Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Precies, was beloofd in maart na die server fuck-up.
Road Atlanta is top. Ik ga 'm gewoon weer aanslingeren

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:57

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

http://www.gran-turismo.com/gb/gt7/manual/usedcar/02
handleiding. Zo te lezen kunnen gekregen voertuigen ook verkocht worden! Dat is wel nice!

www.youtube.com/DerOllie

M2 is lekker. Road Atlanta is zoals vertrouwd.
De RS200 is via Used Cars te verkrijgen voor 200.000CR.

Daar kun je ook de auto's verkopen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
DerOllie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:36:
[...]

http://www.gran-turismo.com/gb/gt7/manual/usedcar/02
handleiding. Zo te lezen kunnen gekregen voertuigen ook verkocht worden! Dat is wel nice!
Inderdaad alleen jammer dat je maar één auto per dag verkopen mag als je er bv 10 van heb :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EjJlWiXSWgXVrTKz8W9_Bvry8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qiUguy9MbEaAY3KTjiA9MaRj.jpg?f=fotoalbum_large

/edit
Beter plaatje

[ Voor 47% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:12 ]

En hoeveel procentjes krijg je terug van de aankoopwaarde? 10% I assume.....?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• schumi2004
Kalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:02:
En hoeveel procentjes krijg je terug van de aankoopwaarde? 10% I assume.....?
Daar zit ook weer een marktwaarde algoritme achter, dagwaarde zeg maar net zoals bij Hagerty

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAU3Ed5RqxoVRBvpNEjhmYTYo9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AF7Ki32S5sXDJvQGcHXnuCtA.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecTKdCru0KINTWVAurrF9ysNIc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kpaxk6NmyVmdYziS4WEb4TIV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:12

RBH

schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:46:
[...]

Inderdaad alleen jammer dat je maar één auto per dag verkopen mag als je er bv 10 van heb :(

[Afbeelding]
Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen. :P

That being said, deze update doet mij wel weer interesseren om de PS5 eindelijk aan te sluiten. :)
RBH schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:09:
[...]

Opzich is dat niet heel verkeerd, toch? Bijv. dat gedoe met die honderden exemplaren van de NSX Gr.B. Je kan nu voor hele lange tijd gewoon dagelijks 100k+ incasseren, ook prima toch? Beter dat we die gifted auto's helemaal niet konden verkopen. :P

That being said, deze update doet mij wel weer interesseren om de PS5 eindelijk aan te sluiten. :)
Hoe kom je dan aan honderden NSX Gr.B auto's??? Voor zever heb ik er maar 1, ooit gekregen geloof ik, nooit een andere gekregen, dus heb je dan 99 van die auto's zelf gekocht?

Het is niet meer als bij GT Sport waar je na je dagelijkse kilometers iedere keer dezelfde auto kreeg.

• schumi2004
[...]

Ja dat is ook weer zo maar toch.
Kalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:12:
[...]
Hoe kom je dan aan honderden NSX Gr.B auto's??? Voor zever heb ik er maar 1, ooit gekregen geloof ik, nooit een andere gekregen, dus heb je dan 99 van die auto's zelf gekocht?

Het is niet meer als bij GT Sport waar je na je dagelijkse kilometers iedere keer dezelfde auto kreeg.
Met die ticket glitch laatst in GT7 Café

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2022 10:13 ]

schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:12:
[...]

Ja dat is ook weer zo maar toch.

[...]

Met die ticket glitch laatst in GT7 Café
Oh weet alleen van de ticket glitch met de motoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:12

RBH

Kalder schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:13:
[...]

Oh weet alleen van de ticket glitch met de motoren.
Was volgens mij tijdens diezelfde glitch, als je dan een ander item ook opende, dan kreeg je telkens die NSX Gr. B. Volgens mij heb ik er ook tientallen van..

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

[...]

Ik vind het ook wel best, elke dag een leuke bedrag incasseren, je raakt ze vanzelf wel kwijt. Ben wel benieuwd wat de prijs doet als het aanbod zo hoog is, gaan ze dat bijhouden?

www.youtube.com/DerOllie

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:12
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:42:
[...]

Road Atlanta is top. Ik ga 'm gewoon weer aanslingeren
Gaaf hoor, Sportscar GT vibes met de CLK GTR/LM

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Prima update wat mij betreft. Ook fijn dat de Cosworth niet in de Legend Cars is beland maar bij de used car dealership. De kans dat een auto daarin terugkomt is veel groter dan bij de Legend Cars en ook zijn de prijzen stabieler (zelfs vast?). Die auto rijdt trouwens verrassend fijn. Net als die M2 Competition.

Daarnaast nog nieuwe kleurtjes, auto's kunnen verkopen, een gratis X2019 voor iedereen, een erg leuke nieuwe track, wat verbeteringen aan de showcase en voor de verandering eens geen geklooi met PP ratings. Ik ben er best blij mee.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:41

f.h

Zeker! Heerlijke auto ook om de drift challenge te doen op Tsukuba (daar 'test' ik iedere nieuwe auto op die ik koop :+ )

Het verkopen van auto's is ook erg fijn. Wat mij betreft wat veel kliks om het voor elkaar te krijgen, maar ik kan in ieder geval al die wagens waar ik toch nooit in ga rijden weg doen.

Alleen die World Series gedoe vind ik maar vaag. Nu weer 4 'vragen' beantwoorden om kans te maken op credits en een Ferrari VGT wagen ofzo?

• schumi2004
f.h schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:46:
[...]

Alleen die World Series gedoe vind ik maar vaag. Nu weer 4 'vragen' beantwoorden om kans te maken op credits en een Ferrari VGT wagen ofzo?
Moet die eerste vraag niet zijn: midden- en zuid-Amerika?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f.h

f.h

schumi2004 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:26:
[...]

Moet die eerste vraag niet zijn: midden- en zuid-Amerika?
Yes, maar PD doet (imo) zo moeilijk. Het zijn vragen, maar op het moment dat de vraag ‘open’ is het antwoord nog niet bekend.

Ik snap dat ze willen proberen mensen die stream te laten kijken, maar het is zo knullig/moeilijk doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Klagen om het klagen, zelfs als er gratis cadeautjes worden weggegeven. Oh wee als de credits niet onmiddellijk te krijgen zijn voor nul moeite. 8)7

Het eerste antwoord was extreem simpel te vinden; het kostte mij één minuut om naar het einde te scrollen om te zien dat
spoiler:
Igor Fraga uit Brazilië
heeft gewonnen. Zelfs deze post schrijven duurde langer. :) https://youtu.be/46P3T8GDaUw?t=13155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Gisteren meteen de eerste slag geslagen met dubbele auto's verkopen. Iets van 4.5 miljoen credits vrij gemaakt. An sich lijkt het een goede implementatie van het verkoopsysteem, de prijzen kunnen dus fluctueren. Hiermee zou je dus in zeldzame auto's kunnen investeren en die later tegen hogere prijzen verkopen. ;) Nu de komende tijd nog de andere meervoudige dubbelen verkopen.

Nieuwe baan kende ik nog niet en moet er nog even aan wennen. Maar vind het wel een vette baan. Van mij mogen er meer van dit soort circuits erbij komen. Wel jammer dat er weer niet echt veel nieuwe races bijgekomen zijn. Nog steeds nergens een race langer dan 1 uur en juist op de circuits die bekend staan voor het lange afstand racen, is de spoeling qua races ook nog eens heel erg dun.

Boven in het menu staan nog 2 races met 1 miljoen credits. De eerste was easy, maar die Willow springs met de Escudo vind ik wel erg lastig. Sowieso heb ik een hekel aan dit circuit, maar met de handling van de escudo gecombineerd, vind ik het helemaal een drama. Wat is die bak onstabiel met remmen zeg.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Na de verkoopoptie in GT7 denk ik toch dat ik deze game ook nog wel weer eens ga instaleren om een beetje te spelen tussen MW2 door. Heb me altijd geamuseerd dus dat zal nu ook wel weer zo zijn.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:
Gisteren meteen de eerste slag geslagen met dubbele auto's verkopen. Iets van 4.5 miljoen credits vrij gemaakt. An sich lijkt het een goede implementatie van het verkoopsysteem, de prijzen kunnen dus fluctueren. Hiermee zou je dus in zeldzame auto's kunnen investeren en die later tegen hogere prijzen verkopen. ;) Nu de komende tijd nog de andere meervoudige dubbelen verkopen.

Nieuwe baan kende ik nog niet en moet er nog even aan wennen. Maar vind het wel een vette baan. Van mij mogen er meer van dit soort circuits erbij komen. Wel jammer dat er weer niet echt veel nieuwe races bijgekomen zijn. Nog steeds nergens een race langer dan 1 uur en juist op de circuits die bekend staan voor het lange afstand racen, is de spoeling qua races ook nog eens heel erg dun.

Boven in het menu staan nog 2 races met 1 miljoen credits. De eerste was easy, maar die Willow springs met de Escudo vind ik wel erg lastig. Sowieso heb ik een hekel aan dit circuit, maar met de handling van de escudo gecombineerd, vind ik het helemaal een drama. Wat is die bak onstabiel met remmen zeg.
Ik gok dat dit niet mogelijk gaat zijn. Lijkt mij dat een auto een X percentage is van de nieuw-waarde ofzo?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:58:
[...]

Ik gok dat dit niet mogelijk gaat zijn. Lijkt mij dat een auto een X percentage is van de nieuw-waarde ofzo?
Misschien moet je eerst kijken hoe ze het opgelost hebben. ;) Er staat een grafiek bij elke auto die je kan en wil verkopen. Daar fluctueert de prijs van de auto per dag. Het is dus geen vast percentage van de nieuwwaarde. En de prijs van de auto hangt af van de staat, aantal kilometers, de tuning en de zeldzaamheid van de auto, zoals ik het begrijp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:02:
[...]

Misschien moet je eerst kijken hoe ze het opgelost hebben. ;) Er staat een grafiek bij elke auto die je kan en wil verkopen. Daar fluctueert de prijs van de auto per dag. Het is dus geen vast percentage van de nieuwwaarde. En de prijs van de auto hangt af van de staat, aantal kilometers, de tuning en de zeldzaamheid van de auto, zoals ik het begrijp. :)
Ondanks dit moet een auto die jij bij Haggerty koopt best wat in waarde stijgen wil je er aan kunnen verdienen want op het moment van kopen levert de verkoop natuurlijk een stuk minder op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Zoveel NSX's heb ik niet maar toch fijn dat ik er aankomende maand 40 kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:39:
Zoveel NSX's heb ik niet maar toch fijn dat ik er aankomende maand 40 kan verkopen.
Daar ben je in 2023 nog mee bezig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de Anniversary race op Spa gedaan. Mooi eerste geworden.
Ging van start op Hard. Ging na enkele ronden flink regenen. In ronde 5 de pits in voor Mediums. De AI ging over op Intermediates. Het bleef daarna overwegend droog.. vielen maar paar druppels. De AI ging daarna weer naar binnen voor Mediums en Softs.. ik kon gewoon doorrijden.
Won uiteindelijk met 40 seconden voorsprong.

Straks de race op Watkins Glenn nog doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 25-11-2022 13:11 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Rivanov schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
Ging van start op Hard. Ging na enkele ronden flink regenen. In ronde 5 de pits in voor Mediums. De AI ging over op Intermediates. Het bleef daarna overwegend droog.. vielen maar paar druppels. De AI ging daarna weer naar binnen voor Mediums en Softs.. ik kon gewoon doorrijden.

Ik neem aan dat jij Willow Springs bedoelt of is er ook een nieuwe race op Watkins Glenn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

Was begonnen op zacht, maar die waren zo weg. Gewisseld naar hard en kort daarna zie ik op de radar regen. Gelukkig stelde het niets voor en kon ik door blijven gaan. Ook makkelijk eerste geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:32:
[...]

Ik neem aan dat jij Willow Springs bedoelt of is er ook een nieuwe race op Watkins Glenn?
Oh, kan ook Willow Springs zijn.. ;)
Ben ik in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:34:
[...]

Was begonnen op zacht, maar die waren zo weg. Gewisseld naar hard en kort daarna zie ik op de radar regen. Gelukkig stelde het niets voor en kon ik door blijven gaan. Ook makkelijk eerste geworden.
Heb al een tijdje niet gespeeld en ik weet niet of ze het aangepast hebben maar ik zag zo na het selecteren van de auto ook niet waar ik mijn banden kon aanpassen dus ging er van uit iedereen op rood reed. Heb het ter nauwer nood tot de helft van de race gered omdat ik dacht dat ik dus ook alleen maar naar rood kon wisselen maar dat bleek niet zo te zijn en kon ik switchen naar geel. Met de harde banden en wat fuel management kun je hem denk ik makkelijk zonder stop rijden want ik had ook geen noemenswaardige regen

Race op Willow Springs was door de combinatie auto/baan wel wat moeilijker maar het waren gelukkig maar 7 ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-10 13:20

Bij mij ging het ook behoorlijk regenen en na overstap op intermediates de race erop uitgereden. De tegenstanders maakten nog een pitstop dus geen stress. Vind het een fijne update, het circuit Michelin Raceway Road Atlanta een erg fijne toevoeging met voldoende uitdaging in eerste gedeelte van circuit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die Sierra Cosworth. Het ding rijdt geweldig. Goed stuurgevoel, voldoende remvermogen, gang zit er ook in en hij klinkt uitstekend. Wel de Type B achtervleugel erop zetten, want met de standaard vleugel heb je maar maximaal 100 kg downforce achter en dat wordt wat gevaarlijk met 290-300 km/h.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03_Rv9kc5-tGXfa6lPDydcRn0q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gRXPgEunzhVpI0Rd3YZH5Ezh.jpg?f=fotoalbum_large

Livery beschikbaar in de showcase. Even zoeken op #sierra #cosworth

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYeARB6VBo9UU5T-F2qfjND0jjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95d8rn8SVrBHJ3HkBbGf4CNa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

CaptainPanda schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:46:
Klagen om het klagen, zelfs als er gratis cadeautjes worden weggegeven. Oh wee als de credits niet onmiddellijk te krijgen zijn voor nul moeite. 8)7

Het eerste antwoord was extreem simpel te vinden; het kostte mij één minuut om naar het einde te scrollen om te zien dat
spoiler:
Igor Fraga uit Brazilië
heeft gewonnen. Zelfs deze post schrijven duurde langer. :) https://youtu.be/46P3T8GDaUw?t=13155
Je hebt een beetje gelijk, maar waar ik bedoelde is dat de vragen zo vaag omschreven zijn. Veel mensen was het niet duidelijk of het nu over de races ging die moesten komen of over races in het verleden. Dat hadden ze duidelijker kunnen opschrijven. Dat ze hiermee een incentive proberen te maken om die streams/races te kijken snap ik wel.

Overigens die 2 'anniversary' races op Spa en Willow waren leuk. En toch 3,6 mio credits in niet al te lange tijd.
Als klap op de vuurpijl had ik vandaag in een 4 sterren roulette ook opeens 1 mio aan credits 'gewonnen' :9
Wat mij met die Escudo enorm hielp was om de torque verhouding naar 25:75 te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door f.h op 27-11-2022 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:36

_Apache_

For life.

Voor wie GT7 nog niet had. Veel webwinkels zijn nu 20eu goedkoper.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:00
De nieuwe Road Atlanta track, de 30 minuten challenge is a tough cookie.

Wat is hier de juiste auto en strategie ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-09 10:51
cazzie schreef op zondag 27 november 2022 @ 19:12:

Ik rij deze met de porsche 919 hybrid, harde band, ruim 1e.
Let op bij het uitrijden van de pitstraat blijf binnen de lijnen, om een tijdstraf te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willow Sprimgs heb ik uiteindelijk gehaald door Brake Balance op -3 en Torque Distribution op 10:90.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
thunder8 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:25:.

Rem in een rechte lijn. Als je hard remt en stuurt ben je hem makkelijk kwijt. Ik heb niets aan instellingen van de auto gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Rivanov schreef op maandag 28 november 2022 @ 06:24:
[...]

Willow Sprimgs heb ik uiteindelijk gehaald door Brake Balance op -3 en Torque Distribution op 10:90.
Deze tip heeft mij enorm geholpen. Overigens heeft de Escudo 2 motoren (op elke as eentje) wat ook voor instabiliteit zorgt als je gas volledig los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
MartinezNL schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:46:
[...]

Rem in een rechte lijn. Als je hard remt en stuurt ben je hem makkelijk kwijt. Ik heb niets aan instellingen van de auto gewijzigd.
Iederen dank voor het meedenken, maar dit was inderdaad het grootste probleem. Had de power front-back iets aangepast, remmen in een rechte lijn en in de remzone voor de bocht voor het rechte stuk kan je gewoon van het gas en niet remmen. Na nog een paar keer vloeken vanwege eigen fouten de race gewonnen! _/-\o_
cazzie schreef op zondag 27 november 2022 @ 19:12:

Ik heb hem met meerdere auto's gedaan. Sowieso met de Mazda LM55 is het makkelijk. Zet je Fuel Trim op 6 en blijf zo lang mogelijk rijden. Banden hard of medium, wat aansluit bij het verbruik. Heb hem ook met de Porsche 919 Hybrid gedaan en Toyota TS030 of TS050 (1 van de 2). De Mercedes CLK-LM is geen goede keus, die is simpelweg te langzaam en te slecht qua handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk nog een toegankelijke money exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Die anniversary races zijn wel leuk om even terug te keren. Inmiddels al paar maanden niet gespeeld. Op Spa alleen even de bietenbrug op nadat ik switchde naar wets terwijl de bui niet doorzette. Benieuwd of ik überhaupt 1e kan worden want kom niet onder de 2.20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 16:37
Willow springs vrij snel gehaald, rijden top als je ze eenmaal door hebt die wagentjes. *O*

Spa minder succes tot nu toe . Meer dan de 3e plek zit er tot nu toe niet in helaas. -O-

[ Voor 3% gewijzigd door FSSF op 28-11-2022 21:37 ]

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:50
Rivanov schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:49:
Is er eigenlijk nog een toegankelijke money exploit?
Volgens mij alleen nog via het script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joowq
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 23:05
FSSF schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:36:
Willow springs vrij snel gehaald, rijden top als je ze eenmaal door hebt die wagentjes. *O*

Spa minder succes tot nu toe . Meer dan de 3e plek zit er tot nu toe niet in helaas. -O-
Je moet wat geluk hebben door veel regen te krijgen, dan is die heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 19:40

Zyron

BWRAAAAP

Hier ging Spa vrij makkelijk, begin ronde 3 begon het al te regenen, zelfs zo hard dat ik aan het einde van de lap de auto niet meer op de baan kon houden. Toen overgeschakeld naar wets en daar de race op uitgereden.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik ben sinds gister bezig met careermode (menukaarten), de game verder nog niet echt aangeraakt gehad.

Wanneer begint het racen nu echt leuk / spannend te worden. Rijd no in de mini's, polo etc, maar na bijna 1 ronde rijd je vaak al kop zonder enige spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:09:
Ik ben sinds gister bezig met careermode (menukaarten), de game verder nog niet echt aangeraakt gehad.

Wanneer begint het racen nu echt leuk / spannend te worden. Rijd no in de mini's, polo etc, maar na bijna 1 ronde rijd je vaak al kop zonder enige spanning
Je kunt in de settings de moeilijkheidsgraad kiezen, maar zelfs op hard is het meestal niet moeilijk om te winnen.
De spannendste races vinden imo online plaats, maar helaas zien een hoop mensen GT7 meer als Wreckfest dan als race simulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41
Kalder schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:38:
[...]

Je kunt in de settings de moeilijkheidsgraad kiezen, maar zelfs op hard is het meestal niet moeilijk om te winnen.
De spannendste races vinden imo online plaats, maar helaas zien een hoop mensen GT7 meer als Wreckfest dan als race simulator.
Dat kan ik altijd nog wel eens aanpassen dan, zijn natuurlijk ook niet de meest spannende autos om in te rijden nog in het begin. Dus echt snelheid is er ook totaal niet bij. Meestal kan je volgas nog wel door de meeste bochten.

Soms beuk je nog wel iemand aan de kant, zonder enige invloed ofzo. Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Die Spa race was bij mij een van de spannendste races ooit die ik in GT7 heb gehad. Begon te regenen in rondje 3 en begin rondje 4 naar Wets gegaan, de AI ging rondje later (5) naar Inters.

Het was eerst veel regen, dus ik was sneller, maar toen ik 4e lag, werd de regen minder, en werden de Inters weer sneller, positie 1 2 en 3 verdwenen in de verte.

In de laatste ronde moesten toch positie 2 en 3 nog naar pits, maar 1 reed door, op Inters, ik zat er 9 seconden achter ofzo. Toen begon het gelukkig in die laatste ronde nog weer hard te regenen, en in de laatste chicane, voor start/finish, kon ik de nr. 1 inhalen, en won ik de race. Wets waren dus uit-eindelijk de juiste keuze, maar het scheelden maar 0.5 seconden ofzo... 8)7

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 16:42

Darkasantion

Just keep swimming!

Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT7 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.
Gran Turismo is altijd mijn favoriete race-sim geweest en stond al heel lang op mijn verlanglijstje, echter bewust nog niet gekocht daar duur en ik weet dat ik er net iets teveel tijd in zal steken :P

Inmiddels al verschillende menu's afgewerkt en wat auto's gescoord, echter nog een lange weg te gaan totdat ik de echt leuke auto's zal krijgen of kunnen betalen. Geen probleem, hou wel van de game/uitdaging dus kom maar op!
Merk dat ik met upgraden van auto;s eerst voor meer grip/stabiliteit kies en pas later meer vermogen, daar waar het vroeger altijd MOAR POWAHH!! was.

Ook de race op Willow Springs met de Escudo geprobeerd en die maakt pijnlijk duidelijk dat ik nog veel mag/moet leren :+ . Na verschillende pogingen eindelijk onder de 1:10 gekomen, maar weinig subtiel/secuur rijd ik nog niet met het opgevoerde gebakje.
Van het weekend wil ik er iets beter voor gaan zitten, toch kijken of ik nog wat sneller kan.
Iemand hier nog goede tips voor, behalve subtiel gas geven en niet te wild sturen?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkasantion schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:51:
Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT4 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.
Gran Turismo is altijd mijn favoriete race-sim geweest en stond al heel lang op mijn verlanglijstje, echter bewust nog niet gekocht daar duur en ik weet dat ik er net iets teveel tijd in zal steken :P

Inmiddels al verschillende menu's afgewerkt en wat auto's gescoord, echter nog een lange weg te gaan totdat ik de echt leuke auto's zal krijgen of kunnen betalen. Geen probleem, hou wel van de game/uitdaging dus kom maar op!
Merk dat ik met upgraden van auto;s eerst voor meer grip/stabiliteit kies en pas later meer vermogen, daar waar het vroeger altijd MOAR POWAHH!! was.

Ook de race op Willow Springs met de Escudo geprobeerd en die maakt pijnlijk duidelijk dat ik nog veel mag/moet leren :+ . Na verschillende pogingen eindelijk onder de 1:10 gekomen, maar weinig subtiel/secuur rijd ik nog niet met het opgevoerde gebakje.
Van het weekend wil ik er iets beter voor gaan zitten, toch kijken of ik nog wat sneller kan.
Iemand hier nog goede tips voor, behalve subtiel gas geven en niet te wild sturen?
GT4, nice!!! Wel al best een oude versie hoor :P maar ga er vanuit dat je GT7 bedoeld als ik de rest van je verhaal lees haha.
Ik zou zeggen lekker beginnen met de menu kaarten en dan de circuit ervaringen doen om de circuits een beetje te leren en goed geld te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Iets te vroeg al van vrouwlief mijn PS4 en GT7 gekregen voor Sinterklaas en wat ben ik er blij mee.

Gewoon eerst concentreren op de menukaarten. Des te eerder die afgehandeld zijn, des te meer er te doen is. Daarnaast leveren veel menukaarten auto's op, die je dan niet meer hoeft te kopen.

Tussendoor nog een beetje met de rijbewijzen bezig en eventueel circuit uitdagingen. Als die laatste niet lukken, dan even wat anders gaan doen, komt later nog wel. ;)

De Escudo is er voor zorgen dat je remt in een rechte lijn. De laatste remzone voor de bocht naar het rechte stuk, kan je minimaal remmen of gewoon coasten en dan insturen. Dan moet het uiteindelijk wel lukken. Eventueel kan je de gevoeligheid van de sticks verhogen bij controller instellingen in de game. Dit is vooral handig als je wisselend links rechts moet sturen, waardoor die sneller reageert. En voor de rest is het gewoon rijden en oefenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 16:37
Zyron schreef op woensdag 30 november 2022 @ 05:51:
Hier ging Spa vrij makkelijk, begin ronde 3 begon het al te regenen, zelfs zo hard dat ik aan het einde van de lap de auto niet meer op de baan kon houden. Toen overgeschakeld naar wets en daar de race op uitgereden.
Als je zo vroeg pit dan red je het niet met de benzine toch? Zometeen misschien dan toch nog maar even een poging wagen. :9

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

FSSF schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:47:
[...]

Als je zo vroeg pit dan red je het niet met de benzine toch? Zometeen misschien dan toch nog maar even een poging wagen. :9
Geen actieve herinnering meer aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een tip voor de Escudo race: Bij mij hielp het enorm om de rembalans op +5 te zetten (vooral in die bocht omlaag).
Had wel een vreemde bug waardoor mijn auto geen motor geluid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:02:
Een tip voor de Escudo race: Bij mij hielp het enorm om de rembalans op +5 te zetten (vooral in die bocht omlaag).
Had wel een vreemde bug waardoor mijn auto geen motor geluid had.
Ik had rembalans juist op -3 staan en Torque Distribution op 10:90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:17:
[...]

Ik had rembalans juist op -3 staan en Torque Distribution op 10:90.
Ik had juist de indruk dat hij bij die bocht omlaag bij teveel remmen op z'n voorpoten ging staan, vandaar dat ik eerst naar achter geprobeerd heb, leek te helpen. Torque heb ik niet mee gerommeld, wel TC op 1 laten staan.
Kon door hem op +5 te zetten ook later remmen en kon gewoon nog enigszins sturen tijdens het remmen ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 01-12-2022 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Ik weet van mijzelf, ik ben niet snel.
Ik rij netjes en zo ben ik ook in de duels.
Zal eerder iemand voor laten, dan het risico nemen om er (samen) af te gaan bv.

Dit belemmerd mij echt heel erg in sport mode. En zal dus nooit uit B komen, zo is het nu eenmaal. Nu zelfs gezakt naar C, why? Anderen die je er frontaal afrijden.

Ja, ik hou er rekening mee en kijk veel in de spiegels en gebruik de radar, waardoor ik veel acties kan ontwijken en klote situaties kan vermijden.

Oke, wat kan ik hier eventueel aan doen? Ik weet bv voor 95% zeker dat het merendeel met controller en (alle?) assists aan rijden in 'mijn klasse/categorie'.
Zijn er assists die mij, zonder al teveel in te leveren op immersie, iets sneller maken?

Ik rij dus met een stuur en alle assists uit.
Concreet dus; hoe ontwijk je als slomo al die idioten!? 😇🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
Simpel antwoord: meer oefenen en beter worden. Later en harder remmen (ook op de motor dmv teruschakelen), eerder op het gas en de juiste lijnen rijden. Er zijn geen assists die je sneller maken, assists maken je vaak juist langzamer.

Als je er vaak afgeduwd wordt door bv een divebomb, verdedig dan wat vaker de binnenkant om dat te voorkomen.
Anticiperen op idioten kun je leren maar dat gaat in de lagere klasses niet zonder horten of stoten (pun intended).

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2022 10:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Subtiel gasgeven idd, en niet volledig 'van het gas af te gaan'. Dus hou hem boven 10% dat maakt m veel stabieler.
Het hard remmen op de motoren (ja, meervoud ) maakt m heel onrustig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb maar eens een E30 M3 opgetuigd met een door de DRM geïnspireerde livery, met een Nederlands tintje.

Afbeeldingslocatie: https://ugc.gt7.game.gran-turismo.com/10/19422046034474236/071a34e74b6e4432438376c2a1a8355a_thumb_l_x2.jpg
En hopelijk worden ooit de kleuren gefixt. De harten van de velgen zijn toch echt goudkleurig. De uitlijning van stickers op de front fenders en de overgang van de sideskirts naar de body matcht ook niet met wat je in de editor & preview ziet.

Sommige mensen maken echt de prachtigste liveries en daar ben ik dan best wel van onder de indruk. Zeker als het helemaal custom is met tig decals. Al zag ik pas geleden ook iemand die gewoon complete decals had gemaakt voor links, rechts, voor, achter en van boven. Dan is het in de editor een kwestie van uitlijnen en klaar ben je. Nog steeds een goed resultaat, nog steeds veel werk maar als ik dan zeventig stickers zit te plakken voelt het soms toch een beetje meh.

Anyway, E30 M3 Sport Evo met alles behalve boost doet 350+ PK op 989 kg. Ik heb er een voor mijn doen erg aggresief onderstel en LSD onder zitten en dat is een uitdaging maar wel erg snel. Leuke replays ook, als je al driftend een andere rijder inhaalt in een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 16:42

Darkasantion

Just keep swimming!

_Apache_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:50:
[...]

Subtiel gasgeven idd, en niet volledig 'van het gas af te gaan'. Dus hou hem boven 10% dat maakt m veel stabieler.
Net weer even poging gedaan met gebruik van alle tips en van 1:09:500 naar 1:08:500 gegaan. Gegarandeerd brons en vind het wel prima :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
_Apache_ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:50:
[...]
Nee, alleen de eerste versie met een wit-blauwe livery heeft twee motoren van ieder 1.6 liter en zit niet in GT7. Deze tweede versie met rode livery heeft een enkele 2.5 L V6 met twee turbo's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joowq
  • Laatst online: 31-01 23:05
Darkasantion schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:03:
[...]

Net weer even poging gedaan met gebruik van alle tips en van 1:09:500 naar 1:08:500 gegaan. Gegarandeerd brons en vind het wel prima :+
Ik zat met snelste tijd op 1:07 maar maak toch ergens wel een keer een foutje en kom ook niet verder dan Brons.

Is met een stuurtje en pedalen makkelijker dan met controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
AtleX schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:14:
Al zag ik pas geleden ook iemand die gewoon complete decals had gemaakt voor links, rechts, voor, achter en van boven. Dan is het in de editor een kwestie van uitlijnen en klaar ben je. Nog steeds een goed resultaat, nog steeds veel werk maar als ik dan zeventig stickers zit te plakken voelt het soms toch een beetje meh.
Ik vind dat juist onwijs knap gezien de 15kb max. Heb zelf ook wat decals gemaakt voor liveries en q grote decal maken die je over de hele auto plakt vind ik juist meer werk dan alles beetje los doen zoals de meerderheid doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joowq schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:36:
[...]

Ik zat met snelste tijd op 1:07 maar maak toch ergens wel een keer een foutje en kom ook niet verder dan Brons.

Is met een stuurtje en pedalen makkelijker dan met controller?
Nee niet per see, zeker niet in het begin als je net een nieuw stuurtje hebt, dan is het alsof je weer helemaal opnieuw alles moet leren, maar na wat oefening zou je wel beter kunnen worden dan met een controller, hoewel er ook mensen zijn die tot de snelste van het spel behoren en gewoon rijden met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:32:
[...]

Ik vind dat juist onwijs knap gezien de 15kb max. Heb zelf ook wat decals gemaakt voor liveries en q grote decal maken die je over de hele auto plakt vind ik juist meer werk dan alles beetje los doen zoals de meerderheid doet.
Klopt vind ik ook erg lastig die 15kb limit, moest een klein textje zelfs helemaal gaan downscalen om onder die 15kb te komen, vind het erg knap hoe mensen onder die limit weten te blijven terwijl ze toch echt enorm gedetailleerde dingen uploaden soms.

Zou ook wel willen weten welke tools ze daarvoor gebruiken, want inkscape is niet echt lekker werken, maar heb ook geen zin om betaalde software te gaan gebruiken hiervoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 04-12-2022 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Darkasantion schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:03:
[...]

Die seconde kan zomaar winst of verlies betekenen. Een seconde is flinke vooruitgang! _/-\o_ Zeker op een ronde van ruim een minuut.

Vaak werkt ook 'slow in fast out'. Je bocht langzamer in als je zou kunnen, om vrij vroeg op het gas te gaan.
Volgende ronde probeer het wat vlotter, zonder je mooie lijn op te offeren.

[ Voor 24% gewijzigd door _Apache_ op 04-12-2022 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Superkiwi schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 10:44:
Simpel antwoord: meer oefenen en beter worden. Later en harder remmen (ook op de motor dmv teruschakelen), eerder op het gas en de juiste lijnen rijden. Er zijn geen assists die je sneller maken, assists maken je vaak juist langzamer.

Als je er vaak afgeduwd wordt door bv een divebomb, verdedig dan wat vaker de binnenkant om dat te voorkomen.
Anticiperen op idioten kun je leren maar dat gaat in de lagere klasses niet zonder horten of stoten (pun intended).
Kiwi, even met jouw tekst aan de slag gegaan en er zit zeker vooruitgang in.
Qua tijdrijden en in in de races. Al blijft het hit en miss qua tegenstand. Thanks!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister alle licenses op Gold gehaald. Holymoly die S-10 is echt geen grap! Daar heb ik echt wel even mee liggen worstelen. En dan zie je op de leaderboards van die Japanners die het in 2 minuut 15 klaren. Hoe dan!? Voor mijn gevoel zat ik overal op de limiet. Misschien met meer oefening schaaf ik er nog een paar sec af maar niet zo veel 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:13:
Gister alle licenses op Gold gehaald. Holymoly die S-10 is echt geen grap! Daar heb ik echt wel even mee liggen worstelen. En dan zie je op de leaderboards van die Japanners die het in 2 minuut 15 klaren. Hoe dan!? Voor mijn gevoel zat ik overal op de limiet. Misschien met meer oefening schaaf ik er nog een paar sec af maar niet zo veel 😂

[YouTube: S-10 Gran Turismo gold 2:23 Spa]
Het is een best lange baan, en hoe langer de baan hoe groter de verschillen gaan zijn in seconden, 2:23 is best goed hoor, je moet jezelf niet proberen te vergelijken met die aliens in het spel ;) tenzij je natuurlijk zelf een alien bent :+
(Ook zijn de physics van het spel meerdere malen gewijzigd, kan ook nog invloed hebben, al zou het me niet verbazen als die veranderingen niet doorgevoerd worden op de licenses, maar dat weet ik niet zeker)

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 05-12-2022 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Kalder Nou ik had wel het idee dat de auto uit de demonstratie anders klonk. Ook de omstandigheden leken net iets anders. Maar ben inderdaad tevreden met de tijd hoor. Het zweet brak me uit in mijn simrig :') Was echt een pittige opgave en een prima finale wat mij betreft :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
DAMAGE schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:13:

[YouTube: S-10 Gran Turismo gold 2:23 Spa]
Gefeliciteerd! _/-\o_ Dit is de enige die ik gewoon niet voor elkaar krijg. Heb al meerdere filmpjes gekeken met uitleg, maar zelfs als ik een volle ronde red, zit ik gewoonweg veel te ver van de goud tijd af. Het is op 2 kleine trophies (waaronder 100 foto's) na ook de laatste die ik moet halen, maar die andere 2 hebben geen nut, als ik deze niet haal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@thunder8 Thanks! Ik heb zelf geen videos gekeken voor die challenge. Dus ik weet ook niet wat voor tips ze geven, maar het belangrijkste is dat je je auto netjes op het droge gedeelte houdt. Hoe je het moet zien is dat je bezig bent met een smallere Spa. Curbs etc wil je van af blijven. Een wieltje op een curb of in het gras of zelfs in een plas water is je dood al. De kunst is dus dat je zo snel mogelijk op de limiet van de grip zit, maar nog belangrijker is dat je de snelheid weer snel uit de auto kunt halen zodat je op de droge lijn kunt blijven. Als je het rondje gewoon zonder fouten kunt afleggen dan kun je daarna gaan kijken waar je snelheid verliest en waar je dus sneller kunt gaan.

Hoe ver zit je van goud af? Ik haalde op een gegeven moment 2:26:096 dus :096 van goud af. Toen wist ik dat ik er gewoon voor moest gaan en even door bijten. Ik kon ook al zien dat ik behoorlijk veel sneller kon zijn. Gas doseren/opbouwen is heel belangrijk. Abrupte stuurbewegingen zijn een no no. Hard remmen maar zorgen dat je de boel niet blokkeert wat heel gemakkelijk gaat in het natte gedeelte. Het is inderdaad een hele hand vol :)

Nu zit ik wel in een complete simrig, dat maakt het naar mijn idee ook een stuk makkelijker dan als je bijvoorbeeld op een controller speelt. Dat kan ik echt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 06-12-2022 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Heren. Ik heb een mooie Porsche 911 993 Carrera rs. Afgesteld en rijdt top op Spa en nordschleife. Alleen nu heb ik een dikke Rothmans livery erop gezet en is m’n hele afstelling veranderd door de skirts spoilers noem maar op. Is er een manier om die livery eraf te halen en de auto te maken zoals ie was?

Gaat erom dat ik een race heb binnenkort met pp max 650. Nu met die livery ga ik daar ver overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Giel schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:32:
Heren. Ik heb een mooie Porsche 911 993 Carrera rs. Afgesteld en rijdt top op Spa en nordschleife. Alleen nu heb ik een dikke Rothmans livery erop gezet en is m’n hele afstelling veranderd door de skirts spoilers noem maar op. Is er een manier om die livery eraf te halen en de auto te maken zoals ie was?

Gaat erom dat ik een race heb binnenkort met pp max 650. Nu met die livery ga ik daar ver overheen..
Je kunt volgens mij alles terug zetten, behalve de widebody 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Maar een widebody alleen verder zonder spoilers & vleugels en skirts enzo is vaak maar een puntje ofzo waard. Dus je kan gewoon weer stock onderdelen selecteren in GT Auto en dan misschien een PK-tje eraf halen en dan ben je er alweer.

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om de Le Mans 700 PP 30 mins. race te winnen zonder pitstops. 8)7 FM6, RH, ruim op tijd remmen en rustig met het gaspedaal. Snelste ronde een 4:20 ofzo, voluit haal ik 4:05 met die wagen dus ik was echt rustig aan het doen. Maar dan alsnog gemiddeld sneller dan de rest en je spaart makkelijk anderhalve minuut uit door geen pitstops te doen. Laatste rondje was glibberen en glijden op het laatste restje van wat ooit harde slicks waren, maar uiteindelijk in 30m03s de race voltooid.

[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 08-12-2022 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Kalder schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:44:
[...]

Je kunt volgens mij alles terug zetten, behalve de widebody 8)7
Idd, stom totaal niet aan gedacht. Diffuser eraf gehaald en het kon allemaal weer! Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:24

DaWaN

'r you wicked ??

Net de manufacturers cup (GT 25) op Spa gehaald in 24:50 met de Mercedes. Gestart op mediums, regen kwam in ronde 5, toen ronde 6 overleven op versleten slicks en natte baan terwijl de rest naar inters ging. Aan het einde van ronde 6 over naar zacht. Toen laatste rondes voluit knallen op soft en vrij ruim gewonnen van nr 2. Blijven wel echt leuk om te doen die races met het weer en verschillende pit strategieën.

Vraag mij alleen wel af: de records zijn 2 minuten sneller in het klassement, zijn dat dan races waar je geluk hebt met het weer??

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-09 10:51
[b]DAMAGE in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"

Nu zit ik wel in een complete simrig, dat maakt het naar mijn idee ook een stuk makkelijker dan als je bijvoorbeeld op een controller speelt. Dat kan ik echt niet.
Ook met een controller is het goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Oeps. :+

Wel een kanon, zo'n Lambo Murcielago. Heb er voluit een 3:59.9 mee neergezet. Wel is het een enorme zuipschuit, op FM6 met een fluwelen voetje rijden want anders sta je na nog geen 2,5 ronde zonder benzine. Het is echt sparen om drie rondjes te kunnen doen op een tank, maar bij een 3-2-2 strategie kan je dan wel de laatste ronde in FM1 een absolute toptijd neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:33
DaWaN schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:
Net de manufacturers cup (GT 25) op Spa gehaald in 24:50 met de Mercedes. Gestart op mediums, regen kwam in ronde 5, toen ronde 6 overleven op versleten slicks en natte baan terwijl de rest naar inters ging. Aan het einde van ronde 6 over naar zacht. Toen laatste rondes voluit knallen op soft en vrij ruim gewonnen van nr 2. Blijven wel echt leuk om te doen die races met het weer en verschillende pit strategieën.

Vraag mij alleen wel af: de records zijn 2 minuten sneller in het klassement, zijn dat dan races waar je geluk hebt met het weer??
Ik had na 3 ronden regen. Door de nacht heen en heb laatste 2 ronden met opdrogende baan gereden. Rondetijden kwamen niet lager dan +10.5 sec tov de beste droge ronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wheeler
Ik keek er eerst erg tegenop maar nu alle licenties op goud gehaald. Uiteindelijk was S7 op Laguna Seca de laatste die ik haalde en daar was het vooral stuurgevoeligheid hoog zetten en nauwelijks remmen. Wel veel kilometers voor gemaakt. Daarnaast toch best lang met S10 en daar hielp het echt om ASM aan te zetten, het voelde een heel klein beetje als cheaten. Sinds GT5 gelukt om ook hier alle licenties op goud te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

wheeler schreef op zondag 11 december 2022 @ 22:26:
Uiteindelijk was S7 op Laguna Seca de laatste die ik haalde en daar was het vooral stuurgevoeligheid hoog zetten en nauwelijks remmen.
Neem aan dat je met een controller speelt?
S-7 had ik met het stuur binnen 5 minuten goud en binnen 30 minuten onder de demo tijd.
Hij was in eerdere versies makkelijker omdat toen de overboost (nitro) er nog op zat.

Wel respect voor iedereen die alles goud haalt met een controller :) Ik speel met GT DD Pro en ik ga alleen naar de volgende license als ik onder de demo tijd zit. Ik vind de licenties goed te doen, de missies zijn iets uitdagender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
DaWaN schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:28:
[...]

Neem aan dat je met een controller speelt?
S-7 had ik met het stuur binnen 5 minuten goud en binnen 30 minuten onder de demo tijd.
Hij was in eerdere versies makkelijker omdat toen de overboost (nitro) er nog op zat.

Wel respect voor iedereen die alles goud haalt met een controller :) Ik speel met GT DD Pro en ik ga alleen naar de volgende license als ik onder de demo tijd zit. Ik vind de licenties goed te doen, de missies zijn iets uitdagender :)
Ja, met de controller. De ambitie om onder de demo tijd te komen, heb ik snel laten varen. De missies ben ik nu halverwege op goud maar dat driften lukt echt niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 08:14

BiLo

PSN: toiletcleaner

DaWaN schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:46:

die van mij in 23:45 gedaan - weinig regen - niet genoeg om 1ste te worden btw - wel 2de :P

Ik weet niet of de bandenwissel verplicht is in deze race, maar misschien kun je met enkel een korte brandstof pit nog meer tijd besparen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister eens wat online races gedaan om mijn ranking te boosten. Ik had nog eigenlijk helemaal geen online races gedaan dus ik mocht tussen de low tier racers beginnen. Holy shit ik heb mij kapot gelachen wat voor mafketels daar allemaal rond hangen :') Mensen die gewoon echt niet kunnen racen en continu lopen te blocken, brake checken, en noem maar op. Heb ook een paar races gehad dat ik gewoon moedwillig er af werd gereden of gebeukt. Mensen die je buiten de baan forceren het gras op en vervolgens als daar door een botsing ontstaat gewoon vies hard op je in blijven beuken. Bij eentje was het mooi; die forceerde mij het gras in, en bleef toen zo dicht op mij rijden dat er een botsing ontstond. Vervolgens knalde hij nog 3 keer in mijn zijkant waardoor mijn auto een ghost werd voor hem waardoor hij zelf crashede :') Wat een pannenkoeken. Ik zit nu iets hoger in de C-S ranks. Was wel fun moet ik zeggen.

Vond het best knap van mezelf dat ik een S-safety rating kon behalen tussen al deze mafketels in :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

BiLo schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:12:
[...]
die van mij in 23:45 gedaan - weinig regen - niet genoeg om 1ste te worden btw - wel 2de :P

Ik weet niet of de bandenwissel verplicht is in deze race, maar misschien kun je met enkel een korte brandstof pit nog meer tijd besparen
Ja dat laat wel zien dat de totale tijd sterk afhankelijk is van het weer.
M.a.w. die leaderboards zeggen niet zoveel bij dat soort races :)

Ik denk dat die race wel te doen moet zijn op één setje hard, ik vond het zelf vooral moeilijk niet te spinnen tijdens de regen. Vooral de laatste chicane en bocht 1 zijn tricky als het nat is met slicks. Maar persoonlijk vind ik een pitstop goedmaken veel leuker dan banden sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
DAMAGE schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:21:
Gister eens wat online races gedaan om mijn ranking te boosten. Ik had nog eigenlijk helemaal geen online races gedaan dus ik mocht tussen de low tier racers beginnen. Holy shit ik heb mij kapot gelachen wat voor mafketels daar allemaal rond hangen :')
Het was volgens mij afgelopen weekend gratis om online te gamen op PSN. Ik vermoed dat het vanaf vandaag weer allemaal beter en gemoedelijker gaat, zeker in de hogere klasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.gtplanet.net/gt7-update-127-coming-20221210/

The next update for Gran Turismo 7 will arrive during the week commencing December 12 2022, bringing with it the largest single set of vehicles in any update in the game’s life so far.

Dit is de verwachting;

Vgt ferrari ding
Toyota Celica ST205
Bugatti Chiron
Alfa Romeo Giulia GTAm
Corvette c8
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2022/12/image-27.jpg

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Voor de liefhebbers is 1 van de 3 Legendary Cars voor de trophy nu te koop (de Jaguar voor 12 miljoen).

(Uiteraard nu ik zelf in Engeland zit en geen optie heb om de PS5 aan te slingeren, fingers crossed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
wheeler schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:02:
[...]

Het was volgens mij afgelopen weekend gratis om online te gamen op PSN. Ik vermoed dat het vanaf vandaag weer allemaal beter en gemoedelijker gaat, zeker in de hogere klasses.
Alleen bij 3 games en GT7 was daar niet bij (Fifa23, COD MW2 en GTA V) In de lagere klasses is het inderdaad meer Wreckfest dan Wreckfest zelf. Beste is zorgen dat jij geen penalties oploopt en je sportiviteit ranking zo snel mogelijk naar S te krijgen. Daarna zou het langzaam beter moeten worden qua idioten om je heen en kan je daarna werken aan de coureursbeoordeling. (CB)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE4HezRJGFhcj7lkEQ0XfJ9OVTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I4jts202dzDB7JkIfr2CboPe.jpg?f=fotoalbum_large
Onder de vier minuten als optimale tijd op Le Mans. Nu nog even wat rempunten verfijnen en dan is de daadwerkelijke fastest lap ook sub-4 met een low drag setup. Tot nu toe heb ik alleen met de LS13 en de Lambo Murcielago een rondje in minder dan vier minuten gedaan, zou mooi zijn als ik dat met nog een auto kan.

De Z34 is sowieso een kanon, zoals je aan de andere rondetijden kunt zien. En 8 rondjes met één pitstop (weinig regen, anders moet je wel pitten voor banden) waarin ik op de baan de nummers 20 t/m 16 nog op een rondje heb gezet.

[ Voor 26% gewijzigd door AtleX op 13-12-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 14:53
Is dit spel beetje casual te spelen?

Speel nu momenteel Forza Horizon 4 ondanks de grafische pracht alleen erg time consuming door het open wereld gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutgergron schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:47:
Is dit spel beetje casual te spelen?

Speel nu momenteel Forza Horizon 4 ondanks de grafische pracht alleen erg time consuming door het open wereld gebeuren.
Ja en nee,
Er is single player content, maar zodra je door de cafe menus, missions en rijbewijzen heen bent is er niet veel wat je bezig houdt, tenzij je het belangrijk vindt om alle autos te verzamelen, maar je verdient niet heel snel credits en er zijn maar een paar races die goed credits opleveren (behalve de eenmalige verdiensten van de circuit ervaringen, dat is de snelste manier om snel aan veel credits te komen maar die belongingen zijn eenmalig per circuit).
De reden dat ik het blijf spelen is het online gedeelte, hoewel fair play soms ver te zoeken is, waardoor het soms wel stressvol kan zijn. Zeker als het gaat om de winst van een race.

Ook is het niet te vergelijken met Forza Horizon, het is veel meer gericht op simulatie en als je nooit een race simulator game gespeeld hebt kan het soms nog behoorlijk lastig zijn om goed te rijden, maar oefening baart kunst en simulator race games worden pas echt leuk als je het racen goed onder de knie hebt en je echt op de limieten gaat rijden.

[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 13-12-2022 20:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyfzO8z-m-nS3s2rjuPox7wI53k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3sCfZsvW6sUFRbc7NjpxUJFP.jpg?f=fotoalbum_large
Nieuw persoonlijk record voor hoogste qualificatie voor een race ooit (heb alleen een keer op een vroege maandag ochtend toen de dailies net begonnen waren een keer hoger gestaan maar dat telt imo niet), dit was op La Sarthe in de 787B.
Nu nog in een room komen waar je niet door een lompe 919 van de weg gereden wordt, in de race bespaar ik veel brandstof dus heb je altijd van die malloten die voluit gaan rijden en er geen problemen mee hebben je even van de baan te rijden in de bochten waar de 919 sowieso een stuk sneller is.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na de laatste update is kan je een Hellcat motor in een Willys Jeep lepelen. Met maximale gewichtsbesparing en maximale tuning heb je dan zo'n beetje een 1:1 PK/gewichtverhouding. Niet dat het controleerbaar is met 300 kmh, maar het komt wel vooruit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:33
Ik heb nu verschillende modellen nieuwe motoren. Geldt dat dan als blauwdruk die je op verschillende auto's kan toepassen? Of als je bijv een RX7 motor hebt kan je die 1x gebruiken voor een auto in je bezit en moet je hem nog een keer winnen wil je hem op een andere auto gebruiken?
Pagina: 1 ... 60 ... 75 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69