Levert een Le Mans met 825 per half uur niet meer op?thunder8 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:11:
[...]
Sardegna is nog iets sneller en zonder regen, waardoor je net iets meer per uur zou kunnen pakken dan SPA WTC800. Sardegna pak je iets van 730k in 26 minuten ongeveer, ipv 1.5 miljoen voor uur plus een beetje in Spa.
Gisteren Le Mans WTC700 gedaan en gewonnen, vervolgens de Sardegna WTC800 en daar 4e.
In de race op Sardegna zaten wel wat foutjes en mijn rondetijden kunnen ook wel wat beter, maar alsnog was het gat naar de nr1 iets van 30 seconden. Ik rijd met een Corvette met daarop een supercharger om aan de 800pp te komen, misschien toch ook niet helemaal de juiste keuze?
De Aston Martin V12 Vantage lijkt eigenlijk altijd snel te zijn bij de AI, wellicht die aanschaffen?
In de race op Sardegna zaten wel wat foutjes en mijn rondetijden kunnen ook wel wat beter, maar alsnog was het gat naar de nr1 iets van 30 seconden. Ik rijd met een Corvette met daarop een supercharger om aan de 800pp te komen, misschien toch ook niet helemaal de juiste keuze?
De Aston Martin V12 Vantage lijkt eigenlijk altijd snel te zijn bij de AI, wellicht die aanschaffen?
Ik doe regelmatig nu de Tokyo Express way WTC700 met deze auto (en deze glitch? settings).B-Real schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:47:
Zij de Le Mans WTC700 en Spa WTC800 de beste races om snel geld te verdienen?
Ik heb inmiddels de 25 miljoen die ik had aardig stukgeslagen op het een en ander en moet het saldo weer een beetje aanvullen
Mijn snelste tijd staat op ~26:40 min voor 825k (550k + 50% clean race bonus).
Ben in de verste verte geen pro racer en wil eigenlijk het liefste alleen met niet-race auto's (M3's voornamelijk) op de Nordschleife rijden
[ Voor 18% gewijzigd door f.h op 16-08-2022 10:14 ]
Die gaan we eens proberen danf.h schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
[...]
Ik doe regelmatig nu de Tokyo Express way WTC700 met deze auto (en deze glitch? settings).
Ik zoek ook nog steeds naar een manier om de Alsace race met historische auto's te winnen. De Chapparal manier werkt niet meer in de huidige update en met de Ferrari 308 kom ik ook niet in de buurt.
Moet zeggen dat ik wel geniet van de moeilijkere races, maar sommigen zijn wel echt heel erg lastig en komen meer aan op het kiezen van de juiste auto/gebruik maken van een glitch dan heel hard en netjes rijden.
Zal voor sommigen juist een leuk element zijn om op zoek te gaan naar de juiste auto en perfecte afstelling, ik doe dat maar tot op zekere hoogte en vind het irritant dat ik mijn spaarzame gametijd verdoe met het afstruinen van het internet naar oplossingen waarna het alsnog niet lijkt te werken in de race.
[ Voor 17% gewijzigd door B-Real op 16-08-2022 10:35 ]
LeMans is een half uur + restant ronde. Dus afhankelijk van hoeveel je nog moet, zal je moeten kijken welke van de 2 meer rendabel is. Zal niet zo heel veel schelen denk ik.schumi2004 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:37:
[...]
Levert een Le Mans met 825 per half uur niet meer op?
Sardegna doe ik met de CLK-LM of met de Zonda R. Met beide kan je makkelijk winnen met meer dan 1 minuut voorsprong. De CLK-LM kan je gewoon blijven gaan op Fuel 1 en na 6 ronden pitten. Dan nog een keer ronde 12 en dan uitrijden. De Zonda R moet elke 5 ronden naar binnen. De AI winnaar rijdt bijna altijd met de Dodge Viper SRT GT3-R '15, in ieder geval bij mij. Sowieso is de CLK-LM voor mij de go-to auto voor grinden, maar soms pak ik een andere auto voor de afwisseling.B-Real schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:54:
Gisteren Le Mans WTC700 gedaan en gewonnen, vervolgens de Sardegna WTC800 en daar 4e.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Same here. Clubsport zeg maar. Ik vind auto's als de Sauber C9 (mooiste raceauto ooit gemaakt + _snel_ op de Ring) en de 787B wel leuk om te hebben en af en toe mee te sturen, maar ik vind het veel leuker op een FF of FR straatauto op te bouwen. Daarmee doe ik dan mee aan de PP700 Le Mans race of gewoon lekker een uurtje time trialen op de Norschleife, Spa of Dragon's Trail Seaside.f.h schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
Ben in de verste verte geen pro racer en wil eigenlijk het liefste alleen met niet-race auto's (M3's voornamelijk) op de Nordschleife rijdenDan is dit voor mij een prima geld methode (ik geef eigenlijk helemaal niks om die 10+ mio race wagens).
Voor Sardegna heb ik een 787B setup waarmee ik sneller ben dan de rest en de hele race zonder stops kan uitrijden. Met rondetijden rond de 1:41 ben je dan in iets meer dan 25 minuten klaar.thunder8 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:52:
Sardegna doe ik met de CLK-LM of met de Zonda R. Met beide kan je makkelijk winnen met meer dan 1 minuut voorsprong. De CLK-LM kan je gewoon blijven gaan op Fuel 1 en na 6 ronden pitten. Dan nog een keer ronde 12 en dan uitrijden. De Zonda R moet elke 5 ronden naar binnen. De AI winnaar rijdt bijna altijd met de Dodge Viper SRT GT3-R '15, in ieder geval bij mij. Sowieso is de CLK-LM voor mij de go-to auto voor grinden, maar soms pak ik een andere auto voor de afwisseling.
Terug naar Le Mans want ik heb weer eens auto's geprobeerd.
Als eerste een Z34 (370Z) uit de dealership getrokken voor weinig, wat getuned en er een Bilstein livery op geplakt. Niemand anders zal ooit een Duitse Bilstein livery op een Japanse wagen plakken, dus deed ik het maar.
Anyway, lekker gezapig rondrijden op FM6. Drie rondjes rijden in de eerste stint en dan heb je nog een goeie tien seconden achterstand op de #1 bij de eerste stop. Volgooien, nieuwe RH banden en dan een rondje wisselen tussen FM2 & FM3 om daarna de stint af te sluiten met een snelle ronde in FM1. Dan lig je zo ongeveer wel eerste met wat voorsprong. Weer een stop voor dinosap en vers rubber en dan weer dezelfde strategie. Dan haal je in de laatste ronde, #7, nog even de snelste ronde en win je vrij ruim.
Dan de meest onwaarschijnlijke keuze, voor mij in ieder geval. Het Britse equivalent van de Fiat Multipla qua 'design', de auto met de meest wazige rev counter ever, de auto die ik IRL stuk maakte nog voor ik 'm startte, waarschijnlijk de enige auto waar je de deuren openmaakt met een knopje in de buitenspiegels... Dames en heren, de TVR Tuscan! Na wat tuning kwam ik uit op 370 PK op 902 kilo. Niet slecht, maar wel beduidend minder vermogen dan mijn Porsche 918 die 635 PK heeft in de PP700 settings sheet.
Goed, Brits en niet heel veel vermogen. Ik had er weinig hoop op. Nou, dat was volledig verkeerd. Ding is zuinig èn snel. Op FM6 kan je vier rondjes op een tank doen, op FM1 doe je eenvoudig 300+ op de rechte stukken en de bochtensnelheid ligt ook hoog want hij is superstabiel. Enig overstuur in FM1 maar dat komt vrij vloeiend en beheerst in.
Je hebt dus veel opties qua pitstopstrategie. Blijft het droog? Dan is een 4(RH)-3(RH) singlestopper mogelijk. Wil je rap alles voorbij? Begin op FM1, knal de eerste twee rondjes, ga naar binnen terwijl je al eerste ligt, doe nog een tweede stint met verse RH banden en doe nog twee rondes op FM1. Daarna nog een laatste keer naar binnen voor banden en brandstof en doe de laatste drie rondjes op FM4/5.
Met regen kan je ook voldoende variëren. Drie rondjes op FM6, dan afhankelijk van de nattigheid naar IM of W met een volle tank voor twee rondjes (of drie, bij veel regen) en dan nog een laatste stop terug naar RH om de laatste ronde(s) te knallen.
Fijne auto dus. Gaat zeker in mijn rijtje van favoriete auto's voor Le Mans, samen met de Porsche 918, Delta VR38, RX7 26B, LS13, BAC Mono, Tomica Skyline en Mazda RX-500
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Is de online modus van deze game nog een beetje levend? Ik was altijd erg fan van GT sport maar ben nog wat huiverig door alle slechte reviews in het begin.
Heb de laatste tijd niet gekeken hoe druk het is, maar de meeste tekortkomingen in de online MP zijn eindelijk opgelost. Je kan nu weer een server opzetten met je eigen settings en deze ook laden/opslaan en je kan na het opzetten van de server nog zaken aanpassen, terwijl de lobby live is. Enige wat volgens mij nog mist is de Circuit vote. Heeft even mogen duren helaas en had vanaf het begin goed moeten zijn.giantgiantus schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:38:
Is de online modus van deze game nog een beetje levend? Ik was altijd erg fan van GT sport maar ben nog wat huiverig door alle slechte reviews in het begin.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
@ph03nix80 ik wilde vanavond mee doen met de online race maar ik kon hem niet vinden…
Ligt vast aan mij 😉
Ligt vast aan mij 😉
Ik vind vooral de updates vies tegenvallen tot nu toe. Toegevoegde missies mag wel wat meer, toegevoegd menu books, come on.
Toegevoegde auto’s zijn nogal meh.
Café conversations - echt dit boeit me werkelijk geen ene drol
Zelfs de music rally heeft nog niks nieuws.
De game lacked vanuit SP perspectief flink.
Het lijkt zich meer als photo editor te willen verkopen, en laat mij dat nou echt geen hol kunnen schelen.
Toegevoegde auto’s zijn nogal meh.
Café conversations - echt dit boeit me werkelijk geen ene drol
Zelfs de music rally heeft nog niks nieuws.
De game lacked vanuit SP perspectief flink.
Het lijkt zich meer als photo editor te willen verkopen, en laat mij dat nou echt geen hol kunnen schelen.
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 18-08-2022 15:19 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat is jammer!Blommie01 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:53:
@ph03nix80 ik wilde vanavond mee doen met de online race maar ik kon hem niet vinden…
Ligt vast aan mij 😉
We hosten vaak alleen voor vrienden en alle info komt in Discord langs, je zou je aan kunnen melden om de volgende keer niet te missen.
Ik ben aangemeld…. Hopelijk komt het nu goed!ph03nix80 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:40:
[...]
Dat is jammer!
We hosten vaak alleen voor vrienden en alle info komt in Discord langs, je zou je aan kunnen melden om de volgende keer niet te missen.
gister deze tune eens geprobeerd en damn! Dit lijkt me wel een duidelijke glitch, 1000+ PK, 400km/u en 580 ppf.h schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
[...]
Ik doe regelmatig nu de Tokyo Express way WTC700 met deze auto (en deze glitch? settings).
Mijn snelste tijd staat op ~26:40 min voor 825k (550k + 50% clean race bonus).
Ben in de verste verte geen pro racer en wil eigenlijk het liefste alleen met niet-race auto's (M3's voornamelijk) op de Nordschleife rijdenDan is dit voor mij een prima geld methode (ik geef eigenlijk helemaal niks om die 10+ mio race wagens).
Tokyo is iig een eitje met deze tune!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Maat van me heeft het van de week geprobeerd maar hem lukte het niet.amahusu schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
gister deze tune eens geprobeerd en damn! Dit lijkt me wel een duidelijke glitch, 1000+ PK, 400km/u en 580 ppDoet me een beetje denken aan de dagen van de Tomahawk
![]()
Hij had de kleur oranje erop gekocht, misschien ging het daar mis
Zal het vanavond zelf eens proberen.
/Edit
Nou zojuist geprobeerd maar zoals hij uitlegt werkt niet. Ergens tussendoor doet hij een her calculatie vermoedelijk om aan deze pp te komen, ik blijf op 760 steken.
Waar zit de truuk dan?
[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 19-08-2022 23:46 ]
Werkt bij mij ook niet, De auto heeft bij mij in Brand central ook meer PK bij de aanschaf als die in het filmpje laat zien bij brand central; daar zal het misschien in zitten…schumi2004 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:28:
[...]
Maat van me heeft het van de week geprobeerd maar hem lukte het niet.
Hij had de kleur oranje erop gekocht, misschien ging het daar mis
Zal het vanavond zelf eens proberen.
/Edit
Nou zojuist geprobeerd maar zoals hij uitlegt werkt niet. Ergens tussendoor doet hij een her calculatie vermoedelijk om aan deze pp te komen, ik blijf op 760 steken.
Waar zit de truuk dan?
Iets anders; met een Sauber c9 kun je op le mans met een 2 stopper vrij makkelijk doen, (had een 2-5 ronden pitstop strategie) en meer dan minuut voorsprong op nr. 2.
Heb sinds kort wel dat de remindicatie in de meest zuidelijk bocht van le mans soms helemaal niet verschijnt in de regen. (bocht aan einde van die 3 lange rechte stukken waar je met 250+ km/u aankomt)
Iemand vaker gehad?
Hebben filmpje net nog eens goed terug gekeken en de toe angel moet de andere kant opjoowq schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:02:
[...]
Werkt bij mij ook niet, De auto heeft bij mij in Brand central ook meer PK bij de aanschaf als die in het filmpje laat zien bij brand central; daar zal het misschien in zitten…
Iets anders; met een Sauber c9 kun je op le mans met een 2 stopper vrij makkelijk doen, (had een 2-5 ronden pitstop strategie) en meer dan minuut voorsprong op nr. 2.
Heb sinds kort wel dat de remindicatie in de meest zuidelijk bocht van le mans soms helemaal niet verschijnt in de regen. (bocht aan einde van die 3 lange rechte stukken waar je met 250+ km/u aankomt)
Iemand vaker gehad?

Ah ja dank voor de tip! ik had hetzelfde;)schumi2004 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:10:
[...]
Hebben filmpje net nog eens goed terug gekeken en de toe angel moet de andere kant op
Maar verder is het gewoon een kut auto!joowq schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:54:
[...]
Ah ja dank voor de tip! ik had hetzelfde;)
Een rx7 met engine swap doet het lekkerder op le mans, binnen 30min zonder pitten.
Dr eens voor gaan zitten en eindelijk alle missies op goud (ugh die drift missies).... Nou ja op de Endurance missies na dan die later toegevoegd zijn...... Die Alsace classics race... uuugh... (helpt ook nie dat ik echt nie goed ben in die baan).
Gisteravond een uurtje of twee rondjes gereden met Suzuki Cappuccino's op Tsukuba, gewoon de free practice in een lobby voor de FL bokaal en één race. Vrije tuning en setup, dus iedereen kon los. Ook qua stickers.
:strip_exif()/f/image/iNmsiiFgA2C9TKDPFw4N9p9Z.jpg?f=fotoalbum_large)
(HKS op een Cappuccino? Jazeker, HKS heeft er best wat parts voor gemaakt en nog steeds in de catalogus. O, en RPF1
)
Ik koos in eerste instantie voor de high RPM turbo, maar het blijkt dat je bij die auto met een mid-range turbo maar 1 BHP inlevert maar wel een berg aan koppel erbij krijgt. Dat is wel meer een een soort van afgeronde heuvel qua kromme dan de tafelberg van de grotere turbo, maar met veel eerder een bak koppel en ook meer heb je op Tsukuba met zoveel krappe bochten en korte rechte stukken best wel een voordeel.
O, en NOS erop. Had ik nog nooit op een auto gezet en qua prijs staat het ook in geen verhouding tot de aankoop van de auto. Zo'n Cappuccino kost 20K credits ofzo? Nitrous kost vijf keer zoveel.
Maar ik had precies de juiste bakverhoudingen om op het rechte stuk voor de doordraaier richting start/finish net niet de toerenbegrenzer te raken met rijkelijk gebruik van NOS in de enige race die we deden, dus dat was precies goed.
Anyway, het was wel weer grappig. Geen idee meer wat de snelste ronde was trouwens.
:strip_exif()/f/image/iNmsiiFgA2C9TKDPFw4N9p9Z.jpg?f=fotoalbum_large)
(HKS op een Cappuccino? Jazeker, HKS heeft er best wat parts voor gemaakt en nog steeds in de catalogus. O, en RPF1
Ik koos in eerste instantie voor de high RPM turbo, maar het blijkt dat je bij die auto met een mid-range turbo maar 1 BHP inlevert maar wel een berg aan koppel erbij krijgt. Dat is wel meer een een soort van afgeronde heuvel qua kromme dan de tafelberg van de grotere turbo, maar met veel eerder een bak koppel en ook meer heb je op Tsukuba met zoveel krappe bochten en korte rechte stukken best wel een voordeel.
O, en NOS erop. Had ik nog nooit op een auto gezet en qua prijs staat het ook in geen verhouding tot de aankoop van de auto. Zo'n Cappuccino kost 20K credits ofzo? Nitrous kost vijf keer zoveel.
Anyway, het was wel weer grappig. Geen idee meer wat de snelste ronde was trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 20-08-2022 18:58 ]
Dat de PK's niet overeen komen met BHP's is omdat het twee verschillende dingen zijn. In het Engels heb je HP (horsepower) en BHP (brake horsepower) het exacte verschil weet ik niet maar weet wel dat de getallen niet precies overeen komen
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
BHP stands for 'brake horsepower' while HP stands for 'horse power. ' The difference between the two is in relation to measurement. BHP is a measure of the actual horsepower the car has at it's wheels while HP is the amount of horsepower that exists in the engine.
Dat heb ik al een tijdje, gebeurt meestal met nat weer, maar dus niet altijd.joowq schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:02:
[...]
Iemand vaker gehad?
Volgens mij heb ik het ook wel eens op een andere baan gehad, maar weet niet meer waar....
Ik speel op de PS5.
ja heb ik ook op le mans, maar vind dat kleiner probleem dan het compleet uitvallen van de regenradar op spa wtc800 60 mins …ph03nix80 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:37:
[...]
Dat heb ik al een tijdje, gebeurt meestal met nat weer, maar dus niet altijd.
Volgens mij heb ik het ook wel eens op een andere baan gehad, maar weet niet meer waar....
Ik speel op de PS5.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik heb juist het tegenover gestelde. Die straatautos kunnen mij gestolen worden. Ik race vooral gr3 (en gr4) auto’s. Banen leren kennen en wat online racen. Voordeel is wel dat geld dan geen probleem is. De gr3 auto’s kosten niet veel en tunen doe ik niet want online is dat vaak niet toegestaan.AtleX schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:05:
[...]
Same here. Clubsport zeg maar. Ik vind auto's als de Sauber C9 (mooiste raceauto ooit gemaakt + _snel_ op de Ring) en de 787B wel leuk om te hebben en af en toe mee te sturen, maar ik vind het veel leuker op een FF of FR straatauto op te bouwen. Daarmee doe ik dan mee aan de PP700 Le Mans race of gewoon lekker een uurtje time trialen op de Norschleife, Spa of Dragon's Trail Seaside.
Ik weet wat de verschillen tussen BHP, PK, PS, etc. zijn.Kalder schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:47:
Dat de PK's niet overeen komen met BHP's is omdat het twee verschillende dingen zijn. In het Engels heb je HP (horsepower) en BHP (brake horsepower) het exacte verschil weet ik niet maar weet wel dat de getallen niet precies overeen komen
Dat vind ik dan wel gewoon fijn aan GT7. Je kan in oldtimers, redelijk hedendaagste straatauto's, GT3/GT4 auto's, Formula single seaters, Le Mans wagens uit een aantal verschillende periodes, etc. rijden. Voor elk wat wils.MartinezNL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 01:16:
[...]
Ik heb juist het tegenover gestelde. Die straatautos kunnen mij gestolen worden. Ik race vooral gr3 (en gr4) auto’s. Banen leren kennen en wat online racen. Voordeel is wel dat geld dan geen probleem is. De gr3 auto’s kosten niet veel en tunen doe ik niet want online is dat vaak niet toegestaan.
De manier van verkrijgen van is misschien wel wat discutabel, maar het totale aanbod qua auto's vind ik best netjes. Ik kan me nog herinneren dat je in GT5 die premium en standard cars had. Daar waren dan misschien meer auto's beschikbaar maar de helft had alleen maar een buitenkantje en geen interieur etc.
De Used Car dealership vind ik te beperkt op het moment. Constant vrijwel hetzelfde aanbod van Priussen, DC2's, Fiat's 500, EK CTR's, Ferrari's 430, een oude Corvette etc. Daar mogen ze wel wat meer mee doen. En wat meer nieuwere auto's in de normale Dealership zou ook fijn zijn. De nieuwste auto is de nieuwe Nissan Z en verder is alles van 2018-2019 of eerder? Maar verder wel aardig wat merken beschikbaar en ook best een aardig aanbod per merk voor best acceptabele prijzen.
Legend Cars vind ik dan op zich wel prima. Relatief gevarieerd aanbod, regelmatige refreshes met een goeie spread qua diversiteit en ook regelmatig terugkerende modellen zodat FOMO niet echt een ding is. Alleen sommige prijzen.

Graag zou ik nog wel wat auto's zien in het spel. Glanza V, P1 TSport, 106 Rallye, S14, RS4/RS6, JZX, misschien wat meer 4x4s zoals een G (eventueel AMG), Land Cruiser, Koenigsegg als merk, wat jaren '90 BTCC auto's zoals de TWR Volvo station, Megane, Mondeo, etc. En wat DTM wagens natuurlijk. 190E 2.5 EVO.
[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 21-08-2022 11:36 ]
Het pp systeem is niet heilig. Een auto van 799 is niet perse beter dan een auto van 750pp.B-Real schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:54:
Pp is maar een synthetisch gemiddelde.
Ik heb voor een GT3 race liever de Atenza met minder pp, dan de GTR met meer, die voor mij niet vooruit te fikken is. Rijdt met de Atenza zo een seconde sneller op Magiorre
Dus probeer eens een andere auto.. Ondanks dat het pp niet ideaal lijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 21-08-2022 13:27 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
PS, HP, BHP.. Terwijl de officiële eenheid kW is ( in de EU)
[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 21-08-2022 14:10 ]
Ik had GT7 nog niet in 'de Tomahawk dagen', was dat een vergelijkbare glitch?amahusu schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
gister deze tune eens geprobeerd en damn! Dit lijkt me wel een duidelijke glitch, 1000+ PK, 400km/u en 580 ppDoet me een beetje denken aan de dagen van de Tomahawk
![]()
Zoals hieronder gemeld had ik inderdaad eerst ook dat die niet werkte, omdat ik de toe angle niet de juiste kant op had gezet.
En nee, het is niet de best rijdende auto met deze tune
Ik ben trouwens echt benieuwd wanneer ik een keer een Ferrari invite ga krijgen. Ik heb zonder gekheid al 5x een Pagani en 3x Bugatti invite gehad. Van de andere merken letterlijk nog nooit langs zien komen in de roulette.
[ Voor 15% gewijzigd door f.h op 22-08-2022 12:00 ]
ja, er was toentertijd een glitch dat je de Tomahawk SRT onder de 600pp kon krijgen en dan nog 1000+ hp en een topsnelheid van 500km/u +. Toen had je ook nog niet alle time penalties en kon je dus met gemak rondetijden rijden van onder de minuut op Tokyo (waarbij je de muren en vangrails als geleider gebruikte)f.h schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:56:
[...]
Ik had GT7 nog niet in 'de Tomahawk dagen', was dat een vergelijkbare glitch?
Zoals hieronder gemeld had ik inderdaad eerst ook dat die niet werkte, omdat ik de toe angle niet de juiste kant op had gezet.
En nee, het is niet de best rijdende auto met deze tune
Ik ben trouwens echt benieuwd wanneer ik een keer een Ferrari invite ga krijgen. Ik heb zonder gekheid al 5x een Pagani en 3x Bugatti invite gehad. Van de andere merken letterlijk nog nooit langs zien komen in de roulette.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Die tijdstraffen zijn dr altijd geweest op de Tokyo grindrace volgens mij... Iig in de Tomahawk tijd zaten die dr al in...amahusu schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:06:
[...]
ja, er was toentertijd een glitch dat je de Tomahawk SRT onder de 600pp kon krijgen en dan nog 1000+ hp en een topsnelheid van 500km/u +. Toen had je ook nog niet alle time penalties en kon je dus met gemak rondetijden rijden van onder de minuut op Tokyo (waarbij je de muren en vangrails als geleider gebruikte)
ah ja dat zou idd kunnen, kan me iig herinneren dat er een script was waarmee je Tokyo kon grinden zonder dat je achter de playstation zat en waarbij je de auto gewoon tegen de muren aan kon laten rijden
Volgens mij was dat Blue Moon in ut amerikaanse kampioenschap. Dat had een scriptje (en kan je idd tegen muren aanrijden). Was met de road versie vd Tomahawk.amahusu schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:40:
ah ja dat zou idd kunnen, kan me iig herinneren dat er een script was waarmee je Tokyo kon grinden zonder dat je achter de playstation zat en waarbij je de auto gewoon tegen de muren aan kon laten rijden
https://www.gtplanet.net/gt7-next-update-august-25-20220820/

25 augustus.

25 augustus.
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 22-08-2022 15:12 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Speculaties op (oa) twitter voor de drie modellen:
- Porsche 718 Cayman GT4RS
- Pontiac GTO
- McLaren MP4/4 Formula 1 car
EDIT: Oja en een De Tomaso Mangusta Dior editie

[ Voor 5% gewijzigd door f.h op 22-08-2022 15:49 ]
Staat ook in het artikel dat je quote.f.h schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:46:
[...]
Speculaties op (oa) twitter voor de drie modellen:Nog andere suggesties/geruchten bekend?
- Porsche 718 Cayman GT4RS
- Pontiac GTO
- McLaren MP4/4 Formula 1 car
- Porsche Cayman GT4
- 1969 Pontiac GTO “The Judge”
- McLaren-Honda MP4/4
En nu ook, dubbel, op GoT!Jerome22 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Staat ook in het artikel dat je quote.![]()
- Porsche Cayman GT4
- 1969 Pontiac GTO “The Judge”
- McLaren-Honda MP4/4
Reken er maar op dat het 'oude' model Cayman gaat zijn, dus niet de 718 (2016-heden) maar de 981 (2012-2016), de straatversie van de GT4 race variant die al in het spel zit.
Aanbieding van de game gehaald, moet zeggen hij speelt beter dan verwacht met controller. Bevalt zeer goed tot nu toe. Eindelijk weer eens een lekkere racegame voor Playstation sinds DriveClub.
Gran Turismo 7 Update 1.20 delivers four new vehicles, new layout to Circuit de Barcelona-Catalunya and Café Extra Menus
- McLaren MP4/4 '88
- Pontiac GTO ‘The Judge’ ’69
- Porsche Cayman GT4 ’16
-De Tomaso Mangusta (Christian Dior)
Three New Layouts Added to Circuit de Barcelona- Catalunya
Circuit de Barcelona-Catalunya GP Layout No Chicane
The chicane running into the final corner has been removed, transforming this once low-speed sector into a high-speed right turn and providing a thrilling layout where aerodynamics is thoroughly put to the test. To accompany the ‘No Chicane’ layout being added to the game, the existing Catalunya circuit has been titled ‘Circuit de Barcelona – Catalunya GP Layout’. Circuit de Barcelona ‒ Catalunya is a race circuit located approximately 30km north of Barcelona, Spain. It has been the stage for many epic F1 and MotoGP races since opening in September 1991
Circuit de Barcelona-Catalunya National Layout
The home straight from the GP Layout now runs into a hairpin turn, resulting in a more compact track that completely cuts through Sector 1 and half of Sector 2. Yet, there is still plenty on offer as the long back straight and technical 3rd Sector are preserved, providing a very satisfying racing experience.
Circuit de Barcelona-Catalunya Rallycross Layout
https://blog.playstation....nya-and-cafe-extra-menus/
[ Voor 119% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2022 15:27 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hopelijk zijn die nieuwe auto's een beetje betaalbaar. Ik heb m'n zinnen gezet op die MP4/4 maar in de huidige Legend Cars zijn de 917K en McLaren F1 schunnig duur met 18 miljoen en 19,4 miljoen respectivelijk. Als ik ineens vijf miljoen voor die MP4/4 moet neertellen haak ik wel af.
Als Senna fan wordt ik heel blij van de MP4/4
Ik lees vooral horrorverhalen over de nieuwe tire wear en damage in de nieuwste update...
Iemand daar ervaring mee?
Mijn PS4 heeft vanmorgen in rest mode de update binnengeharkt enzo dus ik heb net tijdens mijn lunchpauze even een race gedaan. De PP700 Le Mans met mijn huidige favo auto, een Ferrari GTO.SemperFidelis schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:08:
Ik lees vooral horrorverhalen over de nieuwe tire wear en damage in de nieuwste update...
Eerste indrukken:
De tyre wear indicator is een stuk duidelijker geworden. Ik denk dat de banden gemiddeld wel iets sneller slijten, maar veel gelijkmatiger. Ik deed drie rondjes op RH en toen stond de wear indicator grofweg halverwege. Voor de update was er dan misschien een 15-20% weg in de indicator denk ik. Maar er is nu geen duidelijke cliff meer. Hoewel ik denk dat ik geen vijf rondjes op een set RH meer kan doen was in de derde ronde de grip wel voelbaar minder, maar niet zoals eerst dat de grip ineens een put in kukelde. En met voelbaar minder bedoel ik niet glibberen en glijden, maar gewoon iets eerder moeten remmen en net wat eerder overstuur bij uitaccelereren enzo. N=1 nu natuurlijk maar ik vond het niet vervelend en die duidelijkere wear indicator is een voordeel denk ik.
Damage, die is duidelijk meer. Ik gooide 'm iets te fanatiek de hoek om en dook overstuurt de vangrail in. Ik had behoorlijke schade voor en achter (??) en dat was ook veel moeilijker te controleren. Eerst was het even een half minuutje lichtjes tegensturen en dat was het wel. Nu niet meer dus. Is dat erg? Geen idee nog. Ik denk dat bij online races het wel vervelend wordt als je door een kamikazepiloot de barrier in geramd wordt en je blijft achter met een halve minuut lang een onbestuurbare auto.
Suspension tweaks lijken wel goed uitgepakt te hebben. Mijn snelste rondes waren al de hele week zo'n 4:07-4:08 met die GTO en ik deed net zo uit de losse pols een 4:03. Maar ook hier weer, N=1. Dit vereist nog wat meer testen met verschillende auto's.
Zoals te verwachten, deze glitch is met update 1.20 niet meer mogelijk. De Corvette zit na de update op 698.40 PP.f.h schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
[...]
De nieuwe manier van berekenen van banden slijtage maakt sommige missies voor mij onmogelijk.
Gran Turismo 7 - Bathurst Gr. 3 Battle - The Sun Also Rises is een missie met een Jaguar f-type GR3. Na 6 ronden, 7 als ik erg mijn best doe, zijn drie van mijn vier banden volledig rood. Dan is er niet meer mee te rijden. Daardoor lukt het me niet deze op goud te krijgen. Ik heb al eens eerder zilver weten te halen, maar dat zou me nu echt niet meer lukken. De pits in heeft ook geen zin want de auto wordt niet voorzien van nieuwe banden.
Waar kun je aangeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met de wijzigingen?
Gran Turismo 7 - Bathurst Gr. 3 Battle - The Sun Also Rises is een missie met een Jaguar f-type GR3. Na 6 ronden, 7 als ik erg mijn best doe, zijn drie van mijn vier banden volledig rood. Dan is er niet meer mee te rijden. Daardoor lukt het me niet deze op goud te krijgen. Ik heb al eens eerder zilver weten te halen, maar dat zou me nu echt niet meer lukken. De pits in heeft ook geen zin want de auto wordt niet voorzien van nieuwe banden.
Waar kun je aangeven dat ze iets te enthousiast zijn geweest met de wijzigingen?
[ Voor 0% gewijzigd door Derby op 25-08-2022 22:10 . Reden: typo ]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Sodeknetter, voor de update was de tire wear misschien iets te zwakjes, maar dit is ineens wel een heel ander uiterste. RH op sardegna na 4 rondes al over de helft in het rood, waar het pre update amper op 10% zat na 7 rondes. Vind het op zich prima zo’n extra dosis realisme, maar dan moet de AI ook erin meegaan en niet blijven rijden alsof de bandjes totaal niet slijten 😂
PD ziet natuurlijk dat hele volksstammen al tijdenlang gratis credits grinden op deze 4 races, en wil op deze manier players een andere kant op duwenamahusu schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 00:05:
Sodeknetter, voor de update was de tire wear misschien iets te zwakjes, maar dit is ineens wel een heel ander uiterste. RH op sardegna na 4 rondes al over de helft in het rood, waar het pre update amper op 10% zat na 7 rondes. Vind het op zich prima zo’n extra dosis realisme, maar dan moet de AI ook erin meegaan en niet blijven rijden alsof de bandjes totaal niet slijten 😂
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Volgens mij is de slijtage op zich niet echt aangepast, maar meer het metertje. Waar je normaal met RH banden op één kwart in het rood al begon te glibberen en te glijden, kun je nu veel langer doorrijden (tot wel driekwart rood) voordat je het echt in de rondetijden terugziet. Dat was althans mijn ervaring op Sardegna gisteravond.amahusu schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 00:05:
Wel even wennen trouwens hoor deze 'physics update'. Auto's reageren allemaal net even anders dan anders. Vooral ook merkbaar op Tokyo.
Ik ben wel positief over de update. Er zit duidelijk meer leven in mijn stuurtje. Hobbels en curbs zijn beter voelbaar.
Qua nieuwe layouts op Catalunya, ach. De MotoGP layout vind ik wel tof eigenlijk. Wel jammer dat ze niet een wat langere race hebben toegevoegd met wat betere payout.
Verder vind ik het eigenlijk wel okee dat er iets meer bandenslijtage merkbaar is bij bijvoorbeeld die 700PP Le mans race. Toch is het nog steeds wel betrekkelijk eenvoudig om 3-4 ronden vol te maken op Racing Hards. Je moet gewoon net even iets meer rekening houden met slijtage. Wat ik een pluspunt vind.
Over schade. Mwah. Ik merk dat het minste geringste tikje al zorgt voor een (tijdelijke) stuurafwijking. Niet heel hinderlijk maar het lijkt me een klein beetje overtuned op dit moment.
Verder lijkt het dat MR auto's beter rijden sinds deze patch. Minder overstuur in de NSX en Porsche 911's iig.
Vandaag eens de Spa 1 uur endurance rijden om te zien of de weerrader daar gefixed is. Diverse malen gehad dat de regen totaal niet zichtbaar was op de radar.
Als er iets is dat ik graag toegevoegd zou willen zien is het een 700PP 30 minuten race op de Nordschleife.
Qua nieuwe layouts op Catalunya, ach. De MotoGP layout vind ik wel tof eigenlijk. Wel jammer dat ze niet een wat langere race hebben toegevoegd met wat betere payout.
Verder vind ik het eigenlijk wel okee dat er iets meer bandenslijtage merkbaar is bij bijvoorbeeld die 700PP Le mans race. Toch is het nog steeds wel betrekkelijk eenvoudig om 3-4 ronden vol te maken op Racing Hards. Je moet gewoon net even iets meer rekening houden met slijtage. Wat ik een pluspunt vind.
Over schade. Mwah. Ik merk dat het minste geringste tikje al zorgt voor een (tijdelijke) stuurafwijking. Niet heel hinderlijk maar het lijkt me een klein beetje overtuned op dit moment.
Verder lijkt het dat MR auto's beter rijden sinds deze patch. Minder overstuur in de NSX en Porsche 911's iig.
Vandaag eens de Spa 1 uur endurance rijden om te zien of de weerrader daar gefixed is. Diverse malen gehad dat de regen totaal niet zichtbaar was op de radar.
Als er iets is dat ik graag toegevoegd zou willen zien is het een 700PP 30 minuten race op de Nordschleife.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik heb hem even geprobeerd. Als ik voorzichtig rij, kan ik m'n banden de hele race (9 rondes) goed houden. Heel voorzichtig rijden, en geen enkele inhaalactie uitvoeren. Wat je op de rechte stukken inhaalt is mooi meegenomen. Als je in een bocht een beetje op een tegenstander kan leunen is dat prima, dat spaart jou weer wat slijtage. In mijn geval waren er drie auto's waar ik op die manier nauwelijks op inliep, die bleven in eerste instantie zo'n 15-20 seconden voor liggen. Maar alles draait om bandenmanagement. De banden van de AI geven het na 6-8 ronden op afhankelijk van de auto. Dan vlieg je ook die laatste snelle coureurs voorbij met je rustige tempo. Ik heb net dus wel goud gehaald.Derby schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:06:
De nieuwe manier van berekenen van banden slijtage maakt sommige missies voor mij onmogelijk.
Als ik voluit ga, haal ik rondetijden van zo'n 2:08. Met rustig rijden is dat 2:10-2:11, maar met dat kleine beetje verlies aan snelheid hou je je banden veel langer heel.
Datzelfde geldt ongetwijfeld voor de Sardegna van @amahusu, want dat de AI rijdt alsof er geen slijtage is is dus gewoon niet waar.
Iemand al de 8 miljoen uitgegeven voor de Mp4/4? Zo ja is het dat bedrag waard?
Ik heb (eindelijk) ook GT7. Heb geen stuur, dus heb even de kat uit de boom gekeken, maar racen met motion controls is echt heel erg goed. Het is niet hetzelfde als met een race-rig, maar het komt wel heel erg in de buurt.
Heb er wel wat over gelezen, maar mis even wat actueel nieuws over de rolling starts: zit er in de pijplijn dat we een normale start krijgen? Of zijn ze daar niet mee bezig?
Heb er wel wat over gelezen, maar mis even wat actueel nieuws over de rolling starts: zit er in de pijplijn dat we een normale start krijgen? Of zijn ze daar niet mee bezig?
[ Voor 5% gewijzigd door M617573 op 26-08-2022 11:44 ]
Ik denk dat de huidige races geen staande start gaan krijgen. Er zijn een handjevol races met staande start, Tukuba Clubman+ zo uit mijn hoofd bijvoorbeeld.M617573 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:44:
Verder kun je overigens altijd zelf een custom race maken met staande start. Hoewel de payout van custom races wel vrij karig is helaas.
[ Voor 2% gewijzigd door Voxalizer op 26-08-2022 11:54 . Reden: typo ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ah, kijk dat wist ik niet. Top, dank voor de info. Ga het straks eens proberen. Ben nu nog al die banen aan het unlocken, was Tukuba nog niet tegengekomen.Voxalizer schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:53:
[...]
Ik denk dat de huidige races geen staande start gaan krijgen. Er zijn een handjevol races met staande start, Tukuba Clubman+ zo uit mijn hoofd bijvoorbeeld.
Verder kun je overigens altijd zelf een custom race maken met staande start. Hoewel de payout van custom races wel vrij karig is helaas.
Ik focus met heel erg op die 2:10 en het liefst daaronder. Dat kost me al de nodige moeite. De tijd ten opzichte van de eersten loopt dan ook nauwelijks terug. Maar dan zijn mijn banden na 6 ronden helemaal aan puin en heb ik dus niet ervaren dat de tegenstanders er ook last van hebben.Arumes schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Ik heb hem even geprobeerd. Als ik voorzichtig rij, kan ik m'n banden de hele race (9 rondes) goed houden. Heel voorzichtig rijden, en geen enkele inhaalactie uitvoeren. Wat je op de rechte stukken inhaalt is mooi meegenomen. Als je in een bocht een beetje op een tegenstander kan leunen is dat prima, dat spaart jou weer wat slijtage. In mijn geval waren er drie auto's waar ik op die manier nauwelijks op inliep, die bleven in eerste instantie zo'n 15-20 seconden voor liggen. Maar alles draait om bandenmanagement. De banden van de AI geven het na 6-8 ronden op afhankelijk van de auto. Dan vlieg je ook die laatste snelle coureurs voorbij met je rustige tempo. Ik heb net dus wel goud gehaald.
Als ik voluit ga, haal ik rondetijden van zo'n 2:08. Met rustig rijden is dat 2:10-2:11, maar met dat kleine beetje verlies aan snelheid hou je je banden veel langer heel.
Bedankt dat je het hebt willen proberen. Dan ga ik me ook richten op banden management.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Zojuist 2e hand gt7 deluxe versie gekocht, alles werkt opzich prima.
Maar het is de ps4 versie ipv ps5. Hoe kan ik deze upgraden naar een ps5 versie
Het is me zojuist gelukt om goud te halen. Snelste ronde 2:14. De rest een stuk langzamer. Het gaat inderdaad om de laatste ronde dan zijn een hoop auto's nog in te halen.Derby schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:56:
[...]
Ik focus met heel erg op die 2:10 en het liefst daaronder. Dat kost me al de nodige moeite. De tijd ten opzichte van de eersten loopt dan ook nauwelijks terug. Maar dan zijn mijn banden na 6 ronden helemaal aan puin en heb ik dus niet ervaren dat de tegenstanders er ook last van hebben.
Bedankt dat je het hebt willen proberen. Dan ga ik me ook richten op banden management.
Die nieuwe manier van bandenslijtage maakt wel een heel fors verschil. Voorheen kon ik op Le Mans de 30 minuten race doen met een 1 stopper zonder bandenwissel. Nu moet ik twee keer stoppen omdat mijn setje race hards af zijn. Nu heb ik een GT-auto met wat meer downforce, dus ik pak veel winst met mijn rijstijl in de bochtige gedeelten wat ongetwijfeld veel van de banden vraagt, maar het verschil maakt het bijna een nieuw spel.
Wat heb je gekocht? Fysiek? (want fysiek is deluxe/anniversary edition een ps5 disc). Als je een code hebt gekocht heb je basicly de code die in de doos erbij zit van iemand gekocht, dat geeft de digitale ps4 versie..... Dus die gene heeft zelf gewoon nog zn ps5 disc... (niks 2e hands dus).G.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:15:
Dr is een 10e upgrade die je kan doen te vinden ergens (wss als je "view product" doet en dan een ps5 upgrade selecteert ofzo).
[ Voor 8% gewijzigd door iekue op 26-08-2022 15:43 ]
Heb alleen een code zo gekregen en verder niks. code ook kunnen invoeren en GT7 kunnen downloaden op de console. Verder nog niet echt gekeken, zal ik later vandaag even kijken. Had zojuist al iets gelezen over een upgrade die je kon doen bij view product. Alleen dus nog niet getestiekue schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:42:
[...]
Wat heb je gekocht? Fysiek? (want fysiek is deluxe/anniversary edition een ps5 disc). Als je een code hebt gekocht heb je basicly de code die in de doos erbij zit van iemand gekocht, dat geeft de digitale ps4 versie..... Dus die gene heeft zelf gewoon nog zn ps5 disc... (niks 2e hands dus).
Dr is een 10e upgrade die je kan doen te vinden ergens (wss als je "view product" doet en dan een ps5 upgrade selecteert ofzo).
Ik blijk een 25th anniversary editie gekocht te hebben. PS4 versie digitale code.
Deze kan je dus blijkbaar niet upgraden voor 10 euro naar de PS5 versie.
Damn weer weggegooid geld
Net eventjes Sardegna geprobreerd, maakte een pirouetje omdat de AI tegen me aan reed, dus ik wilde wraak en een paar bochten later reed ik die AI vol van de baan, de schade kun je nu ook wel een stuk beter voelen met een stuurtje haha
Zat daar niet de PS5 versie van de game op disc bij en de PS4 op code? If so, stom dat je die schijf niet meer hebt dan, ik wist bijna zeker dat er wel een appeltje onder het gras zat dus ben blij dat ik niet de 25AE gekocht heb. Al zou ik iemand anders opgezadeld hebben met het probleem dat hij niet kan upgraden omdat ik de PS4 code verkocht zou hebben.G.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:52:
Ik blijk een 25th anniversary editie gekocht te hebben. PS4 versie digitale code.
Je hebt dus idd via een resell site of whatever de code gekocht die bij de anniversary edition zit, iemand die heeft die dus verkocht. Gaat ervan uit dat je de ps5 versie daardoor al op disc hebt idd......G.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:52:
RIP
Ohja dat kan ook nog, niet aan gedacht.iekue schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:33:
[...]
Je hebt dus idd via een resell site of whatever de code gekocht die bij de anniversary edition zit, iemand die heeft die dus verkocht. Gaat ervan uit dat je de ps5 versie daardoor al op disc hebt idd......
RIP
Hij heeft de schijf niet omdat ie alleen de code gekocht heeft "2e hands", gewoon iemand die de Anniversary Edition gekocht heeft en dan die code verkocht....Kalder schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:33:
[...]
Zat daar niet de PS5 versie van de game op disc bij en de PS4 op code? If so, stom dat je die schijf niet meer hebt dan, ik wist bijna zeker dat er wel een appeltje onder het gras zat dus ben blij dat ik niet de 25AE gekocht heb. Al zou ik iemand anders opgezadeld hebben met het probleem dat hij niet kan upgraden omdat ik de PS4 code verkocht zou hebben.
Dit dus. Code via marktplaats gekocht, PS4 versie kan ik dan ook wel spelen. Maar had gehoopt voor meerprijs te upgraden naar ps5 versie.iekue schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:34:
[...]
Hij heeft de schijf niet omdat ie alleen de code gekocht heeft "2e hands", gewoon iemand die de Anniversary Edition gekocht heeft en dan die code verkocht....
Dan zul je dus helaas een nieuw exemplaar moeten kopen voor de PS5, zonde van het geld, zeker omdat de code al ingewisseld is en niet door te verkopen isG.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Dit dus. Code via marktplaats gekocht, PS4 versie kan ik dan ook wel spelen. Maar had gehoopt voor meerprijs te upgraden naar ps5 versie.

Je kunt deze site in de gaten houden:
https://www.budgetgaming.nl/ps5/gran+turismo+7.html
Kost nu €50 dus is nog best prijzig maar denk wel dat dit zo'n typische game is die na een jaar bijvoorbeeld al een stuk goedkoper zal zijn.
Ja ik kijk al heel veel op marktplaats en Facebook.Kalder schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:
[...]
Dan zul je dus helaas een nieuw exemplaar moeten kopen voor de PS5, zonde van het geld, zeker omdat de code al ingewisseld is en niet door te verkopen is![]()
Je kunt deze site in de gaten houden:
https://www.budgetgaming.nl/ps5/gran+turismo+7.html
Kost nu €50 dus is nog best prijzig maar denk wel dat dit zo'n typische game is die na een jaar bijvoorbeeld al een stuk goedkoper zal zijn.
Ook budget gaming inderdaad.
Gewoon jammer, dan heb je het al niet financieel breed. Dus zoek je het al 2e hands. En dan dit. Dus uiteindelijk betaal je straks alsnog de volle prijs
ja; rijdt als die andere oudere F1-car; sardegna wtc800 appeltje-eitje, 1-stopper (maar met nieuwe bandenslijterij wellicht 1 meer, maar dan nog win je met lengte); paar keer sardegna en spa wtc800 en je hebt je investering terugverdiend; porsche cayman gt4 is veel goedkoper en veel leuker rijdenMartinezNL schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:32:
Iemand al de 8 miljoen uitgegeven voor de Mp4/4? Zo ja is het dat bedrag waard?
oh ja: wat ik vooral over die MP4/4 wilde zeggen: de cockpitview is fraai! je ziet veel en de wielen zijn ook mooi in beeld
[ Voor 11% gewijzigd door CynicRelief op 27-08-2022 10:31 ]
Hoeveel heb je dr voor betaald? als ut meer dan 40 (huidige prijs ps4 versie) was ben je gewoon opgelicht zowieso, want die code hoort bij ps5 anniversary edition. Diegene heeft gewoon ps5 versie veel goedkoper gekocht zo voor zichzelf met die resale.G.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:02:
[...]
Ja ik kijk al heel veel op marktplaats en Facebook.
Ook budget gaming inderdaad.
Gewoon jammer, dan heb je het al niet financieel breed. Dus zoek je het al 2e hands. En dan dit. Dus uiteindelijk betaal je straks alsnog de volle prijs
[ Voor 10% gewijzigd door iekue op 26-08-2022 22:53 ]
Met patch 1.20 weer eens een uurtje op Spa gereden, in het droge hielden de RH het tot
de 8ste ronde wel uit, de regen kwam weer opzetten dus mooi moment om de inters er
onder te gooien, het was jammer dat ik alsnog moest tanken in ronde 22 anders had ik
de race wel uit gereden met inters, volgende keer iets beter op het verbruik letten dus.
De issue met de regen radar hebben ze volgens mij weer gefixed want die werkte weer.
de 8ste ronde wel uit, de regen kwam weer opzetten dus mooi moment om de inters er
onder te gooien, het was jammer dat ik alsnog moest tanken in ronde 22 anders had ik
de race wel uit gereden met inters, volgende keer iets beter op het verbruik letten dus.
De issue met de regen radar hebben ze volgens mij weer gefixed want die werkte weer.
control alt oeps deleted
25€iekue schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:48:
[...]
Hoeveel heb je dr voor betaald? als ut meer dan 40 (huidige prijs ps4 versie) was ben je gewoon opgelicht zowieso, want die code hoort bij ps5 anniversary edition. Diegene heeft gewoon ps5 versie veel goedkoper gekocht zo voor zichzelf met die resale.
Dan als je 50€ betaalt (nu in sale) voor ps5 versie ben je iig goedkoper uit nog dan als je de anniversary edition bij launch had gekocht. Maarja met een budget is het wel minder natuurlijk ja. Grootste verschil is iig de laadtijden en de eventuele max output resolutie.
Nee, de banden slijten echt sneller, waar je normaal met een setje hard onder een Porsche 911 RSR GR.3 op Watkins Glen de 10 rondes zonder stoppen kon finishen. Is die set nu in ronde 9 helemaal klaar. Uiteindelijk 6e geworden na een te late stop aan het einde van ronde 9.ejsp schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:00:
[...]
Volgens mij is de slijtage op zich niet echt aangepast, maar meer het metertje. Waar je normaal met RH banden op één kwart in het rood al begon te glibberen en te glijden, kun je nu veel langer doorrijden (tot wel driekwart rood) voordat je het echt in de rondetijden terugziet. Dat was althans mijn ervaring op Sardegna gisteravond.
Viel me eigenlijk al op dat de Soft band voor de AI ook gewoon slechter gaat, ze gaan nu al na 2/3 rondes voor een stop.
Brengt naast de brandstof, de banden strategie weer terug in het spel...
[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 27-08-2022 13:10 ]
ik heb er nog eentje te koop 1maand oud logitech g29M617573 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:44:
Ik heb (eindelijk) ook GT7. Heb geen stuur, dus heb even de kat uit de boom gekeken, maar racen met motion controls is echt heel erg goed. Het is niet hetzelfde als met een race-rig, maar het komt wel heel erg in de buurt.
Deze specifieke race/missie staat vandaag ook bij de know issues als zijnde een missie die moeilijk te halen is door de verhoogde bandenslijtage. En het zal gerepareerd worden in de volgende update.Arumes schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Ik heb hem even geprobeerd. Als ik voorzichtig rij, kan ik m'n banden de hele race (9 rondes) goed houden. Heel voorzichtig rijden, en geen enkele inhaalactie uitvoeren. Wat je op de rechte stukken inhaalt is mooi meegenomen. Als je in een bocht een beetje op een tegenstander kan leunen is dat prima, dat spaart jou weer wat slijtage. In mijn geval waren er drie auto's waar ik op die manier nauwelijks op inliep, die bleven in eerste instantie zo'n 15-20 seconden voor liggen. Maar alles draait om bandenmanagement. De banden van de AI geven het na 6-8 ronden op afhankelijk van de auto. Dan vlieg je ook die laatste snelle coureurs voorbij met je rustige tempo. Ik heb net dus wel goud gehaald.
KNAF Digital heeft vandaag de GT7 Beta Summer Cup 2022 aangekondigd!
Iets waar ik persoonlijk al een lange tijd op wacht, spijtig ga ik donderdag op vakantie en zal ik zelf de helft van de beta missen maar als ik mee kan pakken zal ik er zijn!
Link: https://knafdigital.nl/competities/8055
Samen oefenen voor de races? Join de Discord: https://discord.gg/9YfnB7rgBU
Iets waar ik persoonlijk al een lange tijd op wacht, spijtig ga ik donderdag op vakantie en zal ik zelf de helft van de beta missen maar als ik mee kan pakken zal ik er zijn!
Link: https://knafdigital.nl/competities/8055
Samen oefenen voor de races? Join de Discord: https://discord.gg/9YfnB7rgBU
PSN: SensLike_
Sony en upgraden is altijd een dramaG.Scholtens schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:15:
Helaas wel, gelukkig inmiddels contact met iemand voor een normale disc versie (ps5)
Dus schade val gelukkig financieel nog mee
corvette glitch is terug 
YouTube: Gran Turismo 7 | FASTEST Money GLITCH | Update 1.20
tire wear is wel aanwezig, dus iets voorzichtiger rijden
Update 1.21
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the adjustments introduced.
Other Improvements and Adjustments
1.Missions
- Fixed an issue wherein the tire wear speed was too fast and made it difficult to clear “Bathurst Gr.3 Battle” in [Missions] > [The Sun Also Rises].
2.License Centre
- Fixed an issue wherein gameplay could no longer be progressed after fast-forwarding to the next lap during playback of some of the license demonstration videos.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the adjustments introduced.
1.Missions
- Fixed an issue wherein the tire wear speed was too fast and made it difficult to clear “Bathurst Gr.3 Battle” in [Missions] > [The Sun Also Rises].
2.License Centre
- Fixed an issue wherein gameplay could no longer be progressed after fast-forwarding to the next lap during playback of some of the license demonstration videos.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Vanavond maar weer wat grinden, thx!amahusu schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:36:
corvette glitch is terug
Zal al wel weer gefixt zijn met update 1.21 gok ik
In het begin inderdaad lekker de menukaarten volgen, op die manier unlock je vanzelf alles wat gt7 je te bieden heeft.
It gets better.. de tomahawk glitch is back!
YouTube: Gran Turismo 7 | 600pp Tomahawk X Money Glitch | Update 1.21
Fijn, datie weer terug is maar de eerste ronden wel heel erg glibberig. De Glitch met de Corvette C7 vindt ik nu wat beter rijden. Gaat niet zo snel als met de Tomahawk, maar daar bump je meer tegen de muur.amahusu schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:56:
[...]

Ah yes! Die Bathurst challenge vind ik best pittig.vdr01 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:22:
Update 1.21
1.Missions
Beste resultaat is nu een 3e plek, maar idd tirewear was heel irritant.
De jaguar heeft ook best snel overstuur bij acceleratie, maar TC aan op Bathurst is super langzaam.
Binnenkort eens opnieuw proberen
Hopelijk vanavond eindelijk even spelen. Gisteren de installatie gedaan van de game, maar kwam er achter dat je daarna nog uren moet wachten voor de download gereed is.
De music rally gedaan en die beviel wel, goud, zilver en brons weten te halen
De music rally gedaan en die beviel wel, goud, zilver en brons weten te halen
Mooi want die corvette kreeg ik niet goed!amahusu schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:56:
[...]
Die "download" is gewoon installen vanaf de disc voornamelijk. Music Rally kan je idd wel na tijdje al spelenG.Scholtens schreef op maandag 5 september 2022 @ 09:43:
Gisteren de installatie gedaan van de game, maar kwam er achter dat je daarna nog uren moet wachten voor de download gereed is
[ Voor 11% gewijzigd door iekue op 05-09-2022 15:39 ]
Er is woensdag a.s. weer een race gepland:
:strip_exif()/f/image/EAJrrspnjkFLABrZuhRhYRiP.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie Discord voor meer info en om je aan te melden:
https://discord.gg/9YfnB7rgBU
:strip_exif()/f/image/EAJrrspnjkFLABrZuhRhYRiP.jpg?f=fotoalbum_large)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Baan: Spa Francorchamps Ronden: 11 Auto: Nissan GT-R NISMO '17 Weather: Droog Tunen: Niet toegestaan Banden: Race Hard/Medium/Soft Brandstof: x4 Snelheid tanken: 15 liter/sec Banden slijtage: x6 Slipstream effect: Realistisch Straf voor afsnijden: Sterk Straf voor pitstraat afsnijden: Aan Rijassistentie: Geen limiet Host: ptr-805 ( zorg dat je vrienden met me bent, de room is 'friends-only' ) Opmerking: Vantevoren zal er een practice-room zijn, ik weet nog niet exact hoe laat. De race-room wordt uiterlijk 20:30 geopend, zodat er voor iedereen voldoende tijd is om een tijd te zetten en de juiste banden te kiezen. De race zal ongeveer 20:45 starten. Ik zet dit in de chat en zal het zeggen in de party-chat. Time woensdag 7 september 2022 20:30 - 21:30 |
Zie Discord voor meer info en om je aan te melden:
https://discord.gg/9YfnB7rgBU
Klopt, heb wel nu direct miljoen cash. Maar netjes een demio als eerste auto gekocht. Onderaan beginnen natuurlijk.iekue schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:38:
[...]
Die "download" is gewoon installen vanaf de disc voornamelijk. Music Rally kan je idd wel na tijdje al spelen. Alsut goed is heb je iig wel je gekochte anniversary edition extra's (miljoen credits enzo).
Nu bezig met de licenties halen, soms best lastig als je perse goud wilt. Bijna b license gehaald. Tot nu weer een heerlijke gt game
Net weer eens wat Daily Races gedaan (heb er pas 18 gedaan, dus weinig ervaring). Was genieten hoor.
Vraagje daarover; die Daily Race C is de langste (volgens mij is dat altijd zo), circa 25mins. Ik meen me te herinneren dat deze races wel eens met verplichte pitstops zijn. Waar kan ik dat zien (want dit keer was het niet zo)? Of is dat überhaupt nooit?
Vraagje daarover; die Daily Race C is de langste (volgens mij is dat altijd zo), circa 25mins. Ik meen me te herinneren dat deze races wel eens met verplichte pitstops zijn. Waar kan ik dat zien (want dit keer was het niet zo)? Of is dat überhaupt nooit?
Sommige races hebben dat inderdaad, dan staat bijvoorbeeld dat 2 soorten banden verplicht zijnTimbox88 schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:01:
Net weer eens wat Daily Races gedaan (heb er pas 18 gedaan, dus weinig ervaring). Was genieten hoor.
Ik rij niet superveel dailies, maar heb het 1x of 2x gehad.
Ik dacht dus dat je dat hier kon zien aan die '2x en 5x' in het rood, maar deze race reden we gewoon allemaal door zonder te pitten, dus wat zegt dit dan? En waar kan ik het dan wel zien?ph03nix80 schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:43:
[...]
Sommige races hebben dat inderdaad, dan staat bijvoorbeeld dat 2 soorten banden verplicht zijn
Ik rij niet superveel dailies, maar heb het 1x of 2x gehad.
/f/image/c2I1KuvHiWATYCUcyr1lKOP4.png?f=fotoalbum_large)
Soms staat er ook nog zoiets als "verplichte banden".Timbox88 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 07:28:
[...]
Ik dacht dus dat je dat hier kon zien aan die '2x en 5x' in het rood, maar deze race reden we gewoon allemaal door zonder te pitten, dus wat zegt dit dan? En waar kan ik het dan wel zien?
[Afbeelding]
Als de verplichte banden RH en RS zijn moet je beide hebben gehad in de race, als de verplichte band alleen RH is maar de andere banden zijn wel beschikbaar (zoals vorige week geloof ik) is het vaak wijs om toch het grootste deel van de race op RS te doen en dan voor de laatste lap even switchen naar RH (of beginnen met RH en na de eerste ronde op RS), maar dan kun je ook nog kiezen geen stop te doen als je op RH blijft rijden.
Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69