Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik kreeg gisteren ook zowaar weer een auto uit de daily ticket, een mooie grijze GR86 8) Overigens wordt het wel tijd dat je auto's kunt verkopen. Ik heb nu al 2 keer een R8 LMS gekregen uit de roulette, maar die had ik ook al gewonnen bij de license test, dus heb er nu 3 in m'n garage staan :+

Ben inmiddels gevorderd tot menu 27, maar moet nog een goed te besturen Amerikaanse PP700 auto hebben of weten wat handige settings zijn voor de Corvette ZL1. Heb dat ding wel getuned, maar totaal geen power in de lage toeren :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 23:50
Kalder schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:51:
[...]

Als het gescript was had iedereen dezelfde rewards gekregen, de rewards worden gewoon (willekeurig) bepaald zodra je een roulette ticket krijgt... zo simpel is het.
(Alhoewel niet 100% willekeurig want de kans is het grootst dat je het laagste krijgt)

Edit: Zojuist weer een 4 sterren ticket 5k!!! YESSS!! Uit de 1 ster van gister kreeg ik een Citroën Invite |:(
Die Citroën invite heb ik nu al 5x gehad. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Hier mag wel eens rekening gehouden worden met de roulette. Het heeft geen enkele nut een invite te krijgen voor iets waar je al een invite voor hebt en eventueel al die auto gekocht hebt waar de invite voor nodig is. Geef dan een geldbedrag ipv die invite, want nu krijg je niks voor een 4-6 sterren ticket. 8)7 Tijd voor een invite voor een ander merk...

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:09:
Ik kreeg gisteren ook zowaar weer een auto uit de daily ticket, een mooie grijze GR86 8) Overigens wordt het wel tijd dat je auto's kunt verkopen. Ik heb nu al 2 keer een R8 LMS gekregen uit de roulette, maar die had ik ook al gewonnen bij de license test, dus heb er nu 3 in m'n garage staan :+

Ben inmiddels gevorderd tot menu 27, maar moet nog een goed te besturen Amerikaanse PP700 auto hebben of weten wat handige settings zijn voor de Corvette ZL1. Heb dat ding wel getuned, maar totaal geen power in de lage toeren :?
Dikke kans dat als PD het mogelijk maakt om auto's te verkopen, je dat alleen kan doen met auto's die je zelf gekocht hebt, en dus niet de gekregen auto's, zo was het in GT Sport ook. En dan is ook de kans groot dat je maar zo'n 10% krijgt van de aankoop waarde |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 05-04-2022 10:14 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

RBH

Kalder schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:13:
[...]

Dikke kans dat als PD het mogelijk maakt om auto's te verkopen, je dat alleen kan doen met auto's die je zelf gekocht hebt, en dus niet de gekregen auto's, zo was het in GT Sport ook. En dan is ook de kans groot dat je maar zo'n 10% krijgt van de aankoop waarde |:(
Ja, die kans is wel aanwezig ja. Bij GT4 was het volgens mij maximaal een kwart van de waarde van een auto. Het enige is dat we mogen hopen dat het ook bij gekregen auto's gaat werken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 23:58
En anders maar zo denken; Je krijgt er meer voor dan dat je hem in je garage laat staan.

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dennis Blomaard schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:52:
En anders maar zo denken; Je krijgt er meer voor dan dat je hem in je garage laat staan.
Dat ligt er wel een beetje aan hoe ze het gaan implementeren. Gaat je collector level weer naar beneden bijvoorbeeld als je een auto verkoopt, en hoe gaat dat met bijvoorbeeld achievements? Misschien staan ze het alleen toe om duplicaten te verkopen? Dat zou voor veel mensen voldoende zijn en daarmee voorkomen ze een boel complicaties.

[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 05-04-2022 11:00 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dr. Quipers schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:09:
Ik kreeg gisteren ook zowaar weer een auto uit de daily ticket, een mooie grijze GR86
De Toyota 86 GT"Limited" '16 ?

Die had ik gisteren ook.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:00:
[...]

Die had ik gisteren ook.
Geloof ik ook, dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Gisteren weer even Sport gedaan, Daily Race C op Spa is echt leuk maar niet heel veel close combat. Wel leuk van plek 7 naar plek 2 gereden. Ik had mijn banden niet gewisseld tijdens t tanken, scheelt dat nog tijd of duurt dat tanken toch altijd langer?

Enne, gisteren ook even lekker mn GTR Gr.3 getuned voor 100k.. Was het de versie die ik had gekregen voor de Manufacterers Cup (heb hem zelf ook al gekocht). Ben ik die 100k nu kwijt als de wagen weer retour gaat..? Of zijn tuning onderdelen vervolgens vrij voor alle identieke wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:11

_Apache_

For life.

Ben je een license aan het proberen, krijg je een nieuwe test voor je.

Beetje rustig aan de eerste bocht in, even kijken hoe dit circuit loopt.
Ah, ik zie het, mooi uitaccelereren, nette lijn kiezen.
En daar is de finish,
boem, goud.

Hoe mooier de lijn, hoe hoger de exit snelheid.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
[/quote] Enne, gisteren ook even lekker mn GTR Gr.3 getuned voor 100k.. Was het de versie die ik had gekregen voor de Manufacterers Cup (heb hem zelf ook al gekocht). Ben ik die 100k nu kwijt als de wagen weer retour gaat..? Of zijn tuning onderdelen vervolgens vrij voor alle identieke wagens?

Vorige week banden gekocht, en die ben ik nu kwijt, terwijl ik zelf de zelfde wagen heb, helaas.

oeps, heb iets verkeerd gedaan :/

[ Voor 6% gewijzigd door Charismatic op 05-04-2022 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:08:
Gisteren weer even Sport gedaan, Daily Race C op Spa is echt leuk maar niet heel veel close combat. Wel leuk van plek 7 naar plek 2 gereden. Ik had mijn banden niet gewisseld tijdens t tanken, scheelt dat nog tijd of duurt dat tanken toch altijd langer?
Zeker, kan zo'n 3-4 seconden schelen. Tanken en banden wissel gaan ook niet tegelijk, het is eerst banden wisselen dan tanken.

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 05-04-2022 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Apache_ schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:09:
Ben je een license aan het proberen, krijg je een nieuwe test voor je.

Beetje rustig aan de eerste bocht in, even kijken hoe dit circuit loopt.
Ah, ik zie het, mooi uitaccelereren, nette lijn kiezen.
En daar is de finish,
boem, goud.

Hoe mooier de lijn, hoe hoger de exit snelheid.
Veel van die licenses zijn ook vrij makkelijk en zeker in 1 keer proberen te doen. Ik wens je alvast succes met S-10 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:00:
[...]

Die had ik gisteren ook.
Net even gecheckt, het was de GR86 RZ '21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:11

_Apache_

For life.

Kalder schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:45:
[...]

Veel van die licenses zijn ook vrij makkelijk en zeker in 1 keer proberen te doen. Ik wens je alvast succes met S-10 ;)
Jaa, hoorde al dat er een paar pittige tussen zitten. Zoals een rondje Nordschleife bijv.
Ben beetje casual aan het grinden, gister IB goud afgerond. Nog een paar eerdere tests gedaan om naar goud te zetten.

Merk wel dat omdat je zoveel versschillende wagens rijd, het even wennen is hoe deze wagen op dit circuit weer rijdt.
De NSX op Suzuka bijv, die moet je echt eerst recht hebben voordat je op het gas kan.
De Porsche Taican op de Nordschleife roteert juist heel goed met gasgeven (was heel raar rijden, een EV met hele lange versnellingen).

maar hee.. da's juist de charme van een goede racing game, dat de wagen zich steeds anders gedragen..

en wil je even lol hebben.
SRT Hellcat -> Willow Springs -> comfort hard band -> traction control uit..
hele circuit rond driften..

[ Voor 40% gewijzigd door _Apache_ op 05-04-2022 13:01 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
S-10 valt echt reeeuze mee, zie dat ik die binnen halfuurtje op goud had
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qj9QWTQ.png

Gewoon lekker TC op 2 of 3, als je eenmaal weet welk stuk droog is kun je redelijk doorkarren.

De moeilijkste voor mij waren:
A-9 Hairpin (had niet door dat countersteering aan stond)
IA-5 Nissan R92CP op LeMans
S-1 Lamborghini High Speed

De Circuit Experiences schijnen nog moeilijker te zijn dus daar begin ik nog niet aan, helemaal omdat de reward praktisch 0 is.

[ Voor 14% gewijzigd door SemperFidelis op 05-04-2022 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:40
thunder8 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:10:
[...]

Die Citroën invite heb ik nu al 5x gehad. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Hier mag wel eens rekening gehouden worden met de roulette. Het heeft geen enkele nut een invite te krijgen voor iets waar je al een invite voor hebt en eventueel al die auto gekocht hebt waar de invite voor nodig is. Geef dan een geldbedrag ipv die invite, want nu krijg je niks voor een 4-6 sterren ticket. 8)7 Tijd voor een invite voor een ander merk...
misschien helpt het als je 1 van die auto's die invite only zijn markeert voor je wish list. Dat had ik ook gedaan voor die ferrari die ik wilde hebben en bij ticket 59 kreeg ik zowaar voor het eerst een invite via de daily tickets en dat was voor de ferrari, waardoor ik die auto eindelijk kon kopen.

Als je eenmaal die invite hebt krijg je dan naast het email symbooltje ook een vlaggetje boven de car dealer te zien. Dus wie weet houdt het systeem daar rekening mee.

Dat hele invite systeem is te belachelijk voor woorden om dat aan een nauwelijks werkende loterij op te hangen, maar goed, ik geef toe dat het gevoel dat je eindelijk die auto mag kopen van de developer wel heel goed voelt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
SemperFidelis schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:12:
S-10 valt echt reeeuze mee, zie dat ik die binnen halfuurtje op goud had

Gewoon lekker TC op 2 of 3, als je eenmaal weet welk stuk droog is kun je redelijk doorkarren.

De moeilijkste voor mij waren:
A-9 Hairpin (had niet door dat countersteering aan stond)
IA-5 Nissan R92CP op LeMans
S-1 Lamborghini High Speed

De Circuit Experiences schijnen nog moeilijker te zijn dus daar begin ik nog niet aan, helemaal omdat de reward praktisch 0 is.
Lol ik heb 4 uur over S10 gedaan. Vooral Blanchimont dreef me tot razernij :( :'(
Verder had ik alle S-licenties binnen een paar pogingen op goud.

Zo zie je maar dat dit voor iedereen verschillend is.
Ik heb een stuk of 10 CE's gedaan en dat viel reuze mee. Daytona vond ik lastig.

[ Voor 5% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 05-04-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:44
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:43:
[...]

Lol ik heb 4 uur over S10 gedaan. Vooral Blanchimont dreef me tot razernij :( :'(
Verder had ik alle S-licenties binnen een paar pogingen op goud.

Zo zie je maar dat dit voor iedereen verschillend is.
Ben er een week meerdere uren per avond mee bezig geweest. Ik denk dat 20 uur niet eens overdreven is.. maar merkte wel steeds verbetering. Dus was kwestie van tijd dat alles op zijn plek viel. De trophy dat alles goud is behaald was het allemaal waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S-10 echt een paar keer 100en keren achter elkaar gedaan, en op een dag deed ik mijn 5e poging en haalde hem met een dikke seconde nog over :) wat ik vooral moest onthouden is "geen" gas te geven in die hoge snelheid bocht voor de laatste chicane en eau rouge nailen natuurlijk maar dat laatste lukte me wel, soms zelfs voor de ghost uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
S-10 had ik binnen 5 of 6 pogingen maar met S-7 had ik best wel wat moeite. Daar heb ik denk ik wel 20 keer over gedaan. Voor de rest was het eigenlijk allemaal goed te doen (ook de missies).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 17:01
Gisteren de Miura gekocht, omdat het kon en ik nét genoeg credits had :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ja161YDInuD_33nMw8vnrwIQwq0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s3U9bfZK0N1PKbvpk1EWsOQt.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 17:01
Kalder schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:56:
S-10 echt een paar keer 100en keren achter elkaar gedaan, en op een dag deed ik mijn 5e poging en haalde hem met een dikke seconde nog over :) wat ik vooral moest onthouden is "geen" gas te geven in die hoge snelheid bocht voor de laatste chicane en eau rouge nailen natuurlijk maar dat laatste lukte me wel, soms zelfs voor de ghost uit kunnen komen.
Klinkt bekend, gas inhouden om uiteindelijk een snellere tijd te rijden :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

j-a-k-e-88 schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:08:
Nice, krijg net uit mn daily km een 3 sterren bingo, de Ferrari 458 GT3 '13 !
Weer een auto uit de bingo, weer een 3* , bijzonder. Een mitsubishi Lancer Evo Final, gr 4, Keep em coming ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
j-a-k-e-88 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:44:
[...]

Weer een auto uit de bingo, weer een 3* , bijzonder. Een mitsubishi Lancer Evo Final, gr 4, Keep em coming ;-)
Kom ik met mn 3x 1-ster 2k "reward" achter elkaar (en 2x 5k daarvoor). Pffff haha. 2k is niet eens een reward te noemen, daz 4x olie vervangen haha.

Tjah balans moet dr zijn he haha :+

[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 05-04-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee ben net even bezig geweest met detunen van de sauber c9 naar world touring car 700 en 800 races.
Dmv de gearbox glitch krijg je de sauber die normaal ergens hoge 800pp is met full power ( 987pk) en minimum gewicht (893kg) op 763pp met race hard en ergens 780pp met race soft.

Had even de race op catalunya getest net. Max pp 799, en won zonder te pitten met race hard banden en brandstof op lean(6) met ruim 1minuut voorsprong.
Wat is "the catch" hij loopt maar 250kmh op rechte stuk. Maar maakt dit uiteraard weer goed in de bochten met zijn max downforce voor en achter.

Voor de world touring car 700 moet je hem wel detunen qua power en meer gewicht erin. Maar door de gearbox glitch krijg je hem wel laag genoeg.

Dus voor wie moeite heeft met die races en wel een gr1 auto heeft gewoon proberen.
En wie gewoon beetje lol wilt hebben en ook nog beetje geld ermee wil verdienen ook leuk om te doen.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 05-04-2022 17:02 . Reden: 600 en 700 naar 700 en 800 verandert. ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph03nix80 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:19:
[...]

Klinkt bekend, gas inhouden om uiteindelijk een snellere tijd te rijden :*)
Meer gas inhouden om niet te crashen haha, bij de minste input in die bocht (edit: 17 en 18 blanchimont) raakte ik al de controle kwijt, echt zelfs bij 2% input op het gaspedaal al, gewoon compleet liften was het recept tot niet crashen, de rest van de track kon ik de ghost prima bijhouden :) zeker na de zoveelste keer, alleen ik probeerde de hele tijd te hard te gaan en bleef min of meer onbewust de limiet opzoeken, waardoor ik ook vaak eau rouge helemaal verneukte, zeker 7 op de 10 keer dat ik daar weg vloog. Als ik daar langs kwam was de rest van de track vrij eenvoudig voor me behalve dan die laatste snelle bocht (en één stukje halverwege waarvan ik niet weet welke bochten het zijn, is een stukje waar je vrij vroeg moet remmen maar wel veel snelheid mee moet nemen door de bocht, waarna je dan vol gas de bocht uit rijd, edit: onderzoek wijst uit dat dat stuk "Pouhon" heet, aka bocht 12)

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 05-04-2022 17:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Misschien al lang bekend en eigenlijk ook wel logisch, maar wanneer je een motor reviseert wordt automatisch ook de olie vervangen. Scheelt toch weer 400 credits. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NokiaFan schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:38:
Misschien al lang bekend en eigenlijk ook wel logisch, maar wanneer je een motor reviseert wordt automatisch ook de olie vervangen. Scheelt toch weer 400 credits. ;)
Oh goeie tip, daar ga ik een hoop geld mee besparen 8)7 :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Trouwens, bij *edit, missie 5 van de laatste set missies*, met de chaparral 2J, had ik wel een leuk grapje verzonnen vond ik zelf:

Hey, is your refrigerator running?
Yes...
Well you better go catch it!
No it's okay, I'm driving it.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vus0UtoG6GAjmm9vpMbJUun1jtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQV635TUlJBw0dMWShpITVX7.jpg?f=fotoalbum_large
Voor referentie :+

edit: #kingofedits

[ Voor 104% gewijzigd door Kalder op 05-04-2022 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Lol ik met mn bizar dure invitation Lambo de Veneno Nations Cup race doen, ben ik (DR D) 2 seconden sneller dan de nr 2 lol.... Easy win dus.... nu DR C (ik blijf constant tussen D en C wipwappen).... zit dr aan te denken om nog een Nations race te doen (want rank C nu dus meer punten eventueel), maar weenie hahaha. Mss voor de lol gewoon.... Die punten boeit natuurlijk nie.

edit: unexpected error.... Nou laat dan maar haha. Weg die 10 puntjes vd 1e race lol, whatever. Ik zou eigenlijk willen dat dr bij die daily races dr nog 1 is die wat langer is, maarja... Ze moeten die online errors en bugs echt gaan fixen......

edit2: En 3e in de 21.00 DR C race haha. De 2 voor me waren gewoon beter ipv beter auto hahaha.

[ Voor 37% gewijzigd door iekue op 05-04-2022 22:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:11
Nou eindelijk Spa met die Porsche 917 gehaald, ook meteen maar even een 2.24.9. Dus eindelijk alle licenses goud

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 05-04-2022 23:23 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verveelde me beetje dus dacht ga eens met een standaard f430 de nordschleife op. Doe dan vaak de tourist layout.
Werd op een gegeven moment echt heel erg nat en de rain meter stond uiteindelijk 2/3 vol. En op sport hard was dit echt wel lastig. Was leuke ronde, is gameplay heb alleen de display info uitgezet zoals aan einde te zien is. Echt leuke bak voor een rondje op de ring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 01:27
https://gt-engine.com/gt7/gt7.html

Ook wel een prima site met heel wat info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 01:02:
[YouTube: Gran Turismo 7, tourist fahren, nordschleife in ferrari f430]
Verveelde me beetje dus dacht ga eens met een standaard f430 de nordschleife op. Doe dan vaak de tourist layout.
Werd op een gegeven moment echt heel erg nat en de rain meter stond uiteindelijk 2/3 vol. En op sport hard was dit echt wel lastig. Was leuke ronde, is gameplay heb alleen de display info uitgezet zoals aan einde te zien is. Echt leuke bak voor een rondje op de ring.
Nice! Het is inderdaad zo vet om een auto te pakken en een rondje op de Ring te doen. 's ochtends vind ik het mooist met de ochtendmist en de zon door de bomen. Echt geweldig. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FFPnnxtzXsAIW07S%3Fformat%3Djpg%26name%3Dlarge&hash=96eda80741dd350bd6723b7cbad72005

Drie nieuwe toevoegingen aan de Legendary Car Dealer. Die Alfa is wel heel gaaf. Helaas ook iets te duur voor de gemiddelde gamer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 01:02:
[YouTube: Gran Turismo 7, tourist fahren, nordschleife in ferrari f430]
Dit doe ik standaard iedere dag. Paar rondjes Nordschleife om de Daily Marathon te halen. ;)
Doe jij Custom Race of Time Trial? Want bij Time Trial heb je geen mogelijkheid tot het zelf instellen van het weer. Enkel de 5 momenten op de dag.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 06-04-2022 09:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:33:
[...]

Dit doe ik standaard iedere dag. Paar rondjes Nordschleife om de Daily Marathon te halen. ;)
Doe jij Custom Race of Time Trial? Want bij Time Trial heb je geen mogelijkheid tot het zelf instellen van het weer. Enkel de 5 momenten op de dag.
Dit was een time trial met regen op de tourist layout.
Begon eerste lap met droge baan. 2e lap is in het filmpje en de baan was echt spekglad. Die meter met hoeveel water op de baan was 2/3 gevuld. De f430 was standaard dus sport hard banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:48:
[...]

Begon eerste lap met droge baan. 2e lap is in het filmpje en de baan was echt spekglad. Die meter met hoeveel water op de baan was 2/3 gevuld. De f430 was standaard dus sport hard banden.
Met Sport Hard heb je nog wel een beetje profiel voor de regen, met race banden / slicks is het gewoon varen met zo'n hoeveelheid water :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

ah kijk, zo gaat het laden van een lobby bij GT7 dus in het echt :+ :+

wagentjes inladen, wagentjes uitladen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PEBRU88 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:52:

[Video: title]
Duurt in het echt veel langer dan in GT7 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

Kalder schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:54:
[...]

Duurt in het echt veel langer dan in GT7 ;)
Gelukkig maar, in het echt moet je er ook van kunnen genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
PEBRU88 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:52:

[Video: title]
Crazy house! O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:48:
[...]

Ja ik zag het daarna. Bij Custom Races kun je de Tourist Layout ook niet kiezen, enkel bij Time Trial. (racen op de Tourist Layout wordt ook een beetje lastig.. met 20 man door de slagboom :+)
Toen straks een ronde gemaakt met de AMG GT Black Series. Man, dat blijft ook een dweil. Die wagen heeft een bak onderstuur.. Video is op dit moment aan het processen. Geen clean lap, maar dat viel ook niet mee met die auto. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 06-04-2022 14:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:56
Voor de normale multiplayer snap ik het, maar is er ook een manier om de GT Sport mode samen met Friends te spelen (of in ieder geval....om zeker dezelfde server te joinen).

Je kan natuurlijk dezelfde race kiezen, maar de kans dat je dan met een vriend ook echt samen in die race komt ie niet zo groot, of doe ik iets verkeerd?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Maichel schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:20:
Voor de normale multiplayer snap ik het, maar is er ook een manier om de GT Sport mode samen met Friends te spelen (of in ieder geval....om zeker dezelfde server te joinen).

Je kan natuurlijk dezelfde race kiezen, maar de kans dat je dan met een vriend ook echt samen in die race komt ie niet zo groot, of doe ik iets verkeerd?
Nee, zelfs als je dezelfde rating hebt zal dat moeilijk worden. Denk dat ze dit ook bewust doen, om te voorkomen dat dit soort races gemanipuleerd worden door groepjes die dan anderen in de weg gaan zitten.

Gisteren wel een frusterend aantal races gehad waar ik een zooi penalties kreeg die helemaal van de zotte waren. Op 1 moment is iemand zijn penalty aan het inlossen, maar rijdt wel midden op de baan. Precies op het moment dat ik door hem heen ga, unghost die en ik raak hem dus en vlieg van de baan af. Verlies 6 plekken en krijg als bonus nog even een x seconden penalty voor het raken van die gast en de boarding. Andere race krijg ik een penalty omdat iemand zich verremt bij de La Source hairpin, ik makkelijk binnendoor kan, maar hij toch bewust mij raakt. 8)7 Ook een paar keer een penalty gekregen van andere gasten die mij aanrijden, omdat ze zelf te laat remmen bij de busstop. Terwijl ik gewoon netjes de lijnen rij die je daar rijdt. Verder viel mij op dat penalties bij Eau Rouge naar boven ook een beetje hit en miss zijn. De ene keer rem je te weinig en snij je iets af aan de linkerkant en krijg je geen penalty en de andere keer krijg je 1-2 seconden voor afsnijden. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-07 07:49
We gaan weer een poging doen om rijders bij elkaar te krijgen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZ82HR8osezgLRSiS0uDJf2pY14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llXo4Ay5ajmC9GJSVzUiyo0s.jpg?f=fotoalbum_large

Dit maal gaan we 20 keer rond op Lago Maggiore Oost in GR 4 auto's met de Atenza uitgesloten.

Datum/tijd: Donderdag (7 April) 20:30 uur
Baan: Autodrome Lago Maggiore - Oost
Ronden: 20
Auto: GR. 4 - Geen Atenza!
Weather: 3x Willekeurig (Begin + Einde goed weer)
Tunen: NVT
Banden: Race - Medium
Brandstof: NVT
Slijtage: NVT
Rijassistentie: Geen limiet

Opmerkingen: De lobby zal weer eerder open zijn dan 20:30 uur, we zullen om 20:45 de race starten dus zorg dat je voor 20:30 uur aanwezig bent om je Q-tijd te rijden. Ik zal op Discord aangeven wanneer de lobby open is!

Net als de vorige keer host ik voor friends only, stuur mij een vrienden verzoek als je je hebt opgegeven voor de race! PSN: SensLike_

[ Voor 2% gewijzigd door SensLike op 06-04-2022 16:15 . Reden: Datum en tijd toegevoegd ]

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18:41
SensLike schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:05:

[Afbeelding]

Dit maal gaan we 20 keer rond op Lago Maggiore Oost in GR 4 auto's met de Atenza uitgesloten.

Opmerkingen: De lobby zal weer eerder open zijn dan 20:30 uur, we zullen om 20:45 de race starten dus zorg dat je voor 20:30 uur aanwezig bent om je Q-tijd te rijden. Ik zal op Discord aangeven wanneer de lobby open is!

Net als de vorige keer host ik voor friends only, stuur mij een vrienden verzoek als je je hebt opgegeven voor de race! PSN: SensLike_
Is dit voor vanavond? Ik ga proberen erbij te zijn, als het lukt met de kleine op tijd naar bed brengen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Vlaanderen1 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:09:
[...]

Is dit voor vanavond? Ik ga proberen erbij te zijn, als het lukt met de kleine op tijd naar bed brengen :D
Ohh sorry ik ga de post aanpassen, het is morgenavond 20:30 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Rivanov schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:04:
[...]

J
Toen straks een ronde gemaakt met de AMG GT Black Series. Man, dat blijft ook een dweil. Die wagen heeft een bak onderstuur..
Stond op het lijstje om te kopen maar ik parkeer 'm nu ff in de koelkast.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SemperFidelis
De WRX Gr.3 is wel een gek wagentje, op Deep Forest doet ie t nog aardig.
Heb er even een livery voor gemaakt van de SuperGT uit 2005.

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fugc.gt7.game.gran-turismo.com%2F10%2F19422034657614468%2Fad6c3bafce43face5d5bf27308d219eb_thumb_l_x2.jpg&hash=c22e152b52efde7ac51358ca9788d735
Afbeeldingslocatie: https://ugc.gt7.game.gran-turismo.com/21/20970256915936145/d6cd07f11b510d067f2681a15c716873_photo.webp

Mocht je hem willen downloaden:
https://www.gran-turismo....ery/All/19422034657614468

[ Voor 11% gewijzigd door SemperFidelis op 06-04-2022 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meh nog steeds geen patch dus... Vind wel beetje lang duren. Hadden best gewoon al kleine patch puur voor payouts kunnen doen. Maar nu met weer een 20mil auto in de legend cars denk dat ze wel best vinden. Genoeg mensen die vast weer de portemonnee trekken ervoor...

Moet zeggen word nu wel echt een uitdaging om de lol erin te houden. Zit maar beetje vage autos te tunen en beetje races te doen maar lol gaat er snel vanaf zo. Dus hoop echt dat die patch snel dropt met meer races en veel betere payouts enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:50

[Afbeelding]

Is dit voor iedereen? Of moet je redelijk goed zijn? Ben maar een beginner, zal anders even een gr4 auto kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Japieh schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:45:
[...]

Is dit voor iedereen? Of moet je redelijk goed zijn? Ben maar een beginner, zal anders even een gr4 auto kopen
Het is voor iedereen, dus je bent zeker welkom! We zijn allemaal ooit eens begonnen hè, en ik wil mezelf ook niet als goed bestempelen.. Maar het zou tof zijn om enigszins een wat vollere lobby te kunnen krijgen dan is de kans dat iedereen een leuke battle heeft groter ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
De boel gaat opnieuw down, dit keer voor “slechts” 2 uur:
https://www.gran-turismo....nce_notice/?id=1649293639

Je kan tijdens het onderhoud wel Arcade races in de World circuits rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door NokiaFan op 07-04-2022 06:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:52:
Meh nog steeds geen patch dus... Vind wel beetje lang duren. Hadden best gewoon al kleine patch puur voor payouts kunnen doen. Maar nu met weer een 20mil auto in de legend cars denk dat ze wel best vinden. Genoeg mensen die vast weer de portemonnee trekken ervoor...

Moet zeggen word nu wel echt een uitdaging om de lol erin te houden. Zit maar beetje vage autos te tunen en beetje races te doen maar lol gaat er snel vanaf zo. Dus hoop echt dat die patch snel dropt met meer races en veel betere payouts enz.
Update komt gewoon vandaag hoor :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
v8power67 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:52:

Ik denk dat ze mee lezen op Tweakers :9 hoop ook dat de update een paar goeie fixes met zich meebrengt :*)
Ik vind de tijd wanneer ze het doen (7:00 - 9:00 uur, toch?) onze tijd wel acceptabel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 07:09

SG

SG surft naar info hardewaren

Is dat niet ook soort van real-life unreachable cars for lage tier miljonairs. En meer iets voor de super rijken. Als je de rewards omhoog wilt hebben is alsof de duurste supercar 500.000 kost.
Naast wat zo een 10.000.000+ credits nou voor het racen als meer waarde heeft. Zal geheid iets interessants voor racen tussen zitten. Maar klassiekers zonder downforce tech. Wat moet je ermee verzamelen. Als je gewoon online race of spot vergaar je credits. Als je de game intensief grijs speeld online voor jaar of 5 .
Ik denk dat voor de getalenteerde zelf reallife pro racers die dit met hun clubje of kennissen de komende jaren grijs gaan spelen er ook reward in die late game jaren zijn.
En ja ik val onder het gemiddelde kwa driver skills dus dat collecten is voor mij ook niet makkelijk. Maar ja die 20.000.000 hoeft voor mij ook niet want de beste car gaat voor mijn beperkte skills te snel. Belangrijkste zijn voor mij de groep 1 2 3 4 en X .
En ik ben voor de €99 + 19,99 gegaan. En als deze game de komende jaren grijs ga spelen is €500,- per uur verdeeld centjes werk in game cycle van 5 jaar.
Het is geen jaarlijkse cod waar je binnen jaar als top speler helemaal unlocked gegrind kan worden. Wat ik dus niet haal maar de noob shooter krijgt ook aardig wat rewards.

GT8 over 5 a 10 jaar. Dan verdeel je de top tier reward over 3 a 6 jaar.
Ik heb nu al 85 cars als prutser. Genoeg rewards. En ben geen egotripper die game balance bekijk in mijn eigen alleen perspectief zoals het in mijn straatje past.
Maar games met volumesales target worden gemaakt voor van af noobs tot de echte pro F1 drivers.
Nou ga ik er niet wild € tegen aan gooien. Maar ja mocht ik dit nog in 2025 intensief nog spelen.
Zou het kunnen dat ik misschien per jaar 0,- of 20,- tot 100,- besteed. Tenzij ik genoeg race en street cars heb waar je veel aan hebt maar nog steeds geen 10.000.000+ cars.
En mogelijk beurs ga trekken voor PS4/PS5 compatible race pedalen stuur. En PS5 moet er ook nog komen en minimaal 2TB SSD.
Als zou ik het niet erg vinden als de rewards omhoog gaan.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P1SZ9Wb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Poe, flinke update weer. Erg benieuwd naar de patch notes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
This update is likely to be the one referenced by Kazunori Yamauchi in his recent message to players and fans regarding some of the frustrations with the game, and scheduled by the Polyphony Digital studio head for “the beginning of April”.

We have, therefore, a rough idea of what to expect from the update, and the changes will primarily center on a rebalancing of the game’s much-derided economy.
  • There’ll be increased rewards for online races, new and “large” rewards for clearing all Circuit Experiences at both basic Bronze level and at the more difficult Gold level, and larger rewards within the game’s core races too.
  • It remains to be seen exactly how these changes will manifest, but Yamauchi stated that the prize money for events in the “latter half” of the World Circuits events will increase by an average of around 100%. That will of course result in a shift in the most efficient ways to make money in the game.
  • Along with that there’ll be eight new one-hour Endurance Race events added to the Missions section of the game, although these are likely one-time rewards.
  • Some other changes to the game will include an increase in the number of cars shown in the Used and Legends cars dealers — currently set at 15 and five respectively, with roughly a fifth of each list changing each day — and a lift of the “free” credit cap from 20 million to 100 million.
GT7’s servers will go offline at 0500 UTC, and will return at 0700 UTC. The update will become available during this time.

https://www.gtplanet.net/...-coming-april-7-20220406/

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-04-2022 08:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bekende problemen [BIJGEWERKT: 7 april]
Hieronder vind je een overzicht van de bekende problemen in Gran Turismo 7.

Multiplayer
 - In de 'Lobby' kan het voorkomen dat er ‘Voorbereiden...’ in beeld verschijnt, terwijl de host de race niet kan starten. Als alle ruimteleden de ruimte verlaten en weer betreden, kan de race worden gestart;
 - In de 'Lobby' kan het voorkomen dat je niet kunt rijden tijdens het oefenen en dat je direct doorgaat naar de race zelf. In dat geval kan het helpen om de ruimte te verlaten en opnieuw te betreden;
 - Tijdens een duel zijn de hulpinstellingen voor speler 2 vergrendeld. Dit wordt opgelost in een toekomstige update. (Speler 1 gebruikt de hulpinstellingen zoals ze te zien zijn in [Instellingen] > [Hulpinstellingen]);
 - In de ‘Lobby’ kan het voorkomen dat spelers in dezelfde ruimte niet op de ledenlijst of in de race verschijnen. In dat geval treedt er een applicatiefout op zodra de host de race start;
 - In de 'Lobby' kan het voorkomen dat je niet verder kunt na een voltooide race.
 - In de ‘Lobby’ kan het voorkomen dat je op een PlayStation®4-console een zwart scherm krijgt en de controllerinvoer niet werkt als je een race met spelers op zowel PS4™ als PS5™ start.

Opties
 - Als de optie 'Huidige nummer' in [GT-menu] > [Opties] > [Algemeen] > [Meldingen in de game] is ingesteld op 'Uit', wordt de optie weer ingesteld op 'Aan' als je de game de volgende keer opstart.

Auto-instellingen
 - Het kan voorkomen dat de naam van een instellingenblad wordt gewist nadat het blad is bewerkt.

Trofeeën
 - Sommige trofeeën worden niet ontgrendeld als je de game zowel op de PlayStation®5-console als de PlayStation®4-console hebt gespeeld.

Overig
 - Het kan voorkomen dat de game vastloopt tijdens het laadscherm na het opstarten. In zeldzame gevallen crasht de game wanneer je meedoet aan bepaalde races. Het verwijderen en opnieuw installeren van Gran Turismo 7 kan deze problemen oplossen.

Deze problemen worden opgelost in een toekomstige update.

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Update Notice (1.11)
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.

Improvements and Adjustments

1.World Circuits
- The amount of rewards for events in the latter half of the World Circuit has been increased.
- New race events have been added to the World Circuit. The new events are as follows:
 ・World Touring Car 600 Tokyo Expressway East Clockwise
 ・World Touring Car 700 24 Heures du Mans Racing Circuit
 ・World Touring Car 800 Sardegna Road Track A
- Adjusted the rewards for Arcade races and Custom Races

2.Circuit Experience
- Rewards are now provided when clearing all layouts of circuits in Gold or Bronze results. If you have already achieved these results, going into the sector selection screen and exiting with the Exit button will award the prize.

3.Lobby / Sports Mode
- The amount of rewards in Lobbies and Daily Races has been increased.
- Corrected an issue where spectating while entered in a race in the Lobby did not allow you to switch to the spectator camera.
- Changed the Nations Cup and Manufacturer Cup so that the Helmet thumbnail specific to the championship is displayed.
- When the room mode is set to ‘Practice/Endurance Race’, adjusted the finish timing when the course setting is set to ‘Time limit’.
- Changed the camera movements before races start in Daily Races when the starting method is set to Formation.

4.Mission
- Added ‘The Human Comedy’ to Missions, containing 1-hour endurance races. ‘The Human Comedy’ will become playable when the player’s Collector’s Level is 23. Each endurance race event will award up to 1.2 million Cr. per event.
- Race information such as the Starting Grid, number of laps or time limit, starting method, etc. are now displayed in the Race event Quick Menu of Missions.
- Best records for time limit events and Friend Ranking Records are now saved and displayed in the format of [Ranking/Number of Laps]
- Rankings have been reset for the following Time Limit events*
 ・Gone With the Wind - High Speed Ring 30 min.
 ・The Sun Also Rises - Le Mans 24 min.
 ・The Sun Also Rises - Bathurst Gr. 3 Battle

*Already existing best records will only display the ‘Ranking’. Once the same or better result record has been set, it will be saved in the format of ‘Ranking/Number of laps’. For Friend Rankings, if a Bronze or better result is set, it will be saved even if the result is lower than the best record.

5.Game Progression
- Raised the maximum cap for earned in-game credits to 100 million Cr.
- New ‘Invitations’ received hereafter will have a time limit of 30 days, instead of 14 days.

6.Used Cars / Legendary Cars
- The number of cars listed in the lineup at the same time is now increased.

7.Cars
- Mazda RX-7 GT-X (FC) '90: Corrected the position and shape of the roll cage installed in ‘GT Auto’.
- Toyota Sprinter Trueno 1600GT APEX (S.Shigeno Version): Corrected a part of the rear wheel design.

8.Livery Editor
- Corrected livery display issues for the following cars. If the car you are currently using is subject to this, it will be fixed when you go to [GT Auto] -> [Car Customization] -> [Save Style]
 ・Subaru WRX Gr.B Road Car
 ・Ferrari F430 '06
 ・Ferrari F8 Tributo '19

9. Car Physics Simulation
- Improved physics when landing from a jump, mainly on dirt tracks.
- Corrected an issue where the value of the vehicle speed displayed on the speedometer of other players in online races sometimes differed from the actual vehicle speed.
- Corrected an issue where after-fire would not stop during certain operations after tuning the muffler of a Toyota Prius G '09 and Toyota Aqua S '11.

10.Car Settings
- Changed the anti-lag system setting from ON/OFF to 3 settings, OFF/Weak/Strong.
- Corrected an issue where if you open the car settings after selecting a part in the Tuning Shop but cancelling without purchasing it, it would blank out the created setting sheet name and the settings would be reset.

11.Race
- Corrected an issue where time penalties were not being issued properly when short distance short cuts were made or successive short cuts were made.
- Corrected an issue where a penalty would always be issued for cutting the white line at Goodwood.
- Adjusted the pit stop starting position for the Daytona International Speedway tri-oval.

12.Custom Races
- Changed so that Balance of Performance (BoP) setting can be turned on/off when the player’s cars are Gr.1, Gr.2, Gr.3, Gr.4, and Gr.B categories.

13.Rival Cars (AI)
- Corrected an issue where rival cars that changed to rain tires in wet condition races after a pit stop would have slow acceleration coming out of the pits.
- In online races, applied measures for some cars starting earlier or later during a rolling start due to network issues.

14.Graphics
- Improved the image quality of smoke in Race Photos
- Corrected an issue where debris during crashes while in cockpit view would enter inside of the car.
- Corrected the graphics drawing of smoke when seen through car windows

15.Replays
- Until now, the control menu appeared using any button on the controller, but this has been changed so that it will now only appear when using the confirm and cancel buttons.

16.Sound
- Music will now be played back in Surround Sound when the audio output mode is set to ‘7.1 ch Surround’ output.
 ・On PlayStation®4, this playback will apply when the connected device is 5.1 ch or 7.1 ch compatible and the ‘Audio Output Mode’ in ‘Options’ is set to ‘7.1 Surround’.
 ・On PlayStation®5 this playback will apply when the connected device is 5.1 h or 7.1 ch compatible and the ‘HDMI Device Type’ on the console is set to ‘AV Amplifier’, and the ‘Number of Channels’ is set to ‘5.1 ch’ or ‘7.1 ch’.
- Added [Music Replay Volume Balance] and [Music Replay Master Volume] options to the Sound Volume and the replay options for the Music Replay Playback.
- The Music Replay Options can now be closed with the cancel button.

17.Settings
- Changed so that [Display Demonstration Ghost] setting inside [Ghost Settings] is displayed only in Licenses and the Circuit Experience.
- Added a [Temporary Exposure Setting] to the Quick Menu settings. The [Temporary Exposure Settings] allows you to temporarily adjust the brightness of the screen in races. Exiting the quick menu will return the game to the original exposure setting.

18.Car Collection
- Added 3 new features for moving the cursor.
 ・The △ button will now move the cursor to your current car.
 ・The L2 button or R2 will move the cursor to the next car already acquired.
 ・The □ button will move the cursor to cars with ‘NEW’ labels.

19.GT Auto
- Unified the brightness of replacement light bulbs under [GT Auto] > [Customize Cars] > [Other Parts] > [Lightbulb]

20.Trophy
- Corrected the text for the trophy ‘Wheely Good Fun’ to ‘Bought 10 sets of wheels at GT AUTO’

21.Title Screen
- Divided the thumbnail image and title text of news so that they are displayed separately.

22.Steering Controllers
- Allocated features to extra buttons that become available when attaching replacement wheels such as the Fanatec Club Sport Steering Wheel Formula V2 on the Fanatec GT DD Pro*.
 ・Assigned the upper right / left paddles on the Fanatec Podium Advanced Paddle Module to turn signals
 ・Assigned the left/right toggle switch to MFD toggle and change features
 ・Assigned the analog stick to head turning
* Extra button assignment is only available when the compatible steering wheel is attached.
- When attaching a replacement steering wheel such as the Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula V2 on the Fanatec CSL Elite and Fanatec Podium, changed the ‘MFD Change’ function assigned to both left and right toggle switches so that the left toggle switch is assigned to the ‘Switch MFD’ feature.
- Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dit is mooi voor diegene die alle Circuit Experiences al voltooid hadden, vóór deze update. :)
2.Circuit Experience
- Rewards are now provided when clearing all layouts of circuits in Gold or Bronze results. If you have already achieved these results, going into the sector selection screen and exiting with the Exit button will award the prize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ziet er uit als een prima update. Alleen drie nieuwe events erbij is wat magertjes IMHO. Maar goed, er is iig weer wat bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Rivanov schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:18:
Dit is mooi voor diegene die alle Circuit Experiences al voltooid hadden, vóór deze update. :)

[...]
En afhankelijk van de baan is het serieus geld. De langere 1miljoen voor alles op goud😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
- Added ‘The Human Comedy’ to Missions, containing 1-hour endurance races. ‘The Human Comedy’ will become playable when the player’s Collector’s Level is 23. Each endurance race event will award up to 1.2 million Cr. per event.
go

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 1.2 Miljoen is denk ik wel mét Cleanrace Bonus. En dat zal ook vrij moeilijk worden in een één uur durende race. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:38:
[...]

De 1.2 Miljoen is denk ik wel mét Cleanrace Bonus. En dat zal ook vrij moeilijk worden in een één uur durende race. :+
Haha uurtje volhouden is al kut genoeg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dut is toch niet verkeerd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Nwm7Wyq-fiqNWq6ruCXPUome14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4s8e51NBlSFkQZm3yNSiLk8R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Hagerty heeft voortaan meer auto's (nog meer credits nodig :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Dit is schijnbaar toegevoegd aan de UCD:

Nissan Fairlady 240ZG (HS30) '71 - 99,100 Cr.
Toyota Sports 800 '65 - 51,000 Cr.
Fiat 500 1.2 8V Lounge SS '08 - 13,900 Cr.
Lancia Delta HF Intergrale Evoluzione '91 - 107,900 Cr.
Mazda Eunos Roadster (NA) '89 - 28,400 Cr.
Mazda RX-7 GT-X (FC) '90 - 50,700 Cr.
Subaru Imperza 22B-STi '98 - 179,700 Cr.
Chevrolet Corvette Stingray (C3) '69 - 53,300 Cr.
Toyota MR2 GT-S '97 - 57,400 Cr.
Subaru Impreza Coupe WRX Type R STi Ver.VI '99 - 53,800 Cr.
Porsche 911 Carrera RS (993) '95 - 224,700 Cr.
Dodge Viper GTS '02 - 103,000 Cr.
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02 - 217,700 Cr.
Alfa Romeo 8C Competizione '08 - 289,200 Cr.
Lamborghini Diablo GT '00 - 817,300 Cr.

En aan Hagerty:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/screenshot_20220407-072802_twitter-jpg.1134455/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dit begint er op te lijken

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Event1.09 Payout1.11 Payout
Clubman Cup Plus - Goodwood12,00030,000
Clubman Cup Plus - Tokyo Expressway35,00070,000
Clubman Cup Plus - Tsukuba25,00050,000
Clubman Cup Plus - High Speed Ring25,00037,500
Dirt Champions - Colorado Springs40,00056,000
Dirt Champions - Fishermans Ranch30,00042,000
Dirt Champions - Sardegna Windmills40,00052,000
Ferrari Circuit Challenge - Circuit de Barcelona50,00095,000
Ferrari Circuit Challenge - Maggiore50,000105,000
Ferrari Circuit Challenge - Dragon Trail50,00090,000
GT Cup Gr.3 - Daytona75,000200,000
GT Cup Gr.3 - Spa-Francorchamps50,000125,000
GT Cup Gr.3 - Maggiore50,000105,000
GT Cup Gr.3 - Suzuka50,000110,000
GT Cup Gr.4 - Brands Hatch45,00081,000
GT Cup Gr.4 - High Speed Ring35,00042,000
Nissan GT-R Cup - Deep Forest Raceway40,00068,000
Nissan GT-R Cup - Dragon Trail40,00050,000
Nissan GT-R Cup - Tokyo Expressway40,00080,000
Porsche Cup - Spa-Francorchamps35,00087,500
Porsche Cup - Nurburgring35,00052,500
Porsche Cup - Maggiore35,00070,000
Race of Turbo Sports Cars - Interlagos35,00063,000
Race of Turbo Sports Cars - St. Croix35,00070,000
Race of Turbo Sports Cars - Suzuka35,00070,000
Schwarzwald League - Circuit de Barcelona40,00088,000
Schwarzwald League - Nurburgring40,00064,000
Schwarzwald League - St. Croix40,00080,000
World Rally Challenge - Fishermans Ranch50,00065,000
World Rally Challenge - Alsace30,00060,000
World Rally Challenge - Sardegna Windmills50,00065,000
World Touring Car 600 - Spa-Francorchamps40,00080,000
World Touring Car 600 - Nurburgring40,00080,000
World Touring Car 600 - Tokyo Expressway 5 Lap40,00080,000
World Touring Car 600 - Tokyo Expressway 12 LapN/A550,000
World Touring Car 700 - Laguna Seca50,000110,000
World Touring Car 700 - Le MansN/A550,000
World Touring Car 700 - Brands Hatch50,000110,000
World Touring Car 700 - Deep Forest Raceway50,000110,000
World Touring Car 700 - Dragon Trail50,000115,000
World Touring Car 700 - Red Bull Ring50,000115,000
World Touring Car 700 - Autopolis50,000130,000
World Touring Car 800 - Daytona70,000154,000
World Touring Car 800 - Circuit de Barcelona70,000154,000
World Touring Car 800 - Le Mans70,000161,000
World Touring Car 800 - Maggiore70,000168,000
World Touring Car 800 - Monza70,000147,000
World Touring Car 800 - Sardegna RoadN/A485,000
World Touring Car 800 - Dragon Trail70,000140,000
World Touring Car 800 - Suzuka70,000168,000
World Touring Car 800 - Fuji70,000140,000

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 07-04-2022 09:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH

RBH

Dat lijkt er meer op zeg. Die 700 en 800 events ga ik sowieso nog een keer doen. Leuke races en leuke payout nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Beste update, hoop dat iedereen een beetje tevreden is met deze update :D

Geen balancing in GR. 4 (Atenza) als ik het zo zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Zijn er mensen die meedoen aan seizoen 2 van de GTWS Manufacturers? Gisteren was de race op High Speed Ring met dynamische weeromstandigheden in de regen. Mijn race verliep zo goed dat ik van 12 naar 3 steeg. Gok gewaagd door op Wets te starten en niet te pitten. Pakte dus goed uit.

Edit: was niet mijn intentie om op tenen te trappen dus link verwijderd. Was vooral benieuwd (oprecht) of mensen meedoen aan deze serie. Vandaar mijn vraag. :)

[ Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 07-04-2022 10:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Okee mijn rant van gisteravond heeft erg geholpen zie ik en hebben erna snel de patch maar uitgerold. :+

Maare de lijst aan veranderingen doet een mens goed. En de hogere uitbetalingen zeker ook.
Zo maar eens even patchen en uitproberen.
Heb gelijk weer zin erin! Lekker nieuwe races enz.
Owh en die ucd en legend dealer met meer aanbod is ook eeg welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
SensLike schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:11:
Beste update, hoop dat iedereen een beetje tevreden is met deze update :D

Geen balancing in GR. 4 (Atenza) als ik het zo zie?
Wat denk je? Klagen is al begonnen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-09 15:13
SterqVerhael schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:11:
Zijn er mensen die meedoen aan seizoen 2 van de GTWS Manufacturers? Gisteren was de race op High Speed Ring met dynamische weeromstandigheden in de regen. Mijn race verliep zo goed dat ik van 12 naar 3 steeg. Gok gewaagd door op Wets te starten en niet te pitten. Pakte dus goed uit.

[YouTube: Gran Turismo 7: Taking a big RISK in the RAIN, results in my best GTWS result yet!]
Kun je niet ergens anders je youtube kanaal gaan promoten? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBH schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:08:
Dat lijkt er meer op zeg. Die 700 en 800 events ga ik sowieso nog een keer doen. Leuke races en leuke payout nu.
Ik was het grinden van die rally race zo zat dat ik eigenlijk alleen nog maar die world touring car 700 en 800 ben gaan doen. Is alleen op veel smalle circuits met die debiele ai onmogelijk die clean race bonus te pakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:18:
[...]

Ik was het grinden van die rally race zo zat dat ik eigenlijk alleen nog maar die world touring car 700 en 800 ben gaan doen. Is alleen op veel smalle circuits met die debiele ai onmogelijk die clean race bonus te pakken...
Klopt, die clean race bonus is echt drama om te halen op die races. Soms dan remmen ze ineens midden in de bocht. Waarschijnlijk moet ik toch een stuk defensiever gaan rijden, met die Nissan GT-R gr. 2 auto win ik hem toch wel met veel seconden voorsprong, dus kan maar beter rustiger gaan rijden. Met deze payouts is de clean race bonus nog aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:50
SensLike schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:09:
[...]

Het is voor iedereen, dus je bent zeker welkom! We zijn allemaal ooit eens begonnen hè, en ik wil mezelf ook niet als goed bestempelen.. Maar het zou tof zijn om enigszins een wat vollere lobby te kunnen krijgen dan is de kans dat iedereen een leuke battle heeft groter ☺️
Tot lijkt me leuk om eens mee te doen, ik kom er alleen net achter dat ik om 20:00 nog ergens moet zijn en dan helaas niet op tijd terug ben :(, volgende keer probeer ik zeker mee te doen.

Op welke Discord zitten jullie eigenlijk? Die van Tweakers?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Holy crap die circuit experience betaald als een malle. Had 1.2mil staan. Heb nu alleen europa geclaimed en zit op 22mil. Wat een contrast met voorheen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Nice! Mooie update zeg en met deze pay-outs kun je tenminste nog eens echt een auto van een paar miljoen bij Hagerty kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Japieh schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:40:
[...]

Tot lijkt me leuk om eens mee te doen, ik kom er alleen net achter dat ik om 20:00 nog ergens moet zijn en dan helaas niet op tijd terug ben :(, volgende keer probeer ik zeker mee te doen.

Op welke Discord zitten jullie eigenlijk? Die van Tweakers?
Staat in de OP :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Dus de userreviews gaan nu ook omhoog? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wuttt heb nu 47.9 mil staan en begon met 1.2mil. dus het was het waard om alles al op goud te halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dr. Quipers schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:44:
Nice! Mooie update zeg en met deze pay-outs kun je tenminste nog eens echt een auto van een paar miljoen bij Hagerty kopen :D
Met een beetje mazzel kan ik de McLaren F1 GTR halen met de reeds verdiende Circuit Experiences.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
v8power67 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:51:
Wuttt heb nu 47.9 mil staan en begon met 1.2mil. dus het was het waard om alles al op goud te halen :P
Ik hoop zo dat ze binnenkort auto donaties toestaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Whoa
Da's de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Damn, dat was het wel waard. Als een malle de circuit ervaringen maar gaan doen dan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Mooi dat ze ook het Fanatec V2 stuur beter zijn gaan ondersteunen. In GT Sport werkte het beter dan in GT7 tot op heden, moest de MFD zelf handmatig op andere plekken aansturen en om je heen kijken kon dan niet meer. We zijn op de goede weg, zou mooi zijn als ze straks full mappable options geven qua sturen, zodat ook de rest van de knoppen assigned kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 11:33
Nee dat is lekker. Net even Blue Moon Bay - Full Course gedaan tijdens de koffie. In een paar minuten tijd 300k erbij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

thunder8 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:58:
Mooi dat ze ook het Fanatec V2 stuur beter zijn gaan ondersteunen. In GT Sport werkte het beter dan in GT7 tot op heden, moest de MFD zelf handmatig op andere plekken aansturen en om je heen kijken kon dan niet meer. We zijn op de goede weg, zou mooi zijn als ze straks full mappable options geven qua sturen, zodat ook de rest van de knoppen assigned kunnen worden.
Zou ook mooi zijn als het volledige spectrum aan LED's worden benut van de V2 en V2.5. Nu branden de LED's alleen in clusters van 3 (kopie van het GT DD stuur). sommigen wel, sommigen niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SensLike schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:52:
[...]

Ik hoop zo dat ze binnenkort auto donaties toestaan :P
Ik zat daar gisteren nog over na te denken als er ooit functionaliteit komt voor het verkopen van je auto's. Zou toch eigenlijk best leuk zijn om auto's niet gewoon alleen maar te verkopen aan 'het spel' voor een vast bedrag (of % van de nieuwprijs), maar dat je ze ook onderling in een soort online marktplaats aan elkaar (je vrienden) kunt verkopen voor een prijs die je zelf hebt bepaald.

Moest denken aan het concept dat Hay Day heeft (dat speelde mijn vrouw wel eens op de iPad :+), waarbij je een eigen kraam hebt om grondstoffen, etenswaren etc. in te plaatsen die anderen dan weer bij je kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike

[Afbeelding]

Geen GR 4 auto voor de race vanavond? Na de update volgens mij geen probleem meer >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

[Afbeelding]

Ik weet bijna zeker dat ik meedoe! 😊

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69