Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
thunder8 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:36:
[...]

Vanavond maar kopen dan, dan kan ik die trophy afstrepen. Dan maar eens verder met de anderen die ik nog open heb staan. :)
En meteen maar weer doorsparen voor die street legal Porsche. :)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:35:
[...]

Wordt een paar dagen grinden. Gelukkig komt er snel een vrije dag aan. :D :D :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 21:00
thunder8 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:36:
[...]

Vanavond maar kopen dan, dan kan ik die trophy afstrepen. Dan maar eens verder met de anderen die ik nog open heb staan. :)
Nice! ik ben in principe klaar, alleen kwestie van wachten.
En dan door met alle niet throphy gerelateerde zaken en gewoon lekker racen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
b.o.n.s schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:52:
[...]

Nice! ik ben in principe klaar, alleen kwestie van wachten.
En dan door met alle niet throphy gerelateerde zaken en gewoon lekker racen!
Ik moet nog deel van de licenses (2x IA en alle S licenses) naar goud. Nog 10x zelfde auto, 100 foto's, 10x herstel stijfheid carrosserie, 15 Circuit Experiences en 10 velgen kopen. Doe ze op mijn eigen tempo. Meeste zaken komen vanzelf, alleen de legendary cars is wel fijn dat je niet afhankelijk bent wanneer de laatste auto weer voorbij gaat komen. Verder heb ik al over de 300 auto's van de collectie, daar ben ik ook rustig mee verder aan het gaan. De UCD heeft al meer dan 2 weken geen auto meer voorbij laten komen die ik nog niet heb. Dus blijft alleen nog Brand Central en de LCD over. Bij BC heb ik alle uitnodiging auto's ook al binnen.

Ik blijf intussen gewoon lekker racen en grinden. Voor mij gewoon een vorm van relaxen en intussen lekker de collectie uitbreiden. Enige wat ik nu wel mis is een fatsoenlijke MP qua lobby maken e.d. Dan kan ik met maten wat vaker tegen elkaar racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48
gysman11 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:39:
Is het probleem van 2players splitscreen waarbij de tweede player altijd langzamer is al gefixt?
Gisteren nog niet |:(
Ben aantal keer helemaal ingemaakt door een beginner, dit verklaard alles

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
raymondw schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Gisteren nog niet |:(
Ben aantal keer helemaal ingemaakt door een beginner, dit verklaard alles
Mijn kids vinden het leuk om tegen elkaar te racen, waren helemaal blij toen de benodigde menukaart gehaald was. Toen de deceptie. Bug lijkt dus nog niet gefixt. (Splitscreen is natuurlijk ook niet zo hip als full featured multiplayer.... :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
thunder8 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:20:
[...]

Ik moet nog deel van de licenses (2x IA en alle S licenses) naar goud. Nog 10x zelfde auto, 100 foto's, 10x herstel stijfheid carrosserie, 15 Circuit Experiences en 10 velgen kopen. Doe ze op mijn eigen tempo. Meeste zaken komen vanzelf, alleen de legendary cars is wel fijn dat je niet afhankelijk bent wanneer de laatste auto weer voorbij gaat komen. Verder heb ik al over de 300 auto's van de collectie, daar ben ik ook rustig mee verder aan het gaan. De UCD heeft al meer dan 2 weken geen auto meer voorbij laten komen die ik nog niet heb. Dus blijft alleen nog Brand Central en de LCD over. Bij BC heb ik alle uitnodiging auto's ook al binnen.

Ik blijf intussen gewoon lekker racen en grinden. Voor mij gewoon een vorm van relaxen en intussen lekker de collectie uitbreiden. Enige wat ik nu wel mis is een fatsoenlijke MP qua lobby maken e.d. Dan kan ik met maten wat vaker tegen elkaar racen.
Enige wat ik nu wel mis is een fatsoenlijke MP qua lobby maken e.d. Dan kan ik met maten wat vaker tegen elkaar racen.

dit dus. Het is gewoon jammer dat de lobby's nog niet op het niveau van GTsport zijn.
deze week nieuwe patch, wie weet (al is er niks aangekondigd op dat vlak)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:15
b.o.n.s schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:14:
De Jaguar XJ13 '66 staat in de Hagerty garage.

Voor mij is het nu wachten op de Ferrari 330😁
Thanks, meteen maar aangeschaft.

Iets anders. Hebben jullie ook weleens dat audio af en toe wegvalt in gt7?
Het gebeurt niet vaak enkele keer per week, soms ook voor een langere periode niet?
Ps5 of gt7 bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 16:35
Vind t zeker tof, maar mis wel een beetje content en dan met name 800pp races. Een (aantal) ongelimiteerde PP races zou ook wel tof zijn :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:47:
[...]

Thanks, meteen maar aangeschaft.

Iets anders. Hebben jullie ook weleens dat audio af en toe wegvalt in gt7?
Het gebeurt niet vaak enkele keer per week, soms ook voor een langere periode niet?
Ps5 of gt7 bug?
Niet in GT7 eigenlijk. Ik heb dit echt alleen met COD: Vanguard zo nu en dan.
even een korte digitaal geluidje, stiltje en na een seconde of 5 komt het weer terug.
Ervaar jij het ook op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:15
b.o.n.s schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:02:
[...]

Niet in GT7 eigenlijk. Ik heb dit echt alleen met COD: Vanguard zo nu en dan.
even een korte digitaal geluidje, stiltje en na een seconde of 5 komt het weer terug.
Ervaar jij het ook op deze manier?
ja zelfde manier. Had al gegoogeld ondertussen en ook wat gevonden wat het zou oplossen maar nog niet grondig gelezen.

/edit:
Nietc echt een fix maar beetje open deuren, check dit doe dat enz enz
https://www.getdroidtips.com/gran-turismo-7-audio-problem/
https://www.gamerevolutio...d-bug-glitch-audio-output

Deze week toevallig 3x maar kan ook een maand of langer weg blijven.
Niet zo hinderlijk maar viel me op en geloof ook niet dat PS5 defect/stuk is.

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 24-05-2022 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
gysman11 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Mijn kids vinden het leuk om tegen elkaar te racen, waren helemaal blij toen de benodigde menukaart gehaald was. Toen de deceptie. Bug lijkt dus nog niet gefixt. (Splitscreen is natuurlijk ook niet zo hip als full featured multiplayer.... :'( )
Check alsnog de assists die aanstaan, vaak staat bij player 2 de ASM standaard aan wat trager maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:06:
[...]
ja zelfde manier. Had al gegoogeld ondertussen en ook wat gevonden wat het zou oplossen maar nog niet grondig gelezen.

/edit:
Nietc echt een fix maar beetje open deuren, check dit doe dat enz enz
https://www.getdroidtips.com/gran-turismo-7-audio-problem/
https://www.gamerevolutio...d-bug-glitch-audio-output

Deze week toevallig 3x maar kan ook een maand of langer weg blijven.
Niet zo hinderlijk maar viel me op en geloof ook niet dat PS5 defect/stuk is.
Ja precies. Daarbij heb ik geen standaard audio setup (via audio extractor via optical naar een externe geluidskaart etc...) en wat ik zeg, van mijn kant alleen cod wat problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hoe gaan jullie om met het "terug zetten / resetten" van je auto na een race?

Bijvoorbeeld: Je auto is 750PP en je moet 'm downgraden tot 700PP. Je bent klaar met die race en gaat een andere race doen, maar zelf wil ik dan steeds de auto weer "terug zetten" naar de values van voor de downgrade. Dit is best irritant om te doen steeds, het zou fijn zijn als je al je auto's (in een keer) zou kunnen terug zetten naar default, dus zonder de downgrades voor minder PP.

Doen jullie dit ook elke keer na een race met de auto die je gebruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 14:50:

Bijvoorbeeld: Je auto is 750PP en je moet 'm downgraden tot 700PP. Je bent klaar met die race en gaat een andere race doen, maar zelf wil ik dan steeds de auto weer "terug zetten" naar de values van voor de downgrade. Dit is best irritant om te doen steeds, het zou fijn zijn als je al je auto's (in een keer) zou kunnen terug zetten naar default, dus zonder de downgrades voor minder PP.

Nee, maar ik ben het wel met je eens, ik weet niet zo goed hoe ik het wel zou willen hebben, aangezien je sommige auto's bijvoorbeeld nooit met de banden rijdt waarmee die komt bijvoorbeeld. Maar ik zou in het overzicht bijvoorbeeld de min en/of max pp van een auto willen zien. Of op zijn minst de PP zonder vermogensbeperking en ballast.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online

Je kan gewoon meerdere setups per auto bewaren. Dan is terugzetten naar volle sterkte toch niet zo ingewikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-05 19:28

j-a-k-e-88

BMW 328i

De instellingenbladen gebruiken idd, zoals hierboven ook genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

Instellingenblad. Je gaat naar de geavanceerde instellingen, dan boven blad dupliceren en geeft het een naam als bijvoorbeeld 800pp. Dan pas je in dat blad die instellingen aan die je die 800pp geven. Het originele blad houdt dan bijvoorbeeld de standaard 918pp instelling. De volgende keer dat je wil wisselen kan je het instellingenblad al selecteren bij auto instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Arumes schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:01:
[...]

Je kan gewoon meerdere setups per auto bewaren. Dan is terugzetten naar volle sterkte toch niet zo ingewikkeld?
Nee gaat ook niet om ongewikkeld :) maar je moet dus wel steeds een handeling doen ja. Het zou fijner zijn als je de huidige PP en de standaard PP zou zien bijvoorbeeld.
Magic schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 14:58:
[...]

Nee, maar ik ben het wel met je eens, ik weet niet zo goed hoe ik het wel zou willen hebben, aangezien je sommige auto's bijvoorbeeld nooit met de banden rijdt waarmee die komt bijvoorbeeld. Maar ik zou in het overzicht bijvoorbeeld de min en/of max pp van een auto willen zien. Of op zijn minst de PP zonder vermogensbeperking en ballast.
Zoals dit bijvoorbeeld ja, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:26

_Apache_

For life.

Heb even zitten pielen met de CE op Monza.
Wat gaat die demo ghost ongelooflijk hard zeg, rijdt een 1:47.0, zelf kom ik niet verder als een 1:49.372 1.48.769
Toegegeven die ronde was erg rommelig.
Binnenkort weer even verder grinden

[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 25-05-2022 08:39 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-05 23:20
Waar vind je die ? En wat is CE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:41
Heeft er iemand een idee welke photo scapes locatie dit is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNV_rGiNzUS7MOU6AUaehyP6vQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ndpvfp0C6tAeiETcJSaMC2ar.jpg?f=fotoalbum_large

Al best wat gezocht maar helaas nog niet gevonden, iemand een idee? Dit is een afbeelding van de screensaver in gt7

[ Voor 4% gewijzigd door Racing-Paradise op 24-05-2022 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10:41
Workingtitle schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:21:
Circuit ervaring :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

In het tuning menu kan je bovenin een preset instellen. Heb bijv voor m'n R32 een setup voor pp550, pp600 en ppMax. Mag jij raden waar die voor zijn? :+

Dan hoef je per circuit alleen nog maar lichte tuning te doen, dus mocht je een bepaalde band niet mogen, dan wissel je die, en kan je eventueel nog wat meer pp toestaan.

En afstemmen van de Max snelheid op het circuit, met de gear ratio's.
Typisch doe ik de Vmax die ik op een oefenrondje haal, +20. Zodat als ik een keer een goede exit / slipstream heb nog wel ruimte heb om die snelheid te halen.

[ Voor 20% gewijzigd door _Apache_ op 25-05-2022 06:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Workingtitle schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:21:
Circuit experience idd. Heb het alles in het Engels staan. :)

Vanuit het hoofdmenu 'World circuits' - > ''europe'', ergens boven Italië vind je Monza. Mocht je geen Monza vinden, zal je die moeten unlocked met de menu books (in het café).
En eenmaal Monza geopend, vind je daar circuit experience, waar de 458 Italia Gr3 voor je klaarstaat (je hoeft m dus niet te kopen / winnen)
En daar doe je een full lap.
En onderin dit topic staat een linkje waar je je gamer tag kan opgeven, zodat "C4sualgamer" een mooi screenshot als overzicht kan maken van al z'n vrindjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Zou wel graag wat (offline) races krijgen met ongelimiteerde PP, want aan een groot deel van de auto's heb je nu online en offline niks.

Ja, dan gaat iedereen (offline) natuurlijk ook de Tomahawk gebruiken maar iets meer ongelimiteerde races zou tof zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 18:08
Racing-Paradise schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:36:
Heeft er iemand een idee welke photo scapes locatie dit is?
[Afbeelding]

Al best wat gezocht maar helaas nog niet gevonden, iemand een idee? Dit is een afbeelding van de screensaver in gt7
Ook nog niet tegengekomen, misschien dat die later nog toegevoegd wordt?
( Ik heb 'm ook niet bij andere users gezien )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
At the following time, we will perform game update maintenance on the Gran Turismo 7 servers.

[Day & Time]
May 25, 2022, 23:00 - 01:00 PDT
May 26, 2022, 06:00 - 08:00 UTC

[IMPORTANT]
Please note that during this time only Arcade Race within World Circuits, and Music Rally will be playable. other online services like Sport mode will not be available and progress will not be saved.

Furthermore, the Performance Points (PP) requirements for some events may change with this update: please be sure to complete any championships within World Circuits that might be on hold before the start of the maintenance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:34
Als ze nou Monaco nog even toevoegen, kunnen we helemaal in de stemming komen voor het F1 weekend :D

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Dennis Blomaard schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:11:
Als ze nou Monaco nog even toevoegen, kunnen we helemaal in de stemming komen voor het F1 weekend :D
Zou wel cool zijn. Zou ook wel gaaf vinden als de ze Isle of Man zouden toevoegen als circuit. Ook met auto's een vreselijk uitdagend circuit. _/-\o_

Maar nog zoveel circuits die er niet in zitten en wat mij betreft er zeker in zouden mogen. Al die verschillende layouts heb ik weinig mee, doe mij maar tig circuits erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dennis Blomaard schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:11:
Dat zou wel gaaf zijn ja! Is Monaco ooit onderdeel geweest van de GT serie? Kan het me eigenlijk niet herinneren...

Inmiddels heb ik bijna alle CE op goud staan :9 Vond de laatste sector (en ook de complete ronde) van Le Mans behoorlijk lastig voor goud. De snelheid is zo ontzettend hoog met die 908 dat je wel heel precies moet sturen, maar ik denk dat ie voor de 1.13 update nog een tikkeltje moeilijker was.

Ik moet alleen de complete ronde op de Nordschleife nog. Die staat nu na 2 keer proberen op zilver met een 6.44. Dat zal wel net zo'n ding worden als de S-10 license :P Ondanks dat deze CE exact hetzelfde is als in GT Sport merk ik wel een groot verschil in de handling en snelheid van die M6. In GT Sport ging die M6 een stuk langzamer en voelde wat logger/zwaarder aan. In een nagenoeg perfect rondje kwam ik in GT Sport tot 6.45, nu zit ik daar al onder na 2 pogingen, dus die 6.37 moet wel lukken voor goud 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 10:34

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:35:
[...]

Porsche GT1? Gister stond ie (bij mij) bij Hagerty te koop, instant buy. Moet zeggen, erg fijne auto om mee te rijden, heb er 8 rondjes Magiore op gereden, wel met soft race banden, maar oh wat fijn. Je kan echt pushen, en omdat ie niet bizar veel vermogen heeft, ook heel hanteerbaar.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:05
DerOllie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:11:
[...]

Porsche GT1? Gister stond ie (bij mij) bij Hagerty te koop, instant buy. Moet zeggen, erg fijne auto om mee te rijden, heb er 8 rondjes Magiore op gereden, wel met soft race banden, maar oh wat fijn. Je kan echt pushen, en omdat ie niet bizar veel vermogen heeft, ook heel hanteerbaar.
Op de standaard banden valt hij tegen. Beetje een miskoop... maar dat is persoonlijk

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 21-05 14:07
Dr. Quipers schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:28:
[...]
Dat zou wel gaaf zijn ja! Is Monaco ooit onderdeel geweest van de GT serie? Kan het me eigenlijk niet herinneren...
Als Cote d'Azur, naar ik dacht alleen in GT4, maar na dubbelcheck blijkt het in GT3, 4, 5 en 6 te zitten.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
[...]

Hij bevalt mij ook goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MPOx77SbG2LkYPFQbE0QBENMXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOYmtoTEo0wcgkGWx76VOrRN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Eventjes off-topic:
Ik zag daarnet op bol dat Grid Legends te koop staat voor 19,99€ ipv 60€

Zou het de moeite zijn om het voor die prijs aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Maichel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:57:
Zou wel graag wat (offline) races krijgen met ongelimiteerde CP, want aan een groot deel van de auto's heb je nu online en offline niks.

Ja, dan gaat iedereen (offline) natuurlijk ook de Tomahawk gebruiken maar iets meer ongelimiteerde races zou tof zijn :)
CP?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:13
Zo, vandaag eindelijk Platinum trophy ontvangen. Alles met de controller gedaan, die heeft het niet makkelijk gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
[...]

instabuy voor mij ook, want Porsche; doet het goed op de Le Mans Grind, en idd stabiel als weinig andere Porsches

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
N_E_R_V85 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:06:
Eventjes off-topic:
Ik zag daarnet op bol dat Grid Legends te koop staat voor 19,99€ ipv 60€

Zou het de moeite zijn om het voor die prijs aan te kopen?
voor deze prijs is ie het overwegen waard, maar kan/wil je 2 racegames tegelijk spelen; even de GT7-update van morgen afwachten, daarna hiermee (Grid) de trage update-gaten vullen wellicht

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff saaie content.

Die Vision GT wagens kunnen mij gestolen worden.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:06
Ik heb net de laatste update van gt7 geïnstalleerd maar kan nu geen verbinding maken met de servers.
FIFA online werkt wel.
Moet ik na het updaten nog wat doen.
Als ik controleer op update dan krijg ik keurig dat ik de laatste versie heb maar bij opstarten de melding je moet updaten

Heb de ps5 pas net misschien zie ik wat over het hoofd

[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 26-05-2022 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:07
d-vine schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:53:
Ik heb net de laatste update van gt7 geïnstalleerd maar kan nu geen verbinding maken met de servers.
FIFA online werkt wel.
Moet ik na het updaten nog wat doen.
Als ik controleer op update dan krijg ik keurig dat ik de laatste versie heb maar bij opstarten de melding je moet updaten
Servers liggen plat tijdens de update…
Binnen een uurtje ofzo als de servers terug opgestart worden werkt alles terug
Is bij iedereen zo nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:06
P3rf3ct1on schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:56:
[...]

Servers liggen plat tijdens de update…
Binnen een uurtje ofzo als de servers terug opgestart worden werkt alles terug
Is bij iedereen zo nu
Thanks,
Ik kreeg net na nieuw opstarten wel de melding er is onderhoud bezig en niet je moet updaten.
Wachten we het af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jens_Ica
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:30
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.
Main Features Implemented

1. Cars
 - The following three new cars have been added:
  ・Roadster Shop Rampage (Purchasable at Brand Central;)
  ・Toyota GR010 HYBRID ‘21 (Purchasable at Brand Central;)
  ・SUZUKI Vision Gran Turismo (Purchasable at Brand Central.)

2. Café
 - It is now possible to receive ‘Birthday Present Tickets.’ Those tickets can be received from Sarah in the Café, and can be claimed a week before or after the date of birth registered on the player’s account for PlayStation™Network;
 - The following three new Menu Books have been added:
  ・Menu Book No. 40: Enter the 'Lightweight K-Cup'
  ・Menu Book No. 41: Enter the 'Vision Gran Turismo Trophy'
  ・Menu Book No. 42: Enter the 'Gr.1 Prototype Series'

The new Menu Books No. 40 and 41 will appear after clearing Menu Book No. 39 ('Championship: World GT Series') and having watched the ending, with a player’s Collector Level of at least 20. Menu Book No. 42 will appear when the above conditions are met and the player's Collector Level is at least 30;
 - Added 55 sets of new conversations with the Characters appearing in the Café.

3. World Circuits
 - The following new events have been added to 'World Circuits':
  ・Lightweight K-Cup
   - Tokyo Expressway - South Clockwise
   - Autodrome Lago Maggiore - West End Reverse
   - Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs
  ・Vision Gran Turismo Trophy
   - Kyoto Driving Park - Yamagiwa
   - Deep Forest Raceway Reverse
   - Autódromo de Interlagos
  ・Gr. 1 Prototype Series
   - Circuit de Sainte-Croix - C
   - Suzuka Circuit
   - Daytona Road Course

In order to play these new events, it is necessary to unlock and accept Menu Books No. 40, 41, and 42 in the Café.
 - Adjusted the rewards for Arcade Races and Custom Races;
 - Added the 'Race Settings' option to the Quick Menu of Custom Races.

4. Showcase
 - It is now possible to export photos taken in Scapes or Race Photo mode to the 'Media Gallery' of the PlayStation®5 console and the 'Capture Gallery' of PlayStation®4 system. The resolution of the exported images are individually adjusted on the PS5™ and PS4™, and can be shared to various Social Media platforms or transferred to a USB drive, with a resolution of 3840×2160 pixels on PlayStation®5 and PlayStation®4 Pro console, and 1920×1080 pixels on PlayStation®4 system. The export function is only available from [Showcase] > [My Items] menu. In addition, photos set to ‘Open to All’ from 'My Items' within Showcase and displayed in the 'Gallery' within My Page can be downloaded at their original resolution from the 'My Page' area of the official website's GT7 section.
 - Added a 'Like/Comment' button to the Quick Menu of shared replay content. Pressing this button will open the Details screen of the content.

5. Scapes
 - The 'New Orleans' location has been added to the featured section of Scapes;
 - Three spots have been added to the existing ‘After the Rain’ featured section.

6. GT Auto
 - The following seven new paint colours have been added:
  ・BAC Titanium Metallic
  ・Jaguar Salsa
  ・Nissan Storm White
  ・Subaru BRZ GT300 Blue
  ・Suzuki Cordoba Red
  ・Suzuki Flame Orange
  ・Suzuki Satellite Silver Metallic

7. Garage
 - It is now possible to use the up/down directional buttons, in addition to the right stick, to scroll through the car description text from the [Car Collection].

8. Auto Demo
 - A new spot has been added to the slideshow of Scapes;
 - When a Scapes slideshow is played during the auto demo, it is possible now to go directly to the [Scapes] photo spot by pressing the △ button. (This will become available only after the [Scapes] Pavilion is unlocked and the Tutorial has been completed.)

9. Sport
 - [Online Time Trial] has been added to Sport;
 - New information have been added to the event details screen, and other information have been edited.

10. Multiplayer
 - An ‘Equal Condition Mode’ option has been added to to the 'Time / Weather Settings.' When this option is turned 'On', the 'Variable Time Speed Rate' setting will not be available.

11. Race Screen
 - A display has been added to the car name indicator to show the distance to the penalty line.

12. Rankings
 - The ‘Top 10 Stars’ ranking can now be displayed in the Licence Centre, Missions, and Circuit Experience Rankings.

13. My Page
 - An indicator showing the progress to the next Driver Rating has been added to the Profile.
Other Improvements and Adjustments

1. Collector Level
 - A notification indicating when new 'Missions' have been unlocked after levelling up has been added to the Level Up sequence. The notifications for levelling up and unlocking more 'Tuning Shop' areas will now appear separately.

2. Legend Cars Dealership
 - In the Hagerty Collection, prices have been revised according to real world valuations under guidance from Hagerty. Hagerty is an American company that provides car insurance and valuation for classic cars, and has also sponsored many historic car events in recent years. The new prices will be applied from the next lineup update. The next pricing revision is planned for August 2022.

3. Car Settings
 - Fixed an issue wherein Performance Points were not being calculated correctly when changing gear ratios in the transmission settings;
 - Adjusted the calculation formula for the Transmission Settings.

4. Physics Simulation Model
 - Fixed the operation of the overtake system for the ‘SF19 Super Formula / Toyota '19' and 'SF19 Super Formula / Honda '19';
 - Fixed an issue wherein cars would drive unnaturally faster when tyres drove over some kerbstones;
 - Fixed an issue wherein auto-drive and automatic gear shifts would repeatedly shift up and down, causing the car to not accelerate when the gears were set to an extreme gear ratio.

5. Steering Controller
 - Fixed an issue wherein the game would crash if resuming from Rest Mode while using the Logitech G923 Racing Wheel;
 - Adjusted the force feedback strength of the THRUSTMASTER® T-GT / Fanatec® Podium / Fanatec® GT DD Pro. While using the steering wheels listed below, if the values of the ‘Force Feedback Max. Torque’ or ‘Force Feedback Sensitivity’ under [Controller Settings] > [Steering Force Feedback] options are set very high, the wheel may vibrate violently. If this happens, please set a lower value.

・Thrustmaster® T300
 ・Thrustmaster® T500
 ・Thrustmaster® T-GT
 ・Fanatec® CSL Elite Racing Wheel
 ・Fanatec® Podium
 ・Fanatec® GT DD Pro

6. Cars
 - Fixed an issue with the livery for the Ferrari 512 BB ’76 wherein the livery would become distorted near the fuel filler and engine cover;
 - Fixed the interior instrument meter graphics for the Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89;
 - Partially fixed the operation of the lights on the Volkswagen Scirocco R ’10;
 - Fixed the painted area while driving with the WORK Meister S1R wheels.

7. Sound
 - Fixed an issue wherein some music tracks that were selected in the 'Race BGM' playlist within 'Showcase' would not play back during an Arcade Race:
  ・Lenny Ibizarre - "Orpheus in the Underworld" Overture
  ・Lenny Ibizarre - Guillaume Tell (William Tell)
  ・Ouantic - Motivix Retrograde
  ・Rosalía - Bizcochito
  ・STR4TA - Aspects
 - Fixed an issue wherein Race BGM would not play back during a race event if a player entered a race with 'Race BGM' Playlist selected in 'Showcase' and the race event's music track was not selected.

8. Missions
 - The rankings for the following events have been reset:
  ・Moby Dick
   - Pit In or Stay Out 1
  ・The Human Comedy
   - Kyoto Driving Park One Hour
   - Deep Forest Raceway One Hour
   - Alsace One Hour

9. Circuit Experience
 - It has been confirmed that some records in the below events' rankings have been registered by using glitches and invalid manoeuvres, and as a result they have been individually deleted:
  ・Willow Springs International Raceway: Big Willow - Sector 1
  ・Brands Hatch Grand Prix Circuit - Sector 4

10. GT Auto
 - Changed the menu transition when leaving GT Auto.

11. Replays
 - Fixed an issue wherein the ‘Save Best Lap Replay’ button would disappear after using the ‘Save Replay’ function in the Time Trials of 'World Circuits', and the Online Time Trials or Qualifying Time Trials of the 'Sport' mode;
 - Fixed an issue wherein it was not possible to use the ‘Save Best Lap Replay’ function from the Quick Menu when the replay was uploaded to the rankings in the Online Time Trials or Qualifying Time Trials of the 'Sport' mode.

12. Race Screen
 - A transition animation has been added when changing the scale of the Weather Radar in the Multi Function Display using the up/down directional buttons;
 - Fixed an issue on the PlayStation®4 system wherein sometimes the lap time displayed turned red after pitting during a time endurance race;
 - During a Manufacturers Cup race, the manufacturer's logo is now displayed next to the driver's name appearing on the car name indicator.

13. Assist Settings
 - Adjusted the braking area for the ‘24 Heures du Mans Racing Circuit' on 'Full Course' and 'No Chicane' layouts.

14. Penalties
 - Adjusted the penalty judgement algorithm so that penalties will not be applied for minor contacts in 'Sport' mode and in 'Lobby.'

15. Trophies
 - The trophies acquired on the PlayStation®5 console and PlayStation®4 system will now sync correctly;
 - Updated the description for the Trophy 'Time Attacker' to more accurately reflect the unlocking requirements.

16. Others
 - Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De prijzen van de legend cars zijn aangepast😬😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:53
Jens_Ica schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:36:
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.
Main Features Implemented

1. Cars
 - The following three new cars have been added:
  ・Roadster Shop Rampage (Purchasable at Brand Central;)
  ・Toyota GR010 HYBRID ‘21 (Purchasable at Brand Central;)
  ・SUZUKI Vision Gran Turismo (Purchasable at Brand Central.)

2. Café
 - It is now possible to receive ‘Birthday Present Tickets.’ Those tickets can be received from Sarah in the Café, and can be claimed a week before or after the date of birth registered on the player’s account for PlayStation™Network;
 - The following three new Menu Books have been added:
  ・Menu Book No. 40: Enter the 'Lightweight K-Cup'
  ・Menu Book No. 41: Enter the 'Vision Gran Turismo Trophy'
  ・Menu Book No. 42: Enter the 'Gr.1 Prototype Series'

The new Menu Books No. 40 and 41 will appear after clearing Menu Book No. 39 ('Championship: World GT Series') and having watched the ending, with a player’s Collector Level of at least 20. Menu Book No. 42 will appear when the above conditions are met and the player's Collector Level is at least 30;
 - Added 55 sets of new conversations with the Characters appearing in the Café.

3. World Circuits
 - The following new events have been added to 'World Circuits':
  ・Lightweight K-Cup
   - Tokyo Expressway - South Clockwise
   - Autodrome Lago Maggiore - West End Reverse
   - Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs
  ・Vision Gran Turismo Trophy
   - Kyoto Driving Park - Yamagiwa
   - Deep Forest Raceway Reverse
   - Autódromo de Interlagos
  ・Gr. 1 Prototype Series
   - Circuit de Sainte-Croix - C
   - Suzuka Circuit
   - Daytona Road Course

In order to play these new events, it is necessary to unlock and accept Menu Books No. 40, 41, and 42 in the Café.
 - Adjusted the rewards for Arcade Races and Custom Races;
 - Added the 'Race Settings' option to the Quick Menu of Custom Races.

4. Showcase
 - It is now possible to export photos taken in Scapes or Race Photo mode to the 'Media Gallery' of the PlayStation®5 console and the 'Capture Gallery' of PlayStation®4 system. The resolution of the exported images are individually adjusted on the PS5™ and PS4™, and can be shared to various Social Media platforms or transferred to a USB drive, with a resolution of 3840×2160 pixels on PlayStation®5 and PlayStation®4 Pro console, and 1920×1080 pixels on PlayStation®4 system. The export function is only available from [Showcase] > [My Items] menu. In addition, photos set to ‘Open to All’ from 'My Items' within Showcase and displayed in the 'Gallery' within My Page can be downloaded at their original resolution from the 'My Page' area of the official website's GT7 section.
 - Added a 'Like/Comment' button to the Quick Menu of shared replay content. Pressing this button will open the Details screen of the content.

5. Scapes
 - The 'New Orleans' location has been added to the featured section of Scapes;
 - Three spots have been added to the existing ‘After the Rain’ featured section.

6. GT Auto
 - The following seven new paint colours have been added:
  ・BAC Titanium Metallic
  ・Jaguar Salsa
  ・Nissan Storm White
  ・Subaru BRZ GT300 Blue
  ・Suzuki Cordoba Red
  ・Suzuki Flame Orange
  ・Suzuki Satellite Silver Metallic

7. Garage
 - It is now possible to use the up/down directional buttons, in addition to the right stick, to scroll through the car description text from the [Car Collection].

8. Auto Demo
 - A new spot has been added to the slideshow of Scapes;
 - When a Scapes slideshow is played during the auto demo, it is possible now to go directly to the [Scapes] photo spot by pressing the △ button. (This will become available only after the [Scapes] Pavilion is unlocked and the Tutorial has been completed.)

9. Sport
 - [Online Time Trial] has been added to Sport;
 - New information have been added to the event details screen, and other information have been edited.

10. Multiplayer
 - An ‘Equal Condition Mode’ option has been added to to the 'Time / Weather Settings.' When this option is turned 'On', the 'Variable Time Speed Rate' setting will not be available.

11. Race Screen
 - A display has been added to the car name indicator to show the distance to the penalty line.

12. Rankings
 - The ‘Top 10 Stars’ ranking can now be displayed in the Licence Centre, Missions, and Circuit Experience Rankings.

13. My Page
 - An indicator showing the progress to the next Driver Rating has been added to the Profile.
Other Improvements and Adjustments

1. Collector Level
 - A notification indicating when new 'Missions' have been unlocked after levelling up has been added to the Level Up sequence. The notifications for levelling up and unlocking more 'Tuning Shop' areas will now appear separately.

2. Legend Cars Dealership
 - In the Hagerty Collection, prices have been revised according to real world valuations under guidance from Hagerty. Hagerty is an American company that provides car insurance and valuation for classic cars, and has also sponsored many historic car events in recent years. The new prices will be applied from the next lineup update. The next pricing revision is planned for August 2022.

3. Car Settings
 - Fixed an issue wherein Performance Points were not being calculated correctly when changing gear ratios in the transmission settings;
 - Adjusted the calculation formula for the Transmission Settings.

4. Physics Simulation Model
 - Fixed the operation of the overtake system for the ‘SF19 Super Formula / Toyota '19' and 'SF19 Super Formula / Honda '19';
 - Fixed an issue wherein cars would drive unnaturally faster when tyres drove over some kerbstones;
 - Fixed an issue wherein auto-drive and automatic gear shifts would repeatedly shift up and down, causing the car to not accelerate when the gears were set to an extreme gear ratio.

5. Steering Controller
 - Fixed an issue wherein the game would crash if resuming from Rest Mode while using the Logitech G923 Racing Wheel;
 - Adjusted the force feedback strength of the THRUSTMASTER® T-GT / Fanatec® Podium / Fanatec® GT DD Pro. While using the steering wheels listed below, if the values of the ‘Force Feedback Max. Torque’ or ‘Force Feedback Sensitivity’ under [Controller Settings] > [Steering Force Feedback] options are set very high, the wheel may vibrate violently. If this happens, please set a lower value.

・Thrustmaster® T300
 ・Thrustmaster® T500
 ・Thrustmaster® T-GT
 ・Fanatec® CSL Elite Racing Wheel
 ・Fanatec® Podium
 ・Fanatec® GT DD Pro

6. Cars
 - Fixed an issue with the livery for the Ferrari 512 BB ’76 wherein the livery would become distorted near the fuel filler and engine cover;
 - Fixed the interior instrument meter graphics for the Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89;
 - Partially fixed the operation of the lights on the Volkswagen Scirocco R ’10;
 - Fixed the painted area while driving with the WORK Meister S1R wheels.

7. Sound
 - Fixed an issue wherein some music tracks that were selected in the 'Race BGM' playlist within 'Showcase' would not play back during an Arcade Race:
  ・Lenny Ibizarre - "Orpheus in the Underworld" Overture
  ・Lenny Ibizarre - Guillaume Tell (William Tell)
  ・Ouantic - Motivix Retrograde
  ・Rosalía - Bizcochito
  ・STR4TA - Aspects
 - Fixed an issue wherein Race BGM would not play back during a race event if a player entered a race with 'Race BGM' Playlist selected in 'Showcase' and the race event's music track was not selected.

8. Missions
 - The rankings for the following events have been reset:
  ・Moby Dick
   - Pit In or Stay Out 1
  ・The Human Comedy
   - Kyoto Driving Park One Hour
   - Deep Forest Raceway One Hour
   - Alsace One Hour

9. Circuit Experience
 - It has been confirmed that some records in the below events' rankings have been registered by using glitches and invalid manoeuvres, and as a result they have been individually deleted:
  ・Willow Springs International Raceway: Big Willow - Sector 1
  ・Brands Hatch Grand Prix Circuit - Sector 4

10. GT Auto
 - Changed the menu transition when leaving GT Auto.

11. Replays
 - Fixed an issue wherein the ‘Save Best Lap Replay’ button would disappear after using the ‘Save Replay’ function in the Time Trials of 'World Circuits', and the Online Time Trials or Qualifying Time Trials of the 'Sport' mode;
 - Fixed an issue wherein it was not possible to use the ‘Save Best Lap Replay’ function from the Quick Menu when the replay was uploaded to the rankings in the Online Time Trials or Qualifying Time Trials of the 'Sport' mode.

12. Race Screen
 - A transition animation has been added when changing the scale of the Weather Radar in the Multi Function Display using the up/down directional buttons;
 - Fixed an issue on the PlayStation®4 system wherein sometimes the lap time displayed turned red after pitting during a time endurance race;
 - During a Manufacturers Cup race, the manufacturer's logo is now displayed next to the driver's name appearing on the car name indicator.

13. Assist Settings
 - Adjusted the braking area for the ‘24 Heures du Mans Racing Circuit' on 'Full Course' and 'No Chicane' layouts.

14. Penalties
 - Adjusted the penalty judgement algorithm so that penalties will not be applied for minor contacts in 'Sport' mode and in 'Lobby.'

15. Trophies
 - The trophies acquired on the PlayStation®5 console and PlayStation®4 system will now sync correctly;
 - Updated the description for the Trophy 'Time Attacker' to more accurately reflect the unlocking requirements.

16. Others
 - Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
Op zich is het nog niet zo een slechte update, 3 nieuwe menubook die ik vandaag waarschijnlijk al ga uitspelen. Die verjaardag cadeau vind ik ook nog niet zo slecht, zo kan ik mijn geboortedatum dat ik opgegeven heb hopelijk achterhalen. Die ben ik totaal vergeten. En een extra cadeautje is natuurlijk ook leuk, zolang het maar geen 10000 credits of lager is.
De prijs voor legendary cars die veranderd vind ik nu niet echt storend, hoe langer die auto’s mee gaan hoe zeldzamer ze worden dus ergens wel logisch.
En eindelijk de trophy sync tussen PS5 en PS4, nu kan ik eindelijk de platinum op PS4 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de game al meer dan week niet meer gespeeld. Hoopte dat deze patch eindelijk de speciale tuning onderdelen vrij zou verkopen ipv verstoppen in roulette. Maar helaas. En de nieuwe autos zijn ook niet echt wat speciaals. En weer geen nieuwe baan. Nee ik zie geen reden om de game op te starten. Nooit verwacht zo snel al uitgekeken te zijn op de game maar toch gebeurd..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Hebben ze nu de ffb gesloopt?
Kan iemand dit eens nagaan en/of testen?

Ik speel met de DD pro, maar er komt amper meer feedback uit. Ik start gt7 voor het eerst op sinds de nieuwe update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
v8power67 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:20:
Heb de game al meer dan week niet meer gespeeld. Hoopte dat deze patch eindelijk de speciale tuning onderdelen vrij zou verkopen ipv verstoppen in roulette. Maar helaas. En de nieuwe autos zijn ook niet echt wat speciaals. En weer geen nieuwe baan. Nee ik zie geen reden om de game op te starten. Nooit verwacht zo snel al uitgekeken te zijn op de game maar toch gebeurd..
Ik heb precies het zelfde, enige reden waarom ik het spel nog opstartte was vanwege Jaguar XJ13 ’66 die ik nog moest aanschaffen voor me platinum trophy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelschaap
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-05 18:37
b.o.n.s schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:27:
Hebben ze nu de ffb gesloopt?
Kan iemand dit eens nagaan en/of testen?

Ik speel met de DD pro, maar er komt amper meer feedback uit. Ik start gt7 voor het eerst op sinds de nieuwe update.
Hier hetzelfde, amper nog feedback en ook een DD pro.

Edit: In compatibility mode werkt FFB wel gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door appelschaap op 26-05-2022 11:04 ]

"Sir, I'm gonna have to ask you to exit the donut."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Als je een Ferrari 458 koopt, en de alle weight reductions neemt. Vlieg je bij Maggiore over de heuvel naar de leuke bocht, de big banky boy.

En dan mis je dus aardig je rempunt :X

[ Voor 13% gewijzigd door _Apache_ op 26-05-2022 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
appelschaap schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:58:
[...]

Thanks! Ik had hem al op 9 gezet ingame, maar dat voelt verre van fijn.
Zal zo eens comp.mode proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
appelschaap schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:58:
[...]

Lijkt me niet helemaal de bedoeling om het zo te “fixen” 😅 hopelijk doen ze er snel wat aan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZekKjsQ9jw8cNdk9Qtsh46T8rMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bhUNVTVM6OAA35e0klJvOp2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dm17Xaao-Wua4yJkTHZzLcYGBME=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NkNiNCSm8zM2uWbDzXubd3i0.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ben maandag jarig, dus hierbij een idee wat je dan kan krijgen. Weet niet hoe random het cadeau is, maar het is al beter dan mijn laatste 10 daily marathon rewards 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:31
Daily km’s leverde een 5 sterren ticket op, gaaf! Ware het niet dat hier een invite voor Bugatti in zat, de Veyron. Dezelfde invite die al stond.

Wat een afgang blijft dat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

De interface van de weather radar is ook iets aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Laatst online: 18:46
Jammer dat ze je met die nieuwe menubooks de GT Vision kant opduwen :Z

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
sjufke schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:53:
Ik had een McLaren VGT als dagelijkse prijs in de garage dus die gebruikt.

Ik vond deze en het GR1 menubook nog best lastig op easy😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Ik had een McLaren VGT als dagelijkse prijs in de garage dus die gebruikt.

Ik vond deze en het GR1 menubook nog best lastig op easy😅
Heb twee Tomahawks. Een moet ik van 1250pp terug naar 850pp zien te krijgen en die tweede… die gaat de bocht niet om :F

GR1 net geprobeerd met de Red Bull X2019. 8e geworden. Ding heeft te veel dorst

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
sjufke schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:19:
[...]

Heb twee Tomahawks. Een moet ik van 1250pp terug naar 850pp zien te krijgen en die tweede… die gaat de bocht niet om :F

Gr1 race gewoon met de s Tomahawk doen. Banden race hard en fuel op zuinig. Met de R3 boost haal je het makkelijk. Daytone 1e geworden met ruim 1 minuut voorsprong op nr 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Multiplayer split screen is nog altijd niet aangepast.
Er is nog altijd maar keuze uit 10 wagens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Ugh wat zijn de payouts van de nieuwe events dramatisch slecht. Totaal geen replay value met deze nieuwe events met deze payouts... Er blijven maar 4 races die het waard zijn om te doen qua payouts..... En 1 daarvan is aardig wat generft (Tomahawk kan nie meer omdat versnellingsbak nie meer meetelt voor pp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjufke schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:53:
Ach, 1 race met zo'n ding is toch ook niet zo erg, anders hebben ze ze voor niets in het spel gedaan :P

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:32
iekue schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:46:
Ugh wat zijn de payouts van de nieuwe events dramatisch slecht. Totaal geen replay value met deze nieuwe events met deze payouts... Er blijven maar 4 races die het waard zijn om te doen qua payouts..... En 1 daarvan is aardig wat generft (Tomahawk kan nie meer omdat versnellingsbak nie meer meetelt voor pp).
Niet? Jammer maar was ook wel een beetje klaar met schrapen op Tokyo expressway.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
die Camaro kitcar is mental! nice ride voor Le Mans grind ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Heb nu al een paar keer gehad dat ik tijdens een race even niet kan opschakelen.
Neerschakelen gaat nog wel, maar sta dan vrij snel stil.

Na een paar seconde (soms wel 10) gaat het weer, maar moet ik aan inhaalrace beginnen.

Helaas een kampioenschap mee verstierd.

Bij verschillende auto's gebeurd (R32, 458 GT3).

Gebruik een controller, schakel met het handje.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 26-05-2022 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
_Apache_ schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:55:
Heb nu al een paar keer gehad dat ik tijdens een race even niet kan opschakelen.
Neerschakelen gaat nog wel, maar sta dan vrij snel stil.

Na een paar seconde (soms wel 10) gaat het weer, maar moet ik aan inhaalrace beginnen.

Helaas een kampioenschap mee verstierd.

Bij verschillende auto's gebeurd (R32, 458 GT3).

Gebruik een controller, schakel met het handje.

Iemand een idee wat er aan de hand is?
was dit voor update ook al zo? er zijn nogal wat dingen verandert met de laatste patch, wellicht even de patchnotes doornemen mbt jouw configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

CynicRelief schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:16:
[...]

was dit voor update ook al zo? er zijn nogal wat dingen verandert met de laatste patch, wellicht even de patchnotes doornemen mbt jouw configuratie
Ja, vandaag gebeurd na het patchen, en gister.

Dacht miss is het iets vanbinnen de game. Kapotte versnellingsbak, schade oid. Maar word nergens aangegeven dat iets defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19:09
sjufke schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:19:
[...]

Heb je de Tomahawk naar 850pp gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 07:09

SG

SG surft naar info hardewaren

Nou ik heb de 3 verschillende type tomahawks x de s en nog 1. Ben met s begonnen viel mij op dat de peugeot en jaguar VGT boven aan stonden bij de AI.
En de rest met +1x daar vanaf.
Heb stuk of 10 VGT o.a ook die Jaguar en dat is EV en die toegepast. Dat was goed te doen.
Gr1 nog niet gedaan.
Deze capt.slow had moeite met k-cup. Ik heb toch gewenning aan type auto’s nodig na gekloot met cappochino s660 beat copen , ik heb de neigen om te hard in de bocht te komen , waardoor ik te langzaam uitkom.
Heb ze alle 4 en cappucinno en S660 dubbel.
Cappucino op 111pk en de ander op 120pk gekregen. Met die willows & tokio express. De 111pk met short bak de euro track gedaan. Die na tig tune en alle 6 uitgeprobeerd gehaald en toen waten die andere tracks met 120pk een makkie.
Ook de verjaardag kado mee gepakt en auto gekregen en VGT 6ster kadoticket 500.000 gekregen.
En licentie IB4 op silver gekregen

Mijn broer had k-cup al snel met 104pk S660 gehaald en vgt en was al aan gr1 begonnen.

[ Voor 5% gewijzigd door SG op 27-05-2022 07:33 . Reden: Verduidelijking ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
CynicRelief schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:10:
die Camaro kitcar is mental! nice ride voor Le Mans grind ook
Die ‘hoonigan’ auto? Bruut ding idd, je kan er dik 1000 pk van maken. Topsnelheid ligt helaas niet absurd hoog, waardoor je op het rechte stuk zult verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Bij de k-cup: met een turbo upgrade ga je al de goede kant op.

En dan die VGT - de Lexus is een aanrader, die gaat al zonder tuning lekker vlot.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik ben gisteren eindelijk maar eens begonnen aan die Le Mans PP700 30 min challenge. Daarvoor gebruik ik die Alfa 155 DTM legend car.

Ik start op Racing Soft banden, doe daar twee rondes mee en ga dan de pit in. Na bijna een minuut naar wat zwevende mannetjes kijken rol ik dan weer naar buiten op Racing Hard banden en een volle tank. Ik switch naar 5 Lean en doe dan drie rondjes. Negen van de tien keer gaat het dan regenen maar de regenmeter gaat meestal niet verder dan eenderde en da's nog goed te doen.

Na drie rondjes doe ik weer een pitstop. Racing Soft banden eronder, tanken tot zo'n 75% en zodra ik de pitstraat uitrol switchen naar 1 Power. Dan blaas ik volgas de laatste twee rondes door en win ik met een comfortable acht à negen seconden op de nummer 2. En ik heb dan nog 5 of 6% brandstof over.

Daarmee heb ik nu twee van de vijf pogingen gewonnen. De eerste keer starte ik op 4 Lean en dacht ik wel even drie rondjes op Racing Soft te kunnen doen. Nou, dat was in rondje 3 glibberen en glijden en ik stond zonder brandstof bij de ingang van de pitstraat. Die keer daarna won ik, de derde keer was superhevige regen dus dat werd niks op slicks, de vierde keer won ik weer en de vijfde poging was zojuist met de 911 GT1 Strassenversion.

Superfijne auto, maar de enige upgrade die je kan doen is Racing Hard banden en ballast op 21, dan kom je 699,7 PP oid uit. Op het rechte stuk gaat het hard, maar zonder remmenupgrade moet je kilometers voor de chicanes en bochten het anker al uitgooien. Dan blazen de tegenstanders je weer voorbij. En het ding heeft òf een kleine tank of zuipt als een ketter en waarschijnlijk alletwee. Het kwam het resultaat niet ten goede om elk rondje te moeten tanken zeg maar.

De nieuwe K-Car challenge vond ik trouwens verdraaid moeilijk. Ik pakte een S660 met bandjes en onderstel en een low RPM turbo maar toch heb ik maar een race gewonnen. Met honderdveel PK lopen de Copens alsnog soepeltjes van je weg. Lago Maggiore moest ik zelfs vier keer retryen omdat ik elke keer vierde werd op de bumper van #3, maar uiteindelijk bij de vijfde pogingen toch tweede geworden met echt een absolute fotofinish naast #3. Maar goed, met 1x goud en 2x zilver heb ik 'm alsnog voltooid.

[ Voor 12% gewijzigd door AtleX op 27-05-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
_Apache_ schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:11:
De interface van de weather radar is ook iets aangepast.
En ook met 50 km range verminderd helaas. Voorheen had je 150km range, nu is dat 100km max.

Gisteren heb ik de K-cup gehaald en de VGT ook binnengehaald. Strand nu alleen nog op de Suzuka race GR1, waarbij ik niet eens in de buurt van de top 3 kan komen. Heb het al met meerdere GR1 auto's geprobeerd, maar blijf hangen rond plek 6 max met minimaal 40 seconden achterstand. De top lijkt niet te pitten, ook al gaat het (hard) regenen. Redelijk frustrerend en raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

thunder8 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:01:
[...]

En ook met 50 km range verminderd helaas. Voorheen had je 150km range, nu is dat 100km max.
Het maximale zoomlevel is ook verminderd waardoor je niet meer kunt inzoomen en zien of bepaalde stukken droog of nat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_4085673.html

Ze hebben de FFB aangepast voor bepaalde stuurtjes onder andere de GT DD Pro.
Heb zelf nog niet getest maar er zijn er een hoop die erover klagen, een enkeling vindt het een vooruitgang.
Ben benieuwd.
Schijnbaar kun je met Fanatec stuurtjes nog op compatibility mode spelen, dan zou het nog hetzelfde moeten zijn.

Hier is iemand die nieuwe settings voorstelt voor de GT DD Pro: https://forum.fanatec.com...-pro-after-gt7-patch-1-15

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 27-05-2022 11:16 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:53
cazzie schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:45:
Bij de k-cup: met een turbo upgrade ga je al de goede kant op.

En dan die VGT - de Lexus is een aanrader, die gaat al zonder tuning lekker vlot.
Voor de VGT heb ik een Peugeot VGT gepakt, daar haal je met gemak iedereen mee in en rijdt ook nog lekker.
Juist voor de laatste menubook ben ik nog een auto aan het zoeken. Al 3 keer geprobeerd met telkens een andere auto maar geraak er niet. Heeft iemand deze al gehaald en welke auto heb je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
AppleFan2007 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:17:
[...]

Voor de VGT heb ik een Peugeot VGT gepakt, daar haal je met gemak iedereen mee in en rijdt ook nog lekker.
Juist voor de laatste menubook ben ik nog Annabel zoeken. Al 3 keer geprobeerd met telkens een andere auto maar geraak er niet. Heeft iemand deze al gehaald en welke auto heb je gebruikt?
Ik heb ook al iets van 3 verschillende auto's geprobeerd. De AI cheat als een Mofo, want zelfs met regen in de bovenste bar rijden ze op slicks nog hard van je weg, terwijl jij met full wets alsnog aan het glijden bent. Op GTPlanet is de suggestie om de Mazda LM55 VGT te gebruiken. Geen aparte tuning. Racing Hard banden en Fuel op 1. Moet je alleen nog geluk hebben met het weer... :X Vanavond maar even weer proberen. Ow en zet je overall level even op easy, want anders is het niet te doen idd.

[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 27-05-2022 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
[...]

Nee hoor de range is nog steeds 150km. Bij km's is deze nieuwe weather radar display 6 vierkante "blokjes" breed, 3 naar elke kant vanaf het midden. die 100km geeft 2 vd 3 blokjes aan (met de witte lijn), dus de volledige range is gewoon nog steeds die 150. Zelfde is aan de hand als je het op miles hebt staan, daar is het 4 "blokjes" breed waar 1 blokje aangeven staat op 50 miles (dus 100 miles range, wat het ook was voor patch, en natuurlijk vergelijkbaar is met 150km).

Is dus nog gewoon vrijwel hetzelfde, alleen is de manier waarop het weergegeven wordt (de "breedte" van de "blokjes" aangeven ipv de volledige range) anders!

Aan de bovenkant/onderkant is het wel maar 2 "blokjes", maar er werd bij de vorige versie ook in elke hoek (want rond) gedeeltes niet laten zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFyzkrPpCu7ns92Q9Te-1Y6X16o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X8ubp9H59BmySip3oY7Kfb8y.png?f=user_large
Zie hier hoe die 100km aangegeven wordt, met nog een "blokje" ernaast. Dus 150 totaal zoals ik met rode lijn aangeef.

[ Voor 48% gewijzigd door iekue op 27-05-2022 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
iekue schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:41:
[...]

Nee hoor de range is nog steeds 150km. Bij km's is deze nieuwe weather radar display 6 vierkante "blokjes" breed, 3 naar elke kant vanaf het midden. die 100km geeft 2 vd 3 blokjes aan (met de witte lijn), dus de volledige range is gewoon nog steeds die 150. Zelfde is aan de hand als je het op miles hebt staan, daar is het 4 "blokjes" breed waar 1 blokje aangeven staat op 50 miles (dus 100 miles range, wat het ook was voor patch, en natuurlijk vergelijkbaar is met 150km).

Is dus nog gewoon vrijwel hetzelfde, alleen is de manier waarop het weergegeven wordt (de "breedte" van de "blokjes" aangeven ipv de volledige range) anders!

Aan de bovenkant/onderkant is het wel maar 2 "blokjes", maar er werd bij de vorige versie ook in elke hoek (want rond) gedeeltes niet laten zien.

[Afbeelding]
Zie hier hoe die 100km aangegeven wordt, met nog een "blokje" ernaast. Dus 150 totaal zoals ik met rode lijn aangeef.
Bedankt voor het verhelderende plaatje. Zag inderdaad die 100km, maar niet dat het op 2 vd 3 blokjes sloeg. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
ChrisLNFF schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:33:
[...]

Die ‘hoonigan’ auto? Bruut ding idd, je kan er dik 1000 pk van maken. Topsnelheid ligt helaas niet absurd hoog, waardoor je op het rechte stuk zult verliezen.
topsnelheid kan je opkrikken met custom gear ratios; wel een dorstige auto, dus met hogere fuelmap lever je weer wat in (FM 6 op Le Mans, haalt ie een dikke twee ronden … maar dan nog is die grind goed te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 20:42
thunder8 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:42:
[...]

Ik heb ook al iets van 3 verschillende auto's geprobeerd. De AI cheat als een Mofo, want zelfs met regen in de bovenste bar rijden ze op slicks nog hard van je weg, terwijl jij met full wets alsnog aan het glijden bent. Op GTPlanet is de suggestie om de Mazda LM55 VGT te gebruiken. Geen aparte tuning. Racing Hard banden en Fuel op 1. Moet je alleen nog geluk hebben met het weer... :X Vanavond maar even weer proberen. Ow en zet je overall level even op easy, want anders is het niet te doen idd.
Lamborghini vgt haal je het makkelijk mee, zelfs op medium. Is vaak nog wat te snel voor de circuits.

Ben nu de gr1 series aan het doen met de Formule 1 wagen, rijd lekker en is Daytona en Sainte-Croix waren goed te doen (fuel management op 3/4).

Hebben jullie trouwen ook last van vasthangers sinds de update? 2de keer nu net, aan het einde van de race deze keer en gelukkig telde het resultaat wel

[ Voor 17% gewijzigd door fitness82 op 27-05-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
thunder8 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:42:
[...]

Met de Mazda LM55 VGT (wel op easy) vrij easy gehaald en geen regen gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
LukeSpangas schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 17:49:
[...]

mclaren vgt gaat ook goed tot noch toe op deze challenge, jammer dat er nog geen batman-livery voor is, want in gtsport was ie met die livery aanmerkelijk sneller :+

appeltjeeitje op medium met mclaren vgt, zelfs zonder batman-livery :p alleen zwitserland was lastig, die elektrische porsche is snel; ik heb em ook maar is nogal een boot om mee te rijden

[ Voor 20% gewijzigd door CynicRelief op 27-05-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
CynicRelief schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:09:
[...]

mclaren vgt gaat ook goed tot noch toe op deze challenge, jammer dat er nog geen batman-livery voor is, want in gtsport was ie met die livery aanmerkelijk sneller :+
gewoon zelf maken! Zijn aardig wat naise batman stickers te vinden om erop te plakken :) Moet ik met wat meer auto's ook doen hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
iekue schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:00:
[...]

gewoon zelf maken! Zijn aardig wat naise batman stickers te vinden om erop te plakken :) Moet ik met wat meer auto's ook doen hahaha.
ik heb wel es een poging gedaan, maar da’s een hobby teveel, niet mijn kopje thee dus, maar kudos naar die artiesten die hier werk van maken, er zitten ware kunstwerken bij!

[ Voor 5% gewijzigd door CynicRelief op 27-05-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
[...]

Gisteren heb ik de K-cup gehaald en de VGT ook binnengehaald. Strand nu alleen nog op de Suzuka race GR1, waarbij ik niet eens in de buurt van de top 3 kan komen. Heb het al met meerdere GR1 auto's geprobeerd, maar blijf hangen rond plek 6 max met minimaal 40 seconden achterstand. De top lijkt niet te pitten, ook al gaat het (hard) regenen. Redelijk frustrerend en raar.
Suzuka Gr1 is redelijk moeilijk. Ik had ‘m bij de 6e poging, zoiets. Regen is random, soms al in ronde 2, soms pas bij ronde 6. Zo lang mogelijk met race hard blijven rijden, ik deed dat met de Tomahawk s vgt, en uiteindelijk lukte het on als 1e te eindigen. De AI heeft opvallend weinig last van de regen, en de wagens die vooraan rijden zijn echt veel sneller dan alle anderen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
huh, net op pole in daily race gr3@monza, rijdt er voor start iemand vooruit !!! nog nooit gezien en beslist een glitch

[ Voor 19% gewijzigd door CynicRelief op 27-05-2022 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
De 3 races met de Gr.1 Prototype voltooid met de Toyota TS030 Hybride.

Fuel verbruik op standje "groen links" gezet en je hoeft niet te tanken.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

CynicRelief schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:26:
huh, net op pole in daily race gr3@monza, rijdt er voor start iemand vooruit !!! nog nooit gezien en beslist een glitch
Geen valse start, met bijbehorende penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
_Apache_ schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 21:07:
[...]

Geen valse start, met bijbehorende penalty?
nee, was heel gek, ik startte van pole in D/S (vooralsnog ook vrij zeldzaam, maar dit terzijde), en nog voor groene licht reed er een zuid-afrikaan vooruit, met 20-30 seconden voorsprong; ik bouwde een nette voorsprong uit, en had de race makkelijk gewonnen, ware het niet dat die faker 20 seconden voor me zat; ik heb dit nog nooit gezien, beetje zuur dat het net gebeurt als ik op pole begin, maar goed, het zijn maar 5 rondjes; maar beslist een rare glitch; die gast kreeg geen penalty, niks, echt nog nooit gezien

[ Voor 4% gewijzigd door CynicRelief op 27-05-2022 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14:00
nieuwe grindformule met de toyota hybrid sardena circuit
moet op youtube wel iets te vinden zijn,maar khbe geen tijd meer morgen de vlieger op dus op PS zal ik een weekje offline zijn, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD079
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 28-05-2022
Adjusted the force feedback strength of the THRUSTMASTER® T-GT / Fanatec® Podium / Fanatec® GT DD Pro. While using the steering wheels listed below, if the values of the ‘Force Feedback Max. Torque’ or ‘Force Feedback Sensitivity’ under [Controller Settings] > [Steering Force Feedback] options are set very high, the wheel may vibrate violently. If this happens, please set a lower value.
https://www.gtplanet.net/...-prevent-injury-20220527/

Door dit is je FFB gigantisch verminderd, zo is het niet meer speelbaar. Bovendien kopen mensen juist daar een duur stuur voor.
De reden slaat ook nergens op, ze moeten deze setting heel snel weer terug zetten of ze verliezen heel veel klanten. GT7 is vooralsnog een blunder, veel mensen die in teams zitten en wereldwijd races doen zoals ik spelen nu nog steeds GT sport.

Er moet nog een hoop gebeuren aan GT7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
LukeSpangas schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 17:49:
[...]

Op easy is die inderdaad goed te doen. Met dezelfde auto en een slechte pit strategie (ronde 2 al regen dus al vroeg pitten en daarna slecht uitkomen) toch gehaald op de eerste plek. Op standje normaal kwam ik echt niet verder dan de 6de plek met minimaal 40 seconden achter nummer 1.

Maar affijn, die is ook weer binnen, net als de 911 GT1 Strassenversion. Jammer dat er geen high-reward races bij zijn gekomen, vooral op de Nordschleife zou ik er graag nog 1 zien, met 30 minuten of 1 uur qua tijdsduur. Liever wel zonder regen, want als je hier halverwege bent, zou het met de tijdversnelling snel een probleem kunnen worden. ;)
ChrisLNFF schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:14:
[...]

Suzuka Gr1 is redelijk moeilijk. Ik had ‘m bij de 6e poging, zoiets. Regen is random, soms al in ronde 2, soms pas bij ronde 6. Zo lang mogelijk met race hard blijven rijden, ik deed dat met de Tomahawk s vgt, en uiteindelijk lukte het on als 1e te eindigen. De AI heeft opvallend weinig last van de regen, en de wagens die vooraan rijden zijn echt veel sneller dan alle anderen. Jammer.
De race zit slecht in elkaar. Op Easy is het goed te doen, maar op de andere moeilijkheidsnivo's is het gewoon teveel cheaten door de AI. Geen last van de regen en gewoon snelste tijden zetten op slicks en niet pitten. Terwijl jij met welke wagen dan ook minimaal 1x moet pitten en ook met flinke regen hier op moet reageren. Dan wordt het al snel een kansloze exercitie.

Daarnaast laat deze race ook pijnlijk zien dat de PP levels tussen verschillende auto's ook veel te ver uit elkaar liggen. Een auto met ruwweg dezelfde PP, zou ik staat moeten zijn vergelijkbare rondetijden te zetten. En met deze race hebben sommige auto's gewoon nul kans om maar enigszins in de buurt te komen van de top, hoe goed je ook bent. Maar ook op bijvoorbeeld Sardegna merk ik dat behoorlijk. Een LM55 VGT downtune naar 800pp lukte het mij niet om veel harder dan een 1:48 te gaan, terwijl een gedowntunede CLK-LM met exact dezelfde PP ik gewoon 10-12 seconden sneller ben. Alleen de eerste is dan zuiniger met brandstof, waardoor ik 1 stop kan uitsparen. Echter is dat peanuts, want een extra stop rij ik er in 2-3 ronden uit met de CLK-LM.

[ Voor 49% gewijzigd door thunder8 op 28-05-2022 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
thunder8 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 06:45:
[De race zit slecht in elkaar. Op Easy is het goed te doen, maar op de andere moeilijkheidsnivo's is het gewoon teveel cheaten door de AI. Geen last van de regen en gewoon snelste tijden zetten op slicks en niet pitten. Terwijl jij met welke wagen dan ook minimaal 1x moet pitten en ook met flinke regen hier op moet reageren. Dan wordt het al snel een kansloze exercitie.
Ik heb hem net gewonnen met een Peugeut 908 Gr.1, 0 stops, met de snelste raceronde op niveau Hard. Dus ik denk dat het wel meevalt met die cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-05 19:28

j-a-k-e-88

BMW 328i

VGT net gedaan met de bugatti, geen enkel probleem. Kreeg em precies op 850 door vermogen naar minimaal te doen. Rechte stukken komt ie iets te kort maar nr 1-3 moeten zoveel afremmen in bochten dat het echt een "makkie" was om de 3 races op 1 te eindigen.

Uit de voucher die ik kreeg, kwam de Toyota TS050 hybrid '16. Prima reward., daar ga ik de gr 1. maar eens mee proberen.

ps. die missie met de Nismo 16 blijft een bijzondere. Ik rij de snelste tijd van mn leaderboard maar win nog steeds niet. Het is gewoon een trial and error met de wind of zo, not funny

edit: en hebbes.... nog een volle seconde van mn tijd afgereden.

[ Voor 43% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 28-05-2022 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:34:
ps. die missie met de Nismo 16 blijft een bijzondere. Ik rij de snelste tijd van mn leaderboard maar win nog steeds niet. Het is gewoon een trial and error met de wind of zo, not funny
Leaderboards zeggen niet zoveel meer, er is al teveel aan de physics en het PP-systeem gesleuteld. Het kan best zijn dat die race nu gewoon veel makkelijker is en de AI dus ook harder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:19
j-a-k-e-88 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:34:
VGT net gedaan met de bugatti, geen enkel probleem. Kreeg em precies op 850 door vermogen naar minimaal te doen. Rechte stukken komt ie iets te kort maar nr 1-3 moeten zoveel afremmen in bochten dat het echt een "makkie" was om de 3 races op 1 te eindigen.

Uit de voucher die ik kreeg, kwam de Toyota TS050 hybrid '16. Prima reward., daar ga ik de gr 1. maar eens mee proberen.

edit: en hebbes.... nog een volle seconde van mn tijd afgereden.
De Bugatti VGT is top idd, heb die voor zowel de VGT als de GR1 menubooks gebruikt en allemaal makkelijk gewonnen. Niet veel uitdaging, wel een easy win :D

Daarnaast uit de laatste 3 roulette tickets 2x 500k en 1x 1.000.000 gekregen. Ook prima dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn1990 op 29-05-2022 23:39 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69