Naar beneden of naar boven duwen. groadm schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:58:
Weet iemand of en hoe je het radarscherm groter kan zetten ?
Hey, soms heb je van die skeer tijden he
Het was worth every penny
ik had mijn original post al verbeterd xDArumes schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:16:
[...]
Ja, maar ook NA. Het staat zelfs in beeld.
De NB was het tweede model, met gewone koplampen. Alleen de NA had klapkoplampen.
Gaaf ding die VGTv8power67 schreef op zondag 17 april 2022 @ 00:35:
Dit is op het moment mijn fijnste auto voor sardegna wtc800. De Bugatti vgt gr1.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze rijd en absurd snel in de bochten. En op zich best zuinig en is 4wd dus geen vage snap oversteer gezeik. En loopt ook op rechte stukken als een malle.
Nadeel van de setup, om deze lage pp te verkrijgen is de versnellingsbak vaag, en moet je dus in zijn 4 blijven want zoals te zien 1 2 en 3 zijn absurd kort.
Mocht je een uitroepteken krijgen bij de setup probeer de vering kleine stapjes te veranderen. Broertje kreeg mijn setup ook niet meteen werkend.
En iets heel anders. Blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ik win zojuist eindelijk weer eens iets leuks uit de roulette. Een m64/03-911 motor die in de kever en sambabus kan:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alleen nu de lastige keuze welke ga ik doen.
Denk kever is lagere pp dus kans betere wagen te worden.
Ja dit is by far de lekkeste auto om die sardegna mee te grinden. Niet zo spastische als die tomahawk. Maar toch kneiter snel. En rijd heerlijk. En met fuel op 6 en beetje fuel managen als in vroeg schakelen en lift and coasten kan je een 0 stopper doen. Is niet sneller maar wel uitdagender.Martijn1990 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:54:
[...]
Gaaf ding die VGTmoest ff stoeien voor ik de versnellingen goed had, maar dan vliegt die wel in versnelling 4/5/6 haha. Thanks voor de tip, leuk om mee te spelen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
pfff wat een frustrerende missie , die pylonnen 1. Maar hij is binnen, met minimaal verschil. Nu nog wat driftproeven....
@v8power67 hoe kun je daar in hemelsnaam een 13,3 rijden!?
[ Voor 27% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 20-04-2022 22:35 ]
Welke is dat precies ?j-a-k-e-88 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:34:
pfff wat een frustrerende missie , die pylonnen 1. Maar hij is binnen, met minimaal verschil. Nu nog wat driftproeven....
die pylonnenslalom in de missies met de Aqua.....
Owh die ja heb daar redelijk lang over gedaan voor die tijd. En beetje geluk hebben met dat pylon niet onder de auto schiet. Maar zie dat er iemand anders nog sneller is dan ik. Zoma8 is geloof iemand van hier.j-a-k-e-88 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 23:29:
[...]
die pylonnenslalom in de missies met de Aqua.....
Je kan hem als je het goed soet volgas van begin tot eind.
Een hele goede tip idd!v8power67 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:23:
[...]
Ja dit is by far de lekkeste auto om die sardegna mee te grinden. Niet zo spastische als die tomahawk. Maar toch kneiter snel. En rijd heerlijk. En met fuel op 6 en beetje fuel managen als in vroeg schakelen en lift and coasten kan je een 0 stopper doen. Is niet sneller maar wel uitdagender.
Ik was die Tomahawk ook wel zat, maar had zo snel nog geen alternatief gevonden.
Deze rijdt echt wel top.
Als ik dan wel wat negatiefs over de Bugatti mag zeggen: hij gaat wel heel lastig naar de 4e versnelling, dat ging bij de Tomahawk makkelijker/intuïtiever.
Hoe bedoel je dat met de 4e versnelling? Ik heb niets eraan gemerkt eigenlijk.RnB schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:37:
[...]
Een hele goede tip idd!
Ik was die Tomahawk ook wel zat, maar had zo snel nog geen alternatief gevonden.
Deze rijdt echt wel top.Le Mans is mijn favoriete baan geworden.
Als ik dan wel wat negatiefs over de Bugatti mag zeggen: hij gaat wel heel lastig naar de 4e versnelling, dat ging bij de Tomahawk makkelijker/intuïtiever.
Handmatig schakelen en je probleemp is weg.RnB schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:48:
@v8power67 Je verwacht het niet, maar er zijn momenten dat ik van de baan raak en ik van stilstand moet accelereren. Door de instellingen van de bak, gaat de wagen heel moeilijk van de 3e naar de 4e versnelling.
Dit dus:
https://youtu.be/M7v8N0jmn4w
Bij de Tomahawk had ik dit gedrag ook, alleen duurde dat gependel van 3 naar 4 en weer terug minder lang, door te spelen met het gas. Dat is me met de Bugatti nog niet gelukt.
Dit dan idd!! Ding heeft zo absurd veel trekkracht die trekt in zijn 4 gewoon weg.
Blijf het jammer vinden van het achteraan starten. het is echt a la GT helaas.
Nu kom je met dezelfde auto en specs bij lange na niet naar de 1e plek in soms maar 2a 3 rondjes waardoor je de auto zo ver moet tunen dat het voor mij eigenlijk altijd voelt als cheaten.
Ik probeer de auto minimaal te tunen zodat ik nog een eerlijk gevecht heb en net aan de 1e plek zou kunnen halen maar om die perfecte tune te vinden zonder te overpoweren kost soms aardig wat tijd.
Het zou IMO beter zijn geweest om de wat sterkere concurrenten mee achteraan te laten starten waardoor je samen met hun vechtend naar voren te rijden.
Nu kom je met dezelfde auto en specs bij lange na niet naar de 1e plek in soms maar 2a 3 rondjes waardoor je de auto zo ver moet tunen dat het voor mij eigenlijk altijd voelt als cheaten.
Ik probeer de auto minimaal te tunen zodat ik nog een eerlijk gevecht heb en net aan de 1e plek zou kunnen halen maar om die perfecte tune te vinden zonder te overpoweren kost soms aardig wat tijd.
Het zou IMO beter zijn geweest om de wat sterkere concurrenten mee achteraan te laten starten waardoor je samen met hun vechtend naar voren te rijden.
Mijn god wat is de Circuit experience op de la Sarthe een portie lastig...
De Peugeot (met fanatec formula v2.5 stuur) begint bij iedere sector als een malle te schommelen en te zwabberen. Een vol rondje op goud is zo niet te doen
De Peugeot (met fanatec formula v2.5 stuur) begint bij iedere sector als een malle te schommelen en te zwabberen. Een vol rondje op goud is zo niet te doen

Met rembalans spelen kan helpen meer op de vooras zodat de kont niet wil uitstappen met bijremmen. Heb hem uiteindelijk met controller gehaald en was geen pretje. Die porsche esses ofzo heten ze geloof ik( die laatste snelle bochten reeks richting finish) was gewoon bijna onmogelijk maar uiteindelijk met veel geluk en echt 100en km's oefenen gelukt.PEBRU88 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:27:
Mijn god wat is de Circuit experience op de la Sarthe een portie lastig...
Er is een race op tsukuba geloof 5 laps met getunde waggels met staande start. Met een beetje 4wd auto rij je dan 1ste bocht eerste. Dan is er ook niet heel veel aanschumi1986 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:16:
Blijf het jammer vinden van het achteraan starten. het is echt a la GT helaas.
Maar wel leuke race heb ik vaak gedaan. Beetje tuning testen.
Als jij daar met een controller al zoveel moeite mee had, mag ik m'n borst wel nat makenv8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:45:
[...]
Met rembalans spelen kan helpen meer op de vooras zodat de kont niet wil uitstappen met bijremmen. Heb hem uiteindelijk met controller gehaald en was geen pretje. Die porsche esses ofzo heten ze geloof ik( die laatste snelle bochten reeks richting finish) was gewoon bijna onmogelijk maar uiteindelijk met veel geluk en echt 100en km's oefenen gelukt.
Hoe is die circuit experience van de Nordschleife eigenlijk in vergelijking tot GT Sport? Zag dat het met diezelfde BMW M6 is. In GT Sport heb ik wel aardige tijden in de secties kunnen rijden en was ook zeker niet ontevreden over de complete ronde (net aan onder de 6.45), maar zag dat ie in GT7 op 6.37 o.i.d. stond. Dan moet ik dus 8 seconde sneller dan in GT Sport...
Die auto rijd echt heel slecht in gt7. Zag op gtplanet nog een post over dat 99.9% van de mensen hem niet goud zullen halen ivm hoe moeilijk die is. Moet zeggen dat ik lemans moeilijker vond dan nordschleife. Maar ik ken de nordschleife beter denk. Maar makkelijk is die zeker niet. Echt vaak gescholden op dat hij weer eens ergens ineens uit niets snap oversteer had... Echt een hok van een auto nu. Maar controller sensitivity op 7. En zonder assist op abs na was wel te doen. Maar leuk vond ik het niet.Dr. Quipers schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:11:
[...]
Als jij daar met een controller al zoveel moeite mee had, mag ik m'n borst wel nat maken![]()
Hoe is die circuit experience van de Nordschleife eigenlijk in vergelijking tot GT Sport? Zag dat het met diezelfde BMW M6 is. In GT Sport heb ik wel aardige tijden in de secties kunnen rijden en was ook zeker niet ontevreden over de complete ronde (net aan onder de 6.45), maar zag dat ie in GT7 op 6.37 o.i.d. stond. Dan moet ik dus 8 seconde sneller dan in GT Sport...
Heb daarom ook totaal geen behoefte om de Noordschleife (en LeMans) te doen. Heb laatst elke sector een keer gereden en overal bronze/silver op gehaald dus wat dat betreft is het wel een snelle 1 miljoen creditsv8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:17:
[...]
Die auto rijd echt heel slecht in gt7. Zag op gtplanet nog een post over dat 99.9% van de mensen hem niet goud zullen halen ivm hoe moeilijk die is. Moet zeggen dat ik lemans moeilijker vond dan nordschleife. Maar ik ken de nordschleife beter denk. Maar makkelijk is die zeker niet. Echt vaak gescholden op dat hij weer eens ergens ineens uit niets snap oversteer had... Echt een hok van een auto nu. Maar controller sensitivity op 7. En zonder assist op abs na was wel te doen. Maar leuk vond ik het niet.
Eens. Als er nou een exclusieve auto op stond dan zou ik het zeker doen maar nu geloof ik het ook wel.Tim01 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:34:
[...]
Heb daarom ook totaal geen behoefte om de Noordschleife (en LeMans) te doen. Heb laatst elke sector een keer gereden en overal bronze/silver op gehaald dus wat dat betreft is het wel een snelle 1 miljoen creditsMaar ga mijn geen uren ergeren aan de M6
PSN: jannvsdvinvs
Rembalans had ik idd al op -3 gezet.v8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:45:
[...]
Met rembalans spelen kan helpen meer op de vooras zodat de kont niet wil uitstappen met bijremmen. Heb hem uiteindelijk met controller gehaald en was geen pretje. Die porsche esses ofzo heten ze geloof ik( die laatste snelle bochten reeks richting finish) was gewoon bijna onmogelijk maar uiteindelijk met veel geluk en echt 100en km's oefenen gelukt.
Gelukkig de sectoren wel op goud, maar een vol rondje…..
in de 2 spint de Peugeot ook te snel, ghost gaat dan vrolijk verder met TC aan
@Ontzettende_Jan Hoe kan ik je toevoegen, als ik je PSN: jannvsdvinvs zoek vind ik niets. Ook heb ik vorige week het Google Doc form ingevuld, ook hierop nog geen reacties.
[ Voor 19% gewijzigd door Jerome22 op 21-04-2022 14:34 ]
Ik heb je een vriendverzoek gestuurd.Jerome22 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:30:
[...]
@Ontzettende_Jan Hoe kan ik je toevoegen, als ik je PSN: jannvsdvinvs zoek vind ik niets. Ook heb ik vorige week het Google Doc form ingevuld, ook hierop nog geen reacties.
Ben het ondertussen wel zat om elke dag (nu 8x op een rij) 2-10k te krijgen uit die kolere roulette. Sterren maakt ook geen donder uit, van 1-4 sterren allemaal dezelfde meuk haha. Nou ja 1x een sport suspension voor een random auto... jeuj.
Kreeg laatst een 5 sterren roulette, 100k, 500k, 1m, en 2 onbenoemingswaardige auto's, gelukkig geen auto gekregen maar wel de 100k.iekue schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:30:
Ben het ondertussen wel zat om elke dag (nu 8x op een rij) 2-10k te krijgen uit die kolere roulette. Sterren maakt ook geen donder uit, van 1-4 sterren allemaal dezelfde meuk haha. Nou ja 1x een sport suspension voor een random auto... jeuj.
De kans dat je niet de laagste reward krijgt is ongeveer 2% gok ik zo...
Ik laat die roulette gewoon voor wat het is, het geld verdien ik wel door de wat lucratievere races.
Afgelopen dagen dagelijks de Sardegna WTC800 gedaan, 1 race van zo'n 25minuten en je hebt bijna 800k verdient plus je krijgt er een roulette ticket voor, hoewel ik het daar niet om doe, omdat ik ook weet dat ik 99% van de keren maar 2 of 5 of 10k krijg.
[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 21-04-2022 15:37 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik heb precies hetzelfde.iekue schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:30:
In alle roulettes heb ik 1x een 1 miljoen aan goudstaven gewonnen en 2x een middelmatige auto en daarna steeds het laagste geldbedrag.
Juist voor de daily marathon reward, had ik motivatie om ten minste 42km te rijden iedere dag, maar dat is wel weg.... Nu haal ik de daily marathon wel, door de money grinds, maar toch.
Ahh top! Dan zie ik die wel verschijnen.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:03:
[...]
Ik heb je een vriendverzoek gestuurd.
Ik ben vrij nieuw in het GT wereldje, normaal speel ik geen racegames maar dit is me toch een partij verslavend haha. Echt top om al die auto's te verzamelen. Het diep tunen (instellingen veranderen) is voor mij nog wat te complex maar ga er denk ik niet aan ontkomen later in de game.
Weet iemand bijvoorbeeld wat voor dingen je kan doen als je auto (na het tunen) veel te veel toeren maakt en laat doorschakeld? het lijkt dan alsof de auto te veel PK heeft waardoor je aan het slippen bent tijdens optrekken.
Weet iemand bijvoorbeeld wat voor dingen je kan doen als je auto (na het tunen) veel te veel toeren maakt en laat doorschakeld? het lijkt dan alsof de auto te veel PK heeft waardoor je aan het slippen bent tijdens optrekken.
Als je wielspin hebt kan je bv betere banden nemen, of de versnellingsbak langer maken helpt soms ook.AlphaWierie schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:12:
Ik ben vrij nieuw in het GT wereldje, normaal speel ik geen racegames maar dit is me toch een partij verslavend haha. Echt top om al die auto's te verzamelen. Het diep tunen (instellingen veranderen) is voor mij nog wat te complex maar ga er denk ik niet aan ontkomen later in de game.
Meer downforce drukt de auto op de weg helpt ook vaak wel. Soms als de auto te licht word heeft hij ook meer wielspin omdat er dus minder gewicht op de wielen drukt. Vaak is het een beetje balanceren om te zorgen dat de auto minder wielspin heeft, veel pk weinig gewicht matige banden is vaak vragen om problemen.
Als de auto te hard afgeveerd is wil hij ook wel eens meer wielspin geven op heuvelachtige circuits.
Maar de makkelijkste manier is gewoon traction control aanzetten. Dan doet de computer de auto qua vermogen inperken zodat de wielen niet spinnen. Maar dat is wel minder uitdagend natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 21-04-2022 17:22 ]
Ik denk dat dat zwaar overdreven is. Anders zitten wel heel veel spelers die ik ken bij de 0,1%. Overigens gaat er in mijn hoofd een clickbait-alarm af als ik waar dan ook een titel met 99,9% zie staan.v8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:17:
[...]
Die auto rijd echt heel slecht in gt7. Zag op gtplanet nog een post over dat 99.9% van de mensen hem niet goud zullen halen ivm hoe moeilijk die is.
Ik heb de TC op 1 laten staan, en ben er redelijk simpel doorheen gewandeld, Inderdaad, Le Mans is veel moeilijker, met name de laatste sector.Moet zeggen dat ik lemans moeilijker vond dan nordschleife. Maar ik ken de nordschleife beter denk. Maar makkelijk is die zeker niet. Echt vaak gescholden op dat hij weer eens ergens ineens uit niets snap oversteer had... Echt een hok van een auto nu. Maar controller sensitivity op 7. En zonder assist op abs na was wel te doen. Maar leuk vond ik het niet.
Als je goud haalt kan je een aardige auto kopen. Volgens mij veruit de grootste beloning van alle experiences.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:36:
[...]
Eens. Als er nou een exclusieve auto op stond dan zou ik het zeker doen maar nu geloof ik het ook wel.
Maar dat is het idee toch ook? Die afstand haal je makkelijk als je gewoon racet, dus in feite hoef je helemaal NIKS te doen om die extra prijs binnen te halen.RnB schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:37:
[...]
Ik heb precies hetzelfde.
In alle roulettes heb ik 1x een 1 miljoen aan goudstaven gewonnen en 2x een middelmatige auto en daarna steeds het laagste geldbedrag.
Juist voor de daily marathon reward, had ik motivatie om ten minste 42km te rijden iedere dag, maar dat is wel weg.... Nu haal ik de daily marathon wel, door de money grinds, maar toch.
Gisteren toevallig de nieuwe GT86 gekregen. Inderdaad, hooguit een middelmatige auto, maar ik heb er niks voor hoeven doen. Gewoon netjes bedanken en aannemen denk ik dan.
Minder uitdagend, en uiteindelijk langzamer. Want hoe langer je de eerste versnelling kan maken, hoe meer versnellingen je op hogere snelheid over hebt. Dan kan je dichter bij het ideale toerental blijven. Dus als je TC nodig hebt bij optrekken in een rechte lijn, heb je gewoon niet de beste setup te pakken.v8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:21:
[...]
Als je wielspin hebt kan je bv betere banden nemen, of de versnellingsbak langer maken helpt soms ook.
Meer downforce drukt de auto op de weg helpt ook vaak wel. Soms als de auto te licht word heeft hij ook meer wielspin omdat er dus minder gewicht op de wielen drukt. Vaak is het een beetje balanceren om te zorgen dat de auto minder wielspin heeft, veel pk weinig gewicht matige banden is vaak vragen om problemen.
Als de auto te hard afgeveerd is wil hij ook wel eens meer wielspin geven op heuvelachtige circuits.
Maar de makkelijkste manier is gewoon traction control aanzetten. Dan doet de computer de auto qua vermogen inperken zodat de wielen niet spinnen. Maar dat is wel minder uitdagend natuurlijk
Nee, die afstand haalde ik niet makkelijk toen ik net aan GT7 begon. De motivatie moest echt komen van de rewards, die dus weg ebte naarmate ik steeds vaker de mindere rewards kreeg.Arumes schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:16:
[...]
Maar dat is het idee toch ook? Die afstand haal je makkelijk als je gewoon racet, dus in feite hoef je helemaal NIKS te doen om die extra prijs binnen te halen.
Gisteren toevallig de nieuwe GT86 gekregen. Inderdaad, hooguit een middelmatige auto, maar ik heb er niks voor hoeven doen. Gewoon netjes bedanken en aannemen denk ik dan.
Nu ik de money grinds onder de knie heb, haal ik inderdaad makkelijk de daily marathon.
Minder uitdagend inderdaad, maar ook is het bij sommige auto's gewoon bijna niet te doen zonder TCS op minstens 1 te zetten, dan zie je vaak ook dat de TCS nog lang na werkt ook al rij je allang recht en is er geen zijwaarts momentum meer, bij die Mazda 787B bijvoorbeeld raad ik echt aan het op minimaal 1 te zetten, of je moet echt heeeeel voorzichtig op het gas gaan steeds maar dan denk ik dat rijden met TCS zelfs sneller is.v8power67 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:21:
[...]
Als je wielspin hebt kan je bv betere banden nemen, of de versnellingsbak langer maken helpt soms ook.
Ik probeer het altijd eerst zonder TC dat gaat bij veel auto's prima, een beetje glijden uit de bocht vind ik niet erg, maar als ik hem iedere bocht kwijt ben zet ik TC meestal wel aan.
Het gaat nu heel hard hier met de throphy's.!
Alleen het grote grinden gaat nu echt beginnen, nog even zin in krijgen pfff...
Zo goed ben ik niet dus de 100% gold licenses gaat een drama worden o.a.
Ach, we gaan gewoon lekker door 😄
Met de daily's hehe...
Alleen het grote grinden gaat nu echt beginnen, nog even zin in krijgen pfff...
Zo goed ben ik niet dus de 100% gold licenses gaat een drama worden o.a.
Ach, we gaan gewoon lekker door 😄
Met de daily's hehe...
[ Voor 5% gewijzigd door b.o.n.s op 21-04-2022 20:01 ]
De lobby is liveOntzettende_Jan schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:56:
[Afbeelding]Onyx Racing op donderdagavond
Baan: Fuji International Speedway - Short
Duur: 30 minuten
Auto: Groep 2
Weather: Droog
Tunen: niet toegestaan
Banden: Vrije keus
Brandstofverbruik: 8x
Slijtage: 12x
Rijassistentie: Vrij
De lobby gaat rond een uur of acht open denk ik. Friends only dus voeg me toe als we nog geen makkers zijn.
Als er iemand een grippy setup heeft voor de MX5, dan graag xD
De huidige setup is redelijk, maar met 450+ pk aan de wielen is het sketchy.
De huidige setup is redelijk, maar met 450+ pk aan de wielen is het sketchy.
Vandaag voor het eerst de hele Sardegna gereden ermee, gister alleen even geoefend. Maar ik merk wel dat hij met een stuur (GT DD Pro) heel lastig te besturen is op het rechte stuk op hoge snelheid. Stuur begint enorm te slingeren dan, rij jij ook met stuur en heb je daar last van? Op Sardegna nog net de doen, maar op Le Mans slingert hij zo erg dat hij niet te besturen is met stuur.. wel met controller 😅v8power67 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:23:
[...]
Ja dit is by far de lekkeste auto om die sardegna mee te grinden. Niet zo spastische als die tomahawk. Maar toch kneiter snel. En rijd heerlijk. En met fuel op 6 en beetje fuel managen als in vroeg schakelen en lift and coasten kan je een 0 stopper doen. Is niet sneller maar wel uitdagender.
Je kunt dan in de instellingen van het stuur de NDP en/of INT hoger zetten, (NDP zou ik max 35 zetten en INT niet veel hoger dan 2-3, veel mensen zweren bij INT 1, maar ik heb hem zelf liever iets hoger voor een wat "smoother" gevoel)Martijn1990 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:26:
[...]
Vandaag voor het eerst de hele Sardegna gereden ermee, gister alleen even geoefend. Maar ik merk wel dat hij met een stuur (GT DD Pro) heel lastig te besturen is op het rechte stuk op hoge snelheid. Stuur begint enorm te slingeren dan, rij jij ook met stuur en heb je daar last van? Op Sardegna nog net de doen, maar op Le Mans slingert hij zo erg dat hij niet te besturen is met stuur.. wel met controller 😅
Weet niet of het mogelijk is, maar volgende keer graag iets meer tijd instellen voor na de finishSensLike schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:37:
[...]
Bedankt voor het hosten Jan!
[Afbeelding]

Ik heb het net als reminder in het host kanaal gegooid zodat we de volgende keer een minuut of twee door rijden tot iedereen is gefinished..Kalder schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:38:
[...]
Weet niet of het mogelijk is, maar volgende keer graag iets meer tijd instellen voor na de finishIk zat rond 15 seconden achter SensLike maar kon niet eens finishen
![]()
![]()
PSN: SensLike_
Top! Wel leuk geraced! Blij met de snelste ronde in ieder gevalSensLike schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:39:
[...]
Ik heb het net als reminder in het host kanaal gegooid zodat we de volgende keer een minuut of twee door rijden tot iedereen is gefinished..
Thanks, morgen even zoeken. Op het stuur zelf (met dat kleine knopje linksboven) krijg ik alleen Sens, Force Feedback en DMP instellingen volgens mij, maar ook volgens deze site zou er idd veel meer mogelijk moeten zijn: https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settingsKalder schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:35:
[...]
Je kunt dan in de instellingen van het stuur de NDP en/of INT hoger zetten, (NDP zou ik max 35 zetten en INT niet veel hoger dan 2-3, veel mensen zweren bij INT 1, maar ik heb hem zelf liever iets hoger voor een wat "smoother" gevoel)
Ja dan moet je dat kleine knopje geloof ik even ingedrukt houden tot er iets van advanced setup ofzo staat.Martijn1990 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:43:
[...]
Thanks, morgen even zoeken. Op het stuur zelf (met dat kleine knopje linksboven) krijg ik alleen Sens, Force Feedback en DMP instellingen volgens mij, maar ook volgens deze site zou er idd veel meer mogelijk moeten zijn: https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settings
Dat racen online lijkt me ook wel tof om eens te doen, afgelopen twee keer alleen steeds geen tijd gehad. Wellicht volgende week!
Hoe is het niveau? 😬
Hoe is het niveau? 😬
Hier sinds kort ook met GT7 begonnen. Vanaf de - zoals vanouds weer geweldige - intro voelt het goed. Wat een fijn auto game is dit toch weer!
Eén opvallend punt (voor mij althans). Het voelt soms minder smooth aan dan GT Sport. Terwijl de game engine overduidelijk hetzelfde is. Je zou GT7 bijna gekscherend een heel uitgebreide DLC op GT Sport kunnen noemen, of doe ik de game daarmee tekorten?
GT Sport vond ik overigens geweldig, maar in GT7 zit overduidelijk véél meer diepgang.
Eén opvallend punt (voor mij althans). Het voelt soms minder smooth aan dan GT Sport. Terwijl de game engine overduidelijk hetzelfde is. Je zou GT7 bijna gekscherend een heel uitgebreide DLC op GT Sport kunnen noemen, of doe ik de game daarmee tekorten?
GT Sport vond ik overigens geweldig, maar in GT7 zit overduidelijk véél meer diepgang.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wat bedoel je met minder smooth? Hoe het spel draait of de handling van de auto's? De physics van de auto's is wel anders dan in Sport, in mijn ogen beter in de meeste gevallen. Ze zullen hier nog regelmatig aan sleutelen, want het is zeker nog niet perfect.Rossi46 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:23:
...
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Tja dat kun je natuurkijk van elke sequel uiteindelijk wel zeggen.Rossi46 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:23:
Je zou GT7 bijna gekscherend een heel uitgebreide DLC op GT Sport kunnen noemen, of doe ik de game daarmee tekorten?
Vlak na de release riepen wel meer mensen dat het een GTS 1.5 was, maar denk dat de meesten daar nu wel op terug komen.
Hopelijk nog wel lang heel veel nieuwe SP content want alleen dat is een beetje mager (terwijl dat volgens mij toch gewoon vrij simpel toe te voegen is maar goed).
Maandag weer server onderhoud. Dus dit weekend nog even grinden met z'n allen en dan vanaf maandag hopelijk nieuwe verse content? 
In de volgende periode vindt er onderhoud plaats aan de servers van Gran Turismo 7:
[Dag en tijd]
Start: 25/04/2022 10.00 uur
Einde: 25/04/2022 12.00 uur
(Bovenstaande perioden zijn onderhevig aan verandering.)
Tijdens het onderhoud is alleen de 'Arcaderace' in het speltype 'Wereldcircuits' plus het speltype 'Muziekrally' in het titelscherm beschikbaar. Verschillende online functies, zoals het speltype 'Sport', zijn niet beschikbaar.
Daarnaast kan de gamevoortgang niet worden opgeslagen zolang de servers offline zijn. Als je de huidige status van de game wilt opslaan, moet je je console na afloop van het serveronderhoud opnieuw verbinden met het internet.
Bedankt voor je geduld en begrip.
Het is meer een pick-up race met bekenden dan echt kneiterharde competitie. Ik heb me weer vermaakt gisteravondRBH schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:52:
Dat racen online lijkt me ook wel tof om eens te doen, afgelopen twee keer alleen steeds geen tijd gehad. Wellicht volgende week!
Hoe is het niveau? 😬
In dit geval de game zelf. Lastig uit te leggen wellicht, maar sommige animaties vind ik wat houterig overkomen. Een beetje GT onwaardig. Bijvoorbeeld als je een nieuwe auto gewonnen hebt en die je (race) garage ingereden wordt. In GT Sport had je dat soort dingen niet. En ik ga er vanuit dat de PS4 Pro dat allemaal prima aan kan.thunder8 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:09:
[...]
Wat bedoel je met minder smooth? Hoe het spel draait of de handling van de auto's? De physics van de auto's is wel anders dan in Sport, in mijn ogen beter in de meeste gevallen. Ze zullen hier nog regelmatig aan sleutelen, want het is zeker nog niet perfect.
Dat klinkt als iets waar ik in mee kan komen.Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:10:
[...]
Het is meer een pick-up race met bekenden dan echt kneiterharde competitie. Ik heb me weer vermaakt gisteravond
Hier loopt dat allemaal soepel, maarja ik heb dan ook een PS5. Mogelijk dat die animaties toch gemaakt zijn voor de PS5 en op de oudere hardware iets minder soepel lopen, daar kan ik niet over oordelen. Voor een game die in eerste instantie PS5 only zou zijn en toch redelijk goed loopt op de PS4(Pro), zou mij minder storen als geen GT7 voor PS4.Rossi46 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:26:
[...]
In dit geval de game zelf. Lastig uit te leggen wellicht, maar sommige animaties vind ik wat houterig overkomen. Een beetje GT onwaardig. Bijvoorbeeld als je een nieuwe auto gewonnen hebt en die je (race) garage ingereden wordt. In GT Sport had je dat soort dingen niet. En ik ga er vanuit dat de PS4 Pro dat allemaal prima aan kan.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik vind het prima als ze de glitch mbt de versnellingsbak er uit halen maar hoop wel dat ze de Clean Race bonus glitch er nog wel even in laten staanRBH schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:35:
Maandag weer server onderhoud. Dus dit weekend nog even grinden met z'n allen en dan vanaf maandag hopelijk nieuwe verse content?![]()
[...]
Daar zat ik dus ook over na te denken, maar ik vind de combi 787B + Sardegna zo leuk dat het mij niet eens zoveel zou uitmaken als ze die standaard clean race bonus eruit zouden halen. Motiveert alleen nog maar meer om echt netjes te rijden.Tim01 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:58:
[...]
Ik vind het prima als ze de glitch mbt de versnellingsbak er uit halen maar hoop wel dat ze de Clean Race bonus glitch er nog wel even in laten staan
En de beloningen gelijk houden. Die 15-ronden race op Sardegna is ook zonder de Tomahawk een aardige inkomstenbron.Tim01 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:58:
[...]
Ik vind het prima als ze de glitch mbt de versnellingsbak er uit halen maar hoop wel dat ze de Clean Race bonus glitch er nog wel even in laten staan
Dan moet je er wel wat harder voor werken, maar het is zeker haalbaar met de Nissan GTR-500
Geeft overigens veel meer voldoening, dat geld binnenhalen zonder glitch
Gisterenavond een 6* roulette ticket gekregen. Een knalgele Tomahawk als reward, mijn tweede.
PSN: bollsie
Leuk hèsjufke schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:30:
Gisterenavond een 6* roulette ticket gekregen. Een knalgele Tomahawk als reward, mijn tweede.
Een racing crank shaft zowaar voor een lambo die ik heb! Achja zowaar eens niet de laagste geldprijs (al issut maar 16k waard) uit mn 4-ster van vandaag!
Met de touring car over Kyoto Park
:strip_exif()/f/image/ZOppCNkel2eBYmPBqUMlLHAS.jpg?f=fotoalbum_large)
Datum: Dinsdag 26 April - 20:30 uur.
Baan: Kyoto Driving Park - Yamagiwa
Ronden: 20
Auto: Mazda Roadster Touring Car
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race - Medium + Soft
Brandstof:10x
Slijtage: 15x
Slipstream effect: Sterk
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet
Geef je op via de Discord als je mee wil doen om zeker te zijn van een plekje!
[ Voor 3% gewijzigd door SensLike op 25-04-2022 21:26 . Reden: Verbruik + Slijtage gewijzigd ]
Waar kan ik de Discord vinden?SensLike schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:37:Met de touring car over Kyoto Park
[Afbeelding]
Datum: Dinsdag 26 April - 20:30 uur.
Baan: Kyoto Driving Park - Yamagiwa
Ronden: 20
Auto: Mazda Roadster Touring Car
Tunen: Niet toegestaan
Banden: Race - Medium + Soft
Brandstof: Nader te bepalen (rond de 25x range)
Slijtage: Nader te bepalen (rond de 25x range)
Slipstream effect: Sterk
Straf voor afsnijden: Sterk
Straf voor pitstraat afsnijden: Aan
Rijassistentie: Geen limiet
Geef je op via de Discord als je mee wil doen om zeker te zijn van een plekje!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mooi hoe GT Planet altijd een heel verhaal maakt van die updates.
onder tussen is deze Capt.Slow over de 100 auto collectie heen gegaan. Volgende week met stuur ipv controller als mee zit. Met de Tomahawk gesteigerd voorbij de 700km/u gegaan. Is dan wel stuurloos.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Die Tomahawk zou je dan volgende week nog een keer moeten doen met je FFB op hoog..SG schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:08:
onder tussen is deze Capt.Slow over de 100 auto collectie heen gegaan. Volgende week met stuur ipv controller als mee zit. Met de Tomahawk gesteigerd voorbij de 700km/u gegaan. Is dan wel stuurloos.
Thanks! Rijdt idd een stuk prettiger qua zwabberenKalder schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:35:
[...]
Je kunt dan in de instellingen van het stuur de NDP en/of INT hoger zetten, (NDP zou ik max 35 zetten en INT niet veel hoger dan 2-3, veel mensen zweren bij INT 1, maar ik heb hem zelf liever iets hoger voor een wat "smoother" gevoel)
Goedemorgen allemaal,
Ik heb gisteren een Logitech g29 opgehaald, en ga zo mijn Playseat Evolution Alcantara ophalen, moet ik nog ergens rekening mee houden met het stuur? Moet ik deze nog op een bepaalde manier instellen of iets dergelijks?
Ik heb gisteren een Logitech g29 opgehaald, en ga zo mijn Playseat Evolution Alcantara ophalen, moet ik nog ergens rekening mee houden met het stuur? Moet ik deze nog op een bepaalde manier instellen of iets dergelijks?
ja, dat is nog wel 1 van mijn grootste ergernissen, net ook weer een drie sterren voucher gehaald met op alle plekken goudstaven behalve 1 bergje met munten, het is niet eens spannend, je weet op voorhand dat je de laagste prijs krijg (in dit geval 10.000 credits).
Het is geen roulette helaas, geen spanning en het is simpelweg een zeeeeer kleine bonus per dag omdat je speelt. Ik heb bijvoorbeeld sinds de release nog nooit! een auto gekregen in de roulette.
Ik heb vier keer sinds de release nu een 1 na laatste prijs gewonnen, alle andere 70 of zo was altijd de laagste prijs. Ze kunnen het er net zo goed uithalen en je gewoon een daily login bonus van 2000 credits geven of zo, scheelt je ook weer 12 minuten racen om die 42 km te halen.
Er zit een heel klein schuifknopje bovenop het stuur waarmee je hem kunt instellen op PS3 of PS4. Mocht die per ongeluk op PS3 staan dan werkt het niet. Voor de rest is het plug and play.Roshnak schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:14:
Goedemorgen allemaal,
GT7 ID: ONYX_PdeG69
En het schuifje voor de PS4 is dan ook voor de PS5 lijkt me?vdr01 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:49:
[...]
Er zit een heel klein schuifknopje bovenop het stuur waarmee je hem kunt instellen op PS3 of PS4. Mocht die per ongeluk op PS3 staan dan werkt het niet. Voor de rest is het plug and play.
Jup!Roshnak schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:07:
[...]
En het schuifje voor de PS4 is dan ook voor de PS5 lijkt me?
Jarenlang heb ik nooit gedurft Gran Turismo online te spelen. Altijd de gedachte dat ik nooit goed genoeg zou zijn, ook al probeerde ik offline het maximale eruit te halen. Ik speel sinds Gran Turismo 2 elke Gran Turismo, dus nu 4 consolegeneraties verder.
Nooit in elke Gran Turismo voor deel 7 heb ik uberhaupt Sport geopend. Angst, plankenkoorts, nerveusiteit.
Ik dacht net, laten we het eens proberen. Ik rij een kwalificatieronden of twee op een niet heel bekend circuit voor mij. Race is Brands Hatch met een Volkswagen Scirocco, 10 ronden.
Dan sta je vervolgens op plaats 8 -van de 11 of 12- en dan denk je "zie je, ik ben niet goed genoeg."
Ik heb de hele race clean gereden, geen straffen gehad, niemand aangetikt en op de juiste momenten haal ik een paar andere auto's in.
Dan lig je op een gegeven moment op plaats 3 en zie je de 2 auto's voor je dichtbij komen. Door eigen toedoen (te hard door de bochten) raken ze hun plaats kwijt, waarschijnlijk door druk van mij van achter.
Dan lig ik opeens eerste, 3 ronden lang gedacht "laat je niet afleiden, doe hetzelfde als de ronden ervoor en denk nergens anders aan" en dan uiteindelijk win ik hem gewoon! Sta ik verdomme in mijn eerste online race op P1!
Gameoverwinningen kunnen zo mooi zijn. Heb zoveel gespeeld in de afgelopen 25 jaar, maar dit is een van mijn, zo niet mijn favoriete overwinning.
Nooit in elke Gran Turismo voor deel 7 heb ik uberhaupt Sport geopend. Angst, plankenkoorts, nerveusiteit.
Ik dacht net, laten we het eens proberen. Ik rij een kwalificatieronden of twee op een niet heel bekend circuit voor mij. Race is Brands Hatch met een Volkswagen Scirocco, 10 ronden.
Dan sta je vervolgens op plaats 8 -van de 11 of 12- en dan denk je "zie je, ik ben niet goed genoeg."
Ik heb de hele race clean gereden, geen straffen gehad, niemand aangetikt en op de juiste momenten haal ik een paar andere auto's in.
Dan lig je op een gegeven moment op plaats 3 en zie je de 2 auto's voor je dichtbij komen. Door eigen toedoen (te hard door de bochten) raken ze hun plaats kwijt, waarschijnlijk door druk van mij van achter.
Dan lig ik opeens eerste, 3 ronden lang gedacht "laat je niet afleiden, doe hetzelfde als de ronden ervoor en denk nergens anders aan" en dan uiteindelijk win ik hem gewoon! Sta ik verdomme in mijn eerste online race op P1!
Gameoverwinningen kunnen zo mooi zijn. Heb zoveel gespeeld in de afgelopen 25 jaar, maar dit is een van mijn, zo niet mijn favoriete overwinning.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Na 25 jaar heb je het wel verdiend. Gefeliciteerd. Ik wacht nog steeds op mijn eerste overwinning in Sport. Of ik ben heel erg slecht of het matching systeem werkt niet zo goed voor mindere rijders. Zit meestal opgescheept met gasten die seconden per ronden sneller zijn. Dat maakt dat ik mezelf maar sporadisch aan Sport waag. Helaas. Tips welkom.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Of je hebt een slechte auto. Ik ben een snelle coureur, en heb eergisteren een paar keer de Scirocco race gedaan. Eindige iedere keer achteraan. Het duurde even voor ik doorhad dat de rest wel degelijk met getunede auto's reed, terwijl ik ervan uitging dat getunede auto's waren uitgesloten van deelname. Immers: BoP/tuning forbidden. Toch was duidelijk zichtbaar dat andere Scirocco's extra spoiler- en vleugelwerk hadden. Ik was de enige die met een 100% stock Scirocco reed. Dus "tuning forbidden: applicable" zoals hier en in het spel zelf staat is niet zo strict als het lijkt.vdr01 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:45:
Na 25 jaar heb je het wel verdiend. Gefeliciteerd. Ik wacht nog steeds op mijn eerste overwinning in Sport. Of ik ben heel erg slecht of het matching systeem werkt niet zo goed voor mindere rijders. Zit meestal opgescheept met gasten die seconden per ronden sneller zijn. Dat maakt dat ik mezelf maar sporadisch aan Sport waag. Helaas. Tips welkom.
Als je uit een 6 sterren ticket maximaal 10k krijgt, lijkt me 2k uit een 1 sterren ticket heel wat
En dan is Brands Hatch ook nog eens weinig vergevingsgezind. Erg lastig competitief racen op die baan. Dubbel mooie prestatie dus wat mij betreft!Slavy schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:26:
Jarenlang heb ik nooit gedurft Gran Turismo online te spelen. Altijd de gedachte dat ik nooit goed genoeg zou zijn, ook al probeerde ik offline het maximale eruit te halen. Ik speel sinds Gran Turismo 2 elke Gran Turismo, dus nu 4 consolegeneraties verder.
Dan lig ik opeens eerste, 3 ronden lang gedacht "laat je niet afleiden, doe hetzelfde als de ronden ervoor en denk nergens anders aan" en dan uiteindelijk win ik hem gewoon! Sta ik verdomme in mijn eetste race op P1!
Zelf heb ik nog geen online race gereden in GT7, maar als het gelijk is als in GTS dan kan ik het iedereen aanraden (die snapt hoe racen werkt en dat graag clean wil doen). Het is zó gaaf! Zeker als zaken als pitstops en de bandenstrategie ook nog een rol spelen.
Over gaaf gesproken, als vanouds vergaap ik me weer aan de replays in GT7. Echt alles is daar prachtig aan. Ik geloof dat ik meer tijd spendeer aan het kijken van replays dan het racen zelf
Haha super😃Slavy schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:26:
Dan lig ik opeens eerste, 3 ronden lang gedacht "laat je niet afleiden, doe hetzelfde als de ronden ervoor en denk nergens anders aan" en dan uiteindelijk win ik hem gewoon! Sta ik verdomme in mijn eetste race op P1!
Is dat waarom ik een enkele met een totaal andere livery zag rijden? Had een custom livery van de metalband Accept. Enige dat ik gemod had waren de banden, want had comfort banden nodig die ik niet had, voor de rest was hij compleet stock.Arumes schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:03:
[...]
Of je hebt een slechte auto. Ik ben een snelle coureur, en heb eergisteren een paar keer de Scirocco race gedaan. Eindige iedere keer achteraan. Het duurde even voor ik doorhad dat de rest wel degelijk met getunede auto's reed, terwijl ik ervan uitging dat getunede auto's waren uitgesloten van deelname. Immers: BoP/tuning forbidden. Toch was duidelijk zichtbaar dat andere Scirocco's extra spoiler- en vleugelwerk hadden. Ik was de enige die met een 100% stock Scirocco reed. Dus "tuning forbidden: applicable" zoals hier en in het spel zelf staat is niet zo strict als het lijkt.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Liveries kun je sinds GT:Sport (en dus ook in GT7) zelf makenSlavy schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 19:10:
[...]
Is dat waarom ik een enkele met een totaal andere livery zag rijden? Had een custom livery van de metalband Accept. Enige dat ik gemod had waren de banden, want had comfort banden nodig die ik niet had, voor de rest was hij compleet stock.
Gratz!! Leuk om te lezen!!Slavy schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:26:
Ik heb gisteren de Playseat Evolution Alcantara icm de Logitech g29 aangesloten en flink gebruikt, en ik kan maar 1 ding zeggen:
Wat is dit super vet, maar ik bak er helemaal niks van, moet echt weer vanaf 0 beginnen 😬
Wat is dit super vet, maar ik bak er helemaal niks van, moet echt weer vanaf 0 beginnen 😬
Ai.. dat is wel pittig. Mijn eerste 1 ster voucher was direct een auto, sindsdien nog 4 eruit gekregen.. en speel nog niet zo lang (collectie niveau 18 als dat wat zegt).robinez schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:09:
[...]
ja, dat is nog wel 1 van mijn grootste ergernissen, net ook weer een drie sterren voucher gehaald met op alle plekken goudstaven behalve 1 bergje met munten, het is niet eens spannend, je weet op voorhand dat je de laagste prijs krijg (in dit geval 10.000 credits).
Het is geen roulette helaas, geen spanning en het is simpelweg een zeeeeer kleine bonus per dag omdat je speelt. Ik heb bijvoorbeeld sinds de release nog nooit! een auto gekregen in de roulette.
Ik heb vier keer sinds de release nu een 1 na laatste prijs gewonnen, alle andere 70 of zo was altijd de laagste prijs. Ze kunnen het er net zo goed uithalen en je gewoon een daily login bonus van 2000 credits geven of zo, scheelt je ook weer 12 minuten racen om die 42 km te halen.
Update is coming next week.
— 山内 一典 / Kaz Yamauchi (@Kaz_Yamauchi) 24 april 2022
来週、アップデートが来ます。 #GT7 #GranTurismo7 pic.twitter.com/ZoOSAs75rL
/f/image/wXZoiWKIEDHEjfP8853TAkXv.webp?f=fotoalbum_large)
Subaru BRZ GT300 '21, Suzuki Cappuccino (EA11R) '91 and Subaru BRZ '22.
Best een beetje matige content update dan eigenlijk. Een cappuccino die niemand gebruikt denk ik. Een brz waarvan er al eentje inzit. En dan een gt300 brz die waarschijnlijk niet bijzonder zal zijn.
Het is gratis dus ja prima, maar had wel andere autos willen zien. Hopen op een leuke nieuwe baan dan maar.
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 24-04-2022 11:17 ]
Advocaat van de duivel: Wie zegt dat het alleen deze drie auto's zijn? Het kan toch een selectie van meer zijn?v8power67 schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:15:
[Twitter]
[Afbeelding]
Subaru BRZ GT300 '21, Suzuki Cappuccino (EA11R) '91 and Subaru BRZ '22.
Best een beetje matige content update dan eigenlijk. Een cappuccino die niemand gebruikt denk ik. Een brz waarvan er al eentje inzit. En dan een gt300 brz die waarschijnlijk niet bijzonder zal zijn.
Het is gratis dus ja prima, maar had wel andere autos willen zien. Hopen op een leuke nieuwe baan dan maar.
Het spel, eigenlijk elke racegame, komt zo tot leven! Je kunt niet meer terug naar controller nu 😉Roshnak schreef op zondag 24 april 2022 @ 08:51:
Ik heb gisteren de Playseat Evolution Alcantara icm de Logitech g29 aangesloten en flink gebruikt, en ik kan maar 1 ding zeggen:
Met gt sport ging het exact zo, silhouet van de autos en dat was ook wat er in de update zat. So dont get your hopes upSlavy schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:41:
[...]
Advocaat van de duivel: Wie zegt dat het alleen deze drie auto's zijn? Het kan toch een selectie van meer zijn?
Ach zo’n cappuccino kun je met bop wel heerlijke online races hebben. Stukken beter dan een GT race waar 1 idioot in T1 het halve veld eraf beukt
Binnenkort gewoon even een tweakers server met Cappucino, Beat en Copen op Goodwood.
Binnenkort gewoon even een tweakers server met Cappucino, Beat en Copen op Goodwood.
[ Voor 57% gewijzigd door GAIAjohan op 24-04-2022 12:32 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Niet beperken tot die drie hoor, er zijn meer leuke auto's in die klasse. Naast de Beat heb ik voor deze drie ook een goede setup op 400pp. Heb daar inderdaad al wat leuke races mee gehad.GAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:26:
Ach zo’n cappuccino kun je met bop wel heerlijke online races hebben. Stukken beter dan een GT race waar 1 idioot in T1 het halve veld eraf beukt
/f/image/G5BYZZNLSzBIQWEA8FudNoEu.webp?f=fotoalbum_large)
Net trouwens nog even een Tokyo WTC 600 gedaan, maar gewoon eerlijk met een RX-7 FC. Gewonnen met 28 seconden voorsprong. Een tip waar ik de eerste paar keer ook de fout mee in ging: kies voor Sports Soft banden. Je zou misschien denken dat Intermediates beter zijn (of gelijk, SS en IM zijn gelijk qua Performance Points) maar SS is ongeveer 5 seconden sneller per ronde met minder slijtage.
Het lukt momenteel niet om de replay te uploaden, GT7 geeft na ongeveer 10 minuten proberen een "unexpected error". Als er toch behoefte aan is, wil ik hem wel naar Youtube overgooien en hier posten.
/f/image/8TBEyVFVJ6Ch7l2U6AGXBPOU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8HGJ0d4RfLAbGiNK8ql4gEXr.png?f=fotoalbum_large)
Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69