Acties:
  • +2 Henk 'm!
peeth schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:00:
Bij mij lukte het wel, echter ben ik toch een beetje huiverig.
Zou je geen gezeik hiermee kunnen krijgen?

Ik heb die versnellingsbak exploit i.c.m. Tokyo wel gedaan, maar dat was gevoelsmatig toch anders.
Welnee, de mensen die de tomahawk glitch gebruikten zijn er ook niet voor gestraft, dus ik ga er niet van uit dat het consequenties heeft.
Gewoon een stom foutje in de programmering, hadden ze maar goed moeten testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 25-06-2022 21:01 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
peeth schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:00:
Bij mij lukte het wel, echter ben ik toch een beetje huiverig.
Zou je geen gezeik hiermee kunnen krijgen?

Ik heb die versnellingsbak exploit i.c.m. Tokyo wel gedaan, maar dat was gevoelsmatig toch anders.
Ik snap die angst niet. Wat willen ze doen? Ik gebruik gewoon hun eigen software, zoals zij dat hebben aangeleverd. Wat ik er verder mee doe, mag je toch zelf weten? Het is niet dat we iets "gekraakt" hebben of de boel aan het oplichten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:28:
[...]

[...]

bij mij ook niet, krijg geen ticket te zien, tips?
Same. Beide opties geprobeerd (Reddit optie of alles unlocken en dan uitvoeren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
v8power67 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:17:
[...]

Rx7 kan je unlocken met de missions ergens alles op goud halen.
Thanks. Was al ff aan 't zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:51
Trent900 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:26:
[...]

Ik snap die angst niet. Wat willen ze doen? Ik gebruik gewoon hun eigen software, zoals zij dat hebben aangeleverd. Wat ik er verder mee doe, mag je toch zelf weten? Het is niet dat we iets "gekraakt" hebben of de boel aan het oplichten zijn.
Toch gebeurd het vaker dat er op dit soort zaken actie wordt genomen.
Rockstar heeft hele accounts gewist van GTA online spelers die bijvoorbeeld auto's dupliceerde door soortgelijke handelingen uit te voeren. (doe dit, doe dat, doe zus et voila een gekopieerde auto die je vervolgens kon verkopen.)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:58
De Mazda RX-7 GT-X (FC) '90 is voorlopig nog niet in zicht bij mij,
de cone challenge in de beyond the Horizon is a very tough cookie.

Blijkbaar zit ergens een foutje in een van de laatste patches.

Nog een vraag, kan ik een multi player opstarten met alleen de Ford Roadster ?
Ik had zo juist geprobeerd om een lobby te openen maar kan deze optie niet vinden.

control alt oeps deleted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

v8power67 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 01:13:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[Afbeelding]

Dit werkt nog ook. Dus eindelijk kan ik de engine swaps krijgen die ik ik wil. Heb niet zoveel met exploits maar fuck pd voor hun kansloze implementatie van engine swaps. Ben deze kneiter hard aan het farmen. Zou eigenlijk niet meer de game spelen maar dit kon ik niet laten gaan deze kans.

Het kan zelfs beter. Als je alle nieuwe menus hebt gehaald. Doe dan :

Cafe
My collection
Extra menus
Collection : toyota 86.
Klik op start en dan meteen rondje
Ga naar home menu en je hebt een ticket.
Claim deze.

Erna :

Cafe
My collection
Extra menus
Collection : rotary engine
Klik op start en dan meteen rondje en breek video af.
Ga naar home menu en je hebt een ticket.
Claim deze.

Doe het precies zo en je hoeft de game niet meer te herstarten.
Dus belangrijk een voor een doen en ook echt de ticket openen.
Happy exploiting!
Heb helaas de Mazda rx7 ‘90 nog niet, maar je kan de Honda reward ook blijven claimen zonder de game te herstarten. Heb nu stuk of 10 van die rally cars, nu maar hopen dat dupes in te wisselen zijn in een toekomstige release :+)
cazzie schreef op zondag 26 juni 2022 @ 14:10:
De Mazda RX-7 GT-X (FC) '90 is voorlopig nog niet in zicht bij mij,
de cone challenge in de beyond the Horizon is a very tough cookie.

..
Probeer het eens met de controller indien je het nu met stuurtje hebt geprobeerd. Deze missie en de drift missie waren echt een eitje met de ps5 joypad

[ Voor 11% gewijzigd door amahusu op 26-06-2022 18:52 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Op Ziggo kun je nu nog een paar uurtjes kijken naar een endurance op Glen Watkins toevallig (voor de liefhebbers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
amahusu schreef op zondag 26 juni 2022 @ 15:09:
[...]

Heb helaas de Mazda rx7 ‘90 nog niet, maar je kan de Honda reward ook blijven claimen zonder de game te herstarten.
Hoe doe je dat? Ik heb het ook een paar keer geprobeerd met de herstart-methode maar na de 5e keer 10k credits ben ik er wel weer even klaar mee…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ejsp schreef op zondag 26 juni 2022 @ 22:28:
[...]

Hoe doe je dat? Ik heb het ook een paar keer geprobeerd met de herstart-methode maar na de 5e keer 10k credits ben ik er wel weer even klaar mee…
Als de game net opgestart is doe het volgende :

Ga naar cafe.
Open my collection
Open dan onderin extra menu.
Klik op 1 van de 3 die je hebt( eerste geeft een 4 sterren roulette. Middelste een rally wagen, en laatst een 6 sterren roulette met alleen maar motorswaps als mogelijke unlock.)
Klik nog een keer op x voor starten van de cutscene.
Klik meteen rondje om te annuleren.
Ga terug naar home menu en open je garage.
Zie daar een nieuwe ticket bij gifts.
Open de ticket.

Doe nu hetzelfde als hierboven alleen selecteer een andere van de 2 overgebleven opties in het extra menu van my collections.
En herhaal het constant tussen de 2 die je wilt hebben ( of alle 3 als je dat wilt). Je moet de verkregen ticket wel elke keer echt gebruiken anders faalt het en moet je de game opnieuw openen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Het lijkt wel alsof de mogelijke tickets per speler verschillen. Hierboven al een paar berichten van spelers waar het niet werkt. Bij mij wel, maar alleen Toyota en Mazda. Het Honda-ticket kan ik niet meer krijgen.

[edit] Never mind, ik zie dat ik wel degelijk een paar NSX Gr.B's verzameld heb. Ze worden stilletjes aan je garage toegevoegd, zonder melding en uiteraard ook zonder roulette ticket.

[ Voor 30% gewijzigd door Arumes op 27-06-2022 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
Bovenstaande net even geprobeerd maar als je alleen de Toyota en Honda menu’s hebt werkt het niet zonder herstart. Voor de Honda krijg ik namelijk meteen een auto (NSX gr. B ) - niet via een ticket, waardoor de Toyota 4-sterren ticket zich dus niet ‘reset’.

Als je dus de Mazda nog niet hebt en je je (zoals ik) stuk aan het bijten bent op de missies waar die te winnen valt, ben je aangewezen op herstarten denk ik, of er moet nog een ander trucje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Net de Le Mans 700 race zitten doen met een rx7 met de 787 motor, holy kolere hahahaha. Racing remmen kunnen dr nauwelijks tegenop met die kracht haha. Eens wat anders dan met de RB Junior wat ik dr normaal voor gebruik.

[ Voor 18% gewijzigd door iekue op 27-06-2022 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:43

Oxigeon

En zo is dat!

j-a-k-e-88 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:36:
Op Ziggo kun je nu nog een paar uurtjes kijken naar een endurance op Glen Watkins toevallig (voor de liefhebbers)
Ik heb rond 21.00 ofzo even gekeken op Ziggo. Er was een race gaande. Ofja... de race was stilgelegd om een of andere reden. Zelfs de commentator was niet meer aanwezig omdat die meende dat ze niet meer gingen starten. Op de beelden leek het niet te regenen. Is er zwaar ongeluk gebeurd ofzo?

Edit: na wat zoeken blijkt het dus ge-onweert te hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 27-06-2022 07:27 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

v8power67 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 22:46:
[...]

Als de game net opgestart is doe het volgende :

Ga naar cafe.
Open my collection
Open dan onderin extra menu.
Klik op 1 van de 3 die je hebt( eerste geeft een 4 sterren roulette. Middelste een rally wagen, en laatst een 6 sterren roulette met alleen maar motorswaps als mogelijke unlock.)
Klik nog een keer op x voor starten van de cutscene.
Klik meteen rondje om te annuleren.
Ga terug naar home menu en open je garage.
Zie daar een nieuwe ticket bij gifts.
Open de ticket.

Doe nu hetzelfde als hierboven alleen selecteer een andere van de 2 overgebleven opties in het extra menu van my collections.
En herhaal het constant tussen de 2 die je wilt hebben ( of alle 3 als je dat wilt). Je moet de verkregen ticket wel elke keer echt gebruiken anders faalt het en moet je de game opnieuw openen.
Dit al een paar keer geprobeerd, maar lukt bij mij nog niet. Maar ligt misschien aan het feit dat ik die Mazda collectie nog niet heb (en ook niet kan halen nu volgens mij aangezien ze niet in de tweedehands shop staan?). Als hier een oplossing voor bestaat; graag, wil van deze glitch zeer graag gebruik maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RBH schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:51:
[...]

Dit al een paar keer geprobeerd, maar lukt bij mij nog niet. Maar ligt misschien aan het feit dat ik die Mazda collectie nog niet heb (en ook niet kan halen nu volgens mij aangezien ze niet in de tweedehands shop staan?). Als hier een oplossing voor bestaat; graag, wil van deze glitch zeer graag gebruik maken.
2 van de 3 Mazda's kun je gewoon kopen in Brand Central.
De 3e RX7 kun je winnen door alles op Goud te halen van Beyond the Horizon binnen Missions.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Rivanov schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:57:
[...]

2 van de 3 Mazda's kun je gewoon kopen in Brand Central.
De 3e RX7 kun je winnen door alles op Goud te halen van Beyond the Horizon binnen Missions.
Wauw. Helemaal niet gedacht aan Brand Central.. Thanks. Ga ik die Missions ook maar eens proberen te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:58:
[...]

Wauw. Helemaal niet gedacht aan Brand Central.. Thanks. Ga ik die Missions ook maar eens proberen te halen. :)
Ik had alle races binnen Beyond the Horizon allemaal al op Goud, behalve de laatste (Eco Challenge).
Die heb ik gisteren gehaald dus kan nu ook even farmen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb effr op gtplanet gevraagd maar idd als je niet de eerste( toyota) en de derde( rotary) menus unlocked heb dan moet je de game herstarten na het verkrijgen van ticket. Maar op ps5 is dit nog best rap dus dan valt het ook nog wel mee. Anders idd die missions halen. Zijn wel wat hulp videos op youtube die ermee kunnen helpen. Of wachten tot de auto die je zoekt in de used dealership staat. Die fc rx7 staat soms ook daarin. Maar kan nog lang duren en dan is het mogelijk al gepatched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Voor wie echt erg lui is met de Engine glitch

https://github.com/mistakenchicken/gt7-extramenus

Zelf niet getest maar vond eigenlijk wel dat ik onderhand genoeg engines had al (70+) , mis alleen de M96/76-Porsche-'01 nog :o

/edit:
Werkt prima op PS5 (ook met gewonnen auto's)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKQPOBlBmk_W-vIVQV4z0tmdZag=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/un3NKDCnDACTOT55exgcCRdH.jpg?f=user_large

Even kijken of ik er nog paar leuke tuning parts en cash uit halen kan, tot nog toe alleen 10k en 30k en 2x een half miljoen (op 80x) |:(

[ Voor 49% gewijzigd door schumi2004 op 27-06-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
schumi2004 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:14:
mis alleen de M96/76-Porsche-'01 nog :o
Die zit (nog?) niet in de game, was alleen te zien in pre-release materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
iekue schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Die zit (nog?) niet in de game, was alleen te zien in pre-release materiaal.
Staat wel in overzicht bij gtplanet maar denk dat ik wel genoeg heb.

Script werkt overigens prima d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
schumi2004 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:25:
[...]

Staat wel in overzicht bij gtplanet maar denk dat ik wel genoeg heb.

Script werkt overigens prima d:)b
Het staat dr letterlijk op die lijst dat ie niet in de game zit....
M96/76-Porsche-'01 (Porsche 911 997 GT3)

Volkswagen 1200 '66 - Only see in pre-launch trailers, not the game at present

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
iekue schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:25:
[...]

Het staat dr letterlijk op die lijst dat ie niet in de game zit....

[...]
Totaal overheen gelezen, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Rivanov schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:02:
[...]

Ik had alle races binnen Beyond the Horizon allemaal al op Goud, behalve de laatste (Eco Challenge).
Die heb ik gisteren gehaald dus kan nu ook even farmen. ;)
Tot op heden heb ik er al een flink aantal op goud gehaald, waren niet al te moeilijk. Heb nu even moeite met de GT-R ronde en de Rally ronde. Beide op maximaal de 2e plek, met minimale verschillen. Die Rally ronde zit ik nog wel goed met een paar keer proberen, maar die GT-R ronde raak ik maar niet dichterbij.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

RBH schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:15:
[...]
maar die GT-R ronde raak ik maar niet dichterbij.. :/
Ik vond hem aardig te doen, als je de fuel trim op "3" zet kun je gewoon overal maximaal attack rijden. Opschakelen op 6000 rpm helpt ook.
Je kunt bij het uitkomen van de scherpe bocht naar rechts (voor het steile stuk omhoog) en de laatste bocht hem even op "1" zetten om net nog dat extra'tje te pakken. Maar ik heb hem ook goud gehaald met fuel trim de hele ronde vast op "3".

Ik vond die missie met de McLaren SLR op de ring moeilijker (3x A45 AMG inhalen).

[ Voor 14% gewijzigd door DaWaN op 27-06-2022 15:23 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

DaWaN schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:20:
[...]

Ik vond hem aardig te doen, als je de fuel trim op "3" zet kun je gewoon overal maximaal attack rijden. Opschakelen op 6000 rpm helpt ook.
Je kunt bij het uitkomen van de scherpe bocht naar rechts (voor het steile stuk omhoog) en de laatste bocht hem even op "1" zetten om net nog dat extra'tje te pakken. Maar ik heb hem ook goud gehaald met fuel trim de hele ronde vast op "3".

Ik vond die missie met de McLaren SLR op de ring moeilijker (3x A45 AMG inhalen).
Denk dat we het over twee verschillende GT-R missies hebben. Ik doel op diegene waar je op Tokyo 3 verschillende generaties GT-R's moet inhalen, niet de fuel save missie met de oer-GT-R. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

RBH schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:31:
[...]
Denk dat we het over twee verschillende GT-R missies hebben. Ik doel op diegene waar je op Tokyo 3 verschillende generaties GT-R's moet inhalen, niet de fuel save missie met de oer-GT-R. :)
Ah, die vond ik vrij eenvouding. Ik weet niet of je met een stuur speelt?
Tokyo 3 moet je echt iedere millimeter van de baan benutten, eerste bocht extreem laat remmen zodat de R34 de exit niet verpest van de eerste bocht. Vervolgens in je achterhoofd houden dat de exit van de bochten heel belangrijk is. Als je het goed doet zit je na de laatste bocht vlak op de R32 en dan rij je zonder moeite in de slipstream er voorbij.
Je kunt ook IB-4 veel oefenen, dat is precies het lastige stuk van die missie :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
SensLike schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:25:
WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde de la Sarthe
Hoe snel kun je een ronde rijden op het 24H le Mans circuit?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de circuit experience op "Circuit des 24 Heures du Mans - Race van 1 ronde"

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

PS: Deze challenge loopt twee weken!
Succes! 😁
Hierbij de resultaten van de weekly challenge: Circuit de la Sarthe!
_/-\o_ aan de top 3, ik ben blij met goud in de beperkte tijd die ik had om te rijden ;w

Tot de volgende !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbI7P0woNGOEteuqazOz1Jl6KQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P55edunzROqsN2G5dUOYnEjc.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: SensLike_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb gisteravond maar eens wat engine swaps toegepast. Overigens zonder gebruik te maken van die glitch, ik had al een voorraadje. En meh glitches, al wil ik wel heel graag een K20 Mini.

De S13+LS7 is een beest. Letterlijk. Man, zelfs met max downforce en laaaaaaaaange bak doet het ding wielspin in de vierde versnelling. Maar snel ben je wel. Ik zie ik op mijn benchmarkbaan, Dragon's Trail seaside, makkelijk 330-340 kmh op de teller komen maar als je anderhalve nanoseconde te vroeg op het gras gaat spin je achtentwintig keer. Minimaal.

Dan de Delta Integrale die eindelijk eens te koop is in de used cars. Ik was er al veel te lang op aan het wachten want ik heb wat VR38DETT swaps beschikbaar. Ik heb die auto gekocht en de motor erin gelepeld. Verder geen mods gedaan behalve uitlaat (standaard klinkt alles ruk), race pads + discs, fully customizable onderstel, RS banden en fully customizable race suspension. Dan resulteert in 680 PK & 1400 kg ofzo, genoeg voor bakken plezier op veel banen. Echt waar. Genoeg powaaaah voor snelle tijden maar niet zoveel vermogen dat je aan het vechten bent met de auto.

Een groot nadeel van het spel blijft trouwens wel dat een serieuze remmenupgrade wordt afgezet tegen de stock brake performance. Die Delta (in het echt een waardeloos remmende wagen, geloof me. :X) remt met een remmenupgrade hoogstens ietwat minder ruk. Dat matched niet echt met real life, waar zoiets in een behoorlijke upgrade zou resulteren.

Ik had al tijden een Crown met die 3UZ swap, VIP spec en murdered out. Met wat downtuning kan ik die gebruiken voor de Le Mans PP700 30 min race. Wat een unit zeg. Easy 300+ op FM3 en zonder moeite 3+ laps op een tank. Single stoppers zijn standaard maar ik denk dat je met heel weinig regen, RH banden bij de start en meteen FM 5/6 wel een no-stopper moet kunnen doen.

Wel veel minder fun dan m'n BAC Mono trouwens. Sneller rechtuit maar saaier en in elke bocht opletten voor overstuur. M'n Mono doet 4:13 in de snelste ronde, deze tank met lederen zetels doet 4:16 op z'n best.

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 29-06-2022 15:35 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SensLike schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:38:
[...]
_/-\o_ aan de top 3, ik ben blij met goud in de beperkte tijd die ik had om te rijden ;w

Tot de volgende !

[Afbeelding]
Ai, niet meer aan gedacht, wilde nog een poging wagen mijn tijd te verbeteren :P Maar ach, 2e plaats neem ik ook genoegen mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Even kijken of ik er nog paar leuke tuning parts en cash uit halen kan, tot nog toe alleen 10k en 30k en 2x een half miljoen (op 80x) |:(
Dat is pech, ik heb er al aardig wat unieke tuning parts uitgehaald. Ik heb hier al eerder een Bore S genoemd. Stroke S bestaat blijkbaar ook, Weight Reduction Stage 5, Extra High RPM Turbocharger, High Lift Camshaft, en misschien vergeet ik ook nog wel wat.

Eerst denk je "yes, eindelijk een engine swap!", maar als je even bezig bent wordt dat juist saai en ben je veel blijer als je zo'n uniek onderdeel te pakken krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Arumes schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:53:
[...]

Dat is pech, ik heb er al aardig wat unieke tuning parts uitgehaald. Ik heb hier al eerder een Bore S genoemd. Stroke S bestaat blijkbaar ook, Weight Reduction Stage 5, Extra High RPM Turbocharger, High Lift Camshaft, en misschien vergeet ik ook nog wel wat.

Eerst denk je "yes, eindelijk een engine swap!", maar als je even bezig bent wordt dat juist saai en ben je veel blijer als je zo'n uniek onderdeel te pakken krijgt. :)
Precies dat laatste.
Zo'n Stroke S had ik volgens mij dan wel en wat aardige auto's, parts me niet zo in verdiept.
Ook 3 invites gehad van Ferrari, Bugatti en Austin Martin maar ben door me miljoenen heen al :9~

Dan maar Pan America AFK aanslingeren, heb PD het wel een beetje naar gemaakt.

Moet zeggen dat ik dit niet zo snel met andere games gehad heb, dat misbruik maken van of inzetten van tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Ben het er wel mee eens, dit is wel een gevalletje karma na die bijna gedwongen microtransacties. Uit eerdere GT's weet ik dat ik uiteindelijk toch een paar favoriete auto's pak en de rest niet eens gebruik, maar ik ben nu evengoed die glitch aan het grinden puur om een dikke middelvinger naar PD op te kunnen steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Voor wie echt erg lui is met de Engine glitch

https://github.com/mistakenchicken/gt7-extramenus

Zelf niet getest maar vond eigenlijk wel dat ik onderhand genoeg engines had al (70+) , mis alleen de M96/76-Porsche-'01 nog :o

/edit:
Werkt prima op PS5 (ook met gewonnen auto's)
[Afbeelding]

Briljant!! Heb warempel al 500k en 1mil uit de eerste 10 4* vouchers getrokken :o

Ik laat dat script ff een uurtje lopen en kijken wat de opbrengst is :D

Edit - Uurtje verder:

- Volgens mij alle beschikbare engine swaps (edit: correctie, heb er nu 15 van de 16)
- 6 nieuwe auto’s waaronder wat gr1 en 3 wagens
- shitload aan tuning parts (waar ik grotendeels niks aan heb omdat ze autospecifiek zijn en ik ga geen gare atenza ofzo kopen, gelukkig ook wat parts voor brutere wagens)
- shitload aan dealer invites
- bijna 2 mil aan credits

Ik zie dat je tot 1000 tuning parts kan verzamelen dus ik laat em nog een nachtje lopen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door amahusu op 27-06-2022 22:48 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Heb bijgehouden wat ik gekregen heb van 50x een 4 sterren roulette.
Het is eigenlijk gewoon te bizar dat ze dit systeem gebruiken om bijzondere en zeldzame dingen te laten winnen.
Had 8x een invitation voor een auto te mogen kopen.... Die ik allemaal al heb...
23x een 10 of 30000 credtis.
7x een auto onderdeel wat gewoon te koop is in tuning shop plus nog eens geen zak waard is.
6x een auto die ik ook al had.
4x een speciale tuning onderdeel die niet te koop is. Waarvan 2x ik al in bezit haden 1x een 787b motor die ik nu al tig keer heb.
1x 1mil rn 1x 500k.

Als je dan gaat bedenken dat je dus zonder deze glitch maar 1x kans maakt per dag op een nieuwe roulette kaart dmv de daily mileage en dan gaat meerekenen dat je dus ook nog eens 6 roulette kaart varianten hebt en ik wel eens 4 of 5x achter elkaar een 1 ster heb gehad uit een daily mileage.
Dan kan je eigenlijk wel concluderen dat PD en sony gewoon van de pot gepleurt zijn, en dat dit soort praktijken niet in een race game thuishoren( gewoon eigenlijk helemaal niet in welke game dan ook).

Ik had voor deze glitch slechts 2 of 3 motor swaps gekregen na geloof 250+ uren erin zitten.
Had slechts iets van 3 a 4x een speciale tuning onderdeel en ook nog voor een bagger auto ( want ja je wint die onderdelen voor een specifieke auto nog een extra wtf).
Weet niet hoe ze dachten dat dit zo implementeren mensen langer zou doen spelen, maar je merkt dat nu die glitch werkt ineens veel meer mensen weer spelen, ivm dat ze nu eindelijk kans hebben een nieuwe feature in de game eindelijk te kunnen gebruiken... Te bizar eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 22:20:
Heb bijgehouden wat ik gekregen heb van 50x een 4 sterren roulette.
Het is eigenlijk gewoon te bizar dat ze dit systeem gebruiken om bijzondere en zeldzame dingen te laten winnen.
Had 8x een invitation voor een auto te mogen kopen.... Die ik allemaal al heb...
23x een 10 of 30000 credtis.
7x een auto onderdeel wat gewoon te koop is in tuning shop plus nog eens geen zak waard is.
6x een auto die ik ook al had.
4x een speciale tuning onderdeel die niet te koop is. Waarvan 2x ik al in bezit haden 1x een 787b motor die ik nu al tig keer heb.
1x 1mil rn 1x 500k.

Als je dan gaat bedenken dat je dus zonder deze glitch maar 1x kans maakt per dag op een nieuwe roulette kaart dmv de daily mileage en dan gaat meerekenen dat je dus ook nog eens 6 roulette kaart varianten hebt en ik wel eens 4 of 5x achter elkaar een 1 ster heb gehad uit een daily mileage.
Dan kan je eigenlijk wel concluderen dat PD en sony gewoon van de pot gepleurt zijn, en dat dit soort praktijken niet in een race game thuishoren( gewoon eigenlijk helemaal niet in welke game dan ook).

Ik had voor deze glitch slechts 2 of 3 motor swaps gekregen na geloof 250+ uren erin zitten.
Had slechts iets van 3 a 4x een speciale tuning onderdeel en ook nog voor een bagger auto ( want ja je wint die onderdelen voor een specifieke auto nog een extra wtf).
Weet niet hoe ze dachten dat dit zo implementeren mensen langer zou doen spelen, maar je merkt dat nu die glitch werkt ineens veel meer mensen weer spelen, ivm dat ze nu eindelijk kans hebben een nieuwe feature in de game eindelijk te kunnen gebruiken... Te bizar eigenlijk.
Idd te bizar voor woorden. Ik heb al zeker 100x een 4 sterren gehad maar nog geen enkele miljoen, 2x 500k that's it.
Hier laat ik hem nog maar lekker draaien. Heel de nacht weet ik nog niet maar morgen gaat hij gewoon weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Okee heel apart precies na mijn rant doe ik de daily mileage halen en krijg ik een 6 sterren parts roulette ( wist niet dat deze bestonden maar schijnbaar wel) en krijg een bore up s voor de delorean. Eindelijk na lange tijd eens iets nieuws en voor opzich leuke wagen. Dus wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Mag ook wel had net weer 22x een 4 sterren en hoogste was een bore up s voor een audi tt die ik al nu dus schijnbaar al 3x heb....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 23:31:
Okee heel apart precies na mijn rant doe ik de daily mileage halen en krijg ik een 6 sterren parts roulette ( wist niet dat deze bestonden maar schijnbaar wel) en krijg een bore up s voor de delorean. Eindelijk na lange tijd eens iets nieuws en voor opzich leuke wagen. Dus wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Mag ook wel had net weer 22x een 4 sterren en hoogste was een bore up s voor een audi tt die ik al nu dus schijnbaar al 3x heb....
130 tickets verder en voor 3e keer 500k gekregen.
Ik kijk over een uurtje wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Heb ook even een uurtje die glitch gedaan. Wil eigenlijk alleen die 787b motor, maar niet gekregen. Krijg ook echt keer op keer de 10k/30k geldwaarde, dus verdiende er ook niks mee.
Laat het dus maar weer zitten, maar vind het roulette systeem nu alleen maar verrotter als je ziet wat je 100x achter elkaar uitpakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:10:
Heb ook even een uurtje die glitch gedaan. Wil eigenlijk alleen die 787b motor, maar niet gekregen. Krijg ook echt keer op keer de 10k/30k geldwaarde, dus verdiende er ook niks mee.
Laat het dus maar weer zitten, maar vind het roulette systeem nu alleen maar verrotter als je ziet wat je 100x achter elkaar uitpakt :+
5 van de 6 plekken zijn bezet met goudstaven. Eén plek met muntjes. En jawel hoor.. wat krijg je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:11:
[...]

5 van de 6 plekken zijn bezet met goudstaven. Eén plek met muntjes. En jawel hoor.. wat krijg je..
Dat gaat niet, er zijn maar 3 verschillende goudstaaf rewards, 100k, 500k en 1000k dus het kunnen er maximaal 3 van de (waren het er niet 5?) 6(?) zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:14:
[...]

Dat gaat niet, er zijn maar 3 verschillende goudstaaf rewards, 100k, 500k en 1000k dus het kunnen er maximaal 3 van de (waren het er niet 5?) 6(?) zijn. :P
Mierenne*ker. ;)
Het gaat om het principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:15:
[...]

Mierenne*ker. ;)
Het gaat om het principe.
Jawel, maar het is denk ik wel vrij algemeen bekend dat de roulette nogal oplichterij is haha, dus ja we kunnen erover blijven zeiken maar denk niet dat PD zich er iets van aan zal trekken, en al helemaal niet op dit forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Gisteren handmatig die glitch gedaan een flink aantal keer. Zelfs in de 4-sterren roulette had ik best veel geluk. Een aantal auto's, wat leuke tuningsonderdelen, maar vooral ook 3 extra motoren en een keer 500k. Ga nu dat script eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Edit: nvm.

[ Voor 88% gewijzigd door RBH op 28-06-2022 10:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/inside-png.1165974/
(gejat van gt planet forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

RBH schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:31:
[...]

als je er eeeecccht niet verder mee komt kun je nog altijd vol gas alle bochten nemen en de muren/vangrails gebruiken als begeleiding ;) no penalties ftw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

amahusu schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 11:23:
[...]

als je er eeeecccht niet verder mee komt kun je nog altijd vol gas alle bochten nemen en de muren/vangrails gebruiken als begeleiding ;) no penalties ftw :+
Inmiddels wel gehaald hoor. :)

Tevens lekker bezig geweest met de engine glitch, heb nu meerdere exemplaren van elke beschikbare motorblok. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Mocht iemand die glitch nog willen toepassen met behulp van een scriptje; doe het op een tweede scherm oid waar je de hele tijd bij bent. Had hem gisteravond aanstaan toen ik weg was, is er iets misgegaan, heeft hij 3x die Mercedes AMG uit de Legendary Car Dealer gekocht. :X :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

RBH schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 08:45:
Mocht iemand die glitch nog willen toepassen met behulp van een scriptje; doe het op een tweede scherm oid waar je de hele tijd bij bent. Had hem gisteravond aanstaan toen ik weg was, is er iets misgegaan, heeft hij 3x die Mercedes AMG uit de Legendary Car Dealer gekocht. :X :D
hehehe, ik had het scriptje vanacht ook laten lopen, kom ik vanochtend terug bij m'n ps5, zijn al m'n auto's weg :o

lichte paniek, maar bleek dus dat het script was blijven hangen in het garage scherm en de filter optie "favorites" had aangezet (waar ik niks in had staan). phew :+

Inmiddels 2 dagen verder sinds dat ik het scriptje draai, 50 auto's rijker (waaronder een hoop gr1 en speciale uitvoeringen), 12 mil binnen geharkt en alle 16 engine swaps minimaal 15x :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

amahusu schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 08:51:
[...]

hehehe, ik had het scriptje vanacht ook laten lopen, kom ik vanochtend terug bij m'n ps5, zijn al m'n auto's weg :o

lichte paniek, maar bleek dus dat het script was blijven hangen in het garage scherm en de filter optie "favorites" had aangezet (waar ik niks in had staan). phew :+

Inmiddels 2 dagen verder sinds dat ik het scriptje draai, 50 auto's rijker (waaronder een hoop gr1 en speciale uitvoeringen), 12 mil binnen geharkt en alle 16 engine swaps minimaal 15x :D
Haha, da's ook wel even schrikken ja. Was wel jammer, had net iets van dik 6 miljoen binnengeharkt, nu weer stuk minder. Wel flink wat auto's en motoren rijker, heb inderdaad ook elke motor wel minimaal een aantal keer. (Geen idee of ik hier ooit wat mee ga doen maar toch :9 )

Edit: GT7 heeft de AMG 'fout' al weer grotendeels goedgemaakt. Twee keer achter elkaar 500k. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door RBH op 29-06-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hier net ook 2x 500k in 14 runs. Dat lijkt tenminste ergens op.

Dat dat roulette systeem fucked is is wel duidelijk. Hoe moeilijk kan het zijn geen dubbele items uit te delen? Heb al 3x een Ferrari invite gehad, 10x (zijn er vast meer) auto's die ik al had en een berg dubbele parts waar je U tegen zegt 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 29-06-2022 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:55
amahusu schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 08:51:
[...]

Het scriptje ongeveer 16 uur gedraaid nu. Resultaat: 23 miljoen en 2 Le-Mans auto's rijker :)
Blijkbaar een stuk meer geluk gehad met de 4* tickets dan jou haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ergens een makkelijke beschrijving van hoe je dat scriptje draait? Het is morgen donderdag dus verwacht en snelle patch hiervoor, wil toch nog even stiekem wat misbruik van de glitch maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:05:
Is er ergens een makkelijke beschrijving van hoe je dat scriptje draait? (nvm het staat op de github info) Het is morgen donderdag dus verwacht en snelle patch hiervoor, wil toch nog even stiekem wat misbruik van de glitch maken :X
Edit: dit moest een edit zijn, was me niet opgevallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 29-06-2022 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

DM maar als het niet lukt, duurde bij mij ook ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalder schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:05:
Is er ergens een makkelijke beschrijving van hoe je dat scriptje draait? Het is morgen donderdag dus verwacht en snelle patch hiervoor, wil toch nog even stiekem wat misbruik van de glitch maken :X
Het is vrij simpel.
Volg de stappen uit de readme van het script.
Install python en installeer pyautogui
code:
1
py -m pip install pyautogui

note: mogelijk moet je het pad naar de Python executable in je windows PATH zetten.

Start vervolgens PS Remote Play op en plaats deze in midden van je screen (niet gemaximaliseerd. Of midden van scherm echt nodig is weet ik niet maar zo doe ik het en werkt perfect). Zorg dat je het met de cursor op het Café zit.

Start een elivated CMD prompt op en start je script (zorg dat deze 2 schermen elkaar niet overlappen)
code:
1
python .\gt7-extramenus.py

That's it.

/edit:
Ik had de patch eerlijk gezegd al wel verwacht of een bericht op de socials dat men er bekend mee is en er sancties uitgedeeld gaan worden bij misbruik ofzo maar niets van dit alles. Heel bijzonder.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 29-06-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zag wel dat ze sinds gisteren de bug met de kleuren van de brake calipers erkend hebben. Mijn Toyota Crown had zwarte klauwen (fully murdered out black on black on black) en die zijn sinds de laatste patch ineens gifgroen. 8)7 Net als op mijn Mono en nog wat auto's.

In mijn ongoing persoonlijke missie om gekke auto's te gebruiken voor de Le Mans PP700 race heb ik vanmorgen eens mijn VR38-DETT Lancia Delta gepakt. Koud kunstje om dat ding terug te tunen met een custom ECU tot 699.99 PP. En dan loopt 'ie nog steeds vies hard. 300+ is easy. Het nadeel is alleen dat zelfs met race pads + discs het ding nog steeds ietwat abominabel remt en je dus links en rechts voorbij gevlogen wordt door tegenstanders bij de chicanes enzo. En het ding zuipt als een ketter, zelfs met een fluwelen rechtervoetje (rechterwijsvinger voor mij met een controller) dus zelfs op FM3 haal je krap aan 2 rondjes. Dan ontkom je niet aan een 3-stopper. :X Dat kost dusdanig veel tijd dat een overwinning best lastig is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Poah, ik won met die glitch net achtereenvolgens 500k en een Porsche 919 Hybrid. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:49
schumi2004 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:34:
[...]

Het is vrij simpel.
Volg de stappen uit de readme van het script.
Install python en installeer pyautogui
code:
1
py -m pip install pyautogui

note: mogelijk moet je het pad naar de Python executable in je windows PATH zetten.

Start vervolgens PS Remote Play op en plaats deze in midden van je screen (niet gemaximaliseerd. Of midden van scherm echt nodig is weet ik niet maar zo doe ik het en werkt perfect). Zorg dat je het met de cursor op het Café zit.

Start een elivated CMD prompt op en start je script (zorg dat deze 2 schermen elkaar niet overlappen)
code:
1
python .\gt7-extramenus.py

That's it.

/edit:
Ik had de patch eerlijk gezegd al wel verwacht of een bericht op de socials dat men er bekend mee is en er sancties uitgedeeld gaan worden bij misbruik ofzo maar niets van dit alles. Heel bijzonder.
Ik loop vast bij het PyautoGui installeren, hoe zit dat precies?

Edit;

Inmiddels een .exe file gevonden die het zelfde doet. PS remote play aanzetten en de cursor op café en het script starten met 1 knop

[ Voor 6% gewijzigd door Vlaanderen1 op 29-06-2022 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Vlaanderen1 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:33:
[...]

Zie PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

SensLike schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:38:
[...]

Tot de volgende !

[Afbeelding]
Wat is de nieuwe week challenge?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Arumes schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:08:

ONYX Race 9: Touristenfahrten Terror

Aankomende woensdag gaan we doen wat de Nurburgring-organisatie helemaal niet wil: competitief racen tijdens de trackday! Met de ultieme trackday-auto, een wat oudere M3, vier rondes lang op volle snelheid over de Grüne Hölle scheuren.
[...]
De uitslag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDl1AFhm36sEZv7R6GJkz-nPkwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NqaTgkelf4krVxhFZK9zsLes.png?f=fotoalbum_large

Was weer een leuke race, met toch een paar gevechten die tot de laatste ronde spannend bleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb het idee dat ze iets aan de glitch hebben aangepast. Zodra ik het trucje 1x heb gedaan kan ik het niet nogmaals uitvoeren. Of doe ik iets verkeerd.

Doe eerst menu 1. Dan menu 3.... Dan open ik voucher 4 sterre en dan voucher 6 sterren en herhaal ik het ritueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 23:53:
Ik heb het idee dat ze iets aan de glitch hebben aangepast. Zodra ik het trucje 1x heb gedaan kan ik het niet nogmaals uitvoeren. Of doe ik iets verkeerd.

Doe eerst menu 1. Dan menu 3.... Dan open ik voucher 4 sterre en dan voucher 6 sterren en herhaal ik het ritueel.
Dan werkt het inderdaad niet. Je moet iedere voucher direct na ontvangst openen. Dus Menu 1 -> Voucher 4 openen -> Menu 3 -> Voucher 6 openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Arumes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 00:06:
[...]

Dan werkt het inderdaad niet. Je moet iedere voucher direct na ontvangst openen. Dus Menu 1 -> Voucher 4 openen -> Menu 3 -> Voucher 6 openen.
Huh? ik doe de hele tijd al menu 1 dan menu 3, en dan allebei openen (soms engine voucher eerst soms 4-ster eerst).... Hoezo werkt dat niet? Of werkt ut bij mij omdat ik de game restart lol.

[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 30-06-2022 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Arumes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 00:06:
[...]

Bedankt. Dat was het inderdaad.

Al met al nu een motor of 10 en 8x een kleine geldprijs en 2x een nitro pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Gisteren de glitch ook een keertje of 10 gedaan. Voor de motoren is het wel leuk want die win je anders toch niet maar met het 4* ticket had ik 9x de laagste prijs en 1x onderdelen gewonnen. Ik denk dat je met rijden op Sardegna nog sneller verdient dan met deze glitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Tim01 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:06:
Gisteren de glitch ook een keertje of 10 gedaan. Voor de motoren is het wel leuk want die win je anders toch niet maar met het 4* ticket had ik 9x de laagste prijs en 1x onderdelen gewonnen. Ik denk dat je met rijden op Sardegna nog sneller verdient dan met deze glitch
Ik heb het script nu een dagje draaien, en 19 Miljoen erbij. Geen idee hoeveel auto's erbij zitten maar deze kan ik straks ook verkopen (als ze die update uitbrengen) :D

En inmiddels ook alle auto's compleet :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Vlaanderen1 op 30-06-2022 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlaanderen1 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:33:
[...]

Edit;

Inmiddels een .exe file gevonden die het zelfde doet. PS remote play aanzetten en de cursor op café en het script starten met 1 knop
Care to share de .exe file? Graag via PM om dit topic schoon te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Vlaanderen1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:14:
[...]

Ik heb het script nu een dagje draaien, en 19 Miljoen erbij. Geen idee hoeveel auto's erbij zitten maar deze kan ik straks ook verkopen (als ze die update uitbrengen) :D

Nee oke op die manier is het natuurlijk wel een stuk sneller. Verwacht trouwens niet dat je die auto's straks kunt verkopen voor credits want het zijn giftcars en dit was volgens mij in GT Sport ook niet mogelijk

edit//als je de .exe zou willen delen hou ik mij ook aanbevolen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tim01 op 30-06-2022 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:18:
[...]

Ik houd mij ook aanbevolen.
In de Github versie staan al een hoop termen die ik als niet-IT'er niet ken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Rivanov schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:18:
[...]

Verstuurd :-)
B-Real schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Ik houd mij ook aanbevolen.
In de Github versie staan al een hoop termen die ik als niet-IT'er niet ken :P
Verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ik denk wel dat ik dit de leukste/makkelijkste glitch vind. Tijdens een dagje werken de laptop naast mij aan staan en al zo'n 22 miljoen binnengeharkt en de nodige auto's + onderdelen. Plus nog 100.000 motoren oid. Heb volgens mij iets van 40 van die R26B's. Die zijn een miljoen per stuk waard, dus op het moment dat we die kunnen verkopen ben ik helemaal binnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal 'm vannacht eens op m'n Intel NUC (24/7 draaiend als server) laten lopen. Ben benieuwd wat ik binnenhark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Shit die download link is alweer down.. Gemist dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperica
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-09 20:01
Op mijn hele oude ps4 vallen de inkomsten van het script een beetje tegen. Na ongeveer een dag iets van 5 miljoen en een paar auto's gekregen. En wel wat parts maar daar geef ik niet zo heel veel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL. Script werkt als een zonnetje via m'n NUC die in de meterkast staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:35:
LOL. Script werkt als een zonnetje via m'n NUC die in de meterkast staat. :+
Eventjes in de gaten houden. Net na een keer of 15 klapte hij er ineens uit bij mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook een tip wat ik las op gtplanet. Zet je aankopen in de psnstore op met wachtwoord bevestigen als je het script gebruikt en niet erbij blijft. Kan dus soms gebeuren dat de game in de store terecht komt en aankopen gaat doen. Zag dat iemand op gtplanet dit overkomen was. En een aantal aankopen op zijn account had door een script wat beetje eigen leven was gaan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:34:
[...]

Eventjes in de gaten houden. Net na een keer of 15 klapte hij er ineens uit bij mij,
Liep zojuist nog lekker door. Heel de nacht dus gedraaid. Inmiddels ruim 21 miljoen credits binnen. En loopt gestaag door. :+

Straks eens kijken welke auto’s ik heb gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 01-07-2022 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Vlaanderen1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:14:
[...]

Zou je mij de .exe ook kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 06:40:
[...]

Liep zojuist nog lekker door. Heel de nacht dus gedraaid. Inmiddels ruim 21 miljoen credits binnen. En loopt gestaag door. :+

Dat zijn de lekkere bedragen. Kan natuurlijk zijn dat ik gisteren in de garage zat en te ver van de wifi zat dat dat misschien een probleem gaf. Moeder de vrouw had gisteren bezoek.

Daar zullen toch zeker ook wel een paar wagens tussenzitten. Ia geen optie in game om te zien welke je als laatste gekregen hebt toch? Of kun je je garage sorteren op "nieuwste"

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 01-07-2022 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:15:
[...]

Dat zijn de lekkere bedragen. Kan natuurlijk zijn dat ik gisteren in de garage zat en te ver van de wifi zat dat dat misschien een probleem gaf. Moeder de vrouw had gisteren bezoek.

Daar zullen toch zeker ook wel een paar wagens tussenzitten. Ia geen optie in game om te zien welke je als laatste gekregen hebt toch? Of kun je je garage sorteren op "nieuwste"
Heb een headless Intel NUC in de meterkast staan, die normaliter als Plex en download server fungeert.
Daar heb ik Remote Play op geïnstalleerd, controller eraan gehangen en script op draaien.

Loopt als een zonnetje. :)
Geen omkijken naar..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Ik heb de .exe even in google drive gegooit (de ticket exploit), voor iedereen die hem wilt hebben;

https://drive.google.com/...MtjuBGRo/view?usp=sharing

Start Remote Play op en GT7
Laat de cursor op Café staan, en klik op start. De rest doet het script dan.

Mocht de link delen niet mogen, mag je mij een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Rivanov schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 06:40:
[...]

Een hele nacht door laten draaien heb ik dan weer niet gedaan, dat zijn toch al snel een uurtje of 8 aan een stuk.
Draai hem zelf een uurtje per dag ofzo als ik er aan denk. Met tussen door het Pan American script voor de daily's.
Zit zelf nu op een uur of 4~5 denk en heb nu ongeveer 170 engines waar ik geen drol mee kan maar de miljoenen heb ik nog steeds niet gezien.
Ben wel benieuwd wat/waar jij/jullie op zit(ten) nu dan? :+

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 01-07-2022 09:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:41:
[...]

Een hele nacht door laten draaien heb ik dan weer niet gedaan, dat zijn toch al snel een uurtje of 8 aan een stuk.
Draai hem zelf een uurtje per dag ofzo als ik er aan denk. Met tussen door het Pan America script voor de daily's.
Zit zelf nu op een uur of 4~5 denk en heb nu ongeveer 170 engines waar ik geen drol mee kan maar de miljoenen heb ik nog steeds niet gezien.
Ben wel benieuwd wat/waar jij/jullie op zit(ten) nu dan? :+
Begon gisteravond met 7 miljoen aan credits toen ik het script activeerde. Vanochtend stond de teller op 23 miljoen. Heb het script toen even gestopt om te kijken welke auto's ik allemaal had.

Nu heb ik het script weer aangezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Heb gisteren een totaal van 11 miljoen binnengehaald, in totaal 6x een ticket van 1 miljoen credits gekregen. :) Ook nog een buts auto's, onderdelen en engines uiteraard.

@Rivanov Wat heb jij allemaal aan auto's binnengeharkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RBH schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:46:
Heb gisteren een totaal van 11 miljoen binnengehaald, in totaal 6x een ticket van 1 miljoen credits gekregen. :) Ook nog een buts auto's, onderdelen en engines uiteraard.

@Rivanov Wat heb jij allemaal aan auto's binnengeharkt?
Van alles. Enkele meerdere malen (zoals de Honda rally wagen). Verder wat GT3, GT4 etc. Paar Mono's.
Kan ik ergens bekijken hoeveel Engine Swaps ik in totaal verdiend heb?

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 01-07-2022 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:25
Ik als spuit 11 heb GT7 aangeslingerd om te kijken of er via de Extra Menu hack wat te harvesten valt. Ik zie enkel Extra menu 1 & 2. Mis ik nog een requirement om 3 en 4 te unlocken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mertun
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 08:27
Thinlanet schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:21:
Ik als spuit 11 heb GT7 aangeslingerd om te kijken of er via de Extra Menu hack wat te harvesten valt. Ik zie enkel Extra menu 1 & 2. Mis ik nog een requirement om 3 en 4 te unlocken?
https://www.thesixthaxis....%2032%20for%20the%20third.

collectors level blijkbaar, ik liep er ook al tegenaan

Das nie neijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inderdaad. Even collectors level 32 behalen. Heb er ook wat autos voor.moeten kopen (1.5 miljoen). Toen was ik ook compleet blut. Maar heb wat motors terug. Verder heb ik alleen de café menu's gespeeld waardoor ik nog extra kan verdienen.

Heb door de glitch al 700k binnegeharkt. Dus van die 1.5mill wat het me gekost heeft is er nog maar 800k over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Iemand enig idee hoe frequent de tweedehands markt wordt geupdate? Ik moet dus nog die oude RX7 kopen, maar wordt nergens aangeboden. Zelfde geldt voor de Toyota's uit menu 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Giel schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:27:
Iemand enig idee hoe frequent de tweedehands markt wordt geupdate? Ik moet dus nog die oude RX7 kopen, maar wordt nergens aangeboden. Zelfde geldt voor de Toyota's uit menu 1.
Ik was gisteravond ook aan het zoeken, het is redelijk random. Maar de refresh zou uiterlijk 24 uur duren bij uitverkochte auto's. Ik zit ook op die RX7 te wachten. :+

Ik verwacht morgen in de loop van de ochtend weer 4 nieuwe auto's...

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 01-07-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik moest nog twee Toyota's kopen voor het extra menu. Bij het kopen van de tweede had ik exact genoeg punten voor level 32 :P

Toen de laatste twee RX-7 gekocht en vervolgens het script geïnstalleerd op mijn werklaptop. Installeren ging wel, maar werken deed het niet. Oude privé laptop gepakt, alles geïnstalleerd en inmiddels druppelen de eerste tickets binnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Giel schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:27:
Die RX7 moet je winnen via missie Beyond the Horizon (alles op goud)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:36:
[...]

Moet bekennen dat die laatste eco missie nog vrij lastig is. Daar heb ik toch wel even op zitten klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:07:
[...]

Moet bekennen dat die laatste eco missie nog vrij lastig is. Daar heb ik toch wel even op zitten klooien
Volledig in Fuel Trim 5 rijden en in de laatste ronde vanaf de laatste bocht tot finish flat out in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Rivanov schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:36:
[...]

Oh, nou, dat wordt nog wel een dingetje dan. :P We gaan straks even kijken.
Pagina: 1 ... 54 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69