Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atsiz schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:59:
Zojuist mijn GS29 gekoppeld aan PS5.

Maar stuur is super zwaar en draait vanzelf. Ik kan dus helemaal niet gamen zo.

Qua instellingen staat alles uit ingame. Kom er maar niet uit.

Hebben jullie ideeen?
Er zit een schuifje boven aan het stuur voor PS3 / PS4-PC mode, hij moet op de laatste staan, weet niet of dit het probleem is, controleer of alles goed aangesloten is. Een G29 zou wanneer correct aangesloten en in de juiste mode gewoon plug & play moeten werken.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
Kalder schreef op zondag 17 juli 2022 @ 14:15:
[...]

Er zit een schuifje boven aan het stuur voor PS3 / PS4-PC mode, hij moet op de laatste staan, weet niet of dit het probleem is, controleer of alles goed aangesloten is. Een G29 zou wanneer correct aangesloten en in de juiste mode gewoon plug & play moeten werken.
Hij stond al op de ps4. Enige wat me opvalt is dat de stroomstekker in de stroomblok niet helemaal goed erin gaat. Alsof het half los erin zit. Verder werkt alles wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atsiz schreef op zondag 17 juli 2022 @ 14:53:
[...]

Hij stond al op de ps4. Enige wat me opvalt is dat de stroomstekker in de stroomblok niet helemaal goed erin gaat. Alsof het half los erin zit. Verder werkt alles wel.
Dan klinkt het als een defect moet ik zeggen. Nieuw gekocht heb je sowieso garantie, tweede hands zou ik contact opnemen met de gene van wie je hem gekocht hebt.

Als hij aan gaat moet hij trouwens wel eerst kalibreren, dan gaat hij volledig naar links daarna naar rechts en dan in het midden.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 17-07-2022 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

v8power67 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:20:
Dit is mijn nieuwe favoriet, voor lemans 30min endurance.
Fuel gelijk op 6 zetten en je kan makkelijk 3 laps halen. Maar dan haal je wel dik 340kmh op rechte stukken
Ik heb 'm ook eens geprobeerd. Wel met een heel andere setup dan jij maar doe ongeveer 360 op de rechte stukken op FM6. En dan ga ik aan het einde van het derde rondje de pits in met nog zo'n 8-9% brandstof. Die van mij weegt 983 kg en heeft 933 PK.
. En als je zo uitkomt dan voor einde nog effe stoppen voor soft en volle tank en dan kan je tegen de 400kmh op mulsanne straight halen eerste gedeelte met fuel op 1. Alleen gaat maar 1 lap mee dan ong :P
Ik kan hoogstens RH banden pakken en die zijn na drie rondjes ook echt wel af. Met verder downtunen was RM ook mogelijk maar die zijn na 2 rondjes wel klaar. Op RH heb ik een 4:00,076 gereden dus een sub-4 zit er binnenkort ook wel in. Dat maakt het dan veruit mijn snelste auto qua rondetijden al is het door de twee pitstops niet de snelste auto overall, dat is nog steeds mijn quad rotor FD omdat ik daarmee maar één keer naar binnen hoef voor een setje banden en verder geen brandstof hoef te tanken.

Van Honda is de 2&4 ook wel grappig. Je kan 'm tunen tot 281 PK op 405 KG. Op FM6 met de bak op 280 max doet hij ongeveer 290 op de straights en 315 (begrenzer) in FM1. FM6 betekent easy 4 rondjes op een tank, zelfs met tussendoor een paar keer naar FM3/4 switchen voor wat extra gang. Een éénstopper is, als het niet te hard regent, zeker mogelijk.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
SensLike schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:15:
BI-WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde Watskin Glen
Een nieuw circuit een nieuwe uitdaging! Hoe snel kun jij een ronde rijden over Watskin Glen?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de circuit experience op "Watskin Glen - Race van 1 ronde"

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

PS: De challenges lopen nu twee weken ipv één week.
Succes! 😁
RESULTATEN BI-WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde Watskin Glen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlYnboJMUWzExgovbxFfmXFk4KE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/guKzhEyovbOBWNcCT3oEenra.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SensLike schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:42:
[...]
RESULTATEN BI-WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde Watskin Glen
[Afbeelding]
Is T. Vollebregt een alien? De [beep] wat een tijd zeg! Erg knap! Had zelf best veel moeite met deze baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 01:04
Was zeker een snelle tijd! 🙌🏼👏🏼

Had voor mij nog wel wat meer in gezeten, maar heb geen tijd meer gehad (en later geen tijd meer gemaakt ivm het weer) om nog verder aan te scherpen. Ga binnenkort nog eens kijken hoe buitenaards de tijd werkelijk is 🤪 ik accepteer met gepaste trots ook het feit dat ik telkens misgrijp, ook met races 😂

Edit: gezien z’n tijd, denk ik dat (o.a.) Mark/Hyperica ook niet meer geprobeerd heeft 🫣

[ Voor 11% gewijzigd door Dennis Blomaard op 19-07-2022 08:41 ]

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik vond het ook een lastige combinatie maar was tevreden met mijn tijd, ik vraag me af wie met wat rijdt, stuur of controller, ik rij met controller op de automaat, handschakelen met een controller vind ik erg lastig hoewel ik begrijp dat handschakelen wel sneller kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperica
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 20:01
Haha ik heb inderdaad niet meer geprobeerd. Maar ik weet niet of ik net zo snel was geweest als ik het wel geprobeerd had. Ik vind Watkins Glen toch wel een lastige baan om erg snelle tijden te rijden. Daar had ik ook wat last van in onze race toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:41:
En dan ga ik aan het einde van het derde rondje de pits in met nog zo'n 8-9% brandstof. Die van mij weegt 983 kg en heeft 933 PK.
Inmiddels ben ik een stukje sneller ermee en wordt brandstof wel een dingetje. Vanmorgen met nog 2% fuel de pits in aan het einde van het derde rondje, en ik heb best wel conservatief gereden die laatste ronde. :X
Op RH heb ik een 4:00,076 gereden dus een sub-4 zit er binnenkort ook wel in. Dat maakt het dan veruit mijn snelste auto qua rondetijden al is het door de twee pitstops niet de snelste auto overall, dat is nog steeds mijn quad rotor FD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82B7p5C-rLme1sKq_SushLE58sA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDlQOsnWTk7uqdMzILEi1dbl.jpg?f=fotoalbum_large
Nou, dat lukte me dus vanmorgen al: 3:58,831 op RH. En zelfs met twee stops net zo snel overall als m'n 26b FD omdat het ding serieuze stappen zet. Ik moest zelfs een beetje inhouden in ronde zes om niet nog een achtste ronde te moeten doen.

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 19-07-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik ga vandaag een Logitech g29 halen. Nog tips voor instellingen om aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MartinezNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:29:
Ik ga vandaag een Logitech g29 halen. Nog tips voor instellingen om aan te passen?
Er zijn maar 2 instellingen die je kunt aanpassen op de G29, FFB max torque en FFB sensitivity, en die settings hangen echt af van persoonlijke voorkeur. Ik zou wel beginnen met de max torque, stel die in naar je voorkeur en ga vervolgens pas rommelen met de sensitivity.
Max torque is de maximale kracht van de FFB, sensitivity is de minimale kracht van de FFB, ik heb die zelf het liefst zo laag mogelijk voor een zo hoog mogelijke dynamiek, maar dat is echt afhankelijk van voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6mRpIJoRMOdsv3lNDNgyCOc8uw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5d0oQSGunb8Fm3eOw0aCjXGW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Interesting. Links wellicht de Porsche 918?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
RBH schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:15:
[...]

Interesting. Links wellicht de Porsche 918?
Midden
spoiler:
Maserati A6GCS Spider

Links
spoiler:
Porsche 918 Spider

Rechts
spoiler:
Nissan Skyline Super Silhouette Formula (R30)

[ Voor 29% gewijzigd door Racing-Paradise op 22-07-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:40
Heeft iemand een goede setup voor de Toyota TS050 kan weinig vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Ik heb mijn eerste miljoen binnen :D En het is alweer op :(

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 25-07-2022 11:31 ]

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Floks schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:31:
Circuit Experiences doen, bij de meeste tracks krijg je al meer dan een miljoen door alle sectoren en de complete lap op goud te halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Floks schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:31:
Zo snel kan het gaan.. ;)
Mocht je wat sneller meerdere miljoenen willen verdienen (max 48miljoen volgens mij), is beginnen met de circuit experiences. Als je een circuit selecteert staat er onderin een balk waar dit staat.
Een circuit is dan onder verdeeld in meerdere sectoren en uiteindelijk moet je dan 1 snelle ronde rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Kalder schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:53:
[...]

Circuit Experiences doen, bij de meeste tracks krijg je al meer dan een miljoen door alle sectoren en de complete lap op goud te halen ;)
Lol, je was me net voor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:34
Kleine tip, begin dan niet als eerste met de Nordschleife. Ik durf te zeggen dat ik die baan toch aardig ken, maar het valt nog niet mee om alle sectoren in goud te rijden. Daar ben ik nog wel even zoet mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 01:04
B-Real schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:09:
Kleine tip, begin dan niet als eerste met de Nordschleife. Ik durf te zeggen dat ik die baan toch aardig ken, maar het valt nog niet mee om alle sectoren in goud te rijden. Daar ben ik nog wel even zoet mee :P
Paar keer oefenen. Alles op brons levert ook al geld op.

Ik had veel profijt van de Daily van vorige week! Moest nog 3 sectoren goud halen en de volledige ronde. Volledige ronde kreeg ik in 2 pogingen op goud!

Verder vond ik voornamelijk Tokyo relatief eenvoudig om te cashen.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis Blomaard op 25-07-2022 13:37 ]

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Oh ja, ik ga het ook wel halen. Ben nu bij sector 5 of 6 geloof ik. Ik ga pas naar de volgende als ik goud heb. Sommige sectoren zijn een makkie, sommige moet je toch echt even voor gaan zitten.

Erg benieuwd hoe snel ik een volledig rondje op goud heb. Al is het vaak zo bij de circuit experiences dat een volledig ronde een stuk makkelijker op goud te halen is dan sommige sectoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn go-to event voor snel credits harken is nog steeds de PP700 30 min race op Le Mans. Mijn Delta en FD doen het allebei comfortable in grofweg 31 minuten of minder dus dan doe je een ruime 1,6 miljoen credits per uur grofweg.

Doen jullie ook weleens foto's maken in de Scapes modus enzo? Bij GT Sport leverde dat wel wat likes en reacties op, maar bij GT7 zie ik vooral een paar bloedfanatieke mensen veel likes krijgen met enorm gephotoshopte plaatjes en de meeste mensen krijgen 0,0 exposure. Je moet ook echt specifiek op New ipv Trending filteren om iets te zien dat niet door die enorm productieve 1% gemaakt is.

[ Voor 46% gewijzigd door AtleX op 25-07-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

AtleX schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:07:
Mijn go-to event voor snel credits harken is nog steeds de PP700 30 min race op Le Mans. Mijn Delta en FD doen het allebei comfortable in grofweg 31 minuten of minder dus dan doe je een ruime 1,6 miljoen credits per uur grofweg.

Doen jullie ook weleens foto's maken in de Scapes modus enzo? Bij GT Sport leverde dat wel wat likes en reacties op, maar bij GT7 zie ik vooral een paar bloedfanatieke mensen veel likes krijgen met enorm gephotoshopte plaatjes en de meeste mensen krijgen 0,0 exposure. Je moet ook echt specifiek op New ipv Trending filteren om iets te zien dat niet door die enorm productieve 1% gemaakt is.
Ik heb gister eens met de motor-upgraded silvia '88 de Tokyo 800 gereden en dat ging eigenlijk best wel soepel. 300+ op de rechte stukken met motor vermogen op 75 en intermediates, en dan nog ruim onder de 600pp. Dus volgens mij kun je met deze race in een krappe 23 minuten net zoveel verdienen als de le mans 30 minuten, alleen kost het wel wat meer moeite met die klote tijdstraffen :+

edit: oh en op fuelmap 6 kun je em uitrijden zonder te pitten

[ Voor 6% gewijzigd door amahusu op 26-07-2022 09:23 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
AtleX schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:07:

Die ga ik even onthouden voor credits harken. Heb nu iets van 23 mln en het voelt een beetje als kapitaal vernietiging om allemaal legend auto's te kopen, maar ik wil ze wel graag.....

Foto's maken doe ik nooit. Persoonlijk had heel die optie er van mij wel uit gemogen. Al sta ik er wel versteld van hoe mooie foto's soms zijn via de functie. Ik heb er het geduld niet voor iig :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welk event is dat? Ik keek vanmorgen maar zag zo snel alleen een PP600 event staan voor 550K credits?
B-Real schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:59:
[...]
Die ga ik even onthouden voor credits harken. Heb nu iets van 23 mln en het voelt een beetje als kapitaal vernietiging om allemaal legend auto's te kopen, maar ik wil ze wel graag.....
Als je 23 miljoen credits hebt ben je gek dat je ze niet uitgeeft. :D

Ik bouw regelmatig met wat vrienden een maffe auto om daar een uurtje of wat mee tegen elkaar te racen. We kiezen een model, iedereen tuned wat 'ie wil en maakt een belachelijke livery, en we gaan los op een kort baantje als Dragon's Trail (Seaside) of Tsukuba. Lekker boeiend wie er dan wint, gewoon lekker rondjes maken met een Fiat 500 met een widebody of YoloPolos achterlijke onderstellen. Maar dat gaat wel wat hard qua credits. Een fully tuned Mk7 Swift kost je onder de streep al gauw 300K+ credits. Wel grappig om daar een uur lang mee bumper aan bumper te rijden met een groepje.

De legend cars vind ik op zich wel grappig, maar ik ga geen 8 miljoen credits aan een Ferrari uitgeven die dusdanig beroerd rijdt dat je er toch nooit races mee gaat doen. Als er eentje goedkoop is koop ik 'm, of als ik er echt wat aan heb. Ik heb al bergen lol gehad met de Sauber C9 (mooiste raceauto ooit gemaakt imho), Porsche 962 en als JDM fan kon ik de 787B natuurlijk niet laten staan. Maar een icoon als de Audi Quattro widebody rally whatever dinges spec rijdt eigenlijk niet best. En ik heb een paar Yanktanks gemaakt met klassieke auto's die je eigenlijk ook nooit gebruikt. En die Z432 die je nu ook kan kopen? Een S30 240Z die nu ook in de used cars staat is veel goedkoper en met wat tuning sneller en makkelijker te rijden.

De Willy's jeep die nu te koop staat is met een goed onderstel en een turbo ter grootte van een zeecontainer wel dolle pret trouwens en kost maar 27_500 credits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BbbVPvjY6Ri24qJHeverHfDdLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASeLD0Sy3weAa4nscqvd31xW.jpg?f=fotoalbum_large
Foto's maken doe ik nooit. Persoonlijk had heel die optie er van mij wel uit gemogen. Al sta ik er wel versteld van hoe mooie foto's soms zijn via de functie. Ik heb er het geduld niet voor iig :P
Tsja, ik heb tien jaar lang alles wat los en vastzit gefotografeerd op het gebied van (JDM) auto's, Time Attack, endurance racing, Europees driften en verder nog een 100+ andere events. Met Corona en een versgekocht huis was de scapes mode in GT Sport best fijn en met de extra mogelijkheden in GT7 vermaak ik me ook wel.

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 26-07-2022 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Jij gebruikt het spel duidelijk waar het voor bedoelt is. Genieten van elk onderdeel in het spel! d:)b

Ik heb maar weinig game tijd. Als ik de PS5 aan zet wil ik dus lekker racen en niet teveel tijd kwijt zijn met livery's maken, foto's maken, allerlei afstellingen uitproberen (op wat basis zaken na) etc.

Die 23 mln heb ik voor de helft verzameld door de glitch van laatst, nog geen tijd gehad om het ergens op stuk te slaan. Gaat zeker nog wel gebeuren :P

Ik geniet dus op een iets andere manier van het spel. Ik vind het heerlijk dat de moeilijkheidsgraad inmiddels een stuk hoger ligt en je niet per definitie elke race wint. Ik vind het tof om in een race van 30 minuten zo hard en zo clean mogelijk te rijden, hopende op een 1e plek. Als ik dat niet red, omdat ik net de verkeerde auto of strategie heb vind ik dat ook niet zo'n ramp, genieten doe ik wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

B-Real schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:53:
Jij gebruikt het spel duidelijk waar het voor bedoelt is. Genieten van elk onderdeel in het spel! d:)b
Thanks!
Ik heb maar weinig game tijd. Als ik de PS5 aan zet wil ik dus lekker racen en niet teveel tijd kwijt zijn met livery's maken, foto's maken, allerlei afstellingen uitproberen (op wat basis zaken na) etc.
Ik grossier ook niet in de vrije tijd, maar ik ben een ochtendmens en het is soms best prettig om een krap uurtje ongestoord rondjes te racen 's ochtends vroeg. Helaas kost het plannen van een race met vrienden & bekenden wat meer tijd, maar dat houd het ook leuk. Ik moet er niet aan denken dat we elke maand drie keer zo'n gebeurtenis zouden hebben. En we hebben behoorlijk wat pret om elkaars liveries.
Ik geniet dus op een iets andere manier van het spel.
Dat zie ik, zeker na alle kritiek (ook van mij), op het spel zeker als een positief ding!
Ik vind het heerlijk dat de moeilijkheidsgraad inmiddels een stuk hoger ligt en je niet per definitie elke race wint. Ik vind het tof om in een race van 30 minuten zo hard en zo clean mogelijk te rijden, hopende op een 1e plek. Als ik dat niet red, omdat ik net de verkeerde auto of strategie heb vind ik dat ook niet zo'n ramp, genieten doe ik wel :)
Ja precies, ik snap wat je bedoeld. Die PP700 Le Mans 30 min. race is inmiddels wel uitgekauwd, maar ik blijf gekke auto's en setups proberen. Soms wil ik gewoon een easy win, andere keren probeer ik een gekke auto met een bizarre instelling en zie ik wel waar het eindigt. Soms wil ik een simpele overwinning voor credits zodat ik een auto kan tunen, regelmatig rijdt ik liever het zweet uit m'n handen voor een top 3 finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

AtleX schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:33:
[...]

Welk event is dat? Ik keek vanmorgen maar zag zo snel alleen een PP600 event staan voor 550K credits?
ah sorry, bedoelde idd tokyo 600

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Update 1.19 nu beschikbaar;

Update: Oh nee toch niet. Foutje bedankt van de social media beheerder...

https://twitter.com/thegr...tatus/1552277626454163458

[ Voor 29% gewijzigd door DerOllie op 27-07-2022 15:11 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

DerOllie schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:01:

Lol, drie nieuwe auto's en wat nieuwe scapes. Ik denk dat ze er maar vanuit gaan; niemand zit toch op de Playstation met de vakanties overal, laten we een goede update maar bewaren voor daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome22
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-08-2023

Server onderhoud is gepland voor morgen, dus update is pas morgen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11

Het zijn wat mij betreft geen klappers van updates waarvan ik veel zin krijg om GT7 direct aan te moeten slingeren, beetje matig allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:41

f.h

Lol ik start net GT7 op heb ik opeens een gift voucher (dinges) in mijn garage. Heb ik 500k credits gewonnen, omdat ik kennelijk 1 winnaar van de Nations Cup goed voorspeld had? :+

Zelden heeft een 100% gok, zo goed uitgepakt }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Update details (1.19) - Gran Turismo 7
https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_3942234.html

- 3 auto's
- 2 menu books
- 2 extra menu books

- Banden stickers
- Race shop ; banden, power restrictors en ballast
(beschikbaar in lobby's, meetings en races, in sport mode vóór race entry)
- Lobby settings opslaan
- Chat functies uitgebreid

[ Voor 68% gewijzigd door Racing-Paradise op 28-07-2022 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
f.h schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:36:
Lol ik start net GT7 op heb ik opeens een gift voucher (dinges) in mijn garage. Heb ik 500k credits gewonnen, omdat ik kennelijk 1 winnaar van de Nations Cup goed voorspeld had? :+

Zelden heeft een 100% gok, zo goed uitgepakt }:O
Wie waren de winners? Ik heb op beide op Fraga gestemd... De enige van wie ik zeker wist dat hij wel eens wat gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit had er vanaf dag 1 al in moeten zitten |:( Snap niet dat ze daar niet aan gedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
hèhè, eindelijk. Duurde maar 4 maand om die functionaliteit van GT Sport naar GT 7 te migreren.... :F

Zit circuitstemmen er weer in, of hebben ze daar nog meer tijd voor nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 28-07-2022 12:13 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kondigen ze drie nieuwe auto's aan, releasen de patch en vervolgens zijn die auto's niet beschikbaar in de Legend Cars. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
PD's versie van een life service game is een bèta uitbrengen en vervolgens langzaam de basisfunctionaliteiten erin patchen.

@AtleX De Maserati en de Nissan zullen morgen in de shop verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:41

f.h

Kalder schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:29:
[...]

Wie waren de winners? Ik heb op beide op Fraga gestemd... De enige van wie ik zeker wist dat hij wel eens wat gewonnen heeft.
Ik durf het werkelijk niet te zeggen. Ik denk dat ik degene gekozen heb met de meeste wins achter zijn naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AtleX schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:18:
Kondigen ze drie nieuwe auto's aan, releasen de patch en vervolgens zijn die auto's niet beschikbaar in de Legend Cars. 8)7
- The following three new cars have been added:
  ・Maserati A6GCS/53 Spyder '54 (Purchasable at 'Legend Cars' from 29 July);
  ・Nissan Skyline Super Silhouette Group 5 '84 (Purchasable at 'Legend Cars' from 29 July);

Moeilijk hé, lezen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Was gisteren bezig met de Moby Dick Tsukuba missie in de regen.
Had gehoopt dat ik hem met mijn ~600PP MX-5 zou kunnen halen, maar te veel tijd verloren in de regen.
Blijft wel tricky met een auto met zo'n korte wielbasis, achterwielaandrijving en geen TCS.
Ik kon de 996 GT3 precies bijhouden qua tempo, maar helaas deed er ook nog een A90 Supra in race-trim mee die uiteindelijk ~16s voor mij eindigde.
Wel een epische redding gehad, kon het niet laten een foto en filmpje ervan te maken :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnJ7Q3DuhuJn9iwVx48NKqfmwiQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cnfujz8ZgF9to606peoRxVC6.jpg?f=fotoalbum_medium
Linkje naar filmpje

Vanavond nog eens kijken of ik nog iets meer prestaties uit die MX-5 kan halen, anders maar met een AWD proberen, maar dat is eigenlijk te makkelijk :P

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die Super Silhouette Skyline is wel een onverwacht fijn ding voor de PP700 Le Mans race. Op een set RH zou je een hele race kunnen doen en op FM 3 doe je al easy drie rondjes op een tank. Rechtuit gaat 'ie niet per se heel hard, de mijne doet iets van 275 ofzo, maar je remt veel later dan de rest en neemt zo'n beetje elke bocht 15-20 km/h sneller. Met een 3-2-2 strategie, eerste pitstop alleen fuel en de laatste tyres + fuel, heb ik aan het einde zo'n 46 sec voorsprong op de #2, met een snelste ronde van 4:08.

Hij kost in de legend cars ook maar het equivalent van twee knopen en een Twix. Daar hoef je 'm dus niet voor te laten staan.

Een first gen Audi TT kan je trouwens maximaal optuigen en dan blijf je alsnog onder de 700 PP. Gaat ook niet heel snel maar wel veel grip en met 290 km/h op de rechte stukken bouw je toch wel wat voorsprong op.

[ Voor 8% gewijzigd door AtleX op 30-07-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Blijf vooral melden hoe je met dat soort, niet voor de hand liggende auto’s, die races wint.

Ik bijt mij een beetje stuk op die races. Heb dan een goede auto, maar ik kom of snelheid of banden of brandstof te kort over het algemeen. Komt denk ik omdat ik de meer geijkte auto’s pak waar ook de AI mee rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Heb de 911 GT1 Strassenversie gekocht, wat een lekker sturend apparaat is dat out of the box zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

B-Real schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 12:14:
Blijf vooral melden hoe je met dat soort, niet voor de hand liggende auto’s, die races wint.

Ik bijt mij een beetje stuk op die races. Heb dan een goede auto, maar ik kom of snelheid of banden of brandstof te kort over het algemeen. Komt denk ik omdat ik de meer geijkte auto’s pak waar ook de AI mee rijdt.
Helpt het als ik afstellingen enzo post?

Ik heb het voor elkaar gekregen om een auto te bouwen zonder PP rating. 8)7 Bij de rating staat een driehoekje met een uitroepteken en bij elke bocht gaat 'ie ondersteboven zonder dat ik gekke dingen doe. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
AtleX schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:25:
k heb het voor elkaar gekregen om een auto te bouwen zonder PP rating. 8)7 Bij de rating staat een driehoekje met een uitroepteken en bij elke bocht gaat 'ie ondersteboven zonder dat ik gekke dingen doe. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Oude Fiat 500, zachte racebandjes eronder, en je hebt een auto zonder PP rating. En je geeft zelf al aan waarom. Als hij constant op z'n zij ligt, faalt de virtuele snelheidsmeting die het spel uitvoert om de PP-rating te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Arumes schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:31:
[...]

Oude Fiat 500, zachte racebandjes eronder, en je hebt een auto zonder PP rating. En je geeft zelf al aan waarom. Als hij constant op z'n zij ligt, faalt de virtuele snelheidsmeting die het spel uitvoert om de PP-rating te bepalen.
Nou precies die oude 500. Een 595 Esseesse met wat upgrades. Je hoeft niet eens voluit te gaan qua upgrades en afstelling om het ding superinstabiel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Een tijdje GT7 niet aangeraakt en nu weer terug, maar iedere keer dat ik de online mode opstart, opent eerst dat 6 minuten durende filmpje over sportiviteit. Waar kan ik dit ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Timbox88 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:34:
Een tijdje GT7 niet aangeraakt en nu weer terug, maar iedere keer dat ik de online mode opstart, opent eerst dat 6 minuten durende filmpje over sportiviteit. Waar kan ik dit ergens uitschakelen?
Afkijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sophy AI in GT7 voor het einde van 2022.
Ben benieuwd, eerst zien dan geloven.
A user asked in the live chat when Sophy would actually be implemented, to which the official channel responded “la metteremo in-game prima della fine dell’anno se tutto va bene”. In English, this translates to “we will put it in-game before the end of the year if all goes well”.
source: https://www.gtplanet.net/gt7-sophy-ai-upgrade-20220801/?s=08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Done, man man man, hahaha.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Deze 1.19 patch en de Legendary Car Dealer update was voor mij een dure in mijn quest om alle Porsches te verzamelen. Zowel de 918 als de GT1 strassenversie gekocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

DaWaN schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:43:
Was gisteren bezig met de Moby Dick Tsukuba missie in de regen.
Had gehoopt dat ik hem met mijn ~600PP MX-5 zou kunnen halen, maar te veel tijd verloren in de regen.
Blijft wel tricky met een auto met zo'n korte wielbasis, achterwielaandrijving en geen TCS.
Ik kon de 996 GT3 precies bijhouden qua tempo, maar helaas deed er ook nog een A90 Supra in race-trim mee die uiteindelijk ~16s voor mij eindigde.

Vanavond nog eens kijken of ik nog iets meer prestaties uit die MX-5 kan halen, anders maar met een AWD proberen, maar dat is eigenlijk te makkelijk :P
Nog maar weer eens geprobeerd, ditmaal met een 600PP EK9 Civic :D
Die was iets trager qua pace als de MX-5, maar weer iets sneller/makkelijker in de regen.
En zuinig genoeg om maar 1x te hoeven pitten :)
Nadat nr.1 voor de 2x de pit in ging zat ik ervoor en ik kon er maar met moeite voor blijven :o
Dat was dus een paar rondjes flink zweten, maar tot mijn verbazing gingen nr. 1-5 in de voorlaatste ronde nog een keer de pit in 7(8)7
Nu dus 1e geworden met een tijd die 20s langzamer was dan mijn tijd toen ik 2e werd met de MX-5.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

_Apache_

For life.

DaWaN schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:14:
[...]

Nu dus 1e geworden met een tijd die 20s langzamer was dan mijn tijd toen ik 2e werd met de MX-5.
Heb ook wel eens goud gehaald met een tijd die langzamer was dan een keer zilver. Maarja, zolang positie telt boven tijd. Zal je dat wel eens houden.

Sterker nog, dat heeft een vleugje willekeur aan voor de race. Liever wat willekeur, dan AI die constant hetzelfde rijdt.

Maar die pitstop in de voorlaatste ronde is wel maf ja.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06
Met de laatste update hebben ze volgens mij iets aangepast in de weer radar,
in de 24 uurs race op Spa-Francorchamps is de lucht bedekt, de regen radar
blijft leeg maar het komt met bakken uit de hemel - zo wordt je lekker verrast.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
cazzie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:35:
Ah, dat had ik laatst met de 24u in 24 minuten race op Le Mans.
Vroeg mij al af of het iets incidenteels was, maar niet dus.

Baalde wel, want de race ging best lekker maar doordat ik dacht dat er geen regen kwam was ik net de pit voorbij toen het echt hard begon te regenen. Kortom, beste score is nog steeds een 5e plek in die race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Pfff net een uur verkloot met de 1 hour Alsace met oude wagens.
Had hem al een paar keer eerder gestart met verschillende wagens, maar dat was het allemaal niet.

Nu had ik een Toyota 2400GT. Is qua vermogen oké, reed best oké. Ander onderstel en betere remmen konden er nog net op om tot max 450pp te komen.

Een stop gedaan, maar de allerlaatste ronde moest ik wel maximaal brandstof besparen om over de finish te komen. Maakte qua klassering niet uit.………f*cking 14e.

Ik lees dat je hem prima kunt winnen met legend cars die nu niet te koop zijn, maar ook meer kosten dan de race op levert. Daar heb ik ook niet zoveel zin in.

In dit topic gezocht en de Ferrari 308GTB zou ook moeten werken, dat ga ik een volgende keer eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Onderstel en remmen zijn geen goede upgrades op 450pp. Op zo'n lage setting moet je alle pp's in vermogen pompen, niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joowq
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 23:05
cazzie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:35:
Had zojuist hetzelfde op Spa, in het begin was de regen zichtbaar op de radar, en ineens verdwenen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De Mazda RX-500 uit 1970 staat nu voor 600K credits bij de Legend Cars. Je kan 'm maximaal tunen met alle beschikbare upgrades & de grootste turbo en dan RH + RM banden voor minder dan 700 PP. Dan heb je een twinrotor met minder dan 1 liter inhoud maar wel veel vermogen op laag gewicht. Op de rechte stukken in de PP700 Le Mans race haal je 315-320 km/h.

En omdat Polyphony denkt dat Wankels zuinig zijn (hahahihi) start je op RH, doe je drie rondes op FM1, nog eentje op FM3 en dan ga je één keer de pits in voor nieuwe RH + fuel. Daarna knal je de resterende drie rondes op FM1 uit. Je kan eventueel ook switchen naar RM voor die laatste drie rondes maar die zijn wel af in de laatste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
AtleX schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:26:
De Mazda RX-500 uit 1970 staat nu voor 600K credits bij de Legend Cars. Je kan 'm maximaal tunen met alle beschikbare upgrades & de grootste turbo en dan RH + RM banden voor minder dan 700 PP. Dan heb je een twinrotor met minder dan 1 liter inhoud maar wel veel vermogen op laag gewicht. Op de rechte stukken in de PP700 Le Mans race haal je 315-320 km/h.

En omdat Polyphony denkt dat Wankels zuinig zijn (hahahihi) start je op RH, doe je drie rondes op FM1, nog eentje op FM3 en dan ga je één keer de pits in voor nieuwe RH + fuel. Daarna knal je de resterende drie rondes op FM1 uit. Je kan eventueel ook switchen naar RM voor die laatste drie rondes maar die zijn wel af in de laatste ronde.
Dank voor de tip! Altijd leuk om wat andere auto's toe te voegen aan de dagelijkse credit-grind routine.
Ik pik uit dit topic op gtplanet ook af en toe een auto/strategie op om het fris te houden: https://www.gtplanet.net/...tified-for-sarthe.410721/

Blijf je dan altijd op RH/RM rijden of switch je vanwege regen ook wel eens naar Inters of wets? Soms begint het net aan het einde van een lap te regenen en ga ik meteen naar binnen om te wisselen. Je kunt dan vaak weer een hoop tijd goedmaken omdat de AI nogal traag reageert op het weer. Alleen wanneer de regen slechts van korte duur is, is soms weer een extra stop nodig om weer terug te switchen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

ejsp schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:51:
Blijf je dan altijd op RH/RM rijden of switch je vanwege regen ook wel eens naar Inters of wets?
Dat ligt helemaal aan het weer. Als het eruit ziet dat het relatief weinig regen gaat zijn, korte bui of veel 'gaten' op de regenradar, blijf ik op racebanden rijden. Zolang de regenmeter niet meer dan grofweg eenderde volloopt is dat goed te doen met de meeste auto's. Bij de auto's met meer vermogen of tricky handling gooi ik vaak wel de fuel mode op 6 zodat je niet net een tandje teveel gas geeft en met een 720 pirouette de vangrail in duikt.

Mocht het voldoende regenen voor IM/W banden doe ik eigenlijk altijd twee stops. In 99% van de gevallen is het droog in de laatste twee rondes en dan verslijt je de IM/W banden veel te snel. Daarop blijven rijden kost dan veel meer tijd dan een extra stop doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
ejsp schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:51:
[...]

Blijf je dan altijd op RH/RM rijden of switch je vanwege regen ook wel eens naar Inters of wets? Soms begint het net aan het einde van een lap te regenen en ga ik meteen naar binnen om te wisselen. Je kunt dan vaak weer een hoop tijd goedmaken omdat de AI nogal traag reageert op het weer. Alleen wanneer de regen slechts van korte duur is, is soms weer een extra stop nodig om weer terug te switchen...
Ik heb de radar meestal op maximaal uitgezoomd staan en bepaal op basis van de grootte en de intensiteit van de bui of ik meteen naar binnen ga of buiten blijf. Is het een klein stukje dat over het circuit komt, dan blijf ik buiten en zie ik een groot regenfront komen, dan ga ik meteen voor full wets. De AI reageert inderdaad traag en soms contraproductief. Je pakt met full wets soms wel tientallen seconden per ronde terug als het inderdaad nat gaat worden op de baan. Ik pak alleen de inters als de baan nog deels nat is en er regen komt, waarbij je ziet dat je het middelste deel op de regenmeter voor een paar ronden gaat krijgen, zonder het bovenste deel te raken.

De reactie is soms wel raar. Ze blijven buiten terwijl ze al een 20+ seconden verliezen op jou per ronde, waarbij ze blijven glibberen en glijden over het circuit. En een andere keer gaan ze de inters inruilen voor racebanden, terwijl er een nieuw regenfront aankomt. Of in de laatste ronde wisselen... 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Al dit bovenstaande is zo herkenbaar bij de le Mans race. Maar dat maakt het juist zo leuk, die regen die wel of niet valt en met welke hoeveelheid.... Leuk om meerdere auto's te testen. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee. (Waarschijnlijk mede doordat ik hooguit tijd voor 1 race per dag heb, als ik dat al redt)

Nog een tip voor mensen met kinderen van een jaartje of 4:

Stel een race voor ze in in aangepaste race, maar blijf er wel bij als ze gefinished zijn. Doe je dit niet, kan het zomaar zo zijn dat je ineens 4 Pikes Peak Suzuki's in je garage hebt staan en dat er 10x een boring slag vergroten is gekocht voor die gare Tundra jeep. Al met al van 6 miljoen credits ff terug naar 450k aan credits.... 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

LukeSpangas schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:18:
(Waarschijnlijk mede doordat ik hooguit tijd voor 1 race per dag heb, als ik dat al redt)
Sardegna PP800 is ook leuk om te doen. Da's vijftien rondes, maar met zo'n 1:41 per rondje als je wat doorrijdt doe je 'm in zo'n 25-26 minuten. Levert wel minder op, maar dus ook minder lang dan Le Mans. En een heel ander baantje, je moet nog best aan de bak met het stuurwerk in die race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
AtleX schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:52:
[...]

Sardegna PP800 is ook leuk om te doen. Da's vijftien rondes, maar met zo'n 1:41 per rondje als je wat doorrijdt doe je 'm in zo'n 25-26 minuten. Levert wel minder op, maar dus ook minder lang dan Le Mans. En een heel ander baantje, je moet nog best aan de bak met het stuurwerk in die race.
Tis zo jammer dat dr maar zo weinig fatsoenlijk verdienende races zijn. En ook maar een paar waar je niet na 1 bumpje of 1x op gras rijden meteen je clean race meuk kwijt bent..... Mogen ze wel meer van maken pfff.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik had nog even gemist dat er een Porsche 356 bij de Legend Cars stond. Nou had ik nog wat credits, dus dat ding gekocht en er een soort van Safari homage van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHDuQhkvVXvooxxIQOnQdxUnwvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zN91Lnkc56s12k3EwHFVQ2wb.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn skills qua livery design zijn... Minimaal

Met wat NA tuning, dirt tyres en een aardig onderstel is het ook best grappig om hiermee te Time Trialen op Fisherman's Ranch oid.

Ik had vanmorgen ineens ook 2x 500K gifts klaarstaan met als omschrijving "A reward for an expected campaign victory". Ik had gevote voor de winnaars van die cup, maar krijg ik deze tickets nu puur en alleen omdat ik een vote uitgebracht heb of omdat ik goed gegokt heb op de winnaars?

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 06-08-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome22
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik had vanmorgen ineens ook 2x 500K gifts klaarstaan met als omschrijving "A reward for an expected campaign victory". Ik had gevote voor de winnaars van die cup, maar krijg ik deze tickets nu puur en alleen omdat ik een vote uitgebracht heb of omdat ik goed gegokt heb op de winnaars?
Dit had ik ook, echter had ik maar 1 goed voorspeld.. dus had zelf ook het idee dat je ze kreeg alleen al omdat je hebt gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jerome22 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 13:18:
[...]

Dit had ik ook, echter had ik maar 1 goed voorspeld.. dus had zelf ook het idee dat je ze kreeg alleen al omdat je hebt gestemd.
8)7 Had ik nu maar gestemd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
Jerome22 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 13:18:
[...]

Ja ik had er ook maar eentje goed en kreeg het ook twee keer. Vorige keer had ik er ook eentje goed en kreeg ik er maar 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Hebben anderen ook dat je voor de daily reward nu veel vaker 4-5-6 sterren tickets krijgt? Valt mij de laatste tijd op dat ik veel vaker hogere sterren tickets krijg voor de daily marathon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Ik speel deze game nu een maand intensief en van alle loterijen op één na heb ik altijd de kleinste prijs gekregen. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

thunder8 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:08:
Hebben anderen ook dat je voor de daily reward nu veel vaker 4-5-6 sterren tickets krijgt? Valt mij de laatste tijd op dat ik veel vaker hogere sterren tickets krijg voor de daily marathon.
Ik had de afgelopen drie dagen één keer vijf sterren en twee keer zes sterren (engine, 1x 26B & 1x VR38) en heb al tijden geen tickets met één of twee sterren meer gezien.
Jumpman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:13:
Ik speel deze game nu een maand intensief en van alle loterijen op één na heb ik altijd de kleinste prijs gekregen. :?
Da's standaard. :+ Op een zeldzame keer na dat je een auto krijgt of een waardeloze uitlaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:13:
Ja het zijn vrij waardeloze dingen die je krijgt van die loterij, de enige tickets die nog wel eens interessant kunnen zijn, zijn de 5 en 6 sterren tickets.
Alles van 4 of lager is de kans op het laagste item zo'n 99% vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Je hoeft er ook niet veel voor te doen. De verhouding tussen inspanning en beloning is volgens mij prima. Ik vind dat eindeloze roulette-gezeur eigenlijk gewoon onterecht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Maar is laatste keer dat ik het vermeld er was blijkbaar geklaagd vorige keer dus zal nu ook laten rusten, maar moest even inhaken erop want ben het niet eens met wat je zegt.

Misschien dat dan volgende keer bedenken voor je een heel epistel post ;-)

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 11-08-2022 06:47 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:40
Er klopt iets niet aan de single player time trials.
Bv op Spa rij ik met stock wagens, een fiat 500F is <100 pp.
VW samba, kever en jeep zitten tussen 100 en 200 in.
Toyota sports 800 is 234pp.

Ik heb met deze auto’s dus een rondje gereden, en nu staan de 500, kever, samba en jeep in de time trials onder pp300.
De Toyota onder pp400 .
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zVtcFsMl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pKoTETkl.jpg
Dus zelfs zoiets simpels hebben ze niet voor elkaar

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 10-08-2022 00:04 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft het nier persoonlijk te maken

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 11-08-2022 06:44 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

EINDELIJK.. Vanuit het race start overzicht kan je banden kopen die je nodig zou hebben (maar nog niet hebt).

• MartinezNL
Ben benieuwd. AI is nu erg lomp. Blijven op hun lijn ongeacht of ze dan vol in je zijkant rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
_Apache_ schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:20:
EINDELIJK.. Vanuit het race start overzicht kan je banden kopen die je nodig zou hebben (maar nog niet hebt).
En het voordeel dat deze niet meteen gemonteerd worden. ;) Daar ging ik nog wel eens de mist mee in als ik voor een bepaalde auto inters en full wets kocht. Daarna beginnen met racen en dan afvragen waarom de anderen zo snel van je weg rijden en dan beseffen dat je met full wets op een droge baan aan het rijden bent. |:(

• _Apache_

_Apache_

For life.

thunder8 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:23:
[...]

En het voordeel dat deze niet meteen gemonteerd worden. ;) Daar ging ik nog wel eens de mist mee in als ik voor een bepaalde auto inters en full wets kocht. Daarna beginnen met racen en dan afvragen waarom de anderen zo snel van je weg rijden en dan beseffen dat je met full wets op een droge baan aan het rijden bent. |:(
Jaa,, je zou by default verwachten dat alle 4 de banden tegelijk gewisseld worden. Niet dat je voor en achter los moet wisselen. Het klinkt wel als een niche dat je met verschillende compounds zou rijden.

_Apache_ schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:34:
[...]

Jaa,, je zou by default verwachten dat alle 4 de banden tegelijk gewisseld worden. Niet dat je voor en achter los moet wisselen. Het klinkt wel als een niche dat je met verschillende compounds zou rijden.
Ook zo vreemd, voor en achter verschillende compounds kan je alleen voorafgaande aan de race instellen maar tijdens een pit stop heb je die keuze weer niet :/

• _Apache_

_Apache_

For life.

Kalder schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:45:
[...]
Ook zo vreemd, voor en achter verschillende compounds kan je alleen voorafgaande aan de race instellen maar tijdens een pit stop heb je die keuze weer niet :/
Jaa.. en nog zo een rarigheidje. Als je van IM of W naar slicks wisselt. Zien de banden die klaar liggen bij de monteurs er altijd uit als de banden die je HAD. Zelfs als je een paar seconde later de pit uitrijdt met slicks..

Knappe monteurs. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:00:
Nou, dat lukte me dus vanmorgen al: 3:58,831 op RH. En zelfs met twee stops net zo snel overall als m'n 26b FD omdat het ding serieuze stappen zet. Ik moest zelfs een beetje inhouden in ronde zes om niet nog een achtste ronde te moeten doen.
Nog wat eraan gesleuteld en deed gisteravond een 3:56.7 op RH. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9zAuCD2Bxlo4IQtJUaTRaj_1fQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbBJ9rludw4o8EaUArF6wUSV.jpg?f=fotoalbum_large
(Nog steeds slecht in livery design.)

Een Porsche 918 is ook vrij eenvoudig naar minder dan 700 PP te brengen op RH banden. Ik ga daar ook eens Le Mans mee proberen. Hopelijk is 'ie zuinig genoeg voor 3 rondes op FM6. Dat is nogal het nadeel van een Ruf CTR waar ik veel teveel credits op stuk geslagen heb, te onzuinig voor drie rondjes op een tank en daarbij ook nog eens te langzaam om de rest bij te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Laatst online: 16-09 22:41
Vette bak. Ik heb die van mij na het erin lepelen van de V8 puur voor de lol alleen nog maar op de Special Stage geprobeerd voor de topsnelheid en de acceleratie (en zelfs daar had ik er moeite mee...), maar ik zal eens tijd steken in een bruikbare setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst een ultra high rpm turbo gekregen voor de Bugatti Veyron 16.4 '13

Nu nog een jaar de daily mileage halen en hopen dat ik een Bugatti invite krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joowq
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 23:05
Zojuist met LaFerrari geprobeerd op le mans (touringcar 700) een 2 stopper te maken; word ik door de nr. 3 over de finish geduwd (0% benzine bij finish), Zie ik bij prijzengeld dat ik als 5e ben afgevlagd. In de herhaling was ik toch echt 2e geworden … iemand eerder zoiets gehad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Warm, warmer, warmst dus vannacht amper geslapen. Dus maar weer verder met auto's uitproberen in de Le Mans PP700 race.

Als eerste een M4 safety car met Nederlandse politie livery, jammer van de oranje lampjes op het dak ipv blauw, maar niet heel eenvoudig om mee te winnen. Het ding is net zuinig en snel genoeg, maar niet heel ruim. Ik had weliswaar een ruime voorsprong bij de finish, maar dat kwam puur door een gunstige tyre choice na de eerste drie rondes. Het giing regenen terwijl het hele veld behalve die Huracan, in de pits stond en ik was de enige die op Wets naar buiten ging.

Een Charger Hellcat kan die race ook goed winnen en er zit een Charger Hellcat safety car in het spel. En die heeft iig nog blauw+rode zwaailichten in plaats van oranje. Daar heb ik een politie livery op geplakt voor een foto maar het nog niet mee geprobeerd verder. Waarschijnlijk werken mijn instellingen van de normale Hellcat ook gewoon bij deze, dus ik kan het eens proberen. Dat ding kost nog geen 100K credits geloof ik en veel upgrades heeft 'ie niet nodig. Zou dit de goedkoopste manier zijn om deze race te winnen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hViUmL09fptE-8QN2lHnNI3C8Fo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q5IbCbLCNrxxIYmXuVNByNmf.jpg?f=fotoalbum_large

Anyway, volgende auto.

Ik had een Porsche 918 en die wilde ik weleens proberen. Een Salzburg Red inspired livery erop, zorgvuldig getuned want MR layout en een poging gewaagd. En nog een poging. En nog maar eentje.

Drie keer winst, zelfs met veel regen.Wat een grip zeg. Snel en zuinig en perfect te controleren. Als je een 3-2-2 pitstop strategy aanhoud kan je de eerste drie rondjes op FM6 makkelijk doen. Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat je de andere twee 2-lap stints wel op FM1 moet kunnen doen. Ik begon namelijk de derde stint met een volle tank, wisselde de eerste ronde tussen FM2 & FM3 en zette 'm na de laatste chicane voor de start/finish in FM1. Daar heb ik de hele laatste ronde mee gedaan en had aan het einde nog een halve ronde of misschien wel meer te gaan.

Je zet geen absoluut zinderende snelste ronde neer, ik geloof dat mijn snelste ergens in de 4m09s was, maar overall ben je gemiddeld gewoon heel snel. En omdat 'ie zoveel grip heeft ben je gemiddeld gewoon veel sneller dan de rest. Een beetje zoals de VR38 Delta, maar dan zonder de remweg van 0,7 lichtjaar. Met de 918 kan je gewoon normaal remmen. Al heeft 'ie wel behoorlijk last van onderstuur bij maximaal aanremmen.

(Een 3-2-2 strategy if goed te doen qua brandstof maar je begint met een volle accu en dat helpt. Een 2-3-2/2-2-3 strategy is lastiger omdat die auto amper laad bij remmen of coasten.)

Goed, toen had ik een berg credits en er stond een Ford Mk4 in de Legend Cars voor dik vijf miljoen. Auw... Maar toch gekocht want wat moet je anders met zoveel credits?

Nou, best prima ding. Out of the box een beetje vermogen terugdraaien om onder de 700 performance points te komen en de eerste race had ik meteen bijna een minuut voorsprong. Niet per se heel snel maar het gemiddelde ligt vrij hoog.

Maar goed, het kan beter. Hij is een beetje snappy aan de achterkant namelijk

Standaard staat 'ie op 1 graad negatief camber rondom en da's met hedendaags rubber niet echt meer relevant. Mijn IRL tracktool Yaris heeft voor al 1,7 en ik wil inverted dampers zodat ik meer camber kan doen. 8)7 Dus ik gokte erop dat GT7 gewoon voor elke auto hetzelfde rubber en dezelfde grip calculation method gebruikt en dus het ding stevig meer negatief camber gegeven. Olé, twee sec. van m'n snelste ronde af naar een 4:08,laag. Je moet dan wel het vermogen iets terugtunen want met een andere onderstelafstelling schiet de PP rating omhoog, maar door de hogere bochtensnelheid en betere controle van overstuur ben je alsnog sneller.

Qua value for money is deze auto een beetje een mwah, als al iets hebt waarmee je betrouwbaar credits kunt harken zou ik hier geen credits aan besteden. Hij is fijn, prima te besturen, snel zat, zuinig genoeg maar voor vijf miljoen credits kan je wel drie wagens opbouwen die je hetzelfde opleveren. En als je geen goede wagen in je arsenaal hebt, haal de 918 voor de helft van het geld van deze Ford.

En nu toch maar eens die Charger Hellcat safety car met politieplaatjes proberen...

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 14-01-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs_
  • Laatst online: 21-05 15:58
Toevallig heb ik die Ford MK4 ook gekocht, maar meer voor de Legendary Cars trophy. Ik had niet verwacht dat ie ook nut zou kunnen hebben, maar ik ga het ook eens proberen.

Voor mij is voor de Le Mans PP700 de Mercedes AMG GT3 '16 de makkelijkste keuze, met name omdat een eenstopper goed mogelijk is, maar hij ook genoeg pace heeft om een 4:06 te rijden. Meestal rijd ik twee rondjes met FM4 om enigszins in te lopen op de koplopers, dan kan ik daarna met FM6 nog twee rondes doen waarbij je wel echt een beperking in vermogen op de rechte stukken merkt, maar dat is niet erg als je maar 1 keer de pit in hoeft. Slaat het weer om, dan schakel ik direct naar FM2 en een tweestopper, met name omdat ik dan vaak ook regenbanden nodig heb die ik meestal ook weer kwijt wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
le mans wtc700 is leuk om verschillende wagens uit te proberen idd, vandaag met pontiac firebird in madmax interceptor uitvoering derde geworden, want geen regen van betekenis (helpt doorgaans bij dorstige wagens) … maar die sound!!! alle porsches doen het goed op deze race; spa wtc800 60 mins: alle wagens die op sardegna winst doen, werken hier ook; wel lang, als je ervoor staat, maar 1.5 miljoen, na enerverende nacht- en regen-race

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Komende woensdag is er weer een race, zie hieronder de gegevens.

Meld je aan via Discord om zeker te zijn van een spot.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Baan: Kyoto Park
Ronden: 15
Auto: Toyota GR Supra Race Car '19
Weather: Droog
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race Hard
Brandstof: x14
Snelheid tanken: 10 liter/sec
Banden slijtage: x12
Slipstream effect: Sterk
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet
Host: ptr-805

Opmerking:
Vantevoren zal er een practice-room zijn, ik weet nog niet exact hoe laat.
De race-room wordt uiterlijk 20:30 geopend, zodat er voor iedereen voldoende tijd is om een tijd te zetten en de juiste banden te kiezen.
De race zal ongeveer 20:45 starten.
Ik zet dit in de chat en zal het zeggen in de party-chat.

Geef hieronder even aan of je aanwezig bent om zeker te zijn van een spot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Zij de Le Mans WTC700 en Spa WTC800 de beste races om snel geld te verdienen?

Ik heb inmiddels de 25 miljoen die ik had aardig stukgeslagen op het een en ander en moet het saldo weer een beetje aanvullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

B-Real schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:47:

Ik heb inmiddels de 25 miljoen die ik had aardig stukgeslagen op het een en ander en moet het saldo weer een beetje aanvullen :P
ik heb de afgelopen week bijna 10 mil verdiend door een hoop circuit trials te doen. Vooral als je de banen een beetje kent dan kun je vrij rap alles op gold halen.

Daarnaast de usual suspects zoals Sardegna en Tokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
B-Real schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:47:

Sardegna is nog iets sneller en zonder regen, waardoor je net iets meer per uur zou kunnen pakken dan SPA WTC800. Sardegna pak je iets van 730k in 26 minuten ongeveer, ipv 1.5 miljoen voor uur plus een beetje in Spa.

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69