Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Dennis Blomaard schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:09:
Strategie verschilt echt per situatie (baan/auto/rondes/snelheid fuel/slijtage) dus is gewoon proberen. Als ik tijd heb probeer ik dat altijd even offline te doen en een custom race aan te maken bij het betreffende circuit.

Voor de race van gisteren had ik een paar keer geoefend met harde banden en verschillende Fuel Maps om te kijken hoeveel ronden het mee ging en wat mijn ronde tijden waren tov Softs en FM1 (verschil in rondetijd vs pitstop tijd)

Dat heeft mij uiteindelijk doen besluiten om te starten op Hard met FM6, heb daar 9 ronden mee kunnen rijden en daarna volgetankt om op Mediums de race uit te rijden op FM5/4/3/2. Vond het in het begin toch spannend toen ik de meesten voorbij zag komen, maar pakte uiteindelijk goed uit (met wat geluk dat Tom in de muur knalde).

Nogmaals hulde aan het voorbereidend werk van Arumes voor zijn race! Echt tof 👏🏼
Voor de volgende race moeten we ten minste niet uitzoeken welke auto de beste is om op Monza te rijden. Dat scheelt ook al wat.
Maar bedankt voor voor tip; daar zal ik me deze week mee bezig houden.
Maar eerst nog eens de WTC Le Mans rijden om genoeg geld te hebben om dit 458 GT3 te kopen 🤑
De raad die jullie als ervaren racers geven apprecieer ik enorm 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
iekue schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:16:
[...]

Nog steeds die issue dat 2e rijder trager is? Kan zijn doordat die meer assists zoals stability management aan heeft, dat zorgt voor veel trager rijden. Dus die mot je dan ook uitzetten voor de 2e user.
Dat is precies het probleem, voor de 2e speler kan dat niet veranderd worden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Magic schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:39:
[...]

Dat is precies het probleem, voor de 2e speler kan dat niet veranderd worden.
Ah rip :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17-09 15:21
N_E_R_V85 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:17:
[...]

Voor de volgende race moeten we ten minste niet uitzoeken welke auto de beste is om op Monza te rijden. Dat scheelt ook al wat.
Maar bedankt voor voor tip; daar zal ik me deze week mee bezig houden.
Maar eerst nog eens de WTC Le Mans rijden om genoeg geld te hebben om dit 458 GT3 te kopen 🤑
De raad die jullie als ervaren racers geven apprecieer ik enorm 👍🏼
of Sardegena met gr1 peugeot zonder tanken 1.47 van een ronde
of de mono tunen en laat ie maar gaan
er zijn nog wagens die het de moeite waard zijn, intussen al 204 wagens in collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Speel nu al even GT7 met T300 stuur. Alle menubooks en licenses (goud behaald).
Ik ben alleen een beetje “overstuur” mbt de update van vandaag.

B.v. ben bezig met missies goud te behalen. Op de nurburgring tijdens een pass missie rij je met een Mercedes (Rolling Stone, 1ste missie), haalde je vrij simpel en steady de finish. Extra Forcefeedback geen issue, maar nu is het al slippen bij de eerste bocht.

De hele drivers experience is anders, en lijkt veel uitdagender. Alles waar je gewend was en tweaks kunnen overboord. Tot nu toe bagger…

[ Voor 3% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 09-06-2022 19:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:46
Ik moet Rory op veel punten gelijk geven…

[ Voor 26% gewijzigd door NokiaFan op 09-06-2022 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:39:
Speel nu al even GT7 met T300 stuur. Alle menubooks en licenses (goud behaald).
Ik ben alleen een beetje “overstuur” mbt de update van vandaag.

B.v. ben bezig met missies goud te behalen. Op de nurburgring tijdens een pass missie rij je met een Mercedes (Rolling Stone, 1ste missie), haalde je vrij simpel en steady de finish. Extra Forcefeedback geen issue, maar nu is het al slippen bij de eerste bocht.

De hele drivers experience is anders, en lijkt veel uitdagender. Alles waar je gewend was en tweaks kunnen overboord. Tot nu toe bagger…
Ze hadden juist de force feedback verneukt met vorige patch (omdat mensen gewond konden raken door bepaalde auto's ivm de ffb sterkte), dat is nu weer gefixt. Was maar paar weken hoe het was.

[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 09-06-2022 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
iekue schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:55:
[...]

Ze hadden juist de force feedback verneukt met vorige patch (omdat mensen gewond konden raken door bepaalde auto's ivm de ffb sterkte), dat is nu weer gefixt. Was maar paar weken hoe het was.
Zoals ik zei, Force feedback vindt ik ook geen issue, maar auto’s (kort gereden een aantal missies) reageren totaal anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Markb26 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:15:
Wat ik meestal merk is dat zo weinig mogelijk stoppen, voorin eindigen betekend. Vorige race ook een tijd aan de leiding gelegen, maar ik zat op een 2-stopper en de winnaar ging maar 1 keer naar binnen. Volgens mij was dat deze race ook van toepassing.
Nee, ik ben nu juist 2x gestopt. Ronde 6 en ronde 11. De nummers 2, 3 en 4 hebben 1 stop gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:49

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Hij lijkt er depressief van te worden maar ik deel zijn kritiek ook. Het gaat hem echt aan zijn hart.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17-09 17:53
Het is nu al even geleden dat ik de game heb gespeeld, door voornamelijk de reden dat deze man opgeeft.
De daily races noemen ze beter weekly races. Zoals hij ook aanhaalde mis je net altijd de andere daily races waardoor je sneller geneigd bent om daily race a weer te spelen. Met de beperkte tijd dat ik heb om te spelen wil ik niet 20 minuten wachten om aan een andere race mee te doen maar telkens dezelfde race steekt ook tegen.
Ik wou ook eens een duel spelen, klopt het dat je geen auto’s kunt kiezen uit je eigen garage? Ik heb gezocht maar ik vond het niet.
En wanneer komen ze eens met de beloofde update om auto’s te verkopen? Ik zit nog met 10 karts en een tesla voor de trofeeën te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Voor mij is de lol er ook af sinds een week of 2. Tot die tijd honderden kilometers per dag geracet maar ik kan echt geen uitdaging meer in vinden. :/

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:23:
[...]

Voor mij is de lol er ook af sinds een week of 2. Tot die tijd honderden kilometers per dag geracet maar ik kan echt geen uitdaging meer in vinden. :/
Idem hier. Zó zonde.. ;(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt71
  • Laatst online: 17-09 15:21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
Is al een paar maanden deze paar races, maarja nieuwe patch dus kan ie weer dezelfde vid uitbrengen met andere patchnaam erin haha. Ze mogen wel wat meer gaan toevoegen van dit soort high payout races in de einde vd maand patch lol. Ipv wat races met poep payouts toevoegen zoals eind mei.

[ Voor 13% gewijzigd door iekue op 10-06-2022 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:38
Hebben jullie ook het probleem dat wanneer je in public lobbies rijdt, de andere wagens enorm laggen? Ik kan amper fatsoenlijk racen doordat de andere wagens alle kanten op springen zodra ik dichterbij kom, wat inhalen amper mogelijk maakt. In sportmode loopt het wel vloeiend. M’n ps5 is draadloos verbonden en haalt ‘gewoon’ de 300mbit.

Verder vind ik het enorm jammer dat er nog steeds geen virtual mirror bestaat in cockpit view. Vind dit echt veel leuker racen dan de view mét virtual mirror. Wanneer ik online rijd wil ik duidelijk de tegenstanders achter me zien.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
mithrandirrr schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:45:
Hebben jullie ook het probleem dat wanneer je in public lobbies rijdt, de andere wagens enorm laggen? Ik kan amper fatsoenlijk racen doordat de andere wagens alle kanten op springen zodra ik dichterbij kom, wat inhalen amper mogelijk maakt. In sportmode loopt het wel vloeiend. M’n ps5 is draadloos verbonden en haalt ‘gewoon’ de 300mbit.
Yep daz atm een issue jammer genoeg.... Ze werken wel beter dan ze deden eerder tho (vaak error codes als de host wou starten). Ligt iig niet aan jou!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zojuist de world ranking top 10 gehaald bij IB-7. Das best gaaf 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSb6om5oDHqLSCfSAf7rrDQ_lL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kGlrQg1zGKXQ8fPVqZWawwVG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Altijd leuk om een 3-seconden gele vlag straf te krijgen terwijl t enige wat je inhaalt, de (geghostte) auto die de vlag veroorzaakte is.... Ugh...

Toch wel mooi om te zien dat mensen wel gewoon clean kunnen racen, en dan eraf geramd worden door een strontidioot.... Maarja uiteindelijk alle 3 de cleane racers weer bij elkaar lekker aant vechten na dr alle 3 door die idioot dr af gebeukt te zijn haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Resultaten van de weekly challenge; Blue Moon Bay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obCPCFLve8HA62hGNMrIDBQjk3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QP0vADJBO1O6TK4fEd5V9goB.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: SensLike_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik ga jou, Senslike, ook maar eens toevoegen.
Ik heb/gun mij weinig tijd, dus zal niet wekelijks deelnemen, maar ik zie dat ik in mijn vriendenlijstje met diverse Tweakers doorgaans toch behoorlijk mee kom. Dat smaakt naar meer :)

Ik vermaak mij nu opperbest met de menubooks en missies. Ik probeer de missies te halen met uitsluitend auto's die ik al in bezit heb en dat is lang niet altijd even makkelijk, waardoor het diverse pogingen kost. Dit afgewisseld met circuitervaringen op goud halen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SensLike
WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde de la Sarthe
Hoe snel kun je een ronde rijden op het 24H le Mans circuit?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de circuit experience op "Circuit des 24 Heures du Mans - Race van 1 ronde"

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

PS: Deze challenge loopt twee weken!
Succes! 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

SensLike schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:25:
WEEKLY CHALLENGE: Eén ronde de la Sarthe
Hoe snel kun je een ronde rijden op het 24H le Mans circuit?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de circuit experience op "Circuit des 24 Heures du Mans - Race van 1 ronde"

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

PS: Deze challenge loopt twee weken!
Succes! 😁
Hold up..... weet je het echt zeker?? :X

Alleen goud halen op dit circuit, met een Franse bulldog vol met pittige mosterd in d'r reet, is al een wereldprestatie.... O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:57
PEBRU88 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Alleen goud halen op dit circuit, met een Franse bulldog vol met pittige mosterd in d'r reet, is al een wereldprestatie.... O-)
Net drie kwartier over sector 5 gedaan en nog steeds geen goud, rij ik 1x de hele ronde en daar wel meteen 1,1 seconden onder de gouden tijd :+
Sector 5 blijft mooi zilver, niet te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:00
Ik kreeg Leguna Seca maar niet op goud met een controller, kwam 0,1 te kort op de hele ronde terwijl dit mijn favo circuit is

Daarna meteen een Fanatec DD Pro besteld en nu deze 2 weken geleden eindelijk bezorgd was ben ik er gisteren maar eens voor gaan zitten. Na 15min. haalde ik goud met ruim 0,4 sneller dan de tijd met een een controller.

Geen spijt van mijn aankoop dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Kan je eigenlijk snel zien welke circuit experience je nog moet behalen? Ben nu elke keer per circuit aan het kijken of deze al gehaald is.
De menustructuur in GT7 is echt om te janken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
PEBRU88 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Ja ik weet het zeker, en ik weet ook zeker dat jij goud gaat halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
bizarre410 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:57:
Kan je eigenlijk snel zien welke circuit experience je nog moet behalen? Ben nu elke keer per circuit aan het kijken of deze al gehaald is.
De menustructuur in GT7 is echt om te janken.
Nee volgens mij moet je echt stuk voor stuk door de CE's heen om het te zien :/ ben het met je eens dat het menustructuur niet prettig is, naast dat het er leuk uit ziet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Laatst online: 10-05 14:28
Hoe kan je je beste tijd als ghost laden als je weer opnieuw wilt gaan beginnen, of kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:01

_Apache_

For life.

Algarve schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:32:
Hoe kan je je beste tijd als ghost laden als je weer opnieuw wilt gaan beginnen, of kan dit niet?
Hoe bedoel je "opnieuw beginnen"?
Als je een tweede - of zeventigste :+ - poging waagt?
In het options menu, bij assists, vind je je ghost instellingen.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
_Apache_ schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:55:
[...]

Hoe bedoel je "opnieuw beginnen"?
Als je een tweede - of zeventigste :+ - poging waagt?
In het options menu, bij assists, vind je je ghost instellingen.
Met opnieuw bedoel ik de volgende dag bv dan kan ik mn beste tijd van de dag ervoor niet laden volgens mij.
Tijdens kan je inderdaad kiezen tussen je eigen ghost of de demo ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Algarve schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:32:
Denk dat je bedoelt dat je een dag/week/maand later opnieuw aan een licentie/CE begint, dat je dan geen ghost hebt? Dan zal je eerst weer een banker lap moeten zetten en dan je opwerken naar de gouden tijd. Als je 1x de rit voltooid hebt, heb je je eigen ghost weer en die kan je ook een halve seconde voor je laten rijden. Als je dan dichterbij komt, rij je een snellere tijd.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Algarve
thunder8 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Denk dat je bedoelt dat je een dag/week/maand later opnieuw aan een licentie/CE begint, dat je dan geen ghost hebt? Dan zal je eerst weer een banker lap moeten zetten en dan je opwerken naar de gouden tijd. Als je 1x de rit voltooid hebt, heb je je eigen ghost weer en die kan je ook een halve seconde voor je laten rijden. Als je dan dichterbij komt, rij je een snellere tijd.
Ja precies, volgens mij kon dat in GT6 wel namelijk, jammer dat het in GT7 niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Algarve schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:01:
[...]

Ja precies, volgens mij kon dat in GT6 wel namelijk, jammer dat het in GT7 niet kan.
Er kan wel meer niet in GT7, wat in de vorige delen wel kon. (PD fix die multiplayer eens! :( :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:02:
[...]

Er kan wel meer niet in GT7, wat in de vorige delen wel kon. (PD fix die multiplayer eens! :( :( )
Ja snap ook niet dat de multiplayer ineens zo'n probleem moet zijn terwijl ze het bij GT Sport redelijk op orde hadden. Nu moet je steeds een nieuwe lobby aanmaken als je iets wilt veranderen :/

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Kalder schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:09:
[...]

Ja snap ook niet dat de multiplayer ineens zo'n probleem moet zijn terwijl ze het bij GT Sport redelijk op orde hadden. Nu moet je steeds een nieuwe lobby aanmaken als je iets wilt veranderen :/
Precies en dat er sinds maart gewoon niets aan gedaan is vind ik echt schandalig. Vroeger gingen we nog wel eens met een paar maten racen, maar dan na een race wil je een andere baan en dan mogelijk de settings iets tweaken die beter bij die track passen. Maar je moet nu voor alles een nieuwe lobby aanmaken en oh wee als je 1 setting verkeerd hebt staan.... 8)7 8)7 :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

* _Apache_ kiest een nieuwe cup.

Tyre wear x8, fuel x4, circuit waar ik weinig op gereden heb. Maggiore Gr3.

Net aan tweede. Lastige/ semi mislukte strategie.

Tweede poging.
Wat tunen, meer downforce, lagere top snelheid met versnellingen.
Op een hardere compound starten. Fuel map op 6.

Resultaat, 1e. Nr 2 op 40sec

Herkenbaar? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik vermaak me de laatste paar dagen in GT7 door met gekke auto's de 30 min PP700 Le Mans race te doen.

Op internet zag ik wat mensen die de Red Bull junior pakken. Ding weegt niks, heeft met 250 PK net zoveel vermogen als mijn stofzuiger maar op FM6 en RH banden kan je een no-stopper rijden als de regen niet te gek wordt. Een heel overtuigende overwinning wordt het niet. Je bespaart tweeënhalve minuut door niet te stoppen maar je bent wel heel traag. Ik had de nummer twee vrij dreigend in mijn binnenspiegel toen ik de finish over ging.

Met een één-stopper is het wel goed te doen trouwens, maar dan alsnog volg je een kookcursus en doe je de was op de rechte stukken want snel is 'ie niet.

Volgende poging. Ik vind de Ferarri race op Dragon Trail leuk om te doen en heb daar een mooie F430 (O+) voor gemaakt met 699.69 PP. Genoeg vermogen, maximaal RM banden, "gekke" onderstelinstellingen volgens vrienden met leuke handling en voldoende grip en dan zet ik de laatste twee of 3 auto's in die race altijd op een ronde.

En hé, die wagen heeft minder dan 700 PP dus geschikt voor Le Mans. Dat klopt op zich wel. Maar op FM4 doet 'ie alsnog maar 2 rondjes op een tank. Dus dat wordt een driestopper. Die won ik dus ook niet. Wel ben je zo snel dat je alles soepeltjes voorbij rijdt. 500+ PK is ook gewoon te gek voor Le Mans, ik zou er beter aan doen om het vermogen veel verder te begrenzen en de bakverhoudingen langer te maken. Het is even zoeken naar die instellingen, maar de baan heeft zoveel lange stukken dat dat beter kan werken. Als je met 400 PK ook nog 290-300 rijdt op de lange stukken ben je nog steeds veel sneller en een stuk zuiniger.

Anyway, die parkeerde ik dus even (hahahihihoho) en door naar een BAC Mono. Ik had daar al een leuke setup voor liggen, maar met teveel PP. Maar terugtunen naar 80% motorvermogen geeft alsnog iets van 280 PK op 550 kg. PP 698.eenbeetje op RM banden, dus ik kan RH, RM en IM gebruiken. En in FM3 haal je dan nog steeds een ruime 270 kmh op de rechte stukken. (Bak is geconfigureerd voor 280 kmh)

Ik start op FM3 en RM banden, doe drie rondes waarvan de middelste op de rechte stukken in FM2 voor het ronderecord, en pit dan. Afhankelijk van de weather radar doe ik twee à drie rondes op IM met een fuel map die past bij de hoeveelheid grip, anders nieuwe IM's en alsnog FM3. Dan doe ik na weer drie rondjes een snelle stop voor alleen genoeg brandstof voor een rondje op FM1. De klok heeft dan vaak nog maar iets minder dan twee minuten te gaan.

En dan win je altijd wel met minimaal zo'n 15 sec. voorsprong en een snelste ronde van 4:16.laag zonder ooit in de stress te zitten rondom brandstof. En de replay is hilarisch, zo'n extreem kleine Mono tussen al die Group 4 beesten met spoilers en verbrede wielkasten.

Ik heb ook een poging gedaan met m'n Polo GTI "90% skids Nurburgring Edition" maar die was te traag en de dorstig. :+

[edit]
Heeft iemand die Chaparral 2J in de Legend Cars gekocht? Ik namelijk wel. Wat een hilarisch ding. :D Drie versnellingen, meer vermogen dan goed voor je is en in eerste instantie ga je elke 700 meter virtueel dood in een wolk van zand, bodyparts en rondvliegende ventilatoren. Uiteindelijk op wat banen wel in de buurt van de ronderecords met m'n Sauber C9 gekomen en soms ook verbeterd, maar dit is echt een death trap met twee fans en vier wielen.

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 19-06-2022 14:26 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zojuist nog een klein experimentje gedaan met de Ferrari 458 Italia '09.

De Tokio Express - met ballast en de ECU de auto onder de 600pp gekregen
en tijdens de race met de fuel load zo zuinig mogelijk gereden: winst.

Daarna dezelfde auto gebruiken voor de Spa-Francorchamps race.

De ballast en ecu weer terug gezet naar default, fuel load op standje zuinig.
De kop van het veld zal een groter gat trekken, geen probleem want wat
verder van belang is om de regenradar goed in de gaten te houden zodat
je eerder en op tijd kan over kan gaan van RH naar de intermediate tires.

Ook hier kwam ik als eerste over de finish lijn.

control alt oeps deleted

Acties:
  • +3 Henk 'm!
https://www.gtplanet.net/gt7-next-update-117-20220619/
Gran Turismo 7’s Next Update is Coming This Week: Escudo Pikes Peak Returns

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsSjVu8gswVQyQe810dP1B9C4WI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z1jzOVIxEKDiwinFODsPbSEK.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd of ze dan ook pikes peak erin gaan doen om met de escudo overheen te gaan.

Plus benieuwd of ze eindelijk die exclusieve roulette auto onderdelen eindelijk te koop gaan aanbieden. Heb voor mezelf gezegd zolang ze dit niet doen start ik de game niet meer op. Dus ja ben benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2022 16:51 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:12
Speel het eigenlijk al een tijdje niet meer, ik verwacht een mooie Pikes Peak fotolocatie maar ik hoop dat dat PD mijn (toch al lage) verwachtingen een keer overtreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://blog.playstation....-circuit-and-extra-menus/

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/52162352241_c19807fbe1_k.jpg

Nieuwe circuit :
Watkins Glen International

Kijk erg uit naar de patch notes fingers crossed dat ze dat roulette systeem eindelijk aanpassen!
spoiler:
weet is nogal een erg kleine kans, maar er is een kans!

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2022 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Is er eigenlijk een soort forum of zo waar contact is met de ontwikkelaars van het spel?
Ik zie hier boven een update met een nieuw circuit. Die gasten kunnen op dit moment beter even hun energie steken in bijvoorbeeld de online issues die nog niet opgelost zijn.

Zou wel handig zijn als ze een soort antwoord geven op alle issues en hoeveel prio het heeft bij hen om problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:02:
https://blog.playstation....-circuit-and-extra-menus/

[Afbeelding]

Nieuwe circuit :
Watkins Glen International

[YouTube: Gran Turismo 7 - Patch 1.17 Trailer | PS5 & PS4 Games]

Kijk erg uit naar de patch notes fingers crossed dat ze dat roulette systeem eindelijk aanpassen!
spoiler:
weet is nogal een erg kleine kans, maar er is een kans!
Gaap qua auto's. Leuk zo'n Pikes Peak auto, maar stop dan de echte Pikes Peak ook in de game. ;)
En weer zo'n duffe VGT.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Tsja, die auto's zullen me echt een worst zijn. Ik vind die VGT auto's echt te nep voor woorden in "real driving simulator", er is weinig real aan.

Pikes Peak geeft een klein beetje nostalgie naar GT2, maar tegelijkertijd lijkt de auto er ook rechstreeks uit te komen. Alleen het aantal pixels is wat verhoogd zodat het wat lijkt.

De Ford is grappig, maarook niet meer dan dat.

Een nieuw circuit maakt echter alles goed, zeker als het een officieel circuit is! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
B-Real schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:33:
...

Een nieuw circuit maakt echter alles goed, zeker als het een officieel circuit is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh ziet eruit qls een leuke baan. Zat deze niet ook in forza 7? Dacht het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Oeh ziet eruit qls een leuke baan. Zat deze niet ook in forza 7? Dacht het wel.
Jup.

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 22-06-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kwam al bekend voor. Maar denk dat niet echt erop gereden heb althans geen actieve herinnering aan. Maar heb fm7 ook niet heel veel gespeeld uiteindelijk, was meer fan van fm 3 en 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Giel schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:13:
Is er eigenlijk een soort forum of zo waar contact is met de ontwikkelaars van het spel?
Ik zie hier boven een update met een nieuw circuit. Die gasten kunnen op dit moment beter even hun energie steken in bijvoorbeeld de online issues die nog niet opgelost zijn.

Zou wel handig zijn als ze een soort antwoord geven op alle issues en hoeveel prio het heeft bij hen om problemen op te lossen.
Schijnt dat de developer wel eens meeleest op gtplanet.net, maar ze zijn nogal erg japans en op hun manier en hebben het niet zo op dat andere hun gaan vertellen hoe het moet.
Ergens de charme van de game want het is en blijft gran turismo, maar dit soort issues hoort er dan ook bij helaas. Wel bizar dat nu bijna 4 maanden na release nog steeds zo een rommeltje is online. Blij dat ik niet meer online game tegenwoordig. Heb zelfs geen ps plus meer sinds paar dagen, scheelt dat ik ook amper meer game dus mis het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Giel schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:13:

De mensen die aan dit soort nieuwe content werken zijn niet de mensen die aan online coding etc. werken, dus heeft niks te maken met energie steken in issues (waar ze vast wel mee bezig zijn, lobbies zijn sinds vorige update al een stuk beter, niet constant een foutcode waardoor een race niet kan starten). Maar het heeft dus helemaal niks met prioriteiten te maken. Het zou onzinnig zijn om content niet uit te brengen omdat andere gedeeltes waar andere developers aan werken nog aandacht nodig hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door iekue op 22-06-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
iekue schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:00:
[...]

De mensen die aan dit soort nieuwe content werken zijn niet de mensen die aan online coding etc. werken, dus heeft niks te maken met energie steken in issues (waar ze vast wel mee bezig zijn, lobbies zijn sinds vorige update al een stuk beter, niet constant een foutcode waardoor een race niet kan starten). Maar het heeft dus helemaal niks met prioriteiten te maken. Het zou onzinnig zijn om content niet uit te brengen omdat andere gedeeltes waar andere developers aan werken nog aandacht nodig hebben.
Daar heb je uiteraard een punt en klinkt volkomen logisch. Echter denken de meeste consumenten niet zo door (waaronder ik dus..) denk ik, en zullen redeneren dat het een uitgebracht wordt terwijl het ander al sinds de release niet naar behoren functioneert. Iets wat ze natuurlijk zelf ook wisten toen het spel uitgebracht werd maar dus al maanden mee bezig zijn. Als ze dan zouden communiceren richting hun fanbase van, heel zwart wit gezegd, we zijn er mee bezig en verwachten het in november te fixen, dan is dat duidelijk. Maar blijkbaar werkt het niet zo 😊

Het voelt gewoon krom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Giel schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:18:
[...]

Daar heb je uiteraard een punt en klinkt volkomen logisch. Echter denken de meeste consumenten niet zo door (waaronder ik dus..) denk ik, en zullen redeneren dat het een uitgebracht wordt terwijl het ander al sinds de release niet naar behoren functioneert. Iets wat ze natuurlijk zelf ook wisten toen het spel uitgebracht werd maar dus al maanden mee bezig zijn. Als ze dan zouden communiceren richting hun fanbase van, heel zwart wit gezegd, we zijn er mee bezig en verwachten het in november te fixen, dan is dat duidelijk. Maar blijkbaar werkt het niet zo 😊

Het voelt gewoon krom.
Jaa, het voelt krom. Maar vanuit PD gezien, moet je

- het probleem in alle situaties kunnen naspelen
- het onderliggend probleem volledig begrijpen
- begrijpen wat voor impact dat heeft op de rest van de game (maak je nu niets nieuws kapot)
- oplossing testen en bovenstaand weer nagaan in de "na" situatie
- updates distribueren, zodat alle consoles het kunnen downloaden.voor ps4 en ps5 (verwacht dat er weinig infra gedeeld word)

Vermenigvuldigd keer alle problemen die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is live.

2.2GB op PS5
2.8GB op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 12:28
https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_4200705.html
Update Details (1.17)

A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.
Main Features Implemented
1. Cars
 - The following three new cars have been added:
  ・1932 Ford Roadster ‘63 (Purchasable at 'Legend Cars' from 24 June);
  ・Suzuki V6 ESCUDO Pikes Peak Special '98 (Purchasable at 'Legend Cars' from 24 June);
  ・Suzuki Vision Gran Turismo (Gr.3 Version)

2. Tracks
 - The 'Watkins Glen International' race track has been added in two different layouts:
  ・Watkins Glen Long Course
  ・Watkins Glen Short Course

3. World Circuits
 - 'Circuit Experience' has been added to the 'Watkins Glen International' track in the 'Americas' section.
 - The following new events have been added to 'World Circuits':
  ・Watkins Glen International
   - American FR Challenge 550
   - American Clubman Cup 700
   - World Touring Car 800

These new events will become available at Collector Level 17.

4. Scapes
 - The 'Watkins Glen International' location has been added as a featured Curation in Scapes;
 - A new spot has been added to the Scapes demo roll.

5. Café
 - Added 41 sets of new conversations with the Characters appearing in the Café. These new conversations can be accessed by changing cars in 'Garage' and speaking with the Character that is in the Café;
 - New 'Extra Menus' have been introduced: these menus provide opportunities to complete new car collections and are accessible after a certain Collector Level has been reached. In Update 1.17, the following three Extra Menus have been added:
  ・Extra Menu No. 1: 'Collection: Toyota 86'
  ・Extra Menu No. 2: 'Collection: Honda Type R'
  ・Extra Menu No. 3: 'Collection: Rotary Engine'

The new Extra Menus will appear after clearing Menu Book No. 39 ('Championship: World GT Series') and having watched the ending, with a player’s Collector Level of at least 20 for Extra Menu No. 1 and 2, and a Collector Level of at least 32 for Extra Menu No. 3.

6. GT Auto
 - The following four new paint colours have been added:
  ・Ford Roadster Black
  ・Suzuki Escudo Pikespeak Red
  ・Suzuki VGT Gr3 Blue
  ・Suzuki VGT Gr3 Black

7. Options
 - The 'Horn' command can now be assigned to a button in the controller configuration menu. 'Horn' is not available for race cars and certain other cars;
 - 'In-game Notifications' settings for 'Now Playing' are now stored in the Save Data;
 - A 'Steering Controller Settings' option has been added to the Controllers menu. This menu can be used to check connected steering wheel controllers and adjust related input values. Pedal sensitivity can also be adjusted from 'Pedal Calibration.'
Other Improvements and Adjustments
1. Multiplayer
 - Event Settings can now be changed after a room has been created in 'Lobby;'
 - The 'Variable Time Speed Rate' value in 'Time / Water Settings' can now be changed from 10x to 30x.

2. Race
 - Added a ‘Refuelling Speed’ option to 'Race Settings' in 'Lobby' and 'Custom Races;'
 - Added a 'Load Ghost' option to the 'Ghost Settings' menu from [Quick Menu] > [Settings];
 - The correct road wetness will now be automatically applied if 'Custom Weather' is selected from 'Time / Weather' options in 'Lobby';
 - Fixed an issue wherein the rewards at the end of a race would not match the adjusted values following a change in the Event Settings in 'Race Settings' from the Quick Menu;
 - Changed the number of laps set for each course in [Arcade] > [Single Race] when in Offline Mode.

3. Sport
 - Added Gold, Silver, and Bronze target times rewards to ‘Online Time Trial’. It is now possible to obtain those rewards by re-entering 'Sport' after an Online Time Trial ranking registration period has ended;
 - The following game stats are now displayed at the top of the screen in ‘Sport’:
  ・Races
  ・Victories
  ・No. of Top 5 Finishes
  ・No. of Gold Record Finishes (Online Time Trial)
  ・No. of Silver Record Finishes (Online Time Trial)
  ・No. of Bronze Record Finishes (Online Time Trial)

4. My Page
 - The following items have been added to 'Profile' in 'My Page':
  ・No. of Top 5 Finishes
  ・No. of Gold Record Finishes (Online Time Trial)
  ・No. of Silver Record Finishes (Online Time Trial)
  ・No. of Bronze Record Finishes (Online Time Trial

- Fixed the calculation method for the following stats under the 'Sport' category in 'Profile' in 'My Page':
  ・Pole Positions
  ・Races
  ・Victories

5. Physics Simulation Model
 - Adjusted the speed of certain hybrid cars when they ran out of fuel.

6. Sound
 - Fixed an issue with the Ford GT LM Race Car Spec II engine sound.

7. GT Auto
 - Fixed an issue wherein a livery data error would occur when transferring liveries from 'Gran Turismo Sport' with the following cars:
  ・Toyota 86 GT '15
  ・Toyota 86 GRMN '16
  ・Honda Civic Type R (EK) '98

8. Others
 - Various other issues have been addressed.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Ik zie wel wat mooie zaken voorbij komen

" - Event Settings can now be changed after a room has been created in 'Lobby;'"
" - Added a 'Load Ghost' option to the 'Ghost Settings' menu from [Quick Menu] > [Settings];"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is altijd de mooiste patchnote. :+

8. Others
 - Various other issues have been addressed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Thnx, voor de mededeling. Gelijk de PS5 even aangezet, hoef ik de update niet binnen te hengelen op het moment dat ik een uurtje wil racen.

(ja, ik weet dat het ook in standby kan, echter game ik zo weinig dat ik dat zonde van de stroom/centen vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Is er al een prijskaartje gesignaleerd voor de Escudo? Hoop niet dat die ook 30mil in de legendary shop gaat kosten :+ :'(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 12:28
amahusu schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 10:10:
Is er al een prijskaartje gesignaleerd voor de Escudo? Hoop niet dat die ook 30mil in de legendary shop gaat kosten :+ :'(
Las van de week ergens 9 Mil, maar heb dat nergens bevestigd gezien.
Even afwachten tot ie morgen in de LCD staat....

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohammed1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 12:49
Wat is jullie strategie m.b.t. brandstof in de daily race B deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 360 graden view in chase-cam is terug. _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
cfeijt schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:29:
https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_4200705.html

1. Multiplayer
 - Event Settings can now be changed after a room has been created in 'Lobby;'

2. Race
 - Added a ‘Refuelling Speed’ option to 'Race Settings' in 'Lobby' and 'Custom Races;'

[...]
hèhè, In ieder geval 1 goede stap in de juiste richting, het aanpassen van settings na het starten van de Lobby. Nu nog save/load settings voor lobby start en map selection/voting na een race.

Die refuelling speed is ook wel nice, want momenteel is het supertraag als je een lobbyrace doet. Lijkt eeuwen te duren, vooral vergeleken met de single player races waar het stukken sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
_Apache_ schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:37:
Ik zie wel wat mooie zaken voorbij komen

" - Event Settings can now be changed after a room has been created in 'Lobby;'"
" - Added a 'Load Ghost' option to the 'Ghost Settings' menu from [Quick Menu] > [Settings];"
Zeker! Ze hebben me gehoord gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi update maar nog steeds zitten de engine swaps in roulette verstopt.samen met allerlei exclusieve tuning spul. Dit is echt s'werelds slechtste implementatie van een nieuwe feature ooit gezien. Dus laat de game nog liggen totdat ze eens doorhebben dat dit niet de manier is om het te doen!
Veel plezier voor iedereen die nog speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

RBH

Al even niet meer kunnen spelen door gebrek aan tijd (gaat ook niet meer worden de komende tijd), maar gezien de meest recente updates mis ik ook niet bijster veel.. Watkins Glen is wel een mooi circuit tho, en de Escudo al helemaal, alleen.. 9 miljoen lees ik? :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• B-Real
v8power67 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 13:54:
Mooi update maar nog steeds zitten de engine swaps in roulette verstopt.samen met allerlei exclusieve tuning spul. Dit is echt s'werelds slechtste implementatie van een nieuwe feature ooit gezien. Dus laat de game nog liggen totdat ze eens doorhebben dat dit niet de manier is om het te doen!
Veel plezier voor iedereen die nog speelt!
Nu heb ik er nog niet zo heel veel uren in zitten, maar ik moet zeggen dat ik mij er toch heel prima mee vermaak.
Daar waar GT Sport voor mij vooral een zoethoudertje was, geeft GT7 mij toch echt wel weer het GT2 gevoel. Zeker op een circuit als Deep Forest of Trial Mountain met een of ander (inmiddels oud) Japans hok met wat tuning goodies erop.

Blij ook dat de tuning terug is. Ik geniet er van om met beperkte middelen een auto toch wat sneller te maken, waarbij je soms ook merkt dat bepaalde combinaties gewoon niet werken. (dikke race remmen eronder terwijl je op sport banden rijdt zorgt vooral voor veel ABS en onderstuur...)

De typische irrante GT dingetjes blijven wel. Teveel Japanse auto's, met tig versies van hetzelfde model. Teveel VGT auto's. Altijd maar een inhaalrace moeten rijden om een race te winnen, nooit eens een gevecht met de AI vanaf de start. De snelste AI die toch altijd in een typische auto rijdt en dat in een vergelijkbare race ook doet.
De roulette is belabberd inderdaad, ik zie het maar als een nice to have en niet meer dan dat.

Ik heb het spel op zijn moeilijkst staan en als je niet klakkeloos de meest snelle auto pakt dan moet je zeer regelmatig toch heel behoorlijk je best doen om te winnen. De sport voor mij is om met zo min mogelijk tuning toch de race te winnen, ook als dat betekend dat ik een race 3x of nog vaker moet doen. Dat was in voorgaande versies wel anders.

De regen zit echt heel erg goed in elkaar in dit spel. Gaaf om te zien en te merken dat de grip echt op elke plek anders is en je soms op het rechte stuk opzij gezwiept wordt door de aqua planning. Halve meter naast de ideale lijn in een ietwat opdrogende baan en je verliest veel tijd.

Het online gedeelte heb ik voor nu nog niet geprobeerd. In GT Sport wel af en toe, daar stond vooral het moeten wachten op de start van een nieuwe daily race mij tegen. In mij geval zonde van de tijd, ik heb vrijwel nooit de tijd om hele avonden/dagen te gamen. Dus als ik de PS5 op start wil ik vooral ook bezig zijn. Geen idee of dat nu beter is?

Dit spel is de reden dat ik een PS5 wilde en ik heb er absoluut nog geen spijt van :)
Gran Turismo is voor mij nostalgie. Ik speelde het als klein jongetje samen met vriendjes of mijn broertje al op de PS One. Het was de reden waarom ik PS2 kocht en ook op de PS3 en PS4 heb ik het veel gespeeld. Die nostalgie zorgt er misschien ook wel voor dat ik het ietwat rooskleurig bekijk, dat besef ik mij ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:35:
[...]

Nu heb ik er nog niet zo heel veel uren in zitten, maar ik moet zeggen dat ik mij er toch heel prima mee vermaak.
Daar waar GT Sport voor mij vooral een zoethoudertje was, geeft GT7 mij toch echt wel weer het GT2 gevoel. Zeker op een circuit als Deep Forest of Trial Mountain met een of ander (inmiddels oud) Japans hok met wat tuning goodies erop.

Blij ook dat de tuning terug is. Ik geniet er van om met beperkte middelen een auto toch wat sneller te maken, waarbij je soms ook merkt dat bepaalde combinaties gewoon niet werken. (dikke race remmen eronder terwijl je op sport banden rijdt zorgt vooral voor veel ABS en onderstuur...)

De typische irrante GT dingetjes blijven wel. Teveel Japanse auto's, met tig versies van hetzelfde model. Teveel VGT auto's. Altijd maar een inhaalrace moeten rijden om een race te winnen, nooit eens een gevecht met de AI vanaf de start. De snelste AI die toch altijd in een typische auto rijdt en dat in een vergelijkbare race ook doet.
De roulette is belabberd inderdaad, ik zie het maar als een nice to have en niet meer dan dat.

Ik heb het spel op zijn moeilijkst staan en als je niet klakkeloos de meest snelle auto pakt dan moet je zeer regelmatig toch heel behoorlijk je best doen om te winnen. De sport voor mij is om met zo min mogelijk tuning toch de race te winnen, ook als dat betekend dat ik een race 3x of nog vaker moet doen. Dat was in voorgaande versies wel anders.

De regen zit echt heel erg goed in elkaar in dit spel. Gaaf om te zien en te merken dat de grip echt op elke plek anders is en je soms op het rechte stuk opzij gezwiept wordt door de aqua planning. Halve meter naast de ideale lijn in een ietwat opdrogende baan en je verliest veel tijd.

Het online gedeelte heb ik voor nu nog niet geprobeerd. In GT Sport wel af en toe, daar stond vooral het moeten wachten op de start van een nieuwe daily race mij tegen. In mij geval zonde van de tijd, ik heb vrijwel nooit de tijd om hele avonden/dagen te gamen. Dus als ik de PS5 op start wil ik vooral ook bezig zijn. Geen idee of dat nu beter is?

Dit spel is de reden dat ik een PS5 wilde en ik heb er absoluut nog geen spijt van :)
Gran Turismo is voor mij nostalgie. Ik speelde het als klein jongetje samen met vriendjes of mijn broertje al op de PS One. Het was de reden waarom ik PS2 kocht en ook op de PS3 en PS4 heb ik het veel gespeeld. Die nostalgie zorgt er misschien ook wel voor dat ik het ietwat rooskleurig bekijk, dat besef ik mij ook wel ;)
Zie niet meteen in waarom je mij quote voor je bericht :P , maar ben wel erg blij voor je dat je het naar je zin hebt ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Leuke nieuwe baan, en die auto waar je em mee rijdt in de CE is ook wel geinig, heb ik nog niet te koop zien staan. Ook 3 nieuwe menu's , had er al best wat auto s van, misschien enkele van jullie alles al in bezit voordat je de races hoeft te doen ? :-) Blijft toch ok dat ze zo nu en dan wat updaten.

Edit: je hoeft niet te racen? gewoon zien te kopen? raarrrrrr

[ Voor 9% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 23-06-2022 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:18:
Leuke nieuwe baan, en die auto waar je em mee rijdt in de CE is ook wel geinig, heb ik nog niet te koop zien staan. Ook 3 nieuwe menu's , had er al best wat auto s van, misschien enkele van jullie alles al in bezit voordat je de races hoeft te doen ? :-) Blijft toch ok dat ze zo nu en dan wat updaten.
De auto van de CE is 1 de Genesis X gr3 auto, staat in de dealership bij Genesis erbij ;).
Zowieso geen races te doen voor die menu's, je moet gewoon de auto's verzamelen (ik had 2 vd 3 al klaar door mn used dealership aankopen), niet zoals bij eerdere menu's dat er races aan gekoppeld zijn. Jammer genoeg geen extra "grootverdiener" race in deze patch boo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

iekue schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:22:
[...]

De auto van de CE is 1 de Genesis X gr3 auto, staat in de dealership bij Genesis erbij ;).
Zowieso geen races te doen voor die menu's, je moet gewoon de auto's verzamelen (ik had 2 vd 3 al klaar door mn used dealership aankopen), niet zoals bij eerdere menu's dat er races aan gekoppeld zijn. Jammer genoeg geen extra "grootverdiener" race in deze patch boo :P.
Bij mijn dealer staat geen Genesis X gr 3 , alleen een standaard groep 3, met andere gewicht, vermogen etc, maar wellicht kun je em dan precies zo tunen. Maar goed auto's kopen dus en weer wachten tot ze bij de 2e hands dealer komen te staan. Goed om centjes uit de zak te kloppen zodat je weer extra moet sparen (of uitgeven) aan de Escudo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

- A 'Steering Controller Settings' option has been added to the Controllers menu. This menu can be used to check connected steering wheel controllers and adjust related input values. Pedal sensitivity can also be adjusted from 'Pedal Calibration.'
Eindelijk kun je die irritante deadzone van de pedalen uitzetten _/-\o_
B-Real schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:35:
[...]
Gran Turismo is voor mij nostalgie. Ik speelde het als klein jongetje samen met vriendjes of mijn broertje al op de PS One. Het was de reden waarom ik PS2 kocht en ook op de PS3 en PS4 heb ik het veel gespeeld.
Hier precies hetzelfde, heb nu 2 weken een PS5 en nu al ruim 15 uur in GT7 zitten.
Echt genieten i.c.m. de GT DD Pro en loadcell kit, verwacht er nog zeker een 50 uur extra in te stoppen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online

ONYX Race 9: Touristenfahrten Terror

Aankomende woensdag gaan we doen wat de Nurburgring-organisatie helemaal niet wil: competitief racen tijdens de trackday! Met de ultieme trackday-auto, een wat oudere M3, vier rondes lang op volle snelheid over de Grüne Hölle scheuren.

Let op: wie weleens Touristenfarthen-video's op Youtube kijkt, zal weten dat BMW's de neiging hebben om achterstevoren te eindigen. Dat doet deze M3 ook!

Voor een spannende race is het aan te raden om te oefenen in een Custom Race of Time Trial tot je in ieder geval onder 8 minuten per ronde zit.

Wanneer: woensdag 29 juni 2022 20:30 - 21:30

Baan: Nürburgring Nordschleife
Ronden: 4
Auto: BMW M3 '03
Weer: Droog
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Sports Hard
Brandstof: geen
Banden slijtage: geen
Slipstream effect: Realistisch
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet

Host: Etlits

Geef op Discord even aan of je aanwezig bent om zeker te zijn van een spot!

Bis Mittwoch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:28:
[...]

Bij mijn dealer staat geen Genesis X gr 3 , alleen een standaard groep 3, met andere gewicht, vermogen etc, maar wellicht kun je em dan precies zo tunen. Maar goed auto's kopen dus en weer wachten tot ze bij de 2e hands dealer komen te staan. Goed om centjes uit de zak te kloppen zodat je weer extra moet sparen (of uitgeven) aan de Escudo haha
Je moet dan ook in de Genesis dealership kijken, niet die van Hyundai (hij staat ernaast bij de merken) ;). Hyundai heeft idd ook een Genesis Gr3, maar Genesis (basicly apart merk van Hyundai lol) heeft dr ook 1 (de X Gr3), en ook een gr4 auto ;). Tis wat verwarrend hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

iekue schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:34:
[...]

Je moet dan ook in de Genesis dealership kijken, niet die van Hyundai (hij staat ernaast bij de merken) ;). Hyundai heeft idd ook een Genesis Gr3, maar Genesis (basicly apart merk van Hyundai lol) heeft dr ook 1 (de X), en ook een gr4 auto ;). Tis wat verwarrend hehe.
ah is ook zo! thanx, zal em meteen gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:18:

Edit: je hoeft niet te racen? gewoon zien te kopen? raarrrrrr
Dat is met ieder Menu zo. ;)
Je kunt simpelweg de auto's kopen om verder te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 13:28
De Honda NSX 92 nog niet kunnen vinden voor het extra menu, deze komt zeker vanuit used car dealer af en toe voorbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:16:
De Honda NSX 92 nog niet kunnen vinden voor het extra menu, deze komt zeker vanuit used car dealer af en toe voorbij?
Zie hem hier staan in de used car dealership.. wel 'sold out' helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Rivanov schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 08:19:
[...]

Ik heb ietwat moeite om dat Extra Menu Book - Honda Type R te voltooien anders. Je moet een NSX-R '92 daarvoor hebben, bij de new cars staat alleen de '02 en de used car dealership heeft 'm niet.

Gisteravond met wat vrienden en kennissen een lange race gedaan. 20 Laps op Le Mans met dezelfde fuel en tyre settings als de PP700 30 min. challenge. Dat is tyres x6 & fuel x10 ofzo? Iedereen in volledig ongemodificeerde Toyota's TS030 (2012) met alleen RH banden. Hilarisch. Je ziet duidelijk verschil tussen tactieken. Sommige mensen gingen meteen voor de langste stints, anderen probeerden weg te rijden, weer wat mensen kozen voor een middenweg met bijvoorbeeld heel lang maar licht remmen voor de bochten om maximaal het hybride systeem te laden. En ik nam teveel risico en stond in rondje 11 zonder brandstof net voor de ingang van de pitstraat. :+

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Rivanov schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 08:19:
[...]

Het is natuurlijk vrij gek dat je normaal races kunt doen om die autos te krijgen en bij dit menu de gameplay letterlijk bestaat uit 'ga naar de dealer en koop deze auto'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
SemperFidelis schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:18:
[...]

Het is natuurlijk vrij gek dat je normaal races kunt doen om die autos te krijgen en bij dit menu de gameplay letterlijk bestaat uit 'ga naar de dealer en koop deze auto'.
Yea beetje dom, maarja daarom hebben ze het i guess "extra" menu's genoemd met aparte categorie... Had gelukkig bij 2 menu's alle auto's al. Alleen 2 86's moeten kopen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
SemperFidelis schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:18:
[...]

Er waren ook menuboeken die bestonden uit: Maak deze auto widebody of monteer een spoiler of tune deze auto, enz enz.

Ik hoefde alle 3 alleen te collecten, ik had alle gevraagde auto's al in de garage staan.

Watkins Glen is een leuk circuit. Zit op 1-2 bochten na een heerlijke flow in het circuit. Viel me alleen op dat ik nog niet 1x een clean race bonus kon behalen, terwijl dat bij andere races redelijk makkelijk ging. Weet niet of anderen al flink hebben lopen racen op dit circuit. Heb de 800pp race 3 of 4x gedaan, maar geen enkele keer de clean race kunnen bemachtigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
thunder8 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:07:
[...]

Er waren ook menuboeken die bestonden uit: Maak deze auto widebody of monteer een spoiler of tune deze auto, enz enz.

Ik hoefde alle 3 alleen te collecten, ik had alle gevraagde auto's al in de garage staan.

Watkins Glen is een leuk circuit. Zit op 1-2 bochten na een heerlijke flow in het circuit. Viel me alleen op dat ik nog niet 1x een clean race bonus kon behalen, terwijl dat bij andere races redelijk makkelijk ging. Weet niet of anderen al flink hebben lopen racen op dit circuit. Heb de 800pp race 3 of 4x gedaan, maar geen enkele keer de clean race kunnen bemachtigen.
Clean Race is bizar strikt jammer genoeg, 1x beetje te veel buiten de baan of tikje tegen tegenstander en poef je bent ut kwijt. Enige races waar je het makkelijk kan halen zijn de races waar je echt veel kan verdienen... Snap niet dat ze die settings van die races niet overal kunnen gebruiken. Maakt het geld grinden nog frustrerender :(.

[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 24-06-2022 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
thunder8 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:07:
[...]

Ja dat waren menuboeken aan het begin van je 'carreer' om de mogelijkheden van het spel wat uit te diepen.

Van menubooks die je aan het einde krijgt had ik meer verwacht, zo gek is dat toch niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Er staat een Escudo voor 1.7 mio in de legendary, heb em maar vast binnengehengeld.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zie net deze voorbij komen. Zou wel mooie zijn voor gt7 in de toekomst. Moeten ze wel het geluid echt accuraat krijgen want de zonda r in gt7 klinkt schattig maar totaal niet zo rouw en ziek als echie. Dit soort autos moeten je oren laten bloeden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElYpAGsnuz4ZlnSOWBwamty35_g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9e0OlSMoLsKSz93nRr9XYm6M.png?f=fotoalbum_large

Dit werkt nog ook. Dus eindelijk kan ik de engine swaps krijgen die ik ik wil. Heb niet zoveel met exploits maar fuck pd voor hun kansloze implementatie van engine swaps. Ben deze kneiter hard aan het farmen. Zou eigenlijk niet meer de game spelen maar dit kon ik niet laten gaan deze kans.

Het kan zelfs beter. Als je alle nieuwe menus hebt gehaald. Doe dan :

Cafe
My collection
Extra menus
Collection : toyota 86.
Klik op start en dan meteen rondje
Ga naar home menu en je hebt een ticket.
Claim deze.

Erna :

Cafe
My collection
Extra menus
Collection : rotary engine
Klik op start en dan meteen rondje en breek video af.
Claim deze.

Doe het precies zo en je hoeft de game niet meer te herstarten.
Dus belangrijk een voor een doen en ook echt de ticket openen.
Happy exploiting!

[ Voor 56% gewijzigd door v8power67 op 25-06-2022 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
SemperFidelis schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:03:
[...]

Ja dat waren menuboeken aan het begin van je 'carreer' om de mogelijkheden van het spel wat uit te diepen.

Van menubooks die je aan het einde krijgt had ik meer verwacht, zo gek is dat toch niet..?
Volgens mij zouden deze al vrijschakelen vanaf level 22 collector. Daarnaast zijn het ook niet genummerde menuboeken, dus sowieso al niet gelijk aan de anderen uit de reeks. Als je al verder in de game bent, zijn de menuboeken sowieso niet echt interessant meer, behalve het vrijspelen van bepaalde content/races/circuits. Nu pak je er een paar roulettetickets mee, prima.

Had liever gezien dat er meer races bijgekomen waren, buiten de 3 voor Watkins Glen. Er mogen wel een paar high reward races bijkomen, bijvoorbeeld op Nurburgring Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
thunder8 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 06:30:
[...]

Volgens mij zouden deze al vrijschakelen vanaf level 22 collector. Daarnaast zijn het ook niet genummerde menuboeken, dus sowieso al niet gelijk aan de anderen uit de reeks. Als je al verder in de game bent, zijn de menuboeken sowieso niet echt interessant meer, behalve het vrijspelen van bepaalde content/races/circuits. Nu pak je er een paar roulettetickets mee, prima.

Had liever gezien dat er meer races bijgekomen waren, buiten de 3 voor Watkins Glen. Er mogen wel een paar high reward races bijkomen, bijvoorbeeld op Nurburgring Nordschleife.
Moeten idd gewoon echt meer events komen. Gewoon de classic Carreer mode. Ik vind het racen geniaal maar het is nu allemaal compleet doelloos helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 01:13:

[Afbeelding]

Dit werkt nog ook. Dus eindelijk kan ik de engine swaps krijgen die ik ik wil. Heb niet zoveel met exploits maar fuck pd voor hun kansloze implementatie van engine swaps. Ben deze kneiter hard aan het farmen. Zou eigenlijk niet meer de game spelen maar dit kon ik niet laten gaan deze kans.

Cafe
My collection
Extra menus
Claim deze.

Erna :

Cafe
My collection
Extra menus
Claim deze.

Happy exploiting!
Heb stiekem toch maar even gebruik gemaakt van deze exploit, heb een heel stel motoren bij elkaar nu, en wel 5 hellcat charger motoren |:( 8)7

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Kalder schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 12:31:
[...]
Heb stiekem toch maar even gebruik gemaakt van deze exploit, heb een heel stel motoren bij elkaar nu, en wel 5 hellcat charger motoren |:( 8)7
Ik kon het ook niet laten. Net een uurtje bezig geweest.

2,5 Miljoen en wat los geld en meerdere leuke auto's. Je wordt er wel gaar van. :/

En natuurlijk al die motoren waar je niet veel aan hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door VCDfan op 25-06-2022 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
v8power67 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 01:13:

[Afbeelding]

Cafe
My collection
Extra menus
Claim deze.

Erna :

Cafe
My collection
Extra menus
Claim deze.

Happy exploiting!
Thanks!

Mis alleen een Mazda RX7 dus moet elke keer herstarten maar toch wat leuke dingen ontvangen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VCDfan schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:15:
[...]

En natuurlijk al die motoren waar je niet veel aan hebt.
Heb nu een lancia delta met een nismo gtr vr38 erin met 900pk. Vind dat toch wel echt heel dik.
Of een toyota tundra met een sc430 gt500 v8 erin.
Heb nu alle mogelijke motoren en ben langzaam aan het zoeken welke ik waarin kan doen( gtplanet heeft een heel handige thread erover). Vind dit juist iets heel leuks en brengt meer diepgang in het tunen. Maar de manier waarop ze het in de game gebracht hebben is alleen gewoon echt bizar...
Een '65 mini met een civic type r k20t motor met 400+ pk op 600kg. Ook erg leuk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:13:
[...]

Thanks!

Mis alleen een Mazda RX7 dus moet elke keer herstarten maar toch wat leuke dingen ontvangen ;)
Rx7 kan je unlocken met de missions ergens alles op goud halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
v8power67 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:17:
[...]

Heb nu een lancia delta met een nismo gtr vr38 erin met 900pk. Vind dat toch wel echt heel dik.
Of een toyota tundra met een sc430 gt500 v8 erin.
Heb nu alle mogelijke motoren en ben langzaam aan het zoeken welke ik waarin kan doen( gtplanet heeft een heel handige thread erover). Vind dit juist iets heel leuks en brengt meer diepgang in het tunen. Maar de manier waarop ze het in de game gebracht hebben is alleen gewoon echt bizar...
Een '65 mini met een civic type r k20t motor met 400+ pk op 600kg. Ook erg leuk :P
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat je alleen de motor kon gebruiken voor de desbetreffende auto. Mocht die motor op zijn er weer een nieuwe ingooien. Dat je dus elk blok voor elke auto kan gebruiken dat is inderdaad wel leuk. Bedankt voor die info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VCDfan schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:36:
[...]

Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat je alleen de motor kon gebruiken voor de desbetreffende auto. Mocht die motor op zijn er weer een nieuwe ingooien. Dat je dus elk blok voor elke auto kan gebruiken dat is inderdaad wel leuk. Bedankt voor die info.
Audi
BYH-R8 (Audi R8 4.2)- Toyota MR2 GT-S '97 (!)

BMW
P65B44-Z4 (BMW Z4 GT3) - BMW M3 '03

Chevrolet
LS9-Corvette (Chevrolet Corvette C6 ZR1) - Pontiac Firebird Trans Am '78
LT1-Corvette (Chevrolet Corvette C7 Stingray) - Mazda Roadster (ND) S '15
LT5-Corvette-C7 (Chevrolet Corvette C7 ZR1) - Chevrolet Corvette C3 Convertible '69

Dodge
Hellcat-Charger (Dodge Charger SRT Hellcat) - Dodge Challenger R/T '70

Ford
Coyote-5.0L-Mustang (Ford Mustang GT '15) - Ford Mustang Mach 1 '71

Honda
K20C1-Civic-'20 (Honda Civic Type R '20) - Honda Civic (EK) Type R '98, Honda Integra (DC2) Type R '98, Mini Cooper S '65

Lexus
3UZ-FE-SC430 (Lexus SC430 GT500) - Toyota Crown Athlete G, Toyota Tundra TRD Pro '19

Mazda
13B-REW-RX-7 (Mazda RX-7 FD) - Mazda Eunos Roadster NA '89
R26B-787B (Mazda 787B) - Mazda RX-7 Spirit R '02

Nissan
SR20DET-Silvia (Nissan Silvia S15) - Nissan Silvia S13 Ks '90
VR38DETT-GT-R-Nismo (Nissan GT-R NISMO '17) - Lancia Delta HF Integrale '91 (!!), Nissan 180SX Type X '96, Nissan Fairlady Z 300ZX

Porsche
M96/76-Porsche-'01 (Porsche 911 997 GT3) - Volkswagen 1200 '66
M64/03-911 (Porsche 911 964 Carrera RS) - Volkswagen 1200 '66, Volkswagen Sambabus '62

Subaru
LS7 BRZ (Subaru BRZ Drift) - Nissan Silvia Q's (S13) '88 (!)

Toyota
2JZ-GTE-Supra (Toyota Supra '97) - Nissan Silvia S15 Spec R '02 (!), Subaru BRZ S '21, Toyota GR86 RZ '21, Toyota GR Yaris '20

https://www.gtplanet.net/...ompatibility-list.405033/

Deze motoren kunnen in de autos die erbij staan geplaatst worden. Het is dus niet dat je alles overal in kan zetten. Denk dat qua licentie dat gewoon niet kan. Hoop merken accepteren dit niet.
Daarom dat forza tegenwoordig geen "echte" swaps meer aanbied maar generieke motoren die alleen lijken op een bestaande motor.
Zo omzeilen ze veel gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
- nvm -

[ Voor 98% gewijzigd door Trent900 op 25-06-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Hmm ik heb blijkbaar nog niet genoeg menubooks vrijgespeeld, want hier lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

B-Real schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:46:
Hmm ik heb blijkbaar nog niet genoeg menubooks vrijgespeeld, want hier lukt het niet
B-Real schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:46:
bij mij ook niet, krijg geen ticket te zien, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
Bij mij lukte het wel, echter ben ik toch een beetje huiverig.
Zou je geen gezeik hiermee kunnen krijgen?

Ik heb die versnellingsbak exploit i.c.m. Tokyo wel gedaan, maar dat was gevoelsmatig toch anders.

Vincere Per Belli

Pagina: 1 ... 53 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69