Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Kadett schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:15:
Ik heb nu verschillende modellen nieuwe motoren. Geldt dat dan als blauwdruk die je op verschillende auto's kan toepassen? Of als je bijv een RX7 motor hebt kan je die 1x gebruiken voor een auto in je bezit en moet je hem nog een keer winnen wil je hem op een andere auto gebruiken?
Nop je kan een motor maar 1x ergens in gooien, dus je hebt dr idd dan meer nodig. En ofc gooi niet de motor in de auto waar ie normaal in hoort, dat is extreem zonde.....

https://www.gtplanet.net/...ompatibility-list.405033/

Hier een lijssie wat waar in kan... (overigens vrij achterlijk dat je dat niet ingame kan zien.....)

Qua RX7 motor voorbeeld dus
Mazda Eunos Roadster NA '89
Suzuki Cappuccino '91

[ Voor 9% gewijzigd door iekue op 17-12-2022 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb hem sinds vorige week ook, en de PS4 geupgrade naar een PS4 pro :) Nu met National A license bezig. Merk wel dat ik veel minder feeling heb dan met andere spellen (Assetto Corsa, Project Cars 2) met zelfde stuur (T300).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb gisteren alle license tests goud gehaald, vond het uiteindelijk niet heel moeilijk.
S-10 vond ik wel een leuke uitdaging, in mijn gouden poging nog op een nat gedeelte gekomen in Blanchimont en nog een seconde verloren, maar het was goed genoeg voor goud.
Het lastigste vond ik het spotten van de natte gedeeltes, in de demo en de replay zie je veel beter welke gedeeltes nat zijn en welke droog.
De demo gaat ook vrij traag door raidillon/eau rouge, dus het is ook vrij makkelijk om sneller te rijden dan de demo :) Een stuur is wel echt een bonus, want ik denk niet dat je voldoende controle hebt zodra je begint te glijden met een controller. Zeker door de snelle bochten zoals raidillon, eau rouge en blanchimont is een klein beetje glijden de snelste manier :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:44

Onyx Endurance Race: 30 minuten Brands Hatch GP Circuit met Gr3

Wanneer: Woensdag 21 december, 20:30-21:30

Baan: Brands Hatch
Ronden: 30 Minuten
Auto: GR3
Weather: C05
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race Medium, Race Soft (beide verplicht)
Brandstof: 1x
Banden slijtage: 6x
Slipstream effect: Realistisch
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet

Host: ptr-805

Opmerkingen:
- Communicatie tijdens de quali/race via party-chat.
- Ergens tussen 19:00 en 20:00 gaat de oefen lobby open (bericht via discord)
- De room wordt rond 20:30 herstart voor de quali, die 15 minuten zal duren.
- Quali begint als de host groen licht geeft. ( via partychat )
- De race zal tussen 20:45 en 21:00 starten. ( via partychat )

Geef op Discord even aan of je aanwezig bent om zeker te zijn van een spot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Vanmiddag bezig geweest met de circuit experience op Le Mans en uiteindelijk alles op goud weten te krijgen. Met name de laatste sector vond ik erg lastig om te halen,volgas door het slingerende gedeelte en weinig ruimte voor fouten.
De volledige ronde kostte ook de nodige pogingen aangezien een foutje zo is gemaakt, uiteindelijk is die tijd wel goed te doen...zelfs voor mij 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu bezig met op mijn eigen account de S-10 license te halen (had de licenses al op mijn sub account maar die gebruik ik tegenwoordig z.g.a. niet meer).
Blijft een lastige, en helemaal als je doel is om voor de voorbeeld ghost te blijven :+
Het lukt eigenlijk iedere poging wel om ervoor te blijven, maar dan ga ik de hele tijd wel weer ergens net iets te hard door de bocht, en kom je op het natte dan is het 99 van de 100 keer opnieuw proberen, dat, of ik verpest het remmen bij eau rouge weer, die gaat ook vaak mis, een minimaal beetje sturen daar terwijl je super licht remt en hij vliegt weg... morgen maar weer opnieuw proberen.

Edit: Nog even doorgegaan en het is gelukt 🥵 wel dik bovenaan in mijn vriendenlijst met anderhalf seconde verschil op P2 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12eKv6QJ5l5la_bI3Ail1VchUaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rz8CYncXw1iMH5WJbjcOzPwh.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen jammer dat het niet zoveel meer zegt omdat de handling van de auto's nogal aangepast is in de loop der tijd, of we ooit een definitief physics systeem krijgen voordat de devs de game niet meer ondersteunen weet ik niet, het kan nog alle kanten op gaan en er zullen ongetwijfeld aanpassingen gemaakt blijven worden.
Op release was het heel anders en had je in veel wagens veel minder grip, en vooral MR auto's wilden midden in de bocht nog wel eens oncontroleerbaar worden, vind dat dat wel veel beter is nu en ben zelf wel tevreden met de physics zo, wat betreft slip stream en dirty air worden er ook aanpassingen gemaakt maar dat soort dingen vallen me meestal maar weinig op.

[ Voor 48% gewijzigd door Kalder op 22-12-2022 00:37 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• joowq
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 23:05
Kalder schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:54:
Ben nu bezig met op mijn eigen account de S-10 license te halen (had de licenses al op mijn sub account maar die gebruik ik tegenwoordig z.g.a. niet meer).
Blijft een lastige, en helemaal als je doel is om voor de voorbeeld ghost te blijven :+
Het lukt eigenlijk iedere poging wel om ervoor te blijven, maar dan ga ik de hele tijd wel weer ergens net iets te hard door de bocht, en kom je op het natte dan is het 99 van de 100 keer opnieuw proberen, dat, of ik verpest het remmen bij eau rouge weer, die gaat ook vaak mis, een minimaal beetje sturen daar terwijl je super licht remt en hij vliegt weg... morgen maar weer opnieuw proberen.
Ik had hiervoor toch de ideale racelijn aangezet om op het droge te blijven, kwam anders toch wel ergens net op het natte waarmee je wegslipt
joowq schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:23:
[...]

Ik had hiervoor toch de ideale racelijn aangezet om op het droge te blijven, kwam anders toch wel ergens net op het natte waarmee je wegslipt
Die had ik niet nodig, het is net gelukt hem te halen, maar ik kan op mijn TV in de simrig aardig goed zien waar de baan droog is en waar niet en na een tijdje onthou je het ook wel waar het droog is :) blij dat ik hem gehaald heb in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Kalder Nette tijd! Ik zou mij niet blind staren op de track times. Ben het wel met je eens hoor, maar zelfs in iRacing veranderen ze de physics regelmatig (en dat is toch een behoorlijk competitive game tov GT7 met alle respect) en oude hot laps zijn dan eigenlijk nooit meer te beaten. Ik heb mij er maar bij neer gelegd. Het is wat het is. Houdt het misschien ook wel zo interessant. Maar inderdaad; mensen die misschien eerder een tijd neer gezet hebben hadden veel sneller kunnen zijn of zijn veel sneller omdat het misschien toen makkelijker was. Ah well.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 22-12-2022 00:42 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die nieuwe Celica is wel een pareltje voor de Le Mans PP700 race hoor. Een rondetijd van 4:01.5 in FM1 met 315+ km/h op de straights en easy peasy 3 laps op een tank in FM6. En als je wilt ga je met moddervette vierwieldrifts in een enorme rookwolk door de chicanes. Wel een beetje spelen met diff instellingen en ik heb de brake balance op -2 staan want als een ouderwetse rally auto is 'ie nogal tail happy bij het aanremmen.

En standaard staat de anti-lag aan. Daar heb je geen bal aan op Le Mans dus zet het uit. Knoop er een medium turbo op en dan heb je vanaf ~5000 rpm al de volle 2 bar boost. En bijna 700 PK. De medium turbo levert je ook flink meer koppel op dan met de grote slak in het toerenbereik wat je op Le Mans gebruikt. Je moet sowieso het vermogen al iets terugschroeven om onder de 700 PP te komen, dus ik verwacht eigenlijk weinig extra van de high RPM turbo hier.

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 22-12-2022 17:32 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 21-09 17:05

Zyron

BWRAAAAP

Zo, voor linksgetekende komt het einde langzaam in zicht als het op trophies aan komt. Alleen nog 50 sport races en de ruim 13.000 km hebben gereden, dan is alles binnen. Sport vind ik verrassend vermakelijk (ben niet zo een online gamer), na een paar races ook mijn sportsman-rating reeds op A staan, daar ben ik toch al wel heel blij mee.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:29
Weet iemand hier hoe je die VGT Ferrari kan verkrijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:42:
Weet iemand hier hoe je die VGT Ferrari kan verkrijgen?
Dat kon met een quizvraag beantwoorden, later zal dit waarschijnlijk met een invite worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Die VGT Ferrari rijd overigens wel lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
SemperFidelis schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:45:
[...]

Dat kon met een quizvraag beantwoorden, later zal dit waarschijnlijk met een invite worden?
Ah, helaas die heb ik gemist.
Even afwachten dan tot die beschikbaar komt, dan heb ik de garage weer compleet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:46:
[...]

Even afwachten dan tot die beschikbaar komt, dan heb ik de garage weer compleet :)
Wordt geen invite, maar komt idd later beschikbaar. Voor 1 miljoen zonder invite zoals de andere VGT's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:46:
[...]

Wow, garage compleet? Wou je zeggen dat je alle andere auto's al hebt? Dan heb je flink zitten grinden zeg, doe je ook weleens iets met al die auto's of staan de meeste meer voor de sier in de garage? ;)
In ieder geval ben je de eerste waarvan ik gehoord heb dat hij de garage compleet heeft 👍 erg knap!

Heb zelf nu pas sinds gisteren alle licenses en missions gehaald, enige wat ik nog niet gedaan heb is alle circuit ervaringen, die bewaar ik voor als ik eens een dure auto wil kopen voor een race of als ik gewoon wat extra credits nodig heb, de daily reward is bij mij al 3 weken niets meer dan 2k, 5k of een nutteloze upgrade voor een auto die ik nooit gebruik

[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 23-12-2022 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand trouwens of je in GT7 als je een Formula V2.5 stuur van Fanatec gebruikt de settings voor de knoppen kan aanpassen via het Podium stuur scherm, wat als bruikbaar stuur aangegeven wordt in GT7, die heeft exact dezelfde layout namelijk maar er staat niet bij dat de Formula v2.5 daar ook op werkt, kan er op internet om niets over vinden. Weet wel dat de rotary encoders niet werken in GT7, maar dat is geen ramp.
En werkt de Rumble functie van die stuurtjes ook in GT7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Kalder schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:19:
Weet iemand trouwens of je in GT7 als je een Formula V2.5 stuur van Fanatec gebruikt de settings voor de knoppen kan aanpassen via het Podium stuur scherm, wat als bruikbaar stuur aangegeven wordt in GT7, die heeft exact dezelfde layout namelijk maar er staat niet bij dat de Formula v2.5 daar ook op werkt, kan er op internet om niets over vinden. Weet wel dat de rotary encoders niet werken in GT7, maar dat is geen ramp.
En werkt de Rumble functie van die stuurtjes ook in GT7?
Ik gebruik het Formula V2.5 stuur met een DD Pro en volgens de ingame DD Pro settings kun je alleen wat buttons mappen volgens mij. De 2 draaiknoppen bij je duimen werken wel, links is voor fuel mapping en rechts voor brake balance. Ik ben de afgelopen week vooral aan het rijden geweest zonder al teveel met settings bezig te zijn. :)

De button mapping van het Podium stuur is bijna identiek, ik heb geen advanced shifter paddles dus ik mis de L4 en R4 button.

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 23-12-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op donderdag 22 december 2022 @ 17:18:
dus ik verwacht eigenlijk weinig extra van de high RPM turbo hier.
Nou, daar zat ik goed naast.

3:56.456, met een optimale tijd van 3.55:7 ofzo. En nog steeds 3,5 rondes op een tank in FM6. Voor ik onder de 4 minuten dook ben ik wel anderhalf uur bezig geweest om gear settings te verzinnen met genoeg topsnelheid en geen turbokrater tussen de versnellingen. Het ietwat fanatiek kwispelen bij aanremmen heb ik ook flink weten te verminderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Kalder schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:04:
[...]

Wow, garage compleet? Wou je zeggen dat je alle andere auto's al hebt? Dan heb je flink zitten grinden zeg, doe je ook weleens iets met al die auto's of staan de meeste meer voor de sier in de garage? ;)
In ieder geval ben je de eerste waarvan ik gehoord heb dat hij de garage compleet heeft 👍 erg knap!

Heb zelf nu pas sinds gisteren alle licenses en missions gehaald, enige wat ik nog niet gedaan heb is alle circuit ervaringen, die bewaar ik voor als ik eens een dure auto wil kopen voor een race of als ik gewoon wat extra credits nodig heb, de daily reward is bij mij al 3 weken niets meer dan 2k, 5k of een nutteloze upgrade voor een auto die ik nooit gebruik
Ik ben op een paar Legendary auto's ook bijna compleet. Koop vaak wel meteen de nieuwe auto's uit de updates. Zou even in de game moeten kijken hoeveel ik er nog mis, maar dat zijn er minder dan 20. Het is alleen nog even een behoorlijke grind voor de 20 mil auto's uit de legendary dealers en ik speel niet veel meer momenteel. De meeste high reward races komen mij nu wel redelijk de neus uit. Hoop dan ook dat ze hier eens wat aan gaan doen, anders denk ik dat het spel redelijk gaat verstoffen op de SSD.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 18:02:
[...]

Ik gebruik het Formula V2.5 stuur met een DD Pro en volgens de ingame DD Pro settings kun je alleen wat buttons mappen volgens mij. De 2 draaiknoppen bij je duimen werken wel, links is voor fuel mapping en rechts voor brake balance. Ik ben de afgelopen week vooral aan het rijden geweest zonder al teveel met settings bezig te zijn. :)

De button mapping van het Podium stuur is bijna identiek, ik heb geen advanced shifter paddles dus ik mis de L4 en R4 button.
Er zijn sinds de release van het spel 2 nieuwe Fanatec stuurtjes bijgekomen in de settings, het podium stuur en het CSL Elite stuur.

De layout van het podium stuur is 100% gelijk aan het Formula v2.5 stuur, maar ik zie er nergens iets staan over of de v2.5 er ook mee werkt, er staat alleen podium bij. Ik ga ervan uit dat veranderingen in de settings van het podium stuur ook op de v2.5 werken, maar dat weet ik niet zeker.
Vandaar mijn vraag ;)

Dit is een screenshot van de settings van het podium stuur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUHRq1X-oXAiy0FkO8vDZH_VOFk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ji9HOXZXi5fnYGtu0gh8AZPR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 24-12-2022 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Kalder schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:25:
[...]

Er zijn sinds de release van het spel 2 nieuwe Fanatec stuurtjes bijgekomen in de settings, het podium stuur en het CSL Elite stuur.

De layout van het podium stuur is 100% gelijk aan het Formula v2.5 stuur, maar ik zie er nergens iets staan over of de v2.5 er ook mee werkt, er staat alleen podium bij. Ik ga ervan uit dat veranderingen in de settings van het podium stuur ook op de v2.5 werken, maar dat weet ik niet zeker.
Vandaar mijn vraag ;)
Volgens mij werkt dat gewoon,ik zou niet weten waarom niet. Bij mij is de mapping van het v2.5x stuur out of the box identiek aan het podium stuur....op die 2 paddles na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:57
AtleX schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:56:
[...]

Nou, daar zat ik goed naast.

[YouTube: Gran Turismo™ 7 - Celica ST205 on Le Mans (3:56.456)]

3:56.456, met een optimale tijd van 3.55:7 ofzo. En nog steeds 3,5 rondes op een tank in FM6. Voor ik onder de 4 minuten dook ben ik wel anderhalf uur bezig geweest om gear settings te verzinnen met genoeg topsnelheid en geen turbokrater tussen de versnellingen. Het ietwat fanatiek kwispelen bij aanremmen heb ik ook flink weten te verminderen.
Benieuwd naar jouw instellingen. Kom zelf niet onder de 4:08 op FM6.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Deze penalty was het 100% waard, ik ben VisioNoisiA, feta_racing remt veel te laat en gebruikt mij om de bocht te kunnen halen waardoor ik bijna spinde en 2 posities verloor, mijn wraak was zoet :+

Ook grappig, na de race kreeg ik van 3 mensen een compliment en van één de opmerking "so lame" waarop ik antwoordde "Karma!" >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCI0glz2vl4xZI-h0AfvWLJOjWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iaWl3MiSscMhBaInmXmDoE7P.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren bezig geweest met de laatste driftmissie op Tsukuba,dan wil je dit niet zien na tig pogingen. Gelukkig heb ik hem een paar pogingen later wel gehaald 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Herkenbaar, dat waren wel de momenten dat ik e.e.a. naar de TV wenste te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
skreppiedoe schreef op zondag 25 december 2022 @ 12:22:
[Afbeelding]

Gisteren bezig geweest met de laatste driftmissie op Tsukuba,dan wil je dit niet zien na tig pogingen. Gelukkig heb ik hem een paar pogingen later wel gehaald 8)
Yea die driftmissies.... Ughhhhh. Kan ut echt niet, dus heb echt lang zitten kutten met die dingen. Maarja uiteindelijk wel goud jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
iekue schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:25:
[...]

Yea die driftmissies.... Ughhhhh. Kan ut echt niet, dus heb echt lang zitten kutten met die dingen. Maarja uiteindelijk wel goud jeuj!
Hier hetzelfde, ik ben er best wel een tijdje mee bezig geweest. Ik heb ze uiteindelijk ook allemaal op goud gezet...wel met controller btw :+
Zyron schreef op zondag 25 december 2022 @ 12:42:
Herkenbaar, dat waren wel de momenten dat ik e.e.a. naar de TV wenste te gooien.
Dat viel deze keer mee, ik heb gewoon een :9B genomen.

[ Voor 24% gewijzigd door skreppiedoe op 25-12-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
[...]

Maat van me heeft al weken (mss zelfs maanden) zijn garage compleet, die is nu lekker voor mij aan het grinden :D
Dat is ook het eige doel wat ik nog heb, die garage compleet krijgen (nog 2).

Als ik zo terug kijk ben ik toch enigszins teleurgesteld in hoe snel GT7 mij niet meer kan bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:06

_Apache_

For life.

Ik vind het Gr.1 menu book toch wel een pittige, weet even het nummer niet uit men hoofd. Mogelijk een van de extra books.

Je moet deze rijden op Suzuka / St Croix en Daytona. 10 Laps, banden x8, brandstof x12.

BoP lijkt uitgeschakeld, dus het is maar beetje gokken welke wagen vlot is.

Had nog geen Gr1 auto, heb de Mazda LM55 gekocht, ding is pijlsnel op het rechte stuk en op zich best OK is het bochtenwerk. Maar wat zijn die Gr1 auto nerveus als je een keer een kerb wat hard pakt. Moet echt mijn rijstijl aanpassen. :X En al een paar keer gehad dat een van de AI auto's insnijdt terwijl ik daar rij, en mij de bocht uittikt.

Daytona is gelukt vanwege de brute snelheid op het rechte stuk van de LM55. Op het infield kan ik semi- bij blijven, en op de oval vlieg ik ze voorbij.

Suzuka word al een stuk lastiger, de baan is niet breed, en een van de weinig inhaal mogelijkheden zijn bij de hairpin, casio en bocht 2. Als je na bocht 2 eenmaal in de Senna S'es komt, is het als treintje aansluiten. -O-

Het is ook een beetje een psychologische race, je start immers al ~20sec achter de nummer 1. Dus je zal 2 sec / ronde moeten goedrijden.

Bij Daytona lukte een 1 stopper (RH FM2, ronde 6 naar RM en FM5), maar bij de andere zal het wel een 2 stopper moeten worden.

St Croix lijkt wijder dus beter voor inhalen, maar heb ik weinig rondjes opgereden. Dus zal eerst wel ff oefenen worden.

Hebben jullie tips?

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 27-12-2022 10:46 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

skreppiedoe schreef op zondag 25 december 2022 @ 12:22:
[Afbeelding]

Yup. Als je eenmaal begrijp dat de snelheid van de drift veel meer invloed heeft op de puntentelling, ipv hoek die je maakt. Dan gaan de punten beter :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:55:
[...]

Als ik zo terug kijk ben ik toch enigszins teleurgesteld in hoe snel GT7 mij niet meer kan bekoren.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/ejY5z28hmAUAAAAM/same-office.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:55:
[...]

Maat van me heeft al weken (mss zelfs maanden) zijn garagae compleet, die is nu lekker voor mij aan het grinden :D
Dat is ook het eige doel wat ik nog heb, die garage compleet krijgen (nog 2).

Moet zeggen, had ook wel wat meer single player content verwacht (of iig meer high reward races), vermaak me nog wel met online races soms maar daar blijft het ook wel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlaanderen1
[...]

Inmiddels de Ferrari ook gekocht, en zit nu op 454/454 van de autos.

Moet er wel bij zeggen, dat de '' grind '' voor mij een script was via remote play en via deze weg de auto's verzamelt heb. Met een full time job, en een kleine heb ik er vrij weinig tijd voor. Het is aan de andere kant wel heerlijk om toch 10 miljoen te hebben staan, en alle auto's beschikbaar. Nu alleen nog tijd vinden om te racen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kadett schreef op zondag 25 december 2022 @ 05:08:
[...]

Benieuwd naar jouw instellingen. Kom zelf niet onder de 4:08 op FM6.
Dat rondje was in FM1, maar in FM6 doet 'ie alsnog een 4:05-4:06. Mijn instellingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfOZw7jIX7crlocB3YSlhT9NSzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c6lF5bE3OjhbL2Pd3ZqIgAlB.jpg?f=fotoalbum_large

Relatief harde veren en dempers aan de voorzijde om 'm wat meer van kwispelen richting oversturen te halen. Vandaar ook het vrij forse toespoor achter.

Het voorste diff is aggresiever dan de achterste zodat 'ie 'm goed de bocht uitsleurt, maar met een 35:65 verdeling is dat effect niet dusdanig extreem dat je met stuiterende voorwielen aan het ondersturen bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXDJpAYcQdXWG_R5zniVM3JzvLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0sLpeP97W5gRI3Unt9Fs3Y5.jpg?f=fotoalbum_large

Gear settings houden 'm mooi in de powerband in FM1, zonder erg traag te worden in FM6. Voor het mooie is 'ie net wat te kort, je ziet me wel/niet de begrenzer induiken op de rechte stukken, maar het is een goed werkende afweging tussen performance in de economy laps en de snelle hot laps.

Het blijft wel een handjevol bij het aanremmen. Rem in een rechte lijn en op een vochtige/natte baan is het zaak je rempunt flink naar voren te halen anders haalt de achterkant de voorkant onherroepelijk in.

[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 28-12-2022 12:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Ik ben gisterenavond een tijdje bezig geweest met de circuit experience op Lago Maggiore en die vind ik behoorlijk pittig. De sectoren op goud zetten was wel te doen maar de volledige ronde op goud krijgen is nog niet gelukt.
Mijn snelste ronde is 0,7 sec te langzaam, het wilde maar niet lukken om een foutloze ronde te rijden...straks nog maar een poging wagen en wie weet lukt het nog dit jaar. 8)

Edit: vanmiddag nog even tijd gehad om te spelen en de gouden plak is binnen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 31-12-2022 17:05 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05 14:28
Iedereen de beste wensen voor 2023, dat het weer een sportief jaar mag worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Lekker het nieuwe jaar in! GT7 heeft wel heerlijke uitdagende challenges. Heb me kostelijk vermaakt met de endurance races en circuit experience missies. Nu alles goud! Offline ben ik nu wel klaar na een maand of 5 racen en praktisch alles p1 of goud behalen. Ga is online beginnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWf3SgjkkjlGy-J4xBEU2qbTyTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mlGJ3AFo62biioOhQAMOTRj4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:19:
Lekker het nieuwe jaar in! GT7 heeft wel heerlijke uitdagende challenges. Heb me kostelijk vermaakt met de endurance races en circuit experience missies. Nu alles goud! Offline ben ik nu wel klaar na een maand of 5 racen en praktisch alles p1 of goud behalen. Ga is online beginnen
[Afbeelding]
Heftig weekje om online te beginnen met Daily C op Bathurst hehe. Al vind ik dat niet erg, ben ik wel aardig goed in na vorige keer dattie was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:19:
[Afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

_Apache_ schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:14:
Ik vind het Gr.1 menu book toch wel een pittige, weet even het nummer niet uit men hoofd. Mogelijk een van de extra books.

Je moet deze rijden op Suzuka / St Croix en Daytona. 10 Laps, banden x8, brandstof x12.

BoP lijkt uitgeschakeld, dus het is maar beetje gokken welke wagen vlot is.

Had nog geen Gr1 auto, heb de Mazda LM55 gekocht, ding is pijlsnel op het rechte stuk en op zich best OK is het bochtenwerk. Maar wat zijn die Gr1 auto nerveus als je een keer een kerb wat hard pakt. Moet echt mijn rijstijl aanpassen. :X En al een paar keer gehad dat een van de AI auto's insnijdt terwijl ik daar rij, en mij de bocht uittikt.

Daytona is gelukt vanwege de brute snelheid op het rechte stuk van de LM55. Op het infield kan ik semi- bij blijven, en op de oval vlieg ik ze voorbij.

Suzuka word al een stuk lastiger, de baan is niet breed, en een van de weinig inhaal mogelijkheden zijn bij de hairpin, casio en bocht 2. Als je na bocht 2 eenmaal in de Senna S'es komt, is het als treintje aansluiten. -O-

Het is ook een beetje een psychologische race, je start immers al ~20sec achter de nummer 1. Dus je zal 2 sec / ronde moeten goedrijden.

Bij Daytona lukte een 1 stopper (RH FM2, ronde 6 naar RM en FM5), maar bij de andere zal het wel een 2 stopper moeten worden.

St Croix lijkt wijder dus beter voor inhalen, maar heb ik weinig rondjes opgereden. Dus zal eerst wel ff oefenen worden.

Hebben jullie tips?
Suzuka is binnen, moest harder verdedigen dan LEC tegen PER in de laatste F1 GP. Maar de buit is binnen.

St Croix werd ik 2e op 44s. Nummer 3 reed een seconde of 30 achtermij. Dat is de enigste race (in single player) waar ik niet gewonnen heb. Wellicht ga ik hem opnieuw proberen, maar dan een andere strategie.

Het waren 8 laps, die ik afreed in ongeveer 3m8s per rondje. En probeerde een strategie van 2x medium, en FM1. En rij met de LM55. De baan zou de wagen goed moeten liggen, vanwege de lange rechte stukken en belachelijk snelheid van het beestje, maar mis te vaak men rempunten. :X

Een 44s inrijden betekend dat de 3m8s naar 3m2-3s moet. :X

Nieuwe strategie is beginnen op RH, mee proberen te komen in de meute tot ronde 5, en dan afmaken met een setje rood. Het is dan even de vraag hoeveel ik dan nog met de zachte band moet inlopen.

==
Diverse lapguides rijden sub 3m tijden, dat word dus wel even tunen, en vooral rijstilj aanpassen. Half gas blijven geven in de bochten lijkt bij deze wagens op dit circuit dus wel goed te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 05-01-2023 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

https://www.gtplanet.net/...psvr2-launchday-20230105/

Andere hier die een pre-order op de PSVR2 hebben?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wacht eerst wel tot er wat meer titels zijn, daarnaast heeft PD niet echt een trackrecord van launch days halen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geweldig nieuws, nu wil ik nog weten of je het online kunt gebruiken of dat het weer alleen zo'n soort demo mode wordt zoals de PSVR1 maar dan misschien wat uitgebreider.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Kalder schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:28:
[...]

Geweldig nieuws, nu wil ik nog weten of je het online kunt gebruiken of dat het weer alleen zo'n soort demo mode wordt zoals de PSVR1 maar dan misschien wat uitgebreider.
Als dat niet kan ga ik in een hoekje zitten huilen en vervolgens een PSVR2 op V&A zetten :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag weer eens zin gehad om verder te gaan met de circuit experiences en na heel veel pogingen, eindelijk de circuit experience voor de Nürburgring behaald, had het blijkbaar makkelijk wat rustiger aan kunnen doen, want ik zat met 6:31,978 een flink stuk onder wat je nodig had voor goud (iets van 6:37 ofzo). Maar ik ging maximaal en daardoor maakte ik snel foutjes waardoor ik steeds overnieuw kon beginnen... Net Demon Souls die Nürburgring, 1 foutje en je bent terug bij af 😅

Ook gelijk 2e in mijn vriendenlijst met één tiende verschil :)
Maar ik blijf erbij de auto's zijn tegenwoordig sneller en beter bestuurbaar dan bij release dus uiteraard zegt het niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Ik heb GT7 gekocht als eerste GT game voor de PS4. Ik lees online wel veel verschillende verhalen over GT7 vs GT sport. Is GT7 de betere game? beetje te doen zonder microtransactions enzo? Online doe ik (nog) niet. Begrijp dat veel challenges wel werken zonder Ps+

Heb in de Xbox 360 jaren wel echt veel Forza gespeeld, dat was goud. Zocht eigenlijk weer een goede console racer. Project cars heb ik ook, maar dat is qua controller echt een beetje behelpen.

[ Voor 27% gewijzigd door twowheeler op 06-01-2023 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
twowheeler schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:57:
Ik heb GT7 gekocht als eerste GT game voor de PS4. Ik lees online wel veel verschillende verhalen over GT7 vs GT sport. Is GT7 de betere game? beetje te doen zonder microtransactions enzo? Online doe ik (nog) niet. Begrijp dat veel challenges wel werken zonder Ps+
Yep prima te doen zonder microtransacties (dat gezeur daarover..... GT heeft al meerdere edities de mogelijkheid om credits te kopen), vooral nu dr wat races zijn toegevoegd die je aardig wat credits geven (in de postgame). Gewoon de game spelen!

Gt7 vs GT Sport..... allebei hebben ze hun voordelen... Maar GT7 is een veel uitgebreidere game (al is de singleplayer structuur wat apart, maar dat merk je wel). Meer auto's, meer tracks (alles wat in sport zit, en dan nog meer, vooral na updates), etc. Online is wel chill om te hebben (moet je ps+ essential hebben, krijg je meteen star wars jedi fallen order haha), maar je hebt eerst genoeg singleplayer content.

[ Voor 8% gewijzigd door iekue op 06-01-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
iekue schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:18:
[...]

Yep prima te doen zonder microtransacties (dat gezeur daarover..... GT heeft al meerdere edities de mogelijkheid om credits te kopen), vooral nu dr wat races zijn toegevoegd die je aardig wat credits geven (in de postgame). Gewoon de game spelen!

Gt7 vs GT Sport..... allebei hebben ze hun voordelen... Maar GT7 is een veel uitgebreidere game (al is de singleplayer structuur wat apart, maar dat merk je wel). Meer auto's, meer tracks (alles wat in sport zit, en dan nog meer, vooral na updates), etc. Online is wel chill om te hebben (moet je ps+ essential hebben, krijg je meteen star wars jedi fallen order haha), maar je hebt eerst genoeg singleplayer content.
Merci! Vanavond maar eens wat rondjes maken dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
iekue schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:18:
[...]

Ben het niet helemaal met je eens. Denk dat GT Sport op het eind meer single player content in de vorm van races heeft dan GT7. Ik speelde met GT Sport toch heel vaak 1 uurs races in de Porsche Cup of andere raceklasses, terwijl die races heel dun gezaaid zijn in GT7. Dat blijft ook momenteel mijn grootste grieven met GT7, dat het aantal races, zeker op het gebied van endurance, toch heel dun gezaaid zijn. Zeker op de Nordschleife en LeMans.

Daarentegen is GT7 weer veel uitgebreider qua auto's. De weerseffecten, dag-nacht cyclus zijn heel veel beter. Daarnaast vind ik de handling ook een stuk beter dan met GT Sport.

Microtransacties zijn totaal niet nodig, als je maar beseft dat je niet binnen een paar uur over alle 450+ auto's kan beschikken. Gewoon eerst zoveel mogelijk de menuboeken doen, dan heb je al meer dan 80 auto's vrijgespeeld en in de garage. Daarna gewoon rustig uitbouwen met de wagens die je wil hebben. Als je dan nog cash tekort komt, kan je alle circuitervaringen doen, die leveren ook best veel geld op. En dan heb je nog bepaalde races met hoge uitkeringen die je over en over kan doen om je credits op te bouwen. Maar daar moet je zin aan hebben. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door thunder8 op 06-01-2023 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
twowheeler schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:57:

Heb in de Xbox 360 jaren wel echt veel Forza gespeeld, dat was goud. Zocht eigenlijk weer een goede console racer. Project cars heb ik ook, maar dat is qua controller echt een beetje behelpen.
Om hier op terug te komen. Tot nog toe heerlijke game. Je kan prima Credits verzamelen door races te doen enzo. Het geeft me absoluut hetzelfde gevoel als bij Forza.

Verhaal modus ook leuk, ergens heeft het iets ontspannends. De auto's voelen ook erg goed wat het racen leuk maakt!

Wel opvallend: Soms is een auto zo goed (clio RS) dat je hem voor bijna alle races kan gebruiken. Je wint ze dan allemaal redelijk makkelijk. Voor de gein een level hogere race geprobeerd: lijkt nergens naar.

Vraag: Als ik een race doe, en ik wordt 3de. Kan ik deze dan later nog een keer doen en dan wel eerste worden? En die credits ook krijgen voor die 1ste plek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

twowheeler schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:04:
[...]

Vraag: Als ik een race doe, en ik wordt 3de. Kan ik deze dan later nog een keer doen en dan wel eerste worden? En die credits ook krijgen voor die 1ste plek?
Ja, je kan die races zo vaak doen als je wilt en krijgt er elke keer credits voor. Ik doe regelmatig voor de lol bijvoorbeeld de Japanese FF & FR races op Tsukuba of de European FR races op de diverse Europese circuits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
twowheeler schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:04:
[...]
Elke race kan je honderden/duizenden keren doen en elke keer krijg je gewoon credits. Bij Missions/Missies, is dat wel anders. Als je eerst een bronzen tijd/positie haalt, dan kan je je verbeteren naar een zilveren of gouden tijd/positie en krijg je die credits ook nog. Maar heb je eenmaal goud gehaald, dan krijg je hier geen extra credits meer. Haal je in 1x goud, krijg je de brons/zilver/goud-credits in 1x. Met circuitervaringen net zo. Goud gehaald, dan is dat het.

Als je de menuboeken hebt uitgespeeld, dan zijn er een aantal high reward races, waarbij je veel meer credits kan verdienen, dan met de overige races. Sardegna 800pp, Spa 800pp, Le Mans 700pp zijn er een aantal van. Sowieso ook nog een race op Tokyo, maar die vind ik niet fijn. Sardegna en Spa zijn de grootverdieners. Sardegna is 725k voor elke 25 minuten ongeveer en Spa is 1.5 miljoen voor 1 uur+1ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

LeMans PP700 is ook een grootverdiener. 825K voor 30 minuten en een paar seconden met een goeie auto. Da's grofweg 1,6 miljoen per uur, ruim 100 K meer dan twee races op Sardegna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
AtleX schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:44:
LeMans PP700 is ook een grootverdiener. 825K voor 30 minuten en een paar seconden met een goeie auto. Da's grofweg 1,6 miljoen per uur, ruim 100 K meer dan twee races op Sardegna.
Sardegna doe je ook in 25 minuten dus dat scheelt onder de streep bijna niets.Ik denk dat Sardegna dan nog iets hoger uitkomt. Tokyo kan in 28 minuten en is 825 dus is de hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
AtleX schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:10:
[...]

Ja, je kan die races zo vaak doen als je wilt en krijgt er elke keer credits voor. Ik doe regelmatig voor de lol bijvoorbeeld de Japanese FF & FR races op Tsukuba of de European FR races op de diverse Europese circuits.
Nice. Reden: ik dacht voor de gein mee te doen met een BRZ (weinig getuned) aan een FR cup. Werd helemaal zoek gereden maar met wat moeite moet ik er wel een top 3 uit kunnen halen. Wel super leuk natuurlijk, alleen niet zo winstgevend. Wel een verfrissing na de overmacht in de andere races.

Vroeg me af of ik dat dan kan doen, en daarna alsnog met een betere auto terugkomen voor die eerste plaats.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Gisteravond mezelf eens vermaakt met die nieuwe Guilia. Prettige verrassing, die auto. Snel, stabiel, controleerbaar. Alleen ik krijg 'm met geen mogelijkheid zuinig genoeg om 3 laps op een tank te kunnen doen in de PP700 race op Le Mans. :/

Ook maar weer eens een paar stickers geplakt. Ik ben een prutser dus vond deze auto vrij lastig. De brede wielkasten achter moet je los stickeren van de body en dat uitlijnen kan wel een dingetje zijn. De halve neus is ook los van de front body. Maar goed, het eindresultaat lijkt wel ergens op geloof ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXIUuwm8F78aHLdS7O4u6UVmiu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiZIzqZ6uAOMbeaB4QdlQUk3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Deze was wel erg close op Dragon Trail Seaside 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oc3zNSGDD0_hXwfQN33S3waorCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cNFLrN55V50BBy7hsDOlROzc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Afgelopen vrijdag besloten om toch een Fanatec DD Pro aan te schaffen maar je kunt op dit moment alleen een pre-order doen voor 10 maart 2023 🙈 Net te laat besteld dus.

Kent iemand de reden dat vrijwel alles out of stock is, ik neem aan productieproblemen door het chip tekort?

Nog even gekeken voor de Thrustmaster T-GT-2 maar ik denk dat ik toch ga kiezen voor mijn eerste keuze Fanatec.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Gisteren na een tijdje niet meer gespeeld te hebben toch maar weer de stoel even neer gezet met mijn stuur.
Heb met de Sport modus een kwalificatie rit gedaan met de Alpine A110, en startte vanaf P2 :)

Bij de start gelijk de controle genomen en de leiding gepakt, en hierna uitgereden.
P2 kwam toch redelijk dichtbij maar overschoot in bocht 1 waardoor ik meer exit speed had en hem er weer voorbij reed.

Mijn tweede win in de sport modus, waarvan 5 races gereden (3 keer top 5)

Was weer genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Vlaanderen1 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:57:
Gisteren na een tijdje niet meer gespeeld te hebben toch maar weer de stoel even neer gezet met mijn stuur.
Heb met de Sport modus een kwalificatie rit gedaan met de Alpine A110, en startte vanaf P2 :)

Bij de start gelijk de controle genomen en de leiding gepakt, en hierna uitgereden.
P2 kwam toch redelijk dichtbij maar overschoot in bocht 1 waardoor ik meer exit speed had en hem er weer voorbij reed.

Mijn tweede win in de sport modus, waarvan 5 races gereden (3 keer top 5)

Was weer genieten :)
heb je toch mazzel gehad / goed gereden - de races die ik deed waren 1 groot punterino festijn - zal wel komen door no SR/DR :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07

RBH

Afgelopen week sinds een maandje of 4 eindelijk weer eens de PS5 aangesloten en GT7 gespeeld. Direct de Sierra Cosworth gekocht, beetje getweaked en races mee gereden. Wat is dat ding tricky, maar wel superleuk om mee te rijden zeg. :D

Die nieuwe circuits in USA zijn ook heerlijk om te rijden. Ga hem zeker weer vaker aanslingeren de komende tijd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

RBH schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:37:
Die nieuwe circuits in USA zijn ook heerlijk om te rijden. Ga hem zeker weer vaker aanslingeren de komende tijd. :)
Watkins Glen is wel echt een circuit waar je 'in een flow' moet komen.. Niet elke auto staat dat even goed toe, maar dat geeft wel een karakter aan het circuit.
Vooral de banking van een aantal bochten vergroot het verschil tussen banden compounds, dat is tof.

Soms wil je gewoon even wat anders dan de bekende Spa / Monza races.

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 16-01-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
_Apache_ schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Watkins Glen is wel echt een circuit waar je 'in een flow' moet komen.. Niet elke auto staat dat even goed toe, maar dat geeft wel een karakter aan het circuit.
Vooral de banking van een aantal bochten vergroot het verschil tussen banden compounds, dat is tof.

Soms wil je gewoon even wat anders dan de bekende Spa / Monza races.
Watkins Glen is een heerlijke baan. Heb hem al met meedere klassen gereden, maar het meeste toch met de CLK-LM in een 800pp trim. Inderdaad een baan waar je echt een mooie flow kan vinden. 1 van de weinige bochten die mijn inziens niet in de flow past is een na laatste linker bocht, waar je ook nog eens de hoogte in gaat. Daarna nog een bocht naar links en dan rechtsaf naar het rechte stuk en finish. Die flowt in mijn ogen niet heel erg lekker.

Road Atlanta is ook wel aardig goed, maar daar ben ik nog wel zoekende.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SemperFidelis
AtleX schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:57:
Gisteravond mezelf eens vermaakt met die nieuwe Guilia. Prettige verrassing, die auto. Snel, stabiel, controleerbaar. Alleen ik krijg 'm met geen mogelijkheid zuinig genoeg om 3 laps op een tank te kunnen doen in de PP700 race op Le Mans. :/

Ook maar weer eens een paar stickers geplakt. Ik ben een prutser dus vond deze auto vrij lastig. De brede wielkasten achter moet je los stickeren van de body en dat uitlijnen kan wel een dingetje zijn. De halve neus is ook los van de front body. Maar goed, het eindresultaat lijkt wel ergens op geloof ik.

[Afbeelding]
Dat painten blijft wel leuk ja. Heb laatst dit ding gemaakt, maar dat was toch wel effe een werkje waar ik iets te lang mee bezig was :')
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o2w9VIR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Arg... het pitsysteem is zo ruk. Kan me in online races er echt enorm aan ergeren. Pit lane penalty is zowat gegarandeerd op bepaalde circuts - begrijp werkelijk niet wat ik dan fout doe. En als je iets te snel bent met de banden selectie mag je wel 20sec naar de pit crew kijken maar je keuze wijzigen, ho maar.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
FMS schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:48:
Arg... het pitsysteem is zo ruk. Kan me in online races er echt enorm aan ergeren. Pit lane penalty is zowat gegarandeerd op bepaalde circuts - begrijp werkelijk niet wat ik dan fout doe. En als je iets te snel bent met de banden selectie mag je wel 20sec naar de pit crew kijken maar je keuze wijzigen, ho maar.... :(
Je moet bij pit entry (en naar buiten rijden) niet over de witte lijn rijden, dan krijg je penalty. In qually/practice ff pit entry oefenen werkt wonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Pfoe, hoewel ik Road Atlanta een leuke baan vind is het voor mij online qua daily races even wat minder weggelegd..
Nurburging daarentegen wel leuk, gisteren mijn eerste overwinning geboekt dus dat is fijn. En Monza mijdt ik maar als de pest... leuk dat ze meetellen voor de 50 online-races trophy, maar liever probeer ik mijn driver rating wat op te krikken..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

SemperFidelis schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:42:
[...]

Dat painten blijft wel leuk ja. Heb laatst dit ding gemaakt, maar dat was toch wel effe een werkje waar ik iets te lang mee bezig was :')
[Afbeelding]
Ja, het goed uitlijnen enzo vreet stiekem veel tijd. Ik moet zeggen dat ik de camerabediening in de livery editor ook niet altijd even handig vind. Als je de camera draait gaan stickers ineens de hele andere kant op qua roteren en zoomen. Van sommige ingewikkelde kunstwerkjes die anderen maken ben ik dan ook behoorlijk onder de indruk, al wordt ik er zelf ook wat handiger in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zB1y017fBJxB9Wp0c43YeCvdXbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNOrM9mEsox8gPv1bTBmxAly.jpg?f=fotoalbum_large
Mazda 787b hommage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEJarCduG2w_3mqqAaHG0QanSoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JdAcqHzHlsTZdlUFyIyKtCDo.jpg?f=fotoalbum_large
Eens gespeeld met kleurverloopjes en transparantie in de stickers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HbqzU95in9pmlY8nPAqSLwQ00k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ticuceSefLJlhGetqXom0yJV.jpg?f=fotoalbum_large
Ralliart voor de Tommi Makinen Evo 6.

Regelmatig share ik ook een livery en daar komen weleens een handjevol likes op, maar in GT7 is de showcase by default erg onhandig. Een paar zeer productieve mensen worden standaard getoond, die produceren veel, krijgen daardoor bij elkaar best wat likes, komen dus altijd tevoorschijn als je de showcase opent en dus krijgen ze nog meer likes. Een zelfversterkend mechanisme waardoor de recreatieve stickerplakkers en plaatjesschieters helemaal ondersneeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
AtleX schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:21:
[...]

Regelmatig share ik ook een livery en daar komen weleens een handjevol likes op, maar in GT7 is de showcase by default erg onhandig. Een paar zeer productieve mensen worden standaard getoond, die produceren veel, krijgen daardoor bij elkaar best wat likes, komen dus altijd tevoorschijn als je de showcase opent en dus krijgen ze nog meer likes. Een zelfversterkend mechanisme waardoor de recreatieve stickerplakkers en plaatjesschieters helemaal ondersneeuwen.
Ja is inderdaad wel irritant dat je niet kunt selecteren op aantal downloads.
En het is ook wel een populariteitscontestje, soms lijkt het net Hyves met al die types die een standaard tekstje plaatsen met de vraag of je hun ook wilt volgen/sharen.

Wat is je PSN? dan volg ik je wel even.
Mijn liveries: https://www.gran-turismo....5d24da2/gallery/CarStyle/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Na tientallen pogingen op de trime trail kwam ik er ineens achter dat je de ghost van de snelste tijd kon aanzetten. Reed vervolgens vrijwel gelijk 6 tienden van mn tot dan toe snelste tijd af. Als ik me niet vergis is mn 56.9 goed voor 2 miljoen credits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ik was dus van plan dit jaar mijn Fanatec rig te upgraden met 8nm boost kit, loadcell rem en het Formula v2.5 stuurtje, maar nu bekend is dat GT7 volledige ondersteuning gaat krijgen voor de PSVR2 inclusief online (🚨⚠️🚨⚠️🚨⚠️🚨!!!) staat dat ding nu met prioriteit bovenaan op de wishlist, dat gaat zoooooo gaaf worden, driveclub vr was echt mijn favoriete vr spel voor de VR1, dus kan echt niet wachten om GT7 online in VR te doen terwijl ik in m'n race simulatortje zit :Y
Maar betekent wel dat ik waarschijnlijk nog wel even wat langer moet door sparen om die Fanatec spullen te kunnen halen en misschien moet ik het stuurtje maar even laten zitten voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 21:32
Vanmiddag toch maar een PSVR2 in pre order gezet. Ben benieuwd naar de beleving en hoop dat het mij terug naar GT7 krijgt na de teleurstellende FF op DD wheelbases.

Iemand ook van plan om VR te gaan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Unbreukable schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:15:
Vanmiddag toch maar een PSVR2 in pre order gezet. Ben benieuwd naar de beleving en hoop dat het mij terug naar GT7 krijgt na de teleurstellende FF op DD wheelbases.

Iemand ook van plan om VR te gaan proberen?
Misschien uiteindelijk wel, maar weet niet of ik VR aankan en sowieso wil dat eerst testen, voordat ik een dergelijk bedrag neertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Naar aanleiding van het bericht omtrent GT7 in VR heb ik inderdaad ook direct een psvr2 besteld. Hopelijk word ik niet misselijk. Ben echt heel benieuwd naar de graphics en beleving van racen in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 22:38
Ik bijt mij aardig stuk op de 800pp neoclassic race.

Online vind ik dat de CLK GTR het moet kunnen. Dus vermogen aangepast zodat ik op max 800pp uitkom. Die rijdt heerlijk, ik ben er snel mee en op FM3 met medium banden rijd ik hem uit op de 3e plek (mits droog) op de Red Bull Ring.

Maar er zit niet zoveel verbetering in dat ik de eerste twee ook pak.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:27
B-Real schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 22:00:

Online vind ik dat de CLK GTR het moet kunnen. Dus vermogen aangepast zodat ik op max 800pp uitkom. Die rijdt heerlijk, ik ben er snel mee en op FM3 met medium banden rijd ik hem uit op de 3e plek (mits droog) op de Red Bull Ring.

Iemand tips?
Porsche 962C eens proberen met RH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Toch gelukt met de CLK met dank aan een afstelling op internet. Vervolgens beetje geluk (en gokje wagen met de pitstop) met de regenbuien en op Fuji de nr2 blokken voor de finishvlag.

Willow Springs, wat ik echt geen fijne baan vind, was dan weer relatief eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

Iemand tips?
De CLK-LM is inderdaad heerlijk om te rijden op 800pp. Mijn favoriete auto in de game, heb er ook al iets van dik 30k km mee gereden. Snel, niet te dorstig en goed qua handling. Doe er alle 800pp high reward races mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Klopt. Naast dat ik het een mooie auto vind, rijdt hij ook gewoon heel erg lekker. Je kunt altijd en overall pushen zonder verrast te worden door overstuur en onderstuur is er ook amper.

Heb het spel een tijdje niet gespeeld, maar ook erg fijn dat de bandenslijtage is aangepast en je gewoon nog een behoorlijk tempo kunt rijden met versleten banden :)

Nu verder met de GT1 Menubook. Denk dat ik (zonder te Googlen naar de beste optie) daarvoor maar een Toyota of Porsche Hybrid voor koop. Ik vermoed dat de oude Le Mans beukers zoals de Mazda, Nissan of Sauber het niet gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
B-Real schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:49:
Klopt. Naast dat ik het een mooie auto vind, rijdt hij ook gewoon heel erg lekker. Je kunt altijd en overall pushen zonder verrast te worden door overstuur en onderstuur is er ook amper.

Heb het spel een tijdje niet gespeeld, maar ook erg fijn dat de bandenslijtage is aangepast en je gewoon nog een behoorlijk tempo kunt rijden met versleten banden :)

Nu verder met de GT1 Menubook. Denk dat ik (zonder te Googlen naar de beste optie) daarvoor maar een Toyota of Porsche Hybrid voor koop. Ik vermoed dat de oude Le Mans beukers zoals de Mazda, Nissan of Sauber het niet gaan redden.
Volgens mij heb ik 1 of 2 races kunnen doen met die ouwe racers. 1 race was niet te doen met deze klassiekers en heb je inderdaad de Hybrid bakken nodig. Maar is al even geleden, ik doe die menuboeken altijd meteen als ze uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Vandaag de 60min Tsukuba geprobeerd. Dacht dat ik die al had gereden blijkbaar niet, en had er wel zin in.

Paar minuten voor het einde lag ik 3e op een seconde of 10. Maar door overaggresief rijden lag er in bocht 10 uit (scherpe bocht voor rechte stuk voor finish). Dan houdt het al gauw op.

- Ging veelste vroeg naar IM's, helaas doordat de slicks versleten waren, maar het regende nog niet (Bewolking != regen). Hierdoor viel de ronde tijd naar een 60s en een half, naar 63-64sec. Daar heb ik dus een seconde of 10 rondes * 3 sec, verloren.
- Bij de laatste pitstop veelste lang in de pit gebleven, had maar beetje brandstof nodig. Maar tankte vol, (omdat bij tijd races de fuel sterretje bij het tanken altijd op VOL staat). Dat realiseer je natuurlijk pas in je out-lap. Hier een seconde of 5 verloren.
- Te vaak met TC uit gereden, wegglijden bij exit is killing voor je snelheid.
- AI auto's niet afsnijden, ze duwen gerust je achterkant weg als je hen snijdt. Waardoor je dus spint.
- Nette lijnen > aggresieve rijstijl.

DIngen die wel lekker gingen
+ Behoorlijk consistente ronde tijden weten neer te zetten, zelfs in traffic. Reeds constant 1:00.6xx of 7s.
+ eenmaal met warme bandjes gingen de exits lekker.
+ Laatste bocht met veel snelheid kunnen nemen

Al met al een lekkere wagen die je echt als een kart kunt rondsmijten.

Volgende weke nog eens proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door _Apache_ op 23-01-2023 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:38
_Apache_ schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:19:

Al met al een lekkere wagen die je echt als een kart kunt rondsmijten.
Nu alleen nog de vraag: Welke auto dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 11:55

Hegeman

Weet van alles wat

De digitale 25th Anniversary edition (PS4) heeft geen recht op de 10 EUR upgrade naar de PS5.
Ik heb al mijn gamedata ovegezet van de PS4 naar de PS5, waardoor ik nu op de PS5 de PS4 versie speel.
Als ik nu een fysieke versie voor de PS5 koop, gaat al mijn progress dan ook mee? Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Hegeman schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:36:
De digitale 25th Anniversary edition (PS4) heeft geen recht op de 10 EUR upgrade naar de PS5.
Ik heb al mijn gamedata ovegezet van de PS4 naar de PS5, waardoor ik nu op de PS5 de PS4 versie speel.
Als ik nu een fysieke versie voor de PS5 koop, gaat al mijn progress dan ook mee? Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?
De progressie gaat gewoon mee, dit is online opgeslagen op jouw account.
Als je idd alleen de PS4 code hebt (die meegeleverd was met de PS5 25th AE) dan heb je idd geen recht om die te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

strider1007 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:27:
[...]

Nu alleen nog de vraag: Welke auto dan?
De MX5 roadster, verplicht voor het event :)

Niet de standaard versie, maar in een soort race trim.

Het is de challenge van Human Comedy, en dan Tsukuba circuit.

[ Voor 10% gewijzigd door _Apache_ op 23-01-2023 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:56

Iemand tips?
Let op de regenradar, dat is de crux.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:34
Ik vind het menu eigenlijk steeds irritanter. Waarom hebben ze niet gemaakt dat je bij een race nog vooraf je auto kan aanpassen en onderdelen daar gelijk kan kopen. Nu moet je telkens helemaal terug naar het hoofdmenu. Ook een auto wisselen bij tuningshop kan niet zonder helemaal terug te gaan naar garage. Ik vind het zo’n omslachtig en onhandig systeem, het duurt nu telkens zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

drusloos schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:25:
Ik vind het menu eigenlijk steeds irritanter. Waarom hebben ze niet gemaakt dat je bij een race nog vooraf je auto kan aanpassen en onderdelen daar gelijk kan kopen. Nu moet je telkens helemaal terug naar het hoofdmenu. Ook een auto wisselen bij tuningshop kan niet zonder helemaal terug te gaan naar garage. Ik vind het zo’n omslachtig en onhandig systeem, het duurt nu telkens zo lang..
Ben allang blij dat je nog even banden (IM, Ws iemand?!) kan kopen vlak voor de race begint.
Het zal niet de eerste race zijn waar het regent en ik überhaupt geen IM's of W's heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 11:14
Wat ik nog steeds niet heb gezien of gemist: waar wordt aangekondigd hoeveel kans op regen er is tijdens een race? Of moet je er gewoon maar bij iedere wat langere race vanuit gaan dat het kan gaan regenen, en inters en full wets kopen bij iedere auto? Wordt dan stiekem best een duur geintje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

JeroenV_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:01:
Wat ik nog steeds niet heb gezien of gemist: waar wordt aangekondigd hoeveel kans op regen er is tijdens een race? Of moet je er gewoon maar bij iedere wat langere race vanuit gaan dat het kan gaan regenen, en inters en full wets kopen bij iedere auto? Wordt dan stiekem best een duur geintje.
Niet. Zelf koop ik regenbanden als ik zie dat ze gebruikt mogen worden wat voor mij genoeg verteld over de 'kans op regen.'

En vergeet niet te kijken naar de weer impressie vlak voor je begint, als het daar regent en je staat nog op slicks, succes. :+

En waarom je voor en achter los van elkaar moet kiezen is mij een raadsel. Zelfs bij een pit stop gaan er gewoon 4 dezelfde banden onder. 8)7
Volgens mij is het zelfs een FIA verplichting om 4 dezelfde banden te hebben. In F1 moeten ze zelfs aan de coureur worden toegewezen.

Nu de animatie nog aanpassen als je in de pit bent. Je ziet vaak het profiel op de nieuwe band die er onder zat, maar vaak wissel je naar een ander compound. Zijn van die details die het mooier maken. :)

[ Voor 36% gewijzigd door _Apache_ op 24-01-2023 11:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hdnza190CpBH3xr3IbwJE4yr41M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3rNjWItjJ20sVUlCAJGXjxn.jpg?f=fotoalbum_large

en daar is de platinum. Na GT6 mijn tweede platinum in deze serie. Ik vond dit deel echt tegenvallen met de hoeveel content die beschikbaar is. De menubooks waren eentonig, de grind naar geld belachelijk en ook bij de daily online races mistte ik vaak een uitdagende factor zoals regen/avond of gekke wagens. Daarnaast blijven de kleine irritaties sinds 5 over hopeloze menu UX, random tickets voor auto(onderdelen) of gebreken van de HUD.

Ik kan alleen maar hopen dat Polyphony een game experience designer in dienst neemt en kijkt naar hele concept. Tot nu was GT:Sport de game waar ik het meeste plezier uit gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
wheeler schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:04:
[Afbeelding]

en daar is de platinum. Na GT6 mijn tweede platinum in deze serie. Ik vond dit deel echt tegenvallen met de hoeveel content die beschikbaar is. De menubooks waren eentonig, de grind naar geld belachelijk en ook bij de daily online races mistte ik vaak een uitdagende factor zoals regen/avond of gekke wagens. Daarnaast blijven de kleine irritaties sinds 5 over hopeloze menu UX, random tickets voor auto(onderdelen) of gebreken van de HUD.

Ik kan alleen maar hopen dat Polyphony een game experience designer in dienst neemt en kijkt naar hele concept. Tot nu was GT:Sport de game waar ik het meeste plezier uit gehaald heb.
Amen!

Exact dezelfde ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nou heeft race C deze week dynamisch weer dus jullie gebeden zijn verhoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Hegeman schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:36:
Zou nog even wachten met kopen. Verwachting is dat gt7 in februari gratis bij ps plus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
MartinezNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Zou nog even wachten met kopen. Verwachting is dat gt7 in februari gratis bij ps plus komt.
Dat lijkt me heel sterk. Waar lees je dat gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:12:
[...]

Dat lijkt me heel sterk. Waar lees je dat gerucht?
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, vooral omdat in februari de PSVR2 uitkomt en de game daardoor juist extra goed zal verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
https://www.xgn.nl/artike...ntial-games-februari-2023

Volgens mij zijn deze berichten iedere keer ook uitgekomen.
Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69