Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:08:
[...]

Tja de huidige daily races worden al snel saai.
Ik snap ook niet waarom er niet meer gebruik gemaakt wordt van dynamic weather in de daily races. Maakt de races veel interessanter omdat er geen bepaalde strategie is.
Een week of twee, misschien drie, geleden was er bij daily c nog kans op regen op Le Mans, maar om nou iedere week een regen race te hebben lijkt me nou ook weer niet nodig.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Toch ben je snel aangewezen op de daily races; zoveel is er in de lobby vaak niet te beleven toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
[...]

Ik snap ook niet waarom er niet meer gebruik gemaakt wordt van dynamic weather in de daily races. Maakt de races veel interessanter omdat er geen bepaalde strategie is.
Misschien zouden ze de daily races eens echt daily moeten maken ipv weekly wat ze nu zijn. ;) Dan kan je veel meer variatie erin gooien en als je dan 1 dag niet een leuke race vindt, dan kijk je morgen weer. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
[...]

Ik ben erg benieuwd of er ook meerdere aspecten worden gepatched in de volgende update, één daarvan zoals jij beschrijft het dynamische weer.

PSN: SensLike_

Acties:
  • +3 Henk 'm!
thunder8 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:40:
[...]

Misschien zouden ze de daily races eens echt daily moeten maken ipv weekly wat ze nu zijn. ;) Dan kan je veel meer variatie erin gooien en als je dan 1 dag niet een leuke race vindt, dan kijk je morgen weer. :)
In het begin van GT Sport waren de dagelijkse races echt nog dagelijks, maar volgens mij zijn er veel geweest die dan gingen zeuren over dat ze niet genoeg tijd hadden om de track/auto combinatie te oefenen. Ik merk nu vooral dat ik in het begin van de week veel beter finish dan aan het eind van de week wanneer mensen wat meer tijd gehad hebben om te oefenen, dus blijkbaar helpt het wel, mijn voorkeur zou zijn om een aantal echt dagelijkse races te hebben en een aantal wekelijkse races.

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Kalder schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:49:
[...]

In het begin van GT Sport waren de dagelijkse races echt nog dagelijks, maar volgens mij zijn er veel geweest die dan gingen zeuren over dat ze niet genoeg tijd hadden om de track/auto combinatie te oefenen. Ik merk nu vooral dat ik in het begin van de week veel beter finish dan aan het eind van de week wanneer mensen wat meer tijd gehad hebben om te oefenen, dus blijkbaar helpt het wel, mijn voorkeur zou zijn om een aantal echt dagelijkse races te hebben en een aantal wekelijkse races.
Klopt is ook absoluut zo maar misschien moet er dan 1 race een echte 'daily' zijn en de rest weekly ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
De nieuwe time trial is verdomd lastig op een controller. Die nsx wil gewoon niet stabiel remmen... Ik kom dicht bij zilver maar puur omdat ik de auto tegen de barriers af rem wat nogal cheesy voelt. Iemand tips hoe dit aan te pakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Chefbierrr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:01:
De nieuwe time trial is verdomd lastig op een controller. Die nsx wil gewoon niet stabiel remmen... Ik kom dicht bij zilver maar puur omdat ik de auto tegen de barriers af rem wat nogal cheesy voelt. Iemand tips hoe dit aan te pakken?
Misschien helpt dit:
YouTube: Gran Turismo 7 - 2 Million CR In Under 2 Mins - Full NSX Daytona Gol...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Zojuist de bevestiging van Playstation dat de betaling is verwerkt. Nog maar maximaal één weekje voordat ik in VR het circuit digitaal kan betreden. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchhaze86 op 17-02-2023 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Dutchhaze86 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:29:
Zojuist de bevestiging van Playstation dat de betaling is verwerkt. Nog maar maximaal één weekje voordat ik in VR het circuit digitaal kan betreden. :9
Eerste reviews van de VR2 zijn goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 00:56
Hij is inderdaad af en toe lastig met remmen maar uiteindelijk toch wel zilver weten te halen (met controller)

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1626934703986196481

山内 一典
@Kaz_Yamauchi
Big updates are coming next week.

Gokje van iemand op twitter:
- '65 Honda RA272
- '73 Citroën DS 23
- '73 Porsche 911 Carrera RS 2.7
- Vision GT (Ford?)

Hopelijk naast de PSVR2 ook een nieuwe of aantal nieuwe tracks erbij...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FpQIGP8aEAA8nvh?format=jpg

[ Voor 33% gewijzigd door DerOllie op 18-02-2023 17:16 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wat een auto's weer.. Niemand zit hier op te wachten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:37:
Weer een nieuw setje auto's dat nooit in een online race gebruikt zal worden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Komt iig ook een track, de nations/manufacturer races hebben ??? races :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
Wordt tijd dat er ook wat leuke single player Championships toegevoegd worden voor snellere auto's, minimaal 1,5 uur durende endurance races die ook nog wat credits opleveren en eventueel 4-5 verschillende auto's om te winnen.

Wat dat betreft is het SP gedeelte nog minder dan bij GT Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die VGT's hoeven van mij niet zo, maar die andere drie vind ik wel mooie toevoegingen hoor. Lekker met die DS over de Alsace raggen met wat mensen, met de Carrera op de Nurburgring kijken wie het eerst spinnend de vangrail induikt of met die Honda een klassiekerrace doen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

Hallo Platinum Trophy. <3

Na 51 races (bugje) de laatste trophy binnengesleept en nog net van Driver Rating C naar B gegaan. Fijne zondag!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Kadett schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:10:
Wordt tijd dat er ook wat leuke single player Championships toegevoegd worden voor snellere auto's, minimaal 1,5 uur durende endurance races die ook nog wat credits opleveren en eventueel 4-5 verschillende auto's om te winnen.

Wat dat betreft is het SP gedeelte nog minder dan bij GT Sport.
Dat is wat mij minder heeft doen spelen. We hebben auto's zat, flink wat circuits, maar het aantal fatsoenlijke races met mooie rewards is nu na bijna een jaar nog steeds erg summier. Niet dat GT Sport in het begin veel Single Player races had, maar GT7 zou juist weer een meer SP gerichte game zijn en dan valt het aantal races vies tegen. En ja ik weet dat je zelf custom races kan maken, maar moeten we nu ook het werk van races maken ook nog eens zelf gaan doen? 8)7

PD, maar eens werk van een heel zooi extra races, waaronder endurance, met fatsoenlijke rewards. We hebben al een flink aantal circuits die uitermate geschikt zijn, en in werkelijkheid gebruik worden, voor lange afstandracen. :9~

Het lijkt een trend tegenwoordig, want ook in Call of Duty krijg je in het begin ook minimaal aantal mappen, wapens en operators. Elk nieuw seizoen weer minimale toevoegingen, want stel je voor dat je game langer dan een jaar te spelen is, zonder verveeld te raken als speler. De horror. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://blog.playstation....ars/?_thumbnail_id=375888

"a race against superhuman AI"

Wordt dit de introductie van de Sophy AI???

Zal mij benieuwen, als het echt superhuman is lijkt het me niet echt interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

GRAND VALLEY Highway 1 nieuwe track ... nice!
Is dat de grand valley zoals we kennen van eerder games, of anders?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:07:
https://blog.playstation....ars/?_thumbnail_id=375888

"a race against superhuman AI"

Wordt dit de introductie van de Sophy AI???

Zal mij benieuwen, als het echt superhuman is lijkt het me niet echt interessant...
Stukje wel gelezen? Er staat letterlijk in dat het om Sophie AI gaat in een speciale mode als een soort van "first look"

Wel tof dat er weer een nieuwe track in zit. Kan ik eindelijk het spel ook weer eens opstarten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tim01 op 20-02-2023 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Stukje wel gelezen? Er staat letterlijk in dat het om Sophie AI gaat in een speciale mode als een soort van "first look"

Wel tof dat er weer een nieuwe track in zit. Kan ik eindelijk het spel ook weer eens opstarten :)
Aw shit, betrapt :+
Nee had het nog niet echt gelezen maar wist min of meer genoeg door de titel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 20-02-2023 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:05

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

DerOllie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:08:
GRAND VALLEY Highway 1 nieuwe track ... nice!
Is dat de grand valley zoals we kennen van eerder games, of anders?
YouTube: Gran Turismo 7 - Feb Update | PS5 & PS VR2 Games
(link van @BasKroeze )

[ Voor 26% gewijzigd door vdr01 op 20-02-2023 17:13 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:39
Update 1.29 is vanaf morgenvroeg te downloaden [hopelijk].

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Tim01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Special event Sophy AI in update 1.29 (morgen beschikbaar) werkt t/m eind maart 2023. 4 circuits beschikbaar. Tsukuba, Alsace (Village), Trial Mountain en Suzuka.

[ Voor 4% gewijzigd door vdr01 op 20-02-2023 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 07:49
Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben dat Sophy enkel voor de PS5 komt morgen. Ik hoop dat dit later op de ps4 wordt toegevoegd. DE reden dat ik gran turismo 7 heb gekocht is Sophy, omdat ik er in voorgaande GT’s er wel klaar mee was dat je bij een zelf opgezette race zo makkelijk op de 1e plek eindigt. Er is nooit gecommuniceerd dat Sophy enkel ps5 zou worden. Ik speel zelf op de ps4 met een stuurtje en vind dat voorlopig prima. Los van dat ik niet hiervoor nu ga upgraden heb ik 1,5 jaar geprobeerd een ps5 te kunnen kopen voor een normale prijs, en nu her maar losgelaten omdat hij inmiddels 3 jaar oud is en ik wel wacht op een opvolger. Maar GT7 heb ik dan toch een beetje voor niks gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

drusloos schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:17:
Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben dat Sophy enkel voor de PS5 komt morgen. Ik hoop dat dit later op de ps4 wordt toegevoegd. DE reden dat ik gran turismo 7 heb gekocht is Sophy, omdat ik er in voorgaande GT’s er wel klaar mee was dat je bij een zelf opgezette race zo makkelijk op de 1e plek eindigt. Er is nooit gecommuniceerd dat Sophy enkel ps5 zou worden. Ik speel zelf op de ps4 met een stuurtje en vind dat voorlopig prima. Los van dat ik niet hiervoor nu ga upgraden heb ik 1,5 jaar geprobeerd een ps5 te kunnen kopen voor een normale prijs, en nu her maar losgelaten omdat hij inmiddels 3 jaar oud is en ik wel wacht op een opvolger. Maar GT7 heb ik dan toch een beetje voor niks gekocht
Maak jij bovenstaande op uit wat hier is gepost of heb je een bron die dit duidelijk aangeeft? Ik denk, hoop en verwacht dat Sophy AI ook op de PS4 gewoon werkt. Dat exclusief PS5 gebeuren gaat volgens mij over de PSVR2.

Edit: bedankt voor onderstaand bericht @skreppiedoe. Het speciale Sophy event is alleen voor PS5. :X

[ Voor 12% gewijzigd door vdr01 op 20-02-2023 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:15
vdr01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:21:
[...]

Maak jij bovenstaande op uit wat hier is gepost of heb je een bron die dit duidelijk aangeeft? Ik denk, hoop en verwacht dat Sophy AI ook op de PS4 gewoon werkt. Dat exclusief PS5 gebeuren gaat volgens mij over de PSVR2.
Het staat hier duidelijk aangegeven, PS5 only.
https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_5962264.html

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
drusloos schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:17:
Sophy is ook nooit gecommuniceerd dat het uberhaupt in de game zou zitten dus 'ik heb nu GT7 voor niks gekocht' vind ik wel redelijk overdreven zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:54:
[...]

Sophy is ook nooit gecommuniceerd dat het uberhaupt in de game zou zitten dus 'ik heb nu GT7 voor niks gekocht' vind ik wel redelijk overdreven zeg.
Als Sophy de enige reden was voor hem om de game te kopen, snap ik niet dat hij hem al gekocht heeft terwijl er nog niets van Sophy in de game zit, zonde om geld aan iets uit te geven terwijl de reden dat je het koopt nog niet eens beschikbaar is. Dan wacht je toch met je aanschaf tot er meer over duidelijk is? Dan hoef je ook niet de volle mep voor het spel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nieuwe auto's, nieuwe track en een nieuw event voor de PS5 gebruikers. Ik kijk er wel naar uit hoor. Het is best een significante update zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtleX schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:03:
[...]

Nieuwe auto's, nieuwe track en een nieuw event voor de PS5 gebruikers. Ik kijk er wel naar uit hoor. Het is best een significante update zo.
Hoooo ho ho eens ff, je vergeet het belangrijkste; PSVR2 support! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:04:
[...]

Ja natuurlijk daar heeft u helemaal gelijk in. Maar ik ben dan ook een beetje zure PS4 bezitter die met lede ogen zoveel 'onrecht' aanziet :) Geen PS5, geen PSVR2 pre-order maar wel fan van GT7.

[ Voor 3% gewijzigd door vdr01 op 20-02-2023 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:04:
[...]

Als ik een PS5 had, had ik het genoemd. :+ Maar ik speel op een PS4 Pro dus ik val buiten de boot.

De videos vind ik wel heel vet. Genoeg om een upgrade te overwegen. :X

[ Voor 11% gewijzigd door AtleX op 20-02-2023 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 18-09 21:43
Toen Sophy een aantal jaar geleden werd ge-showcased kwam bij mij direct de gedachte naar boven hoe vet dit zou zijn icm het B-Spec racen dat in vroegere Gran Turismo games zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:29

_Apache_

For life.

Ik lees net dat in de volgende update ook Grand Valley Speedway zit, ben benieuwd.!

https://playsense.nl/5314...ophy-race-together-modus/

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:40
VGT mogen ze van mij meteen wegmikken, maar een ‘73 Carrera RS is wel de mooiste 911 ooit O+
En de DS was ooit een mooie rally auto..
De Honda F1 wagen is gewoon een heerlijke classic.. ik snap niet hoe je daar over kan klagen :/ 1.5 V12, eerste Japanse auto met een overwinning in de f1.

Hoe meer straatwagens hoe beter.
VGT is kansloze onzin dat in wipe out niet zou misstaan. Wat een zonde van de merklicenties.

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 21-02-2023 08:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

Dat mening, ik hou meer van moderne spul en prototype en concepten ga ik voor dus VGT is meer mijn ding.
Dus DS jakkes.
Die ouwe F1 jakkes
Ik mis vorige en huidige F1 maar ook de EV F1
Verder mis ik de gangbare EU Ford spul. Zoals Fiesta.
Auto merken waar ik iets mee had als aan gesleuteld Ford Honda Mazda Chrysler
Eigen auto alleen Ford gehad.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Apache_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:13:
Ik lees net dat in de volgende update ook Grand Valley Speedway zit, ben benieuwd.!

https://playsense.nl/5314...ophy-race-together-modus/
Niet Speedway. Grand Valley Highway 1

2. Tracks
 - The Grand Valley race track comes with four different layouts:
  ・Grand Valley - Highway 1
  ・Grand Valley - Highway 1 Reverse
  ・Grand Valley - South
  ・Grand Valley - South Reverse

Hier de volledige patch notes.

Main Features Implemented

1. Cars
 - The following five new cars have been added:
  ・Citroën DS 21 Pallas '70 (available for purchase at Legend Cars)
  ・Honda RA272 ’65 (available for purchase at Legend Cars)
  ・Italdesign EXENEO Vision Gran Turismo Street Mode
  ・Italdesign EXENEO Vision Gran Turismo Off-road Mode
  ・Porsche 911 Carrera RS (901) '73 (available for purchase at Legend Cars)

2. Tracks
  ・Grand Valley - South

This track will be available at Collector Level 15.

3. World Circuits
- "Circuit Experience" has been added to the "Grand Valley - Highway 1" track in the Americas section.
- The following new events have been added to World Circuits:
  - World Touring Car 600
  - Gr.1 Prototype Series
  - American Sunday Cup 600
  - Japanese Clubman Cup 550
  - Historic Sports Car Masters

World Touring Car 600 will be available at Collector Level 15; American Sunday Cup 600 will be available after clearing Menu Book No. 39 (Championship: World GT Series) and having watched the ending; Japanese Clubman Cup 550 will be available after starting Menu Book No. 42 (Gr.1 Prototype Series) that unlocks at Collector Level 30; and Historic Sportscar Masters will be available after starting Menu Book No. 46 (Historic Sports Car Masters) that unlocks at Collector Level 29.

・WeatherTech Raceway Laguna Seca
  - Sunday Cup Classic

The Sunday Cup Classic will be available after reaching Menu Book No. 13 (Try Your Hand at a Mission).

4. PlayStation®VR2
 - The PlayStation®5 console now fully supports PlayStation®VR2. Every game mode (excluding "2P Split Screen"), every online race, and an exclusive VR Showroom mode is available in VR. Please see the following link for more details: https://www.gran-turismo.com/world/gt7/news/00_8412588.html

5. Gran Turismo Sophy
 - A limited-time "Race Together" event now allows players to challenge the autonomous racing agent Gran Turismo Sophy (GT Sophy). This event is only available on the PlayStation®5 console version. "Race Together" will be available after reaching Collector Level 6 and can be accessed from the special banner at the top right of the World Map screen. Please see the following link for more details: https://www.gran-turismo.com/world/gt7/news/00_5962264.html

6.Scapes
 - The following functions have been added to Scapes:
  ・Drift Photography
  ・Height-Adjustable Spots
  ・"Height-Adjustable Spots" button on the Scapes home screen
  ・Heat Glow effect

- The Drift Stage and "Move the camera up and down" features have been added to Curation in Scapes.
 - Tutorials for "Drifting" have been added.

7. Brand Central
 - New Museum section for Italdesign has been added for Europe (Italy).
 - New Museum section for Sony AI has been added for Asia-Pacific (Japan).

8. Café
 - The following two new Extra Menus have been added:
  ・Extra Menu No. 16: Collection: Honda Motorsports (Collector Level 47 and above)
  ・Extra Menu No. 17: Collection: Porsche 911 Carrera RS (Collector Level 39 and above)

- There are new sets of conversations with the Car Designers and Characters appearing in the Café. These new conversations can be accessed by changing to the following cars in your "Garage" and speaking with the Characters in the Café.

CAR DESIGNERS
   - Kunihisa Ito
    ・Honda NSX GT500 '08
    ・Mazda 787B '91
    ・Mini Cooper 'S' '65
    ・RE Amemiya FD3S RX-7

- Hikonori Kagurazaka
    ・Aston Martin Vulkan '16
    ・Bugatti Chiron '16
    ・Bugatti Veyron 16.4 '13
    ・Citroën DS 21 Pallas '70

- Hideo Kodama
    ・BMW i3 '15
    ・Ferrari 500 Mondial Pinin Farina Coupe '54
    ・ Plymouth XNR Ghia Roadster '60
    ・Suzuki Swift Sport '17
    ・Toyota Sport 800 '65

- Tom Matano
    ・AMG Mercedes AMG C 63 S '15
    ・AMG 300 SEL 6.8 AMG '71
    ・Honda S660 '15
    ・Lamborghini Aventador LP750-4 SV '15
    ・Mazda Demio XD Touring '15

- Shiro Nakamura
    ・BMW M3 Coupé '07
    ・De Tomaso Pantera '71
    ・Shelby Cobra Daytona Coupe '64

- Ed Welburn
    ・Chevrolet Camaro SS '16
    ・Chevrolet Camaro ZL1 1LE Package '18
    ・Chevrolet Corvette C7 ZR1 '19
    ・Pontiac GTO 'The Judge' '69

CHARACTERS
   - Jeremy
    ・Honda RA272 '65
    ・Honda S800 '66
    ・McLaren MP4/4 '88
    ・Porsche 911 Carrera RS (901) '73

9. GT Auto
 - Thirteen new paint colors have been added to the Real Car Paint section of the Paint Shop.

10. Sport
 - Race events that only allow for certain Car Settings to be adjusted have been added.

11. Lobby
 - "Results" button to display the race result after a qualifier or race has been added.

12. Controller
 - Engine startup sound and haptic vibration have been added when changing cars in the "Garage" while using a PlayStation®5 DualSense™ wireless controller.

13. Race Screen
 - Added a "Display Car Info Only" option in the Race Info Display section of Display Settings
 - Added the same option in the Race Info Display section of the replay options available during a replay

Other Improvements and Adjustments
1. Cars
 - We fixed an issue in which the amount of downforce set would increase if Rear "Type A" parts were attached to the following cars:
 ・Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR '96
 ・Mitsubishi Lancer Evolution V GSR '98
 ・Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR T.M. SCP '99

- We changed the display for the Peugeot L500R Hybrid VGT 2017 to now include the power output from the motor in the vehicle's max power. (This does not affect the vehicle's performance when driving or its Performance Points.)
 - We stabilized how the Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo behaves during the rolling start of an online race.

2. Tracks
 - We adjusted the penalty system algorithm at the following two sections on the Daytona International Speedway Road Course:
  ・Pit Lane Exit
  ・Chicane Exit (Turn 11)

3. Steering Controllers
 - We fixed an issue in which the screen would occasionally freeze for 1.5 seconds when using a Fanatec® steering wheel controller.

4. Localization
 - Fixed various text localization issues.

5. Others
 - Various other issues have been addressed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben met name hier heel benieuwd naar. Hopelijk een mooie clean-up van de overvolle HUD.

13. Race Screen
 - Added a "Display Car Info Only" option in the Race Info Display section of Display Settings
 - Added the same option in the Race Info Display section of the replay options available during a replay

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:04:
Ben met name hier heel benieuwd naar. Hopelijk een mooie clean-up van de overvolle HUD.

13. Race Screen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4WYsCmYrZE9J4UlNHMMTdWcB8Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a0YPB4zXqFBvC1vl78avnbpf.png?f=fotoalbum_large
(niet mijn foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:03:
[...]

Niet Speedway. Grand Valley Highway 1

2. Tracks
  ・Grand Valley - South

[YouTube: GT7 Grand Valley HWY 1]

Hier de volledige patch notes.

Main Features Implemented

1. Cars
  ・Honda RA272 ’65 (available for purchase at Legend Cars)

2. Tracks
  ・Grand Valley - South

This track will be available at Collector Level 15.
Super GT op Youtube, onder zijn eigen uiteenzetting van de update :
'after studying the track a bit further, it looks like it is Grand Valley Speedway. Just with a completely different backdrop. The corners seems to add up in terms of lay-out. It's just that the scenery is a total change from before. Expect a seperate video on that.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
GAIAjohan schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:21:
[...]

VGT mogen ze van mij meteen wegmikken, maar een ‘73 Carrera RS is wel de mooiste 911 ooit O+
En de DS was ooit een mooie rally auto..
De Honda F1 wagen is gewoon een heerlijke classic.. ik snap niet hoe je daar over kan klagen :/ 1.5 V12, eerste Japanse auto met een overwinning in de f1.

Hoe meer straatwagens hoe beter.
VGT is kansloze onzin dat in wipe out niet zou misstaan. Wat een zonde van de merklicenties.
Mja die F1 wagen is leuk maar het zijn allemaal geen auto's die goed passen in multibrand races, behalve de Carrera.

Ik vind gewoon raar dat er nog geen Evo VIII/IX inzit, of 04 Subaru WRX STi. Dat zijn toch echt track legends die perfect in GT7 passen. Of wat moderne supercars.

En daarnaast vind ik, ze sponsoren nu een SuperGT auto, gooi er dan op zn minste wat moderne SuperGT wagens in want dat SuperGT en Gran Turismo is toch ook 2 handen op 1 buik? Maar je kunt het 2022 seizoen niet eens recreaten.

Maar goed, paar van die auto's verwacht ik nog wel ivm die datamine. En het is wel een leuke uitgebreide DLC met bv extra scapes functies en HUD dingen wat fijn is. Zal dus niet teveel klagen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 21-02-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op GTPlanet zijn ze aardig positief over Sophy. Ben benieuwd vanavond. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Net mijn verzendbevestiging van de PSVR2 gehad, hopelijk morgen binnen - mega hyped. Toegegeven nog nooit een VR headset op gehad, we gaan het meemaken _/-\o_

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar comments op GTPlanet betreffende Sophy..
I think it’s much more fun than the awful AI we have now.

it challenges you that’s for sure. I’m onto race 3 now. I found the first 2 a bit easy if I’m being honest. Certainly fun though.

Edit: OK so all 4 races complete on expert. The best one by far is the GR.4 Lambo. That was a constant battle and easily the best single player race I’ve had on a GT game to date.

The 1 v 1 races are a damn sight harder than the grid of 5.
I'll just repost what I said in the General thread: Sophy is amazing. I've been away from GT7 for a bit so even on Intermediate it was tough to overtake. The skill jump between them in Beginner and Intermediate seems much bigger than Intermediate to Expert. Beginner almost feels like the standard AI we've had up until now. Kick it up to Intermediate and they are overtaking and pressuring all over the place. Maybe a bit too aggressive at times. Expert felt like I was driving against the best people I've raced against in Sport. Meaning, mostly they saw me as a spec in their mirror.

I tried on Tsukuba and Alsace. Sophy seemed a bit more conservative-but-speedy on the former and a bit more free-wheeling and spicy on the latter, for whatever reason.
I'm disappointed by it to be totally honest. Still too easy to win from a ways back, the only thing that's really noticeably different is they will occasionally try to block you and occasionally try to put a nose up the inside, but they'll just as easily back out and don't seem to have much logic on overtaking so when they do get close, you can just park your car on the apex and they won't pass.

Is it better than regular GT AI? Yes. Is it the revolution in racing AI we've been waiting for? So far, not at all.

After all the build up and talk of it being an amazing experience and intense racing etc, it's left me extremely underwhelmed.
Definately a massive improvement feels like your racing against people rather than brain dead bots. They like to close the door and don’t mind nudging you around the track. They are always on a set of worse tires than you aswell. The gr4 lambo Suzuka race your on racing mediums and they are on hards. Sophy violette is something else she deffo had her weetabix for breakfast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:39
Ik heb weken zitten ploeteren met de human comedy / deep forest maar het is uiteindelijk gelukt,
dankzij de nieuwe legends - Honda RA272 met een kleine tune voor de PP limiet.
1x naar binnen voor neje bandjes en gaan met die banaan, hiermee gaat het je echt lukken.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
De reviews lijken erop dat het een goede update is en dat PSVR2 ook echt wat toevoegt. Als de realworld reviews allemaal zo goed zijn, dan kan het zo maar zijn dat ik de PSVR2 ook ga kopen. :) Ben razend benieuwd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

God.. ik moet ook de PSVR2. :+

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2023 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:37:
...
God.. ik moet ook de PSVR2. :+
Ja. En een PS5. Daar gaat mn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gysman11 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:02:
[...]

Ja. En een PS5. Daar gaat mn geld.
Nja die heb ik al. Enkele weken geleden al een nieuwe game PC gebouwd. Dus kan het nu even niet aan mijzelf verantwoorden. :+

Volgende maand misschien. ;)

Eerst maar eens "real-life" ervaringen aanhoren / bekijken de komende dagen i.p.v. de journo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:15:
[...]

Nja die heb ik al. Enkele weken geleden al een nieuwe game PC gebouwd. Dus kan het nu even niet aan mijzelf verantwoorden. :+

Volgende maand misschien. ;)

Eerst maar eens "real-life" ervaringen aanhoren / bekijken de komende dagen i.p.v. de journo's.
Vriend van me heeft er nu 1, dus uittesten is denk nog beter aan te raden.
Ben alleen bang dat als ik daar de deur uitstap ik 600 euro armer ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:02:
[...]

Als Sophy de enige reden was voor hem om de game te kopen, snap ik niet dat hij hem al gekocht heeft terwijl er nog niets van Sophy in de game zit, zonde om geld aan iets uit te geven terwijl de reden dat je het koopt nog niet eens beschikbaar is. Dan wacht je toch met je aanschaf tot er meer over duidelijk is? Dan hoef je ook niet de volle mep voor het spel te betalen.
Ik heb het spel onlangs pas gekocht voor 20 euro in de aanbieding, vind ik niet “de volle mep”. Bij de aankondiging werd er groot uitgepakt met dat Sophy in deze versie zou zitten, onduidelijk was wanneer. Nu de tijd vordert lijkt het steeds meer naar ps5 only te gaan. Dit valt onder spelers lokken met mooie praatjes, maar achteraf sturen naar wat je het beste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

drusloos schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Ik heb het spel onlangs pas gekocht voor 20 euro in de aanbieding, vind ik niet “de volle mep”. Bij de aankondiging werd er groot uitgepakt met dat Sophy in deze versie zou zitten, onduidelijk was wanneer. Nu de tijd vordert lijkt het steeds meer naar ps5 only te gaan. Dit valt onder spelers lokken met mooie praatjes, maar achteraf sturen naar wat je het beste uitkomt.
Het is nu een PS5 special event. Om irl ervaring met Sophy op te doen? Ik ga er nog vanuit dat, zodra Sony Sophy uitrolt, deze optie ook voor de PS4 zal zijn. Zoniet deel ik uw conclusie. Al verwacht ik tegen die tijd ook wel een PS5 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drusloos schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Nah spelers lokken ben ik niet mee eens, ik verwacht dat de reden dat het niet op de PS4 is dat de AI gewoon te zwaar is voor de CPU van de PS4, ook heb je al meer dan 2 jaar gehad om te upgraden naar een PS5, je moet ook niet verwachten dat de PS4 nog heel lang ondersteuning zal blijven krijgen, GT7 zullen ze nog wel even updaten voor de PS4 ook maar dan zonder PSVR2 en Sophy AI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:06:
[...]

Nah spelers lokken ben ik niet mee eens, ik verwacht dat de reden dat het niet op de PS4 is dat de AI gewoon te zwaar is voor de CPU van de PS4, ook heb je al meer dan 2 jaar gehad om te upgraden naar een PS5, je moet ook niet verwachten dat de PS4 nog heel lang ondersteuning zal blijven krijgen, GT7 zullen ze nog wel even updaten voor de PS4 ook maar dan zonder PSVR2 en Sophy AI.
De mogelijkheid gehad te upgraden naar een ps5? Het is niet een of ander kastje van een provider waarbij je gratis een nieuwe kan aanvragen. Best een rare opmerking. Ookal kan ik het prima betalen, kan niet elke ps4 speler dit. Daarnaast heb ik werkelijk sinds de ps5 uit is nergens fatsoenlijk een ps5 kunnen kopen zonder voor 300 euro troep erbij te moeten nemen waar je niet om vraagt. De reden dat ik geen ps5 heb ligt dan ook aan Sony zelf.

Dat de ps4 niet lang ondersteunt zal worden zal dan wel, maar bij het uitbrengen van een game weet je prima als ontwikkelaar of je wel of niet opties uitbrengt voor een spel. Van te voren is gecommuniceerd van wel, als je dan achteraf daar op terug komt kan juridisch in gebreke worden gesteld. Niet dat er iemand op zit te wachten om dit juridisch op te lossen, maar het komt er dan vooral op neer dat Sony een onbetrouwbaar bedrijf is. Maar goed, ik heb goede hoop dat het alsnog komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
drusloos schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:20:
[...]

De mogelijkheid gehad te upgraden naar een ps5? Het is niet een of ander kastje van een provider waarbij je gratis een nieuwe kan aanvragen. Best een rare opmerking. Ookal kan ik het prima betalen, kan niet elke ps4 speler dit. Daarnaast heb ik werkelijk sinds de ps5 uit is nergens fatsoenlijk een ps5 kunnen kopen zonder voor 300 euro troep erbij te moeten nemen waar je niet om vraagt. De reden dat ik geen ps5 heb ligt dan ook aan Sony zelf.

Dat de ps4 niet lang ondersteunt zal worden zal dan wel, maar bij het uitbrengen van een game weet je prima als ontwikkelaar of je wel of niet opties uitbrengt voor een spel. Van te voren is gecommuniceerd van wel, als je dan achteraf daar op terug komt kan juridisch in gebreke worden gesteld. Niet dat er iemand op zit te wachten om dit juridisch op te lossen, maar het komt er dan vooral op neer dat Sony een onbetrouwbaar bedrijf is. Maar goed, ik heb goede hoop dat het alsnog komt
De PS5 is sinds dit jaar zo'n beetje bijna overal (in NL/BE iig) met gemak te verkrijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf 1:51:30 zijn eerste reactie in de auto. Geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

De Sophy AI is leuker om tegen te racen dan de traditionele AI.
Valt mij wel op dat Sophy behoorlijk aggresief rijdt, soms een divebomb doet en ook de auto dikwijls over de limiet rijdt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AwmXLTXxtNsxPhvO7l1VDW_ef9s=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FyVvCkgKJx0l9yCaEa4feqk8.jpg?f=fotoalbum_medium
Daar was ik Sophy eigenlijk al voorbij buitenom, maar Sophy deed een vrij hopeloze poging om mij voor te blijven (smoke show).

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:25:
[...]

De PS5 is sinds dit jaar zo'n beetje bijna overal (in NL/BE iig) met gemak te verkrijgen......
Ik heb hier een oude tv waarop ik game. De ps4 heeft al wat last van ghosting, maar dat accepeer ik wel.
Als ik naar een PS5 wil kan ik er zeker nog een euro of 600-800 aan toevoegen voor een betere tv. Vind ik zonde op moment. Voor die 1 a 2x per week dat ik hem inschakel.
In de pricewatch staat ie op moment voor 800 eu. :X

De ene na de andere circuit experience rij ik goud, dus langxaam ben ik niet. :+

[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 22-02-2023 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
drusloos schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:20:
[...]

Je mag al blij zijn dat GT7 überhaupt op de PS4 gereleased is. De game was in eerste instantie PS5 only, totdat ze zagen dat de nieuwe engine dusdanig geoptimaliseerd was, dat het ook op de PS4 voldoende performance gaf. (en de slechte beschikbaarheid van de PS5 op dat moment zal ook meegespeeld hebben)

Dat je al 2 jaar geen PS5 kan vinden zonder voor 300 euro troep erbij te moeten kopen, is ook zwaar overdreven. Ik heb al meer dan een jaar een PS5 en het enige wat "troep" was, was het pakket van Qware die per saldo 40€ kostte. De extra controller en 1 jaar PS+ kan je geen troep noemen. Daarnaast is de beschikbaarheid van de PS5 sinds de jaarwisseling een heel stuk beter en kan je bijvoorbeeld via Sony zelf een kale PS5 kopen, zonder extra spullen. Als je dus stelt dat je alleen een PS5 kan kopen met 300€ troep erbij, ben je totaal niet op de hoogte van de markt, al 2 jaar niet.

Maar blijf vooral denken dat je juridisch een kans gaat maken als je Sony voor het gerecht zou gaan slepen voor opties die niet in de game komen voor de PS4. Buiten de gigantische kosten die het met zich mee zou brengen, zal je kans van slagen minimaal zijn tegen het leger van advocaten van Sony. Als je al ontvankelijk wordt verklaard door de rechtbank.

Ontopic:

Zijn er al nieuwe reallife reviews van de PSVR2 icm GT7? Ben razend nieuwsgierig. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb GT7 op de launchdag gekocht voor mijn PS4 Pro en ik volgens mij was het toen al duidelijk dat Sophy nooit naar de PS4 zou komen?

Die nieuwe Honda F1 wagen is wel weer geweldig voor de PP700 race op LeMans. Grootste turbo erop, RH banden, brake balance op één tikje naar de voorkant en je zit nog niet eens aan de 700 punten. Wel doe je vier rondes op FM1 en 340 op de rechte stukken. :D

[ Voor 49% gewijzigd door AtleX op 22-02-2023 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
AtleX schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:13:
Ik heb GT7 op de launchdag gekocht voor mijn PS4 Pro en ik volgens mij was het toen al duidelijk dat Sophy nooit naar de PS4 zou komen?

Die nieuwe Honda F1 wagen is wel weer geweldig voor de PP700 race op LeMans. Grootste turbo erop, RH banden, brake balance op één tikje naar de voorkant en je zit nog niet eens aan de 700 punten. Wel doe je vier rondes op FM1 en 340 op de rechte stukken. :D
Welke nieuwe Honda F1 wagen bedoel je precies, de open 2&4 powered by RC213V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 19:49
Tijar schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:27:
[...]

Welke nieuwe Honda F1 wagen bedoel je precies, de open 2&4 powered by RC213V?
1. Cars
  ・Honda RA272 ’65 (available for purchase at Legend Cars) <- Ik denk deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

thunder8 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:59:
[...]

Ontopic:

Zijn er al nieuwe reallife reviews van de PSVR2 icm GT7? Ben razend nieuwsgierig. :D
Ik had vandaag vrij voor de PSVR2 maar hij komt maar niet -- zending staat klaar sinds gisteren maar wordt maar niet afgehaald... (UPS). Hemelsbreed hier 30 km vandaan :'( Dus nu ben ik maar weer op werk :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sophy ai getest.
Moet zeggen 10x beter dan de ai nu.
Maar op 1vs1 na is het nog steeds erg makkelijk. Meeste in 1ste poging gewonnen. Sommige 2e ivm wennen aan de auto.

De 1 vs 1 is wel andere koek. Zodra ze je voorbij zijn is het klaar haal je niet meer bij. Dus is echt kwestie van blocken. Die ai is echt tever die doet alles perfect. Heb er wel 2 gewonnen 1vs1. Maar was echt met vies verdedigen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Racing-Paradise schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:36:
[...]

1. Cars
  ・Honda RA272 ’65 (available for purchase at Legend Cars) <- Ik denk deze
Dank en dit is hem inderdaad. Wel even lastig om te rijden vooral het aanremmen richting een bocht.

@AtleX dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Heeft iemand al een goede tijd neergezet op Grand Valley met circuit experience? Ik zag dat SuperGT een 1:48.137 reedt, ik blijf zelf nog steken op een 1:48:5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

BiLo schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:46:
Heeft iemand al een goede tijd neergezet op Grand Valley met circuit experience? Ik zag dat SuperGT een 1:48.137 reedt, ik blijf zelf nog steken op een 1:48:5..
Ik zit zelf ook op 1:48,4~~. Denk in de het mid stuk en de laatste exit na de chicane erg veel te halen valt ivm exit speeds.
De top 10 rijden echter 1:45 (!!) 8)7. Geen idee hoe zij dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PEBRU88 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:08:
[...]

Ik zit zelf ook op 1:48,4~~. Denk in de het mid stuk en de laatste exit na de chicane erg veel te halen valt ivm exit speeds.
De top 10 rijden echter 1:45 (!!) 8)7. Geen idee hoe zij dat doen
Een replay bekijken. Zul je zien dat ze elke millimeter benutten. Spelen met het schakelen vlak voor bochten om hem zo laat mogelijk erin te gooien en roch de kont te draaien de bocht in ipv onderstuur. En vaak een hele dure setup qua stuurtje enz. Maar belangrijkste is de skills.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unbreukable
Wow!! GT7 in VR is heel nice!

Uiteraard niet zo mooi grafisch als op 4K oled maar het is super immersive! Wel een beetje misselijk na 30 minuten. Niet zo zeer van de bochten maar de hoogte verschillen en wanneer ik een stukje achteruit rij. Hopen dat ik daar aan kan wennen. Het op centimeters langs een sausage kerb kunnen sturen is echt een stuk makkelijker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
BiLo schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:46:
Was al blij dat ik hem na 5 keer proberen op goud heb gehaald. Als ik er tijd in ga steken gaat een 48,5 mij denk ik ook nog wel lukken maar heel veel sneller niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mriceke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:52
Unbreukable schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:02:
Wow!! GT7 in VR is heel nice!

Uiteraard niet zo mooi grafisch als op 4K oled maar het is super immersive! Wel een beetje misselijk na 30 minuten. Niet zo zeer van de bochten maar de hoogte verschillen en wanneer ik een stukje achteruit rij. Hopen dat ik daar aan kan wennen. Het op centimeters langs een sausage kerb kunnen sturen is echt een stuk makkelijker zo.
Ik heb vandaag de PS VR2 ontvangen en dacht even te testen met een rustige race (Mini Cooper S in Goodwood). Ik was na een minuut of twee al misselijk :S
Merkte door het gestuiter van de auto ik al misselijk werd.

Is dit iets waar meerdere al last van hebben? Een snelle Google search leert dat je hier wel overeen kunt komen maar het voelt wel een beetje als een domper. Juist voor GT7 een stuurtje en PS VR2 gekocht..

Het ziet er overigens wel gaaf uit. Vanavond eens proberen of ik dit effect ook al heb met andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Mriceke schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Ik heb vandaag de PS VR2 ontvangen en dacht even te testen met een rustige race (Mini Cooper S in Goodwood). Ik was na een minuut of twee al misselijk :S

Is dit iets waar meerdere al last van hebben? Een snelle Google search leert dat je hier wel overeen kunt komen maar het voelt wel een beetje als een domper. Juist voor GT7 een stuurtje en PS VR2 gekocht..

Het ziet er overigens wel gaaf uit. Vanavond eens proberen of ik dit effect ook al heb met andere games.
Kun je dat 'gestuiter' niet uitzetten middels een of andere setting in GT7? Tevens schijnt er sprake te zijn van een gewenningsproces bij nieuwe VR gebruikers. In ieder geval wens ik je toe dat het snel weggaat. Begrijp de 'bummer' die je voelt als je al na 2 minuten misselijk wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Je schijnt jezelf eraan te kunnen laten wennen, gewoon blijven proberen, en niet te laat de headset afzetten, dus bij de minste ongemakkelijkheid al de headset afzetten, en dan na een paar minuten weer verder, je moet niet doorgaan totdat je echt ziek begint te worden want dat zal averechts werken en je zult daardoor minder geneigd zijn de headset te gebruiken.

Ik denk dat het vooral komt omdat je gewend bent dat je in de auto g-krachten voelt die je lichaam totaal niet voelt nu. Mijn vermoeden is ook hoe meer je in een echte auto gereden hebt hoe lastiger het zal zijn om die motion sickness tegen te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:15
Tim01 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:52:
[...]

Was al blij dat ik hem na 5 keer proberen op goud heb gehaald. Als ik er tijd in ga steken gaat een 48,5 mij denk ik ook nog wel lukken maar heel veel sneller niet
Ik heb de sectoren inmiddels op goud,nu de hele ronde nog. Ik vind de tracklimits in die laatste chicane erg strikt, de laatste sector kostte mede daardoor heel wat pogingen.

Edit:
Ik kom voor de hele ronde op dit moment 0,301 te kort voor goud. Het wil nog niet lukken om 3 goede sectoren in 1 ronde te rijden,en ook weer 2 snellere rondes kwijt omdat ik bij het uitkomen van de laatste chicane iets te vroeg instuurde.
Het goud is een kwestie van tijd :)

[ Voor 23% gewijzigd door skreppiedoe op 22-02-2023 17:27 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan aan mij liggen, maar vind Sophy Expert toch verrekte lastig. Belooft veel goeds. Hopelijk wordt het snel in de volledige game geïmplementeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Lees her en der dat gember helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unbreukable
[...]

Had een beetje dezelfde ervaring. Na een half uurtje spelen in mijn pauze was ik ook licht misselijk. Denk dat ik gewoon wat korte sessies doe en hoop langzaam te wennen. Merk het met name als ik achteruit rijdt (wat gelukkig niet zo vaak hoeft) en als gevolg van hoogteverschillen. Gek genoeg werd ik gewoon licht in mijn hoofd bij het naar beneden rijden door de corkscrew op Laguna Seca. Realiseerde mij ook hoe je hersenen je perceptie van alles beinvloeden. Ik stuur met de Fanatec Podium F1, wat een klein stuurtje is, echter omdat ik om mijn VR een groot rond BMW stuur zag voelde het stuur ook groter dan wat ik daadwerkelijk vast had. Vraag me wel af of het effect niet omgekeerd werkt wanneer je geen last meer hebt in VR maar dat je lichaam dan weer wagenziekte krijgt als je in een echte auto rijdt...

De tracks komen wel echt tot leven ook in VR en die VR showrooms zijn heel vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mriceke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:52
Unbreukable schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:36:
[...]

Had een beetje dezelfde ervaring. Na een half uurtje spelen in mijn pauze was ik ook licht misselijk. Denk dat ik gewoon wat korte sessies doe en hoop langzaam te wennen. Merk het met name als ik achteruit rijdt (wat gelukkig niet zo vaak hoeft) en als gevolg van hoogteverschillen. Gek genoeg werd ik gewoon licht in mijn hoofd bij het naar beneden rijden door de corkscrew op Laguna Seca. Realiseerde mij ook hoe je hersenen je perceptie van alles beinvloeden. Ik stuur met de Fanatec Podium F1, wat een klein stuurtje is, echter omdat ik om mijn VR een groot rond BMW stuur zag voelde het stuur ook groter dan wat ik daadwerkelijk vast had. Vraag me wel af of het effect niet omgekeerd werkt wanneer je geen last meer hebt in VR maar dat je lichaam dan weer wagenziekte krijgt als je in een echte auto rijdt...

De tracks komen wel echt tot leven ook in VR en die VR showrooms zijn heel vet!
Misschien zou een rustigere game met rijden beter zijn om te beginnen, iets als euro truck Sim ;)

Ik ga het eens proberen om langzamer te rijden om zo wat meer te wennen, en inderdaad op tijd stoppen. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
Mriceke schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:14:
[...]

Misschien zou een rustigere game met rijden beter zijn om te beginnen, iets als euro truck Sim ;)

Ik ga het eens proberen om langzamer te rijden om zo wat meer te wennen, en inderdaad op tijd stoppen. Bedankt voor de tips in ieder geval!
https://www.gtplanet.net/...id-motion-sickness-in-vr/

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Gisterenavond voor het eerst Grand Valley gespeeld in GT7. Ik heb er 20 jaar geleden heel wat endurance races op gereden maar kan mij niet herinneren dat het er zo uit zag. Waar komt dat water en al die tunnels ineens vandaan? Wel een hele toffe baan.
PHiXioN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 07:36:
Gisterenavond voor het eerst Grand Valley gespeeld in GT7. Ik heb er 20 jaar geleden heel wat endurance races op gereden maar kan mij niet herinneren dat het er zo uit zag. Waar komt dat water en al die tunnels ineens vandaan? Wel een hele toffe baan.
Het is ook geen kopie van de oude versie. Maar een interpretatie.

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 07:37:
[...]

Het is ook geen kopie van de oude versie. Maar een interpretatie.
Dat is maar goed ook, want het was oorspronkelijk niet mijn favoriete baan en nu vind ik hem gaaf.

• Timbox88
Edit:

Geen idee hoe ik een comment volledig verwijder maar ik had een heleboel berichten gemist dus mijn bericht doet totaal niet meer ter zake 8)7

[ Voor 148% gewijzigd door Timbox88 op 23-02-2023 08:20 ]

• thunder8
Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:46:
Kan aan mij liggen, maar vind Sophy Expert toch verrekte lastig. Belooft veel goeds. Hopelijk wordt het snel in de volledige game geïmplementeerd.
Ik ook. Ik krijg op sommige circuits zelfs in gevorderd al een beste uitdaging met de AI, vooral de Violette is erg snel en soms agressief. Die divebombed ook de binnenkant in als er ruimte is. Je moet de radar veel meer in de gaten houden dan voorheen. Veel beter dan de huidige domme CPU racers. Denk dat dit vooral nu een real world test is om te kijken of de levels van de AI redelijk goed gekozen zijn. Na de test nog een beetje tweaken met de levels zodat er voor iedereen een uitdaging is, die toch haalbaar is en dan zou ook niet raar staan te kijken als over een paar maanden Sophy ineens geïmplementeerd is in alle SP races.

Voor de raceliefhebbers is te hopen dat ook F1 en ACC bijvoorbeeld de VR2 gaan ondersteunen. Dan zal de adoptie van de VR2 alleen maar groter worden. :)

[ Voor 8% gewijzigd door thunder8 op 23-02-2023 10:22 ]

• _Apache_

_Apache_

For life.

PHiXioN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 07:36:
De uitzicht is nieuw. De bochten zijn een interpretatie op de baan die we kennen inderdaad. Maar zeker geen exacte kopie.

Hoge snelheid voor de eerste bocht, met knik in de remzone.. Check..
Daarna diverse lichte knikken in eerste sector, lekker met hoge snelheid nemen .. check..
Hairpin met elevation check.. check..
Veel doordraaiers (hard op de bandenslijtage) waar je diverse lijnen kan rijden.. check..
Scherpe hairpin aan het einde, richting rechte stuk.. check
Tunnels waar je lastig je apex kan zien... check..
Flauwe knik het rechte stuk up.. check..

Ben wel blij dat de hooibalen die naast de baan liggen, los liggen, heb er al diverse weggetikt.
Heb het idee dat er niet veel penalty-zones nodig zijn, er zijn genoeg fysieke beperkingen.

Ik ben wel te spreken over de baan, meer dan ik was over Road Atlanta en Watkins Glenn. Maar dat zal wl een unpopular opinion zijn. :+

Met de MX5 roadster (in race trim) kan je echt rammen over de baan, hij haalt amper de 225kmh op het rechte stuk. Maar menig bochten kan je buitenom inhalen (a la, Verstappen op Rosberg in Brazilie 2016, in de zware regen).

[ Voor 13% gewijzigd door _Apache_ op 23-02-2023 11:31 ]

• Timbox88
Sta heel erg te twijfelen om de VR2 aan te schaffen; ik zou dat ook alleen maar doen vanwege GT7 --> al die andere games boeien me eigenlijk niet zo. Ook nog maar ff de real live reviews afwachten. Vooralsnog ziet alles er wel héél vet uit!

• thunder8
_Apache_ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:03:
[...]

...

Ik ben wel te spreken over de baan, meer dan ik was over Road Atlanta en Watkins Glenn. Maar dat zal wl een unpopular opinion zijn. :+

...
Waarom druk maken over dat het onpopulair qua mening zou zijn, daarom is het toch een mening? Ik ben meer van de echte real-life banen en Watkins Glenn vind ik een gaaf circuit. Road Atlanta iets minder, maar dat komt denk ik ook omdat ik de baan niet echt ken van races en het precieze verloop. Wel een aantal races op gedaan, maar niet heel veel. Deze nieuwe baan is zeker niet slecht, ook niet veel op gereden nog. Maar niet geheel mijn smaak. En gelukkig mag iedereen een andere mening hebben, die kunnen hun eigen favorieten kiezen in het spel. ;) Tsukuba vind ik ook een vreselijk circuit, anderen weer geweldig. Gelukkig allemaal verschillende smaken die beloond worden. :)

Ik zou graag meer F1 circuits in de game willen zien, maar dat zal wel te duur zijn met licenties. Ook de oude layout van Hockenheim met die lange rechte stukken door de bossen lijkt mij geweldig. Er zijn zoveel gave circuits op de wereld, dat je eigenlijk geen fantasiebaan nodig zou moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
thunder8 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:59:
[...]

Waarom druk maken over dat het onpopulair qua mening zou zijn, daarom is het toch een mening? Ik ben meer van de echte real-life banen en Watkins Glenn vind ik een gaaf circuit. Road Atlanta iets minder, maar dat komt denk ik ook omdat ik de baan niet echt ken van races en het precieze verloop. Wel een aantal races op gedaan, maar niet heel veel. Deze nieuwe baan is zeker niet slecht, ook niet veel op gereden nog. Maar niet geheel mijn smaak. En gelukkig mag iedereen een andere mening hebben, die kunnen hun eigen favorieten kiezen in het spel. ;) Tsukuba vind ik ook een vreselijk circuit, anderen weer geweldig. Gelukkig allemaal verschillende smaken die beloond worden. :)

Ik zou graag meer F1 circuits in de game willen zien, maar dat zal wel te duur zijn met licenties. Ook de oude layout van Hockenheim met die lange rechte stukken door de bossen lijkt mij geweldig. Er zijn zoveel gave circuits op de wereld, dat je eigenlijk geen fantasiebaan nodig zou moeten hebben.
Helemaal eens met dat laatste! Wat mij betreft is dat ook het grootste (en een van de weinige) minpunten aan GT7. Geef mij maar alleen bestaande banen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Timbox88 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:28:
Sta heel erg te twijfelen om de VR2 aan te schaffen; ik zou dat ook alleen maar doen vanwege GT7 --> al die andere games boeien me eigenlijk niet zo. Ook nog maar ff de real live reviews afwachten. Vooralsnog ziet alles er wel héél vet uit!
YouTube: Gran Turismo 7 in VR is Incredible

• Timbox88
Echt heel vet! Maar ik ben meer benieuwd naar experiences van 'normale gebruikers'. Deze gasten krijgen allemaal de headset; daardoor toch wat minder objectief ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Timbox88 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:25:
[...]

Echt heel vet! Maar ik ben meer benieuwd naar experiences van 'normale gebruikers'. Deze gasten krijgen allemaal de headset; daardoor toch wat minder objectief ben ik bang.
Hier ervaring uit eerste hand, zie het PS VR2 topic .

Het is echt heel gaaf, maar ik moet mijzelf nog trainen in VR. Vanavond weer een stukje rijden :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Timbox88
DaWaN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:36:
[...]

Hier ervaring uit eerste hand, zie het PS VR2 topic .

Het is echt heel gaaf, maar ik moet mijzelf nog trainen in VR. Vanavond weer een stukje rijden :)
Erg cool! Thanks!

het vervelende; eigenlijk wil ik hem niet kopen, geen zin in weer een grote uitgave, maar het wordt wel steeds lastiger om vol te houden 8)7
Ik heb mijzelf niet kunnen bedwingen en vanochtend alsnog de PSVR 2 besteld. Met Express Delivery dus fingers crossed dat het met een beetje geluk morgen binnenkomt.

Voor wie de PSVR 2 al heeft, dit las ik zojuist op GTPlanet. Worth a try?

Via GTPlanet:

ok guys pls try this I just did a wtc700 le mans stint but wut I did was I unplugged my tv from the ps5 and restarted the ps5 so only using the psvr2 headset i definetly felt an improvement in the psvr2 performance and clarity when playing in gt7 I felt the scale was definetly more real and the details closer was sharper and the game ran more smoothly the horizon was still blurry but I think this is definetly a gt7 issue that can be pathced to be alot more crispy when the game went to flatscreen in the psvr2 things definetly felt alot more crispy so I think the psvr2 really has the ability to be very crisp if we can get some performance patches or settings for gt7 and also the positioning I had no issues at all with camera positioning i didn't have to reset my position at anytime which when I playede with my tv on was a major issue

can some of you guys pls also test this and see if you feel the same??

• SemperFidelis
thunder8 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:02:
[...]

Ik ook. Ik krijg op sommige circuits zelfs in gevorderd al een beste uitdaging met de AI, vooral de Violette is erg snel en soms agressief. Die divebombed ook de binnenkant in als er ruimte is.
Er is maar 1 moeilijkheidsniveau Sophy he, ze rijden alleen met andere auto's/banden ;)

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:14
PSVR2 in combinatie is heel gaaf maar omdat ik al flink wat VR uurtjes er op heb zitten op de PC ben ik niet helemaal weggeblazen van verbazing. GT in VR was een lange wens die nu eindelijk is uitgekomen. De vorige implementatie was echt niet GT waardig en deze is dat wel. Auto’s zijn prachtig en het rijden met controller er goed. Morgen eens mijn stuurtje installeren en echt gaan genieten.

Misselijkheid moet je voorkomen door direct te stoppen en het de volgende dag nog eens te proberen. Stapje voor stapje je hersenen trainen.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69