Kwalificatie is alleen in online sport modus of custom lobby's. Gran tursimo doet eigenlijk 99,9% van de races een soort inhaal race. Je begint laatste en moet winnen.Mog schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:21:
Ik heb GT7 een uur of 2 gespeeld. Vraagje over mid/end-game van GT7: wordt het in de single-player uiteindelijk mogelijk om:
- Races te rijden met kwalificatie en staande start
- Races te rijden met pitstops
Ik vind die races met 2/3 ronden en een rollende start slang van 7 auto's nu nog wel leuk, maar uiteindelijk lijkt me dat saai worden.
Er zijn een paar races volgens mij met een staande start. Eentje op tsukuba sowieso. Maar eigenlijk is meeste rolling start en inhalen.
Ja het word best saai helaas. Maar met sophy AI gaan we als het goed is wel staande start krijgen want dat was met de beta al zo in de 1vs1. En werkte heel goed. Alleen wanneer geen idee.. En alleen op ps5 lijkt het als we de beta moeten aanhouden.
Races met pitstops zijn er wel genoeg, door weersveranderingen of gewoon voor banden en brandstof.
Lemans wtc 700 is een bekende. Sardegna wtc800 ook. Beide met pitstops(tenzij je de juiste auto kiest en zuinig rijd is een 0 stopper mogelijk)
[Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 18-04-2023 17:12]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!