Acties:
  • 0Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:51
Kort vraagje.

Als ik een van de eerste GT races wil doen, dan mag de auto (Toyota Supra ) niet meer dan 630 PP hebben.

Ik stel dit in in de opties en ga dan racen.

Maar meteen met wegrijden rijden ze mij allemaal al snel voorbij. Ik kan ze niet bijhouden of inhalen.
Ze rijden gewoon weg, net of je te weinig snelheid hebt.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

I_am_akira schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:21:
Kort vraagje.

Als ik een van de eerste GT races wil doen, dan mag de auto (Toyota Supra ) niet meer dan 630 PP hebben.

Maar meteen met wegrijden rijden ze mij allemaal al snel voorbij. Ik kan ze niet bijhouden of inhalen.

Wat doe ik fout?
Een GT3 auto met 630PP is wat anders dan de straatvariant met 630PP, misschien moet je het in die hoek zoeken?

Welke race betreft het specifiek?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 13:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Mog schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:36:
Voegt VR veel toe aan de game?
Ik wil niet meer anders! Het is zo'n meeslepend ervaring :9~
Ace schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:16:
Fanatec GT DD Pro + Load Cell pedal
Toffe setup! Voor de load cell nog wel een tip dat hij default vrij gevoelig is omdat de breaking power standaard aan de lage kant staat. Deze kun je in de settings van je stuurtje of met de Fanatec software aanpassen.

[Voor 54% gewijzigd door pjvandesande op 11-05-2023 12:14. Reden: quote toegevoegd]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34
Ik heb mijn eerste 10 potjes online gedaan. 1 keer gewonnen. Vind het tof alleen is het best veel beuken, terwijl ik zo clean mogelijk probeer te rijden.

In de singleplayer moet ik nog een menu. De neo-classical. Maar ik heb alleen straatauto’s die voldoen aan de voorwaarden. En daar red ik het niet mee (te veel tanken), ook niet op easy. Ik zag dat er twee auto’s in de Legend Dealership uitverkocht zijn. Hopelijk morgen een goede auto voor dat menu.

[Voor 50% gewijzigd door Mog op 11-05-2023 21:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 10:10
Ik was zo blij met Gt7 en VR en G29 + Seat tot ik de missions ging doen met de drift levels.

O.M.G.... ik heb al zoveel uur erin zitten en dit is echt pieppp...hard!!

Ik krijg maar geen enkel moment dat ik denk dat ik het snap. Zweet staat met op de rug en daaronder!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hyperica
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 27-05 21:25
Voor de drift missies zou ik even de controller gebruiken in plaats van het stuur. Ik heb ook uren met het stuur geprobeerd en met de controller was ik na 5 minuten klaar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:53
Tranzy schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:56:
Ik was zo blij met Gt7 en VR en G29 + Seat tot ik de missions ging doen met de drift levels.

O.M.G.... ik heb al zoveel uur erin zitten en dit is echt pieppp...hard!!

Ik krijg maar geen enkel moment dat ik denk dat ik het snap. Zweet staat met op de rug en daaronder!
Mocht het echt niet lukken dan kun je deze ‘bug’ wel misbruiken. ;)

https://www.gtplanet.net/...ting.416343/post-13942401

Wazzup?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

RBH schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 01:46:
[...]

Mocht het echt niet lukken dan kun je deze ‘bug’ wel misbruiken. ;)

https://www.gtplanet.net/...ting.416343/post-13942401
Die drift missies kan ik ook niet aanzien. Haal die met geen mogelijkheid. Vooral die op de oval heb ik al war uren inzitten. Toch maar eens proberen op deze manier

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tranzy
7.7.4.3!!! O.M.G!!!

Controller en zeker 10 uur! En daar is hij dan! Goud!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Tranzy schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:32:
7.7.4.3!!! O.M.G!!!

Controller en zeker 10 uur! En daar is hij dan! Goud!
Is toch heerlijk als je na eindeloze pogingen toch goud weet te behalen? Vond die drift missies ook het moeilijkst, maar het geeft wel een lekker gevoel als het dan toch lukt, helemaal als het met stuur lukt 😁

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tranzy
Kalder schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:52:
[...]

Is toch heerlijk als je na eindeloze pogingen toch goud weet te behalen? Vond die drift missies ook het moeilijkst, maar het geeft wel een lekker gevoel als het dan toch lukt, helemaal als het met stuur lukt 😁
I'm on a roll en heb de techniek door. Heb na deze post alle drift missies kunnen voltooien! _/-\o_ :9

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-05 18:01
Bij de Drift missies lukte het me uiteindelijk wel met controller, maar duurde idd wel een tijd. De brake balance wat veranderen helpt ook een stuk, makkelijker om de auto in de drift te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mog
Ik heb nu alle trophies behalve:
  • Alle rijbewijzen goud
  • 50 online races
  • Op de foto met 3 legendes
  • Leg 13.200 km af
Die laatste drie komen vanzelf. De eerste ga ik never nooit halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
Mog schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:16:
  • Alle rijbewijzen goud
  • 50 online races
  • Leg 13.200 km af
Tuurlijk wel!! Je maakt echt progressie als je er goed voor gaat zitten. Eventueel een guide kijken van de 2 moeilijkste. Met btje doorzettingsvermogen gaat het gewoon lukken. Nog niet opgeven :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:36
  • Alle rijbewijzen goud
  • 50 online races
  • Leg 13.200 km af
Waarom de eerste niet? Ik heb er volgens mij bij lange na niet zoveel tijd in zitten maar alles goud op super licentie na, daar moet ik binnenkort aan beginnen maar wilde eerste weer wat menu’s doen. Maar zo extreem moeilijk vond ik ze tot nu toe niet in elk geval. Meeste binnen 3 keer proberen. Een paar wat vaker.

[Voor 3% gewijzigd door Shinji op 15-05-2023 18:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBH
  • Alle rijbewijzen goud
  • 50 online races
  • Leg 13.200 km af
Ik ga er binnenkort voor zitten, denk dat het ons wel lukt als we er echt voor gaan zitten. :)

Eerst maar eens even de laatste Human Comedy missie halen, die krijg ik maar niet op goud. De AI rijdt echt belachelijk snel, verlies 3 seconden per rondje op hem. Laatste poging met de RX Vision GT3 ging wel beter, maar moest ik afbreken helaas. Maar dat gaat nog mijn beste gok worden, echt een moeilijk circuit ook.. :X

Wazzup?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:37
Kort vraagje.

Wat doe ik fout?
Ene auto met 600pp is niet 1:1 even snel als een andere auto met 600pp.

Kortom, wissel van auto. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tranzy
Wat is volgens jullie de beste Gr3 auto. Ik heb de Audi RS5 met mid range turbo en dat zorgt ervoor dat ik Sardegna kan grinden op vol vermogen met 1 pitstop in ronde 8-9 en rij ronde tijden van 1:35 ongeveer.

Eindig met meer dan een minuut verschil.

Heb hiermee ook ook die Daytona 730 eindelijk kunnen winnen.

Wil wel eens wat anders proberen.

Las dat de Viper heel krachtig is.

[Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 15-05-2023 21:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 27-05 10:40
Tranzy schreef op maandag 15 mei 2023 @ 21:46:
Wat is volgens jullie de beste Gr3 auto. Ik heb de Audi RS5 met mid range turbo en dat zorgt ervoor dat ik Sardegna kan grinden op vol vermogen met 1 pitstop in ronde 8-9 en rij ronde tijden van 1:35 ongeveer.

Ligt er maar net aan wat de restricties zijn. Met BOP heb je andere wagens die het beste zijn, vanwege het brandstofverbruik, dan op het moment dat tunen wel toegestaan is. Dan komen bepaalde wagens gewoon nog een stuk hoger uit qua PP. In het verleden vond ik de Aston Martin DBR9 GT1 erg goed in Groep 3.

Hier vind je een uitgewerkte test van groep 3 auto's, maar besef je ook dat met updates ook dat weer kan veranderen. En als laatste moet een bepaalde auto ook nog eens matchen met jouw manier van rijden. Als dat niet botert en de auto niet jouw verlengstuk wordt, zal je er ook niet maximaal snel mee worden. Sommige auto's kan ik ook niet mee rijden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
I rijd altijd met de Porsche GT3.

Gisteren een paar zeer goeie races gehad in de daily c ( C/S lobby). Steeds 7 - 8 laps of the softs voor de wissel.

Maar echt, die k#t pit lane penalty. Zo frustrerend...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:11
Tranzy schreef op maandag 15 mei 2023 @ 21:46:

Hangt af van circuit etc, maar bij de daily races is het de laatste tijd vaak Supra of gtr 2018.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-05 18:01
FMS schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:20:
Maar echt, die k#t pit lane penalty. Zo frustrerend...
Tjah pit-in niet afsnijden dan! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tranzy
Ik heb gekozen voor de Nissan Nismo GT500 '16 net midrange turbo tune is het echt een beest.

Rijdt heerlijk!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 11:53

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zijn er nog mensen die meedoen met de Nations Cup, erg leuke races tot nu toe.

Zaterdag Deep Forest Raceway in een SF23 _/-\o_

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Ace schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 23:14:
Zijn er nog mensen die meedoen met de Nations Cup, erg leuke races tot nu toe.

Zaterdag Deep Forest Raceway in een SF23 _/-\o_
Oh ik doe eigenlijk nooit die races, maar die super formulas zijn wel echt geweldig in VR! Misschien deze keer maar eens meedoen.

• Mog
Van de single-layer races moet ik alleen nog Menu Book 43: Neo-Classic Competition. En dan specifiek de race op Willow Springs. Zelfs de moeilijkheid naar easy gooien werkt niet. Ik heb alleen maar road cars die voldoen aan de criteria (1980-1999). De Jaguar XJ220 kan ze best bijhouden, maar die moet 2x tanken op hards en fuel op 6. De tunes op YouTube en strategie sites gebruiken alleen auto's die bij de Legend Car Dealership vandaan komen. AARGH!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:26
Kort vraagje.

Wat doe ik fout?
Je hebt wellicht te zachte banden wat je met minder vermogen moet compenseren en je daardoor langzamer bent?

Verder kunnen gear ratios ook helpen sneller te zijn. Bij banen met weinig lange rechte stukken schroef ik vaak de maximale snelheid omlaag zodat je sneller accelereert.

Nieuwe patch deze week.

Er was iemand die de game gedatamined had en die heeft al een en ander goed voorspeld, die gaf aan dat er mogelijk iets komt voor engine swaps en special parts. Gelocked aan dat je level 50 moet zijn. Vind dat nog 10x belangrijker dan autos en banen... Is echt de grootste irritatie die er is ( voor mij dan).
Dus fingers crossed dat deze patch dit al brengt!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:49

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

v8power67 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:05:
[Afbeelding]

Nieuwe patch deze week.

Er was iemand die de game gedatamined had en die heeft al een en ander goed voorspeld, die gaf aan dat er mogelijk iets komt voor engine swaps en special parts. Gelocked aan dat je level 50 moet zijn. Vind dat nog 10x belangrijker dan autos en banen... Is echt de grootste irritatie die er is ( voor mij dan).
Bedoel je met level 50 je autocollectie? Dan moet ik namelijk nog wat auto's bijkopen. Gisteren sim dashboard op mijn telefoon gezet (Android). Dat werkt best goed en geeft ook info over temperatuur bandjes. Kostte een kleine 4,50 Euro voor alleen GT7. Je kan ook dashboards van hun site downloaden via scan qr code. Voorbeeldje:

Edit: bedankt voor de update @v8power67 . Hoop doet leven tenslotte.

[Voor 19% gewijzigd door vdr01 op 21-05-2023 11:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RBH
Wel leuke auto’s eigenlijk, deze update. :)
Sitting at the front of the trio, and easiest to identify due to the very distinctive details, is the Greening Auto Company 1971 Ford Maverick. This custom-built, 1200hp Ford won the Gran Turismo Award at the SEMA show in 2018 — the year after the Phil Robles Civic which has yet to appear in the game.

At the top we have what looks to be a returning classic car, with the Alfa Romeo Giulia Sprint GTA coming back from Gran Turismo 4–6 and joining its modern namesake. Previously only appearing as a Standard/Simplified car, it’s a car very much worthy of a fully detail upgrade.

Finally there’s a curious vehicle on the right, although it’s pretty easy to spot that it’s an R32-generation Nissan Skyline. We already have one example of the roadgoing R32 — the 1994 V-Spec II — meaning that this represents a first alternative version of a classic Skyline GT-R of the same generation as an existing car. From the five-spoke wheels, it looks like it’s the limited-run GT-R Nismo homologation model from 1990, which will also be a returning vehicle from older GT games.
Vraag me af of dat trouwens al deze week komt, dat met die engines. Maar ik hoop het wel!

[Voor 3% gewijzigd door RBH op 20-05-2023 12:46]

Wazzup?

Acties:
  • +1Henk 'm!
vdr01 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:42:
[...]

Bedoel je met level 50 je autocollectie level? Dan moet ik namelijk nog wat auto's bijkopen. Gisteren sim dashboard op mijn telefoon gezet (Android). Dat werkt best goed en geeft ook info over temperatuur bandjes. Kostte een kleine 4,50 Euro voor alleen GT7. Kan ook op PC geinstalleerd worden en je kan ook dashboards van hun site downloaden via scan qr code.

[Afbeelding]
Ja als de rumour klopt zou het idd gelinked zijn daaraan ja. Er is verder geen ander level in dit spel volgens mij. Is opzich redelijk makkelijk te halen. Kost credits. Maar een paar dure wagens en gaatbhet al hard.
Maar het is en blijft een rumour. Ook niks gezegd over dat deze patch kwam. Is gewoon puur hopium van mij uit :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:05:
[Afbeelding]

Nieuwe patch deze week.

Ze moeten ook iets doen aan die invitations om speciale auto's te kunnen kopen, ik moet nog 1 auto kopen voor het extra menu boek voor de Bugatti's, maar daar heb ik een uitnodiging voor nodig die ik sinds dat dat menu boek beschikbaar is nog niet gehad heb 😖 voor de rest heb ik alles compleet/uitgespeeld, heb alleen niet alle auto's maar ook geen behoefte om alle auto's te bezitten.

Het kan heel simpel, door voor ieder merk waar een uitnodiging voor mogelijk is, een merken race te maken waar je bijvoorbeeld alleen met dat merk aan mee kan doen en dan als beloning de uitnodiging voor dat merk. Snap sowieso niet het nut van die uitnodigingen, je kunt toch alleen credits kopen met echt geld? Of kun je die auto's ook los met echt geld kopen? Zo niet is er zelfs voor PD geen baat bij het vergrendelen van die auto's... Zo wel is dat wel de top van MTX door je strot duwen... De kans dat je een uitnodiging krijgt is al 0.01%, de kans dat je de gene krijgt die je wil is nog kleiner.

[Voor 23% gewijzigd door Kalder op 20-05-2023 13:06]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:55:
[...]

Ze moeten ook iets doen aan die invitations om speciale auto's te kunnen kopen, ik moet nog 1 auto kopen voor het extra menu boek voor de Bugatti's, maar daar heb ik een uitnodiging voor nodig die ik sinds dat dat menu boek beschikbaar is nog niet gehad heb 😖 voor de rest heb ik alles compleet/uitgespeeld, heb alleen niet alle auto's maar ook geen behoefte om alle auto's te bezitten.

Het kan heel simpel, door voor ieder merk waar een uitnodiging voor mogelijk is, een merken race te maken waar je bijvoorbeeld alleen met dat merk aan mee kan doen en dan als beloning de uitnodiging voor dat merk. Snap sowieso niet het nut van die uitnodigingen, je kunt toch alleen credits kopen met echt geld? Of kun je die auto's ook los met echt geld kopen? Zo niet is er zelfs voor PD geen baat bij het vergrendelen van die auto's... Zo wel is dat wel de top van MTX door je strot duwen... De kans dat je een uitnodiging krijgt is al 0.01%, de kans dat je de gene krijgt die je wil is nog kleiner.
Ja had geluk dat in begin toen er een downtime was geloof ik, ze toen iedereen die invites gaven. Heb toen alles gekocht.

Waarom ze het gedaan hebben is omdat ze dat een beetje wilde simuleren zoals in het echt ook gaat. Alleen op de meest kansloze en bizarre manier mogelijk.
Als je in echt een enzo wilde kopen moest je ook aan allerlei vereiste voldoen volgens mij.
Ik hou er niet van, tis een spel. Dat elitaire gedoe zoals in het echt moet lekker uit een spelletje blijven.

Dat hele roulette is gewoon vanaf begin al een farce geweest. Dus hoop dat ze snel gaan fixen, intresse in gt7 word steeds minder. Zeker als je dan weer posts of videos ziet van andere met de engine swap die ik ook wil hebben, en je beseft dat de kans erop gewoon abaurd klein is.
Heb 43 mil staan en alles gedaan. Maar een kansspel bepaalt of ik wel of niet die laatste paar dingen mag doen... Leuk idd..

En nee mtx zijn puur credits. Niet zoals in gr sport waar je autos kon unlocken met geld.
Dus ja ze weten zelf gewoon totaal niet wat ze aan het doen zijn.. past wel bij PD van de laatste jaren..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Nu de F1 is afgelast heeft Max een 'charity simrace' georganiseerd. Het begint om 15:30 vandaag.
Link naar Twitch Team Redline: https://www.twitch.tv/teamredline
Meer info: https://racingnews365.nl/...mrace-voor-het-goede-doel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ah heel nice de nismo r32. Neem aan de s-tune dan. Veel mee gereden in oudere gt's. Nu nog de r34 z-tune en de mines r34 en de nismo 400r. Allemaal zeer dikke skylines!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RBH
v8power67 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:00:
[...]

Ah heel nice de nismo r32. Neem aan de s-tune dan. Veel mee gereden in oudere gt's. Nu nog de r34 z-tune en de mines r34 en de nismo 400r. Allemaal zeer dikke skylines!
Ik hoop echt dat de 400R nog een keer komt, veel mee gereden destijds!

Wazzup?

Acties:
  • +1Henk 'm!
RBH schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Ik hoop echt dat de 400R nog een keer komt, veel mee gereden destijds!
Hij zou op de lijst di le gedatamined is staan. 3n een hoop van die lijst zijn al gekomen dus ja gingers crossed!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nürburgring 24h met weer? Ik hoop op gigantische chaos! Maar ze zullen het wel weer bij motregen laten... Zou wel grappig zijn als je na de eerste lap dik laatste bent en je als enige een enorme regenbui ziet aankomen op de radar en dus ook de enige bent die pit voor regenbanden en daardoor iedereen makkelijk in kunt halen en toch winnen 😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:35:
[...]

Nürburgring 24h met weer? Ik hoop op gigantische chaos! Maar ze zullen het wel weer bij motregen laten... Zou wel grappig zijn als je na de eerste lap dik laatste bent en je als enige een enorme regenbui ziet aankomen op de radar en dus ook de enige bent die pit voor regenbanden en daardoor iedereen makkelijk in kunt halen en toch winnen 😅
1x racen en je weet wat het weer gaat doen tijdens de race. Volgens mij gaat het weer elke race precies hetzelfde zijn tijdens die online races. Dat was in het verleden tenminste wel zo. ;)

Gisteren heb ik de Super Formula menubook voltooid. Laatste race op Fuji lekker aan het racen, gaat het halverwege de race regenen en ik had geen regenbanden gekocht voor de SF23. Dus race afgebroken, regenbanden gekocht en daarna weer opnieuw beginnen. En wat denk je? Ja, inderdaad, nu blijft het de hele race droog... |:( |:( |:(

Verder nog even de timeattack gedaan van uit het sportmenu met de Gr3 op Nurburgring 24h. Met de BRZ kon ik net mijn tijd verbeteren, maar niet met veel. Nog steeds een bronzen tijd helaas. Die gasten vooraan zijn echt niet normaal snel. _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:11
thunder8 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:57:
[...]

1x racen en je weet wat het weer gaat doen tijdens de race. Volgens mij gaat het weer elke race precies hetzelfde zijn tijdens die online races. Dat was in het verleden tenminste wel zo. ;)

Gisteren heb ik de Super Formula menubook voltooid. Laatste race op Fuji lekker aan het racen, gaat het halverwege de race regenen en ik had geen regenbanden gekocht voor de SF23. Dus race afgebroken, regenbanden gekocht en daarna weer opnieuw beginnen. En wat denk je? Ja, inderdaad, nu blijft het de hele race droog... |:( |:( |:(

Verder nog even de timeattack gedaan van uit het sportmenu met de Gr3 op Nurburgring 24h. Met de BRZ kon ik net mijn tijd verbeteren, maar niet met veel. Nog steeds een bronzen tijd helaas. Die gasten vooraan zijn echt niet normaal snel. _/-\o_
Volgens mij is het wisselend. Dat was in de voorafgaande weken ook als er daily races waren met wisselend weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thunder8
MartinezNL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:58:
[...]

Volgens mij is het wisselend. Dat was in de voorafgaande weken ook als er daily races waren met wisselend weer.
Ok, dan is dat aangepast. Op zich wel beter, anders zouden veelspelers hun strategie klaar kunnen hebben die dan maximaal voordeel biedt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Ok, dan is dat aangepast. Op zich wel beter, anders zouden veelspelers hun strategie klaar kunnen hebben die dan maximaal voordeel biedt.
Heb net een poosje naar een livestream van Kie25 zitten kijken en het lijkt erop dat de meeste races droog zullen zijn maar er is een kleine kans op regen, ongeveer net zo groot als de kans dat je 1 millioen wint in de roulette... Nee grapje, zo erg is het niet, maar wel meer droog dan nat iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:11
thunder8 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:57:
[...]

Echt bizar inderdaad. Ik rij normaal gesproken alle time trials ook wel op goud, maar deze; no way.
Het is niet dat ik de baan niet ken ofzo, en de circuit experience heb ik ook gewoon alles op goud, maar deze tijden zijn echt krankzinnig. Voorlopig zit ik op zilver (8.22.xx) en ga nog wel proberen goud te halen, maar of het lukt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb er vannacht een 8:43 ofzo gereden in één ronde want toen was ik die BRZ al zat. Die wagen en ik zijn in die ene ronde nog geen vriendjes geworden. Vanavond nog maar eens proberen, want voor m'n gevoel moet ik aardig richting de 8:30 kunnen komen.

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

JeroenV_ schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:05:
[...]

Echt bizar inderdaad. Ik rij normaal gesproken alle time trials ook wel op goud, maar deze; no way.
Het is niet dat ik de baan niet ken ofzo, en de circuit experience heb ik ook gewoon alles op goud, maar deze tijden zijn echt krankzinnig. Voorlopig zit ik op zilver (8.22.xx) en ga nog wel proberen goud te halen, maar of het lukt...
In therorie kun je elkaar op de lange rechte stukken een duwtje geven om beide sneller te gaan. En die aliens, ik vind het knap maar doe het hun zeker niet na.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 21:04
AtleX schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:38:
Ik heb er vannacht een 8:43 ofzo gereden in één ronde want toen was ik die BRZ al zat. Die wagen en ik zijn in die ene ronde nog geen vriendjes geworden. Vanavond nog maar eens proberen, want voor m'n gevoel moet ik aardig richting de 8:30 kunnen komen.
Netjes! Ik kwam daarnet met dezelfde auto niet verder dan 8.56 (nog wel een tijdstraf van 1.5) (speel met controller). Ik ga vanavond nog wel proberen brons te halen. Zonder tijdstraf moet ik een eind kunnen komen (hoop ik haha). Die top 10 tijden zijn idd echt bizar _/-\o_

[Voor 14% gewijzigd door martin484 op 22-05-2023 20:23]

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

martin484 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:20:
[...]

Netjes! Ik kwam daarnet met dezelfde auto niet verder dan 8.56 (nog wel een tijdstraf van 1.5) (speel met controller)
Die tijdstraffen zijn gemeen. Elk foutje levert je anderhalve seconde op zag ik. Dat telt al gauw op bij zo'n lange baan die nogal onvergefelijk is.

Ik speel ook met controller en dat maakt het zeker niet makkelijker. Een vriend van me speelt wel met een stuurtje en die is momenteel al tien seconden sneller terwijl we normaal nogal aan elkaar gewaagd zijn. De BRZ is denk ik nogal gevoelig voor extreme steering input en dat doe je nogal snel met een controller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martin484
AtleX schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:22:
[...]

Die tijdstraffen zijn gemeen. Elk foutje levert je anderhalve seconde op zag ik. Dat telt al gauw op bij zo'n lange baan die nogal onvergefelijk is.

Ik speel ook met controller en dat maakt het zeker niet makkelijker. Een vriend van me speelt wel met een stuurtje en die is momenteel al tien seconden sneller terwijl we normaal nogal aan elkaar gewaagd zijn. De BRZ is denk ik nogal gevoelig voor extreme steering input en dat doe je nogal snel met een controller.
Klopt, die tijdstraffen zij echt gemeen. Welke andere gt3 auto is nog aan te raden naast de BRZ en 911?
Met stuurtje tov controller is 10 seconden aardig wat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

martin484 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Welke andere gt3 auto is nog aan te raden naast de BRZ en 911?
Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Mijn tijd komt dus uit één lap en ik heb daarom nog geen vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martin484
AtleX schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:26:
[...]

Ik heb werkelijk waar nog geen idee. Mijn tijd komt dus uit één lap en ik heb daarom nog geen vergelijkingsmateriaal.
Dan helemaal netjes haha! Dan heb ik nog wat te doen ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn verlies ligt nu nog erg op de GP strecke en op wat stukken Nordschleife die ik eeuwig lastig zal vinden. Ik heb nu zo'n 20000 kilometer in GT Sport en GT7 achter de rug op de Nordschleife, 70-80 laps in het echt achter het stuur en zo'n 30-40 als passagier van ervaren Ringrijders en het blijft een enorme uitdaging om goed te rijden. Verpest Bergwerk en je bent de sigaar door Kesselchen en Klostertall all the way naar de Karussell. Dat kost je tig seconden per ronde. Same voor de laatste bochtencombinatie naar de Döttinger Hohe straight. Dat kost je ook serieus tijd als je die niet zo snel mogelijk neemt.

En eerlijk is eerlijk, zelf ben ik niet per sé de meest getalenteerde dude achter het stuur de controller.

De BRZ wil nogal vlot uitbreken bij krappe bochten en een metertje of wat te vroeg op het gas gaan. Dat helpt ook niet echt. Normaal zou ik zeggen dat de default go-to GT3 in de vorm van de Nissan GT-R de oplossing is maar die lijkt op de leaderboard geen rol van betekenis te hebben.

[Voor 40% gewijzigd door AtleX op 22-05-2023 20:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenV_
vdr01 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:59:
[...]
In therorie kun je elkaar op de lange rechte stukken een duwtje geven om beide sneller te gaan.
Huh... die time trials rij je alleen, dus hoe zou je elkaar dan kunnen duwen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• thunder8
vdr01 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:59:
[...]

In therorie kun je elkaar op de lange rechte stukken een duwtje geven om beide sneller te gaan. En die aliens, ik vind het knap maar doe het hun zeker niet na.
Wordt een beetje lastig als je alleen op de baan bent...
martin484 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Klopt, die tijdstraffen zij echt gemeen. Welke andere gt3 auto is nog aan te raden naast de BRZ en 911?
Met stuurtje tov controller is 10 seconden aardig wat!
Ik heb mijn beste tijd met de Aston Martin DBR9 GT1 gehaald. De BRZ is snel, maar daar word ik ook geen vriendjes mee. De 911 vind ik helemaal niet fijn, die lijkt soms de bocht niet om te willen. Terwijl dat in GT Sport mijn favoriet was. Speel inderdaad wel met controller.

Gisteren eerst nog met VR2 geprobeerd, maar ik merk dat ik heel snel de sweetspot verlies, waardoor het beeld minder scherp wordt en het rijden ook minder wordt. Daarna nog even zonder gespeeld, maar toen was ik ook gewoon te moe. Naja, geloof alleen nog vandaag een kans, ik geloof het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martin484
thunder8 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:12:
[...]

Wordt een beetje lastig als je alleen op de baan bent...

[...]

Ik heb mijn beste tijd met de Aston Martin DBR9 GT1 gehaald. De BRZ is snel, maar daar word ik ook geen vriendjes mee. De 911 vind ik helemaal niet fijn, die lijkt soms de bocht niet om te willen. Terwijl dat in GT Sport mijn favoriet was. Speel inderdaad wel met controller.

Gisteren eerst nog met VR2 geprobeerd, maar ik merk dat ik heel snel de sweetspot verlies, waardoor het beeld minder scherp wordt en het rijden ook minder wordt. Daarna nog even zonder gespeeld, maar toen was ik ook gewoon te moe. Naja, geloof alleen nog vandaag een kans, ik geloof het wel.
Niet een merk waar ik 1 2 3 aan gedacht heb, zal deze vanavond ook eens proberen. Vandaag is volgens mij de laatste kans om nog een scherpe tijd neer te zetten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Trailer van de update:

Acties:
  • +6Henk 'm!
Leuk die autos. Maar wtf rr komt een engine swap service :

The 'Engine Swap' service will be added to GT Auto.
This will become available at Collector Level 50. On eligible vehicles, this service allows users to purchase and equip new engines from different cars.

https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_8830376.html

En de special.parts komen ook te koop:

A new 'Ultimate' category will be added to the Tuning Shop.
This will become available at Collector Level 50. The 'Ultimate' category adds even more tuning options as well as a number of rare parts.

Eindelijk verlost van het moeten hopen op die bizar domme roulette om die spullen te krijgen.

Heb 47 mil klaar staan voor zieke swaps en special parts. Eindelijk hebben ze geluisterd voor een keer. 1.5jaar te laat maar beter te laat dan hellemaal niet zeggen ze dan.

[Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 24-05-2023 16:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

v8power67 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:35:

This will become available at Collector Level 50. On eligible vehicles, this service allows users to purchase and equip new engines from different cars.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

This will become available at Collector Level 50. The 'Ultimate' category adds even more tuning options as well as a number of rare parts.

[Afbeelding]

Eindelijk verlost van het moeten hopen op die bizar domme roulette om die spullen te krijgen.

Heb 47 mil klaar staan voor zieke swaps en special parts. Eindelijk hebben ze geluisterd voor een keer. 1.5jaar te laat maar beter te laat dan hellemaal niet zeggen ze dan.
Yes! Hier zat ik al sinds de eerste geruchten op te wachten!

Qua auto's zie ik niet direct een Hagerty auto, op misschien de Alfa na? De R32 kan prima in de used cars en de Maverick kan net als de andere SEMA wagens gewoon bij de nieuwe auto's staan. Dus hopelijk ben je niet meteen drie miljoen armer voor drie auto's, want ENGINE SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPS!!!!

[Voor 10% gewijzigd door AtleX op 24-05-2023 17:13]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RBH
v8power67 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:35:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oeh, gaaf zeg! :D ben benieuwd of we de huidige engines ook kunnen verkopen straks. :)

Wazzup?

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Meteen maar even een gat in de bank geslagen om mijn level naar 50 te tillen. Gelukkig heb ik nog 16 miljoen over. Was overigens niet te gierig om het uit te geven maar gebruik de meeste auto's nooit dus het leek me zinloos. Deze update is echter een goede reden.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen LFA maar laten we hopen op wat quality of life verbetering voor de (VR) HUD.

Zin in de Alfa.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:20

DaWaN

'r you wicked ??

AtleX schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:38:
Ik ben echt een enorme n00b, want ik wist niet eens dat er time trials in Sport mode zaten.
Zo net even geprobeerd en bij mijn 2e rondje een 8:31 gereden en zat nog wel meer in.
Dat was met mijn R8 LMS.
Daarna nog even de BRZ geprobeerd, maar die auto ligt mij totaal niet, ding heeft veel grip op de vooras, maar de achteras niet. Dat in combinatie met het koppel wat er nogal lomp in komt met de turbo en ik kreeg geen vertrouwen in die auto. Oh en het bungelende snoer aan het stuur leidt enorm af in VR. Rondje van 8:38 ermee gereden.
Hoe kun je eigenlijk zien welke auto's er gebruikt zijn op het leaderboard?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:08:
[...]

Yes! Hier zat ik al sinds de eerste geruchten op te wachten!

Qua auto's zie ik niet direct een Hagerty auto, op misschien de Alfa na? De R32 kan prima in de used cars en de Maverick kan net als de andere SEMA wagens gewoon bij de nieuwe auto's staan. Dus hopelijk ben je niet meteen drie miljoen armer voor drie auto's, want ENGINE SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPS!!!!
Helaas, de R32 is een legend geworden. :(

[quote=https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_1542323.html]
- Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce '67 (Purchasable at 'Legend Cars' from 25 May)
- Greening Auto Company Maverick
- Nissan GT-R NISMO (R32) '90 (Purchasable at 'Legend Cars' from 25 May)
[/quote]

Stop de persen! De Alfa koop je voor 180000 en de Nismo voor 400000 gewoon in de used car dealership!
DaWaN schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:57:
Hoe kun je eigenlijk zien welke auto's er gebruikt zijn op het leaderboard?
Naar de leaderboard van het event gaan (podium icoontje) en dan naar rechts scrollen voor de global leaderboard. Daar staan namen, landen, tijden en auto's.

[Voor 20% gewijzigd door AtleX op 25-05-2023 09:13]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Zo lekker wat engine swaps gekocht al.
Aantal nieuwe zijn er ook toegvoegd. Een erg leuke is de mazda 3 2019 met een jankende 4 rotor 26b motor van de 787b erin :9~

Andere leuke die ik nu eindelijk kon doen is de golf gti 1983 met audi quatrro 5 cylinder turbo motor erin. Heb hem op 511pk 819 kg. Rijd verassend goed en is best zuinig.
Ik maak eigenlijk al mijn autos voor lemans wtc700 race. Is gewoon leuke race en leuke test voor nieuwe autos.

Zag alleen wel dat sommige motoren extreem duur zijn. De v8 uit de nissan r92c is gewoon 1.6mil.
787b motor 1.2 mil.

Voor wie meer info wilt over engine swaps enz:
https://www.gtplanet.net/...wap-compatibility.405033/

Eerste post heeft een lijst met alle swaps. Word vaak bijgewerkt denk dat die van vandaag er nog niet instaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RBH
Voor als je nog een hele hoop engines hebt liggen; volgens mij is de standaard prijs nu verhoogd naar 30.000 als je hem in een auto pleurt en de auto daarna probeert te verkopen in de UCD. Althans, bij de Cappuccino en de Jeep Willy’s kreeg ik 30.000 voor de engine swap en eerst was dat volgens mij 10.000.

Wellicht dat je op deze manier nog wat terug kan verdienen, maar dan moet je de auto wel redelijk goedkoop kunnen kopen of iig op een hoog moment in de grafiek kunnen verkopen. :)

Wazzup?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:21
v8power67 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:04:Zag alleen wel dat sommige motoren extreem duur zijn. De v8 uit de nissan r92c is gewoon 1.6mil.
787b motor 1.2 mil.
Ik heb eergisteren de R92c motor gewonnen met de daily(!) workout haha. Die ligt nu in mn R34.
Wel leuk hoor, tijd dat je dit gewoon kunt kopen. Had nog heel veel engines na die glitch maar durfde ze nooit in te zetten.
SemperFidelis schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:15:
[...]

Ik heb eergisteren de R92c motor gewonnen met de daily(!) workout haha. Die ligt nu in mn R34.
Wel leuk hoor, tijd dat je dit gewoon kunt kopen. Had nog heel veel engines na die glitch maar durfde ze nooit in te zetten.
Haha dat scheelt weer 1.6mil. las dat die motor beste is in de r33. Maar denk dat nie veel uitmaakt.
Ja het is goed dat ze nu idd te koop zijn. Had er ook een hoop na die glitch. Maar de leukste kwamen na die glitvh pas in de game en kreeg ze nooit.
Won wel vanochtend toevallig de pagani v12 die in de supra kan. Zal je altijd zien zijn ze te koop doet de roulette ineens meewerken :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:21
Ja heel chill, ik doe wel eens custom races met een SuperGT grid, nu kan ik eindelijk alle Amuse Nismo 380RS Superleggera een dikke Rampage engine geven zodat ze beetje bij kunnen houden :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die R92c motor heb ik ook in een R34 gehangen. Rib uit m'n lijf + m'n eerstgeborene maar wat een pretding voor Le Mans PP700! :D Was iets te fanatiek met allerlei upgrades op die wagen knopen dus had uiteindelijk 100 kg ballast nodig om met 500-nogwat PK uit te komen op 699.99 PP. En dan doe je vier rondjes op een tank in FM1, alles tussen de 3:57,3 en 4:01,something. Easy 8 rondjes in iets meer dan 32 minuten. Ik vermoed dat als het niet regent en je rustig aan op FM6 rondjes van zo'n 4:20 gaat draaien je het zonder pitstop af kunt.

Ik ga 'm ook nog eens proberen in de R33. Die is ouder/lichter dus qua PP moet het gunstiger uitkomen voor meer vermogen.

Btw, wat voor remmen gebruiken jullie voor de Le Mans auto's? Ik ga default voor de raceblokken + grooved discs, maar op Le Mans is snelheid veel belangrijker dan laat remmen voor die paar bochten. Met sport schijven + race blokken (of andersom) spaar je best wat punten uit voor meer vermogen.

[Voor 28% gewijzigd door AtleX op 25-05-2023 17:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Net de 1.34 update gepushed gekregen, weer wat mooie nieuwe auto's erbij en wat mogelijkheden bij tuningshop en gt auto.
Wel grappig dat de beschrijving van de update niet klopt, daar staat dat de nieuwe auto's bij legendarische auto's te koop zijn, maar ze staan bij de Tweedehandsjes :P

Eindelijk is bij mij nu de McLaren mp4/4 uit 88 te koop, daarmee zijn nu al mijn extra menus compleet.

Edit: met @AtleX dus :D

[Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 26-05-2023 07:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:12:
Die R92c motor heb ik ook in een R34 gehangen. Rib uit m'n lijf + m'n eerstgeborene maar wat een pretding voor Le Mans PP700! :D
Nou, ik heb een betere optie gevonden. Mazda 3 + 26B swap. Setje RH banden, fully customizable diff, fully customizable suspension, customizable manual transmission, racing clutch, racing pads + discs en torque vectoring differential en klaar ben je. Voor tonnen minder dan een R34 + R92c swap. Alleen de motor is al 4 ton goedkoper. :X Fastest lap was een 3:56.laag, maar mijn setup vreet nog voorbanden dus daar moet ik nog even sleutelen. Dan zit een 3:55 er wel in. O, en je doet op FM1 gewoon 4,3 rondes op een tank.

Over 3:55 laps gesproken, een tijd terug gebruikte ik de Countach veel voor Le Mans maar die stond inmiddels al tijden ergens achterin m'n garage geparkeerd. Vanmorgen heb ik 'm weer eens uit de schuur getrokken voor een race. Sinds de laatste physics update kan je dat ding flink meer vermogen geven en het weegt ook niet veel. En dan is een 3:55 (opt. 3:54.5) een eitje. Drie laps op een tank is wel een uitdaging, dan moet je toch een beetje shortshiften en wat coasten, maar dan is een 4:05 rondetijd nog steeds prima mogelijk.

Settings:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenV_
Shanquish schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 07:40:
Eindelijk is bij mij nu de McLaren mp4/4 uit 88 te koop, daarmee zijn nu al mijn extra menus compleet.
Die heb ik ook nog nodig ja, maar heb nu maar 4 miljoen credits staan |:( :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RBH
JeroenV_ schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:11:
[...]

Ja, same here. Stond op 3.4M vanochtend. Inmiddels weer op 6.7M, maar moet nog wel even door grinden voor die McLaren. :D

Wazzup?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
En al voor de 34ste keer het Multiplayer/Splitscreen/SettingsPlayer2 issue niet opgelost. Wat een treurnis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
JeroenV_ schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:11:
[...]

ff een paar keer de 24H van Spa rijden, met de RS5 DTM, kost je een uur per race en levert je bij netjes rijden 1,5 miljoen credits op.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mijn taktiek is ik bouw een auto zoals ik wil coor lemans wtc700 en ga gelijk race ermee doen. Win altijd wel dus heb je weer 8 ton. Op die manier heb ik al heel veel dure swaps enz gedaan maar nog steeds 48mil staan. Gisteren 700+km gereden alleen maar lemans.

Net de greddy fugu z gebouwd met de nissan silouhette motor erin. 743pk en 1065kg. Gaat als de brandweer. En nog best wat grip.

Bizar dat het 1 jaar en 3 maanden geduurd heeft maar ze hebben eindelijk hun grote nieuwe feature in de game toegankelijk gemaakt wat natuurlijk gewoon vanaf dag 1 zo had moeten zijn. Engine swaps verstoppen in het roulette systeem staat hoog in de lijst bizartste beslissingen gemaakt in games voor mij..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

v8power67 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:59:
Mijn taktiek is ik bouw een auto zoals ik wil coor lemans wtc700 en ga gelijk race ermee doen. Win altijd wel dus heb je weer 8 ton. Op die manier heb ik al heel veel dure swaps enz gedaan maar nog steeds 48mil staan. Gisteren 700+km gereden alleen maar lemans.

Net de greddy fugu z gebouwd met de nissan silouhette motor erin. 743pk en 1065kg. Gaat als de brandweer. En nog best wat grip.

Bizar dat het 1 jaar en 3 maanden geduurd heeft maar ze hebben eindelijk hun grote nieuwe feature in de game toegankelijk gemaakt wat natuurlijk gewoon vanaf dag 1 zo had moeten zijn. Engine swaps verstoppen in het roulette systeem staat hoog in de lijst bizartste beslissingen gemaakt in games voor mij..
Binnenkort hopelijk de update met Sophy AI en het wordt nog wat 8)7 Maar om eerlijk te zijn ben ik erg tevreden over GT7 en wat er langzaam maar zeker bijkomt/aankomt. Is het perfect? Nee helaas, maar ik vermaak mij er prima mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RBH
Heeft er iemand hier nog tips qua auto voor de 800 race op Spa? Ik race hem nu hele tijd met de RS5 DTM, en dat rijdt echt geweldig, maar.. verandering van spijs doet leven, dus als er iemand nog een leuke tip heeft; graag!

Spa is echt een top baan om te rijden! :)

Wazzup?

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:59:

denk dat het wisselgeld was, de belangstelling voor GT7 kakt wat in de laatste tijd, dus besluit PD tot deze move, niks bijzonders imho

To create man was a quaint and original idea, but to add sheep was tautology.

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee