Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het verschil met de voorgaande berichtgeving is dat de vorige maanden de lineup altijd "gelekt" is. De kopzin voor deze maand luidt "Wij pakken onze glazen bol erbij en kijken naar de mogelijke opties."

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Magic schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:18:
[...]

Het verschil met de voorgaande berichtgeving is dat de vorige maanden de lineup altijd "gelekt" is. De kopzin voor deze maand luidt "Wij pakken onze glazen bol erbij en kijken naar de mogelijke opties."
Ah ja scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
https://www.xgn.nl/artike...-games-voor-december-2022

Dit is van december, alle 3 fout.

https://www.xgn.nl/artike...-games-van-september-2022

Klopt ook niet

https://www.xgn.nl/artike...-plus-games-van-juli-2022

Juli, helaas fout

Ik weet niet hoe je erbij komt dat ze iedere keer ook uitgekomen zijn, maar XGN lijkt me een vrij matige voorspeller. De kans dat GT7 en Kena beiden PS plus worden in feb lijkt me nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
De Michelin Raceway Road Atlanta 30 minuten race 950pp blijft de enigste race
tot nu toe waar ik niet eens de top 10 haal, wat een adhd race is dat.

control alt oeps deleted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gaat niet gebeuren lijkt me. Met vr krijgt die game weer een boost in de verkoop.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
SemperFidelis schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:29:
[...]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ze iedere keer ook uitgekomen zijn, maar XGN lijkt me een vrij matige voorspeller. De kans dat GT7 en Kena beiden PS plus worden in feb lijkt me nihil.
Tis bijna alsof XGN een domme clickbait website is waar ze gewoon random artikelen van andere sites vertalen en online gooien :P. Dit is dan ook zo'n dom "glazen bol" 'artikel' om clicks te genereren. Wat duidelijk wel werkt haha.

De maandelijkse Dealabs leak is nog niet geweest (die wél altijd 100% klopt), dus XGN weet niks.

De reveal is pas volgende week woensdag iig (de woensdag voor de 1e dinsdag in de maand, die jammer genoeg op de 7e valt dit keer).

[ Voor 43% gewijzigd door iekue op 24-01-2023 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvm

[ Voor 101% gewijzigd door Kalder op 24-01-2023 22:14 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 11:55

Hegeman

Weet van alles wat

MartinezNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Zou nog even wachten met kopen. Verwachting is dat gt7 in februari gratis bij ps plus komt.
Ik wil de game graag fysiek hebben, maar bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Oxigeon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Gaat niet gebeuren lijkt me. Met vr krijgt die game weer een boost in de verkoop.
Eens, gaat nooit gebeuren. Niet op wachten, de game is vaak genoeg afgeprijsd op bol of amazon als je 'm echt wil hebben. Echt een goede game, dus het is het wel waard.

Over een maandje komt PSVR2 hier binnen, kan bijna niet wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Game is het zeker waard. Gisteren na een lange tijd nog eens opgestart. De menu books die ik nu nog moet (zeg uit mijn hoofd 42 en 43) zijn een heel stuk pittiger dan die standaard menu books in het begin. Je haalt de doelstelling niet meer gemakkelijk.

Sommige hierboven vermelden dat je voor boek 42 de Mercedes moet pakken. Deze kost 6.5mill en die heb ik niet. Helaas krijg ik hierdoor de doelstelling gewoon niet gehaald. Eens kijken op internet wat ik dan het beste kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Oxigeon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:07:
Game is het zeker waard. Gisteren na een lange tijd nog eens opgestart. De menu books die ik nu nog moet (zeg uit mijn hoofd 42 en 43) zijn een heel stuk pittiger dan die standaard menu books in het begin. Je haalt de doelstelling niet meer gemakkelijk.

Sommige hierboven vermelden dat je voor boek 42 de Mercedes moet pakken. Deze kost 6.5mill en die heb ik niet. Helaas krijg ik hierdoor de doelstelling gewoon niet gehaald. Eens kijken op internet wat ik dan het beste kan doen.
De Super Formula auto is wel ok voor dat menubook als ik het goed herinner. Is niet goedkoop, maar stuk goedkoper dan de Merc hehe. Heb het later volgens mij nog een keer over gedaan met de LM55 mazda gr1 voor de leuk. De SF is iig goed genoeg voor top3 (ff opletten qua fuel mixture en welke banden je kiest etc. Maar AI pit zowieso 1x).

Dit menubook is later toegevoegd, dus mogelijk heb je al toegang tot de 1u spa race en andere "grindraces" waarmee je relatief snel geld kan fixen (spa is 1,5 miljoen in een uurtje), mss handig als je geld nodig hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door iekue op 25-01-2023 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:06

_Apache_

For life.

Ik kan het wel waarderen dat de moeilijkheid wisselt. Houd je scherp, en pusht je skills nog harder.
Ene race vereist meer finese (banden strategie, weinig grip, genadeloze kerbs) andere is full send van start tot finish vlag

GT1 en GT2 waren ****saai wat dat betreft.
6 auto's, 2 ronden, c'est ca.

[ Voor 28% gewijzigd door _Apache_ op 26-01-2023 12:39 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

iekue schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:31:
[...]

De Super Formula auto is wel ok voor dat menubook als ik het goed herinner. Is niet goedkoop, maar stuk goedkoper dan de Merc hehe. Heb het later volgens mij nog een keer over gedaan met de LM55 mazda gr1 voor de leuk. De SF is iig goed genoeg voor top3 (ff opletten qua fuel mixture en welke banden je kiest etc. Maar AI pit zowieso 1x).

Dit menubook is later toegevoegd, dus mogelijk heb je al toegang tot de 1u spa race en andere "grindraces" waarmee je relatief snel geld kan fixen (spa is 1,5 miljoen in een uurtje), mss handig als je geld nodig hebt.
Dan ga ik het morgen eens proberen met de SF. Deze schijnt 1mill te kosten. Dat heb ik nog wel liggen. Spa heb ik ondertussen ook geunlocked dus eventueel die money maker doen is ook geen probleem. Of ik doe nog wat van die snelle rondes rijden op tracks die ik nog niet goud heb. Dat levert ook een aardige cent op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
De Mercedes CLK GTR is zijn geld in elk geval wel waard. Heb echt genoten van de Neo Classic races, daarvoor moest ik toch wel even aan de bak. Vervolgens in rap tempo alle 800pp races er ook mee gedaan. Ik heb deze afstelling er voor gebruikt: https://www.gtplanet.net/...68/page-106#post-13754889

Toch vond ik de CLK GTR niet geschikt voor menu book 42. Dat is de Gr. 1 toch?
Daarvoor heb ik de Toyota TS050 Hybrid '16 gekocht, die is 1 miljoen.

Andere versnellingsbak eronder en topsnelheid op 300 gezet. Iets verlaagd. En downforce voor- en achter met 100 punten omhoog. Suzuka was daarmee goed te doen, je hebt dan bizar veel downforce en dus snelheid in de bochtige gedeelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
B-Real schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:11:
De Mercedes CLK GTR is zijn geld in elk geval wel waard. Heb echt genoten van de Neo Classic races, daarvoor moest ik toch wel even aan de bak. Vervolgens in rap tempo alle 800pp races er ook mee gedaan. Ik heb deze afstelling er voor gebruikt: https://www.gtplanet.net/...68/page-106#post-13754889

Toch vond ik de CLK GTR niet geschikt voor menu book 42. Dat is de Gr. 1 toch?
Daarvoor heb ik de Toyota TS050 Hybrid '16 gekocht, die is 1 miljoen.

Andere versnellingsbak eronder en topsnelheid op 300 gezet. Iets verlaagd. En downforce voor- en achter met 100 punten omhoog. Suzuka was daarmee goed te doen, je hebt dan bizar veel downforce en dus snelheid in de bochtige gedeelten.
Het is de CLK-LM, niet GTR. ;) En inderdaad, voor de Gr. 1 is deze te oud/traag. Die kan niet meer op tegen het geweld van de hybridkanonnen. Maar met de 800pp beperking is het een zeer fijne auto om een enorme meervoud van de aanschafwaarde binnen te harken. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:24:
[...]

Het is de CLK-LM, niet GTR. ;) En inderdaad, voor de Gr. 1 is deze te oud/traag. Die kan niet meer op tegen het geweld van de hybridkanonnen. Maar met de 800pp beperking is het een zeer fijne auto om een enorme meervoud van de aanschafwaarde binnen te harken. :P
Yea de CLK-LM is een Gr. 2 auto ook :). Maarja dat Gr1 menubook is een vrij pittige stap tov wat ervoor kwam. Wat ook wel leuk is aangezien het postlaunch pas toegevoegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Heeft iemand hier ervaring met het switchen tussen PS5 en PS4? Ik weet dat je moeiteloos met behoud van progress van PS4 naar PS5 kan overstappen, maar kan dit ook terug? Of zelfs heen en weer?
Wat als ik bijvoorbeeld de ene dag in mijn ‘mancave’ wil racen met stuur (PS5) maar op een andere dag even lekker op de bank met controller wat credits wil grinden (PS4)?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:24:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat ik beter voor de Toyota TS050 Hybrid '16 kan gaan? Indien deze maar 1 miljoen kost kan ik die inderdaad beter nemen voor deze races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Oxigeon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat ik beter voor de Toyota TS050 Hybrid '16 kan gaan? Indien deze maar 1 miljoen kost kan ik die inderdaad beter nemen voor deze races.
Voor die groep 1 menuboeken wel ja. Of de Porsche Hybrid, 1 van beide is goed genoeg. De 787B en andere oude Groep 1 auto's hebben misschien wel de snelheid, maar zuipen brandstof. Het Hybrid deel maakt dat je langer door kan en minder lang hoeft te pitten. En dan moet het gewoon lukken. Kan zo niet meer zeggen welke van de 2 ik gebruikt heb, maar ik ben ook weer geen toprijder. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:57:
[...]

Voor die groep 1 menuboeken wel ja. Of de Porsche Hybrid, 1 van beide is goed genoeg. De 787B en andere oude Groep 1 auto's hebben misschien wel de snelheid, maar zuipen brandstof. Het Hybrid deel maakt dat je langer door kan en minder lang hoeft te pitten. En dan moet het gewoon lukken. Kan zo niet meer zeggen welke van de 2 ik gebruikt heb, maar ik ben ook weer geen toprijder. :9
Toprijder ben ik ook niet haha. Dan wordt het gewoon een hybrid. Vanavond ga ik proberen en zal ik een verslagje maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Oxigeon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Zoals ik eerder schreef is dat wel hoe ik het gedaan heb.
De CLK LM :P komt duidelijk te kort in de Gr. 1 races. De nieuwere Le Mans auto's doorgaans ook, want voorop rijden die stomme (sorry, heb er niets mee) Vision GT auto's.

Ik heb de TS050 '16 ook gekocht omdat deze maar 1 mln credits kost én meer PP had dan de nieuwere Toyota (die 3 mln kost).
In standaard afstelling kwam ik te kort voor de overwinning op Suzuka. Toen andere versnellingsbak gekocht, topsnelheid op 300 km/u gezet, iets verlaagd en downforce voor/achter met 100 verhoogt.

Op FM1 heb je genoeg brandstof voor een rondje of 7. Ik reed echter op medium banden en ging na ronde 5 naar binnen voor nieuwe banden en wat brandstof. Daarmee uiteindelijk vrij gemakkelijk gewonnen. Was wel een nagenoeg droge race in mijn geval.

De TS050 rijd ook echt wel lekker, je rijdt in de bochtige gedeelten echt veel harder dan de andere auto's.

De overige GR1 races heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ik ook met de TS050 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Oxigeon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:05:
[...]

Toprijder ben ik ook niet haha. Dan wordt het gewoon een hybrid. Vanavond ga ik proberen en zal ik een verslagje maken.
Of gewoon de Super Formula natuurlijk ;) Die werkt ook prima (heeft ook nog een boost mogelijkheid, volges mij staat dat standaard op R3 gebind). Voor Suzuka moet je iig wel intermediates hebben voor de zekerheid.

[ Voor 8% gewijzigd door iekue op 26-01-2023 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Hoeveel mensen hier spelen met de standaard controller en welke input manier gebruiken jullie? Ik gebruik zelf vooralsnog de gyro instelling voor het sturen maar ik merk dat ik nogal krampachtig ga zitten daardoor. Met die kleine sticks lijkt me al helemaal niet te doen alhoewel ik zeker weet dat mensen hier fantastische resultaten mee kunnen neer zetten. Mede door m'n bovenstaande input methode voel ik me genoodzaakt automatic gear shifts the gebruiken, alhoewel ik prima m'n duimen daarvoor zou kunnen gebruiken lijkt me...

[ Voor 7% gewijzigd door Chefbierrr op 27-01-2023 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:55:
Hoeveel mensen hier spelen met de standaard controller en welke input manier gebruiken jullie? Ik gebruik zelf vooralsnog de gyro instelling voor het sturen maar ik merk dat ik nogal krampachtig ga zitten daardoor. Met die kleine sticks lijkt me al helemaal niet te doen alhoewel ik zeker weet dat mensen hier fantastische resultaten mee kunnen neer zetten. Mede door m'n bovenstaande input methode voel ik me genoodzaakt automatic gear shifts the gebruiken, alhoewel ik prima m'n duimen daarvoor zou kunnen gebruiken lijkt me...
Gewoon eens proberen, en dan kijken wat je beter bevalt, een flink aantal van de beste spelers in GT7 spelen met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Kalder schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:20:
[...]

Gewoon eens proberen, en dan kijken wat je beter bevalt, een flink aantal van de beste spelers in GT7 spelen met controller.
Maar die spelen dus met de kleine joysticks begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:34:
[...]

Maar die spelen dus met de kleine joysticks begrijp ik?
De meeste denk ik wel, maar dat baseer ik dan weer nergens op dus heb eigenlijk geen idee. Maar denk toch dat de game te goed is ontworpen voor controllers dat de sticks in sommige gevallen een voordeel kunnen geven, bijvoorbeeld je overstuur corrigeren is met de controller imo een stuk makkelijker dan met een stuur of met motion controls (denk ik, speel zelf nooit met motion controls omdat ik een stuur heb ;) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier een speler die geen plek heeft voor een stuurtje en dus gewoon met de originele ps controller op de bank zit/lig. Ben geen hele goede racer maar dat zal zeker niet alleen aan de controller liggen. Maak gewoon vaak een foutje waardoor ik een race niet kan winnen. Verlies dan een seconde of 10 waardoor ik geen eerste kan worden.

Tevens gisteren de menubooks gedaan met de Super Formula. Lekkere auto en ik kan er mee winnen/ in de top 3 rijden. Dus die is ook weer voltooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Ondanks dat ik een rig heb, speel ik toch nog vaak met de controller, puur omdat ik voor mijn rig de halve woonkamer op de kop moet zetten. Voor 1-2 races loont zich dat de moeite niet. Ik speel inderdaad dan met de L2-R2 voor gas-rem en de stick voor sturen. Wel automatisch schakelen dan. Op mijn rig ga ik wel naar handmatig schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 11:14
Hier nog een controller speler, maar dan met de linkerknuppel sturen en de rechter voor gas/rem.
Schakelen doe ik handmatig met l2/r2

Ben overigens wel aan het kijken voor een stuurtje, want heb vroeger ook altijd met stuur gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik doe controller en At en ben B. Oja en heb die rooie remvlakken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Hier ook gewoon met de controller. ABS aan, de rest uit. Soms TC op 1 bij hoog vermogende auto’s.
Met wat oefenen lukt zonder TC ook wel, maar als ik dan een tijd niet gespeeld heb merk ik dat het even duurt voordat ik het goed onder de knie heb en daar heb ik niet altijd zin in/tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 19:57
B-Real schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:45:
Hier ook gewoon met de controller. ABS aan, de rest uit. Soms TC op 1 bij hoog vermogende auto’s.
Met wat oefenen lukt zonder TC ook wel, maar als ik dan een tijd niet gespeeld heb merk ik dat het even duurt voordat ik het goed onder de knie heb en daar heb ik niet altijd zin in/tijd voor.
Hier precies hetzelfde. En TC op 1 bij regen en rwd auto's. Als ik dan die lap time challenge doe zit ik meestal binnen de 5 procent. Ik weet/voel gewoon dat ik niet consistenter kan met de controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:44

Onyx raceavond met Gr3

Wanneer: Dinsdag 31 januari, 20:00-21:30

Baan: Diverse
Ronden: 5
Auto: GR3
Weather: Droog
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race
Brandstof: 1x
Banden slijtage: 1x
Slipstream effect: Sterk
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet

Host: ptr-805

Opmerkingen:
- Communicatie via party-chat.
- Vooraf wordt aangegeven (discord) op welke baan we beginnen.
- Doel is om zo veel mogelijk te racen. Qualificatie is 1/2 ronden.
- Elke volgende race/track wordt via de party-chat bepaald.

Geef op Discord even aan of je aanwezig bent om zeker te zijn van een spot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb inmiddels toch wel serieus last van AI auto's die gewoon weigeren te tanken en dan lam een beetje rondjes blijven rijden. Het grootste probleem is vooral de andere auto's die dat totaal niet snappen en je dan met Warp 9 de bocht om komt en dan ineens vijf auto's tegenkomt die achter de wagen met lege tank blijven hangen.

Dit gebeurt vrijwel elke race op Le Mans (PP700), Sardegna (PP800) en Dragon's Trail (PP800). Hebben meer mensen dit gezien?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik speel ook met controller, stuur met linker stick, gas geven met R2, remmen met L2 op automaat, handschakelen lukt me niet (teveel handelingen) hoewel ik weet dat me dat tijd kost.
Misschien binnenkort voor het eerst over op stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:05

Zyron

BWRAAAAP

AtleX schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:37:
Dit gebeurt vrijwel elke race op Le Mans (PP700), Sardegna (PP800) en Dragon's Trail (PP800). Hebben meer mensen dit gezien?
Nee, nog nooit gehad. :o

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07

RBH

B-Real schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:45:
Respect, ik ben denk ik niet goed genoeg om zonder TC te rijden. Of ik speel het niet vaak genoeg/geduld niet voor. Rijd wel op maximaal TC2 en de wat makkelijkere auto’s/tracks op TC1. Maar 0 TC? Teveel spins of crashes.

Merk daarentegen wel dat ik mijn opgefokte Sierra Cosworth echt geweldig vind om te rijden. Zo onrustig en uitbrekend bij alleen al remmen.. :D lekker tegenstrijdig. :)

Ik doe wel handmatig schakelen overigens, dat maakt het wel leuker allemaal en geeft meer controle voor mijn gevoel.

[ Voor 6% gewijzigd door RBH op 28-01-2023 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 19:57
Ik heb inmiddels toch wel serieus last van AI auto's die gewoon weigeren te tanken en dan lam een beetje rondjes blijven rijden. Het grootste probleem is vooral de andere auto's die dat totaal niet snappen en je dan met Warp 9 de bocht om komt en dan ineens vijf auto's tegenkomt die achter de wagen met lege tank blijven hangen.

[YouTube: Gran Turismo™ 7 - AI forgets to refuel]

Wat ik enkel op Le Mans PP700 heb is dat als ik met pitstop op Racing banden blijf rijden in de regen de AI dat ook blijft doen en ik automatisch 2 min uitloop op ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hoeveel mensen hier spelen met de standaard controller en welke input manier gebruiken jullie?
Ik speel op een PS4 Pro met de bijbehorende controller. Qua inputs gebruik ik gewoon de standaard inputs. Dus, triggers voor gas en rem, linker joystick om te sturen en kruisje & vierkantje om te schakelen. (ik gebruik de automaat nooit.)

Ik speel op de moeilijkheidsgraad met de drie pepertjes, TC uit en ABS op weak. Verder geen assists aan behalve de racing line want dan weet ik waar ik uit de buurt moet blijven van AI rijders. Verder heeft het weinig nut want is gewoon de meest vloeiende lijn rond een track en houd verder weinig rekening met racetechnieken en -tactieken.
Kadett schreef op zondag 29 januari 2023 @ 07:12:
[...]

Wat ik enkel op Le Mans PP700 heb is dat als ik met pitstop op Racing banden blijf rijden in de regen de AI dat ook blijft doen en ik automatisch 2 min uitloop op ze.
Op Le Mans PP700 is bij een race met regen de pitstopstrategie sowieso bepalend. De AI blijft stug buiten ook al is de regenradar in Full Panic Mode©®. Ik heb weleens gehad dat ik aan het einde van de tweede ronde al naar binnen ging voor W banden omdat de regenradar een zee van donkerblauw, groen en geel was. De AI bleef buiten, ik kwam uit de pits en zette die out-lap de achterste drie auto's op een ronde omdat ze alleen maar aan het spinnen waren.

[ Voor 34% gewijzigd door AtleX op 29-01-2023 11:43 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
SemperFidelis schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:12:
Ik doe controller en At en ben B. Oja en heb die rooie remvlakken haha.
Die remvlakken gebruik ik ook. Gewoon als leidraad, wat 100% nauwkeurig zijn ze niet. Soms kan je later remmen, soms moet je echt wel eerder in de remmen. Busstop chicane Spa moet je echt wel eerder remmen, anders sta je 50 meter verder dan de bocht. :X

[YouTube: Gran Turismo™ 7 - AI forgets to refuel]

Dit heb ik voorheen ook regelmatig meegemaakt, laatste tijd niet meer. Maar nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook niet veel meer rijdt. Gisteren voor het eerst sinds een maand de game opgestart en 1-uur Spa 800pp gedaan. Het is inderdaad een vervelende bug, omdat ze ook dom door blijven rijden, zonder te gaan tanken voor de rest van de race. En de rest blijft er dan grotendeels achter plakken met 80km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
RBH schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:19:
[...]

Respect, ik ben denk ik niet goed genoeg om zonder TC te rijden. Of ik speel het niet vaak genoeg/geduld niet voor. Rijd wel op maximaal TC2 en de wat makkelijkere auto’s/tracks op TC1. Maar 0 TC? Teveel spins of crashes.

Merk daarentegen wel dat ik mijn opgefokte Sierra Cosworth echt geweldig vind om te rijden. Zo onrustig en uitbrekend bij alleen al remmen.. :D lekker tegenstrijdig. :)

Ik doe wel handmatig schakelen overigens, dat maakt het wel leuker allemaal en geeft meer controle voor mijn gevoel.
Tja ik speel zelf meestal op TC 0 maar sommige auto's zijn haast niet te besturen (lees road cars met veel vermogen en achterwiel aandrijving) tenzij ze als sport auto zijn opgezet. Ik had laatst een Mustang met 600PK op de achterwielen die zelfs wielspin gaf van de 2e naar 3e versnelling en daardoor telkens uitbrak naar links of rechts ondanks dat je gewoon precies rechtdoor rijdt. Dan is er bijna geen lol meer aan om zonder TC te rijden. Wellicht dat het met pedalen beter te doen valt hoor maar met een controller vind ik het best lastig om je throttle fijn te doseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Chefbierrr op 30-01-2023 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Chefbierrr schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Tja ik speel zelf meestal op TC 0 maar sommige auto's zijn haast niet te besturen (lees road cars met veel vermogen en achterwiel aandrijving) tenzij ze als sport auto zijn opgezet. Ik had laatst een Mustang met 600PK op de achterwielen die zelfs wielspin gaf van de 2e naar 3e versnelling en daardoor telkens uitbrak naar links of rechts ondanks dat je gewoon precies rechtdoor rijdt. Dan is er bijna geen lol meer aan om zonder TC te rijden. Wellicht dat het met pedalen beter te doen valt hoor maar met een controller vind ik het best lastig om je throttle fijn te doseren.
Eerder omhoog schakelen dan bij die auto’s kan helpen. Bijvoorbeeld een bocht in 1 om te draaien maar zodra je gas gaat geven gelijk in 3 en rustig aan gas geven.
Met stuur zijn het ook kut auto’s overigens.

Ik speel soms ook op controller als ik gewoon in de bank wil liggen en spelen. Ik doe wel handmatig schakelen (omhoog met vierkant en omlaag met X). Handmatig schakelen is wel echt een voordeel. Sommige auto moet je verder doortrekken of wil je even snel terug voor beter insturen etc. Ik vind gas en remmen met R2 en L2 best goed werken. Ps5 controller geeft prima druk om het gedoseerd te doen.
Alle assists uit behalve abs. Remzone heb ik eerste twee weken gebruikt maar je leert daar de track niet van kennen. Je gebruikt die zone dan als marker maar je kunt dat ook met andere dingen doen zoals start kerb etc. In het begin wat meer nodig om het te leren maar zodra je tracks kent prima te doen. Die remzone is ook zo lelijk op je beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Hoeveel mensen hier spelen met de standaard controller en welke input manier gebruiken jullie?
L2 remmen, R2 gas geven
Linker stick sturen, rechter stick camera om mij heen.
X opschakelen, O neerschakelen,

Pijltjes opzij, wisselen tussen fuel map, TC, radar
Pijltjes omhoog keuze TC0-TC6.

Vond het maar kort wennen, wil nu niets anders. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
_Apache_ schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:48:
[...]

L2 remmen, R2 gas geven
X opschakelen, O neerschakelen,

Pijltjes opzij, wisselen tussen fuel map, TC, radar
Pijltjes omhoog keuze TC0-TC6.

Vond het maar kort wennen, wil nu niets anders. :)
L2 remmen, R2 gas geven
Schakelen op automatisch
Radar etc boeit me niet, gas op plank en gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Wat vinden jullie van de huidige Daily races? Voor race C lijkt die Sileighty 88 (geen idee hoe je aan deze auto komt..) aan de top tijden en aan de ghosts te zien behoorlijk veel rapper in een rechte lijn dan de andere modellen. Overigens zijn alle modellen die ik wel bezit behoorlijk 'oversteery' wat het rijden wel leuk maar ook behoorlijk on edge maakt. Dat PP systeem reageert heel raar op bepaalde waardes waarin vooral met extra ballast en positie van ballast heel onlogische jumps en cuts in PP naar voren komen bij tuning.
Daily B vind ik een leuk circuit waar iedereen wel continu dicht op elkaar rijdt omdat het vrij vergevingsgezind lijkt vooral vergeleken Laguna Seca waar een kleine fout veel zwaarder leek te wegen. Betekent ook dat in DR C het een enorm bots en duw festijn is waar onverklaarbare penalties en vooral lack of penalties mij behoorlijk wat frustratie oplevert. Blijkbaar mag je iemand straffeloos een duw schuin op de achter bumper met een spin als gevolg terwijl een heel licht tikje op de achterkant zonder gevolgen een 5 !! sec penalty oplevert. Behoorlijk krom en ongepolijst systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er eigenlijk al iets bekend of de "nieuwe" ai die in ontwikkeling was ooit nog toegevoegd gaaf worden in GT7. Ben even de naam kwijt van die ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:04:
Is er eigenlijk al iets bekend of de "nieuwe" ai die in ontwikkeling was ooit nog toegevoegd gaaf worden in GT7. Ben even de naam kwijt van die ai
Sophy?

Voor zover ik de demo's heb gezien, en diverse streamers er over heb gehoord.. 'Ze is te goed' :X

Vooralsnog getraind op een paar circuits en droog weer, maar praktisch alle records zijn aan vellen gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:04:
Denk dat ze daar nog wel druk mee bezig zijn, wat hierboven gezegd wordt klopt wel, ze is ietwat té goed en weet te goed misbruik te maken van op het nippertje geen penalties krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
_Apache_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:37:
[...]

Sophy?

Voor zover ik de demo's heb gezien, en diverse streamers er over heb gehoord.. 'Ze is te goed' :X

Vooralsnog getraind op een paar circuits en droog weer, maar praktisch alle records zijn aan vellen gereden.
Dat is ook het laatste wat ik gelezen heb. Vooralsnog moet ze alle andere circuits nog leren rijden, rijden met veel meer tegenstanders om zich heen en met verschillende weersomstandigheden. En dan moet er nog een "knop" komen om haar resultaten aan te passen aan minder god-like coureurs, zodat het wel leuk blijft. Je hebt niets aan een übergod AI die je helemaal aan stront rijdt. Ze wint momenteel van de beste GT coureurs, dan moet er toch echt wel een handicap ingebouwd worden om aan te passen naar gemiddelde rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

thunder8 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:21:
[...]

Dat is ook het laatste wat ik gelezen heb. Vooralsnog moet ze alle andere circuits nog leren rijden, rijden met veel meer tegenstanders om zich heen en met verschillende weersomstandigheden. En dan moet er nog een "knop" komen om haar resultaten aan te passen aan minder god-like coureurs, zodat het wel leuk blijft. Je hebt niets aan een übergod AI die je helemaal aan stront rijdt. Ze wint momenteel van de beste GT coureurs, dan moet er toch echt wel een handicap ingebouwd worden om aan te passen naar gemiddelde rijders.
Ja, of juist vanwege het beperkte set aan circuits vs perfectionisme, de leer-tijd verkorten van Sophy.
Dat ze sneller kan rijden op nieuwe circuits, met als trade-off dat ze minder perfect word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
_Apache_ schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:31:
[...]

Ja, of juist vanwege het beperkte set aan circuits vs perfectionisme, de leer-tijd verkorten van Sophy.
Dat ze sneller kan rijden op nieuwe circuits, met als trade-off dat ze minder perfect word.
Op elk circuit moet ze volledig vanaf nul leren te rijden. Dat werd ook duidelijk gemaakt in de docu van Sony over Sophy. Ze krijgt geen ideale lijn mee, ze moet door miljoenen pogingen zelf uitvinden wat de snelste manier is rond te rijden. En dat is met 1 circuit, met 1 auto en geen tegenstanders. Dan moet je nog miljoenen simulaties draaien met tegenstanders 1-5-10-20 stuks. En dan weer per auto alles opnieuw. En dan pas ben je zover dat het helemaal opnieuw kan met een ander circuit. En het probleem hiermee was dat ze op een gegeven moment ook routes vindt, die anderen qua handling niet kunnen uitvoeren omdat ze de auto verliezen of straf krijgen vanwege tracklimits. Daar moest ook meer aan gesleuteld worden. Je wil niet een AI die een bocht afsnijdt, omdat het simpelweg sneller is.

Denk dat het mogelijk nog jaren kan duren voordat Sophy zover is, om op het standaard publiek losgelaten te worden, zeker omdat ze niet alleen alle circuits - auto's - omstandigheden - tegenstanders moet leren en alle mogelijke combinaties van bovenstaande, maar ook nog eens te tunen moet zijn om niet te goed of te slecht te zijn. Je wil een AI die matcht bij jouw level van racing. Te traag en je wint niets tov de huidige situatie. Te snel en mensen haken massaal af omdat races niet meer te winnen zijn, laat staan als je constant laatste wordt achter elke Sophy driver. Dan is de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05 14:28
Sinds kort is mij iets vreemds opgevallen bij de daily races, wellicht herkennen jullie dit, of niet dan moet er op gelet worden.
Als ik mee wil doen aan een daily race, ga ik normaal gesproken eerst kwalificeren, na de kwalificatie volgt de race, alles is zover normaal.
Als ik mee wil doen aan een daily race en ik ga me niet kwalificeren en wacht dus in de lobby waar je de keuze hebt om deelname te annuleren of te kwalificeren, als dan de race begint staat opeens mijn TC op 3, terwijl ik altijd met TC op 0 rijdt.
Ik moet dan vlak voor of tijdens de race mijn TC weer op 0 zetten.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Algarve schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:30:
Sinds kort is mij iets vreemds opgevallen bij de daily races, wellicht herkennen jullie dit, of niet dan moet er op gelet worden.
Als ik mee wil doen aan een daily race, ga ik normaal gesproken eerst kwalificeren, na de kwalificatie volgt de race, alles is zover normaal.
Als ik mee wil doen aan een daily race en ik ga me niet kwalificeren en wacht dus in de lobby waar je de keuze hebt om deelname te annuleren of te kwalificeren, als dan de race begint staat opeens mijn TC op 3, terwijl ik altijd met TC op 0 rijdt.
Ja 1 keer gehad dat mn TC opeens op 3 stond terwijl ik 100% zeker weet dat hij altijd op 0 staat. Ik kan me de stappen voorafgaand niet meer herinneren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Algarve schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:30:
Ja is altijd zo geweest, was in GT Sport ook zo. Weet ook niet waarom, maar tis een reden om even door de MFD heen te schakelen en alle setitngs te checken vlák voor de race...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
AtleX schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:38:
[...]

Ik speel op een PS4 Pro met de bijbehorende controller. Qua inputs gebruik ik gewoon de standaard inputs. Dus, triggers voor gas en rem, linker joystick om te sturen en kruisje & vierkantje om te schakelen. (ik gebruik de automaat nooit.)

Ik speel op de moeilijkheidsgraad met de drie pepertjes, TC uit en ABS op weak. Verder geen assists aan behalve de racing line want dan weet ik waar ik uit de buurt moet blijven van AI rijders. Verder heeft het weinig nut want is gewoon de meest vloeiende lijn rond een track en houd verder weinig rekening met racetechnieken en -tactieken.

[...]

Op Le Mans PP700 is bij een race met regen de pitstopstrategie sowieso bepalend. De AI blijft stug buiten ook al is de regenradar in Full Panic Mode©®. Ik heb weleens gehad dat ik aan het einde van de tweede ronde al naar binnen ging voor W banden omdat de regenradar een zee van donkerblauw, groen en geel was. De AI bleef buiten, ik kwam uit de pits en zette die out-lap de achterste drie auto's op een ronde omdat ze alleen maar aan het spinnen waren.
Ik vind het bijzonder lastig om een pitstrategie te bepalen. De radar kijkt maar kort vooruit en in tegenstelling tot een echte LM racer heb je in GT geen team die je van advies voorziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Unbreukable schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:15:
Vanmiddag toch maar een PSVR2 in pre order gezet. Ben benieuwd naar de beleving en hoop dat het mij terug naar GT7 krijgt na de teleurstellende FF op DD wheelbases.

Iemand ook van plan om VR te gaan proberen?
Ik heb ook een preorder staan. Voornamelijk voor GT7. De vorige GT VR ervaring was slecht, maar alles ziet er nu zo veel beter uit. Erg benieuwd.
Tweakarim schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:55:
Naar aanleiding van het bericht omtrent GT7 in VR heb ik inderdaad ook direct een psvr2 besteld. Hopelijk word ik niet misselijk. Ben echt heel benieuwd naar de graphics en beleving van racen in VR.
Kwestie van wennen. Eerste sessies niet te lang doen. Als je misselijk bent, ben je te lang doorgegaan. Door stapje voor stapje langer te spelen wennen je hersenen er aan als je er gevoelig voor bent.

[ Voor 35% gewijzigd door LoadedBaton op 01-02-2023 16:35 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
PHiXioN schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:55:
[...]

Ik vind het bijzonder lastig om een pitstrategie te bepalen. De radar kijkt maar kort vooruit en in tegenstelling tot een echte LM racer heb je in GT geen team die je van advies voorziet.
Je weet dat je de radar kan uitzoomen? Voor een beetje voorspellingen moet je helemaal uitzoomen, dan heb je tenminste 1-2 ronden de tijd om te kijken wat je gaat doen. Radar selecteren en dan naar beneden drukken voor uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
_Apache_ schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:19:
Vandaag de 60min Tsukuba geprobeerd. Dacht dat ik die al had gereden blijkbaar niet, en had er wel zin in.

Paar minuten voor het einde lag ik 3e op een seconde of 10. Maar door overaggresief rijden lag er in bocht 10 uit (scherpe bocht voor rechte stuk voor finish). Dan houdt het al gauw op.

- Ging veelste vroeg naar IM's, helaas doordat de slicks versleten waren, maar het regende nog niet (Bewolking != regen). Hierdoor viel de ronde tijd naar een 60s en een half, naar 63-64sec. Daar heb ik dus een seconde of 10 rondes * 3 sec, verloren.
- Bij de laatste pitstop veelste lang in de pit gebleven, had maar beetje brandstof nodig. Maar tankte vol, (omdat bij tijd races de fuel sterretje bij het tanken altijd op VOL staat). Dat realiseer je natuurlijk pas in je out-lap. Hier een seconde of 5 verloren.
- Te vaak met TC uit gereden, wegglijden bij exit is killing voor je snelheid.
- AI auto's niet afsnijden, ze duwen gerust je achterkant weg als je hen snijdt. Waardoor je dus spint.
- Nette lijnen > aggresieve rijstijl.

DIngen die wel lekker gingen
+ Behoorlijk consistente ronde tijden weten neer te zetten, zelfs in traffic. Reeds constant 1:00.6xx of 7s.
+ eenmaal met warme bandjes gingen de exits lekker.
+ Laatste bocht met veel snelheid kunnen nemen

Al met al een lekkere wagen die je echt als een kart kunt rondsmijten.

Volgende weke nog eens proberen.
Ik had deze nalv je bericht eens geprobeerd, maar ik heb vroeger mogelijk iets teveel tsukuba gespeeld tegen mijn broertje, mijn pace was 59:3 in droog met RH banden en fuel op 3/4.Daarnaast was de AI wat overenthousiast met pitten (IM-droog-IM-W) terwijl ik gewoon buiten bleef op IM banden tot ik mijn laatste stop voor W maakte. Uiteindelijk de laatste ronden 'm vaker moeten laten rollen om de finish te halen maar iedereen op 2+ ronden gezet.

Karretje matcht wel goed bij de baan inderdaad.
Kadett schreef op zondag 29 januari 2023 @ 07:12:
[...]

Ik start Le mans 700pp gewoon op IM banden en daarom hoef ik het vermogen minder ver terug te schroeven om onder de 700pp te blijven. Gezien le mans vooral rechtdoor rijden is verlies je ook niet veel tijd met IM tov RH. Meestal begint het ergens in je eerste stint wel te regenen waardoor IM tijdens een deel van de race de beste optie is, in dat deel win je dan een minuut op de AI en vervolgens cruise je naar de finish.

[ Voor 14% gewijzigd door Bastard op 02-02-2023 09:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben druk met verhuizen en verwacht pas over maand of 4 dit te kunnen proberen. Baal want het ziet er echt vet uit. Must have. Enige reden voor psvr2.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Ik ben hier ook echt heel erg benieuwd naar. Vraag me vooral af voor hoe lang dit nu leuk blijft. En of je voordeel, of mss juist nadeel?, hebt ten opzichte van online spelers die zonder vr spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Ziet er goed uit en maakt hebberig, maar jammer dat ze zeer beperkt mochten testen en geen eigen footage mochten maken. Dat maakt me dan weer sceptisch. Waarom zo beperken, hebben ze wat te verbergen? Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, maar wat ze laten zien, ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Capo schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:26:
Ik ben druk met verhuizen en verwacht pas over maand of 4 dit te kunnen proberen. Baal want het ziet er echt vet uit. Must have. Enige reden voor psvr2.
Offtopic; Ik moet zeggen dat die Horizon zero dawn demo ook wel indruk maakt :). Hoe dan ook gaat hij hier al in de pre-order :).

[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 04-02-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
thunder8 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 06:47:
[...]

Ziet er goed uit en maakt hebberig, maar jammer dat ze zeer beperkt mochten testen en geen eigen footage mochten maken. Dat maakt me dan weer sceptisch. Waarom zo beperken, hebben ze wat te verbergen? Ik kijk nog wel even de kat uit de boom, maar wat ze laten zien, ziet er erg goed uit.
Het maakt mij ook hebberig maar de prijs en het idee dat ik er snel op uitgekeken raak belemmert me hem aan te schaffen.
Denk dat ik het vooral in begin leuk ga vinden om vervolgens dat ding nooit meer op te zetten, beetje een gimmick idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
thunder8 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 06:47:
[...]

Waarom zo beperken, hebben ze wat te verbergen?
*Alu hoedje. Het is goed om kritisch te zijn maar je kan de achterdocht en paranoia ook overdrijven.

Wat gedemonstreerd is, is duidelijk. Wat zou er nog extra te zien moeten zijn, dan?

Sowieso is de achilleshiel van VR altijd de capture geweest. Het weergeven, zo goed mogelijk dan, van de experience op een 2D scherm. En steeds is het een benadering want VR kan je enkel ervaren… in VR. Het is moeilijk weer te geven in promotiemateriaal.

Het capturen is dan ook niet evident, en ze willen uiteraard ook niet dat er video’s op YouTube verschijnen door een complete VR noob/spast die gewoon niet vloeiend om zich heen kijkt, of loopt te klooien in VR. Dan liever een gecontroleerde opname waar wel vloeiend en zonder te veel bruuske bewegingen van links naar rechts ‘gekeken’ wordt. Vind ik logisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
Net in het café book 39 uitgespeeld. GT3 championship. Laatste race 2 laps op nurburgring van nacht naar ochtend. Met een laagstaande ochtendzon die je in sommige bochten dan verblindt. Wat een spel is het toch ook, wat een spel! Zoveel ‘sfeer’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Vraagje; ik ben nu bezig met die uitdagingen en ben aangekomen bij de 30 minuten op de High Speed Ring. Daar wisselt het tussen droog en regen. Heb dus meteen regenbanden gekocht voor m'n auto, maar als ik die er in de pits op zet als de baan nat wordt, slipt mn auto toch nog behoorlijk erg en is het niet alleen lastig om de concurrentie bij te houden, maar ook uberhaupt op de baan te blijven.

Doe ik iets verkeerd? Moet ik dan nog iets aanpassen aan de instellingen van m'n auto, ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:24:
Vraagje; ik ben nu bezig met die uitdagingen en ben aangekomen bij de 30 minuten op de High Speed Ring. Daar wisselt het tussen droog en regen. Heb dus meteen regenbanden gekocht voor m'n auto, maar als ik die er in de pits op zet als de baan nat wordt, slipt mn auto toch nog behoorlijk erg en is het niet alleen lastig om de concurrentie bij te houden, maar ook uberhaupt op de baan te blijven.

Doe ik iets verkeerd? Moet ik dan nog iets aanpassen aan de instellingen van m'n auto, ofzo?
Ik heb net de le mans 30 minuten 700pp race gedaan, daarin gaat het ook regenen, wat ik deed was een tip van iemand hier, ik zette voor de race intermediates op mijn auto en heb vervolgens de auto getuned zodat hij 700pp had, door de intermediates ipv race banden kun je veel meer vermogen in de auto stoppen aangezien door de regenbanden de PP lager wordt.
Enige is dat je dan de hele race alleen op IM of Wets kunt rijden, maar doordat ik veel meer vermogen had heb ik de race gewonnen met zo'n 3 minuten voorsprong op P2 :+
Edit: Je moet wel rekening houden met een stuk minder grip dan racebanden, maar in de regen heb je weer een heel stuk meer grip dan racebanden, en aangezien je al op IM rijdt kun je soms ook de eerste pit overslaan, tenzij het echt met bakken uit de hemel gaat komen (dus met stukken geel of hoger op de radar), dan is het verstandiger om naar Wets te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 05-02-2023 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Kalder schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:29:
[...]

Ik heb net de le mans 30 minuten 700pp race gedaan, daarin gaat het ook regenen, wat ik deed was een tip van iemand hier, ik zette voor de race intermediates op mijn auto en heb vervolgens de auto getuned zodat hij 700pp had, door de intermediates ipv race banden kun je veel meer vermogen in de auto stoppen aangezien door de regenbanden de PP lager wordt.
Enige is dat je dan de hele race alleen op IM of Wets kunt rijden, maar doordat ik veel meer vermogen had heb ik de race gewonnen met zo'n 3 minuten voorsprong op P2 :+
En dan slipt 'ie ook niet? Kun je zowel bij droog als bij regen gewoon volle bak rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:33:
[...]

En dan slipt 'ie ook niet? Kun je zowel bij droog als bij regen gewoon volle bak rijden?
Zie mijn edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
Amos_x schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:47:
[...]

*Alu hoedje. Het is goed om kritisch te zijn maar je kan de achterdocht en paranoia ook overdrijven.

Wat gedemonstreerd is, is duidelijk. Wat zou er nog extra te zien moeten zijn, dan?

Sowieso is de achilleshiel van VR altijd de capture geweest. Het weergeven, zo goed mogelijk dan, van de experience op een 2D scherm. En steeds is het een benadering want VR kan je enkel ervaren… in VR. Het is moeilijk weer te geven in promotiemateriaal.

Het capturen is dan ook niet evident, en ze willen uiteraard ook niet dat er video’s op YouTube verschijnen door een complete VR noob/spast die gewoon niet vloeiend om zich heen kijkt, of loopt te klooien in VR. Dan liever een gecontroleerde opname waar wel vloeiend en zonder te veel bruuske bewegingen van links naar rechts ‘gekeken’ wordt. Vind ik logisch
Waarom meteen zo'n waardeoordeel? :? Ik vind het inderdaad vreemd dat ze hun eigen sessie niet mochten capturen , ondanks dat tijdens de sessies extern een scherm meeliep waar je kan zien wat iemand aan het doen is. Hierdoor heeft elke reviewer nu dezelfde footage uit de koker van Sony, ipv wat ze daadwerkelijk gezien hebben tijdens het testen. En ja daar ben ik kritisch over, want het kan de PSVR2 maken of breken. Deze mensen zijn speciaal uitgenodigd door Sony om PSVR2 icm GT7 te testen, dus dat zullen niet de eerste beste noobs zijn.

En prima dat je een andere mening hebt, maar kom dan gewoon met argumenten ipv meteen een label op iemand te plakken. Doe ik ook niet.

Hoe dan ook, ik kijk de kat wel uit de boom. Het is een enorme bedrag, ding kost meer dan de PS5 zelf en ik wacht de reviews wel af in de real world. Eerst ook nog maar eens zien dat GT7 zelf alles voor elkaar heeft, want het hele traject van de game is ook verre van top notch geweest. Werkt het perfect, dan ben ik mogelijk bereid 600€ neer te leggen voor de PSVR2. Zo niet, dan ben ik blij dat ik niet een pre-order heb gedaan en erachter moet komen dat het niet zo perfect werkt als voorgedaan. Want dat is nog nooit voorgekomen in de gamewereld. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:56:
[...]
Hoe dan ook, ik kijk de kat wel uit de boom. Het is een enorme bedrag, ding kost meer dan de PS5 zelf en ik wacht de reviews wel af in de real world. Eerst ook nog maar eens zien dat GT7 zelf alles voor elkaar heeft, want het hele traject van de game is ook verre van top notch geweest. Werkt het perfect, dan ben ik mogelijk bereid 600€ neer te leggen voor de PSVR2. Zo niet, dan ben ik blij dat ik niet een pre-order heb gedaan en erachter moet komen dat het niet zo perfect werkt als voorgedaan. Want dat is nog nooit voorgekomen in de gamewereld. |:(
Als je de PSVR1 wel eens op gehad hebt, en je hebt daar desondanks de wii graphics en slechte tracking met plezier Driveclub VR mee gespeeld net zoals ik, zal iedere verbetering zeer welkom zijn, vooral op gebied van graphics en resolutie, en dat GT7 er dit keer volle support voor krijgt is natuurlijk een droom die uitkomt als GT fan! :D
Ik kijk er enorm naar uit, het zal sowieso niet 100% perfect zijn, maar heb wel het idee dat de grafische stap tussen de 2 PSVR's groter zal zijn dan de stap tussen PS4 en PS5 :) (en naar mijn vermoeden ook niet zo'n klein beetje ook oOo ) en heb er ook wel vertrouwen in dat de tracking dit keer wel in orde zal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Als je de PSVR1 wel eens op gehad hebt, en je hebt daar desondanks de wii graphics en slechte tracking met plezier Driveclub VR mee gespeeld net zoals ik, zal iedere verbetering zeer welkom zijn, vooral op gebied van graphics en resolutie, en dat GT7 er dit keer volle support voor krijgt is natuurlijk een droom die uitkomt als GT fan! :D
Ik kijk er enorm naar uit, het zal sowieso niet 100% perfect zijn, maar heb wel het idee dat de grafische stap tussen de 2 PSVR's groter zal zijn dan de stap tussen PS4 en PS5 :) (en naar mijn vermoeden ook niet zo'n klein beetje ook oOo )
Dat zal ook best. Zeker met foveated rendering en eyetracking kan je met gelijke grafische kracht, meer renderen daar waar het nodig is, omdat de periferie van je oog sowieso niet scherp is. En de beelden die ik zag, zien er zeker goed uit. Het verwonderde mij alleen waarom alleen een vaste set beelden beschikbaar is voor de reviewers en daarmee het publiek. Als je product zo goed is, heb je dat toch niet nodig? Hoe dan ook, ik bekijk het wel als het product uit is en de update voor GT7. Dan zullen we genoeg beelden en reviews krijgen om een goed beeld te kunnen vormen of alles inderdaad zo hosanna is. Hoop het zelfs, zou een mooie opsteker voor VR kunnen zijn. Zeker op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb een PS4 pro met een fysieke editie van GT7. Ik wil een PS5 met een digitale editie van GT7 (dan hoeft dat schijfje er niet telkens in). Maar kan ik mijn data overzetten? Als ik de PS4 editie ga gebruiken op de PS5 dan kan ik een backup overzetten. Dan kan ik daarna nog een upgrade doen naar de PS5 versie maar dan zit ik vast nog met dat schijfje die dan er in moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 21:32
Shinji schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:30:
Ik heb een PS4 pro met een fysieke editie van GT7. Ik wil een PS5 met een digitale editie van GT7 (dan hoeft dat schijfje er niet telkens in). Maar kan ik mijn data overzetten? Als ik de PS4 editie ga gebruiken op de PS5 dan kan ik een backup overzetten. Dan kan ik daarna nog een upgrade doen naar de PS5 versie maar dan zit ik vast nog met dat schijfje die dan er in moet.
Alle GT7 data staat op servers. Dus zo gauw je inlogged op je nieuwe console heb je alle voortgang etc weer terug. Heb zelf ooit een digitale versie gekocht en dat was zowel de PS4 als PS5 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
Shinji schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:30:
Hangt jou huidige PS aan het internet dan wordt jou game data ook opgeslagen op Sony servers,
stap je over naar een andere PS dan kan je verder waar je gebleven bent als je weer online bent.

control alt oeps deleted

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Met binnenkort de release van de PSVR2 en daarbij extra aandacht is gekomen op GT7 deel ik hem hier nog een keertje.

Er is een groepje met race enthousiastelingen opgezet met de naam 'ONYX Racing', afgelopen seizoen hebben we mooi mee kunnen komen in de tweede divisie van KNAF Digital en graag zou ik iedereen die een beetje competitie in de races wil hebben uitnodigen om ons te komen vergezellen!

FYI, de pre-kwalificaties voor de eerste race van de "Winter Cup" zijn volgende week.

Ons centrale punt is een Discord server, welke hier te vinden is: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike

Dinsdag 14 februari: Sprint avond!

Baan: Diverse
Ronden: 3 - 5 afhankelijk van het circuit
Auto: GR 4 - Unieke auto's
Weather: Dynamisch
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race medium
Slipstream effect: Sterk
Straf voor afsnijden: Sterk
Rijassistentie: Geen limiet
Host: SensLike_

Opmerking:
- We rijden GR 4 auto's maar geen zelfde auto's op het veld.
- Opvolgend circuit beslissen we in party chat.
- De laatste van de vorige race kies als eerste zijn auto en dan de één na laatste etc tot winnaar.
- Let er dus op dat je meerdere GR 4 auto's tot je beschikking hebt.

Meer info en aanmelden via de Discord: https://discord.gg/9YfnB7rgBU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
SensLike schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:03:
Met binnenkort de release van de PSVR2 en daarbij extra aandacht is gekomen op GT7 deel ik hem hier nog een keertje.

Er is een groepje met race enthousiastelingen opgezet met de naam 'ONYX Racing', afgelopen seizoen hebben we mooi mee kunnen komen in de tweede divisie van KNAF Digital en graag zou ik iedereen die een beetje competitie in de races wil hebben uitnodigen om ons te komen vergezellen!

FYI, de pre-kwalificaties voor de eerste race van de "Winter Cup" zijn volgende week.

Ons centrale punt is een Discord server, welke hier te vinden is: https://discord.gg/9YfnB7rgBU
Nog een vereiste DR nodig om niet teveel pace verschil te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Chefbierrr schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:33:
[...]
Nog een vereiste DR nodig om niet teveel pace verschil te krijgen?
Nee we hebben geen vereiste DR rating, we rijden met een heel divers veld qua rijders voornamelijk C-rating zo even uit mijn hoofd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

SensLike schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:03:

Het niet hebben van een vriendin lijkt ook een voorwaarde aangezien het dan Valentijnsdag is O+ 8)7

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
BiLo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Het niet hebben van een vriendin lijkt ook een voorwaarde aangezien het dan Valentijnsdag is O+ 8)7
Het leek me een prima reden om na het afgeven van de rozen even wat tijd voor jezelf te hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SensLike schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:37:
[...]

Nee we hebben geen vereiste DR rating, we rijden met een heel divers veld qua rijders voornamelijk C-rating zo even uit mijn hoofd. :)
Ik schommel meestal tussen B en C, heeeel soms als er een combo is waar ik goed in ben lukt het me om in A te komen, maar dat duurt meestal maar kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Wat ik altijd zo irritant vind, is dat je eigenlijk totaal geen zicht hebt op wanneer je nou promoveert dan wel degradeert naar een hogere/lagere categorie. Zou tof zijn als daar een systeem voor is dat je de progressie een beetje kunt volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timbox88 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:01:
Wat ik altijd zo irritant vind, is dat je eigenlijk totaal geen zicht hebt op wanneer je nou promoveert dan wel degradeert naar een hogere/lagere categorie. Zou tof zijn als daar een systeem voor is dat je de progressie een beetje kunt volgen.
Je kunt wel zien hoever je in je huidige rating zit, dan moet je even naar je persoonlijke pagina (via de grijze GT knop linksboven) daar staat een balkje onder je driver rating die aangeeft hoever je in die rating zit.
Er is ook een website die op die basis je score uitleest, dan moet je screenshots uploaden. Weet alleen even niet meer hoe die website hete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Timbox88 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:01:
Wanneer je in het 'Sport' menu zit krijg je bovenin een extra header die je driver en sportsman rating weergeeft en een progressie balkje welke je doet promoveren/degraderen.

Maar zoals Kalder aangaf kun je ook naar je persoonlijke pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Kalder schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:18:
[...]

Je kunt wel zien hoever je in je huidige rating zit, dan moet je even naar je persoonlijke pagina (via de grijze GT knop linksboven) daar staat een balkje onder je driver rating die aangeeft hoever je in die rating zit.
Er is ook een website die op die basis je score uitleest, dan moet je screenshots uploaden. Weet alleen even niet meer hoe die website hete.
Ah joh, dat is me dus serieus nooit opgevallen! Thanks, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
SensLike schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:30:
[...]

Wanneer je in het 'Sport' menu zit krijg je bovenin een extra header die je driver en sportsman rating weergeeft en een progressie balkje welke je doet promoveren/degraderen.

Maar zoals Kalder aangaf kun je ook naar je persoonlijke pagina.
Lees het net idd! Top, thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:19:
[...]

Ah joh, dat is me dus serieus nooit opgevallen! Thanks, handig!
Nee dat snap ik, haha, het is inderdaad nogal weg gestopt en je kijkt er ook zo overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:05

Zyron

BWRAAAAP

Ik verbaas me online toch af en toe wel over het ram- en duwwerk. Ik beperk mezelf voornamelijk tot Daily Race B & C, A is vaak wel leuk maar ik wil toch proberen mijn driver rating ietwat op te krikken.
Ik ben absoluut geen sterke coureur, maar heb toch al diverse top 5-plaatsen in stof op zien gaan. Vanochtend in Daily B ook div. malen van de baan gegaan door divebombers, maar heb ze geen straf zien krijgen.
In Daily A verwacht ik dat, omdat het je sportiviteitrating geen schade toedoet, maar in B & C, zeker waar ik netjes tussen de S'jes zit qua sportiviteit, verwacht ik dat niet.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zyron schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:47:
Ik verbaas me online toch af en toe wel over het ram- en duwwerk. Ik beperk mezelf voornamelijk tot Daily Race B & C, A is vaak wel leuk maar ik wil toch proberen mijn driver rating ietwat op te krikken.
Ik ben absoluut geen sterke coureur, maar heb toch al diverse top 5-plaatsen in stof op zien gaan. Vanochtend in Daily B ook div. malen van de baan gegaan door divebombers, maar heb ze geen straf zien krijgen.
In Daily A verwacht ik dat, omdat het je sportiviteitrating geen schade toedoet, maar in B & C, zeker waar ik netjes tussen de S'jes zit qua sportiviteit, verwacht ik dat niet.
In DR B en lagere ruimtes wordt er helaas veel ge-divebombed, ik rij in eerst instantie altijd gewoon zo net mogelijk, maar zodra iemand mij onsportief inhaalt kan hij hetzelfde gedrag van mij terug verwachten, maar ik richt me enkel op dirty drivers. En meestal zie ik de eerste keer door de vingers afhankelijk van hoe ernstig het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Hmm ja is ook een hekel puntje bij mij, ik dacht dat ze misschien een voting systeem ofzo erin moeten toevoegen die op de achtergrond mensen van hetzelfde ram-'niveau' met elkaar matched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Hoezo is dit probleem bij de Daily A groter dan? Omdat het de kortste race is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Timbox88 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:21:
[...]

Hoezo is dit probleem bij de Daily A groter dan? Omdat het de kortste race is?
DR/SR telt daar niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Hahahaha meen je dat? Ik doe (bijna) altijd A, omdat het de kortste is, en vond het al zo lang duren voor ik eens promoveerde. Maar dacht; zal wel neit goed genoeg zijn, terwijl ik toch vaak redelijk vooraan finish.

Maar goed, dit werkt dus alleen bij B en C? 8)7

Waarom is dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Timbox88 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:37:
[...]

Hahahaha meen je dat? Ik doe (bijna) altijd A, omdat het de kortste is, en vond het al zo lang duren voor ik eens promoveerde. Maar dacht; zal wel neit goed genoeg zijn, terwijl ik toch vaak redelijk vooraan finish.

Maar goed, dit werkt dus alleen bij B en C? 8)7

Waarom is dat dan?
Waarom weet ik zo niet. Wellicht makkelijker in een race zonder consequenties kunnen zonder dat via lobbies te doen.

https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_1701083.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
SensLike schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:37:
[...]

Aah top ik zweef een beetje rond B dus volgende keer probeer ik er bij te zijn. :), moet wel even wat Gr4 auto's verzamelen dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 15-02-2023 21:58 ]

• SensLike
Chefbierrr schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:55:
[...]
Aah top ik zweef een beetje rond B dus volgende keer probeer ik er bij te zijn. :), moet wel even wat Gr4 auto's verzamelen dan :)
De GR auto's is aan de host zelf, we hebben enkele hosts die zo nu en dan een race organiseren. Ik vind zelf het hosten van een sprint race avond leuker omdat het meerdere banen en meerdere gevechten geeft, maar er zijn ook soms races van 10 ronden met een specifieke auto.

• Chefbierrr
SensLike schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:14:
[...]

De GR auto's is aan de host zelf, we hebben enkele hosts die zo nu en dan een race organiseren. Ik vind zelf het hosten van een sprint race avond leuker omdat het meerdere banen en meerdere gevechten geeft, maar er zijn ook soms races van 10 ronden met een specifieke auto.
Tja de huidige daily races worden al snel saai.
Ik snap ook niet waarom er niet meer gebruik gemaakt wordt van dynamic weather in de daily races. Maakt de races veel interessanter omdat er geen bepaalde strategie is.

[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 16-02-2023 11:09 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69