Hallo, weet iemand hoe ik de ps4 versie op de playstation 5 kan downloaden? Ik heb de ps4 disc gekocht en de ps5 upgrade
Disc erin pleuren en het kopiëren/copying starten? (wat ie alsut goed is niet meer automatisch doet ivm dat je de ps5 upgrade hebt).timmieboy17111 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:30:
Hallo, weet iemand hoe ik de ps4 versie op de playstation 5 kan downloaden? Ik heb de ps4 disc gekocht en de ps5 upgrade
Maar waarom wil je ps4 versie installen?
[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 09-04-2022 17:57 ]
Savegame is wel compatibel tussen PS4 en PS5. Thuis heb ik een PS5 staan maar bij mijn grootouders staat mijn oude PS4. Ik kan daar spelen met de voortgang van de PS5 en omgekeerd.iekue schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:41:
[...]
Disc erin pleuren en het kopiëren/copying starten? (wat ie alsut goed is niet meer automatisch doet ivm dat je de ps5 upgrade hebt).
Maar waarom wil je ps4 versie installen? Savegames zijn niet compatible.
Ah k, had zoiets gelezen (of een issue ermee i guess), maar daz dus niet het geval, editedAppleFan2007 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:52:
[...]
Savegame is wel compatibel tussen PS4 en PS5. Thuis heb ik een PS5 staan maar bij mijn grootouders staat mijn oude PS4. Ik kan daar spelen met de voortgang van de PS5 en omgekeerd.
Ik wil de ps4 versie downloaden omdat mijn stuur niet op ps5 versies gebruikt kan worden. De download blijft alleen vast staan op “kopiëren gepauzeerd 0%” @iekue
Kan je de "download" (aka: installatie van disc) van pauze af halen / starten ( ps knop -> downloads sectcie -> options knop indukken als je gt7 "download" selecteert). Is overigens raar, ps4 sturen zouden gewoon op ps5 moeten werken volgens mij.timmieboy17111 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:00:
Ik wil de ps4 versie downloaden omdat mijn stuur niet op ps5 versies gebruikt kan worden. De download blijft alleen vast staan op “kopiëren gepauzeerd 0%” @iekue
[ Voor 17% gewijzigd door iekue op 09-04-2022 18:04 ]
Poeh de Catalunya experience is ook fijn. Daar ga je nou echt beter van rijden.
Voor mij tot nu toe de moeilijkste. Heb sector 3 waarschijnlijk wel 30 keer gedaan, blijf 40.527 hangen. Moet nog ergens 0.127 vinden. Circuit ligt me gewoon niet, heb er in GTS ook weinig op gereden.SemperFidelis schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:59:
Poeh de Catalunya experience is ook fijn. Daar ga je nou echt beter van rijden.
En op dat soort momenten vervloek je de UI-designer die het een goed idee vond om de pointer standaard op Exit te zetten als je brons of zilver haalt. Heb doe knop nou al zeker 20 keer aangeklikt terwijl ik eigenlijk Retry wou hebben. Zelfs als die irritante coach tussendoor komt met 'Now try for gold!", staat de pointer op exit. Wat is daar de logica achter?

[ Voor 32% gewijzigd door Arumes op 09-04-2022 20:39 ]
https://www.gran-turismo.com/es/gt7/news/00_1299223.html
Nu even al die tuning onderdelen uit de roulette halen en gewoon verkopen en de motor swaps ook en dan ben ik blij!
Als ik het goed begrijp in volgende patch krijgen we allemaal invitations opgestuurd. Dat is nice.Unfortunately we have found an issue in the ‘Invitation’ feature of Brand Central in Update 1.11.
It has been confirmed that the expiration date of the ‘Invitations’ can inadvertently become shorter during gameplay.
We will be releasing an update to correct this problem very soon.
With this patch, we will also be sending out invitations to players from all 7 manufacturers listed below:
・Aston Martin
・Bugatti
・Citroën
・Ferrari
・Lamborghini
・Pagani
・Porsche
We apologize for the inconvenience to our players and ask for your patience as we prepare the patch.
Nu even al die tuning onderdelen uit de roulette halen en gewoon verkopen en de motor swaps ook en dan ben ik blij!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[...]
Als ik het goed begrijp in volgende patch krijgen we allemaal invitations opgestuurd. Dat is nice.
[/quote]
krijg je er weer eentje van Citroen zie ik :-))
Als ik het goed begrijp in volgende patch krijgen we allemaal invitations opgestuurd. Dat is nice.
[/quote]
krijg je er weer eentje van Citroen zie ik :-))
[ Voor 54% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 09-04-2022 21:20 ]
Ach, die roulette is nu gewoon een leuk extraatje. Je hoeft er ook bijna niks voor te doen. Met de steeds hogere payouts voor races en tests vind ik het roulettesysteem ook steeds beter passen.v8power67 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:16:
[...]
Thanks voor deze tip. Deze heeft direct voor mijn Mercedes LM betaald en gaat ook betalen voor de McLaren F1 GTR morgen.v8power67 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:51:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Voor wie snel geld wil farmen. Heb de tune getest en werkt moet sons effe beetje kutten met banden en ineens springt ie naar 595pp. En dan die tokyo way doen en effe 725k in 19min doen.
Kan beter rustig aan doen en gewoon niet de penals pakken dan kan je echt nog veel sneller klaar zijn.
Kan hem misschien ook gebruiken op sardegna wtc800? Ding loopt ip recht stuk 500+ km/h is een flinke glitch dit. Hele pp systeem is echt zo broken als maar kan.
Voor wie niet klikt, is een tune die de tomahawk met 1300pp en 2500pk versie in 595pp krijgt met 1300pk en 700kg ofzo op race hard.
Heeft met de versnellingsbak te maken. Eerste 3 versnellingen staan op 40kmh ergens en de versnellingen erna erg lang. Spel denkt dan is niet rijdbaar maar ding heeft zoveel power dat je overal in zn 4 kan rijden in trage bochten.
Het is trouwens zelfs 825k per race.
Naja voor geld en autos prima. Maar die exclusive tuning onderdelen die alleen te verkrijgen zijn via de roulette vind ik gewoon echt heel oneerlijk. Ken genoeg mensen die nog nooit een engine swap gewonnen hebben of de ultra high rpm turbo of de andere onderdelen die auto meer pk en afstel mogelijkheden bieden.( Ik heb alleen 1 engine swap gewonnen en 1 carbon aandrijfas voor kansloze auto verder niets)Arumes schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:27:
[...]
Ach, die roulette is nu gewoon een leuk extraatje. Je hoeft er ook bijna niks voor te doen. Met de steeds hogere payouts voor races en tests vind ik het roulettesysteem ook steeds beter passen.
Vooral dat engine swappen is iets wat nieuw is in gt7 en dus voor mensen waaronder ik iets waar we erg naar uitkeken en nu is de kans erop gewoon miniscuul.
Als voorbeeld, je kan een porsche motor in een aloude kever en geloof ook in die vw sambabus zetten. Dit maakt deze autos veel toffer en heel anders inzetbaar.
Of een 4 rotor uit een mazda 787b in een mazda rx7.
Of een v8 in een mazda mx5. Dat is gewoon heel dik maar je moet dus absurd geluk hebben om dit te kunnen verkrijgen. Belachelijk en moet gewoon met credits te doen zijn.
Einde rant...
Je hebt een ps5 en wilt de ps4 versie downloaden?timmieboy17111 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is dus het probleem, er is geen manier om de game te downloaden (ps4-versie)
Heb je de game digitaal of op disk met ps4 code ?
Vandaag de Mercedes CLK GTR gekocht voor 6.25 miljoen.
Heb er zelfs met hogere credits flink voor moeten grinden.
:strip_exif()/f/image/WXgApt6K6GpTHb4bVY3R1ry5.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar wat een géwéldige bak!!!!!
Beste auto die ik heb. Met afstand.
YouTube: Gran Turismo clk gtr 6.25m
🤤🤤🤤🤤🤤
:strip_exif()/f/image/WXgApt6K6GpTHb4bVY3R1ry5.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar wat een géwéldige bak!!!!!
Beste auto die ik heb. Met afstand.
YouTube: Gran Turismo clk gtr 6.25m
🤤🤤🤤🤤🤤
[ Voor 50% gewijzigd door Format-C op 10-04-2022 02:59 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
De versie kun je selecteren door op de drie puntjes te klikkentimmieboy17111 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is dus het probleem, er is geen manier om de game te downloaden (ps4-versie)
Oh ik was in de veronderstelling dat je de game van de store had gedownload. Bedenk me nu dat het ook een disc kan zijn.
Welk stuurwiel wil je gebruiken, wat werkt op een ps4 werkt toch ook gewoon op een ps5?
[ Voor 10% gewijzigd door Racing-Paradise op 10-04-2022 02:01 ]
Yep dit. En dat "downloaden" is ofc gewoon van disc installen als je de ps4 versie hebt. Ps4 versie selecteren en dat dan starten met installeren. Disc kan je ook gewoon de versie selecteren!Racing-Paradise schreef op zondag 10 april 2022 @ 01:57:
[...]
De versie kun je selecteren door op de drie puntjes te klikken
Oh ik was in de veronderstelling dat je de game van de store had gedownload. Bedenk me nu dat het ook een disc kan zijn.
Welk stuurwiel wil je gebruiken, wat werkt op een ps4 werkt toch ook gewoon op een ps5?
[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 10-04-2022 06:33 ]
Alle circuit experiences al gehaald? Ik had ze nog niet bewust ontdekt en ben er deze week mee gestart. Als je een beetje vlot kan rijden kun je ook snel geld verdienen door bij alles Goud te behalen.Format-C schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:31:
Vandaag de Mercedes CLK GTR gekocht voor 6.25 miljoen.
Zo heb ik die CLK bij elkaar gespaard 😎
Nog niet mee gereden, maar wat een nostalgische auto!
Ik kan dus niet installeren, heeft iemand twitter/insta dm waar ik een filmpje naar kan sturen.
Ik zou het kleine stapeltje met muntjes gekregen hebben, dus niet klagen 😂
Heb je nog genoeg vrije ruimte? De PS5 geeft niet altijd duidelijk aan dat je niet meer genoeg ruimte hebt voor een update/installatie van een spel.timmieboy17111 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:55:
Ik kan dus niet installeren, heeft iemand twitter/insta dm waar ik een filmpje naar kan sturen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Werkt als een malle. Eerst comfort tyres dan versnellingen aanpassen en vervolgens switchen naar racing hard.v8power67 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:51:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Voor wie snel geld wil farmen. Heb de tune getest en werkt moet sons effe beetje kutten met banden en ineens springt ie naar 595pp. En dan die tokyo way doen en effe 725k in 19min doen.
Kan beter rustig aan doen en gewoon niet de penals pakken dan kan je echt nog veel sneller klaar zijn.
Kan hem misschien ook gebruiken op sardegna wtc800? Ding loopt ip recht stuk 500+ km/h is een flinke glitch dit. Hele pp systeem is echt zo broken als maar kan.
Voor wie niet klikt, is een tune die de tomahawk met 1300pp en 2500pk versie in 595pp krijgt met 1300pk en 700kg ofzo op race hard.
Heeft met de versnellingsbak te maken. Eerste 3 versnellingen staan op 40kmh ergens en de versnellingen erna erg lang. Spel denkt dan is niet rijdbaar maar ding heeft zoveel power dat je overal in zn 4 kan rijden in trage bochten.
Die Tomahawk is wel echt een hork. Iedere ronde wel 20seconden penalty, maar uiteindelijk het hele veld nog steeds op twee rondes zetten
PSN: bollsie
Die had ik ook haha. Screenshot was toen ie nog draiade.Dennis Blomaard schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:01:
[...]
Ik zou het kleine stapeltje met muntjes gekregen hebben, dus niet klagen 😂
PSN: jannvsdvinvs
Ik wees hem nog net niet aan maar wist al wel wat ik zou krijgen, iedere keer, de laagste reward..... Gisteren toevallig wel een Tesla model S gekregen, yeey een stofzuiger!
Ik heb het idee dat er (ondanks dat het niet is gecommuniceerd) toch wel iets aan het roulette systeem is veranderd. Niet zo zeer het feit dat je in de meeste gevallen nog steeds de laagste pay-out krijgt, maar wel wat er in de roulette zit. Ik kan me vergissen, maar in de eerste paar weken was het vaak 1 x auto, 1 x auto onderdeel + 3 x geldbedragen. Er lijkt nu meer een random mix te zijn, want zo had ik gisteren 3 x auto, 1 x 1 goudstaaf, 1 x 5 goudstaven. Natuurlijk viel ie op de 1 x goudstaaf

Zelfde rewards had ik vandaag ook in mijn ticket. Was gek genoeg wel een 3*Kalder schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:55:
Ik wees hem nog net niet aan maar wist al wel wat ik zou krijgen, iedere keer, de laagste reward..... Gisteren toevallig wel een Tesla model S gekregen, yeey een stofzuiger!
[YouTube: Gran Turismo™ 7 - E.v.e.r.y. T.i.m.e.]
Uiteraard ook 10k gekregen
F1 GTR bij elkaar gegrind vandaag op Tokyo Highway.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben benieuwd hoe snel ze ‘m patchen.Rivanov schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:53:
Wie een uitdaging zoekt. De laatste 1uurs Endurance race op lago Maggiore. Is een flink pittige. Eindigde uiteindelijk slechts 8a9 sec voor en heb eigenlijk geen fout gemaakt en ken de baan echt goed.
Heb als strategie het volgende gedaan. Als auto de gr3 corvette. Beginnen op set hard en fuel op 1. En gewoon nette rondetijden pushen. Snelste wat ik reed was lage 1:58 terwijl de fastest lap een 1:57 laag was van de ai. Maar ik keek het aan want meestal moeten ze vroeger pitten. Uiteindelijk na 15 laps gestopt en laatste lap wel echt op fuel 4/6 gereden want haalde anders net niet. Ik schakel met de corvette redelijk vroeg want heb idee dat hij niet graag hoge toeren draait en meer moet hebben van zijn trekkracht.
Bij de enigste pitstop deed ik volle tank en nieuwe race hard banden. Banden was niet perse nodig maar het refuelen duurt hier echt heel lang dus je wint echt amper door de banden te skippen.
En dan erna weer gewoon pushen en lage 1:59 hoge 1:58ers te houden. Uiteindelijk ergens laatste 10min pas weer 1ste plek behaald( voor pitstop ook 1ste gereden na pitstop kwam ik als 10e de baan op en eerste bocht ingehaald dus 11e).
Toen liep ik even uit maar ging de nr2 pitten en reed dus de eigenlijke nr 2 er en die liep echt langzaam weer naar me toe. Laatste lap nog fuel op 3/4 gezet want werd krap en uiteindelijk met bijna 9 sec voorsprong geëindigd.
Lees veel dat mensen een hard starten en dan met pitstoo naar medium gaan en uitrijden. Maar vrees dan de snelle dropoff van grip. Je kan dan ook wel 1:57 rijden waarschijnlijk maar denk dat je vrij anel je banden aan gort rijd.
En een medium starten en dan 2x stoppen kan ook wel als je zorgt dat je maar 1x hoeft te tanken. Want dat duurt echt gruwelijk lang.
Heb als strategie het volgende gedaan. Als auto de gr3 corvette. Beginnen op set hard en fuel op 1. En gewoon nette rondetijden pushen. Snelste wat ik reed was lage 1:58 terwijl de fastest lap een 1:57 laag was van de ai. Maar ik keek het aan want meestal moeten ze vroeger pitten. Uiteindelijk na 15 laps gestopt en laatste lap wel echt op fuel 4/6 gereden want haalde anders net niet. Ik schakel met de corvette redelijk vroeg want heb idee dat hij niet graag hoge toeren draait en meer moet hebben van zijn trekkracht.
Bij de enigste pitstop deed ik volle tank en nieuwe race hard banden. Banden was niet perse nodig maar het refuelen duurt hier echt heel lang dus je wint echt amper door de banden te skippen.
En dan erna weer gewoon pushen en lage 1:59 hoge 1:58ers te houden. Uiteindelijk ergens laatste 10min pas weer 1ste plek behaald( voor pitstop ook 1ste gereden na pitstop kwam ik als 10e de baan op en eerste bocht ingehaald dus 11e).
Toen liep ik even uit maar ging de nr2 pitten en reed dus de eigenlijke nr 2 er en die liep echt langzaam weer naar me toe. Laatste lap nog fuel op 3/4 gezet want werd krap en uiteindelijk met bijna 9 sec voorsprong geëindigd.
Lees veel dat mensen een hard starten en dan met pitstoo naar medium gaan en uitrijden. Maar vrees dan de snelle dropoff van grip. Je kan dan ook wel 1:57 rijden waarschijnlijk maar denk dat je vrij anel je banden aan gort rijd.
En een medium starten en dan 2x stoppen kan ook wel als je zorgt dat je maar 1x hoeft te tanken. Want dat duurt echt gruwelijk lang.
Volgende update.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vraag me af of dit snel te patchen is.
Zie dat sommige mensen die f1500t-a onder de 300 pp krijgen met 900+pk. Het hele pp systeem is gewoon echt bugged AF. Denk dat ze dit wat meer tijd kost. Wat wel kan is dat ze iets veranderen aan de eisen voor events. Dat bepaalde autos niet meer mogelijk zijn.
.
[ Voor 99% gewijzigd door RBH op 10-04-2022 17:53 ]
Ik denk dat die standaard clean race bonus er sowieso wel vanaf gaat iig. Maar alsnog is het dan makkelijk 1.65 miljoen per uur toucheren.v8power67 schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:31:
[...]
Vraag me af of dit snel te patchen is.
Zie dat sommige mensen die f1500t-a onder de 300 pp krijgen met 900+pk. Het hele pp systeem is gewoon echt bugged AF. Denk dat ze dit wat meer tijd kost. Wat wel kan is dat ze iets veranderen aan de eisen voor events. Dat bepaalde autos niet meer mogelijk zijn.
Net deze Nismo gekocht voor de World Touring Car 800 races. Wat een machine! Inderdaad racing hards en fuel op standje 3, reed fantastischSemperFidelis schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:18:
Nismo GT-R Gr.2, racing hards en fuel op standje 2/3. Geen pitstop nodig en met 15 seconden win je die race.
Even hulp nodig op de maandagochtend: welk merk/type is dit?Arumes schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:37:
Geef je 20 miljoen uit aan een zogenaamd collectors item. Een unieke auto... En wat denk je? Gebeurt er dit!![]()
![]()
[Afbeelding]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat is de Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta '38.Slavy schreef op maandag 11 april 2022 @ 07:50:
[...]
Even hulp nodig op de maandagochtend: welk merk/type is dit?
Heb nog geen echte legends car dus die gto wil ik... Maar hoeveel kost ie? 20 mil?
20 miljoen credits idd. Flinke grind wordt het, maar gisteren in 1 dag de McLaren F1 GTR gegrind, dus het moet kunnen.
Hebben meer mensen problemen met de dagelijkse GT3 race op Spa?
Bij het inrijden van de pitlane duurt het ruim 28 seconden voordat mijn auto daadwerkelijk in de box staat. Bij de anderen lijkt dit een stuk minder lang te zijn, maar mss is dit psychologisch.
Erger is dat ik standaard een 3 seconden penalty krijg omdat de AI tijdens het uitrijden van de pitstraat over de witte lijnen rijdt. Tegen de tijd dat ik zelf weer kan sturen heb ik de penalty al te pakken. Gaat lekker.
Nog leuker is dat ik de race begin op intermediates, terwijl ik aangeef op hard te willen starten.
Kansloze bedoeling
Bij het inrijden van de pitlane duurt het ruim 28 seconden voordat mijn auto daadwerkelijk in de box staat. Bij de anderen lijkt dit een stuk minder lang te zijn, maar mss is dit psychologisch.
Erger is dat ik standaard een 3 seconden penalty krijg omdat de AI tijdens het uitrijden van de pitstraat over de witte lijnen rijdt. Tegen de tijd dat ik zelf weer kan sturen heb ik de penalty al te pakken. Gaat lekker.
Nog leuker is dat ik de race begin op intermediates, terwijl ik aangeef op hard te willen starten.
Kansloze bedoeling
Ik heb me er ook een keer in vergist, heb nog niet zoveel ervaring met de pitstop.Knul schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:17:
Hebben meer mensen problemen met de dagelijkse GT3 race op Spa?
Kansloze bedoeling
Dus ik maar wachten en wachten tot er wat ging gebeuren.. druk ik te snel door waardoor tanken over geslagen wordt... doei race 🤡
Volgens mij kun je dat van de Intermediates oplossen door je standaard instellingen kaart te voorzien van de juiste banden. Waarschijnlijk heb je de IM als laatste gekocht en pakt ie deze als default. Tip werd mij laatst ingefluisterd, zelf nog niet geprobeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennis Blomaard op 11-04-2022 09:34 ]
Moeilijkheidsgraad in die missies lijkt soms wat bugged te zijn. De ene keer rijdt de AI veel sneller dan de andere keer. Ik heb de eerste missie (op Tsukuba) 2 keer moeten doen om goed te gaan. Eerste keer kwam ik totaal niet in de buurt van de nummer 1 en 2. Toen las ik op GTPlanet dat het bugged kan zijn de missie nog een keer opgestart en toen reden ze weer dezelfde tijden dus na een ronde of 4 gestopt en nog een keer geprobeerd en toen reden ze ineens 3 tot 4 seconden per ronden langzaam en won ik de missie makkelijk terwijl ik zelf niet sneller ben gaan rijden. Missie 2,3 en 4 heb ik weer makkelijk in 1x gehaaldv8power67 schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:04:
Wie een uitdaging zoekt. De laatste 1uurs Endurance race op lago Maggiore. Is een flink pittige. Eindigde uiteindelijk slechts 8a9 sec voor en heb eigenlijk geen fout gemaakt en ken de baan echt goed.
Kan dus best zijn dan jij de "moeilijke" variant heb gekregen en anderen wat meer geluk hebben
Persoonlijk vind ik dit geen leuke race of te doen. De Sardegna Road Race kun je in dezelfde tijd rijden (beide in de 18 minuten met de glitched auto) maar is imo leuker om te doen. Je krijgt er wel iets minder voor maar op een uur rijden is dat maar iets van 150kRivanov schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:53:
Ja klopt. Met name de penalties zijn irritant. Want soms schamp je nét de railing en dan heb je weer 5 seconde aan je broek. Rij je Sardegna met dezelfde Tomahawk setting als de Tokyo setting?Tim01 schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:57:
[...]
Persoonlijk vind ik dit geen leuke race of te doen. De Sardegna Road Race kun je in dezelfde tijd rijden (beide in de 18 minuten met de glitched auto) maar is imo leuker om te doen. Je krijgt er wel iets minder voor maar op een uur rijden is dat maar iets van 150k
Doe normaal Sardegna met de AMG GT3, maar dan doe je er wat langer over uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 11-04-2022 10:03 ]
Heeft iemand de gouden tip voor de 1 lap missies met beperkte fuel?
Ondertussen heb ik alle missies goud, behalve de "Mark the fastest lap with minimum fuel" missies en de drift expert. Ik lijk gewoon echt niet in de buurt te komen van de gouden tijd. Zijn er hier meer die er moeite mee hebben of zie ik iets over het hoofd?
Ondertussen heb ik alle missies goud, behalve de "Mark the fastest lap with minimum fuel" missies en de drift expert. Ik lijk gewoon echt niet in de buurt te komen van de gouden tijd. Zijn er hier meer die er moeite mee hebben of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben het met je eens dat het geen leuke race is om te rijden, maar op een uur rijden scheelt het toch wel 300k, wel de moeite imho.Tim01 schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:57:
[...]
Persoonlijk vind ik dit geen leuke race of te doen. De Sardegna Road Race kun je in dezelfde tijd rijden (beide in de 18 minuten met de glitched auto) maar is imo leuker om te doen. Je krijgt er wel iets minder voor maar op een uur rijden is dat maar iets van 150k
Voorbeeld bekijkenOmaatjehenk schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:06:
Heeft iemand de gouden tip voor de 1 lap missies met beperkte fuel?
Heb het voorbeeld wel eens een bocht zien nemen in een hogere versnelling om grip en stabiliteit te houden.
Soms word er een fuel save gebruikt om echt minder fuel te gebruiken, soms juist fuel burnen om op snelheid te komen op een punt waar je de snelheid lang kunt vasthouden.
Ik vond ze ook bijzonder lastig, en heb een gouden tijd met een verschil van 2 duizendste.
Wellicht handig om je ghost aan te zetten, daar kan je zien waar je vooruit loopt / tijd verliest.
[ Voor 10% gewijzigd door _Apache_ op 11-04-2022 10:55 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Zoals ik het lees, krijg je in 1x invites voor alle 7 fabrikanten en die zijn dan 4 weken geldig. Ik heb al bijna 20 miljoen aan de kant staan om al die invite auto's te gaan kopen na die update, zodat ik meteen klaar ben met de invite auto's. Heb al de Vulcan en de Citroën GT Road Car. Zit intussen al over op 54% van de collectie qua auto's. (224 auto's laatste keer dat ik keek)v8power67 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:16:
[...]
iekue schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:01:
[...]
... Is overigens raar, ps4 sturen zouden gewoon op ps5 moeten werken volgens mij.
Niet alle sturen zijn compatible met de PS5. Maat van mij had een Thrustmaster T500RS die niet compatibel was. Die heeft hem weggegeven aan een andere maat die nog wel een PS4 heeft. Het stuur kwam uit voor de PS3, werd wel ondersteund op de PS4, maar nu met de PS5, krijg je hem alleen aan het werk met PS4 games of een Drivehub. Uiteindelijk zal ondersteuning voor echt oudere sturen vervallen en de techniek heeft natuurlijk in al die jaren ook niet stil gestaan. Heb ook nog ergens een Logitech Momo liggen, die ik heeel vroeger op de PC gebruikte. Met de PS3 werd die al slecht ondersteund en was de latency al belachelijk hoog tussen console en stuur.Racing-Paradise schreef op zondag 10 april 2022 @ 01:57:
[...]
De versie kun je selecteren door op de drie puntjes te klikken
...
[ Voor 14% gewijzigd door thunder8 op 11-04-2022 10:21 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Heb hem gisteren nog een keer gedaan.Tim01 schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:53:
[...]
Moeilijkheidsgraad in die missies lijkt soms wat bugged te zijn. De ene keer rijdt de AI veel sneller dan de andere keer. Ik heb de eerste missie (op Tsukuba) 2 keer moeten doen om goed te gaan. Eerste keer kwam ik totaal niet in de buurt van de nummer 1 en 2. Toen las ik op GTPlanet dat het bugged kan zijn de missie nog een keer opgestart en toen reden ze weer dezelfde tijden dus na een ronde of 4 gestopt en nog een keer geprobeerd en toen reden ze ineens 3 tot 4 seconden per ronden langzaam en won ik de missie makkelijk terwijl ik zelf niet sneller ben gaan rijden. Missie 2,3 en 4 heb ik weer makkelijk in 1x gehaald
Kan dus best zijn dan jij de "moeilijke" variant heb gekregen en anderen wat meer geluk hebben
Nu met de rcz gr3 en begonnen op medium banden. Fuel op 1. En reed vrij snel eerste. Reed 1:56.2 als snelste lap en liep in eerste stint naar een 15 sec voorsprong. Na 1ste stop werd ik 5e en al snel weer 1ste. Deze stop weer medium banden. En 2e stop ook weer mediums en dan halve tank.
Uiteindelijk ver voor de nr2 geëindigd.
Maar ik reed wel echt heel constant hoge 56 lage 57 totdat banden gaar raakte en het 58ers werden. Dus is eigenlijk niet heel moeilijk alleen het kost veel energie is een uitdagende baan en je kan makkelijk fouten maken.
Dat de ai bugged is geloof ik meteen. Maar je hebt meer kans als de snelste opgehouden worden door andere ai. Als die in de amg gt3 vrije lucht krijgt rijd hij constant in de lage 1:57.
Alleen echt heel jammer dat je maar 1x de payout krijgt. Want vind het echt een hele leuke race.
Ja pcies naja opzich prima koop gewoon wat ik wil hebben dan.thunder8 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:14:
[...]
Zoals ik het lees, krijg je in 1x invites voor alle 7 fabrikanten en die zijn dan 4 weken geldig. Ik heb al bijna 20 miljoen aan de kant staan om al die invite auto's te gaan kopen na die update, zodat ik meteen klaar ben met de invite auto's. Heb al de Vulcan en de Citroën GT Road Car. Zit intussen al over op 54% van de collectie qua auto's. (224 auto's laatste keer dat ik keek)
Heb geloof nog 39mil staan nadat die circuit experiences payout kwam en heb best wat gegrind en 8 endurances gedaan dus dat is ook 9.6mil dus ja heb genoeg voorlopig.
Momenteel koop ik bijna alles in de UCD, in Brand Central koop ik alleen wat ik echt nodig heb. Vooral omdat je deze altijd zo kan kopen. Als die invites komen dan pak ik die allemaal in 1x, zodat ik niet meer afhankelijk ben van invites. Dan resteren alleen nog de Legendaries. Daar koop ik wel de goedkopere, maar de echt dure auto's koop ik alleen als ik er wat voor te doen heb. Anders wacht ik wel, tot ze weer een keer voorbij komen en ik geld genoeg ervoor over heb.v8power67 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:23:
[...]
Ja pcies naja opzich prima koop gewoon wat ik wil hebben dan.
Heb geloof nog 39mil staan nadat die circuit experiences payout kwam en heb best wat gegrind en 8 endurances gedaan dus dat is ook 9.6mil dus ja heb genoeg voorlopig.
De Circuit ervaringen vind ik nog redelijk pittig en heb ook lang niet altijd zin ze te doen. Kan sneller geld verdienen met de Sardegna Roadcourse 800pp race en de 08 Nissan GT-R GT500. Lekker eerste stint op fueltrimming 4 en dan pitten na 8-9 ronden. Dan zijn de Racing mediums wel op en de fuel ook. Daarna kan je nog even op trim 2-3 gassen de laatste ronden en de Viper GT3-R op afstand zetten. Gelukkig gaat die elke 4 ronden naar binnen voor fuel.
De mission Endurance races vind ik persoonlijk wel erg pittig. Heb alleen de laatste 2 gedaan, omdat je daar met de GT3 wagens kan rijden. Maar de top 3 rijdt gewoon hard van mij weg en zag ze ook niet eerder pitten. En ik ben niet consistent snel genoeg om in de buurt te komen. Dus die laat ik nog even voor wat ze zijn.
Ja met dezelfde settings alleen Racing Hards ipv Inters. Kan zijn dat hij Racing Hards niet meteen pakt qua PP waarde maar dan moet je een klein beetje spelen met de versnellingsbak instellingRivanov schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:02:
[...]
Ja klopt. Met name de penalties zijn irritant. Want soms schamp je nét de railing en dan heb je weer 5 seconde aan je broek. Rij je Sardegna met dezelfde Tomahawk setting als de Tokyo setting?
Doe normaal Sardegna met de AMG GT3, maar dan doe je er wat langer over uiteraard.
https://www.reddit.com/r/...e_sardegna_road_track_15/
Lees ook even de eerste paar comments voor extra info
Ik rij Tokyo ook met Racing Hards.Tim01 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:43:
[...]
Ja met dezelfde settings alleen Racing Hards ipv Inters. Kan zijn dat hij Racing Hards niet meteen pakt qua PP waarde maar dan moet je een klein beetje spelen met de versnellingsbak instelling
https://www.reddit.com/r/...e_sardegna_road_track_15/
Lees ook even de eerste paar comments voor extra info
Vooral omdat er nu races zijn waar je meer per uur kunt verdienden zouden deze missies idd prima repeatable kunnen makenv8power67 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:20:
[...]
Alleen echt heel jammer dat je maar 1x de payout krijgt. Want vind het echt een hele leuke race.
Kreeg net de "Gezamelijke roadtrip: Autobahn" trophy, blijkbaar telt single player daar ook bij op, want was bezig met circuit experience. Dus nogal tegenstellig dat er staat "Door online samen met anderen te rijden heb je een even grote afstand afgelegd als het complete Autobahn-netwerk in Duitsland: 13.191 km"
dat is het voordeel van "always online"Kalder schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:02:
Kreeg net de "Gezamelijke roadtrip: Autobahn" trophy, blijkbaar telt single player daar ook bij op, want was bezig met circuit experience. Dus nogal tegenstellig dat er staat "Door online samen met anderen te rijden heb je een even grote afstand afgelegd als het complete Autobahn-netwerk in Duitsland: 13.191 km"
Klopt had hem ook al gehad met slechts 2 online races. En hellemaal apart had slechts 12000km op de teller..Kalder schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:02:
Denk dat ze de kilometers die je in sport modus aan kwalificatie doet die niet meetellen voor je daily workout op de achtergrond toch tellen.
Wooow sta versteld, kreeg zowaar 500k uit mijn 4* roulette ticket, das voor het eerst sinds update 1.04 ofzo.
Nog maar 1.3 miljoen voor de BMW McLaren F1 GTR, met die heb ik heel wat races gewonnen in GT Sport
Ben benieuwd hoe hij in GT7 rijdt...
Edit: Nvm, zie dat dit een Gr2 auto is, in GT Sport was het een Gr3....
Nog maar 1.3 miljoen voor de BMW McLaren F1 GTR, met die heb ik heel wat races gewonnen in GT Sport
Edit: Nvm, zie dat dit een Gr2 auto is, in GT Sport was het een Gr3....
[ Voor 51% gewijzigd door Kalder op 11-04-2022 11:41 ]
Ik wil 'm tzt wel hebben maar ga er niet voor grinden.RBH schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:42:
Gaat er iemand nog grinden voor dit monster?![]()
[Afbeelding]
De enige auto waar ik dat wel voor ga doen is de Mazda 787B. Ben heel benieuwd voor hoeveel die gaat en ben nu een buffertje aan het opbouwen qua credits zodat ik 'm snel kan kopen.
Verder geef ik nu toch weinig geld uit, af en toe een tweedehands maar er zijn niet heel veel autos die ik nu nog persé wil hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 11-04-2022 12:34 ]
Dit was toch nog een behoorlijke grind. 12 x 15 rondjes van 1 minuut 45.
Maar wel 12x 750k gespaard.
Hij was het waard.
YouTube: The 9 million grind was worth it
YouTube: GT7 F1 GTR 330kmh no sweat
Mooiste auto ooit gemaakt. vind ik. ❤️
Moet alleen de Sauber C9 nog hebben
Dan heb ik mijn 3 favoriete auto's ever. CLK GTR, F1 GTR Longtail, Sauber C9.
Hij was het waard.
[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 11-04-2022 12:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik denk dat die 787B ook wel richting de tiental(len) miljoenen gaat, dus een buffer opbouwen is geen slecht idee daarvoor.Ontzettende_Jan schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:30:
[...]
Ik wil 'm tzt wel hebben maar ga er niet voor grinden.
De enige auto waar ik dat wel voor ga doen is de Mazda 787B. Ben heel benieuwd voor hoeveel die gaat en ben nu een buffertje aan het opbouwen qua credits zodat ik 'm snel kan kopen.
Verder geef ik nu toch weinig geld uit, af en toe een tweedehands maar er zijn niet heel veel autos die ik nu nog persé wil hebben.
Op dit moment heb ik de CLK LM en de F1 GTR, ik ga nu verder sparen voor de Porsche 917K (zal wel 20.000.000 gaan kosten denk ik zo) en - als hij weer te koop komt - de 911 GT1 Strassenversie.
Dan ben ik een eind met mijn volledige Porsche collectie (toch het ultieme doel voor mij bij GT7).
Ja. De 787B en de Jaguar XJ9 V12, edit; en de Peugeot 905 V10 zijn ook wel musthaves. En de BMW V12 LM
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 11-04-2022 12:52 ]
Dat is dus een gr.2 auto, in GT Sport had je hem ook als gr.3 weet iemand of die er nog in zit of hebben ze gewoon van deze gr.3 een gr.2 auto gemaakt?Format-C schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:36:
Dit was toch nog een behoorlijke grind. 12 x 15 rondjes van 1 minuut 45.
Hij was het waard.
De BMW McLaren F1 dus.
Oe Catalunya Gr.4 als Daily Race, die lijkt me wel leuk te doen deze week. Helaas is er hier geen 'No Atenza' regel zoals bij onze Tweakers race
Dus Atenza time.SemperFidelis schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:17:
Oe Catalunya Gr.4 als Daily Race, die lijkt me wel leuk te doen deze week. Helaas is er hier geen 'No Atenza' regel zoals bij onze Tweakers race
Net even gekeken bij mijn totale afstand, komt niet in de buurt van het auto-bahn netwerk haha, 7184km....haha klopt dus niets van, zo lang heb ik nou ook weer geen kwalificaties gedaan haha, heb ook pas 17 races online gedaan in totaal.v8power67 schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:12:
[...]
Klopt had hem ook al gehad met slechts 2 online races. En hellemaal apart had slechts 12000km op de teller..
Denk dat ze de kilometers die je in sport modus aan kwalificatie doet die niet meetellen voor je daily workout op de achtergrond toch tellen.
Edit: Totale tijd gereden 28:21:06... dus mijn gemiddelde snelheid is zo ongeveer 250km/h haha nice! (En nee heb nog nooit met de SRT Tomahawk zitten grinden, (ja 1 keer 1 race getest, maar 1 keer is geen grinden
[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 11-04-2022 17:35 ]
Gewoon de auto pakken die je leuk vindt. Iedere Atenza die je achter je houdt is een overwinning. En hoe vaker je met die afwijkende auto rijdt, hoe meer Atenzas je opvreet.
Heeft iemand ''Three Legendary Cars'' trophy al behaald? dat is mijn laatste trophy die ik moet halen maar weet niet exact welke auto's ik daarvoor moet aanschaffen!
Niemand weet dat en niemand heeft die trophy nog.Nix_R schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:49:
Heeft iemand ''Three Legendary Cars'' trophy al behaald? dat is mijn laatste trophy die ik moet halen maar weet niet exact welke auto's ik daarvoor moet aanschaffen!
idd niemand weet het, net gecheckt op een andere website.SemperFidelis schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:50:
[...]
Niemand weet dat en niemand heeft die trophy nog.
Bedankt voor de antwoorden, er staat bij de trophy list wel dat 0,1% het al heeft gehaald, niemand hier nog dus haha.Charismatic schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:12:
[...]
idd niemand weet het, net gecheckt op een andere website.gr
Ik wacht het dan nog wel af!
Las geloof op gtplanet dat niemand hem heeft behalve wat lijkt op een medewerker van sony/PD die amper kms heeft maar wel die trophy. Dus zal van testen zijn geweest. En die 0.1% is ook bugged schijnt. Staat ook bij trophies die niemand heeft. Zover bekend is het nog onmogelijk de trophy te hebben en daarmee dus ook automagisch onmogelijk de platinum te hebben.Nix_R schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:14:
[...]
Bedankt voor de antwoorden, er staat bij de trophy list wel dat 0,1% het al heeft gehaald, niemand hier nog dus haha.
Ik wacht het dan nog wel af!
Grote kans ook dat er een vertaling fout in de trophy zit want anders hadden er nu al mensen geweest die hem unlocked hebben met de autos die beschikbaar zijn geweest gebaseerd op de tekst bij de trophy.
Hier lees je erover :
https://www.gtplanet.net/...6639/page-6#post-13679619
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 11-04-2022 20:56 ]
Misschien stomme opmerking, maar heb je de 'game' of de 'data' disc erin zitten?timmieboy17111 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met de game disk laat hij dit ook bij mij zien als je de data disc erin stopt gaat hij installeren..
-------------------------
Even andere vraag, heb sinds vandaag ook een ps5 in het bezit en als ik de ps5 versie start zie ik wel dat m'n voortgang is behouden in de savegame. Alleen geen trofeën meer in het menu als ik op de ps5 versie sta, bij de ps4 versie zie ik wel de trofeën. Staat dat los van elkaar?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Jop PS4 en PS5 trophies staan los van elkaar.mr_zippey schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:01:
[...]
Even andere vraag, heb sinds vandaag ook een ps5 in het bezit en als ik de ps5 versie start zie ik wel dat m'n voortgang is behouden in de savegame. Alleen geen trofeën meer in het menu als ik op de ps5 versie sta, bij de ps4 versie zie ik wel de trofeën. Staat dat los van elkaar?
okay, dank je.. Dan heb ik er straks dus gewoon wat meer.. Zo spa nog maar eens rijden, zal wel verademing zijn dat die zonder haperen gaat, was op ps4 namelijk wel met 20 racers..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
De trofeeën staan los van elkaar, je kan ze wel triggeren door 1 ding opnieuw te doen. Als je bv al 10 doet races hebt gewonnen moet je dat nog 1 keer doen.mr_zippey schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:01:
[...]
Juist de trofeeën van de missies kan je niet unlocken, Polyphony is hiervan bewust en is bezig aan een fix.
Als je in de legendary cars shop kijkt en een auto selecteert staat er links onderin hashtags, je zou drie moeten aanschaffen met #lemans24h hashtag als ik het goed heb.. Wacht nog op nummer 3Nix_R schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:49:
PSN: SensLike_
Spa is niet meer bij de dailies, of bedoel je gewoon een andere race.mr_zippey schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:25:
[...]
okay, dank je.. Dan heb ik er straks dus gewoon wat meer.. Zo spa nog maar eens rijden, zal wel verademing zijn dat die zonder haperen gaat, was op ps4 namelijk wel met 20 racers..
Nee, een gewone race.. zat mij er tijdens de menukaart ook al aan het haperen te ergeren. Nu geniet ik des te meer van het mooiere beeld van de ps5iekue schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:54:
[...]
Spa is niet meer bij de dailies, of bedoel je gewoon een andere race.
Mooi detail, op sardegna staan alle windmolens ook echt in de juiste richting waar de wind vandaan komt. Doe nu veel die wtc800 op sardegna en de windrichting veranderd elke keer als je de race start en de molens staan dan ook echt elke keer zo gedraaid dat ze volle wind vangen. Vond wel leuk detail!
Twijfel nog een beetje tussen de GT-R en de NSX voor de WTC800. Wel oppassen als je er een wide body op zet, aldus dit filmpje van vandaag (TCS dus maar aanzetten :-))
YouTube: Wide body Nissan GTR crashes
j-a-k-e-88 schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:32:
Twijfel nog een beetje tussen de GT-R en de NSX voor de WTC800. Wel oppassen als je er een wide body op zet, aldus dit filmpje van vandaag (TCS dus maar aanzetten :-))

Owh joepie kreeg voor de verandering weer eens een 1 ster roulette en een hele 5k!!!
Heb ergens het idee dat als je de workout vroeg haalt dat je lage uitbetaling krijgt. Ik haal hem vaak net na 12en en krijg laatste tijd eigenlijk alleen maar 1 a 2 sterren...
Heb ergens het idee dat als je de workout vroeg haalt dat je lage uitbetaling krijgt. Ik haal hem vaak net na 12en en krijg laatste tijd eigenlijk alleen maar 1 a 2 sterren...
Easy peasy met de CLK-LM voor de mensen net als ik die geen uitdaging willen😂j-a-k-e-88 schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:32:
Bedoel je #lemans ? Want zie er geen 1 met #lemans24h.SensLike schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:08:
[...]
Als je in de legendary cars shop kijkt en een auto selecteert staat er links onderin hashtags, je zou drie moeten aanschaffen met #lemans24h hashtag als ik het goed heb.. Wacht nog op nummer 3
En van die met #lemans heb ik er al meerdere uit legend cars store. En nog geen trophy.
Heb de f1 gtr race car, clk-lm de ford mark IV de sauber c9.
Zit nu even te kijken in mijn garage, en zie nu dit als je sorteert op car type:
:strip_exif()/f/image/foPmAsDph7PAhGpPQDjopdE0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat opvalt is het tabje voor Nürburgring 24 hours.
Misschien is er dus een apart tabje voor de legendary 24 uurs lemans autos?
Ze denken dat het de ferrari 330, mazda 787b en die porsche 962? Zijn. Die zijn ook nog niet te koop geweest.
Als je de GT-R GT500 '08 koopt, dan hoef je geen widebody erop te zetten, dat is die al. Deze is zo uit mijn hoofd iets van 805pp, dus die hoef je maar minimaal terug te tunen voor de 800pp races. Gebruik deze al een paar dagen en de credits vliegen erop.j-a-k-e-88 schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:32:
Gisteren toch maar de BMW McLaren GTR gekocht en de Shelby in de legendary dealer. Denk dat de nieuwe update er pas is als ik weer genoeg credits heb opgespaard. De 20mil auto's laat ik voorlopig wel aan mij voorbij gaan, hoewel die Ferrari GTO wel heel vet is. Vandaag maar weer een paar keer Sardegna doen om het saldo aan te vullen.
Welke races gebruik jij voornamelijk om credits te farmen?thunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:10:
[...]
Als je de GT-R GT500 '08 koopt, dan hoef je geen widebody erop te zetten, dat is die al. Deze is zo uit mijn hoofd iets van 805pp, dus die hoef je maar minimaal terug te tunen voor de 800pp races. Gebruik deze al een paar dagen en de credits vliegen erop.![]()
Gisteren toch maar de BMW McLaren GTR gekocht en de Shelby in de legendary dealer. Denk dat de nieuwe update er pas is als ik weer genoeg credits heb opgespaard. De 20mil auto's laat ik voorlopig wel aan mij voorbij gaan, hoewel die Ferrari GTO wel heel vet is. Vandaag maar weer een paar keer Sardegna doen om het saldo aan te vullen.
Sardegna Roadcourse 800pp. 15 ronden met de Nissan GT-R GT500 '08. 9 ronden met fueltrim 4, daarna nieuwe Racing Medium, volle tank en dan de rest van de ronden op fuel 1 volgas. 725k in 20-23 minuten.Rivanov schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:22:
[...]
Welke races gebruik jij voornamelijk om credits te farmen?
Af en toe afwisseling door de LeMans 700pp te doen, maar daar is het altijd afwachten hoeveel regen er valt. Daar pak je in 8 ronden meer dan 800k, maar Sardegna is makkelijker te doen.
20 minuten? Wat zijn jouw rondetijden dan als je ook nog tankt én bandjes wisseltthunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:27:
[...]
Sardegna Roadcourse 800pp. 15 ronden met de Nissan GT-R GT500 '08. 9 ronden met fueltrim 4, daarna nieuwe Racing Medium, volle tank en dan de rest van de ronden op fuel 1 volgas. 725k in 20-23 minuten.
Ik kom met de NSX niet onder de 25 min voorlopig.
Weet de rondetijden niet zo uit mijn hoofd. Ik rij trouwens zo rond de 23 minuten, maar denk dat hier wel racegoden zijn die nog een stuk sneller zijn. Ik tank maar 1x met banden en dit is een group 2 auto met medium banden. Jij rijdt met een group 3 auto, die is een stuk langzamer en zelfs met tuning zal die dan meer gaan verbruiken. Vaak is het sneller om een auto iets te detunen, dan een auto op te pompen tot max pp voor die race. Niet alleen het vermogen speelt een rol, maar ook de remmen, handling in de bochten, verbruik, etc.SemperFidelis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:00:
[...]
20 minuten? Wat zijn jouw rondetijden dan als je ook nog tankt én bandjes wisselt
Ik kom met de NSX niet onder de 25 min voorlopig.
De LeMans race over 30 minuten kan met een R18 TDI die zwaar is beperkt tot 700pp (standaard 900pp+) omdat die superhard door de bochten kan en het verbruik zo laag is, dat je daar de winst pakt. Op de lange rechte stukken verlies je dan tijd, omdat je versnellingsbak max 250km/h moet om die 700pp te halen.
Hallo forumleden,
Ik heb veel GTSport gespeeld en ben nu al een tijdje aan de slag met GT7. Ik vroeg mij af wat de beste/snelste sensitivity is op de controller. Ik snap dat het ook met rijstijl te maken heeft, maar ik wil liever tijd insteken om beter te worden. Ik zie namelijk veel mensen spelen op 7…
Ik heb veel GTSport gespeeld en ben nu al een tijdje aan de slag met GT7. Ik vroeg mij af wat de beste/snelste sensitivity is op de controller. Ik snap dat het ook met rijstijl te maken heeft, maar ik wil liever tijd insteken om beter te worden. Ik zie namelijk veel mensen spelen op 7…
Wat voor de een het beste werkt is voor een ander niet te doen. Ik rij op 7 omdat ik dan makkelijker overstuur op kan vangen. Maar nadeel is dat het dus ook gevoeliger is en met snellere autos is het dan soms echt heel twitchy. Maar ik zou zeggen test het op je favoriete baan. Zet een goeie tijd neer en verander de settings en kijk of er wat veranderd voor je gevoel.Gilles27 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:05:
Hallo forumleden,
Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69