Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:25
Yep, vanavond 1x daily race b kunnen doen. Bij de daaropvolgende race bleef het laadscherm hangem. Frustrerend. Een aantal gt7- youtubers zijn deze week overgestapt naar Forza…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Enige hoop is dat Polyphony het probleem nu erkend:
GT7 known issues

Als je trouwens lang genoeg wacht (tot 10 minuten) dan starten de races wel, maar meestal zitten er dan nog maar een handjevol mensen in de race.

Wel jammer, want ik vind de combi Gr4 + Trial Mountain Reverse een leuke :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f53tETcpmM5H5zkar3-La6vBqdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjIwLEUYuado9wLUCMowQek8.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg vanavond geen verbinding met het netwerk van Playstation… zijn er meer die hier last van hebben of ligt het aan mijn verbinding, Als ik google vind ik alleen oude storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:36

Oxigeon

En zo is dat!

Bas.013 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:04:
[Afbeelding]

Ik krijg vanavond geen verbinding met het netwerk van Playstation… zijn er meer die hier last van hebben of ligt het aan mijn verbinding, Als ik google vind ik alleen oude storingen.
Ik had dit probleem gisteren bij fifa en bij cod kwamen er ook meldingen binnen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Bas.013 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:04:
[Afbeelding]

https://allestoringen.nl/storing/playstation-network/

Allestoringen geeft rond dat tijdstip inderdaad wel even een piek...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerOllie schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

https://allestoringen.nl/storing/playstation-network/

Allestoringen geeft rond dat tijdstip inderdaad wel even een piek...
offtopic:
Dit!!

Eerst kijken, dan zeiken ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:46
Na het fiasco te hebben geprobeerd dat ‘Forza Motorsport’ (verder: FM) heet, heb ik ‘Gran Turismo 7’ (verder: GT7) weer eens een kans gegeven.

Destijds vond ik de vele menu’s overweldigend en kwam ik niet echt in de flow, maar daar heb ik dit keer geen enkel probleem mee; wat een heerlijk spel! :D

GT7 is een spel voor de autoliefhebber en dat zie je in alles terug : de presentatie, de verschillende onderdelen (GT Auto, Legends, Brand Central, Café enz.) en de aandacht voor de verschillende klassen. Daarnaast is er voor de solo-speler meer dan genoeg te doen en dat vind ik fijn. :)

Voor mij is GT7 in vele aspecten superieur t.o.v. FM:
  • Grafisch: auto’s ogen veel realistischer en niet van plastic;
  • Geluid: Genieten gewoon, zeker sinds de ondersteuning van Dolby Atmos op PlayStation 5.
  • Handling: Je voelt meer in controle en je hebt niet het idee alsof je over ijs rijdt, zoals in FM.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1KUcHO8jjZh6ZdI7TMWGLIIXYk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fNlq7dCggU1dPLFQkjVR752Z.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CQBFGkrddgzytHeOFFqO9U79_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S5A9FPth8kCzjXYnt0iomYnz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXRuQG50YbCHltR5qePpn6732Xw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pI4GxSapb9EIGGCZLu1856sK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CfdUvCU9M91jzEtVSa7UQ3kEXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3tNHWN5S8lamxbQOZ8KZazRy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:16
Hoop nog steeds dat dit naar PC komt.. Om alleen voor GT7 nu een PS5 te kopen gaat wel wat erg ver..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:58

lord_fh

PS5

wat een screenshots, damn! ik sta nu ook echt te krabben om GT7 te kopen voor de PS5. maar aangezien ik een digital heb en het belachelijk vind dan altijd de hoogste hoogste prijs voor games te moeten betalen als ze niet in de aanbieding zijn, wacht ik even op een aanbieding haha. Vorige week was de deluxe versie in de aanbieding, ik hoop ergens dat daarom binnen korte termijn de standaard versie ook in de bonus gaat even :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:20
Sowieso altijd goede deals rond Black Friday en de kerstvakantie.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Yonix schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 07:36:
Na het fiasco te hebben geprobeerd dat ‘Forza Motorsport’ (verder: FM) heet, heb ik ‘Gran Turismo 7’ (verder: GT7) weer eens een kans gegeven.

Destijds vond ik de vele menu’s overweldigend en kwam ik niet echt in de flow, maar daar heb ik dit keer geen enkel probleem mee; wat een heerlijk spel! :D

GT7 is een spel voor de autoliefhebber en dat zie je in alles terug : de presentatie, de verschillende onderdelen (GT Auto, Legends, Brand Central, Café enz.) en de aandacht voor de verschillende klassen. Daarnaast is er voor de solo-speler meer dan genoeg te doen en dat vind ik fijn. :)

• Geluid: Genieten gewoon, zeker sinds de ondersteuning van Dolby Atmos op PlayStation 5.
  • Handling: Je voelt meer in controle en je hebt niet het idee alsof je over ijs rijdt, zoals in FM.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je vat het wat mij betreft perfect samen. GT7 is een feest voor de echte autoliefhebber. Je ziet het in alles terug. Op de toch ook wel typisch Japanse wijze. Dat mis ik heel erg in FM. En ik vind die game ook gewoon lelijk. Waar ik niets van snap na al die jaren ontwikkeltijd en de kracht van de XSX.

Ik zat vandaag te denken; hoe gaaf zou het zijn als Polyphony Digital een Forza Horizon variant zou ontwikkelen :o

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze insider die ook aangaf dat ze engine swaps.zouden gaan vrijgeven wat ook gebeurt is, zegt nu dit. Ik ben zeer benieuwd. Waren toch behoorlijk karige patches afgelopen maanden. Al tijd geen nieuw circuit gezien. Autos ook vaak meh. Ik hoop op een volle 2.0 patch zoals in gt5 en gt6, waar echt een hoop nieuwe toevoegingen kwamen. Ben benieuwd!

Wat ik hoop is dat sophy ai word uitgebracht.
Nieuwe circuit(s).
Meer events met standing starts. Meer gr1 races. Meer endurance races.
Meer customalisation opties( mis de dashboard aanpassingen van gt6 soms wel eens dat was echt tof).
Qua autos hopelijk wat minder focus op japanse merken. Snap dat ze graag als japans bedrijf de japanse merken in spotlight zetten maar wat meer europese en Amerikaanse wagens mag ook wel.
Drag racing mag wel wat meer liefde krijgen dan geloof 4 events. Een echte drag stip zou leuk zijn. Icm drag racing upgrade onderdelen.

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 16-10-2023 22:14 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Spel Gt7 nu sinds de VR2 bril uit is en ben nog steeds hooked!

Aardig wat uurtjes erop zitten. TimeTrials gaan ook steeds beter. Spel is uitgespeeld maar nog lang niet alles gehaald. Was wat gedemotiveerd om steeds maar te grinden op sargdegna. Weet niet hoe ik anders aan credits moest komen dan de online trials en grinden.

Nu ben ik de circuitervaringen aan het doen en wat ik in het begin onmogelijk achtte is dit nu met wat ervaring best te doen. Dit levert ook aardig wat credit op.

Heb er sinds gisteren 5 gehaald:
Spa
Lago Maggiore
Deep Forest
Dragon Trail (die was lastig!)
Red Bull
Fuji (ook lastig laatste sector)

Le Mans is andere koek. Die is echt we tough! Heb alle sectoren goud maar een heel rondje is lastig.

By the way.. heb een Austin Martin invite gekregen en heb de Valkyrie gekocht.... Die is wel lekker zeg!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:14
Yonix schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 07:36:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je bent zo te zien nog slechts 1 stapje verwijderd van de beste race-ervaring op consoles. Met al een PS5 plus een 4k TV neem ik aan, en ook al een wheelstand plus T300 zou ik die laatste 599 ook neertellen om eindelijk IN die racewagen te kunnen gaan zitten.

GT7 is gemaakt voor de autoliefhebber inderdaad, en om dan al die bolides op ware grootte vlak voor je, vlak achter je en overal om je heen te zien en te horen, dat is zo ontzettend gaaf. Het VR perspectief doet deze game zo goed, Polyphony heeft dat écht heel goed gedaan. GT in VR met stuur is pure fun.

Met al die hardware die er al staat zou ik die laatste stap ook zetten. Je wilt echt niet meer terug naar 2D, hoe fraai die screenshots ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Helemaal mee eens 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:46
VonBraunschweig schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:15:
[...]

Je bent zo te zien nog slechts 1 stapje verwijderd van de beste race-ervaring op consoles. Met al een PS5 plus een 4k TV neem ik aan, en ook al een wheelstand plus T300 zou ik die laatste 599 ook neertellen om eindelijk IN die racewagen te kunnen gaan zitten.

GT7 is gemaakt voor de autoliefhebber inderdaad, en om dan al die bolides op ware grootte vlak voor je, vlak achter je en overal om je heen te zien en te horen, dat is zo ontzettend gaaf. Het VR perspectief doet deze game zo goed, Polyphony heeft dat écht heel goed gedaan. GT in VR met stuur is pure fun.

Met al die hardware die er al staat zou ik die laatste stap ook zetten. Je wilt echt niet meer terug naar 2D, hoe fraai die screenshots ook zijn.
Ik heb het overwogen, maar ik heb inmiddels zoveel VR-headsets gehad (Rift, Rift S, PSVR en Quest 2) om te weten dat die dingen vrij snel in een kast belanden. :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57

OTCC - ONYX Touring Car Championship!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbGPjGCORvpwjFep-AStfsiGQpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOhtrZDm1vWcD5LzrQTj9lFw.jpg?f=fotoalbum_large

Vanuit ONYX Racing word er een (test) league georganiseerd waar we de pauzes van de AM-divisie mee gaan proberen op te vullen, wat is de insteek hiervan? Met elkaar wekelijks te blijven rijden zonder teveel 'wennen aan iets nieuws'. Deze league zal eerst even als test opgezet worden en zal in pauze-weken gereden worden met het laatste event als uitzondering.
SAMENVATTING
  • Subaru WRX GR. 4 voor alle events (one-make).
  • Zal verreden worden op korte banen, zo om altijd wel iemand bij je te hebben en de kans op sensatie is groter.
  • Gentlemens agreement racing, we gaan er vanuit dat er sportief gereden zal worden met sportsmanship op 1.
  • Start tijden zoals KNAF, 19:30 uiterlijk er zijn! (start tijd dus).
  • Toch een incident? De community beslist! Upload het incident naar youtube oid, maak een poll op de Discord en de community vote wie er fout zat of dat het een race-incident was. Fout gemaakt? Straf poll zou gemaakt worden om de straf te bepalen.
VOOR WIE
  • Iedereen is welkom!
  • Grid (ONYX) bestaat voornamelijk uit C/D rijders, dus heb je geen zin om met 'noobs' te rijden? Mijdt deze cup dan 😉
WAAR AANMELDEN
Op de Discord staat alle informatie, toch nog vragen? Stel ze gerust even!
WANNEER
Aanstaande dinsdag eerste race.

Discord link: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

See you on the grid? 🏎️

[ Voor 89% gewijzigd door SensLike op 25-10-2023 21:54 ]

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander95
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-06 10:43
Hi Senslike,

Op welke dag rijden jullie? Een vriend en ik zijn eventueel geïnteresseerd maar even afhankelijk van welke dag het is om 19.30 😅.

Alvast bedankt.

Groet,
Sander

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:13
strider1007 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:38:
Hoop nog steeds dat dit naar PC komt.. Om alleen voor GT7 nu een PS5 te kopen gaat wel wat erg ver..
Gaat helemaal niet ver, vele mensen doen dit al jaren. :) Je koopt een Sony PlayStation 5 en een goed stuur en pedalen en je weet dat je goed geteste hardware hebt met een geoptimaliseerde race game. Als je dit meteen doet bij release heb je in ieder geval vijf jaar plezier met dezelfde setup.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Sander95 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:22:
Hi Senslike,

Op welke dag rijden jullie? Een vriend en ik zijn eventueel geïnteresseerd maar even afhankelijk van welke dag het is om 19.30 😅.

Alvast bedankt.

Groet,
Sander
Hi Sander, we rijden op dinsdag.. Zal het bij de post inzetten ben ik vergeten.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
SensLike schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:15:

OTCC - ONYX Touring Car Championship!

[Afbeelding]

Vanuit ONYX Racing word er een (test) league georganiseerd waar we de pauzes van de AM-divisie mee gaan proberen op te vullen, wat is de insteek hiervan? Met elkaar wekelijks te blijven rijden zonder teveel 'wennen aan iets nieuws'. Deze league zal eerst even als test opgezet worden en zal in pauze-weken gereden worden met het laatste event als uitzondering.
SAMENVATTING
  • Subaru WRX GR. 4 voor alle events (one-make).
  • Zal verreden worden op korte banen, zo om altijd wel iemand bij je te hebben en de kans op sensatie is groter.
  • Gentlemens agreement racing, we gaan er vanuit dat er sportief gereden zal worden met sportsmanship op 1.
  • Start tijden zoals KNAF, 19:30 uiterlijk er zijn! (start tijd dus).
  • Toch een incident? De community beslist! Upload het incident naar youtube oid, maak een poll op de Discord en de community vote wie er fout zat of dat het een race-incident was. Fout gemaakt? Straf poll zou gemaakt worden om de straf te bepalen.
VOOR WIE
  • Iedereen is welkom!
  • Grid (ONYX) bestaat voornamelijk uit C/D rijders, dus heb je geen zin om met 'noobs' te rijden? Mijdt deze cup dan 😉
WAAR AANMELDEN
Op de Discord staat alle informatie, toch nog vragen? Stel ze gerust even!
WANNEER
Aanstaande dinsdag eerste race.

Discord link: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

See you on the grid? 🏎️
We hebben zojuist de settings voor de eerste race bepaald:
  • Subaru WRX Gr. 4.
  • Zoek even een leuke livery door de tag "btcc" te zoeken.
  • Tyre typ: Race (geen verplichting)
  • Fuel: 7x
  • Tyrewear: 7x
  • Fuel speed: 15 l/s
  • BOP staat aan.
TIP: Weersinstellingen staan volledig random, dus zorg dat je alle banden in bezit hebt incl inter/wets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Eindelijk een beetje begonnen met de game en heb nu behoorlijk wat loterijtickets vrijgespeeld. In 100% van de gevallen kreeg ik de kleinste prijs van de 5 die je op je scherm ziet. Zelfs als het echt een eerlijke kans is, kan ik natuurlijk de statistische pech hebben :D maar dat lijkt me toch wat sterk.

Meer mensen die dit ervaren? Zou wel eens leuk zijn een auto te winnen ipv 10k credits. Wordt nu wel een beetje vervelend.

Ook moest ik wel even heenwerken door het begin van de game die mij wat te traag was. Iets te lang en veel Clio, Golf en andere autos die mij te weinig interesseren. Vanaf PP500 begint het te minste een beetje op racen te lijken en is het meer genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:37

_Apache_

For life.

Hann1BaL schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:50:

Meer mensen die dit ervaren? Zou wel eens leuk zijn een auto te winnen ipv 10k credits. Wordt nu wel een beetje vervelend.

Ook moest ik wel even heenwerken door het begin van de game die mij wat te traag was. Iets te lang en veel Clio, Golf en andere autos die mij te weinig interesseren. Vanaf PP500 begint het te minste een beetje op racen te lijken en is het meer genieten.
Ja, het ticket systeem is slecht - van het begin al -, verwacht er niets van.

Zelf heb ik GT7 weer beetje opgepakt, en probeer de Human Comedy van Alsace. Maar heb nog weinig oude bakken gevonden die iets van een beetje grip hebben (zonder al hun pk'/s te moeten inleveren).
Een camaro die ik gebruik heeft bij praktisch alle bochten enorme problemen om de pk's op het asfalt te krijgen.
Vanavond even proberen om alleen achter een setje zachtere banden te monteren, mogelijk geef mij dat een voordeel - tot de eerste stop :X ..

[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 26-10-2023 10:32 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:28
FF googlen dan vind je wel tips met juiste auto en settings om deze te halen.

Ik gebruikte zelf vaak de threads op gtplanet.

https://www.gtplanet.net/...-6-pre1979-alsace.407678/
_Apache_ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:24:
[...]

Ja, het ticket systeem is slecht - van het begin al -, verwacht er niets van.

Zelf heb ik GT7 weer beetje opgepakt, en probeer de Human Comedy van Alsace. Maar heb nog weinig oude bakken gevonden die iets van een beetje grip hebben (zonder al hun pk'/s te moeten inleveren).
Een camaro die ik gebruik heeft bij praktisch alle bochten enorme problemen om de pk's op het asfalt te krijgen.
Vanavond even proberen om alleen achter een setje zachtere banden te monteren, mogelijk geef mij dat een voordeel - tot de eerste stop :X ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:24:
Waarom zo'n zware Camaro? Kijk naar de top 10, bijna allemaal met de Abarth 595 SS. Je hebt juist een kleine, lichte auto nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

EL-Nino-1980 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:14:
FF googlen dan vind je wel tips met juiste auto en settings om deze te halen.

Ik gebruikte zelf vaak de threads op gtplanet.

https://www.gtplanet.net/...-6-pre1979-alsace.407678/

[...]
Jaa, heb ook de Mini Cooper geprobeert (toegegeven, beetje een extreem uiteinde van de schaal), maar daar kreeg ik niet genoeg PK's in. Meen dat ik bleef steken bij 180PK oid.

Als ik niet zo een zware voet heb (of er misschien iets van een LSD in kwijt kan) kan het wel goedkomen. Wist met de Camaro naar de top 3 te rijden in 2-3 rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:12:
[...]

Jaa, heb ook de Mini Cooper geprobeert (toegegeven, beetje een extreem uiteinde van de schaal), maar daar kreeg ik niet genoeg PK's in. Meen dat ik bleef steken bij 180PK oid.
Dat is genoeg. Ik heb hem ook met de Mini gewonnen, ongeveer 40 seconden voorsprong op P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Arumes schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:23:
[...]

Dat is genoeg. Ik heb hem ook met de Mini gewonnen, ongeveer 40 seconden voorsprong op P2.
Jaa.. heb de mini even laten liggen. Had enorme zware onderstuur en had even geen zin om mijn rijstilj aan te passen of het er uit proberen te tunen. Mijn game-tijd is dun, en hier heb ik geen tijd voor gemaakt. De Camaro leek meer potentieel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Ik ben nog steeds benieuwd naar de data die Nenkai gevonden heeft dat hij met de uitspraak is gekomen dat de grootste update voor GT7 eraan zit te komen :) Niet zozeer de data, maar wat zou de update inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SensLike schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 07:36:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de data die Nenkai gevonden heeft dat hij met de uitspraak is gekomen dat de grootste update voor GT7 eraan zit te komen :) Niet zozeer de data, maar wat zou de update inhouden.
Werkelijk geen idee hoe ver ze met Sophy zijn. De AI. Als die wordt toegevoegd zou ik bijna zeggen dat ze dat de grootste update kunnen noemen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SensLike schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 07:36:

In ieder geval de meeste autos in een keer in een patch voor gt7!

Wat mensen beetje zien erin is :
Lexus LFA, 992GT3RS, 400R, dodge Demon, dodge Charger, Tesla model 3 and Mercedes 190E. Zou een goede lineup zijn. Zeker voor mij de 400r en 190e. En vooral de lfa mits het geluid goed nagemaakt is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6_JHUHbmGZmakwfP8KapdS2FQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rpuaeTZRCtnmx1s1ruR5hEKR.jpg?f=fotoalbum_large

En weer heeft nenkai dus gelijk!

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 29-10-2023 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Lexus LFA!!! EINDELIJK! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De leaker doet even bevestigen wat erin zit!

Moet zeggen heb wel hele lichte hype lopen voor deze update. Mag hopen op minimaal 1 nieuwe track. Dus niet een spa 24h geval met allern andere pitstraat 8)7
En ja hopelijk veel nieuwe leuke races. En fingers crossed dat die sophy ai mee komt. Icm veel staande start races want dat mis ik nu wel echt.

[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 29-10-2023 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die 190E, daar heb ik enorm hoge verwachtingen van. Hopelijk kan je die tot voorbij de E30 Competition tunen (N/A) met een gillende 10+ RPM motor. :D LFA is ook nice en natuurlijk die 400R. O+ Hopelijk is de 992 GT3 ook prima in balans. Dat kan weleens, samen met die 190E, een mooie wagen worden voor de Ring.

En hopelijk ook minstens één nieuwe track. Die zou wel welkom zijn inmiddels.

[ Voor 11% gewijzigd door AtleX op 29-10-2023 14:27 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ben al tevreden met de LFA en de RS22. Ik heb liever (VR) UI quality of life Improvements dan een nieuwe track.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.gran-turismo....nce_notice/?id=1698737070

2 November, donderdag dus, komt de update :D

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voor die tijd nog maar eens gaan instaleren. Benieuwd wat er allemaal bijkomt na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Oxigeon schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:13:
[...]

Voor die tijd nog maar eens gaan instaleren. Benieuwd wat er allemaal bijkomt na de update
Enkel de auto's toch of komt er meer?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:10
Deze keer zou een grotere update zijn dan gewoonlijks :D I'm curious.

https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1718526003843367110

Alleen hoop ik wel dat splitscreen bug gefixt is pfff :(
Redax schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:01:
[...]

Enkel de auto's toch of komt er meer?

[ Voor 9% gewijzigd door royalt123 op 31-10-2023 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niet voor deze update, maar de track editor was echt heel tof. Gewoon een soort eiffel/zwarte woud/ardennen na bouwen als een soort rally stage en gaan.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Capo schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:18:
Niet voor deze update, maar de track editor was echt heel tof. Gewoon een soort eiffel/zwarte woud/ardennen na bouwen als een soort rally stage en gaan.
Track editor zegt me eigenlijk helemaal niets en heb ik nooit gebruikt in eerdere versies. Maar als se toch een mogelijkheid inbouwen om tracks aan te passen en deze circuits ook nog eens kan delen met je vrienden en dan ook nog eens een klassement hebt zou idd erg gaaf zijn, al verwacht ik dit niet.

Ik snap eigenlijk niet waarom er zo geheimzinnig gedaan wordt over de updates altijd. Maak toch gewoon bekend wat er veranderd. Of zijn ze dan bang dat de massa de update toch niet zo "big" vind dan dat hij werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Komen er nou nog weleens Gr.2 / 3 / 4 auto's bij in GT7? In GT Sport kwamen er amper / geen auto's bij in die klasses, terwijl dat het gros van de auto's was waar ik mee reed.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Rossi46 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:20:
Komen er nou nog weleens Gr.2 / 3 / 4 auto's bij in GT7? In GT Sport kwamen er amper / geen auto's bij in die klasses, terwijl dat het gros van de auto's was waar ik mee reed.
Ja wel eens, maar niet veel.
Gr.2 een Audi RS 5 Turbo DTM '19 die daaronder valt
Gr.3 zijn nieuwe Nissan GTR '18 versie bijgekomen, Mercedes-AMG GT3 '20, Suzuki Vision Gran Turismo (Gr.3 Version), Subaru BRZ GT300 '21 en Nissan Skyline Super Silhouette Group 5 '84.
Gr.4 laatst nog de Mazda 3 Gr.4.

Update: hier wordt dat vrij aardig en tot op recent bijgehouden: https://gran-turismo.fandom.com/wiki/Gran_Turismo_7/Updates

[ Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 01-11-2023 11:15 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43

4 player splitscreen 😲

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 01-11-2023 14:22 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:24
Hoeveel ruimte neemt deze game eigenlijks in beslag, gezien ik verschillende games speel. En deze ook nog wel eens uit wil proberen.

Heb alleen nog geen M.2. Uitbreiding. Gewoon nieuwsgierig hoe hoog deze game een prioriteit voor me is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Ziet er goed uit. De baan beetje minder maar ga wel proberen. Sophie is gaaf maar blijkbaar alleen in quick races wat jammer zou zijn.

Wat meer info:
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_5768503.html

Nieuwe master license zie ik staan.

https://blog.playstation....-cars-track-and-features/

The SPEC II Update 1.40 includes the following add-ons:

SPEC II Opening Movie
7 New Cars
New Circuit: Lake Louise with 3 layouts
3 Café / Extra Menus
Update to World Circuits
Gran Turismo Sophy (AI Driver Agent) with Quick Race (PS5 Only)
50 Challenges added to Licenses
Paddock added to Multiplayer Menu
4-Player Split Screen Races (PS5 Only)
Features added to Photos / Scapes
Updated GT Menu / Dashboard

5 new regular events
World Touring Cars 900: Trial Mountain / Nurburgring / Suzuka Circuit / Autopolis
X2019 Nations Cup: Interlagos Circuit / Sardegna Road Track / Dragon Trail / Trial Mountain Circuit / Lake Maggiore Circuit
World Rally Challenge Gr. B: Lake Louise
Japanese 4WD Challenge 600
Pick-Up Truck Race: Lake Louise
2 Expert Race Events
Clubman Cup+: Watkins Glen International / Special Stage Route X / Fuji Speedway / Monza Circuit
GT Cup Gr. 3: Mount Panorama / Daytona International Speedway / Deep Forest Raceway / Red Bull Ring

[ Voor 79% gewijzigd door v8power67 op 01-11-2023 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Toch een behoorlijke update, vooralsnog komen ze er - voor mij persoonlijk - harder bij dan ik ze weg kan rijden. Dus verwacht mij nog wel lang te vermaken.

Wel vind ik het jammer dat er geen Human Comedies bijkomen, vond dat juist een van de meest uitdagende onderdelen van de singleplayer 'campagne'. De lengte van een uur, regen, pitstops, en fuel strat voegen veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Apache_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:43:
Toch een behoorlijke update, vooralsnog komen ze er - voor mij persoonlijk - harder bij dan ik ze weg kan rijden. Dus verwacht mij nog wel lang te vermaken.

Wel vind ik het jammer dat er geen Human Comedies bijkomen, vond dat juist een van de meest uitdagende onderdelen van de singleplayer 'campagne'. De lengte van een uur, regen, pitstops, en fuel strat voegen veel toe.
Sowieso het gebrek aan echte endurance races is iets wat opvalt. Terwijl ze belooft hadden meer te brengen al redelijk snel na release... Naja zijn nog maar 1.5jaar later dus ja any day now :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Psyonara schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:22:
Hoeveel ruimte neemt deze game eigenlijks in beslag, gezien ik verschillende games speel. En deze ook nog wel eens uit wil proberen.

Heb alleen nog geen M.2. Uitbreiding. Gewoon nieuwsgierig hoe hoog deze game een prioriteit voor me is.
Volgens opslag storage PS5: 126,9 GB.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:24
Auw, en Thx. Dat duurt nog wel even voor ik daar aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weekly challenge is ook een leuke toevoeging om de nieuwe races te blijven doen! Doet me denken aan de weekly races die je ook in GT5/6 had.

[ Voor 4% gewijzigd door Muse op 01-11-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Wat bedoelen ze met Spec II.

Is dit dat je zoals in GT2 de AI voor je kan laten racen? Of bedoelen ze daarmee eigenlijk versie 2 van deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Ik sta zelf op het punt een PS5 met Gran Turismo te kopen, durft iemand te zeggen wanneer deze grote update uitkomt? Is er een concrete release date?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:39
Redax schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:01:
Ik sta zelf op het punt een PS5 met Gran Turismo te kopen, durft iemand te zeggen wanneer deze grote update uitkomt? Is er een concrete release date?
Morgenochtend, maar maakt het uit dan? Als je net begint heb je eerst nog wel wat andere dingen te doen denk ik.

nieuws: Gran Turismo 7-update voegt splitscreen voor vier spelers en Sophy-AI...

[ Voor 28% gewijzigd door Shinji op 01-11-2023 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Shinji schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:05:
[...]

Morgenochtend, maar maakt het uit dan? Als je net begint heb je eerst nog wel wat andere dingen te doen denk ik.

nieuws: Gran Turismo 7-update voegt splitscreen voor vier spelers en Sophy-AI...
Nou het maakt in die zin uit dat een deel van de auto's wellicht in het aanbod gebruikte auto's erbij komt. Of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:50:
Hmm. Wat bedoelen ze met Spec II.

Is dit dat je zoals in GT2 de AI voor je kan laten racen? Of bedoelen ze daarmee eigenlijk versie 2 van deze game?
Nee jij bedoeld in gt4 had je b-spec. Dan kon je idd ai voor je laten rijden. Dit is een soort van 2.0 versie van de game. Deden ze ook met voorgaande gran turismo games. Dat word gezien als een grote update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redax schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:36:
[...]

Nou het maakt in die zin uit dat een deel van de auto's wellicht in het aanbod gebruikte auto's erbij komt. Of is dat niet zo?
Klopt sommige autos komen in used dealer ship. Sommige in de hagerty nog wat effe naam kwijt. Used dealership is autos tot geloof 2004 en verder geen hele bijzondere autos. Hagerty zijn de dure oldtimers. Zoals een porsche 917k. Deze hebben idd een bepaald aanbod voor bepaalde tijd. Maar nieuwe ( dlc/update )autos staan wel altijd gelijk erin te koop. Maar zeker als je nieuw begint, is geld wat schaars. En dan heb je wel kans ze mis te lopen. En kan soms wel lang duren voordat ze weer te koop staan. Is beetje vaag systeem en niet altijd even leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe engine swaps zijn beschikbaar.

Bugatti chiron w16 motor mogelijk:

Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09
Dodge Viper GTS '13
Nissan GT-R Nismo '17
Lamborghini Huracan LP 610-4 '15
Lexus RC F '14

Mazda r26b 4 rotor motor :
Mazda Atenza Gr.3 Road Car

Vr38dett nismo gtr motor:
Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Road Car

Ruf ctr3 ctr38 motor:
Subaru WRX Gr.B Road Car

Ls7 rampage motor:
Chevrolet Corvette C7 Gr.3 Road Car

Windsor 351 maverick motor:
Ford Mustang Gr.3 Road Car

Dat is een behoorlijke update en sommige kunnen dus 1400+pk met de chiron en maverick motor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben eigenlijk benieuwd hoe het precies gaat lopen. Heb de SP (menubook) eigenlijk wel uitgespeeld en ben nog niet zo super hoog level collector.

Ze gaan de prijzen aanpassen nav je collector level. Ben nu benieuwd of ik meer ga krijgen als prijs of dag ik juist minder ga verdienen als ik iets win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Redax schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:01:
Niks van die update aantrekken. De game is al goed genoeg zonder die update. Je kan al uren/dagen/weken omkijken in deze game zonder die update.

In de discord zie ik mensen bijvoorbeeld ook alleen maar prachtige livery's maken ipv racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Zeer onder de indruk van deze update. Vanavond meteen uitproberen. Zin in! Ga meteen de LFA kopen.
Als er nog iets van een VR Hud upgrade is, dan ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lfa klinkt echt heerlijk. Rijd ook standaard al prima. Effe rondje Nordschleife ermee gedaan. Prima te doen. Verder nog weinig gedaan.

Heb een 2e lfa erbij gekocht. Deze max getuned. 11000 rpm schreeuwt zo heerlijk en klinkt dan zo goed!!
700pk naturally aspirated is niet heel veel maar het geluid compenseert dit meer dan genoeg!

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 02-11-2023 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

v8power67 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:30:
Lfa klinkt echt heerlijk. Rijd ook standaard al prima. Effe rondje Nordschleife ermee gedaan. Prima te doen. Verder nog weinig gedaan.

Heb een 2e lfa erbij gekocht. Deze max getuned. 11000 rpm schreeuwt zo heerlijk en klinkt dan zo goed!!
700pk naturally aspirated is niet heel veel maar het geluid compenseert dit meer dan genoeg!
Is er iets veranderd aan de HUD (al dan niet in VR?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FMS schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:33:
[...]

Is er iets veranderd aan de HUD (al dan niet in VR?)
Niet dat ik zie in nier vr modus, heb geen vr dus kan ik niet testen. Maar zag ook niks staan in de patchnotes dus ga er maar vanuit van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Zo dit is wel een aardige update zeg.
Ik moet toch ook wel beetje lachen dat er (in mijn ogen) echt een paar urgente zaken zijn die nog moeten worden gefixt en ze dan vrolijk een snow track releasen waar nog nooit iemand om heeft gevraagd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
SemperFidelis schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:30:
Zo dit is wel een aardige update zeg.
Ik moet toch ook wel beetje lachen dat er (in mijn ogen) echt een paar urgente zaken zijn die nog moeten worden gefixt en ze dan vrolijk een snow track releasen waar nog nooit iemand om heeft gevraagd haha.
Ik zit ook niet te wachten op een snow track. Ik vind de toevoeging van de weekly events en de master license test wel leuk. Daar ga ik me de komende tijd wel mee vermaken(voor zover dat van toepassing is op de license tests natuurlijk :+ )

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
is de bandenwissel-image-fckup gefixed?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Van verschillende stteamers hoor ik dat de Sophy AI minder snel ia dan de prototype Sophy die er een paar maandne geleden was.

Pluspunten die vooral genoemd worden ia dat de AI nu andere AI sneller inhaalt (vaker probeert) en kan hard verdedigen tegen de speler.

Wat dat betreft jammer dat k nog een PS4 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
OMFG..

Bezig met Nurburgring Circuit Experience.

Alles goud maar die ene ronde!!

Goud = 6.37 en zit op 6.39. Weet waar het zit maar tis zo bloody lastig om die hele ronde te rijden zonder ergens anders wel een foutje te maken.

Echt mega respect gekregen voor (sim)racers die die ronde na ronde kunnen.

Heb er wel veel van geleerd. Auto laten rollen in bochten is zo powerfull. En vaak ook in hogere versnelling.

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 02-11-2023 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:01:
[...]

Van verschillende stteamers hoor ik dat de Sophy AI minder snel ia dan de prototype Sophy die er een paar maandne geleden was.

Pluspunten die vooral genoemd worden ia dat de AI nu andere AI sneller inhaalt (vaker probeert) en kan hard verdedigen tegen de speler.

Wat dat betreft jammer dat k nog een PS4 heb.
Klopt. Ze zijn wat feller, ook onderling. Maar je rijdt zo bij ze vandaan als je een 690punten auto hebt en 700 mag.

Kwestie van de punten laten zakken ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren een gekeken naar die master licentie. Komt erop neer dat deze alleen voor de masters is en verder wordt in de sneeuw of in de regen.

Bij he tvoktooien van de eerste rijd de AI al direct bij me weg. Ik schakel niet zelf en doe alleen sturen en remmen en gas geven. Maar als ik zie dat de AI al bij me wegrijdt wil dit al goed zeggen dat het flink lastig is.

Kom op het moment nog niet verder dan een zilveren tijd bij oefening 1 haha. De verslaving kan weer toe gaan slaan.

Verder denk ik dat deze update echt wel wat toevoegde. De weekly challenges zijn leuk. Verder ook het overzicht welke events je nog 100% moet halen en welke je al gedaan hebt is wel een toevoeging.

Direct na het begin dacht ik dat ik de game had uitgespeeld na de cafés. Zie echter nu de events complete op 28% staan. Heb dus nog heel wat voor de boeg hahaha.

Gisteren dus begonnen met het clearen van wat events. Al zijn sommige nu wel echt te makkelijk aangezien ik al zoveel (ergens rond de 110) autos heb dat deze te goed zijn voor waarin de AI rijd.

Merja. Hier gaan de komende weekjes nog wat uren inzitten. Kan altijd anders nog de online modus in waar ik nog vrijwel geen uren in heb gestoken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij lijkt het verschil in Sophy ai nu groter omdat je zelf een auto mag uitzoeken. Destijds met de test werd je in een auto gezet zonder keus. Alleen de difficulty zorgde voor andere keuze auto. Maar nog steeds niet eigen keus. Ik deed een quick race tegen sophy en had nog een 699.99 f40 als auto. Deed de race en won met iets van 15sec voorsprong. Jammere is dat ze niet een recommended pp neerzetten(of ik heb het niet gezien kan ook). Jammer dat de ai dan niet gewoon in gelijkwaardige autos gezet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:10
Ik keek enorm uit naar die Sophy ai maar ik ben wel wat teleurgesteld want binnen eerste ronde of zelf eerder steek ik alle auto voorbij. Dat was niet bij de vorige Sophy ai demo. Toen was het echt enorm spannend en uitdagend.

Weliswaar zal pp het probleem zijn. Hopelijk vinden ze hiervoor een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
royalt123 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:53:
Ik keek enorm uit naar die Sophy ai maar ik ben wel wat teleurgesteld want binnen eerste ronde of zelf eerder steek ik alle auto voorbij. Dat was niet bij de vorige Sophy ai demo. Toen was het echt enorm spannend en uitdagend.

Weliswaar zal pp het probleem zijn. Hopelijk vinden ze hiervoor een oplossing.
Je kan zelf een auto kiezen die in de buurt komt van de tegenstanders. Is helaas wel beetje omslachtig. Maar gezien nog maar 9 tracks en 70% van de autos door sophy gebruikt kan worden, is het eigenlijk gewoon nog in beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
Lang GT7 links laten liggen. Was het grinden beetje zat geworden voor de gavere auto's te bemachtigen. Nu nieuw truukje gezien. Abarth 595 getuned tegen gedowntunede Tomahawks op Daytona Oval.

In 23 min 1.7mil credits binnen halen is wat beter dan die 1.6mil per uur met Le Mans of Spa of Sardegna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kadett schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:43:
Lang GT7 links laten liggen. Was het grinden beetje zat geworden voor de gavere auto's te bemachtigen. Nu nieuw truukje gezien. Abarth 595 getuned tegen gedowntunede Tomahawks op Daytona Oval.

In 23 min 1.7mil credits binnen halen is wat beter dan die 1.6mil per uur met Le Mans of Spa of Sardegna.
Ben nu bezig met het verzamelen van auto's. Als dit trucje nog werkt dan vanavond maar een paar keer toepassen. Kan wel wat credits gebruiken. Of heeft dit te maken met je collector level? De mijne is level 38. Voor hetzelfde geld is je prijzengeld hoger omdat je een veel hoger collector level hebt.

Eens uitvogelen hoe deze truc exact werkt met downtunen etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 04-11-2023 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadett
Oxigeon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:16:
[...]

Ben nu bezig met het verzamelen van auto's. Als dit trucje nog werkt dan vanavond maar een paar keer toepassen. Kan wel wat credits gebruiken. Of heeft dit te maken met je collector level? De mijne is level 38. Voor hetzelfde geld is je prijzengeld hoger omdat je een veel hoger collector level hebt.

Eens uitvogelen hoe deze truc exact werkt met downtunen etc.
Je moet wel lvl 50 zijn omdat je een engine swap moet toen. En voor de Daytona Oval moet je alle Circuit Experience goud hebben gehaald anders krijg je maar 700k ipv 1.166k ( en 50% clear race bonus)

Bekijk onderstaand filmpje anders.

YouTube: Gran Turismo 7 - Easy Money AFK Rubber Band Method

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wou hem al posten. Broertje doet een rubberband actie met. Pakt ie 1mil in 30min zonder zelf iets te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
v8power67 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:44:
Wou hem al posten. Broertje doet een rubberband actie met. Pakt ie 1mil in 30min zonder zelf iets te doen.
Haarelelastiek van mijn dochter achter R2 en zelf sturen. Ik typ dit terwijl ie bezig is. Wil toch die 1.7mil per 23 min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Ik pak gewoon de PS4 Macro beta 0.5.2 app, rondje 1x zelf doen met controller via PS Remote Play en daarna in een loop af laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

schumi2004 schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:44:
Ik pak gewoon de PS4 Macro beta 0.5.2 app, rondje 1x zelf doen met controller via PS Remote Play en daarna in een loop af laten spelen.
Kun je idd ook doen. Nadeel is natuurlijk wel als je ze gaat lappen en ze rijden precies op jouw spoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Oxigeon schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:09:
[...]

Kun je idd ook doen. Nadeel is natuurlijk wel als je ze gaat lappen en ze rijden precies op jouw spoor.
Is met elastiekjes niet veel anders
Maar nu raken we offtopic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

schumi2004 schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:15:
[...]

Is met elastiekjes niet veel anders
Maar nu raken we offtopic;)
Wil toch even reageren. Volgens bovenstaande video doen ze een elastiekje op R2 dus het gasgeven en drukken ze met een andere elastiek het stuur (linker joystick) tegen de wanden van het circuit aan zodat je eigenlijk de overige autos niet raakt omdat je langs de wand afrijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Oxigeon schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:27:
[...]

Wil toch even reageren. Volgens bovenstaande video doen ze een elastiekje op R2 dus het gasgeven en drukken ze met een andere elastiek het stuur (linker joystick) tegen de wanden van het circuit aan zodat je eigenlijk de overige autos niet raakt omdat je langs de wand afrijdt.
Precies of om R2 als rechter stick gas/remmen is.
Anyway, datzelfde doe je met die macro app. Je neemt de hele restart/race cyclus op exact in filmpje en laat hem in een loop afspelen.
Dan hoef je niet na elke race weer die race te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:34:
Volgens mij lijkt het verschil in Sophy ai nu groter omdat je zelf een auto mag uitzoeken. Destijds met de test werd je in een auto gezet zonder keus. Alleen de difficulty zorgde voor andere keuze auto. Maar nog steeds niet eigen keus. Ik deed een quick race tegen sophy en had nog een 699.99 f40 als auto. Deed de race en won met iets van 15sec voorsprong. Jammere is dat ze niet een recommended pp neerzetten(of ik heb het niet gezien kan ook). Jammer dat de ai dan niet gewoon in gelijkwaardige autos gezet word.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Sophy AI alleen is getraind met de stock uitvoering van iedere auto. Wanneer je er dus met een getunede versie tegen gaat rijden, ben je flink in het voordel.
Ik ben het met je eens dat ze dat dan beter voorafgaande aan een race met een recommended (of verplicht) PP hadden kunnen aangeven.

Verder echt een top update, ik vermaak me uitstekend met de nieuwe races en licence tests. Mijn favoriet is de 600PP Clubman+ race op Watkins Glen. Sowieso al een erg leuk circuit, maar in deze race hebben ze wel hele uiteenlopende tegenstanders toegevoegd: van een Tesla S en een Skyline Super Silhouette tot een oude Ford Roadster en zelfs af en toe een Mercedes S Barker Tourer uit 1929.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kadett schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:49:
[...]

Je moet wel lvl 50 zijn omdat je een engine swap moet toen. En voor de Daytona Oval moet je alle Circuit Experience goud hebben gehaald anders krijg je maar 700k ipv 1.166k ( en 50% clear race bonus)

Bekijk onderstaand filmpje anders.

YouTube: Gran Turismo 7 - Easy Money AFK Rubber Band Method
Moet je alle circuit experiences hebben? Of alleen van betreffende track? Paar banen heb ik niet zoals de Nurburgring uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
SemperFidelis schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:54:
[...]

Moet je alle circuit experiences hebben? Of alleen van betreffende track? Paar banen heb ik niet zoals de Nurburgring uiteraard.
Nee alleen van het circuit waar je daadwerkelijk rijdt. Dat is ook die xxx% bonus die je links ziet als je naar een bepaald circuit gaat. Die is 400% bij alles goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Oo gelukkig. Hopelijk snel ff tijd om de Abarth dan aan te slingeren voordat het weer weg gepatcht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
Doe nu rondjes van 40.2 - 42.5 en 26 laps in 18min en krijg dan 1.5mil credits.

Tenminste de moeite :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Tranzy
Proud moment!! Na een week struggelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yR4TC9sXr7Kz5zU3A4Ar5zUVQWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bg3O0zLzXdqX0JDXxAL0Iam7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kadett schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:39:

Dat doe je handmatig of rubberband want ik kom niet verder dan 46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
schumi2004 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:16:
[...]

Dat doe je handmatig of rubberband want ik kom niet verder dan 46.
Handmatig, je moet wat aanpassingen doen. Maar vooral Nitrous erbij doen en bij de instellingen van de race Nitrous op 10x zetten dan kan je 26 ronden lang Nitrous gebruiken op lange rechte stuk en het rechte stuk voor start/finish.

Verder de instellingen van dit filmpje gebruikt.

YouTube: GT7|Fast Money Method!|Abarth 595 SS ‘70|Daytona|1.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Kadett schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:39:

Rubberband methode met 2 haar elastieken. Rondjes van 36.1/36.3.

Ergens voelt het als cheaten maar ergens ook als het oude GT :+

Doe 31 rondjes en 1.7 miljoen met nette race bonus.

Benieuwd hoe snel ze het eruit patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Handmatig red ik 41 sec per rondje maar m'n rubberhand komt niet verder dan 53.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Capo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 20:38:
[...]

Hier helaas nog geen level 50 waardoor ik de moter niet kan vervangen. Gaat hem hier dus uberhaubt niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
Deze grind Daytona in 16 minuten met een Cappuccino.

YouTube: GRAN TURISMO 7 UPDATE 1.40 | IMPROVED FASTEST MONEY GLITCH EVER! | 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Abarth werkt tot nu toe prima. Loopt met rubberband methode net 300km/h op de rechte stukken.
Setup gekopieerd van youtube filmpje maar heb de anti rollbar achter zachter gezet en de topsnelheid op 230.

Iedere keer race starten is TC op 5 zetten. Auto rijdt zichzelf tegen muur en TC uitzetten en even 28 minuten wat anders gaan doen.

1.7mil met nette race bonus.

Gisteren 130 rondes geprobeerd, moest even weg, maar merk hier dat vanaf 32+ rondes er af en toe een ongeval gebeurd en de auto dan ergens donuts staat te draaien naast de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Capo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 20:38:
[...]

Toch benieuwd wat je settings zijn als je lage 36'ers kunt halen.
Verder zou ik de rondjes wat lager zetten (+/- 26) want als ik het filmpje moet geloven wordt de payout minder bij meer dan 26 ronden.
Zelf doe ik elke keer 8 rondjes met volle bak nitro. Bij elkaar opgeteld zou ik op of rond de 4,5 ~5 miljoen per uur moeten komen met rondjes van 41~42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:14:
[...]

Toch benieuwd wat je settings zijn als je lage 36'ers kunt halen.
Verder zou ik de rondjes wat lager zetten (+/- 26) want als ik het filmpje moet geloven wordt de payout minder bij meer dan 26 ronden.
Zelf doe ik elke keer 8 rondjes met volle bak nitro. Bij elkaar opgeteld zou ik op of rond de 4,5 ~5 miljoen per uur moeten komen met rondjes van 41~42.
Excuus, de auto rijdt met rubberband 56,1 en inmiddels 55,8.

Niet goed gezien door mij.

Edit: inmiddels 54,8

Wel geinig om die abarth zo te tunen dat het alsnog zo snel mogelijk gaat. 299km/h op rechte stuk met muur knuffelen. 245km/h door de bochten.

[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 09-11-2023 11:44 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69