thunder8 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:36:
[...]
Was een leuke race. Had van te voren getest met een aantal Gr. 4 auto's en die Supra is wel behoorlijk sterker, maar ook listig qua handling. Op het eind kwam Blomaard met zijn Supra wel hard naar mij toe rijden, pakte op een gegeven moment bijna 3-4 seconden per ronde op mij. Kon hem gelukkig nog net achter mij houden.
Misschien de volgende keer een race doen met een specifieke auto voor iedereen? Dan komt het rijden echt alleen aan op skills ipv een sterkere of zwakkere auto. Ondanks de BoP zie je toch nog behoorlijke verschillen tussen de auto's in dezelfde klasse.
Kwam er nadien pas achter dat mijn headset weer eens de microfoon bijna uit had staan. Geen wonder dat ik nauwelijks reactie op mijn praten kreeg.

Blomaard was sowieso eigenlijk best wel sneller dan z’n track position. Door wat fouten van mezelf in het begin stond ik heel snel op 18 sec achterstand.
Ik had er vervolgens heel lang over gedaan om mensen te volgen, en reed op gegeven moment zelfs in niemandsland (8s tot voorligger en 7 sec tot achterligger).
Opeens lag fietsopa geloof ik in T1, ging ik hem passeren. Blomaard daarna ook, die haalde mij in de laatste bocht toen weer in, maar spinde bij het uitaccelereren. Daarna de Jaguar coureur die enkele foutjes maakte, en de andere Swift coureur kwam ik steeds dichterbij, maar de race was 2 rondes te kort

.
De Swift zelf kwam vooral vermogen te kort.