Gister de A race gedaan, leuk hoor, in een auto die ik ongeveer gehad heb (Honda Civic uit 94). Leuk herkenbaar, werd er helaas afgetikt waardoor ik de muur raakte, kreeg ik straf voor

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Sowieso zijn alle menu's gratis. Echter zitten er wel sommige verborgen achter een bepaald collector level. Voor sommige menu's moet je bijvoorbeeld een collector level hebben van 50.daltona schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:57:
Dag Allen, ik heb een vraagje.
Bij de release heb ik dit spel gespeeld, maar na alle menu's te hebben voltooid had ik het spel weer verkocht.
Kan iemand mij vertellen of er nu (veel) meer nieuwe menu's bij zijn gekomen? en of die gratis zijn?
Alvast bedankt!
[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 01-07-2024 18:57 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wauw toppie, dit wilde ik weten. Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord!Oxigeon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:53:
[...]
Sowieso zijn alle menu's gratis. Echter zitten er wel sommige verborgen achter een bepaald collector level. Voor sommige menu's moet je bijvoorbeeld een collector level hebben van 50.
Misschien anders even zoeken op welke menu books er op moment van schrijven zijn. Ze zijn in elk geval een stukje pittiger dan die wat standaard in de game zaten
Edit: even snel opgezocht. Standaard zitten er 39 books in de base game. Dit zijn er via updates 50 geworden (+11 dus).
Verder heb je nog 37 extra menu books (waar je bepaalde autos aan je verzameling moet toevoegen. Geen idee hoeveel er in de base game zaten.
Zie de volgende link (niet klikken al je de rewards wilt weten)
https://gamerant.com/gran...-every-menu-book-rewards/
Ook de weekly challenges en master licenties van de GT7 Spec II v1.40 update zijn de moeite waard wat mij betreftdaltona schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:08:
[...]
Wauw toppie, dit wilde ik weten. Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord!
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Oke bedankt! Ik denk dat ik hem weer ga aanschaffen 🤭DaWaN schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:43:
[...]
Ook de weekly challenges en master licenties van de GT7 Spec II v1.40 update zijn de moeite waard wat mij betreft
[ Voor 56% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2024 00:32 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Anoniem: 1456976
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 1456976 op 08-07-2024 10:11 ]
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 09-07-2024 16:38 ]
Qua punctures gok ik op een lekke band vanaf 15% beschikbare band ofzo. Ga er niet vanuit dat je bij een bepaalde wear acuut een lekke band krijgtv8power67 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:33:
[Afbeelding]
Zag deze voorbij komen is schijnbaar een insider.
Punctures klinkt interessant. Maar hoop wel dat het duidelijk is hoe te vermijden. Bv doorijden op banden die op zijn. Niet dat het een soort loterij word.
Ze zeggen op reddit ook dat de ffb beter gaat worden voor de stuur gebruikers( is een van de gt Academy mensen die dat schijnbaar had gemeld ergens).
Owh en nieuwe physics ook benieuwd naar. Vind gt7 nu echt heerlijk spelen. Dus hoop niet dat het ineens heel anders word.
Ja precies dat klinkt logisch. Ben benieuwd of het erin komt en hoe maar zal vast over nagedacht zijn.Oxigeon schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:15:
[...]
Qua punctures gok ik op een lekke band vanaf 15% beschikbare band ofzo. Ga er niet vanuit dat je bij een bepaalde wear acuut een lekke band krijgt
Anoniem: 1456976
1. wie weet, komen nog steeds regelmatig updates.Anoniem: 1456976 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:33:
Een aantal vragen aan de deskundigen hier:
1. Zou men Midfield Raceway ook toe gaan voegen aan GT7 of zitten we wel aan het einde van de nieuwe banen? Ik vond Midfield altijd geweldig leuk.
2. En is er ook een mogelijkheid om die emoji's van Sophy uit te schakelen (of in ieder geval de bijbehorende geluiden?) Volgens mij is de AI een prima toevoeging, de toeters en bellen zijn alleen wat afleidend.
3. Is er een optie om de zogenaamde 'Rolling Start' uit te schakelen en over te gaan op een reguliere start? Als ik een endurance o.i.d. start lig ik 40 seconden achter binnen 1 of 2 rondes.
4. De sport modus bevat op dit moment 2 time trials. Daarin zie ik wereldwijde tijden van andere spelers voorbij komen. Wisselt deze time trial om de zoveel dagen? Of zijn alle banen toegankelijk om je te meten met 's werelds snelste spelers?
5. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een Ford Mustang Gr.3 (gemiddeld 750pp) en een getunede Ford Mustang street car? De PP's en de HP zijn nagenoeg hetzelfde, maar je kunt de Gr.3 niet tunen in de GT Tuning shop. Is dan de reguliere auto niet gewoon veel beter dan de duurdere Gr.3?
*Wilde bovenstaande post verwijderen/wijzigen, maar dit lukte niet.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
PSN: MrMistral
Mijn geheime on-the-very-inside bronnen melden nog niet heel veel, maar ik hoor dat het GT8 gaat wordenvdr01 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:50:
Is er inmiddels al iets van info over een eventuele opvolger van GT7? Of ben ik een (paar) jaar te vroeg met deze vraag?
Damn grote wijzigingen aan physics dus.1. Physics Simulation Model
- The behavioral models for the suspensions and the steering have been adjusted:
・The calculation of suspension geometry has been improved, resulting in more natural cornering physics and acceleration/deceleration stability levels.
・The calculation of steering geometry has been improved, resulting in more accurate simulation of steering forces.
・Damper attenuation behavior was adjusted, resulting in more natural physics on road bumps and curbs.
- The tire physics simulation model has been enhanced by:
・Turning stability on low speed corners and curbing has been improved.
・Surface resistance (rolling resistance) has been optimized.
・Heat and wear behavior were adjusted on racing tires.
・Grip reduction on the racing line in wet conditions, and hydroplaning physics were adjusted.
- Default settings have been improved.
・Initial suspension and aerodynamics settings have been changed on all race cars and certain road cars.
- Performance Points (PP) for all featured cars have been updated.
- The wireless controller steering algorithm was updated.
・The steering algorithm when using the analogue sticks and the directional pad were enhanced, resulting in better handling.
- Controller behavior for steering wheels have been updated.
・The force feedback algorithm has been adjusted, allowing devices to use their full torque range.
・The steering geometry calculation have improved, resulting in better force feedback feeling.
- The effects of the following driving assists have been improved.
・The Traction Control (TCS) assist intervention has been optimized;
・Corner braking control for ABS (anti-lock brakes) has been optimized.
2. Controllers
- We addressed an issue in which force feedback vibration on the Logitech® G923 was too sensitive.
- The strength of the vibration effect on the Logitech® PRO Racing Wheel has been adjusted.
- The performance stability for all Fanatec® steering controllers has improved.
- The LEDs of the four sticks on the Fanatec® GT DD Extreme will now light up in the color of the corresponding MFD.
- We also adjusted the Tuning Menu Auto Setup parameters for the Fanatec® GT DD Pro/Extreme, and Podium.
Selecting "Auto Setup" (AS or A SET) from the Tuning Menu on the wheel will load the optimal parameters for playing Gran Turismo. A firmware update may be required in order to enable the Auto Setup function on your device. In Podium mode, Auto Setup is intended for use in Low Torque mode. The use of High Torque mode will require manual adjustments.
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 25-07-2024 09:13 ]
Heb jij je settings op auto staan? (op je stuur)DaWaN schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:19:
Vanavond een avondje gespeeld en de physics update voelt echt super op mijn GT DD Pro.
Voornamelijk de force feedback is wat mij betreft stukken beter!
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ik draaide gisteren nog een oude firmware, dus die ondersteunde het automatisch instellen nog niet.BiLo schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:56:
[...]
Heb jij je settings op auto staan? (op je stuur)
[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 26-07-2024 13:23 ]
Die gast maakt het ook wel erg bont qua instellingen met de Samba bus en dat kleine autootjev8power67 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:15:
[YouTube: Gran Turismo 7 Is Broken!]
Het is dus blijkbaar behoorlijk kapoet de nieuwe physics. Zelf niks van gemerkt.
Aan einde heeft hij het over de veelste veel grip in de regen met slicks. Dat viel me dus ook op. Ik race eigenlijk alleen maar de wtc700 op le mans. En daar kan je met meeste autos gewoon door rijden op slicks in regen. Sommige is het niet te doen. Maar kan aan setup liggen.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik vind het wel meevallen. Een half uurtje lemans wtc700 en je bent 850k rijker.SemperFidelis schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:51:
Weer een heerlijke update zeg. Die E36 is lekker rond te rossen op de Nordschleife.
Ik zit na een pauze er weer helemaal in en dit is echt een fantastische racegame. Wel jammer dat de economy nog steeds gewoon streng is en veel wagens asociaal duur dus je kunt niet alles rijden, maar ene nieuwe bak kopen en die naar je eigen wensen instellen en een likje verf eroverheen, dat gevoel is echt ongeëvenaard
Ja eigenlijk alleen maar straat autos. De leukste zijn met engine swaps. Dan worden ze of rocket ships met zieke snelheden. Of als er een race motor in kan heel zuinig.Moechy schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 08:34:
Sardagena is ook een leuke moneygrinder.
@v8power67 gebruik je dan ook straat auto's voor Le Mans?
Heb die race nog nooit gedaan eigenlijk 😅
Heb je er ook de aero onderdelen op gezet ? Ze gaan nu denk te hard en hebben downforce nodig voor meer stabiliteit.B-Real schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:30:
Nu ben ik niet zo van het hevig tunen van auto's, maar heb het de laatste tijd toch 2x gedaan.
1x bij een oude Corolla, E30 M3 en gisteren bij de E36 M3. Alles gekocht van verbreding, tot onderstel, diffs, alle motor tuning, remmen, gewichtsbesparing en versnellingsbak (degene voor volwaardig racebak).
Alleen geen compressor/turbo. Lekker atmo
Alleen rijden ze voor geen meter. Lift off oversteer allover the place. Op eieren rollen door de bocht en zelfs dan komt de achterkant komt om.
Op het gas, heel voorzichtig, heeft hetzelfde effect.
Ik heb wat met de diff instellingen zitten spelen, dat doet wel wat maar het zijn nog steeds geen lekker rijdende auto's. Wat moet ik aanpassen om dat wel voor elkaar te krijgen?
Ik heb inmiddels de nieuwste firmware op mijn GT DD-Pro en gebruik nu auto set.BiLo schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 10:56:
[...]
Heb jij je settings op auto staan? (op je stuur)
Het goed laten rijden van auto's met veel upgrades zit hem inderdaad grotendeels in de afstelling.B-Real schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:21:
Ik vermoed echt een afstellingsding. Want alles tunen en vervolgens niks afstellen werkt ook niet. Maar wat?
Ik vind het mooi dat je alles kunt afstellen, maar haal daar echt geen plezier uit om mij daar in te verdiepen.
[ Voor 35% gewijzigd door Oxigeon op 07-08-2024 12:53 ]
Online races doe je ook niet voor de earnings, maar juist voor de competitie die AI niet kan bieden (Sophy AI wel, maar die is nog erg beperkt). Voor credits kan je beter online time trails doen, 2 miljoen cr. per keer. Of circuit experiences, meestal 1 miljoen per circui. Als dat niet genoeg is kan je AFK methods proberen (geven meer dan 1 miljoen per uur zonder het spel daadwerkelijk te spelen).Oxigeon schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:44:
Ik zag vandaag trouwens dat Race C bij de daily races een vergoeding geeft van 600% tov normaal. Misschien de moeite waard om die eens te gaan grinden. Vanavond maar eens gaan kijken. Heb de game al zeker een half jaar als het niet langer is aangeraakt
Edit: vond normaal gesproken de earnings bij de online races zo laag dat ik me er eigenlijk nooit echt in verdiept heb. Speel altijd veel liever online in games. Maar als ik met een race die ik offline speel in vele malen kortere tijd meer verdien ga ik niet online racen
Time Trials geven idd 2 miljoen credits per keer, maar dan moet je wel gold halenOnderDeMotorkap schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:02:
[...]
Online races doe je ook niet voor de earnings, maar juist voor de competitie die AI niet kan bieden (Sophy AI wel, maar die is nog erg beperkt). Voor credits kan je beter online time trails doen, 2 miljoen cr. per keer. Of circuit experiences, meestal 1 miljoen per circui. Als dat niet genoeg is kan je AFK methods proberen (geven meer dan 1 miljoen per uur zonder het spel daadwerkelijk te spelen).
Ik vind persoonlijk de offline races saai omdat je altijd achteraan begint en AI moet inhalen, die ook niet echt capabel zijn om intense races te bieden.
Mee eens. Onderstaande finish is van een Daily Race C van gisteren. Ik ben de middelste auto. Na 6 rondes Nürburgring finish ik op P3, op de achterbumper (0,15 seconde) van P2, en P4 zit maar 1,84 seconde achter mij.Denman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:14:
Verder zijn online races idd ongeëvenaard. Zeker in VR giert de adrenaline door je lijf als je in een gevecht om plek 1-3 zit.
Die beloning bij online races vind ik ook belabberd. Dit weerhoudt mij juist om online te spelen. Als ze de beloningen hoger maakten zouden ook meer mensen multiplayer spelen denk ik.Arumes schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:52:
[...]
Mee eens. Onderstaande finish is van een Daily Race C van gisteren. Ik ben de middelste auto. Na 6 rondes Nürburgring finish ik op P3, op de achterbumper (0,15 seconde) van P2, en P4 zit maar 1,84 seconde achter mij.
[Afbeelding]
Of deze race van drie uur, waar de top 3 binnen 4 seconden finisht. 😅 (Vrees niet: het schokkende beeld lag aan de oude hardware van de streamer, niet aan jouw verbinding)
Credits stellen niks voor voor zo'n lange race, maar daar gaat het helemaal niet om. Zonder credits-beloning had ik ze ook gedaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eens. Zeker als je kijkt hoeveel tijd je kwijt bent, voordat je eindelijk in de race zit, de race doet en dan een fooitje krijgt qua beloning.Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:58:
[...]
Die beloning bij online races vind ik ook belabberd. Dit weerhoudt mij juist om online te spelen. Als ze de beloningen hoger maakten zouden ook meer mensen multiplayer spelen denk ik.
Meestal wordt er vrij clean geraced maar de beloningen zorgen er gewoon voor dat ik meestal single player speel.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Dat is het hele nadeel van het puntensysteem van GT. in plaats van te spelen wat je echt leuk vind ben je vooral aan het grinden met races die je liever niet doet.Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:58:
[...]
Die beloning bij online races vind ik ook belabberd. Dit weerhoudt mij juist om online te spelen. Als ze de beloningen hoger maakten zouden ook meer mensen multiplayer spelen denk ik.
Meestal wordt er vrij clean geraced maar de beloningen zorgen er gewoon voor dat ik meestal single player speel.
De GT86 '15 met K24 Turbo is echt fantastisch. Is heel mooi te tunen met meer vermogen en onderstuur/overstuur balans.v8power67 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:16:
Heb zo een beetje elke swap geprobeerd.
Mijn favos zijn:
Toyota 86 GRMN '16 | 3UZ-FE-SC430
Mitsubishi GTO Twin Turbo '91 | Demon
Mazda Roadster NR-A (ND) '22| R26B-787B
De 86 grmn is echt een monster op lemans 700pp race. Haalt op fuel 1 op race hard een 3:52 met gemak en dan haal je 4 laps op de tank.
En met medium slicks een 3:49 gehaald.
Hij is volledig getuned en dan nog steeds geen max 700pp. Maar gaat als de brandweer.
Ook op de ring is hij heel stabiel en snel. Een 6:33 ermee gereden in een tourist fahren lobbie.
De roadster met 787b motor erin is ook rete snel en klinkt ook nog eens ubergeil.
Gaat ook goed op lemans en met die motor extreem zuinig.
De Mitsubishi gto met demon v8 erin is gewoon een monster. 1180pk op 1280kg. Ding is op de.ring oncontroleerbaar soms maar thats part of the fun ! Lage 6 min ermee gereden maar moet setup verbeteren want aantal punten moet je veelate langzaam rijden anders teipt hij en verlies je controle. Maar dat geluid icm die looks heerlijk!
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
klopt heb ik gisteren even mee gespeeld. Had een 700pp setup gemaakt en lemans ermee gedaan. Niet zo snel als de grmn 86 met lexus motor en zeker niet zo zuinig. Maar prima rijdbaar en je kan voor 700pp ook gewoon race soft eronder knallen voor een time attack laptijd in die raceCapo schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:06:
[...]
De GT86 '15 met K24 Turbo is echt fantastisch. Is heel mooi te tunen met meer vermogen en onderstuur/overstuur balans.
Heb je ook een turbo erop geschroefd? Want zonder turbo haal ik maximaal zo'n 315 km/h op de rechte stukken en dat is niet genoeg om ruim onder de vier minuten te duiken. Ik blijf steken op een 3:58.329.v8power67 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:16:
Heb zo een beetje elke swap geprobeerd.
Mijn favos zijn:
Toyota 86 GRMN '16 | 3UZ-FE-SC430
De 86 grmn is echt een monster op lemans 700pp race. Haalt op fuel 1 op race hard een 3:52 met gemak en dan haal je 4 laps op de tank.
En met medium slicks een 3:49 gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 07-10-2024 15:06 ]
Jup met turbo. Ja beetje spelen met de setup en rustig met gaspedaal doet wonderen. En een erg lange eerste versnelling helpt ook veel. En downforce erop helpt ook veel uiteraard!AtleX schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:03:
[...]
Heb je ook een turbo erop geschroefd? Want zonder turbo haal ik maximaal zo'n 315 km/h op de rechte stukken en dat is niet genoeg om ruim onder de vier minuten te duiken. Ik blijf steken op een 3:58.329.
Met een turbo ben ik op de rechte stukken flink sneller maar dan wordt de rear end toch wel erg levendig bij het uitaccelereren van bochten. Zelfs met een zeer relaxed diff eet 'ie dan toch wel erg graag de achterbanden op met een bak zijwaartse actie en wielspin in de eerste drie versnellingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Racing-Paradise op 15-11-2024 13:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb chatgpt om hulp gevraagd. Die zei het volgende:vrolijkepatrick schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 23:28:
Hoi Allemaal,
Ben nieuw op dit forum en voordat ik alle 295 pagina’s met threads moet doorzoeken is dit wellicht handiger. Is er ook een Nederlandse uitleg hoe je je auto moet tunen ? Ik heb al diverse filmpjes op youtube gevonden maar dat is in het Engels. Door mijn hersenletsel lukt het me niet om die filmpjes te vertalen waardoor ik niet precies begrijp hoe je je auto het beste moet tunen. Wellicht is er iemand die al eens kort en bondig uitleg heeft gegeven
[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2024 14:30 ]
De W196 is inderdaad 20M credits bij de legends dealer. Ik moest nog 8M credits voor de laatste 11 wagens bij brand central, daar is dit nu bijgekomenAtleX schreef op donderdag 21 november 2024 @ 00:23:
Die W196 zal wel weer een 20 miljoern credits gaan kosten.Ik ben zelf vooral enthousiast over de Escort en de Mission X.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
PSN: bollsie
Zoiets. Ook berichtje op de homepage bij Tweakers: nieuws: Sony brengt binnenkort gratis proefversie van Gran Turismo 7 uit voor...Ace schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:04:
[YouTube: My First Gran Turismo Trailer | PS5 & PS4 Games]
Weet ook niet zo goed wat dit moet voorstellen, soort veredelde demo?
Inderdaad weer een leuke uitdagende daily c. Wat wel jammer is dat meer dan de helft van de spelers afhaakt tijdens de regen. Zelf vind ik het al een uitdaging om in de groep te blijven (niveau c).sjufke schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
Leuk die 20 ronden Spa. Tot ze je in ronde 17 de rondte in tikken om die derde plaats te pakken
Ja dat heb je soms, wel extra zuur na 50 minuten racen.sjufke schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
Leuk die 20 ronden Spa. Tot ze je in ronde 17 de rondte in tikken om die derde plaats te pakken
PSN: bollsie
100%. Alhoewel het me opviel het lettertype in My First iets groter is. Maar wellicht is dat in te stellen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:12:
Net my first gran turismo aan het downloaden. Nu GT7 voor 40 euro in de store staan aan het twijfelen om te kopen.
Is My first gran turismo een soort demo en vergelijkbaar qua gameplay/grapics als GT7?
www.youtube.com/DerOllie
Dat is bewust. De bedenker van de GT serie heeft dit specifiek benoemd in een interview:DerOllie schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:53:
[...]
100%. Alhoewel het me opviel het lettertype in My First iets groter is. Maar wellicht is dat in te stellen.
A lot of people have also noted the larger typefaces throughout the MFGT demo, and this too is a choice designed at expanding GT’s accessibility.
“Whenever we have these events like the World Series, after the event when we’re taking photographs and giving autographs and things, I’ve had multiple people come up to me and asking about how the game appears now,” says Yamauchi.
“Back in GT1, because we had lower resolutions, the fonts are really big. People with impaired vision still could see the marks, the characters, and actually play the game. But they tell me now that, in GT7 and the recent titles, the font is so small that they can’t really read it any more and they have a very difficult time playing”.
“They asked us if there’s anything we can do about that. So that’s something else that I wanted to do in My First Gran Turismo as well; that’s kind of what one of the other driving factors in developing that”.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Anders is het “moving under braking”Marcievg schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:08:
Gister gt7 nmaar weer eens aangeslingerd maar ik kan nu niet meer insturen tijdens het remmen. Zodra ik rem is er een mogelijkheid en dat is rechtdoor gaan tot ik de rem loslaat. Dit was eerst niet.
Rij je met controller of stuurtje?Marcievg schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:08:
Gister gt7 nmaar weer eens aangeslingerd maar ik kan nu niet meer insturen tijdens het remmen. Zodra ik rem is er een mogelijkheid en dat is rechtdoor gaan tot ik de rem loslaat. Dit was eerst niet.
Ik rij met controller. Ik heb het probleem net gevonden. De ABS stond uit en die heb ik weer op standaard gezet
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Kleine correctie, je bent vooral aan het grinden met optochten die je liever niet doet. Ik heb nog nooit een race meegemaakt met GT7.PHiXioN schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Dat is het hele nadeel van het puntensysteem van GT. in plaats van te spelen wat je echt leuk vind ben je vooral aan het grinden met races die je liever niet doet.
Een geweldige toevoeging voor degenen die houden van singleplayerraces. Eindelijk een manier om echt goed gebruik te maken van alle 500+ auto's en tientallen racebanen.mithrandirrr schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:11:
Aangename verrassing dat je tijdens de laatste update ook custom races kan maken met sophy! Dus eindelijk wat langere races rijden.
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4957003.html
[ Voor 30% gewijzigd door CaptainPanda op 30-03-2025 12:25 ]
Ik na dik 4 jaar ook weer.Heb een nieuwe playseat en stuurtje in bestelling staan.NiQo schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:43:
Hi! Ik heb het racen weer opgepakt en een rig aangeschaft. Ik was benieuwd of er vanuit hier nog races georganiseerd werden zoals voorheen op GT Sport via psnracing. Zijn er nog oude leden actief?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Deze week een stuur, pedalen en een race rig?Fuelke schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:24:
Ik meld me ook maar even. De laatste GT die ik speelde was nog op de PS2 denk ik maar deze week hakte ik de knoop door en heb ik me een PS5 gekocht met Gran Turismo 7 er bij.
Gaan die verhalen niet vooral over gevallen in de US? In EU is het volgens mij prima geregeld bij Fanatec.Jumpman schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:53:
Race nu sinds enkele weken met de PlaySeat Trophy en een Logitech G29 setje (stuur, pedalen en shifter). Ik heb ook nog een PlaySeat Challenge met een Thrustmaster T300RS GT en T-LCM pedalen. De T300 RS GT en T-LCM is wel spartaanser en voelt wat echter, het G29 setje speelt verder wel heel chill. Voordat ik alles om ga bouwen, eerst maar eens nadenken over een Direct Drive setje voor GT7. Fanatec valt op dit moment nog even af, gezien de vele moeizame garantieclaims die ik zie op Reddit. Ze hebben duidelijk het hele proces nog niet op orde.
Geen idee eigenlijk, maar goed punt.ProfaNe schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 07:05:
[...]
Gaan die verhalen niet vooral over gevallen in de US? In EU is het volgens mij prima geregeld bij Fanatec.
Veel plezier,Fuelke schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:24:
Ik meld me ook maar even. De laatste GT die ik speelde was nog op de PS2 denk ik maar deze week hakte ik de knoop door en heb ik me een PS5 gekocht met Gran Turismo 7 er bij.
Misschien wel als je een 2de account maakt op je ps, misschien als gast account?Edwinlzv schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:29:
Misschien een domme vraag maar is er een manier om alle opgeslagen gamedata te deleten? Bij instellingen staat de optie om zowel lokaal als cloud gegevens te deleten maar dat werkt niet.
Ik wil namelijk helemaal opnieuw beginnen.
Floksor
Sorry om deze oude reactie te quoten, maar door een tip op FB deze gratis versie gedownload in de PS store. Na het afronden van dit hele spel (paar licenties, drie races en een aantal timetrails) unlock je 18 auto's. Deze 18 auto's krijg je vervolgens via een voucher ook in GT7.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:12:
Net my first gran turismo aan het downloaden. Nu GT7 voor 40 euro in de store staan aan het twijfelen om te kopen.
Is My first gran turismo een soort demo en vergelijkbaar qua gameplay/grapics als GT7?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat is het helaas wel geworden. Ik had de hoop dat ik gewoon met één account aan de gang kon blijven. Jammer dat de makers deze optie in de game niet voorzien.Floks schreef op zondag 11 mei 2025 @ 01:54:
[...]
Misschien wel als je een 2de account maakt op je ps, misschien als gast account?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq