Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kalder schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:33:
[...]

Bij echt roulette met 5 vakjes heb je 20% kans op ieder vakje, dat is in de roulette van GT totaal niet het geval.

Overigens nog iemand tips voor de laatste drift missie met die Subaru? Driftend door die haarspeld lukt me echt voor geen meter. M'n beste poging was iets van 5000 punten (met veeeeel moeite en geluk), nog 300 te kort dus.
Is de laatste missie die ik nog op goud moet halen dan heb ik naast alle licenses ook alle missies op goud.
Vreemd, ik heb het al eerder gezegd dat ik het idee had dat dat aangepast is bij mij, en dat is de afgelopen week niet veranderd. Voor de 1.07/8 update had ik plusminus 15 tickets, en daar heb ik altijd een geldbedrag gehad, meestal de laagste, soms de op 1 na laagste. Sinds die update heb ik er een gelijke hoeveelheid gekregen, en daar heb ik wel het gevoel dat het eerlijk verloopt, ik heb sindsdien 4 auto's, 2 uitnodigingen, 5 onderdelen en 3 geldprijzen gewonnen. Toegeven, de auto's zijn niet geweldig en soms minder waard dan de geldprijs die er naast lag, maar toch.

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 30-03-2022 13:23 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 13:33
ik kreeg gisteren deze uit mijn daily 42 kilometer (wel 6 sterren reward)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoduB-X2Bq9NTqbubKIy4QQcn7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYGqVLlE4jwz83pi254EnSJa.jpg?f=fotoalbum_large

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-08 14:58
Magic schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:
[...]

Vreemd, ik heb het al eerder gezegd dat ik het idee had dat dat aangepast is bij mij, en dat is de afgelopen week niet veranderd. Voor de 1.07/8 update had ik plusminus 15 tickets, en daar heb ik altijd een geldbedrag gehad, meestal de laagste, soms de op 1 na laagste. Sinds die update heb ik er een gelijke hoeveelheid gekregen, en daar heb ik wel het gevoel dat het eerlijk verloopt, ik heb sindsdien 4 auto's, 2 uitnodigingen, 5 onderdelen en 3 geldprijzen gewonnen. Toegeven, de auto's zijn niet geweldig en soms minder waard dan de geldprijs die er naast lag, maar toch.
Ik heb sinds de laatste update 2k, 5k, 5k, 2k en 10k gehad en ben daarna gestopt met de dagelijkse km's te rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Racing-Paradise schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Ik heb sinds de laatste update 2k, 5k, 5k, 2k en 10k gehad en ben daarna gestopt met de dagelijkse km's te rijden 8)
Dat is wel diep triest zeg, gelukkig haal ik die dagelijkse kilometers vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racing-Paradise schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Ja bij mij ook ongeveer zoiets, en soms een tuning onderdeel twv 6000 ofzo

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:38
Ik heb er inmiddels 20+ dicht zitten en ik ga ook niet kijken ook. Tot dan had ik ALLEEN maar de kleinste prijs gekregen. Dit onderdeel van het spel doet voor mij niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:39:
Ik heb er inmiddels 20+ dicht zitten en ik ga ook niet kijken ook. Tot dan had ik ALLEEN maar de kleinste prijs gekregen. Dit onderdeel van het spel doet voor mij niet meer mee.
Wel in de gaten houden ze hebben een verloop datum.
Dus als nog beter ze te claimen dan ze te verliezen.
Wel kansloos btw die verloop datum...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:39:
Nou, dat is dan in totaal wel 40000 credits die je misloopt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:51:
[...]

inderdaad, daarnaast is de prijs al bekend voordat je hem opent, dus het heeft geen zin om ze dicht te laten met de gedachte "misschien veranderen ze nog wat aan de kansen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:05
Ik heb er toch al 1x 1.000.000, 2x 500.000, paar keer 100.000 en een paar auto's uit gehaald en ja, ook geregeld maar 5.000. Maar vind het wel een leuke toevoeging, volgens mij als enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rij iedere dag de dagelijkse kilometers. Wil m'n streak niet doorbreken. :+
Twee rondjes Nordschleife is voldoende. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-08 13:19
Martijn1990 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:56:
Ik heb er toch al 1x 1.000.000, 2x 500.000, paar keer 100.000 en een paar auto's uit gehaald en ja, ook geregeld maar 5.000. Maar vind het wel een leuke toevoeging, volgens mij als enige :P
toch vind ik het wel goed om ook eens dit soort tegenberichten te lezen voor die roulette.

Mijn ervaring is dat ik van de ongeveer 50 tickets tot nu toe is dat ik slecht 1 keer de tweede minst slechtste prijs heb gehaald en 1 keer een racedemper voor een auto die ik niet heb.

Maar de overige 48 was steevast de allerlaagste prijs. Ik geloof totaal niet in dat roulette systeem.

Maar toch wel fijn om te lezen dat het bij anderen dus blijkbaar wel werkt.

maar goed, gisteren had ik weer een mooie 1 ster daily ticket en was toch wel weer erg blij met mijn 2000 credits zucht :D.

In GT Sports heb ik eigenlijk nooit dat gevoel gehad, daar was het in ieder geval kwa beleving een stuk eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:02:
Ik rij iedere dag de dagelijkse kilometers. Wil m'n streak niet doorbreken. :+
Twee rondjes Nordschleife is voldoende. ;)
Net niet, de Nordschleife is volgens google 20,83 km lang, das net te weinig :P of je moet de 24-uurs layout nemen das met het GP circuit erbij :) die is 25,38 km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:05
Kalder schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:10:
[...]

Net niet, de Nordschleife is volgens google 20,83 km lang, das net te weinig :P of je moet de 24-uurs layout nemen das met het GP circuit erbij :) die is 25,38 km
Gewoon een beetje slingeren op de rechte stukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffersonius
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-04-2022

Jeffersonius

Don't worry, be happy!

Kalder schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:10:
[...]

Kan je net zo goed met een Tomahawk op Special Stage Route X gaan rijden. Ben je sneller klaar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:37

RBH

robinez schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:02:
[...]

toch vind ik het wel goed om ook eens dit soort tegenberichten te lezen voor die roulette.

Mijn ervaring is dat ik van de ongeveer 50 tickets tot nu toe is dat ik slecht 1 keer de tweede minst slechtste prijs heb gehaald en 1 keer een racedemper voor een auto die ik niet heb.

Maar de overige 48 was steevast de allerlaagste prijs. Ik geloof totaal niet in dat roulette systeem.

Maar toch wel fijn om te lezen dat het bij anderen dus blijkbaar wel werkt.

maar goed, gisteren had ik weer een mooie 1 ster daily ticket en was toch wel weer erg blij met mijn 2000 credits zucht :D.

In GT Sports heb ik eigenlijk nooit dat gevoel gehad, daar was het in ieder geval kwa beleving een stuk eerlijker.
Grappig, bij GTS ergerde ik me er ook vaak genoeg aan dat ik de gare auto kreeg uit alle auto's die je kon winnen bij die spin.

Bij GT7 vind ik het juist leuker omdat het altijd andere prijzen zijn die je kan winnen. Ik ga sowieso hier van het slechtste uit elke keer, dan kan het alleen maar meevallen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Whooohooooo alle licenses en alle missions nu op goud :D die drift missies waren me een partij lastig zeg.

Circuit experiences had ik van begrepen dat PD de rewards ging verhogen dus die laat ik nog maar even.

[ Voor 33% gewijzigd door Kalder op 30-03-2022 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
robinez schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:02:
[...]

Ik heb denk ook al 3 miljoen via roulette tickets binnengesleept. Op een gegeven moment was het echt een aantal gold bars achter elkaar, heel maf. En zoveel heb ik echt niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Krijg ik eindelijk een 4-sterren roulette ding uit mn "marathon" (afgelopen dagen alleen 1-2 sterren, en altijd de laagste geldmeuk eruit)..... Krijg ik een ultra turbo voor..... de GTR Safety Car..... Joepieeeeeee.

Zit me af te vragen of ik de Ferrari GTO wil... zit dr 600k vanaf, dus daz iets van 12x blue moon..... Keuzes.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:42:
Whooohooooo alle licenses en alle missions nu op goud :D die drift missies waren me een partij lastig zeg.

Circuit experiences had ik van begrepen dat PD de rewards ging verhogen dus die laat ik nog maar even.
Driften lukt me dus echt voor geen meter. Maar dat vind ik in iedere game altijd lastig en omslachtig. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:38
v8power67 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:51:
[...]

De 5 sterren heb ik wel steeds open gemaakt hoor, maar ook daar altijd het laagst mogelijk.
Enige wat ik leuk vind zijn bijzondere auto's om eens een rondje mee te rijden. Credits doen me niet zoveel meer nu ik de auto's heb om de online races te doen. GT Sport heb ik ook jaren gespeeld met 2 of 3 auto's.

Alleen al voor alle klikken en tijd dat het duurt om ze open te maken zouden ze de winkans al veel hoger moeten maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 30-03-2022 16:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 23-08 15:19
Al een paar dagen GT7 niet meer aangeraakt (blame Elden Ring :D )

Maar dit is wel handige site om toch ff te checken wat er in de sale is bij dealerships (plus dailies)

https://ddm999.github.io/gt7info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

MrGizMo schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:37:

Maar dit is wel handige site om toch ff te checken wat er in de sale is bij dealerships (plus dailies)

Woa, thanks! Da's wel een handige site.

Edit: Wellicht handig om deze link in de OP op te nemen? :)

Ik ben on track om elke Porsche te verzamelen van het spel, ben nu alleen aangekomen bij de duurdere versies helaas. Zal die 356 A/1500 GS GT Carrera Speedster '56 maar eens oppikken straks. Helaas de GT1 strassenversie gemist. :( (Niet genoeg credits toen)

[ Voor 4% gewijzigd door RBH op 30-03-2022 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Kalder schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:42:

Nice! 8) Ja, ik zit ook te klooien met dat driften... :? Krijg dat niet echt onder de knie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:14
Vanavond weer verder gegaan met de license en heb nu tot en met IA-8 alles op goud. IA-5 op LeMans heeft mij heel wat moeite gekost maar uiteindelijk wel op goud gehaald...belooft nog wat voor de resterende tests :9
Ik vind het wel jammer dat als je de volgende dag weer verder gaat met een licence test de game niet je snelste ghost gebruikt,of dat je eventueel een optie hebt om een andere ghost te laden.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:26
What's your livery & driver outfit? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBQCuQ7StzRKYgenGYfBHVypI2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wWdpaf0YDjgLd18TuXLF2Hn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iekue
Wooohoooo weer een 4-sterren ticket van de nieuwe daily marathon!!!

en weer 5k reward.... Mooi man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-07 07:49
Dr. Quipers schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Nice! 8) Ja, ik zit ook te klooien met dat driften... :? Krijg dat niet echt onder de knie...
Ik weet niet of je met een stuurtje rijdt, maar als er iets met driften komt grijp ik naar de controller.. Begin even wennen, maar ik kan sneller het stuur (lees; joystick) helemaal omgooien dan het stuur.. O-)

PSN: SensLike_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SensLike
Haha nice in totaal 108 personen die zich ingeschreven hebben voor de "Tweakers rij samen lijst".

De lijst is hier terug te vinden mocht je het gemist hebben: https://docs.google.com/s...rmpCUZnE/edit?usp=sharing

Ik zal vanavond eens weer een rondje mensen toevoegen, vind het erg tof om de tijden van iedereen te zien en te vergelijken..

ohh en Maus, rij niet zo hard joh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:02

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Ook maar even aan de lijst toegevoegd. Verwacht geen toptijden van mij svp. Hulde voor dit iniatief @SensLike _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door vdr01 op 31-03-2022 06:35 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 06:34:
Ook maar even aan de lijst toegevoegd. Verwacht geen toptijden van mij svp. Hulde voor dit iniatief @SensLike _/-\o_
Bedankt voor het compliment, maar die behoort tot iedereen die dit leest :*) Het initiele idee kwam ook van iemand anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:59:
[...]

Driften lukt me dus echt voor geen meter. Maar dat vind ik in iedere game altijd lastig en omslachtig. :+
Dr. Quipers schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:23:
[...]

Met m'n stuur lukte het me ook niet maar met de controller en controller gevoeligheid op 7 (hoogste) was het uiteindelijk nog enigszins te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 31-03-2022 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09:34
SensLike schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 05:30:
Haha nice in totaal 108 personen die zich ingeschreven hebben voor de "Tweakers rij samen lijst".

De lijst is hier terug te vinden mocht je het gemist hebben: https://docs.google.com/s...rmpCUZnE/edit?usp=sharing

Ik zal vanavond eens weer een rondje mensen toevoegen, vind het erg tof om de tijden van iedereen te zien en te vergelijken..

Leuk, wanneer is het volgende samen rijden? Dan wil ik ook komen kijken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

SensLike schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 06:58:
[...]

Bedankt voor het compliment, maar die behoort tot iedereen die dit leest :*) Het initiele idee kwam ook van iemand anders :)
Aangezien ik nu een maand een PS5 heb, en hiervoor 15 jaar XBOX, en alleen maar vrienden met XBOXEN, ga ik even die lijst bijlangs en voeg ik wat mensen toe op PSN.

Vind het wel leuk om te kunnen zien wat voor tijden anderen rijden. En had op de XBOX ook wat Gotters. :) :)

Dus als Vale46NL je een "vriendschapsverzoek" stuurt....

is it me.

Format-C.... van de GOT.

(doe ermee wat je wil)

Zag dat ik op Brands Hatch Gr3 bijna 4 seconden sneller was dan Rivanov, met dezelfde auto. De Merc Gr3. (dat vind ik de beste Gr 3 auto trouwens) Maar dat was vast geen representatief rondje denk ik? Zo snel ben ik nou oook weer niet. Geloof ik, maar kan wel meekomen denk ik. Want heel veel harder kan ik niet. Maar misschien moet ik meer gedoogde corners cutten.

Zag dat de toppers bij dat event (in die Peugeot (ofzo)) allemaal nóg weer 3 a 4 seconden sneller zijn dan ik ben in mn merc. :o :o :o Waar halen ze het weg... Of waar laat kik zoveel liggen? 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 31-03-2022 08:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:42
Kalder schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:31:
[...]

[...]

Met m'n stuur lukte het me ook niet maar met de controller en controller gevoeligheid op 7 (hoogste) was het uiteindelijk nog enigszins te doen.
Ik heb alles met stuur gehaald. Maar ook ik kreeg het eerst niet voor elkaar, niet goed genoeg en niet snel genoeg. De oplossing was voor mij, de stuur rotatie verlagen zodat ik sneller kon reageren. Nu alles goud.
Bij Fanatec kun je tijdens het rijden de stuur rotatie instellen. Bij driften zet ik deze op 360 graden, na het driften weer terug op AUTO. Dit is in no time geregeld.
Bij de Logitech G29 etc is dit helaas niet mogelijk.
De thrustmaster T300 kan dit wel, maar is iets omslachtiger,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s02zdpLuRBWk22I7AIOnIruZF3k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nxhYl7qffaQPtt3ljEBaUavU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Kalder schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:31:
[...]

[...]

Ja, ik rij ook met controller en gevoeligheid op 7. Maar of de auto valt te vroeg stil, of ik spin de baan af of ik stuur niet genoeg tegen waardoor ik een 360 maak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Met welke auto's doen jullie de World Touring Car 800 events? Ik heb gisteren die op Suzuka geprobeerd te doen met de Peugeot RCZ gr.3, maar ik eindigde op een kansloze 14e plaats op een minuut achterstand, zonder te crashen. 1 pitstop met bandenwissel en tanken. Racing Super Softs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RBH schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:45:
Met welke auto's doen jullie de World Touring Car 800 events? Ik heb gisteren die op Suzuka geprobeerd te doen met de Peugeot RCZ gr.3, maar ik eindigde op een kansloze 14e plaats op een minuut achterstand, zonder te crashen. 1 pitstop met bandenwissel en tanken. Racing Super Softs.
De f1500t-a op 799.99pp met race hard en dan fuel op lean. Dan is het te soms doen zonder te pitten. Soms moet je wel lift and coast en wat vroeger schakelen.
Weet niet meer of dit op elke baan lukte maar heb ze wel allemaal gedaan met die f1 waggel.
Race soft gaat er te snel aan met de hoeveelheid banden slijtage. Dus je verliest al gauw snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-08 13:34
MrGizMo schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:37:

Dank je, nu kan ik vanaf mijn tablet kijken of het de moeite is om in te loggen. Zit nog steeds op de 787B te wachten. Wie dit achterlijke systeem verzonnen heeft.....

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

omdat ik gemakszuchtig ben race ik die met een omlaag getunede Gr2 auto; de Honda NSX GT500 of de Lexus GT500.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:52:
[...]

De f1500t-a op 799.99pp met race hard en dan fuel op lean. Dan is het te soms doen zonder te pitten. Soms moet je wel lift and coast en wat vroeger schakelen.
Weet niet meer of dit op elke baan lukte maar heb ze wel allemaal gedaan met die f1 waggel.
Race soft gaat er te snel aan met de hoeveelheid banden slijtage. Dus je verliest al gauw snelheid.
Die heb ik nog niet, dus da's nog even geen optie helaas..
Format-C schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:09:
[...]

omdat ik gemakszuchtig ben race ik die met een omlaag getunede Gr2 auto; de Honda NSX GT500 of de Lexus GT500.
En dan wat voor banden/brandstofverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 23:50
MTH-34 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 08:47:
[...]

Ik heb alles met stuur gehaald. Maar ook ik kreeg het eerst niet voor elkaar, niet goed genoeg en niet snel genoeg. De oplossing was voor mij, de stuur rotatie verlagen zodat ik sneller kon reageren. Nu alles goud.
Bij Fanatec kun je tijdens het rijden de stuur rotatie instellen. Bij driften zet ik deze op 360 graden, na het driften weer terug op AUTO. Dit is in no time geregeld.
Bij de Logitech G29 etc is dit helaas niet mogelijk.
De thrustmaster T300 kan dit wel, maar is iets omslachtiger,
[Afbeelding]
Omdat ik met een Formula V2 stuur van Fanatec rij, heb ik de rotatie altijd heel laag staan staan in graden. Volgens mij zo rond de 280 graden. Juist omdat je met een dergelijk stuur niet fatsoenlijk kan overpakken. Ben daar intussen ook helemaal aan gewend. Het nadeel is inderdaad dat je wat finesse mist omdat een kleine uitslag op het stuur wat meer uitslag in de game geeft.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis

Vergeet de discord niet toe te voegen!
Misschien een standaard race avondje inplannen?

Ik ben gisteren begonnen aan Sport, met een D rating terwijl ik dacht dat alles vanuit GTS kwam?
Wel fijn dat ik gelijk op pole begon in Daily Race B en met 6 seconden gelijk mn debuut winnend afsloot 8)
Nismo GT-R Gr.2, racing hards en fuel op standje 2/3. Geen pitstop nodig en met 15 seconden win je die race.

[ Voor 22% gewijzigd door SemperFidelis op 31-03-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
SemperFidelis schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:18:
[...]

Vergeet de discord niet toe te voegen!
Misschien een standaard race avondje inplannen?

Ik ben gisteren begonnen aan Sport, met een D rating terwijl ik dacht dat alles vanuit GTS kwam?
Wel fijn dat ik gelijk op pole begon in Daily Race B en met 6 seconden gelijk mn debuut winnend afsloot 8)
Waar vind ik de juiste discord? Zie hem volgens mij niet in de OP staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
Timbox88 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Waar vind ik de juiste discord? Zie hem volgens mij niet in de OP staan.
SensLike schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:57:
Ik was vanavond met iemand van hier aan het racen, en het leek mij erg leuk om gewoon een paar keer per week een raceje toe doen zonder verplichtingen..

Ik heb daarvoor een Discord aangemaakt om elkaar makkelijker/sneller te kunnen informeren over de lobby die up gaat.

Mocht je ook eens mee willen wees dan welkom: https://discord.gg/9YfnB7rgBU ik heb het de naam Onyx Racing gegeven.

Details hoe het te regelen etc moet ik/we eens over nadenken.. Hulp en suggesties zijn welkom!
Deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Thnx! Ik ga vanavond ook weer ff rondje mensen toevoegen en ook eens kijken of ik discord join (geen ervaring mee). Vanochtend al paar mensen toegevoegd weer en is gewoon leuk om idd tijden te vergelijken etc :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 23:58
Ik ga discord ook eens proberen, voel me echt oud dat ik die app nog niet heb 🙈

Ik zie regelmatig mensen uit m’n vriendenlijst online, maar weinig daarvan zijn op dat moment dan Online aan het racen

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Dennis Blomaard schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:29:

Ik zie regelmatig mensen uit m’n vriendenlijst online, maar weinig daarvan zijn op dat moment dan Online aan het racen
Je bent niet de enige hoor. Vaak zat de naam Discord gelezen en ik weet niet eens wat het precies is. Ik ga er nu ook mee aan de slag. P.s. ik ben al in mijn tweede jeugd maar ik voel er gelukkig niets van O-) Mocht u per ongeluk een spookrijder tegenkomen op het circuit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:00
Dennis Blomaard schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:29:
Ah, je voelt je pas oud als je zoon Discord eerder gebruikt dan jij zelf (en heb het zelfs nog altijd niet gebruikt) :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
Heb me ook maar aangemeld op de discord, onder Thunder76NL. Wel leuk als het MP gedeelte straks goed werkt om online races tegen elkaar te doen.

Voor de mensen die ook andere sims leuk vinden, de Assetto Corsa Competizione PS4 game is weer in de aanbieding in de PS Store. Weet alleen niet of de PS5 upgrade nog steeds gratis is, anders heb je voor nog geen 14€ een dijk van een racesim game erbij. Deze prijs is met PS+, maar zonder is maar een paar euro duurder.

[ Voor 53% gewijzigd door thunder8 op 31-03-2022 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

SemperFidelis schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:18:
[...]

Nismo GT-R Gr.2, racing hards en fuel op standje 2/3. Geen pitstop nodig en met 15 seconden win je die race.
Dit werkte prima, wat een heerlijke auto. Dat geluid bij gas los. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024

Hey, leuk, kzal mij ook willen inschrijven, beginner van 45j met cb-s niveau,
Maar hoe kan ik mij inschrijven?
gr

Gevonden, onderaan deze topic; gr en alvast bedankt, hopelijk tot spoedig

[ Voor 5% gewijzigd door Charismatic op 31-03-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vircos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 21:47
thunder8 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:52:
Heb me ook maar aangemeld op de discord, onder Thunder76NL. Wel leuk als het MP gedeelte straks goed werkt om online races tegen elkaar te doen.

Voor de mensen die ook andere sims leuk vinden, de Assetto Corsa Competizione PS4 game is weer in de aanbieding in de PS Store. Weet alleen niet of de PS5 upgrade nog steeds gratis is, anders heb je voor nog geen 14€ een dijk van een racesim game erbij. Deze prijs is met PS+, maar zonder is maar een paar euro duurder.
Alleen in België zie ik. Voor Nederland geldt de prijs van €40 helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de OP aangepast met discord info erin.

Moet er nog meer aangepast/toegevoegd worden schiet een berichtje.

Iemand die mede auteur wil worden van OP, schiet ook een berichtje.

Kan een mod misschien de discord ook toevoegen aan de topic warning ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Vircos schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Nee hoor ook in NL
https://store.playstation...17266_00-ACCOMP0000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vircos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 21:47
Ja ik zie het...zat verkeerd te kijken. Google kwam uit op de Belgische PS store welke op zijn beurt weer doorverwees naar de NL PS Store maar dan de €40 variant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
Vircos schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:28:
[...]

https://psprices.com/regi...ssetto-corsa-competizione

Ook voor NL. Zoals gezegd, weet ik alleen niet of de gratis PS5 upgrade nog geldig is. Ik heb deze game gekocht voordat die upgrade uitkwam en kon gratis de PS5 versie downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
thunder8 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:52:

ACC wou ik wel een kans geven maar niet aan de volle prijs. Nu het aan 14€ staat heb ik wel interesse hoe het is om eens het verschil te zien tussen een simracing en simdriving 😁.
Ben wel benieuwd of iemand weet of je gratis kan upgraden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

thunder8 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:41:
[...]

https://psprices.com/regi...ssetto-corsa-competizione

Ook voor NL. Zoals gezegd, weet ik alleen niet of de gratis PS5 upgrade nog geldig is. Ik heb deze game gekocht voordat die upgrade uitkwam en kon gratis de PS5 versie downloaden.
De gok genomen en zojuist de ps4 versie gekocht voor 13,99. Zie nergens een upgrade dlc met een prijs voor de PS5. Nu aan het downloaden en zal jullie op de hoogte houden als je het gratis kan upgraden naar de ps5

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

Jah jah, gratis PS5 update is nog beschikbaar. Tijdens het downloaden van de ps4 versie kon ik al via het menu (de drie puntjes naast wensenlijst) op de ps5 pagina komen van ACC.

"Gratis digitale ps5 upgrade" *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

v8power67 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:28:
Heb de OP aangepast met discord info erin.

Moet er nog meer aangepast/toegevoegd worden schiet een berichtje.

Iemand die mede auteur wil worden van OP, schiet ook een berichtje.

Kan een mod misschien de discord ook toevoegen aan de topic warning ?
Deze link er misschien ook in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:14
Top die ACC aanbieding. Die ga ik voor dat geld ook maar eens aanschaffen :)

GT7 koop ik pas als ik ook een PS5 weet te bemachtigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
@thunder8 @PEBRU88
Bedankt voor de tip.
Deze is ondertussen al aangekocht en aan het downloaden 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

B-Real schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:26:
Top die ACC aanbieding. Die ga ik voor dat geld ook maar eens aanschaffen :)

GT7 koop ik pas als ik ook een PS5 weet te bemachtigen.
Let op met de PS4 versie. Ik heb even op Metacritic gekeken en de scores voor PS4 en PS5 lopen behoorlijk uiteen.

PS4: Metascore 7,1 / User score 5,6 (hopelijk zijn er daarna updates gekomen? 30 fps / matige graphics)
PS5: Metascore 8,3 / User score 8,4 (60 fps / 4k)

[ Voor 12% gewijzigd door vdr01 op 31-03-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:33:
[...]

Let op met de PS4 versie. Ik heb even op Metacritic gekeken en de scores voor PS4 en PS5 lopen behoorlijk uiteen.

PS4: Metascore 7,1 / User score 5,6 (hopelijk zijn er daarna updates gekomen? 30 fps / matige graphics)
PS5: Metascore 8,3 / User score 8,4 (60 fps / 4k)
Het grootste verschil zijn inderdaad de graphics. Het is zeker niet op het niveau van GT7/Sport. Maar dat maakt het wel goed in de physics. Momenteel is de PS5 versie qua physics volgens mij ook een stapje hoger dan de PS4 versie en wat ik gelezen heb is dat de 1.8 update met 5point tyre model mogelijk eind dit jaar komt, wat op PC al aanwezig is. Dit schijnt nog weer een enorme verbetering qua physics te zijn.

Maar affijn, hier gaan we lekker verder met GT7. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
edit: -- :X @iekue , dacht dat die bundle erg lang liep...

[ Voor 96% gewijzigd door Amos_x op 31-03-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Amos_x schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:54:
[...]

Indien het niet per se voor de een console hoeft, zou ik toch hier op willen wijzen:
Humbe Bundle - Racing Bundle

10 euro voor AC, ACC, Automobilista 1 en 2 en rfactor 2.

Heb de bundle voor mezelf gekocht en aantal keer cadeau gedaan. Erg goede deal voor pc.
Die bundel is vannacht verlopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga ik gelijk doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Ook ff AC competizione in de download staan, wel benieuwd naar het verschil. Verder nog wat circuitexperiences aan het doen en daar zitten best wel wat pittige tussen , en Maus..... je rijdt ze wel lekker weg hoor , duimpje omhoog daarvoor!

Hopen dat straks de pays voor de behaalde experiences automatisch worden aangepast, en anders doen we ze gewoon nog een keer.... .t zijn er wel veel met al die verschillende lay-outs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Is Maus de nick van Speedy Gonzales? Mijn hemel wat een tempo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zag net dit gebeuren tijdens effe niks doen in home menu.

Vond wel geinig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:50:
[YouTube: Race to fast for the cameraman! GT7]
Vond wel geinig.
Is dat wanneer je weight reduction stage 5 hebt gekocht voor je auto? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:51:
[...]

Is dat wanneer je weight reduction stage 5 hebt gekocht voor je auto? :P
Hahahah ja denk het idd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Hoe gebruiken jullie de Discord i.c.m. de PS5? Op de console zelf, of telefoon of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Met al die tekst op het asfalt was ik wel een beetje bang dat er een wielerpeleton aan het fietsen was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:56:
[...]

Met al die tekst op het asfalt was ik wel een beetje bang dat er een wielerpeleton aan het fietsen was.
Moest even zoeken, maar kennelijk is wielrennen op de Nurburgring wel een ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

v8power67 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:50:
[YouTube: Race to fast for the cameraman! GT7]
Vond wel geinig.
Staat er in iedere bocht van de nordschleife een speaker? je hoort overal op de achtergrond "dance tunes"...
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Audi R8 LMS Evo Gr.3 op Racing Medium. Soft slijt te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:46:
Is Maus de nick van Speedy Gonzales? Mijn hemel wat een tempo.
Haha ja die topt bij mij ook vaak het leaderboard. Altijd mooi om dan te proberen om toch sneller te zijn 8) Lukt me op kleine stukjes bij licenses of sectoren nog wel, maar hele rondes is wel een ander verhaal.

Net even lopen klooien met zo'n stomme missie om 8 kegeltjes die in een vierkant staan om te gooien met een blauwe MX-5 :+ Staat eindelijk op goud, maar eigenlijk veel te lang over gedaan... Geef mij maar gewoon missies om te racen i.p.v. kegeltjes omgooien of brandstof besparen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo

Komt er ook een league? Niet dat ik iets ga presteren maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:23
Arumes schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:25:
[...]

Audi R8 LMS Evo Gr.3 op Racing Medium. Soft slijt te hard.
moet zeggen, met de AI op Hard heb ik er best veel moeite mee om te winnen.
Momenteel rijdt ik met een Porsche, want die R8 krijg ik maar niet onder controle.

Eindig toch wel vaak rond de top 5. Jammer dat er dan geen standing start is. De achterstand is direct al 35 seconden.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

@MrGizMo: Erbij zijn is belangrijker dan winnen toch? Ik shine meestal pas in de derde helft maar heb lol voor tien :9B

[ Voor 6% gewijzigd door vdr01 op 31-03-2022 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Dr. Quipers schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:26:
[...]

Haha ja die topt bij mij ook vaak het leaderboard. Altijd mooi om dan te proberen om toch sneller te zijn 8) Lukt me op kleine stukjes bij licenses of sectoren nog wel, maar hele rondes is wel een ander verhaal.

Net even lopen klooien met zo'n stomme missie om 8 kegeltjes die in een vierkant staan om te gooien met een blauwe MX-5 :+ Staat eindelijk op goud, maar eigenlijk veel te lang over gedaan... Geef mij maar gewoon missies om te racen i.p.v. kegeltjes omgooien of brandstof besparen 8)7
Ik heb er ook zo eentje met die kegels nog open staan ja, drama! denk dat het diezelfde is, zal straks ook nog ff proberen, of even een filmpje opzoeken hoe te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
MrGizMo schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:31:
[...]

Komt er ook een league? Niet dat ik iets ga presteren maar toch :D
Zolang je maar lol hebt, dan is het prima toch? Ik kan bij de daily races meer genieten van een goed bevochten 10de plaats, dan een saaie race voor 5de plek. Sommige gasten zijn simpelweg te snel voor mij, dat geeft ook niet.

PD moet eerst zorgen dat ze het Multiplayer gedeelte beter op orde krijgen, zodat we lobby's kunnen draaien met de juiste settings en ook makkelijk zaken kunnen aanpassen voordat de race begint. Momenteel lukt het niet eens een lobby te starten met een kwalificatie, dus het duurt nog even voordat het echt serieus kan worden. Maar af en toe een paar races met random starts op 1 circuit met 1 type auto is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:41:
@MrGizMo: Erbij zijn is belangrijker dan winnen toch? Ik shine meestal pas in de derde helft maar heb lol voor tien :9B
Dat sowieso! Gisteren met karten 2x top 10. prima
thunder8 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Zolang je maar lol hebt, dan is het prima toch? Ik kan bij de daily races meer genieten van een goed bevochten 10de plaats, dan een saaie race voor 5de plek. Sommige gasten zijn simpelweg te snel voor mij, dat geeft ook niet.

PD moet eerst zorgen dat ze het Multiplayer gedeelte beter op orde krijgen, zodat we lobby's kunnen draaien met de juiste settings en ook makkelijk zaken kunnen aanpassen voordat de race begint. Momenteel lukt het niet eens een lobby te starten met een kwalificatie, dus het duurt nog even voordat het echt serieus kan worden. Maar af en toe een paar races met random starts op 1 circuit met 1 type auto is geen probleem.
Ik heb alleen GT Sport maar gedaan in. De gewonen MP is soms erg kut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:44:
[...]

Ik heb er ook zo eentje met die kegels nog open staan ja, drama! denk dat het diezelfde is, zal straks ook nog ff proberen, of even een filmpje opzoeken hoe te doen.
Ja, volgens mij zag ik je stijf onderaan in klassement staan bij die missie :9 Hij is niet perse heel moeilijk, maar je moet 3 keer precies op het juiste moment (bij niet teveel snelheid) de handrem gebruiken voor het 90 graden bochtje. Als je dat te vroeg of te laat doet mis je de kegel, moet je corrigeren en kom je niet onder die 12 seconden voor goud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
vdr01 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:41:
Ik zeg altijd liever een leuke battle om de 5e plaats dan in eentje voorop wegrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer had gehoopt dat de patch die ze voor april hadden aangekondigd morgen zou droppen.
Maar nog geen nieuws van maintenance.
Wel jammer want zit echt met smart te wachten op de verhogingen van veel rewards, en nieuwe races zijn ook nodig, doe vaak wat races herhalen maar word snel saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Kuhr89 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:40:
[...]

moet zeggen, met de AI op Hard heb ik er best veel moeite mee om te winnen.
Momenteel rijdt ik met een Porsche, want die R8 krijg ik maar niet onder controle.

Eindig toch wel vaak rond de top 5. Jammer dat er dan geen standing start is. De achterstand is direct al 35 seconden.
Mja, zonder die 35 seconden zou het weer te makkelijk zijn. De AI (hier ook op Hard) rijdt niet bepaald toptijden.

Misschien eens kritisch naar de setup kijken?
Wulfric92 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:55:Ik zeg altijd liever een leuke battle om de 5e plaats dan in eentje voorop wegrijden :)
Dat zeker. In GTS heel veel races op de Nordschleife gereden op N300. Ik pakte altijd expres een langzame auto (Toyota Crown was mijn favoriet) om het spannend te houden. Van pole naar P1 is inderdaad niks aan.
En de reacties die je krijgt als je met zo'n auto op het podium finisht zijn ook wel wat waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Dr. Quipers schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:53:
[...]

Ja, volgens mij zag ik je stijf onderaan in klassement staan bij die missie :9 Hij is niet perse heel moeilijk, maar je moet 3 keer precies op het juiste moment (bij niet teveel snelheid) de handrem gebruiken voor het 90 graden bochtje. Als je dat te vroeg of te laat doet mis je de kegel, moet je corrigeren en kom je niet onder die 12 seconden voor goud.
Het was die andere! deze had ik idd ook nog open staan omdat ik alles minimaal op brons wilde, nu van 29 naar 13 seconden gereden. Bedoel die in de horizon missies, die kreeg ik steeds op 15,2 haha, nu ook ff doen weer, met die Aqua ;-)

edit: daar zie ik senslike ook nog ergens onderaan staan :-)

[ Voor 5% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 31-03-2022 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
v8power67 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:07:
Wel jammer had gehoopt dat de patch die ze voor april hadden aangekondigd morgen zou droppen.
Wel jammer want zit echt met smart te wachten op de verhogingen van veel rewards, en nieuwe races zijn ook nodig, doe vaak wat races herhalen maar word snel saai..
haha jij neemt voor april wel heel letterlijk he :D Ik wacht bewust nog wat met SP races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Vlaanderen1 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:53:
Hoe gebruiken jullie de Discord i.c.m. de PS5? Op de console zelf, of telefoon of?
Niemand? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08 10:56
Laatste patches waren toch telkens op donderdag? Verwacht de nieuwe dus ook op z'n vroegst pas over een week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08 10:56
Er is op de PS5 geen discord app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:28

Mijzelf ook maar even toegevoegd aan de lijst, nog niet zo ver met gt 7 maar tijden bekijken lijkt me leuk !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Tel of PC :) (Tablet mag ook hoor ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffersonius
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-04-2022

Jeffersonius

Don't worry, be happy!

Ik heb een aantal mensen uit de lijst toegevoegd. Wil wel eens even tijden vergelijken :)

Dus mocht je een vriendenverzoek van Jeffersonius_ krijgen, dan weet je waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Vlaanderen1 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:53:
Ik heb Discord op mijn PCs, en op mijn telefoon.. Op de telefoon notificaties uit trouwens en kijk ik enkel als ik tijd heb, anders blijf ik de hele dag er mee bezig :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
beste mensen, ik krijg behoorlijk wat rechten aanvragen voor de spreadsheet wat niet de bedoeling is.

Wil je op de lijst komen gebruik dan de forms: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69
Wil je een wijziging doorgeven, gebruik dan ook de forms ik zal één keer in de zoveel tijd de eerste entry van dubbele entries verwijderen (de laatste ingave blijft zichtbaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

De verwachte patch komt ‘begin april’, dus denk dat we er nog wel minimaal een weekje op kunnen wachten.
Pagina: 1 ... 36 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69