uitnodiging dan wel verplicht is bij die auto's...Op zich heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar als het zo is als jij zegt zou dat inderdaad wel jammer zijn als dat enkel en alleen is om mensen te pushen om dan maar credits te kopen met echt geld.
Op die manier wordt het wel verleidelijk om je miljoen credits te gebruiken die je bij de anniversary editie krijgt 😉

Is er iets geweten wat het kost om credits aan te kopen met €€€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00
Reviews zijn erg positief en zag op YouTube een vergelijking tussen PS4 en PS5. Ook op het oudje ziet het er gelukkig goed uit.
Ook stiekem wel verleidelijk om toch snel een nieuwe PS5 van Marktplaats te scoren voor veel te veel geld maar misschien toch maar inhouden en hopen dat er dit jaar nog een console voor fatsoenlijk geld te scoren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N_E_R_V85 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:15:
[...]

Op die manier wordt het wel verleidelijk om je miljoen credits te gebruiken die je bij de anniversary editie krijgt 😉

Is er iets geweten wat het kost om credits aan te kopen met €€€?
Als een miljoen genoeg is voor de eerste dure auto die erin staat... bij GT Sport waren de duurste auto's 20.000.000cr, maar dat waren er ook maar een handje vol ofzo, heb er uiteindelijk 3 of 4 van kunnen kopen van die dure auto's met name omdat ik BMB ging grinden voor de lvl50 trophy, jammer dat ik die kwijt ben in GT7 :X maar ook weer geen ramp, leuk om weer bij start te beginnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:33
Stylze schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:33:
[...]
de beste GT sinds de PS 3 versie
Dus GT7 is de beste GT sinds GT6 ? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52
Ik zit even wat reviews te kijken en ze zijn allemaal heel positief. Een klassieke GT mét een Sport Mode zoals in GT Sport. SuperGT is vooral te spreken over de verbeterde physics en het dynamische weer.

Veel plezier aan iedereen die deze game gaat spelen! :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:20:
[...]

Als een miljoen genoeg is voor de eerste dure auto die erin staat... bij GT Sport waren de duurste auto's 20.000.000cr, maar dat waren er ook maar een handje vol ofzo, heb er uiteindelijk 3 of 4 van kunnen kopen van die dure auto's met name omdat ik BMB ging grinden voor de lvl50 trophy, jammer dat ik die kwijt ben in GT7 :X maar ook weer geen ramp, leuk om weer bij start te beginnen.
Persoonlijk vond ik in GT Sport dat door het behalen van goud op alle rijbewijzen, missies en circuitervaringen mij een mooie spaarpot hebben bezorgen toen ik uiteindelijk de gewone races ben beginnen spelen.
Maar leuk was het eigenlijk niet om alles zomaar direct te kunnen kopen zonder er eerst echt voor te moeten sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N_E_R_V85 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:48:
[...]

Persoonlijk vond ik in GT Sport dat door het behalen van goud op alle rijbewijzen, missies en circuitervaringen mij een mooie spaarpot hebben bezorgen toen ik uiteindelijk de gewone races ben beginnen spelen.
Maar leuk was het eigenlijk niet om alles zomaar direct te kunnen kopen zonder er eerst echt voor te moeten sparen.
Ja vond het ook veel te makkelijk in GT Sport om aan auto's te komen, ook die dagelijkse auto die je krijgt, bijna altijd een Gr.3 of 4 auto, en meestal eentje waarvan je er al een aantal had :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is de eer aan onze grote Somalische held Jimmy Broadbent uit Puntland, Somalië, om de eerste officiële GT7 stream te mogen doen morgen, ook wel verdiend als commentator van de officiële GT Sport FIA races en competities!

En even een heads-up, hij komt niet echt uit Somalië dat is een meme geworden doordat Ziggo tijdens de virtual GP zei dat Jimmy uit Somalië komt omdat iemand dat voor de grap op zijn fanwiki gezet had, maar Ziggo dacht blijkbaar dat dat echt was dat hij daar vandaan komt, uit puntland dus :F maar hij is gewoon 100% Engels voor zover ik weet.

edit: niet vanavond maar morgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:58:
[...]

Ja vond het ook veel te makkelijk in GT Sport om aan auto's te komen, ook die dagelijkse auto die krijgt, bijna altijd een Gr.3 of 4 auto, en meestal eentje waarvan je er al een aantal had :F
Dagelijkse autos in gt7 schijnen allemaal gebakjes te zijn. De dikkere autos schijn je echt allemaal te moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaco0182
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-05 16:16
Is er geen gratis upgrade van ps4 naar ps5 zoals bij forbidden west?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaco0182 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:31:
Is er geen gratis upgrade van ps4 naar ps5 zoals bij forbidden west?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
v8power67 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:59:
[...]

Het is en blijft een spel he. Mensen dan pushen richting echt geld in een spel stoppen wat ze al gekocht hebben is natuurlijk niet echt gewenst lijkt mij.

Dat geld verdienen misschien wat lastiger is okee prima. Maar mensen met weinig tijd pushen tot microtransacties op deze manier vind ik persoonlijk niet kunnen.

Maar nogmaals ik kan er even geen bron van vinden nog. Dus grain of salt tot dan uiteraard.
Om deze reden kijk ik het nog even aan, ik heb weinig tijd en geen zin om meer uit te geven dan de prijs van de game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-04 17:00
Hoop dat ik dan ook morgen een bericht krijg van Game Mania om de game af te halen, maar denk het niet...
Heb de 25th anniversary edition al in september gepre-ordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:19:
[...]

Om deze reden kijk ik het nog even aan, ik heb weinig tijd en geen zin om meer uit te geven dan de prijs van de game.
GT is vooral een game met hoge replay waarde, dus met weinig tijd ga je sowieso niet heel ver komen in het spel denk ik, er is volgens mij echt best veel single player content, waarschijnlijk genoeg om genoeg credits mee te verdienen, het ligt er alleen aan hoeveel credits je verdiend tegenover hoeveel je uitgeeft, als dat verschil erg groot is zullen waarschijnlijk meer mensen geneigd zijn om zo nu en dan een micro transactie te doen, en voor andere inderdaad een reden om de game te skippen, denk dat er van die laatste meer zullen zijn dus denk dat ze het verschil niet al te groot zullen laten zijn (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Ik ga binnenkort een Fanatec stuur aanschaffen, het liefst zodra de losse base beschikbaar komt.

Nu mijn vraag: racen jullie een game als GT7 het liefst met een GT /rond stuur of voldoet een F1 stuur ook prima?

Reden voor de vraag is dat mijn voorkeur uitgaat naar de Clubsport Formula V2.5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennis Blomaard schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:47:
Ik ga binnenkort een Fanatec stuur aanschaffen, het liefst zodra de losse base beschikbaar komt.

Nu mijn vraag: racen jullie een game als GT7 het liefst met een GT /rond stuur of voldoet een F1 stuur ook prima?

Reden voor de vraag is dat mijn voorkeur uitgaat naar de Clubsport Formula V2.5.
Met het formula stuur wil je wellicht de stuur uitslag verminderen (standaard is geloof ik 900 of 1080 ofzo), omdat het niet zo makkelijk is om veel meer dan 180graden te sturen met zo'n stuurtje, gelukkig is dat allemaal in te stellen met dat fanatec spul :)
Als je dan de stuur uitslag op iets tussen 500-600 zet kun je wat feller sturen. Volgens mij gaat het stuur van een formule 1 auto ook niet veel verder dan 360.
Maar zelf heb ik alleen nog het GT stuur, speelt prima met dat stuur dus ik zie niet echt de noodzaak om een ander stuurtje te nemen voorlopig, plus de extra knoppen bevallen me wel :) tijdens een race TC aan uit kunnen zetten en je rembalans aanpassen zonder moeite is best fijn.
Mijn volgende upgrades worden een simrig, de loadcell en de boostkit, wil liefst eerst een simrig die makkelijk de 8nm en loadcell aan kan, mijn pedalen zitten momenteel niet vast en het stuur zit ook maar met de tafelklem aan een loodzwaar bureau (dus weinig flex gelukkig wel) maar ben erg bang dat de klem niet sterk genoeg is voor 8nm, heb hem al behoorlijk strak vast gezet en nog komt hij wel eens van zijn plek, durf hem niet echt veel harder aan te draaien want heb gelezen dat er al mensen op internet waren waarbij de moer waar de bout mee vast zit is afgebroken.

[ Voor 45% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
Jumpman schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:19:
[...]

Gran Turismo 5 en Gran Turismo Sport uitgespeeld, maar als ik veel meer moet gaan racen als ik die games voor een gewilde auto, dan weet ik niet wat ik ga doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bij Sport had ik zo veel geld na het behalen van de circuits etc dat ik zwom in het geld. Kon de fijnste wagens kopen. Heb daar nooit geldproblemen gehad.

Nu echter blijkt volgens de reviews dat je niet meer zwemt in het geld en je echt moet overwegen wat je koopt. Tune onderdelen of toch maar regenbanden indien het misschien gaat regenen. De review van 27 minuten op YouTube van ik zeg uit mijn hoofd GTPlanet SuperGT is enorm fijn om te kijken. Leggen alles in de details uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 00:16:
Bij Sport had ik zo veel geld na het behalen van de circuits etc dat ik zwom in het geld. Kon de fijnste wagens kopen. Heb daar nooit geldproblemen gehad.

Nu echter blijkt volgens de reviews dat je niet meer zwemt in het geld en je echt moet overwegen wat je koopt. Tune onderdelen of toch maar regenbanden indien het misschien gaat regenen. De review van 27 minuten op YouTube van ik zeg uit mijn hoofd GTPlanet SuperGT is enorm fijn om te kijken. Leggen alles in de details uit.
Maar bij GT Sport had je maximaal 20 miljoen credits tenzij je de Hamilton DLC hebt uitgespeeld, en de duurste auto's waren ook 20 miljoen dus als je dan 1 zo'n auto kocht was je meteen 100% blut.

Waar ik mij zorgen over ga maken zijn de onderdelen die je voor auto's kunt kopen. Als elke auto zoveel upgrades heeft die je allemaal los moet kopen gaat dat ook aardig aantikken, helemaal als bij duurdere auto's de onderdelen ook duurder zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 03-03-2022 02:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:08
In Australie is het om 14uur (onze tijd) al 00.00.... Hebben we hoop dat we vanmiddag of vanavond al kunnen spelen of is dat al ergens ontkracht? Ik heb geen idee hoe dat normaal met andere releases gaat omdat GT de enige is waar ik echt op wácht :)

[ Voor 26% gewijzigd door Dennisdn op 03-03-2022 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Dennisdn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 06:16:
In Australie is het om 14uur (onze tijd) al 00.00.... Hebben we hoop dat we vanmiddag of vanavond al kunnen spelen of is dat al ergens ontkracht? Ik heb geen idee hoe dat normaal met andere releases gaat omdat GT de enige is waar ik echt op wácht :)
Ik heb zelf geen hoop 😂
Ook geen tijd vandaag overigens, dus voor mij maakt het niet zoveel uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZwYhJoEX-nHaVBU1rQV4m0qQ1Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXOUnyFmuZb1GmIiBuuvQysL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
Dennisdn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 06:16:
Is dat te doen op playstation? Met een region switch ofzo? Op xbox kon ik dit heel makkelijk doen idd even region switchen dag ervoor en spelen en dag ena regio weer terug zetten.
Maar volgens mij werkt dat niet op de PS

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:08
Stylze schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:05:
[...]

Is dat te doen op playstation? Met een region switch ofzo? Op xbox kon ik dit heel makkelijk doen idd even region switchen dag ervoor en spelen en dag ena regio weer terug zetten.
Maar volgens mij werkt dat niet op de PS
Nou ik had meer een klein beetje hoop dat gewoon de hele wereld de relase krijgt als het érgens 00.00 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat werkt niet op de PS. Heb mijn versie in de US Store gekocht en kan vanaf morgenochtend 6:00 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 14:04
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg benieuwd naar de DualSense implementatie. Uit de reviews is op te maken dat ze dit érg goed hebben gedaan. Nog 20 uurtjes wachten! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:24
Wanneer mag de game gestreamd worden op bijvoorbeeld Twitch door content creators? Ik zie dat er nog steeds maar een iemand de game aan het streamen is, dezelfde als gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Poulske schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:05:
Wanneer mag de game gestreamd worden op bijvoorbeeld Twitch door content creators? Ik zie dat er nog steeds maar een iemand de game aan het streamen is, dezelfde als gisteren.
Vandaag 12:00 CET.
Jimmy Broadbent zijn GT7 stream begint dan.

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + LG OLED42C35LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
cfeijt schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:10:
[...]

Vandaag 12:00 CET.
Jimmy Broadbent zijn GT7 stream begint dan.
[YouTube: Gran Turismo 7 Is Finally Here!!!]
Aah top, zag zijn filmpje inderdaad een paar posts hierboven genoemd worden, maar wist niet dat dat ook het officiële startsein was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Dennis Blomaard schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:47:

Ik rij al even met een F1 Limited Edition stuur wat in essentie een Formula V2 is met magnetic shifters in GT Sport. Kan je prima mee uit de voeten, alleen wel de stuuruitslag beperken, omdat je niet kan overpakken. Ik heb volgens mij de uitslag op 280 graden staan zo uit mijn hoofd, anderen hebben het hoger staan tot 360graden. Meer moet je niet willen, want dan moet je dus overpakken. Heel veel lager dan 280 ook niet trouwens, dan wordt elke stuurbeweging meteen een grote uitslag in de game en verlies je nauwkeurigheid. Het ronde wiel dat bij de Elite + zat heb ik er misschien 5 minuten op gehad, daarna alleen de Formula V2.

De losse basis zou zeer binnenkort beschikbaar moeten komen van de GT DD Pro. Is mij medegedeeld door iemand bij Fanatec. Maar nog steeds geen bevestigd nieuws helaas. Ik wil mijn Elite + vervangen door de GT DD Pro met boostkit, zodat ik wat meer power heb en wat meer smoothness van de direct drive.

Kan niet wachten GT7 te spelen. Reviews zijn goed, vooral dat de physics ook dik in orde zijn. Vooral dat je nu wat meer speelruimte hebt qua grip en niet 1 moment grip en dan niets meer. Dat zou het opvangen bij overstuur moeten verbeteren, vooral als je de wat sterkere auto's rijdt. Hoop dat de physics richting ACC gaan, die zijn echt van een andere wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Ik rij al even met een F1 Limited Edition stuur wat in essentie een Formula V2 is met magnetic shifters in GT Sport. Kan je prima mee uit de voeten, alleen wel de stuuruitslag beperken, omdat je niet kan overpakken. Ik heb volgens mij de uitslag op 280 graden staan zo uit mijn hoofd, anderen hebben het hoger staan tot 360graden. Meer moet je niet willen, want dan moet je dus overpakken. Heel veel lager dan 280 ook niet trouwens, dan wordt elke stuurbeweging meteen een grote uitslag in de game en verlies je nauwkeurigheid. Het ronde wiel dat bij de Elite + zat heb ik er misschien 5 minuten op gehad, daarna alleen de Formula V2.

De losse basis zou zeer binnenkort beschikbaar moeten komen van de GT DD Pro. Is mij medegedeeld door iemand bij Fanatec. Maar nog steeds geen bevestigd nieuws helaas. Ik wil mijn Elite + vervangen door de GT DD Pro met boostkit, zodat ik wat meer power heb en wat meer smoothness van de direct drive.

Kan niet wachten GT7 te spelen. Reviews zijn goed, vooral dat de physics ook dik in orde zijn. Vooral dat je nu wat meer speelruimte hebt qua grip en niet 1 moment grip en dan niets meer. Dat zou het opvangen bij overstuur moeten verbeteren, vooral als je de wat sterkere auto's rijdt. Hoop dat de physics richting ACC gaan, die zijn echt van een andere wereld.
Die hoop laat maar varen. ;)
GT is een "driving simulator" .. geen "racing simulator".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:32:
[...]

Die hoop laat maar varen. ;)
GT is een "driving simulator" .. geen "racing simulator".
Waarom? Als ik de reviews mag geloven heeft GT7 een aardig stap richting sim gedaan qua physics. Heb gisteren een flink aantal geschreven reviews gelezen en flink wat youtube reviews bekeken en iedereen heeft het erover dat de physics een flinks stap beter zijn. Zodra daar ook nog eens Sophy bij gaat komen voor het gedrag van de CPU tegenstanders, gaat het helemaal de goede kant op.

Ik zei trouwens ook niet dat het precies ala ACC moet, maar dat het mooi zou zijn als het die richting op gaat. En dat blijkt uit de reviews zo te zijn. We gaan het zien vanaf vannacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
N_E_R_V85 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:10:
[...]

De GT DD pro doet ook perfect zijn ding op de playseat challenge. Enkel de pedalen op een dik plankje vastgevezen en daarna met 2 spanriemen vastgezet en racen maar 😉
Nice ik wist niet dat je de GT DD pro op een playseat challenge kon plaatsen.
De wheelbase kan je gewoon op de bestaande plaat schroeven? En rammelt je playseat niet in elkaar door de FFB? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-03-2022 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:11:
[...]

De wheelbase kan je gewoon op de bestaande plaat schroeven? En rammelt je playseat niet in elkaar door de FFB? :?
De GT DD Pro doet 5Nm standaard en 8Nm met de boostkit. De CSL Elite + die het vervangt deed 6Nm. Als die laatste geen probleem is, dan mag een standaard GT DD Pro geen probleem zijn. Met de boostkit zou het iets heftiger worden. Maar het is nog steeds geen 15-25Nm van een DD1-2. ;) Denk dat die je playseat slopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 09:56
YourGameZone heeft net mijn bestelstatus bijgewerkt naar 'Verzonden' en de Track & Trace code gestuurd oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:11:
[...]

Ik heb de plaat omgekeerd gemonteerd om zo het stuur wat verder van mij af te hebben zodat ik mijn polsen op het stuur kan leggen.
Om 4 van die spanplaatjes te kunnen gebruiken zodat de wheelbase zo weinig mogelijk kan bewegen heb ik wel 2 gaatjes bijgeboord.
Verder gebruik ik de aanbevolen instellingen van Fanatec (@Kalder @kosz bedankt voor de tips)

Verder zorgt je eigen gewicht ervoor dat je playseat in het geheel niet beweegt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
@N_E_R_V85 @thunder8

Nou bedankt ik had me er al bij neergelegd dat ik dan ook een nieuwe seat zou moeten kopen en dat dat eigenlijk ff te duur werd maar nu ik lees dat dat eigenlijk niet hoeft..... >:) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-03-2022 11:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:10:
@N_E_R_V85 @thunder8

Nou bedankt ik had me er al bij neergelegd dat ik dan ook een nieuwe seat zou moeten kopen maar nu ik lees dat dat eigenlijk niet hoeft..... >:) ;)
Nieuwe seat kopen kan altijd. Gewoon dit topic niet laten zien aan moeder de vrouw. :9 Mijn Elite + zit vast op een alu rig en de opvolger past daar ook prima op. Zelfs een DD1/2 zal geen probleem zijn, maar dat is voor mij overkill. Fanatec moet opschieten met die GT DD Pro base only, 2 woorden, 9 lettters.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

Nohead

PSN ID: Nohead

N_E_R_V85 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:10:
[...]

Werkt dit ook goed zonder enige mods/aanpassingen op de playseat? Ik kan me voorstellen dat er behoorlijk wat kracht komt op de mountplaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Nohead schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:17:
[...]

Werkt dit ook goed zonder enige mods/aanpassingen op de playseat? Ik kan me voorstellen dat er behoorlijk wat kracht komt op de mountplaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HlfgSQYQ8N9_8t44CHcQ_6mmac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UQIHRlTSTFmBzElRjBD3syvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FllhwLqMplAu83LF51q2_rgW9Sc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pgutCuwv2Wo554ClLsZnOAeW.jpg?f=fotoalbum_large

De middelste gaten waren al voorgeboord en deze aan de kant van de pedalen heb ik bijgeboord om de boel nog wat meer vast te zetten ook al denk ik dat het in principe niet nodig zou zijn.
Ik heb dat gedaan omdat als ik de ‘cockpit’ openklap er er niet teveel krachten op 2 maar 4 vijzen zouden uitgeoefend worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik ga hem gewoon met controller spelen.hopelijk komt er een optie om "alleen controller" te kiezen als je een online match gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46

Ik vind hem leuk _O-

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:01
jaydenjarno schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:41:
ik ga hem gewoon met controller spelen.hopelijk komt er een optie om "alleen controller" te kiezen als je een online match gaat doen.
In vorige delen van GT was een controller niet perse langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-05 22:34
Iemand enig idee hoe laat de playstation store versie te spelen is, is dat direct om 00:00 hier?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:16

ettie1990

PSN:ettiesick

Poulske schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:12:
[...]

Aah top, zag zijn filmpje inderdaad een paar posts hierboven genoemd worden, maar wist niet dat dat ook het officiële startsein was.
stream is gestart en de intro is inmiddels in volle gang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jordyyyys schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:59:
Iemand enig idee hoe laat de playstation store versie te spelen is, is dat direct om 00:00 hier?
Ja of misschien een minuutje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ettie1990 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:03:
[...]

stream is gestart en de intro is inmiddels in volle gang!
Stream aangeklikt en na een paar tellen besloten dat ik dit toch zelf wil verkennen :).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja geef hem groot gelijk! Sim-racen is de duurste hobby die ik tot nu toe gehad heb, heb nu net een GT DD Pro en daar moet sowieso nog een alu profiel rig bij komen en de loadcell + boostkit, en nog een monitor stand nodig, mijn droom is om uiteindelijk een eigen motion-rig te hebben, niet omdat ik zo goed ben in racen maar omdat ik wel van immersie hou en ik racen liever in een sim doe dan in het echt, mede omdat racen in het echt nog veel duurder is dan een simrig maar ook omdat het gewoon veiliger is, zou mezelf niet vertrouwen in een race auto op een echt circuit, ja misschien met uitzondering van de Top Gear track aangezien je daar zo goed als nergens tegenaan kan botsen, verder moet de PSVR2 natuurlijk ook komen als GT7 er volledige ondersteuning voor gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 17:30
Ik meld mij hier ook maar eens. Oud GT fanaat hier. :D
Wilde GT eigenlijk pas kopen nadat ik Horizon:FW klaar had, maar het jeukt te erg. Speel al GT sinds deel 2 en ondanks dat ik niet super hyped was, heb ik er toch erg veel zin in!

Weet iemand hoe het zit met de pre-order codes + 3 auto's?
Ik heb vandaag besteld, dus ik ga er vanuit dat dit erbij zit. Wat als je bijvoorbeeld over 2 dagen zou bestellen, dan is het geen pre-order meer. Ik neem aan dat ze niet de codes uit het gesealde doosje halen toch?

Geen idee hoe dit werkt. Weet iemand dit?

Soundcloud

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kaos001 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:23:
Ik meld mij hier ook maar eens. Oud GT fanaat hier. :D
Wilde GT eigenlijk pas kopen nadat ik Horizon:FW klaar had, maar het jeukt te erg. Speel al GT sinds deel 2 en ondanks dat ik niet super hyped was, heb ik er toch erg veel zin in!

Weet iemand hoe het zit met de pre-order codes + 3 auto's?
Ik heb vandaag besteld, dus ik ga er vanuit dat dit erbij zit. Wat als je bijvoorbeeld over 2 dagen zou bestellen, dan is het geen pre-order meer. Ik neem aan dat ze niet de codes uit het gesealde doosje halen toch?

Geen idee hoe dit werkt. Weet iemand dit?
Dat verschilt, ik heb ze wel eens met een aparte sleeve gezien waar de bonuscode in zit, maar de afgelopen jaren zit de codekaart gewoon bij de doos in. Ik vermoed dat de eerste (paar) leveringen gewoon de preorder-code bevatten, want soms kom ik in de winkels nog wel maanden na release nog doosjes tegen waar hij in zit. Zeker bij games die minder snel lopen dan verwacht.

Ikzelf ga gewoon GT7 spelen met de dualsense, ik heb in het GT5/6 tijdperk wel een racestuur gehad, maar ik heb geen plaats om hem permanent neer te zetten. Het elke keer weer uit de kast halen was me meer moeite dan het me waard was. Sturen met de Gyro werkt mij goed genoeg :)

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 03-03-2022 12:44 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:58
Twijfel twijfel twijfel! Ik wil racen heel leuk vinden, maar ben jaren geleden snel afgeknapt op project cars op de ps4. Weet niet eens precies meer waarom… Mario kart houd ik daarentegen wel vol (met de kids) 😅. Zal ik nog eens een sprongetje in het diepe wagen met gt7 of zou ik beter moeten weten 🙈? Ik verwacht hier geen antwoord op, maar wil het ergens kwijt 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
doe maar niet @Timx2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Even 5 minuten naar een Twitch stream zitten kijken en ook gestopt, wil het toch allemaal eerst zelf ervaren. Vannacht om 00:00 direct aan de slag. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Timx2 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:04:
Twijfel twijfel twijfel! Ik wil racen heel leuk vinden, maar ben jaren geleden snel afgeknapt op project cars op de ps4. Weet niet eens precies meer waarom… Mario kart houd ik daarentegen wel vol (met de kids) 😅. Zal ik nog eens een sprongetje in het diepe wagen met gt7 of zou ik beter moeten weten 🙈? Ik verwacht hier geen antwoord op, maar wil het ergens kwijt 😜
Laatst toevallig project cars 2 gekocht. Met de controller echt onbespeelbaar. Heb ik ook snel aan de kant gelegd. Verder op de ps4 eb ps5 nu veel gt sport en F1 gespeelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Project Cars (en Assetto Corsa) klikte bij mij ook niet, Driveclub daarentegen vond ik weer wel erg leuk, erg jammer dat die service gestopt is.

Als je verder geen klik hebt met GT dan zou ik hem nu nog niet kopen, wacht gewoon lekker een aanbieding af, de game is tegen die tijd mogelijk ook wat volwassener. En mocht je het nog niet gedaan hebben, dan kun je Sonic Team Racing nu downloaden als je Plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gran Turismo 7 FAQ van GT Planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb me aangemeld op je kanaal @Rivanov, je ziet me de komende tijd zo af en toe wel eens verschijnen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Lekker doen, je kan altijd nog eenhoorn-liveries gaan maken met je kids.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Preview: Gran Turismo 7 Future Updates

Additional content and improvements will be added to Gran Turismo 7 with future updates. The following is a list of what to expect:

・New courses
・New cars
・New World Circuits events
・More Mission races
・More Music Rally songs
・More engine parts to swap
・New Lobby features
・New Time Trials for Sport Mode
・Improvements to the penalty algorithm and overall quality of online races

We hope you will continue to enjoy the ever-evolving world of Gran Turismo 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Lekker hoor. Ik verbaas me wel dat Silverstone er *nog* niet in zit!

[ Voor 4% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-03-2022 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:20:

Preview: Gran Turismo 7 Future Updates

Additional content and improvements will be added to Gran Turismo 7 with future updates. The following is a list of what to expect:

・New courses
・New cars
・New World Circuits events
・More Mission races
・More Music Rally songs
・More engine parts to swap
・New Lobby features
・New Time Trials for Sport Mode
・Improvements to the penalty algorithm and overall quality of online races

We hope you will continue to enjoy the ever-evolving world of Gran Turismo 7!
Ik hoop dat ze wat meer "alledaagse" auto's zullen toevoegen. Misschien wat variaties van Opel (vauxhall) Astra/Corsa welke ik wel een beetje mis, of een Fiat/Abart Punto. 425 auto's lijkt aardig wat, maar is wel een schril contrast met de bijna 1200 in GT6. Ik heb wel het idee dat het juist de hot hatches die gesneuveld zijn in de overstap naar GT7

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 03-03-2022 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Als ze er 1000+ auto's in stoppen krijg je weer het onderscheid tussen premium en standaard wagens.
Het lijkt alsof ze deze keer kiezen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Al kun je 425 wagens ook niet echt weinig noemen natuurlijk.
Maar wie weet, wellicht dat ze in de loop der jaren de catalogus flink uitbreiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:21:
Lekker hoor. Ik verbaas me wel dat Silverstone er *nog* niet in zit!
Zandvoort, Hockenheim, Imola, Top Gear track, Indianapolis, Adelaide, Macau, enz enz. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
thunder8 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:36:
[...]

Zandvoort, Hockenheim, Imola, Top Gear track, Indianapolis, Adelaide, Macau, enz enz. O-)
Idd. Zal wel voornamelijk met licenties en zo te maken hebben. Al was GT7 waarschijnlijk al wel in afrondende fase toen Zandvoort nog verbouwd werd. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Als het echt met bakken uit de lucht komt op de Nurburgring, GP of Nordschleife maakt niet uit, dan is er ook echt niet meer te rijden. Baan ontwikkelt snel veel riviertjes en staand water, waardoor auto's heel veel moeite hebben met grip. Dus als het in GT 7 ook (bijna) niet te doen is, dan komt het de werkelijkheid aardig tegemoet.

Ben paar jaar geleden tijdens een raceweekend op uitnodiging van een team bij een SBK race op de Nurburgring geweest. Hoofdrace viel volledig in het water en werd na een paar ronden en flink wat valpartijen gestaakt om niet weer opnieuw te beginnen. Omstandigheden op het circuit waren echt vreselijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:35:
Als ze er 1000+ auto's in stoppen krijg je weer het onderscheid tussen premium en standaard wagens.
Het lijkt alsof ze deze keer kiezen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Al kun je 425 wagens ook niet echt weinig noemen natuurlijk.
Maar wie weet, wellicht dat ze in de loop der jaren de catalogus flink uitbreiden.
1000 hoeft ook zeker niet, maar je ziet wel dat in plaats van een goede doorsnede van de wagens beschikbaar in voorgaande GT's, ze voornamelijk het gewicht aan de exotische kant hebben gelegd. Geen idee of dat de wens van de community is geweest, of een praktische overweging, maar wat mij betreft had dat anders gemogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46
Kalder schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:15:
[...]

Ja geef hem groot gelijk! Sim-racen is de duurste hobby die ik tot nu toe gehad heb, heb nu net een GT DD Pro en daar moet sowieso nog een alu profiel rig bij komen en de loadcell + boostkit, en nog een monitor stand nodig, mijn droom is om uiteindelijk een eigen motion-rig te hebben, niet omdat ik zo goed ben in racen maar omdat ik wel van immersie hou en ik racen liever in een sim doe dan in het echt, mede omdat racen in het echt nog veel duurder is dan een simrig maar ook omdat het gewoon veiliger is, zou mezelf niet vertrouwen in een race auto op een echt circuit, ja misschien met uitzondering van de Top Gear track aangezien je daar zo goed als nergens tegenaan kan botsen, verder moet de PSVR2 natuurlijk ook komen als GT7 er volledige ondersteuning voor gaat krijgen.
Het is zeker niet mijn duurste hobby, maar er zit wel wat geld in... (Linkje is de v2 van het chassis, inmiddels ben ik bij v4)
Je kan veel zelf bouwen qua chassis, de rest is een kwestie van sparen d:)b

GT7 is voor mij een PS5 titel die ik met de kleine man op de TV speel.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Pagina: 1 ... 9 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69