Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vdr01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:24:
[...]

Oja, die moeilijkheidsgraad vergeet ik altijd. Eens kijken of ik die vermaledijde pionnen op makkelijk wel binnen de tijd kan omkegelen. O-)
Die setting heeft toch geen invloed op licenses en challenges? Ik dacht alleen op de tegenstanders in races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Muse schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:23:
[...]

Die setting heeft toch geen invloed op licenses en challenges? Ik dacht alleen op de tegenstanders in races.
De tijden worden inderdaad niet scherper bij een moeilijkere tegenstander. Alleen de tegenstanders in races worden makkelijker

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:51

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Daar ben ik inmiddels ook achtergekomen. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door vdr01 op 03-06-2023 17:39 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
vdr01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:24:
[...]

Oja, die moeilijkheidsgraad vergeet ik altijd. Eens kijken of ik die vermaledijde pionnen op makkelijk wel binnen de tijd kan omkegelen. O-)
Die heb ik ook al 1000x geprobeerd.
En ga het niet meer proberen..
Zilver en meer zit er niet in voor mij

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fA4f8ajjjUbhsbPkmnpRQJm4Jk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6HZ26EIpQSISmNvoWVz4QvMi.png?f=user_large

@sanant ik denk dat ik mij er ook bij neer moet leggen.

[ Voor 13% gewijzigd door vdr01 op 04-06-2023 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb erg hard gelachen deze week met de Alphard race B! Meestal P1-3 als startpositie, en bijna iedere keer die eerste chicane wordt ik na de eerste bocht geramd waardoor ik doelbewust meteen naar rechts stuur en vol de chicane afsnij, want als je die richting op geramd wordt krijg je daar dus geen penalty voor 🤣

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51
De afgelopen dagen de human comedy compleet kunnen maken door winst op Trial Mountain en Autopolis.
Ik heb het spel behoorlijk vervloekt maar dankzei veel geduld en de extra tuning opties is het toch gelukt.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:45
Sinds kort ook in het bezit met GT7. Die Daily Races wat kun je daarmee winnen? Auto's, credits of iets dergelijks?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
CryptoNL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:41:
Sinds kort ook in het bezit met GT7. Die Daily Races wat kun je daarmee winnen? Auto's, credits of iets dergelijks?
Credits maar dat is niet veel. Het is vooral leuker en uitdagender dan racen tegen de computer. Je krijgt dr en sr punten (op 1 daily race na), maar dit heeft alleen effect op de lobbies in sport mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou echt heel graag een optie hebben voor VR waarmee je de rotatie van je hoofd in de banking van een bocht zoals nu weer op Daytona in daily C gewoon vast kunt zetten aan de auto. Het is zo immersie brekend als ineens de hele auto om je heen gaat draaien...

Verder is race B echt een meme race, slaat helemaal nergens op.

Misschien dat ik nog wat lol kan halen uit race A, maar ja daarbij weer geen DR/SR updates.

Overigens zijn er schijnbaar momenteel grote problemen met de servers van GT7 in de EU, had er gister ook last van dat er om de zoveel seconden ineens enorme lag plaats vond, vandaag nog niet online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Kalder schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:02:
vandaag nog niet online geweest.
Ik helaas wel. Van de 3 sports races stopten er 2 binnen een paar ronden met een vage foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
Kalder schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:02:
Ik zou echt heel graag een optie hebben voor VR waarmee je de rotatie van je hoofd in de banking van een bocht zoals nu weer op Daytona in daily C gewoon vast kunt zetten aan de auto. Het is zo immersie brekend als ineens de hele auto om je heen gaat draaien...

Verder is race B echt een meme race, slaat helemaal nergens op.

Misschien dat ik nog wat lol kan halen uit race A, maar ja daarbij weer geen DR/SR updates.

Overigens zijn er schijnbaar momenteel grote problemen met de servers van GT7 in de EU, had er gister ook last van dat er om de zoveel seconden ineens enorme lag plaats vond, vandaag nog niet online geweest.
Ja jammer is dat hè in vr. Daytona blijft wel leuke baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
vdr01 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:38:
[...]

Ik helaas wel. Van de 3 sports races stopten er 2 binnen een paar ronden met een vage foutmelding.
Gisteren wel een paar uurtjes de online time trial van LeMans gedaan. Geen problemen daar, maar mogelijk alleen online voor het doorgeven van de scores. Man, wat zijn die tijden strak. Lukt mij nog niet om onder de 3:30 te komen, terwijl het record op 3:19 staat. Snelste bij mij was de Mercedes C9, die makkelijk 350+ op de rechte stukken doet en ook de top 10 rijdt bijna allemaal in deze auto.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zit nu op een 3:28.6 met een optimal ergens laag in de 3:25, maar ik verpest altijd wel een sector door een kwispelende achterkant of anderhalve meter te laat of te vroeg remmen. Wel leuk dat er eindelijk eens een event is waar je los kan met de Le Mans kanonnen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
AtleX schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:46:
Ik zit nu op een 3:28.6 met een optimal ergens laag in de 3:25, maar ik verpest altijd wel een sector door een kwispelende achterkant of anderhalve meter te laat of te vroeg remmen. Wel leuk dat er eindelijk eens een event is waar je los kan met de Le Mans kanonnen.
Helemaal mee eens, want dit is wel een lekkere categorie qua auto's. Had verwacht dat de Hybride modellen sneller zouden zijn, maar die halen vaak niet eens 300km/h op de rechte stukken, terwijl de X9 dik 350 loopt. Dan zijn de hybride modellen wel snel weer op snelheid door de electro motor en gaan superhard door de bochten, maar verliezen toch echt teveel op de rechte stukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doe weinig meer aan online leaderboards laatste maanden. Maar zag een lemans time trial en las hier dat mensen ermee bezig waren, dus ook een poging gedaan vanmorgen.
Heb een 3:24.8xx geloof ik. Met de c9 dat wel. Zag de snelste der wereld ermee rijden dan weetje dat is de "go to" auto.
Kan nog wel sneller maar vond toen wel even goed. Heb wel nu nog goud staan ervoor maar verwacht dat de tijden nog wel strakker worden.

Zometeen weer eens proberen wat eruit te halen is. Speel alleen maar lemans wtc700 eigenlijk dus ja ken de baan wel beetje :P

Kon nog iets sneller dus, zit op een 3:23.129. en heb nog best wat foutjes erin. Dus denk midden 22 wel mogelijk is. Rij met controller dus denk dat ik wel bijna tegen limiet zit nu.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 06-06-2023 13:30 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:55:
Doe weinig meer aan online leaderboards laatste maanden. Maar zag een lemans time trial en las hier dat mensen ermee bezig waren, dus ook een poging gedaan vanmorgen.
Heb een 3:24.8xx geloof ik. Met de c9 dat wel. Zag de snelste der wereld ermee rijden dan weetje dat is de "go to" auto.
Kan nog wel sneller maar vond toen wel even goed. Heb wel nu nog goud staan ervoor maar verwacht dat de tijden nog wel strakker worden.

Zometeen weer eens proberen wat eruit te halen is. Speel alleen maar lemans wtc700 eigenlijk dus ja ken de baan wel beetje :P

Kon nog iets sneller dus, zit op een 3:23.129. en heb nog best wat foutjes erin. Dus denk midden 22 wel mogelijk is. Rij met controller dus denk dat ik wel bijna tegen limiet zit nu.
_/-\o_ _/-\o_ Fucking Alien, respect! :o Ik rij ook met controller en kom dus niet onder de 3:30. :D

Gisteren na 13 ronden eindelijk gelukt in de 3:29 te komen. :D Veel sneller zit er voor mij niet in, kom nog wel een paar tienden te kort voor een zilver tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door thunder8 op 07-06-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

thunder8 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:22:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ Fucking Alien, respect! :o Ik rij ook met controller en kom dus niet onder de 3:30. :D
Hier is het nog erger, die auto's ben ik (nog) niet gewend en ze gaan veel te hard voor mijn skills. Klokte eerder vandaag een puike 3 minuut 50 na meerdere keren een bocht te hebben gemist.

update: 6 juni @ 20:36, Heeft zojuist iemand de B race opgeblazen? Vage error halverwege de race, scherm even op zwart en einde oefening. Zwaar irritant. Hetzelfde gebeurde gisteren bij 3 'Sports' races |:(

Het goede nieuws is dat ik vanmiddag een snelste ronde, pole en eerste plaats pakte waardoor ik naar Driver Rating C promoveerde. Tot op heden ben ik na een paar races wel weer terug naar rating D ;w

[ Voor 40% gewijzigd door vdr01 op 06-06-2023 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
vdr01 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:30:
[...]

Hier is het nog erger, die auto's ben ik (nog) niet gewend en ze gaan veel te hard voor mijn skills. Klokte eerder vandaag een puike 3 minuut 50 na meerdere keren een bocht te hebben gemist.

update: 6 juni @ 20:36, Heeft zojuist iemand de B race opgeblazen? Vage error halverwege de race, scherm even op zwart en einde oefening. Zwaar irritant. Hetzelfde gebeurde gisteren bij 3 'Sports' races |:(

Het goede nieuws is dat ik vanmiddag een snelste ronde, pole en eerste plaats pakte waardoor ik naar Driver Rating C promoveerde. Tot op heden ben ik na een paar races wel weer terug naar rating D ;w
Als je wat consistenter presteert, dan is straks die C rating wel langer het geval. Je zit nu net rond de grens en als het dan even tegenzit, dan val je meteen terug.

Een circuit moet je eerst goed leren kennen om betere tijden te rijden. Je kan beginnen met circuit ervaringen te doen, daar wordt het circuit eerst in stukken opgebroken en daar kan je dan oefenen, totdat je de doeltijd voor een volle ronde moet halen. Niet alleen zal je daar redelijk wat credits mee kunnen verdienen als je alles op goud weet te zetten, maar ook leer je de baan goed kennen. Dan wordt het met een Groep 1 auto ook makkelijker. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 17:41
Als je wil lachen moet je eens de Le Mans wtc700 doen met de Willy jeep. Ik heb daar nu de Hellcat motor in.
Stuurt voor geen meter, en heel voorzichtig remmen. Maar je bent zo door het hele veld heen. :-)
Met de Hellcat motor gaat de Willy van standaard 61pk naar 1014pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiesta1958 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:07:
Als je wil lachen moet je eens de Le Mans wtc700 doen met de Willy jeep. Ik heb daar nu de Hellcat motor in.
Stuurt voor geen meter, en heel voorzichtig remmen. Maar je bent zo door het hele veld heen. :-)
Met de Hellcat motor gaat de Willy van standaard 61pk naar 1014pk.
Zo kun je ook een van die mega motoren in die oudste mini zetten, was het nou "The real driving simulator" of "The fantasy driving simulator"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:05:
[...]

Zo kun je ook een van die mega motoren in die oudste mini zetten, was het nou "The real driving simulator" of "The fantasy driving simulator"?
Er zijn gewoon minis met k20 honda motoren erin in het echt he. Pas nog 1tje gezien op youtube met 400pk ofzo. Dus vind het juist wel gaaf dat ze het dus ook in het spel toelaten. Ik ben zeer fan van dit soort dingen in het echt maar heb het geld er niet voor om te doen. Dus leuk dat in mijn favo race spel ook kan!

Die k20 mini is ook nog best goed mee te rijden in gt7 btw. Lemans wtc700 is goed te doen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:39:
[...]

Er zijn gewoon minis met k20 honda motoren erin in het echt he. Pas nog 1tje gezien op youtube met 400pk ofzo. Dus vind het juist wel gaaf dat ze het dus ook in het spel toelaten. Ik ben zeer fan van dit soort dingen in het echt maar heb het geld er niet voor om te doen. Dus leuk dat in mijn favo race spel ook kan!

Die k20 mini is ook nog best goed mee te rijden in gt7 btw. Lemans wtc700 is goed te doen ermee.
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar zag een video waar dat ding echt als een raket weg schiet en na 1 stuurbeweging 6 koprollen maakte haha, 400pk zou idd misschien nog wel te doen zijn, maar volgens mij kun je bij sommige auto's een nogal onrealistische hoeveelheid pk krijgen, maar kan ook zijn dat ik niet genoeg weet van opvoeren van autos ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 07-06-2023 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:44:
[...]

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar zag een video waar dat ding echt als een raket weg schiet en na 1 stuurbeweging 6 koprollen maakte haha, 400pk zou idd misschien nog wel te doen zijn, maar volgens mij kun je bij sommige auto's een nogal onrealistische hoeveelheid pk krijgen.
Vind juist dat de meeste autos te weinig kunnen. De wereld van tuning staat niet stil en zie echt zoveel zieke swaps en 1000+pk autos voorbij komen. En in gt7 kunnen zoveel autos niet eens de 1000 doorbreken.
Ik volg veel qua drag racing en time attack en wat daar allemaal voorbij komt. 1400pk k20 4 cylinder honda motoren 3500pk Vipers en gtr's. Supra's en skylines met 1200+pk. Dat zou ik graag allemaal zien in gt7. Sowieso teveel autos die geen turbo of supercharger kunnen. Viper is een goed voorbeeld.. die kunnen met standaard blok al met 2 turbos 1000pk draaien. Laat staan met alle mods die je kan toepassen in gt7. Maar nu is net 1000pk max.
Maar dan moeten ze eigenlijk dus ook time attack achtige downforce toe gaan voegen. Minimaal een verdubbeling aan hoeveelheid downforce is wel nodig in sommige gevallen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

v8power67 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:58:
[...]

Vind juist dat de meeste autos te weinig kunnen. De wereld van tuning staat niet stil en zie echt zoveel zieke swaps en 1000+pk autos voorbij komen. En in gt7 kunnen zoveel autos niet eens de 1000 doorbreken.
Ik volg veel qua drag racing en time attack en wat daar allemaal voorbij komt. 1400pk k20 4 cylinder honda motoren 3500pk Vipers en gtr's. Supra's en skylines met 1200+pk. Dat zou ik graag allemaal zien in gt7. Sowieso teveel autos die geen turbo of supercharger kunnen. Viper is een goed voorbeeld.. die kunnen met standaard blok al met 2 turbos 1000pk draaien. Laat staan met alle mods die je kan toepassen in gt7. Maar nu is net 1000pk max.
Maar dan moeten ze eigenlijk dus ook time attack achtige downforce toe gaan voegen. Minimaal een verdubbeling aan hoeveelheid downforce is wel nodig in sommige gevallen..
Offtopic maar aansluitend op time attack en snelle Honda motoren:

YouTube: The Honda K24-Swapped Ferrari: The FIRST DRIVE!

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BiLo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:52:
[...]

Offtopic maar aansluitend op time attack en snelle Honda motoren:

YouTube: The Honda K24-Swapped Ferrari: The FIRST DRIVE!
Ja die volg ik ook al een tijdje idd. Echt een bijzonder project en heel netjes gedaan. Die honda k2x motoren zijn echt monsters met de juiste modificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Geeft t op! :(

Krijg de Formula Fuji race niet voor elkaar.

Ik race redelijk goed te top 6-7 binnen in ronde 9-10 maar dan moet ik met mijn hard band echt pitten. Vanaf dan lig ik plots weer 20.

Welke taktiek moet ik hier gebruiken?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Tranzy schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:17:
Geeft t op! :(

Krijg de Formula Fuji race niet voor elkaar.

Ik race redelijk goed te top 6-7 binnen in ronde 9-10 maar dan moet ik met mijn hard band echt pitten. Vanaf dan lig ik plots weer 20.

Welke taktiek moet ik hier gebruiken?
De game op makkelijk qua moeilijkheid zetten. :D Dan moet het makkelijk te doen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:51:
[...]

De game op makkelijk qua moeilijkheid zetten. :D Dan moet het makkelijk te doen zijn. ;)
Inderdaad, ik had er ook niet echt moeite mee, maar weet niet op welke moeilijkheid hij toen stond, en heb geen idee of de nieuwe physics invloed hebben op je resultaat in de race.
Maar veel mensen hebben volgens mij niet door dat je de moeilijkheid kunt instellen, maar als je naar de settings gaat via de grote knop links boven op het hoofdscherm, kun je daar de moeilijkheid instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben echt fan van die RA272, zo leuk om Le Mans daarmee te doen in VR!

Lukte me laatst om 8 laps te doen:

Zeker niet foutloos, en ergens in de 7e lap realiseerde ik me dat ik 8 laps kon gaan doen maar daar had ik niet genoeg voor getankt dus moest toen ineens voluit gaan fuel saven, lap 8 begon ik met nog maar 10% over 😬 voluit gebruikt hij ongeveer net iets minder dan 20% per lap.
(Maar vreemd genoeg blijft de auto rete snel, zelfs bij FM6 icm short shiften)

En nog een grappig momentje waarvan ik niet dacht dat ik het zou gaan redden:

[ Voor 21% gewijzigd door Kalder op 11-06-2023 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:13

_Apache_

For life.

cazzie schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:32:
De afgelopen dagen de human comedy compleet kunnen maken door winst op Trial Mountain en Autopolis.
Ik heb het spel behoorlijk vervloekt maar dankzei veel geduld en de extra tuning opties is het toch gelukt.
Ik vind die missies toch wel de leukere van de single player 'campagne'.
Vooral omdat er best wat variaties in strategie de winnende kunnen zijn.

Trial Mountain vind ik relatief makkelijk, die autopolis moet ik mij nog aan wagen meen ik.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Grrr, wat zijn die gold medals frustrerend. Heb National B compleet en bij A ontbreken alleen de rally en de laatste. Wat me nog het meest frustreert is dat ik mijn eerste tijden op de controller niet kan evenaren met mijn stuurtje :( :o

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:41
Is er eigenlijk iets bekend wanneer die Sophy AI in GT7 gaat komen? Heb dat gebeuk in Sport wel gezien onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:02:
Grrr, wat zijn die gold medals frustrerend. Heb National B compleet en bij A ontbreken alleen de rally en de laatste. Wat me nog het meest frustreert is dat ik mijn eerste tijden op de controller niet kan evenaren met mijn stuurtje :( :o
Oh, je zou verwachten dat je met stuurtje scherpere tijden neer kan zetten..

Ik kom ook niet verder dan national c (volgens mij)
De paar bochten met de skyline kom ik net tekort... Zilver is het hoogst haalbare, de Ghost rijdt met een hogere snelheid waarbij ik met diezelfde snelheid in de vangrail beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als mensen nog behoefte hebben aan credits, die Olympics Event race levert je 2 miljoen maximaal op. Ik wordt elke keer derde dus dat laatste miljoen blijft buiten bereik maar brons levert ook al een miljoen op. Je kan 'm niet grinden trouwens. Maximaal kan je twee miljoen in totaal ermee verdienen. of je 'm nou één of honderd keer racet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AtleX schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:13:
Als mensen nog behoefte hebben aan credits, die Olympics Event race levert je 2 miljoen maximaal op. Ik wordt elke keer derde dus dat laatste miljoen blijft buiten bereik maar brons levert ook al een miljoen op. Je kan 'm niet grinden trouwens. Maximaal kan je twee miljoen in totaal ermee verdienen. of je 'm nou één of honderd keer racet.
Het is toch:
1) 1.000.000
2) 600.000
3) 400.000

Of heb ik dat verkeerd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mog schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:16:
[...]

Het is toch:
1) 1.000.000
2) 600.000
3) 400.000

Of heb ik dat verkeerd gezien?
Uhm goeie, dan zal ik vast nu nog geen miljoen verdiend hebben. :+ Maar het is wel zo dat als je eerste wordt je de 1e, 2e en derde prijs krijgt voor twee miljoen in totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AtleX schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:18:
[...]

Uhm goeie, dan zal ik vast nu nog geen miljoen verdiend hebben. :+ Maar het is wel zo dat als je eerste wordt je de 1e, 2e en derde prijs krijgt voor twee miljoen in totaal.
Ik heb het opgezocht. Je hebt wel gelijk.

1e: 1.000.000
3e: 600.000
5e: 400.000

Verwarrend dat nu opeens nummer vijf brons krijgt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
Die 2 miljoen was vlot verdient.

Had ik net nodig. Heb mijn volledige credits besteed aan de Mercedes CLM LM'98.

Moest ik hebben. Hoop dat ik er geen spijt van krijg. (*kuch* net als de Aston Martin Vulcan)

Edit: nope! Wat een heerlijke auto!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 22-06-2023 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertun
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 11:19
Meer mensen hier die crashes hebben sinds de update naar 1.35 ? Hiervoor nooit last van gehad, gisteren 2 keer binnen het uur...

Das nie neijt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
mertun schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:57:
Meer mensen hier die crashes hebben sinds de update naar 1.35 ? Hiervoor nooit last van gehad, gisteren 2 keer binnen het uur...
Misschien toch eens een stuurtje kopen dan :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mertun
Superkiwi schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:02:
[...]

Misschien toch eens een stuurtje kopen dan :+
lol, die crashes zijn stabiel gebleven :+ Alleen dat de game tot 2 keer toe eruit knalt .... was volgens mij wel beide na een sessie op de red bull ring..... dus misschien moesten de track limits nog bekeken worden....

ennuh, stuurtje is wel aanwezig 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door mertun op 03-07-2023 12:09 ]

Das nie neijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Ik wil die nieuwe muziekrally gaan rijden, maar krijg de melding dat ik dit nummer niet kan gebruiken in de streamstand, wat is dat nou weer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
Shanquish schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:03:
Ik wil die nieuwe muziekrally gaan rijden, maar krijg de melding dat ik dit nummer niet kan gebruiken in de streamstand, wat is dat nou weer? :?
Mag niet zomaar muziek van andere streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

mertun schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:57:
Nu het weer wat koeler is heb ik GT7 weer opgepakt met PS VR2, maar nergens last van gehad.
Ook veel gereden op Red Bull Ring dit weekend.
Die olympic challenge was wel leuk, moest aardig mijn best doen om 1e te worden :)
Speel je op PS5?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertun
DaWaN schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:26:
[...]

Nu het weer wat koeler is heb ik GT7 weer opgepakt met PS VR2, maar nergens last van gehad.
Ook veel gereden op Red Bull Ring dit weekend.
Die olympic challenge was wel leuk, moest aardig mijn best doen om 1e te worden :)
Speel je op PS5?
idd op ps5 :) Die challenge was inderdaad wel leuk :)

Das nie neijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
MartinezNL schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:08:
[...]

Mag niet zomaar muziek van andere streamen.
ik was mij niet bewust dat ik muziek van andere stream, ik wil een muziekrally starten op m'n PS5.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red91
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-09 20:50
Shanquish schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 08:39:
[...]

ik was mij niet bewust dat ik muziek van andere stream, ik wil een muziekrally starten op m'n PS5.. :X
Dan heb je de stream mode in GT7 geactiveerd. Die kun je uitzetten in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
Wanneer heeft PD eigenlijk allemaal tijden aangepast voor bv het leren kennen van de baan?

Ik probeerde net even de eerste license missie weer, en was zonder moeite ineens 2/10e sneller terwijl ik het spel toch al even niet aangeraakt heb.
Op de Nurburgring zie ik tijden van mezelf op goud staan, die tegenwoordig niet meer goud zijn.

Bv sector 10.
Mijn tijd: 23.875 -goud
Huidige goud-tijd: <23.7

Verder zie ik bijna geen records uit mijn vrienden lijst terwijl dat voorheen wel zo was.

Ik ga nu sector 10 opnieuw doen en kijken wat ik haal.
//edit
23.521 met een controller, terwijl ik voorheen vernietig met stuur heb gereden

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 19-07-2023 00:13 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Gisteren eindelijk weer 20 miljoen credits gehaald, zodat ik weer 1 van de exoten kan kopen bij de legendary dealer. Daar stond al een paar dagen de 250GTO in en natuurlijk nu ik het geld bijeen heb, is die uitverkocht. :X Nu maar regelmatig credits toevoegen aan het saldo, zodat ik in vervolg snel kan schakelen als de missende auto's voorbij komen. Ik moet er nog iets van 10 voor de volledige collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 07:47
GAIAjohan schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 23:54:
Wanneer heeft PD eigenlijk allemaal tijden aangepast voor bv het leren kennen van de baan?
Een paar updates geleden, toen er een redelijk grote wijziging in de physics zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 14:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Doen er hier nog mensen mee aan de Sport mode time trials?
Ik heb mij deze week goed vermaakt met de X2014 op een nat Spa-Francorchamps.
Heb net een 2:41.0 gereden en er zit nog wel een halve seconde in, maar goud ga ik denk ik niet halen :)
Vooral Stavelot 2 blijf ik lastig vinden, maar Radillon, Pouhon en Blanchimont heb ik al redelijk goed, dus niet veel tijd meer te winnen denk ik.
Natte baan blijft echt leuk rijden in VR; je kunt echt goed de droge lijn zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Vanavond ook maar eens Sport mode online geprobeerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79pNuwx8vT5dIrgXNhnP89GYges=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NgJbeD6XLPiC5GsDMg1P28L7.jpg?f=fotoalbum_medium

Ging niet slecht :) En met VR is het een verademing om om je heen en in je spiegels te kijken.
En ja, ik heb een extreem lelijk blauw Yokohama pak _O-

Vroeg mij alleen af hoe je kunt zien waarvoor je straf krijgt in Sport mode? Ben er een paar keer totaal buiten mijn schuld om afgebeukt, maar dan krijg je wel straf :/
Kun je dan ergens zien waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
DaWaN schreef op zondag 30 juli 2023 @ 22:23:
Vanavond ook maar eens Sport mode online geprobeerd.
[Afbeelding]

Ging niet slecht :) En met VR is het een verademing om om je heen en in je spiegels te kijken.
En ja, ik heb een extreem lelijk blauw Yokohama pak _O-

Vroeg mij alleen af hoe je kunt zien waarvoor je straf krijgt in Sport mode? Ben er een paar keer totaal buiten mijn schuld om afgebeukt, maar dan krijg je wel straf :/
Kun je dan ergens zien waarvoor?
Komt in beeld te staan of heb je die info uitstaan? Dacht dat ook in vr de reden erbij komt te staan. Waarschijnlijk is het tracklimit of muurbotsing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

MartinezNL schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:03:
[...]
Komt in beeld te staan of heb je die info uitstaan? Dacht dat ook in vr de reden erbij komt te staan. Waarschijnlijk is het tracklimit of muurbotsing
Het is mij al duidelijk; ik deed daily race A waar je beoordelingen niet bijgewerkt worden.

Overigens is de schakelkart deze week erg leuk in VR :D Heb al een paar serieus spannende races gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT World Series 2023 | Showdown | Nations Cup [ENGLISH]

Live vanuit Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:56
Ik kan momenteel niet inloggen op Gran Turismo, krijg steeds de foutmelding dat de verbinding met de server mislukt is. Iemand met gelijkaardige problemen?

Edit: plots werkt het wel

[ Voor 8% gewijzigd door AppleFan2007 op 12-08-2023 20:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die nieuwe ambulance is hilarisch. _/-\o_ Maximaal getuned heeft 'ie 550 PK. het weegt 30 ton ofzo en gaat op z'n best zo'n 220. Maar vierwieldrifts overal met knipperende lampen en een gillende sirene. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranzy
Wow! Mijn eerste goud!! Moest echt het uiterste eruit halen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybUpp-QA9WuAsxXD88QGf5iyeYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qChpizCx74hxraphnaxGwapY.png?f=fotoalbum_large

• Tranzy
Beetje jammer dat het toch zilver is geworden -O-

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Tranzy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:30:
Zo zie je maar weer, niet slapen.. :P

PSN: SensLike_

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Zijn er al mensen die de film gezien hebben?

Maatje en ik zagen dat ze de ‘laatste’ bocht in de laatste race verkeerd hadden. Le Mans heeft geen lange doordraaier als laatste bocht. Ze gebruikten hiervoor Nurburgring.

Geen hoogvlieger de film. Wel leuk voor tussendoor en als GT speler sinds deel 1.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:33
Kuhr89 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:34:
Zijn er al mensen die de film gezien hebben?

Maatje en ik zagen dat ze de ‘laatste’ bocht in de laatste race verkeerd hadden. Le Mans heeft geen lange doordraaier als laatste bocht. Ze gebruikten hiervoor Nurburgring.

Geen hoogvlieger de film. Wel leuk voor tussendoor en als GT speler sinds deel 1.
Er zijn nog meer missers in deze film: https://topgear.nl/autoni...s%20van%20Japie%20Krekel.

De film heb ik nog niet gezien, misschien tzt op tv of Netflix bij gebrek aan beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ben inmiddels aardig opgeschoten in Sport mode, ik blijf een beetje hangen in DR B en SR S, maar ik vind het wel prima. Zo af en toe is het vermakelijk racen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tranzy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:30:
had ik ook, een 55.883 gereden, avond van te voren, en volgende dag ingelogd, en toch weer zilver. Blijkbaar was er toch weer iemand sneller...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike

De KNAF digital league staat weer

We hebben natuurlijk de Discord met GoT leden waarvan enkelen mee rijden, doe je mee?

Altijd al eens zonder verplichtingen 'erbij willen horen'? Grijp je kans!
Altijd al eens vooraan willen rijden in races? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens willen zwaaien naar bekenden op de baan? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens zelf willen beslissen welke auto we rijden? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens mooie stickers op een auto willen plakken welke iedereen mooi vind? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens met een groep willen rijden die dezelfde visie hebben als jou? Wellicht is dit je kans!
Al met al zijn er genoeg kansen, de uitvoering laat vaak te wensen over!

Join onze Discord channel hier en sluit vrijblijvend aan bij races: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tN-rqIricNhtiToYDx9y92rU6fs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X7Q16n0QzsMv7IJq1RqMWnXo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SensLike schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:46:

We hebben natuurlijk de Discord met GoT leden waarvan enkelen mee rijden, doe je mee?

Altijd al eens willen zwaaien naar bekenden op de baan? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens zelf willen beslissen welke auto we rijden? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens mooie stickers op een auto willen plakken welke iedereen mooi vind? Wellicht is dit je kans!
Altijd al eens met een groep willen rijden die dezelfde visie hebben als jou? Wellicht is dit je kans!

Join onze Discord channel hier en sluit vrijblijvend aan bij races: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

[Afbeelding]
Ziet er allemaal zeer puik uit. Maar maak ik hierop uit dat je een digitale racelicentie moet halen die 20euro per jaar kost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
Oxigeon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:57:
[...]
Ziet er allemaal zeer puik uit. Maar maak ik hierop uit dat je een digitale racelicentie moet halen die 20euro per jaar kost?
Het korte antwoord is; Nee er is geen licentie noodzakelijk om mee te rijden.

Het iets langere antwoord is; Nee er is geen licentie noodzakelijk om mee te rijden, je kunt gewoon gratis mee doen aan de competitie en mee strijden om de ranking. Er is een digitale racelicentie beschikbaar die jou de mogelijkheid biedt om niet alleen voor de ranking mee te rijden maar ook voor het-/de prijzen(geld) wat voor mij persoonlijk wel weer een leukere target meegeeft om elk jaar het licentiegeld bij elkaar te rijden voor het volgende seizoen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Oxigeon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:57:
[...]

Ohh en ze hebben ook een iRacing competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
SensLike schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:46:

[Afbeelding]
Interessante optie. Er zijn weinig echte leagues voor GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 12:53
Ik ben met de campaign bezig, maar de volgende races zijn van die puck-up truck races. Ik heb die wagens echter niet in mijn collectie en kan ze - volgens mij - ook nergens aanschaffen. Hoe fix ik dit? Ik kan zo niet verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:13

_Apache_

For life.

edwinvdteems schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:50:
Ik ben met de campaign bezig, maar de volgende races zijn van die puck-up truck races. Ik heb die wagens echter niet in mijn collectie en kan ze - volgens mij - ook nergens aanschaffen. Hoe fix ik dit? Ik kan zo niet verder!
Brand central zijn nieuwe wagens..
Al bij de tweedehandjes gekeken?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
edwinvdteems schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:50:
Ford en Toyota hebben een pick-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 12:53
_Apache_ schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

Brand central zijn nieuwe wagens..
Al bij de tweedehandjes gekeken?
Ja! Maar niet te koop dus, nieuw noch tweedehands?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

edwinvdteems schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:05:
[...]

Ja! Maar niet te koop dus, nieuw noch tweedehands?!
Twee opties in Brand Central:
  • Toyota Tundra TRD Pro ‘19 – 400.32 PP – 62,000 Credits
  • Ford F-150 SVT Raptor ‘11 – 417.50 PP – 55,000 Credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Ik heb de game pas gekocht en dacht hey VR leuk, gaan we gewoon doen.
Maar blijf een beetje hangen op de 700 punten auto's. Want ja ingame credits is uitgeven.

Hebben jullie een "top weet ik veel" om voor te gaan sparen qua auto's met level 800-900-1000 geen idee hoe hoog het gaat. Want als ik nu 500K credits heb denk ik, ja maar die wil ik ook.

Floksor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Floks schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:50:
Maar blijf een beetje hangen op de 700 punten auto's. Want ja ingame credits is uitgeven.

Hebben jullie een "top weet ik veel" om voor te gaan sparen qua auto's met level 800-900-1000 geen idee hoe hoog het gaat. Want als ik nu 500K credits heb denk ik, ja maar die wil ik ook.
Ik ben gewoon begonnen met die café menu's of.books of hoe doe heten. Hier unlock je zo ongeveer alle auto's mee die je daarna kan gebruiken in de volgende races. Wil je snel geld kun je ook nog proberen wat gouden tijden op alle circuits.

Maar als ik jou was zou ik gewoon de café books volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Floks schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:50:

Wat @Oxigeon zegt, eerst de menuboeken allemaal afmaken. Daar haal je een aardige catalogus aan auto's mee binnen, waar je veel mee kan racen.

Voor de 700pp races gebruik ik een Pagani Zonda R. Die heeft goede prestaties en een prima brandstofverbruik. (Beter dan de Huayra).

Voor de 800pp races gebruik ik de Mercedes AMG CLK-LM of de RS5 DTM.

De 700pp race op LeMans en de 800pp race op Spa of Sardegna zijn de races om veel te doen als je snel veel credits wil sparen. Alle 3 geven zo rond de 1.5 miljoen credits per uur. Dus persoonlijk zou ik eerst de menuboeken doen, ook om alle races vrij te spelen, daarna voor bovenstaande auto's gaan en dan maar credits harken, totdat je je droomgarage gevuld hebt. Ik moet nog iets van 6 auto's totdat ik de garage compleet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

thunder8 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:53:
[...]

Wat @Oxigeon zegt, eerst de menuboeken allemaal afmaken. Daar haal je een aardige catalogus aan auto's mee binnen, waar je veel mee kan racen.

Voor de 700pp races gebruik ik een Pagani Zonda R. Die heeft goede prestaties en een prima brandstofverbruik. (Beter dan de Huayra).

Voor de 800pp races gebruik ik de Mercedes AMG CLK-LM of de RS5 DTM.

De 700pp race op LeMans en de 800pp race op Spa of Sardegna zijn de races om veel te doen als je snel veel credits wil sparen. Alle 3 geven zo rond de 1.5 miljoen credits per uur. Dus persoonlijk zou ik eerst de menuboeken doen, ook om alle races vrij te spelen, daarna voor bovenstaande auto's gaan en dan maar credits harken, totdat je je droomgarage gevuld hebt. Ik moet nog iets van 6 auto's totdat ik de garage compleet heb.
Even een kleine toevoeging.
Bij het voltooien van de menuboeken unlock je ook nieuwe activiteiten in game. Je unlockt bv de multiplayer, missies etc. Zeker de moeite waard. En als je deze een uurtje of 10 (gok ik) hebt gedaan heb je alle unlocks wel binnen denk ik.

Rijbewijzen behalen levert ook nieuwe auto's op indien je alles goud/zilver/brons haalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 12-09-2023 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Oxigeon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:59:
[...]

Even een kleine toevoeging.
Bij het voltooien van de menuboeken unlock je ook nieuwe activiteiten in game. Je unlockt bv de multiplayer, missies etc. Zeker de moeite waard. En als je deze een uurtje of 10 (gok ik) hebt gedaan heb je alle unlocks wel binnen denk ik.

Rijbewijzen behalen levert ook nieuwe auto's op indien je alles goud/zilver/brons haalt.
En de tijdritten in het Sport onderdeel leveren ook redelijke beloningen op als je minimaal de brons tijd weet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ervan uitgaande dat dit de juiste plek is voor de vraag: ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand adviseren wat de beste, meest budget friendly DD wheelset is voor GT7?

Ik kijk naar de Fanatec CSL DD READY2RACE bundle maar als ik de informatie op de website goed begrijp is die alleen PC compatible.

Ik wil ca.€500 besteden en zoek dus een DD setup (die ik op den duur kan upgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:41
FMS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:32:
Ervan uitgaande dat dit de juiste plek is voor de vraag: ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand adviseren wat de beste, meest budget friendly DD wheelset is voor GT7?

Ik kijk naar de Fanatec CSL DD READY2RACE bundle maar als ik de informatie op de website goed begrijp is die alleen PC compatible.

Ik wil ca.€500 besteden en zoek dus een DD setup (die ik op den duur kan upgraden).
Je hebt de Gran Turismo DD pro nodig. Die base is geschikt voor PlayStation, maar wel duurder dan €500. Ik zou serieus wel je budget ophogen en meteen de 8Nm versie nemen. En dan weer gaan sparen voor het loadcell-rempedaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Rogar op 15-09-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dd pro kopen met brake performance kit (polymeer inserts.

Beste/Goedkoopste optie voor GT7. Logitech is stuk duurder.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Capo schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:36:
Dd pro kopen met brake performance kit (polymeer inserts.

Beste/Goedkoopste optie voor GT7. Logitech is stuk duurder.
Die brake performance kit is voor de V3-pedalen. Niet voor de standaard pedalen die bij de GT-kit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Rogar schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:38:
[...]

Die brake performance kit is voor de V3-pedalen. Niet voor de standaard pedalen die bij de GT-kit zitten.
Ik heb mijn setup 2e hands gekocht en daar zat bij de V1 pedalen een originele fanatec kit met allerlei polymeren. Worden die er standaard bij geleverd?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Vind het prijsverschil tussen de 5nm CSL DD versus de GT DD echt absurd hoog. Dat kan toch niet alleen aan de marge van Sony liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Capo schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:41:
[...]

Ik heb mijn setup 2e hands gekocht en daar zat bij de V1 pedalen een originele fanatec kit met allerlei polymeren. Worden die er standaard bij geleverd?
Nee standaard zitten er zwarte polymeren bij. Ik heb er ook andere inzitten en een veer. Meer travel en beter doseerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
FMS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:42:
Vind het prijsverschil tussen de 5nm CSL DD versus de GT DD echt absurd hoog. Dat kan toch niet alleen aan de marge van Sony liggen.
Er zit een chip in om samen te werken met de PlayStation, die is vrij prijzig. En je krijgt er meteen pedalen en een stuur bij hè?
Maar probeer anders 2ehands, dat is een stuk aantrekkelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Rogar op 15-09-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Rogar schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:47:
[...]

Er zit een chip in om samen te werken met de PlayStation, die is vrij prijzig. En je krijgt er meteen pedalen en een stuur bij hè?
Maar probeer anders 2ehands, dat is een stuk aantrekkelijker.
Ik wist niet van de chip. Maar ok. De 399.- CSL bundel heeft naar wat ik op de website zie gewoon (basis) pedalen, en stuur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDSBH3N1h_kPNbAGNAq22UTdOuU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bxXcxR2W6vCqes2I8TxWVow5.png?f=fotoalbum_large
Wat zijn goeie plekken voor tweedehands? Op MP kom ik niet ver. Bepaalde fora oid?

[ Voor 24% gewijzigd door FMS op 15-09-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
FMS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:54:
[...]

Ik wist niet van de chip. Maar ok. De 399.- CSL bundel heeft naar wat ik op de website zie gewoon (basis) pedalen.

Wat zijn goeie plekken voor tweedehands? Op MP kom ik niet ver. Bepaalde fora oid?
Dus €399 en dan nog een een stuurtje. Goedkoopste is iets van €125 dacht ik, dus dat scheelt niet zo veel met de GT bundel dan.

Maar goed, budget is budget.
Ik heb alles gescoord via marktplaats en ook de meeste upgrades komen daar vandaan. Het is wel even afwachten soms en het helpt om alerts in te stellen. Dan krijg je een melding als er iets nieuws op komt dat aan je zoekopdracht voldoet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:44
De GT DD Pro komt best veel langs op MP maar is erg populair en meestal snel weg. Je moet dagelijks MP checken (niet wachten op de alerts) en snel reageren. Verwacht max 20-25% onder de nieuwprijs te betalen anders ga je achter het net vissen.

Vaak wordt de set verkocht als onderdeel van een volledige rig die verkocht wordt dus je moet even bedenken of je dat wil; je hebt dan meer kans er een te vinden maar als je zelf al een rig hebt moet je die dan weer doorverkopen natuurlijk.

Er wordt ook veel gescammed met de DD Pro; als je de hele set geadverteerd ziet voor 400-500 euro dan is het een scam. Nieuw kost de set met load cell en 8Nm adapter rond de 1000 euro en als er dergelijke prijzen voor gevraagd worden is het fake. Deze adds worden door MP snel offline gehaald maar als je vaak gaat checken kom je ze toch bijna dagelijks tegen. Buyer beware.

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-09-2023 10:49 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

FMS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:54:
[...]
Ik wist niet van de chip. Maar ok. De 399.- CSL bundel heeft naar wat ik op de website zie gewoon (basis) pedalen, en stuur.
[Afbeelding]
Ja het verschil met die bundel is nu dus 300 euro; dat maakt die CSL PC bundel echt een goede deal want voorheen was die combi 'maar' 150 euro goedkoper.

Ik rij overigens zelf met een GT DD Pro met loadcell. Ik heb nog niet de 8Nm voeding en om eerlijk te zijn mis ik die ook niet heel erg. Load cell rempedaal is wat mij betreft wel een must, maar is iets wat je eventueel later nog bij kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
DaWaN schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:55:
[...]

Ja het verschil met die bundel is nu dus 300 euro; dat maakt die CSL PC bundel echt een goede deal want voorheen was die combi 'maar' 150 euro goedkoper.

Ik rij overigens zelf met een GT DD Pro met loadcell. Ik heb nog niet de 8Nm voeding en om eerlijk te zijn mis ik die ook niet heel erg. Load cell rempedaal is wat mij betreft wel een must, maar is iets wat je eventueel later nog bij kunt kopen.
Heb je dan destijds bewust een set gekocht met de 5NM voeding? Meest verkochte bundels zijn met de 8NM voeding en die is mede de reden dat het verschil tussen de CSL DD en GT DD Pro setjes groter is en dat Fanatec meer concurrentie kent voor de CSL DD i.t.t. de GT DD Pro. Maar heel veel reviews geven wel aan de 8NM voeding wel veel toevoegt, omdat je daardoor meer ruimte hebt om clipping te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

thunder8 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:29:
[...]
Heb je dan destijds bewust een set gekocht met de 5NM voeding? Meest verkochte bundels zijn met de 8NM voeding en die is mede de reden dat het verschil tussen de CSL DD en GT DD Pro setjes groter is en dat Fanatec meer concurrentie kent voor de CSL DD i.t.t. de GT DD Pro. Maar heel veel reviews geven wel aan de 8NM voeding wel veel toevoegt, omdat je daardoor meer ruimte hebt om clipping te voorkomen.
Dat ligt er denk aan hoe je de Force Feedback instelt, ik heb een voorkeur voor relatief lichte FF. Bovendien check ik op de PC altijd in-game of de FF niet clipt.
Bovendien ben ik zelf vrij handig qua electronica (heb bijvoorbeeld ook mijn eigen handrem gebouwd, zie hier).
Ik had voor de release al door dat die 8nm niets meer was dan een voeding, dus verwachtte toen al dat ik die zelf wel goedkoper kon maken/bouwen. Echter blijk ik die 3nm extra eigenlijk niet echt te missen.
Bij GT7 is het natuurlijk een beetje koffiedik kijken qua clipping, maar ik mis die extra 3nm niet om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:10

Onyx raceavond: GT3 Italian Endurance

Wanneer: Dinsdag 26 september, 20:00-21:30

Baan: Autodrome Lago Maggiore
Kwalificatie: 10 minuten
Tijd: 60 minuten
Auto: GR3
Start: Rollend
Weather: Droog
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race
Brandstof: 8x
Banden slijtage: 5x
Slipstream effect: Realistisch
Straf voor afsnijden: Zwaar
Straf voor pitstraat afsnijden: Zwaar
Rijassistentie: Geen limiet

Host: Blommie01

Opmerkingen:
- Communicatie via party-chat.
- Lobby opent uiterlijk om 20:00 uur
- Kwalificatie begint om 20:15 uur
- Race begint direct na de kwalificatie

Geef op Discord even aan of je aanwezig bent om zeker te zijn van een spot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:10

Onyx raceavond: GT3 Spanish Endurance

Wanneer: Dinsdag 3 oktober, 20:00-21:30

RACE IS DOOR TE WEINIG DEELNEMERS GEANNULEERD!!

[ Voor 76% gewijzigd door Blommie01 op 01-10-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

De servers zijn echt dramatisch slechts sinds de update. Nog altijd geen woord van PD. Intussen is mijn SR gekelderd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

FMS schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:28:
De servers zijn echt dramatisch slechts sinds de update. Nog altijd geen woord van PD. Intussen is mijn SR gekelderd :|
Daar mogen ze wel wat aan gaan doen ja; voorheen waren er af en toe deze problemen, maar nu is het veel erger geworden.

Moet wel zeggen dat ik de nieuwe update kan waarderen. De beide Civic's zijn leuk om te rijden. De time trial op Tsukuba met de RCR Civic heb ik al goud gehaald :)
De time trial met de FL5 Civic op de Nordschleife wordt nog even buffelen; kwam gisteren niet verder dan 7:55 na 3 rondjes en daar moet toch nog een goede 11 seconde vanaf om het certificaat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

FMS schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:28:
Tis drama nog steeds. Ik zit nu ook alweer 5 minuten te wachten tot een online kan starten, maar er gebeurd niets. Ik zou nu wel statement of onderzoek melding verwachten...

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69