AtleX schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 15:56:
Die MP4/4 rijdt wel heel lekker maar inderdaad, weinig races waar je 'm in kan zetten.
Ik zit te wachten tot de EK '98 terugkeert in de Used Car dealership. Heb er nog eentje nodig voor de Firm Favorite trophy.
De NSX ('92) met swap is inmiddels ook wel een favoriet voor Le Mans. Stabiel, enorm controleerbaar overstuur en zo zuinig dat ik als het niet of amper regent een 0-stopper ermee doe. `De 3-787 is een kanon, zeker met mid-range turbo, maar het ding blijft zijn voorbanden maar opeten en onderstuurd tegelijk enorm.
Dikke vette aanrader voor Le Mans 700PP: de Honda RA272
Het enige dat je hoeft te doen is er race medium onder zetten en de ECU en vermogen begrenzer op 99% (oh, en vergeet de regenbanden niet).
Indien er geen regen valt is het echt een super eenvoudige no stopper.
Ding gaat als de brandweer (Ik gok zo tegen de 340-350km/u op het rechte stuk, maar heb in VR geen snelheidmeter in deze auto lol dus weet het niet precies) en hij verbruikt nauwelijks een druppel per kilometer! Weet even niet exact hoe lang je door kan op FM1, maar volgens mij moet je met een beetje short-shiften makkelijk 7 rondes kunnen doen!
Ik kreeg het één keer zelfs voor elkaar om alle AI te lappen en 7 rondes in +/-30m5s te rijden, maar toen had ik hem op automatisch staan dus moest mbv fuel mapping benzine besparen.
Anyway, normaal gesproken is het met de meeste autos genoeg om 6 rondes te rijden en aan het eind van de 6e ronde voor de finish te wachten tot het half uur voorbij is, maar met deze auto kun je in principe zonder dat het je tijd hoeft te kosten nog een extra rondje doen.
Het voelt alleen nogal als cheaten, want je gaat met zooo'n gemak langs al die andere autos, haha!
[
Voor 3% gewijzigd door
Kalder op 30-05-2023 19:45
]