Precies, was beloofd in maart na die server fuck-up.
Road Atlanta is top. Ik ga 'm gewoon weer aanslingeren
PSN: jannvsdvinvs
Precies, was beloofd in maart na die server fuck-up.
PSN: jannvsdvinvs
http://www.gran-turismo.com/gb/gt7/manual/usedcar/02
www.youtube.com/DerOllie
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad alleen jammer dat je maar één auto per dag verkopen mag als je er bv 10 van hebDerOllie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:36:
[...]
http://www.gran-turismo.com/gb/gt7/manual/usedcar/02
handleiding. Zo te lezen kunnen gekregen voertuigen ook verkocht worden! Dat is wel nice!
[ Voor 47% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:12 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Daar zit ook weer een marktwaarde algoritme achter, dagwaarde zeg maar net zoals bij HagertyKalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:02:
En hoeveel procentjes krijg je terug van de aankoopwaarde? 10% I assume.....?
[ Voor 57% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:11 ]
Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen.schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:46:
[...]
Inderdaad alleen jammer dat je maar één auto per dag verkopen mag als je er bv 10 van heb
[Afbeelding]
Hoe kom je dan aan honderden NSX Gr.B auto's??? Voor zever heb ik er maar 1, ooit gekregen geloof ik, nooit een andere gekregen, dus heb je dan 99 van die auto's zelf gekocht?RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:09:
[...]
Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen.![]()
That being said, deze update doet mij wel weer interesseren om de PS5 eindelijk aan te sluiten.
Ja dat is ook weer zo maar toch.RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:09:
[...]
Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen.![]()
That being said, deze update doet mij wel weer interesseren om de PS5 eindelijk aan te sluiten.
Met die ticket glitch laatst in GT7 CaféKalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:12:
[...]
Hoe kom je dan aan honderden NSX Gr.B auto's??? Voor zever heb ik er maar 1, ooit gekregen geloof ik, nooit een andere gekregen, dus heb je dan 99 van die auto's zelf gekocht?
Het is niet meer als bij GT Sport waar je na je dagelijkse kilometers iedere keer dezelfde auto kreeg.
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:13 ]
Oh weet alleen van de ticket glitch met de motoren.schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:12:
[...]
Ja dat is ook weer zo maar toch.
[...]
Met die ticket glitch laatst in GT7 Café
Was volgens mij tijdens diezelfde glitch, als je dan een ander item ook opende, dan kreeg je telkens die NSX Gr. B. Volgens mij heb ik er ook tientallen van..Kalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:13:
[...]
Oh weet alleen van de ticket glitch met de motoren.
Ik vind het ook wel best, elke dag een leuke bedrag incasseren, je raakt ze vanzelf wel kwijt. Ben wel benieuwd wat de prijs doet als het aanbod zo hoog is, gaan ze dat bijhouden?RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:09:
[...]
Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen.
www.youtube.com/DerOllie
Gaaf hoor, Sportscar GT vibes met de CLK GTR/LMOntzettende_Jan schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:42:
[...]
Road Atlanta is top. Ik ga 'm gewoon weer aanslingeren
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Zeker! Heerlijke auto ook om de drift challenge te doen op Tsukuba (daar 'test' ik iedere nieuwe auto op die ik koopAtleX schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:30:
Net als die M2 Competition.
Moet die eerste vraag niet zijn: midden- en zuid-Amerika?f.h schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:46:
[...]
Alleen die World Series gedoe vind ik maar vaag. Nu weer 4 'vragen' beantwoorden om kans te maken op credits en een Ferrari VGT wagen ofzo?
Yes, maar PD doet (imo) zo moeilijk. Het zijn vragen, maar op het moment dat de vraag ‘open’ is het antwoord nog niet bekend.schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:26:
[...]
Moet die eerste vraag niet zijn: midden- en zuid-Amerika?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik gok dat dit niet mogelijk gaat zijn. Lijkt mij dat een auto een X percentage is van de nieuw-waarde ofzo?thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:
Gisteren meteen de eerste slag geslagen met dubbele auto's verkopen. Iets van 4.5 miljoen credits vrij gemaakt. An sich lijkt het een goede implementatie van het verkoopsysteem, de prijzen kunnen dus fluctueren. Hiermee zou je dus in zeldzame auto's kunnen investeren en die later tegen hogere prijzen verkopen.Nu de komende tijd nog de andere meervoudige dubbelen verkopen.
Nieuwe baan kende ik nog niet en moet er nog even aan wennen. Maar vind het wel een vette baan. Van mij mogen er meer van dit soort circuits erbij komen. Wel jammer dat er weer niet echt veel nieuwe races bijgekomen zijn. Nog steeds nergens een race langer dan 1 uur en juist op de circuits die bekend staan voor het lange afstand racen, is de spoeling qua races ook nog eens heel erg dun.
Boven in het menu staan nog 2 races met 1 miljoen credits. De eerste was easy, maar die Willow springs met de Escudo vind ik wel erg lastig. Sowieso heb ik een hekel aan dit circuit, maar met de handling van de escudo gecombineerd, vind ik het helemaal een drama. Wat is die bak onstabiel met remmen zeg.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Misschien moet je eerst kijken hoe ze het opgelost hebben.Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:58:
[...]
Ik gok dat dit niet mogelijk gaat zijn. Lijkt mij dat een auto een X percentage is van de nieuw-waarde ofzo?
Ondanks dit moet een auto die jij bij Haggerty koopt best wat in waarde stijgen wil je er aan kunnen verdienen want op het moment van kopen levert de verkoop natuurlijk een stuk minder opthunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:02:
[...]
Misschien moet je eerst kijken hoe ze het opgelost hebben.Er staat een grafiek bij elke auto die je kan en wil verkopen. Daar fluctueert de prijs van de auto per dag. Het is dus geen vast percentage van de nieuwwaarde. En de prijs van de auto hangt af van de staat, aantal kilometers, de tuning en de zeldzaamheid van de auto, zoals ik het begrijp.
Daar ben je in 2023 nog mee bezigSemperFidelis schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:39:
Zoveel NSX's heb ik niet maar toch fijn dat ik er aankomende maand 40 kan verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 25-11-2022 13:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik neem aan dat jij Willow Springs bedoelt of is er ook een nieuwe race op Watkins Glenn?Rivanov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
Zojuist de Anniversary race op Spa gedaan. Mooi eerste geworden.
Ging van start op Hard. Ging na enkele ronden flink regenen. In ronde 5 de pits in voor Mediums. De AI ging over op Intermediates. Het bleef daarna overwegend droog.. vielen maar paar druppels. De AI ging daarna weer naar binnen voor Mediums en Softs.. ik kon gewoon doorrijden.
Won uiteindelijk met 40 seconden voorsprong.
Straks de race op Watkins Glenn nog doen.
Was begonnen op zacht, maar die waren zo weg. Gewisseld naar hard en kort daarna zie ik op de radar regen. Gelukkig stelde het niets voor en kon ik door blijven gaan. Ook makkelijk eerste geworden.Rivanov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
Ging van start op Hard. Ging na enkele ronden flink regenen. In ronde 5 de pits in voor Mediums. De AI ging over op Intermediates. Het bleef daarna overwegend droog.. vielen maar paar druppels. De AI ging daarna weer naar binnen voor Mediums en Softs.. ik kon gewoon doorrijden.
Oh, kan ook Willow Springs zijn..Tim01 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:32:
[...]
Ik neem aan dat jij Willow Springs bedoelt of is er ook een nieuwe race op Watkins Glenn?
Heb al een tijdje niet gespeeld en ik weet niet of ze het aangepast hebben maar ik zag zo na het selecteren van de auto ook niet waar ik mijn banden kon aanpassen dus ging er van uit iedereen op rood reed. Heb het ter nauwer nood tot de helft van de race gered omdat ik dacht dat ik dus ook alleen maar naar rood kon wisselen maar dat bleek niet zo te zijn en kon ik switchen naar geel. Met de harde banden en wat fuel management kun je hem denk ik makkelijk zonder stop rijden want ik had ook geen noemenswaardige regenthunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:34:
[...]
Was begonnen op zacht, maar die waren zo weg. Gewisseld naar hard en kort daarna zie ik op de radar regen. Gelukkig stelde het niets voor en kon ik door blijven gaan. Ook makkelijk eerste geworden.
Bij mij ging het ook behoorlijk regenen en na overstap op intermediates de race erop uitgereden. De tegenstanders maakten nog een pitstop dus geen stress. Vind het een fijne update, het circuit Michelin Raceway Road Atlanta een erg fijne toevoeging met voldoende uitdaging in eerste gedeelte van circuit.Rivanov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
Je hebt een beetje gelijk, maar waar ik bedoelde is dat de vragen zo vaag omschreven zijn. Veel mensen was het niet duidelijk of het nu over de races ging die moesten komen of over races in het verleden. Dat hadden ze duidelijker kunnen opschrijven. Dat ze hiermee een incentive proberen te maken om die streams/races te kijken snap ik wel.CaptainPanda schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:46:
Klagen om het klagen, zelfs als er gratis cadeautjes worden weggegeven. Oh wee als de credits niet onmiddellijk te krijgen zijn voor nul moeite.![]()
Het eerste antwoord was extreem simpel te vinden; het kostte mij één minuut om naar het einde te scrollen om te zien datspoiler:heeft gewonnen. Zelfs deze post schrijven duurde langer.Igor Fraga uit Braziliëhttps://youtu.be/46P3T8GDaUw?t=13155
Wat mij met die Escudo enorm hielp was om de torque verhouding naar 25:75 te zetten.thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:
Boven in het menu staan nog 2 races met 1 miljoen credits. De eerste was easy, maar die Willow springs met de Escudo vind ik wel erg lastig. Sowieso heb ik een hekel aan dit circuit, maar met de handling van de escudo gecombineerd, vind ik het helemaal een drama. Wat is die bak onstabiel met remmen zeg.
[ Voor 18% gewijzigd door f.h op 27-11-2022 16:10 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
control alt oeps deleted
Ik rij deze met de porsche 919 hybrid, harde band, ruim 1e.cazzie schreef op zondag 27 november 2022 @ 19:12:
De nieuwe Road Atlanta track, de 30 minuten challenge is a tough cookie.
Wat is hier de juiste auto en strategie ?
Willow Sprimgs heb ik uiteindelijk gehaald door Brake Balance op -3 en Torque Distribution op 10:90.thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:
Gisteren meteen de eerste slag geslagen met dubbele auto's verkopen. Iets van 4.5 miljoen credits vrij gemaakt. An sich lijkt het een goede implementatie van het verkoopsysteem, de prijzen kunnen dus fluctueren. Hiermee zou je dus in zeldzame auto's kunnen investeren en die later tegen hogere prijzen verkopen.Nu de komende tijd nog de andere meervoudige dubbelen verkopen.
Nieuwe baan kende ik nog niet en moet er nog even aan wennen. Maar vind het wel een vette baan. Van mij mogen er meer van dit soort circuits erbij komen. Wel jammer dat er weer niet echt veel nieuwe races bijgekomen zijn. Nog steeds nergens een race langer dan 1 uur en juist op de circuits die bekend staan voor het lange afstand racen, is de spoeling qua races ook nog eens heel erg dun.
Rem in een rechte lijn. Als je hard remt en stuurt ben je hem makkelijk kwijt. Ik heb niets aan instellingen van de auto gewijzigd.thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:.
Deze tip heeft mij enorm geholpen. Overigens heeft de Escudo 2 motoren (op elke as eentje) wat ook voor instabiliteit zorgt als je gas volledig los laat.Rivanov schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:24:
[...]
Willow Sprimgs heb ik uiteindelijk gehaald door Brake Balance op -3 en Torque Distribution op 10:90.
Iederen dank voor het meedenken, maar dit was inderdaad het grootste probleem. Had de power front-back iets aangepast, remmen in een rechte lijn en in de remzone voor de bocht voor het rechte stuk kan je gewoon van het gas en niet remmen. Na nog een paar keer vloeken vanwege eigen fouten de race gewonnen!MartinezNL schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:46:
[...]
Rem in een rechte lijn. Als je hard remt en stuurt ben je hem makkelijk kwijt. Ik heb niets aan instellingen van de auto gewijzigd.
Ik heb hem met meerdere auto's gedaan. Sowieso met de Mazda LM55 is het makkelijk. Zet je Fuel Trim op 6 en blijf zo lang mogelijk rijden. Banden hard of medium, wat aansluit bij het verbruik. Heb hem ook met de Porsche 919 Hybrid gedaan en Toyota TS030 of TS050 (1 van de 2). De Mercedes CLK-LM is geen goede keus, die is simpelweg te langzaam en te slecht qua handling.cazzie schreef op zondag 27 november 2022 @ 19:12:
De nieuwe Road Atlanta track, de 30 minuten challenge is a tough cookie.
Wat is hier de juiste auto en strategie ?
[ Voor 3% gewijzigd door FSSF op 28-11-2022 21:37 ]
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Volgens mij alleen nog via het scriptRivanov schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:49:
Is er eigenlijk nog een toegankelijke money exploit?
Je moet wat geluk hebben door veel regen te krijgen, dan is die heel makkelijkFSSF schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:36:
Willow springs vrij snel gehaald, rijden top als je ze eenmaal door hebt die wagentjes.![]()
Spa minder succes tot nu toe . Meer dan de 3e plek zit er tot nu toe niet in helaas.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Je kunt in de settings de moeilijkheidsgraad kiezen, maar zelfs op hard is het meestal niet moeilijk om te winnen.G.Scholtens schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:09:
Ik ben sinds gister bezig met careermode (menukaarten), de game verder nog niet echt aangeraakt gehad.
Wanneer begint het racen nu echt leuk / spannend te worden. Rijd no in de mini's, polo etc, maar na bijna 1 ronde rijd je vaak al kop zonder enige spanning
Dat kan ik altijd nog wel eens aanpassen dan, zijn natuurlijk ook niet de meest spannende autos om in te rijden nog in het begin. Dus echt snelheid is er ook totaal niet bij. Meestal kan je volgas nog wel door de meeste bochten.Kalder schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:38:
[...]
Je kunt in de settings de moeilijkheidsgraad kiezen, maar zelfs op hard is het meestal niet moeilijk om te winnen.
De spannendste races vinden imo online plaats, maar helaas zien een hoop mensen GT7 meer als Wreckfest dan als race simulator.
www.youtube.com/DerOllie
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
GT4, nice!!! Wel al best een oude versie hoorDarkasantion schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:51:
Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT4 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.
Gran Turismo is altijd mijn favoriete race-sim geweest en stond al heel lang op mijn verlanglijstje, echter bewust nog niet gekocht daar duur en ik weet dat ik er net iets teveel tijd in zal steken
Inmiddels al verschillende menu's afgewerkt en wat auto's gescoord, echter nog een lange weg te gaan totdat ik de echt leuke auto's zal krijgen of kunnen betalen. Geen probleem, hou wel van de game/uitdaging dus kom maar op!
Merk dat ik met upgraden van auto;s eerst voor meer grip/stabiliteit kies en pas later meer vermogen, daar waar het vroeger altijd MOAR POWAHH!! was.
Ook de race op Willow Springs met de Escudo geprobeerd en die maakt pijnlijk duidelijk dat ik nog veel mag/moet leren. Na verschillende pogingen eindelijk onder de 1:10 gekomen, maar weinig subtiel/secuur rijd ik nog niet met het opgevoerde gebakje.
Van het weekend wil ik er iets beter voor gaan zitten, toch kijken of ik nog wat sneller kan.
Iemand hier nog goede tips voor, behalve subtiel gas geven en niet te wild sturen?
Gewoon eerst concentreren op de menukaarten. Des te eerder die afgehandeld zijn, des te meer er te doen is. Daarnaast leveren veel menukaarten auto's op, die je dan niet meer hoeft te kopen.Darkasantion schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:51:
Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT7 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.
Gran Turismo is altijd mijn favoriete race-sim geweest en stond al heel lang op mijn verlanglijstje, echter bewust nog niet gekocht daar duur en ik weet dat ik er net iets teveel tijd in zal steken
Inmiddels al verschillende menu's afgewerkt en wat auto's gescoord, echter nog een lange weg te gaan totdat ik de echt leuke auto's zal krijgen of kunnen betalen. Geen probleem, hou wel van de game/uitdaging dus kom maar op!
Merk dat ik met upgraden van auto;s eerst voor meer grip/stabiliteit kies en pas later meer vermogen, daar waar het vroeger altijd MOAR POWAHH!! was.
Ook de race op Willow Springs met de Escudo geprobeerd en die maakt pijnlijk duidelijk dat ik nog veel mag/moet leren. Na verschillende pogingen eindelijk onder de 1:10 gekomen, maar weinig subtiel/secuur rijd ik nog niet met het opgevoerde gebakje.
Van het weekend wil ik er iets beter voor gaan zitten, toch kijken of ik nog wat sneller kan.
Iemand hier nog goede tips voor, behalve subtiel gas geven en niet te wild sturen?
Als je zo vroeg pit dan red je het niet met de benzine toch? Zometeen misschien dan toch nog maar even een poging wagen.Zyron schreef op woensdag 30 november 2022 @ 05:51:
Hier ging Spa vrij makkelijk, begin ronde 3 begon het al te regenen, zelfs zo hard dat ik aan het einde van de lap de auto niet meer op de baan kon houden. Toen overgeschakeld naar wets en daar de race op uitgereden.
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Geen actieve herinnering meer aan.FSSF schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:47:
[...]
Als je zo vroeg pit dan red je het niet met de benzine toch? Zometeen misschien dan toch nog maar even een poging wagen.
Ik had rembalans juist op -3 staan en Torque Distribution op 10:90.Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:02:
Een tip voor de Escudo race: Bij mij hielp het enorm om de rembalans op +5 te zetten (vooral in die bocht omlaag).
Had wel een vreemde bug waardoor mijn auto geen motor geluid had.
Ik had juist de indruk dat hij bij die bocht omlaag bij teveel remmen op z'n voorpoten ging staan, vandaar dat ik eerst naar achter geprobeerd heb, leek te helpen. Torque heb ik niet mee gerommeld, wel TC op 1 laten staan.Rivanov schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:17:
[...]
Ik had rembalans juist op -3 staan en Torque Distribution op 10:90.
[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 01-12-2022 09:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2022 10:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Subtiel gasgeven idd, en niet volledig 'van het gas af te gaan'. Dus hou hem boven 10% dat maakt m veel stabieler.Darkasantion schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:51:
Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT7 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.
Net weer even poging gedaan met gebruik van alle tips en van 1:09:500 naar 1:08:500 gegaan. Gegarandeerd brons en vind het wel prima_Apache_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:50:
[...]
Subtiel gasgeven idd, en niet volledig 'van het gas af te gaan'. Dus hou hem boven 10% dat maakt m veel stabieler.
Het hard remmen op de motoren (ja, meervoud ) maakt m heel onrustig.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Nee, alleen de eerste versie met een wit-blauwe livery heeft twee motoren van ieder 1.6 liter en zit niet in GT7. Deze tweede versie met rode livery heeft een enkele 2.5 L V6 met twee turbo's._Apache_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:50:
[...]
Het hard remmen op de motoren (ja, meervoud ) maakt m heel onrustig.
Ik zat met snelste tijd op 1:07 maar maak toch ergens wel een keer een foutje en kom ook niet verder dan Brons.Darkasantion schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:03:
[...]
Net weer even poging gedaan met gebruik van alle tips en van 1:09:500 naar 1:08:500 gegaan. Gegarandeerd brons en vind het wel prima
Ik vind dat juist onwijs knap gezien de 15kb max. Heb zelf ook wat decals gemaakt voor liveries en q grote decal maken die je over de hele auto plakt vind ik juist meer werk dan alles beetje los doen zoals de meerderheid doet.AtleX schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:14:
Al zag ik pas geleden ook iemand die gewoon complete decals had gemaakt voor links, rechts, voor, achter en van boven. Dan is het in de editor een kwestie van uitlijnen en klaar ben je. Nog steeds een goed resultaat, nog steeds veel werk maar als ik dan zeventig stickers zit te plakken voelt het soms toch een beetje meh.
Nee niet per see, zeker niet in het begin als je net een nieuw stuurtje hebt, dan is het alsof je weer helemaal opnieuw alles moet leren, maar na wat oefening zou je wel beter kunnen worden dan met een controller, hoewel er ook mensen zijn die tot de snelste van het spel behoren en gewoon rijden met controller.joowq schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:36:
[...]
Ik zat met snelste tijd op 1:07 maar maak toch ergens wel een keer een foutje en kom ook niet verder dan Brons.
Is met een stuurtje en pedalen makkelijker dan met controller?
Klopt vind ik ook erg lastig die 15kb limit, moest een klein textje zelfs helemaal gaan downscalen om onder die 15kb te komen, vind het erg knap hoe mensen onder die limit weten te blijven terwijl ze toch echt enorm gedetailleerde dingen uploaden soms.SemperFidelis schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:32:
[...]
Ik vind dat juist onwijs knap gezien de 15kb max. Heb zelf ook wat decals gemaakt voor liveries en q grote decal maken die je over de hele auto plakt vind ik juist meer werk dan alles beetje los doen zoals de meerderheid doet.
[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 04-12-2022 13:46 ]
Die seconde kan zomaar winst of verlies betekenen. Een seconde is flinke vooruitgang!Darkasantion schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:03:
[...]
Net weer even poging gedaan met gebruik van alle tips en van 1:09:500 naar 1:08:500 gegaan. Gegarandeerd brons en vind het wel prima
[ Voor 24% gewijzigd door _Apache_ op 04-12-2022 17:32 ]
Kiwi, even met jouw tekst aan de slag gegaan en er zit zeker vooruitgang in.Superkiwi schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 10:44:
Simpel antwoord: meer oefenen en beter worden. Later en harder remmen (ook op de motor dmv teruschakelen), eerder op het gas en de juiste lijnen rijden. Er zijn geen assists die je sneller maken, assists maken je vaak juist langzamer.
Als je er vaak afgeduwd wordt door bv een divebomb, verdedig dan wat vaker de binnenkant om dat te voorkomen.
Anticiperen op idioten kun je leren maar dat gaat in de lagere klasses niet zonder horten of stoten (pun intended).
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het is een best lange baan, en hoe langer de baan hoe groter de verschillen gaan zijn in seconden, 2:23 is best goed hoor, je moet jezelf niet proberen te vergelijken met die aliens in het spelDAMAGE schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:13:
Gister alle licenses op Gold gehaald. Holymoly die S-10 is echt geen grap! Daar heb ik echt wel even mee liggen worstelen. En dan zie je op de leaderboards van die Japanners die het in 2 minuut 15 klaren. Hoe dan!? Voor mijn gevoel zat ik overal op de limiet. Misschien met meer oefening schaaf ik er nog een paar sec af maar niet zo veel 😂
[YouTube: S-10 Gran Turismo gold 2:23 Spa]
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 05-12-2022 16:42 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Gefeliciteerd!DAMAGE schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:13:
Gister alle licenses op Gold gehaald. Holymoly die S-10 is echt geen grap! Daar heb ik echt wel even mee liggen worstelen. En dan zie je op de leaderboards van die Japanners die het in 2 minuut 15 klaren. Hoe dan!? Voor mijn gevoel zat ik overal op de limiet. Misschien met meer oefening schaaf ik er nog een paar sec af maar niet zo veel 😂
[YouTube: S-10 Gran Turismo gold 2:23 Spa]
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 06-12-2022 14:17 ]
Je kunt volgens mij alles terug zetten, behalve de widebodyGiel schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:32:
Heren. Ik heb een mooie Porsche 911 993 Carrera rs. Afgesteld en rijdt top op Spa en nordschleife. Alleen nu heb ik een dikke Rothmans livery erop gezet en is m’n hele afstelling veranderd door de skirts spoilers noem maar op. Is er een manier om die livery eraf te halen en de auto te maken zoals ie was?
Gaat erom dat ik een race heb binnenkort met pp max 650. Nu met die livery ga ik daar ver overheen..
[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 08-12-2022 18:02 ]
Idd, stom totaal niet aan gedacht. Diffuser eraf gehaald en het kon allemaal weer! ThanksKalder schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:44:
[...]
Je kunt volgens mij alles terug zetten, behalve de widebody
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ook met een controller is het goed te doen.[b]DAMAGE in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"
Nu zit ik wel in een complete simrig, dat maakt het naar mijn idee ook een stuk makkelijker dan als je bijvoorbeeld op een controller speelt. Dat kan ik echt niet.
Ik had na 3 ronden regen. Door de nacht heen en heb laatste 2 ronden met opdrogende baan gereden. Rondetijden kwamen niet lager dan +10.5 sec tov de beste droge ronde.DaWaN schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:
Net de manufacturers cup (GT 25) op Spa gehaald in 24:50 met de Mercedes. Gestart op mediums, regen kwam in ronde 5, toen ronde 6 overleven op versleten slicks en natte baan terwijl de rest naar inters ging. Aan het einde van ronde 6 over naar zacht. Toen laatste rondes voluit knallen op soft en vrij ruim gewonnen van nr 2. Blijven wel echt leuk om te doen die races met het weer en verschillende pit strategieën.
Vraag mij alleen wel af: de records zijn 2 minuten sneller in het klassement, zijn dat dan races waar je geluk hebt met het weer??
Neem aan dat je met een controller speelt?wheeler schreef op zondag 11 december 2022 @ 22:26:
Uiteindelijk was S7 op Laguna Seca de laatste die ik haalde en daar was het vooral stuurgevoeligheid hoog zetten en nauwelijks remmen.
Ja, met de controller. De ambitie om onder de demo tijd te komen, heb ik snel laten varen. De missies ben ik nu halverwege op goud maar dat driften lukt echt niet...DaWaN schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:28:
[...]
Neem aan dat je met een controller speelt?
S-7 had ik met het stuur binnen 5 minuten goud en binnen 30 minuten onder de demo tijd.
Hij was in eerdere versies makkelijker omdat toen de overboost (nitro) er nog op zat.
Wel respect voor iedereen die alles goud haalt met een controllerIk speel met GT DD Pro en ik ga alleen naar de volgende license als ik onder de demo tijd zit. Ik vind de licenties goed te doen, de missies zijn iets uitdagender
die van mij in 23:45 gedaan - weinig regen - niet genoeg om 1ste te worden btw - wel 2deDaWaN schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:
Net de manufacturers cup (GT 25) op Spa gehaald in 24:50 met de Mercedes. Gestart op mediums, regen kwam in ronde 5, toen ronde 6 overleven op versleten slicks en natte baan terwijl de rest naar inters ging. Aan het einde van ronde 6 over naar zacht. Toen laatste rondes voluit knallen op soft en vrij ruim gewonnen van nr 2. Blijven wel echt leuk om te doen die races met het weer en verschillende pit strategieën.
Vraag mij alleen wel af: de records zijn 2 minuten sneller in het klassement, zijn dat dan races waar je geluk hebt met het weer??
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ja dat laat wel zien dat de totale tijd sterk afhankelijk is van het weer.BiLo schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:12:
[...]
die van mij in 23:45 gedaan - weinig regen - niet genoeg om 1ste te worden btw - wel 2de![]()
Ik weet niet of de bandenwissel verplicht is in deze race, maar misschien kun je met enkel een korte brandstof pit nog meer tijd besparen
Het was volgens mij afgelopen weekend gratis om online te gamen op PSN. Ik vermoed dat het vanaf vandaag weer allemaal beter en gemoedelijker gaat, zeker in de hogere klasses.DAMAGE schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:21:
Gister eens wat online races gedaan om mijn ranking te boosten. Ik had nog eigenlijk helemaal geen online races gedaan dus ik mocht tussen de low tier racers beginnen. Holy shit ik heb mij kapot gelachen wat voor mafketels daar allemaal rond hangen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alleen bij 3 games en GT7 was daar niet bij (Fifa23, COD MW2 en GTA V) In de lagere klasses is het inderdaad meer Wreckfest dan Wreckfest zelf. Beste is zorgen dat jij geen penalties oploopt en je sportiviteit ranking zo snel mogelijk naar S te krijgen. Daarna zou het langzaam beter moeten worden qua idioten om je heen en kan je daarna werken aan de coureursbeoordeling. (CB)wheeler schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:02:
[...]
Het was volgens mij afgelopen weekend gratis om online te gamen op PSN. Ik vermoed dat het vanaf vandaag weer allemaal beter en gemoedelijker gaat, zeker in de hogere klasses.
[ Voor 26% gewijzigd door AtleX op 13-12-2022 13:30 ]
Ja en nee,rutgergron schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:47:
Is dit spel beetje casual te spelen?
Speel nu momenteel Forza Horizon 4 ondanks de grafische pracht alleen erg time consuming door het open wereld gebeuren.
[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 13-12-2022 20:17 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq