Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:19:
[...]

We know that this is not the Gran Turismo experience you expect and we will be making a goodwill gesture in the form of a non-paid credit pack of 1 million Cr. available to those players who may have been affected*. You will see this hit your accounts shortly. Make sure you log into the game before April 25 to claim the credits.

*Limit 1 per person. Must own a digital or physical copy of GT7 for PS4 or PS5 prior to the publication of this post (Friday, 25 March at 1:00am PST) and log into Gran Turismo 7 between Friday, March 25 at 5:00pm JST/8:00am GMT/ 1:00am PDT and Monday, April 25 at 5:00pm JST/8:00am GMT/ 1:00am PDT to receive the free credit pack.
Oh dat klinkt alsof ik het op mijn secundaire account niet ga krijgen ☹️ heb de game gekocht op mijn main account, maar speel vooral op mijn secundaire account.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-08 16:04
thunder8 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:19:
[...]

Heb het al vaker aangehaald, maar ik denk dat de game niet klaar was voor release, maar dat Sony geen verdere uitstel tolereerde. Hierdoor zijn veel zaken nog niet aanwezig of werken ze niet naar behoren. Dit moet nu met stoom en kokend water alsnog hersteld worden. Ik denk dat het nerfen van de credits voor sommige races niet uit de hebzucht voor mtx is gedaan, maar dat ze wilden voorkomen dat de nolifers niet de game zouden uitspelen voordat er allerlei nieuwe zaken in de game zouden komen. Hoe dan ook, het is mooi dat de beloningen opgehoogd worden, er meer races bijkomen, meer auto's, meer auto's in used car dealer en legendary dealer, de creditslimiet hoger wordt voor non-mtx en dat we meer online vergelijkingen krijgen tussen vrienden op PSN. :)

En ik ben haast wel zeker dat we er nog heel veel meer content bij gaan krijgen in de komende maanden/jaren. Noem mij een optimist, verdediger, naief persoon, whatever. PD is geen EA die elk jaar een nieuwe game in een reeks lanceren met minimale updates. Ze hebben niet tig games die uitgebracht moeten worden. PD doet 1 game en werkt zichzelf soms tegen door perfectie na te streven en daardoor te lang te doen over bepaalde zaken. Het is niet voor niets dat er geen deel van GT is uitgekomen op de eerste bekende releasedatum. Meesten zijn meerdere malen uitgesteld geweest en niet een paar maanden per keer. Denk als je over 2 jaar kijkt, zal de game al heel anders zijn dan dat het nu is.
Ik denk er hetzelfde over. En correct me if i'm wrong, maar volgens mij was GT Sport destijds ook minimaal 1x uitgesteld omdat Kaz nog niet tevreden was met de kwaliteit. Hij zou wel eens bezweken kunnen zijn onder druk die Sony hem op heeft gelegd. Wat me geen goed teken lijkt. Je ziet het wel bij meer games 'Kuch Cyberpunk' dat aandeelhouders of eigenaren teveel druk leggen op de ontwikkelaar. Dat is helaas zo. En daar worden de gamers de dupe van. Echt zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jghesell
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Zijn er nog mensen met een PS5 waar de installatie van zo een 'kleine' patch toch redelijk lang duurt om zo een snelle storage chip te hebben?

20 min om 1Gb te installeren is toch wel veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-07 07:49
LegeBoekenkast schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:14:
[...]

Ik moet zeggen dat dit soort dingen een groot gemis is in GT7. Ik zou graag beter leren rijden en de circuit training in GT Sport hielp me daar altijd erg bij. De instructiefilmpjes waren zeer informatief. In GT7 zijn die echt super karig. Je moet het zelf maar een beetje uitzoeken. Gelukkig hebben we Youtube, wellicht hebben ze dat bij Polyphony ook gedacht :)
Je hebt nog steeds Circuit Experience, ze zijn alleen terug te vinden via de World Events map daar waar je ook de meeste races doet vanaf de menu's aan de onderzijde staat vaak: Circuit Experience, Arcade race, drift missie etc.

PSN: SensLike_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 23:50
LegeBoekenkast schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:25:
[...]

Ik denk er hetzelfde over. En correct me if i'm wrong, maar volgens mij was GT Sport destijds ook minimaal 1x uitgesteld omdat Kaz nog niet tevreden was met de kwaliteit. Hij zou wel eens bezweken kunnen zijn onder druk die Sony hem op heeft gelegd. Wat me geen goed teken lijkt. Je ziet het wel bij meer games 'Kuch Cyberpunk' dat aandeelhouders of eigenaren teveel druk leggen op de ontwikkelaar. Dat is helaas zo. En daar worden de gamers de dupe van. Echt zonde!
Naja in deze snap ik Sony ook wel. De game zou een launchtitel zijn voor de PS5 en had PD dus al bijna anderhalf jaar meer tijd. De hardware voor de game in de vorm van een Fanatec GT DD Pro was intussen ook al aangekondigd en dan is het natuurlijk niet handig als de game weer een half jaar of meer wordt uitgesteld. Uiteindelijk zal het wel goed komen, daar ben ik eerlijk gezegd niet zo bang voor. Reviewbombing op metacritic is blijkbaar een rage tegenwoordig. Ja mtx is kut, ja de payouts lager maken was niet handig, maar om de game dan maar een 1 of 2 score te geven, slaat nergens op, want de game doet ook genoeg goede dingen. En de slechte zaken zullen nog worden aangepakt, daar ben ik wel overtuigd van. En als ik mis zit, zal ik mij ook niet te groot voelen dat toe te geven. Zoals gezegd, denk dat de game over een jaartje of 2 totaal anders is dan nu.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-08 13:07
Jelliuz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:12:
Goed nieuws allemaal hier :

An update from Polyphony Digital

edit:

- Updates which will come into effect beginning of April:
  • Increase rewards in the events in the latter half of the World Circuits by approximately 100% on average.
  • Addition of high rewards for clearing the Circuit Experience in all Gold/All Bronze results.
  • Increase of rewards in Online Races.
  • Include a total of eight new one-hour Endurance Race events to Missions. These will also have higher reward settings.
  • Increase the upper limit of non-paid credits in player wallets from 20M Cr. to 100M Cr.
  • Increase the quantity of Used and Legend cars on offer at any given time.
Finally, we also want to take the opportunity to lay out some of the near-term updates we are working on. We can’t confirm an exact date or specifics yet, but will give advance notice via www.gran-turismo.com.
  • Increase the payout value of limited time rewards as we develop as a live service.
  • Further World Circuit event additions.
  • Addition of Endurance Races to Missions including 24-hour races.
  • Addition of Online Time Trials and awarding of rewards according to the player’s difference with the top ranked time.
  • Make it so cars can be sold.
Dit zijn geen halve maatregelen, hopelijk wordt het ook niet weer te makkelijk om auto's te krijgen haha zoals bij forza horizon waar het echt niet meer leuk is om auto's te verzamelen omdat ze je om de oren vliegen..

Maar ven benieuwd hoe het gaat uitpakken ieder geval goed nieuws!

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08 10:56
jghesell schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:27:
Zijn er nog mensen met een PS5 waar de installatie van zo een 'kleine' patch toch redelijk lang duurt om zo een snelle storage chip te hebben?

20 min om 1Gb te installeren is toch wel veel vind ik.
Probleem bij patches op de PS4/5 is niet dat hij alleen het stukje moet installeren maar dat hij eigenlijk het hele spel opnieuw moet installeren. Daarom duurt het helaas zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
SensLike schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Je hebt nog steeds Circuit Experience, ze zijn alleen terug te vinden via de World Events map daar waar je ook de meeste races doet vanaf de menu's aan de onderzijde staat vaak: Circuit Experience, Arcade race, drift missie etc.
Ik denk dat ik het niet goed omschreven heb. Het gaat me vooral om de uitleg :) De circuit experience in GT7 is er inderdaad nog steeds alleen de uitleg van de sectoren, waar je moet remmen etc mis ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Servers back online. De 1 miljoen credits zijn erbij geschreven.
Vanavond op m'n eigen PS5 eens checken. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2022 10:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Heb na gisteren naar de powerpraat gekeken van PU. Besloten om GT7 niet te halen wegens de microtransacties. En meer dingen waar ik af vraag waarom. Ook de reden dat een single player verbonden moet zijn met ps5 server.

Ook dat de review deze functie niet in zat.

Het is allemaal niet wat je van Sony verwacht.

Zal op aantal punten een goede game maar wil niet dat ik nog langer over moet doen om een auto die ik wil te krijgen. En zeker niet dat ik de mogelijkheid heb om extra te betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:19
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cdGf3tt.jpg
Stylze schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Dit zijn geen halve maatregelen, hopelijk wordt het ook niet weer te makkelijk om auto's te krijgen haha zoals bij forza horizon waar het echt niet meer leuk is om auto's te verzamelen omdat ze je om de oren vliegen..

Maar ven benieuwd hoe het gaat uitpakken ieder geval goed nieuws!
Hahaha het is ook nooit goed. Eens zien wanneer de forums daar over vol staan 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door MrGizMo op 25-03-2022 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
MrGizMo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:48:
[Afbeelding]

[...]

Hahaha het is ook nooit goed. Eens zien wanneer de forums daar over vol staan 8)7
Dit soort reacties verwachtte ik al:) maar het is belangrijk een juiste balans te vinden dus hopelijk is die er zometeen. Ik vind dit zeker wel goed wat ze doen maar ze moeten er niet in doorschieten.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Evertt schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:47:
Heb na gisteren naar de powerpraat gekeken van PU. Besloten om GT7 niet te halen wegens de microtransacties. En meer dingen waar ik af vraag waarom. Ook de reden dat een single player verbonden moet zijn met ps5 server.

Zal op aantal punten een goede game maar wil niet dat ik nog langer over moet doen om een auto die ik wil te krijgen. En zeker niet dat ik de mogelijkheid heb om extra te betalen.
Heb je de update plannen wel al gezien dan? Je mist hierdoor wel een van de vetste race games ooit imo, ik vind dit tot nu toe de beste game op de PS5 die ook echt next gen waardig is.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Evertt schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:47:

Het always-online zal waarschijnlijk blijven maar met de nieuwe events en hogere pay-outs wordt het waarschijnlijk makkelijker om de duurdere auto's te halen. Ik heb er wel vertrouwen in.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9NdYKSq.png

mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Blijft bizar dat het verkopen van auto's nu niet kan terwijl het wel was aangekondigd en zelfs achterop de verpakking staat. Dan heeft het er dus in gezeten en is er op een gegeven moment beslist om het er uit te halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 27-08 13:19
thunder8 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:32:
[...]
Reviewbombing op metacritic is blijkbaar een rage tegenwoordig. Ja mtx is kut, ja de payouts lager maken was niet handig, maar om de game dan maar een 1 of 2 score te geven, slaat nergens op, want de game doet ook genoeg goede dingen.
ik snap je punt wel, maar ik ben het op dat vlak echt met je oneens.

Je hebt als koper van een game geen invloed op wat ze je allemaal voorschotelen kwa game, in dit geval kwam na 2 weken na de release (en reviews) ineens boven water wat de ideeen waren voor deze game.

Ik vind het te simpel om dat af te doen als een foutje met de payouts, dit is gewoon bizar wat daar gebeurde. Als je een game op slot gooit na de campagne en dan met bedragen van 300 euro aan microtransacties aankomt om 2 auto's te kopen die je niet kunt halen, dan heb je als koper geen enkele andere mogelijkheid dan om anderen daarvoor te waarschuwen.

In dit geval vind ik een 0 gerechtvaardigd, ik heb de campagne gespeeld en in de huidige staat waarin ik normaal graag arcade mode speel verdien ik tussen de 2000 en 5000 credits op professional level (hoger kun je daar niet kiezen. Voor een 18 miljoen auto moet ik dan 9600 races doen a 10 minuten wat neer komt op 600 uur, waarbij als ik als casual gamer 2 uur per dag zou racen mij dat 300 dagen zou kosten voor 1 auto.

Logisch dat ik dan een 0 geef voor die game, als ze daar vooraf duidelijk over waren geweest in de reviews en dat je dit als casual gamer te wachten stond dan had ik die game nooit gekocht in die staat. Daar komt bij dat ze het onmogelijk maken om een game terug te brengen digitaal ondanks dat ze dit na 2 weken aangezet hebben, dan kun je verwachten dat de hele casual gamer game wereld probeert duidelijk te maken dat je dat echt niet kan maken.

Een 1.5 op metacritic gaat niet meer weg en hopelijk heeft het het effect voor toekomstige sony GAAS games dat ze in ieder geval gaan nadenken over wat ze wel en niet kunnen maken op dat soort bizar hoge paywalls in games waar ze een full price voor vragen.

Overigens als je kijkt naar het rijtje kwa review bombing dat zijn het bijna allemaal games waar exact ditzelfde is gebeurd en waar micro transacties de gameplay ervaring nadelig beinvloeden in plaats van dat het een optioneel is.

En heel eerlijk, ik dank dat niemand van de gran turismo kopers zich druk had willen maken over die payouts em microtransacties. Het feit dat het op alle forums daar eigenlijk alleen nog maar over gaat geeft gewoon aan dat deze richting niet geaccepteerd wordt door de meeste gamers (natuurlijk zijn er een paar uitzonderingen, maar voor zo weinig mensen kun je niet een game ontwikkelen).

Gamen moet wel leuk blijven, het is niet een baan of zo.

Neemt niet weg dat deze voorspelbare reactie op de gebruikers review bombing en online controverse een eerste stap in de goede richting is. Er was ook geen andere mogelijkheid meer, dit gaat veel verder dan alleen GT kwa acceptatie en is ook schadelijk voor sony als platform in het geheel.

Dus eerste stap in de goede richting, maar ik hoop echt van harte dat ze die lijn dan voort blijven zetten en dat ze geen stunts opnieuw gaan uithalen door bijvoorbeeld alles duurder te maken in de game waardoor een verhoogde payout nog geen zin heeft in de toekomst. Ze kunnen op dat vlak alles doen wat ze maar willen, maar voor nu geef ik ze het voordeel van de twijfel en ik hoop dat we vanaf nu dan al die geweldige posts van alle gt liefhebbers hier weer kunnen zien van de positieve kanten van de game (want die zijn er uiteraard ook voldoende als deze donkere storm weerstaan is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Worden de mensen die al goud hebben gehaald met circuit experience ook gecompenseerd? Zou fijn zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-08 07:33
aaaido schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:03:
Is het iemand gelukt om met controller National A-10 License (dat is de finale van license A) op goud te halen?

zo ja, tips?
Yep die tipe van Throphy Tom op Youtube hielp bij mij vrij snel, met name het laten rollen van de auto ipv te veel gas en remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Hoe kom ik voorbij die verschrikkelijke rally stages? Waarom zit er uberhaupt rally/dirt in deze game. Heb echt 0 grip op die banen en schiet alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 23:50
robinez schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:11:
[...]

ik snap je punt wel, maar ik ben het op dat vlak echt met je oneens.

Je hebt als koper van een game geen invloed op wat ze je allemaal voorschotelen kwa game, in dit geval kwam na 2 weken na de release (en reviews) ineens boven water wat de ideeen waren voor deze game.

Ik vind het te simpel om dat af te doen als een foutje met de payouts, dit is gewoon bizar wat daar gebeurde. Als je een game op slot gooit na de campagne en dan met bedragen van 300 euro aan microtransacties aankomt om 2 auto's te kopen die je niet kunt halen, dan heb je als koper geen enkele andere mogelijkheid dan om anderen daarvoor te waarschuwen.

In dit geval vind ik een 0 gerechtvaardigd, ik heb de campagne gespeeld en in de huidige staat waarin ik normaal graag arcade mode speel verdien ik tussen de 2000 en 5000 credits op professional level (hoger kun je daar niet kiezen. Voor een 18 miljoen auto moet ik dan 9600 races doen a 10 minuten wat neer komt op 600 uur, waarbij als ik als casual gamer 2 uur per dag zou racen mij dat 300 dagen zou kosten voor 1 auto.

Logisch dat ik dan een 0 geef voor die game, als ze daar vooraf duidelijk over waren geweest in de reviews en dat je dit als casual gamer te wachten stond dan had ik die game nooit gekocht in die staat. Daar komt bij dat ze het onmogelijk maken om een game terug te brengen digitaal ondanks dat ze dit na 2 weken aangezet hebben, dan kun je verwachten dat de hele casual gamer game wereld probeert duidelijk te maken dat je dat echt niet kan maken.

Een 1.5 op metacritic gaat niet meer weg en hopelijk heeft het het effect voor toekomstige sony GAAS games dat ze in ieder geval gaan nadenken over wat ze wel en niet kunnen maken op dat soort bizar hoge paywalls in games waar ze een full price voor vragen.

Overigens als je kijkt naar het rijtje kwa review bombing dat zijn het bijna allemaal games waar exact ditzelfde is gebeurd en waar micro transacties de gameplay ervaring nadelig beinvloeden in plaats van dat het een optioneel is.

En heel eerlijk, ik dank dat niemand van de gran turismo kopers zich druk had willen maken over die payouts em microtransacties. Het feit dat het op alle forums daar eigenlijk alleen nog maar over gaat geeft gewoon aan dat deze richting niet geaccepteerd wordt door de meeste gamers (natuurlijk zijn er een paar uitzonderingen, maar voor zo weinig mensen kun je niet een game ontwikkelen).

Gamen moet wel leuk blijven, het is niet een baan of zo.

Neemt niet weg dat deze voorspelbare reactie op de gebruikers review bombing en online controverse een eerste stap in de goede richting is. Er was ook geen andere mogelijkheid meer, dit gaat veel verder dan alleen GT kwa acceptatie en is ook schadelijk voor sony als platform in het geheel.

Dus eerste stap in de goede richting, maar ik hoop echt van harte dat ze die lijn dan voort blijven zetten en dat ze geen stunts opnieuw gaan uithalen door bijvoorbeeld alles duurder te maken in de game waardoor een verhoogde payout nog geen zin heeft in de toekomst. Ze kunnen op dat vlak alles doen wat ze maar willen, maar voor nu geef ik ze het voordeel van de twijfel en ik hoop dat we vanaf nu dan al die geweldige posts van alle gt liefhebbers hier weer kunnen zien van de positieve kanten van de game (want die zijn er uiteraard ook voldoende als deze donkere storm weerstaan is).
Je mag het niet met mij eens zijn. Ik ben er ook niet op uit om de discussie weer opnieuw te beginnen, want we gaan elkaar toch niet overtuigen. En eerlijk gezegd vind ik de discussie inmiddels ook vermoeiend worden. Laten we het eens zijn dat we het niet met elkaar eens zijn. Ik vermaak me prima met de game, want de game doet ook flink wat dingen goed. Er zijn minpunten, die ik al meermaals heb benoemd en ik zal mijn kritiek nooit onder stoelen of banken steken. Ik probeer alleen wel redelijk te blijven en niet meteen van het ergste uit te gaan. En als blijkt dat dat laatste wel het geval is, dan stop ik met die game of koop de opvolger simpelweg niet meer. Dat zet meer zoden aan de dijk dan een review.
stijnislike schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:19:
Hoe kom ik voorbij die verschrikkelijke rally stages? Waarom zit er uberhaupt rally/dirt in deze game. Heb echt 0 grip op die banen en schiet alle kanten op.
Vroeg insturen en niet vol gas houden als het niet nodig is. Als je een beetje controle krijgt, de TCS op 0 zetten, dan kan je driftend vol in de toerenbegrenzer blijven gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 25-03-2022 11:24 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
LegeBoekenkast schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Ik denk dat ik het niet goed omschreven heb. Het gaat me vooral om de uitleg :) De circuit experience in GT7 is er inderdaad nog steeds alleen de uitleg van de sectoren, waar je moet remmen etc mis ik.
Ik begrijp precies wat je bedoelt en ik mis dit ook. De uitleg in GT-Sport vind ik heel erg goed. Waarom dit uit GT7 is gelaten, is mij een raadsel. Ik mis info wanneer je precies moet remmen, wanneer je gas moet geven, wat je positie op de baan is, waar je de banked corners vindt etc.

Ik heb inmiddels de silver trophy voor circuitervaringen in GT7, maar het gaf veel meer voldoening om de gold trophy te halen voor de circuitervaringen in GTS.

@stijnislike Sowieso al je acties eerder doen dan je eigenlijk zou doen op asfalt. Hierdoor glij je vaak de bochten in. Je verliest tijd als je banden constant moeten zoeken naar grip. Eerder opschakelen kan ook al helpen tbv behoud van grip.

Ik merk dat ik de Toyota GT86 rallycar best ok vind rijden. Brake balance heb ik iets meer naar de achterkant, want ik heb dan het idee dat de auto iets makkelijker de bocht om wil en ik heb de torque distribution op 50:50. Hierdoor heb ik het idee dat de auto iets meer grip heeft. Speel dus vooral met de settings van de auto.

Misschien dat @v8power67 nog wat tips heeft, want hij kan een specifieke rally stage waarschijnlijk geblinddoekt rijden met een hand op z'n rug.

[ Voor 31% gewijzigd door wilmundo op 25-03-2022 11:40 ]

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rally is even wennen. Maar als je het door hebt is het best goed te doen.
Belangrijk is niet te snel willen. Zeker met haakse bochten is zsm recht eruit komen en tractie hebben belangrijk.
Ook opletten of je niet met assists aan rijd, bv countersteer assist of asm. Dat lijkt me met rally rijden niet echt gewenst.
Wat ik vaak deed is de 4wd op 50:50 zetten en de rembalans volledig op achteras. Zo kan je beetje sturen met de rem als je op een bocht afgaat.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-08 13:34
thunder8 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:32:
[...]

Naja in deze snap ik Sony ook wel. De game zou een launchtitel zijn voor de PS5 en had PD dus al bijna anderhalf jaar meer tijd. De hardware voor de game in de vorm van een Fanatec GT DD Pro was intussen ook al aangekondigd en dan is het natuurlijk niet handig als de game weer een half jaar of meer wordt uitgesteld. Uiteindelijk zal het wel goed komen, daar ben ik eerlijk gezegd niet zo bang voor. Reviewbombing op metacritic is blijkbaar een rage tegenwoordig. Ja mtx is kut, ja de payouts lager maken was niet handig, maar om de game dan maar een 1 of 2 score te geven, slaat nergens op, want de game doet ook genoeg goede dingen. En de slechte zaken zullen nog worden aangepakt, daar ben ik wel overtuigd van. En als ik mis zit, zal ik mij ook niet te groot voelen dat toe te geven. Zoals gezegd, denk dat de game over een jaartje of 2 totaal anders is dan nu.
Je kunt er over twisten en het is de vraag hoe serieus mensen die lage score nemen maar het heeft uiteindelijk wel geholpen :) En ik heb er nu weer vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met GT 7.

Hebben ze de boel bewust verkloot? Wellicht niet maar onhandig was het wel. En ik ben er van overtuigd dat het ook goed is geweest voor de games die nog komen gaan, want ontwikkelaars en Sony/MS weten wat ze verwachten kunnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-08 07:33
Heb je wel dirt banden eronder gedaan....en zet je TC op 0. Prima te doen hoor die rally!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
v8power67 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Rally is even wennen. Maar als je het door hebt is het best goed te doen.
Belangrijk is niet te snel willen. Zeker met haakse bochten is zsm recht eruit komen en tractie hebben belangrijk.
Ook opletten of je niet met assists aan rijd, bv countersteer assist of asm. Dat lijkt me met rally rijden niet echt gewenst.
Wat ik vaak deed is de 4wd op 50:50 zetten en de rembalans volledig op achteras. Zo kan je beetje sturen met de rem als je op een bocht afgaat.
EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:33:
[...]

Heb je wel dirt banden eronder gedaan....en zet je TC op 0. Prima te doen hoor die rally!
Ja inderdaad, prima te doen met deze tips, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 15:37
Het is eindelijk (na zeker wel 2 volle uren proberen) gelukt om de finale van A License op goud te halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door aaaido op 25-03-2022 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GhostriderR32
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2024
PD heeft geluisterd.
Zie link voor de updates die gaan komen:
https://blog.playstation....hony-digital/#sf254892831

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
aaaido schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:58:
Het is eindelijk (na zeker wel 2 volle uren proberen) gelukt om de finale van A License op goud te halen :)
Proficiat met het behalen van de license! En veel succes met de volgende licenses :)

Ik ben een redelijk eind met het behalen van alles. IA heb ik alleen IA-10 niet op goud.
De super licentie heb ik wel alles brons of zilver. Maar nog helemaal niets op goud. Het was in sommige gevallen al moeilijk om überhaupt brons te behalen haha. Zeker de laatste lijkt me niet te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08 10:56
Wel jammer dat ze de 1h-races als missions in de game stoppen. Zal betekenen dat je deze dus maar 1x voor credits kunt doen tenzij ze dit systeem ook gaan aanpassen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hopelijk worden de payouts voor de custom races ook verhoogd zodat het de moeite wordt om langere races te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ig76rQ2SuzMEg9Ei2uL4809qKKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L03Xn6214soFTXdzdWpR3HAh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

Goeie update van Sony / Poly

Ben blij.

Ik had echt een vies smaakje in m'n mond na de vorige update en het neertellen van 80 euries voor een game.

En game waarvan ik veel meer content verwacht had. Meer races. Veel meer.

Want dit was voor mij echt niet DÉ GRAN TURISMO

Echt niet. Dat was denk ik GT4. Voor mij (de laatste die ik gespeeld had)

Het belangrijkste vind ik eigenlijk dat je met zoveel mogelijk klasses op zoveel mogelijk banen zoveel mogelijk verschillende races kan hebben. (En mooiste zou zijn hoe moeilijker hoe beter betaald. In zekere zin dan. (Moet wel btje te doen blijven voor een average gamer)

Maar ze zijn er als de kippen bij om dit recht te trekken. Gelukkig!!!

Edit. En heb er wel weer vertrouwen in!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 25-03-2022 13:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

Zojuist mij ook ingeschreven bij de Tweakers GT7 lijst. PSN naam is PEBRU88

Toevallig kwam ik dit youtube filmpje tegen met uitleg over de transmissie in GT7. Erg informatief :)

YouTube: How to Tune GEARING | Gran Turismo 7 Tuning Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was toch geen hele slechte beslissing om tijdelijk maar even niet te grinden, fijn dat ze luisteren naar de gebruikers (niet dat ze veel andere opties hadden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cchristiaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:43
aaaido schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:05:
[...]

Nou ja alles... Voorlopig alles tot de final exam van License A ;)
Bij mij heeft het geholpen om TC helemaal uit te zetten. Zat er eerst ook 2 uur mee te stoeien tot dat ik hem uit had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
De 1 miljoen credits heb ik netjes gekregen. Verder nog weinig veranderingen te zien vandaag. Waar ik wel even benieuwd naar ben is hoe ze omgaan met mensen die al redelijk gevorderd zijn in het spel. Als ze nu de beloningen gaan upgraden, krijg ik die dan ook met terugwerkende kracht over de licenses, circuit experiences, world circuits enz die ik al gedaan heb (single player)?

Ik vind het niet zo erg om er een aantal opnieuw te doen om de hogere beloningen te innen, maar er zijn er ook genoeg die ik liever niet nog een keer doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Benieuwd wat ze gaan veranderen in april. Dat er een hoop op de schop moet lijkt me duidelijk. Heb niets tegen een klein beetje grinden hoor maar PD/Sony is hier wel echt veel te ver gegaan.

Ze proberen het nu een beetje recht te lullen maar ik moet het eerst nog zien voor ik het geloof. Die geldwolven die dit verzonnen hebben zullen er vast nog zitten. We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dit is vreemd. Er zijn vijf spelers met een langzamere tijd diie wel goud hebben🤪
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/luPHz93uUICul5UitVOrIjEc7Bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8d7bIhNiWdOBGOhe9EbQa6vi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:35:
Dit is vreemd. Er zijn vijf spelers met een langzamere tijd diie wel goud hebben🤪
[Afbeelding]
Ik heb me daar ook weleens over verbaasd, maar ook de AI rijdt niet altijd exact hetzelfde dus dat is dan de verklaring dat je soms 2de wordt met een langzamere tijd dan anderen in de vriendenlijst die wel 1ste zijn geworden. Volgens mij werd ik zelfs 1ste met 51.2xx en heb daar nog een paar keer geprobeerd om een scherpere tijd neer te zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Dr. Quipers schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Ik heb me daar ook weleens over verbaasd, maar ook de AI rijdt niet altijd exact hetzelfde dus dat is dan de verklaring dat je soms 2de wordt met een langzamere tijd dan anderen in de vriendenlijst die wel 1ste zijn geworden. Volgens mij werd ik zelfs 1ste met 51.2xx en heb daar nog een paar keer geprobeerd om een scherpere tijd neer te zetten.
Spel afgesloten en opnieuw gestart en nu eerste met een langzamere tijd. De voorste auto reed ook een stuk langzamer..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UpdI5Xp2pBxx4wijk0kmRZc-1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nEUJPKv0Xgl8yAeuV5RophYH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:32
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Spel afgesloten en opnieuw gestart en nu eerste met een langzamere tijd. De voorste auto reed ook een stuk langzamer..[Afbeelding]
Heb me daar al meerdere keren aan zitten storen. Ik zie mezelf op jouw eerste screenshot nog net op plek 13 staan, inderdaad sneller dan andere die wel 1e zijn geworden... Had volgens mijn tijd op plek 7 moeten staan.
Is niet alleen bij deze missie overigens, is bij meerdere. Ook al paar keer opnieuw geprobeerd maar tot nu toe geen 'geluk' gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Poh dat online racen kan wel heel tof zijn. Net met die Renault auto flinke battles gehad. Jammer genoeg zit er altijd een kwal tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
MrGizMo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:05:
Poh dat online racen kan wel heel tof zijn. Net met die Renault auto flinke battles gehad. Jammer genoeg zit er altijd een kwal tussen
Jahhh _/-\o_ vooral in de wat "slomere" auto klasses heb ik meestal de leukste races!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:35:
[Afbeelding]
Elke keer als je een track opnieuw laadt heeft hij volgens mij (correct me if I am wrong) ook andere windrichting/snelheid wat ook weer effect heeft op de tijden van jezelf en de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SensLike schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Elke keer als je een track opnieuw laadt heeft hij volgens mij (correct me if I am wrong) ook andere windrichting/snelheid wat ook weer effect heeft op de tijden van jezelf en de AI.
Klopt en soms beginnen de auto's in een andere volgorde of krijg je zelfs hele andere auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Top dat die update en vergoeding er zijn.
- verkoop autos nog niet actief omdat ze , denk ik, nog heel goed moeten kijken naar het bedrag wat je terugkrijgt voor de auto om niet weer in een vervelende situatie terecht te komen
- wat ik nog jammer vind is dat je rondetijden bij races over meerdere rondes meteen na crossen finishlijn verdwijnen.

Zo de update draaien en dan weer verder met de experiences.

S6 all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee wel interessant om te zien hoe iemand die aardig kan rijden, het doet met een mx5 met tcs en aba, zonder tcs wel met abs en zonder tcs en abs.
En zelfde met een ktm xbow.
Had niet verwacht dat het tussen de 2 zo groot zou verschillen. En heb idee dat met een controller en de dualsence features het makkelijker is dan met een stuurtje. Rij eigenlijk alles met alleen abs als assist en met een dualsence, enmoet zeggen is goed te doen. Sommige autos minder dan andere uiteraard maar meestal wel gewoon zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:00:
[YouTube: What Most Players Don't Realize About Gran Turismo 7's Assists]
Okee wel interessant om te zien hoe iemand die aardig kan rijden, het doet met een mx5 met tcs en aba, zonder tcs wel met abs en zonder tcs en abs.
En zelfde met een ktm xbow.
Had niet verwacht dat het tussen de 2 zo groot zou verschillen. En heb idee dat met een controller en de dualsence features het makkelijker is dan met een stuurtje. Rij eigenlijk alles met alleen abs als assist en met een dualsence, enmoet zeggen is goed te doen. Sommige autos minder dan andere uiteraard maar meestal wel gewoon zonder problemen.
Sence en Sense zijn twee verschillende woorden :P Het is een DualSense, een DualSence krijgen we bij de PS6 met hartslag en bloeddruk detectie e.d. speciaal voor horror games e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kalder schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:12:
[...]

Sence en Sense zijn twee verschillende woorden :P Het is een DualSense, een DualSence krijgen we bij de PS6 met hartslag en bloeddruk detectie e.d. speciaal voor horror games e.d.
Afbeeldingslocatie: https://24.media.tumblr.com/15b135b20fa286f7992278951547a667/tumblr_n3gcv318wH1smcbm7o1_250.gif

maar je hebt 100% gelijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 25-03-2022 17:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Leuk manufacturer cup raceje net gehad op Bathurst, maar ik heb altijd wel lol op die baan (vooral omdat iedereen wel wat foutjes maakt, waardoor het mooie gevechten zijn, iig in DR C categorie haha). Volop gevechten tussen P3-8 basicly. Uiteindelijk 6e.

[ Voor 11% gewijzigd door iekue op 25-03-2022 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:56
Kalder schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Ofwel begrijp ik de grap niet, ofwel ben je verkeerd.
Sense is de enige juiste schrijfwijze. Het woord sence bestaat simpelweg niet. Dus die DualSence met hartslag en bloeddruk begrijp ik niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:35:
[...]

Ofwel begrijp ik de grap niet, ofwel ben je verkeerd.
Sense is de enige juiste schrijfwijze. Het woord sence bestaat simpelweg niet. Dus die DualSence met hartslag en bloeddruk begrijp ik niet goed.
Hmm... nu je het zegt, dacht van sense als in sensatie, en sence als in voelen/detecteren, maar zit er zelf gewoon naast XD, bedankt voor de correctie. Het is ook een sensor niet een sencor 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 25-03-2022 18:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/12223485/i-dont-always-make-sense-but-when-i-do-i-dont.jpg

:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
SensLike schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:18:
[...]

Jahhh _/-\o_ vooral in de wat "slomere" auto klasses heb ik meestal de leukste races!
Ik moet nog wel. Geen GT3 of GT4 auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:56
Kalder schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:39:
[...]
dacht van sense als in sensatie
Neen, de naam DualSense refereerde dus al naar het zintuiglijke, omwille van die verfijnde haptics en adaptive triggers. Eigenlijk hadden ze dat al bij de DS4 moeten doen, waar een grotere zintuiglijke sprong gemaakt werd via de built-in touchpad, microfoon, luidspreker en kleurenled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hè! Had je er geen "sence" van kunnen maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
iekue schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:32:
Leuk manufacturer cup raceje net gehad op Bathurst, maar ik heb altijd wel lol op die baan (vooral omdat iedereen wel wat foutjes maakt, waardoor het mooie gevechten zijn, iig in DR C categorie haha). Volop gevechten tussen P3-8 basicly. Uiteindelijk 6e.
Vet hoor met de invallende duisternis en de lichten en schaduwen van de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:37
Kalder schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Klopt en soms beginnen de auto's in een andere volgorde of krijg je zelfs hele andere auto's.
Inderdaad. Eergisteren de menu-race met 911 Porsches op 1-lap Nordschleife gedaan. Eerste twee keer lukt het niet om eerste te worden, 3e keer wel. In de eerste race begon het einde van de lap wat te spatten, 2e race ongeveer op 1/3 en tijdens race 3 waren er in het begin wat druppels maar droogde de baan later alweer op. Ik vind dat echt tof gedaan!

Verder goed dat ze credits voor races wel weer hebben opgeschroefd. Ben wel benieuwd tussen iteraties 1.06, 1.08 en 1.09 qua pricing of het de goede kant op gaat. Zou leuk zijn als ze het grinden (wat toch wel gebeurd) kunnen toepassen op meerdere tracks. Ik zou bijzonder Gallisch worden van enkel grinden op off-road courses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thinlanet schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:18:
[...]

Inderdaad. Eergisteren de menu-race met 911 Porsches op 1-lap Nordschleife gedaan. Eerste twee keer lukt het niet om eerste te worden, 3e keer wel. In de eerste race begon het einde van de lap wat te spatten, 2e race ongeveer op 1/3 en tijdens race 3 waren er in het begin wat druppels maar droogde de baan later alweer op. Ik vind dat echt tof gedaan!

Verder goed dat ze credits voor races wel weer hebben opgeschroefd. Ben wel benieuwd tussen iteraties 1.06, 1.08 en 1.09 qua pricing of het de goede kant op gaat. Zou leuk zijn als ze het grinden (wat toch wel gebeurd) kunnen toepassen op meerdere tracks. Ik zou bijzonder Gallisch worden van enkel grinden op off-road courses.
De payouts worden pas bij de volgende update hoger, die zal er in april moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
MrGizMo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:05:
goede tip inderdaad,
ik heb online ook maar eens geprobeerd, echt heel leuk, ik zit in de B klasse en dan krijg je een wat snellere auto GT2 en GT3. Dus dat was wel even slikken aangezien die anderen best goed zijn.

Bij ons reed iedereen netjes in ieder geval, dus dat was gelijk een leuke race. De online payouts hoef je het op dit moment niet voor te doen, maar dat schijnen ze in april op te hogen en dan kan dit inderdaad een heel leuk alternatief worden voor het offline racen.

Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
robinez schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:48:
[...]

goede tip inderdaad,
ik heb online ook maar eens geprobeerd, echt heel leuk, ik zit in de B klasse en dan krijg je een wat snellere auto GT2 en GT3. Dus dat was wel even slikken aangezien die anderen best goed zijn.

Bij ons reed iedereen netjes in ieder geval, dus dat was gelijk een leuke race. De online payouts hoef je het op dit moment niet voor te doen, maar dat schijnen ze in april op te hogen en dan kan dit inderdaad een heel leuk alternatief worden voor het offline racen.

Bedankt voor de tip :)
Haha welke tip heb ik je precies gegeven dan :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
MrGizMo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:54:
[...]

Haha welke tip heb ik je precies gegeven dan :P ?
Dat online best leuk kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 02:54
Welke auto hebben jullie gebruikt voor Menu Book 39? Ik ben niet zo goed, dus zoek “de” auto waarmee het het makkelijkst moet lukken 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-08 14:08
Martijn1990 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 22:04:
Welke auto hebben jullie gebruikt voor Menu Book 39? Ik ben niet zo goed, dus zoek “de” auto waarmee het het makkelijkst moet lukken 😝
Ik heb de BMW M6 gebruikt. Inmiddels ook de Z4 in bezit en deze bevalt me ook erg goed of zelfs beter. Andere gr3 auto's vind in minder fijn maar heb er nog genoeg niet in bezit.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
robinez schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 22:03:
[...]

Dat online best leuk kan zijn :)
Hahaha oke :D
Ik heb alleen de daily met de Renault gedaan. Morgen is volgens mij de GT3/GT4 dus die probeer ik dan wel ff.

Contract tekenen is wel weer geinig idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Met een Focus RS. })
Arumes in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-08 14:58
traction control uit! En remmen met je stuur recht in de grote remzones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ben blij dat ze naar de community luisteren. Er zijn nog steeds veel problemen in open lobby's maar er zit verbetering in :)

Heb wel het idee dat ze, ondanks de uitstelling, niet klaar waren voor een release. Dit is goed terug te zien in multiplayer.

Als jullie nog opzoek zijn naar een leuke race community, www.fpsimracing.nl

We hebben net de eerste GT7 race erop zitten daar. 30 ronden Daytona. GR3, 3* banden, 3* brandstof.

Je kan het op Twitch terug vinden. En er is voor iedereen een uitdaging van de gevorderde rijder tot de beginner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsr1995
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11-07-2022
Bedankt voor de tip @Wulfric92

Heb mij net aangemeld via het aanmeldingsformulier!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 23:58
Vanmorgen eindelijk goud behaald bij S-10 😅
Die trofee doet z’n naam eer aan!

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb maar 1 gr 3 auto die ik bij de missies heb gekregen en dat is de Corvette dus die heb ik gebruikt voor Book 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 15:24

Format-C

Tracing Rays

Mijn "gemene" tikje tegen de achterbumper gives me the win.

Mooie race. 😎😊

YouTube: See je he

Stond onder druk tot de 1 na laatste bocht..🤗👌

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 26-03-2022 23:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Format-C schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:30:
Denk dat er meer mis is dan dat tikje. Vooral eau rouge cutten zou al een mooie DQ moeten opgeleverd hebben ma soit :p

Kben blij dat ik geen PS plus heb -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Mooie race. 😎😊

De "inhaalpoging" op 1:02 is dan ook niet de meest nette :X :)

[ Voor 16% gewijzigd door Slavy op 27-03-2022 08:09 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Banaan86 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:15:
[...]

Ik heb maar 1 gr 3 auto die ik bij de missies heb gekregen en dat is de Corvette dus die heb ik gebruikt voor Book 39.
Thanks, inmiddels een Nissan GTR Nismo ‘16 gekocht en getuned tot 799.85 pp. Heb de eerste 2 races geprobeerd en die waren appeltje eitje ermee :D Je kan overigens elke auto gebruiken voor deze race, zolang die onder de 800 pp zit. Hoeft dus geen GR auto te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik had bij de standaard preorder de Mazda RX-VISION GT3 concept. Standaard 540 PK, gooi er een turbo op en je zit op de 800. Verder niks aangepast en met gemak gewonnen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Scifo83 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 03:42:
[...]

Denk dat er meer mis is dan dat tikje. Vooral eau rouge cutten zou al een mooie DQ moeten opgeleverd hebben ma soit :p

Kben blij dat ik geen PS plus heb -.-
Dus omdat hij in een single player race een bocht afsnijdt ben jij blij dat je geen PS plus hebt? Logisch.

Deze is van mij, en is wel online. Geen afsnijwerk, geen tikjes, niks. High Speed Ring, 550pp, en ik heb zo veel mogelijk vermogen in de Swift gestopt. Dus standaard vering, standaard remmen, st... nou ja, eigenlijk alles standaard behalve de banden (sport soft) en alles wat meer PK's oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Arumes schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Dus omdat hij in een single player race een bocht afsnijdt ben jij blij dat je geen PS plus hebt? Logisch.
Dacht dat het een online race was. In SP idd, zero fucks given hoe je wint :p

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mooie race. 😎😊

Dat zou online niet zo gewaardeerd worden, maar het is offline dus prima race :P Ik hou offline ook minder rekening met de AI, probeer wel nette races te krijgen, maar dat lukt zeker niet altijd (vaak rijd de AI ook gewoon dood leuk tegen mij aan).

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 27-03-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Kalder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:14:
[...]

Dat zou online niet zo gewaardeerd worden, maar het is offline dus prima race :P Ik hou offline ook minder rekening met de AI, probeer wel nette races te krijgen, maar dat lukt zeker niet altijd (vaak rijd de AI ook gewoon dood leuk tegen mij aan).
Yea niets zo irritant als een clean race waarbij de AI tegen je aan bumpt en huppa weg bonus credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Twee vraagjes, want zojuist mijn eerste online races gedaan (reed tot nu alleen SP).

-Op welke dagen/tijdstippen veranderen de Daily Races?

-Online gingen tegenstanders soms dwars door me heen (onzichtbaar) en soms tikten ze me wel fysiek aan. Er was niet echt een pijl op te trekken. Waar hangt dit vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:01:
Twee vraagjes, want zojuist mijn eerste online races gedaan (reed tot nu alleen SP).

-Op welke dagen/tijdstippen veranderen de Daily Races?
Op maandag ochtend ergens.
-Online gingen tegenstanders soms dwars door me heen (onzichtbaar) en soms tikten ze me wel fysiek aan. Er was niet echt een pijl op te trekken. Waar hangt dit vanaf?
Dat heeft met het ghosting systeem te maken, hoe dat precies werkt weet niemand en er is inderdaad niet altijd een pijl op te trekken nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:04
Na de update dat het inkomsten systeem weer is aangepast heb ik dan ook eindelijk GT7 gekocht, mijn laatste GT was alweer deeltje 4.

Na een uurtje spelen snap ik wel weer waarom ik deel 4 vroeger helemaal heb grijs gespeeld :) het voelt ook allemaal zo vertrouwd.

Merk wel dat ik de laatste tijd flink verwend ben met Forza Motorsport/Horizon want tijdens het bladeren door de Autowinkel in GT7 heb ik een beetje een mehhh gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
schumi1986 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:33:
Na de update dat het inkomsten systeem weer is aangepast heb ik dan ook eindelijk GT7 gekocht, mijn laatste GT was alweer deeltje 4.

Na een uurtje spelen snap ik wel weer waarom ik deel 4 vroeger helemaal heb grijs gespeeld :) het voelt ook allemaal zo vertrouwd.

Merk wel dat ik de laatste tijd flink verwend ben met Forza Motorsport/Horizon want tijdens het bladeren door de Autowinkel in GT7 heb ik een beetje een mehhh gevoel..
Het inkomsten systeem is nog niet aangepast, maar dat komt iig in april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Gisteren de ‘losse’ 800 pp race op Suzuka gedaan. Was een van mijn leukste races tot nu toe. Begon droog, daarna op heel het circuit regen en uiteindelijk op sommige delen regen waarna het de laatste rondes weer volledig droog was.
Wat het een extra dimensie geeft is dat je naast zo snel mogelijke rondetijden afwerken toch de balans moet vinden in het verbruik van je banden en benzine.

Meer van dit soort races Please ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Cancun schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:08:
Gisteren de ‘losse’ 800 pp race op Suzuka gedaan. Was een van mijn leukste races tot nu toe. Begon droog, daarna op heel het circuit regen en uiteindelijk op sommige delen regen waarna het de laatste rondes weer volledig droog was.
Wat het een extra dimensie geeft is dat je naast zo snel mogelijke rondetijden afwerken toch de balans moet vinden in het verbruik van je banden en benzine.

Die weersomstandigheden zijn inderdaad leuk. Wel jammer dat je er niet op kan inspelen in korte races, omdat de weersverandering dan ook versneld wordt. Zelfs als je de radar op de grootste radius zet kan je nog binnen 1 ronde compleet door een regenbui verrast worden. Dat betekent dus ook dat het weer in feite niet klopt, want als een bui met 200 km/u dichterbij komt hoort daar volgens mij ook een hoge windsnelheid bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 17:12
Ik heb na veel vloeken en schelden en uitstekende coaching van @v8power67 die eco challenge gehaald :D
En uiteindelijk ook sneller gereden dan de coach, dat was wel mooi :D

Die FC klikt rowdy zeg met dikke turbo en alles erop en eraan, heerlijk! Kan niet wachten tot er wat meer autos rotary swappable worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Cancun schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:08:

Grappig. Toevallig gisteren ook m'n halve zaterdagavond aan besteed.... Leuke race idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Het jammere aan die weersomstandigheden races is dat je de intermediates/regenbanden wel gekocht moet hebben met de auto waar je mee rijdt, anders ben je gewoon de sjaak :(. Weer zo'n onnodige kostenpost eigenlijk meh.

[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 27-03-2022 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iekue schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:18:
Het jammere aan die weersomstandigheden races is dat je de intermediates/regenbanden wel gekocht moet hebben met de auto waar je mee rijdt, anders ben je gewoon de sjaak :(. Weer zo'n onnodige kostenpost eigenlijk meh.
Ligt eraan sport banden kunnen ook goed mee in de regen. Dus ligt aan de klasse maar tot ergens 600pp kan je makkelijk op sport soft rijden. En dan heb je ook in de regen best goede grip.
Ik doe sowieso veel straat autos op max sport soft, tenzij ik er echt een purpose build circuit bak van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Martijn1990 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:01:
[...]

Thanks, inmiddels een Nissan GTR Nismo ‘16 gekocht en getuned tot 799.85 pp. Heb de eerste 2 races geprobeerd en die waren appeltje eitje ermee :D Je kan overigens elke auto gebruiken voor deze race, zolang die onder de 800 pp zit. Hoeft dus geen GR auto te zijn.
Menubook 39 uitgereden, dus game “uitgespeeld” 8) Carrera GT gewonnen en 1 miljoen credits uit de roulette ticket :D

Daarna een eerste race gedaan met tyre wear en fuel consumption. Moest 10 rondes op Monza, maar moet elke 2.7 rondes tanken met m’n GTR Nismo, terwijl de rest zeker 6 rondes kan rijden 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Martijn1990 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Menubook 39 uitgereden, dus game “uitgespeeld” 8) Carrera GT gewonnen en 1 miljoen credits uit de roulette ticket :D

Daarna een eerste race gedaan met tyre wear en fuel consumption. Moest 10 rondes op Monza, maar moet elke 2.7 rondes tanken met m’n GTR Nismo, terwijl de rest zeker 6 rondes kan rijden 😅
Je fuel managen door wat meer op lean te zetten. Maar leuke races zijn dat! Hoop dat daar meer van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
iekue schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Yea niets zo irritant als een clean race waarbij de AI tegen je aan bumpt en huppa weg bonus credits.
Ja, dat is wel iets waar ik me de laatste menukaarten aan geërgerd heb. Voor de A.I. besta je gewoon niet. Blauwe en gele vlaggen worden alleen gezwaaid voor AI spelers. Als je zelf dwars op de baan staat of een tegenstander lapt dan wordt er niet gevlagd en rijd de A.I. praktisch door je heen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41-8Wf87CDJNZ7TUOq5VPN4GuC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ds3PwAdnSubXWFYZMXXn9vWE.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk een auto uit een roulette gehaald waar ik wat mee heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Afgelopen weekend een aantal lekkere races gehad. Het leverde zelfs mijn eerste echte youtube subscriber op. :D

Vooral de laatste lap was intens!

Wat een wereld van verschil maakt de PS5. Er is gewoon nagenoeg geen laadtijd en het ziet er ook nog eens veel mooier uit. Wat natuurlijk wel te verwachten was, maar het werkelijke verschil is echt groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 26-08 03:13
Dit weekend voor het eerst GT 7 gespeeld, kreeg na 2 races een ticket van 1.000.000 om een auto mee te kopen.

Heb ik geluk gehad?
Of kreeg iedereen deze?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Mars18 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:12:
Dit weekend voor het eerst GT 7 gespeeld, kreeg na 2 races een ticket van 1.000.000 om een auto mee te kopen.

Heb ik geluk gehad?
Of kreeg iedereen deze?
Die kreeg iedereen als compensatie voor de problemen met de game vorige week en de ophef over de MXT's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
iekue schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Ja, of die missies waarbij je ook je tegenstander niet mag raken... Dan laten ze een ontzettend gat vallen voor een bocht, duik je in dat gat en ben je er ruim voor het ingaan van de bocht al voorbij, sturen ze in en raken ze je aan de achterkant en is het mission failed omdat je een tegenstander hebt geraakt 8)7 Dat overkwam me dit weekend iets te vaak in een missie met een GTR Nismo op Fuji...
Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69