Ik heb gisteravond maar eens wat engine swaps toegepast. Overigens zonder gebruik te maken van die glitch, ik had al een voorraadje. En meh glitches, al wil ik wel heel graag een K20 Mini.
De S13+LS7 is een beest. Letterlijk. Man, zelfs met max downforce en laaaaaaaaange bak doet het ding wielspin in de vierde versnelling. Maar snel ben je wel. Ik zie ik op mijn benchmarkbaan, Dragon's Trail seaside, makkelijk 330-340 kmh op de teller komen maar als je anderhalve nanoseconde te vroeg op het gras gaat spin je achtentwintig keer. Minimaal.
Dan de Delta Integrale die
eindelijk eens te koop is in de used cars. Ik was er al veel te lang op aan het wachten want ik heb wat VR38DETT swaps beschikbaar. Ik heb die auto gekocht en de motor erin gelepeld. Verder geen mods gedaan behalve uitlaat (standaard klinkt alles ruk), race pads + discs, fully customizable onderstel, RS banden en fully customizable race suspension. Dan resulteert in 680 PK & 1400 kg ofzo, genoeg voor bakken plezier op veel banen. Echt waar. Genoeg powaaaah voor snelle tijden maar niet zoveel vermogen dat je aan het vechten bent met de auto.
Een groot nadeel van het spel blijft trouwens wel dat een serieuze remmenupgrade wordt afgezet tegen de stock brake performance. Die Delta (in het echt een waardeloos remmende wagen, geloof me.

) remt met een remmenupgrade hoogstens ietwat minder ruk. Dat matched niet echt met real life, waar zoiets in een behoorlijke upgrade zou resulteren.
Ik had al tijden een Crown met die 3UZ swap, VIP spec en murdered out. Met wat downtuning kan ik die gebruiken voor de Le Mans PP700 30 min race. Wat een unit zeg. Easy 300+ op FM3 en zonder moeite 3+ laps op een tank. Single stoppers zijn standaard maar ik denk dat je met heel weinig regen, RH banden bij de start en meteen FM 5/6 wel een no-stopper moet kunnen doen.
Wel veel minder fun dan m'n BAC Mono trouwens. Sneller rechtuit maar saaier en in elke bocht opletten voor overstuur. M'n Mono doet 4:13 in de snelste ronde, deze tank met lederen zetels doet 4:16 op z'n best.
[
Voor 7% gewijzigd door
AtleX op 29-06-2022 15:35
]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.