Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:18:
[...]

Wat voor de een het beste werkt is voor een ander niet te doen. Ik rij op 7 omdat ik dan makkelijker overstuur op kan vangen. Maar nadeel is dat het dus ook gevoeliger is en met snellere autos is het dan soms echt heel twitchy. Maar ik zou zeggen test het op je favoriete baan. Zet een goeie tijd neer en verander de settings en kijk of er wat veranderd voor je gevoel.
Ligt misschien ook nog wel aan de controller zelf. De ene is de andere niet, hoewel ze gelijk horen te zijn. Er zijn zoveel factoren die meespelen, welke auto rij je, welke baan, tuning ja/nee, welke banden, welk weer, oude/nieuwe controller, enz enz.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
thunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:31:
[...]

Weet de rondetijden niet zo uit mijn hoofd. Ik rij trouwens zo rond de 23 minuten, maar denk dat hier wel racegoden zijn die nog een stuk sneller zijn. Ik tank maar 1x met banden en dit is een group 2 auto met medium banden. Jij rijdt met een group 3 auto, die is een stuk langzamer en zelfs met tuning zal die dan meer gaan verbruiken. Vaak is het sneller om een auto iets te detunen, dan een auto op te pompen tot max pp voor die race. Niet alleen het vermogen speelt een rol, maar ook de remmen, handling in de bochten, verbruik, etc.
Nee hoor, de NSX Epson is ook een Gr. 2 die gedetuned is. Ik heb de race ook paar keer met de GTR gedaan (dat was mijn tip ;)) maar de NSX is op dit circuit wat sneller. Maar ook daar kom ik niet mee onder de 25 minuten.

Kun je dat eens checken? 23 minuten is namelijk het snelste wat ik tot dusver heb gezien en ik kan me niet voorstellen dat je constante 1.32's rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:23:
[...]

Nee hoor, de NSX Epson is ook een Gr. 2 die gedetuned is. Ik heb de race ook paar keer met de GTR gedaan (dat was mijn tip ;)) maar de NSX is op dit circuit wat sneller. Maar ook daar kom ik niet mee onder de 25 minuten.

Kun je dat eens checken? 23 minuten is namelijk het snelste wat ik tot dusver heb gezien en ik kan me niet voorstellen dat je constante 1.32's rijdt.
Als je het met de glitched tomahawk doet denk dat je dan zo klaar bent. Althans neem aan dat die gebruikt kan worden. Ga zo eens teste. :P
Doe hem zelf graag met de sauber c9(non glitched tune btw). Gisteren op medium banden fuel op 6 en niet stoppen. Was richting einde wel tricky qua grip maar easy win. Dalijk eens een harde banden no stopper doen. Geen idee wat mijn tijd was maar geloof rond de 24 min ergens meestal.
Maar door het hele PP systeem wat zo lek is als een mandje kun je met ziekelijk snelle wagens die veel hogere pp zouden moeten hebben mee doen dus ja.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
[...]

Ok. Zal checken vanavond en dan meld ik dat morgen. Misschien dat ik het ook verkeerd in gedachten heb, ben ook maar een mens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met tomahawk doe ik er 18min over snelste lap ergens 1:03. Maar kan veel sneller heb veel schade gehad door toch te willen inhalen waar niet kon etc.
Denk dat sub 1 min laps wel mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:54:
Met tomahawk doe ik er 18min over snelste lap ergens 1:03. Maar kan veel sneller heb veel schade gehad door toch te willen inhalen waar niet kon etc.
Op Sardegna? Of Tokyo?
Nu ben jij ook wel veruit de snelste in mn friendslist dus jouw tijden brand ik me niet aan :D

[ Voor 12% gewijzigd door SemperFidelis op 12-04-2022 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

RBH

Over die Tomahawk grind: Nerf incoming...

https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_8022323.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xZYa5e5UiwaVFLEEdtf77jv2Nk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BUJshCiZuILX73iVfK5FH4K.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk alle licenses in goud weten te halen 8).
Super License 7 en 10 hebben me wat uurtjes gekost, voor de rest was het allemaal wel te doen.

Op naar de circuit experiences.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:11:
[...]

Op Sardegna? Of Tokyo?
Nu ben jij ook wel veruit de snelste in mn friendslist dus jouw tijden brand ik me niet aan :D
Sardegna op tokyo doe ik ergens 17min snelste wat gehaald heb. Maar het is gewoon te stressen met die auto. Weinig lol aan :P

Edit:
Met de sauber c9 op hard en fuel 6 niet stoppen ia het een 25.47 minuten race. Kan sneller, maar niet minuten denk. Denk dat een 1 stopper medium beginnen en halverwege weer medium sneller is.

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 12-04-2022 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
SensLike schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:08:
[...]

Als je in de legendary cars shop kijkt en een auto selecteert staat er links onderin hashtags, je zou drie moeten aanschaffen met #lemans24h hashtag als ik het goed heb.. Wacht nog op nummer 3 :9
Dus die BMW Mclaren F1 GTR die nu te koop staat bij de legendary cars valt er niet onder?
Want die heeft alleen # le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:15:
[...]

Sardegna op tokyo doe ik ergens 17min snelste wat gehaald heb. Maar het is gewoon te stressen met die auto. Weinig lol aan :P

Edit:
Met de sauber c9 op hard en fuel 6 niet stoppen ia het een 25.47 minuten race. Kan sneller, maar niet minuten denk. Denk dat een 1 stopper medium beginnen en halverwege weer medium sneller is.
Netjes.
Maar je speelt ook nog op controller? Dat is echt rap dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:34:
[...]

Netjes.
Maar je speelt ook nog op controller? Dat is echt rap dan.
Jup controller. Nu lage 25 met medium starten en 1 stop medium en tanken. Maar ben omgedraaid wat behoorlijk wat tijd koste en had schade enz. Dus kan echt wel stuk sneller.
Die sauber c9 is wel echt een beest. En absurd zuinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:54:
Netjes...ben nog niet verder gekomen dan een 1:06 maar denk dat ik over de hele race gemiddeld een 1:10-1:11 rijd ivm verkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betwijfel het, misschien dat ze andere eisen gaan stellen aan de races zodat bepaalde auto niet meer mee kunnen doen. Maar vraag me af of ze zo snel al het hele pp systeem gefixed krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tim01 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:54:
[...]

Netjes...ben nog niet verder gekomen dan een 1:06 maar denk dat ik over de hele race gemiddeld een 1:10-1:11 rijd ivm verkeer
Ja die fastest lap is ook dat alles samen komt. Anders idd rond de 1:10 ong. Veel verkeer en fouten enz.
Maar vind het echt veel leuker om andere autos ervoor te gebruiken. Heb de clk-lm en die mclaren gtr long tail en dan de sauber c9 allemaal ervoor afgesteld. Effe kijken of ik een andere zo zuinig kan krijgen als de sauber. Die kan 16 laps op 799pp geloof 500pk fuel op 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:55:
[...]

Ik betwijfel het, misschien dat ze andere eisen gaan stellen aan de races zodat bepaalde auto niet meer mee kunnen doen. Maar vraag me af of ze zo snel al het hele pp systeem gefixed krijgen.
Dat denk ik ook ja. Ik denk iig ook dat die standaard clean race bonus eraf gaat.

Ik heb gisteren nog even gezeten aan de circuit experiences, maar bij mij zijn alle leader boards van friends leeg, ik ben steeds de enige op het board. Iemand anders daar last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 12:18:
[...]

Wat voor de een het beste werkt is voor een ander niet te doen. Ik rij op 7 omdat ik dan makkelijker overstuur op kan vangen. Maar nadeel is dat het dus ook gevoeliger is en met snellere autos is het dan soms echt heel twitchy. Maar ik zou zeggen test het op je favoriete baan. Zet een goeie tijd neer en verander de settings en kijk of er wat veranderd voor je gevoel.
Niet alleen overstuur, maar ook gewoon snel van richting veranderen. Probeer de beruchte Le Mans circuit experience eens met een lagere gevoeligheid... In die snelle combinaties moet je je stuur gewoon snel om kunnen gooien. Zelfs stand 7 is daar naar mijn idee nog aan de trage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
thunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:31:
[...]

De LeMans race over 30 minuten kan met een R18 TDI die zwaar is beperkt tot 700pp (standaard 900pp+) omdat die superhard door de bochten kan en het verbruik zo laag is, dat je daar de winst pakt. Op de lange rechte stukken verlies je dan tijd, omdat je versnellingsbak max 250km/h moet om die 700pp te halen.
Ye ik doe de Le Mans race met een Red Bull Junior (is vrij goedkoop) wat ge-detuned, ook prima te doen. Vaak in ronde 2/3 naar intermediates voor de regen en vol brandstof, makkelijk eerste. Komt ook ietsjes te kort op het rechte stuk, maar is veel sneller door de bochten dan de AI auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt een nerf, meer een correctie van een bug denk ik.... maar daar wordt in het bericht dat je linkt niets over gezegd.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Kalder schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:33:
[...]

Niet echt een nerf, meer een correctie van een bug denk ik.... maar daar wordt in het bericht dat je linkt niets over gezegd.
Klopt hoor, gewoon speculatie van mijn kant. Zou ook goed kunnen dat er 'gewoon' nieuwe content aan zit te komen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7LF82BtezCI7Jy--3vAb4fvXJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YiuBuzXwyI8OdSEsvE9THszi.jpg?f=fotoalbum_large

De race van afgelopen week zat ramvol met 16 deelnemers dus gaan we komende donderdag weer knallen!

Datum/tijd: Donderdag (14 April) 20:45 uur
Baan: Autodromo Nazionale di Monza - No Chicane
Afstand: 25 ronden
Auto: Groep 3
Weather: 3x Willekeurig (Begin + Einde goed weer)
Tunen: NVT
Banden: Race - Medium
Brandstof: NVT
Slijtage: NVT
Rijassistentie: Geen limiet

De lobby zal weer eerder open zijn dan 20:30 uur, we zullen om 20:45 de race starten dus zorg dat je voor 20:30 uur aanwezig bent om je Q-tijd te rijden. Ik zal op Discord aangeven wanneer de lobby open is!

Net als de vorige race is dit friends only, stuur mij een vrienden verzoek als je je hebt opgegeven voor de race! PSN: jannvsdvinvs

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:35:
[Afbeelding]

De race van afgelopen week zat ramvol met 16 deelnemers dus gaan we komende donderdag weer knallen!

De lobby zal weer eerder open zijn dan 20:30 uur, we zullen om 20:45 de race starten dus zorg dat je voor 20:30 uur aanwezig bent om je Q-tijd te rijden. Ik zal op Discord aangeven wanneer de lobby open is!

Net als de vorige race is dit friends only, stuur mij een vrienden verzoek als je je hebt opgegeven voor de race! PSN: jannvsdvinvs
Leuk! Ik ga proberen mee te doen, zal je een friend invite sturen want volgens mij zijn we nog geen psn friends.
Edit: Je hebt als het goed is een invite van mij aka TCR_Skal-Verd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:18
[Afbeelding]

Ik heb wel zin om eens mee te doen alleen heb ik het deze maand erg druk. Ik zal je een invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Jammer, kan deze donderdag niet (Feyenoord speelt nu nog later :+).
Maar Monza missen ben ik niet zo rouwig om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:10:
[...]

Als je de GT-R GT500 '08 koopt, dan hoef je geen widebody erop te zetten, dat is die al. Deze is zo uit mijn hoofd iets van 805pp, dus die hoef je maar minimaal terug te tunen voor de 800pp races. Gebruik deze al een paar dagen en de credits vliegen erop. :9

Gisteren toch maar de BMW McLaren GTR gekocht en de Shelby in de legendary dealer. Denk dat de nieuwe update er pas is als ik weer genoeg credits heb opgespaard. De 20mil auto's laat ik voorlopig wel aan mij voorbij gaan, hoewel die Ferrari GTO wel heel vet is. Vandaag maar weer een paar keer Sardegna doen om het saldo aan te vullen. :)
Hoe tune jij de GT-R terug? Wat zijn je mods en settings?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Heb nu 5 dagen achter elkaar een 3* ticket gekregen met telkens dezelfde items er in (1,5 en 10 goudstaven en 2 gewone geldbedragen). Is dit gewoon random om hebben meer mensen dit ook?

Uiteraard wel alle 5 keer maar 10k gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Rivanov schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:31:
[...]

Ballast en/of een power ECU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:38:
[...]

Ballast en/of een power ECU.
Ik heb hem met Race Hard zonder ballast, met ECU op 71 en Vermogenbegrenzer op 72, totaal 798,67PP edit:799,95 met versnellingsbak tunen
Geen ballast is minder benzine verspillen ;)
Edit: Oh wacht ik heb de GT-R Nismo GT500 '16

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 12-04-2022 19:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:33
0.078 van goud af met de license op Spa ;w

De laatste die ik nog moet.

EDIT: en toen een 2.25.141 *O*

[ Voor 18% gewijzigd door sjufke op 12-04-2022 20:51 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn broertje zegt net dat er iets vaags is met de endurance races en je difficulty setting.
Als deze ip easy staat dan werkt het juist tegenovergesteld. Dan is da ai bijna onverslaanbaar. Of zelfs letterlijk onverslaanbaar. Zet deze op hard en ineens is het walk in the park. Gaat hier specifiek om de 1 uur op Tsukuba. Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:09
Kalder schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:42:
[...]

Ik heb hem met Race Hard zonder ballast, met ECU op 71 en Vermogenbegrenzer op 72, totaal 798,67PP edit:799,95 met versnellingsbak tunen
Geen ballast is minder benzine verspillen ;)
Edit: Oh wacht ik heb de GT-R Nismo GT500 '16
Bij de GT500 '08 valt de pp met 70pnt naar 684pp met race hard bij vermogen begrenzer 73 -> 72.. Verder hoef je niet veel te doen en kan je ook aan de 700pp max van le mans meedoen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Mijn Porsche GT3 reed eerst echt als een dweil net zoals de Amerikaanse auto's. Eerst onderstuur en daarna ineens overstuur. Daar heb ik nu wat op gevonden en ze rijden nu echt heerlijk. De truc is om een LSD te monteren. Vervolgens het beginkoppel op 5, acceleratie gevoeligheid op 5 en remgevoeligheid op 60. Persoonlijk vind ik de auto's dan een stuk lekkerder en voorspelbaarder rijden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
Tijdwaarneming bug op Suzuka.
De eerste ronde in iig de TC600 rekent vanaf de start finish van de F1.
Hierdoor verlies je in alle latere ronden meteen een viertal seconden in de eerste sector tov de eerste ronde

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
Banaan86 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:52:
Mijn Porsche GT3 reed eerst echt als een dweil net zoals de Amerikaanse auto's. Eerst onderstuur en daarna ineens overstuur. Daar heb ik nu wat op gevonden en ze rijden nu echt heerlijk. De truc is om een LSD te monteren. Vervolgens het beginkoppel op 5, acceleratie gevoeligheid op 5 en remgevoeligheid op 60. Persoonlijk vind ik de auto's dan een stuk lekkerder en voorspelbaarder rijden,
thanks,

ik heb dit ook zo ingesteld nu en net geprobeerd, dat is een mega verbetering in de bochten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4qkAvVvihrJJ9NG-_0pPPvcgmsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7lUTNdZ9e6qbbfSDHjT94x3l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Yeah! Ook eindelijk een avondje zin gehad om voor S-10 te gaan zitten en zojuist ook goud gehaald *O* Ik strandde eerst op 2.26.012 :'( Maar zag al snel dat het veel sneller kon en gelukkig is ie binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 01:04
Ik kan waarschijnlijk ook niet aansluiten!
We gaan uit eten tot ongeveer 8 uur en voordat we daarna eens thuis zijn en de kids op bed liggen zijn jullie al lang vertrokken 😉

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
robinez schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:22:
[...]

thanks,

ik heb dit ook zo ingesteld nu en net geprobeerd, dat is een mega verbetering in de bochten!

[Afbeelding]
Nice! Graag gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Banaan86 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:52:
Ik heb deze tuning gebruikt : https://www.gtplanet.net/...4868/page-4#post-13614269

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
sjufke schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:40:
0.078 van goud af met de license op Spa ;w

De laatste die ik nog moet.

EDIT: en toen een 2.25.141 *O*
Hard work pays off 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De tunes van die knakker zijn echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.

1. Brand Central
 - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:

・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

With the installation of Update 1.12, the invitations are now valid for 30 days from the time they are received.

2. World Circuits
 - Fixed an issue wherein the BGM would not play at the start and finish lines of a race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Gratis invites, geen Tomahawk patch, een erg goedkope Alpine in de LCD.. I like. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:13:
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.

1. Brand Central
 - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:

・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

With the installation of Update 1.12, the invitations are now valid for 30 days from the time they are received.

2. World Circuits
 - Fixed an issue wherein the BGM would not play at the start and finish lines of a race.
Vraag me af waarom ze deze uberhaubt uitgebracht hebben, deze had ook prima bij de volgende patch in gemogen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 07:38:
[...]

De tunes van die knakker zijn echt goed.
Ja, die Porsche was dag en nacht verschil na de tuning!

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Ik voel me echt een n00b met deze vraag, maar veel mensen hebben het over WTC800 etc. etc.
Zijn dit races die je pas unlocked na een bepaald Menu Book?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennis Blomaard schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:08:
Ik voel me echt een n00b met deze vraag, maar veel mensen hebben het over WTC800 etc. etc.
Ja je moet wel eerst de menu's afmaken om alles vrij te spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
RBH schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:37:
Gratis invites, geen Tomahawk patch, een erg goedkope Alpine in de LCD.. I like. :)
Die heb ik ook meteen gehaald, wat een mooie bak is dat zeg!
Het rode varken ook maar gekocht, kost bijna niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:03
Wauw... alle driving licenties heb ik op goud staan en dat koste zo nu en dan wel wat moeite, maar waren niet overdreven vervelend.

Nu ben ik bezig met alle circuits expierences, maar daar zitten een paar vervelende bij zeg!
Bij die Tokio circuits kan ik de controller wel door het raam gooien af en toe... k*t stoeprandjes....

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:34
Dennis Blomaard schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:08:
Dit zijn de races die er met de vorige patch bij zijn gekomen, die unlock je bij collector level 23.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:11:
[...]

Die heb ik ook meteen gehaald, wat een mooie bak is dat zeg!
Het rode varken ook maar gekocht, kost bijna niks
Haha, hier ook beide gekocht. Die AMG heb ik tot nu toe in elke GT gehad volgens mij. :)

Ook in de UCD het nodige gekocht: Alpine A110, VW Kever, Renault R5, Corvette ZR1. Duur ochtendje zo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Kalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:11:
[...]

Ja je moet wel eerst de menu's afmaken om alles vrij te spelen
Ik kon het niet vinden, maar bedankt voor de bevestiging!
Dan moet ik helaas toch als een malle doorgaan, zit nog bij het Chevrolet Menu Book 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auto's met invitations:

Aston Martin One-77 '11 - 1,320,000 Cr.
Aston Martin Vulcan '16 - 3,300,000 Cr.
Bugatti Veyron 16.4 '13 - 2,000,000 Cr.
Citroen GT by Citroën Road Car - 1,000,000 Cr.
Ferrari Enzo Ferrari '02 - 2,500,000 Cr.
Ferrari FXX K' '14 - 3,600,000 Cr.
Ferrari LaFerrari '13 - 1,600,000 Cr.
Lamborghini Veneno '14 - 3,640,000 Cr.
Pagani Huayra '13 - 1,350,000
Porsche Carrera GT '04 - 2,300,000 Cr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Ik kwam er gisteren (pas) achter dat de Rumble functie van de Fanatec V3 pedalen wel werkt icm GT7 en het DD Pro stuur.
Het is de BLI functie in het tuning menu. De desbetreffende waarde instellen geeft aan bij hoeveel % remdruk de motortjes gaan draaien/"trillen". Het werkt dus onafhankelijk van de game settings in dit geval, dus wordt niet pas getriggered op het moment dat je wielen in-game blokkeren oid. Maar werkt wel geinig opzich!

Throttle rumble doet het nog niet, maar dat is schijnbaar game specifiek. Hopelijk komt dit nog in een toekomstige update.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennis Blomaard op 13-04-2022 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
[...]

Ik had het verkeerd in gedachten, mijn excuus. Gisteren aantal keren gereden met de GT500 en dat duurde bijna 27 minuten en snelste tijd die ik klokte was 1:41.235. Weet niet waar ik die 20-23 minuten weghaalde. :X

Met een gedowntunede BMW McLaren F1 uit de LCD kon ik dit naar beneden brengen naar 25:49.683 en snelste ronde van 1:36.276. Had er een high RPM turbo op gezet, max 240km/h op de full racing transmission. Dan downtunen tot onder de 800pp, ergens in de 760-770 range, dichterbij kom ik niet. Race mediums eronder en dan fueltrimming naar 5 ronden. Elke 5 ronden pitten voor nieuwe banden en brandstof. Dan finish ik meer dan 1 minuut voor de nummer 2. Softs halen niets uit qua snelste tijd en gaan geen 5 ronden mee. Ronde 4 begin je al te glijden en ronde 5 verlies je zoveel tijd met rustig de bochten pakken, dat Mediums sneller zijn. Geen Hards getest.

Al weer bezig geweest om de credits bij te vullen na het kopen van de BMW McLaren F1 en de Shelby. Nog niet genoeg voor al die invite auto's vandaag, maar de komende dagen gaat dat wel lukken. Toch 30 dagen de tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AtleX schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:37:
Na weken lang elke keer afgescheept te zijn met 2000 of 5000 credits voor de daily marathon kreeg ik vandaag ineens een half miljoen. Dat schiet tenminste op.
Nou, dat was eenmalig plezier want sindsdien maar weer alleen 2000 of 5000 credits. Dat schiet niet echt op.

Ik heb die Porsche 911 dinges gehaald met een 911 GT3 met geupgrade remmen, Sport Soft banden en volledig customizable onderstel. Daarnaast nog een luchtfiltertje en een uitlaat denk ik. Heb daarmee de race op de Nurburgring niet gewonnen. Ik zit vanaf Tiergarten dan strak op de bumper van de #1 auto, maar je kan daar nergens meer inhalen, zeker niet in de regen. Die wagen is twitchy als een methgebruiker en op nat is het helemaal een handvol.

Ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik er nog een LSD onder gooi met die instellingen, hopelijk wordt het dan wat voorspelbaarder en haal ik wel goud daarmee.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
AtleX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:37:
[...]

Nou, dat was eenmalig plezier want sindsdien maar weer alleen 2000 of 5000 credits. Dat schiet niet echt op.

Ik heb die Porsche 911 dinges gehaald met een 911 GT3 met geupgrade remmen, Sport Soft banden en volledig customizable onderstel. Daarnaast nog een luchtfiltertje en een uitlaat denk ik. Heb daarmee de race op de Nurburgring niet gewonnen. Ik zit vanaf Tiergarten dan strak op de bumper van de #1 auto, maar je kan daar nergens meer inhalen, zeker niet in de regen. Die wagen is twitchy als een methgebruiker en op nat is het helemaal een handvol.

Ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik er nog een LSD onder gooi met die instellingen, hopelijk wordt het dan wat voorspelbaarder en haal ik wel goud daarmee.
Dat is denk ik bij Porsche Cup uit het menu? Ik heb die gisteren afgerond en had hem behoorlijk getuned inclusief sport mediums eronder. Dan komt de PP eerst rond de 663 en daarna met wat extra gewicht aan het stoeien geweest om hem op 649,75 (650 is max) te krijgen. Dan zijn die races op de hoogste moeilijkheidsgraad wel te winnen, maar dan mag je ook niet al te veel fouten maken. Nurburgring in de regen is gaaf en tricky!

Wat ik jammer vindt (en dat zat ook al wel in GT Sport) is dat die AI in de eerste paar rondes helemaal geen race pace heeft, maar zodra je op zo'n 10 seconde van de top 3 komt, gaan ze ineens gas geven en loop je nog maar amper in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Degenen die alle circuitervaringen al gedaan hebben: wat zijn in jullie ogen de wat ‘makkelijkere’ om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
Rivanov schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:28:
Auto's met invitations:

Aston Martin One-77 '11 - 1,320,000 Cr.
Aston Martin Vulcan '16 - 3,300,000 Cr.
Bugatti Veyron 16.4 '13 - 2,000,000 Cr.
Citroen GT by Citroën Road Car - 1,000,000 Cr.
Ferrari Enzo Ferrari '02 - 2,500,000 Cr.
Ferrari FXX K' '14 - 3,600,000 Cr.
Ferrari LaFerrari '13 - 1,600,000 Cr.
Lamborghini Veneno '14 - 3,640,000 Cr.
Pagani Huayra '13 - 1,350,000
Porsche Carrera GT '04 - 2,300,000 Cr.
Diene Lamborghini Veneno kan ik alleen maar aanraden, ik doe er de 700pp race's mee, wel opletten, de laatste gewichts-verlaging NIET doen, anders krijg je hem niet onder de 700pp. Het is gewoon een mega bak ;) gr

Verbetering, de laatste gewicht-verlaging niet doen vw het gewicht vd auto, anders kon ik een bepaalde race niet doen, Heb er wel extra ballast bij gekocht. gr

[ Voor 9% gewijzigd door Charismatic op 13-04-2022 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:49:
Degenen die alle circuitervaringen al gedaan hebben: wat zijn in jullie ogen de wat ‘makkelijkere’ om te doen?
De banen die je het beste kent zijn over het algemeen in mijn ervaring het makkelijkst ;)
Heb zelf vooral moeite met de banen die ik over het algemeen weinig op gereden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:31:
[...]

Wel de '08 kopen, niet de '16. Die laatste is bijna 40-50pp hoger en dient harder naar beneden getuned te worden. De '08 heb ik alleen ballast en Power restrictor bij gekocht. Dan bijstellen tot je onder de 800pp komt. Exacte settings kan ik wel delen, moet ik vanavond even een paar foto's maken. Mocht je de BMW McLaren F1 gekocht hebben, die kan je ook gebruiken. Settings voor deze heb ik in mijn vorige post al grotendeels gedeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Kalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:51:
[...]

De banen die je het beste kent zijn over het algemeen in mijn ervaring het makkelijkst ;)
Heb zelf vooral moeite met de banen die ik over het algemeen weinig op gereden heb.
Haha, ja.. Maar bijvoorbeeld Dragon Trail Gardens was ontzettend makkelijk (bijna geen extra pogingen nodig gehad), terwijl ik daar nog erg weinig ervaring mee had. Een 'circuit' als Tokyo weer erg veel moeite mee terwijl ik daar al erg veel rondjes en sectoren op heb gereden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo net even een kleine 24mil uitgegeven aan 15 autos. Alle nieuwe in de ucd en paar nieuwe lcd autos gekocht. En alle de autos via invite gekocht.
Heb gelukkig nog 26mil staan :P
Die sardegna lekker grinden is echt verslavend. Zo weer even een andere auto ervoor maken en kijken wat deze doet.
Gisteren met de nsx gt500 gedaan. Ding rijd echt zeer strak en stabiel en best zuinig. Alleen niet sneller nog steeds rond de 25min. Denk dat alleen glitched autos in of onder die 24min kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
RBH schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:49:
Deze kan je op goud zetten met zelfs nog een foutje hier en daar in je ronde

Blue Moon Speedway
Broad Bean Speedway
Dragon Trail
Kyoto
Red Bull Ring
Tsukuba
Monza
Spa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:06:
Zo net even een kleine 24mil uitgegeven aan 15 autos. Alle nieuwe in de ucd en paar nieuwe lcd autos gekocht. En alle de autos via invite gekocht.
Heb gelukkig nog 26mil staan :P
Die sardegna lekker grinden is echt verslavend. Zo weer even een andere auto ervoor maken en kijken wat deze doet.
Gisteren met de nsx gt500 gedaan. Ding rijd echt zeer strak en stabiel en best zuinig. Alleen niet sneller nog steeds rond de 25min. Denk dat alleen glitched autos in of onder die 24min kunnen komen.
Vind het geen vervelende race, rij hem graag meerdere keren per dag. :) Gisteren ook iets van 4 miljoen credits bij elkaar gereden. Vanavond "helaas" bezoek, anders was ik zo weer richting de 20 miljoen gegaan. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:17:
[...]

Deze kan je op goud zetten met zelfs nog een foutje hier en daar in je ronde

Blue Moon Speedway
Broad Bean Speedway
Dragon Trail
Kyoto
Red Bull Ring
Tsukuba
Monza
Spa
Thanks. Dan ga ik die circuits binnenkort eens proberen. :)

Net die Sardegna WTC800 gedaan met de Tomahawk; niet echt serieus gereden en deed er net iets meer dan 20 minuten over. Maar dat is geen pretje. Liever met de Nissan GT-R en dan 5 min langer. Heb je een leukere race imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:32:
[...]

Thanks. Dan ga ik die circuits binnenkort eens proberen. :)

Net die Sardegna WTC800 gedaan met de Tomahawk; niet echt serieus gereden en deed er net iets meer dan 20 minuten over. Maar dat is geen pretje. Liever met de Nissan GT-R en dan 5 min langer. Heb je een leukere race imho. :)
Mocht je beetje sneller willen zijn maar niet zoals de tomahawk, kan je bv de r18 pakken dan met versnellingen spelen kan je hem met full power onder 800pp krijgen. Deed net een 24.10 min met best wat fouten dus een 23 zit er wel in. nadeel van de tune zoals ik gebruik is dat hij maar 254kmh gaat. Maar maakt dat weer helemaal goed in de bochten. Heb iedereen gelapt aan einde van race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:47:
[...]

Mocht je beetje sneller willen zijn maar niet zoals de tomahawk, kan je bv de r18 pakken dan met versnellingen spelen kan je hem met full power onder 800pp krijgen. Deed net een 24.10 min met best wat fouten dus een 23 zit er wel in. nadeel van de tune zoals ik gebruik is dat hij maar 254kmh gaat. Maar maakt dat weer helemaal goed in de bochten. Heb iedereen gelapt aan einde van race.
Ik heb geen R18, en voor die twee minuten winst t.o.v. de GT-R vind ik het ook eigenlijk niet de moeite waard om hem te kopen. Maar opzich wel goede tip!

Ik zit er wel over na te denken om de BMW M6 GT3 te kopen en elke dag een ronde Nordschleife te rijden om zo ooit die Nordschleife CE te voltooien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
RBH schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:49:
[...]

Ik heb geen R18, en voor die twee minuten winst t.o.v. de GT-R vind ik het ook eigenlijk niet de moeite waard om hem te kopen. Maar opzich wel goede tip!

Ik zit er wel over na te denken om de BMW M6 GT3 te kopen en elke dag een ronde Nordschleife te rijden om zo ooit die Nordschleife CE te voltooien. 8)7
Dan kun je toch net zo goed elke dag een keer de volle ronde rijden tijdens de circuit experience? Komt op hetzelfde neer en scheelt je weer wat credits. Auto is ook echt niet fijn om mee te rijden dus je zult het ook niet snel voor iets anders gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Tim01 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:01:
[...]

Dan kun je toch net zo goed elke dag een keer de volle ronde rijden tijdens de circuit experience? Komt op hetzelfde neer en scheelt je weer wat credits. Auto is ook echt niet fijn om mee te rijden dus je zult het ook niet snel voor iets anders gebruiken
Het verschil zit hem in het feit dat als je de volle ronde rijdt tijdens de CE dat je met een klein foutje weer opnieuw kan beginnen. Wil steeds de ronde kunnen voltooien zodat ik alle sectoren elke dag wel rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik heb Gran Turismo 7 op PS4 gekocht en had enkele weken erna een PS5 weten te bemachtigen. Ik lees verschillende verhalen op internet over problemen met het overhevelen van progressie in combinatie met achievements van PS4 naar PS5. Heeft iemand er ervaring mee?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
[Afbeelding]

Goeie post Jan, helaas kan ik er door werk niet bij zijn maar snel zullen we elkaar weer op het asfalt treffen! >:)

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dr. Quipers schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:46:
[...]

Dat is denk ik bij Porsche Cup uit het menu?
Jup.
Ik heb die gisteren afgerond en had hem behoorlijk getuned inclusief sport mediums eronder. Dan komt de PP eerst rond de 663 en daarna met wat extra gewicht aan het stoeien geweest om hem op 649,75 (650 is max) te krijgen. Dan zijn die races op de hoogste moeilijkheidsgraad wel te winnen, maar dan mag je ook niet al te veel fouten maken. Nurburgring in de regen is gaaf en tricky!
Ik zat op 649,30 geloof ik. En ook op hard, met een controller.

Jammer genoeg is de Nurburgring nog wel de 'oude' van 2018/2019 ofzo. En de wet line in het spel klopt ook niet helemaal met wat je in het echt zou doen. Maar goed, heb er een hoop lol mee. Ik doe ook regelmatig die 550 PP FR challenge op het F1 circuit met m'n M3 E46. Goed om even snel 32500 credits binnen te halen in vijf minuutjes.
Wat ik jammer vindt (en dat zat ook al wel in GT Sport) is dat die AI in de eerste paar rondes helemaal geen race pace heeft, maar zodra je op zo'n 10 seconde van de top 3 komt, gaan ze ineens gas geven en loop je nog maar amper in :?
Ja, of dat je een eeuwigheid bezig bent om een paar trage achterblijvers in te halen die naast elkaar blijven rijden.

De AI past de rijstijl ook niet echt aan aan het soort auto of het weer. Een goed voorbeeld daarvan is de AWD challenge op Kyoto. Met m'n 22b Impreza op Sport Soft banden, een regenpijpuitlaat, customizable onderstel en anti-lag omdat het kan blaas ik alles voorbij door gebruik te maken van de rijeigenschappen van AWD/4WD. En dan heb ik maar 300 PK ofzo.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBuIg6FSaMuXuHD4p6kmOs6fMVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKQHw8Ers4NIMMbrNi218jKx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb ook alles gehaald :)

Gisteren S-4 en S10 nog open staan, vannacht begonnen aan S-10, nadat ik wist waar alle plassen lagen en ik het eerste hele rondje had voltooid zat ik er direct maar 0,160 boven, er was genoeg ruimte voor verbetering dus half uurtje later voltooid.

S-4 was voor mij persoonlijk de moeilijkste omdat dat circuit mij niet ligt, maar ook die na wat inspanning vrij gemakkelijk gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Slavy schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:28:
Ik heb Gran Turismo 7 op PS4 gekocht en had enkele weken erna een PS5 weten te bemachtigen. Ik lees verschillende verhalen op internet over problemen met het overhevelen van progressie in combinatie met achievements van PS4 naar PS5. Heeft iemand er ervaring mee?
De progressie is volgens mij het probleem niet, alleen de trophies. Die zijn per systeem opgeslagen. Een paar krijg je niet opnieuw momenteel als je naar de andere console schakelt, maar daar schijnt een fix voor te komen in GT7. Zelf niet geprobeerd, maar op verschillende plekken gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 13:50
Weer een update uit vandaag, 1.12:

1. Brand Central

・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

2. World Circuits

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
LegeBoekenkast schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:38:
Weer een update uit vandaag, 1.12:

1. Brand Central

・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

2. World Circuits

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!
Joh. :+

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71229956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 13:50
Haha, dacht dat ik ver genoeg had teruggekeken. Blijkbaar jouw post over het hoofd gezien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:36
Straks mooi de Ferrari 250 GTO kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
thunder8 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:27:
[...]

Sardegna Roadcourse 800pp. 15 ronden met de Nissan GT-R GT500 '08. 9 ronden met fueltrim 4, daarna nieuwe Racing Medium, volle tank en dan de rest van de ronden op fuel 1 volgas. 725k in 20-23 minuten.

Af en toe afwisseling door de LeMans 700pp te doen, maar daar is het altijd afwachten hoeveel regen er valt. Daar pak je in 8 ronden meer dan 800k, maar Sardegna is makkelijker te doen.
Is die Sardegna Roadcourse 800pp pas beschikbaar als je het menubook uitgespeeld hebt? Ik zit nu bij nr 39....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Zag vanmiddag hier een link voorbij komen met tuning setups. Dat leek me wel tof om eens te proberen dus zojuist deze Toyota Supra RZ '97 - 600 PP - Sport tires - All around geprobeerd, maar ik kom niet op dezelfde waarden uit als op die afbeeldingen. Iemand een idee? Kijk ik nou met m’n neus en zie ik iets compleet over het hoofd? (Het was een lange, vermoeiende werkdag :+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJK6nqCS0wWQ9VX7tJKDfdVyIVs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ikA7OmC0wlCL3n9IjPGsYGh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJCuLPYYsWV9h1RIl28nCwFsFQQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6w7W6roLPdjUvUuHBASawzHl.jpg?f=fotoalbum_tile

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Zo, update gedaan en ook maar een deuk in t budget geslagen. GTR500 '16, ONE-77, 300SEL 6.8, Bugatti VGT gr.1, de Citroen GT road car en de Impreza 22B. Mooi zootje ongeregeld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph03nix80 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:33:
[...]

Is die Sardegna Roadcourse 800pp pas beschikbaar als je het menubook uitgespeeld hebt? Ik zit nu bij nr 39....
Er zijn maar 39 menu kaarten, dus als het goed is moet je die track al hebben, let er op dat er 2 sardegna's zijn, de ene is de rally stage de andere het stratencircuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
In de AMG cup race in nu met een Porsche 917 living legend met de eerste versnelling op 360kmh oid.
Zorgt ervoor dat op <=700 is met de standaard banden. Je wint de race gewoon dik met 1 versnelling :+

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
WinterBase schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:33:
Zag vanmiddag hier een link voorbij komen met tuning setups. Dat leek me wel tof om eens te proberen dus zojuist deze Toyota Supra RZ '97 - 600 PP - Sport tires - All around geprobeerd, maar ik kom niet op dezelfde waarden uit als op die afbeeldingen. Iemand een idee? Kijk ik nou met m’n neus en zie ik iets compleet over het hoofd? (Het was een lange, vermoeiende werkdag :+ )

[Afbeelding][Afbeelding]
Hmm ik kan het (op mijn mobiel) zo ook niet vinden, ik zie dat hij meer power heeft..

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:09
Slavy schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:28:
Heb dezelfde situatie.. Tot nog toe ben ik alleen de 'menu' trofeeën tegen gekomen die je niet opnieuw kunt halen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Er was hier op t forum dacht ik iemand die iets riep over beeldinstellingen. Ik kan bij een hoop tracks erg lastig de rempunten onderscheiden doordat de kleuren vrij slecht zijn. Bijvoorbeeld waar je voor die hairpin in tokyo remt, zie je die oranje borden met 200 150 100 , zoiets. In GTS kon ik die uitstekend lezen, in GT7 zijn het vrij donkere vlakken. Hebben hier meer mensen last van? Tips over beeldinstellingen? Ik heb een LG OLED, waarbij ik de Game HDR modus gebruik. Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Je kunt nu in de game wat makkelijker bij de race instellingen (voor aanvang race) ook het beeld iets aanpassen qua contrast etc. (E.V waarde enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, gisteren mijn eerste tenen gedipt in WRC800 races, moet zeggen dat dat nog lastig genoeg is. WRC700 heb ik op allemaal makkelijk goud kunnen halen, op laguna seca na (nr 1 hoeft geen pit te hebben, kom net elke keer een paar seconden na hem binnen). Maar ik merk bij WRC800 wel dat vooral de remactie met een controller net wat te weinig travel heeft, ik heb daar net te weinig precisie waardoor ik geforceerd word om net te vroeg te remmen, of het risico te lopen dat ik net niet hard genoeg rem en dan de bocht uit vlieg. Bij WRC700 kun je een foutje vaak nog wel veroorloven.

Heeft iemand die deze races gedaan heeft met een controller nog tips qua auto of instellingen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
5 nieuwe legend cars morgen. Bin gespannt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
WinterBase schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:33:
Misschien wide body / spoilers die ontbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
ph03nix80 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:33:
[...]

Geen idee, want ik had de menuboeken al binnen anderhalve dag uitgespeeld. Dus alles wat er nu bij komt, kan ik meteen bij.

Gisteren bijna alle invites gekocht, moet alleen nog heel even racen voor de Bugatti. Dan ben ik van die Invite zooi af. Was behoorlijk moe toen ik gisteren van werk thuis kwam, waardoor ik weinig geraced heb. Kreeg later ook bezoek die tot laat bleef. De Sardegna 800pp nog wel even geprobeerd met de Veneno en de FxxK, maar die zijn voor het geld dat je ervoor betaalt bar slecht. Zelfs met een tune tot 800pp kan je met de controller niet fatsoenlijk remmen zonder dat ze uitbreken, vooral de Veneno heeft daar last van. Van de Fxxk, wat een raceauto pur sang is, had ik echt meer verwacht. Beter dan de Veneno, maar nog steeds een draak van een auto. Je bent beter af met de GT-R GT500, die ook nog eens een stuk goedkoper is.

Vanavond maar even kijken of ik nog een paar races ga doen. Momentje rust pakken is ook geen slecht vooruitzicht. :9

[ Voor 54% gewijzigd door thunder8 op 14-04-2022 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Kalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:13:
[...]

Er zijn maar 39 menu kaarten, dus als het goed is moet je die track al hebben, let er op dat er 2 sardegna's zijn, de ene is de rally stage de andere het stratencircuit.
Dit zie ik als ik de roadtrack geopend heb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9c2keuEa8uqPBuDgdsh7JNURx4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fY7IltFcER8kGw8iJNZlejKq.jpg?f=fotoalbum_large

Blijkbaar moet er toch nog iets unlocked worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
ph03nix80 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Dan zal je menubook 39 moeten voltooien om die races te zien. Gelukkig is die wel goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
ph03nix80 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Ja, voor de meeste races die later zijn toegevoegd in 1.09 moet je alle café books hebben (soort endgame content).

Dus hup ff doorracen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Ik ben gisteren avond van Menubook 27 naar 32 gegaan.
Nu komt die Porsche Cup en de Supra verzameling, met daarbij de 650 en 700pp races al.
Het begint er op te lijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
thunder8 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 10:07:
[...]
Gisteren bijna alle invites gekocht, moet alleen nog heel even racen voor de Bugatti. Dan ben ik van die Invite zooi af. Was behoorlijk moe toen ik gisteren van werk thuis kwam, waardoor ik weinig geraced heb. Kreeg later ook bezoek die tot laat bleef. De Sardegna 800pp nog wel even geprobeerd met de Veneno en de FxxK, maar die zijn voor het geld dat je ervoor betaalt bar slecht. Zelfs met een tune tot 800pp kan je met de controller niet fatsoenlijk remmen zonder dat ze uitbreken, vooral de Veneno heeft daar last van. Van de Fxxk, wat een raceauto pur sang is, had ik echt meer verwacht. Beter dan de Veneno, maar nog steeds een draak van een auto. Je bent beter af met de GT-R GT500, die ook nog eens een stuk goedkoper is.
Kl*te. Ik heb de Fxx-K gekocht met het idee dat dit de beste van de hele hoop zou zijn.
Hoe bevalt de AM Vulcan, is die beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
ikbenben schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:10:
[...]

Kl*te. Ik heb de Fxx-K gekocht met het idee dat dit de beste van de hele hoop zou zijn.
Hoe bevalt de AM Vulcan, is die beter?
Die heb ik al een tijdje, maar nog niet klaar gemaakt voor deze race. Misschien dat ik dat binnenkort even test. Wat ik ermee gereden heb, vond ik die wel redelijk goed op de weg liggen, maar misschien op deze baan niet. Geluid is wel super van de Vulcan. Niet als de echte auto, maar nog steeds erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.gran-turismo.com/gb/gt7/news/00_8730173.html

Known Issues [UPDATED: 13 April]

Car Settings
 - There have been cases wherein the name of a Setting Sheet occasionally turns blank after being edited;
 - There have been cases where the Performance Points (PP) do not calculate correctly if the maximum output of the engine is adjusted with a Power Restrictor, or if extreme settings or specific operations are performed on a Fully Customisable Transmission.

Weet niet of het al gemeld was maar ze weten ervan de exploit met versnellingsbak. Ben benieuwd hoe snel dit gepatched word. Sommige dingen in die lijst staan er al een tijd op en niet gefixed volgens mij.

Pagina: 1 ... 41 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69