Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 15:14
mithrandirrr schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:37:
Is er ergens een website te vinden als kudosprime waar je kan zien welke de komende daily races zijn? Bij GT sport stond dat altijd keurig op kudosprima, maar dat kopje is er niet bij GT7 :/

Ook op de officiele website vind je er geen info meer over. GT sport nog wel.
https://ddm999.github.io/gt7info/

Hier kun je vinden wat in de Used Car Dealership / Legendary Car Dealership zit.
Tevens vind je de informatie over de Daily races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 19:05
thunder8 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:42:
[...]

Dailyraces zijn eigenlijk weekly races, elke maandag veranderen ze. En nee, voor zover ik weet zijn er nog geen sites met die informatie. Kudosprime heeft ook nog geen info over je online beoordeling, zoals in GT Sport.
Ik kijk hier altijd maar deze is nog niet ge-update:
https://ddm999.github.io/gt7info/#daily-races-section

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 15:09
thunder8 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:42:
[...]

Van het weekend voor mijn doen een nieuwe snelste tijd op Sardegna gehaald. 25:40 en een beetje voor de hele race met de CLK-LM met 2x pitten en beide keren nieuwe RH banden. Snelste ronde was een hoge 1:36, waar ik voorheen nog rond de 1:40 bleef hangen. Begin het circuit steeds beter te kennen en te weten waar de limieten liggen. _/-\o_
Ik heb de race nog niet met de CLK-LM gereden maar met de 787B is het dan toch wel een stuk sneller. Met deze is mijn snelste tijd (uit mijn hoofd) 25:09 met een 1 stopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02
Tim01 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:41:
[...]

Ik heb de race nog niet met de CLK-LM gereden maar met de 787B is het dan toch wel een stuk sneller. Met deze is mijn snelste tijd (uit mijn hoofd) 25:09 met een 1 stopper
Niet zozeer sneller, maar een stuk zuiniger, waardoor je met 1 stop toe kan. Want een stop kost je ongeveer 30 seconden en als je die erbij optelt, zit je met de 787B rond dezelfde rondetijden als de CLK-LM. Alleen vind ik de laatste fijner rijden. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Jammer dat Daily C geen verplichte pitstop heeft ofzo, 10 rondjes Bathurst zonder wat strategie wordt redelijk saai op gegeven moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome22
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik vindt het dan wel weer een uitdaging om +/- 20 minuten de concentratie te houden op het smalle circuit en de hoge snelheden zonder voorbij gestoken te worden. Smaken verschillen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome22 op 16-05-2022 17:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-03 10:37
Resultaten van "Koning van de proefberg!" wederom dezelfde Top 4, gefeliciteerd! Op naar de volgende

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRxIIN5GgHc55AGDRBAikLdaa5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EpkLziqw71tCM8dAGpDvkEom.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: SensLike_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SensLike
WEEKLY CHALLENGE: Mount Panorama ronde!
Word jij de snelste op Mount Panorama deze week?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de "Circuit experience: Mount Panorama Motor Racing Circuit - Race van 1 Ronde".

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

PS: De tijd is de sluiting van het event.
Succes! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48
Pff.. bezig met de allerlaatste Circuit Experience, heb Fisherman’s Warf (of zo?) als laatste bewaard. Wat een hel zeg! Tot nu toe nog geen enkele hele ronde eruit gekregen zonder de muur te raken 🤦🏼‍♂️ Ik ben sowieso niet goed in deze game, dus neem al snel genoegen met brons, maar daarvoor moet je hem wel eerst uitrijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Toch gelukt.. in een hele slechte 3:19.. 4 seconden onder de maximale tijd voor brons :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
SensLike schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:37:

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de "Circuit experience: Mount Panorama Motor Racing Circuit - Race van 1 Ronde".

Zorg dat je PSN vrienden bent met: SensLike_ om er zeker van te zijn dat je in het score overzicht mee word genomen!

Succes! 😁
Nice! Mount Panaroma is een gave track 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Mijn Sylvia spec-R heeft een J2Z gekregen en gaat nu 400 ( :') ) maar merk toch dat hij qua top nog limited is. Iemand een setup die aangeraden wordt?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Woohoo! Na wat oefening gestopt te hebben in Bathurst heb ik een redelijke kwalificatietijd kunnen fixen, en daardoor ben ik uiteindelijk nu van C naar B rank gegaan jeeeujjjj.... Hopelijk blijf ik solide daarin, al ben ik duidelijk op deze baan relatief sneller dan normaal (vooral de chicane bovenop de berg lijk ik gewoon seconde sneller te kunnen nemen dan anderen in de lobby steeds)... Met de WRX overigens, niet de Beetle (al is mn pace met beide relatief vergelijkbaar).

[ Voor 10% gewijzigd door iekue op 17-05-2022 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb vanochtend vroeg de laatste race van het laatste boekje van het café afgerond. Dat is de World GT Series championship, boek 39. Het spel raadde een Audi R8 LMS oid aan en die heb ik ook gebruikt. Niet dat het daarmee een walk in the park was (controller + difficulty hard) want sommige races, zoals de laatste op de Nurburgring, waren toch wat lastig.

Het scheelt dat het mijn favoriete circuit is en ik er IRL ook wat ervaring heb, want anders was het met de computertegenstanders die langdurig naast elkaar blijven rijden nog kantjeboord geworden. Nu haalde ik de #1 in tussen Brunnchen 1 & 2 en daarna was het simpelweg naar de finish rijden. Die R8 heeft zo'n overwicht qua snelheid dat het dan lastiger is om de overwinning uit handen te geven dan te winnen.

Het verschil in moeilijkheid tussen de boeken viel me sowieso al op. Ik heb #37, de Group B rally cars, gewonnen door mijn R35 GTR met laag en knetterhard circuitonderstel te pakken, daar dirt tyres op te gooien en daarna elke race te winnen. 8)7 Aan de andere kant, boek 14 of 15 viel me vies tegen. Met een wobbly ouwe Amerikaanse tank alles daarin winnen was oneindig veel lastiger dan met een fully tarmac tuned R35 een later boek vol rally stages voltooien. Die balans is ietwat zoek.

[edit]
Het voltooien van het laatste boekje leverde me roulette tickets op voor de daily marathon, het voltooien van het boekje en de Victory trophy met een ticket voor het afronden van het laatste boek. Bij alledrie de tickets kreeg ik de laagste beloning. 8)7 Ik geloof niet dat ik de laatste twee weken iets anders heb gehad dan die laagst mogelijke reward. Dan blijft een legend car van 20 miljoen credits wel lang buiten bereik voor de mensen die ze willen.

[ Voor 17% gewijzigd door AtleX op 17-05-2022 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
AtleX schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:44:

[edit]
Het voltooien van het laatste boekje leverde me roulette tickets op voor de daily marathon, het voltooien van het boekje en de Victory trophy met een ticket voor het afronden van het laatste boek. Bij alledrie de tickets kreeg ik de laagste beloning. 8)7 Ik geloof niet dat ik de laatste twee weken iets anders heb gehad dan die laagst mogelijke reward. Dan blijft een legend car van 20 miljoen credits wel lang buiten bereik voor de mensen die ze willen.
Tjah de "roulette" reward staat al vast op het moment dat je die kaart krijgt. De beloningen die ie laat zien is alleen maar cosmetisch.... Ik snap ook niet waarom ze het zo demoraliserend maken dat de vastgestelde beloning altijd ut kutste is van wat ie laat zien lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
iekue schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:50:
[...]

Tjah de "roulette" reward staat al vast op het moment dat je die kaart krijgt. De beloningen die ie laat zien is alleen maar cosmetisch.... Ik snap ook niet waarom ze het zo demoraliserend maken dat de vastgestelde beloning altijd ut kutste is van wat ie laat zien lol....
Dat de prijs bij het verkrijgen al vast staat klopt wel inderdaad. Heb 2x gehad dat ik de ps te snel afsloot na het openen waardoor die het niet opsloeg. Daarna opnieuw geopend en idd dezelfde prijs. Maar… waren wel 2 hoge prijzen toevallig: 1x 1.000.000 credits en 1x een Ferrari FXX-K (2.3000.000 credits). Beide 6 sterren, dat wel.

Laatste tijd weer echt alleen maar de allerlaagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Toevallig nu een pimpelpaarse Dodge Charger SRT Hellcat ‘15 :D Beter dan de 5k die er ook tussen stond.

[ Voor 24% gewijzigd door Martijn1990 op 17-05-2022 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerome22
AtleX schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:44:

Er zijn genoeg andere manieren om redelijk snel aan 20 miljoen credits te komen, denk aan Circuit Experience. (Nurburgring, alles op Goud is al 5 miljoen) Verder zijn er ook een aantal races van +/-30 minuten die een flinke pay-out hebben (800.000 cr)

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome22 op 18-05-2022 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:43
Ik heb mijn eerste GT7 meters er ook op zitten. Valt niet mee, behoorlijk pittig om zaken op goud te krijgen :P

Ik speel GT vanaf deel 1 en ik kan doorgaans heel behoorlijk mee komen. Instellingen op zijn moeilijkst gezet, moet kunnen aangezien ik het dus al behoorlijk lang speel. Overigens GT Sport al maanden niet meer aangeraakt, sowieso game ik niet zoveel.
Een aantal van de muziekraces (met name die met de Cobra) kostte toch wel aardig wat pogingen. Ben ik wat roestig of is het toch echt een klap moeilijker gemaakt?

Toen ik die eenmaal gehaald had, ben ik begonnen aan de circuit experience op Lago Maggiore. Alle sectors redelijk vlot op goud, maar een goed rondje aan elkaar knopen valt nog niet mee :P

Wel genieten hoor. Beeld is goed, geluid is goed, gevoel met de controller is super. Al met lekker veel uitdaging, hier ga ik wel wat uurtjes mee zoet zijn (evenals alle voorgaande delen) :)

Moet zeggen dat het geld verdienen toch behoorlijk vlot gaat. Heb dus alleen nog maar op Lago Maggiore gereden en een bronzen tijd te pakken, dat leverde mij al 160.000 op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Heb trouwens de afgelopen tijd ook wat Assetto Corsa gespeeld. Ook tof, maar wel veel meer een echte driving simulator. Je moet daar eigenlijk non-stop foutloos rijden, anders haal je het echt niet.

Gran Turismo is toch wat vergevingsgezinder en wat meer geschikt voor casual race.

Wat is beter? Geen idee. Beide heeft op momenten wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ging laatst die eerste 1 uur endurance doen met de Mazda maar had hem op easy gezet omdat ik geen zin had om een uur te rijden en geen goud te krijgen :P maar merkte na een paar rondes dat P1 veel harder ging dan ik :/ leek wel alsof hij veel meer vermogen had ofzo. Ben toen gestopt en heb hem op hard gezet en toen ging P1 een stuk langzamer... Zouden ze daar bij PD van op de hoogte zijn? Want meen me te herinneren dat dit eerder ook al een probleem was bij bepaalde missies, dat easy en hard omgedraaid zijn ofzo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Kalder schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
Ik ging laatst die eerste 1 uur endurance doen met de Mazda maar had hem op easy gezet omdat ik geen zin had om een uur te rijden en geen goud te krijgen :P maar merkte na een paar rondes dat P1 veel harder ging dan ik :/ leek wel alsof hij veel meer vermogen had ofzo. Ben toen gestopt en heb hem op hard gezet en toen ging P1 een stuk langzamer... Zouden ze daar bij PD van op de hoogte zijn? Want meen me te herinneren dat dit eerder ook al een probleem was bij bepaalde missies, dat easy en hard omgedraaid zijn ofzo.
De Easy/Hard bug is bekend, maar nog niet gefixt :) . Vandaar dus. Die Mazda missie is idd 1 van de buggy missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Deze week zullen wij wel geen nieuwe patch krijgen maar hoop wel dat er volgende week wat nieuwe content toegevoegd gaat worden. Het is nu al wel weer een paar weken geleden en wat nieuwe missions/races zouden welkom zijn. Een nieuw circuit zal nog wel wat te veel gevraagd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Kalder schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
Ik kreeg dat dus ook niet voor elkaar op easy, snapte er niks van. Niet geprobeerd op hard, want was niet op de hoogte van deze bug.. misschien toch nog eens proberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Tim01 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:58:
Deze week zullen wij wel geen nieuwe patch krijgen maar hoop wel dat er volgende week wat nieuwe content toegevoegd gaat worden. Het is nu al wel weer een paar weken geleden en wat nieuwe missions/races zouden welkom zijn. Een nieuw circuit zal nog wel wat te veel gevraagd zijn
Wil vooral nieuwe menu books, heb me daar heel erg mee vermaakt. Heb alleen geen idee of die er überhaupt komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Martijn1990 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:35:
[...]

Wil vooral nieuwe menu books, heb me daar heel erg mee vermaakt. Heb alleen geen idee of die er überhaupt komen?
Geen idee of die er komen maar vond het van begin af aan al raar dat ze op nummer 39 zijn gestopt en niet op een rond getal. Kan dus best zijn dat er iig nog 1 komt met Gr2 of Gr1 autos

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Martijn1990 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:35:
[...]

Ik denk het wel, want het heeft een permanente plek in de bovenbalk gekregen. Zou een beetje raar zijn als daar na een paar weken (dan ben je er wel klaar mee) al niks meer mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:18

_Apache_

For life.

Ik vind deze mixed race overtaking 1, toch best wel lastig.

YouTube: [Gran Turismo 7] Overtaking in a mixed class race 1 Gold - Moby Dick...

Eerste bocht kan je vrij hard nemen, maar de R8 voor je heeft een slechte exit, en moet je omheen.
Ik kan vervolgens niet tussen de twee door, en moet ze allebei buitenom inhalen, dat lijkt wel goed te gaan.
Maar dan kom een krappe bocht naar links, en daar lijkt veel tijd kwijt te raken.
Moet echt helemaal terug naar 1 om op het vermogen te blijven, maar dan glijdt de wagen zo snel weg. En met de lange doordraaien naar rechts duurt te te lang voor ik bij de NXS/Porsche ben.

Als ik die exit wel goed neem, moet ik de NSX en Porsche voor de volgende bocht (scherp naar rechts, chicane in) moeten kunnen inhalen, maar dat lijkt niet te lukken..

Finish op max 1,5sec van de Vantage (#1)..

Er zit overigens best wel een willekeur in de AI bij dit soort missies. Reed gister de challenge met de NSX op Suzuka.. Reed hem nu wel naar positie 1 toe, maar ruim 9 tienden achter mijn PR. 8)7 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door _Apache_ op 19-05-2022 10:02 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
_Apache_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:51:
Ik vind deze mixed race overtaking 1, toch best wel lastig.

YouTube: [Gran Turismo 7] Overtaking in a mixed class race 1 Gold - Moby Dick...

Eerste bocht kan je vrij hard nemen, maar de R8 voor je heeft een slechte exit, en moet je omheen.
Ik kan vervolgens niet tussen de twee door, en moet ze allebei buitenom inhalen, dat lijkt wel goed te gaan.
Maar dan kom een krappe bocht naar links, en daar lijkt veel tijd kwijt te raken.
Moet echt helemaal terug naar 1 om op het vermogen te blijven, maar dan glijdt de wagen zo snel weg. En met de lange doordraaien naar rechts duurt te te lang voor ik bij de NXS/Porsche ben.

Als ik die exit wel goed neem, moet ik de NSX en Porsche voor de volgende bocht (scherp naar rechts, chicane in) moeten kunnen inhalen, maar dat lijkt niet te lukken..

Finish op max 1,5sec van de Vantage (#1)..
Daar zit het hem inderdaad in. Je moet bij die krappe bocht naar links op een seconde of minder zitten van de nummer 3. Dan duik je in de slipstream en kun je ze beide voorbij vlak voor het ingaan van de chicane aan de binnenkant (in het filmpje gaat diegene buitenom) inhalen, maar dan moet je wel uitkijken dat je niet wordt geraakt doordat 1 van de ingehaalde auto's tegen jou aanrijdt. Dan lig je 2de en kun je de nummer 1 redelijk makkelijk volgen tot aan de laatste bocht en op het laatste rechte stuk met slipstream inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Dr. Quipers schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:04:
[...]

Daar zit het hem inderdaad in. Je moet bij die krappe bocht naar links op een seconde of minder zitten van de nummer 3. Dan duik je in de slipstream en kun je ze beide voorbij vlak voor het ingaan van de chicane aan de binnenkant (in het filmpje gaat diegene buitenom) inhalen, maar dan moet je wel uitkijken dat je niet wordt geraakt doordat 1 van de ingehaalde auto's tegen jou aanrijdt. Dan lig je 2de en kun je de nummer 1 redelijk makkelijk volgen tot aan de laatste bocht en op het laatste rechte stuk met slipstream inhalen.
Vanavond weer opnieuw proberen. Vind Fiji - net zoals Suzuka, met de Senna S'es - een circuit waar je op veel bochten met 'een beetje gas' veel meer tijd inloopt dan als je gasgeven en remmen afwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
_Apache_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Vanavond weer opnieuw proberen. Vind Fiji - net zoals Suzuka, met de Senna S'es - een circuit waar je op veel bochten met 'een beetje gas' veel meer tijd inloopt dan als je gasgeven en remmen afwisselt.
Logisch wel, geeft veel meer rust in de auto en je gemiddelde snelheid ligt waarschijnlijk ook nog hoger.

Is overigens niet altijd even makkelijk, zeker niet met een controller. Al moet ik zeggen dat het met de PS5 controller al wel weer iets makkelijker is/zou moeten zijn als met een PS4 controller. De L2/R2 knoppen geven door de weerstand nog weer wat meer gevoel.

Overigens heb ik dat ook zeker nog niet onder de knie. Heb er pas een paar uurtjes PS5 opzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05 14:28
B-Real schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:50:
[...]

Is overigens niet altijd even makkelijk, zeker niet met een controller. Al moet ik zeggen dat het met de PS5 controller al wel weer iets makkelijker is/zou moeten zijn als met een PS4 controller. De L2/R2 knoppen geven door de weerstand nog weer wat meer gevoel.
Ik ervaar ook dat het een stuk makkelijker rijden is met de PS5 controller, op snelle lange bochtige stukken blijven de auto's veel stabieler op de weg liggen, met de PS3 controller was dit altijd een probleem.
Hierdoor hebben ze het spel veel toegankelijker gemaakt voor een breder publiek, de echte simracers zitten toch meestal niet op GT7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:16:
[...]

Banden hebben maar een bepaalde hoeveelheid grip. Als jij grip gebruikt om te remmen of te versnellen, blijft er minder over om te sturen. Als jij zodanig gas geeft dat je een constante snelheid rijdt, is je stuurcapaciteit het grootst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jlmr91
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-01 14:53

jlmr91

PSN Jellybeezy

Succes! 😁
Poeh leuke maar heeeeel erg moeilijke baan.. maaaar heb net met heel veel moeite de tijd van @Hyperica weten te verbreken 😎

PSN Jellybeezy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyperica
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-05 07:57
jlmr91 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:25:
[...]

Poeh leuke maar heeeeel erg moeilijke baan.. maaaar heb net met heel veel moeite de tijd van @Hyperica weten te verbreken 😎
Goed bezig! Ik ga vandaag of morgen ook nog maar eens proberen of ik wat sneller kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 13:34
jlmr91 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:25:
[...]

Nice hoor! Is inderdaad een lastige baan; je wordt genadeloos afgestraft bij ieder klein foutje 😅
Ik heb je net toegevoegd op PSN voor het geval je een nieuwe uitdaging zoekt 😜

[ Voor 13% gewijzigd door Dennis Blomaard op 20-05-2022 06:35 ]

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
YouTube: Peter Brocks Top Ten Shootout Lap - Bathurst 1994

Ter inspiratie😎 ik vind deze oude beelden zo geweldig. Zoals ze die hokken van auto's over de baan joegen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:35:
YouTube: Peter Brocks Top Ten Shootout Lap - Bathurst 1994

Ter inspiratie😎 ik vind deze oude beelden zo geweldig. Zoals ze die hokken van auto's over de baan joegen.
Deze vind ik ook zo ontzettend smullen. Dat geluid, stabiele wagen, elke bocht is prachtig.

YouTube: When Murphy Clocked His Lap Of The Gods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-05 19:28

j-a-k-e-88

BMW 328i

Die Ford Mark IV blijft toch ook een prachtige wagen zeg, ff meegepakt in de legendary hall.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
j-a-k-e-88 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:34:
Die Ford Mark IV blijft toch ook een prachtige wagen zeg, ff meegepakt in de legendary hall.....
En een stapje dichter bij de bijbehorende 🏆

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:09
Hier is hij ook onderdeel van de collectie geworden.
Alleen nog de Jaguar XJ13 en dan heb ik GT7 platinum. Heb 12 miljoen credits gereserveerd om hem te betalen. Gekkenwerk eigenlijk, maja je bent trophy hunter of niet natuurlijk :D

De verwachting is dat hij deze maand nog te dagen te koop is voor de geïnteresseerde.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 20-05-2022 14:00 ]

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Mijn verwachting is dat de Jaguar XJ13 rond 23 mei in de Legendary Car Dealership zal komen.

Via deze link op GTPlanet kan nagegaan worden dat de Ford Mark IV Race Car '67 voor het eerst verscheen op 7 maart en naar mijn weten opnieuw op 18 mei.

De XJ13 verscheen op 12 maart dus 5 dagen later dan de Ford. Vandaar dat ik denk aan ca 23 mei. Wel zo prettig om de 12 miljoen credits beschikbaar te hebben voor de Platinum Hunters.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Valt er ook een beetje mee te rijden? Ofwel, als ik m koop ga ik er dan vaker gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-05 19:28

j-a-k-e-88

BMW 328i

LukeSpangas schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:53:
[...]

Valt er ook een beetje mee te rijden? Ofwel, als ik m koop ga ik er dan vaker gebruik van maken?
geen idee eigenlijk, nog niet geprobeerd. Vandaag nog wat licenses die open stonden op zilver in de iA naar goud gereden, dus nu kan ik nog de laatste 2 iS licenses gaan doen. Kijk nog niet echt uit naar oneindig Spa in de regen maar t zal er toch van moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:16
wilmundo schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:11:
Mijn verwachting is dat de Jaguar XJ13 rond 23 mei in de Legendary Car Dealership zal komen.

Via deze link op GTPlanet kan nagegaan worden dat de Ford Mark IV Race Car '67 voor het eerst verscheen op 7 maart en naar mijn weten opnieuw op 18 mei.

De XJ13 verscheen op 12 maart dus 5 dagen later dan de Ford. Vandaar dat ik denk aan ca 23 mei. Wel zo prettig om de 12 miljoen credits beschikbaar te hebben voor de Platinum Hunters.
En zo wacht ik op de XJ13 nog en de Ferrari en heb ik hem ook compleet 😉
Op papier zo rond 2 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hier alleen nog de Jaguar. GT7 is toch wel stukken makkelijker dan GT Sport om platinum te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Ontzettende_Jan schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 09:10:
Hier alleen nog de Jaguar. GT7 is toch wel stukken makkelijker dan GT Sport om platinum te halen.
Ik moet ook alleen nog de Jaguar, maar ik heb heb nog wel andere trofeeën te halen. Heb nog niet alle licenses op goud, moet nog een zooi Circuit Experiences en nog 1 of 2 stuks qua trophies. Komt wel goed, hoeft ook niet meteen volgende week klaar te zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Ik “moet” van mijzelf met de licenties beginnen en mag pas naar de volgende als ik goud heb :P

Gisteren gestopt bij de Super Formula op Laguna Seca, er moet nog een seconde af. Gaat wel lukken, maar vind het type auto niets aan.

Daarna de circuit experiences, maar dat zal we een lange zit worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:35
Vanmorgen de laatste 2 licenties op goud gehaald,S9 en S10. Ik had verwacht dat de gouden tijd die je voor S10 moet halen weinig ruimte zou laten om fouten te maken,maar dat valt dus best mee. Ik zat er uiteindelijk 0,9 sec onder en het was een verre van foutloze ronde,met name de laatste sector verloor ik de nodige tijd.
Nu maar verder met de circuit experiences en tussendoor wat daily races doen. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
B-Real schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 09:48:
Ik “moet” van mijzelf met de licenties beginnen en mag pas naar de volgende als ik goud heb :P

Gisteren gestopt bij de Super Formula op Laguna Seca, er moet nog een seconde af. Gaat wel lukken, maar vind het type auto niets aan.

Daarna de circuit experiences, maar dat zal we een lange zit worden
Uiteindelijk de laatste puntjes afgerond.

Laguna Seca viel uiteindelijk mee. Veel snelheid houden, wat vaker gas los ipv remmen, auto laten rollen in de bocht en niet te vroeg op het gas.

Met de 917 op het natte Spa was tof! Wel een handvol als je een beetje op het natte kwam.

Jammer dat de licenties er op zitten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:42
Die roulette wordt echt een frustratie ding. Van te voren weet ik gewoon dat ik weer t laagste ga krijgen. De afgelopen roulettes (20x) heb ik alleen de laagste optie gekregen…

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:45

RnB

Ja same. Ik had gehoopt dat ik er wel aan kon wennen, maar niets is minder waar. :p

Iedere keer hoop ik weer op die stapel goudblokken, maar eindigt ie op de paar centen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlmr91
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-01 14:53

jlmr91

PSN Jellybeezy

Dennis Blomaard schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 06:29:
[...]

Nice hoor! Is inderdaad een lastige baan; je wordt genadeloos afgestraft bij ieder klein foutje 😅
Ik heb je net toegevoegd op PSN voor het geval je een nieuwe uitdaging zoekt 😜
Jeetje .. moet ik nog een seconde sneller🥲🥲🥲

PSN Jellybeezy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
jlmr91 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:15:
[...]

Jeetje .. moet ik nog een seconde sneller🥲🥲🥲
Het is niet onmogelijk 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:03:
Die roulette wordt echt een frustratie ding. Van te voren weet ik gewoon dat ik weer t laagste ga krijgen. De afgelopen roulettes (20x) heb ik alleen de laagste optie gekregen…
Ik kreeg laatst zowaar 10k in plaats van de 2k die er ook bij lag :o LUCKY!!!! *O*

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Kalder schreef op zondag 22 mei 2022 @ 10:27:
[...]

Ik kreeg laatst zowaar 10k in plaats van de 2k die er ook bij lag :o LUCKY!!!! *O*
Die 2K kreeg ik dus 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Gister zowaar een 5-ster ticket..... krijg ik natuurlijk een Maserati die ik al heb.... zucht. (waarde iets van 130k ofzo in used dealer? weet de brand central waarde nie). Vandaar weer vanouds 2k uit een 1-ster natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:37:
[...]

Nou, dat was eenmalig plezier want sindsdien maar weer alleen 2000 of 5000 credits. Dat schiet niet echt op.
Het maakt echt niet uit of ik tickets met 1, 2, 3, 4 of 5 sterren krijg, de reward is altijd het laagste. En sinds 15 april heb ik elke dag de daily marathon voltooid dus dat zijn best wat tickets bij elkaar. Kunnen ze die hele zinloze, tijdrovende en lekkermakende animatie niet gewoon skippen en altijd weinig uitbetalen?

Same met het dertig seconden staren naar wat mannetjes met een krik en een wheel gun als je een pit stop doet. Dat moet toch leuker opgevuld kunnen worden?

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 22-05-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algarve
  • Laatst online: 10-05 14:28
Vandaag weer een paar keer de daily races gereden, wat een drama zeg!, je probeert clean te rijden maar wordt door anderen vol van achteren aangereden waardoor jij weer je voorganger torpedeerd en een straf krijgt. Kunnen we zelf niet beter een lobby aanmaken waar we clean met elkaar kunnen racen, of wordt dat al wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 15:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Algarve schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:46:
Vandaag weer een paar keer de daily races gereden, wat een drama zeg!, je probeert clean te rijden maar wordt door anderen vol van achteren aangereden waardoor jij weer je voorganger torpedeerd en een straf krijgt. Kunnen we zelf niet beter een lobby aanmaken waar we clean met elkaar kunnen racen, of wordt dat al wel gedaan?
In welke sportiviteits rating rij je? Probeer zsm naar S te komen, ook al is je driving rate wat lager, dan heb je hier geen last meer van (tenminste niet zo bedoeld)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Algarve schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:46:
Kunnen we zelf niet beter een lobby aanmaken waar we clean met elkaar kunnen racen, of wordt dat al wel gedaan?
Even lid worden op Discord, daar zijn al best een aantal Tweakers actief 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00
Sinds release de PS4 versie gespeeld en nu eindelijk een PS5 kunnen kopen. Gelijk de PS5 versie aangeschaft. Grafisch vind ik de verschillen niet opzienbarend maar wel een stuk soepeler en vlottere laadtijden. Komende tijd maar eens lekker voor zitten. Eerst singleplayer maar afwerken en dan ook maar weer online rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome22
DerOllie schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:19:
[...]

In welke sportiviteits rating rij je? Probeer zsm naar S te komen, ook al is je driving rate wat lager, dan heb je hier geen last meer van (tenminste niet zo bedoeld)
Klopt, in de S klasse is het een stuk minder. Het nadeel als je wel weer 2 a 3x getorpedeerd wordt schiet je rating weer omlaag. En om dan weer terug te komen in S is soms lastig, al ligt het er ook aan welke dailys aan welke dailys je mee doet. Vaak zijn daily A en B in de wat lagere klassen echt een shithol.. :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SensLike

Succes! 😁
Nadat de muren van het circuit waarschijnlijk 10.000 keer zijn gerepareerd is hier uiteindelijke de uitslag van weekly challenge!

_/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y3slJjWoxp_nSVxh2XKLz2NeS3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkYaqxKdeTQYbrqcKVnPuMnb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
WEEKLY CHALLENGE: Rondje Monza!
Word jij deze week de snelste op Monza?

Zet de snelste tijd neer voor zondagavond/nacht in de "Circuit experience: Autodromo Nazionale Monza - Race van 1 Ronde".

Succes! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 13:32

amahusu

taking over the world!

Ik heb van het weekend eindelijk alle Cafe missies voltooid, maar klopt het dat er nauwelijks races zijn zonder PP limiet? Ik heb nu een garage vol super brute race monsters, maar kan er eigenlijk niet mee rijden en geld verdienen zonder ze flink te "down" tunen. Dat voelt toch een beetje als cheaten, kan me niet voorstellen dat er geen high reward races (met bijbehorende moeilijkheidsgraad) zijn waar je echt moet racen tegen andere 800+ PP bolides om je geld te verdienen?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SensLike schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:14:
[...]

Nadat de muren van het circuit waarschijnlijk 10.000 keer zijn gerepareerd is hier uiteindelijke de uitslag van weekly challenge!

_/-\o_
[Afbeelding]
Ah ik sta gelukkig nog half op het screenshot :9 Ben er nog wel een paar keer voor gaan zitten, maar had niet de concentratie om er nog meer uit te halen. Je kunt wel zien wij de echte koningen zijn hier. Blomaard en Hyperica wederom by far de snelsten _/-\o_

Op naar Monza! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SensLike schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:14:
[...]

_/-\o_
[Afbeelding]
Donders wat een snelheden, ik heb ook even een poging gedaan, maar helaas niet onder de 2:12 ofzo gekomen (niet eens een zilveren tijd dus). Hoewel het een van mij favo banen is, zie ik nog niet waar ik dikke secondes kan winnen met deze auto. Elke keer als ik de limiet wilde pushen, dan verloor ik net wat lak aan de omheining en kon ik opnieuw beginnen. Ben benieuwd naar de volgende baan, hopelijk dat ik een wat meer competitieve tijd neer kan zetten (of iig voldoende voor goud ;) )

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Hoewel het een van mij favo banen is, zie ik nog niet waar ik dikke secondes kan winnen met deze auto.

Ben benieuwd naar de volgende baan, hopelijk dat ik een wat meer competitieve tijd neer kan zetten (of iig voldoende voor goud ;) )
1. Ik kan je zeker aanraden om de demo ronde eens te bekijken! (En zet ook evt de demo ghost aan, dan zie je precies waar je hem kwijt raakt).

2. CE Monza staat er op het menu deze week! Met de Ferrari 458 Italia GT3 ‘13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

De Ferrari FXX challenge op Monza. Verschrikkelijk nerveus ding in versnelling 1-2-3-4, en zonder TC niet goed van de lijn te krijgen.

Na Ascari chicane de TC uitzetten, en de laatste auto in een grote powerslide bin Parabolica inhalen.

The good stuff 8)

Volgende keer probeer ike en weekly challenge mee te doen, maar ben maar een enthousiaste amateur. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
_Apache_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:18:
De Ferrari FXX challenge op Monza. Verschrikkelijk nerveus ding in versnelling 1-2-3-4, en zonder TC niet goed van de lijn te krijgen.

Na Ascari chicane de TC uitzetten, en de laatste auto in een grote powerslide bin Parabolica inhalen.

The good stuff 8)

Volgende keer probeer ike en weekly challenge mee te doen, maar ben maar een enthousiaste amateur. :X
Het is met de Ferrari 458 Italia GT3 ‘13 ;)

TC uit en powersliden klinkt wel goed overigens 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis Blomaard op 23-05-2022 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dennis Blomaard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:17:
[...]

1. Ik kan je zeker aanraden om de demo ronde eens te bekijken! (En zet ook evt de demo ghost aan, dan zie je precies waar je hem kwijt raakt).

2. CE Monza staat er op het menu deze week! Met de Ferrari 458 Italia GT3 ‘13
Het probleem is dat ik de ghost bij de eerste vernauwing kwijt raak, en ik heb geen idee hoe ik daar sneller doorheen kan, 't is of ik wat nauwkeurigheid qua remmen/gas geven mis met de controller. Maar ik lees net dat je de ghost ook bij elke leg kan laten resetten, dus wellicht dat ik elders nog wat tijd zou kunnen winnen.

Monza is een van mijn minst favoriete banen, maar de 458 italia dan wel weer een van mijn favoriete auto's. ga zeker een poging doen deze week :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAdi3YyWMKqXd75SCOc9vLgM3yU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZDZd24ocZx0Vb2piaw6oFsy.jpg?f=fotoalbum_large

1. Toyota GR010
2. ???
3. Roadster Shop Rampage Camaro

[ Voor 87% gewijzigd door Racing-Paradise op 23-05-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:01
Racing-Paradise schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:42:
[Twitter]

[Afbeelding]

1. Toyota GR010
2. ???
3. Roadster Shop Rampage Camaro
??? = Ferrari California, waarschijnlijk.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Magic schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:22:
[...]

Het probleem is dat ik de ghost bij de eerste vernauwing kwijt raak, en ik heb geen idee hoe ik daar sneller doorheen kan, 't is of ik wat nauwkeurigheid qua remmen/gas geven mis met de controller. Maar ik lees net dat je de ghost ook bij elke leg kan laten resetten, dus wellicht dat ik elders nog wat tijd zou kunnen winnen.

Monza is een van mijn minst favoriete banen, maar de 458 italia dan wel weer een van mijn favoriete auto's. ga zeker een poging doen deze week :)
Mijn tips voor als ik ergens klem zit (voorals nog alleen nog maar op sector 2, circuit experience, Deep Forest :+ ).

- Apex marker aan (gele markers bij ingang, apex en einde bocht). En gebruik die om je lijn door de bocht te plotten.
- Gebruik meter indicatie bij het aankomen van een bocht, en leer uit je hoofd waar je bij welke bocht meot remmen. Eerste chicane bij Monza bij het 150 al bezig met remmen voor de FXX. (Rij ook wel eens met memotjes naast me, bocht x 150m, bocht y, 200m om te helpen)
Tweede chicane (Ascari, de links, rechts, links) bij 180meter al trappen.
- Niet te aggressief terugschakelen, kan de auto onrustig / squirly maken
- Stuur, of accelereer, maar beide is een slecht verhaal. Probeer dit zelf nog altijd hard af te leren.
- Zet een ghost aan bij het oefenen, bij voorkeur de demonstration ghost, en niet je eigen PR.
- Stel de ghost in met een off set van bij 4-5 tienden (meer als hij in de weg zit, minder als je hem niet goed kunt zien)
- Doe eens een rondje langzaam, en voer langzaam het tempo op. (soepele lijn > aggressie), je kunt bijv je power restrictor gebruiken om eerst op 50% je lijnen mooi te krijgen, en dat op te voeren)

Of de gouden tip
- probeer het over een paar dagen nog eens, en ga nu wat anders doen. Niet de eerste keer dat ik een uur loop te hakken op een challenge, een dag later terug kom en hem nu wel in 2/3x goed doe.

[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 23-05-2022 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-04 16:20

PEBRU88

PC Load Letter?!

Dennis Blomaard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:21:
[...]

Het is met de Ferrari 458 Italia GT3 ‘13 ;)

TC uit en powersliden klinkt wel goed overigens 8)
Bedoel je dan niet de mission? Dan begin je inderdaad met de FXX en moet je alle voormalige Super Ferrari's (Enzo, F50, F40, 288 GTO) inhalen. Wel irritant dat je eerst ~45 seconden moet wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
PEBRU88 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 14:10:
[...]

Bedoel je dan niet de mission? Dan begin je inderdaad met de FXX en moet je alle voormalige Super Ferrari's (Enzo, F50, F40, 288 GTO) inhalen. Wel irritant dat je eerst ~45 seconden moet wachten :|
Nee, de “weekly challenges” zijn tot dusverre de Circuit Experiences (Full Lap Only) en ook dit keer weer.
Zie ook de Discord Pagina van Onyx Racing 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:34
Lees hier zo af en toe mee. Leuk om is mee te rijden om aan een scherpe tijd te komen. Of aan te sluiten bij een race.

Ik heb ook een vraag. Ik deed gister de missie genaamd ''slipstream''.
Ik kan die met mijn T248 stuur niet halen. Enkel brons. Na 10 pogingen.

Gaspedaal is volledig ingedrukt, maar sneller gaat niet.
Als ik het met de controller probeer , heb ik hem in 1x goud.
Rij exact dezelfde lijn. Nogmaals met stuur, weer brons.
Lijkt alsof het gaspedaal bij volledig indrukken maar op 98% zit en de controller op 100% o.i.d.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb het bij dragrace ook getest.

Zowel met controller als stuur. Beide niet sturen en enkel gasgeven. Beide bij rollingstart gas volledig ingedrukt. Ben met controller altijd sneller.

Enige reden die ik kan verzinnen is het aim-assist principe tussen PC en console.
Dat je een kleine penalty hebt met het stuur, om controller rijders tegemoet te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Workingtitle op 23-05-2022 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-04 16:20

PEBRU88

PC Load Letter?!

Dennis Blomaard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 14:23:
[...]

Nee, de “weekly challenges” zijn tot dusverre de Circuit Experiences (Full Lap Only) en ook dit keer weer.
Zie ook de Discord Pagina van Onyx Racing 🙂
Ah shit. Verkeerde gequote 8)7

Moest het van _APACHE_ zijn. Dat klinkt namelijk als de mission
_Apache_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:18:

The good stuff 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
[b]Workingtitle schreef op maandag 23 mei 2022 @ 14:24:
Lijkt alsof het gaspedaal bij volledig indrukken maar op 98% zit en de controller op 100% o.i.d.

Enige reden die ik kan verzinnen is het aim-assist principe tussen PC en console.
Dat je een kleine penalty hebt met het stuur, om controller rijders tegemoet te komen.
Dit eerste kan. Kun je je pedalen kalibreren via Pc? Bij Fanatec kan dat wel (had het juist andersom; bij m’n linker voet in “rust” activeerde ik de rem voor 3%)

Dat laatste (penalty) lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Ugh race C is Autopolis, vind ik een rotbaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46
Workingtitle schreef op maandag 23 mei 2022 @ 14:24:

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb het bij dragrace ook getest.

Zowel met controller als stuur. Beide niet sturen en enkel gasgeven. Beide bij rollingstart gas volledig ingedrukt. Ben met controller altijd sneller.

Kan ook zijn dat er een deadzone in je pedaal zit.
Je zou hem opnieuw kunnen calibreren/instellen en dan tot 90% intrappen. (90% == 100%)
Bij mijn Heusinkveld pedalen heb ik het schuifje iets terug gezet.
Bij het rempedaal andersom, daar heb ik onderin een 5% ruimte ingesteld. (5% == 0%)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workingtitle
Goeie tips. Ga ze vanavond is even op de pc aansluiten en is kijken naar settings.

DANK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

PEBRU88 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 14:10:
[...]

Ik had ook een challenge die tussen de auto's door sneller doortelde, maar dat lijkt nu niet meer te gebeuren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Iemand nog autotips/strategie tips voor Tokyo expressway credits farm? Ben geen fan van de tomahawk, dat voelt toch als valsspelen.

Op dit moment farm ik de 30 minuten race op Le Mans voor 825000cr per race maar ik lees online dat Tokyo meer kan verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Yintha schreef op maandag 23 mei 2022 @ 15:59:
Iemand nog autotips/strategie tips voor Tokyo expressway credits farm? Ben geen fan van de tomahawk, dat voelt toch als valsspelen.

Op dit moment farm ik de 30 minuten race op Le Mans voor 825000cr per race maar ik lees online dat Tokyo meer kan verdienen.
Of Sardegna WTC800, ook 727K in ongeveer 25 minuten.
Misschien moet je ook afwegen hoeveel fun het is. Persoonlijk rijd ik liever Le Mans of Sardegna voor iets minder, dan met een Tomahawk te grinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online

Tokyo is met veel gewone auto's te winnen als je een tune op Sports Medium banden maakt, en met alleen vermogensupgrades al in de buurt van 600pp kan komen. Gebruik niet te veel PP voor zaken zoals remmen en wielophanging, vermogen is belangrijker. Dan hoef je helemaal geen cheat of glitch te gebruiken om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
Hmm met kalibreren wat geprobeerd maar geen resultaat.
Hier suggereert iemand dat assist op controller mogelijk anders zijn dan op stuur. Bv TCS hoogte

https://www.reddit.com/r/...antially_slower_speed_in/

Wel echt frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Workingtitle schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:53:
Hmm met kalibreren wat geprobeerd maar geen resultaat.
Hier suggereert iemand dat assist op controller mogelijk anders zijn dan op stuur. Bv TCS hoogte

https://www.reddit.com/r/...antially_slower_speed_in/

Wel echt frustrerend
Maar TCS kun je in de MFD heel simpel instellen... dus dat lijkt me niet echt logisch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurt71
  • Laatst online: 14:24
Dennis Blomaard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 16:43:
[...]

Of Sardegna WTC800, ook 727K in ongeveer 25 minuten.
Misschien moet je ook afwegen hoeveel fun het is. Persoonlijk rijd ik liever Le Mans of Sardegna voor iets minder, dan met een Tomahawk te grinden
Sardegana WTC800 met de Audi Qautro S1 fun verzekerd 2 stops en een heel eind voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Tokyo verdien je exact evenveel als met Le Mans, maar omdat die race met de Tomahawk een stuk sneller is, kan je dus meer verdienen gemiddeld gezien.

Ben te lui geweest om met een normale auto Tokyo te doen, ben die baan ook nogal zat haha. De 1 uur Spa race is ook prima vervanger, al verdient ie ietjes minder dan Le Mans (1,5m met clean race wat je altijd krijgt, le mans ix 2x 825k), maar leuk voor de variatie (net als Sardegna). Hopelijk komen dr meer races waar je aardig wat kan verdienen erbij.... Hopelijk volgende patch een nieuwe... lets hope...

[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 23-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:51
kurt71 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Sardegana WTC800 met de Audi Qautro S1 fun verzekerd 2 stops en een heel eind voor
Die doe ik altijd met de Honda NSX op harde banden. 1 keertje stoppen voor brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990

Tokyo doe ik met de Bugatti Chiron VGT GR.1. Is een bug waarmee die door de versnellingsbak in te stellen op 477pp komt. Makkelijk te winnen met 1 stop in 22-24 minuten.

Edit: zie post hieronder.

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn1990 op 23-05-2022 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Oh nee, het komt van @v8power67. Dit is de meeste recente tune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Is het probleem van 2players splitscreen waarbij de tweede player altijd langzamer is al gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
gysman11 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:39:
Is het probleem van 2players splitscreen waarbij de tweede player altijd langzamer is al gefixt?
Controller ruilen 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
gysman11 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:39:
Kan het zijn dat voor de 2e speler ASM aanstaat qua assist? Dat maakt aardig wat trager

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:16
De Jaguar XJ13 '66 staat in de Hagerty garage.

Voor mij is het nu wachten op de Ferrari 330😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
b.o.n.s schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:14:
De Jaguar XJ13 '66 staat in de Hagerty garage.

Voor mij is het nu wachten op de Ferrari 330😁
Vanavond maar kopen dan, dan kan ik die trophy afstrepen. Dan maar eens verder met de anderen die ik nog open heb staan. :)

Pagina: 1 ... 50 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69