Kalder schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:55:
[...]
Ze moeten ook iets doen aan die invitations om speciale auto's te kunnen kopen, ik moet nog 1 auto kopen voor het extra menu boek voor de Bugatti's, maar daar heb ik een uitnodiging voor nodig die ik sinds dat dat menu boek beschikbaar is nog niet gehad heb 😖 voor de rest heb ik alles compleet/uitgespeeld, heb alleen niet alle auto's maar ook geen behoefte om alle auto's te bezitten.
Het kan heel simpel, door voor ieder merk waar een uitnodiging voor mogelijk is, een merken race te maken waar je bijvoorbeeld alleen met dat merk aan mee kan doen en dan als beloning de uitnodiging voor dat merk. Snap sowieso niet het nut van die uitnodigingen, je kunt toch alleen credits kopen met echt geld? Of kun je die auto's ook los met echt geld kopen? Zo niet is er zelfs voor PD geen baat bij het vergrendelen van die auto's... Zo wel is dat wel de top van MTX door je strot duwen... De kans dat je een uitnodiging krijgt is al 0.01%, de kans dat je de gene krijgt die je wil is nog kleiner.
Ja had geluk dat in begin toen er een downtime was geloof ik, ze toen iedereen die invites gaven. Heb toen alles gekocht.
Waarom ze het gedaan hebben is omdat ze dat een beetje wilde simuleren zoals in het echt ook gaat. Alleen op de meest kansloze en bizarre manier mogelijk.
Als je in echt een enzo wilde kopen moest je ook aan allerlei vereiste voldoen volgens mij.
Ik hou er niet van, tis een spel. Dat elitaire gedoe zoals in het echt moet lekker uit een spelletje blijven.
Dat hele roulette is gewoon vanaf begin al een farce geweest. Dus hoop dat ze snel gaan fixen, intresse in gt7 word steeds minder. Zeker als je dan weer posts of videos ziet van andere met de engine swap die ik ook wil hebben, en je beseft dat de kans erop gewoon abaurd klein is.
Heb 43 mil staan en alles gedaan. Maar een kansspel bepaalt of ik wel of niet die laatste paar dingen mag doen... Leuk idd..
En nee mtx zijn puur credits. Niet zoals in gr sport waar je autos kon unlocken met geld.
Dus ja ze weten zelf gewoon totaal niet wat ze aan het doen zijn.. past wel bij PD van de laatste jaren..