Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05 15:58
Dr. Quipers schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Ja, of die missies waarbij je ook je tegenstander niet mag raken... Dan laten ze een ontzettend gat vallen voor een bocht, duik je in dat gat en ben je er ruim voor het ingaan van de bocht al voorbij, sturen ze in en raken ze je aan de achterkant en is het mission failed omdat je een tegenstander hebt geraakt 8)7 Dat overkwam me dit weekend iets te vaak in een missie met een GTR Nismo op Fuji...
Bij die missie is het inderdaad heel erg. Nadat me dat enkele tientallen keren was overkomen en ik slechts zilver had besloot ik maar even iets anders te gaan doen O-)

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VN45CiI06bBROsSgUoKVhWj0vlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcWt8158hRVQRCJvZtcxWdpz.jpg?f=fotoalbum_large

Had wat miljoenen gegrind/gespaard.
Dus deze 2 gekocht. De testarossa is used de gto is een legend.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
v8power67 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:42:
[Afbeelding]

Nice! Mooie setting ook zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timbox88 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:44:
[...]

Nice! Mooie setting ook zo!
Ja vond ik dus ook haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ligt het aan mij of is dat menubook waarbij je de Nurburgring Nordschleife moet rijden echt een pittige? Heb hem al heel vaak geprobeerd en val steeds buiten de top drie. Er is altijd wel één (of meerdere) bocht waar ik een fout maak...haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-08 14:58
Timbox88 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:46:
Ligt het aan mij of is dat menubook waarbij je de Nurburgring Nordschleife moet rijden echt een pittige? Heb hem al heel vaak geprobeerd en val steeds buiten de top drie. Er is altijd wel één (of meerdere) bocht waar ik een fout maak...haha!
Rij je de race wel uit? Op het rechte stuk richting het einde van je ronde kun je nog een hoop goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Racing-Paradise schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Rij je de race wel uit? Op het rechte stuk richting het einde van je ronde kun je nog een hoop goedmaken.
Yeah I know, paar keer nog tot een klein gaatje gekomen. Maar wat een rotrace haha (Die baan heeft me sowieso nooit gelegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:29

RBH

Van het weekend de menu boeken afgemaakt, dat laatste kampioenschap was wel pittig zeg. Vooral de laatste race op Circuit de la Sarthe. Ik was zo eigenwijs om tijdens de regenbui niet voor Wet Tires te gaan wisselen, dat was kantje boord over de finish line. :D Super gaaf om te merken dat je echt grip verliest als het zo nat wordt.

Sowieso is het een hele gave ervaring om nu met een PS5 te spelen, je voelt zoveel feedback in de controller t.o.v. de PS4 controller. :)

Als gift car kreeg ik ook nog eens de Carrera GT, scheelt weer enkele miljoenen om uit te geven.

Die 800 pp races zijn ook tof, eindelijk brandstof en tire management, serieus leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08 10:56
Timbox88 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:46:
Die waar je met Porsche's moet rijden? Die vond ik van alle menubook races ook met afstand de pittigste. Volgens mij de enige waar ik uiteindelijk de moeilijkheidsgraad op normal heb gezet ipv hard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Tim01 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Die waar je met Porsche's moet rijden? Die vond ik van alle menubook races ook met afstand de pittigste. Volgens mij de enige waar ik uiteindelijk de moeilijkheidsgraad op normal heb gezet ipv hard
Yes, die!

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben hahaha. Wat een lastige zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:11
RBH schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:04:
Van het weekend de menu boeken afgemaakt, dat laatste kampioenschap was wel pittig zeg.
Bij die laatste serie dacht ik: nouja, dan maar eens die Porsche proberen die ik gratis kreeg bij de pre-order (special GT ofzoiets?). Daarmee was het eigenlijk te makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Dennisdn schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:11:
[...]

Bij die laatste serie dacht ik: nouja, dan maar eens die Porsche proberen die ik gratis kreeg bij de pre-order (special GT ofzoiets?). Daarmee was het eigenlijk te makkelijk :)
Haha, die heb ik nog eigenlijk helemaal niet gebruikt. Ik gebruikte de Peugeot RCZ Gr.3 er voor. Enige modificatie was de zachtere racebanden eronder. Ding rijdt dan erg lekker moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoe kan je eigenlijk 6 sterren vouchers krijgen behalve menukaart 39 uitspelen? Zijn er nog andere opties?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-08 15:09
Slavy schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:46:
Hoe kan je eigenlijk 6 sterren vouchers krijgen behalve menukaart 39 uitspelen? Zijn er nog andere opties?
Ik heb dit weekend een 6 sterren voucher ontvangen uit mijn daily

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slavy schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:46:
Het is een kansspel. Je hebt elke dag de mogelijkheid dmv de daily workout( 42km rijden) om een 1 tot 6 ster roulette kaart te winnen.
Heb zelf nooit hoger dan 4 sterren eruit gehaald. Maar kans is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Superkanjo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb dit weekend een 6 sterren voucher ontvangen uit mijn daily
Dank, had wel al een enkele keer 4 sterren gehad maar wist niet dat het zelfs tot 6 ging. Dubbele roulette dus :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-08 07:33
v8power67 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:42:
[Afbeelding]

Nice! Die Testarossa MOET ik ook hebben voor de verzameling maar vooralsnog nergens kunnen kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RBH

RBH

Kunnen we het weer hebben over Aventadors die crashen in GT7? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Van het weekend overigens twee maal mazzel gehad met de roulettes: een keer 500.000 credits aan goudstaven en de tweede keer een invite voor een Aston Martin. Ok, 1,5x mazzel dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghesell
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
RBH schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:04:
Van het weekend overigens twee maal mazzel gehad met de roulettes: een keer 500.000 credits aan goudstaven en de tweede keer een invite voor een Aston Martin. Ok, 1,5x mazzel dan. :P
Ik dacht ook geluk te hebben in een roulette, voor 1 keer niet de kleinste hoop geld. ipv de normale 5000Cr was het 50000Cr deze keer. Kan ik nog eens een nieuwe set banden kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:53:
[...]

"Ik kan thuis op de bank zitten, maar wat moet ik dan doen?"

Rijvaardigheidstraining, zou dat wat voor Rik zijn? :P

tof idee om zo wat met scapes te rommelen:

[Afbeelding]
Wow passen er zoveel auto's op een scape?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Ontzettende_Jan schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:53:
[...]

"Ik kan thuis op de bank zitten, maar wat moet ik dan doen?"

Rijvaardigheidstraining, zou dat wat voor Rik zijn? :P

tof idee om zo wat met scapes te rommelen:

[Afbeelding]
Totaal niet aan gedacht om zoiets te doen, ik ging er automatisch vanuit dat het aantal auto's op een scape net zo beperkt was als in GTS.

Kan je een scape eigenlijk ook opslaan, zodat je later bijvoorbeeld een nieuw gekochte auto kan toevoegen? Of moet je 'm dan helemaal opnieuw opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Net Daily Race C gedaan --> vet hoor.

Na een matige kwalificatie begon ik als elfde van de negentien rijders. Eerste ronde aftasten, iedereen reed een beetje onrustig. Het is ook niet echt mijn type baan. Vooral die haast eindeloze bocht naar rechts (of beter gezegd, combinatie van meerdere bochten naar rechts) is pittig en daar glipt je auto snel onder je spreekwoordelijke kont vandaan.

Voor me begonnen rijders dan ook steeds meer foutjes te maken. Kleine foutjes, maar toch daardoor buiten de baan waardoor ik steeds wat meer naar voren schoof. Negende, zevende en uiteindelijk zelfs vijfde. Toen had ik echt weer dat oldschool GT-gevoel, echt genieten gewoon.

Voor even, want toen werd ik zelf te opportunistisch, vloog ik uit de baan, verloor ik wat plekken en begon ik ineens de ene op de andere fout te stapelen. Een-na-laatste geworden, maar wel genoten van een hele toffe race!

Vraag: als een tegenstander doorzichtig wordt, mag je er dan doorheen rijden of moet je er dan alsnog omheen rijden (met het oog op je Safety Rating)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu ik de menu's allemaal uitgespeeld heb, ben ik de oude races waar ik geen goud gehaald heb opnieuw aan het proberen, een van die races is uit de porsche cub, het Spa circuit. Ik heb het idee dat deze gebugged is, het lijkt er op dat mijn wagen (elke auto die ik geprobeerd heb) onder zware regenval condities raced, terwijl voor de AI de baan droog is.

Waarom denk ik dat? de enige banden waar ik ook maar enigszins tractie kan houden zijn regenbanden, ondanks dat het circuit droog is. Op andere banen zijn de porsches ook wel wat glibberig, maar daar zie ik dit fenomeen niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 28-03-2022 20:36 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 23:58
Laten we het weer over GT7 hebben 😃

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:37
Magic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:35:
Nu ik de menu's allemaal uitgespeeld heb, ben ik de oude races waar ik geen goud gehaald heb opnieuw aan het proberen, een van die races is uit de porsche cub, het Spa circuit. Ik heb het idee dat deze gebugged is, het lijkt er op dat mijn wagen (elke auto die ik geprobeerd heb) onder zware regenval condities raced, terwijl voor de AI de baan droog is.

Waarom denk ik dat? de enige banden waar ik ook maar enigszins tractie kan houden zijn regenbanden, ondanks dat het circuit droog is. Op andere banen zijn de porsches ook wel wat glibberig, maar daar zie ik dit fenomeen niet.
Net nog ff getest en lijkt bij mij niet bugged. Ik had droog weer. Met 650p wagen lukt het best gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Thinlanet schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:37:
[...]

Net nog ff getest en lijkt bij mij niet bugged. Ik had droog weer. Met 650p wagen lukt het best gemakkelijk
hmm, vreemd, ik heb in dit specifieke geval consistent meer grip op regenbanden dan op soft sports/race en intermediates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Magic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:40:
[...]

hmm, vreemd, ik heb in dit specifieke geval consistent meer grip op regenbanden dan op soft sports/race en intermediates.
Bij deze race had ik ook iets gek. Ik kreeg in de laatste lap een natte baan maar ik zag niet echt neerslag. Met softs werd de auto toen compleet onbestuurbaar. Gewisseld voor intermediates en toen won ik de race wel. Kun je eigenlijk zien met welke banden de AI rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-08 13:11
Magic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:40:
[...]

Welke auto gebruik je? Een oude auto tunen levert waarschijnlijk een listige auto op om goud te halen.
Ik heb het met de GT3 RS uit 2016 en Sport Soft banden redelijk eenvoudig gehaald, dit nadat ik een getunede gt3 uit 2002 meerdere malen als een witte lambo in de vangrail had gehangen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
MTH-34 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 21:47:
[...]

Welke auto gebruik je? Een oude auto tunen levert waarschijnlijk een listige auto op om goud te halen.
Ik heb het met de GT3 RS uit 2016 en Sport Soft banden redelijk eenvoudig gehaald, dit nadat ik een getunede gt3 uit 2002 meerdere malen als een witte lambo in de vangrail had gehangen…
Ik gebruikte de GT3 '09, daar heb ik nog het meeste succes mee, maar de eerste plek ontgaat me elke keer. maar ik heb ook de 911 carrera RS '95 geprobeerd en een opgefokte 911 turbo '81. Snap dat ik daar niet echt kans mee maak, maar wou het gewoon even testen of ik daar dezelfde afwijking in zie, en dat is zo. Achteraf wellicht zonde van de credits gestoken in al die verschillende banden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:37
GT3 ‘09 met splitter en achtervleugel lukte het mij aardig. Ik heb er ook nog ceramische riemschijven op maar dat haal niet super veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

Paar rondjes geprobeerd op Brands Hatch onboard. Viel me eigenlijk nog mee! Stuurt onboard met controller eigenlijk best goed!!!

Daarna nog even op Nurburgring GP geprobeerd. Gaat best goed. Veel beter dan ik dacht! 😱

Morgen verder testen.

Blijft mooi hè... Met die avond zon....

YouTube: Gran Turismo 7_20220328214906

😍

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 28-03-2022 22:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Format-C schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:27:
Paar rondjes geprobeerd op Brands Hatch onboard. Viel me eigenlijk nog mee! Stuurt onboard met controller eigenlijk best goed!!!
Ja, maar jij pakt dan ook een makkelijke auto. Dit is veel moeilijker:

Fiat 500 F '68 volledig getuned (497pp geloof ik) op Brands Hatch, European Sunday Cup 500.

:+

Luister trouwens ook naar de timing van het turbogefluit... Dit ding heeft gewoon een turbogat van ongeveer 5 seconden! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Arumes op 29-03-2022 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

Ook érg mooi on board die fiat. Geweldig gemaakt. 😍

[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 29-03-2022 00:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
Arumes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:05:
[...]

Ja, maar jij pakt dan ook een makkelijke auto. Dit is veel moeilijker:

Fiat 500 F '68 volledig getuned (497pp geloof ik) op Brands Hatch, European Sunday Cup 500.

:+

Luister trouwens ook naar de timing van het turbogefluit... Dit ding heeft gewoon een turbogat van ongeveer 5 seconden! :D
race slicks eronder ? dit is imo niet echt leuk meer hahah je kan bijna overal met een tap on the brake je neus naar de grond en dan het gas er weer op .... nu even realistisch tune dan is er niet mee te rijden :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 23:50
Timbox88 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:30:
Net Daily Race C gedaan --> vet hoor.

Na een matige kwalificatie begon ik als elfde van de negentien rijders. Eerste ronde aftasten, iedereen reed een beetje onrustig. Het is ook niet echt mijn type baan. Vooral die haast eindeloze bocht naar rechts (of beter gezegd, combinatie van meerdere bochten naar rechts) is pittig en daar glipt je auto snel onder je spreekwoordelijke kont vandaan.

Voor me begonnen rijders dan ook steeds meer foutjes te maken. Kleine foutjes, maar toch daardoor buiten de baan waardoor ik steeds wat meer naar voren schoof. Negende, zevende en uiteindelijk zelfs vijfde. Toen had ik echt weer dat oldschool GT-gevoel, echt genieten gewoon.

Voor even, want toen werd ik zelf te opportunistisch, vloog ik uit de baan, verloor ik wat plekken en begon ik ineens de ene op de andere fout te stapelen. Een-na-laatste geworden, maar wel genoten van een hele toffe race!

Vraag: als een tegenstander doorzichtig wordt, mag je er dan doorheen rijden of moet je er dan alsnog omheen rijden (met het oog op je Safety Rating)?
Gisteren ook een paar races C gedaan. Ik vind het wel een vette baan, hoewel het niet van iedereen een favoriet is. Redelijk smal en niet zo heel veel mogelijkheden om in te halen. Ben benieuwd of er races tussen zitten dat het gaat regenen, want het weer dreigt wel om te slaan, maar heb het nog niet gehad. :P

Zolang de auto niet generfd wordt, zou ik voor deze races de RCZ GT3 aanschaffen. Deze lijkt op rails te rijden, zo stabiel is die en is ook de snelste. Hele top 10 rijdt met deze auto. Ik rij er ook mee en op Red Bull reed ik 2 seconden van mijn snelste GT3 tijd af. Lijkt dat deze een beetje overpowered is.

Ja, als iemand doorzichtig wordt, mag je er vol doorheen knallen. Maar een waarschuwing is wel op zijn plaats, want het ghosten kan elk moment weer wijzigen. Als iemand al even ghost is en in het vrije komt, dan zal die heel vaak weer solid worden. Als jij dan er doorheen wil, gaat dat niet lukken en krijg je een botsing met een penalty.

Het penalty systeem is nog steeds niet je van het. Gisteren rijd iemand een wijdere lijn bij de hairpin na de langere doordraaier na start-finish. Ik heb de binnenlijn, blijf die ook volgen en hij stuurt verder in. Hij raakt mij en ik krijg een 3 seconden straf voor het botsen en iemand van de baan rijden. 8)7 Ander moment zit ik in de buitenlijn, iemand komt binnendoor en rost mij van de baan af. Ik verlies 5 plekken en de veroorzaker krijgt helemaal geen enkele penalty. 1 Sessie was het meer botsauto's dan wat anders, maar de overige sessies die ik reed waren toch erg netjes met af en toe een keer een foutje van iemand. Gelukkig is mijn rating nog wel intact, C-S.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 15:20
Gisteren nog even goed gezeten op de S-10 license test, op dat natte Spa. Uiteindelijk met de snelste tijd uit mijn vriendenlijst aan de haal gegaan, 2:25.187.

Nu alle license test op Gold, later deze week met de Missions beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexsdam
  • Laatst online: 26-02-2024
Heb de Daily Race C ook 1x gedaan.
Begon op P6 en uiteindelijk de race gewonnen. Heb mij rot gelachen.

Kreeg na 10 rondes de melding Fuel empty, gelukkig reed ik net bij de pit. Helemaal niet bij nagedacht.
Kwam op plek 3 de baan weer op. 8 seconde achter op de nummer 1 in de laatste lap.

Zag dat ik bij de een na laatse bocht ineens seconde achter seconde terug pakte, kwam de bocht door en zag z'n auto knipperen.
Werd 1e met 0.06sec voorsprong, had toch z'n hand overspeeld vlak voor de finish haha.

Heb overigens de Alfa 4c Gr3 gebruikt, rijd heerlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door alexsdam op 29-03-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Lekker Ventje schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:15:
[...]

Maar het is wel duidelijk dat je in het echte leven makkelijker de dure auto's bij elkaar kunt verdienen dan in GT7 :)
Hahahaha! _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:15:
[...]

Het penalty systeem is nog steeds niet je van het. Gisteren rijd iemand een wijdere lijn bij de hairpin na de langere doordraaier na start-finish. Ik heb de binnenlijn, blijf die ook volgen en hij stuurt verder in. Hij raakt mij en ik krijg een 3 seconden straf voor het botsen en iemand van de baan rijden. 8)7 Ander moment zit ik in de buitenlijn, iemand komt binnendoor en rost mij van de baan af. Ik verlies 5 plekken en de veroorzaker krijgt helemaal geen enkele penalty. 1 Sessie was het meer botsauto's dan wat anders, maar de overige sessies die ik reed waren toch erg netjes met af en toe een keer een foutje van iemand. Gelukkig is mijn rating nog wel intact, C-S.
Ik kreeg gisteravond 6 seconden aan m'n broek voor het negeren van een gele vlag terwijl ik werd ingehaald en die andere knakker kreeg niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-08 11:09
Krijg de daily C maar niet onder de knie. Ligt me totaal niet. Heb afgelopen avond dan ook vooral veel daily B gedaan met de WRX. Altijd wel top5 geëindigd. Vreemde penalties zijn me ook niet vreemd inderdaad. Daar mag wel wat aan getweaked worden.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
glydoscoop schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:57:
[...]

race slicks eronder ? dit is imo niet echt leuk meer hahah je kan bijna overal met een tap on the brake je neus naar de grond en dan het gas er weer op .... nu even realistisch tune dan is er niet mee te rijden :X
Race slicks maken het juist moeilijker om de auto onder controle te houden, zoals in dit topic al eerder gezegd is. En ja, als je maar 486 kg hebt en 76 pk, dan is een kleine tik op de rem voor de meeste bochten genoeg. En nee, niet "dan het gas er weer op", want dan eindig je achterstevoren. Zelfs met dit turbogat wat eigenlijk automatisch al voor gedoseerd gas geven zorgt, moet je nog voorzichtig zijn met gas en stuur. 't Is niet voor niks dat ik in de tweede bocht (0:22) al overstuur moet opvangen ondanks gedoseerd gas geven (kijk naar de witte balk).

Als JIJ er niet mee kan rijden moet je misschien eerst naar jezelf kijken, en niet meteen denken "als ik het niet kan is het onmogelijk". Wie ben je, 's werelds beste coureur ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Arumes op 29-03-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
Arumes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:13:
[...]

Race slicks maken het juist moeilijker om de auto onder controle te houden, zoals in dit topic al eerder gezegd is. En ja, als je maar 486 kg hebt en 76 pk, dan is een kleine tik op de rem voor de meeste bochten genoeg. En nee, niet "dan het gas er weer op", want dan eindig je achterstevoren. Zelfs met dit turbogat wat eigenlijk automatisch al voor gedoseerd gas geven zorgt, moet je nog voorzichtig zijn met gas en stuur. 't Is niet voor niks dat ik in de tweede bocht (0:22) al overstuur moet opvangen ondanks gedoseerd gas geven (kijk naar de witte balk).

Als JIJ er niet mee kan rijden moet je misschien eerst naar jezelf kijken, en niet meteen denken "als ik het niet kan is het onmogelijk". Wie ben je, 's werelds beste coureur ofzo?
zullen we het niet gaan hebben over persoonlijke prestaties :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsr1995
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik vind het wel heel frustrerend met al die achterblijvers die niet aan de kant gaan zeg. Strijd je met 4 man voor podium, is er een achterblijver die de boel gaat saboteren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-08 03:13
larsr1995 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:59:
Ik vind het wel heel frustrerend met al die achterblijvers die niet aan de kant gaan zeg. Strijd je met 4 man voor podium, is er een achterblijver die de boel gaat saboteren .
Bedoel je dit bij online of offline?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dit gebeurt best vaak idd. Hoe moeilijk is het om de mensen die gelapt worden te ghosten? Is niet realistisch. Maja boeiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Of dat je iemand die een penalty heeft, en dus een ghost is, wil inhalen en nét op dat moment weer "un-ghost" wordt waardoor je er op knalt. :(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
v8power67 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:27:
[...]

Ja dit gebeurt best vaak idd. Hoe moeilijk is het om de mensen die gelapt worden te ghosten? Is niet realistisch. Maja boeiend.
Het zat dus wel in GTS, ook zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Misschien een hele domme vraag; maar hoe verander je de kleur van je auto? Bij Tuning koop ik dan een kleur voor 3000CR, maar hoe krijg ik hem daadwerkelijk op de auto? Nu blijft de auto steeds dezelfde kleur die het al is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Timbox88 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:37:
Misschien een hele domme vraag; maar hoe verander je de kleur van je auto? Bij Tuning koop ik dan een kleur voor 3000CR, maar hoe krijg ik hem daadwerkelijk op de auto? Nu blijft de auto steeds dezelfde kleur die het al is..
In de Livery editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Oké, dus moet je weer naar een andere plek. Omslachtig zeg. Thanks anyways! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-08 12:49
Je kunt ook complete liverys downloaden van anderen. Dat doe je in Showcase, livery zoeken en toevoegen aan collection. Vervolgens aanbrengen in GT auto. Daar ben ik zelf net achter na drie weken, misschien dat iemand er iets aan heeft.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhostriderR32
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2024
De BoP races hebben nog wel wat aanpassingen nodig. In de gr4 zat ik met een honda achter de Mazda (OP in deze klasse) in een slipstream en nog rijdt hij van me vandaan op elk rechtstuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Uit nieuwsgierigheid. Wie volgt hier op YouTube Gran Turismo (stream) kanalen? Zo ja, welke volg je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
ColonelSanders schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:22:
Je kunt ook complete liverys downloaden van anderen. Dat doe je in Showcase, livery zoeken en toevoegen aan collection. Vervolgens aanbrengen in GT auto. Daar ben ik zelf net achter na drie weken, misschien dat iemand er iets aan heeft.
Je kan dit meteen in GT Auto doen, zonder showcase. Stickereditor en dan laden, dan kan je zoeken online en meteen de livery plaatsen. Hou er wel rekening mee dat sommige liveries kosten met zich dragen vanwege niet gekochte kleuren en bijvoorbeeld velgen. Maar je dan altijd nog terug, voordat je credits moet inleveren hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:14:
[...]

Je kan dit meteen in GT Auto doen, zonder showcase. Stickereditor en dan laden, dan kan je zoeken online en meteen de livery plaatsen. Hou er wel rekening mee dat sommige liveries kosten met zich dragen vanwege niet gekochte kleuren en bijvoorbeeld velgen. Maar je dan altijd nog terug, voordat je credits moet inleveren hiervoor.
LOL. Thanks for the tip. Deed het altijd eerst via Showcase en dan via GT Auto de livery toepassen.
Maar dat scheelt weer een stap. :+
Nooit echt op gelet dat je dat ook direct via GT Auto kunt doen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
Rivanov schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:18:
[...]

LOL. Thanks for the tip. Deed het altijd eerst via Showcase en dan via GT Auto de livery toepassen.
Maar dat scheelt weer een stap. :+
Nooit echt op gelet dat je dat ook direct via GT Auto kunt doen.
Ja, was hier ook in het begin naar het zoeken. In Sport moet je ze gewoon downloaden en dan in de garage toepassen. Nu is het zoeken en toepassen in 1x, maar niet waar ik het eerst verwachtte. Zit nu te twijfelen of het in de stickereditor zit of meteen in de middelste keuze in GT Auto en dan de laatste optie. Maar als je er komt, dan zie je het wel. Zit nu op mijn werk, kan het niet even snel controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
[...]

Ja, was hier ook in het begin naar het zoeken. In Sport moet je ze gewoon downloaden en dan in de garage toepassen. Nu is het zoeken en toepassen in 1x, maar niet waar ik het eerst verwachtte. Zit nu te twijfelen of het in de stickereditor zit of meteen in de middelste keuze in GT Auto en dan de laatste optie. Maar als je er komt, dan zie je het wel. Zit nu op mijn werk, kan het niet even snel controleren.
Zoeken en toevoegen aan de collectie die ik overigens ook vaak via www.gran-turismo.com
Werkt nóg sneller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Arumes schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:02:
[...]

Totaal niet aan gedacht om zoiets te doen, ik ging er automatisch vanuit dat het aantal auto's op een scape net zo beperkt was als in GTS.

Kan je een scape eigenlijk ook opslaan, zodat je later bijvoorbeeld een nieuw gekochte auto kan toevoegen? Of moet je 'm dan helemaal opnieuw opbouwen?
Je kan 'm niet opslaan en later aanpassen. En dit was een scape uit GT Sport en ik vermoed dat de maker per 3 auto's een scape heeft gemaakt en die later in een grafisch programma heeft samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb btw de going the distance the autobahn trophy van 13.191 km gisteren gekregen met 121xx km op de teller... Heel apart.
En gewoon tijdens singleplayer.
Dus nog 3 trophys te gaan voor platinum.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 29-03-2022 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:08:
Heb btw de going the distance the autobahn trophy van 13.191 km gisteren gekregen met 121xx km op de teller... Heel apart.
Lijkt mij een bug, want je hebt maar 2 geregistreerde online races en je hebt er wel iets meer nodig online. Voordeel is wel dat alle kilometers van alle deelnemers geteld worden voor de trofee, maar dan nog is het met 2 races niet gelukt. ;) Ik heb die trofee ook, maar heb nu 32 online races in Sport gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:31:
[...]

Lijkt mij een bug, want je hebt maar 2 geregistreerde online races en je hebt er wel iets meer nodig online. Voordeel is wel dat alle kilometers van alle deelnemers geteld worden voor de trofee, maar dan nog is het met 2 races niet gelukt. ;) Ik heb die trofee ook, maar heb nu 32 online races in Sport gedaan.
Ik heb de Trophy ook behaald. Na 3 online races. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Kun je ergens anders dan gran-turismo.com eigenlijk gedetailleerdere online race stats van jezelf terugvinden? Nu zie ik alleen maar hoeveel races je hebt gedaan, hoeveel poles en hoeveel wins, maar iets meer details zijn best welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:31:
[...]

Heb alle afstand trophy's gekregen voor ik überhaupt online gereden had. Behalve deze dan. Heb idee dat het helemaal nika met online te maken heeft ondanks de tekst in de trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
v8power67 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:48:
[...]

Heb alle afstand trophy's gekregen voor ik überhaupt online gereden had. Behalve deze dan. Heb idee dat het helemaal nika met online te maken heeft ondanks de tekst in de trophy.
Dan nog is die gebugged, want 12xxx is geen 13xxx. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
SterqVerhael schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:53:
Uit nieuwsgierigheid. Wie volgt hier op YouTube Gran Turismo (stream) kanalen? Zo ja, welke volg je?
Ik kijk de laatste tijd aardig wat SuperGT, livestreams en aparte youtube vids (aparte vids met commentaar na aanleiding van de races in livestreams). Af en toe wat TheKie25 ook. En Jimmy Broadbent want Jimmer :P. Soms ook Z28Gaming livestreams, die dr wat competitiever instaat en meer voor online.

[ Voor 11% gewijzigd door iekue op 29-03-2022 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:51:
[...]

Dan nog is die gebugged, want 12xxx is geen 13xxx. :P
True haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:08:
Ik kreeg er een tijdens de licentie dus ik dacht dat die aantal kilometers ook weten gerekend band en ghost die je de weg rijdt. Wel vervelend aangezien ik nu niet afvalt kan bijhouden hoeveel kilometer ik online heb geracet voor de 2e trofee voor 13 191 kilometer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
SterqVerhael schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:53:
Tidgney voor de daily races tactics. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 29-03-2022 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stewiegriffin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-08 21:37
Timbox88 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:37:
YouTube: Gran Turismo 7 how to paint a car - Change paint color

Even YouTube! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:56:
[...]

Je kan 'm niet opslaan en later aanpassen. En dit was een scape uit GT Sport en ik vermoed dat de maker per 3 auto's een scape heeft gemaakt en die later in een grafisch programma heeft samengevoegd.
Ja hoor je kunt prima latere scapes nog aanpassen vanuit je collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:52:
[...]

Ja maar goed, dat is niet meer van belang. Er is nog steeds een limiet van 3 auto's, die afbeelding was door photoshop gehaald. Hij heeft het bericht met die afbeelding ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Gisteravond toch wel weer even genoten hoor. Ik kreeg de nordschleife unlocked en een e30 m3. De e30 Max getuned (iets van 400pk op ongeveer 900kg). Ding gaat echt als de brandweer, bloedverziekend snel. En zonder af te stellen valt er nog verdomd goed mee te rijden. Koptelefoon op en geluid hard, en je zit er helemaal in. Supervet spel is het toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteravond een lekker rondje neergezet op Dragon Trails. Voor iedereen die moeite heeft met het bepalen van evt. rempunten, etc. Kan dit als een mooie referentie dienen denk ik.

Eigen videos posten is soms al op het randje, maar actief vragen om likes is zeker niet de bedoeling

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 30-03-2022 08:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteravond maar eens meegedaan aan de Manufacturer Cup Race op Laguna Seca. Rijdt voor Lexus.
Gekwalificeerd als 3e, gefinished als 3e. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sGi4GMm.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ky32V6zJz69QVii-RIXlnaycL5g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nUAaXDE6mCDx7bCkVYjr9vEy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 30-03-2022 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Bmw e30 is mijn favoriete auto momenteel, die vliegt door de bochten heen alsof het niks is en dat voor een rwd. Echt zalig om ermee te rijden. Op rechte stukken haalt sommige auto me wel in maar uiteindelijk wint ik wel :)
Giel schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 06:53:
Gisteravond toch wel weer even genoten hoor. Ik kreeg de nordschleife unlocked en een e30 m3. De e30 Max getuned (iets van 400pk op ongeveer 900kg). Ding gaat echt als de brandweer, bloedverziekend snel. En zonder af te stellen valt er nog verdomd goed mee te rijden. Koptelefoon op en geluid hard, en je zit er helemaal in. Supervet spel is het toch ook.

[ Voor 0% gewijzigd door royalt123 op 30-03-2022 09:20 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Arumes schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:55:
[...]

Ja maar goed, dat is niet meer van belang. Er is nog steeds een limiet van 3 auto's, die afbeelding was door photoshop gehaald. Hij heeft het bericht met die afbeelding ook verwijderd.
Dat heeft meneer de mod gedaan, samen met alle berichten over Rik de Stip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
SemperFidelis schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:52:
[...]

Wow na al die jaren kom ik daar nu pas achter! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Rivanov schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 08:37:
Gisteravond maar eens meegedaan aan de Manufacturer Cup Race op Laguna Seca. Rijdt voor Lexus.
Gekwalificeerd als 3e, gefinished als 3e. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice man! Ik had geen tijd om alle races van het test season te rijden. Maar het schema van het eerste season wat nu volgt voor de maand april ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
SterqVerhael schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Nice man! Ik had geen tijd om alle races van het test season te rijden. Maar het schema van het eerste season wat nu volgt voor de maand april ziet er goed uit.
Waar vind je dit soort schema's, want wil ook wel meedoen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
In "split screen" (twee lokale players) heb ik een issue: de "rechter" auto is ALTIJD langzamer. Lijkt te maken te hebben met het icoontje van het driehoekje met het uitroepteken er in. Bij de rechter auto knippert dit icoontje onregelmatig gedurende de hele race. Doen we iets fout hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
gysman11 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:58:
In "split screen" (twee lokale players) heb ik een issue: de "rechter" auto is ALTIJD langzamer. Lijkt te maken te hebben met het icoontje van het driehoekje met het uitroepteken er in. Bij de rechterauto knippert dit icoontje onregelmatig gedurende de hele race. Doen we iets fout hier?
Er is een bug dat Player 2 altijd alle support aan heeft staan, dus ook de racelijn en de hoogste ABS/ASM instelling. Dat driehoekje betekend waarschijnlijk dat ASM het vermogen beperkt om grip te houden.

Ook te vinden in known issues:
 - In a '2P Split Screen' race, the Assist Settings for Player 2 are locked. We plan to fix this in a future update. (Player 1 will use the same Assist Settings as defined in [Settings] > [Assist Settings]);

[ Voor 21% gewijzigd door Magic op 30-03-2022 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:52:
[...]

Via Sport -> GTWS Manufacturer Serie. Maar ook via GTWS Nations Series, dat is een ander schema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Gisteren mn Super License gehaald, en nu alle licenses keer gedaan.. Alleen nog IA-10, S7 en S10 op Silver... Maar beetje huiverig daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Rivanov schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:07:
[...]

Via Sport -> GTWS Manufacturer Serie. Maar ook via GTWS Nations Series, dat is een ander schema.
Cool! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
SemperFidelis schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:07:
Gisteren mn Super License gehaald, en nu alle licenses keer gedaan.. Alleen nog IA-10, S7 en S10 op Silver... Maar beetje huiverig daarvoor.
Hahaha ik zit nu in Super License, gisteren toevallig de eerste gedaan en vervolgens tijdje blijven hangen op de tweede (Monza). Voel dezelfde huiverigheid ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De dagelijkse kart-race is net Mario Kart 😄👍🏻

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yNNysPQB6-dMmMg_hoisuHhb0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6o4Rzl7gatIXcQvbMwnUa0k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Timbox88 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:52:
[...]

Schema staat hier. Start morgen. Test season 2 is het.

https://www.gran-turismo.com/nl/gt7/news/00_4922295.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Gisteren voor het eerst een 5* ticket gekregen via de Daily Workout en ik krijg er een Aston Martin invite uit voor auto's waar ik een paar dagen geleden ook al een invite voor "gewonnen" heb via een 3 of 4* ticket.

Echt waar wie dit systeem verzonnen en goedgekeurd heeft......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:11
Tim01 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:25:
Gisteren voor het eerst een 5* ticket gekregen via de Daily Workout en ik krijg er een Aston Martin invite uit voor auto's waar ik een paar dagen geleden ook al een invite voor "gewonnen" heb via een 3 of 4* ticket.

Echt waar wie dit systeem verzonnen en goedgekeurd heeft......
Tja, het heet niet voor niks roulette toch? Ook bij echt roulette kan het balletje meerdere keren achter elkaar op hetzelfde cijfer komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
Martijn1990 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:27:
[...]

Tja, het heet niet voor niks roulette toch? Ook bij echt roulette kan het balletje meerdere keren achter elkaar op hetzelfde cijfer komen.
Alleen wordt bij echte roulette niet vals gespeeld door het huis. Daar is hier wel sprake van. 80% van de tijd krijg je gewoon de laagste creditprijs. Vorige week kreeg ik via de roulette 2x een invite voor de Citroën Road Car, die ik al gekocht had met de invite van een week daarvoor. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, om invites te winnen die je al actief hebt... Zelfde met losse componenten, zou fijn zijn als die niet gelimiteerd zijn aan 1 auto die je mogelijk niet hebt. Ze zijn dezelfde prijs voor alle auto's, dus maak het gewoon een gratis item voor de eerste beste auto waar je het op monteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
[...]

😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
[...]

Ja maar dan win je dus 2x...Hier heb ik letterlijk niets aan een invite voor een auto waar ik al een actieve invite van heb

Als die 2 dagen achter elkaar op een stack van 5 gold bars valt hoor je mij ook niet klagen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tim01 op 30-03-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Als ze er nou voor zorgen dat je straks auto's én onderdelen kunt verkopen, dan maakt dat de roulette alweer een heel stuk aantrekkelijker. (Minus de invites natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 15:47
Die Circuit experiences ga ik bij de volgende update pas doen als het credit systeem is aangepast. Wel al zin in om te doen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Kuhr89 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:04:
Die Circuit experiences ga ik bij de volgende update pas doen als het credit systeem is aangepast. Wel al zin in om te doen.
Idem, ook hoop ik dat ze de reward van missies nog gaan herzien. 5000cr voor een half uur racen, en dan moet je ook nog 1e eindigen? dacht het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Magic schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:21:
[...]

Idem, ook hoop ik dat ze de reward van missies nog gaan herzien. 5000cr voor een half uur racen, en dan moet je ook nog 1e eindigen? dacht het niet.
Deze wijzigingen mag je begin april verwachten:

・Gemiddeld 100% hogere beloningen voor de tweede helft van Wereldcircuits-events;
 ・Hogere beloningen voor goud of brons in alle Circuitervaringen;
 ・Hogere beloningen voor online races;
 ・Acht nieuwe endurance-events voor missies. Ook deze events hebben hogere beloningen;
 ・De limiet voor gratis credits in de portemonnee wordt verhoogd van 20.000.000 naar 100.000.000;
 ・Een groter aanbod van tweedehands en legendarische auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:23:
[...]

Deze wijzigingen mag je begin april verwachten:

・Gemiddeld 100% hogere beloningen voor de tweede helft van Wereldcircuits-events;
 ・Hogere beloningen voor goud of brons in alle Circuitervaringen;
 ・Hogere beloningen voor online races;
 ・Acht nieuwe endurance-events voor missies. Ook deze events hebben hogere beloningen;
 ・De limiet voor gratis credits in de portemonnee wordt verhoogd van 20.000.000 naar 100.000.000;
 ・Een groter aanbod van tweedehands en legendarische auto's.
Daar doelde ik eigenlijk op, daar worden rewards van bestaande missies niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij echt roulette met 5 vakjes heb je 20% kans op ieder vakje, dat is in de roulette van GT totaal niet het geval.

Overigens nog iemand tips voor de laatste drift missie met die Subaru? Driftend door die haarspeld lukt me echt voor geen meter. M'n beste poging was iets van 5000 punten (met veeeeel moeite en geluk), nog 300 te kort dus.
Is de laatste missie die ik nog op goud moet halen dan heb ik naast alle licenses ook alle missies op goud.

[ Voor 31% gewijzigd door Kalder op 30-03-2022 12:36 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Pagina: 1 ... 35 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69